Feedback
8,3

Grando Keukens & Bad

Website: www.grando.nl
Ervaringen
Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze
Website
www.grando.nl
Ervaringen
Er zijn 1266 ervaringen over Grando Keukens & Bad. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren591 ervaringen
4 sterren487 ervaringen
3 sterren48 ervaringen
2 sterren43 ervaringen
1 ster83 ervaringen

Per vestiging:
“Prima”
Door Ronald op maandag 21 aug 2017 '17 | vestiging Zevenbergen
Prima geholpen! Service netjes goed mee gedacht. Alleen was er een bestek la vergeten wordt nu nog nageleverd en zitten we nog op te wachten!
Reactie of foto toevoegen
“Aanrader”
Door Fam. Davidse op zaterdag 13 jan 2018 '18 | vestiging Heerhugowaard
De verkoper (Jeff Wiggers) luisterde goed naar onze wensen en had goede adviezen. Het traject van ontwerpen, levering, montage en nazorg werd door hem prima begeleid. Fijn om 1 aanspreekpunt te hebben. De service is prima: probleempjes na montage worden snel en goed opgelost. Super tevreden met onze keuken!! Grando Heerhugowaard is zeker een aanrader.
FOTO VAN FAM DAVIDSE
+ Toon extra foto van Fam. Davidse
Reactie of foto toevoegen
“Netjes”
Door Wil van Ooyen op maandag 9 okt 2017 '17 | vestiging Son
De badkamer is keurig binnen de geplande tijd afgewerkt. De werkzaamheden werden netjes uitgevoerd. Zeker een aanrader.
Reactie of foto toevoegen
“Geweldig”
Door Familie Sol op zaterdag 9 dec 2017 '17 | vestiging Middelburg
Wij zijn van A tot Z ontzorgd. De adviseur (een echte keukofiel)heeft door onze ogen weten te kijken. Het eindresultaat is dan ook Geweldig. Wij zijn dan ook enorm blij.
Reactie of foto toevoegen
“Top”
Door A.Bakx op vrijdag 2 sep 2016 '16 | vestiging Tilburg
netjes en snel geholpen goed advies goede moderne apparatuur opmeten werd nauwkeurig gedaan door de monteur die hem ook kwam plaatsen, levering op de afgesproken datum en de montage verliep vlotjes.zonder rommel achter te laten. verkoper was gewoon TOP
Reactie of foto toevoegen
“Kundig creatief en meedenkend”
Door Tjarda Senf op zaterdag 18 mrt 2017 '17 | vestiging Son
Heel erg kundige, creatieve en meedenkende adviseur ook toen alles even tegen zat. Een kritische en perfectionistische klant is helemaal op de juiste plek bij Grando Son
Daarnaast ook een groot compliment voor Lion Stone te Tilburg die mij hebben geholpen met een verkeerde spoelbak en vakwerk hebben afgeleverd!
FOTO VAN TJARDA SENF
Keukenfoto vanaf de vloer
Reactie of foto toevoegen
“Fijne keuken”
Door Fam Dijkman op zaterdag 10 feb 2018 '18 | vestiging Uden
Hele mooie en fijne keuken, deze voldoet geheel aan ons ontwerp wat Marjolein getekend heeft
FOTO VAN FAM DIJKMAN
Keukeneiland
Reactie of foto toevoegen
“Perfect verlopen”
Door Nelleke Remeeus-Komen op dinsdag 3 okt 2017 '17 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Vanaf het moment dat we bij Grando Hoogvliet binnenstapten tot het moment dat we konden gaan genieten van onze nieuwe keuken: alles verliep perfect! Extra pluim voor Cindy en Michael!
Reactie of foto toevoegen
“Ontzettend goed gehoolpen”
Door Van Dorp op donderdag 29 mrt 2018 '18 | vestiging Hengelo OV
Bij het Grando filiaal in Hengelo zijn wij ontzettend goed en vriendelijk geholpen bij het uitzoeken van een inloopdouche voor onze dochter. Er werd alle tijd voor ons genomen, meegedacht in het zoeken naar een goed product binnen het te besteden bedrag. Profesioneel en ook nog snelle levering... we zijn ontzettend tevreden op alle punten !
Reactie of foto toevoegen
“Prima”
Door U. Groen op vrijdag 14 sep 2018 '18 | vestiging Middelburg
Wij zijn bij de aanschaf van een keuken en een badkamer/toilet.op zeer deskundige en klantvriendelijke wijze,met alle aandacht voor onze diverse wensen, geholpen bij onze keuze. Vervolgens zijn de badkamer en de keuken door de door Grando ingeschakelde installateurs vlot volgens planning en op deskundige wijze geplaatst.
Reactie of foto toevoegen
“Netjes”
Door Victor op zaterdag 14 jan 2017 '17 | vestiging Purmerend
Zeer netjes geholpen door een creatieve verkoper die echt zijn best deed om aan mijn wensen te voldoen. De keuken kon extra snel worden geplaatst. Netjes gemonteerd en afgeleverd. Een dikke pluim voor dit bedrij!
Reactie of foto toevoegen
“Kan het aanbevelen”
Door Bert Rengers op zondag 3 jul 2016 '16 | vestiging Emmen
Prima service, afspraak is afspraak! Wij zijn zeer tevreden met de geleverde keuken. De monteur was zeer vakkundig en heeft een uitstekend eindproduct neer gezet! Zou Grando zeer zeker aanbevelen om zaken mee te doen.
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend”
Door Daphne op vrijdag 13 okt 2017 '17 | vestiging Hoorn NH
Uitstekende adviseur. Prachtige keuken geplaatst, erg tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Heel goed geholpen”
Door Christian Visch op donderdag 9 mrt 2017 '17 | vestiging Groningen
Heel goed geholpen en geadviseerd in de keuze van onze keuken en de apparatuur. Er werd veel tijd besteed aan de keuze van de opbouw van de keuken. De wensen die we voor de keuken en apparatuur hadden pasten allemaal binnen het budget. Alles werd op de afgesproken tijd geleverd. De plaatsing van de keuken is ook helemaal goed gegaan. Ik ben super blij met de nieuwe keuken. Ik zou iedereen aanraden om de keuken bij Grando Groningen te kopen!
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend advies”
Door Anja en Leo op vrijdag 18 apr 2014 '14 | vestiging Tilburg
Wij hebben onze nieuwe keuken gekocht bij Grando Tilburg en werden geadviseerd door Dhr.Kwakkenbos, uitstekend advies, een meedenker en zeer belangstellend. Omdat we zelf een aannemer wilden zoeken ontvingen we de volgende dag al de uitgewerkte tekeningen en foto's. Uiteindelijk op advies van Grando in zee gegaan met Mark de Klein van Keukenbouwers Plus. Binnen 2 weken was de verbouwing rond volgens planning, harde werkers en perfecte aflevering. Dhr.Kwakkenbos kwam na oplevering zelf even kijken en gaf nog tips over het onderhouden van de keuken en de apparatuur. Ik kan uiteraard nog niets vermelden over de kwaliteit van de geïnstalleerde apparatuur. Uit recensies lees ik dat dit nogal eens te wensen kan over laten. Mijns inziens treft Grando dan geen blaam, een ieder weet dat de kwaliteit van produkten achteruit gaat. Ik ben er van overtuigd dat Grando ook dan een passende oplossing heeft. Niets dan lof!
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe keuken”
Door T. Heckman op zaterdag 28 okt 2017 '17 | vestiging Purmerend
Uitstekend geholpen met samenstellen van onze keuken. Goed geluisterd naar onze wensen, waardoor eenvoud en een luxe uitstraling perfect samen zijn gegaan.
Reactie of foto toevoegen
“Dikke 10”
Door Houtgraaf op maandag 15 mei 2017 '17 | vestiging Zaandam
Zeer goede ervaring met Grando Zaandam. Van te voren een ontwerp laten maken dat steeds aangepast werd naar wens. De levering was precies zoals het hoort, we werden duidelijk van te voren geinformeerd wanneer deze werd afgeleverd. Komen hun afspraken na en geven goed en eerlijk advies! Keuken is keurig geplaatst en de afhandeling was ook erg netjes! Kan niet anders zeggen dan top! Een dikke 10
Reactie of foto toevoegen
“Top”
Door M. Donders op woensdag 25 jul 2018 '18 | vestiging Tilburg
Wij hebben een keuken gekocht bij Grando in Tilburg en we zijn super tevreden. Prachtige keuken en heel goed geadviseerd door de verkoper. De mensen die de keuken gezet hebben waren ook heel professioneel en netjes. Wij kunnen Grando Tilburg bij iedereen aanbevelen. De verkoper is nog komen kijken nadat de keuken gezet is en kregen we ook nog een prachtige bos bloemen. Top bedrijf.
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige keuken”
Door Meulemans op vrijdag 23 jun 2017 '17 | vestiging Hoofddorp
Wij hebben een prachtige keuken gekocht. Mooi en goed samengesteld met en door de adviseur. Tevens mooie showroom, erg klantvriendelijk en goede service. Zeker een aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Slechte afterservice”
Door Jumelet op vrijdag 18 mrt 2016 '16 | vestiging Rotterdam
Na ondertekening van koopcontract zeer slechte afterservice moest bv te kort geleden ee tegels zelf gaan ophalen in Ede is voor mij 260 km vv, onbekwaam personeel en terugbel afspraken worden niet nagekomen. Zou zeker niet meer terug gaan naar Grando.
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door Fam Pen op vrijdag 30 sep 2016 '16 | vestiging Heerenveen
Goede service. Altijd even vriendelijk, en het maakt niet uit hoe vaak je een aanpassing wilt doen of nog even een kastje of blad wilt komen bekijken. Hebben we in de toekomst nog eens een nieuwe keuken nodig dan gaan we zeker weer naar Grando Heerenveen
Reactie of foto toevoegen
“Helaas”
Door Mark op donderdag 14 jul 2016 '16 | vestiging Emmen
Het ontwerp en de kwaliteit van het sanitair is zeer goed. Het plaatsen van de badkamer en de begeleiding door Grando waren dramatisch slecht. Verkeerde maten, tegelwerk dat op sommige plaatsen twee keer over moest en doucewand was eigenlijk niet geschikt voor dit ontwerp. Om het werkzaam te krijgen is er een dwars steun geplaatst in de douche. Helaas niet fraai.
Reactie of foto toevoegen
“Superteam”
Door Familie de Jonge Vriezenveen op donderdag 9 nov 2017 '17 | vestiging Almelo
Wij hebben een nieuwe badkamer uitgezocht en laten installeren.We zijn erg tevreden over het uitleg en adviezen maar ook over het plaatsen van de badkamer Alles geregeld binnen de tijd die de verkoper met ons heeft afgesproken Een superteam alles keurig op elkaar afgestemd Mei 2017
Reactie of foto toevoegen
“Kwaliteit en goede service”
Door Gerard Hartevelt op zondag 3 jul 2016 '16 | vestiging Hoofddorp
Goed advies gekregen vanaf begin tot het eind. Bij het leveren van de keuken, was er een verkeerd type koelkast geleverd. Dit werd de zelfde dag nog in orde gemaakt. Ook het montage team was erg goed. Kortom, een aanrader voor mensen die van kwaliteit en goede service houden
FOTO VAN GERARD HARTEVELT
Keuken in U vorm
Reactie of foto toevoegen
“Beloftes waargemaakt”
Door Edith op maandag 26 feb 2018 '18 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Ik vond het heel spannend om als vrouw alleen een keuken te gaan kopen. De keukenleveranciers waren de afgelopen tijd nou niet bepaald positief in het nieuws geweest. Bij keukenboer 1 liep er gelijk iemand in mijn nek te hijgen. Heel opdringerig. Wat een verademing toen ik bij Grando binnenstapte. Ik werd met rust gelaten en kon ik op mijn gemak door de showroom lopen. Daarna heeft Johan me diverse keren uitgebreid en geduldig geïnformeerd. Ik ben echt over 'tig' nachten ijs gegaan. Vond het moeilijk om de knoop door te hakken. Johan heeft goed meegedacht en legde de nadruk op 'ontzorgen'. En die belofte is ook waargemaakt. Ik heb nergens naar om hoeven kijken. De keuken is in november 2017 geplaatst. Iedere dag geniet ik ervan. Ik ben er heel erg blij mee.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goed geholpen”
Door Gerrit op zondag 5 jun 2016 '16 | vestiging Naaldwijk
Zeer klantvriendelijk, goede service en kennis van zaken. Wij zijn zeer goed geholpen en zouden nogmaals een keuken kopen bij Grando in Naaldwijk.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden met keuze voor Grando”
Door Chris van Roosmalen op zondag 1 jan 2017 '17 | vestiging Son
Na een uitstekende ervaring met de aanschaf van een nieuwe keuken hebben we voor het vervangen van de wc's en badkamer opnieuw voor Grando gekozen. Ook deze keer is alles perfect verlopen, veel inspiratie en goede adviezen in de showroom en een strakke planning met vriendelijke vaklui die alles op tijd en tiptop hebben opgeleverd. Wij zijn zeer tevreden!
Reactie of foto toevoegen
“Betrouwbare partij”
Door Rik Slingerland op vrijdag 19 jun 2015 '15 | vestiging Hoofddorp
Wij zijn tevreden over Granddo Hoofddorp waar wij zowel een keuken als badkamer hebben gekocht. De beloofde levertermijn werd gerespecteerd en de afspraken goed nagekomen. Ook eventuele vragen/problemen werden adequaat afgehandeld. Een mogelijk verbeterpunt is de 'nazorg' na het leveren van de keuken en badkamer tijdens het installatieproces. De monteurs werkzaam voor deze vestiging werken keurig en leveren goede kwaliteit. Er zou een actievere houding aangenomen kunnen worden waarbij af en toe geïnformeerd wordt of alles naar tevredenheid verloopt en of de beoogde planning gehandhaafd blijft. In geval van (ernstige) vertraging zou ik graag meer betrokkenheid van Grando zien om de vetraging zoveel mogelijk te beperken. Al met al zijn wij tevreden en zouden Grando ook aanbevelen als een betrouwbare partij die goede kwaliteit levert.
Reactie of foto toevoegen
“Annulering netjes geregeld”
Door Manon van Ruiten op vrijdag 15 sep 2017 '17 | vestiging Breda
Wij hadden vooraf een afspraak gemaakt met Maaike. We zijn zo vriendelijk en aardig ontvangen en onze wensen werden direct in kaart gebracht. Omdat wij nog moesten wachten op goedkeuring voor onze hypotheek hebben wij de badkamer en vloer afgenomen in afwachting van onze hypotheek. Onze hypotheek is helaas afgekeurd en dus moesten wij, tot ons verdriet, alles annuleren. Dit was geen probleem en werd super opgepakt! Wij weten 1 ding zeker: als wij in een volgend huis (of ons huidige huis) een nieuwe badkamer, vloer o.d. willen, gaan wij naar Grando in Breda! We zijn nergens vriendelijker geholpen dan hier. Maaike en Bart, super bedankt voor als jullie moeite, tijd en gezelligheid!
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe badkamer”
Door Jan Jonker op woensdag 13 jul 2016 '16 | vestiging Assen
Goede hulp bij het indelen van een lastige ruimte (badkamer). Helaas bleek later dat de aannemen niet van alle ins en outs op de hoogte was. Door zelf goed op te letten en te overleggen zijn 'knulligheden' voorkomen. er kan nog beter gelet worden op punten als afzuiging, stopcontact. Resultaat is mooi.
Reactie of foto toevoegen
“Geen offerte ondanks toezegging”
Door Remco op maandag 22 jan 2018 '18 | vestiging Hoofddorp
Paar weken geleden zijn wij geholpen door de eigenaar. Na thuis al onze wensen te hebben doorgegeven per email hebben wij nooit meer iets vernomen. Drie keer ook telefonisch kontakt opgenomen en zijn collega's gaven ook aan het zeer merkwaardig te vinden dat hij nergens meer op reageert (emails, terugbel verzoeken). Ik neem aan dat hij met zijn hoofd ergens anders zit, maar hij is niet meer geïnteresseerd in zijn klanten.
Reactie of foto toevoegen
“Beter kan niet”
Door Heddes op donderdag 6 okt 2016 '16 | vestiging Hoorn NH
Heel goed geholpen bij het kopen van een keuken .zeer goede ideeën wat ons uiteindelijk ook over de streep trok. Ook kregen we meteen een hele goede prijs aangeboden. Dat wisten we omdat dezelfde (merk )keuken ook elders hadden laten uitrekenen. Ook werden we overal van op de hoogte gehouden en het installeren ging vlgs afspraak en heel netjes . Dingen die we mondeling hadden afgesproken werden nagekomen, aftersales was ook TOP. Kortom : beter kan niet
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekende ervaring”
Door Kees Bikker op maandag 7 nov 2016 '16 | vestiging Son
Uitstekende ervaring. Goede planning van de werkzaamheden. Geen uitloop of onverwachte zaken. Monteurs belde van te voren op hoe laat ze kwamen. Prima vakwerk. Alles in één hand laten was een goede keus van ons.
Reactie of foto toevoegen
“Aankoop keuken en badkamer”
Door Remco van Hoek op zondag 11 jun 2017 '17 | vestiging Bergambacht
Wij hebben er een keuken en badkamer gekocht. Ontvangst in de zaak was top we konden rustig rond kijken en toen we wisten wat we wilde werden we super goed geholpen door Fred. De levering van de spullen was ook goed alles netjes en op tijd. De keuken werd door grand gemonteerd op paar rest puntjes was dit ook dik in orde. De badkamer werd geïnstalleerd door onze eigen loodgieter ,de spiegelverlichting was kapot maar dit is netjes en snel opgelost. Enige min punt was de tegelzetter ,moet eerlijk zeggen zijn chef loste de problemen tot s avonds laat op maar ik zal zelf als advies geven regel een eigen tegelzetter. Het enthousiasme wat in het begin was miste ik op het eind wel een beetje bij Fred.naar ons toe, hij kwam wel regelmatig kijken hoe de zaken gingen dat vonden wij wel heel netjes.
Reactie of foto toevoegen
“Goed geluisterd”
Door Mieke op dinsdag 9 mei 2017 '17 | vestiging Uden
Er werd geluisterd naar onze wensen en ideeen, welke vervolgens in een goed uitgedacht keukenontwerp werden verwerkt. De communicatie liep soepel en efficient. Bij bezoek aan het filiaal was er altijd uitgebreid de tijd. Plaatsing van de keuken verliep snel en netjes. Kortom, we zijn zeer tevreden!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Frank op zondag 8 jul 2018 '18 | vestiging Breda
Wij hebben een badkamer gekocht. Hierbij zijn we goed geholpen. De verkoper (Bart Goverde) dacht goed mee, was geduldig en niet opdringerig. De badkamer is netjes en volledig conform afspraak geleverd en geïnstalleerd. De installateur was via Grando ingehuurd (Fred van Malsen). Een vriendelijke man die zeer netjes heeft gewerkt. Geen nare verrassingen of meerwerkprijzen achteraf. Kort en goed: zeer tevreden!
Reactie of foto toevoegen
“Nalevering niet goed”
Door Jaap Berghout op vrijdag 16 feb 2018 '18 | vestiging Rotterdam
Bij de levering ontbraken diverse onderdelen en een onbruikbaar onderdeel dat niet besteld was. We wachten al meer dan drie weken op de nalevering. Kunnen de keuken nog steeds niet helemaal gebruiken. En geen excuses ontvangen.
Reactie of foto toevoegen
“Wat een slechte service na aankoop van een Grando Keuken”
Door Bert op vrijdag 24 mei 2013 '13 | vestiging Heerenveen
Binnen 10 jaar is onze Grando Keuken voor een groot deel versleten. De kastdeurtjes hangen scheef en het fineer laat los. Als je met Grando Keukens in Heerenveen contact opneemt geven ze niet thuis en verschuilen ze zich voor 100 procent achter de fabrikant van de door Grando geleverde en gemonteerde keuken. Dus als je dit leest en een keuken wilt gaan kopen, bedenk je dan 2 maal goed of je met deze lui wel in zee wilt stappen. Zeker als het gaat om service na deze grote aankoop.
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekende service”
Door Henk Doornebos op zaterdag 9 sep 2017 '17 | vestiging Heerhugowaard
Uitstekende service, het vakmanschap en de kennis van Jef Wiggers is buitengewoon. Hij kan feilloos je wensten vertalen in een prachtig ontwerp. De keuken is een pronkstuk van de woning geworden en overtreft onze verwachtingen.
REACTIE VAN HENK DOORNEBOS
Top
REACTIE VAN DE VRIES
Prachtige keuken! Zou ik telefonisch contact met u mogen opnemen over kleuren ed? Hartelijk dank alvast. Vrgr Doetie de Vries.

Opmerking Qasa: Kleuren kunnen ook via de site Qasa worden doorgegeven.
Reactie of foto toevoegen
“Plezierig”
Door Schreur op zondag 2 apr 2017 '17 | vestiging Almelo
Zeer plezierig van begin tot eind. Zelfs eerst kennis gemaakt met de tegelzetter en monteur. Ter plekke de mogelijkheden besproken. Hiervoor onze hartelijke dank. De adviseur was erg deskundig en gaf goede adviezen.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer vakkundig geholpen”
Door R. Kerlien op dinsdag 10 apr 2018 '18 | vestiging Groningen
Zeer vakkundig en eerlijk geholpen met het uitzoeken van onze keuken met bar
FOTO VAN R. KERLIEN
Keuken met fornuis
Reactie of foto toevoegen
“Opnieuw goed”
Door Deul op zaterdag 22 jul 2017 '17 | vestiging Hoorn NH
Wij hebben voor de 3e keer in 30 jaar tijd een keuken bij Grando gekocht en het is weer top!!
Reactie of foto toevoegen
“Goede adviezen”
Door Wilma op vrijdag 9 sep 2016 '16 | vestiging Almelo
Super Mooie badkamer uit gezocht bij Grando. Waar wij vriendelijk zijn ontvangen en goed werden geholpen. Het personeel wisten waar ze over praten. En gaven onze goede adviezen. Wij zijn tevreden. :)
Reactie of foto toevoegen
“Plezierig”
Door Mieke en Pierre Bernard op vrijdag 22 jul 2016 '16 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Zeer plezierige samenwerking met adviseur en monteur. Oprechte belangstelling van mevrouw Welter tijdens de opbouw van de badkamer. Monteur Dick van der Wilt werkte zeer nauwkeurig, had duidelijk plezier in het werk. Hij rondde iedere avond de werkzaamheden keurig af, gaf uitleg hoe hij de volgende dag verder ging. Dat gaf ons overzicht in deze 'stoffige' tijden. We hebben de samenwerking met mevrouw Welter en Dick van der Wilt als zeer plezierig ervaren! Het eindresultaat mag er zijn. Deze trotse bezitters van een nieuwe Grando badkamer hebben iedere dag visite van nieuwsgierige buren. Wij zijn heel blij met deze badkamer. Mieke en Pierre Bernard
FOTO VAN MIEKE EN PIERRE BERNARD
Blij met Grando badkamer
Reactie of foto toevoegen
“Blij met de keuze”
Door Familie Friebel op zondag 1 mei 2016 '16 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Tijdens het aankoopproces is er veel tijd en energie gestoken in het ontwerpen van de badkamer en het kiezen van de juiste materialen en producten. De adviseur kon "helemaal los" gaan met zijn fantasie hetgeen een mooi ontwerp opleverde. De levering was netjes op tijd en compleet en de montage was van een hoge kwaliteit. De extra service bij de tijdelijke mobiele douche is ook zeer op prijs gesteld. Kortom: wij zijn blij dat we voor Grando Hoogvliet hebben gekozen.
FOTO VAN FAMILIE FRIEBEL
Bad met douche
Reactie of foto toevoegen
“Erg goed geholpen”
Door Harold Punte op zaterdag 10 sep 2016 '16 | vestiging Hengelo OV
We zijn erg goed geholpen, kregen het juiste gevoel erbij waardoor we voor Grando hebben gekozen. Ook de 3D bioscoop is een toegevoegde waarde. Levering en plaatsing is naar alle tevredenheid uitgevoerd door zeer ervaren monteur. Wij zijn erg blij met onze nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Recensie”
Door Top op woensdag 28 dec 2016 '16 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Pluspunten:
- kennis en kunde van verkoper en monteur
- prettig contact met verkoper en monteur
- meelunchen bij Grando
- kwaliteit montage
- telefonisch gesprek met directeur na afronding verbouwing badkamer

Verbeterpunten:
- uitlopen van de planning als geheel; late communicatie over latere start verbouwing, verkeerde wandtegels besteld/geleverd
- weinig initiatief tot contact en/of tegemoetkoming/compensatie voor de moeilijkheden vanuit Grando tijdens verbouwing/montage

Uiteindelijk een prettig gesprek met de directeur gehad, wat ons vertrouwen geeft dat Grando Hazerswoude het contact met klanten tijdens (moeilijkheden met) de verbouwing anders gaat aanpakken.
Reactie of foto toevoegen
“Hier starten”
Door R. op zondag 19 mrt 2017 '17 | vestiging Emmen
Vriendelijk en meedenkend. Zeer ruime keuze in een grote en keurige showroom. Alles is geleverd zoals overeengekomen en keurig geplaatst. Hier is de klant nog koning !
Kortom, keuken of badkamer nodig ? Begin hier met zoeken.
Reactie of foto toevoegen
“Netjes”
Door van Lanen op vrijdag 17 mrt 2017 '17 | vestiging Uden
Goed advies tijdens de afspraak in de showroom. Nemen de tijd om tot een mooi en functioneel ontwerp te komen. De keuken is netjes gemonteerd.De monteur overlegd tussendoor waar nodig en geeft advies. We zijn super tevreden met het resultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Advies en service”
Door De Vries op vrijdag 11 nov 2016 '16 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Prima advies en service gekregen. Ook De klantvriendelijkheid is uitstekend. Keuken en badkamer worden door zeer vakkundige monteur geplaatst Prijs/kwaliteit verhouding goed. Kan Grando Hazerswoude dorp van harte aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door J.Andrea op donderdag 20 aug 2015 '15 | vestiging Wormerveer
Super keuken netjes geinstalleerd ben zeer tevreden. We werden netjes geholpen en kon met vragen terecht. Keuken ziet er super mooi uit. en ben er erg blij mee. Verder weet ik niks meer te vertellen .
Reactie of foto toevoegen
“100 procent tevreden”
Door Elbert V V op maandag 13 mrt 2017 '17 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Begin dit jaar hebben wij een keuken geleverd gekregen en zijn daar echt 100% tevreden mee. Alle afspraken werden netjes nagekomen zelfs toen wij moesten uitstellen met de voorbereidende werkzaamheden omdat we de sleutel toch een week later pas zouden krijgen. Toch hebben ze alles omgegooid om deze koof met spotjes op tijd af te hebben. (deze moest ook nog door hun gestuct worden). De keuken zelf stond er binnen twee dagen in en was ook gelijk helemaal af!! Super kwaliteit genoeg keuze en duidelijk uitleg gehad. Echt top bedankt!!
FOTO VAN ELBERT V V
Keuken met koof
Reactie of foto toevoegen
“Composieten keukenbladen”
Door M vd H. op maandag 26 jun 2017 '17 | vestiging Zaandam
In februari 2016 door Grando zaandam een mooie keuken laten plaatsen, mooi ontwerp, in eerste instantie goede service mbt opleveringspuntjes. Totdat wij december 2016 een scheur in 1 van de 2 aaneengesloten composiet bladen ontdekken, omdat ze van mening zijn dat dit niet zomaar kan en min of meer de gaskookplaat de oorzaak hiervan moet zijn (een smeg, niets bijzonders maar door ons geleverd/ door Grando vakkundig gemonteerd), laat Grando de leverancier van het composiet blad beoordelen. Volgens de beste man zat de scheurer al jaren (!??), keuken nog geen jaar oud destijds! Blad blijkt door te hangen en is daarom gescheurd. 2 maart 2017 zegt Grando schriftelijk toe de schade te herstellen. 5 mei 2017 een vage mail of wij het akkoord kunnen geven op evt kleur en accent verschil, hierop hebben wij gereageerd dat wij begrijpen dat er productie verschil kan zijn en wanneer wij dit verschil acceptabel vinden, dan pas akkoord geven. Op de vraag hoe Grando het nieuwe te plaatsen blad beter wil gaan ondersteunen hebben wij nu, 26 juni 2017 nog geen antwoord en ook nog geen nieuw blad! Ontwerp en plaatsing was prima! Nu er nazorg en garantie verleend moet worden: Ga jullie diep schamen!
REACTIE VAN M VD H
1.2 Nou... t heeft bijna een jaar geduurd, maar op 19 oktober 2017 is het blad vervangen. De oorzaak van de scheur bleek zoals verwacht in het onderstaande blok te zitten. De vakmannen zijn ruim een half uur bezig geweest om het wel helemaal recht te stellen. Daarna was het nieuwe blad snel geplaatst. De bladen nu met steenlijm aan elkaar gemonteerd ipv kit, ziet er ook meteen mooier uit.
REACTIE VAN M VD H
2.2. De monteurs, ZZP, keurig werk geleverd. De binnendienst in zaandam heeft nog wel een slag te maken. Wij zijn blij dat we weer van de keuken kunnen genieten, zonder schade
Reactie of foto toevoegen
“Grando Keukens & Bad”
Door Niels op maandag 7 mei 2018 '18 | vestiging Hoorn NH
Ik heb een keuken gekocht. Ik ben zeer tevreden over de hulp in de showroom, de levering en de montage. Alles is prima verlopen. De service achteraf was snel en duidelijk. Ik zou Grando zeker aanbevelen als je op zoek bent naar een nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Geleverde keuken”
Door Liesbeth Inberg op woensdag 21 dec 2016 '16 | vestiging Breda
Wij hebben onlangs een keuken bij Grando Breda gekocht. We zijn uitermate tevreden over de ontvangst, meedenken en vriendelijkheid van de medewerkers van Grando Breda en met de keuken die we geheel naar eigen wensen hebben kunnen samenstellen binnen ons budget.
Reactie of foto toevoegen
“Vakkundig”
Door Bastian op zaterdag 26 mei 2018 '18 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Vakkundig advies over en plaatsing van nieuwe inductiekookplaat en variosteam-oven in bestaande keuken. Afspraken goed en tijdig nagekomen. Prettige en vriendelijke behandeling door alle medewerkers.
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe badkamer”
Door JV op vrijdag 26 aug 2016 '16 | vestiging Wormerveer
De adviseur dacht mee en schatte ons goed in. Hij nam ook genoeg tijd voor ons. In de showroom had hij voorbeelden van dingen waaruit we konden kiezen. Alleen de afspraak over wanneer we tussen twee varianten zouden kiezen, was niet duidelijk genoeg, maar dat is opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Aanrader”
Door henk op woensdag 4 jul 2018 '18 | vestiging Son
We hebben recent een prachtige keuken gekocht bij grando. Uit ervaring weten we dat het vaak niet meteen allemaal klopt bij aankoop van een nieuwe keuken. Maar dat was dit keer bij Grando niet het geval, alles werd precies volgend afspraak geleverd en gemonteerd. We kunnen Grando bij iedereen aanraden
Reactie of foto toevoegen
“Goed advies”
Door BM op vrijdag 5 jan 2018 '18 | vestiging Middelburg
Grando heeft goed advies gegeven en in grote lijnen is de keuken opgeleverd zoals we die verwacht hadden. We zitten na 4 weken nog wel steeds te wachten op een afwerking van de afzuiging (latje met verkeerder afmetingen geleverd) en 2 bestekbakken die niet meegeleverd waren. Het aanrechtblad dat met scheur geleverd is, is wel na een goede week nieuw geleverd. Jammer dat de afwerking zo lang op zich laat wachten. Ook de op maat gemaakt schouw voor de afzuiging was onvoldoende afgewerkt maar dat is na aankaarten wel gedeeltelijk gecorrigeerd. Jammer dat die laatste details zo lang duren en dat daar geen prioriteit aan wordt gegeven. Geeft toch een rare bijsmaak omdat er wel verwacht wordt het gehele aanschafbedrag van tevoren te betalen.
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden met nieuwe keuken”
Door I. Hoogland op maandag 11 mei 2015 '15 | vestiging Hoofddorp
We zijn goed geholpen, kregen goede ideeën aangereikt. Levering en plaatsing keurig op tijd en prima afgeleverd. Probleem met de combi oven magnetron super opgelost. Snel en probleemloos. We zijn heel tevreden met onze nieuwe keuken en kunnen Grando zeker aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Prettig zaken doen”
Door Hetty Meintema op zaterdag 7 mei 2016 '16 | vestiging Almelo
Wij hebben een badkamer gekocht. Grando Almelo hebben wij ervaren als prettig zaken doen. Ze namen de tijd, gaven goed advies en de mannen die het geplaatst hebben zijn toppers!! Ik zou dit bedrijf aanraden bij vrienden.
Reactie of foto toevoegen
“100% tevreden”
Door Bert en Sylvia op zondag 30 apr 2017 '17 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Grando stond bovenaan ons lijstje van 3 keukenzaken die wij zouden gaan bezoeken. Wij zijn bij Grando Hoogvliet gebleven en hebben niet meer verder gezocht. Ons ontvangst door dhr. Jan Blom was zoals iedere klant ontvangen wil worden. Flexibel in tijd, zeer creatief, heel geduldig en zeer klantgericht bezig. Wij hebben alle tijd en ruimte gekregen om onze pracht keuken te bestellen. De service, levering en plaatsen van de keuken is helemaal naar wens verlopen. Deze GRANDO zaak kan ik iedereen aanbevelen voor zijn aankoop van de keuken. Je wordt heel goed geadviseerd en geen druk op de aankoop. Bij het plaatsen van de keuken wordt ook alles netjes gedaan, van levering van de keuken tot het laatste schroefje. Wij zijn een zeer tevreden klant en zeer gelukkig met onze mooie keuken. Dankjewel Jan voor al je geduld en vriendelijkheid naar ons toe. Dankjewel Gerrit en collega voor het mooie plaatsen van de keuken. Onze volgende bestelling wordt de toilet en badkamer en uiteraard gaan wij hiervoor naar GRANDO HOOGVLIET
Reactie of foto toevoegen
“Levering niet prettig”
Door Lisanne op vrijdag 27 jul 2018 '18 | vestiging Hoofddorp
Keuken gekocht. Voordat de handtekening was gezet was alle aandacht voor jou en werd je overal super mee geholpen. Totdat er na de handtekening problemen optreden. Ik wilde de keuken afroepen, degene die mij had geholpen was op vakantie. Wat opzich niet zo'n probleem is. Daarna meerdere keren gebeld en het zou doorgespeeld worden naar een andere collega. Wat uiteindelijk resulteerde dat ik mijn keuken 2 weken later binnen kreeg. Werd ronduit bot behandeld met name door de eigenaar. Mijn ongenoegen geuit in een mail maar daar uiteraard geen reactie op gehad. Voor de handtekening is de service super, maar daarna als er iets misgaat is de service ronduit slecht.
REACTIE VAN DETLEF KOK
Beste Lisanne, Kunt u misschien even contact met mij opnemen want het kan nooit de bedoeling zijn dat u met het gevoel zit bot behandeld te worden door wie dan ook in onze vestiging. Ik wil graag even kijken waar in deze dit is ontstaan en kijken of ik hierin nog sturing kan geven aan deze situatie. U kunt mij bereiken op 020-4460112 Met vriendelijke groet Detlef Kok Grando Hoofddorp
Reactie of foto toevoegen
“Vakkundige renovatie van fronten”
Door Ed van Voskuilen op maandag 26 feb 2018 '18 | vestiging Hazerswoude-Dorp
We zijn naar Grando gegaan omdat we last hadden van loslatende deurfolie op bijna alle keukendeurtjes op onze Mandemakerkeuken van 14 jaar oud. Zelf komt Grando met het voorstel om nieuwe deuren met folie overtrokken aan te schaffen, maar omdat we het toch weer een risico vonden om foliedeuren te nemen, wilden we onze eigen deurtjes houden omdat die een mooi profiel hebben en verder nog goed van kwaliteit zijn. Dus hebben we ervoor gekozen om ze te laten laten spuiten. Dit is voor Grando gedaan door KRZ keukenrenovatie uit Zoetermeer. We hebben gekozen voor een mooie lichtblauwe tint. Alle deuren en lijsten werden gedemonteerd, toen met behulp van een kleurenwaaier de juiste kleur vastgesteld en ruim drie weken later alles weer netjes gemonteerd. De elementen die niet gedemonteerd konden worden zijn bij montage netjes door John geschilderd, ook de kopse kanten van de kastjes, zodat alles eenzelfde kleur is. Het spuitwerk is vakkundig gedaan zodat we weer vele jaren van onze keuken, maar nu in een andere kleur, kunnen genieten.
Reactie of foto toevoegen
“Vlot”
Door J van der Stoep op woensdag 19 apr 2017 '17 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Tot een vlotte afspraak gekomen. Plezierig geprek gehad. Voldoende advies en creativiteit van de verkoper. De keuken is gerenoveerd. De eindafwerking is nog niet klaar vanwege een gebroken blad. zoals beloofd zal dit spoedig worden uitgevoerd
Reactie of foto toevoegen
“Een badkamer inclusief montage”
Door Bas Treffers op zaterdag 31 dec 2016 '16 | vestiging Epe
Montage wordt gedaan door externe partijen. Tot nu toe 3 zaken toegezegd en niet nagekomen. Voor 1 punt legt mnr de schuld bij een 3e partij, de andere 2 punten die hij zelf op kan lossen doet hij niet. Continu beloven en niet nakomen. Wees verstandig als je met dit bedrijf zaken doet.
REACTIE VAN BAS TREFFERS
Het heeft een beste tijd geduurd, maar alle zaken zijn afgehandeld.
Reactie of foto toevoegen
“Afzuiging functioneert niet goed”
Door Janny Bosma op donderdag 17 mei 2018 '18 | vestiging Zevenbergen
Keuken gekocht....bij aankoop mooie beloften, bij problemen niet thuis!!!!! Nu na 2 jaar nog steeds niet naar behoren en toegezegde beloftes.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer via geschillencommissie”
Door Erwin op woensdag 4 apr 2018 '18 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Badkamer aangeschaft. Was een gang naar de geschillencommissie voor nodig om nog enig resultaat af te kunnen dwingen. Grootste verrassing was dat ik zelf moest concluderen dat de badkamer geheel ongeaard was. Ook hiervan waren ze niet onder de indruk. Zelfs het tikken van dit kleine stukje wekt weer enorme gevoelens van irritatie op.
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden met keuken”
Door Kim Baveld op vrijdag 13 apr 2018 '18 | vestiging Enschede
Keuken gekocht in 2013....nog steeds niet in orde anno 2018! Slechte service, geen antwoord op mails, ook niet van Retail. Koop hier nooit je spul!!!
Reactie of foto toevoegen
“Perfect”
Door pahud de Mortanges op vrijdag 29 sep 2017 '17 | vestiging Hoofddorp
perfecte service en badkamer in 3 weken helemaal tip top afgeleverd! Karel lieverink, was onze man , in een woord Super .
Reactie of foto toevoegen
“Goed gevoel”
Door Robert op woensdag 1 nov 2017 '17 | vestiging Hilversum
Dit jaar (2017) een nieuwe badkamer uitgezocht en laten installeren. Vanaf het advies gesprek kregen we een goed gevoel over Grando. De installatie van de badkamer is geheel naar onze tevredenheid. Het team was zeer kundig, nauwkeurig en vriendelijk. Ze overlegden veel met ons en stonden open voor onze wensen en opmerkingen. Ik kan Grando Hilversum alleen maar aanraden!
Reactie of foto toevoegen
“Creatief”
Door Isabelle van Tol op vrijdag 22 jan 2016 '16 | vestiging Middelburg
Goede adviseurs die met creatieve oplossingen komen en meedenken. Handig om vooraf een idee te hebben van indeling, accessoires en kranen. De keus is oneindig, maar niet alles te zien in de showroom. Service uitstekend, ook na montage. Het was met de keuken zo goed gegaan, dat ik heb besloten ook de badkamers en toilet door Grando te laten vervangen.
FOTO VAN ISABELLE VAN TOL
Creatieve oplossingen voor keuken
REACTIE VAN GRANDO RETAIL
Wat fijn om te horen dat u zo positief bent over onze vestiging in Middelburg! De keuken ziet er ook erg mooi uit! Heel veel plezier en tot ziens bij Grando!
Reactie of foto toevoegen
“Was gewoon top”
Door koen en annette lakwijk op vrijdag 17 feb 2017 '17 | vestiging Son
een heel goed advies met dito prijs. gewoon Brabantse gezelligheid! afspraak is ook afspraak. wij zouden zo weer terug gaan al is het voor de koffie! Paul en zijn team zijn echte vakmensen met passie voor het vak. De keuken is geleverd.
FOTO VAN KOEN EN ANNETTE LAKWIJK
Ontwerp van de keuken
Reactie of foto toevoegen
“Prima service”
Door Dennis op zondag 26 mrt 2017 '17 | vestiging Zaandam
Prima service. Alke zorg uit handen genomen. Problemen die zich voordoen zijn al opgelost voor je het weet. Prijs/kwaliteit zal het iets duurder zijn dan gemiddeld. Maar daar krijg je voldoende voor terug
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe keuken”
Door Kelly op zaterdag 21 apr 2018 '18 | vestiging Groningen
Keuken gekocht via Grando. Prima service, weinig op aan te merken. Keuken is erg mooi en (lijkt zo ver) van goede kwaliteit.
Reactie of foto toevoegen
“Super ervaring”
Door H.L. Bout op vrijdag 12 jun 2015 '15 | vestiging Hilversum
In maart 2014 is bij ons een complete badkamer geplaatst. Ook is er toen buiten een mobiele badkamer neergezet, zodat wij ons gewoon konden douchen. Onze ervaring met Grando Hilversum is super. Goed geadviseerd, vriendelijke mensen en goede service. Wij waren zo tevreden dat wij in januari 2015 het toilet compleet hebben laten vervangen. Alles naar volle tevredenheid. Ook de uitvoerende mensen zijn vakmensen. Alles wordt netjes en zorgvuldig geinstalleerd. Altijd in overleg met ons. Wij kunnen Grando Hilversum aan iedereen aan bevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Geweldige service”
Door Karin en Luud Verhaak op zondag 13 nov 2016 '16 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Nadat de glazen douchedeur in het bad was gevallen en er 2 grote gaten waren ontstaan, hebben ze zo met ons meegedacht om een passende oplossing te vinden met ons beperkte budget. Het resultaat is een prachtige inloopdouche, waar wij super blij mee zijn. we willen ze bedanken voor de geweldige service!
Reactie of foto toevoegen
“Zeker aanraden”
Door Percy Kropff op vrijdag 7 aug 2015 '15 | vestiging Hoorn NH
Wij hebben een nieuwe keuken aangeschaft en laten installeren. Prettig advies. Alle tijd. In onze beleving goede prijs/kwaliteit verhouding. Wij zouden het bedrijf zeker aanraden. Enige opmerking: de geadviseerde recirculatie afzuiging functioneert niet naar behoren. Bij nader inzien hadden wij liever van het bestaande afvoerkanaal gebruik gemaakt. Dat is jammer.
Reactie of foto toevoegen
“Aanrader”
Door Mevr.G.H.v.Lunteren-Schoemeijer op vrijdag 21 aug 2015 '15 | vestiging Emmen
Ik ben erg blij met mijn nieuwe keuken en badkamer. De afspraken worden prima nagekomen en het personeel is erg aardig. De monteurs die komen zijn werkelijk prima en doen wat ze zeggen. Een aanrader dus!
Reactie of foto toevoegen
“Blij ermee”
Door Jim Ernst op dinsdag 19 dec 2017 '17 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Zijn uitstekend geholpen door een zeer deskundige verkoper. Er werd met ons op een prettige manier meegedacht.

Aanvulling ontvangen 23 december 2017: Wij hebben een keuken gekocht en is reeds geleverd. De levering was op tijd en de uitleg uitstekend, wij zijn er blij mee.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door JH Slappendel op vrijdag 27 jan 2017 '17 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Opnieuw (evenals 9 jaar geleden ) een keuken gekocht bij dit fileaal. En wederom zeer tevreden en blij met het eindresultaat! Goede service, ervaren medewerkers. Zeer klantvriendelijk. Alle tijd voor de klant. Absoluut een aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Enorm tevreden”
Door OH op dinsdag 27 mrt 2018 '18 | vestiging Zaandam
Ik heb een prachtige, nieuwe Grando keuken van de vestiging Zaandam! Ben enorm tevreden over de service (advies mbt ontwerp en materiaal/apparatuur keuze). De adviseurs nemen echt de tijd en zijn buitengewoon flexibel. Ook de installatie van de keuken verliep vlekkeloos en conform afspraak. Helemaal top-blije klant!
Reactie of foto toevoegen
“Montage niet goed”
Door Ad op maandag 13 aug 2018 '18 | vestiging Heerhugowaard
Eind 2016 hebben wij een keuken gekocht toen nog gerund door de vorige eigenaren. We hadden een goed gevoel, niet opdringerig en er werd goed naar onze wensen geluisterd. We hebben toen de koop rondgemaakt. Toen de oplevering van ons huis in zicht kwam hadden we contact met de nieuwe eigenaar (Jeff) en het goede gevoel werd doorgezet. In dit gesprek ging het over planning en overige details (handgrepen, inmeting woning etc.). Alles leek goed geregeld. Toen uiteindelijk de keuken moest worden gemonteerd ging het meerdere keren mis. Planning werd niet nagekomen (allerlei smoezen werden gebruikt), kleine beschadigingen, slordig werk, dingen niet afgemaakt of niet compleet. Ook was ons blad niet helemaal goed (afgekocht), deur in de vaatwasser niet goed gemonteerd waardoor vaatwasser niet helemaal open kon, nieuwe koelkast omdat deze was beschadigd etc. Het is jammer dat wat aan de voorkant zo goed is geregeld door de montage volledig teniet wordt gedaan. Uiteindelijk is wel alles goed opgelost door Jeff en heeft een ander monteur (vorige eigenaar) alle mankementen in 2 zaterdagen opgelost. Als deze monteur direct was betrokken had ik zonder meer een betere beoordeling gegeven.
Reactie of foto toevoegen
“Prima monteurs”
Door Frances en Tonny Marinussen op zondag 14 jan 2018 '18 | vestiging Uden
Prima bedrijf je word er goed geholpen en ze denken goed met je mee. Prima monteurs.
Reactie of foto toevoegen
“Goed geluisterdr”
Door Bralten op woensdag 18 mei 2016 '16 | vestiging Helmond
De verkoper luisterde goed naar onze wensen en kwam met creatieve ideeën . Uiteindelijk kregen we een verassende opstelling van de keuken waar we nu erg blij mee zijn. Ook de monteur die we via Grando hadden was zeer precies en kundig.
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Fam Hijdra op zondag 31 dec 2017 '17 | vestiging Hazerswoude-Dorp
We zijn erg tevrede over de aanschaf en met de plaatsing van onze nieuwe keuken. Het was best spannend want de kleur is uitgezocht op een deur. Hij stond niet als keuken in de showroom. Maar hij is super! Ook over de plaatsing zijn we tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Goed werk”
Door Raymond van Dijk op vrijdag 14 sep 2018 '18 | vestiging Utrecht
Badkamer en toilet. Vele mogelijkheden besproken en juiste advies gekregen.
Aannemer heeft goed werk geleverd en akkefietje is adequaat opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Prettige service”
Door Shahrzad eslamian op maandag 23 okt 2017 '17 | vestiging Hengelo OV
Super klantvriendelijk wij konden door omstandigheden niet ons keuken op tijd ophalen dit werd proffesioneel en erg vriendelijk afgehandelijk. Montage van de keuken werd netjes door een vriendelijke man gedaan. Erg prettig en goeie service!!
FOTO VAN SHAHRZAD ESLAMIAN
Keuken met keukeneiland
Reactie of foto toevoegen
“Goed”
Door Marco H.W. Maijenburg op dinsdag 26 jun 2018 '18 | vestiging Purmerend
Keuken en badkamer. Badkamer in Purmerend is geleverd. Keuken in Barendrecht.
REACTIE VAN MARCO H.W. MAIJENBURG
Badkamer inmiddels geplaatst. Keurig gedaan en dus heel tevreden. Wacht nog wel op een paar kleine klusjes die nog gedaan moeten worden. Nog geen bezoek van Grando Purmerend gehad om het resultaat te bekijken.
REACTIE VAN MARCO H.W. MAIJENBURG
Badkamer inmiddels afgeleverd (2 weken)...echter nog niet helemaal klaar. Antikalk kraan nog niet geplaatst. Toilet beneden zit los en in de douche moet een dorpel komen omdat anders badkamer in zn geheel nat wordt. Ook zou er een langere douchestang geplaatst worden. Nog geen eindinspectie samen met Grando Purmerend gehad. Wel tevreden met het ontwerp en de uitvoering. Strak gelegd!
REACTIE VAN MARCO H.W. MAIJENBURG
Badkamer inmiddels helemaal naar tevredenheid opgeleverd. Heel blij met resultaat en een simpele dorpel heeft het probleem verholpen.
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door Patrick ter Borgh op maandag 30 apr 2018 '18 | vestiging Zaandam
Een badkamer bij Grando in Zaandam gekocht en wat een goede service, we zijn uiterst tevreden met name van Evelien die ons goed op de hoogte hield en alles voor ons regelde. De monteurs van team Jonathan zijn heel proffesioneel, werken netjes en hebben er echt een super mooie badkamer van gemaakt.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer”
Door T.Maas op maandag 24 aug 2015 '15 | vestiging Helmond
Goede eind afspraken vooraf gemaakt. Goed werkende mensen die weten wat werken is, maar ook adviezen kunnen geven. Een gezellig groepje mensen die met elkaar werken. Het zijn mooie degelijke materialen met volop keus.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken geleverd”
Door D.N Peek op vrijdag 9 feb 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Wij werden goed en professioneel geholpen door Samira
Reactie of foto toevoegen
“Goed eindresultaat”
Door Schoote op vrijdag 15 apr 2016 '16 | vestiging Middelburg
Uitstekend geholpen en geadviseerd alle afspraken keurig nagekomen goede prijs kwaliteitverhouding een goede bezorgservice. Mede door het advies van Mario zijn wij tot een inzicht gekomen die wij zelf niet hadden voorzien en wat het resultaat uiteindelijk zeer ten goede kwam.
FOTO VAN SCHOOTE
Betegelde badruimte
Reactie of foto toevoegen
“Prima geholpen”
Door T. Leferink op vrijdag 26 aug 2016 '16 | vestiging Hengelo OV
Prima geholpen, vooral het meedenken over de indeling van de keuken was erg fijn. Er waren wat obstakels in de ruimte die door de creativiteit van de adviseur fantastisch zijn ingepast in het totaal ontwerp. Plaatsing verliep ook uitstekend, wij zijn heel tevreden over het eindresultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Afspraken niet nagekomen”
Door E op vrijdag 11 nov 2016 '16 | vestiging Rotterdam
Gemaakte afspraken niet nagekomen. Enorme overschrijding van de afgesproken tijd. Die voor ons van belang was ivm een verhuizing. Afwerking badkamer onvoldoende. Ondanks dat grando zelf heeft ingemeten, kon een heel aantal van de overeengekomen zaken (zoals een douche) toch niet gerealiseerd worden.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken zelfplaatsing”
Door Ger Floris op vrijdag 2 dec 2016 '16 | vestiging Hoorn NH
Goed geholpen om de juiste keuze te maken naar een keuken die in ons budget paste , er was ruim keus in de showroom. we werden goed op de hoogte gehouden voor de leverdatum. die was zelfs eerder dan verwacht. ik heb hem zelf geplaatst maar dat kan je ook door Grand laten verichten. er was een duidelijke tekening bij waar de aansluitpunten moesten komen.
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend verlopen”
Door Rein op vrijdag 24 jul 2015 '15 | vestiging Hengelo OV
Het idee van de keuken die wij ons voorstelden is door Grando Hengelo door heel goed te luisteren, heel goed vertaald naar een ontwerp. De levering en de installatie is uitstekend verlopen. Het ontwerp is ons in de studio dmv een 3D getoond voor we hoefden te beslissen.
FOTO VAN REIN
Reactie of foto toevoegen
“Goed”
Door de Graaf op vrijdag 4 aug 2017 '17 | vestiging Son
Goed advies. Levering mooi op tijd. Afspraken worden nagekomen.
Reactie of foto toevoegen
“Veel pech gehad”
Door T. Van Rooijen en M den Ouden op vrijdag 1 dec 2017 '17 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Veel pech gehad met installatie. Ingehuurde aannemer communiceerde slecht en overlegde niks. Na installatie vervelende dingen ontdekt die niet afgesproken waren. Grando doet zijn best om het in orde te maken, maar 2 maanden later zijn we nog niet klaar....er komen nog meer mensen over de vloer om dingen te fixen. Wordt vervolgd...........
Reactie of foto toevoegen
“Kookplezier”
Door Hans van den Broek op vrijdag 21 sep 2018 '18 | vestiging Son
Keuken afgenomen. Goed advies en service. De aftersale kan beter. Keuken zelf is super geplaatst en veel kookplezier!
Reactie of foto toevoegen
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Grando Keukens & Bad
Grando staat voor betaalbaar keuken- en badkamerdesign
Bij Grando wordt over elke keuken en badkamer tot in detail nagedacht, samen met u. Gebruiksgemak, persoonlijke wensen en genieten staan voorop. Of u nu op zoek bent naar een landelijk moderne keuken of sfeervolle badkamer, bij Grando bent u aan het juiste adres.

Zoektocht naar uw droomkeuken en/of -badkamer
Onze adviseurs horen graag wat uw wensen zijn. Het begint met een passend advies op maat, verwerkt in een realistische 3D tekening. Samen met u komen we tot een ontwerp dat perfect bij u past. Wij nemen het werk van A tot Z uit handen, indien u dit wenst. Wij bieden een luisterend oor en monteren uw keuken en/of badkamer vakkundig.


Laat u inspireren en adviseren
Ons inspiratie magazine boek staat boordevol nuttige informatie die u helpt in de zoektocht naar uw nieuwe keuken en/of -badkamer. U kunt het gratis aanvragen via: www.grando.nl/keukens/inspiratieboek.

Showrooms
Bezoek een van onze prachtige showrooms en u zult versteld staan van de vele mogelijkheden en variaties die op keuken- en sanitairgebied te vinden zijn. Bekijk onze website voor de dichtstbijzijnde Grando vestiging bij u in de buurt: www.grando.nl/vestigingen.
Meer informatie over Grando Keukens & Bad
Grando inspiratatieboek: www.grando.nl/keukens/inspiratieboek
Grando showrooms: www.grando.nl/vestigingen
Foto's
Adresgegevens Grando Keukens & Bad
Website: www.grando.nl
aAlmelo (32 ervaringen), Woonboulevard 24, 7606 JA Almelo, tel 0546 - 85 13 04
bAmersfoort (34 ervaringen), Euroweg 93, 3825 HB Amersfoort, tel 033 - 494 61 70
cAssen (22 ervaringen), Borgstee 10B, 9403 TV Assen, tel 0592 - 74 90 09
dBarendrecht (12 ervaringen), Van 't Hoffstraat 18, 2991 XP Barendrecht, tel 0180 - 72 6 802
eBergambacht (24 ervaringen), Transportstraat 28, 2861 DZ Bergambacht, tel 0182 - 35 23 31
fBreda (58 ervaringen), Kruisvoort 68, 4814 RZ Breda, tel 076 - 531 95 26
gDelft (25 ervaringen), Schieweg 3, 2627 AN Delft, tel 015 - 261 19 94
hDen Helder (8 ervaringen), Ravelijncenter 29, 1785 LX Den Helder, tel 0223 - 66 86 80
iDoetinchem (11 ervaringen), Nijverheidsweg 12, 7005 BJ Doetinchem, tel 0314 - 36 86 30
jEmmen (28 ervaringen), Cornelis Houtmanstraat 41, 7825 VH Emmen, tel 0591 - 64 67 00
kEnschede (6 ervaringen), Hendrik ter Kuilestraat 175, 7547 SK Enschede, tel 053 - 431 81 41
lEpe (21 ervaringen), Hoofdstraat 118, 8162 AN Epe, tel 0578 - 62 08 84
mGroningen (21 ervaringen), Hoendiep 97B, 9718 TE Groningen, tel 050 - 318 14 11
nHazerswoude-Dorp (89 ervaringen), Frankrijklaan 4, 2391 PX Hazerswoude-Dorp, tel 0172 - 23 63 23
oHeerenveen (12 ervaringen), Beurtschip 37, 8447 CL Heerenveen, tel 0513 - 65 05 35
pHeerhugowaard (18 ervaringen), H.P. Berlageweg 7, 1703 DG Heerhugowaard, tel 072 - 574 42 07
qHelmond (16 ervaringen), Engelseweg 202, 5705 AJ Helmond, tel 0492 - 54 55 35
rHengelo OV (38 ervaringen), Holtersweg 17, 7556 BS Hengelo, tel 074 - 291 91 37
sHilversum (36 ervaringen), 2e Loswal 1, 1216 BC Hilversum, tel 035 - 621 91 29
tHoofddorp (66 ervaringen), Kruisweg 771-773, 2132 NG Hoofddorp, tel 020 - 446 01 12
uHoogvliet Rotterdam (69 ervaringen), Nieuwe Langeweg 41, 3194 DC Hoogvliet, tel 010 - 490 44 70
vHoorn NH (77 ervaringen), De Factorij 55, 1689 AK Zwaag, tel 0229 - 23 03 33
wLelystad (10 ervaringen), Zuiderpoort 23, 8239 AB Lelystad, tel 0320 - 26 81 88
xMiddelburg (59 ervaringen), Mortiereboulevard 42, 4336 RA Middelburg, tel 0118 - 72 49 05
yMijdrecht (13 ervaringen), Industrieweg 38g, 3641 RM Mijdrecht, tel 0297 - 25 04 94
zNaaldwijk (62 ervaringen), Hovenierstraat 127, 2671 DB Naaldwijk, tel 0174 - 62 37 63
a1Purmerend (14 ervaringen), Edisonweg 17, 1446 TM Purmerend, tel 0299 - 22 35 80
b1Rotterdam (47 ervaringen), Watermanweg 33, 3067 GA Rotterdam, tel 010 - 479 31 85
c1Son (77 ervaringen), Ekkersrijt 4084, 5692 DA Son, tel 0499 - 49 17 92
d1Tilburg (32 ervaringen), Hestiastraat 2, 5047 VA Tilburg , tel 013 - 571 11 80
e1Uden (48 ervaringen), Vluchtoord 39, 5406 XP Uden, tel 0413 - 26 20 93
f1Utrecht (56 ervaringen), Kaap de Goede Hooplaan 100a, 3526 AR Utrecht, tel 030 - 288 92 72
g1Wormerveer (21 ervaringen), Samsonweg 5B, 1521 RA Wormerveer, tel 075 - 646 11 70
h1Zaandam (45 ervaringen), Pieter Ghijsenlaan 15, 1506 PW Zaandam, tel 075 - 614 75 83
i1Zevenbergen (54 ervaringen), Blokweg 7a, 4761 RA Zevenbergen, tel 0168 - 37 37 00
Kaart
Website
Overzichtpagina's
Meer bedrijven
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.