Feedback
5,6

Ariston

Website: www.hotpoint.eu
Bedrijfsomschrijving
Ariston is van origine een familiebedrijf opgericht in het Italiaanse Fabriano in 1930. Het bedrijf heeft in Italiƫ een belangrijke positie verworven in de verkoop van huishoudelijke apparaten. Ariston maakt sinds 2014 onderdeel uit van de Whirlpool Corporation.
Producten van Ariston per categorie
Ervaringen
Er zijn 5 ervaringen over Ariston. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd.
“Matig”
Door Jannie op zondag 17 feb 2019
Hotpoint ariston voor de koelkast, matig
“Prima”
Door Jannie op zondag 17 feb 2019
Hotpoint ariston voor vaatwasser, prima
“Komt niet meer het huis in”
Door S.P. op zondag 6 apr 2014
In 2010 heb ik een keuken gekocht met de bijbehorende inbouw apparatuur met extra garantie van 5 jaar (5+ apparaten van hetzelfde leverancier – Indesit – Ariston). Tot nu toe is de vaatwasser al twee keer stuk gegaan, de deur gaat nog steeds niet goed dicht en het plastic van het bedieningspaneel begint te scheuren, de oven is een keer stuk gegaan en nu nog de afzuigkap (verlichting). Monteur heeft een printplaat vervangen maar het heeft niet geholpen. Vervolgens is mij verteld dat deze afzuigkap niet hersteld maar vervangen moet worden. Ik heb meerdere malen Indesit service afdeling gebeld (0900- nummer) met verzoek om het apart te herstellen (10~20 min. wacht tijd). Dankzij interventie van de keukenzaak ben ik uiteindelijk door Indesit service terug gebeld met een offerte, de defecte afzuigkap wordt vervangen voor 300 euro (afschrijving volgens garantie voorwaarden), Mijn reactie was: voor 300 euro kan ik een nieuwe afzuigkap kopen en dan van een wel goed merk, Na deze opmerking zakte de prijs tot 180 euro. Gezien de zeer slechte kwaliteit van deze producten, ben ik niet van plan om nog een cent meer te betalen. Van een aparaat van 1700 euro verwacht ik dat die tenminste 5 jaar mee moet gaan en als iets stuk gaat, dat dit onder garantie wordt hersteld. Ik kan het niet anders noemen dan dure troep. Na een onprettige gesprek met de service van de keukenzaak waren ze bereid om 50% procent van de kosten te dekken. In eerste instantie heb ik ingestemd met dit voorstel, ik heb vrij genomen, maar natuurlijk volgende dag ben ik weer gebeld dat ze toch niet komen op de afgesproken dag. Ik heb de afzuigkap zelf hersteld. Ariston – (Indesit = deze shit) komt nooit meer in mijn huis.
“Komt niet meer het huis in”
Door S.P. op zondag 6 apr 2014
In 2010 heb ik een keuken gekocht met de bijbehorende inbouw apparatuur met extra garantie van 5 jaar (5+ apparaten van hetzelfde leverancier – Indesit – Ariston). Tot nu toe is de vaatwasser al twee keer stuk gegaan, de deur gaat nog steeds niet goed dicht en het plastic van het bedieningspaneel begint te scheuren, de oven is een keer stuk gegaan en nu nog de afzuigkap (verlichting). Ariston – (Indesit = deze shit) komt nooit meer in mijn huis.
“Komt niet meer het huis in”
Door S.P. op zondag 6 apr 2014
In 2010 heb ik een keuken gekocht met de bijbehorende inbouw apparatuur met extra garantie van 5 jaar (5+ apparaten van hetzelfde leverancier – Indesit – Ariston). Tot nu toe is de vaatwasser al twee keer stuk gegaan, de deur gaat nog steeds niet goed dicht en het plastic van het bedieningspaneel begint te scheuren. Ariston – (Indesit = deze shit) komt nooit meer in mijn huis.