Feedback
7,1

Whirlpool ovens

Whirlpool heeft een uitgebreide selectie van inbouw ovens, zowel traditioneel als met stoom, waarmee je moeiteloos heerlijke gerechten kunt klaarmaken. Je kunt kiezen uit een kleine ovens van 45cm hoog of uit grote ovens van 60cm hoog.
Whirlpool ovens aanbod
Selecteer een Whirlpool oven en ga naar de website van de aanbieder.
Prijsrange:
> €1500 ovens

Maximale temperatuur: 225° - 250°
Reiniging: Pyrolyse Hydrolyse
Stomen: Stomen
Selecteer een filter
Ervaringen met Whirlpool ovens
Er zijn 57 ervaringen over Whirlpool Ovens. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren24 ervaringen
4 sterren11 ervaringen
3 sterren4 ervaringen
2 sterren7 ervaringen
1 ster11 ervaringen
“Bevalt prima”
Door FP op donderdag 6 jul 2023
De combi oven - magnetron is van Whirlpool en bevalt prima.
“Functioneert naar behoren”
Door Ton op vrijdag 3 feb 2023
Onze oven is van het merk whirlpool en functioneert naar behoren.
“Netjes”
Door Annette op zondag 4 jul 2021
Combi oven Whirlpool. Is prima hoor, staat netjes. Gebruik weinig de oven :)
“Prima”
Door Niels op maandag 22 mrt 2021
Alles (oven) van whirlpool, apparaten bevallen prima!
“Naar behoren”
Door Johan op donderdag 22 okt 2020
Alles van het merk Whirlpool oa oven en tot nu toe werken ze naar behoren
“Prima”
Door Hans op donderdag 20 feb 2020
Wij hebben alles van Whirlpool: oven. Dit bevalt allemaal prima!
“Positief”
Door Ludwig op vrijdag 11 okt 2019
Dag ik heb alles van Whirlpool genomen ipv de standaard aangeboden apparatuur. De ervaring hiermee is tot op heden positief, de combi oven is onlangs voorzien van een nieuwe hoofdknop en veer-installatie. Geheel binnen de garantie dus vandaar de keuze voor Whirlpool. Moet je bij Beko niet proberen...
“Naar behoren”
Door Pieter op donderdag 8 aug 2019
We hebben Wirhlpool oven gekozen met een goede prijs/kwalitietsverhouding op advies van de verkoper. Ze werken de 1 e maand naar behoren.
“Prima”
Door Rabia op zondag 16 jun 2019
Ik heb voor alle apparaten (oven) het merk Whirlpool gekozen. De apparaten bevallen prima.
“Goed maar rumoerig”
Door P.H. op zaterdag 20 apr 2019
Oven en andere apparatuur is allemaal van Whirlpool 6th sense, voldoet goed en ziet er mooi uit maar ik vind ze redelijk rumoerig.
“Prima”
Door Edwin op dinsdag 13 mrt 2018
We hebben een oven van Whirlpool. Op zich prima producten maar er zit geen gebruiksaanwijzing bij. Dat is dus niet handig.
“Bevalt prima”
Door MB op zondag 28 mei 2023
Onze combi oven - magnetron is van Whirlpool, deze bevalt prima.
“Bevalt heel goed”
Door Nancy op vrijdag 26 mei 2023
Wij hebben een combi oven - magnetron van het merk Whirpool en tot nu bevalt deze heel goed.
“Bevalt goed”
Door Angelique op donderdag 1 sep 2022
Onze oven is type AKZ9 6220 IX van Whirlpool en bevalt goed.
“Top”
Door JD op donderdag 7 jul 2022
De combi oven - magnetron is een Whirlpool. Dit is een top apparaat.
“Een prima keus”
Door Tom op zaterdag 26 mrt 2022
Onze oven is van Whirlpool. Alle apparatuur bevalt ons uitstekend en is tot op heden een prima keus.
“Dik tevreden”
Door GvB op zaterdag 26 feb 2022
We hebben een oven: Whirlpool AKZ9 6220 IX. Een fijne oven. Klein raar dingetje is dat als hij afkoelt de binnenkant een knappend geluid maakt. Alsof de onderkant krimpt. Geen probleem maar wel raar. Ik ben hiermee dik tevreden.
“Heel tevreden”
Door Kees op donderdag 3 feb 2022
Onze combi oven is van Whirlpool (AMW 9705) en hierover zijn we heel tevreden.
“Top”
Door Sabine op vrijdag 29 okt 2021
Onze oven is een Whirlpool en werkt top.
“Uitstekend”
Door Ton op dinsdag 26 okt 2021
Apparaten in de keuken: oven: Whirlpool FXMH6. Apparaten functioneren uitstekend.
“Duimpje omhoog”
Door Ted op vrijdag 26 jun 2020
Wij hebben alle apparaten van Whirlpool genomen ivm 5 jarige garantie voorwaarden. Dus ook oven. De apparaten bevallen duimpje omhoog.
“Bevalt echt goed”
Door Ingrid op dinsdag 4 feb 2020
Alle apparaten zijn van het merk Whirlpool, deze apparaten zaten al in de keuken omdat wij voor een showroom model hebben gekozen. Deze apparaten bevallen erg goed. Ook in onze vorige keuken was alles van whirlpool. Betreft oven.
“Prima”
Door Marja op woensdag 18 dec 2019
Oven is van Whirpool. Dat bevalt goed. Het werkt allemaal prima.
“Goed”
Door Sarah op woensdag 11 dec 2019
De oven in mijn keuken is van whirlpool, en bevalt tot nu toe goed.
“Heel goed”
Door Ferry op zondag 2 jun 2019
Het gaat om het volgende apparaat: Whirlpool multifunctionele oven (AKZ96220IX). De apparaten bevallen allemaal heel goed.
“Zeer tevreden”
Door Gea op zaterdag 13 apr 2019
Wij hebben gekozen voor een Whirlpool oven AKP744IX. We zijn zeer tevreden, goede prijs/kwaliteit verhouding, heel gebruiksvriendelijk.
“Bevalt prima”
Door Jeannette op maandag 31 dec 2018
Whirlpool oven. Het bevalt tot nu toe allemaal prima !
“Stil en makkelijk”
Door Wesley op vrijdag 20 jul 2018
Hierbij de gegevens van mijn keuken apparatuur. Oven: whirlpool absolute line 6th sense. Apparaten zijn makkelijk te bedienen en stil.
“Goed”
Door Lotte op dinsdag 3 jul 2018
De combi-oven is van Whirlpool. In principe bevallen alle apparaten erg goed. De oven werkt goed. Blij met de apparaten en hoe ze eruit zien in de keuken!
“Prima”
Door Yvonne op woensdag 27 jun 2018
Wij hebben de oven van het merk Whirlpool. De apparaten bevallen prima en alles is naar wens. De oven die wij hadden bestelt was niet leverbaar en wij kregen daarvoor in de plaats een andere oven die een ronddraaiend bord heeft, juist wat wij niet (meer) wilden, helaas is daar niet goed naar geluisterd en/of is het niet genoteerd. Al met al is het een prima oven, maar wij als klant geven niet voor niets onze wensen door. Al met al een tevreden klant.
“Bevalt goed”
Door Mathias op donderdag 17 mei 2018
We hebben alle apparatuur van Whirlpool. De oven bevalt zeer goed.
“Prima”
Door Jeff op woensdag 18 apr 2018
Wij hebben alles van whirlpool. Oven. Apparaten bevallen prima
“Super”
Door Maxima op maandag 16 apr 2018
We hebben allemaal wirlpool apparaten. Onder meer een oven. Super blij mee.
“Uitstekend”
Door Paul op dinsdag 19 sep 2017
De combi-magnetron Whirlpool AMW505/IX (zelfde serie als AMW 507/IX) bevalt uitstekend! Super apparaat: makkelijk te bedienen, veel mogelijkheden, functioneert prima, goede resultaten. Zeer tevreden!
“Handig”
Door Rika op maandag 22 mei 2017
Prima, het is een handig , duidelijk en ruime combi oven. Absoluut geen spijt van. Betreft AMW 504 (zelfde serie als AMW 507)
“De oven en de handleiding zijn ingewikkeld”
Door A.F. op donderdag 24 feb 2022
Onze oven is van Whirlpool. Wij hebben gekozen voor alle apparaten van whirlpool en alles werkt naar behoren. Alleen 1 minpuntje we kunnen er niet goed uitkomen hoe de oven werkt want ook de handleiding is ingewikkeld.
“Display was stuk”
Door Rob op zaterdag 5 feb 2022
Wij hebben apparaten van Whirlpool gekozen. De combi-magnetron bevalt tot nog toe goed. Bij de combi-magnetron bleek het display stuk te zijn, er kwam geen geluid uit. Dit is inmiddels keurig opgelost door Whirlpool, er zit een nieuw display in er er komt weer geluid uit. Heeft wel ruim 2 weken geduurd omdat het bestelt moest worden in Italië.
“6 punten”
Door Jan op donderdag 23 sep 2021
Onze apparaten: oven Whirlpool een 6
“Reparatie duurt te lang”
Door Lilian Lindhout op woensdag 15 apr 2020
Mijn oven gaf een storing aan. Na ruim 2 weken kwam er een monteur die zij dat er een onderdeel besteld moest worden. 3 weken later kreeg ik een telefoontje dat dat onderdeel niet meer leverbaar was en dat de oven niet gerepareerd kon worden. Ik zou een voorstel ontvangen voor een nieuwe oven. Na diverse keren bellen kreeg ik na meer dan 2 weken eindelijk een voorstel. Direct geaccepteerd. Zit nu al weer weken te wachten op bericht wanneer ze die nou eindelijk kunne komen plaatsen. En maar bellen en maar bellen. Nu 2,5 maand verder en nog steeds geen oven. Wat een waardeloze service!
“Moeilijk te bedienen”
Door Jos op zaterdag 24 dec 2022
Wij hebben een Whirlpool combi oven - magnetron. Ik heb de handleiding 2 x doorgenomen, maar snap het nog steeds niet, er kan veel te veel mee, overzicht is weg, we gebruiken hem nog steeds niet daardoor. Instelling om simpel wat op te warmen, kleine tomaatjes, moet je te veel handelingen verrichten. Als we dit hadden geweten, hadden we wat anders gekozen.
“Bedieningstekens nauwelijks te lezen”
Door D.V. op zondag 6 nov 2022
Onze combi oven is van het merk Whirpool. De bedieningstekens op/achter op het glazen paneel zijn niet dan wel nauwelijks te lezen. Achtergrond is donker/zwart omdat ze niet oplichten. Dit is vervelend en derhalve zeer gebruiksonvriendelijk.
“Werkt niet naar behoren”
Door Cindy op donderdag 26 mei 2022
Wij hebben de oven van Whirlpool. Deze werkt niet altijd naar behoren. De WiFi verbinding valt regelmatig weg en als je in de oven teveel stoom creëert dan veroorzaakt de oven nadien kortsluiting.
“Lastig in bediening”
Door Dianne op maandag 28 dec 2020
We hebben alle 5 apparaten van Whirlpool. Ervaring : combi oven: deed het niet na installatie, daarnaast was het een missie om de juiste orders te geven
“Niet meer doen”
Door Carlo op maandag 2 nov 2020
Alle apparatuur is van Whirlpool ( combi-oven ). Over het algemeen bevallen de apparaten niet. Combi-oven maakt best wel veel geluid. Ik neem van mijn leven niets meer van whirlpool denk ik.
“Spijt van”
Door Y.S. op maandag 1 okt 2018
We hebben advies gekregen om alle apparaten van het merk Whirlpool te kopen en we hebben dit advies gevolgd. Ik heb daar echt spijt van. De apparaten zijn van minder kwaliteit. Oven
“Minput”
Door Virgil op maandag 16 apr 2018
Minpunt is dat 2 jaar na aankoop van de keuken iets afbrak van het deurtje van de Whirlpool oven waardoor de oven niet meer sluit. Ik zou 5 jaar garantie hebben maar dat was alleen blijkt nu dat als je je apparaten had geregistreerd wat nooit van tevoren was gemeld dus nu moet betalen voor de reparatie van een apparaat dat net 2 jaar oud is.
“Onze slechtste ervaring ooit met Whirlpool”
Door Tim van Leeuwen op dinsdag 20 feb 2024
We zijn 2,5 maand bezig geweest met de reparatie van een Whirlpool oven.
We zijn ondertussen 4x thuis gebleven voor de ontvangst van een monteur/bezorging en hebben al 2,5 maand geen werkende oven in huis!!
Er wordt vervolgens een oven geplaatst door Vlot logistics (partner whirlpool, die schuin in onze kast hangt en ze hebben een onderdeel meegenomen van de nieuwe oven die we wel nodig hebben. We worden van het kastje naar de muur gestuurd binnen deze organisatie maar de problemen worden niet opgelost en 0 meedenken of een beetje empathie! Ongelooflijk dat dit soort bedrijven bestaan!
“Slechte service”
Door Petra op zaterdag 17 jun 2023
We hebben een mail gestuurd naar Whirlpool dat de combi oven,/magnetron het niet meer doet. Maar er wordt niet gevraagd of je nog garantie heb, hoe oud het apparaat is, welk type. Er wordt meteen een tel.nr. van de monteur gegeven en dat dit € 209,00 gaat kosten. 2e mail gestuurd dat ik dit klantonvriendelijk vindt maar daar wordt niet meer op gereageerd. Alle apparatuur in onze keuken is van Whirlpool maar we houden ons hart vast wat het volgende is wat kapot gaat. Wij kopen nooit meer iets van Whirlpool en we waren gisteren in een witgoedzaak en deze meneer vertelde dat het bedrijf gaat stoppen met Whirlpool door de slechte service.
“De combimagnetron gaat steeds weer kapot”
Door Yvonne op dinsdag 24 jan 2023
Ik heb een combimagnetron en heb dit jaar verlengde garantie afgesloten. T is vreselijk, de monteur komt of niet opdagen of repareert iets en twee dagen later is t weer kapot, ze zijn al ongeveer 8 tot 10 keer langs geweest, ook gooien ze bij de klantenservice geregeld de hoorn op de haak (dan zeggen ze dat ze t gaan uitzoeken en hups de verbinding is verbroken). Als ik onbeleefd was zou ik dat snappen maar ik ben erg beleefd. Kortom ik ben 250 euro lichter en kan niet gebruik maken van mijn combimagnetron. Bij afsluiten verzekering zeiden ze dat ik een nieuwe combimagnetron zou krijgen als ie niet gerepareerd kan worden, dat is dus niet waar, het is je reinste geldklopperij, er moet dan een senior monteur komen en die komt nooit. Ook vandaag weer ben ik hele dag aan t wachten, de monteur die misschien komt is een vd monteurs die ik al eerder had en is geen senior dus waarschijnlijk gaat ie weer iets vervangen dat al vervangen was, alles is namelijk al vervangen, ik ben heel boos dat zo met mijn. tijd en geld wordt omgegaan, er was ook een keer een monteur en die noemde me steeds heel laatdunkend jongedame, erg vernederend om zo iemand in huis te krijgen zeker als je ook nog eens 52 bent zoals ik. Trap niet in deze verkooptruc. T enige wat ik nu nog wil is mijn geld terug dan kan ik verder sparen voor een nieuw apparaat elders.
“Geen Whirlpool meer”
Door Jeanette op dinsdag 8 feb 2022
Al onze apparaten waren van Whirlpool, na 2 jaar al nieuwe koelkast, na 4 jaar al een nieuwe vaatwasser, na 11 jaar oven vervangen. We kregen de oven niet meer uit waardoor de temperatuur opliep naar ruim 350 graden. Totaal geen vertrouwen meer in het merk Whirlpool.
“Brand in onze oven van whirlpool!”
Door Maar op maandag 10 jan 2022
Er is brand ontstaan door een productfout! Het kopere verwarmingselement bleek lek te zijn en is in de brand gevlogen. We konden net optijd ingrijpen anders was de schade veel groter geweest in huis. Een hoge rekening rijker, de schrik van ons leven en whirlpool doet niks voor je. Er wordt niet naar je geluisterd. De verzekering dekt het niet omdat dit een fabrieksfout is. Alle apparaten uit de keuken zijn van Whirlpool. Koop het vooral niet! Whirlpool vind het blijkbaar heel normaal dat hun apparaten na 4 jaar in de brand vliegen.
“Slechte service”
Door Joris van de Vis op woensdag 24 nov 2021
Oven ging net na 3 jaar "stuk". Maar ik zag al snel dat het een software issue was. Klantenservice wilde de reset code niet geven maar daar moest echt een Monteur voor langskomen. De beste man is 5 minuten binnen geweest, reset code ingetypt en was weer weg. Of we even 180 euro af wilden tikken!

Ik snap dat er kosten zijn, maar dit is echt diefstal, schandalig en staat op geen enkele manier in verhouding, zeker omdat ze die code niet willen geven over de telefoon. Wat je ook doet, mijden als de pest! Oh ja, en als je ze daarna belt om te vragen wat ze er nu zelf van vinden gooien ze de telefoon erop. Ronduit slecht behandelt en uitgemolken, en niet op de fijne manier.
“Goedkoop is duurkoop”
Door Maikel op donderdag 30 jan 2020
Wij hebben voor de oven Whirlpool en overigens is dat ook niet aan te raden (ik lijk een behoorlijke zeurklant zo). Voor alle apparaten van whirlpool hebben wij al een monteur over de vloer moeten laten komen en ook zijn wij "opgelicht" wat betreft de garantie en kosten die hiervoor vergoed zouden moeten worden. Goedkoop is duurkoop is hierbij de slogan vermoed ik.
“Slecht”
Door Havana op donderdag 1 aug 2019
Ik heb gekozen voor een whirlpool oven maar ben er totaal niet tevreden over.
“Whirlpool magnetron oven kapot”
Door Leon op maandag 13 mei 2019
Nu na ruim twee jaar mijn whirlpool magnetron / oven kapot dus gebeld en ja u hebt vijf jaar garantie waarvan drie jaar extra is omdat al mijn apparaten van whirlpool zijn maar wat schetst mijn verbazing ik moet voorrij kosten betalen en wel zestig euro voor een monteur die hier twaalf kilometer voor moet rijden terwijl de oven ook nog eens kapot was door ondeugdelijk materiaal en de winkel zegt dan dat staat in de voorwaarden, maar vertel dat dan ook als je de keuken komt kopen, als je dit prima service noemt nou dan weet ik het niet meer, volgens mij weten ze daar niet eens wat service is.
“Niet goed”
Door I.W. op vrijdag 27 apr 2018
Oven. Whirlpool apparatuur is niet goed. Slecht bedieningsgemak. Zeer slechte klantenservice bij Whirlpool. Moeilijk bereikbaar.
“Combi oven”
Door Jol op maandag 10 jul 2017
4,5 jaar geleden een keuken gekocht met apparatuur van Whirlpool/Bauknegt ( is hetzelfde). Veel problemen gehad met de Whirpool combi-oven. Binnen de garantietermijn hoefden wij geen kosten te betalen, maar er werd tot drie keer toe een monteur gestuurd en we kregen geen nieuwe combi-oven. Nu wederom dezelfde problemen waarbij de oven ook nog eens uitvalt! Het lijkt er gewoon op dat er een productiefout in de oven zit. Whirlpool is gevraagd om met een passende oplossing te komen. We zijn gebeld door iemand van t callcenter en hij zegt doodleuk dat we maar een andere moeten aanschaffen of zelf de kosten moeten betalen voor de monteur. Hier gaan we niet mee akkoord. Heb drie keer een email gestuurd met de vraag om me op de hoogte te brengen over de stand van zaken mbt de klacht. Geen enkele reactie terug!
Informatie op deze pagina
De volgorde van de weergegeven producten is op basis van de bij Qasa bekende gegevens over beschikbaarheid, prijs, tevredenheidsscore, en prijs-kwaliteitverhouding. De informatie op deze pagina is met grote zorg samengesteld. Echter het is altijd mogelijk dat de informatie niet (langer) juist, volledig of up to date is. Als u weet of vermoedt dat informatie niet klopt dan stellen we het op prijs dat u dat aan ons doorgeeft. U helpt daarmee zowel Qasa als de gebruiker van onze site. Geef hier uw opmerking door.