Feedback
8,7

Grando Keukens & Bad

Website: www.grando.nl
Ervaringen
Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze
Website
www.grando.nl
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Grando Keukens & Bad
Vakmanschap sinds 1965
Met vele jaren praktijkervaring weten wij als keuken- en badkamerspecialist wat er nodig is om uw droomkeuken en/of -badkamer te realiseren. Met onze uitgebreide collectie van keukens en badkamers, leverbaar in vele verschillende stijlen, materialen en kleuren, is er altijd een keuken of badkamer naar uw wens. Wij staan u graag persoonlijk te woord om uw wensen te bespreken en u te helpen bij het samenstellen van uw ideale keuken of badkamer.

Ondernemers met hart voor de zaak
Grando Keukens & Bad onderscheidt zich op vele fronten. Zo wordt elke Grando-vestiging geleid door een zelfstandige ondernemer, die hart voor de zaak heeft en een luisterend oor biedt. Het hele traject wordt begeleid door een en dezelfde persoon: van het eerste kopje koffie tot de laatste doorloop. Wij hebben immers passie voor het vak én het eindresultaat. Een prettig idee!

Het juiste adres
Bij Grando wordt over elke keuken en badkamer tot in detail nagedacht, samen met u. Gebruiksgemak, persoonlijke wensen en genieten staan voorop. Of u nu op zoek bent naar een landelijke keuken, moderne keuken of een sfeervolle badkamer. Bij Grando bent u altijd aan het juiste adres. Het begint met een passend advies op maat, verwerkt in een realistische 3D-tekening. Aansluitend komen we samen met u tot een ontwerp dat perfect bij u past. Vervolgens nemen wij - indien u dit wenst - het werk van A tot Z uit handen en zorgen voor een vakkundige montage van uw keuken of badkamer.


Laat u inspireren
Ons inspiratiemagazine staat boordevol nuttige informatie, die u helpt in de zoektocht naar uw nieuwe droomkeuken en/of -badkamer. U kunt het magazine gratis en geheel vrijblijvend aanvragen via www.grando.nl/keukens/inspiratieboek.

Showrooms
Bezoek een van onze prachtige showrooms en u zult versteld staan van de vele mogelijkheden en variaties die op keuken- en sanitairgebied te vinden zijn. Bekijk onze website voor de dichtstbijzijnde Grando-vestiging bij u in de buurt (www.grando.nl/vestigingen) en maak een vrijblijvende afspraak.

Zeker van uw aankoop
Grando is aangesloten bij de Centrale Branchevereniging Wonen (CBW). Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen en tegelijkertijd meer zekerheid, waardoor u als consument extra goed bent beschermd.

Grando. Koken. Baden. Genieten.
Meer informatie over Grando Keukens & Bad
Grando inspiratiemagazine: www.grando.nl/keukens/inspiratiemagazine
Grando showrooms: www.grando.nl/vestigingen
Ervaringen
Er zijn 2465 ervaringen over Grando Keukens & Bad. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren1296 ervaringen
4 sterren897 ervaringen
3 sterren75 ervaringen
2 sterren57 ervaringen
1 ster109 ervaringen

Per vestiging:
“Goede adviezen”
Door Fenneke op maandag 25 jan 2021 21 | vestiging Naaldwijk
Wat zijn we goed geholpen, vanaf het moment dat we voor de eerste keer binnenkwamen tot het moment dat de keuken is geplaatst. Heel fijn geholpen en goede adviezen en alles netjes op tijd. We zijn super tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Echte aanbeveling”
Door Ed en Gien Vermeulen op zondag 24 jan 2021 21 | vestiging Utrecht
Ruime overzichtelijke zaak, waar je rustig kunt je keuze kunt maken. Aangesproken door Iris een vrolijke dame met verstand van zaken. Iris heeft met onze ideeën en haar kunde een mooie keuken ontworpen, waar we nu het grootste dagdeel in leven. Ook André de monteur die onze keuken geplaatst heeft werkt netjes en secuur. Kortom voor ons een super ervaring en een echte aanbeveling.
FOTO VAN ED EN GIEN VERMEULEN
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden met nieuwe badkamer”
Door Monique op zondag 24 jan 2021 21 | vestiging Doetinchem
Nadat 4 jaar terug de keuken naar tevredenheid door Grando werd geplaatst zijn we nu weer heel tevreden over de nieuwe badkamer. Alle mogelijkheden en ideeën werden besproken. De badkamer is door fijne vakkundige mensen geïnstalleerd.
FOTO VAN MONIQUE
Reactie of foto toevoegen
“Complete badkamer met veel kastruimte”
Door Claudia Koomen op vrijdag 22 jan 2021 21 | vestiging Zaandam
Met een beperkte ruimte toch een complete badkamer met veel kastruimte. Er werd goed meegedacht en bij vragen was Grando makkelijk bereikbaar. Het bouwbedrijf waar gebruik van werd gemaakt werkte erg netjes.
FOTO VAN CLAUDIA KOOMEN
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer en wandmeubel voor wasmachine en droger”
Door E.Pepping op vrijdag 22 jan 2021 21 | vestiging Emmen
We hebben een badkamer en wandmeubel voor wasmachine en droger gekocht. Advies en communicatie hebben wij als prettig ervaren. Alles is netjes volgens afspraak geleverd en bezorgd. Ondanks dat de plaatsing van onze kant lang op zich liet wachten zijn kleine mankementen op een nette manier opgelost en afgehandeld. Het is een bedrijf dat staat voor wat ze leveren.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer aankoop”
Door Helen op donderdag 21 jan 2021 21 | vestiging Utrecht
Wij hebben een positieve ervaring met de verkoop van onze badkamer bij Grando Utrecht (Risza). Hij dacht goed mee, heeft ons later in het proces nog regelmatig te woord gestaan en heeft klantvriendelijkheid hoog in het vaandel. Ook de levering was prima, ze leveren alles netjes binnen behalve de tegels, welke je zelf naar boven dient te tillen. Waar wij verbeterpunten zien is met name de communicatie van de onderaannemers die de badkamer plaatsen. Het bouwbedrijf heeft weer eigen zzp'ers in dienst, die weer een zzp'er tegelaar inhuren etc. etc. Daardoor weinig op elkaar afgestemd, het tegelwerk was slordig gedaan en moest deels op opnieuw, waardoor de monteurs weer vertraagd waren en hebben lopen haasten waardoor er lekkages ontstonden. We hebben al met al veel gedoe gehad, wat met heldere communicatie onderling echt voorkomen had kunnen worden. Wel is alles uiteindelijk netjes hersteld, heeft Risza het correct afgehandeld en zijn we al met al, super blij met de badkamer.
FOTO VAN HELEN
Reactie of foto toevoegen
“Fijn team”
Door Jolanda Somer op dinsdag 19 jan 2021 21 | vestiging Utrecht
Mooie winkel, super vriendelijk personeel altijd een luisterend oor er wordt met je meegedacht . Er is in januari 2021 een prachtige keuken geleverd en zeer netjes geïnstalleerd. Ik kan Grando keukens en Bad Utrecht aan iedereen aanbevelen. Al met al fijn team, leveren een prachtige kwaliteit en houden hun woord.
Reactie of foto toevoegen
“Prima gedaan”
Door Familie Popma op maandag 18 jan 2021 21 | vestiging Utrecht
Opnieuw goed geholpen en een prachtige keuken gekocht. Medewerkers hebben veel tijd en aandacht gegeven, net zoals 10 jaar daarvoor, toen we voor ons vorige huis ook een keuken hebben aangeschaft bij Grando Utrecht. Top! Klasse apparatuur en goede kwaliteit keuken voor prima prijs.

Aanvulling ontvangen 20 januari 2021: Gemonteerd. Prima gedaan, komen nog een keer langs voor puntjes op de i.
Reactie of foto toevoegen
“Enorme aanrader”
Door Rivan & Michael op maandag 18 jan 2021 21 | vestiging Utrecht
Wij hebben bij Grando Utrecht een keuken, 2 badkamers en 2 toiletten aangeschaft. We zijn super tevreden over onze algehele ervaring bij Grando. We zijn vakkundig en heel prettig geholpen door Emanuel. Ook voor problemen waar we tegen aanliepen in de verbouwingen konden we bij hem terecht en vonden we samen weer een oplossing. Daarnaast zijn we heel erg blij met hoe mooi alles is geworden! Enorme aanrader!
FOTO VAN RIVAN & MICHAEL
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer aankoop”
Door Ramon Harmes op maandag 18 jan 2021 21 | vestiging Emmen
klant vriendelijk, levering op tijd, maar wel een duur adres
Reactie of foto toevoegen
“Fantastisch geholpen”
Door S. Klein op zaterdag 16 jan 2021 21 | vestiging Amersfoort
Ondanks de coronamaatregelen fantastisch geholpen door Grando keukens en bad in Amersfoort. 1e contact via mail en telefoon. De wensen doorgegeven en uitvoerig besproken. Het gemaakte ontwerp sloot perfect aan bij datgene wat we voor ogen hadden. Tijdens het huisbezoek de materialen uitgezocht, direct de keuken ingemeten en een mooie deal kunnen maken. We hebben uitgekeken naar de levering en plaatsing van de keuken. Vorige week was het dan zover. De levering was top volgens afspraak en de volgende dag de montage. Een hele goede monteur die heel netjes en precies te werk ging. Het eindresultaat is echt een plaatje. We genieten echt elke dag van deze kwalitatieve mooie keuken. Kortom een perfect gelopen traject. Grando keukens en bad is een echte aanrader.
Reactie of foto toevoegen
“Service en nazorg niet naar wens”
Door Albert op vrijdag 15 jan 2021 21 | vestiging Zwolle
Na een goed gesprek besloten om de badkamer en wc bij Grando te laten doen. Zeker niet de goedkoopste maar alles wordt dan ook in 2 weken gedaan en opgeleverd. Helaas klopt dit laatste niet. De mensen van de badkamerbrigade leveren op zich prima werk maar over service en nazorg kunnen ze nog veel leren. De klus liep iets uit en ze waren weg naar een nieuwe klus. Ze zijn dan niet meer te bereiken en ook via Grando liep het contact moeizaam (veel bellen, mailen). We zijn nu ruim 3 maanden verder en er zijn nog steeds een aantal zaken niet opgelost. Tip: ze vragen om alles vooraf te betalen, doe dit niet maar hou een 10% achter de hand totdat alles opgeleverd is.
Reactie of foto toevoegen
“Dik tevreden”
Door J . Otten op dinsdag 12 jan 2021 21 | vestiging Hoorn NH
Na goed advies een combi stoomoven , inductieplaat en kraan gekocht en laten installeren .Vriendelijk , behulpzaam , flexibel en ter zake kundig . Dik tevreden .
Reactie of foto toevoegen
“Professioneel advies”
Door Lena Lambers op dinsdag 12 jan 2021 21 | vestiging Hazerswoude-Dorp
We hebben zeer professioneel advies gekregen. Gert Kropf heeft ons veel geholpen om de juiste mix te vinden tussen onze eisen en budget. We zijn erg blij met de keuken. Achteraf moesten er een paar dingen veranderd worden, maar dat gebeurde heel nauwkeurig en behulpzaam. Top service!
Reactie of foto toevoegen
“Super blij”
Door Mevr Hoekstra op dinsdag 12 jan 2021 21 | vestiging Zaandam
Erg tevreden met de keuken, helemaal goed geplaatst en super blij.
Reactie of foto toevoegen
“Prima service”
Door Fam. Van der Veen op dinsdag 12 jan 2021 21 | vestiging Heerenveen
Het was een prettige sfeer waarin wij ontvangen werden. De kennis van iedereen voldoende om een goed advies te geven. De communicatie was prettig en duidelijk. Toen de datum van installatie niet overeen kwam met de datum die de monteur had, werd het snel opgelost. Kortom; prima service en erg mooie keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Composiet aanrechtblad”
Door Ger Vrolijk op maandag 11 jan 2021 21 | vestiging Purmerend
Ik werd er netjes geholpen. De monteurs waren erg vriendelijk en behulpzaam.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door M van B-J op maandag 11 jan 2021 21 | vestiging Uden
Wij hebben een complete keuken gekocht, met inbouwapparatuur. We hebben goede praktische adviezen gekregen. Tussentijds werden we op de hoogte gehouden (door medewerker Logistiek), ook dat bepaald product niet tijdig geleverd kon worden. Daarvoor een beter voorstel gekregen, zonder bijbetalen. Monteur was super, meedenkend en correct. Al met al zeer tevreden over het team.
Reactie of foto toevoegen
“Keukenlevering goed bevallen”
Door sollie op vrijdag 8 jan 2021 21 | vestiging Son
goede service , vriendelijk . was bereid om mee te denken . verwachtingen zijn vervuld.

Aanvulling ontvangen 13 januari 2021: we hebben een keuken gekocht en deze is ongeveer 3 weken geleden ( rond 14 dec ) De levering is goed bevallen, echter 2 deuren moeten nog geruild worden en een bestek la was te klein. Dit zal nog na geleverd worden.
Reactie of foto toevoegen
“Deskundig”
Door Pieter Pouw op vrijdag 8 jan 2021 21 | vestiging Hilversum
Wij hebben voor een appartement een keuken gekocht met alle apparatuur. Wij zijn op een deskundige en erg prettige manier ontvangen, te woord gestaan en geadviseerd. Alle afspraken die we gemaakt hebben zijn bevestigd en zijn op tijd nagekomen. Geen enkele vraag was te veel gevraagd. Wij zijn zeer tevreden over de aankoop en hopen nog lang plezier te mogen hebben van de keuken. Ik zal zeker GRANDO aanbevelen bij mijn vrienden en bekenden.
Reactie of foto toevoegen
“Deskundig”
Door L. van der Meer op woensdag 6 jan 2021 21 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Wij hebben 2 ervaringen: Allereerst de keuze van de nieuwe keuken en de plaatsing ervan. Prima advies en uitvoering. Ten tweede de hulp met lekkage in de keuken en het advies en de afwerking hiervan. Goed dat we besloten hebben om voor Grando te kiezen. voelt deskundig en betrouwbaar
Reactie of foto toevoegen
“Droom keuken gevonden”
Door Pieters op maandag 4 jan 2021 21 | vestiging Middelburg
We hebben onze droom keuken gevonden bij Grando Middelburg waarbij Sietske ons heel leuk en goed heeft geholpen en geadviseerd! Maar ook het plaatsen wat gedaan is bij ons door de visser is echt heel goed en netjes gedaan!
FOTO VAN PIETERS
Reactie of foto toevoegen
“Helemaal naar wens”
Door Servaas op maandag 4 jan 2021 21 | vestiging Zaandam
Keuken door vakmensen geplaatst en helemaal afgewerkt naar wens.
FOTO VAN SERVAAS
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Zeer te spreken”
Door Nad. en Jam. op zondag 3 jan 2021 21 | vestiging Amersfoort
Wij hebben zowel de badkamer als de keuken laten plaatsen door Grando te Amersfoort. Wij zijn zeer te spreken over de kwaliteit van de producten en de professionaliteit van de medewerkers. Ze hebben overal wel een oplossing voor, denken goed mee en zijn zeer bevlogen (nemen echt de tijd voor je). Ze hebben zich ook aan de gemaakte afspraken gehouden en hadden een duidelijk aanspreekpunt als je vragen had, dank voor je geduld Dinesh :)! Familie en vrienden die nog moesten verhuizen hebben bij ons inspiratie opgedaan voor hun eigen badkamer en keuken. Complimenten namens ons aan het Grando team! #tevreden #aanrader
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen en geadviseerd”
Door Corina Heesters op woensdag 30 dec 2020 20 | vestiging Tilburg
Goed geholpen en geadviseerd door Dave. Fijn dat je rechtstreeks naar Tilburg kunt bellen en altijd vriendelijk te woord wordt gestaan.
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe L vormige keuken”
Door Petra Remmers-Cool op dinsdag 29 dec 2020 20 | vestiging Zaandam
Wij hebben na 21 jaar een nieuwe L vormige keuken gekocht bij Grando. Het is opgemeten, de maten zijn keurig doorgegeven. Woensdag werd onze keuken gebracht. Keurig in dozen. Op 10 december is onze grijze keuken geplaatst. Naar onze tevredenheid. Een mooie inductie plaat, een combi oven/magnetron/gril/stoomfunctie en een afzuigkap. Vaatwasser en koel/vrieskast waren al aanwezig. Die zijn netjes in de nieuwe ombouw geplaatst. Alle lof!
FOTO VAN PETRA REMMERS-COOL
Reactie of foto toevoegen
“Het gehele proces is vlekkeloos verlopen”
Door Roland Hagenbeek op dinsdag 29 dec 2020 20 | vestiging Utrecht
Na een teleurstellend bezoek aan een andere badkamerleverancier kwamen wij een uur voor sluitingstijd bij Grando Utrecht. Ondanks het tijdstip nam men alle tijd voor ons, kregen wij een uitgebreide demonstratie van de mogelijkheden en een heldere uitleg. Er werd ons zelfs een maaltijd aangeboden toen het al ruim na zessen was!
Dezelfde avond hebben we een badkamer en toilet gekocht, die in de afgesproken periode op zeer vakkundige en efficiënte wijze is geplaatst. Het gehele proces is vlekkeloos verlopen!
FOTO VAN ROLAND HAGENBEEK
Reactie of foto toevoegen
“Mooi ontwerp”
Door Lippold op donderdag 24 dec 2020 20 | vestiging Emmen
Ik heb een keuken gekocht. Vrolijke verkoper, goede hulp bij keuze materialen en apparatuur en mijn in eerst instantie vage ideeën samen tot een mooi ontwerp voor de beschikbare ruimte gekomen. Duidelijke uitleg. Prettig kunnen overleggen en plannen met de monteur. Toen een apparaat niet leverbaar bleek ( Corona) snel een passende oplossing gevonden.
FOTO VAN LIPPOLD
Reactie of foto toevoegen
“Super tevreden”
Door J.v.Impelen op donderdag 24 dec 2020 20 | vestiging Hoofddorp
Terecht een 10, wij kwamen informatief binnen voor een keuken na vele keukenzaken bezocht te hebben. Vriendelijke niet opdringerige ontvangst, algemene vragen werden spontaan omgezet in een 3D tekening waardoor een mooi beeld van onze wensen werd vertaald. Goede uitleg over apparaat mogelijkheden zodat wij akkoord waren met het totaal. Top dus.

Aanvulling ontvangen 28 december 2020: Onze keuken is begin december geleverd en geplaatst. Levering prima verlopen en de plaatsing perfect uitgevoerd. Super tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Blij met onze nieuwe keuken”
Door Catrien en Bert-Jan op donderdag 24 dec 2020 20 | vestiging Amersfoort
We zijn blij met de keuken die we via Grando Amersfoort hebben aangeschaft. Er werd met ons meegedacht over inrichting en kosten. Heel veel zaken werden ons uit de handen genomen (ontzorgd) en voor ons uitgevoerd. De aannemer, timmerman, elektricien, stukadoor, tegelzetter en keukenmonteur hebben hun best gedaan om alles zo goed en netjes mogelijk af te werken. Dat was in deze corona-tijd niet eenvoudig. Inzicht voor de klant in de prijsopbouw van het geheel zou transparanter kunnen.
FOTO VAN CATRIEN EN BERT-JAN
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Echt helemaal fantastisch”
Door Sandra Smit-Schmersel op woensdag 23 dec 2020 20 | vestiging Zaandam
Sander van der Meer heeft een prachtige keuken voor ons ontworpen, deze is conform afspraak geleverd en geplaatst. De nieuwe keuken was op papier al geweldig maar in het echt helemaal fantastisch! Mocht ik ooit weer een keuken willen kopen, kom ik zeker terug.
Reactie of foto toevoegen
“Ontzettend tevreden”
Door Erik Wolters op dinsdag 22 dec 2020 20 | vestiging Den Helder
Wij zijn ontzettend tevreden met de geleverde keuken. Kwaliteit van de materialen is boven verwachting. De service, klantgerichtheid, het meedenken en flexibiliteit van het personeel is top! Ten opzichte van andere bedrijven die we bezocht hebben wint Grando het op basis van kwaliteit. Zelfs na plaatsing heeft Grando, en met name de adviseur (Rob), ons keurig geholpen. Absoluut een kwestie van waar voor je geld krijgen!
FOTO VAN ERIK WOLTERS
Reactie of foto toevoegen
“Vriendelijk maar met verbeterpunten”
Door Roest op maandag 21 dec 2020 20 | vestiging Amersfoort
Verkoper is vriendelijk en gaf goed advies. De make up spiegel die volgens de berekening zou moeten passen past niet en wordt niet teruggenomen. De spiegel van het toilet bleek beschadigd, terwijl wij deze niet uit de verpakking (bubbeltjesplastic) hebben gehad. Hiervoor is ook nog geen oplossing.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer en keuken”
Door Fam van Middelkoop op maandag 21 dec 2020 20 | vestiging Breda
In de vestiging Breda super goed geholpen door Bart (badkamer) en Brahim (keuken) Verkoopadviseurs die hun vak verstaan! Er was volop ruimte om na te kunnen denken over keuzes die gemaakt moesten worden. Ze dachten mee op een prettige manier. Wij zijn ontzettend blij met onze nieuwe badkamer en keuken.

Aanvulling ontvangen 23 december 2020: De keuken is al geleverd en gemonteerd. Levering keuken is netjes van tevoren aangekondigd en keurig en zorgvuldig weggezet. Keuken is goed en vakkundig gezet op een paar kleine puntjes na. Daar komen ze nog voor terug. Met de badkamer en het toilet zijn ze nog bezig, maar heb gezien dat ze dat heel nauwkeurig werken. Daarnaast denken ze ook mee en geven zij advies (plaats inbouwspot in de badkamer) tijdens de werkzaamheden. Kortom zeer tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe keuken in ons nieuwe huis”
Door Fam. Dooper op zondag 20 dec 2020 20 | vestiging Utrecht
We zijn blij met onze nieuwe keuken in ons nieuwe huis. In de showroom zijn we enthousiast geholpen door Iris die snapte wat we graag wilden. Het kijken op locatie, het monteren en het opnieuw plaatsen van een plint gebeurde allemaal op de afgesproken manier en de afgesproken tijd met vriendelijke mensen.
FOTO VAN FAM. DOOPER
Reactie of foto toevoegen
“Allerlei zaken verkeerd gegaan”
Door Sanne op zaterdag 19 dec 2020 20 | vestiging Amersfoort
Wij hebben 3 jaar geleden een badkamer gekocht bij Grando Amersfoort. Tijdens het plaatsen van de badkamer bleek dat er verkeerde douchedeuren waren besteld. De douchedeuren werden te laat geleverd en bleken verkeerd te zijn. Toen we hierover contact zochten met Grando viel ons al op dat we geen reactie kregen of niet teruggebeld werden. Uiteindelijk hebben we ons maar neergelegd bij de verkeerde douchedeuren en hebben we hier een zeer kleine financiele compensatie voor gekregen. Vlak na het plaatsen van de badkamer bleken we lekkage te hebben. We hebben heel vaak moeten bellen en emailen om het voor elkaar te krijgen dat er iemand langskwam. We werden vaak niet teruggebeld en kregen uiteindelijk een chagrijnige aannemer langs die de lekkage zou repareren. Helaas begon de lekkage drie jaar later opnieuw. Wederom moesten we Grando drie weken lang elke dag bellen en mailen voordat ze iemand langs stuurden. Uiteindelijk is diegene nog geen 5 minuten binnen geweest, concludeerde dat het niet aan het kitwerk lag en gaf aan dat we het maar moesten regelen met de verzekering. Gelukkig hebben we een hele prettige verzekering die een lekdetectiededrijf heeft ingeschakeld. Al snel werd duidelijk dat de badkamer verkeerd is aangelegd. De afvoer van de douche liep naar boven i.p.v. naar beneden en de afvoer van de wc was in de bestaande afvoer geboord waardoor die was gaan lekken. Bij de eerdere reparatie hadden ze er alleen wat kit opgeplakt om de lekkage tijdelijk te stoppen. Gevolg was dat het bad er helemaal uit moest en onze muren onder de schimmel zitten. Vervolgens is Grando nog steeds niet in actie gekomen. We hebben inmiddels bij hen nieuwe tegels moeten bestellen (omdat er tegels kapot zijn gegaan door het verwijderen van het bad). Deze tegels moesten we zelfs betalen en ook nu presteren ze het de tegels niet te leveren. Op onze mails en telefoontjes wordt wederom niet gereageerd. Ik heb nog nooit zo'n slechte service meegemaakt en zou iedereen sterk afraden om ooit een badkamer of keuken bij Grando Amersfoort te kopen.
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden over het hele proces”
Door Femke op woensdag 16 dec 2020 20 | vestiging Breda
Wij samen met Vera onze keuken samengesteld en zijn erg tevreden over het hele proces! Er werd goed met ons meegedacht, we kregen duidelijk advies en Vera was ook eerlijk naar ons, sommige van onze ideeën waren in de uitvoer minder praktisch bijvoorbeeld en dat zei ze dan ook eerlijk. De levering verliep ontzettend soepel, alles werd heel netjes in huis geplaatst zodat de monteurs er goed bij konden maar wij ook nog de ruimte hadden. De monteurs hebben ook heel goed en net werk verricht (niks beschadigd), in minder dan de tijd die wij verwacht hadden (ze waren na ongeveer 7 uur werk klaar). Na de plaatsing kwamen wij erachter dat de kraan (Quooker) een beetje lekt en dat het kookeiland net niet recht staat maar dit wordt binnenkort netjes verholpen. We zijn super tevreden over het hele proces!
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekende service”
Door franny op woensdag 16 dec 2020 20 | vestiging Middelburg
Wij hebben een keuken gekocht bij Grando en zijn heel tevreden. Mensen denken mee hebben kennis van zaken en heel belangrijk hoe ze fouten oplossen. Er was een fout bij het aanrechtblad, dezelfde dag is het blad opgehaald en 2 dagen later kwamen ze het blad weer plaatsen. Service was uitstekend door Grando en monteur.
Reactie of foto toevoegen
“Uiteindelijke resultaat is heel mooi”
Door Kim op woensdag 16 dec 2020 20 | vestiging Son
Ik ben erg goed geholpen bij de aankoop van mijn keuken, heb goed advies gekregen en er werd heel fijn met mij meegedacht. Het uiteindelijke resultaat is heel mooi!

Aanvulling ontvangen 17 december 2020: De aankoop is geleverd en gemonteerd.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer blij met onze nieuwe badkamer”
Door Carolien op woensdag 16 dec 2020 20 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Bij Grando Hoogvliet een badkamer gekocht met full services. Prima service en deskundigheid en goede adviezen gehad. Bij het plaatsen goede communicatie en goed werk afgeleverd. Helemaal blij met onze nieuwe badkamer
Reactie of foto toevoegen
“Genieten van mooie badkamer”
Door Jeffrey Littel op dinsdag 15 dec 2020 20 | vestiging Zwolle
Goede service, bij Grando Zwolle zijn ze professioneel, nemen de tijd voor je en hebben kennis van zaken, (ze denken met je mee). Goede communicatie en precies op tijd geleverd. Inmiddels is onze verbouwing achter de rug en kunnen we genieten van onze mooie badkamer.
FOTO VAN JEFFREY LITTEL
Reactie of foto toevoegen
“Zeer net afgewerkt”
Door Marieke op dinsdag 15 dec 2020 20 | vestiging Middelburg
Bij Grando Middelburg mijn droomkeuken gevonden. Zeer tevreden over adviseur Sietske die meteen snapt wat je bedoelt, meedenkt, zelf een hele mooie smaak heeft, klantvriendelijk en behulpzaam is! Alles was in 1x goed geleverd en ook de monteurs leveren precisiewerk af. Ze zijn secuur en snel en denken mee over goede oplossingen. De keuken is zeer net afgewerkt. 100% tevreden. Vakwerk! Bedankt Sietske, Grando Middelburg en de monteurs Dingeman en Ronald.
FOTO VAN MARIEKE
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Rob van der Veen op maandag 14 dec 2020 20 | vestiging Wormerveer
Badkamer laten ontwerpen en gekocht. Zeer tevreden. Levering volgens afspraak en de door Grando geadviseerde monteur heeft een super mooie badkamer achtergelaten na afloop van zijn montage. Wij zijn zeer tevreden met het ontwerp en de uitvoering. We konden onze eigen input, het plaatsen van een foto wand, goed mee laten nemen in het ontwerp.
FOTO VAN ROB
Reactie of foto toevoegen
“Soepel verlopen”
Door Petra Busser op maandag 14 dec 2020 20 | vestiging Rotterdam
Super goed geholpen door Irena. Door haar creativiteit en goede keuzes hebben we onze droomkeuken met alles erop en eraan welke binnen ons budget past. Mijn advies is: Ga naar Grando Alexandrium vraag naar Irena en stel je droomkeuken samen.

Aanvulling ontvangen 16 december 2020: Aankoop is geleverd. Monteren hebben we niet via Grando gedaan. Levering verliep heel soepel.
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige keuken”
Door Florian op donderdag 10 dec 2020 20 | vestiging Zwolle
Zeer tevreden over de nieuwe keuken van Grando Zwolle! Eerst andere keukenverkopers bezocht, maar bij Grando gelijk een goed gevoel. Mooie showroom, prettig ontvangst en vriendelijk personeel. Van begin tot eind heel goed en deskundig geholpen door Elise. Ook de levering en montage was perfect geregeld. Met als resultaat een prachtige keuken, zeer mooie afwerking en kwaliteit. Top!
Reactie of foto toevoegen
“Keukenrenovatie”
Door Smit op donderdag 10 dec 2020 20 | vestiging Zwolle
We zijn hartelijk ontvangen. Omdat we zelf goed wisten wat we wilden heeft het bezoek niet veel tijd ingenomen. Goede planning en werkzaamheden zijn goed uitgevoerd. Ik zou Grando aanbevelen bij anderen.
Reactie of foto toevoegen
“Vakwerk”
Door Annet Marwa op woensdag 9 dec 2020 20 | vestiging Doetinchem
Keuken en badkamer gekocht bij Grando Doetinchem. Goed geholpen met het uitzoeken van alles. Montage en plaatsen van alles was super! Installatiewerkzaamheden/stucwerk/plaatsing keuken en tegelwerk echt top! Allen vakmensen!
Reactie of foto toevoegen
“Keuken en badkamer”
Door Jeanet op woensdag 9 dec 2020 20 | vestiging Doetinchem
Recentelijk een keuken en badkamer gekocht bij Grando Doetinchem. De keuken is een echte eyecatcher geworden en wij zijn er dan ook super blij mee. De badkamer is heel functioneel en daar krijgen we ook veel complimenten over. Dit was zeker niet gelukt zonder de expertise van Coen Poulus, die perfect aanvoelde wat onze wensen waren en dat op 3d tekening goed kon overbrengen. Ook de montage verliep zeer vakkundig, deze professionals weten waar ze over praten. Wij bevelen Grando Doetinchem zeker aan
FOTO VAN JEANET
Reactie of foto toevoegen
“Goed geregeld”
Door Fuhler op dinsdag 8 dec 2020 20 | vestiging Emmen
Van begin tot het einde was alles tot in de puntjes geregeld. Het ontwerp van de keuken die werd gemaakt door de medewerker was precies wat we voor ogen hadden. De dag dat de keuken geplaatst zou worden kon helaas niet doorgaan doordat onze installateur zaken niet juist had gemonteerd (extern bedrijf buiten Grando om). De monteur van Grando Keukens kon gelukkig wat schuiven in zijn agenda waardoor de keuken vlak na de afgesproken datum geplaatst kon worden. Uiteindelijk zijn wij zeer tevreden over de service en de geplaatste keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Echt een aanrader”
Door Christiaan op dinsdag 8 dec 2020 20 | vestiging Amersfoort
Ik heb een keuken laten ontwerpen bij Grando Amersfoort en zij hebben mij supergoed geadviseerd en al mijn wensen in de keuken uit laten komen. Snelle levering en vakkundige plaatsing. Je kan echt merken dat betrouwbaarheid en service hier in een hoog vaandel staan! Echt een aanrader.
FOTO VAN CHRISTIAAN
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige winkel”
Door Mevrouw van Lamoen op dinsdag 8 dec 2020 20 | vestiging Uden
Prachtige winkel, veel kennis en creatief in het denken van mogelijkheden. Kwaliteit keukens en badkamers. Ze willen graag verkopen.
Reactie of foto toevoegen
“Fijn en deskundig personeel”
Door Jan de Jong op maandag 7 dec 2020 20 | vestiging Uden
Fijne winkel. Goed advies gekregen van fijn en deskundig personeel. Heel tevreden met onze prachtige nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Hoekkeuken gekocht”
Door Westerlaken op maandag 7 dec 2020 20 | vestiging Tilburg
Hoekkeuken gekocht bij Dave. Hij hielp ons goed met de indeling, was hiermee erg creatief dat we ondanks onze vele wensen toch binnen ons budget konden blijven. Helaas zijn wij er tijdens de koop niet op gewezen dat de zijwanden van de keuken in een standaard kleur/uitvoering werden geleverd. Anders hadden we deze graag (net als de frontjes) in het wit mat besteld. Verder zijn we erg blij met onze keuken!
REACTIE VAN WESTERLAKEN
Aanvulling: de koelkast is later geplaatst. Helaas heeft hij de vaatwasser wat moeten verzetten om de koelkast aan te sluiten en kon daarna de vaatwasser niet meer dichtklikken. De monteur gaf aan hem wel te kunnen gebruiken. Dit gelijk geprobeerd maar de vaatwasser lekte dus is niet te gebruiken. Dezelfde monteur heeft ook het lek bij de aansluiting van de onze aquahot proberen te verhelpen. Dit was volgens hem gelukt, maar een uur later stond er alweer een plas water in de kast. Volgende dag is er een andere monteur gekomen. Deze heeft het lek in de aquahotaansluiting verholpen. Helaas na een week begint hij weer te lekken, alleen op een ander punt in de aansluiting. Contact opgenomen met Grando over de vaatwasser. Ondanks dat we onze vaatwasser nog niet hebben kunnen gebruiken, moeten wij de montage zelf regelen met Siemens. Erg slechte service! Na een maand kunnen wij onze keuken helaas nog niet volledig gebruiken....
Reactie of foto toevoegen
“Super blij”
Door M. Gordijn op maandag 7 dec 2020 20 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Wij hebben een keuken gekocht, zijn goed geadviseerd en namen de tijd voor ons. inmiddels geplaatst en zijn er super blij mee, alles is zoals we wilden. Levering en montage verliepen soepel en zonder problemen.
Reactie of foto toevoegen
“Vakkundige installatie”
Door Nicole van der Honing op maandag 7 dec 2020 20 | vestiging Utrecht
Goed advies gehad in de vestiging in Utrecht. Ze zijn vriendelijk, duidelijk en hebben goede oplossing gevonden voor onze nieuwe keuken. De levering was zo als afgesproken en stip op tijd. De monteurs hebben vakkundig geïnstalleerd en ter plekke dingen passend gemaakt en zelfs nog een verkeerd geïnstalleerde wateraansluiting opgelost. Ze komen in een paar weken terug om de smetplinten te plaatsen en gaven al aan als ik dan nog punten heb, dan bekijken ze het en lossen het op.
FOTO VAN NICOLE
Reactie of foto toevoegen
“Heel tevreden over keuken en plaatsing”
Door Gerd Bergmans op maandag 7 dec 2020 20 | vestiging Son
Verkoopster denkt goed mee en is creatief. Levering en afspraken worden goed nagekomen of je wordt op tijd geïnformeerd. Heel tevreden over de keuken en de plaatsing. Jammer dat wat betreft de afwerking niet de puntjes op de i werden gezet.
Reactie of foto toevoegen
“Aanrader”
Door C.P.M. van Kempen op maandag 7 dec 2020 20 | vestiging Hoorn NH
We kregen van kennissen de tip om bij Grando te kijken naar een keuken. Het grote voordeel voor ons was dat Grando de eindverantwoordelijke is en blijft voor alles wat er gedaan moet worden. Grando draagt de verantwoordelijkheid voor derden die ingeschakeld worden (elektricien, tegelzetter). Wij zijn door Corine prima geholpen en konden met vragen tussentijds steeds bij haar terecht. De monteurs Marco en Jos hebben vakwerk geleverd. Daarnaast dachten ze mee en pakten ook de afwerking heel erg goed op. Die afwerking hoorde wel eens 'strikt genomen' niet bij het monteren van de keuken. Kortom: een aanrader voor iedereen.
Reactie of foto toevoegen
“Kan jaren vooruit”
Door Mitchel op zondag 6 dec 2020 20 | vestiging Tilburg
In September kreeg ik de sleutels van mijn nieuwe huis, en precies volgens afspraak stonden de spullen voor de deur in de 1e week. Alles netjes op z'n plek en alles compleet. Tijdens de bouw was een onderdeel kapot gegaan en de manager van Grando Keukens & Bad is het persoonlijk komen brengen. Nu heb ik een schitterende moderne badkamer die jaren mee kan! Herman en Jan super bedankt!
FOTO VAN MITCHEL
Geplaatste badkamer
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goede service”
Door R. Bronsink op zaterdag 5 dec 2020 20 | vestiging Zwolle
Tijdens eerste gesprek al een goed gevoel. Deskundig advies en niet sturend om tot een deal te komen. Men denkt goed mee in mogelijkheden die tevens bij het budget passen. De service tijdens het gehele proces van idee (ontwerp) tot en met installatie is zeer goed. Tijdens onze verbouwing boog men flexibel mee om goederen eerder te leveren en of zaken aan te passen. Tevens voorziet men de koper van een eerlijk en naar onze mening oprecht advies.
Reactie of foto toevoegen
“High end uitstraling”
Door Arjan Kreuger op zaterdag 5 dec 2020 20 | vestiging Breda
Ik wist op grote lijnen wat ik wilde en Vincent Brazzo van Grando heeft dat perfect ingevuld met een 3D tekening, goede apparatuur en verwachtingen over kwaliteit en levering. Heel correct netjes en vriendelijk behandeld. Erg tevreden over mijn keuken, een heel mooi product voor deze prijs; een middenklasse keuken met high end uitstraling. Netjes geplaatst, twee keer terug geweest voor kleine afwerking en dat was verder goed geregeld.
FOTO VAN ARJAN
Reactie of foto toevoegen
“Vol tevreden met aftersales”
Door R. Jonk op vrijdag 4 dec 2020 20 | vestiging Zaandam
Wij hebben onze keuken gekocht in 2013. Ondanks de tijd die is verstreken, is de aftersales prima! Zo is er een deurstopper stukgegaan het oplossen van dit probleem is ten volle tevredenheid opgelost!
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden met de service”
Door Shannon op donderdag 3 dec 2020 20 | vestiging Breda
Ik ben uitstekend geholpen door Brahim met het samenstellen van de keuken. Brahim denkt met je mee qua opstelling maar ook zeker met materiaalkeuze en werkt binnen het aangegeven budget. Dit is mijn tweede keuken bij Grando en ik ben zeer tevreden met de service van uitzoeken tot plaatsen en nalevering indien iets niet goed is.
Reactie of foto toevoegen
“Dank”
Door Illy op woensdag 2 dec 2020 20 | vestiging Zaandam
Super mooie keuken gekocht ben zeker tevreden. Duidelijk verschil met andere keukens. Mijn dank aan de super klantvriendelijke bedrijfsleider Sander. Toppp man.

Aanvulling ontvangen 2 december 2020: Mijn keuken is geleverd en ben zeer tevreden. Grando heeft zn best gedaan.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer voor vakantiewoning”
Door Peter Plat op dinsdag 1 dec 2020 20 | vestiging Assen
Wij hebben in juni 2020 een nieuwe badkamer gekocht als ook een apart toilet voor onze vakantiewoning. Wij werden goed geholpen bij het uitzoeken van de badkamermeubels. Achteraf gezien hadden wij voor een andere wastafel moeten kiezen met een andere draaibare kraan, maar overall zijn wij tevreden over het resultaat. Zeker niet onvermeld mag worden de uitstekend werkende installateur Henry, die zeer hard werkte maar ook secuur.
FOTO VAN PETER PLAT
Reactie of foto toevoegen
“Erg mooie nieuwe badkamer”
Door Luc Broers op dinsdag 1 dec 2020 20 | vestiging Tilburg
Badkamer gekocht voor in het nieuwe huis. Zo'n pakket waarbij ze de oude badkamer er uit halen, de nieuwe monteren en zorgen voor de afvoer van het afval van het sloopafval. Samen met de adviseur mooie en degelijke spullen uitgezocht. Prima meegedacht door de adviseur ( Herman ) over de materialen en de (on)mogelijkheden. Ook de monteurs waren vakkundig en netjes. Dachten goed mee en geen probleem om e.e.a. aan te passen of te herstellen. De planning van het project liep wel uit i.v.m. de drukte in deze periode. Uiteindelijk hebben we een erg mooie, nieuwe badkamer waar we zeer tevreden mee zijn.
Reactie of foto toevoegen
“Droomkeuken”
Door Six Dijkstra op maandag 30 nov 2020 20 | vestiging Emmen
Wij hebben een plaatje in ons hoofd van een droomkeuken en samen met de medewerkster van Grando dit perfect vorm kunnen geven! Daarna op een zeer kundige manier geïnstalleerd. Nu nog wachten op een aantal ontbrekende delen...
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door J Banning op maandag 30 nov 2020 20 | vestiging Doetinchem
Wij zijn goed geïnformeerd en alle mogelijkheden besproken. enkele dingen nog weer gewijzigd geen probleem. de keuken is geplaatst door een super vakman, wij zijn zeer tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“In één woord fantastisch”
Door André van Baest op maandag 30 nov 2020 20 | vestiging Tilburg
Jan (Wooning) heeft ons uitstekend geadviseerd bij het ombouwen van onze garage tot bijkeuken/wasruimte. Dat alles in een ongedwongen sfeer. Omdat onze garage op veel gebieden moest worden aangepast (elektra, waterleiding, isolatie enz.) was het een hele geruststelling dat Jan en zijn team ons alles uit handen hebben genomen. Het eindresultaat is in één woord fantastisch! Jan en Maarten onze welgemeende complimenten. Grando Tilburg bevelen wij iedereen van harte aan!
FOTO VAN ANDRÉ VAN BAEST
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe keuken”
Door Toos van de sande op maandag 30 nov 2020 20 | vestiging Uden
Wij hebben een hele nieuwe keuken bij Grando in Uden gekocht. Hele gevoel in de showroom was meteen goed, niet opdringerig, maar mee denken, en zich aan afspraken houden. Contact houden tot aan levering, en het plaatsen is ook door vak mensen gedaan. Bedankt wij zijn er blij mee.
Reactie of foto toevoegen
“Keukenvernieuwing”
Door Annemieke op maandag 30 nov 2020 20 | vestiging Rotterdam
Nieuw keukenblad, oven, inductiekookplaat, quooker en tegeltjes gekocht. Goed geholpen, eerlijke verkoper, denkt mee, heeft verstand van zaken, voelden ons serieus genomen, vriendelijk ontvangst, ook kinderen goed opgevangen tijdens verkoopgesprek.
Reactie of foto toevoegen
“Keukenrenovatie”
Door E. Walet op maandag 30 nov 2020 20 | vestiging Breda
Kwam binnen, werd na jaren nog herkend, werd uiterst deskundig geholpen, voelde als thuiskomen.

Aanvulling ontvangen 30 november 2020: Na jaren moesten er dingen aangepast worden aan de keuken. Ze hebben onder een kookeiland 4 grote laden ingemeten en geplaatst, het keukenkastje was een keer ondergelopen door een defecte Qooker, deze hebben ze vervangen. De deur van de afwasmachine had wat vocht schade die is vervangen. De hele rij deurtjes hebben ze opnieuw gesteld en de kop en de achterkant van het kookeiland zijn de zijpanelen vervangen, daarvan liet
de lak op onverklaarbare reden van los en deze zijn vervangen. Alles is gedaan op het achterblad van het keukeneiland na, dit wordt op 4 januari gedaan.
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen maar verpakkingsmateriaal kon beter”
Door H.J. Staal op zaterdag 28 nov 2020 20 | vestiging Heerenveen
Goed geholpen in de showroom. Wel zelf alle wensen duidelijk aanmoeten geven om te zorgen dat het onze keuken zou worden. Plaatsing niet door eigen personeel geplaatst maar door een extern bedrijf. Goed bedrijf met keurig personeel. Groot nadeel was dat wij (73 jaar oud) zelf al het verpakkingsmateriaal zelf naar het groot vuil moesten brengen. Het was vier keer rijden met een auto vol!! Als wij dit bij de koop hadden geweten dan hadden wij hierover afspraken gemaakt of de keuken elders gekocht.
Reactie of foto toevoegen
“Spinnend tevreden”
Door Mart Marbus op zaterdag 28 nov 2020 20 | vestiging Den Helder
De showroom zag er zeer goed uit. Geen extra smoek waardoor het alles mooi rustig was. En wij konden rustig door de showroom lopen zonder een irritante verkopen bij ons te hebben. Op verzoek werden wij door de verkoper verder geholpen. Hij gaf duidelijke uitleg. Wij wilden onze oude keuken apparatuur hergebruiken. Wat zonder discussie werd meegenonen. Het verwijderen van de oude keuken ging snel en netjes. Het plaatsen werd uitstekend gedaan. De installateur was een rustige en nette werker. En ook oplossing gericht. Het was een super ervaring. Nu de keuken in gebruik is zijn we spinnend tevreden. De super complimenten voor Grando. Met name Grand Den Helder.
FOTO VAN MART MARBUS
Reactie of foto toevoegen
“Veel vertraging gehad”
Door Berry Wind op donderdag 26 nov 2020 20 | vestiging Emmen
Heel erg in dubio wat voor score te geven... Mijn vrouw en ik gingen een huis kopen waar een sterk verouderde keuken in zat. Dus op zoek naar iets! Bij Grando Emmen een heel goed gevoel gekregen. De tekeningen zijn erg mooi gelukt en heel goed geholpen door Jeroen Blik van Grando Emmen. Monteur Raymend was ook erg professioneel. Dacht mee met oplossingen voor in de keuken (er liep een oude gasleiding over de muur en we gingen naar inductie koken). Uiteindelijk daarvoor de keuze gemaakt. Keuken zou 3 en 4 augustus geïnstalleerd worden. Toen kwam het 1e telefoontje: het werd 27 en 28 augustus. Door Corona was er grote vertraging.

Halverwege augustus kwamen twee telefoontjes.
- De eerste ging over het aanrechtblad: deze was afgekeurd (kleur). Er zou een tijdelijk aanrechtblad geplaatst worden. De originele kwam dan 2 weken nadat de keuken werd geïnstalleerd (halverwege september).
- Week voor het leveren: De oven (speciale oven) kon niet geleverd worden. Er kwam dan een tijdelijke oven in.

Dit leverde best wat gedoe op...wat we verwachtten kwam dus nog niet op dag van leveren. 27 en 28 augustus werd de keuken geïnstalleerd (met tijdelijke oven, aanrechtblad en spoelbak). Maar toen:
- Was een scharnier van koelkastdeur kapot gedraaid in fabriek. Dus moest er een nieuwe voor komen.
-1 Plint aan de zijkant had verkeerde maat, dus moest een andere voor komen.
- Er ontbrak een onderdeel om de spotjes te laten werken. Dit zou tegelijk gedaan worden met het aanrechtblad. De koelkastdeur en oven werden door Bauknecht geregeld.

Halverwege september. Ik ging achter fabriek bellen over het aanrechtblad (die zou die dag geleverd worden, maar nog niks gehoord)....aanrechtblad weer afgekeurd: kleuren niet goed. Ze gaan die kleur niet meer leveren. Het meest vervelende: wij moesten zelf bellen, anders hadden we nog veel langer gewacht. We moesten een nieuw aanrechtblad kiezen en kleur bepalen. Uiteindelijk dat gedaan en die zou geleverd worden.

Begin oktober kwam het aanrechtblad binnen, monteur kwam voor om alles te installeren en Bauknecht kwam (mooi op tijd) koelkastdeur en oven te vervangen.
Halverwege/eind oktober de laatste dingen: De plint voor bij de muur, onderdeel voor spotjes en afwerken van aanrechtblad.

Het zag zo mooi uit in begin en alles liep zo goed. Maar toch veel vertraging. Ik weet niet of het door Corona allemaal komt, maar het duurde voor ons gevoel wel erg lang. Ondanks dat, was Jeroen Blik van Grando Emmen wel bereid om mee te denken en in oplossingen waar het kon. Daarmee nauw contact mee gehad en proberen alles zo goed en snel mogelijk op te lossen. Een dikke pluim voor Jeroen en bij het ontwerpen, inmeten en het installeren van de keuken door Raymend. Maar door de vele vertragingen uiteindelijk geen fijn gevoel over gehouden over het hele proces.
Reactie of foto toevoegen
“Mooi resultaat”
Door Martijn op donderdag 26 nov 2020 20 | vestiging Utrecht
Mooi resultaat. De monteur heeft alles vakkundig geplaatst en was prettig in de omgang. Ook de nazorg was goed.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Jansen op woensdag 25 nov 2020 20 | vestiging Utrecht
Ik heb een keuken gekocht en met de aankoop werd goed meegedacht en ook naderhand werd er nog gebeld om de keuken nog beter tot zijn recht te laten komen. Ook de stukadoors en keukenmonteur hebben zeer goed werk geleverd. Ben zeer tevreden en kan Grando zeker aanraden. Niet goedkoop, maar wel kwaliteit.
Reactie of foto toevoegen
“Beautiful kitchen”
Door Jecintha op woensdag 25 nov 2020 20 | vestiging Mijdrecht
Without knowing what the kitchen world had for us, me and my partner stepped into Grando Mijdrecht in July. Hassan helped us in designing a beautiful kitchen with a 3D modelling software.He explained everything about kitchens and guided us in the selection with intricate details. We had a very pleasant experience and decided to sign for the kitchen in just 2 weeks time. Even when we shopped around other kitchen shops, the first impression that we got from GRANDO was never compensated.
Reactie of foto toevoegen
“Succesvol project”
Door Johansson op woensdag 25 nov 2020 20 | vestiging Purmerend
Bij Grando Purmerend zijn wij goed ontvangen. Ontvangst met kopje koffie of thee en tijdens gesprek wensen kenbaar gemaakt. Hierbij zijn wij voorzien van een goed advies waarbij wij ook een professionele mening kregen bij het inrichten/samenstellen van de badkamer en toiletruimte. Na en tijdens de verbouwing werd er van 2 kanten contact opgenomem m.b.t voortgang en afronding. Al met al een succesvol project met een pracht van een badkamer en toiletruimte!
Reactie of foto toevoegen
“Top service”
Door Jiska Bazuin op dinsdag 24 nov 2020 20 | vestiging Barendrecht
Toen ik een afspraak had met Evert (Rop) van Grando Barendrecht merkte ik op dat hij een heel andere insteek had dan een eerste keukenverkoper bij Kvik. Evert was enthousiast en dacht in mogelijkheden i.p.v. in moeilijkheden. Dat beviel mij erg goed. Uiteindelijk hebben mijn vriend en ik het ontwerp samen met Evert doorgenomen en hiervoor gekozen. Vervolgens kwam Willem (Verhoeks) de keuken monteren en heeft dat binnen 1 dag naar alle tevredenheid gedaan. Enkel de vaatwasser was verkeerd besteld, maar ook die werd de volgende dag al vervangen. Top service!
FOTO VAN JISKA BAZUIN
Reactie of foto toevoegen
“Vriendelijk en behulpzaam”
Door E.L. Hamar de la Brethoniere op dinsdag 24 nov 2020 20 | vestiging Tilburg
Ben door Grando adviseur vriendelijk en behulpzaam geholpen. Badkamer is door een ervaren montage- installatiebureau naar tevredenheid geplaatst.
Reactie of foto toevoegen
“Blij met mijn nieuwe keuken”
Door Emmy Doornbos op maandag 23 nov 2020 20 | vestiging Mijdrecht
Bij Grando Mijdrecht heb ik een keuken gekocht. Er werd goed mee gedacht over het ontwerp. De keuken werd volgens afspraak geleverd. Een paar kleine dingen die niet helemaal optimaal waren na plaatsing werden zeer snel daarna verbeterd. Ik ben blij met mijn nieuwe keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Netjes verlopen”
Door Marco van den Bosse op maandag 23 nov 2020 20 | vestiging Middelburg
Zeer goed geholpen door een vakkundige man. Vriendelijk personeel en zeer bekwaam.

Aanvulling ontvangen 27 november 2020: Wij hebben de badkamer en beneden de wc laten vernieuwen. We wachten nog op de douche wand. Tot nu toe is alles netjes verlopen.
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij met Grando”
Door Natasha Verburg op maandag 23 nov 2020 20 | vestiging Hoorn NH
Ik heb een nieuwe badkamer aangeschaft. Ik ben erg prettig te woord gestaan en op diverse afspraken waarbij ik de tegels en badkamer spullen kwam uitzoeken, werd er echt de tijd voor mij genomen. Er is erg goed geluisterd naar wat ik zou willen en hoe ik het zou willen. Er werd met mij meegedacht en eerlijk aangegeven als iets niet kon of dat het pas zeker werd op het moment dat de installateurs bij mij waren langs geweest. Zodat ik niet teleurgesteld kon worden. En wat n eventueel alternatief zou zijn. Dit alles werd ook nog netjes in n 3D tekening visueel gemaakt, zodat hetgeen ik in mijn hoofd had, ook inzichtelijk werd gemaakt. Ook open over de kosten. Daarnaast waren de monteurs erg vakbekwaam en vriendelijk en dachten ook goed mee of de gemaakte tekening ook praktisch uitvoerbaar. Ik ben erg blij met Grando en zeer tevreden of hun kennis en kunde en vriendelijkheid.
Reactie of foto toevoegen
“Top service”
Door Ardjan Vissers op maandag 23 nov 2020 20 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Onlangs hebben we een nieuwe badkamer gekocht bij Grando Hoogvliet. Deze is volgens afspraak geplaatst door een zeer nette en ervaren monteur. Een aantal onderdelen zijn beschadigd geraakt met transport, dit is direct opgepakt door de adviseurs. Top service.
Reactie of foto toevoegen
“Heeft veel te lang geduurd”
Door Wilco op zaterdag 21 nov 2020 20 | vestiging Helmond
Kijkend op de reviews van Grando Helmond zien we alleen maar 4 en 5 * reviews staan. Van ons krijgen ze een dikke 1 voor de moeite! Dit lijkt ons niet te kloppen. Waarschijnlijk worden slechte reviews niet geplaatst of men schrijft de goede reviews zelf. Onze ervaring met Grando Helmond is een BAK ELLENDE. Je koopt voor een smak geld een nieuwe badkamer, nieuwe keuken en nieuwe toilet. Tegenwoordig dien je alles vooruit te betalen. Goede tip? Doe dit nooit! Als men eenmaal het bedrag heeft ontvangen doet men niets meer. In ieder geval niet hier. Advies van Grando is ver beneden maat en puur gebaseerd op verkopen. Combinaties kloppen niet en als bij plaatsen blijkt dat iets niet kan of verkeerd besteld is ligt dit altijd aan de klant en het eerste wat men zegt is; bijbetalen!. Wat service betreft kunnen we heel kort zijn. Die hebben ze niet! We hebben zelf alles met de onderaannemers dienen te regelen, Grando doet niets meer voor je eens ze het geld hebben ontvangen. Plaatsen van keuken gebeurd door bedrijf Keukenbouwersplus uit Mill. Bij ons heten ze voortaan KeukenbouwersPRUTS. Wat een slecht bedrijf. Komen afspraken niet na, zijn 7 keer terug dienen te komen en het is nog niet volgens afspraak gemaakt. De badkamer en toilet zijn gedaan door onderaannemer Humphrey. Deze denkt met de klant mee en en voorkomt verdere blunders van Grando. Dankzij inzet van Humphrey is het uiteindelijk allemaal nog goed gekomen maar totaal heeft het ruim 7 maanden geduurt. Ik kan nog wel een boek schrijven over Grando maar 1 belangrijke tip! Er zijn nog zoveel andere keuken en badkamer zaken die wel naar behoren werken en je niet in de steek laten of proberen een oor aan te naaien!
Reactie of foto toevoegen
“Keukenblad, kookplaat en quooker”
Door G. Blonk op donderdag 19 nov 2020 20 | vestiging Utrecht
Ondanks het aanschaffen van maar een klein deel van een keuken zijn wij bijzonder goed geholpen door Kevin. Ook later toen het bestelde aangepast moest worden was Kevin een goede partner. Bestelling keurig op tijd geleverd met nog een spannend momentje omdat er gebruik gemaakt moest worden van een verhuislift maar alles verliep vlekkeloos. Voor de montage van keukenblad etc. moest het oude blad worden gedemonteerd. Daarna de montage van een nieuw blad met kookplaat en Quooker. Alles verliep prima met dank aan de monteur.
FOTO VAN G. BLONK
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend advies gehad”
Door Mark van Oosterwijk op woensdag 18 nov 2020 20 | vestiging Tilburg
Prachtige keuken gekocht, uitstekend geadviseerd door een goede verkoper. Ook de montage was uiterst vakkundig.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Marion van der Heijden op maandag 16 nov 2020 20 | vestiging Purmerend
Wij zijn zeer tevreden over de keuken en voldoet zeker aan onze verwachtingen. Deze is door de monteur perfect geplaatst en is mooi afgewerkt. Voordat de keuken geplaatst werd waren er wel wat problemen met de demontage maar dat is tot volle tevredenheid opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Helemaal tevreden”
Door Bert op maandag 16 nov 2020 20 | vestiging Middelburg
Goed advies, adviseur heeft vooral goed meegedacht met onze wensen tav. een aangepaste inrichting van de badkamer voor een gehandicapte zoon. Er was voldoende tijd en rust om ideeën te ontwikkelen, te het overwegen en keuzes te maken in materialen. Showroom bood ook voldoende keus in materialen. De afgesproken (nauwkeurige) planning is gehaald. Helemaal tevreden!
Reactie of foto toevoegen
“Zwarte keuken”
Door Kees Kok op maandag 16 nov 2020 20 | vestiging Zwolle
Direct bij binnenkomst een goed gevoel. Goede service in het gesprek en bij het uitzoeken en samenstellen van de keuken. Uitgebreide aandacht voor alles. Vriendelijk en goede koffie. Communicatie over alles verliep goed. Mooie zwarte keuken laten plaatsen, die voldoet aan de verwachtingen.
Reactie of foto toevoegen
“Echte aanrader”
Door Dorien Roeterink op maandag 16 nov 2020 20 | vestiging Breda
Erg tevreden over de service, vanaf binnenlopen in de showroom tot de laatste service beurt. Zeer vriendelijk personeel (incl de bezorgers), behulpzaam, vakkundig en er wordt meegedacht. Tijdens de montage waren een paar kleine punten waarvoor teruggekomen moest worden, ook dat werd heel goed opgepakt en snel ingepland. De communicatie verliep ook heel prettig en er werd snel gereageerd op mails. Met name dank aan Vincent Brizzi, hij heeft alles goed voor ons geregeld, een erg prettig contactpersoon. Grando is een echte aanrader als je zorgeloos een keuken wilt kopen.
Reactie of foto toevoegen
“Super geholpen”
Door Jan den Otter op maandag 16 nov 2020 20 | vestiging Breda
De persoonlijke aandacht vanuit Vera was super. Er werd meegedacht met de klant en niet alleen voor de belangen van Grando. Wat ik miste was het advies bij het inmeten dat het netter was geweest om het blad door te leggen in het kozijn, nu moet ik het achteraf laten doen en is het niet uit een stuk. Al met al door Vera super geholpen!
Reactie of foto toevoegen
“Netjes geplaatst”
Door Martien Rood op vrijdag 13 nov 2020 20 | vestiging Hoorn NH
Goed voorgelicht over de mogelijkheden en netjes geplaatst alleen reparatie van afzuiger duurt lang
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige moderne keuken”
Door Niels Smit op vrijdag 13 nov 2020 20 | vestiging Purmerend
Wij kochten een prachtige moderne keuken (mocht ook wel want onze oude keuken was uit 1988) en slaagde redelijk snel. De communicatie verliep niet altijd 100% maar uiteindelijk geheel volgens verwachting en planning staat er een prachtige keuken.
Het meedenken naar een oplossing voor een bestaande trapkast was prima, nog meer bergruimte gecreëerd dan voorheen. De monteur was in 1 woord geweldig. De geleverde keuken ziet er robuust en degelijk uit, we zijn er erg blij mee.
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door Thomas en Karin op vrijdag 13 nov 2020 20 | vestiging Son
Prettig bedrijf! Heel blij met onze nieuwe keuken! Fijn geholpen met het maken van lastige keuzes, daar goed in geadviseerd. Goede service tijdens het plaatsen.
Reactie of foto toevoegen
“Badkameraankoop”
Door Ronald Blom op woensdag 11 nov 2020 20 | vestiging Hoofddorp
Badkamer en toilet besteld bij vestiging Hoofddorp goed geholpen advies gegeven wat wel wat niet te doen. Montage perfect geregeld kleine klachten direct verholpen
Reactie of foto toevoegen
“Prima keuken”
Door Sanne op dinsdag 10 nov 2020 20 | vestiging Middelburg
prima ontvangst, gezellige verkoper met goede adviezen. Durfde ook van onze redelijk vaste ideeën af te wijken. Was eerlijk, ook bij prijsvergelijkingen. Veel keuzemogelijkheden. Ondanks wat fouten in de geleverde keuken is dit heel snel en naar tevredenheid opgelost! Prima.
Reactie of foto toevoegen
“Vakkundig geholpen”
Door Ineke Jansen-de Boer op dinsdag 10 nov 2020 20 | vestiging Barendrecht
Vakkundig geholpen. Echte aanrader voor nieuwe keuken en/of badkamer. Zeer tevreden!
FOTO VAN INEKE JANSEN-DE BOER
Reactie of foto toevoegen
“Geen onzin verhalen”
Door Jan en Monique op dinsdag 10 nov 2020 20 | vestiging Tilburg
Een nieuwe keuken koken, en dan naar een keukenzaak. Iedereen kent de gladde jongens wel die in de verkoop zitten. Wat een verademing om dan door een verkoper als Dave te worden geholpen. Geen onzin verhalen, geen gladde gesprekjes maar to the point. Deskundig open en vriendelijk, Meedenkend en ook zo eerlijk om te zeggen als iets niet zou staan. We waren eerst bij een concurrent geweest en Dave ging de weddenschap aan om een betere keuken te leveren voor hetzelfde bedrag, We hebben nu inderdaad een betere luxere keuken dan we in eerste instantie hadden uitgezocht. Zelf de keuken plaatsen was wel een uitdaging (maar met vragen daarover word je ook geholpen) maar elke keer als we nu de keuken inlopen, dan is dat met een lach op ons gezicht en kunnen we nog steeds niet geloven dat dit echt onze keuken is. Ik raad Grando dan ook echt aan, aan iedereen.
Reactie of foto toevoegen
“Persoonlijke aandacht”
Door Inge Jansen op dinsdag 10 nov 2020 20 | vestiging Tilburg
Zeer tevreden. Dave (verkoper) is 2 keer langs geweest. 1e keer om mee te kijken hoe de invulling van de keuken het beste kon en 2e keer na oplevering. Klein dingetje werd meteen opgelost. Veel persoonlijke aandacht en goede service. Plaatsers kundig.
Geen dwingende verkoop. Voor ons echt een aanrader.
FOTO VAN INGE JANSEN
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Adresgegevens Grando Keukens & Bad
Website: www.grando.nl
aAlmelo (42 ervaringen), Woonboulevard 24, 7606 JA Almelo, tel 0546 - 85 13 04
bAmersfoort (120 ervaringen), Euroweg 93, 3825 HB Amersfoort, tel 033 - 494 61 70
cAssen (35 ervaringen), Borgstee 10B, 9403 TV Assen, tel 0592 - 74 90 09
dBarendrecht (56 ervaringen), Van 't Hoffstraat 18, 2991 XP Barendrecht, tel 0180 - 72 6 802
eBergambacht (47 ervaringen), Transportstraat 28, 2861 DZ Bergambacht, tel 0182 - 35 23 31
fBreda (108 ervaringen), Kruisvoort 68, 4814 RZ Breda, tel 076 - 531 95 26
gDelft (36 ervaringen), Schieweg 3, 2627 AN Delft, tel 015 - 261 19 94
hDen Helder (27 ervaringen), Ravelijncenter 29, 1785 LX Den Helder, tel 0223 - 66 86 80
iDoetinchem (38 ervaringen), Nijverheidsweg 12, 7005 BJ Doetinchem, tel 0314 - 36 86 30
jEmmen (52 ervaringen), Cornelis Houtmanstraat 41, 7825 VH Emmen, tel 0591 - 64 67 00
kEnschede (13 ervaringen), Hendrik ter Kuilestraat 175, 7547 SK Enschede, tel 053 - 431 81 41
lEpe (32 ervaringen), Hoofdstraat 118, 8162 AN Epe, tel 0578 - 62 08 84
mGroningen (38 ervaringen), Hoendiep 97B, 9718 TE Groningen, tel 050 - 318 14 11
nHazerswoude-Dorp (139 ervaringen), Frankrijklaan 4, 2391 PX Hazerswoude-Dorp, tel 0172 - 23 63 23
oHeerenveen (31 ervaringen), Beurtschip 37, 8447 CL Heerenveen, tel 0513 - 65 05 35
pHeerhugowaard (48 ervaringen), H.P. Berlageweg 7, 1703 DG Heerhugowaard, tel 072 - 574 42 07
qHelmond (41 ervaringen), Engelseweg 202, 5705 AJ Helmond, tel 0492 - 54 55 35
rHengelo OV (63 ervaringen), Holtersweg 17, 7556 BS Hengelo, tel 074 - 291 91 37
sHilversum (60 ervaringen), 2e Loswal 1, 1216 BC Hilversum, tel 035 - 621 91 29
tHoofddorp (101 ervaringen), Kruisweg 771-773, 2132 NG Hoofddorp, tel 020 - 446 01 12
uHoogvliet Rotterdam (98 ervaringen), Nieuwe Langeweg 41, 3194 DC Hoogvliet, tel 010 - 490 44 70
vHoorn NH (127 ervaringen), De Factorij 55, 1689 AK Zwaag, tel 0229 - 23 03 33
wLelystad (21 ervaringen), Zuiderpoort 23, 8239 AB Lelystad, tel 0320 - 26 81 88
xMiddelburg (111 ervaringen), Mortiereboulevard 42, 4336 RA Middelburg, tel 0118 - 72 49 05
yMijdrecht (20 ervaringen), Industrieweg 38g, 3641 RM Mijdrecht, tel 0297 - 25 04 94
zNaaldwijk (83 ervaringen), Hovenierstraat 127, 2671 DB Naaldwijk, tel 0174 - 62 37 63
a1Purmerend (40 ervaringen), Edisonweg 17, 1446 TM Purmerend, tel 0299 - 22 35 80
b1Rotterdam (80 ervaringen), Watermanweg 33, 3067 GA Rotterdam, tel 010 - 479 31 85
c1Son (119 ervaringen), Ekkersrijt 4084, 5692 DA Son, tel 0499 - 49 17 92
d1Tilburg (127 ervaringen), Hestiastraat 2, 5047 VA Tilburg , tel 013 - 571 11 80
e1Uden (72 ervaringen), Vluchtoord 39, 5406 XP Uden, tel 0413 - 26 20 93
f1Utrecht (189 ervaringen), Kaap de Goede Hooplaan 100a, 3526 AR Utrecht, tel 030 - 288 92 72
g1Wormerveer (45 ervaringen), Samsonweg 5B, 1521 RA Wormerveer, tel 075 - 646 11 70
h1Zaandam (77 ervaringen), Pieter Ghijsenlaan 15, 1506 PW Zaandam, tel 075 - 614 75 83
i1Zevenbergen (62 ervaringen), Blokweg 7a, 4761 RA Zevenbergen, tel 0168 - 37 37 00
j1Zwolle (64 ervaringen), Marsweg 33, 8013 PE Zwolle, tel 038 - 720 08 68
Kaart
Website
Overzichtpagina's
Meer bedrijven
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.