Feedback
Alle Keukenzaken Beoordeeld
Plaats
Aantal ervaringen
Nunspeet (Gelderland)
366 ervaringen (2 weken geleden)
6 vestigingen
1446 ervaringen (6 dagen geleden)
Middelharnis (Zuid-Holland)
142 ervaringen (2 maanden geleden)
Apeldoorn (Gelderland)
158 ervaringen (3 weken geleden)
Genemuiden (Overijssel)
13 ervaringen (2 weken geleden)
Capelle aan den IJssel (Zuid-Holland)
69 ervaringen (2 maanden geleden)
6,1

Harry de Vries Keukens

Score uit 20 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
tel: 0320-266060 | Schoepenweg 35, 8243 PX Lelystad
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Harry de Vries Keukens
Meer dan prachtige keukens: de Harry de Vries showroom is een grote, creatieve inspiratiebron.
Gebruikerservaringen
Er zijn 20 gebruikerservaringen over Harry de Vries Keukens. Alle gebruikerservaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze.
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren7 ervaringen
4 sterren5 ervaringen
3 sterren1 ervaring
2 sterren0 ervaringen
1 ster7 ervaringen
“ze nemen geen verantwoording voor fouten”
Door jeroen op zondag 8 feb 2015 '15
Slechte afwerking, hele slechte service en ze nemen geen verantwoording voor fouten. In Juli vorig jaar een keuken bij Harry de Vries gekocht. In eerste instantie erg goed geholpen waardoor ik een goed gevoel had over deze zaak. Omdat ik de installatie prijs nogal prijzig vond heb ik gevraagd of dit niet voor minder kon. Omdat dit niet kon heeft Harry de Vries op eigen initiatief een andere partij gevraagd die de keuken voor mij kon installeren. Een partij waarmee Harry de Vries vaker zaken deed. Het resultaat was 1 groot drama. Kastjes waren kapot en beschadigd, alles hing scheef en kitranden waren geen eens afgestreken. Harry de Vries wilde hier geen verantwoording voor nemen en vertelde mij dat ik het maar moest regelen met de monteur. Uiteraard wilde ik deze niet meer in mijn huis hebben. Na veel gedoe heeft Harry de Vries er toch voor gezorgd dat een andere partij mijn keuken opnieuw ( de hele keuken moest eruit) heeft geïnstalleerd. Het volgende probleem was echter de afwerking. De passtroken van de keuken zijn van een andere materiaal en lopen niet gelijk met de voorkant van de kastjes. Dit is nooit verteld en op tekening stond ook dat de passtroken (3 stuks) wel gewoon gelijk liepen. Toen ik vroeg of ik deze passtroken kon ontvangen kreeg ik een offerte met daarin een bedrag van €315,-. Ik heb dit niet gedaan maar zit nu met een lelijk afgewerkte keuken die 2 keer gemonteerd moest worden en waar veel kopzorgen bij kwamen kijken. Ze weten een keuken goed te verkopen maar laten je vervolgens barsten.
Reactie of foto toevoegen +13 bedankjes
“Nemen geen verantwoording”
Door Fam. Koenen op vrijdag 5 jun 2015 '15
Verkopen eerste klas rotzooi. Deurtjes hangen er slecht bij. Keuken is verkleurd. In offerte tegelwerk afgesproken. Monteur ging er vantussen zonder de tegels te hebben geplaatst. Was geen onderdeel van de offerte! Dus wel. Folie laat los van de deurtjes. Onderdelen van de magnetron laten los. Service ho maar. Nemen nergens verantwoording voor.
Reactie of foto toevoegen +13 bedankjes
6,2
Eigenhuis Keukens
6 vestigingen (heel Nederland)
“Redelijk” score uit 69 ervaringen
8,7
Keukencentrum de Vries
Genemuiden (Overijssel)
“Prima” score uit 13 ervaringen
“Beroerd”
Door Jermine Laurijssen op vrijdag 15 mei 2015 '15
Koppelverkoop bij onze nieuwbouw woning. Bij het tekenen van de keuken kan alles. Bij het afroep gesprek kan alles. Zodra de keuken wordt geleverd kon het toch allemaal niet. Of het complete onkunde bij de verkoper of bij de bouwer van de keuken is laat zich raden. Niets pastte. Sierplint onder de spoelbak knalt eruit bij het plaatsen van het werkblad, gasaansluiting zit aan de geheel andere zijde dan de tekening, kastjes en greepjes worden beschadigd geleverd, opening koel-/vriescombinatie zit verkeerd om, maten op de tekening wijken af etc.. Zodra je hierover belt met de firma kost het veel moeite een service monteur op bezoek te krijgen, welke overigens geen poot uitsteekt en zich beperkt tot het geven van nutteloos advies. Bijvoorbeeld het dan maar verwijderen van de klemmen van de spoelbak zodat deze wel zou passen. De klant is koning, tot er betaald is, dan kan je barsten. Al met al een uiterst beroerde firma.
Reactie of foto toevoegen +8 bedankjes
“service nul komma nul”
Door Willem Jan op woensdag 22 okt 2014 '14
Eind augustus gebeld omdat het deurtje van de carrousselkast los had gelaten. Begin september komt de monteur langs zonder materialen ! Volgens steeds gebeld en gemaild en nu zijn vorige week (= half oktober) materialen besteld. Nu heb ik hun gemaild wanneer het deurtje wordt geplaatst, maar weer geen reactie. Maar weer eens bellen, benieuwd of het nog in 2014 zal worden uitgevoerd. Echt heel slecht !
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Klantvriendelijk”
Door I. Fyko op donderdag 6 okt 2011 '11
Dik tevreden over de klantvriendelijkheid, de kwaliteit/prijsverhouding en ook viel het ons op dat de verkopers helemaal niet opdringerig waren, wat bij andere keukenboeren veelal wel het geval was. De keuken moet weliswaar nog geplaatst worden, maar het kopen, kijken en beslissen ging in ieder geval op een prettige en transparante manier.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Keuze”
Door E04 op dinsdag 13 nov 2012 '12
Ik lees veel berichten over de ervaringen met Harry de Vries Keukens. Laat ik zeggen dat er direct een realistische aanbieding wordt gedaan en dat er echt wel ruimte is voor een verscherping van de prijs. Keuze voor Harry de Vries:
- deskundig
- meedenken
- goede begeleiding
- onder garantie van huis
- direct contact met aannemer over de aansluitingen
Al met al blijft het lastig om in te schatten of je de juiste prijs hebt voor de droomkeuken bij welke leverancier dan ook.
Reactie of foto toevoegen +5 bedankjes
“Duurder”
Door D02 op vrijdag 9 nov 2012 '12
Wij vonden het openingsbod van Harry de Vries keukens zeer hoog. Daar gaan we eerst maar eens vergelijken bij de Keukenloods en een dagje naar Duitsland. Op het moment dat we de verkoper bij Harry de Vries vroegen hoe hij er voor gaat zorgen dat we niet die trip naar Duitsland maakte, met andere woorden kun je net zo goedkoop zijn, kwam al snel het antwoord dat dit niet gaat lukken. Hij kon een goede service bieden maar zei heel eerlijk dat Duitsland naar alle waarschijnlijkheid veel goedkoper is. Wij gaan dus nog even shoppen de komende weken.
Reactie of foto toevoegen +5 bedankjes
“Geslaagd”
Door Fam. Dali op dinsdag 25 okt 2011 '11
Wij zijn geslaagd met de keuken. We hebben besloten om alles zelf te installeren, maar dat moet zeker gaan lukken, aangezien we onze vorige keuken ook zelf hebben geplaatst. Service was goed en ze weten ook waar ze over praten.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
9,7
Arma Keukens en Sanitair
Nunspeet (Gelderland)
“Fantastisch” score uit 366 ervaringen
9,7
DB Keukens
6 vestigingen
“Fantastisch” score uit 1446 ervaringen
“Meerwaarde”
Door C05 op vrijdag 9 nov 2012 '12
Wij hebben onze keuken wel bij Harrie de Vries gekozen en ze werken niet met extra kortingen.. De prijs die zij geven zit al een korting in verwerkt. Wij hebben geen zin om te shoppen en vinden de hoge service en directe contact tussen keukenleverancier en aannemer veel waard mede omdat wij eigenlijk alle standaard aansluitingen van de aannemer gaan wijzigen.. Wat de prijs betreft zijn wij heel tevreden waar we op uit gekomen zijn.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Goed gevoel”
Door Annelotte op dinsdag 17 mei 2011 '11
De keuken hebben we bij harry de vries gekocht, hadden daar een goed gevoel bij en de meerprijs viel ons mee.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Londenhaven”
Door R. Hiddingh op maandag 28 nov 2011 '11
Via het nieuwbouwproject aan de Londenhaven kwamen wij bij Harry de Vries terecht. Onze eerste indruk na het bezoek:
- genoeg keuze in de showroom
- duidelijke prijsopbouw en voor iedere prijsklasse een mooie opstelling
- gelukkig geen adviseurs die je van alles proberen aan te smeren
Reactie of foto toevoegen +8 bedankjes
“slechte service”
Door Maartje op vrijdag 12 apr 2013 '13
Wij hebben een keuken bij Harry de Vries gekocht in onze nieuwbouw woning. Wat ons opviel is dat ze heel vriendelijk en flexibel zijn als je nog niet getekend hebt voor de keuken, maar zodra je getekend hebt ben je niet meer interessant als klant en zijn ze helemaal niet meer klantvriendelijk. Ookal heb je bij hun een keuken van € 10.000 euro gekocht. Zeer slechte after sales service
Reactie of foto toevoegen +17 bedankjes
“Top ervaring”
Door Hanneke de Vries op maandag 6 jun 2011 '11
Wij waren verbaasd over de prijs/kwaliteit verhouding van hun keukens in de showroom. Echt merkkeukens met een lage prijs. Blijkt dat ze met netto prijzen werken wat voor ons tocht wel zo prettig is. Keuken was in 5 weken leverbaar en is op een gebroken werkblad na voorspoedig geplaatst. Ook het werkblad is snel verholpen.
Reactie of foto toevoegen +20 bedankjes
“twee jaar geleden, nog steeds tevreden”
Door Martijn Meeuwis op vrijdag 29 jul 2011 '11
vorig jaar zijn wij vanwege de nieuwbouw van ons huis bij harry de vries langs gegaan. Inmiddels hebben we al twee jaar onze keuken in ons nieuwe huis staan. 1 keer hebben we achteraf nog een kras op de een kastje vonden. uiteindelijk heeft harry deze binnen een week vervangen.
Reactie of foto toevoegen +11 bedankjes
“ruime keuze”
Door Nadia. V op maandag 8 aug 2011 '11
We zijn bij harry de vries goed ontvangen. Vanwege de bouw van ons nieuwe huis zijn we langs gegaan bij harry de vries. Gelukkig geen opdringere verkopers, maar prima geholpen. Binnekort gaan we nog een keer terug om de volledige offerte op te stellen. Eerste indruk was in elk geval goed!
Reactie of foto toevoegen +14 bedankjes
“Slechte service & communicatie”
Door Esther Boon op maandag 28 mrt 2011 '11
Slecht, geen zaken mee doen. Slechte communicatie, incompetente installateur maar vooral een hele slechte service. Betaal niet van te voren het gehele bedrag.
Reactie of foto toevoegen +19 bedankjes
9,2
Voortman Keukens
6 vestigingen (heel Nederland)
“Uitstekend” score uit 158 ervaringen
9,6
Tieleman Keukens
Middelharnis (Zuid-Holland)
“Fantastisch” score uit 142 ervaringen
“Erg tevreden!”
Door Kim S. op zaterdag 21 mei 2011 '11
Nog altijd zijn wij zeer tevreden over onze keuken. Inmiddels is het alweer een half jaar geleden dat ze bij ons de keuken hebben geïnstalleerd. Als eerste is de showroom met keukens van hoge kwaliteit, genoeg keuze. De plaatsing door de monteur was ook allemaal goed geregeld al liep de planning iets uit.
Reactie of foto toevoegen +13 bedankjes
“Geen problemen”
Door Rein de Wolf op dinsdag 28 jun 2011 '11
Wij hadden de ervaringen voordat we naar de showroom al gelezen en waren op voorhand gewaarschuwd. Echter daar aangekomen werden we vriendelijke en goed geholpen. De prijs was wel aan de hogere kant, maar nadat we het vergeleken met de andere partijen viel dat reuze mee. Aangezien we een prettig gesprek hadden gehad, hebben we toch gekozen voor deze partij. Uiteindelijk hebben we verder geen problemen gehad met de planning en plaatsing van de keuken.
Reactie of foto toevoegen +12 bedankjes
“Wezen kijken”
Door Geke d. op maandag 11 jul 2011 '11
In april zijn we wezen kijken/oriënteren vanwege de nieuwbouw van onze woning. we waren dan ook onder de indruk van de showroom. daar werden we goed geholpen, gelukkig geen opdringerige verkopers die we wel bij andere zaken tegenkwamen. binnenkort zullen we de knoop gaan doorhakken. Positief: mooie showroom,
leuke aanbiedingen. Negatief: nog geen.
Reactie of foto toevoegen +10 bedankjes
“Slechte service/kwaliteit”
Door Jeroen van der Weele op dinsdag 17 mei 2011 '11
Absoluut geen aanrader. Slecht(terug)belgedrag. Onbeschoft te woord gestaan. Monteur veel te laat; monteur die geen gereedschap bij zich heeft om de klus te klaren.
Reactie of foto toevoegen +18 bedankjes
Vestiging Harry de Vries Keukens
aLelystad, Schoepenweg 35, 8243 PX Lelystad, tel 0320 - 26 60 60
Kaart
Uw ervaringen
Overzichtpagina's
Meer bedrijven voor keukens in Flevoland