Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Keukenwarenhuis
Kom ook naar de grootste keukenshowrooms van Nederland. Heerlijk vrijblijvend oriënteren en inspireren! Je vindt daar alle mogelijke keukenstijlen en ideeën onder een dak.
Keukenwarenhuis is een zelfstandig familiebedrijf met keukenervaring sinds 1964!
Alle keukens in de showroom staan compleet en netto geprijsd en dat voor ieder budget, zodat u zelf vrijblijvend kunt beslissen of u met een verkoper in gesprek wilt gaan. Ook kunt u natuurlijk later nog eens komen kijken, als uw ideeën meer vorm gekregen hebben.
DAAROM KEUKENWARENHUIS.NL
• vrijblijvend oriënteren en inspireren;
• ontzorgde Duitse keukens Half Geld;
• apparatuur tegen onze internetprijzen;
• 1000 keukens -op maat- uit voorraad;
• zes maanden reserveren mogelijk;
• rustig en ontspannen zelf oriënteren;
• alles met prijzen in de showroom;
• unieke en veilige werkwijze;
• kiezen en kopen in twee stappen;
• montage in geheel Nederland.
“Al mijn verwachtingen overtroffen”
Door Mandy Willems op maandag 12 feb 2024 24 | vestiging Dordrecht
Ondanks dat ik tijdens het uitzoeken van de juiste keukenleverancier erg sceptisch was over keukenwarenhuis gezien sommige reviews, hebben ze eigenlijk al mijn verwachtingen overtroffen. Het bespreken van de te plaatsen keuken qua opstelling e.d. verliep erg goed met de adviseur die het proces tot aan de daadwerkelijke bestelling goed opvolgde. We voelden ons gehoord en er werd meegedacht in het proces. De aflevering gebeurde op tijd. De keukenmonteur die aan ons was toegewezen voor de montage was een gouden vent (Peter) die echt in oplossingen kon denken en onze keuken ondanks enkele verbouwingstegenslagen op zeer vakkundige wijze heeft geplaatst. Helaas was het blad van ons keukeneiland geleverd met de verkeerde spoelbak en kwam ook het vervangende blad door een fout bij de transporteur beschadigd aan. Keukenwarenhuis deed op geen enkel moment moeilijk en dankzij de goede hulp en opvolging van Carola werd ook een derde blad besteld. Helaas had de transportmaatschappij voor de levering wel een ander klein onderdeel bezorgd en mijn blad laten staan in het magazijn door onenigheid tussen collega's van het transportbedrijf Groene Hart Logistics, maar Carola van Keukenwarenhuis heeft vervolgens toch kunnen zorgen dat het blad de volgende ochtend werd bezorgd. Bezorger Johan van Groene Hart Logistics bleek een betere medewerker en heeft de bezorging en opvolging uitstekend opgepakt. Al met al, ondanks mijn scepticisme bij de selectie van de keukenleverancier, ben ik zeer tevreden over de ontvangen service van Keukenwarenhuis en van de kwaliteit van de keuken die is geplaatst (nobilia).
Reactie of foto toevoegen
“Een mooi bedrijf”
Door Johan en Miranda Hessler op vrijdag 2 feb 2024 24 | vestiging Dordrecht
Na deze vestiging van Keukenwarenhuis verschillende malen te hebben bezocht, hadden wij een goed idee gevormd hoe onze nieuwe keuken er uit zou moeten gaan zien. Na een afspraak gemaakt te hebben, werd er door verkoopadviseur en technisch tekenaar uitstekend meegedacht om ons idee daadwerkelijk vorm te geven. Toen er bij het inmeten toch wat details niet bleken te kloppen werd er gewoon een vervolgafspraak ingepland, waarbij deze alsnog werden aangepast en volgde de nieuwe inmeting. Na de bestelling werd de keuken keurig volgens afspraak geleverd en door Peter uiterst vakkundig gemonteerd. Ook heeft het Keukenwarenhuis geregeld dat alle afval van bijvoorbeeld het verpakkingsmateriaal netjes bij ons werd opgehaald. Wat een fijne service! Inmiddels genieten wij elke dag weer van onze keuken en zullen iedereen adviseren om zeker eens langs te gaan bij dit mooie bedrijf met vakkundige medewerkers als men van plan is om werkzaamheden aan de keuken te gaan uitvoeren.
Reactie of foto toevoegen
“Keukenblad is niet op maat aangeleverd”
Door f.Leeuwesteijn op maandag 29 jan 2024 24 | vestiging Dordrecht
Keuken gekocht en 2 weken later al geleverd dat is super snel. Ik had alle maten doorgegeven ook van het keukenblad Alles word op maat en kant en klaar aangeleverd is mij verteld. Alleen de passtukken moest ik zelf op maat maken. Toen zag ik de keuken bladen (aanrecht) die waren veel te lang. De klantenservice gebeld en deze vertellen dan dat het keukenbladen van standaard maten zijn en ik die zelf op maat moet maken. Ik verteld dat ik alle maten had doorgegeven en verwacht dat deze bladen op maat worden afgeleverd ik kan deze immers zelf niet netjes op maat zagen. Ik zou terug gebeld worden. Volgende dag uiteraard nog niet terug gebeld dus nog maar een keer gebeld waarop ik zelfde verhaal krijg te horen standaard bladen zelf op maat maken. Ik nogmaals aangegeven dat ik de maten had doorgegeven en verwacht dat ze met een oplossing komen zodat ik verder kan. Ik word terug gebeld. Tot op heden ben ik niet meer terug gebeld. Met verkopen gaat het snel maar afhandeling klacht niet zo. Erg jammer dit.
Reactie of foto toevoegen
“Geweldig”
Door Mevr van erk op maandag 22 jan 2024 24 | vestiging Dordrecht
Hij is mooi de keuken en goed geplaatst, ook paul de monteur geweldig.
Reactie of foto toevoegen
“Al met al heel tevreden met onze keuken”
Door M. van der Linden op woensdag 13 dec 2023 23 | vestiging Dordrecht
Prima keuken en vakkundig geïnstalleerd door Anton Suijker van Keuken Montage Holland. Advies bij uitzoeken van keuken was heel goed en levering ging geheel volgens afspraak. Al met al heel tevreden met onze keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Blij met de aankoop”
Door Slot op maandag 4 dec 2023 23 | vestiging Dordrecht
Goede service, goede prijs, juiste na service, goede meedenkende monteur: al met al heel blij met de aankoop, plaatsing van onze nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen en levering volgens afspraak”
Door Osman AL op donderdag 9 nov 2023 23 | vestiging Dordrecht
Goed geholpen met het kiezen van een keuken waarbij met ons wensen meegedacht werd. Meerdere keren gebeld en langs geweest, altijd goed te woord gestaan. Levering keurig volgens afspraak. Al met al speciale dank naar Arif & Menno!
Reactie of foto toevoegen
“Afspraken worden nagekomen”
Door Muchall, C.R. op zondag 5 nov 2023 23 | vestiging Dordrecht
Op aanbeveling van mijn zwager zijn wij ons bij het Keukenwarenhuis gaan oriënteren. Dit warenhuis blijkt zich duidelijk te onderscheiden van de bekende, grotere en omvangrijke keuken filiaalgroep, waar de klantvriendelijkheid door massaliteit onmiskenbaar op een lager plan staat. Keukenwarenhuis is dus klantvriendelijker, d.w.z. luistert maximaal naar de wensen van de klant, is ook proactief meedenkend, flexibel en uitermate servicegericht. Komt afspraken na, werkt volgens planning (waarin zonder problemen achteraf nog wijziging is aan te brengen), informeert de klant tijdig over leveringen die stipt worden uitgevoerd. Tot slot is er de mogelijkheid voor de klant om een beroep te doen op "ont zorgen" waarmee het verwijderen van de oude keuken wordt bedoeld.
Reactie of foto toevoegen
“De klantenservice is echt top”
Door B.j. van der Meer op vrijdag 13 okt 2023 23 | vestiging Dordrecht
Vanaf het begin tot de totale oplevering zijn wij tevreden over het Keukenwarenhuis Dordrecht. Alhoewel niet alles goed ging, werd dit adequaat opgepakt om ons als klant tevreden te houden. Klantenservice echt top!
Reactie of foto toevoegen
“Prima geholpen en goede adviezen”
Door Hanneke op woensdag 4 okt 2023 23 | vestiging Dordrecht
Een complete keuken gekocht. Vanaf het eerste bezoek tot het definitieve ontwerp, prima geholpen en goede adviezen gekregen.
Reactie of foto toevoegen
“Toppers”
Door Johan op woensdag 4 okt 2023 23 | vestiging Dordrecht
Goede communicatie. Altijd antwoord op vragen. Levering op tijd. In een dag de keuken geplaatst. Toppers. Verschil met andere keukenzaken de prijs. Als we de keuken ergens anders zouden kopen precies het zelfde was het bij keukenwarenhuis een paar duizend euro goedkoper.
Reactie of foto toevoegen
“Goed advies en prima service”
Door Jaap van der Burg op donderdag 28 sep 2023 23 | vestiging Dordrecht
Een complete keuken aangeschaft, inclusief apparatuur, goed advies en prima service na een paar kleine dingetjes.
Reactie of foto toevoegen
“Super trots op onze nieuwe keuken”
Door Fam Wolters op maandag 11 sep 2023 23 | vestiging Dordrecht
Van begin dat we binnenkwamen naar het eindresultaat zeer goed en vakkundig geholpen. Iedereen die ons hielp dachten ook goed mee. Kwa smaak keuzes en wat wel of niet te realiseren was. Van ontwerp tot de levering en daarna de plaatsing goed op de hoogte gehouden. De 2 monteurs waren fantastisch. Hele vriendelijke mannen, en kleine probleempjes waren zo opgelost. Zeer vakkundig. Wij zijn dan ook heel blij en super trots op onze nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Super blij”
Door Astrid de Leeuw op woensdag 14 jun 2023 23 | vestiging Dordrecht
Een prima keuken winkel je krijgt een medewerker toegewezen die jou adviseert en meedenkt met de indeling van je keuken hierdoor voel je je zeer op je gemak. De plaatsing van de keuken ging niet in 1 keer helemaal goed maar dat is opgelost en ik ben echt super blij met me nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Blij met onze nieuwe keuken”
Door Selma Decates op dinsdag 13 jun 2023 23 | vestiging Dordrecht
Wij zijn heel blij met onze nieuwe keuken. Heel goed geholpen door Patrick. Gisteren geplaats door Anton van Keuken Montage Holland, zeker met het warme weer. Wat een fijne man en zeer vakkundig. Vandaag de afwerking gedaan.
Reactie of foto toevoegen
“Afspraken worden goed nagekomen”
Door Cor Olierhoek op maandag 15 mei 2023 23 | vestiging Dordrecht
Veel keuze en kwalitatief zeer goed voor de prijs. Ook de afspraken goed nagekomen en het monteren van de keuken is op tijd en zeer goed uitgevoerd.
Reactie of foto toevoegen
“Een prachtige keuken”
Door Jan en Ellen op vrijdag 21 apr 2023 23 | vestiging Dordrecht
We zijn goed geadviseerd en geholpen bij de keuze van onze keuken. Ze namen de tijd die nodig was om ons hierbij te helpen. Dat zijn menig uurtjes geweest. De montage verliep uitstekend door Anton Suijker van Keuken Montage Holland. Zeer vakkundig en vaardig is deze monteur. Pluim voor Anton! Prachtige keuken, precies volgens onze wens.
Reactie of foto toevoegen
“Heel happy met onze nieuwe keuken”
Door van Kuik op woensdag 19 apr 2023 23 | vestiging Dordrecht
Fijne gesprekken gehad en er werd met ons meegedacht, wat erg fijn is want je koopt een keuken niet elk jaar. Vooral praktische zaken als indeling. Totaal geen opdringerige verkoop praatjes en respect voor ons budget. Ruimte om na te denken en een tweede gesprek om alle Details nog eens na te lopen. Ook de levering ging perfect, alles in een keer geleverd en geen manco's. Wij zijn echt super tevreden en heel happy met onze nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Slechte service”
Door M. van Campenhout op maandag 17 apr 2023 23 | vestiging Dordrecht
Maandag 13 juli 2022 keuken geplaatst. Bij schoonmaken van de keuken de volgende dag kwam ik tot de ontdekking dat er een lekkage was in het aanrecht kastje bij de afvoer. Direct gebeld, zou doorgezet worden naar montage bedrijf. Koolstoffilters recirculatie kap niet geleverd. Deuren koel/vries combinatie pasten niet, er moesten dus nieuwe deuren besteld worden. 28 juli koolstoffilters per post ontvangen (dus 2 weken zonder gezeten). 10 aug. en 31 aug. gebeld waar deuren van koel/vries combinatie bleven. Pas op 9 sept. Werden de deuren van de koel/ Ries combinatie geleverd. Op 26 sept. zou monteur langskomen om deuren te plaatsen, kwam niet opdagen. 27 sept. Kwam monteur evenmin opdagen. 7 Oktober kwam hij eindelijk langs om deuren te plaatsen en lekkage te verhelpen. Dus bijna 3 maanden later! Op 10 maart 2023 sodemieterde (sorry voor dit woord maar zo was het precies) de vaatwasser uit de inbouw kast, vol met servies etc. Hij had gedraaid en ik wilde hem leegruimen. Het was een geluk dat ik hem min of meer op kon vangen anders was het leed niet te overzien geweest. Er stonden ook glazen in en ik heb plavuizen op de vloer liggen. Dus gelukkig viel er niets uit. 7 April 2023 kwam de monteur langs en constateerde dat de vaatwasser min of meer los in de kast stond, er zat alleen bovenop wat lijm terwijl hij vastgeschroefd had moeten worden. Al met al heb ik heel wat afgezien en ik vind het schandalig dat de klanten zo lang moeten wachten voordat de zaken goed geregeld worden en dat je het gevoel krijgt dat je niet serieus genomen wordt.
Reactie of foto toevoegen
“Zeker een aanrader”
Door Lydia en Ronald De Ronde op dinsdag 11 apr 2023 23 | vestiging Dordrecht
Juni 2022: Na ons uitgebreid geïnformeerd te hebben bij enige concurrenten, stond de manier van zakendoen ons niet aan(1/3 vooruit betalen, direct handtekening, onduidelijke prijsopgaven met waarschijnlijk hoge meerkosten, googled u zelf maar even wat rond). Via kennissen en goede reviews toch maar eens langsgegaan in Filiaal Keukenwarenhuis Dordrecht. Prima voor elkaar daar, als je zegt, wij komen alleen even kijken kun je dat rustig doen. Je wordt absoluut niet door een verkoper direct in een verkooppraatje gelokt. Alle standaard keukenopstellingen zijn daar van de complete prijs voorzien. Je kunt op je gemak vrij rondkijken, nergens toe gedwongen. De keukenuitvoering die wij in gedachten hadden stond in de ruime, van heel veel opstellingen voorziene showroom, keus genoeg. Toen toch maar een verkoper aangesproken voor een eerste gesprek en indicatie van de kosten (bedankt Ahmad, voor je zeer duidelijke en doordachte advies en de ruime tijd die je voor ons nam). Wij kozen een keuken met drie hoeken, een G vorm niet de makkelijkste keukenopstelling. Ingetekend en wij krijgen nog een 3D tekening om alvast indruk te krijgen van het eindresultaat toegestuurd. Wat wij verder aan apparatuur, werkblad en achterwand wensten, werd ons uitgebreid getoond en in de hoogste (A klasse) en de lagere voorgerekend, zodat we onze afweging prijs/kwaliteit goed konden maken. Tot dat moment ben je niets verplicht, vonden wij erg prettig. Gezien de goede aankoop voorwaarden, en geen onaangename extra kosten, je betaald pas vlak voor levering. Keuken met nog enige korting en gratis extra accessoires gekocht. Volgt nog het correct inmeten en het plaatsen, wat ook bij de totaalprijs in zit. Onze oude keuken moet gesloopt en afgevoerd.
Leidingen verlegd, en CV radiator verwijderd. Deze meerkosten gaan wij met de plaatsingsmonteur nog afspreken, je kunt dit natuurlijk ook zelf doen om deze extra kosten te vermijden.
Aanvulling november: Slopen en leidingwerk prima verlopen, groepenkast uitgebreid bedrading volgens NEN 1010, probleemloos en veilig voor de toekomst.
Keuken alle wanden strak gestuct. Enige dagen later keuken geplaatst, zeer vakkundige monteurs, wij zijn zeer tevreden. Nog wat kleinigheden verhelpen die op het opleveringsrapport staan. Keuken bestaat uit zeer veel onderdelen en enige waren manco. Niet zo vreemd tegenwoordig, op onze nieuwe auto bijvoorbeeld moesten we 5 maanden wachten. Ook de aftersales blijken dik in orde, voor wat info over laatste in te plannen klus goed meegedacht. We zien nu hoe vakkundig de keuken was ingetekend om maximale inloop ruimte te hebben. Kortom, we hebben goed gevoel en vertrouwen in het Keukenwarenhuis. Wij kunnen iedereen aanraden hier eens te gaan kijken. Wij waren aangenaam verrast.
Reactie of foto toevoegen
“Een prachtige keuken”
Door Jolanda Alblas van Vliet op maandag 27 mrt 2023 23 | vestiging Dordrecht
We zijn zeer tevreden met keukenwarenhuis. Prima geholpen door vakkundige mensen. Ik kan alleen zeggen ga er heen. En vertel je wensen. En dan heb in mijn ogen een prachtige keuken voor een zeer betaalbare prijs.
Reactie of foto toevoegen
“Complimenten voor het gehele traject”
Door Fam. Kolenbrander op woensdag 22 mrt 2023 23 | vestiging Dordrecht
Wij zijn erg blij met onze nieuwe keuken. Eigenlijk bij toeval zijn we op onze zoektocht naar een nieuwe keuken bij keukenwarenhuis.nl te Dordrecht terecht gekomen. Vanaf het begin verliep alles positief. De verkoper liet blijken veel inzicht te hebben in het keukengebeuren. Onze beschikbare keukenruimte is nogal ingewikkeld, maar de verkoper kwam met prima adviezen waarmee veel zaken opgelost konden worden. De technische uitwerking en controle in het zg. afroepgesprek was ook prima in orde. Problemen die op tafel kwamen werden vakkundig opgelost. Zowel het verkoopgesprek als het afroepgesprek verliepen zonder tijdsdruk en in een rustige open sfeer. Een verademing, dus. Vanaf het eerste gesprek tot en met de controle bij de oplevering wordt er duidelijk gecommuniceerd. Vragen die later nog opkwamen, werden binnen één dag beantwoord. Keukenwarenhuis.nl werkt met een eigen digitale omgeving voor de klant. Ideaal om helder te communiceren en alles te kunnen volgen. Ook de werktekeningen en de 3D-ontwerpen kregen hun plaats in deze digitale omgeving.
De levering vond vier maanden na de koop plaats op de afgesproken datum. De bestelling was geheel compleet, er ontbrak niets. Omdat we graag onze keukenapparatuur uit een bepaalde lijn/serie van Bosch wilde hebben, hadden we die al aangeschaft. (Niet bij keukenwarenhuis.nl). Dat vormde geen enkel probleem. Onze apparaten werden gewoon mee gemonteerd en aangesloten.
De dag na de montage werd al het overgebleven montage-en verpakkingsmateriaal keurig netjes opgehaald en afgevoerd. Een week na de montage nog een controle telefoontje met de vraag of er na het schoonmaken van de keuken nog bijzondere dingen door ons waren ontdekt. Al met al zijn we erg tevreden over dit bedrijf. Onze complimenten voor het gehele traject!
Reactie of foto toevoegen
“Goed advies, goede service”
Door J.M Brochard op zaterdag 14 jan 2023 23 | vestiging Dordrecht
Nieuwe keuken daar gekocht. Goed advies goede service. Op tijd geleverd volgens afspraak poten van de keuken zaten er niet bij gebeld en een uur later werden deze gebracht met een personen auto. Klasse.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door M Plaisier op vrijdag 30 dec 2022 22 | vestiging Dordrecht
Een hele mooie keuken voor een betaalbare prijs in een goede kwaliteit. Werden er zeer goed geholpen vakkundig geïnstalleerd en netjes afgeleverd. Afval werd opgehaald en keuken schoongemaakt. Zijn zeer tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Alles is prima verlopen”
Door Louis op woensdag 21 dec 2022 22 | vestiging Dordrecht
Van het eerste gesprek tot aan de oplevering, het was allemaal prima. Niet pushen in een bepaalde richting. Gewoon rustig zelf bepalen wat je wilt. Zowel de medewerkers van Keukenwarenhuis als de monteurs zijn vakmensen die weten waar ze over praten. Iedereen heeft puik werk geleverd. Top!
Reactie of foto toevoegen
“Prima service en mooie keuken”
Door Anton Barendregt op maandag 19 dec 2022 22 | vestiging Dordrecht
Vanaf het eerste bezoek tot en met de installatie bij ons thuis. Erg klantvriendelijk, goede kwaliteit van de keuken en vakmensen bij de installatie.
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door Jan Boender op dinsdag 13 dec 2022 22 | vestiging Dordrecht
Hallo, mijn ervaring met keukenwarenhuis is een aangename. Als je aan een nieuwe keuken begint en je hebt je keuze gemaakt met de verkoper begint het echte werk op de dag van de levering. En er waren een paar zaken niet als verwacht, wat kan gebeuren met een dergelijke hoeveelheid te leveren artikelen. Wat het Keukenwarenhuis m.i. prima doet is klantenservice, op elke vraag kwam een beleefd antwoord en wachttijden kort. en ook de oplossingen waren adequaat. Een verademing in het huidige tekorten tijdperk. Voor mij een aanrader voor keuken zoekenden.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken is na 24 weken nog niet af”
Door Jolanda Davidse op maandag 31 okt 2022 22 | vestiging Dordrecht
Week 20 me keuken geplaatst nu week 44 staat hij nog in folie en zijn me keukenbladen achterblad en afzuigkap nog in ter aar. Geen plinten niks af een stopcontact. Is maar een keuken van haast 20,000 gekocht van erfenisje van me ouders. Geen monteur beschikbaar ach hij is betaald. Dat ik hier kapot van gaat interesseert ze niet.
Reactie of foto toevoegen
“Blij met de keuken”
Door Ineke slikboer op dinsdag 25 okt 2022 22 | vestiging Dordrecht
We zijn ontzettend blij met de keuken. Alleen was het moeilijk met de apparatuur.
Maar inmiddels opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Top keuken, wel veel wantrouwen richting klant”
Door M. Smit op maandag 24 okt 2022 22 | vestiging Dordrecht
Het vertrouwen van de leverancier richting de klant is niet erg groot. Ik moest erg lang wachten bij het ophalen van de keuken totdat de magazijnmedewerker goedkeuring van het kantoor kreeg, en bij het om ruilen van een defecte kookplaat moest de oude gelijktijdig worden ingeleverd bij het ophalen van de nieuwe. Ondanks ik had gevraagd om dat los van elkaar te doen vanwege logistieke problemen van mijn kant. Dat is volgens mij een vorm van wantrouwen en dat is erg jammer. Verder is de keuken, de levering en de service Top. Ik zal jullie zeker aanraden bij andere klanten.
Reactie of foto toevoegen
“Een dikke pluim”
Door W.M.Spoor op zondag 23 okt 2022 22 | vestiging Dordrecht
Complete keuken gekocht, volgens afspraak alles gemonteerd, een dikke pluim voor de vakman die alles kwam plaatsen, wij zijn zeer tevreden
Reactie of foto toevoegen
“Helemaal blij met onze mooie keuken”
Door M.Snijders op dinsdag 18 okt 2022 22 | vestiging Dordrecht
Helemaal blij met onze mooie keuken van keukenwarenhuis. Goed advies gekregen, keuken is nog niet helemaal af, maar dat zijn de puntjes op de i. Ik vertrouw er helemaal op dat ook dat goed gaat komen. Wel wat vasthoudende verkoper, maar daar waren we wel op voorbereid. Ook bij plaatsen goede adviezen gekregen. Wanneer de keuken helemaal compleet is, is mijn oordeel 5 sterren ipv 4.
Reactie of foto toevoegen
“Afmaken van de keuken duurt erg lang”
Door Fam van wel op maandag 19 sep 2022 22 | vestiging Dordrecht
Onze keuken vorig jaar 1ste afspraak in oktober gehad 2de afspraak zou in december plaatsvinden maar door corona werd dit februari bestelling geplaatst maar door het te kort aan monteurs werd die pas 21juni geplaatst en ja hoor er ontbraken een paar dingen maar ook onze achterwand die nog ingemeten moest worden oké jaren 30 huis alles scheef dus prima eindelijk na bijna 3 maanden staat de achterwand in de achtertuin te wachten op de monteur mail gestuurd geen antwoord en de andere ontbrekende spullen zouden in week 36 geleverd worden je kan gewoon zelf niet verder met afwerken zo teleurstellend ik zie heel veel commentaar voorbij komen van prima geholpen de keuken is nog niet geplaatst hé succes.
Reactie of foto toevoegen
“Heel tevreden”
Door spekman op maandag 8 aug 2022 22 | vestiging Dordrecht
Wij zijn heel goed geholpen door Carlos met het uitzoeken van onze keuken. De keuken werd op de afgesproken tijd bezorgd en alle onderdelen zijn geleverd. De keuken is door Keukenmontage Anton Suijker gemonteerd. Wat een super "monteur". Wij zijn heel tevreden en blij met de keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Top keuken, maar nog niet af”
Door jolanda op dinsdag 26 jul 2022 22 | vestiging Dordrecht
Heb een inbouwkeuken gekocht. De service in de winkel was top. De keuken is in juli geleverd. De levering ging allemaal goed. De montage is ook goed verlopen en in gedaan door Anton Suijker. Helaas was er 1 kast niet op maat gemaakt en zit nu met een keuken die niet af is. Daar ben ik wel in teleurgesteld. gebeld maar een nieuwe kast gaat weken zo niet maanden duren. Anton was top en heeft goed werk afgeleverd.
Reactie of foto toevoegen
“Zelf gemonteerde keuken”
Door Erwin van Schalkwijk op maandag 25 jul 2022 22 | vestiging Dordrecht
Eerlijk advies. De verkoper(s) hebben veel ervaring, wij kregen direct tips mee voor de montage van de greeploze keuken die wij gekocht hebben. Wij zijn echt zeer tevreden, prijs, kwaliteit en levertijd klopte en ook de levering was zoals beloofd. De transporteur heeft samen met mij de lijst nog even doorgelopen of alles kompleet is. Aanrader, deze dames en heren van Keukenwarenhuis weten wat zij verkopen.
Reactie of foto toevoegen
“Mooie keuken”
Door Theo van der Zalm op maandag 20 jun 2022 22 | vestiging Dordrecht
Leuke mensen die je niet alleen een keuken verkopen maar ook met je mee denken. Mooie keuken gekocht en volgens afspraak gegaan.
Reactie of foto toevoegen
“Een dikke pluim”
Door Marcel en Yvonne Bos op vrijdag 17 jun 2022 22 | vestiging Dordrecht
Wij zijn super tevreden over Keukenwarenhuis. We hebben vorig jaar een prachtige keuken gekocht en laten installeren. De service is super goed en we zijn bij de aankoop ontzettend goed geadviseerd door verkoper Ahmad Mohemmed. Hij verdient een dikke pluim, want hij blijft net zo lang adviseren en met voorstellen komen totdat je een droomkeuken hebt samengesteld.
Reactie of foto toevoegen
“Super mooie keuken”
Door Chris van Doorn op maandag 16 mei 2022 22 | vestiging Dordrecht
Zeer goed geholpen, deskundig advies en een super mooie keuken geleverd en voor een mooie prijs.
Reactie of foto toevoegen
“Service is ver te zoeken”
Door Patrick op donderdag 12 mei 2022 22 | vestiging Dordrecht
Hele slechte ervaring wat betreft de service. De afdeling klantenservice moet maar eerst de definitie uitzoeken wat het woord service betekent. Na precies 9 weken is mijn keuken eindelijk klaar. Deze mensen beloven keer op keer je terug te bellen maar er gebeurt niets (geen beltegoed?). Had vanaf begin mijn mening geuit wat betreft de gang van zaken en heb gemerkt dat ze niet tegen kritiek kunnen, en naar mijn gevoel overgegaan op pest gedrag (bewust naleveringen later laten bezorgen). Bewijs hiervan is dat de koeriers aangaven dat de spullen al een tijdje bij hun staan. Eigenlijk geen ster waardig. Al met al een nare na smaak van dit alles. Montage verliep ook moeizaam, steeds was er weer wat. Waar keuken warenhuis wel goed in is, is vingertje wijzen naar elkaar. Toen ik aangaf dat t mij te lang duurde met mijn keuken wijzen ze naar de monteur en monteur wijst weer naar keukenwarenhuis. Mijn gevoel is dat ze niets om je geven zolang de buit maar binnen is.
Reactie of foto toevoegen
“Top”
Door P. Schaaij op maandag 9 mei 2022 22 | vestiging Dordrecht
Wij zijn netjes geholpen aan alles werd aandacht besteed we zijn niks vergeten en de keuken werd binnen 2 weken bezorgd en dat is altijd fijn dat maak je niet overal mee, en hij was helemaal compleet. Wat wil je nog meer. Top van jullie kant heel blij mee !
Reactie of foto toevoegen
“Slechte respons op vragen en klachten”
Door A. den Boer op dinsdag 12 apr 2022 22 | vestiging Dordrecht
Een luxe keuken uitgezocht en vol vertrouwen koopovereenkomst getekend. Eerste fout, niet doen, zodra er is getekend lijkt de buit binnen en als je geluk hebt krijg je de bestelde keuken binnen de afgesproken levertijd. Als dit niet zo is ben je aan de goden overgeleverd, verkeerde tekening, verkeerd materiaal bezorgd, onjuiste montage en zeer slechte respons (nauwelijks tot geen) op vragen en klachten. Status: nog steeds wachtend op herstel fouten en naleveringen. Advies: ga eventueel wel oriënteren, maar zoek zeker een andere leverancier.
Toevoeging 15 april 2022: Naar aanleiding van deze geregistreerde ervaring heeft een directielid contact opgenomen en excuses aangeboden voor de gang van zaken en toegezegd de zaak te gaan oplossen. Na eerdere toezeggingen blijf ik voorzichtig kritisch en denk ik 'eerst zien dan geloven'. Het klinkt echter goed dat er stappen worden genomen richting nette oplossing.
Reactie of foto toevoegen
“Chapeau”
Door FrankMsl op woensdag 6 apr 2022 22 | vestiging Dordrecht
Bij het bestellen de inbouwspots vergeten op te geven, zijn naderhand gratis afgeleverd! Chapeau!
Reactie of foto toevoegen
“Fijne nazorg”
Door Dick van der Stigchel op donderdag 31 mrt 2022 22 | vestiging Dordrecht
Ik ben bijzonder tevreden als een bedrijf zich aan de afspraak houdt. Fijne aankoop. Fijne bezorging. Fijne nazorg. En een prima kwaliteit keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Alles perfect”
Door Ger en José op vrijdag 25 feb 2022 22 | vestiging Dordrecht
Van intake gesprek tot plaatsing van de keuken, alles perfect. Niets op aan te merken en zeker aan te bevelen om hier uw keuken te kopen.
Reactie of foto toevoegen
“Onze keuken is naar volle tevredenheid geplaatst”
Door Sjaak Roukema op vrijdag 10 dec 2021 21 | vestiging Dordrecht
In Dordrecht gesproken met Edgar de Wildt en in een later stadium met Patrick van Rooij. Beide gesprekken door ons als prettig en informatief ervaren, er werd goed meegedacht en geadviseerd. Qua levering van de keuken ook tevreden en zeker ook over de service v.w.b.het ophalen van het verpakkingsmateriaal. De keuken is geplaatst door Anton Suijker van Keuken Montage Holland, een absolute vakman!! Op een rustige/prettige en voortvarende wijze is de keuken tot onze volle tevredenheid geplaatst.
Reactie of foto toevoegen
“Echt een aanrader”
Door Familie J c van Deventer op donderdag 21 okt 2021 21 | vestiging Dordrecht
Wij zijn zeer tevreden en heel goed geholpen. En zijn zeer blij met de keuken.
Hij is heel mooi en betaalbaar. Echt een aanrader om daar te kopen.
Mvg Familie van Deventer
Reactie of foto toevoegen
“Had niet zo gehoeven”
Door A. Veen op donderdag 21 okt 2021 21 | vestiging Dordrecht
Keuken zou donderdag komen. Blad was beschadigd. Zou allemaal geregeld worden. Uiteindelijk ben ik zelf overal achter aangegaan en heb ik een week zonder keuken gezeten met 3 kinderen. Ik ben laaiend.
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt”
Door Sandra Moorman op dinsdag 27 apr 2021 21 | vestiging Dordrecht
We waren al bij aantal keukenwinkels geweest toen we bij keukenwarenhuis uitkwamen. Heel vriendelijk en deskundig geholpen denken goed mee voelen aan wat we mooi vonden en wat wensen waren en budget. Keuken besteld, keurig op de hoogte gehouden en maandag werd de oude keuken gesloopt en daarna nieuwe geplaatst door Keuken Montage Holland, Anton Suijker. Zeer tevreden over deze man, werkt keurig erg vriendelijk en meedenkend en het resultaat is prachtig super blij met onze keuken. Nu zelf nog wat losse eindjes afhandelen poetsen en inruimen en daarna genieten van de mooie keuken! Bedankt keukenwarenhuis dordrecht en Anton Suijker van Keuken Montage Holland.
Reactie of foto toevoegen
“Toppie”
Door Familie Spekman op vrijdag 16 apr 2021 21 | vestiging Dordrecht
De aankoop van een keuken is voor veel mensen een proces waar je vele slechte verhalen over hoort. Onze ervaring met Keukenwarenhuis was perfect. Helaas moesten we wachten op onze Belling oven en afzuigkap. (Deze komen uit Engeland en u begrijpt het al Brexit...). Maar hij kwam uiteindelijk, maar toen het volgende probleem. 90 Cm breed veel verpakkings materialen paste deze niet door het trapgat naar boven...Dit werd prima opgepakt en uiteindelijk kwam deze met een verhuis lift door de schuifpui op onze eerste etage terecht, ik was niet thuis en mijn vrouw stond er alleen voor. Hij staat op zijn plekkie. Toppie opgelost door het Keukenwarenhuis. Dit bedrijf maakt zijn afspraken waar, en wij kunnen ze zeker aanbevelen Toppie!
Reactie of foto toevoegen
“Montage en levering niet goed gelopen”
Door Mariska van belle op donderdag 8 apr 2021 21 | vestiging Dordrecht
Goedeservice met kopen van keuken, na levering schandalig slecht. Dinsdag keuken geleverd, woensdag zou de monteur komen en er kwam niemand, dan kan je pas om 10 uur bellen, gebeld en ze gingen het uitzoeken s'middags zelf maar terug gebeld of ze al iets wisten, maar nee ze waren ermee bezig, al die tijd rustig en netjes gebleven, want er kan altijd iets gebeuren, helemaal nu met covid, om 6 uur 's avonds ben ik gebeld dat ze nog geen oplossing hadden en dat zelfs de directie ermee bezig was, en of ik zelf een keuken monteur wist of hij de keuken kon plaatsen, dus ik kon hun probleem op gaan lossen. Inmiddels donderdag en om 12uur nog steeds niets gehoord, ben gaan bellen met de monteur en hij kan pas de volgende week donderdag, nu is het klaar en ben gaan bellen met de directie, die zijn alleen via mail bereikbaar, hoe schandalig wil je het hebben,
Reactie of foto toevoegen
“Blij”
Door Sieneke Kooijman-Storm ipv op woensdag 24 mrt 2021 21 | vestiging Dordrecht
Ik ben erg blij met mijn nieuwe keuken. Op wat kleine dingen na. De keuken is echt heel goed en vakkundig gemonteerd door de monteur. Deze monteur verdient ook de 5 sterren. Hij gaf ons nog goed advies over dingen en was heel hulpvaardig. Deze monteur is een echte aanrader. Top gedaan Anton Suijker van keukenmontage holland.
Reactie of foto toevoegen
“Heel tevreden”
Door Patricia op dinsdag 23 mrt 2021 21 | vestiging Dordrecht
Heel blij met onze keuken. Ziet er super uit. Hele goede prijs/kwaliteit verhouding. Niet alles is soepel verlopen, omdat sommige dingen toch niet leverbaar waren, maar uiteindelijk echt heel tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Inlevingsvermogen ontbrak”
Door Jansen op vrijdag 5 mrt 2021 21 | vestiging Dordrecht
Ik zou niemand aanraden een keuken te kopen bij dit bedrijf. Er gaat hier meer mis dan goed. Slechte communicatie & totaal gebrek aan inlevingsvermogen. Mijn verhaal:
Verkoopgesprek. Begon al chaotisch, ik wist vrij goed wat ik wilde. Verkoper gaf aan dat ik daarvoor beter ergens anders heen kon gaan. Wat raar is, aangezien ik de keuken die ik wilde precies daar in de showroom zag staan. Na even doorvragen bleek er toch wat meer mogelijk te zijn. Halverwege het gesprek werd mijn verkoopadviseur zonder aankondiging ingeruild voor een andere adviseur. Blijkbaar hebben die niet met elkaar gepraat, want toen de bestelling gedaan werd bleek er keuken met grepen besteld te zijn i.p.v. een greeploze keuken, zoals besproken met de eerste adviseur. Toen ik hier op attendeerde tijdens het afroepgesprek werd er vooral moeilijk naar mij gedaan. Alsof ik het onmogelijk was dat ik dit had besteld.
Bestelling. Nadat de monteur opmetingen binnenshuis had gedaan, tijdje niks meer gehoord van keukenwarenhuis. Tot ik uit het niets een nieuwe koopovereenkomst kreeg met een korter werkblad en kleinere kasten. Geen uitleg of overleg niks. Ik begreep uiteindelijk waarvoor hier gekozen was (i.v.m. een uitstekende vensterbank), maar dat hier niet over overlegd of gecommuniceerd wordt en zomaar een compleet nieuwe keukenindeling wordt besteld is echt beyond me. Ook is er ondanks het kortere werkblad en de kleinere onderkasten niks aan de prijs gedaan. Ik moest hier zelf naar vragen bij de klantenservice, en wordt vervolgens gewoon genegeerd.
Apparatuur. Een tijd voor dat de keuken geïnstalleerd werd bleken twee apparaten niet op voorraad te zijn: de koelkast en de vaatwasser. Er werd mij gevraagd of ik wilde wachten of een alternatief wilde. Voor de koelkast heb ik een alternatief genomen, voor de vaatwasser werd er een alternatief aangeboden uit een lager segment met andere energieklasse. Uiteraard ging ik hier niet mee akkoord en heb ik gezegd dat ik open sta voor een alternatief van gelijkwaardige kwaliteit. Er werd op een ronduit arrogante manier aangegeven dat dit niet mogelijk was. Wat te betwijfelen valt. Uiteindelijk is de vaatwasser gewoon niet geleverd.
Leveringstermijn. Ik heb de keuken op 2 juli 2020 besteld bij keukenwarenhuis. In het verkoopgesprek (voor de handtekening) werd aangegeven dat er 8 weken levertijd was en dus eind augustus begin september geïnstalleerd kon worden. Na het zetten van de handtekening en check door de manager, werd aangegeven dat deze levertijd nooit gehaald kon worden. Ik kon beter aan eind oktober denken. Rond eind oktober kreeg ik het bericht van keukenwarenhuis dat de levering in de tweede week van december (!!) zou plaatsvinden. De week voor levering, je raadt het al, werd dit half februari. 9 maanden verder voor de levering. Ik dacht dat er een grap met me werd uitgehaald.
Levering & montage. In eerste instantie leek de levering goed te gaan. Echter al snel bleek dat de vaatwasser niet meegeleverd was (zie boven). Ook bleek er een volledig verkeerde kast besteld te zijn, waardoor de vaatwasser überhaupt niet in de kast had gepast. Na enig passen en meten door de monteur leek er een oplossing te zijn, maar er was sowieso een nieuwe kast nodig, die weer besteld moest worden. Tijdens installatie van de keuken bleek verder dat de oven defect was. En dat de verkeerde kookplaat meegeleverd was (met afvoer i.p.v. recirculatie). Oftewel, meer werkte niet, dan wel. En met de vorige keuken gedeinstalleerd, mist er dus elke mogelijkheid tot etensbereiding.
Service. Fouten kunnen gebeuren, het gaat om erom hoe deze opgelost worden. En hier begon mijn klomp pas echt te breken. De donderdag na montage belde ik met de klantenservice in Dordrecht om te kijken hoe alles opgelost kon worden. Daar werd aangegeven dat er eerst intern gesproken diende te worden om alles duidelijk te krijgen, voordat er wat gedaan mee kon worden. Aangezien de beste man op vrijdag vrij was, ging dat sowieso maandag pas worden. Toen ik aangaf dat voor het bestellen van een nieuwe kookplaat volgens mij weinig overleg nodig was, gaf hij aan dat ze alles in 1x wilde regelen. Met het bestellen van een nieuwe kast, dat enkele weken in beslag zou nemen, in het achterhoofd, lijkt me op z'n minst dat de kookplaat op korte termijn geregeld kon worden. Tot mijn verbazing krijg ik een aantal dagen later (inmiddels 2 weken na levering) een mailtje dat ik de rest van de artikelen in week 13 (begin april) kan verwachten. Nog eens 4 weken zonder gebruik te kunnen maken van een keuken!!! Op mijn vraag of in ieder geval de kookplaat eerder geregeld kan worden wordt vervolgens niet gereageerd. Ik krijg alles behalve het gevoel dat mijn urgentie ook gevoeld wordt door keukenwarenhuis. Maar dat ze vooral doen wat voor henzelf het makkelijkst is. En dus van hun probleem, mijn probleem maken. Hoe moeilijk kan het zijn een zeer gangbare kookplaat te op korte termijn te vervangen. Tot dusver ben ik nog niet eens toegekomen om mijn overige punten tijdens mijn klantreis met de servicedesk te bespreken, zoals de niet terugbetaalde meerprijs, gebrek aan afstemming, 9 maanden uitgestelde levering etc, maar dat zal nog wel wat worden...
Kortom: Als je wil dat je serieus genomen wordt nadat je toch een flink pak geld uitgeeft, kan je beter ergens anders je keuken kopen. Buiten dat zo'n beetje alles is misgegaan wat er mis kon gaan, heb ik totaal niet het idee dat er serieus wordt omgegaan en met urgentie wordt geprobeerd dit op te lossen. Ik ben hevig teleurgesteld, boos en ronduit verbaasd over hoe ze hier mee denken weg te kunnen komen. Buiten dat ik door dit alles weken zonder fatsoenlijke kookgelegenheid zit, apparatuur niet heb die ik wel betaald heb en hierdoor extra kosten maak, voel ik me vooral gewoon zwaar voor paal gezet.
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige keuken aan het einde”
Door J.v. Kouteren op vrijdag 29 jan 2021 21 | vestiging Dordrecht
Naar aanleiding van verhalen het boek aangevraagd. Na dit doorgebladerd te hebben met 3 leden van ons gezin hadden we alle 3 dezelfde keuken uitgekozen. Vervolgens afspraak gemaakt in begin juni. Hierbij goed ontvangen en de keuken in principe op papier gezet en een koop overeen gekomen. Het mooie van Keukenwarenhuis is dat je dan tijdje later weer terug moet komen voor het definitieve verhaal. Dan kan je thuis nog even de zaak overzien en eventuele dingen die je vergeten bent of toch liever anders had gezien overdenken en op papier zetten . Begin augustus zijn we weer terug gegaan en dingen aangepast en alles definitief besproken. Keuken ook i.v.m. corona plaatsen begin December. Alles netjes op tijd gebracht dag ervoor. Op de dag van plaatsing kwam installateur Julio deze man heeft alles op een zeer correcte manier geïnstalleerd ook de fouten die wij zelf hadden veroorzaakt werden zonder moeilijk te doen opgelost. Er werd over alles overleg gepleegd en netjes gewerkt. Tijden het zetten kwamen we erachter dat er 2 dingen verkeerd geleverd waren ( kast en gasfornuis) dit is reeds zonder veel problemen prima opgelost. Einde verhaal hebben we prachtige keuken precies zoals we wilden .Dit ook met dank aan installateur Julio ..
Reactie of foto toevoegen
“Enthousiast”
Door Theo en Suze Davidse op zaterdag 21 nov 2020 20 | vestiging Dordrecht
Ook wij zijn erg enthousiast over dit bedrijf. Hoewel we ons in ons eerste gesprek enigszins overdonderd voelden. Het ging allemaal ineens zo rap: de verkoper checkte onze wensen, keek naar de maten en tekende een keuken. Oké, dat werd em dan! Binnen het uur stonden we buiten en we hadden een keuken gekocht! Gelukkig volgde er na 3 weken een vervolggesprek met een technische man. Bij ons was dat Patrick. We waren ruim op tijd in de zaak om alles nog eens grondig te bekijken en kwamen zelf toen al tot meerdere wijzigingen: kleur van het blad en de handgrepen. Alles was toen nog mogelijk, gelukkig! Zelfs een apothekerskast kon er nog tussen geplaatst. Hulde aan Patrick, die ons fantastisch begeleid heeft naar een geweldig eindresultaat. Super! We genieten er elke dag van.
Reactie of foto toevoegen
“Geplaatste keuken”
Door Rag maas op zondag 18 okt 2020 20 | vestiging Dordrecht
In februari 2020 keuken besteld,na tweede gesprek kwam er toch nog extra kosten erbij. in juni en begin augustus zouden ze de keuken plaatsen maar door verschillende communicatie problematiek werd de keuken eind augustus eindelijk geplaatst door een vakkundige monteur Anton in zijn eentje,bleek alsnog een aantal onderdelen niet goed geleverd te zijn.in oktober 13de is Anton weer teruggekomen en uiteindelijk is de keuken naar tevredenheid geplaatst.
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt”
Door Cornelis op zondag 11 okt 2020 20 | vestiging Dordrecht
Dit is een replica van een bedankmail aan KEUKENWARENHUIS. Goedemorgen Paul. Inmiddels 3 weken na ingebruikname , maar nooit te laat om mijn waardering voor u , uw bedrijf , en uw collega's uit te spreken.Een prachtig resultaat staat er , kijk maar. De achter- en zijwanden zijn er nog niet , maar virtueel was het toch mogelijk ze in de foto's te zetten, inclusief de beeldelementen. En dit gaat hier inmiddels de hele buurt rond , inclusief een vracht reclame voor u van onze kant. U bent met uw hele team heel bijzonder. Werkelijk alles was kloppend, een strakke rechtlijnige organisatie , een zeer vakkundige montage , en zei het meisje" zet 2 bazen bijelkaar , en je hebt ruzie " maar ooh ooh wat hebben we veel lol gehad. Een en al service. Wij rekenen uw bedrijf tot de grootsten , misschien niet in omvang maar wel in de prachtige uitvoering van uw taakomschrijving.gemaakt door een baas met visie....denken wij. Zeer hartelijk bedankt , ook alle collega's Groet enz
Reactie of foto toevoegen
“Zelfgemonteerde keuken”
Door Diane van Loon op woensdag 7 okt 2020 20 | vestiging Dordrecht
Goed geholpen met samenstellen van de keuken. Een fijn 2e gesprek gehad om de puntjes op de i te zetten. Levering was op de afgesproken datum en alles was goed verpakt. Wij hadden een nalevering nodig omdat wij wat vergeten waren te bestellen. Dit was geen probleem en inplaats een lever tijd van +/- 8 weken was het binnen 4 weken binnen. Echt een top zaak met fijne medewerkers en een goede service.
Reactie of foto toevoegen
“Niets dan lof”
Door J. de Bruin op vrijdag 4 sep 2020 20 | vestiging Dordrecht
Vanaf de eerste keer in het keukenwarenhuis tot dat de keuken geplaatst is door Anton Suijker van keuken montage Holland, niets dan lof, alles is perfect geregeld, de keuken wordt binnen gebracht en na plaatsing wordt het verpakkingsmateriaal opgehaald.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer correct”
Door D. van Andel op woensdag 2 sep 2020 20 | vestiging Dordrecht
Een warenhuis met heel veel keus. Geen opdringerige verkopers, maar ze zijn er als je ze nodig hebt. Het aankoop stappenplan is heel fijn en overwogen. Geen aanbetaling. De service en montage waren zeer correct. Zelfs na de inbouw blijven ze betrokken.
Reactie of foto toevoegen
“Dik tevreden”
Door Fam. Engels op zondag 16 aug 2020 20 | vestiging Dordrecht
Bij het eerste bezoek uitgebreide info gekregen en voorlopige opstelling gemaakt. Niets was teveel voor Ahmad Mohammed. Vele keren door de showroom gelopen om mogelijkheden te zien en andere combinaties te bekijken. Ook het definitieve afroepgesprek was zeer prettig en professioneel. Patrick van Rooij nam alle tijd om onze kleine aanpassingen te verwerken of te corrigeren als er nog een betere oplossing was. Daarna goed op de hoogte gehouden van de voortgang van het leverings- en betalingsproces. Op 7 augustus werd de Ballerina keuken en de AEG apparatuur keurig verpakt en compleet geleverd. Op 10 en 11 augustus heeft Anton Suijker van Keuken Montage Holland de keuken geplaatst bij meer dan 30 graden (hitte golf). Anton is een rustige en zeer vakkundige monteur. Overlegde veel met ons over aansluitingen, hoogte losse kastjes, plaats van handgrepen, etc. Tijdens de werkzaamheden was er prettig contact, vooral bij het integreren van de bestaande vloerverwarming unit in een hoekkast. De unit moest bereikbaar blijven. Toen de keuken geplaatst was werd alle verpakkingsmateriaal weer opgehaald. Ook werd de hele keuken nog van binnen en buiten gestofzuigd. Wat een service!!. Het keukenwarenhuis belde de dag erna nog op of er oplevering actie punten waren geconstateerd. Ook de nalevering van stootranden en vensterbank, welke pas na plaatsing definitief konden worden opgemeten, werd direct opgepakt. Wij zijn dik tevreden en genieten van onze mooie keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Plaatsing zeer vakkundig”
Door jan de Koning op maandag 20 jul 2020 20 | vestiging Dordrecht
We zijn goed en vakkundig geholpen met de ruimtelijke indeling, de keuken is zeer vakkundig geplaatst door Anton Suijker van keukenmontage Holland.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Reinier en Astrid op zaterdag 20 jun 2020 20 | vestiging Dordrecht
Enige maanden geleden - na een goed vergelijk tussen diverse aanbieders - langs gegaan bij Keukenwarenhuis in Dordrecht. Omdat wij geen standaard keuken hebben, wilden wij ons eerst goed oriënteren bij diverse aanbieders. Bij toeval begon onze oriëntatie bij het keukenwarenhuid i.v.m. een toen geldende actie. Wij hadden al direct een leuk gesprek met de adviseur Ahmad (super aardige man en erg kundig) en hoewel wij het eigenlijk nog niet direct van plan waren, stonden wij weer buiten met een gekochte keuken, zonder bij andere aanbieders terecht te zijn gekomen! Hierbij hadden wij totaal niet het idee dat deze keuken aan ons was opgedrongen, sterker: wij hadden - en hebben - het idee dat wij continue uiterst serieus zijn genomen. Nadat de keuken op papier was samengesteld, werd ons dossier overgedragen aan Paul. ook Paul liet zien dat hij zeer kundig en ervaren was. Wij hebben veel respect voor hoe Paul van een enorme berg informatie een duidelijk verhaal wist te maken. Tussentijds hebben wij nog wat wijzigingen in onze beoogde opstelling gemaakt en ook dat was geen enkel probleem. De datum van plaatsing kwam telkens dichterbij en toen bleek dat wij een foutje met een bestelde kraan hadden gemaakt. Ook dat heeft Paul nog een dag voor de daadwerkelijke levering van de keuken in orde weten te maken. ook hier weer niets anders dan lof! De keuken werd gebracht en door de enorme hoeveelheid van dozen, konden wij alleen maar hopen dat alles wat besteld was, ook daadwerkelijk was geleverd, dit zouden wij zien bij het monteren. Een paar dagen later begon de montage door Julio, welke zich keurig een dag voor plaatsing (in het weekend) bij ons melde met de starttijd. Bij het monteren bleek ook de grote vakmanschap van Julio en zijn collega's; in 2 dagen tijd zagen wij volledig de keuken ontstaan, welke wij toen eigenlijk alleen maar grotendeels op papier hadden bedacht en welke volledig aan onze wensen voldeed. Nu, een paar dagen staat onze keuken en wij vinden hem per dag mooier worden. Er waren wel een paar kleine rimpeltjes, maar deze zijn, of worden, uiterst professioneel recht gestreken. Terugkijken hebben wij van A tot Z een uitstekend gevoel overgehouden aan Keukenwarenhuis en alle medewerkers van de betreffende afdelingen en wij kunnen hen echt van harte aan iedereen aanbevelen. Tevens durf ik best aan te geven dat wij nogal kritisch zijn, maar ook hier zijn onze verwachtingen overtroffen. Wij wachten nu nog op enkele details, welke wij ná montage hebben besteld en op een nieuwe afzuigkap, want helaas was deze al beschadigd uit de doos gekomen ( zonder enige probleem, of discussie werd direct aangegeven dat hier een nieuwe voor wordt besteld), maar ook hier hebben wij het volste vertrouwen in. Kortom: zéér tevreden - kritische- klanten, die Keukenwarenhuis van harte aanbevelen aan potentiële nieuwe klanten
Reactie of foto toevoegen
“Een 10 voor de monteur”
Door John Giesselbach op donderdag 11 jun 2020 20 | vestiging Dordrecht
Er werd prima met ons meegedacht vwb opstelling enz. Verder prima info gedurende de voorbereiding . Keuken is perfect geplaatst door Anton Suijker van keuken montage Holland. Dit is echt een vakman, rustig en heel precies.Hij krijgt van mij een 10.
Reactie of foto toevoegen
“Positief”
Door Fam reedijk op dinsdag 12 mei 2020 20 | vestiging Dordrecht
Bij binnenkomst voelde we ons meteen welkom. De verkoper heeft goed geluisterd naar onze wensen. Een keuken geheel naar eigen wensen aangepast voor een mooie prijs. Daarna konden we handvatten nog wijzigen en nadenken over het keukenblad. Toen tekening nog eens doorgenomen en was geheel naar wens. Keuken netjes en op tijd afgeleverd. Dd hoekstukjes waren vergeten, de klantenservice ondernam meteen actie en 2 dgn later kon ik ze op komen halen. Was voor ons sneller dan opsturen. Afspraken worden nagekomen, zeer klantvriendelijk.
Reactie of foto toevoegen
“Monteur werkte netjes en goed”
Door Chris de Jong op donderdag 7 mei 2020 20 | vestiging Dordrecht
Bij aankoop van de keuken werden we heel goed geadviseerd, er werd meegedacht over mogelijke oplossingen en indelingen. Deze week is de monteur, Anton Suijker, geweest om de keuken te installeren, wat hij heel goed en netjes gedaan heeft (een prima vakman). Een stukje achterwand en een stopcontact waren helaas niet geleverd maar daar wordt aan gewerkt. Hij liep tegen een paar probleempjes aan maar wist die vakkundig op te lossen. We zullen zowel keukenwarenhuis als Anton van harte aan anderen aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Heel tevreden”
Door Marian van Weelde op woensdag 1 apr 2020 20 | vestiging Dordrecht
Heel tevreden met de aanschaf van onze Nobilia Stone Art keuken. Fijn geholpen door Robert-Jan met de aanschaf en definitief maken van de keuken. Vervolgens alles perfect afgeleverd en gemonteerd door Anton van Keukenmontage Holland. Ook de service van Keukenwarenhuis is prima. Er zal een kras op de afzuigkap en deze is goed en snel vervangen voor een nieuwe. Ik raad Keukenwarenhuis zeker aan.
Reactie of foto toevoegen
“Ontzettend tevreden”
Door J.H. van Gent op vrijdag 6 mrt 2020 20 | vestiging Dordrecht
Wij hebben een Nolte VRD (Nolte Lux met laklaminaat hoogglans front rondom opgedikt) keuken gekocht en geplaatst door een fantastische monteur Marco van der Avort uit Oosterhout. Hij heeft geweldig werk geleverd: elektriciteit, gas - en waterleidingen gelijk op de juiste plaats aangebracht zonder veel overlast. Daarna de keuken met een enorme nauwkeurigheid geplaatst. Hij ging ontzettend secuur te werk. En wat een werklust, zelden zoiets meegemaakt. Hij komt ook afspraken zoals afgesproken altijd na. Zo kom je nooit voor verrassingen te staan. Wij zijn in één woord ontzettend tevreden, mede dankzij Marco!!!!
Reactie of foto toevoegen
“Niet blij mee”
Door herman kroon op vrijdag 6 mrt 2020 20 | vestiging Dordrecht
keuken gekocht 18000 euro vaatwasser met bestekla besteld krijg een vaatwasser zonder bestekla antwoord van hun is nieuwe type heb ik niet om gevraagd naar de zaak geweest u hebt gelijk u kan deze gebruiken tot de goede is geleverd dag later telefoontje wij wisselen hem niet om want u heeft hem al gebruikt terwijl hun zijden je kan hem gebruiken tot de goede er is.achterwand besteld moet 3 meter lang zijn kan is die 1,6 mm dik en van 0,9 mm dik kan in twee delen zie je niks van zijden ze krijg hem geleverd is 1,6 mm 2 delen moet op houten balken lijken dat het patroon anders is oke maar de balken moeten wel in lijn zijn wat niet zo is als het tegen mekaar staat hun antwoord hij bestaat niet in drie meter en het patroon klopt niet omdat het twee delen zijn dat is normaal. speciaal om gevraagd bij aankoop zie je niets van nee meneer zie je helemaal niets van.ze zeggen beste service in nederland nou de service is zwaar K mijn advies koop daar nooit je keuken als je betaald heb is de service weg en liggen de fouten bij jou volgens hun.als je daar een keuken koopt neemt de gesprekken op die je hebt.
Reactie of foto toevoegen
“Zeker tevreden”
Door D.A. Plandsoen op donderdag 27 feb 2020 20 | vestiging Dordrecht
Wij hebben de keuken gekocht in Dordrecht. De ontvangst was hartelijk en de gesprekken over de keuze die wij hadden waren voor ons helder en duidelijk.
De leveringsdatum was goed overeengekomen en werd zeker stip op tijd afgeleverd. Ook de monteur (dhr. A. Suiker) was vriendelijk en heeft de installatie goed verzorgd. Wij zijn zeker tevreden met de keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door Carmen Batenburg-Arenas op dinsdag 11 feb 2020 20 | vestiging Dordrecht
Wij zijn superblij met onze nieuwe keuken. Goede service van zowel de verkopers als van de monteurs die de keuken komen plaatsen. Wij raden deze keukenwinkel zeker aan.
Reactie of foto toevoegen
“Prettig”
Door Ria & Jan Brouwer op maandag 3 feb 2020 20 | vestiging Dordrecht
Laatste Donderdag en Vrijdag van januari/2020 werd onze nieuwe Ballerina keuken geplaatst door Marco en Richard. Wat werken die mensen zorgvuldig, schoon en hard! Marco hield volledig rekening met onze wensen en er was hem geen moeite teveel om aanpassingen voor onze situatie te doen. Aan het eind ontdekte hij nog 2 putjes in het werkblad en een deukje in een apparaat die wij zelf niet gezien hadden. Hij verzekerde ons dat Keukenwarenhuis dat gaat regelen. De keuken staat er strakker in dan in de showroom. Het is een plaatje en alles werkt perfect. De aankoop bij Keukenwarenhuis was een heel proces en geen moeite was hen teveel om aan onze wensen tegemoet te komen. Omdat we de keuken ruim voordat onze verbouwing klaar was hadden besteld heeft die tijden in de wacht gestaan zonder enige aanbetaling. Prettige regeling. Nu lekker kokkerellen maar met 1 bedenking: Helaas maakt een perfecte keuken niet zomaar een betere kok.
Reactie of foto toevoegen
“Stop met shoppen”
Door Anja en Jacob Schook op vrijdag 10 jan 2020 20 | vestiging Dordrecht
Als je echt service wilt, ga dan naar keukenwarenhuis.nl. Probleem met verkeerd aanrechtblad meteen opgelost. Bij nader inzien toch graag een stollenwand, gratis geleverd. Schroeven van de handgreep die de binnenlade iets beschadigde werd opgelost door verzinken en nieuwe binnenlade fronten. En dan de aftersales geweldig ze bellen na of alles naar tevredenheid is opgelost. Stop met shoppen en ga naar keukenwarenhuis.nl. Alle betrokken medewerkers bedankt Mark kan trots zijn op jullie.
Reactie of foto toevoegen
“Zo hoort het”
Door Gertjan op maandag 6 jan 2020 20 | vestiging Dordrecht
Een nieuwe keuken is toch maar een spannende ervaring. Je koopt voor een vermogen aan kastjes en apparatuur en je bereid zelf de leidingen voor, maar het moet toch allemaal maar goedkomen. De samenwerking met Keukenwarenhuis en de door hun voorgestelde ABC-montage liep echter goed en het resultaat mag er wezen. Ook een service puntje werd serieus en snel opgepakt door ze. Kijk, zo hoort het. Ik beveel deze club aan!
Reactie of foto toevoegen
“Nolte keuken”
Door Anneke & Willem Visser op dinsdag 29 okt 2019 19 | vestiging Dordrecht
In juli 2019 hebben wij een Nolte ECO type Madeira gekocht in het filiaal Dordrecht. Wij werden daar uitstekend geholpen door de ( echte ) verkoper Jos de Koning.Na nog wat wijzigingen is onze keuken op 28 en 29 oktober geplaatst door Anton Suiker van Keukenmontage Holland. Een zeer technische vakman, let op de details, een buitengewoon harde werker en bovendien heel prettig in de omgang.Wij kunnen hem zeer aanbevelen. Ook de contacten vooraf, het inmeten en de plaatsing waren top! Ook vanuit Keukenwarenhuis was alles perfect geregeld.De keuken werd 's ochtends om 7.15 uur afgeleverd door verhuisbedrijf R. Vlot waarvoor ook alle lof voor het sjouwen van al het materiaal.! Direct daarna ging Anton Suiker zeer voortvarend aan de slag, en binnen no-time waren vrijwel alle dozen uitgepakt en ging hij zeer systematisch te werk. Na 2 dagen hard bikkelen mag het eindresultaat er wezen, wij zijn er zeer content mee. Ook werden de dozen, karton, piepschuim en andere afval op de laatste dag van de montage opgehaald door een wagen van Keukenwarenhuis. Conclusie: zowel de verkoop , het plaatsen en de afwerking allemaal top.
Reactie of foto toevoegen
“Alle lof”
Door Mes/ van oudenaarden op donderdag 5 sep 2019 19 | vestiging Dordrecht
Complete keuken gekocht bij keukenwarenhuis Dordrecht. Het uitzoeken was plezierig, wij zijn goed geadviseerd zonder onnodige bemoeienis. Mail en telefooncontact verliepen eveneens plezierig. Het inmeten gebeurde vakkundig door Anton Suijker. Anton kwam zelf om de keuken te plaatsen, wat een vakman! Voor toekomstige klanten van Keukenwarenhuis, het zou fijn zijn (Zonder andere monteurs tekort te willen doen) als je Anton Suijker kon vragen voor inmeten en plaatsing. Alle lof voor Anton, top.
Reactie of foto toevoegen
“Topkeuken”
Door Timo van de Lagemaat op woensdag 4 sep 2019 19 | vestiging Dordrecht
Als trouwe fan van FC Dordrecht heb ik mijn kritische vrouw met enige tegenzin meegesleept naar shirtsponsor Keukenwarenhuis.nl. Je hoort mensen vaak klagen over de aankoop en plaatsing van hun keuken. Onlangs hebben wij een mooie keuken gekocht bij keukenwarenhuis.nl XXL in Dordrecht. Alle vooroordelen die mensen hebben over veel 'keukenboeren' gelden NIET voor keukenwarenhuis.nl. Dit is van begin tot t eind gewoon een goede oprechte zaak met mooie Duitse kwaliteitkeukens. Het eerste verkoopgesprek was gemoedelijk, helder en totaal niet opdringerig. De afwijkingen die wij wilden ten opzichte van de voorbeeldkeuken in de enorme showroom hadden een kleine maar eerlijke meerprijs. Denk aan upgrade apparatuur en andere/extra kastjes. Een paar weken voor de definitieve order kwam er eerst iemand inmeten en kijken of de leidingen op de juiste plaats zaten. In een tweede gesprek wordt daarna alles nagelopen en hebben we nog wat aangepast. Niet omdat dat ons werd opgedrongen maar omdat wij daar zelf om vroegen. De keuken bleef nagenoeg t zelfde in prijs. Zelfs in een final check een paar dagen later wilde mijn vrouw toch nog iets aanpassen. Ook dat was nog mogelijk. Dan de plaatsing. Dinsdag alle spullen gebracht door keurige mensen van een soort verhuisbedrijf. Op woensdag is de keuken perfect in 1 dag neergezet door echte vakmannen. Alle zaagresten en verpakkingen netjes afgevoerd en dus binnen een dag een topkeuken in ons nieuwe huis. Kortom een super tevreden klant met een prachtige en betaalbare kwaliteitskeuken met een service van A tot Z waar veel andere bedrijven nog wat van kunnen leren! Keukenwarenhuis is ook wat mijn kritische vrouw betreft een aanrader voor iedereen die toe is aan een nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Slechte communicatie”
Door Carla op vrijdag 24 mei 2019 19 | vestiging Dordrecht
Mensen als je een keuken wil laten plaatsen ga dan vooral niet naar keukenwarenhuis in dordrecht. Wat een slechte communicatie en service daar . Ik ben al 8 maanden bezig! Keuken is prachtig maar de keuken was scheef gemonteerd. Na heel veel mailtjes van mijn kant is er eindelijk iets aan gedaan. Nu zit ik al 6 weken op een deur te wachten die met spoed besteld zou zijn. Ik ben er zo klaar mee !
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt”
Door Fam C. Stoker op zaterdag 4 mei 2019 19 | vestiging Dordrecht
Prima verloop met de aanschaf van nieuwe keuken en verleende service! Montage door Anton Suijker ook prima geregeld! Bedankt, Top!
Reactie of foto toevoegen
“Complete keuken”
Door C.W. v.d. Meijden op zondag 14 apr 2019 19 | vestiging Dordrecht
Complete keuken. Top kwaliteit. Vriendelijk geholpen. Ook bij tweede afroep alles duidelijk gecontroleerd. Aflevering precies op tijd de monteurs konden zo aan de gang.zelfs een dag eerder dan verwacht.hulde aan ABC Montage monteurs(top) er was dan ook niets aan te merken alles klopte. Zelfs bij het inmeten had Fred van ABC Montages nog tips. Tip: tegels zetten en afkitten zou gelijk geregeld moeten zijn. Ook dat het in een rekening word verwerkt.
Reactie of foto toevoegen
“Goed gegaan”
Door hj de graaff op dinsdag 2 apr 2019 19 | vestiging Dordrecht
een keuken en diversen keuken apparatuur en ben daar bij goed geholpen en goede uitleg gehad
Reactie of foto toevoegen
“Complete keuken”
Door Chris Steenbergen op donderdag 28 mrt 2019 19 | vestiging Dordrecht
Complete keuken, topkwaliteit en wat nog belangrijker is: zeer klantvriendelijk, het proces rustig doorlopen langs alle keuzemomenten, goede adviezen, zonder ook maar even "gestuurd" te worden in een bepaalde richting. Uitstekende levering en nazorg!
Reactie of foto toevoegen
“Fijn geholpen”
Door Fam. Lindhout op vrijdag 25 jan 2019 19 | vestiging Dordrecht
Wij hebben vorig jaar een keuken gekocht bij het Keukenwarenhuis. We zijn heel tevreden, fijn geholpen, vriendelijke en gezellige mensen. Ook na het plaatsen van de keuken, goede service! Een tip: maak met de keuken installateur zodanige financiële afspraken, dat de consument niet met een extra factuur voor meerwerk geconfronteerd wordt.
Reactie of foto toevoegen
“Doorn in het oog”
Door Jan Mol op dinsdag 22 jan 2019 19 | vestiging Dordrecht
Het verkoopgesprek verliep in eerste instantie goed, de rest was vooral ellende en heel veel boze telefoontjes. Men was vergeten een inmeetafspraak in te plannen, zodat de keuken niet goed besteld was en het dossier alvast op afgehandeld was gezet. Onze keuken dus weer een aantal weken later pas geleverd zou kunnen worden. Na het inmeten moest er een nieuw gesprek plaatsvinden om op alles akkoord te geven en hiervoor was pas na 4 weken tijd !! Hemel en aarde bewogen om dit alsnog eerder gepland te krijgen. In dit gesprek wel een tegemoetkoming gekregen. De 2e week van augustus 2018 werd onze keuken geplaatst. Enkele onderdelen ontbraken waar we vervolgens tot 7 november op hebben moeten wachten. Ook het keukenblad bleek verkeerd ingemeten. En werd door de monteur opnieuw besteld, 8 November werd dit geleverd en gemonteerd.....dachten we. Wat bleek, het verkeerde keukenblad was geleverd en de monteur kon dus weer terug naar huis. Weer een nieuw blad besteld...en al die tijd geen stopcontacten of tegenwerk op de muren mogelijk. We wonen in een prachtig huis, maar de keuken is een doorn in ons oog. Het is inmiddels de 3e week van januari, en nog steeds geen nieuw keukenblad....vorige week weer eens gebeld en mij werd doodleuk verteld dat de fabrieken tussen kerst en oud en nieuw dicht waren geweest dus week 6 op zijn vroegst, dan nog een aflever afspraak maken en de monteur inplannen. Met een beetje mazzel is onze keuken af een jaar nadat hij geleverd is. Wat ons betreft nooit meer een keuken van het keukenwarenhuis.
Reactie of foto toevoegen
“Alles goed geregeld”
Door Aad van Loenen op maandag 21 jan 2019 19 | vestiging Dordrecht
Het kopen van een keuken is supergoed uitkijken en kopen wat jij wilt. Na enkele zaken gehad te hebben kwamen wij bij Keukenwarenhuis in Dordrecht. Daar werden wij hartelijk ontvangen en ontmoetten we Simon. De gesprekken waren vriendelijk en hij gaf ons ook een aantal tips. In ongedwongen sfeer wisten wij precies welke keuken we wilden en met de aanwijzingen de voorbeelden in de grote showroom werd onze realiteit en droom werkelijkheid. Ook prijstechnisch kwamen we uit op een prijs waar we beiden mee konden leven. Vooraf hadden we in "ervaringen keukens" diverse bedrijven vergeleken en kwam Keukenwarenhuis zeer goed uit de bus. Ook wilden wij, gezien de berichten in ervaringen de keukenmonteur Anton Suiker de keuken laten plaatsen. Een geschikte vent. die zijn vak verstaat. Al met al een hele goede ervaring met keukenwarenhuis en Anton Suiker, een combinatie die zeker aan te raden is. Alles goed geregeld.
Reactie of foto toevoegen
“Eind goed, al goed...”
Door Arnold van der Borden op dinsdag 8 jan 2019 19 | vestiging Dordrecht
Begin vorig jaar (2018) heeft mijn vriendin een keuken gekocht bij het keukenwarenhuis in de vestiging Ter Aar. Nadat de keuken was opgemeten, werden in de showroom, wensen en mogelijkheden van de nieuwe keuken op elkaar afgestemd en na goede begeleiding alle afspraken 100% nagekomen. Gemaakte keuze van apparatuur, kasten, lade's, uitvoering en kleur waren perfect verwerkt in (3D) tekeningen, bijhorende leiding schema's en al snel beschikbaar gesteld. Dordrecht is voor mij wat dichter bij dan Ter Aar en gesteund door deze goede ervaringen, daar mijn keuken besteld. Ook een Nolte keuken, zelfde type, andere kleur. Maar.....in het proces daarna bleek al snel dat dit niet zo voorspoedig zou verlopen als gedacht en ging zowel in de communicatie, planning, samenstelling en aflevering veel mis en wilde ik ook eigenlijk liever van de koop afzien.
(Het filiaal in Dordrecht had in die periode veel te kampen met structurele personele onderbezetting, griepvirus en andere zaken waardoor afspraken niet konden worden nagekomen. Als klant kun je hier niets mee, is het ook niet aan mij, maar heb je er wel mee te maken)
De dame aan de balie had veel begrip voor deze vervelende situatie en stelde voor een gesprek te regelen met de directeur Mark Verkerk. Ondanks de goede wil had ik vooraf eerlijk gezegd twijfel over een goede afloop, maar was ik erg blij met de uitkomst van dit gesprek en de toezegging dat Mark Verkerk vanaf dat moment mijn vaste contact persoon zou zijn. Bovendien was ik blij dat we niet in een "nog" vervelender "ja, maar" discussie terecht kwamen en zijn we gezamenlijk de status van mijn bestelling doorgelopen en noodzakelijke aanpassingen uitgevoerd om alles op orde te krijgen. Mark gaf een duidelijke (vertrouwelijke) uiteenzetting hoe we in deze situatie beland waren, maar dan als uitleg en niet ter verdediging en stelde vanaf dat moment één doel "een tevreden klant" en ik ben in de periode ook ruimhartig in aanvullende werkzaamheden en materiaal tijdens het plaatsen van de keuken gecompenseerd voor alle ongemakken.
Daar waar andere organisaties nog wel is een ontevreden of verloren klant willen accepteren, kan ik dat van het Keukenwarenhuis zeker niet zeggen en hebben Mark Verkerk, de medewerkers van Keukenwarenhuis en zeker ook de monteur Ron van Doorn, alles in het werk gesteld om het 100% in orde te krijgen. Mede door een goede wederzijdse verstandhouding is dat helemaal gelukt en dat vind ik een compliment aan genoemde personen waard.
Een keuken maken is niet alleen plaatsen van kasten en apparatuur, maar ook inpassen in een bestaande situatie wat door monteur Ron van Doorn met veel deskundigheid, meedenkend, humor en voorstellen hoe uit te voeren is opgelost met een prachtig eindresultaat. En ja, het klopt, ik was in aanloop zeker niet blij met dit alles, begrijp ook dat er dingen ongewild verkeerd kunnen gaan, maar door een goede klantenservice van directeur Mark Verkerk, monteur Ron van Doorn en de medewerkers van het Keukenwarenhuis heb ik (net als mijn vriendin met haar keuken) erg goede ervaringen hier en mocht ik nog is denken aan een andere keuken, dan komen wij hier weer graag terug. Dus...eind goed, al goed.
Reactie of foto toevoegen
“Oprecht tevreden”
Door Johan Wortel op vrijdag 9 nov 2018 18 | vestiging Dordrecht
Super geholpen, vrij snel een offerte gemaakt en fantastisch goed ingebouwd(John bedankt!). Daarbij nog eens € 1.000,- bespaart op de concurrent (Reddy Keukens). Voor mijn volgende keuken kom ik zeker weer bij jullie langs!
Reactie of foto toevoegen
“Keuken gekocht”
Door R de jong op vrijdag 5 okt 2018 18 | vestiging Dordrecht
Keuken gekocht bij keukenwarenhuis Dordrecht. We waren er snel uit bij keukenwarenhuis, de verkoper heeft ons vriendelijk geholpen, later nog een gesprek gehad met dhr Fuchten, om de puntjes op de i te zetten, ook dit verliep voorspoedig. Bij thuiskomst kwamen we er alleen achter dat we een extra stopcontact waren vergeten erbij te doen. 8 weken bezig geweest om dhr Fuchten te pakken te krijgen, we zouden telkens terug gemaild of gebeld worden maar dit gebeurde niet, uiteindelijk kregen we eindelijk een mailtje terug van dhr Fuchten, het zou dus geregeld zijn. Uiteindelijk bleek dit voor alsnog niet het geval dus wij keukenwarenhuis weer bellen, na 20 min in de wacht zou dhr fuchten contact opnemen met de monteur. De volgende dag bleek dit dus niet gedaan te zijn, wij weer terug bellen, dhr fuchten zou ons zsm terug bellen maar dit is dus niet gebeurd. In dat opzicht verdiend dhr Fuchten de schoonheidsprijs zeker NIET. Onze keuken is geplaatst door keukenmontage Holland (Anton Suijker) die krijgt van ons 5 sterren. Contact met keuken montage Holland verliep snel en soepel. De keuken is heel netjes geplaatst en afgewerkt. En het probleem van 't stopcontact is door dhr Suijker netjes opgelost. We zijn er heel blij mee.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer vakkundig”
Door Richard van den Burg op dinsdag 25 sep 2018 18 | vestiging Dordrecht
Wij hebben afgelopen zomer een nieuwe keuken gekocht bij het keukenwarenhuis in Dordrecht. Wij zijn hier zeer vakkundig geholpen. Vonden vooral prettig dat het een kleine zaak is waar aandacht is voor de persoonlijke aanpak, geen gepush en ook bereid om met je mee te denken. Ook kregen wij een goede aanbieding. De monteur, Anton, die de keuken bij ons heeft ingemeten en geplaatst verdiend volgens ons een dikke 10. Een echte VAKMAN. Wij bevelen deze zaak zeker aan.
Reactie of foto toevoegen
“Altijd bereikbaar”
Door M unal op woensdag 5 sep 2018 18 | vestiging Dordrecht
Na een reklame gezien te hebben op facebook, besloten we een keuken Aan te schaffen bij Keukenwarenhuis. het verkopend personeel was heel vriendelijk en meedacht en mij geen mes op de keel zette waarvoor complimenten. Een aantal dingen klopten niet en zijn snel opgelost. Ook was men altijd bereikbaar en bereid om me te helpen. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik erg tevreden ben over de service en met mijn keuken. Zelfs vonden we de bestaande grepen minder mooi na een berichtje kregen we spontaan een doosje nieuwe gestuurd binnen 24 uur. Dus zeker een aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Geen omkijken naar gehad”
Door J. Hofland op zondag 19 aug 2018 18 | vestiging Dordrecht
Na 24 jaar weer een Nobiliakeuken laten plaatsen en nu door Keukenwarenhuis. Wij zijn er bijzonder tevreden mee en kunnen Keukenwarenhuis aanbevelen. Na bestelling en afroepgesprek hebben we er geen omkijken meer naar gehad. Er ontbreekt nog wel een uittreklade maar dat zal nog nageleverd worden. En zoals met meer grote aankopen geldt hier ook dat je de verkooptaktieken een beetje moet doorzien en voor lief nemen, uiteindelijk komt er een prijs onderaan de streep voor de keuken en montage en kun je er mee akkoord gaan of niet.
Reactie of foto toevoegen
“Heel mooi geworden”
Door Fam. Buurman op donderdag 16 aug 2018 18 | vestiging Dordrecht
Wij hebben een keuken gekocht. Helaas ontbreken er nog dingen. Zo ook de spoelbak. Dit is heel netjes opgelost, het is persoonlijk door Marco van Zanten gebracht. Ik hoop dat deze service zo doorgaat tot de keuken helemaal af is. Wij hadden Anton Suijker als monteur, een echte topper. Heeft veel voor ons geregeld, en zijn best gedaan dat de keuken er netjes bijstaat. Het is heel mooi geworden. Bedankt Anton.
Reactie of foto toevoegen
“Een geweldig resultaat, een prima ervaring”
Door P.A. van der Staal op vrijdag 3 aug 2018 18 | vestiging Dordrecht
We waren al een paar keer in de showroom wezen kijken en we wisten ook al hoe onze nieuwe keuken er in grote lijnen uit zou moeten zien, dus toen we uiteindelijk, na een afspraak gemaakt te hebben, op 23 maart na een heel prettig gesprek met Arif de showroom verlieten, hadden we inmiddels een handtekening gezet. Op 13 april kwam Ben van Bé-Gé Montagebedrijf bij ons thuis de keuken opmeten. Op 22 mei volgde het afroepgesprek met Willy. Hierbij werd in een bijzonder ontspannen sfeer de gehele keuken, van frontjes, via hoogte en kleur werkblad tot en met de apparatuur en de accessoires heel rustig en secuur doorgenomen, waarbij elke eventuele door ons gewenste wijziging zonder problemen mogelijk was. Zo konden wij o.a. de kleur van het werkblad en de achterwand veranderen, een andere onderbouwvriezer kiezen en een plasmafilter voor in de afzuigkap toevoegen. Heel waardevol, zo'n afroepgesprek omdat echt alle details worden besproken. Op 27 juli werd de keuken thuis bezorgd. Op 30 juli begon Ben met het monteren van onze keuken. Ben is een bijzonder aardige, correcte, vriendelijke en rustige persoon, maar bovenal een eersteklas vakman die in zijn eentje een voor ons geweldig resultaat heeft neergezet. Daar stond hij dan, onze droomkeuken. En niet te vergeten: een complete keuken. Alle onderdelen waren aanwezig. Geen enkele beschadiging, alles paste, alle apparatuur werkte. Kortom: alles in één keer helemaal compleet en goed opgeleverd. Daarvoor willen wij het Keukenwarenhuis, en in het bijzonder Arif (verkoper), Willy (afroepgesprek), en Ben (monteur) heel hartelijk bedanken. Keukenwarenhuis: jullie hebben er voor gezorgd dat wij aan het hele proces van aankoop t/m montage een bijzonder goed gevoel hebben overgehouden. Wij hebben er een superkeuken aan overgehouden waarmee we heel erg blij zijn. Keukenwarenhuis: jullie hebben bewezen dat, in tegenstelling tot wat je vaak hoort en leest, het kopen van een keuken geen enkele bron van irritatie en ergernis hoeft te zijn. Het mag duidelijk zijn dat wij het Keukenwarenhuis aan iedereen voor de volle 100% van harte zullen aanbevelen. Marijke en Piet van der Staal
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Ed van Eembergen op donderdag 7 jun 2018 18 | vestiging Dordrecht
Ik heb een complete keuken met inbouw apparatuur gekocht en laten plaatsen. Ik ben zeer tevreden en ook over over de after sales.
Reactie of foto toevoegen
“Goed gelukt”
Door Fam. Engelen op donderdag 10 mei 2018 18 | vestiging Dordrecht
Na een aantal teleurstellende bezoeken aan diverse keukenzaken was de lust ons totaal vergaan om tot aanschaf van een nieuwe keuken over te gaan. Gelokt door de advertentie in ons plaatselijke weekblad met Nolte keukens toch maar een kijkje in Dordrecht gaan nemen. Heb de verkoper direct verteld dat hij ons maar gezien de vorige ervaringen zoals schimmige verkoopprijzen etc. maar moest overtuigen dat een keuken kopen bij Keukenwarenhuis wel een feestje is. En dat is gelukt de gehele begeleiding tijdens de aankoop is keurig verlopen. De meting werd verricht door Anton Suijker van Keukenmontage Holland en hij zou ook komen plaatsen. Dit eerste bezoek gaf al het gevoel dat een keuken kopen een feestje kan zijn. Bij het eindgesprek om alles definitief uit te zoeken en te bestellen zijn wij heel goed geholpen en was het erg prettig te ervaren dat de gehanteerde prijzen bij Keukenwarenhuis gelukkig transparant zijn. De levering verliep keurig met uiterst zorgvuldig personeel en op tijd. Ook Anton Suijker heeft uiterst zorgvuldig gewerkt en het was een feestje om hem over de vloer te hebben. Na plaatsing is onze keuken via Anton van mooi stucwerk voorzien en ook dit is zeer professioneel verlopen dankzij Anton Suijker's samenwerking met de stukadoor. Kortom uiteindelijk was het kopen van de keuken bij Keukenwarenhuis en de plaatsing door Anton Suijker van Keukenmontage Holland een feestje.
Reactie of foto toevoegen
“Mijn complimenten”
Door H.J. Bom op maandag 5 mrt 2018 18 | vestiging Dordrecht
Allereerst wil ik Keukenwarenhuis complimenteren voor de wijze waarop we zijn geholpen. Zowel bij het eerste bezoek (Dordrecht) als bij het 2e bezoek (Ter Aar afstemming). We kregen alle ruimte om te kijken en werden niet meteen 'besprongen' door een gehaaide verkoper. We hebben aangegeven binnen welk budget we een keuken wilden hebben. Geen moeite was teveel om tot een mooi resultaat te komen. Bij het 2e bezoek (afstemming) hebben we aangegeven toch een inductiekookplaat te willen. Geen probleem. Ook wilden we graag een ander aanrechtblad. Geen probleem. We wilden toch een nieuwe kraan laten plaatsen. Geen probleem. Niets was teveel. Omdat de vestiging in Dordrecht nog niet opnieuw geopend was moesten we naar Ter Aar. Diane heeft ons fantastisch geholpen. Voor de monteur die de keuken heeft geplaatst niets dan lof. Maurice van Esdonk heeft voortreffelijk werk geleverd. Wij hadden de offerte niet helemaal goed gelezen en bleek dat de oude keuken niet verwijderd zou worden. Dat stond namelijk als optie. Daar kwamen we pas achter enkele dagen voor het plaatsen. Dom natuurlijk van ons. Samen met Maurice gezocht naar een oplossing. ECHT TOP!!!! De wijze waarop alles is afgehandeld helemaal geweldig. Maurice werkt super netjes en heel nauwkeurig. Keukenwarenhuis beveel ik zeker aan en adviseer daarbij om naar Maurice te vragen.
Reactie of foto toevoegen
“Te weinig advies”
Door Fam den Haan op zaterdag 10 feb 2018 18 | vestiging Dordrecht
Als je na 20 jaar weer op zoek gaat naar een keuken dan komt er veel op je af en wil je advies welke mogelijkheden er zijn. Een groot advies: teken niet voordat je een tekening heb ontvangen. Ze lopen daarna niet zo hard meer voor je. Wij moesten 2 x bellen om de tekening en kregen hem 1 dag voor het 2e gesprek? Als je getekend heb en je wilt wat wijzigen dan vervallen alle aktieprijzen. Het ontwerp moest helemaal van ons komen waarbij later werd gezegd "oh ja dat kan ook en oh ja wel beter zo". Het beste advies hebben wij gekregen van de ingehuurde monteur van keukenwarenhuis Maurice v Esdonk. Wat een geluk dat alles door hem is gemonteerd. Alle apparatuur hadden wij van Aeg. Dan is een tip om naar het expertise centrum van Aeg te gaan om de app te bekijken en advies over in te winnen best handig. Gratis stoom kookcursus moesten wij ook op internet vinden. Heel jammer. Wij wilden niet kopen bij bv keukenconcurrent omdat we echt advies wilden. Jammer dat we dit niet echt hebben gevonden. Nu de keuken uiteindelijk staat zijn wij zeer tevreden. Een hele grote pluim voor Maurice van Esdonk! Wat een vakman!
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden met behandeling”
Door Rismy op donderdag 8 feb 2018 18 | vestiging Dordrecht
Beste lezers, Bij oplevering van onze keuken op 29 maart 2017 was de keuken half klaar. Het keukenblad en nog andere onderdelen van de keuken waren niet geleverd, stuk of beschadigd. Dit kan uiteraard gebeuren, maar de manier waarop wij daarna behandeld zijn is uiterst slecht! Wij hebben de keuken 29 maart 2017 deels opgeleverd gekregen. Ja dan denkt u deels, inderdaad wij konden van geen enkele faciliteit gebruik maken behalve de (ijs)koelkast. Nadat de volledige keukenblad en andere onderdelen geleverd waren en gemonteerd waren (20 april 2017) kon worden mochten wij een paar dagen geen gebruik maken van de keukenblad waarop ook onze inductieplaat gemonteerd op is. Voor en bij het eerste gebruik, rond 27 april 2017 leek erop dat er een kras op de inductieplaat was. Dit hebben wij direct gemaild en telefonisch doorgegeven (mw Alkemade). Nu moest de monteur (Maurice Montagebedrijf) dit beoordelen en weer verdere acties ondernemen. Geen enkele respons van beide bedrijven! Totdat wij zelf weer belden met Keukenwarenhuis en Wendy Koopman spraken. Mw. Koopman zegt dat wij getekend hebben op 29 maart (dus bij onvolledig geïnstalleerde keuken) en in oktober (toen de plinten zijn geplaatst die waren nageleverd, maar toen was de mail met de melding van de kras al lang verstuurd, maar er was niets mee gedaan!) en dat wij 24h hadden om schade te melden ongeacht dat je een keuken niet in gebruik kan nemen. Dus 3/4 jaar verder krijgen wij van mw Koopman te horen dat onze inductieplaat van AEG niet vervangen of hersteld gaat worden. Het is te laat doorgegeven en wij hadden dit binnen 24h moeten doen. Super slechte klantenservice! Van klantvriendelijkheid en service heeft keukenwarenhuis niet gehoord. Wij raden Keukenwarenhuis dus niet aan!
Reactie of foto toevoegen
“Lang moeten wachten”
Door Marijke op zaterdag 27 jan 2018 18 | vestiging Dordrecht
Prachtige keuken, maar 20 weken moeten wachten op verkeerd geleverde onderdelen! Erg tevreden over Marco die uiteindelijk de keuken heeft afgemaakt. Advies....koop hier geen keuken! Je krijgt er stress van!
Reactie of foto toevoegen