Feedback
4,5

AEG wasmachines

Of je nu op zoek bent naar een grotere wasmachine van 10 kg of een kleine van 6 kg, AEG heeft voor beide verschillende opties. Daarnaast kan je kiezen voor een voorlader of bovenlader wasmachine. Afhankelijk van het gekozen model zijn AEG wasmachines uitgerust met verschillende technieken, zoals Wifi, een doseersysteem of startuitstel.
AEG wasmachines aanbod
Selecteer een AEG wasmachine en ga naar de website van de aanbieder.
Prijsrange:
tot €500 wasmachines
€500 - €750 wasmachines
€750 - €1000 wasmachines
€1000 - €1500 wasmachines
> €1500 wasmachines

Vulgewicht: 6 kg 7 kg 8 kg 9 kg
Energieklasse: A B D
Geluidsklasse: A B C
Maximale centrifugesnelheid: 1200 rpm 1300 rpm 1400 rpm 1600 rpm
Vulopening: Voorlader Bovenlader
Bijzonderheden: Stoomprogramma Wifi
Selecteer een filter
Ervaringen met AEG wasmachines
Er zijn 16 ervaringen over AEG Wasmachines. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren3 ervaringen
4 sterren2 ervaringen
3 sterren0 ervaringen
2 sterren2 ervaringen
1 ster9 ervaringen
“Misleidende handleiding”
Door Annemarie op vrijdag 24 mei 2024
Nieuwe AEG-wasmachine en droger gekocht op 21 december 2021. Wasmachine bleek bij wolprogramma vaak niet te centrifugeren. Na meermalen doornemen van de ingewikkelde handleiding meende ik te begrijpen dat dat lag aan het niet voldoen aan een minimaal gewicht van de was. Oplossing bedacht door enkele handdoeken mee te laten draaien. Bleek niet de reden te zijn dat er niet gecentrifugeerd werd want deed het ook zonder die handdoeken, soms. Trok hieruit de conclusie dat de functie stuk was. Klantenservice gebeld: je kon alleen een afspraak maken voor een monteur, geen verdere hulp. Omdat de garantietermijn met bijna een half jaar verstreken was, wilde ik geen afspraak maken met de monteur, maar werd overgehaald door de mededeling dat de monteur kon besluiten om al dan niet te laten betalen. Monteur constateerde dat er niets stuk was, maar dat het probleem veroorzaakt werd door een disbalans in de belading. Er moeten meerdere truien gedraaid worden die ongeveer even zwaar zijn als ze nat zijn (bijv. geen katoenen trui erbij). Dus meerdere truien van dezelfde kleur (!) en materiaal (!), of een aantal natte handdoeken (!). Die je dan vervolgens weer in de droger moet doen. Deze ontwerpfout is het gevolg van het verbreden van de trommel, begreep ik. Over disbalans-niet centrifugeren staat echter niets in de handleiding, terwijl het toch een serieuze beperking van de functie betekent. Voor dit bezoek diende ik € 227,- direct af te rekenen. De monteur bleek namelijk helemaal geen beslissingsbevoegdheid te hebben over het al dan niet in rekening brengen. Hij heeft nog wel gebeld met 'consumers service', wat een korting opleverde van € 48,-. Wel totale bedrag van € 179, - direct ter plekke betalen, voor een factuur komt er dan weer € 24, -bij (!). Ik ben dus door AEG misleidend geïnformeerd in de handleiding en door de klantenservice van AEG gewoon belogen. Ik heb niet betaald.
“AEG laat je flink in de steek”
Door S. Haarsma op donderdag 14 mrt 2024
Op advies van de verkoper kochten we tegen onze bedoeling in een AEG wasmachine. De machine gaat al ruim binnen de garantietermijn stuk. Een spanring die het rubber van de trommel moet vasthouden laat los en vernield mijn wasgoed. AEG helpdesk verbreekt de telefonische verbinding steeds, dus maak ik een afspraak via de computer. Ik krijg een bevestiging in het scherm dat er over 14! dagen een monteur komt. Dus niet! Als ik hierover bel blijkt de afspraak niet geboekt is en dat het geen garantie is! Waarom niet? Dat blijft onduidelijk. Duidelijk is wel dat AEG ons flink in de steek laat!
“Nooit meer een AEG wasmachine”
Door KvdW op maandag 8 jan 2024
In mei 2020 een bovenlader wasmachine gekocht. Nu al de lagers kapot. Gebeld met AEG met de vraag hoe dit kan bij zo'n dure machine. Geen enkele coulance of enig gevoel te bespeuren aan de andere kant van de telefoon. Alleen: Wij willen tegen betaling wel een monteur sturen om de diagnose te stellen. Voor € 229,- willen ze er dan wel nieuwe lagers inzetten (die waarschijnlijk dezelfde AEG kwaliteiten in huis hebben), Waardeloos! Nooit meer een AEG wasmachine.
“Komt er nat uit”
Door Aelbers anita op zaterdag 16 dec 2023
Ag lavamat 6000 ..pas 3maand oud ..1400 toeren ..maar van 1ste was al zwieren meermaals opzetten ..komt er nat uit ..zwieren is heel slecht ..slechtste aankoop ooit geweest
“Twee jaar wassen is wel erg lang voor een AEG”
Door Ruud Kruis op donderdag 7 sep 2023
Jammer alleen dat onze wasmachine nog geen drie jaar meeging! Het water spoot aan de voorkant uit de deur van onze AEG wasmachine, de hele bovenverdieping blank. Forse schade en de wasmachine vertrouwen we niet meer. Er kon wel een monteur komen voor 229,= euro. Ondanks dat een dergelijke klacht volgens mij niet mag voorkomen bij een wasmachine van ruim twee jaar oud. Onze eigen monteur is geweest en het bleek dat de wasmachine helemaal volgelopen was met water, en dat hield de deur niet. Ook na dit verhaal bleef AEG elke verantwoordelijkheid afwijzen: Quote uit de mail die wij kregen: "Een huishoudelijk apparaat is zo ontwikkeld en geproduceerd dat het langere tijd zijn werk kan doen".... "Middels dit schrijven bevestigen wij dat AEG geen aansprakelijkheid aanvaardt voor de bij u ontstane schade gezien het apparaat ouder is dan 24 maanden." Kennelijk is twee jaar voor AEG al een langere tijd. Koop nooit bij Aeg Electrolux, want twee jaar wassen is wel erg lang voor een AEG wasmachine
“Zeker geen aanrader”
Door Hans op dinsdag 7 mrt 2023
Wij kochten de aeg machine in mei 2019. Na 16 maanden we een foutmelding e10
Na een week door monteur van aeg gerepareerd. Na krap 4 jaar geeft de machine weer e10 foutcode aan. Meerdere bedrijven afgebeld. Die geven aan dat voorrijden en arbeidsloon en het kapotte onderdeel, zo'n 230,00 euro gaat kosten. Wij zijn met twee en gepensioneerd, dus de machine staat niet elke dag aan. Daarom valt het erg tegen dat de machine zo snel de geest geeft. Ik zie hem daarom dan ook niet aanraden!
“Slechte machine en slechte service”
Door Peter Janssens op donderdag 9 sep 2021
Wasmachine net 1 jaar oud en gaf de geest. Hersteller komt langs binnen 3 weken, zeer waarschijnlijk omwille van zeer veel werk. Slechte machine en slechte service.
“Nooit meer een AEG”
Door Martijn op donderdag 4 feb 2021
Vrij dure wasmachine 900 euro (Lavamat) in 8 jaar tijd 2 maal stuk. Eerste keer net een maand buiten de garantie. Tegemoetkoming AEG helemaal niets. Voor mij nooit meer een product van AEG
“Mooi maar werkt niet goed”
Door Andrea op woensdag 28 okt 2020
AK.ik heb deze wasmachinenu 2 dagen. Hij is zeker niét geruisloos, centrifugeren maakt veel geluid. De opties om een zeer vuile was te draaien is er niet.. het zijn alleen de aanwezige opties die er al staan geprogrammeerd. Design is mooi. geluidsignaal na het wassen kan volgens mij niet uit. Ik zie het nergens op Internet. De tiptoetsen vind ik slecht reageren. Heb ok de juiste keuze gemaakt? Ik twijfel heel erg. Heel jammer vind ik.
“Lekkende machine”
Door H. Sepers op maandag 24 aug 2020
Wasmachine gekocht 3 juni, machine lekt behoorlijk bij 2 of meer wasbeurten, klantenservice gebeld 27 juli (13 minuten wachten). Monteur kan pas op 6 augustus. Niet te repareren, wordt geruild, prima monteur! geen enkele reactie, tenzij klant zelf contact opneemt. Beloofd terug te bellen, niets .... Antwoord volgende telefoontje, leveringsproblemen, weten niet wanneer machine omgeruild wordt. Geen alternatief, geen toezegging, klant wordt deel gemaakt van de problemen die AEG zelf heeft. Kortom, garantie, service en klant bij AEG is anders dan wordt voorgesteld: ontdekken, genieten en graag helpen ....
“Tevreden”
Door Iwan op donderdag 27 feb 2020
Aanschaf nieuwe wasmachine (EAG L6FBMAXI) gedaan. Tevreden over de aankoop.
“Nieuwe keuze”
Door Marianne op zaterdag 1 feb 2020
Wasmachine heb ik in het nieuwe huis van AEG gekozen, omdat ik denk dat Miele het grote prijsverschil niet meer waarmaakt.
“Goed”
Door Margriet op woensdag 31 jul 2019
De wasmachine bevalt prima! Ben erg blij met de vele verschillende programma's die erop zitten. Hij wast goed en ben vooral ook blij met het 20 minuten programma!
“Cash back actie”
Door pvanagt op woensdag 24 jul 2019
heb begin juni j.l wasmachine gekocht l7fe84cs met actie 50 euro retour. Heb me aangemeld voor deze actie.Tot nu toe geen 50 eur ontvangen. verschillende keren gebeld maar nee ze wisten van niets kunnen aanvraag niet vinden. Ben het beu om weer van alles op te sturen,aeg zegt wij kunnen hier niets aan doen!! Maar zij zijn toch diegene die de actie hebben geplaatst. Dus ik zou zeggen : Koop geen AEG producten.
“Geweldig”
Door Kees op woensdag 25 okt 2017
De machine bevalt ons meer dan uitstekend! Was ervaringen zijn geweldig.
“Super”
Door Sor. op woensdag 27 sep 2017
We hebben inderdaad een aeg wasmachine gekocht. De aankoop bevalt super!
Informatie op deze pagina
De volgorde van de weergegeven producten is op basis van de bij Qasa bekende gegevens over beschikbaarheid, prijs, tevredenheidsscore, en prijs-kwaliteitverhouding. De informatie op deze pagina is met grote zorg samengesteld. Echter het is altijd mogelijk dat de informatie niet (langer) juist, volledig of up to date is. Als u weet of vermoedt dat informatie niet klopt dan stellen we het op prijs dat u dat aan ons doorgeeft. U helpt daarmee zowel Qasa als de gebruiker van onze site. Geef hier uw opmerking door.