Feedback
7,3

Junker Ovens

Ervaring met een Junker oven?
Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze
Ervaringen
Er zijn 3 ervaringen over Junker Ovens. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
“Productiefout”
Door Cees op dinsdag 4 jun 2019
Wij hebben de keuken gekocht zoals deze was opgesteld in de showroom met een oven van het merk Junker. Met de apparatuur van Junker hebben wij zeer slechte ervaringen. Onze oven is door de firma BSH die de garantie van Junker in beheer heeft helemaal een apart verhaal. Het begon allemaal met het schoonmaken van het raam aan de binnenkant van de deur. Toen deze schoongemaakt was bleek er sop en schoonmaakmiddel tussen het binnen en buitenraam van de deur te zitten waardoor er een witte aanslag achter bleef. Dit kon alleen verwijderd worden door de deur in zijn geheel uit elkaar te halen, zodat je tussen de twee glasplaten kon komen. Hierop hebben wij onze keukenleverancier gebeld met de vraag of dit normaal is. De keukenleverancier heeft dit direct gemeld Bij BSH en deze nam contact met ons op. Ik vertelde het verhaal en nogmaals met de vraag of dit voor mag komen, omdat de oorzaak een opening van de gelijmde raam is en dus een fout tijdens de productie, als reactie is mij gevraagd om een foto te mailen maar op een foto is het niet duidelijk zichtbaar, omdat het tussen twee glasplaten is. Uiteindelijk gaf BSH het advies om een servicemonteur langs te sturen om te kunnen constateren of het aan een productiefout ligt. Tijdens het bezoek van de servicemonteur gaf hij toe dat dit inderdaad niet voor mag komen en na contact met zijn supervisor kreeg ik een aanbod om de deur te vervangen voor een prijs die de helft van de oven is. Hier zijn wij niet op ingegaan. Tijdens ons eerdere gesprek met BSH is er duidelijk gesproken over een vermoedelijke productiefout, welke door de servicemonteur is toegegeven en je verwacht dan ook geen kosten ook al viel onze oven buiten de garantieperiode. Tijdens het eerdere contact is er door BSH nooit gesproken, dat voor dit bezoek van een constatering kosten verbonden zouden zijn. Maar helaas, binnen een paar uur hadden wij via de mail een nota binnen van tegen de honderd euro. Onze keukenleverancier heeft op allerlei mogelijkheden proberen te bemiddelen en verdiend dan ook een dikke pluim in deze maar helaas heeft dit geen resultaat gegeven. Ook de keukenleverancier vond, dat wij door BSH schandalig zijn behandeld en heeft uit coulance de nota aan BSH voor ons voldaan. U begrijpt met deze, voor ons nooit meer JUNKER vanwege de slechte kwaliteit en de schandalige uitvoering van BSH met de service op het apparatuur.
“Uitstekend”
Door Hans op vrijdag 11 mei 2018
Oven: merk Juncker. Alles bevalt uitstekend!
“Zeer tevreden”
Door Jan op dinsdag 1 mei 2018
Wij hebben een Juncker elektrische oven. Wij zijn er zeer tevreden over.