Feedback
Alle Keukenzaken Beoordeeld
Plaats
Aantal ervaringen
6 vestigingen
1549 ervaringen (gisteren)
Middelharnis (Zuid-Holland)
157 ervaringen (4 dagen geleden)
Rijssen (Overijssel)
214 ervaringen (3 weken geleden)
Genemuiden (Overijssel)
25 ervaringen (eergisteren)
3 vestigingen (Gelderland, Overijssel)
21 ervaringen (meer dan 3 maanden geleden)
Apeldoorn (Gelderland)
168 ervaringen (1 week geleden)
Opende (Groningen)
2 ervaringen (2 maanden geleden)
5,1

Nieuwenhuis Keukens

Score uit 44 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
5 vestigingen (Overijssel, Drenthe, Friesland & Groningen)
Gebruikersfoto: Aangebracht leidingwerk
1 / 1
1 foto's
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Nieuwenhuis Keukens
De grootste en meest bekende keukenspeciaalzaak van Noordoost-Nederland
Ervaringen
Er zijn 44 ervaringen over Nieuwenhuis Keukens. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren8 ervaringen
4 sterren8 ervaringen
3 sterren3 ervaringen
2 sterren4 ervaringen
1 ster19 ervaringen

Per vestiging:
“Annulering”
Door Spoelstra op dinsdag 25 okt 2016 '16 | vestiging Heerenveen
November 2015 heeft mijn zus samen met mijn zwager een keuken gekocht bij Nieuwenhuis keukens in Heerenveen. nu is mijn zwager 26 augustus jongstleden overleden. Voor hij overleed heeft hij mij gevraagd om als tussenpersoon te handelen met betrekking tot de afhandeling en plaatsing van de keuken. Na een bezoek aan de showroom waarin ik heb aangegeven de contactpersoon te worden, hebben mijn vriendin en ik zelf ook een offerte laten maken. terug bij de keuken van mijn zus waarin geen vaatwasser geplaatst zou worden, wilde mijn zus er uiteindelijk wel een vaatwasser in. Dit zou niet mogelijk zijn. Na het verhaal van mijn zwager verteld te hebben kon het plotseling wel. nadat toch een aantal keer mijn zus gebeld werd over de plaatsingsdatum (ipv ik) werd er een datum afgesproken. Er liepen alleen cv leidingen langs de muur die met een koof afgewerkt moesten worden. De verkoper die onze offerte gemaakt heeft zou er alles aan doen om dat door de monteur te laten maken. Diezelfde verkoper (Bruno) heeft ons de dagen na de offerte meerdere dagen, meerdere malen per dag gebeld om ons proberen over de streep te trekken. tot appjes sturen om 23.15 aan toe. Toen de offerte eindelijk was zoals het ons aan stond gaven wij akkoord. Daarna ging het mis..... De monteur die de keuken kwam plaatsen wist niks van een vaatwasser die nageleverd zou worden, waar hij met de plaatsing van de keuken toch wel rekening mee moest houden. Ook afspraken over de koof waren bij hem niet bekend. Waarop ik meerdere malen getracht heb om de verkoper te bereiken. Maar nadat wij ons akkoord gegeven hadden was er niemand meer bereikbaar. De verkoper was inmiddels naar een filiaal in Assen. De persoon die zijn zaken in Heerenveen heeft overgenomen (Michel) had geen goed woord over voor zijn manier van handelen en zou ook zijn uiterste best doen voor ons. Maar al gauw bleek dit ook een loze belofte want iedereen ging zich verschuilen achter zijn leidinggevende. Toen uiteindelijk de vaatwasser geleverd werd, bleek dat deze niet ingebouwd zou worden en dat er zelfs een voorkantje van de vaatwasser niet mee besteld was. Na vele telefoontjes kwam er uiteindelijk toch een monteur die de vaatwasser ging installeren.

Na al deze loze beloften en fouten was het voor ons uiteindelijk teveel en wilden wij afzien van onze keuken. Dit is aan wel 4 medewerkers doorgegeven door ons. Daar is uiteindelijk niks mee gedaan tot ik tot mijn verbazing het hoofdkantoor in Waalwijk aan de telefoon kreeg over het feit dat er een keuken voor ons op afroep zou staan. Dit is heel vreemd omdat we immers al geannuleerd hadden en zelfs nog geen kleur of grepen hadden uitgezocht. Waarop ik weer langs ben gegaan en weer met diverse mensen telefonisch contact heb gehad. Niemand wist meer van iets en het zou doorgestuurd zijn naar alweer een andere afdeling of leidinggevende. Vrijdag 21 oktober na een ochtentje zwemmen met mijn kinderen, had ik twee voicemails. Een van Michel en een van Bruno of ik hen zou willen terugbellen. Na Michel gebeld te hebben, had ik er alweer genoeg van. Hij kon wederom niks voor me betekenen en had alles doorgegeven aan zijn leidinggevende. tot mijn grote verbazing belde Bruno mij zelf weer terug en maakte de afspraak met mij dat hij mij maandag 24 oktober terug zou bellen over een kosteloze annulering. Maandagavond om half acht had ik nog niks gehoord. Aangezien Bruno mij met zijn privemobiel geappt en gebeld had om ons over de streep te trekken dacht ik, ik stuur hem een appje of er iets niet goed gegaan was. Tot mijn verbazing was ik door Bruno geblokkeerd! ik heb mijn mobiel ingesteld op nummer onbekend en hem gebeld. Toen Bruno opnam schrok hij hoorbaar. waarop ik hem confronteerde met het feit dat hij zich wederom niet aan de gemaakte afspraken had gehouden. Hij vertelde mij dat hij vrijdag alles had doorgegeven aan de manager in Heerenveen en dat zij contact met mij zouden opnemen. Omdat het allemaal al een langdurig en slepend verhaal was had ik besloten om dinsdag 25 oktober de showroom maar weer eens met een bezoekje te vereren. De manager vertelde mij doodleuk dat Bruno gisteren (maandag 24oktober) het hele verhaal gedaan had en dat zei alles door ging sturen naar de juridische afdeling om het te laten beoordelen. Hij had mij eerder verteld dat hij het verhaal vrijdag al aan haar gedaan had. Wat dus alweer niet de waarheid bleek te zijn. Waarop ik boos werd en vroeg of de manager in Heerenveen anders direct voor mij contact wilde zoeken met de juridische afdeling omdat het al zo lang duurde en ik nu wel eens een antwoord wilde. Dit was helaas niet mogelijk. Vervolgens werd ik nog bozer en heb gezegd dit conflict neer te gaan leggen bij de Arag en het daar ook niet bij zou laten.

Tot mijn verbazing werd ik amper de showroom uit gebeld door de leidinggevende van de leidinggevende dat ik mensen zou hebben bedreigd en per direct een showroom verbod opgelegd zou krijgen en er aangifte gedaan zou worden. Ik heb gezegd dat dat prima is omdat ik weet dat ik niemand persoonlijk bedreigd heb, maar inmiddels wel zover ben om ervoor te zorgen dat Nieuwenhuis dit soort praktijken niet bij toekomstige klanten zou kunnen herhalen. Na nader gezocht te hebben vond ik een site met recenties die voor zich spraken. van de 30 recenties waren er 20 zeer kritisch en bleek dat dit de normale gang van zaken is bij Nieuwenhuis. Er is mij inmiddels ook al toegezegd dat wij een brief zullen krijgen van hun juridische afdeling waarin verteld wordt dat we de keuken kunnen annuleren tegen een boete van 30% van het aankoopbedrag ter waarde van 4300 euro. U kunt zich voorstellen dat wij hier niet mee akkoord gaan. Wij hebben een zeer naar gevoel aan dit bedrijf overgehouden en voelen het zelfs zo dat zij misbruik hebben gemaakt van onze emotionele situatie. Graag vernemen wij een reactie van u.
Reactie of foto toevoegen +37 bedankjes
“Geen offerte”
Door HarTenBoer op maandag 30 jan 2017 '17 | vestiging Groningen
Wij hebben een bijzondere ervaring met Nieuwenhuis Keukens Groningen. We zijn ooit geweest en zijn erg vriendelijk ontvangen, zelfs met drankje en hapje. Er is een aardige meneer bij ons thuis geweest in Stadskanaal (toch een hele rit) en hij heeft een mooie tekening gemaakt. Daarna is er zelfs nog een door hem aangeraden aannemer geweest. Er zou binnen een week een offerte van beiden zijn. We zijn inmiddels een paar jaar verder en we wachten nog steeds. Natuurlijk hebben we overwogen om zelf even te bellen maar als een keukenboer het al af laat weten voordat de opdracht binnen is, hoe erg moet het dan wel zijn als we eenmaal getekend hebben?
Reactie of foto toevoegen +7 bedankjes
7,5
Ijtsma Keukens
Opende (Groningen)
“Redelijk” score uit 2 ervaringen
9,2
Voortman Keukens
6 vestigingen (heel Nederland)
“Uitstekend” score uit 168 ervaringen
“Slecht”
Door Wiegersma op maandag 25 apr 2016 '16 | vestiging Groningen
In maart 2014 nieuwe Siemens keuken van Nieuwenhuis Keukens (totaalpakket = alle werkzaamheden door Nieuwenhuis). Voor inbouw gemeld dat afvoer oude gootsteen erg slecht was. Niettemin door aannemer via 6 meter buis met 4 haakse bochten nieuwe afvoer aangesloten op oude afvoer. Geen controle riolering uitgevoerd. Nu afvoer steeds slechter.
'De Keukenman' stelt vast dat afvoer op die manier vragen om problemen is. Nieuwenhuis klantenservice zei dat in dat geval de kosten voor de aannemer zijn. Aannemer Dijkstra stelt dat het aan de riolering ligt en niet aan de afvoer want dat 'mocht' op deze manier. Offerte gekregen voor zowel verbetering afvoer als oplossen rioleringsprobleem. Nieuwenhuis stelt nu dat omdat het niet aan de aanleg van afvoer ligt de kosten voor mij zijn - aannemer zegt immers dat het mag... Voorstel om riolering te verbeteren op eigen kosten en als dat niet blijkt te werken alsnog op kosten aannemer de afvoer te verbeteren wordt niet geaccepteerd. Een zeer klantonvriendelijke benadering met een weigering de klacht op te lossen vanwege een door hen moedwillig verkeerd voorgestelde situatie - de aannemer die de afvoer goed had moeten aansluiten gaf zelf een oordeel over de wijze waarop dat was gebeurd en - o wonder - vond dat het goed was gedaan ('het mocht zo'). Nieuwenhuis Keukens gaat daar (natuurlijk) in mee ondanks het zeer uitgebreide negatieve rapport van de medewerkers van De Keukenman die de keuken hebben ingebouwd. Zeer slecht!
Reactie of foto toevoegen +12 bedankjes
“Vakkundige plaatsing”
Door O van der Heide op dinsdag 23 feb 2016 '16 | vestiging Heerenveen
Binnen een jaar als gevolge van een brand weer een nieuwe keuken gekocht. Dezelfde als de door ons een jaar eerder met zorg uitgezochte keuken. Daardoor kon het ook snel. De keuken is zeer vakkundig geplaatst.
Reactie of foto toevoegen +8 bedankjes
“Keurig gemonteerd”
Door Visscher op dinsdag 20 sep 2016 '16 | vestiging Meppel
Goede hulp en advies in de winkel. Flink verwend ook, het is echt een middag uit met een hapje en een drankje. De keuken is netjes op tijd afgeleverd, zonder dat er iets miste en keurig gemonteerd. Helemaal niks te klagen, prima voor elkaar!
Reactie of foto toevoegen +13 bedankjes
“Na stroeve start heel tevreden”
Door G v/d Sluis op zondag 13 nov 2016 '16 | vestiging Meppel
Een stroeve start gehad. Daarna een medewerker ( Bruno) gesproken geweldig opgepakt. Top medewerker goed begeleid van begin tot eind. Ook de naar service was goed geregeld.Op de afgesproken tijd aanwezig. Zijn heel blij met onze nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen +10 bedankjes
“Uiteindelijk een 7”
Door Arno op vrijdag 3 jul 2015 '15 | vestiging Deventer
Het hele proces begon in de prachtige showroom in Deventer, goe geholpen en goed geadviseerd niets mis mee. Het inmeten was een drama maar uiteindelijk liep dit moeizaam maar goed. De levering was helemaal goed, montage goed en het aansluiten en de koof om de afvoer super geregeld helemaal niets op aan te merken.

Eerdere ervaring van 17 april 2015: Wij hebben een nieuwe keuken gekocht. Afspraak gemaakt voor inmeten. Alle details, datum, plaats telefoonnummer etc op een rijtje gezet. Wat schetst onze verbazing ander adres ander telefoonnummer. Afspraak dat ik hierover teruggebeld zou worden nooit meer iets gehoord. bij bezoek ook weer beloftes die niet nagekomen worden. Koop hier geen keuken tenzij u narigheid wil dan wel hier kopen.
Reactie of foto toevoegen +10 bedankjes
“Advies bepaal zelf je wensen”
Door J. Havinga-Kalkman op woensdag 12 okt 2016 '16 | vestiging Groningen
De keukenadviseur heeft ons vanaf het begin bijzonder goed geadviseerd. Tijdens het ontwerpen zijn onze wensen vertaald naar een mooie ergonomische nieuwe keuken. Het resultaat is dat we een keuken hebben gekocht die voldoet aan het ontwerp. Enkel kleine dingen zijn anders dan voorzien. Hier is over gediscussieerd, oplossing zijn gevonden en goed afgerond. Bedenk in elk geval een keuken koop je niet elke dag, discrepanties tussen het ontwerp en de uiteindelijke plaatsing zijn er altijd. Advies mijnerzijds; begin zelf met het opzetten van al je wensen en maak schetsen. Deze werkwijze geeft je een goed inzicht in de mogelijkheden en de onmogelijkheden van de nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
9,7
DB Keukens
6 vestigingen
“Fantastisch” score uit 1549 ervaringen
9,6
Tieleman Keukens
Middelharnis (Zuid-Holland)
“Fantastisch” score uit 157 ervaringen
“Nemen geen verantwoordelijkheid”
Door I. Zoethout op vrijdag 2 dec 2016 '16 | vestiging Groningen
In 2014 kocht ik een keuken bij Nieuwenhuis. Omdat we zelf niet handig zijn kochten we deze in een totaalpakket met ook installatie van de keuken. Voor de installatie werd door Nieuwenhuis een bedrijf ingehuurd. Deze maakte veel fouten waar we tot op heden last van hebben. Nieuwenhuis neemt geen verantwoordelijkheid. Enkele weken geleden bleek dat het water uit de gootsteen rechtstreeks onder het huis verdwijnt, de afvoerleiding was afgebroken. Bij het plaatsen van de keuken is het water verplaats van de zijmuur naar de voorkant. Het leidingwerk is hierop aangepast. Een jaar geleden stond er schimmel op de muren. De oude leiding bleek niet afgedopt en water te lekken. Nu blijkt dit jaar dat de verlegde leiding niet gelijmd was en niet gestut of met beugels opgehangen. Elke loodgieter schijnt te weten dat een leiding dan gaat doorbuigen. Nieuwenhuis stuurt hierop keurig een deskundige langs, de heer Kremers, en deze constateert dat het leidingwerk provisorisch is gedaan. Conclusie vervolgens, kosten zijn voor eigen rekening want het leidingwerk is niet door Nieuwenhuis gedaan! Wat een afschuifsysteem! Er worden zo goedkoop mogelijk montage en installatiebedrijven ingehuurd om de kosten te drukken. Gevolg is dus prutswerk. Juist mensen die er geen verstand van hebben, zoals ik, denken het zo goed geregeld te hebben. Niets is minder waar, wees gewaarschuwd!
Aangebracht leidingwerk
Aangebracht leidingwerk
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Let goed op bij annuleringsclausule”
Door C P Schothorst op zaterdag 8 jul 2017 '17 | vestiging Meppel
Te veel druk om onmiddellijk te tekenen met een annuleringsclausule die niet van toepassing was op mijn situatie. De annuleringsclausure dekt alleen het niet verkrijgen van financiering. Financiering was geen voorbehoud in mijn situatie maar de koop van het huis kon om andere redenen niet doorgaan. De keuken adviseur was hiervan op de hoogte omdat ik mijn situatie bij het begin van het gesprek duidelijk had uitgelegd. Ik had in ernstige problemen kunnen komen als ik de offerte had getekend. Advies: nooit tekenen voordat de offerte zorgvuldig is bestudeerd, met name de annuleringsclausule.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Hulp bij reparatie”
Door Klaas op dinsdag 22 mrt 2016 '16 | vestiging Assen
In september 2015 waterschade gehad aan onze keuken. Omdat we de keuken gekocht hadden bij Nieuwenhuis leek het ons verstandig om daar de reparatie neer te leggen. Dit hadden we nooit moeten doen! We hebben vier verkopers gehad en hebben inmiddels nog geen nieuwe bovenkastjes. Tekeningen niet aangeleverd en slecht te word gestaan door de verkopers. Ik kom bij deze zaak nooit meer!
Reactie of foto toevoegen +15 bedankjes
“Niet nakomen afspraken”
Door Bert op woensdag 16 nov 2016 '16 | vestiging Groningen
Wij zijn bezig met een nieuwbouw woning. We twijfelen over de te kiezen opstelling van de keuken. In de winkel zijn we toen keurig geholpen en is er een schets gemaakt. Binnen een week zouden we de 3d tekeningen van beide opstellingen digitaal ontvangen en zou er eventueel een afspraak worden gemaakt in de winkel. Helaas niets meer vernomen.... Als je deze afspraak al niet kan nakomen, gaan wij hier natuurlijk geen keuken aanschaffen!
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Goed verlopen”
Door Cor Brouwer op dinsdag 13 dec 2016 '16 | vestiging Meppel
Het voortraject en plaatsen zijn goed verlopen. Wat ik jammer vond is dat de keuken niet in 1 dag is geplaatst dit was wel zo afgesproken dit kwam omdat het teveel werk was voor 1 plaatser. Bij het plaatsen op de 2e dag liepen we tegen het feit aan dat de afwasmachine beschadigd was. Toen heeft het nog meer dan een dikke week geduurd voordat deze geplaatst en de keuken definitief klaar was. Alle losse rommel zoals dozen/ karton /plastic enz. wordt gedeponeerd in de garage en zoek het maar uit. Alles netjes meenemen na plaatsen vind ik een beter advies. Verder zijn we wel tevreden met het eind resultaat.
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Review over Nieuwenhuis”
Door J. Schaap op woensdag 8 jun 2016 '16 | vestiging Heerenveen
behoudens het aansluiten van de keuken ging alles goed. We werden daar niet goed over ingelicht. Dat hebben we zelf moeten oplossen. Binnen 2 weken waren de onvolkomenheden opgelost. Geen verder commentaar.
Reactie of foto toevoegen +6 bedankjes
“slechte service”
Door beelaerts op vrijdag 16 jan 2015 '15 | vestiging Deventer
Begin november gaf ik een armatuurtje bij Nieuwenhuiskeukens af om een nieuwe te ontvangen. 2-12 gebeld. Ze weten van niets en zullen het controleren.
15-12 geen antwoord. Opdracht : maak maar foto's en zoek het merk+ nummer maar uit en stuur dat per mail. Dat gebeurt 18-12-2014
12-1 nog niets gehoord. Ze zouden het naar het hoofdkantoor sturen en dan krijg je binnen 3 dagen antwoord.
Advies: bel maar zelf naar het hoofdkantoor. Die hebben de gegevens van de geleverde keuken. Ten einde raad dit maar gedaan. Selfservice above clientservice. Deze telefoon (12-1) leverde het advies op om het aangegeven artikel, hetgeen voor mij werd opgezocht, zelf op internet te bestellen. Hetgeen geschiedde.
13-1 s'middags in huis. Alles klaar. Hartelijke dank voor de service en de bewezen diensten.
Reactie of foto toevoegen +11 bedankjes
“Teleurstellend”
Door de boer op zondag 7 feb 2016 '16 | vestiging Meppel
Teleurstellend.
We hadden een afspraak bij ons thuis, daarvoor hebben we natuurlijk tijd voor vrij gehouden maar niemand kwam opdagen.
Bij navraag bleek de betreffende medewerker ziek te zijn.
Dit kan natuurlijk maar heb dan wel het fatsoen op de afspraak te annuleren.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
9,4
Budget Select Keukens
3 vestigingen (Gelderland, Overijssel)
“Uitstekend” score uit 21 ervaringen
9,5
Keukencentrum de Vries
Genemuiden (Overijssel)
“Fantastisch” score uit 25 ervaringen
“Nieuwenhuis Keukens”
Door G.A. op vrijdag 28 aug 2015 '15 | vestiging Deventer
Vriendelijke verkoper tot de handtekening was gezet begon de ellende. Orderbevestiging die niet klopt, ZZP'er die de keuken monteert en zet de slijptol in het natuursteen gevolg natuursteen hierdoor vernield. Koof die niet waterpas is gemonteerd, het heeft een half jaar geduurd voordat de keuken klaar was. Koop daar nooit een keuken.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Keuken gekocht”
Door Janneke Bierling op dinsdag 20 dec 2016 '16 | vestiging Groningen
Ik heb een keuken gekocht. Bij het uitzoeken uitgebreid begeleid. Levering was op tijd en plaatsing is prima verlopen. Alles werkt. Vraag om uitstel van levering en plaatsing werd bij kantoor planning beetje kort door de bocht beantwoord, zeker in een stressvolle tijd met allerlei tegenslag bij de verbouwing.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Niet goed gegaan”
Door Jean op woensdag 17 jun 2015 '15 | vestiging Assen
Ervaring Nieuwenhuis keukens filiaal Asssen. Wij zijn op 25 maart 2015 naar Nieuwenhuis keukens in Assen gegaan. Hier hebben wij een mooie keuken samengesteld en werden vriendelijk geholpen. Wij zouden een 3d tekening nog via de mail ontvangen werd ons toegezegd. Dit duurt echter langer en pas nadat we zelf contact opnamen kregen we de tekening alsnog. We zagen toen dat we boven de bovenkasten een loze ruimte hadden van 30cm wat teveel is. Dit kon allemaal aangepast worden en we kregen hiervan een offerte voor de meerprijs. De kraan die we wilden bestellen was niet meer leverbaar in RVS look. Nieuwenhuis keukens kwam zelf niet met een alternatief en we konden even in de brochure kijken voor een andere. Helaas was er niets van onze gading en de prijs van kraan werd in mindering gebracht. We gingen akkoord met de meerprijs van bovenkasten, maar in het filiaal werd door een collega gezegd dat de prijs in offerte niet kon kloppen. Wij vonden dit nogal vreemd en na tussenkomst van iemand anders kregen we de hogere kasten tegen de eerder genoemde prijs. Op donderdag 11 juni 2015 werd de keuken geleverd en kon onze aannemer bezig met de installatie. Hij liep meteen tegen het probleem aan dat de afvoer van de afzuigkap niet boven de kastjes weggewerkt kon worden. Vreemd want alles is 3 keer nagemeten. Op 12 juni werd mijn vrouw gebeld door de aannemer met een aantal opmerkingen. De aannemer had een fout gemaakt met zagen van de uitsparing van de kookplaat. Dit kan gebeuren en is vervelend, maar moet toch op te lossen zijn. Ik heb meteen contact gezocht met de klantenservice en ik zou teruggebeld worden. Helaas is dat niet gebeurt en we konden pas maandag weer contact opnemen. We kwamen er tevens achter dat de plankjes die we besteld hadden niet breed genoeg waren. De deurgreep van de koelkast deur zat op een andere (onlogische) plek dan we hadden afgesproken. De afvoer van de wazemkap kon niet worden aangesloten vanwege het ontbreken van een koppelstuk. Ik heb contact opgenomen met Bauknecht en die vertelde dat dit onderdeel alleen via de leverancier besteld kon worden. Ik heb contact gehad met Nieuwenhuis keukens Assen en na wat heen en weer gebel kwamen ze met volgende oplossing: ducttape. Ik kon mijn oren niet geloven. Na aandringen werd er toch nog een keer door Nieuwenhuis met Bauknecht gebeld en toen was het juiste koppelstuk artikelnummer gevonden. De rekening zou echter voor ons zijn dit terwijl wij tijdens het eerste gesprek over keuken al aan hadden gegeven dat de wazemkap op de afvoer naar buiten aangesloten moest kunnen worden... Ook op de vraag wat de levertijd zou zijn, bleef Nieuwehuis het antwoord schuldig... Dit alles is niet klantvriendelijk! We hebben op dinsdag 16 juni meerdere malen contact gehad met de klantenservice over het aanrechtblad. Naast het verkeerd gezaagde deel was de zaagsnede van een ander deel 61cm ipv 60cm. Hierdoor sluiten de bladen niet mooi op elkaar. Alles zou nagevraagd worden en wij zouden worden teruggebeld. Dit gebeurde niet en we hebben toen wederom contact gezocht. Alles moest met de teamleider overlegd worden. Wij vragen ons af waarom wij hier op moeten wachten, want we zitten zelf niet te springen om lang zonder een complete keuken te zitten, aangezien er ook kleine kinderen rondlopen! Wij kunnen nu niet koken / spullen opbergen etc... De levertijd van de correcte plankjes en koelkastdeur is 3 1/2 week. Dit valt helaas in onze vakantie en zodoende kunnen deze volgens Nieuwenhuis keukens pas na de vakantie geleverd worden. Op de vraag of er een soort spoed procedure is, kregen wij als antwoord dat de leverancier niet sneller kan leveren. Het aanrechtblad probleem ligt nog steeds bij de leverancier hoorden wij nadat we wederom zelf contact op moesten nemen met de klantenservice. Kortom we hebben veel geld betaald en kunnen niet genieten van de keuken. Dit ligt gedeeltelijk aan onze aannemer, maar voor het merendeel aan Nieuwenhuis keukens en de klantenservice.
Reactie of foto toevoegen +5 bedankjes
“Geen herstel van fouten”
Door J.F.Huizing op zaterdag 7 jan 2017 '17 | vestiging Groningen
Wij kochten een volledig nieuwe keuken; montage en demontage all-in. Planning: 1 juli demontage, 6 juli montage. De gestucte muren waren echter niet droog en de montage moest worden uitgesteld. Op 19 juli werd de nieuwe keuken geplaatst. (dus bijna 3 weken geen keuken!). Bij de montage bleek de oven gedeukt, zodat deze niet kon worden geplaatst; bovendien paste de la niet. Na vele telefoontjes zou 4 oktober(!) een nieuwe oven worden geplaatst en een nieuwe la (3 maanden zonder oven!). Ook deze la paste niet. Na vele telefoontjes onzerzijds zou op 9 november een nieuwe la met een nieuwe ondersteuning worden gemonteerd. De ondersteuning bleek echter niet te passen. Momenteel (7/1/17, dus na een half jaar ) hebben we nog steeds een gat in de keuken. Nieuwenhuis is niet geïnteresseerd in het herstellen van hun fouten.
Reactie of foto toevoegen +6 bedankjes
“Nieuwenhuis geeft niet thuis”
Door Kemper op woensdag 11 feb 2015 '15 | vestiging Assen
Een keuken bij Nieuwenhuis Assen gekocht.Een zeer vriendelijke verkoopster maar dat is ook het enige positieve wat ik heb vernomen.Bij aflevering van de showroomkeuken ontbrak er van alles,waren deuren stuk en een kraan die door ons besteld was werd niet geleverd. Er wordt wel verwacht dat je van te voren betaald maar daarna laten ze niets meer van zich horen. De montage door de keukenman is uitstekend. Zeer bereidwillige mensen. Ondertussen zitten wij nu ruim 3 maanden met een incomplete keuken en Nieuwenhuis geeft niet thuis. Ik zou niemand aanraden een keuken bij dit bedrijf te kopen.
Reactie of foto toevoegen +23 bedankjes
“Afspraak worden niet nagekomen”
Door Rob op zaterdag 18 mrt 2017 '17 | vestiging Groningen
Via schoonouders kregen we een tip om bij Nieuwenhuis te informeren naar een nieuwe keuken. Het eerste gesprek was positief waarna we vrij snel in zee gingen. Achteraf te snel want daarna is geen afspraak nagekomen. We en onze schoonouders zouden een messenblok krijgen, de catalogus van keuken apparatuur zou opgestuurd worden en we zouden een uitgewerkte offerte krijgen. Helaas duurde het maar en duurde het maar. In totaal ben ik nu vijf keer in de showroom geweest waarbij ik telkens een afspraak maakte bij dezelfde persoon als om eerste gesprek. Soms was hij ziek, dan gewoon op vakantie of zonder reden afwezig waardoor we telkens door een ander zouden worden geholpen. Rond het derde gesprek moest alles weer opnieuw omdat de papieren en tekeningen weg waren. Op mailtjes wordt niet gereageerd en telefoontjes worden altijd afgesloten met dat je morgen de offerte of tekening hebt maar houdt er rekening mee dat deze dan niet komt. Denk je na maanden het papierwerk rond te hebben mist de technische tekening en dan ga je weer de malle molen weer in bij Nieuwenhuis Groningen. Morgen komt die, het wordt vandaag opgepakt, we gaan het zaterdag oppakken, voor woensdag heeft u het.... enkele voorbeelden van beloftes. Kort samengevat baal ik er van dat wij te snel hebben getekend in een eerder stadium maar adviseer ik iedereen vooral het filiaal in Groningen te mijden.
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Zelfplaatsing”
Door van Gorssel op dinsdag 23 aug 2016 '16 | vestiging Deventer
Na aankoop van onze keuken was onze order in 1e instantie diverse malen niet te vinden in het systeem en in de ouderwetse ordner. De 1e ervaring was dus niet fantastisch. Maar gelukkig is met de levering alles prima verlopen. Plaatsen hebben wij zelf gedaan.
Reactie of foto toevoegen +5 bedankjes
“Niet tevreden met keuken”
Door Venema op dinsdag 10 jan 2017 '17 | vestiging Assen
Afspraak gemaakt met een verkoper, blijkt die met vakantie te zijn. Door een ander geholpen maar al een naar gevoel. Keuken is geleverd, er zitten vulplaten bij die we niet besteld hebben, plint is te kort geleverd en kan ook niet langer geleverd worden..... Ze willen geen keuken blad leveren die wij willen, blij dat ik die elders gekocht heb!
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
9,5
Keukencentrum de Vries
Genemuiden (Overijssel)
“Fantastisch” score uit 25 ervaringen
9,5
Adee Keukens
Rijssen (Overijssel)
“Fantastisch” score uit 214 ervaringen
“Uitstekende keukenadviseur”
Door Henk Rolde op dinsdag 13 mei 2014 '14 | vestiging Assen
Over het geheel genomen zijn we tevreden over de nieuwe keuken die Nieuwenhuis heeft geleverd. De keuken kent best enkele kinderziekten, die ik hierna noem, maar de buitengewoon dienstverlenende houding en instelling van keukenadviseur Johnnie en de persoonlijke benadering daarbij compenseert dat. Op een paar punten is nog wat nawerk, maar dat lijkt allemaal goed te komen:
-de mondelinge informatie over de eigenschappen en het onderhoud van het natuursteen aanrecht schoot tekort;
-een qua kleur bijpassende plint bleek naderhand niet meer leverbaar maar er wordt alles aan gedaan om daar een oplossing voor te vinden;
-de montage van de keuken was op zich wel goed, maar de uiteindelijke oplevering ging (achteraf geredeneerd) wel heel snel; zo kwamen we er pas de volgende dag achter dat de combimagnetron een technisch mankement vertoonde; uiteindelijk is dat wel tot tevredenheid opgelost;
Wat de technische aspecten betreft is het moeilijk een vergelijking te maken met anderen, maar qua klantbehandeling (en dan heb ik het over onze adviseur) is Nieuwenhuis zeker een aanrader.
Reactie of foto toevoegen +18 bedankjes
“Review”
Door Wierema op dinsdag 22 nov 2016 '16 | vestiging Groningen
Keuken gekocht. Prima geholpen in de winkel, alhoewel er wel wat fouten in de tekening zaten, dit is later hersteld. Verder niet goed gekeken of de bovenkastjes gingen passen, dit werd per telefoon zo eventjes door gegeven en moesten wij keuzes maken. Dit werd niet goed opgepakt, hebben tich keer moeten bellen, werden dan naar die en dan naar die doorverwezen, het was zeer rommelig ! Plaatsen en afwerking keuken prima ! Alhoewel er 1 achterwand niet paste, door een stomme fout op het hoofdkantoor (maten verkeerd opgeschreven), waardoor wij extra lang moesten wachten totdat alles helemaal klaar was.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Leuke gesprekken”
Door Marlies op maandag 20 jun 2016 '16 | vestiging Assen
Leuke gesprekken waarbij onze wensen en eisen vakkundig vertaald zijn in een ontwerp. Ook op een aantal onzekerheden van onze kant is flexibel gereageerd. We hebben een prachtige keuken geplaatst gekregen!
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Apparaten doen het niet”
Door B Koeneman op woensdag 29 jul 2015 '15 | vestiging Assen
Spreek altijd af dat ze de gekochte apparatuur ook gaan aansluiten! Als ik een nieuwe auto koop dan verwacht ik niet dat ik zelf de banden er onder moet zetten. Dit is hier wel het geval. De keuken is in principe prima geïnstalleerd, alles staat goed op z'n plek alleen geen apparaat doet het. Dit zit niet bij de prijs in en kan op een later tijdstip (enkele weken later) voor de lieve som van 350€ door de firma Nieuwenhuis alsnog in orde gemaakt worden. Buitengewoon jammer.
Reactie of foto toevoegen +6 bedankjes
“Nooit weer”
Door Mars op maandag 21 dec 2015 '15 | vestiging Assen
Op 29 december 2013 een keuken gekocht. al snel rook ik onraad over de actieprijs en showroomapparatuur die dubbel verkocht bleek te zijn. bovendien bleken er achteraf nogal wat fouten in de overeenkomst te staan. Na diverse gesprekken met de bedrijfsleider en rayonmanager dachten we dat alles opgelost was. Op 14 oktober 2014 is een keuken geleverd waarvan niet één kast overeenkwam met de door ons gekochte keuken... Zelfs in maart de directeur bij me thuis op bezoek gehad. Prima gesprek, veel toegezegd en we hadden goede hoop om onze 'eigen' keuken te krijgen. Maar ook zijn toezeggingen zijn nog steeds niet nagekomen en vragen, mails, telefoontjes worden niet beantwoord. Dit nooit weer!
Reactie of foto toevoegen +6 bedankjes
“verkoop prima netjes, daarna garantie bij fabriksfout zwaar pet.”
Door Jan Kuiper op zondag 15 jun 2014 '14 | vestiging Deventer
8 jaar terug aankoop zeer tevreden, na 8 jaar bleek er een fabrieksfout, folie laag gehele keuken laat los Nieuwenhuis Keuken voelen zich niet verantwoordelijk geen garantie na 8 jaar was hun voorstel alle deurtjes enz nieuw aanschaffen voor vollen bedrag bij Nieuwenhuis keukens blijkt dit normaal, ben er inmiddels achter dat dit bij veel meer ex klanten het zelfde verhaal is.
ondergetekende heeft hierover 3x te Deventer contact gehad en het kan toch niet zo zijn dat je naar 8/10 jaar na een toen zeer grote uitgave, door een fabrieksfout waar geen garantie volgens Nieuwenhuis op staat, wij ondergetekenden in een nieuwe keuken weer veel geld moeten investeren terwijl ik een 200 jaar oude antieke kast nog steeds met dezelfde fineer er op heb staan.
Met deze ervaring bij Nieuwenhuis keukens vind ik het waardig dat men keukens verkoopt waar na 10 jaar de folie af valt, men verkoopt achter af gezien ondanks correct en netjes geholpen bij aankoop een zeer slecht product ben dan ook voornemens om deze gang van zaken goed te gaan aanpakken.
Reactie of foto toevoegen +23 bedankjes
“Slechte service”
Door Ro op maandag 1 jun 2015 '15 | vestiging Assen
Complete keuken gekocht, welke niet aangesloten werd (niet vermeld door verkoper). Verkoper werkte er inmiddels niet meer. Uiteindelijk na veel stampij te hebben gemaakt in de winkel is het toch voor ons (gratis) aangesloten. hmpf, wat heb je aan een keuken als niets werkt? Verlengd service contract afgesloten, daardoor hebben wij 5 jaar garantie op onderdelen. De 5 jaar zijn nog niet voorbij, nu er een scharnier van de koelkast stukgegaan is. Bij Nieuwenhuis langs gegaan, ander tel.nr gekregen. 3 keer moeten bellen om uberhaupt een afspraak te kunnen regelen. Nu is er een afspraak, moet ik de hele dag thuiszitten omdat er 30 minuten voor die tijd gebeld gaat worden!! Ook is het niet gratis, voorrijdkosten betaal je gewoon (€ 54,90 voor 1 scharnier). Gebeld dat ik het hier niet mee eens ben, verhaal gedaan met mw Albers van de klantenservice. Zij stelde voor mij door te verbinden met afd. onderdelen. Na mijn postcode te hebben ingevoerd, kreeg ik te horen waar het dichtstbijzijde onderdelenhuis te vinden is. Terug naar haar kon ik niet meer, had nu de keuze om het nogmaals te horen waar het dichtstbijzijnde onderdelenhuis is of de verbinding verbreken. Het laatste maar gedaan. Nieuwenhuis, bedankt voor deze slechte service!! Hier zit een zeer teleurgestelde klant. Ben benieuwd wat zo'n scharniertje kost...
Reactie of foto toevoegen +15 bedankjes
“prima en zeer klantvriendelijk”
Door Paula van Dijk op woensdag 20 aug 2014 '14 | vestiging Groningen
Wij een nieuwe keuken gekocht bij Nieuwenhuis in Groningen. Al bij het eerste contact voelde het goed. Ringo heeft ons zeer prettig en deskundig geholpen om onze keuken samen te stellen. Hij heeft enkele malen contact met ons gezocht omdat hij toch nog wat puntjes had die beter waren als ze werden aangepast en onze toestemming daarvoor wilde hebben. Dat gaf ons het gevoel dat hij niet zomaar even een keuken verkocht maar het helemaal tot in de puntjes goed wilde afleveren. Gisteren is de keuken in onze nieuwe woning geleverd en heeft Dennis hem erin gezet. Wat een vakman die Dennis, er waren wat zaken die op papier anders leken dan in de praktijk en hem dus behoorlijk wat werk extra opleverde maar zonder gezeur heeft hij alles op een perfectionistische manier gemonteerd. Daardoor is hij van 7.00 tot 18.45 bezig geweest om de keuken te installeren. Ik ben zelden zo'n vakman tegen gekomen die zich door niets uit het veld laat slaan en waarvan het doel is een 100% goed gemonteerde keuken af te leveren en daardoor een trotse nieuwe keukenbezitter achter te laten!!! Kortom wij zijn zeer tevreden klanten.
Reactie of foto toevoegen +8 bedankjes
“slechte ervaring”
Door JL op woensdag 10 dec 2014 '14 | vestiging Deventer
Heb afgelopen september een hoogglans lakkeuken gekocht van zo'n 8600 euro inclusief gratis plaatsen , in de offerte was er alles totdat we erachter kwamen dat heel veel dingen niet aangesloten worden en dat is ons ook niet verteld en dan de monteur die met twee man zouden komen er kwam er maar een en dat vond hij waardeloos dat de tijd die hij had voor de keuken erg krap was en dan het plaatsen zelf dat is zeer slordig gebeurt, op de oplevering zag alles er redelijk uit bij kunstlicht maar de volgende morgen schrokken wij omdat het vrij hangende blad niet was ondersteund en dat moet nu achteraf gedaan worden en nog veel meer dingen kloppen niet, wasmachine kon niet gebruikt worden afvoerslang te kort, combi oven snoer te kort, vaatwasser zat nog een beveiligingsdop in de slang niet verwijderd, en de afzuigkap was geen koolstoffilter bij geleverd. Dit alles moet nou via de service verholpen worden maar er word maar steeds geen contact met ons opgenomen, waardeloos vooral als je voor een verhuizing staat. Prijskwaliteit slecht en ik zou niemand dit bedrijf aanraden!
Reactie of foto toevoegen +8 bedankjes
“Uiteindelijk goed gekomen”
Door Janny Grolleman op vrijdag 26 feb 2016 '16 | vestiging Meppel
3 verschillende adviseurs, waarbij de laatste het advies van zijn collega's afkeurde, waardoor er op het laatste moment nog dingen veranderd moesten worden. Adviseur was slecht bereikbaar, omdat hij op meerdere locaties werkzaam was. Uiteindelijk is het allemaal goed gekomen. De levering en plaatsing zijn perfect verlopen. In 1 dag alles perfect geplaatst. Maar 1 klein foutje en dit is ook binnen 3 weken afgehandeld.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Mooie keuken”
Door G.Fokkens op dinsdag 13 dec 2016 '16 | vestiging Groningen
Heel gastvrij, heel erg meedenkend! Wat erg belangrijk is, en je kreeg koffie met een heerlijk broodje, frisdrank. Gewoon top en nu heb ik hele mooie keuken Daar geniet ik nu elke dag van! Erik Jan en Sandy hebben ons prettig geholpen en dan niet te vergeten de dame die ons bediende met de koffie enz..!
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Service is slecht”
Door Nicolette Dirim op zaterdag 28 feb 2015 '15 | vestiging Deventer
8 jaar geleden hebben wij onze 2e dure keuken gekocht bij Nieuwenhuis Keukens te Deventer. Omdat wij over onze 1e keuken best tevreden waren hebben wij de tweede keer ook bij Nieuwenhuis Keukens te Deventer gekocht. Dit hadden we beter niet kunnen doen .... Alle inbouw apparatuur van het merk Siemens aangeschaft. Nu we 8 jaar verder zijn beginnen de mankementen. De vaatwasser doet het niet meer goed. deze hebben we op eigen kosten laten repareren. Omdat kort daarna ook de afzuigkap/schouw stuk ging (er moet een compleet nieuwe motor geplaatst worden!). En de combi oven/magnetron/grill stuk ging... De combi oven begint namelijk te roken en geeft vuurwerk! Onvoorstelbaar. Naar onze mening mag dit soort mankementen op zo'n korte termijn niet gebeuren. Maar Nieuwenhuis keukens stelt doodleuk dat de levensduur 10 jaar is, terwijl het verkooppraatje is dat de keuken toch zeker 20 jaar mee zal gaan. De verplichte compensatie die ze moeten bieden conform de CBW voorwaarden berekenen ze op creatieve manier zo veel mogelijk naar hun eigen voordeel, zodat je eigenlijk net zo goed alles zelf kunt betalen. De toon van het email verkeer laat ook te wensen over. De klant is uiteindelijk zeker GEEN koning bij Nieuwenhuis Keukens. Wanneer je de aanschaf doet lijkt alles prettig geregeld, maar wanneer er problemen zijn, geven ze niet thuis. Onze eerst volgende keuken zal dan ook absoluut niet aangeschaft worden bij Nieuwenhuis Keukens.
Reactie of foto toevoegen +6 bedankjes
“Geen aanrader”
Door Hans op vrijdag 17 apr 2015 '15 | vestiging Deventer
Op 2 januari 2015 een keukenaanpassing gekocht, volgens afspraak zou een en ander geregeld worden in week 10. Uiteindelijk is dat week 14 geworden omdat de verkoper verzuimd had een kastje en dergelijke te bestellen. Geprobeerd telefonisch contact te krijgen met Deventer, maar dat bleek onmogelijk. Ondanks toezeggingen van collega's werd er nooit teruggebeld. Na een slechte recensie van mij op Facebook nam de bedrijfsleider wel contact op. Ik kreeg een korting van 175 euro. Op zich prima en op 2 april werd de aanpassing gerealiseerd. Ik moet zeggen dat de zzp'ers die de aanpassing installeerden en de extra elektrische groep aanlegden wel kwaliteit leverden, maar ja die zijn ook niet in dienst van Nieuwenhuis. Of misschien moet je zeggen Mandemakers keukens, dat bedrijf is eigenaar van Nieuwenhuis tegenwoordig. Tijdens de aanpassing bleek dat het fornuis niet geleverd kon worden omdat de leverancier van Bosch en Siemens in Duitsland niet leverden. In Nederland worden de Siemens fornuizen op internet overal aangeboden, maar Nieuwenhuis kan er blijkbaar niet aankomen. Tijdelijk hebben wij nu een whirlpool bakmagnetron gekregen. Inmiddels zijn we 2 weken verder en nog geen steeds geen fornuis. Mandemakers kan niet zeggen wanneer er wel geleverd kan worden. Misschien kunnen ze niet geleverd krijgen omdat ze er financieel slecht voor staan. Geen idee, maar ook een vervangend exemplaar kunnen ze niet leveren. Gelukkig hebben wij 500 euro van de offerteprijs nog niet betaald, dus gaan ze failliet kunnen we ergens anders shoppen. Het blijft allemaal nogal duister. Nieuwenhuis keukens is wat mij betreft geen aanrader.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Ruis verholpen”
Door A. Meijering op woensdag 2 jul 2014 '14 | vestiging Assen
We hadden een keuken gekocht bij Nieuwenhuis Groningen. Mede door wisseling van de wacht was er helaas wat ruis ontstaan. Nieuwenhuis Keukens te Assen heeft het ruis verholpen. Super compliment aan Johnnie en Ringo en Anouk. Wij zijn blij met onze keuken!
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Zeer tevreden”
Door Martha Baars op vrijdag 31 okt 2014 '14 | vestiging Groningen
Wij zijn zeer goed geholpen en geïnformeerd door Harold over de keuken die wij graag wilden.Vervolgens werden we uitgebreid op de hoogte gehouden over de voortgang.Over het bezorgen en plaatsen (Barry ) zijn we ook zeer tevreden. Toen wij er 's avonds na plaatsing achter kwamen dat er enkele beschadigen waren, is dat de volgende dag na 2 telefoontjes meteen opgelost. Op een heel klein meetfoutje na past alles perfect.
Reactie of foto toevoegen +11 bedankjes
“Nieuwenhuis is niet wat je denkt”
Door J. Postema op maandag 18 nov 2013 '13 | vestiging Deventer
Met Nieuwenhuis Deventer in zee gegaan omdat wij dachten met een kleiner regionaal bedrijf te maken te hebben. Dit bleek niet het geval. Nieuwenhuis is opgegaan in de Mandemakers groep. Eigen schuld, ons onvoldoende geïnformeerd. Agressieve verkoop stijl. Ook eigen schuld dat wij ons te snel hebben laten overhalen door verkoper. In Deventer werd alleen verkoop gedaan. Verder kunnen ze weinig meer voor je doen. Overgeleverd aan kantoor in Waalwijk. Bedrijf heeft niet echt grip meer op mensen die keuken plaatsen. Je moet dus geluk hebben met monteur. Dat hadden wij niet. Alles is wel hersteld of opnieuw geplaatst. Herstel is echter niet wat je verwacht bij de aanschaf van een nieuwe keuken. Om schade vergoeding gevraagd. Hier is niet op in gegaan. Betaling moet bij levering voldaan zijn en niet bij oplevering keuken. Ook hier weer niet goed opgelet en de kleine lettertjes gelezen. Hierdoor geen poot om op te staan. Niewenhuis heeft ook voor iemand gezorgd die kleine verbouwing en montage voorbereidde. Slechte coordinatie tussen deze ZZpér en Nieuwenhuis. Verder heeft deze man goed werk geleverd.
Mij is beloofd afrekening te krijgen van verbouwing. Deze heb ik nooit gehad. Nieuwenhuis bleek niet het bedrijf waar wij dachten mee in zee te gaan. Het bedrijf probeert zelf zo veel mogelijk te verdienen door mensen die het werk doen, zo min mogelijk te betalen of door meterprijzen en dergelijke, personeel te verleiden te snel een keuken te willen plaatsen en daardoor slecht werk te leveren. Al met al geen goede ervaring met Nieuwenhuis Deventer.
Reactie of foto toevoegen +39 bedankjes
“Geen contact”
Door T Mellema op donderdag 1 mei 2014 '14 | vestiging Heerenveen
Als de keuken verkocht is kun je geen contact met de verkoper krijgen om iets wat niet goed is gegaan te bespreken. Beloven terug te bellen maar doen dit niet. Absoluut een afrader, een keuken bij een grote keten kopen (Nieuwenhuis Keukens is onderdeel van de Mandemakers groep). Nooit doen!
Reactie of foto toevoegen +25 bedankjes
“zeer professioneel en kundig”
Door Richard Eefting op vrijdag 9 mei 2014 '14 | vestiging Assen
Nieuwenhuis Keukens Assen is naar ons idee, een zeer goede zaak. Personeel weet waar ze over praten, en geven goed advies. Bij binnenkomst werden we vriendelijk welkom geheten, en er werd gevraagd of ze iets voor ons konden betekenen. Wij hebben aangegeven even rond te willen kijken. En dit werd zonder opdringen geaccepteerd (dit was in andere zaken wel anders). Nadat wij uitgekeken waren zijn we zelf maar op een medewerken afgestapt. De medewerker nam ons mee naar een kantoortje waar hij onze ideeën kon uit tekenen. Op deze manier kregen we een goedbeeld van onze "nieuwe keuken". Na het indelen (waar de medewerker goede tips heeft gegeven qwa hoogte, diepte en indeling ivm licht inval etc) en alle opties (vaatwasser, quooker, oven, kookplaat etc.) besproken te hebben. Heeft deze ons een prijs gegeven waar we rustig over mochten nadenken. Dit hebben wij gedaan en een week later hebben we aangegeven de keuken te willen zoals afgesproken. De levering zouden wij aangeven omdat we nog met de verbouwing van ons huis moesten beginnen. Na 1 jaar hebben we onze keuken definitief besteld en werd deze gemaakt binnen 10 weken werd te keuken geleverd alles was compleet. We hadden ervoor gekozen de keuken zelf te plaatsen. Dit was echter geen probleem voor ons. Na 1 dagje was de keuken geplaatst en alles aangesloten. Kort geleden ging onze quooker kapot, er kwam geen heet water meer uit de quooker. Nieuwenhuis gebeld, en binnen 2 dagen werd ik gebeld door de leverancier. Of we een afspraak konden maken, zodat de monteur langs kon komen, dit was weer binnen 2 dagen. Monteur heeft de quooker vervangen voor een nieuwe. En heeft alles opnieuw aangesloten en alles netjes achter gelaten. Kortom ik kan niets anders zeggen dat wij super tevreden zijn over Nieuwenhuis keukens. Goede service, goede kennis van zaken en alles goed geregeld.
Reactie of foto toevoegen +19 bedankjes
“Niet goed”
Door Lizzy op zondag 11 mei 2014 '14 | vestiging Meppel
Online had ik een brochure besteld en kort daarna werd ik gebeld voor een vrijblijvende afspraak in de vestiging in Meppel. De verkoper was vriendelijk maar ook erg opdringerig. Uiteindelijk hebben we wel een super mooie keuken samengesteld en werd hij geplaatst. Er bleken enkele gebreken te zijn, dus wilden we even contact opnemen met de verkoper, maar die bleek er ineens niet meer te werken. Elke week hebben we nu minimaal 2 keer gebeld en elke keer krijgen we te horen dat we terug gebeld worden, maar dat is niet het geval. De keuken is mooi, maar de service is echt niet normaal slecht. Ook was er een complete keukenset beloofd, maar hebben we niet gekregen. Tot nu toe hebben we nog steeds geen contact met iemand kunnen opnemen. Ben benieuwd.
Reactie of foto toevoegen +20 bedankjes
“super winkel”
Door Koos Lindeman op zondag 11 mei 2014 '14 | vestiging Assen
Ik ben bij nieuwenhuis geweest in Assen. Mijn ervaring is dat ik zeer goed geholpen ben in deze zaak verkoper wist heel goed wat hij verkoopt en heeft mij dus ook heel goed op weg geholpen wat betreft mijn keuze. Het was een heel prettige samenwerking tussen ons en hem daarbij hield hij ook heel goed rekening met wat we wilden besteden en adviseerde tevens wat de verschillen zijn tussen het ene of het andere apparatuur. Ik kan alleen maar zeggen dat zijn kennis hiervan zeer goed was hij wist waar hij over praatte en had kennis van zaken. Als ik kijk naar wat ik gekocht heb en wat ik er voor betaald heb ben ik meer dan tevreden. Filiaal Assen vindt ik een echte aanrader.
Reactie of foto toevoegen +20 bedankjes
Vestigingen Nieuwenhuis Keukens
aAssen (12 ervaringen), Borgstee 14, 9403 TV Assen, tel 0592 - 37 71 80
bDeventer (9 ervaringen), Revalstraat 1, 7418 BJ Deventer, tel 0570 - 50 34 50
cGroningen (12 ervaringen), Peizerweg 80, 9727 AK Groningen, tel 050 - 526 13 20
dHeerenveen (4 ervaringen), Beurtschip 31, 8447 CL Heerenveen, tel 0513 - 62 06 00
eMeppel (7 ervaringen), Blankenstein 440, 7943 PH Meppel, tel 0522 - 24 28 80
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven voor keukens