Feedback
Alle Winkels Beoordeeld
Plaats
Aantal ervaringen
Den Bosch (Noord-Brabant)
54 ervaringen (3 weken geleden)
Kesteren (Gelderland)
278 ervaringen (2 weken geleden)
Nunspeet (Gelderland)
432 ervaringen (5 dagen geleden)
6 vestigingen
1653 ervaringen (5 dagen geleden)
Middelharnis (Zuid-Holland)
174 ervaringen (1 week geleden)
Genemuiden (Overijssel)
27 ervaringen (1 week geleden)
Rijssen (Overijssel)
223 ervaringen (3 weken geleden)
Dodewaard (Gelderland)
39 ervaringen (meer dan 3 maanden geleden)
5,3

Paul Roescher

Score uit 82 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
2 vestigingen (Overijssel & Gelderland)
Gebruikersfoto: Zelf geplaatste keuken
1 / 21
21 foto's
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Paul Roescher
Europa's grootste keuken- en badkamerassortiment onder één dak.
Ervaringen
Er zijn 82 ervaringen over Paul Roescher. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren33 ervaringen
4 sterren8 ervaringen
3 sterren0 ervaringen
2 sterren4 ervaringen
1 ster36 ervaringen

Per vestiging:
“Slechte kwaliteit spullen”
Door Fam. Nijs op vrijdag 27 jan 2017 '17 | vestiging Apeldoorn (keukens, badkamers, tegels, haarden, parket, schuifdeurkasten)
De prijzen zijn aantrekkelijk, kwaliteit zeer slecht! In 2010 badkamer en keuken gekocht. Binnen 7 jaar al nieuwe kraan in de keuken en bad. Douche paneel, verlichting bad vervangen. Gasfornuis geeft vaak kortsluiting, nieuwe koelkast. Spoelknoppen van beide toiletten voor 3e keer kapot. Al met al verkopen ze bij Paul Roescher rotzooi.Ons zien ze er niet weer.
Reactie of foto toevoegen +15 bedankjes
“Weet niet wat er mee aan te moeten”
Door Syl op donderdag 13 jul 2017 '17 | vestiging Apeldoorn (keukens, badkamers, tegels, haarden, parket, schuifdeurkasten)
Zeer slechte ervaringen, van alles toegezegd maar niet na komen, mensen koop daar niet. Onze kachel geplaatst, gerrit kwam met de woorden er zal iemand contact met u opnemen voor plaatsing en inmeten, nu word ik voor leugen naar uitgemaakt. Ze sturen zzpers en als het dan fout gaat hebben ze daar niets mee te maken. Als wij de kachel gebruikt zouden hebben, was ons hele huis afgebrand. Er komen nu kosten bij van 935 euro. Wij gaan net zo lang door tot het vergoed word het is werkelijk schandalig. Misschien zijn er mensen die met ons mee willen doen.
Reactie of foto toevoegen +6 bedankjes
9,6
Keukencentrum de Vries
Genemuiden (Overijssel)
“Fantastisch” score uit 27 ervaringen
9,7
DB Keukens
6 vestigingen
“Fantastisch” score uit 1653 ervaringen
“Keuken zelf geplaatst”
Door Jelle schraa op zondag 20 nov 2016 '16 | vestiging Rijssen (keukens, badkamers, tegels, schuifdeurkasten)
Keuken besteld alles is goed gegaan bij onze keuken. Super service en kwaliteit. Ik heb de keuken zelf geplaatst dit was geen probleem. Ook niet voor de garantie. Op 1 kast zat een beschadiging foto van gemaakt en werd netjes terug gebeld dat het betrevende kastje besteld was. Super service. Ook kan ik me niet vinden in de negative reactie's op deze site. Vaak is het makkelijker om een negative reactie te plaatsen dan een positieve. Kortom geweldig bedrijf.
FOTO VAN JELLE SCHRAA
Zelf geplaatste keuken
Reactie of foto toevoegen +8 bedankjes
“Ga zo door”
Door Michiel op zaterdag 1 okt 2016 '16 | vestiging Rijssen (keukens, badkamers, tegels, schuifdeurkasten)
Wij zijn dik tevreden met Paul Roescher. Er werd alle tijd genomen in de mooie showroom en we werden heel vriendelijk te woord gestaan. Totaal niet opdringerig wat we bij andere keukenzaken wel vaak meegemaakt hebben. Erg fijn ook dat er een mooie 3d simulatie van de keuken gemaakt wordt. Hierdoor hebben wij inmiddels onze droomkeuken waar we enorm van genieten. Plaatsing ging ook soepeltjes en een aanpassing op het laatste moment was zelfs geen probleem. Een maand nadat de keuken geplaatst was werden we nog gebeld door de verkoper om te vragen of alles naar wens was. Waar zie je dat tegenwoordig nog?! Niets dan lof voor deze mooie zaak dus. Ga zo door! Groet, Fam. de Groot
Reactie of foto toevoegen +21 bedankjes
“Drama”
Door Meer op dinsdag 25 okt 2016 '16 | vestiging Apeldoorn (keukens, badkamers, tegels, haarden, parket, schuifdeurkasten)
Komt afspraken niet na, na jaren een ander keukenbedrijf ingeschakeld om zaken te verhelpen. Als alles (was dat maar waar)in dozen staat moet je al betalen. Ze komen een verkeert systeem vervangen, en komen ze niet met precies dezelfde aan! Waarom vragen ze ons niet om een stukje in hun advertentie te laten schrijven?
Reactie of foto toevoegen +19 bedankjes
“Keukenaankoop”
Door J.W. Siegers op donderdag 22 jun 2017 '17 | vestiging Rijssen (keukens, badkamers, tegels, schuifdeurkasten)
Vooraf: Paul Roescher Apeldoorn heeft ons prima behandeld en de kookworkshop was heel goed! Wij hebben zoals mag blijken een keuken gekocht. Onze ervaring is dat in geval van een faillissement van een toeleveringsbedrijf (in dit geval Nieburg Duitsland, hoofdleverancier Roescher) er geen plan is voor een tegemoetkoming voor de klant! Behalve dat men het vervelend vindt voor de klant dat die een aantal - in ons geval 5 tot 6 - weken moet wachten op de keuken, wordt er vooral gesproken over het eigen verlies (!) en na aanhouden een noodkeukenblokje bezorgd, dat dan wel. Ook de mailings over de bezorging kwamen in ons geval niet overeen met de werkelijke situatie (nl positief, keuken wordt dan en dan bezorgd, terwijl men al wist dat Nieburg failliet was). Verder wordt er onvoldoende beseft, hoeveel (financieel) ongemak er ontstaat voor de klant, die al die tijd -zoals wij- zonder keuken zich maar moet zien te redden... Wij raden dit bedrijf af, niet vanwege de service in Apeldoorn (die is prettig en goed:) wel vanwege de service vanuit de directie in Rijssen: wees gewaarschuwd!
REACTIE VAN J.W. SIEGERS
Afgelopen donderdagavond is de keuken bezorgd. Hierbij raakte de hoekkast (deze wordt normaal als eerste onderdeel geplaatst!) flink beschadigd. Dit gebeurde al in de vrachtwagen. Omdat er een wiel van de steekwagen af was gebroken, moest alles met de handen naar binnen worden gesjouwd! Tot overmaat van ramp werden we gesommeerd WEL de rekening te betalen! Nu wachten we op een oplossing :(
Reactie of foto toevoegen +11 bedankjes
“Prima advies maar plaatsing niet goed”
Door Wgj van breukelen op donderdag 20 jul 2017 '17 | vestiging Rijssen (keukens, badkamers, tegels, schuifdeurkasten)
Badkamer aangeschaft in apeldoorn, prima adviezen. Levering en plaatsing spanplafond was een drama. Als na 5 maanden er een tweede storing in het inbouw toilet optreedt kom je het ware gezicht tegen. Serviceafdeling lijkt meer een verkoopafdeling. Eerst moet ik zelf het onderdeel betalen. Als ze eindelijk erkenen dat ze een ondeugdelijk produkt ic een flotter van inbouw toilet, moeten vervangen willen ze de demontage en montage niet verzorgen. Zoek het maar uit. De toon is op het onbeschofte af. Gezien de andere negatieve ervaringen bespaar ik me de moeite om een klacht bij de directie neer te leggen. Social media zijn doeltreffender! Wees gewaarschuwd, niet naar paul roescher voor service en klachtbehandeling dus niet kopen daar.
Reactie of foto toevoegen +7 bedankjes
“Ramp geworden”
Door Golpinar op vrijdag 11 nov 2016 '16 | vestiging Rijssen (keukens, badkamers, tegels, schuifdeurkasten)
Wij hebben een keuken gekocht bij Paul Roescher wat voor ons een regrelrechte ramp is geworden. Bijna alles is vervangen na tussenkomst van de Rechtsbijstand en nog steeds is het een waardeloze keuken waar wij ruim €10.000 voor hebben betaald. Wij zijn helaas ook heel slecht bahendeld door dit bedrijf.
FOTO VAN GOLPINAR
Reactie of foto toevoegen +21 bedankjes
8,9
Bebo Parket
Vriezenveen (Overijssel)
“Prima” score uit 161 ervaringen
9,4
Roukens en van Gaalen Keukens
Dodewaard (Gelderland)
“Uitstekend” score uit 39 ervaringen
“Dik tevreden”
Door Ellen op vrijdag 13 jan 2017 '17 | vestiging Rijssen (keukens, badkamers, tegels, schuifdeurkasten)
Via via zijn we bij Paul Roescher terecht gekomen. In eerste instantie om eens wat ideetjes op te doen voor onze nieuwe keuken, want de showroom is echt enorm!!
Direct werden we erg vriendelijk geholpen en hebben een vervolg afspraak gepland. De stappenteller kon het bijna niet bijhouden zo vaak zijn we die tweede keer met Leen de showroom ingelopen... Met als eindresultaat een super mooie keuken, helemaal naar onze wens!! Hier en daar wat praktische aanpassingen op aanraden van Leen, wat in de praktijk ook helemaal tot zijn recht komt. Ook het plaatsen van de keuken is prima verlopen. Kortom wij zijn dik tevreden en kunnen Paul Roescher (en Leen!) iedereen aanraden!!
REACTIE VAN TEAM PAUL ROESCHER
Wij raden Leen ook aan, Ellen! :)
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Er kan wat mis gaan maar los het op”
Door F. op woensdag 4 okt 2017 '17 | vestiging Rijssen (keukens, badkamers, tegels, schuifdeurkasten)
Koop NOOIT wat bij PAUL ROESCHER, en dit is waarom: In februari 2016 hebben wij een PVC vloer, inclusief leggen, gekocht bij Paul Roescher voor onze nieuwbouw woning. De vloer is netjes in juni 2016 gelegd, helaas bleek deze vloer er te vroeg ingelegd te zijn, waardoor het pvc verschoof en er lijm tussen de kieren vandaan kwam. Eind augustus begonnen de eerste klachten en hebben we contact opgenomen met de vloeren legger die door Roescher ingehuurd werd. Omdat dit niks opschoot hebben we contact opgenomen met Roescher in november 2016.

Meermaals van het kastje naar de muur gestuurd en toen hebben we onze rechtsbijstand verzekering ingeschakeld. Roescher ging akkoord met een onafhankelijk onderzoek, wat in januari 2017 uitgevoerd werd. Hieruit bleek inderdaad dat de vloer te vroeg gelegd was en dat de afwerkvloer niet droog was.
Vervolgens heeft het nog tot begin juni 2017 geduurd voordat onze vloer eruit gehaald werd. De vloer moest toen drogen en wij hebben 10 weken op de betonvloer met lijmresten gezeten, alle meubels in de opslag. Begin augustus 2017 is eindelijk de nieuwe vloer gelegd. Het geld dat we tegoed hadden van Paul Roescher voor de opslag van onze meubels heeft nog 8 weken op zich laten wachten, maar dat is nu ook eindelijk binnen.

.. lang verhaalt kort gemaakt, slechte service en totaal geen verantwoordelijkheids gevoel. Er kan altijd was mis gaan, maar los het op! Helaas doet Roescher dat niet..
Reactie of foto toevoegen +6 bedankjes
“Waardeloos”
Door Trip op dinsdag 6 okt 2015 '15 | vestiging Apeldoorn (keukens, badkamers, tegels, haarden, parket, schuifdeurkasten)
In één woord waardeloos! Dat er wat mankeert als de keuken geleverd is kan gebeuren maar de service is superslecht! Na een jaar nog steeds niet alle problemen opgelost. Ze komen afspraken niet na en problemen worden niet verholpen. Er wordt niets met klachten gedaan. Voor ons nooit geen keuken meer van dit waardeloze bedrijf.
Reactie of foto toevoegen +35 bedankjes
“Geen aanrader”
Door Gert en Marike op zaterdag 7 nov 2015 '15 | vestiging Apeldoorn (keukens, badkamers, tegels, haarden, parket, schuifdeurkasten)
Slechte ervaring. Wij hebben een keuken gekocht in juni 2013. Na heel veel ellende en garantie zijn we na ruim 2 jaar nog steeds bezig om onze keuken in goede staat te krijgen. Het blad is al een keer vervangen de keukendeurtjes waar de folie van los laat zijn al vervangen in 2014 en nu alweer aan vervanging toe omdat de folie weer loslaat. De manier waarop de service-afdeling hiermee omgaat is schandalig. Ze beloven veel maar doen uiteindelijk weinig of kost het ons veel moeite omiets voorelkaar te krijgen. Ook zijn ze niet klant vriendelijk en laten ons niet uitpraten als we ze aan de lijn hebben. Al met al een zeer slechte ervaring met deze Paul Roescher. Absoluut geen aanrader om hier een keuken te kopen.
REACTIE VAN PASCAL
Wij hebben ook een keuken gekocht bij roescher en laat ook folie en strippen lossen kom graag in kontakt met mensen die hier ook mee te maken hebben 0623343483
Reactie of foto toevoegen +30 bedankjes
“Verkeerde spullen geleverd”
Door lucia op woensdag 15 nov 2017 '17 | vestiging Apeldoorn (keukens, badkamers, tegels, haarden, parket, schuifdeurkasten)
Bij Paul roescher onze keuken en badkamer besteld. Keuken is goed geleverd en netjes neergezet. Maar voordat onze badkamer meubels binnen kwamen, werd er al gebeld dat het badmeubel (met twee lades) niet geleverd kon worden, zoals wij die wilden. Terwijl wij deze samen met de verkoper in het boek hadden uitgezocht. Uiteindelijk gaven zij aan dat het alsnog geleverd kon worden. Mijn vriend en ik zitten middenin een verbouwing en de badkamer werd afgelopen maand gemonteerd. Wij kwamen tot de ontdekking dat het badmeubel uit vier lades bestond. Terwijl wij dit juist niet wilden. Wij hebben hier uiteindelijk 1400 euro voor betaald. Toen wij hierover contact opnamen met Paul Roescher werd aangeven dat wij eerder naar het badmeubel hadden moeten kijken en zij dus niet voor ons gingen doen. Al stond duidelijk op de factuur dat wij badmeubel met twee grote lades hadden besteld. Dit bedrijf doet zich net alsof ze heel netjes met klanten omgaan, maar hier moesten wij op terug komen.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Echt alles gaat verkeerd”
Door Bea op donderdag 22 sep 2016 '16 | vestiging Apeldoorn (keukens, badkamers, tegels, haarden, parket, schuifdeurkasten)
Heb keuken en laminaat gekocht. Echt alles gaat verkeerd, alleen het kopen gaat goed....maar plaatsing is een groot drama. Fornuis staat onder stroom...en de enige reactie van Roescher is "vervelend, hou me op de hoogte" terwijl er een levensgevaarlijke situatie is. De service achteraf bestaat niet. Is een groot drama, koop hier niet!
REACTIE VAN TEAM PAUL ROESCHER
Een algemene tip voor de lezer: wanneer u zelf een klussenbedrijf het leidingwerk laat verplaatsen en aansluiten, schakel dan een klussenbedrijf in dat wél ervaring heeft met keukens.
REACTIE VAN BEA
Hele typerende reactie van het team van Paul Roescher. Vijf maanden later weet men vanaf afstand en zonder enige informatie over plaatsing leidingwerk etc. dat het hier fout zou zijn gegaan. Ik koop bij deze zaak nooit meer iets.
Reactie of foto toevoegen +31 bedankjes
“Niet toelaatbaar”
Door Vaartjes op maandag 10 okt 2016 '16 | vestiging Apeldoorn (keukens, badkamers, tegels, haarden, parket, schuifdeurkasten)
Wij hebben vorig jaar een keuken gekocht bij Paul Roescher Keukens die afgelopen week is geplaatst, wij zijn hier absoluut ontevreden over. Er is diverse keren iets misgegaan met de onderlinge communicatie en de interne planning van Roescher. Zo stond de monteur in week 27 voor de deur, terwijl de keuken in week 36 geplaatst zou worden. De monteur, de heer E. Chrispijn van Inplace, heeft toen echter al gezien dat de aansluitpunten niet op de goede plaats zaten, hij zegt dit gemeld te hebben bij Roescher. Wij hebben hier echter nooit iets van gehoord. Door de verkoper van de keuken, de heer Leijendekker, is ons gezegd dat de standaardaansluitingen goed zaten. Dit bleek achteraf echter niet zo te zijn. De monteur heeft de keuken gewoon geplaatst en zelfs het aanrechtblad vast gekit. Hij heeft mij pas 's middags, toen de keuken in zijn geheel geplaatst was, gemeld dat alle aansluitingen verkeerd zaten waardoor we de keuken in zijn geheel niet konden gebruiken. Ons inziens, had het voor de hand gelegen dat hij mij dit 's ochtends gemeld had, zodat we zelf konden bepalen of de keuken geplaatst moest worden of niet. De keuken moet nu eerst weer gedemonteerd worden. Waardoor wij mogelijk de garantie verliezen. Roescher verwijst enkel naar de technische tekening die wij, volgens hun, hadden moeten doorsturen aan de aannemer. Wij zijn hier echter nooit op gewezen. Ze gaan volledig voorbij aan het feit dat dat de monteur begin juli al intern heeft gemeld dat de aansluitingen niet goed zaten. Had Roescher ons toen even gebeld dan was er niets aan de hand geweest. De monteur heeft echter willens en wetens de keuken geplaatst, wetende dat alle aansluitingen verkeerd zaten en we de keuken niet konden gebruiken. Wij moeten nu zelf de keuken demonteren (met mogelijk verlies van garantie) en de aansluitpunten wijzigen. De enige toezegging die Roescher heeft gedaan is dat zij ervoor zorgen dat de keuken wordt teruggeplaatst, wanneer dit kan is echter nog niet duidelijk (ze plannen nu al over twee weken). Tot overmaat van ramp zijn we erachter gekomen dat ze ons een keukenblad van hout hebben geleverd, terwijl we een betonnen blad hebben besteld. Op de orderbevestiging staat 'betoncoat; uitvoering beton'. Roescher voert nu aan dat betoncoat zou betekenen dat een houten blad geverfd wordt met een betonkleur. Echt absurd. Wij vragen ons af waar we dan zoveel geld voor hebben betaald. Wij zijn van een granieten blad overgestapt naar een betonnen blad, een houten blad hebben we helemaal nooit naar gekeken. Volstrekt ontoelaatbaar. Wij gaan verdere juridische stappen ondernemen. Mochten er meer mensen zijn die een soortgelijke ervaring bij Paul Roescher hebben dan verzoek ik hen contact met ons op te nemen. Misschien kunnen we onze krachten bundelen om samen voor rechtvaardigheid te zorgen.
REACTIE VAN TEAM PAUL ROESCHER
Zoals altijd heeft een verhaal meerdere kanten. Er is met u gesproken over de leerpunten voor ons, maar ook die voor u. Beide partijen hebben verantwoordelijkheden in het proces van aankoop tot uitlevering. Als service is de keuken onder garantie voor u herplaatst. We hebben voor u extra meegedacht in oplossingen en hopen dat u uiteindelijk tevreden kunt/zult zijn met uw prachtige keuken!
REACTIE VAN VAARTJES
Helaas niet. Wij bereiden ons op dit moment voor op juridische stappen. Binnenkort kan Roescher de dagvaarding verwachten.
Reactie of foto toevoegen +64 bedankjes
“Goede ervaring”
Door Fam Pos op woensdag 27 mei 2015 '15 | vestiging Apeldoorn (keukens, badkamers, tegels, haarden, parket, schuifdeurkasten)
Wij hebben een nieuwe keuken gekocht bij Paul Roescher.
Ervaringen:
* Bij Paul Roescher blijven ze op elk moment aandacht geven. Dus ook na het tekenen van het contract, na de betaling. De klant staat centraal op elk moment.
* Ze zijn echt op zoek naar wat voor de klant de beste oplossing is.
* Ze denken mee en out-of-the-box. Zien mogelijkheden die je zelf niet ziet.
* De prij/kwaliteitverhouding is erg goed.
Reactie of foto toevoegen +9 bedankjes
9,8
Avanti Keukens
Kesteren (Gelderland)
“Fantastisch” score uit 278 ervaringen
9,0
Budget Select Keukens
3 vestigingen (Gelderland, Overijssel)
“Uitstekend” score uit 23 ervaringen
“Teleurgesteld”
Door W. van Dijk op maandag 27 jul 2015 '15 | vestiging Apeldoorn (keukens, badkamers, tegels, haarden, parket, schuifdeurkasten)
Na aanschaf bij Roescher van de keuken (prima geregeld) en het toilet (geen problemen) ook een badkamer aangeschaft. Bij plaatsing bleken er twee fouten gemaakt door (toeleveranciers van) Roescher. Daardoor moest gedurende ruim 3 maanden geïmproviseerd gebruik gemaakt worden van de badkamer. Gelukkig werd een melding gedaan dat de artikelen geleverd werden. Wat schetst onze verbazing: de zaken werden alleen afgeleverd (hardstenen blad en twee waskommen), voor plaatsing moesten wij zelf zorgen. Na contact met de Serviceafdeling (bedroevend!) werd ik na een bericht aan de directie gebeld door de heer Schalij. Vanaf het begin was duidelijk dat het, overigens correct en respectvol gevoerde gesprek, tot niets ging leiden. Ik kreeg college over "AH en het bakken van een taart"' (als uw taart mislukt krijgt u nieuw beslag van AH maar u moet zelf de nieuwe taart bakken!). Ook werd veel tijd besteed om duidelijk te maken dat de installateur dit probleem (veroorzaakt door Roescher!) kosteloos moest oplossen! Dat terwijl Roescher geen badkamers plaatst en de installateur dus een volstrekt anonieme firma kan zijn waar Roescher dus ook geen afspraken mee kan maken. De tijd (en dus geld) die besteed is door wachttijd bij aflevering, gesprek met Serviceafdeling en met de heer Schalij was ruim voldoende om 3 keer mijn probleem op te lossen. Jammer dat Roescher niet begrijpt dat een trouwe klant, na aanschaf van artikelen voor enkele tienduizenden euro's, die drie maanden moet improviseren door een fout van Roescher, wel eens wil meemaken dat "AH de taart komt bakken". Voor ons even geen Roescher meer.
Reactie of foto toevoegen +29 bedankjes
“Goede ervaring”
Door Jacobs op donderdag 3 sep 2015 '15 | vestiging Apeldoorn (keukens, badkamers, tegels, haarden, parket, schuifdeurkasten)
Wij hebben een goede ervaring met Paul Roescher Keukens. Gekocht in Apeldoorn en ontzettend goed geholpen. Niet onder druk gezet en we konden elke keer met vragen heel goed bij hen terecht. Vorige week is de keuken geplaatst door 2 vakmensen (via Paul Roescher). Helaas is de spoelbak niet geleverd, deze wordt nagestuurd en ook weer geplaatst.
Wij bevelen deze zaak zeker bij onze omgeving aan. Ook de gekochte vloer, wc en haard zijn allemaal goed en vakkundig geleverd.
Reactie of foto toevoegen +9 bedankjes
“Schandalig”
Door E.Kempers op woensdag 21 okt 2015 '15 | vestiging Rijssen (keukens, badkamers, tegels, schuifdeurkasten)
Beste potentiële klant, denk 10 keer na voordat u met de fa Roescher in zee gaat. Ik heb helaas zeer slechte ervaringen. Een complete badkamer besteld, en het begon al met een amateuristische offerte, later bleek dat ik van alle materialen behoorlijk tekort kwam. Vandaar die gunstige offerte! Als je verhaal probeert te halen geeft de firma niet thuis. Ben nu 5 maanden bezig om iets gecompenseerd te krijgen van alle extra kosten en stress die ik heb gehad. Het resultaat tot nu toe is dat ze nergens meer op reageren!! Goede service Roescher!

Aanvulling ontvangen op 15 juli 2016: Ongelofelijk slecht bedrijf. Na ruim een jaar klagen, telefoneren, mailen en aangetekende brieven is eindelijk de directeur langs gekomen om met eigen ogen te zien wat er fout is gegaan, en om toe te lichten wat de reden is waarom wij veel te weinig materiaal geleverd hebben gekregen. Het hele verhaal staat elders op deze site uitvoerig beschreven. Het komt er in het kort op neer dat we een dikke 400 euro moesten nabetalen omdat we te weinig materiaal hadden. Roescher weigert dit te vergoeden, zelfs na bijna 2 uur praten trekt ie alle registers open om zijn gelijk te halen. Helaas kiest hij liever voor slechte recensies en een slechte naam, dan een paar honderd euro vergoeden. Dan was het klaar geweest. Wat ik het meest kwalijke vind is dat er veel meer klanten op precies dezelfde wijze het schip in zijn gegaan gezien de reacties die ik hier op krijg Kennelijk is dit een bewuste werkwijze. Ik ben er klaar mee, en ik raad iedereen af om zaken te doen met dit bedrijf, ondanks het feit dat de eerste indruk bij de meesten wel goed is, trap er niet in!
Reactie of foto toevoegen +28 bedankjes
“Showroombenadering”
Door Maarten op maandag 26 okt 2015 '15 | vestiging Rijssen (keukens, badkamers, tegels, schuifdeurkasten)
Offerte gekregen van deze firma, de keuken verkoper kwam oprecht en betrouwbaar over. Daarentegen kwamen we boven bij de sanitair afdeling een verkoper tegen die met gladde praatjes aankwam zetten dat we een badkamer mochten uitzoeken, vastzetten en op voorraad mochten houden. We moesten dan alleen garanderen dat we minimaal 1000 euro gingen afnemen. 1000 euro is niks voor sanitair dus feitelijk was het een koopje volgens hem. Na het aanhoren van deze eeuwenoude verkooptruc ben ik de auto ingestapt en weggereden.
Reactie of foto toevoegen +10 bedankjes
“Keuken geleverd”
Door Sharon op dinsdag 24 nov 2015 '15 | vestiging Rijssen (keukens, badkamers, tegels, schuifdeurkasten)
Met onze tekening van de keuken naar Paul roescher gegaan. Op 1 wand hadden wij 1.70 ruimte de verkoper maakt een tekening van 1.80 aangezien dit niet een echte duidelijke tekening was hebben wij dit niet gezien, op de technische tekening welke wij enkele weken geleden kregen was dit wel te zien. Volgens hun zijn we fout geweest en met bijbetaling van 300 euro hebben ze ons "gematst".
Reactie of foto toevoegen +15 bedankjes
“Balen”
Door Pascal Mandemaker op woensdag 27 jan 2016 '16 | vestiging Apeldoorn (keukens, badkamers, tegels, haarden, parket, schuifdeurkasten)
Voor veel geld een badkamer en toilet gekocht bij Paul Roescher in Apeldoorn. Binnen een jaar werden alle kranen lelijk. Dit doorgegeven en zonder te kijken gaven de medewerkers aan dat het mijn eigen schuld was door verkeerd schoonmaakmiddel te gebruiken. Geen idee hoe ze dit via de telefoon kunnen zien. Ze hebben nooit de moeite genomen om even te komen kijken naar de kranen. Nu enkele jaren laten zijn alle kranen lelijk, de mooie zilveren randen van ons badmeubel zijn zwart/lelijk. Baal gigantisch. 1 ding weet ik wel. Voor mij nooit meer Paul Roescher. In de winkel wordt je al koning behandeld maar eenmaal betaald ben je niets meer dan een mop stront.
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Goede ervaring”
Door Fam. Damen op donderdag 28 jan 2016 '16 | vestiging Apeldoorn (keukens, badkamers, tegels, haarden, parket, schuifdeurkasten)
Goede ervaring:
- Gezellige ontvangst, fijne begeleiding bij de aankoop van onze keuken en badkamer en er werd echt de tijd voor ons genomen.
- We werden goed op de hoogte gehouden van de komende levering en deze was keurig op tijd.
- Het contact met de service-afdeling, vanwege mankementen aan 2 keukenonderdelen, verliep snel en erg prettig; alles is vrij snel hersteld.
- Wij hebben de keuken en badkamer zelf geplaatst; bij een onderdeel waar we in de keuken tegenaan liepen, werd er ook nog meegedacht.
- Kortom: wij zijn blij dat we onze keuken bij Roescher hebben aangeschaft!
Reactie of foto toevoegen +14 bedankjes
“Wasbakken nog niet geleverd”
Door Andre schrooten op zaterdag 2 apr 2016 '16 | vestiging Rijssen (keukens, badkamers, tegels, schuifdeurkasten)
Zelden zo'n slecht bedrijf mee gemaakt, probeer je een bepaalde afdeling telefonisch te bereiken wordt je minimaal 5 minuten in de wacht gezet. De geplaatste bestelling klopt niet het verkeerde product wordt geleverd en wordt je doodleuk verteld dat daar niet wakker van moet liggen want op zijn slechts kan het 4 weken duren voordat het bestelde product wordt afgeleverd. Mijn dank aan Paul Roescher.
REACTIE VAN TEAM PAUL ROESCHER
Geachte heer Schrooten, Wat vervelend voor u dat u de gang van zaken als negatief hebt ervaren. We hadden het vertrouwen dat we een perfecte oplossing boden waarmee u tevreden zult zijn. Dat vertrouwen hebben we nog steeds en wij gaan voor een perfect eindresultaat!
Reactie of foto toevoegen +25 bedankjes
9,7
Tieleman Keukens
Middelharnis (Zuid-Holland)
“Fantastisch” score uit 174 ervaringen
9,7
Luxury Floors
Kampen (Overijssel)
“Fantastisch” score uit 87 ervaringen
“Bollende deuren”
Door A.J.M. van Oostenbrugge op donderdag 17 aug 2017 '17 | vestiging Apeldoorn (keukens, badkamers, tegels, haarden, parket, schuifdeurkasten)
Na 1 jaar en 3 maanden staat de Vaatwasserdeur bol. Het keukenkastje ernaast is ook aan het opzetten. Waterschade zo meldt Paul Roescher. Bel de verzekering maar. Dan kunt u bij ons weer nieuwe deurtjes bestellen. Erg makkelijk, maar aangezien dit de zoveelste aanvaring is met service, gaan we er nu wel werk van maken. Na zelf het badmeubel en het toiletmeubel van ellende te hebben aangepast, zijn wij er klaar mee. Mijn verzekering op die manier op te willen lichten is grofweg een schande. En dat voor een keuken van bijna 15.000 euro. En over anderhalf jaar weer hetzelfde liedje? Service? Totaal niet. Garantie? Tot de deur. Een totale afrader.
FOTO VAN A.J.M. VAN OOSTENBRUGGE
Bolling van de vaatwasserdeur
+ Toon extra foto van A.J.M. van Oostenbrugge
REACTIE VAN A.J.M. VAN OOSTENBRUGGE
Anderhalve maand, een review hier en aangetekende brief verder, zijn we net gebeld door Firma Roescher: Deurtjes zijn besteld, komen onze kant op. Wel de vaatwasser even in de gaten houden, ig dat de veroorzaker is, en even bevindingen terugkoppelen. Service was vandaag zeer behulpzaam en er werd geen discussie gevoerd over de service; zo kan het dus ook! Wordt vervolgd!
Reactie of foto toevoegen +6 bedankjes
“PVC vloer”
Door We Jolly op dinsdag 25 apr 2017 '17 | vestiging Rijssen (keukens, badkamers, tegels, schuifdeurkasten)
Wij hebben al 2x keukens en badkamers gekocht, perfect geholpen en snel met klachten geholpen. Maar nu 2014 een pvc vloer gekocht en laten leggen. De vloer krimpt en de service zal goed zijn maar duurt nu wel erg lang voor dat wij weten waar we aan toe zijn. Dit zijn wij niet gewend van hen. Op dit moment raden wij niemand paul Roecher aan.
Reactie of foto toevoegen +8 bedankjes
“Niet tevreden met service”
Door Teunissen op dinsdag 9 mei 2017 '17 | vestiging Rijssen (keukens, badkamers, tegels, schuifdeurkasten)
Keuken voor een kleine 10.000 gekocht. 19 weken op moeten wachten. Keuken nog steeds incompleet, we wachten nu inmiddels 22 weken. Slechte service, je moet er overal zelf achteraan bellen. Rekening sturen zijn ze wel goed in!... Eens en nooit meer een keuken van Paul Roescher, niet aan te bevelen.
Reactie of foto toevoegen +8 bedankjes
“Kijk uit”
Door Jan op zaterdag 11 apr 2015 '15 | vestiging Rijssen (keukens, badkamers, tegels, schuifdeurkasten)
Kijk uit met Paul Roescher. Het is een bijzonder slecht bedrijf. Spullen worden zonder afspraak geleverd. Er werden te weinig materialen geleverd. Hun bevestigingsmaterialen voor tegels zijn slecht van kwaliteit. Ze leveren niet na. Je moet dan zelf weer de spullen ophalen. De opdracht moet je goed controleren want daar miste bij ons meerdere artikelen op. Bij ons was een onderdeel stuk en dat lossen ze niet op. Afrader om daar te kopen. Je gaat gegarandeerd de boot in.
Reactie of foto toevoegen +28 bedankjes
“Keuken badkamer tegels haard toilet en vlier koop”
Door P.Rouchet op vrijdag 30 sep 2016 '16 | vestiging Apeldoorn (keukens, badkamers, tegels, haarden, parket, schuifdeurkasten)
Al het slechte wat hier tussen staat klopt. De verkoop is super maar afhandeling en service is er gewoon niet. Schepen je gewoon af en gaan lekker je besteden geld tellen. Ze moeten zich daar kapot schamen. En toeval is het niet want zus en ouders zelfde probleem daar. Dus wees gewaarschuwd het zijn barbaren.
Reactie of foto toevoegen +16 bedankjes
“Betonnen blad”
Door Hans Gerrits op maandag 5 jun 2017 '17 | vestiging Apeldoorn (keukens, badkamers, tegels, haarden, parket, schuifdeurkasten)
Wij hadden Profcoat betonlook bewust gekozen ivm vlekken echt beton. Helaas scheurde het blad en na veel geharrewar is er een nieuw blad op gekomen. BETON. Heel mooi, maar zonder overleg. Zwart dus heeeeel gevoelig en dat bleek al snel. Communicatie is een drama. Alles heeft bijna 3 jaar geduurd. Wilde er vanaf. Heb bijbetaald en een mooi granieten blad erop nu.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Niets anders dan tevreden”
Door Robert Staal op dinsdag 22 aug 2017 '17 | vestiging Rijssen (keukens, badkamers, tegels, schuifdeurkasten)
Ik was vooraf best wel huiverig, met name door reacties op Qasa.nl die niet allemaal positief waren over Paul Roescher. Maar nu de keuken geplaatst is, kan ik niet anders zeggen dan dat ik heel tevreden ben. Bijna alles verliep super. Dat er iets mis kan gaan bij zoiets complex als een nieuwe keuken plaatsen (ook gedeeltelijk mijn eigen schuld) is logisch. Maar bij hen was het niet de vraag wie er gelijk heeft, maar hoe kunnen we dit oplossen!! En dan voegden ze de daad bij het woord. Onze verbazing was nog groter toen een paar maanden later een leuk cadeau werd toegezonden zonder dat we ook maar van iets wisten. Kort samengevat: een echte AANRADER!
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Wat een service”
Door Cisca op maandag 2 jan 2017 '17 | vestiging Apeldoorn (keukens, badkamers, tegels, haarden, parket, schuifdeurkasten)
Al voor de 3e keer in 8 jaar tijd hebben wij weer met veel plezier een keuken én badkamer bij Paul Roesscher gekocht. Het personeel is deskundig en denkt goed mee. Voor ieder budget hebben ze wel wat. De service is uitermate goed te noemen! Zonder vragen of moeilijk doen lossen zij problemen in no time op. Zelfs mijn 1e woning wat mijn broertje heeft overgenomen hebben ze na 6 jaar zonder moeite of discussie de verkleurde handgrepen van t badmeubel vervangen. Gewoon omdat zij een goed product willen leveren en snappen dat je op deze manier het vertrouwen van een klant wint! Naast de service is Paul Roesscher ook eerlijk en gaan zij met iedereen, gelijk om. Je hoeft daar niet een grote mond te hebben om die keuken voor de helft minder mee te nemen, nee de prijs is meteen keurig! In onze gevallen altijd lager dan bij een ander bedrijf na lange onderhandelingen en dat voor dezelfde, of nog betere kwaliteit! Wij hopen dat Paul Roesscher nog lang blijft bestaan want je gunt toch iedereen de beste service voor de beste prijs?
REACTIE VAN TEAM PAUL ROESCHER
Bedankt voor uw herhaalde klandizie, Cisca! En ook wij hopen dat we minimaal nóg een keer 45 jaar bestaan :)
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
9,7
Arma Keukens en Sanitair
Nunspeet (Gelderland)
“Fantastisch” score uit 432 ervaringen
9,4
t Vloerenhuis
Putten (Gelderland)
“Uitstekend” score uit 52 ervaringen
“Zeer goede ervaring”
Door Bart van Putten op donderdag 6 apr 2017 '17 | vestiging Apeldoorn (keukens, badkamers, tegels, haarden, parket, schuifdeurkasten)
Zeer goede ervaring met Paul Roescher. Wij hebben diverse gesprekken gehad met andere keuken bedrijven maar het gesprek met Paul Roescher blijft mij nog steeds bij. Professioneel, aandacht voor de klant en advies waar je iets aan hebt. Complimenten! Nadat wij de keuken hebben besteld blijkt dat onze nieuwbouw woning later opgeleverd zou worden. Geen probleem bij Paul Roescher. Ze waren erg flexibel en toen er 1 onderdeel niet goed bleek te zijn hebben ze dit correct en volgens afspraak afgehandeld. Omdat dit allemaal erg goed is bevallen hebben we ook onze douche en wc meubelen en een inbouwkast besteld.
FOTO VAN BART VAN PUTTEN
De keuken
REACTIE VAN TEAM PAUL ROESCHER
Veel plezier van uw mooie keuken en graag tot ziens tijdens de kookcursus voor uw fornuis!
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Spullen prima, service en communicatie slecht”
Door J. Parent op donderdag 11 mei 2017 '17 | vestiging Rijssen (keukens, badkamers, tegels, schuifdeurkasten)
Bij Paul Roescher een keuken en een inloopkast besteld. Keuken is prima en op tijd geleverd, echter niet geheel compleet. Dat schijnt erbij te horen als je een keuken bestelt. Gebeld en gebeld om te achterhalen wanneer de keuken afgebouwd gaat worden, maar weinig respons. Er wordt niet teruggebeld; de juiste personen zijn niet aanwezig of in gesprek. De inloopkast moest ingemeten worden, maar dat werd pas vlak voor de oplevering van de woning gedaan. Vervolgens hetzelfde verhaal als de keuken: de communicatie verloopt stroef en men komt de afspraken niet na. Ook blijkt dat de hele planning afhankelijk is van 1 persoon, dus als die op vakantie is, ben je als klant de klos. De spullen zijn prima, maar de service en communicatie zijn bar slecht.
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“keuken, slechte service en montage”
Door Kers op zaterdag 20 dec 2014 '14 | vestiging Apeldoorn (keukens, badkamers, tegels, haarden, parket, schuifdeurkasten)
Wij hebben in juli dit jaar een keuken gekocht bij Paul Roescher Apeldoorn. Deze hebben wij ook laten monteren via Paul Roescher, zij besteden dit uit aan ZZP'ers. Dit is begin oktober ook gebeurd, maar daar zijn wij absoluut niet tevreden over. Kwaliteit van de keuken is echt prima (voor zover wij nu na 3 maanden kunnen zien tenminste), maar er misten een aantal onderdelen, een paar dingen verkeerd besteld, afmetingen niet goed. Tevens werd er bij het aankoopgesprek ons verteld dat de monteur die de keuken zou installeren ook het aansluiten wel wou doen (tegen betaling uiteraard, omdat ZZP'er). Puntje bij paaltje, nee hoor, onze monteur wou dat niet, hij was zelfs nog te beroerd om de stekker van de koelkast in het stopcontact te steken, waardoor wij 's avonds eerst weer de plint los konden halen voor we onze koelkast konden gebruiken. Ook moesten we op korte termijn nog even snel een installateur regelen die de rest aan wou sluiten. Dus gingen er weer 2 dagen overheen voordat we onze keuken konden gebruiken. Tevens hebben wij een schouw gekocht (waar de afzuigkap in zit), maar nee, volgens de monteur hoorde dat niet bij zijn werk, dus ook dit werd niet gedaan. Goed,contact gehad met Paul Roescher. Dat de monteur niet welwillend was geweest m.b.t. het aansluit werk vonden ze erg vervelend voor ons maar ze konden er niets aan doen. De schouw moest wel door de monteur geplaatst worden werd er gezegd. Nou moest de monteur een paar dagen later toch nog terug komen omdat er een granieten plint niet de juiste maat had + om de keuken nog af te kitten. De monteur heeft dus ook de schouw gemaakt, wij hadden hem iets anders gewild als op de tekening stond (de koof iets smaller, zodat er ruimte over blijft om dingen op te zetten bijvoorbeeld), maar nee dat kon niet volgens hem. Zo kon hij hem niet monteren. Dat kon alleen zoals op de tekening stond. Nou prima dan, dat heeft hij gedaan. Die avond kijk ik nog eens mijn keuken rond, is de schouw gewoon scheef gemonteerd! Hij verloopt 1 cm naar beneden op een totaal van 80 cm, de zij platen zitten er niet recht aan, en tot slot om de boel proberen recht te trekken heeft hij aan de binnenkant van de schouw maar even een hoekprofiel gezet en daarmee de plank dus verkloot. Ook heeft hij de keuken niet volledig afgekit. Dus maar weer Paul Roescher gebeld. Ja, erg vervelend allemaal, ze zouden weer contact opnemen met de monteur. Wij hebben geëist dat er nieuwe planken zouden komen, die zouden besteld worden. Maar een fatsoenlijk excuus of snelle oplossing, nee hoor.
Weer een heel aantal werkdagen later een mailtje van Paul Roescher, dat ze langs wouden komen voor een service bezoek. Na het gedoe met onze keuken verwachte ik eigenlijk iemand die naar de problemen zou komen kijken om het daar over te hebben. Nee in plaats daar van, komen ze alleen een plank en een bestekbak afleveren die mist! En daar neem je dan vrij voor! (voor de 3e keer!) Deze man wist overigens wel te vertellen dat de schouw prima gemonteerd kon worden zoals wij hem eigenlijk gewild hadden, en vond ook dat er prutwerk was geleverd in onze keuken, maar kon er niets aan veranderen, daar was hij niet voor. Toen moesten we een aantal weken wachten, zonder bericht van Paul Roescher. Uiteindelijk er maar weer zelf achter aan gebeld. Ja de spullen lagen klaar. De monteur heeft weer contact opgenomen om de laatste dingen klaar te maken, en dat is vanochtend dan eindelijk gebeurd, 3 maanden na de plaatsing. Eindelijk. Ook is de schouw nu wel gemonteerd zoals we hem gewild hadden.
Echt wat een drama. Ik ben blij dat het uiteindelijk wel opgelost is, maar een ding weet ik zeker, ik koop nooit meer een keuken bij Paul Roescher. De kwaliteit van de keuken is goed, maar de service is in mijn ogen best wel slecht en de montage (waar we ook nog eens bijna 1000 euro voor betalen) en echt dramatisch te noemen. Eens maar nooit weer.
Reactie of foto toevoegen +27 bedankjes
“Veel mis gegaan”
Door Rogier van wijk op zaterdag 19 dec 2015 '15 | vestiging Apeldoorn (keukens, badkamers, tegels, haarden, parket, schuifdeurkasten)
Koop hier als je je vreselijk wilt ergeren! Slechte communicatie, slechte service, verkeerde berekeningen, foutieve materialen afsturen, alles gaat hier verkeerd. Je moet het zelf weten, je mag me altijd contacten, maar sla dit "bedrijf" aub over!
Reactie of foto toevoegen +30 bedankjes
“Service niet goed”
Door Danny op zondag 20 mrt 2016 '16 | vestiging Rijssen (keukens, badkamers, tegels, schuifdeurkasten)
Bij de aankoop van goederen in eerste instantie prima geholpen geen rare verkooppraktijken. Echter eenmaal betaalt en ze zijn de klant uit het oog. Wij hebben zowel de vloer haard en sanitair gekocht bij Paul Roescher. De haard is geplaatst door een ingehuurde ZZP-er van Paul Roescher. Deze heeft de schouw gemaakt van verkeerd niet brandwerend plaatmateriaal (door monteur bevestigd). Het is niet brandveilig (gevaarlijk) hierdoor durf ik de haard niet te gebruiken. De koof wordt gloeiend heet en is helemaal rond getrokken. Ik heb ongeveer 6 a 7 maal contact gehad met Paul Roescher. Keer op keer het verhaal dat het intern opgelost zou worden maar dit is tot op heden niet gebeurd. Nu wordt aangegeven we bellen u terug .....niet dus! De service is slecht en heb spijt van mijn aankoop. Ik zal niemand aanbevelen om met Paul Roescher in zee te gaan.
Reactie of foto toevoegen +27 bedankjes
“Prima”
Door A.J. Geijteman op dinsdag 13 jan 2015 '15 | vestiging Apeldoorn (keukens, badkamers, tegels, haarden, parket, schuifdeurkasten)
Wij waren op zoek naar een mooie keuken en kwamen uiteindelijk terecht bij Paul Roescher. Na een goed advies kwamen wij uit bij een z.g. La Maison keuken. De verkoper drong niets op en nam alle tijd voor ons! Na de levering waren er enkele kleine tekortkomingen. Hierop telefonisch contact opgenomen waarna dit ook door hen prima werd opgelost!
Reactie of foto toevoegen +8 bedankjes
“Kachel”
Door Syl op woensdag 2 aug 2017 '17 | vestiging Apeldoorn (keukens, badkamers, tegels, haarden, parket, schuifdeurkasten)
Wij kochten een kachel bij dit bedrijf. Voor het aansluiten maakt dut bedrijf gebruik van zzp'ers. Verkoper G. WIjnne belde een instalateur en verzocht hem contact met ons op te nemen. De instalateur bleek niet gecertificeerd te zijn en heeft met groot brandgevaar de kachel " geïnstalleerd". Hierdoor is een zeer brandgevaarlijke situatie ontstaan en Paul Rouches wil ons niet tegemoetkomen.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Wasbak”
Door Heg op vrijdag 4 dec 2015 '15 | vestiging Apeldoorn (keukens, badkamers, tegels, haarden, parket, schuifdeurkasten)
4 jaar geleden een badkamer gekocht bij Roescher. Na verloop van tijd kwamen er haarscheurtjes in de wasbak. Telefonisch contact gezocht met een verkoper van Roescher. "U heeft waarschijnlijk uw water temperatuur te hoog of er is een montage fout gemaakt". Eigen schuld hier doen we verder niets mee! We konden het wel vergeten met de garantie, volgens deze verkoper. Mijn vrouw ging later persoonlijk klagen bij Roescher en kreeg plots een heel ander antwoord: "we gaan de fabrikant in kennis stellen van het probleem en van hen verneemt u hoe het verder gaat". Een expert van Plieger kwam en zag: "tijdens de productie van een wasbak kan het voorkomen dat er iets mis gaat tijdens het bakken van de emaille laag, in uw geval is dat gebeurd, dit openbaard zich pas na 4 a 5 jaar, uw krijgt gewoon een nieuwe wasbak"! Conclusie: erg jammer dat een eerste verkoper gelijk roept dat het aan de jezelf ligt. Gebrek aan vakkennis zou ik zeggen, Roescher zou er goed aan doen zulk personeel gewoon op straat te zetten, dat doet niet goed aan de goede naam van het bedrijf. Omdat we zelf het niet hebben gepikt is het goed gekomen, en dankzij de service van Plieger en een andere verkoper van Roescher, hebben we nu een nieuwe wastafel.
Reactie of foto toevoegen +6 bedankjes
9,6
Adee Keukens
Rijssen (Overijssel)
“Fantastisch” score uit 223 ervaringen
8,2
Burg en Burg
Zoetermeer (Zuid-Holland)
“Goed” score uit 5 ervaringen
“Opknappen”
Door Familie Van der Sman op vrijdag 13 mrt 2015 '15 | vestiging Apeldoorn (keukens, badkamers, tegels, haarden, parket, schuifdeurkasten)
We waren toe aan het opknappen van ons huis en dachten daarbij aan het vernieuwen van onze keuken, een nieuwe badkamer, een gashaard, nieuwe schuifdeur kledingkast en een nieuwe vloer in een gedeelte van ons woonhuis. Om maar ergens te beginnen zijn we bij Paul Roescher te Apeldoorn binnengestapt. We hadden hier goede berichten over gehoord en dachten daar alles onder één da aan te treffen. Maar bij binnenkomst sloegen westijl achterover Wat een keuze! Samen met de gastvrije ontvangst en het meedenken over oplossingen, was de beslissing snel genomen. Uiteindelijk zijn wij nergens anders meer gaan kijken. Maar.....het uitzoeken was één ding, hoe gaat het installeren in zijn werk? We hebben van Paul Roescher drie adressen doorgekregen van ZZP'ers waar zij al jaren mee samenwerken. De ene was gespecialiseerd in het aanleggen van haarden. De ander was meer gericht op het installeren van badkamers, keukens en de schuifdeurkast. Wij waren wel gerust gesteld door de ervaringen van Paul Roescher met deze personen, maar toch ... het blijft afwachten. Nu alles geinstalleerd is kunnen we alleen maar zeggen wat een vakmensen. Echt geweldig. De service bijeen kleine nalevering verliep ook prima. Maar helaas ... met de vloer liep het ietsje anders. Wij gaven de voorkeur aan een PVC-vloer met daaronder vloerplaten en een isolerende folie. De vloer was prima gelegd, zag er strak uit. Toch bleek bij het lopen alsof de vloer golfde. Niet zo geweldig dus!! Vervolgens contact opgenomen met Roescher. Zij zijn direct gekomen en kwamen tot dezelfde conclusie als wij. De vloer golfde (alsof je op water liep). Roescher heeft vervolgens contact opgenomen met de vloerenlegger, het stofferingsbedrijf Stylus, gerund door Arjen Eenkhoorn. Zij hebben gezamenlijk gekozen voor een andere isolerende folie en dit meer dan prima in orde gemaakt. De PVC vloer is er dus uitgehaald de 'oude folie' vervangen door een stevige folie, de vloerplaten en de PVC-vloerdelen weer opnieuw gelegd. Het effect is meer dan prima, de vloer is helemaal geworden zoals we destijds bij de aankoop in gedachten hadden. Wat de kosten voor het vervangen van de solerende folie aangaat: dit is tot beider tevredenheid afgewikkeld. Met zo'n oplossing voor een probleem wordt je als klant alleen maar vrolijk! Wat een service, echt geweldig.
Reactie of foto toevoegen +12 bedankjes
“PVC vloer niet goed gelegd”
Door Sonja op donderdag 9 jul 2015 '15 | vestiging Rijssen (keukens, badkamers, tegels, schuifdeurkasten)
Was de klachtafhandeling maar zo snel als het gedram om een handtekening op de orderbevestiging... Nieuwe PVC-vloer gekocht bij Paul Roescher in Rijssen. Godzijdank de opdracht voor nieuwe badkamer elders geplaatst. Vloer is niet goed gelegd en heeft grote kieren. Duurt een maand voor je bevestiging van je klacht krijgt, dan een maand voor er iemand komt kijken. Die stelde me meteen in het gelijk en vond de vloer op betreffende plekken beroerd liggen. En dan hoor je weer een maand niets. Zit nu dus nog steeds te wachten op OF er iemand eens wat aan gaat doen, en zo ja in welk jaartal... Bij verkoop zijn ze drammerig en niet transparant in wat ze offreren. Er wordt maar gehamerd op een handtekening op een orderbevestiging, want "dat geeft u rust en u kunt alles altijd nog wijzigen". (waarom zou ik dan meteen tekenen??) Maar al vanaf levering blijk je overal zelf achteraan te moeten, en mbt service is er ineens niemand meer thuis.
Wat komen ze qua uiterlijk keurig over daar in Rijssen. Maar in de praktijk....
Reactie of foto toevoegen +33 bedankjes
“Heel goed bevallen”
Door Wouter Harbers op zaterdag 4 nov 2017 '17 | vestiging Rijssen (keukens, badkamers, tegels, schuifdeurkasten)
Vriendelijk en zeer professioneel advies bij het maken van de keuze's voor een nieuwe keuken. Naadloze montage van een prachtige keuken, waarbij de ruimte optimaal benut is. En perfecte service na afloop. Terwijl de prijs erg meeviel... Een aanrader voor elke keukenkoper!
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“verkopen o.k service slecht”
Door w,g,j D op dinsdag 11 nov 2014 '14 | vestiging Apeldoorn (keukens, badkamers, tegels, haarden, parket, schuifdeurkasten)
Het is een zeer starrig bedrijf. Tegels die over zijn kun je niet terug brengen ook heb je 10 vierkante meter over. De keuken was en is nog een bron van ellende. De beschadigde afzuigkap moeten we maar op de koop toenemen. Wordt niets aangedaan. En dan nog de keuken die nog steeds niet goed is. Wij moeten nog € 55,= betalen i.v.m. het extra leveren van een granieten plintje. De betaling heb ik voorlopig geweigerd i.v.m. alle ellende. Nu begint het grote dreigen al. Als we het weer zouden moeten doen zouden we niet meer naar Paul Roescher gaan. We hebben voor € 20.000,= bij hen gekocht en worden behandelt als criminelen.
Reactie of foto toevoegen +30 bedankjes
“Super zaken gedaan!!”
Door Modderman op woensdag 24 dec 2014 '14 | vestiging Rijssen (keukens, badkamers, tegels, schuifdeurkasten)
Wij zijn zeer tevreden over de service bij Paul roescher keukens te rijssen. Er werd alle tijd genomen ( ook na sluitingstijd ) om samen met de verkoper onze droomkeuken samen te stellen! De keuken is precies op de afgeperokem datum geleverd! De keuken staat inmiddels, en we zij meer dan tevreden mee :) echt een aanrader!
Reactie of foto toevoegen +11 bedankjes
“schandalig behandeld!”
Door hb op zaterdag 3 jan 2015 '15 | vestiging Apeldoorn (keukens, badkamers, tegels, haarden, parket, schuifdeurkasten)
We kozen voor een aanrechtblad met betonlook waarvan werd gezegd dat het kring- en vlekgevoelig was. Toen de keuken geplaatst werd, bleek het aanrechtblad 40 cm te kort. Drie maanden later werd een passend blad bezorgd. Bij dit blad braken er al snel stukjes af. Na 3 keer repareren wordt het blad niet vervangen zoals beloofd, maar houdt het op. Wij gaan blijkbaar niet normaal met het blad om. Einde verhaal. Wat een schande om je klant zo af te schepen! Het eerste blad bleef keurig heel, niets aan de hand ...
Reactie of foto toevoegen +48 bedankjes
“Slechte klantenservice”
Door Kamphuis op zaterdag 7 mrt 2015 '15 | vestiging Apeldoorn (keukens, badkamers, tegels, haarden, parket, schuifdeurkasten)
Wij dachten bij paul roescher een gerenomeerd bedrijf te vinden met de klanten service ten top, dit alles bleek na de aankoop niets van waar. Wij besloten onze sanitair en tegels te bestellen bij hen, bij de verkoop van het sanitair ging alles goed netjes geholpen en degelijk advies. Toen begon het bij de tegels dat werd in eens anders, wel een goed tegel advies maar toen we de prijs zagen vroegen we ons af of het niet goedkoper kon. Vanaf dat moment kwam de verkoper alleen maar met de lelijkste tegels aanzetten zodat hij ons naar de duurdere tegel dreef, die waren ook prachtig en uiteindelijk ook geworden. Nu komt het, je verwacht dat een bedrijf proffesionals aan het werk heeft die kunnen rekenen toch? De tegels zijn inmiddels geleverd en de installateur begint met tegelen en daar blijkt ineens 5m2 tegels te missen. Bellen met de service, ja meneer dat had u zelf ook nog na moeten meten hier zijn we niet verantwoordelijk voor.. Daar werd niets aan gedaan na lang getouwtrek, 1,5 week later de tegels zijn er (nadat we deze ZELF hebben opgehaald in rijssen) alles afgetegeld en is klaar. Dan komt het sanitair, wastafels check, thermostaat douche check, wastafel kranen verkeerd geleverd bellen etc etc weer kunnen ze er niets aan doen. 2 weken later nieuwe kranen geleverd, gemonteerd dan komt de afvoer in de wasbak. We willen deze monteren past niet 2cm speling, weer bellen klopt meneer u heeft 2 extra ringen nodig omdat u een wastafel zonder overloop heeft en die is dunner. Kun u morgen ZELF ophalen in apeldoorn. Ringen opgehaald gemonteerd nu is de sifon aan de beurt. U raad het al de sifon hoogte tov de afvoer hoogte in de muur klopt niet, alles dubbel gechecked qua afvoer hoogten en wastafel hoogte, weer bellen, meneer wat vervelend toch we gaan kijken voor u. We kunnen u een andere sifon bestellen, nou vooruit maar weer komt er een pakketje met 1 sifon ipv 2. Allemaal heel moeilijk en dan vraag je een tegemoetkoming in al deze zaken omdat er extra kosten gemaakt zijn voor herplanningen van installateurs, loodgieters en wij zelf. Niets van dit alles is mogelijk! Wat een slechte klantenservice!
Reactie of foto toevoegen +30 bedankjes
“Goede ervaring”
Door JH op donderdag 11 dec 2014 '14 | vestiging Apeldoorn (keukens, badkamers, tegels, haarden, parket, schuifdeurkasten)
Wij hebben onze keuken van Paul Roescher. Wij zijn tevreden over de levering en service. Een tekort aan ene handgreepje werd probleemloos opgelost. We hebben een mooie keuken voor een lage prijs, zeker aan te raden!
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
7,5
LAB21
5 vestigingen (heel Nederland)
“Redelijk” score uit 2 ervaringen
8,2
Burg en Burg
Zoetermeer (Zuid-Holland)
“Goed” score uit 5 ervaringen
“nakomen afspraken”
Door F.H.Trip-Abercrombie op dinsdag 8 apr 2014 '14 | vestiging Apeldoorn (keukens, badkamers, tegels, haarden, parket, schuifdeurkasten)
Ik heb pvc-vloeren, badkamermeubel en schuifdeurkledingkast bij P.R. gekocht en de installatie door hen laten verzorgen. Eea tot volle tevredenheid: prijs-kwaliteitverhouding nmm goed. Afspraken werden goed nagekomen: zal daarom uw bedrijf zeker aanbevelen bij familie/vrienden.
Reactie of foto toevoegen +14 bedankjes
“Eigen haard, goud waard”
Door Familie Fraanje op dinsdag 8 apr 2014 '14 | vestiging Rijssen (keukens, badkamers, tegels, schuifdeurkasten)
Door mensen van Paul Roescher geholpen op een fijne manier bij de aanschaf van mijn haard en daardoor nog meer woonplezier.
FOTO VAN FAMILIE FRAANJE
Fijne haard
Reactie of foto toevoegen +6 bedankjes
“Zeer tevreden klant!”
Door G. Blonk op dinsdag 8 apr 2014 '14 | vestiging Apeldoorn (keukens, badkamers, tegels, haarden, parket, schuifdeurkasten)
Goede kwaliteit en prijs-kwaliteitverhouding. Klantvriendelijkheid en service uitstekend. Levering probleemloos. Hoeveelheid te leveren tegels misschien iets ruimer nemen dan berekend wordt. Bedrijf aan te raden vanwege betrouwbaarheid en degelijkheid.
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Past in stijl”
Door Jan en Nienke Dronkert op woensdag 30 apr 2014 '14 | vestiging Rijssen (keukens, badkamers, tegels, schuifdeurkasten)
Onze keuken past helemaal in de stijl van ons "jaren-30-huis". De keuken is heel deskundig door Paul Roescher geplaatst en bevalt uitstekend. Veel complimenten gekregen van vrienden. Na de plaatsing een leuke en leerzame cursus/demonstratie bijgewoond in Rijssen over gebruik van de nieuwe apparatuur.
Reactie of foto toevoegen +5 bedankjes
“Wastafel”
Door anne marie op woensdag 7 mei 2014 '14 | vestiging Rijssen (keukens, badkamers, tegels, schuifdeurkasten)
Roestvrijstalen badmeubel met hardstenen blad,was ons als compleet verkocht maar achteraf bleek dat de plaat onderin voor de handdoeken er niet bij hoorde. De verkoper gaf toe dat hij het ons voor compleet verkocht had maar ja hij kon er ook niets aan doen dat hij het fout had gehad en dat terwijl ik hem duidelijk de vraag had gesteld of de plank erbij hoorde. Zelfs dat wist hij nog! Wilden wij de wastafel compleet maken moesten wij de plaat met houder erbij kopen. We hoorden eerst ook nog niets van Roescher, pas na een aantal telefoontjes (dan was die er niet en dan was die met vakantie) kregen we de plaat en houder tegen betaling toegestuurd. Geen tevreden gevoel er over dus.
Reactie of foto toevoegen +15 bedankjes
“Pvc vloer, goed gedaan!”
Door Ramon op donderdag 8 mei 2014 '14 | vestiging Apeldoorn (keukens, badkamers, tegels, haarden, parket, schuifdeurkasten)
Scherpe prijs (wij hebben hem nergens goedkoper gezien) voor de vloer incl. Leggen. Super netjes gelegd en goede service! Bij levering kregen wij een gratis bezorging aangeboden. Had niet gehoeven de order was er al maar toch gedaan. Erg netjes! We zijn er erg blij mee!
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“klassebedrijf”
Door de Fijter op vrijdag 9 mei 2014 '14 | vestiging Apeldoorn (keukens, badkamers, tegels, haarden, parket, schuifdeurkasten)
We zijn echt super tevreden over Roesscher. We hebben een keuken geheel naar onze zin, keurig geleverd en geplaatst
Alles was keurig compleet bij levering. Een kleinigheidje is later door de servicedienst perfect opgelost. Roesscher is voor ons een bedrijf dat we met regelmaat bij anderen aanprijzen, er zijn in onze kennissenkring ook al diverse mensen die ook geslaagd zijn
Reactie of foto toevoegen +13 bedankjes
“Zeer tevreden”
Door Hans Vermeulen op maandag 12 mei 2014 '14 | vestiging Rijssen (keukens, badkamers, tegels, schuifdeurkasten)
Mijn keuze voor deze zaak is op de eerste plaats gevallen door de deskundigheid van de keukenadviseur. De kwaliteit en prijs was oké. We hebben de keuken zelf geplaatst, geïnstalleerd en gemonteerd. Daar werd niet moeilijk over gedaan, in tegendeel, het werd zelfs aangemoedigd en ze gaven nog belangrijke tips. De levering is geheel naar wens verlopen. De foute- en beschadigde kast is in overleg, correct en in zijn geheel vervangen. In mijn omgeving raad ik iedereen deze zaak aan. Binnenkort kom ik met de buurman langs, die ook een nieuwe keuken wil.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
9,5
Europa Parket
Barneveld (Gelderland)
“Fantastisch” score uit 215 ervaringen
9,8
Poggenpohl Den Bosch
Den Bosch (Noord-Brabant)
“Fantastisch” score uit 54 ervaringen
“verrijking interieur”
Door Hans van Baaren op maandag 12 mei 2014 '14 | vestiging Apeldoorn (keukens, badkamers, tegels, haarden, parket, schuifdeurkasten)
Ongeveer 30 jaar heb ik een (gewone) open haard gehad en er bijzonder van genoten. Twee jaar de bestaande open haard laten voorzien van een Wanders Square 60 Trilateral. Dit is een driezijdig glazen front waardoor het rendement van de haard (de warmte) enorm is toegenomen. Aan het kijk- en luisterplezier (het knisperen van het brandende hout) doet de installatie niets af. Ook de heerlijke geur is nog hetzelfde. Hadden we veel eerder moeten doen. Door een milieubewuste relatie ben ik op het idee gekomen hieraan iets te doen. Het toeval wil dat firma Roescher op nog geen km afstand van mijn huis een moderne en zeer ruime vestiging heeft waaronder een haardenafdeling. Daar heb ik m'n licht opgestoken en na de degelijke toelichting in alle vertrouwen m'n bestelling geplaatst. Aflevering en installatie zijn daarna volledig tot tevredenheid uitgevoerd. Een ieder kan ik een dergelijke stookwijziging aanbevelen. Wanders en Roescher staan borg voor kwaliteit!
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Badkamer + keuken”
Door Fam. J.A. van der Hoog op maandag 12 mei 2014 '14 | vestiging Rijssen (keukens, badkamers, tegels, schuifdeurkasten)
Onze badkamer: De ruimte voor onze badkamer is klein, maar bleek bij Paul Roescher groot genoeg om een douche, wastafel en radiator in te plaatsen. Onze wens om een iets verhoogde douchebak te hebben zodat het ook als bad gebruikt kon worden, bleek niet heel gangbaar. Toch gingen ze hier heel snel voor ons achteraan en kon deze wens realiteit worden. Met de overige benodigdheden hierbij opgeteld hebben wij een prachtige badkamer!

Onze keuken: Onze wens was een droom, waarvan wij dachten dat een gedeelte werkelijkheid kon worden. De combinatie van onze te wensen kwaliteit en prijs bleek na klantvriendelijke rondleiding mogelijk. Er werd meegedacht over een praktische indeling met een mooie uitstraling die samen een perfecte, gebruiksvriendelijke combinatie vormen. We genieten nog elke dag van onze keuken! Afdekplintjes die niet waren meegeleverd werden al snel nagezonden en op vragen die wij later hadden werd snel gereageerd. Dankzij deze ervaring raden wij Paul Roescher zeker aan.
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“helemaal goed”
Door ferdi op dinsdag 13 mei 2014 '14 | vestiging Apeldoorn (keukens, badkamers, tegels, haarden, parket, schuifdeurkasten)
Mijn vrouw en ik en onze kleine Bob, zijn helemaal tevreden en genieten iedere dag van de mooie aangelegde badkamer.
De spullen: jetstream bad, douche, anti sliptegels, dubbele wastafel met mooi spiegel en luxe spoelwc zijn van hoge kwaliteit en de mensen, die alles hebben geïnstalleerd - via Paul Roescher, zijn vriendelijk en zijn vakmensen. Alles is perfect en naar onze wensen afgewerkt. Ik raad het iedereen aan.
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Adequaat”
Door Joke en Jan op donderdag 15 mei 2014 '14 | vestiging Apeldoorn (keukens, badkamers, tegels, haarden, parket, schuifdeurkasten)
Niets opdringen, adviserend, scherpe prijzen, keurige klachtafhandeling (kleine schade), kortom, een verstandige keuze om daar uw aankoop te doen.
FOTO VAN JOKE EN JAN
mooi hè !
Reactie of foto toevoegen +6 bedankjes
“Vakmanschap!”
Door Bouwman op vrijdag 16 mei 2014 '14 | vestiging Apeldoorn (keukens, badkamers, tegels, haarden, parket, schuifdeurkasten)
We zijn heel netjes en professioneel geholpen door Gerrit Wijnen op de afdeling vloeren/haarden. Een prachtige vloer gekocht waar we nog steeds blij mee zijn. Ook de haard staat mooi en doet het geweldig! Prijs/kwaliteit is prima, maar laat u bij aanschaf van een haard wel goed informeren wat de bijkomende kosten zoals pijpen/bochten en plaatsen zijn, want dat viel ons uiteindelijk wel tegen! Dan gaat de prijs van de haard nog een aantal keren over de kop. Wordt vaak pas duidelijk als men thuis komt opnemen en als je de offerte krijgt. Ook de badkamer gekocht bij Roescher. Perfect geregeld voor een nette prijs, prima service, ook aftersales! Afgeleverd met alle benodigde materialen t/m de kit aan toe.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Onze laminaatvloer”
Door Fam. M.C. van der Weele op vrijdag 16 mei 2014 '14 | vestiging Apeldoorn (keukens, badkamers, tegels, haarden, parket, schuifdeurkasten)
Na een aantal omzwervingen in de voorhanden zijnde bouwmarkten kwamen wij uiteindelijk bij firma Roescher in Apeldoorn.
Wij zijn op vakkundige wijze en geheel vrijblijvend op uitstekende wijze voorgelicht de de verkoper. Nadat wij besloten hadden op de vloer hebben wij deze later nog een keer gewijzigd, alles zonder probleem en klantvriendelijk. Ook een halfjaar na levering konden wij een aantal m2 nog bijbestellen en weer werd alles keurig geregeld. Wij zijn bijzonder blij met deze leverancier.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Prima”
Door HtK op zaterdag 17 mei 2014 '14 | vestiging Rijssen (keukens, badkamers, tegels, schuifdeurkasten)
Prima ervaring; afspraken worden nagekomen, goede sfeer en betrokken medewerkers. Er wordt meegedacht en ontzorgd.
Gebaseerd op aankoop keuken(s), badkamer(s), sanitair, haard en vloer.
Reactie of foto toevoegen +5 bedankjes
“Goede keus”
Door willy op dinsdag 20 mei 2014 '14 | vestiging Apeldoorn (keukens, badkamers, tegels, haarden, parket, schuifdeurkasten)
Wij zijn super tevreden over onze mooie nieuwe keuken. één tip het handdoekrekje aan de binnenkant van de deur gelijk bij de aankoop afspreken. Het bedrijf is dan ook aan te bevelen door hun klandizie en service. De workshop was leerzaam en lekker. Voor de keuze van het bedrijf zijn we na onderzoek naar alle tevredenheid bij Paul Roescher geslaagd.
FOTO VAN WILLY
onze droom is werkelijkheid geworden
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
9,7
Arma Keukens en Sanitair
Nunspeet (Gelderland)
“Fantastisch” score uit 432 ervaringen
7,3
Haardenexpert
Apeldoorn (Gelderland)
“Redelijk” score uit 13 ervaringen
“Geweldig!”
Door W.G.Brommer op donderdag 22 mei 2014 '14 | vestiging Apeldoorn (keukens, badkamers, tegels, haarden, parket, schuifdeurkasten)
Wij hebben slechts de kasten en de apparatuur gekocht bij Paul Roesscher. De rest heb ik zelf gedaan. Daar hadden ze begrip voor en was geen enkel probleem. Er werd heel goed meegedacht. Verkoper had goed technisch inzicht. Volledig afgegaan op hun advies qua apparatuur. En daar zijn we nu nog blij om ! Ook de vloer (pvc) bij hen gekocht, wederom : perfect !
Reactie of foto toevoegen +6 bedankjes
“Tevreden”
Door A. t.C op donderdag 22 mei 2014 '14 | vestiging Apeldoorn (keukens, badkamers, tegels, haarden, parket, schuifdeurkasten)
Bij het zoeken naar een nieuwe badkamer en toilet gingen we niet over één nacht ijs. Diverse bedrijven bezocht, waaronder ook Paul Roescher in Apeldoorn en in Rijssen. Uiteindelijk besloten we bij Roescher in Apeldoorn een complete badkamer en toilet te bestellen. Kwaliteit, veel (stijl)keuze mogelijkheden, vriendelijke en niet opdringerige adviezen, allemaal (maar niet doorslaggevend)onder het genot van een kop koffie met een heerlijke versnapering. Het contractuele verloop en de gang van zaken gebeurde schriftelijk en via de mail. De levertijd vanzelfsprekend op de afgesproken dag. Alle accessoires waren zeer goed 'ingepakt'. Kortom, nu badkamer en toilet al weer enige weken prima functioneren, kijken we heel tevreden terug op onze ervaringen met Paul Roescher!
FOTO VAN A. T.C
toilet en badkamer
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Zeer tevreden”
Door LV op vrijdag 30 mei 2014 '14 | vestiging Apeldoorn (keukens, badkamers, tegels, haarden, parket, schuifdeurkasten)
We zijn zeer tevreden over de prijs en kwaliteit. De levering ging netjes en volgens afspraak. De klachten werden gelijk en goed opgelost. We zijn altijd netjes en vriendelijk geholpen, met een kop koffie en gebakje. Het is zeker de moeite waard om te kijken. Er is veel keuze en het is ook handig om keuken en vloer als compleet te zien. We zijn er door een actie in folder naar toe gegaan.
FOTO VAN LV
Mooi en strak
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Super!!!”
Door André op vrijdag 30 mei 2014 '14 | vestiging Rijssen (keukens, badkamers, tegels, schuifdeurkasten)
Erg tevreden vanaf eerste bezoek, prettig advies en alle opties besproken.Positief dat er een prijs wordt genoemd waarvoor de keuken kan worden geleverd, scherp en niet te onderhandelen omdat het scherp is. We hebben de keuken zelf geplaatst, met de technische tekening en duidelijke omschrijving op de afleverbon gaf dit geen problemen. Alles aanwezig en functioneert zoals verwacht.
FOTO VAN ANDRÉ
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Uitstekende service”
Door Familie van den Brink op maandag 2 jun 2014 '14 | vestiging Apeldoorn (keukens, badkamers, tegels, haarden, parket, schuifdeurkasten)
Wij zijn op een zeer vriendelijke manier goed geholpen met het uitzoeken van de keuken. Er werd alle tijd voor ons genomen,zodat we precies hebben kunnen uitzoeken, wat we mooi vinden. De keuken werd ook in 1 keer goed geleverd en alles is helemaal naar wens. De keuze voor een betonnen blad zouden we misschien niet weer maken, omdat daar toch wel vlekken in komen. Het blad is na een maand al weer geschuurd en weer opnieuw in de was gezet, maar het blijft erg gevoelig voor vlekken en stukjes eraf. Maar het is wel een prachtig mat blad. Paul Roescher heeft een goede service, als er iets is, wordt het altijd direct opgelost. De gastvrijheid en de omgang met klanten is heel plezierig. We kunnen Paul Roescher van harte aanbevelen als u een nieuwe keuken zoekt.
FOTO VAN FAMILIE VAN DEN BRINK
keuken van den Brink
Reactie of foto toevoegen +11 bedankjes
“Zeer klantvriendelijk”
Door Familie van den Brink op maandag 2 jun 2014 '14 | vestiging Apeldoorn (keukens, badkamers, tegels, haarden, parket, schuifdeurkasten)
Wij zijn zeer klantvriendelijke en gezellig geholpen bij Paul Roescher met het uitzoeken van onze badkamer. We kwamen binnen met het idee om heel donkergrijs en wit te kiezen, maar hebben nu toch voor meer middengrijs gekozen. Er werd op alle manieren meegedacht en gekeken naar ontwerpen. Het leuke bij Paul Roescher is, dat er zoveel showbadkamers te zien zijn, waardoor je heel veel ideeën kunt gebruiken om samen je eigen badkamer te maken. Alles is keurig op tijd afgeleverd en de badkamer is helemaal geworden wat we hoopten. We hebben er heel veel plezier van. We kunnen Paul Roescher van harte aanbevelen voor een nieuwe badkamer. U wordt er erg plezierig en gezellig geholpen door zowel de badkamerspecialist als door de tegelspecialist.
Reactie of foto toevoegen +6 bedankjes
“Badkamer klacht”
Door Anne van Dam op woensdag 4 jun 2014 '14 | vestiging Apeldoorn (keukens, badkamers, tegels, haarden, parket, schuifdeurkasten)
Wat een slechte zaak. Kijk uit. Wij hebben een badkamer gekocht en via hen een installateur ingeschakeld, ze plaatsen niet zelf. Badkamermeubel is naar een week al opgebold door waterschade. Wat blijkt? Alleen badkamermeubel wordt vervangen, maar zelf moet ik de herplaatsingen kosten betalen. Zij leveren een ondeugdelijk meubel, en ik krijg extra kosten.
Reactie of foto toevoegen +34 bedankjes
“Prima prijs/kwaliteitverhouding”
Door Jan W op zondag 15 jun 2014 '14 | vestiging Rijssen (keukens, badkamers, tegels, schuifdeurkasten)
Ik ben een volledige dag deskundig geadviseerd door vriendelijke medewerkers van Paul Roescher.
Hierbij werd ook de innerlijke mens goed verzorgd.
Het assortiment is zeer uitgebreid.
Het stond voor mij dan ook snel vast dat ik hier mijn keuken en badkamer aan zou schaffen.
De levering van alle materialen was bijna in één keer goed. Dankzij de goedwerkende servicedienst werden ook enkele ontbrekende zaken snel na geleverd.
Er is goed contact tussen de door Paul Roescher geadviseerde installateurs en Paul Roescher zelf waardoor de communicatie goed verloopt.
Uiteindelijke ben ik zeer tevreden met het resultaat!
FOTO VAN JAN W
Keuken
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
9,3
Knulst Vloeren
Nunspeet (Gelderland)
“Uitstekend” score uit 171 ervaringen
9,7
DB Keukens
6 vestigingen
“Fantastisch” score uit 1653 ervaringen
“Uitstekende service Paul Roescher Rijssen”
Door Gea Brand op donderdag 26 jun 2014 '14 | vestiging Rijssen (keukens, badkamers, tegels, schuifdeurkasten)
We werden uitstekend geadviseerd bij het uitzoeken van een keuken, er werd goed geluisterd naar onze wensen en men nam alle tijd. Ook het verdere proces t/m de plaatsing verliep uitstekend. En toen er zich een probleem voordeed met de vaatwasser werd ook dit elegant opgelost door bemiddeling van Roescher.
FOTO VAN GEA BRAND
Onze keuken
Reactie of foto toevoegen +8 bedankjes
“Badkamer”
Door H. ter Haar op donderdag 24 jul 2014 '14 | vestiging Rijssen (keukens, badkamers, tegels, schuifdeurkasten)
Ruim 2 jaar geleden hebben wij een complete badkamer gekocht. Sommige onderdelen (spiegel, kraan en toiletzitting) functioneerden sinds kort niet meer zo als het hoorde. Problemen aangekaart bij de service-afdeling. Wij werden zéér vriendelijk te woord gestaan en het geheel werd in behandeling genomen. Binnen 3 weken waren alle problemen opgelost. Conclusie: vanwege de uitstekende service (ook na ruim 2 jaar) en klantvriendelijkheid kan een ieder met een gerust hart zijn of haar product bij Paul Roescher aanschaffen.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Paul Roescher, een uitstekende keuze”
Door Ira Goosen-Clarenbach op vrijdag 25 jul 2014 '14 | vestiging Rijssen (keukens, badkamers, tegels, schuifdeurkasten)
Het kiezen van een goede keukenleverancier is tegenwoordig heel moeilijk. Op elke hoek van de straat staat er een, en allemaal beloven ze de goedkoopste, mooiste, meest duurzame keuken. Wij hebben gekozen voor Paul Roescher en hebben er nog geen moment spijt van gehad. Integendeel! Vanaf het moment dat je wordt ontvangen door vriendelijk en klantgericht personeel tot de plaatsing van de keuken: van ons hoor je alleen positieve geluiden. De adviezen die ons werden gegeven, het meedenken, het bieden van alternatieven, het bedenken van oplossingen, niets was te veel. Alle tijd en aandacht werd gegeven. Wij kregen het idee dat wij de enige klant waren. Wij zijn heel erg blij dat wij onze keuken bij Paul Roescher hebben gekocht. Tijdens het hele proces (van voorzichtig oriënteren tot aankoop) werden wij professioneel begeleid, voortdurend via de mail of telefonisch van de gang van zaken op de hoogte gehouden. Alles werd in goede staat afgeleverd en de keukenmonteur(ingeschakeld met hulp van Paul Roescher) heeft de keuken vakkundig geïnstalleerd. Ook een compliment richting hem! Wat we hem ook vroegen, hij voerde het uit. Hoe makkelijk wil je het hebben? Voor iedereen die een keuken wil kopen: ga in ieder geval eerst bij Paul Roescher langs! De keuken is nu één van mijn favoriete plekken in huis!
Reactie of foto toevoegen +10 bedankjes
“Zeer slecht”
Door TT op donderdag 31 okt 2013 '13
Keuken gekocht bij Paul Roescher. ontzettende slechte service.
* hun zijn de keuken komen in meten, en ook hoeveel tegels we nodig hadden. dat was dus niet goed gegaan. we hadden tegels te weinig. uiteindelijk moet je over al zelf achter aan. Je moet ontzettend veel moeite doen om dingen voor me kaar te krijgen.
* Wasbak zit al roest in, en het hij zit er net in. word ons verteld, er zit vast vliegenstront op, u moet het maar wat beter schoonmaken, u kan dit en dit kopen in de winkel. ze komen niet kijken nemen geen actie om de klant toch tevreden te stellen.
* Levering was wel goed, aleen niet alles kwam in 1x terwijl dat wel zo was afgesproken.
Tip let er op als je daar heen gaat, dat je niet gelijk akkoord geeft en schud geen hand, denk er eerst over na voor je het echt wil, voor je het weet zit je er aan vast.
- je wordt niet terug gebeld als dat wel afgesproken is.
- zijn niet klantvriendelijk, laten je niet uitpraten denken dat ze het beter weten en nemen de klant niet serieus waarom ze bellen.
- zo jammer je denkt dat je bij een goeie zaak een keuken gaat kopen, maar echt slechte service en nemen geen actie om de klant tevreden te stellen.
Dit bedrijf raad ik u niet aan.
Reactie of foto toevoegen +26 bedankjes
“Superzaak!!”
Door Cor op zaterdag 9 mrt 2013 '13
Gewoon in 1 woord perfect! Van aanschaf tot oplevering alles keurig netjes, vriendelijk en kundig gedaan. Mijn complimenten
Reactie of foto toevoegen +27 bedankjes
“Dozenschuivers”
Door Jan op maandag 23 sep 2013 '13
Keuken, badkamer en vloer besteld. Kan me totaal niet in de review van Cor vinden omdat Paul Roescher helemaal niet oplevert. Ze bouwen de spullen niet zelf in. Ook een pak vloerdelen van een paar tientjes kan er niet af i.v.m. een door hun gemaakte rekenfout (order was meer dan 20k). Mijn advies, bestel je spullen op internet. Wil je meer service? Ga dan naar een professionele winkel die spullen levert en inbouwt in plaats van deze dozenschuivers.
Reactie of foto toevoegen +16 bedankjes
“Tragisch”
Door Tom van der Wal op dinsdag 28 jan 2014 '14 | vestiging Rijssen (keukens, badkamers, tegels, schuifdeurkasten)
Wij hebben voor een stevige prijs een keuken laten plaatsen door de firma Paul Roescher, toen hij geplaatst werd, was hij te laag en moesten er later afwerklijsten geplaatst worden omdat ze verkeerd gemeten hadden. Na 6 jaar laat de folielaag van alle kastdeuren los omdat er verkeerde lijm was gebruikt. Kon ik wel oplossen door nieuwe fronten te bestellen. Deze moet ik dan wel zelf betalen. Voor de helft minder had ik bij de Ikea dus een soort gelijke keuken met een fatsoenlijke garantie. Al met al een belabberde kwaliteit en een tragische service
Reactie of foto toevoegen +44 bedankjes
“uitermate slecht”
Door R. van de Craats op zaterdag 2 nov 2013 '13
Wij hebben in juli 2012 een badkamer besteld bij Paul Roescher. Deze zou in september 2012 geleverd worden. Op het laatste moment werd de levering ineens 3 weken later dan gepland, dus moesten wij onze planning voor verbouwing maar aanpassen. De dag dat de badkamer geleverd zou worden werden wij om 13 uur gebeld door iemand van de planning dat de vrachtwagen over een uur bij ons zou zijn, maar dat het wastafelmeubel, de spiegel, verlichting en de kasten er niet bij waren! Toen de vrachtwagen kwam bleek de toiletpot beschadigd te zijn en er ook geen doortrekfront bij te zijn. Dus al met al, kwamen ze alleen met een douchecabine en kranen. Gebeld en gebeld met allerlei mensen van Roescher, maar niemand kon ons zeggen wanneer het wastafel meubel wel geleverd kon worden. Toen wij aangaven dat de aannemer de week erna aan de gang moest, vond meneer vd planning, dat dit het probleem van de aannemer was en niet van hen. Ook de afdeling service vond dit. De toiletpot werd de volgende dag bezorgd, maar ook over het front hebben wij 3x moeten bellen en dit werd uiteindelijk 5 weken later pas bezorgd, omdat de mensen bij Roescher dit vergeten waren te bestellen. Het wastafelmeubel met bijbehorende kast werden 4 weken later bezorgd, en dit na 10 telefoontjes en oeverloze discussies. Ze lijken dus goedkoop, totdat er service bij komt kijken en dan ben je veel duurder uit en inmiddels heb je ook geen plezier meer in de realisatie van je nieuwe badkamer. We zijn inmiddels 1 jaar verder en tot op heden hebben wij geen enkel normaal excuus vanuit de directie of enige andere genoegdoening gezien of gehoord! En dit terwijl wij hier steeds om gevraagd hebben. Dit was eens en nooit meer Paul Roescher. Een gewaarschuwd mens telt voor twee!
Reactie of foto toevoegen +46 bedankjes
9,4
Kachelspecialist van Walsem
Rhenen (Utrecht)
“Uitstekend” score uit 20 ervaringen
9,2
Voortman Keukens
6 vestigingen (heel Nederland)
“Uitstekend” score uit 183 ervaringen
“Service is onder de maat”
Door B op zaterdag 20 okt 2012 '12
In 2011 keuken gekocht. Nadat een rekenfout is gemaakt konden de deurtjes niet geheel open. Daarop is eea hersteld waardoor het nu wel past. Echter is door de herstelwerkzaamheden kleurverschil op de wand ontstaan en is teveel stucwerk weggehaald. Ondanks dat dit is gebeurd doordat zij een fout hebben gemaakt voelen zij zich hiervoor niet verantwoordelijk. Ik beveel dit bedrijf zeker niet aan!
Reactie of foto toevoegen +58 bedankjes
“Tip van vrienden”
Door Joris en Janneke op maandag 24 jan 2011 '11
We hebben Paul Roescher als tip gekregen van vrienden van ons. Het voordeel hier is dat je 10% korting op je badkamer krijgt als je de keuken hier ook koopt + een aantal m2 gratis tegels. Daarnaast valt hier niet te onderhandelen, ze bieden direct een vaste prijs. Durf niet te zeggen hoe concurrerend ze waren.
Reactie of foto toevoegen +27 bedankjes
Vestigingen Paul Roescher
aApeldoorn (keukens, badkamers, tegels, haarden, parket, schuifdeurkasten) (44 ervaringen), Vlijtseweg 196, 7317 AN Apeldoorn, tel 055 - 360 17 47
bRijssen (keukens, badkamers, tegels, schuifdeurkasten) (32 ervaringen), Plaagslagen 2, 7463 PH Rijssen, tel 0548 - 54 03 40
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven