Feedback
Alle Winkels Beoordeeld
Plaats
Aantal ervaringen
Klaaswaal (Zuid-Holland)
170 ervaringen (vandaag)
Nunspeet (Gelderland)
402 ervaringen (5 dagen geleden)
6 vestigingen
1547 ervaringen (vandaag)
Sint Annaland (Zeeland)
242 ervaringen (1 week geleden)
5,5

Plieger

Score uit 24 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
20 vestigingen (heel nederland)
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Plieger
Plieger biedt u alles voor uw badkamer en meer. Laat u informeren en inspireren!
Ervaringen
Er zijn 24 ervaringen over Plieger. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren9 ervaringen
4 sterren1 ervaring
3 sterren2 ervaringen
2 sterren1 ervaring
1 ster10 ervaringen

Per vestiging:
“Zooitje van gemaakt”
Door Bas op vrijdag 8 jan 2016 '16 | vestiging Haarlem
Ook via de bouwer in zee gegaan met Plieger. Is ook het enige bedrijf wat er een zooitje van heeft gemaakt. Een tip: maak in de showroom foto's van wat je besteld, want dat is niet terug te vinden in je offerte. Wij kregen artikelen die wij niet hadden besteld en een artikel die compleet fout was geleverd. Dit bij de voorschouw al gemeld, maar 3 maanden later pas voor elkaar. En dan moet je er wel zelf achteraan want anders waordt er laks en slecht gereageerd. Verder krijg je opmerkingen als: "misschien weet u zelf niet meer wat u heeft besteld ". Door met een foto te kunnen bewijzen dat de kraan die op de wastafel zit echt niet diegene is die zij zeggen en ook niet diegene is die ik heb besteld. Werd er toegegeven. Uiteindelijk alle fouten hersteld, maar wel door zelf veel te bellen. Waarbij plieger ook niet eerlijk is geweest naar de installateur om toe te geven dat zij fout zaten.
Reactie of foto toevoegen +10 bedankjes
“Gedwongen winkelnering”
Door BL op donderdag 22 dec 2016 '16 | vestiging Zaltbommel
Gedwongen bij Plieger te shoppen voor badkamer door aannemer/installateur. Beperkte keus en zeer vreemde gang van zaken. Er is niets geprijsd en over bedragen wordt zeer geheimzinnig gedaan. Dus je kiest maar wat, en dat blijkt uiteindelijk belachelijk duur te zijn. Als je vervolgens met andere offertes aan komt zetten (met louter a-merken, maar dan DE HELFT VAN PLIEGERS PRIJS) weigert de installateur dat materiaal te plaatsen (want ja, je weet niet wat je krijgt, en je kunt een bruin brood niet met een volkorenbrood vergelijken, en wie is er verantwoordelijk als het stuk gaat, en meer van die onzin) en verwijt ons dat we alleen maar over geld praten. We voelen ons gegijzeld.
Reactie of foto toevoegen +15 bedankjes
9,0
Bemmel en Kroon
3 vestigingen (Zuid-Holland)
“Uitstekend” score uit 507 ervaringen
9,7
Ardi Keukens
Sint Annaland (Zeeland)
“Fantastisch” score uit 242 ervaringen
“Goed geluisteerd”
Door Marjan ten Hoor-van der Wulp op zondag 18 dec 2016 '16 | vestiging Amersfoort
Voor ons nieuwbouwproject moesten wij diverse badkamers en toiletten uitzoeken. Coby Vreede heeft ons daarbij geweldig geholpen door goed naar onze wensen te luisteren en, wanneer nodig, met leuke alternatieven te komen. De helft van het project is klaar en wij zijn erg blij met het resultaat.
Reactie of foto toevoegen +8 bedankjes
“Verkeerde stortbak”
Door Simone op vrijdag 10 jul 2015 '15 | vestiging Hilversum
Plieger verkoopt technisch onmogelijke dingen. Plieger heeft ons een stortbak (in de wc) van 10 cm verkocht terwijl dit technisch onmogelijk is. Vereniging Eigen Huis heeft naderhand ook geconstateerd dat dit onmogelijk is. Wij hebben dit aangekaart bij Plieger, maar Plieger wijst naar de aannemer. Plieger neemt dus geen verantwoordelijkheid, terwijl zij fout zitten! Nu zitten wij met de verkeerde (diepe!) stortbak in ons nieuwe (nieuwbouw)huis. De wc ruimte is nu zeer krap (ook geconstateerd door Vereniging Eigen Huis). Dit geeft nu heel veel problemen. Plieger doet hier helemaal niets aan, zeer slecht gehandeld dus. Plieger zouden wij daarom nooit weer kiezen en ook niet aanbevelen aan vrienden/familie/kennissen.
Reactie of foto toevoegen +12 bedankjes
“Projectleverancier”
Door Richard op woensdag 14 okt 2015 '15 | vestiging Zaltbommel
Vanuit de bouw zijn we verbonden aan Plieger die de projectleverancier is. Alhoewel ze een uitgebreid productenassortiment hebben, is de service in de winkel waardeloos. De medewerkers zijn niet capabel om een goed ontwerp te maken en om mee te denken over de wensen van de klant. Het personeel is simpelweg niet kundig. Verder als je zonder afspraak in de winkel komt dan wordt je door niemand aangesproken en duiken de medewerkers bijna weg als je ze wat wilt vragen.
Reactie of foto toevoegen +23 bedankjes
“geen service”
Door RdB op woensdag 6 mei 2015 '15 | vestiging Leiden
Wat een ballentent! Van service hebben ze nog nooit gehoord. Zit al 3 maanden te wachten op levering van douchewanden. Zo me verbazen als die nog dit jaar komen...... Kortom, nooit iets bij Plieger bestellen!
Reactie of foto toevoegen +27 bedankjes
“Super gegaan”
Door A.J. Kuperus, Drachten op maandag 22 feb 2016 '16 | vestiging Goes
Omdat wij een Nolte Keuken wilden en in Friesland niet konden slagen zijn wij door Plieger Leeuwarden geadviseerd om bij hun toonzaal in Zaltbommel of Goes te gaan kijken. Wij hebben een weekendje Zeeland gepland waarbij Goes werd aangedaan. In een woord: Super. "Dat verdient een taart". Perfecte ontvangst, verstand van zaken en de keuken die wij wilden. De keuken is geplaatst, alles past en is zoals besteld. De led verlichting werd wat later geleverd maar is inmiddels ook in bedrijf. Je hoort wel eens negatieve verhalen over keukens welke niet op tijd of wat dan ook geleverd zijn... Wij hebben de ervaring met Plieger Goes niet! Super waarvan akte. En die taart? Die hebben ze van ons gehad. Een Zeeuwse keuken in Friesland.
Reactie of foto toevoegen +5 bedankjes
“Bedankt”
Door Gerard en Ans van Duuren op vrijdag 26 feb 2016 '16 | vestiging Amersfoort
In november 2015 waren wij een van de eersten die de totaal vernieuwde en uitgebreide showroom van Plieger in Amersfoort mochten bezoeken. Na een langdurige rigoureuze verbouwing kwamen wij binnen in een up-to-date showroom met de allerlaatste snufjes op het gebied van sanitair, tegels en badkamermeubels. Wij hadden een afspraak gemaakt met mevrouw Coby Vreede die ons deskundig door de prachtig en smaakvol ingerichte showroom begeleidde, om zo tot een verantwoorde keuze te kunnen komen. Door de enorme keuze aan materialen was dat best een uitdaging, maar uiteindelijk wisten we wat het moest gaan worden. Via onze installateur Aal Buijtenhuis uit Nijkerk werden alle benodigde materialen besteld die gelukkig met betrekking tot de planning tijdig werden geleverd. Bij de levering van de tegels bleek dat er door een misverstand verkeerde tegels werden geleverd maar dit werd adequaat en snel door de firma Plieger opgelost en de volgende morgen direct vroegtijdig omgeruild, zodat er direct kon worden begonnen met het betegelen van de badkamer. Het uiteindelijke resultaat mag worden gezien! Zowel Plieger als Aalt Buijtenhuis kunnen trots zijn op wat er is gepresteerd. Ondanks het feit dat de firma Plieger een grote organisatie is blijkt dat er bij onverwachte calamiteiten snel en correct wordt gehandeld. Bedankt voor de uitstekende service. Met hartelijke groeten, Gerard & Ans van Duuren
Reactie of foto toevoegen +5 bedankjes
5,7
Eigenhuis Keukens
6 vestigingen (heel Nederland)
“Matig” score uit 70 ervaringen
7,5
Ijtsma Keukens
Opende (Groningen)
“Redelijk” score uit 2 ervaringen
“Goed geholpen”
Door Hans op zaterdag 2 apr 2016 '16 | vestiging Zwolle
Wegens lekkage een deel van de douche moeten afbreken en weer opbouwen. Tijdens de verbouwing de afvoerplug van de douchebak kwijtgeraakt. Plieger Zwolle heeft vervolgens contact gezocht met de leverancier. Ergens in het magazijn lag dit onderdeel nog. Zonder enige kosten werd het ons toegestuurd. Wij blij! Dank je wel Plieger!
Reactie of foto toevoegen +5 bedankjes
“Ervaring”
Door H. van As op zondag 28 feb 2016 '16 | vestiging Goes
Mooie kwaliteit badkamers. Van keuze tot bestellen is een relatief lang proces. Mag korter. Advisering mag meer keuzemogelijkheden aanreiken. Voor de particulier mag de 3D tekening nog mooier en realistischer.
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Super !!”
Door Fam. Heskes op donderdag 8 mei 2014 '14 | vestiging Capelle aan den IJssel
Kwalitatief mooie spullen,en de prijs was binnen ons budget. Levering was compleet en op tijd voor de installatie. De adviezen en tips van Cobie Franken hebben meer dan goed uitgepakt. Zij nam alle tijd en gaf goed en duidelijk antwoord op onze vragen. De mede door haar voorgestelde wijzigingen zijn op een goede manier met de installateur (George van Dijke) doorgenomen.
Reactie of foto toevoegen +19 bedankjes
“Zeer slecht”
Door Micha op zondag 25 jan 2015 '15 | vestiging Haarlem
Onze bouwer van ons nieuwbouwhuis, de BAM, was helaas qua sanitair gaan samenwerken met Plieger. Slechter dan dat konden we het achteraf niet treffen. Zij reageren niet of nauwelijks op mailtjes en als ze reageren vragen ze naar dingen, die je net in de laatste mail duidelijk hebt uitgelegd, alsof ze er totaal overheen gelezen hebben. Ook hebben ze ernstige verkeerde informatie gegeven wat betreft de sanitair die wij zouden krijgen. Wij zijn per ongeluk erachter gekomen, dat wij een heel andere wc en daarbij behorende drukknop zouden krijgen dan zij ons hebben laten zien. Al kunnen ze dit allemaal maar gewoon doen, omdat de BAM altijd eindverantwoordelijke blijft voor ons project en niet zij. Dus wij hebben maar besloten om onze badkamer leeg, qua kranen en meubels etc te laten opleveren, want anders moet je maar bij de oplevering wachten of je ook echt krijgt wat ze je 1 jaar geleden hebben laten zien dat je zou krijgen. Géénééns excuses voor de verkeerde informatie die is gegeven! Vragen ook of jezelf niet even een Dubbele Wandcontactdoos in een tekening kan tekenen en dan inscannen en terugsturen via de mail, al hadden we precies aangegeven hoever hij van de kant en hoe hoog hij moest zijn. Dus het enige wat ze dan nog wel moeten doen, namelijk het doorgeven aan de BAM van de juiste tekening met de maten, vragen ze ook of je dat kan tekenen, terwijl ze dat daar zelf in een computer programma zo kunnen aanpassen. Verder is de schrijftaal van mijn 11 jarig broertje nog beter in zijn mails naar mij, dan zij heeft gedaan. Echt schandalig. Er waren zinnen, waarvan het echt leek alsof ze waren geschreven na de stevige vrijdagmiddag borrel. Zeer onprofessioneel. Ik zeg: "Plieger, nooit doen!"
Reactie of foto toevoegen +15 bedankjes
“Slecht service niveau”
Door C. Bird op donderdag 26 feb 2015 '15
Oef wat een slecht service niveau. Onze bouwer is in zee gegaan met plieger. helaas. Verkeerde tekeningen: "Ja mevrouw daar bent u zelf verantwoordelijk voor. Oh is dat zo moet ik zelf een tekening aanleveren bij de bouwer. Nouja ok dan zullen wij het wel aanpassen". Tijdens het gesprek heel aardig en meedenken allerhande aantekeningen die erbij gezet zouden worden. Uiteindelijk zien we een offerte waar geen enkele aantekening in staat. En daar moeten we dan 2 badkamers mee gaan inrichten? Blijkbaar gaat het te goed met deze firma anders ga je toch anders om met een klant. Tja sales is echt een vak wat zij in elk geval niet verstaan, jammer dat zoveel bouwmaatschappijen nog steeds met deze zaak in zee gaan. Ik raad een ieder aan om vooral casco op te laten leveren en een andere leverancier te zoeken, moet je toch echt, blijf dan heel kritisch en controleer alles, maar dan ook echt alles.
Reactie of foto toevoegen +10 bedankjes
“Moeizaam”
Door Nanda op woensdag 27 mei 2015 '15 | vestiging Leiden
Ook ik moest helaas naar dit bedrijf omdat de bouwondernemer hiervoor gekozen heeft. Zelfs het maken van een afspraak verliep al moeizaam. Vervolgens werd zo slecht geholpen dat ik uiteindelijk weggelopen ben. De badkamer kan pas ingemeten worden na de oplevering, en dat terwijl zij de bouwtekeningen hebben! Er kan geen douchecabine/wand geplaatst worden bij de oplevering, dan kan pas later. Gezien de prijzen kan ik beter naar een ander bedrijf waar de prijzen een stuk lager liggen en de klantvriendelijkheid een stuk hoger!
Reactie of foto toevoegen +21 bedankjes
“Keuken en Badkamer”
Door Van Belzen op donderdag 6 feb 2014 '14 | vestiging Goes
Bij Plieger Goes geweest voor een nieuwe badkamer en keuken. Zeer prettig ontvangen door een jonge dame met kennis van zaken. Goed gesprek gehad met passende adviezen. Zeer meedenkende medewerker waarmee we tot een prachtig eindresultaat zijn gekomen.
Reactie of foto toevoegen +12 bedankjes
“Iedereen aanraden.”
Door Barry op dinsdag 23 jul 2013 '13
Zeer tevreden over de klantvriendelijkheid alles tot in de puntjes geregeld en het plaatsen werd zeer nauwkeurig gedaan. Ik raad iedereen een keuken van Plieger aan.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
9,4
Keukencentrum de Vries
Genemuiden (Overijssel)
“Uitstekend” score uit 24 ervaringen
9,7
Ardi Keukens
Sint Annaland (Zeeland)
“Fantastisch” score uit 242 ervaringen
“Perfect”
Door Piet op woensdag 24 jul 2013 '13
Kwaliteit is goed. Prijs is hoog. klantvriendelijk behandeld. levering was volgens afspraak. Geen klachten gemeld.
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“advisering en plaatsing keuken nieuwbouw”
Door Rick op woensdag 24 jul 2013 '13
Plieger was zeer klantvriendelijk. Men nam voldoende de tijd om ons te helpen. Wel was men minder proactief om ons te helpen erachter te komen wat nu precies onze wensen waren (het was onze eerste nieuwe keuken).
Zo is bijvoorbeeld de oven niet heel praktisch, en zijn de stopcontacten nogal knullig afgewerkt. De plaatsing verliep op zich goed en is netjes gedaan, behalve dan dat de verkeerde kranen geleverd en gemonteerd zijn. dit is echter keurig hersteld.
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“geweldige keuken”
Door Jan F. op woensdag 24 jul 2013 '13
Erg tevreden over de kwaliteit. Goede prijs kwaliteit verhouding. Prima service. Levering prima verlopen. Geen klachten. prima bedrijf.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Klantvriendelijkheid”
Door Jaap. op maandag 5 aug 2013 '13
Zeer goede ervaring met een keuken, naar eigen ontwerp, in project: "De Tuin van Vlissingen". De adviezen, klantvriendelijkheid en de service waren uitstekend. De prijs/kwaliteit van de SieMatic-keuken was eveneens uitstekend. Plieger Keukens: een aanrader.
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“willen deze mensen uberhaupt iets verkopen”
Door bouwnr. 45 op zaterdag 3 nov 2012 '12
Plieger tja, wat zal ik zeggen... in tijden van economische crisis...willen deze mensen uberhaupt iets verkopen? Wij zijn niet zo netjes behandeld. Uiteindelijk is het hier niet doorgegaan vanwege het niet kunnen wisselen van de kleur van de drukknop van het toilet! Ja...dan kopen wij onze badkamer wel bij iemand waar dat wel kan.
Reactie of foto toevoegen +21 bedankjes
“Garantie van Plieger”
Door Ton op donderdag 5 sep 2013 '13
Via Sanitairwinkel.nl een Plieger 3-delige schuifdeur voor de doucheruimte gekocht. Erg mooi en functioneel. Helaas komt er na 1,5 jaar roestvorming en bladdert de verf op 1 plek. Volgens Plieger is de oorzaak onderhoud met een verkeerd schoonmaakmiddel maar probleem zit slechts op 1 stukje profiel. Ze geven geen enkele garantie maar ik kan voor ruim 1/3 van de prijs van de hele deur, nieuwe profielen kopen. Dit product en deze firma zal ik niemand aanraden.
Reactie of foto toevoegen +19 bedankjes
“Kon beter”
Door Johan op vrijdag 11 okt 2013 '13
Complete badkamer bij Plieger besteld, wel mooie meubels maar wel prijzig, dit zal in de loop van de jaren blijken of de kwaliteit ook beter is dan de goedkopere versies. Douche deuren besteld, 90x195, dit was dus geen 90 maar 87 cm, hier is ons niks over verteld (waardoor muur verkeerd staat) en Plieger schuift dit op de installateur en tegelman af (dit hoort iedere **pieeep** te weten zeiden ze), jammer hoor, nu houders erbij moeten kopen voor €70,- zonder tegemoetkoming, zonde van zo'n groot bedrijf. Volgend jaar de wc aanpakken en de materialen halen we dit keer niet bij Plieger weg. Ik hoop dat iedereen hier wat aan heeft, vraag de maten goed na ook al hoort iedere **PIEEP** dit te weten.
Reactie of foto toevoegen +15 bedankjes
“slechte afhandeling”
Door Ilona op woensdag 30 nov 2011 '11
Onze badkamer is prachtig met dank aan TKS en de spullen hebben we bij Plieger vandaan. Ze hebben fouten gemaakt met het intekenen waardoor we al van het begin af aan gezeur hebben. Onze badkamer is al lang klaar en zitten nog steeds op een handdoekenrek te wachten. Geven de schuld aan de leverancier. Het zal me allemaal wat zijn, maar het probleem wordt tot op heden niet opgelost. Opteren voor 20 euro korting, die kunnen ze ook ver weg steken. Idee├źn genoeg aangedragen maar non-creatief die lui en totaal niet klantgericht. Wij zijn over Plieger dus niet te spreken en ik vraag iedereen nog eens achter zijn oren te krabben voordat je daar tot een aankoop over gaat.
Reactie of foto toevoegen +25 bedankjes
Vestigingen Plieger
Website: www.plieger.nl
aAlkmaar (0 ervaringen), Toermalijnstraat 12B, 1812 RL Alkmaar, tel 072 - 541 46 20
bAmersfoort (2 ervaringen), Nijverheidsweg-Noord 95n, 3812 PL Amersfoort, tel 033 - 422 07 50
cApeldoorn (0 ervaringen), Saba 12, 7332 BH Apeldoorn, tel 055 - 538 99 99
dArnhem (0 ervaringen), De Overmaat 60, 6831 AJ Arnhem, tel 026 - 327 29 77
eCapelle aan den IJssel (1 ervaring), Rivium 2e straat 2, 2909 LG Capelle a/d IJssel, tel 010 - 288 51 00
fDordrecht (0 ervaringen), Kamerlingh Onnesweg 13, 3316 GK Dordrecht, tel 078 - 652 16 58
gEindhoven (0 ervaringen), Hurksestraat 42/08, 5652 AL Eindhoven , tel 040 - 291 1920
hGoes (3 ervaringen), Nansenbaan 15, 4462 GR Goes, tel 0113 - 24 64 65
iGroningen (0 ervaringen), Osloweg 55, 9723 BH Groningen, tel 050 - 318 88 80
jHaarlem (2 ervaringen), Heringaweg 6, 2031 BW Haarlem, tel 023 - 553 99 55
kHengelo OV (0 ervaringen), Diamantstraat 5, 7554 TA Hengelo, tel 074 - 255 65 65
lHilversum (1 ervaring), Nieuwe Havenweg 51, 1216 BL Hilversum, tel 035 - 623 81 40
mLeeuwarden (0 ervaringen), Zwettestraat 29A, 8912 AV Leeuwarden, tel 058 - 212 30 59
nLeiden (2 ervaringen), Rooseveltstraat 6, 2321 BM Leiden, tel 071 - 535 17 00
oMaastricht (0 ervaringen), Galjoenweg 43, 6222 NS Maastricht, tel 043 - 369 07 90
pRotterdam (0 ervaringen), Stolwijkstraat 41, 3079 DN Rotterdam, tel 010 - 483 20 22
qUtrecht (0 ervaringen), Amsterdamsestraatweg 632, 3555 HX Utrecht, tel 030 - 244 44 99
rVenlo (0 ervaringen), L.J. Costerstraat 35, 5916 PR Venlo, tel 077 - 320 21 01
sZaltbommel (2 ervaringen), Koxkampseweg 6, 5301 KK Zaltbommel, tel 0418 - 68 26 82
tZwolle (1 ervaring), Voltastraat 13, 8013 PM Zwolle, tel 038 - 465 65 22
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven