Feedback
2,0

Whirlpool wasdrogers

Whirlpool verkoopt condens- en warmtepompdrogers met een capaciteit van rond de 9 kg. Veel van de wasdrogers zijn voorzien van 6th sense-technologie. De wasdroger detecteert zelf de hoeveelheid wasgoed en kiest de juiste tijd voor het gekozen programma.
Whirlpool wasdrogers aanbod
Selecteer een Whirlpool wasdroger en ga naar de website van de aanbieder.
Prijsrange:
tot €500 wasdrogers
€500 - €750 wasdrogers
€750 - €1000 wasdrogers
> €1500 wasdrogers

Vulgewicht: 7 kg 8 kg 9 kg
Energieklasse: A+++ A++ B
Geluidsniveau drogen: 59 dB 62 dB 64 dB 65 dB 66 dB
Bijzondere eigenschappen: Stoomfunctie
Selecteer een filter
Ervaringen met Whirlpool wasdrogers
Er zijn 5 ervaringen over Whirlpool Wasdrogers. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
“Droogt na een jaartje niet meer”
Door Ivar Hoekema op dinsdag 27 dec 2022
Blijkbaar hebben veel mensen deze klacht bij dit product (Whirlpool warmtepompdroger FFT M11 82 NL), maar óók onze droger droogt na een jaartje niet meer. Hopelijk wordt onze klacht snel en passend opgelost door Whirlpool zodat we niet, na 3x met de ogen knipperen, weer met dezelfde klacht zitten.
“Binnen 2.5 jaar 3 keer stuk”
Door Stephan op zondag 20 nov 2022
Whirlpool een a-merk met service? Dat valt vies tegen. Ik ben zeer teleurgesteld in Whirlpool. Mijn ouders waren altijd vol lof. Whirlpool was een van de beste merken, zo niet het beste merk dat je kon hebben voor apparatuur. Dus zodra ik op mezelf woonde en een droger aan ging schaffen was de keuze snel gemaakt: Whirlpool. De droger is in de 2.5 jaar dat ik m heb 3 keer stuk gegaan. Alle 3 de keren de distributie riem. De eerste keer was net 2 jaar na aanschaf. Dus ik mailen en bellen met Whirlpool. Repareren was mogelijk, maar wel tegen betaling van de reparatie kosten a €200,-. Met veel tegenzin en na veel geklaag en aandringen is er akkoord gegaan dat er een monteur langs zou komen om de riem te vervangen, zonder dat ik daar iets voor hoefde te betalen. Mits de documenten verder in orde waren. Monteur kwam langs. Zei geen boe of bah. Liep naar de wasdroger. Begon te morren over het feit dat de bovenplaat en zijplaat verwijderd waren. Dat had ik zelf gedaan om te achterhalen wat het probleem was. Nou dat had ik dus beter niet kunnen doen. Meneer was aardig chagrijnig. De monteur heeft de riem vervangen. Heeft nog even gedag gezegd in de vorm van: De riem is vervangen. Ik ga er weer vandoor. Meneer ging de zij-plaat en bovenplaat niet monteren, want zo had hij de machine niet aangetroffen. Hij heeft de machine ook niet uitgezogen, deze lag vol met kleine, geschraapte, distributieriem stukjes/klontjes/korreltjes. Net na 3 maanden was de riem weer stuk. Wederom gemaild en gebeld, er zou een monteur gestuurd worden. Als het de riem was zou de reparatie door whirlpool vergoed worden. De betreffende medewerker gaf aan dat er 6 maanden garantie was. Hier heb ik geluk aan gehad, want overal staat 3 maanden.
Deze monteur was een stuk vriendelijker. De bovenplaat had ik verwijderd, anders kon ik niet vaststellen dat de riem weer stuk was. Deze monteur ging sleutelen, heeft de wasdroger uitgezogen, bovenplaat gemonteerd en heeft zelfs geholpen met de wasdroger terug te zetten. Hij stond erop dat hij zou helpen, want dat hoort er nou eenmaal bij. Dat is service zoals ik het graag zie en van een partij als Whirlpool zelfs verwacht. Helaas 4 maanden later, riem wederom stuk. Niet gebroken, maar ik vertrouwde de geluiden niet. Dus wasdroger voor de zoveelste keer van zn plek gehaald. Bovenplaat verwijderd en jahoor de riem was voor de helft versleten (in de breedte) wat betekent dat het aan de zijkant ergens tegenaan geschuurd heeft. Wat de keren daarvoor overigens ook al het geval is geweest. Ik weer mailen en bellen met Whirlpool. Ondanks meerdere pogingen was en bleef de reactie: wij kunnen voor 200 euro een monteur langs sturen. Zoals de meesten zullen begrijpen ga ik geen reparatie van 200 euro uit laten voeren als de reparatie maar 3/4 maanden meegaat en dan opnieuw uitgevoerd moet worden. Dat staat gelijk aan elk jaar een nieuwe droger kopen. Te zot voor woorden. Vanuit de customer service ook geen enkele toon of blijk van medeleven of meedenken. Mijn klacht zou doorgestuurd worden. Naar de klachtencommissie, ook daar heb ik zwaar mijn twijfels bij, want ik heb nooit wat van de klachtencommissie geboord. Een manager spreken was ook al onmogelijk. Ik kan mijn ervaring met Whirlpool, niet anders samenvatten dan Zwaar teleurgesteld. Voor mij op deze manier nooit meer een Whirlpool. Ze hebben niet eens toegegeven dat zij een fout gemaakt hebben. De fout en het probleem lag toch echt bij mij. Bij 3 keer exact hetzelfde probleem, dan ligt het aan het apparaat en had whirlpool met een andere oplossing moeten komen. Wat mij betreft met een deal voor een nieuw apparaat tegen een gereduceerd (aantrekkelijk) tarief.
“Waardeloze machine”
Door F.Mulder op donderdag 15 apr 2021
Na aankoop veel mankementen, stopt niet na droogtijd maar gaat gewoon door dan bel je, ja Meneer hij draait op gewicht nu na drie jaar einde garantie doet de kastdroog niks meer, dan nu maar op minuten draaien een waardeloze machine.
“Wasdroger stuk”
Door Diana op dinsdag 9 mrt 2021
Ik heb nog nooit zo n slecht bedrijf meegemaakt. Na 6 weken ging mijn droger stuk. Dit was in december. Nu in maart heb ik drie keer vrij genomen van mijn werk en is mijn droger nog steeds stuk. Twee keer is er niemand op komen dagen en een keer kon de monteur de droger niet maken. Inmiddels had ik een afspraak voor 16 maart. Helaas kreeg ik net een sms dat ze toch maar de 11e kwamen. Telefonisch heb ik ze medegedeeld dat ik niet zomaar over twee dagen vrij kon krijgen. Helaas kon er geen nieuwe afspraak gemaakt worden. In totaal heb ik dus 4 keer vrij genomen en nog steeds geen droger die het doet. Klantenservice is telefonisch niet bereikbaar. Hele slechte zaak. Ik koop nooit meer iets van Whirlpool.
“Jammer”
Door Erik Mohlmann op zondag 21 okt 2018
Wij hebben de droger nu ongeveer 1 jaar in gebruik. In eerste instantie goed apparaat maar toch na verloop van tijd zijn er diverse problemen. Lange droog cyclus 3 uur de tijd wordt wel aangepast maar de was wordt niet droog ook niet als je het programma nogmaals start. Bodem filter is makkelijk schoon te maken maar er gaat teveel stof langs waardoor de condensor vervuild en die is slecht schoon te maken ook niet met de stofzuiger. Heel jammer. Erik
Informatie op deze pagina
De volgorde van de weergegeven producten is op basis van de bij Qasa bekende gegevens over beschikbaarheid, prijs, tevredenheidsscore, en prijs-kwaliteitverhouding. De informatie op deze pagina is met grote zorg samengesteld. Echter het is altijd mogelijk dat de informatie niet (langer) juist, volledig of up to date is. Als u weet of vermoedt dat informatie niet klopt dan stellen we het op prijs dat u dat aan ons doorgeeft. U helpt daarmee zowel Qasa als de gebruiker van onze site. Geef hier uw opmerking door.