Feedback
Alle Winkels Beoordeeld
Plaats
Aantal ervaringen
6 vestigingen
1446 ervaringen (6 dagen geleden)
Middelharnis (Zuid-Holland)
142 ervaringen (2 maanden geleden)
Rijssen (Overijssel)
195 ervaringen (3 weken geleden)
3 vestigingen (Gelderland, Overijssel)
21 ervaringen (2 maanden geleden)
Apeldoorn (Gelderland)
158 ervaringen (3 weken geleden)
Genemuiden (Overijssel)
13 ervaringen (2 weken geleden)
4,3

Lohuis en Zn Badkamers en Keukens

Score uit 11 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
tel: 0547-386170 | Vonderweg 38, 7468 DC Enter
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Lohuis en Zn Badkamers en Keukens
Met ruim 20 jaar ervaring in de branche verzorgt het team van Lohuis & Zn. jaarlijks ruim 250 bijzonder betaalbare badkamers en keukens
Gebruikerservaringen
Er zijn 11 gebruikerservaringen over Lohuis en Zn Badkamers en Keukens. Alle gebruikerservaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze.
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren0 ervaringen
4 sterren2 ervaringen
3 sterren0 ervaringen
2 sterren0 ervaringen
1 ster8 ervaringen
“Heel tevreden”
Door Erna Neurink op zaterdag 18 feb 2017 '17
In september 2016 de keuken badkamer en toilet uitgezocht en in begin januari eerst de renovatie badkamer en toiletruimte gemaakt. Zo blij mee. Ze zijn goed te bereiken ook na werktijd als ik toch een vraag had. Er werd gezegd 3 a 4 weken maar het was binnen 3 weken af. Behalve de glazen wand. Dit hebben ze ook uitgelegd. De keuken zit er nu ook in. En nu midden februari kan ik zeggen dat het een fijne verbouwing is geweest met een geweldig resultaat! Erna Neurink
Reactie of foto toevoegen +19 bedankjes
“Prima opgelost”
Door Eelkje op zondag 26 feb 2017 '17
Vorig jaar heb ik bij Lohuis een badkamer gekocht. Ik had daar tegels bij besteld, die helaas niet meer op voorraad waren. Daarom heb ik twee weken langer moeten wachten dan in de planning stond. Gelukkig werd ik daar op tijd van op de hoogte gebracht en kon er nog iets met de prijs gedaan worden. Prima opgelost en goede service!
Reactie of foto toevoegen +8 bedankjes
8,7
Keukencentrum de Vries
Genemuiden (Overijssel)
“Prima” score uit 13 ervaringen
9,4
Budget Select Keukens
3 vestigingen (Gelderland, Overijssel)
“Uitstekend” score uit 21 ervaringen
“Installatie”
Door Poestkoke op zondag 22 mei 2016 '16
Een keuken en badkamer. De installatie van de keuken, prutswerk. Verkeerde materiaal wat niet was besteld. Een stelletjes amateurs. Zagen een stuk uit de la omdat men geen rekening met de afvoer had gehouden. Plinten worden met een schroefje geklemd. Koelkastdeur verkeerd, spatrand scheef gezaagd. Spijker in de plint laten zitten en dan zeggen dat de muur scheef is. Ze doen maar wat. amateurs.
Hallo "Poestkoke", vervelend om dit zo te lezen. Deze klachten en uw naam komen ons niet bekent voor. Waarschijnlijk is dit een misverstand en heeft u het verkeerde bedrijf voor ogen. Zou contact met ons op willen nemen ? Dan kunnen we kijken of we een oplossing voor uw problemen kunnen vinden. We horen graag van u. Info@lohuis.com REACTIE VAN RON LOHUIS
Het klopt dat ik niet bij u in het systeem onder mijn meisjesnaam sta. Ik heb mij niet vergist in het bedrijf waar ik een keuken, badkamer en tafel heb gekocht. Het bedrijf Lohuis uit Enter raad ik iedereen af. REACTIE VAN M.POESTKOKE
Reactie of foto toevoegen +48 bedankjes
“Heel lang geduurd”
Door Jasper op maandag 25 jul 2016 '16
In eerste instantie leken we goed geholpen door Lohuis, voor onze badkamer, keuken, bijkeuken en toilet. In de uitvoering ging het behoorlijk stroef: afspraken niet nagekomen, verkeerde bestellingen gedaan en vaak boze telefoontjes moeten hebben. Ze gaven aan een aantal (~6) weken nodig te hebben voor alle installatie, echter het heeft bijna 6 maanden geduurd. Dat heeft onze verhuizing behoorlijk vertraagd, om nog maar te zwijgen van het aantal vrije dagen dat me dit heeft gekost. Ik heb het gevoel dat het Lohuis team welwillend is, maar jammergenoeg hebben ze de administratie niet op orde en is er slechte communicatie tussen verkooptak en installatie tak. Dit is de oorzaak van de vertraging, incorrecte leveringen en de ellende waar je doorheen moet. Als kers op de taart: na anderhalf jaar kregen we nog een "laatste aanmaning" voor een openstaande rekening. Naar het verkeerde e-mail adres natuurlijk... want de administratie is nog steeds niet op orde. Advies: ga geen project aan bij Lohuis!
Reactie of foto toevoegen +44 bedankjes
“Lang geduurd”
Door martin bruijn op woensdag 5 okt 2016 '16
Wij hebben hier een badkamer aangeschaft. Vooraf kon alles, na de handtekening kon niets! Heeft in totaal 3.5 maand geduurd. Het is trouwens wel keurig geplaatst.
Voornamelijk was de communicatie zeer zeer slecht, onderling en richting klant. Om het luchtig te houden een paar quotes:
... een EIGENAAR die zegt "maar daar ben ik niet verantwoordelijk voor";
... een planner die huilend aan de telefoon zegt dat ze door haar collega's niet wordt begrepen en gewaardeerd;
... monteurs die bij de koffie het kantoor afvallen "en ze nemen maar werk aan en ze beloven maar wat".
We mochten achteraf 50€ aan bad accessoires aanschaffen, maar ik wilde liever deze recensie schrijven :)
Reactie of foto toevoegen +30 bedankjes
“Badkamer gekocht”
Door Marlies op donderdag 20 okt 2016 '16
Ik sluit me volledig aan bij de vorige recensies! Het zijn niet de medewerkers die niet mee willen werken. Het zijn de twee eigenaren die de boel absoluut niet op orde hebben. Communicatie zeer slecht, afspraken niet nakomen, nooit uit zichzelf terugbellen. Je wordt er doodmoe van. Ik vind het jammer dat ik de recensies niet eerder gelezen heb. Was anders zeker niet met ze in zee gegaan.
Reactie of foto toevoegen +18 bedankjes
“Badkamer en toilet”
Door M. op zondag 16 okt 2016 '16
Badkamer en toilet laten plaatsen. Communicatie onderling, afspraken nakomen en administratie zijn een drama! Ook op te vangen tussen de collega's onderling. Mensen, ga niet in zee met dit bedrijf u krijgt er spijt van. Na verloop van tijd uit het niets een "LAATSTE aanmaning" ontvangen is dan ook heel normaal zoals bij meerdere recenties te lezen is.
Reactie of foto toevoegen +21 bedankjes
“Reparatie afspraken lukken niet”
Door R. Wildeboer op woensdag 26 okt 2016 '16
Eergisteren een negatieve recensie geschreven over onderhavig bedrijf. Dit bericht heeft even op internet gestaan maar was al vrij snel weer verdwenen. De recensie was kort samengevat ongeveer gelijk aan de voorgaande: aardige mensen maar planning onder de maat en beloftes worden niet of te laat nagekomen.

Eerdere ervaring van 25 oktober 2016: Negen jaar geleden bij aanleg badkamer en toilet bleek al dat communicatie en planning veel te wensen overlieten. Ook beloftes werden vaak niet nagekomen. Ook nu weer: een reparatie en een levering gingen weer helemaal fout. Er werd weer van alles beloofd maar weer niet nagekomen. Helaas. Aardige mensen , is mijn indruk, maar daar heb je niet heel veel aan , blijkt. Ik zal niet meer met hen in zee gaan.
Reactie of foto toevoegen +20 bedankjes
9,6
Adee Keukens
Rijssen (Overijssel)
“Fantastisch” score uit 195 ervaringen
9,7
DB Keukens
6 vestigingen
“Fantastisch” score uit 1446 ervaringen
“Schnabbelen”
Door Sanders op dinsdag 8 nov 2016 '16
Eerste contact: maart 2016. Begin werkzaamheden (bad/wc en wc) laatste week aug. Dit werd uiteindelijk half okt. (omstandigheden Lohuis .........?) Zou 2,5 a 3 wk. duren. Zou 17 okt. beginnen. Werd 19 okt. Zijn nu 4 wk. bezig. (Geen bad/douche o.i.d.) Nu helft klaar. Uitstel op uitstel. Niet deze klus af maken, maar 'schnabbelen' op meerdere klussen tegelijk en de klant maar aan het lijntje houden, dit tot grote ergenis. Toezegging op toezegging, maar telkens komt/kwam er iets tussen (Lohuis).
Reactie of foto toevoegen +17 bedankjes
“Onprettige communicatie”
Door Jansen op dinsdag 6 dec 2016 '16
Op basis van meerdere aangevraagde offertes, waaronder bij de firma Lohuis uiteindelijk besloten om de verbouwing door een ander bedrijf te laten uitvoeren. Redenen waren de meer dan dubbele kosten die de firma Lohuis in rekening bracht in combinatie met andere slechte reviews op internet. Normaal is hiermee de communicatie dan ten einde. Bij de firma Lohuis echter niet. Via app, mobiele telefoon en mail wordt er druk gezet om alsnog met Lohuis in zee te gaan. Dit gaat vanzelfsprekend nooit meer gebeuren! Zeer onprettige communicatie, agressief en inhoudelijk volledig onjuist. Nooit mee in zee gaan! Gaat hoe dan ook fout.
Reactie of foto toevoegen +20 bedankjes
“Uitgelopen op fiasco”
Door S. op dinsdag 4 okt 2016 '16
Verbouwing van keuken en badkamer wordt fiasco! Lohuis en Zn Badkamers en Keukens Enter heeft er een puinhoop van! Dit lees je terug in eerdere recensies, maar helaas ook in deze. In Mei is Lohuis en Zn Badkamers en Keukens Enter begonnen met de verbouwing van onze badkamer, keuken, bijkeuken en toilet. De gehele klus zal in 4 á 5 weken volledig afgerond zijn, aldus één van de eigenaren van Lohuis Enter. Nu (begin oktober) zijn eindelijk de laatste openstaande punten afgewerkt. Tijdens de verbouwing werden keer op keer afspraken niet nagekomen, verkeerde materialen geleverd, of defecte materialen geleverd. Gevolgen waren dat wij 3,5 weken geen gebruik hebben kunnen maken van de badkamer en ruim 6 weken zonder keuken hebben gezeten! Als je vervolgens je beklag maakt over alle onjuistheden volgt er een zeer ongebruikelijk en klantonvriendelijk telefoongesprek, waarin bijvoorbeeld gezegd word "Je moet niet zo verwend doen, er gaat niemand dood". Keurige uitspraak van een bedrijf, is het niet!? Klant is koning kennen ze bij Lohuis uit Enter niet! Wij willen iedereen waarschuwen voor dit bedrijf, doe er AUB geen zaken mee, je krijgt er namelijk spijt van! Daarnaast weet ik inmiddels uit betrouwbare bronnen dat er nog veel meer zeer ontevreden klanten zijn die zelfs rechtszaken hebben lopen. Ik wil dan ook iedereen oproepen zijn/haar slechte ervaring met Lohuis en Zn Badkamers en Keukens Enter te delen op deze pagina, om andere potentiële klanten te waarschuwen. Ook heb ik inmiddels vernomen dat een aantal personeelsleden ontslag hebben genomen bij dit "geweldige" bedrijf.. Niet bepaald verrassend als je als werknemer alleen maar gezeur van klanten over je heen krijgt.... Dus nogmaals: Doe geen zaken met dit bedrijf!
Reactie of foto toevoegen +40 bedankjes
Vestiging Lohuis en Zn Badkamers en Keukens
Website: www.lohuis.com
aEnter, Vonderweg 38, 7468 DC Enter, tel 0547 - 38 61 70
Kaart
Uw ervaringen
Overzichtpagina's
Meer bedrijven in Overijssel