Feedback
7,8

Superkeukens

Score uit 261 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
43 vestigingen (heel nederland)
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Superkeukens
Superkeukens - Alles om jou super blij te maken.
Niets is zo fijn als zorgeloos genieten in jouw nieuwe keuken. Wij doen er al 25 jaar alles aan om jouw verwachtingen te overtreffen. Van het opdoen van inspiratie tot het keukenontwerp. Van een gratis 3D ontwerp tot een heldere offerte. Luxe apparatuur, direct de beste prijs, inmeten en vakkundige montage. Met 43 Superkeukens vestigingen zitten we altijd bij je in de buurt en staat de koffie voor je klaar. Bij Superkeukens draait alles om jou!
Alternatieven voor Superkeukens
Andere goed gewaardeerde keukenzaken zijn onder meer:
• Artic Keukens
   
(Utrecht Utrecht) score 9,5 uit 100 ervaringen
• Voortman Keukens
   
(Apeldoorn Gelderland) score 9,6 uit 557 ervaringen
• KeukenCoach
   
(Amsterdam Noord-Holland) score 9,7 uit 70 ervaringen
• DB Keukens
   
(8 vestigingen) score 9,7 uit 2183 ervaringen
• I-KOOK
   
(Almere Flevoland) score 9,5 uit 1388 ervaringen
• Kitchen4All
   
(Dronten Flevoland) score 9,6 uit 832 ervaringen
• Adee Keukens
   
(Rijssen Overijssel) score 9,8 uit 241 ervaringen
• Bemmel & Kroon
   
(Cruquius Noord-Holland) score 9,4 uit 780 ervaringen

U kunt ook de lijst met de beste 10+ keukenzaken bekijken.
Ervaringen
Er zijn 261 ervaringen over Superkeukens. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren154 ervaringen
4 sterren39 ervaringen
3 sterren4 ervaringen
2 sterren10 ervaringen
1 ster51 ervaringen

Per vestiging:
“Ontzettend blij met het eindresultaat”
Door Busi op dinsdag 5 mrt 2024 24 | vestiging Oldenzaal
Hierbij willen wij onze oprechte dankbaarheid en waardering uit spreken voor de uitzonderlijke service die wij hebben ontvangen tijdens het proces van het kopen van onze keuken bij uw bedrijf, de professionaliteit, toewijding en vakmanschap hebben het hele proces buitengewoon soepel en plezierig gemaakt. Wij waren vooral onder de indruk van de grondige kennis van Marco, de producten en zijn vermogen om onze behoeften te begrijpen en te vertalen naar een perfecte oplossing voor onze keuken. Zijn aandacht voor detail en zijn vermogen om eventuele zorgen of vragen die wij hadden te beantwoorden, waren werkelijk bewonderenswaardig. Daarnaast waarderen wij zijn eerlijkheid en integriteit gedurende het hele proces. Hij heeft ons op geen enkel moment onder druk gezet en heeft ons altijd voorzien van eerlijk advies dat gebaseerd was op zijn expertise en ervaring. Dit heeft ons een groot gevoel van vertrouwen gegeven in onze besluitvorming. Eveneens willen wij onze waardering uitspreken voor zijn uitstekende service en zijn toewijding aan zijn vak. Onze keuken is prachtig en we zijn ontzettend blij met het eindresultaat. Wij zullen niet aarzelen om uw bedrijf aan te bevelen aan vrienden en familie die op zoek zijn naar een professionele en betrouwbare verkoper.
FOTO VAN BUSI
REACTIE VAN BUSI
Wij hebben onze keuken trouwens gekocht bij Super keukens Oldenzaal.

Busi
Reactie of foto toevoegen
“Een dikke 10”
Door Marion op maandag 8 jan 2024 24 | vestiging Utrecht
Ik ben super tevreden en enorm blij met mijn keuken! Op mijn gemak, zonder opdringerige verkopers, mijn keuken uit gezocht. Wel met goede adviezen van de verkoper! De keuken werd op tijd geleverd en alles was compleet. Er ontbrak nog geen schroefje. Hele aardige mensen en werkten netjes. Het karton werd de volgende dag opgehaald. Super service! Ik kan iedereen Superkeukens van harte aanbevelen. Van mij krijgen ze een dikke 10!
REACTIE VAN VINCENT DIJKER
Beste Marion.
Fijn dat alles zo naar wens is verlopen. Wij zijn trots op je beoordeling. Veel plezier van de nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Heel blij met de keuken en de service”
Door Mariska van den Bor op maandag 23 okt 2023 23 | vestiging Amersfoort
Onze keuken is gekocht bij Superkeukens Amersfoort. Wij zijn geholpen door Sjoerd en hij heeft goed met ons meegedacht en nu staat er een mooie keuken! De levertijd is gegaan zoals afspraak. Een week van te voren werden wij gebeld over een eventuele beschadiging en de vraag of we de keuken zo geleverd wilden hebben of dat we wilden wachten tot alles compleet was. Uiteindelijk bleek bij de geplande levering alles in orde te zijn dus hebben ze het beschadigde gedeelte toch nog op tijd kunnen vervangen. Heel blij met de keuken maar ook met de service!
Reactie of foto toevoegen
“Een zelf gemonteerde keuken”
Door Eskes op maandag 8 mei 2023 23 | vestiging Wateringen
Super goede service en hulp bij het samenstellen!
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door Sjaak Ligthart op donderdag 8 dec 2022 22 | vestiging Capelle aan den IJssel
Wij zijn heel tevreden over Superkeukens Capelle a/d IJssel. Van Rosalie (verkoop) tot Diederik (montage) eerlijk, deskundig en betrouwbaar. Ook andere collega's die tussen de aankoop en plaatsing antwoord gaven op vragen of aanpassingen verdienen alle lof.
Alles is volledig naar wens verlopen. De kleine zaken die zich voordeden, zijn deze week door Diederik aangepast, nadat hij zelf deze onvolkomenheden constateerde. Terwijl we tijdens onze verbouwing verwachtten dat er bij het leveren en plaatsen van de keuken wel het e.e.a. fout zou gaan, is er op Superkeukens niets aan te merken geweest. Eerlijk over de prijs, professioneel met voorlichting, inmeten, montage en service. Kortom, een aanrader.
Reactie of foto toevoegen
“Superkeukens”
Door Aleksandro op maandag 17 okt 2022 22 | vestiging Bergen op Zoom
Keuken van 15.000 euro aangeschaft met verwachting op hoogwaardig kwaliteit van keuken en service. We hebben alles behalve dat gekregen. Ik raad niemand aan om hier een keuken te nemen.
- Verkoopsters hebben geen technische kennis en geven slecht advies.
- Maken fouten bij bestelling en luisteren niet naar de wensen.
- Ze nemen je problemen niet serieus na dat ze geld hebben verdiend en willen hier niet de prijs voor te betalen.
- Werken met leveranciers waar ze alleen een tussenpersoon zijn en hebben totaal geen inzicht in technische deel waardoor er 10 keer digen fout lopen.
- 6 maanden aan het wachten op onderdelen.
- Ze sturen 2 keer foute onderdelen op.
- Als je exact wasbak of kraan bestelt uit de showroom, je krijgt zomaar een wasbak (goedkope versie). Hier verdienen ze waarschijnlijk geld op.
Ik kan nog doorgaan maar, denk dat dit voldoende zegt.
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door W zuidam op zondag 2 okt 2022 22 | vestiging Utrecht
We zijn goed geholpen met het kopen van de keuken, goede service en goed product.
Reactie of foto toevoegen
“Super geweldig”
Door Herman Thoss op maandag 9 mei 2022 22 | vestiging Utrecht
Ik heb een nieuwe L- keuken gekocht met apparatuur. Superkeukens is echt super en geweldig. Men wordt behandeld als een koning, als echte cliënt zonder enige druk of verkooppraatjes. Met goede en normale prijzen. Er gaat echt een wereld voor u open en u kunt met een gerust hart de zaak verlaten na uw aankoop. De service is uitstekend, ook de installatie wordt gedaan door een echte vakman! Dat betreft ook de bezorging, het inmeten, alles volgens afspraak en geen gezeur! Gewoon een wonder dat zulke zaken nog bestaan! Ik kan het weten, roep ik maar.... en voordeliger kan het niet!
FOTO VAN HERMAN THOSS
Reactie of foto toevoegen
“Zeer slechte service”
Door Visser op maandag 21 feb 2022 22 | vestiging Breda
Wij hebben 4 februari gemeld dat onze combi magnetron oven kortsluiting heeft gemaakt en tot op heden is er nog niemand langs geweest om het te repareren, dit terwijl onze geselecteerd keuken pas afgelopen oktober 2021 geïnstalleerd is. Ook waren de greepjes van de keuken met veel beschadigingen geïnstalleerd. Hier hebben we in januari nogmaals melding van gemaakt en ook hier is niets mee gedaan. Zojuist weer gebeld voor een update omdat we maar niets horen en dan sta je 20 minuten in de wacht om vervolgens niemand aan de lijn te krijgen! Ik werk zelf voor een groot electronica merk met eigen winkels en daar staat service op 1. Waardeloos bij superkeukens helaas.
Reactie of foto toevoegen
“Veel fouten en slechte service”
Door Louise op zaterdag 5 feb 2022 22 | vestiging Arkel
De aankoop van de keuken ging goed. Bij het plaatsen bleek dat er kastdeurtjes niet open konden. De berekening klopte niet. Moeten aandringen op een oplossing hiervoor. Vaatwasser kapot, geen vervanging maar reparatie. Afzuigkap vervangen (na veel mailen en aandringen), koolstoffilters ook na meerder mails eindelijk geregeld. Achter alles zelf aan moeten gaan. Veel mailcontact, slechte service en lange levertijd (soms zelfs dingen zoek). Voor de plaatsing van de keuken wordt er samengewerkt met keukenbouwersplus. Dit bedrijf heeft heel veel fouten gemaakt, waardoor het uiteindelijk 8 maanden heeft geduurd voordat de keuken klaar was. Ik koop hier nooit een keuken meer en laat keukenbouwersplus niet meer een keuken plaatsen. Raad dit zeker niet aan.
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door John Ramkhelawan op vrijdag 28 jan 2022 22 | vestiging Breda
Ik heb een keuken gekocht in maart 2021, die ondanks de corona pandemie in de afgesproken tijd is geplaatst. Door hele goede service van SK medewerkers en monteurs werden alle kleine oneffenheden opgelost. Ik ben erg tevreden met de keuken en de aankoop bij SK.
Reactie of foto toevoegen
“Gewoon zeer slecht”
Door max van Gils op donderdag 13 jan 2022 22 | vestiging Uden
Wij hebben een heel tijdje geleden veel problemen met de keuken gehad:
1. ze waren de combi oven vergeten mee te geven bij het ophalen van de spullen
2. beschadigingen aan kastjes en kasten...
3. Plinten die niet goed zijn, wij hadden voor een hoge keuken gekozen, hierbij horen ook hoge plinten. Spijtig hebben ze 1 plint in de verkeerde hoogte gegeven. Nu krijgen we daarvoor een rekening van 85 euro terwijl dit onze fout niet is...
4. We moesten alles zelf maar oplossen, zoals de plinten die niet goed waren. en als er een kapotte achter kant is moet je zelf maar de plaat vervangen. Service?????? ver te zoeken

Gewoon zeer slecht.
Groet,
Max van Gils
Reactie of foto toevoegen
“Geweldig geholpen”
Door Jeroen van Schaaijk op vrijdag 16 jul 2021 21 | vestiging Den Bosch
Wij zijn geweldig geholpen door Roland van Superkeukens Den Bosch. Hij dacht goed met ons mee, geen onzin praatjes, en een duidelijk advies. Ook geen handjeklap met de prijzen, dat wil ook nogal eens gebeuren, gewoon helder en duidelijk. Dus mocht je een keuken zoeken, met een goede service en prijs, dan is dit het juiste adres.
FOTO VAN JEROEN VAN SCHAAIJK
+ Toon extra foto van Jeroen van Schaaijk
+ Toon extra foto van Jeroen van Schaaijk
Reactie of foto toevoegen
“Wisselende ervaring”
Door J van Tintelen op dinsdag 22 jun 2021 21 | vestiging Tiel
Ervaring met Superkeukens is wat wisselend. Verkoop en advies positief! Echter service en levering liet wat te wensen over. Vertraging in levering materiaal en een beschadigd deurtje. Prima en deskundige montage.
FOTO VAN J VAN TINTELEN
REACTIE VAN FRANK EVERS
Mag ik vragen wat de kleur is van deze mooie keuken?
REACTIE VAN JENNY VAN TINTELEN
De kleur staat in de offerte geboekt als Steengrijs Supermat 341
Mvg Jenny
Reactie of foto toevoegen
“Zeer teleurgsteld”
Door Nordsiek op dinsdag 13 apr 2021 21 | vestiging Almere
Zeer teleurgesteld, waar moet ik beginnen... Ondertussen al 4 montage/service dagen gehad en nog steeds is de keuken niet compleet en hebben we nog steeds diverse mankementen. Heel veel ontbrekende onderdelen, zelf na 4 montage/service dagen. Een werkblad die niet volgens richtlijnen van de fabrikant is besteld/geleverd en dus vervangen dient te worden. Het ergste is hun houding. Het nonchalante waarmee ze de manco's en gebreken oppakken, enkel een mailtje; ''we gaan het bestellen''. Geen gemeende excuses voor ALWEER ontbrekende onderdelen, pas als je er iets van zegt. Ze proberen de gebreken zelfs in eerste instantie te ontkennen. Onder het mom van ''nieuwbouw werkt altijd nog'' ligt het volgens hun niet aan de keuken. Voor hun is ''de buit'' binnen en elke service kost geld in plaats van dat het wat voor ze oplevert. Hoewel je vaker hoort dat er bij een keuken altijd wel een onderdeel ontbreekt, is dit buitensporig. Bijna een jaar verder en nog zijn we bezig om het voor elkaar te krijgen waar we recht op hebben. Sterker, ze proberen ons af te kopen met een bedrag welke niet in verhouding staat tot de herstelwerkzaamheden. Dan voel je je pas echt in de zeik genomen. Zou absoluut niemand Superkeukens aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Beschadigde leveringen”
Door Timo Arendse op donderdag 25 mrt 2021 21 | vestiging Zoeterwoude
Zowel goede als slechte ervaring met superkeukens zoeterwoude; contact in de winkel was prima, werd goed geholpen, samen tot een mooie keuken gekomen. Keuken ook prima op tijd geleverd, tot zover geen enkele op- of aanmerking. (2 jr geleden hier ook een keuken gekocht, hebben we ook wel iets aan gedoe over gehad, maar was te overzien.) Na levering begon het gedoe; het blad was op de hoek beschadigd, een greeplijst was beschadigd en de buis van de afvoer miste. Tijdens het plaatsen bleek ook dat Superkeukens ons kookeiland verkeerd berekend heeft. Wij hebben o.a. de vaatwasser uit onze oude keuken over willen zetten, netjes alle typenrs doorgegeven, helaas bleek dit niet goed ingetekend te zijn waardoor het gehele eiland te laag was en de vaatwasser hier niet in paste. Contact gehad met superkeukens, na bijbetaling een andere vaatwasser gekregen, hierin met hun meegedacht omdat onze keuken af moest. Wij hebben onze aannemer namelijk de keuken laten plaatsen, dus die is maar voor bepaalde tijd aanwezig. Uiteindelijk de buis voor de afzuiger ook ontvangen, maar het nieuwe blad en greeplijst nog niet, deze moesten besteld worden, dan is de aannemer dus inmiddels weg als deze geleverd worden. Wel een mooie mail van Superkeukens ontvangen dat zij op geen enkele manier tegemoet kunnen komen om het beschadigde blad te vervangen, zij leveren enkel en dan zoek je het als klant maar uit. Geen tegemoetkoming om een aannemer in te schakelen, geen hulp vanuit hun kant om het blad te demonteren en monteren, helemaal niets. Zelf denk je wel mee met Superkeukens, maar als je eenmaal betaald hebt hoef je vanuit hun kant geen medewerking meer te verwachten. Erg teleurstellend deze 'service', voor mij de laatste keer dat ik hier iets gekocht heb of Superkeukens aanbeveel aan vrienden/bekenden.
Reactie of foto toevoegen
“Levering te laat”
Door Crossheart op dinsdag 22 dec 2020 20 | vestiging Beuningen GLD
De 1 ster is voor ons al teveel maar anders kan ik helaas ons verhaal niet typen. Dit betreft voor ons wel alleen Superkeukens Beuningen en Keuken Depot Druten omdat zij sinds kort samen zijn gegaan en niet andere locaties. Maar zodra je deze winkel ziet in Beuningen heel gauw doorrijden. De uitbreiding van onze keuken besteld bij Superkeukens Beuningen. Het begon met het niet kunnen waarmaken van de leveringsdatum. Wij moesten er telkens achteraan bellen om te vragen wanneer we de monteur konden verwachten. Uiteindelijk hebben wij zelf een monteur geregeld omdat Superkeukens geen monteur kon leveren terwijl dit wel de afspraak was. Vervolgens ontbrak er een montage stuk bij onze plank en heb ik hier 3 keer voor gemaild maar telkens worden wij aan het lijntje gehouden. Nu ben ik er klaar mee en gaan we het zelf regelen maar wat een slechte service, spijt dat wij bij deze winkel naar binnen zijn gegaan en niet zijn doorgereden naar Huissen waar ik de keuken had aangeschaft. Al met al is het voor ons een hele slechte ervaring met deze twee bedrijven mede doordat de afspraken niet worden nagekomen en als dit gebeurd ze niet communiceren maar je er zelf achteraan moet gaan.
Reactie of foto toevoegen
“Je hebt er niet veel aan”
Door Jan-Willem Schepers op vrijdag 18 dec 2020 20 | vestiging Amersfoort
De kwaliteit van het proces is teveel afhankelijk van de kennis en service gerichtheid van de medewerkers. Uiteindelijk is superkeukens uiteindelijk niks meer of minder dan een soort tussenpersoon: de bouw van de keuken vindt ergens anders plaats, de montage van de keuken is uitbesteed aan een ander bedrijf. Deze bizondere constructie heeft als gevolg dat ze niet in staat zijn de volledige verantwoordelijkheid te nemen voor het algehele proces (Waar ze wel verantwoordelijk voor zijn). Onze keuken is 11 augustus geplaatst, hopelijk wordt deze 11 januari eindelijk afgemonteerd. Afgelopen maanden erg druk geweest met het ontbreken van onderdelen, verkeerde onderdelen, beschadigde onderdelen, etc.
Advies: De kwaliteit van de keuken is mijn inzien positief, het is verstandiger deze direct uit Duitsland te importeren (waar de fabriek staat). Bestel deze keuken zonder tussenkomst van superkeukens, uiteindelijk heb je niet zoveel aan ze.
REACTIE VAN VINCENT VAN SUPERKEUKENS
Heel erg jammer dat de keuken niet in één keer goed is geleverd. Dat betreuren wij zeer en zeker de overlast die dat u heeft gegeven. Nogmaals onze excuses hiervoor. Desondanks veel plezier van de nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Precies zoals gewenst”
Door Dakay op vrijdag 11 dec 2020 20 | vestiging Den Bosch
Wij hebben onze eerste keuken bij Superkeukens gekocht en voor de 2e maal natuurlijk weer het zegt het al SUPER. Ons 2e keuken is precies zoals wij het wilden en de service TOP. Ga eens binnen krijg geen spijt van. Mvg,
FOTO VAN DAKAY
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door Matthijs op maandag 7 sep 2020 20 | vestiging Amersfoort
Goede service, vriendelijk contact, nette prijs en nu een hele mooie keuken. Enige min puntje is dat je niet kan bepalen wanneer je keuken op de dag komt bv ochtend of middag.
FOTO VAN MATTHIJS
Geplaatste keuken
REACTIE VAN VINCENT
Het is een prachtige keuken geworden. Bedankt voor het vertrouwen.
Uw opmerking nemen wij mee in de evaluaties.
Reactie of foto toevoegen
“Gemonteerde keuken”
Door Dick Pelle op dinsdag 19 mei 2020 20 | vestiging Arkel
Wat kan je nog meer zeggen bij de score 'super'? In ieder geval dat Superkeukens Arkel haar naam eer aan doet. Niet alleen tijdens de verkoop maar vooral de begeleiding en de service zijn meer dan voldoende in orde. I.v.m. onze verhuizing hebben we in 5 jaar dit nu twee keer meegemaakt. Ervaring voldoende dus om Superkeukens Arkel met deze waardering te belonen. Ga zo door mannen!
Reactie of foto toevoegen
“Niet fijn”
Door Alex op woensdag 6 mei 2020 20 | vestiging Tilburg
In januari een keuken besteld bij SK. We werden heel erg vriendelijk behandeld tijdens de bestelling. Maar toen... De vaatwasser en koelkast werden zonder overleg veranderd, een ander merk. Zo ook de handgrepen waar we helaas te laat achter kwamen.Bij levering van de keuken kwam ik hier achter. Gelijk gebeld, maar er werd doodleuk verteld dat ik hiervoor getekend had dus eigen schuld, had ik maar op moeten letten. Verder ook totaal geen oplossing of aanpassing hiervoor. Ook waren de scharnieren van de vaatwasser niet goed en de verlichting boven de kastjes knipperden. Twee weken na plaatsing begeeft de kookplaat het. SK gebeld, ze zouden een nieuwe bestellen. Na 2 weken wordt ik gebeld dat de scharnieren er zijn en geplaatst kunnen worden. Ik vraag of het misschien handig is om dat tegelijk te doen met de kookplaat, anders moeten ze 2x komen. Ze wisten niks af van een kookplaat, was niet doorgeven door SK. Dus weer gebeld. De volgende dag werd ik gebeld door de leverancier dat de kookplaat niet leverbaar was ivm corona. Hoe lang dit ging duren, geen idee! Na 16 dagen zonder kookplaat ben ik boos zonder afspraak bij SK binnen gelopen en heb een oplossing geëist. Ineens kon er een tijdelijke kookplaat uit het magazijn geleverd worden. Heb later nog contact opgenomen met klanten service over de handgrepen, ik vind echt dat dit opgelost moet worden. Maar nee, werd erg onbeschoft behandeld en kreeg alleen te horen dat ik hiervoor getekend heb. Door mijn verhaal te delen hoop ik dat mensen eerst goed nadenken om hier een keuken te kopen. En zo toch, kijk heel erg goed je offerte na vooral als ze er meerdere moeten maken want ze veranderen zonder overleg van alles
Reactie of foto toevoegen
“Fijn en netjes”
Door Harrie op dinsdag 7 apr 2020 20 | vestiging Uden
Geweldige zaak mooie ,keuken gekocht heel fijn geholpen door Mattijs Meijer goede service netjes in gebouwd door Cris Oerlemans fijn en goed gewerkt ik kan iedereen aanraden om bij deze zaak een keuken te kopen
Reactie of foto toevoegen
“Fijn bedrijf”
Door Simon op maandag 14 okt 2019 19 | vestiging Den Bosch
Gewoon een fijn bedrijf! Wat wil je van een keuken aankoop, die je eens in de 15 jaar doet? Simpelweg iemand die met je meedenkt, iemand die een goed praktisch inzicht kan geven in de beschikbare ruimte en de gewenste functies, iemand die dit in een helder voorstel kan omschrijven. En uiteindelijk, het meest belangrijke, iemand die een zorgeloze installatie van de afgesproken keuken realiseert. Met Name het laatste, een nette en vriendelijke koppel wat de plaatsing en installatie heeft gedaan. Echt zeer tevreden over de service van dit bedrijf!
FOTO VAN SIMON
Reactie of foto toevoegen
“Slecht is nog te goed voor deze zaak”
Door Danny Zwaneveld op dinsdag 8 okt 2019 19 | vestiging Kolham
De score "slecht" is nog zacht uitgedrukt. Wat een ellende met deze zaak in Kolham. Als het geld eenmaal binnen is het gebeurt met de service. Zelf steeds moeten bellen wanneer de monteur komt tot 3 keer toe. Keuken was een showroomkeuken compleet. Bij monteren vd keuken ontbrak er veel en was er veel beschadigd. Eerste monteur kwam er na 1,5 uur sochtends achter dat het hem niet zou lukken omdat alle electro nog niet was aangesloten. Het telefoontje voordat die kwam werd ons toch echt verteld dat deze monteur dat wel zou doen. Na lang wachten en meerdere telefoontjes kwam er eindelijk een andere zzp-er na enkele weken. Een beste man, maar wat in 2 dagen klaar had kunnen zijn werden er veel meer. Dat tot daar aan toe, maar als je dan weer opgegeven werk wat hoort te gebeuren niet uitvoert (onder andere niet sluitende koelkastdeur) en een halve dag met een quooker zit te prutsen samen met een extra monteur van superkeukens dan doe je iets niet goed. Steeds weer bellen met derden hoe de quooker geïnstalleerd moest worden bevestigden dat dan ook. S avonds deed de quooker het al niet meer. Gelukkig snel en gerepareerd door een dichtbij wonende collega. dozen achter laten, rotzooi laten liggen enz enz. Keuken is nog niet af, maar ze komen er hier niet meer in. Superkeukens Kolham, nooit weer !
Reactie of foto toevoegen
“Terukeren”
Door Cornelis op maandag 1 jul 2019 19 | vestiging Den Bosch
Onlangs weer een geweldige keuken gekocht bij Superkeukens Den Bosch. We zijn 3x verhuist en 3x hebben we de keuken bij Superkeukens gekocht. Enkele redenen waarom wij steeds terugkeren naar SK Den Bosch:
- Goede hulp bij het uitzoeken en tekenen van de keuken
- Deskundigheid
- Kleinschalig team zodat je niet steeds met iemand anders spreekt
- Eerlijke tips bijvoorbeeld m.b.t. apparatuur.
- Geen onzin met dagkortingen of ''als u nu beslist''
- Duidelijke prijzen die niet kunstmatig hoog zijn voor een afdingspel.
- Goed montageteam
- Goede aftersales service
- Verder zijn natuurlijk de keukens écht mooi, een eyecather in huis, van deze tijd en degelijk

Kortom, mochten we ooit weer verhuizen of toe zijn aan een nieuwe keuken, dan zal dat weer een keuken van SK uit Den Bosch zijn.
FOTO VAN CORNELIS
Witte keuken
REACTIE VAN DEBORA
Welke kleur witte front hebben jullie precies gekozen? Bvd
Reactie of foto toevoegen
“Niets dan lof”
Door Loman op dinsdag 4 jun 2019 19 | vestiging Oldenzaal
Complete keuken, 1m80 bij 4m20 besteld en laten plaatsen door ZZp-er. Bijzonder vriendelijk geholpen, geadviseerd en alle tijd voor ons genomen. In overleg met Elke de keuken samengesteld, apparatuur uitgezocht en het eindplaatje was precies zoals we het ons voor hadden gesteld. De ZZP-er die in opdracht van Superkeukens de keuken plaatste, was een zeer prettig persoon, die overlegde, verstand van zaken had en een prima klus geklaard heeft. Van ons niets dan alle lof voor zowel de service, plaatsen en personeel.
Reactie of foto toevoegen
“Lastige montage”
Door Janske op dinsdag 4 jun 2019 19 | vestiging Utrecht
Een keuken ontworpen en uitgekozen, zonder apparatuur. Er werd goed meegedacht en we hebben het redelijk snel allemaal in bestelling kunnen zetten. Montage was wat lastig maar de service was erg goed.
Reactie of foto toevoegen
“Bijkeukenmeubel”
Door Jorika op maandag 6 mei 2019 19 | vestiging Utrecht
We hebben een meubel voor de wasmachine en droger gekocht voor in de bijkeuken. Snelle service en levering. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Vriendelijke medewerkers
Reactie of foto toevoegen
“Slechte service”
Door susan op woensdag 3 apr 2019 19 | vestiging Eindhoven
Very bad service Heel slecht! The salesman recommnened strongly a ceramic workplatform (werkblad) and the back wall (achterwand). however, after less than 2 years of use, the achterwand is broken. we sent in the photo and was told not possible to change for the same material. they could change the broken piece to another material. this is of course not nice. but we had no choice. They told they would send somebody to measure. however, after waiting for a long time, nobody came to help us.
FOTO VAN SUSAN
Scheur in achterwand
Reactie of foto toevoegen
“Super”
Door Luuk en Karin Bouman op donderdag 7 feb 2019 19 | vestiging Den Bosch
Wij hebben een hele mooie keuken gekocht bij Superkeukens in den Bosch en zijn super tevreden over het geduld en advies, het altijd tijd voor je hebben als je wéér eens met een vraag komt, oplossingen bedenken voor problemen die voor hen weer geen problemen blijken te zijn. Daar komt nog bij dat wij monteur Mathie nog eens extra willen bedanken voor zijn uitstekend vakwerk. Super Mathie en nogmaals bedankt. Wij hopen dat de service erná net zo zal zijn als het hele traject vóór en tijdens het plaatsen.
REACTIE VAN LUUK EN KARIN BOUMAN
Superkeukens is gewoon super... we hadden er zelf een deurtje afgelopen wat niet teruggezet kon worden naar 1 belletje en ze kwamen het deurtje ophalen en alles gratis repareren. Eerlijke mensen sowieso.
+ Toon extra foto van Luuk en Karin Bouman
Reactie of foto toevoegen
“Persoonlijk verlopen”
Door Marloes Boon op zondag 6 jan 2019 19 | vestiging Eindhoven
Wij hebben een grote keuken gekocht bij superkeukens. We zijn erg tevreden over de manier waarop verschillende medewerkers omgingen met ons denkproces. We voelden dat we de ruimte hadden om onze eigen ideeën uit te werken met hen. Ook werd er geen druk gezet op het nemen van beslissingen. Dit vonden we erg prettig. Ook zijn we erg tevreden over de geboden prijs incl montage en allerlei garanties/services. Na plaatsing bleek dat de afzuigkap slecht aan onze verwachtingen voldeed. Ook ging er na vijf maanden een ledlampje stuk. Beide zaken zijn keurig en kosteloos door Superkeukens opgelost. Het contact over het hele traject was persoonlijk en gemoedelijk.
Reactie of foto toevoegen
“Aftersales”
Door van der Horst op dinsdag 4 dec 2018 18 | vestiging Utrecht
De service in de winkel tijdens aanschaf is prima en verkopers denken mee etc. Helaas begint daarna pas de ellende aangezien SuperKeukens Utrecht samenwerkt met RS montage. RS montage kwam de keuken voor €100 inmeten ivm renovatie zodat alles perfect op maat zal zijn. Na enkele weken productietijd de afspraak gemaakt om de keuken te komen plaatsen. Hier speciaal een vrije dag voor gepland om monteur te kunnen ontvangen en het werk zal in 1 dag klaar zijn. De dag voor plaatsing werd ik gebeld door RS montage dat monteur ziek was en de keuken niet geplaatst kon worden volgens afspraak. Kan gebeuren, wel jammer dat het bedrijf geen zzp'ers achter de hand heeft of iets dergelijks want kost mij m'n vrije dag en jammer dat wij ivm renovatie minste prioriteit krijgen en dus moesten wijken. Toen keuken een week later geplaatst werd, bleek dat de inmeting niet goed gedaan was en deurtje miste en andere was te klein. Tevens kast beschadigd geleverd vanuit fabriek dus moet ook opnieuw besteld worden. Gaat in totaal om nog geen 20 panelen dus bijna knap dat het zo mis kan gaan! Monteur overigens top en een echte vakman die zich schaamde voor het slechte inmeet werk van zijn baas. Deze beste man is twee dagen bezig geweest dus kostte mij weer extra vrije dagen maar super netjes geplaatst verder en keuken gaat uiteindelijk erg mooi worden. Aftersales van Superkeukens zal de rest oppakken. Na veel over en weer gebel/gemail moeten wij weer de hele cyclus van bestellen en produceren afwachten aangezien de order gewoon bovenop de stapel gaat bij de fabriek en verschuild SuperKeukens zich achter RS montage die verzaakt heeft en wij de dupe zijn en weer twee maanden kunnen wachten om vervolgens weer vrij te moeten nemen om de laatste panelen begin 2019 te komen plaatsen. Uiteraard geen enkele compensatie ("want het meeste is goed gegaan...") wat dan ook want fouten maken is menselijk (ook al heb ik ze daar specifiek voor betaald) en de rest moeten we maar uitzoeken met RS montage terwijl wij de keuken besteld hebben bij SuperKeukens en niks met RS montage te maken (willen) hebben aangezien dat hun installatiebedrijf is. Je had maar 1 taak...kansloos!
FOTO VAN VAN DER HORST
Deel van de keuken
Reactie of foto toevoegen
“Slechte service”
Door Houwen op vrijdag 28 sep 2018 18 | vestiging Horst
In mei onze keuken besteld bij SuperKeukens besteld zodat deze er op tijd was voor de verhuizing van 1 september. Bij de opbouw van de keuken in juli bleek dat er een spotboring was vergeten. Hier moest een nieuw plankje voor besteld worden. In week 35 zou deze geleverd worden waarna ik week 36 het gat erin gemaakt zou worden. In de praktijk blijkt dat de monteur in week 37 komt 'kijken' (letterlijk alleen kijken). Vervolgens in week 38 gebeld waar het plankje bleef.. deze zou in week 39 (?!) geleverd worden. In week 39 worden we geïnformeerd dat het plankje is beschadigd met het boren van de spotboring en dat er een nieuw plankje besteld moet worden! Al 2 maanden (?!) staat de keuken er nu zonder dat deze afgemaakt kan wordeb. Het betreft het plankje in een regaaltje waardoor ook niet de rest al opgebouwd kan worden.. gewoon een 'gat' in onze keuken. We moeten maar wachten zeggen ze dan.. meer kunnen ze niet doen zeggen ze dan!! Dit kan toch niet.. wat een slechte service zeg!
Reactie of foto toevoegen
“Keukenaankoop”
Door Daphne op woensdag 19 sep 2018 18 | vestiging Zoeterwoude
Keuken gekocht in mei. Lange levertijd van 16 weken. Maar zeker het wachten waard geweest. Mn verwachtingen overtroffen. Ik heb het laten plaatsen, wat overigens binnen 3.5 uur klaar was. Staat en werkt fantastisch. Het enige is dat er een deuk in de wasbak zit, gelijk is aangegeven dat deze opnieuw woed besteld en ingemonteerd. Voor superkeukens en jm montage echt een geweldige service.
Reactie of foto toevoegen
“Desillusie”
Door Lopke op vrijdag 29 jun 2018 18 | vestiging Utrecht
We hebben een mooie keuken gekocht. In de winkel werden we goed geholpen. We hadden niet de meeste keus uit materiaal qua aanvechtbaar. Maar dat is dan ook het verschil tussen een duurdere keukenwinkel en SK keukens. Het drama voor ons begon met het montagebedrijf. Ze waren lomp, maakte misplaatste grappen en niet netjes of behulpzaam. Als dit bedrijf dan later nog een keer terug moet komen om service te bieden dan zijn de rapen helemaal gaar. Wat een desillusie van de winkel SK keukens zoals we het ons voorgesteld hadden. Mail contact verloopt dan direct zeer stroef want op klachten zitten ze niet te wachten en service bieden is ook iets wat ver te zoeken is. Na een jaar toch een defect en dat is dan voor eigen rekening. Hoezo garantie en service?? Wij laten het hierbij omdat het ondertussen zo onze neusgaten uitkomt dat we het zat zijn en RS montage nooit meer over de vloer willen hebben. Neem aub goed personeel ipv die lompe populaire gasten die alles behalve populair zijn en stop de samenwerking anders met dit bedrijf en ga service bieden.
Reactie of foto toevoegen
“Geleverde keuken”
Door Satyane op maandag 28 mei 2018 18 | vestiging Utrecht
We hebben een keuken gekocht bij Ronald Massing Superkeukens in Utrecht. Echt super geholpen, en hij heeft meegedacht, heel vriendelijk, totaal niet opdringerig zoals de keukenconcurrent waar ze meteen over teken begonnen. Echt super tevreden. Ik zou iedereen die een keuken nodig heeft aanraden naar Superkeukens te gaan. Geweldige service eerlijke prijs
Reactie of foto toevoegen
“Stelig afraden”
Door Sens op vrijdag 20 apr 2018 18 | vestiging Kolham
Complete grote keuken gekocht. Helaas door omstandigheden in opslag blijven staan en wel moeten betalen. Na installatie blijkt een kast beschadigd, een lade beschadigd e.d. maar is er niemand meer thuis. Slechte service Superkeukens! Ik zou stellig afraden hier een keuken te kopen.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goede service”
Door Henry Vinke op zaterdag 10 feb 2018 18 | vestiging Elburg
We hebben een prachtige keuken. Waar voor je geld. Alles in 1 keer goed en super geplaatst. Zeer goede service!! Ik zal het zeker aanraden bij derden.
Reactie of foto toevoegen
“Super goed”
Door Fam. Schumacher op vrijdag 9 feb 2018 18 | vestiging Oldenzaal
Super goede nazorg en service. We hadden door eigen schuld (vallende schaar) een ladefront beschadigd. Super keukens heeft gratis een nieuw ladefront besteld en geleverd. Ook is de monteur twee jaar na levering als service langs gekomen om de deurtjes en laden bij te stellen.
Reactie of foto toevoegen
“Prima”
Door Wendy Ringnalda op zaterdag 16 dec 2017 17 | vestiging Elburg
Prima service en vakmanschap! Dik tevreden met het eindresultaat!
Reactie of foto toevoegen
“Goede ervaring”
Door Toni op woensdag 20 sep 2017 17 | vestiging Hellevoetsluis
Door slechte montage van mijn eigen monteur alleen maar goede ervaring met Superkeukens Hellevoetsluis. Prima service, meedenken en aandacht. Uiteindelijk is de keuken goed gekomen. Ik zou hier zo weer een keuken kopen.
Reactie of foto toevoegen
“Vochtbobbels”
Door Frank Geers op donderdag 13 jul 2017 17 | vestiging Tilburg
Super arrogant na aankoop. Snel deed de oven het al niet, gebeld maar ik moest zelf maar een afspraak maken met fabrikant( geen service). Na een paar jaar kreeg ik een vochtbobbel bij mijn inductiekookplaat. Niet goed afgekit. Volgens Superkeukens valt dit niet onder de garantie. Ze hebben de keuken zelf geinstalleerd.
FOTO VAN FRANK GEERS
Vocht bij de kookplaat
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door Nijboer op maandag 26 jun 2017 17 | vestiging Elburg
Goed meedenken, eerlijke offerte zonder mooie "praatjes" en een goede service
Reactie of foto toevoegen
“Keramiek aanrechtblad”
Door G. van der Weert op woensdag 14 jun 2017 17 | vestiging Utrecht
De keuken in het filiaal in Utrecht gekocht is prima totdat er iets misgaat, dan laten ze je in de kou staan. Bij plaatsing van de keuken die 17000 euro kostte zagen de monteurs van superkeukens dat er een stukje van het keramiekaanrechtblad af was gebroken. Er moest een nieuwe in, ze konden de achterwand, inbouw afzuigkap en de randen niet afdichten. Kan allemaal gebeuren. Alleen kreeg ik toen de levertijd voor het nieuwe keramiekaanrechtblad na 2 weken te horen, dit zou 9 WEKEN !!!! duren. Dus ze laten je met 9 weken zonder een bruikbare keuken zitten (alles laten schilderen voor dat de keuken kwam) . Als ik ga koken nu zonder afzuigkap kan ik de boel daarna weer laten schilderen. Het enige wat ze daarop zeggen, wij hebben ons best gedaan, punt. Als je op internet naar google gaat en zoekt op keramiekaanrechtbladen dan komen er een 10 tal resultaten uit, klik op een willekeurige en de levertijd is max. 3a4 weken. Mijn conclusie is Superkeukens is prima tot er iets misgaat, dan laten ze je in de kou staan en is de organisatie niet krachtig genoeg om bij de leverancier iets voor elkaar te krijgen. Juist bij keukens is de service achteraf belangrijk hoe dat wordt opgelost. Ik heb in ieder geval zeer zeer veel spijt dat ik daar mijn keuken heb aangeschaft.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Wim Vink op maandag 26 feb 2024 24 | vestiging Veenendaal
Gekocht een witte keuken zonder bovenkasten. Volgens de planning gebracht en geplaatst door een aardige en deskundige jongeman. Zeer tevreden.
FOTO VAN WIM VINK
Reactie of foto toevoegen
“Door de muur heen geboord”
Door E. Post van der Linde op maandag 19 feb 2024 24 | vestiging Roermond
Helaas hebben wij een zeer slechte ervaring met Superkeukens Roermond. Toen de bijkeuken geplaatst moest worden bleek dat er in het hele plaatje niet was nagedacht over een (warm) water toe- en afvoer bij de wasbak. Hier zelf een oplossing voor aangedragen in de vorm van een boiler. Nadat er verschillende keren een de maat en dus de plaatsing van het werkblad niet klopte. Dit werd gelukkig wel opgelost maar toen de door Superkeukens ingeschakelde ZZPers vertrokken was er bij het ophangen van de kastjes dwars door de muur van de badkamer geboord, was de muur en de vloer beschadigd. Hangen de stopcontacten uit de muur en moet voor het wassen en drogen stroom worden gepakt uit een andere ruimte. Was er in de meterkast een foute aansluiting gemaakt. Is de boiler niet aangesloten en is er geen warm en/of koud water. Ook bleken de door Superkeukens ingeschakelde ZZP ers de huissleutels niet te hebben teruggegeven en mijn vrouw ten onrechte meer dan €2.000,00 extra laten pinnen. Wij hebben een medewerker van Superkeukens gevraagd om deze problemen op te lossen. Deze geeft echter niet thuis waardoor er voor ons niets anders opzit om de rechtsbijstand in te schakelen.
FOTO VAN E. POST VAN DER LINDE
+ Toon extra foto van E. Post van der Linde
+ Toon extra foto van E. Post van der Linde
Reactie of foto toevoegen
“Een mooie keuken”
Door Dalemans op maandag 30 okt 2023 23 | vestiging Veenendaal
Omdat wij van familie hadden gehoord dat Superkeukens mooie keukens verkoopt tegen een eerlijke prijs, zijn wij naar Superkeukens gegaan. En dat klopt helemaal. Het personeel is behalve kundig ook zeer klantvriendelijk en nemen alle tijd. Keuken gekocht, en door een aannemer die verbonden is aan Superkeukens alle voorbereidende werkzaamheden en het plaatsen naar tevredenheid uitgevoerd.
Reactie of foto toevoegen
“Een hele prettige ervaring”
Door Maurice op maandag 30 okt 2023 23 | vestiging Utrecht
De ervaring van het kopen van een keuken is erg prettig geweest! Het was niet pusherig en hebben vaak over het ontwerp gesproken en het veranderd, wat geen enkel probleem was. Een hele prettige ervaring gehad!
Reactie of foto toevoegen
“Een mooi eindresultaat”
Door P.F. Mijnlieff op woensdag 27 sep 2023 23 | vestiging Amersfoort
Uitermate behulpzaam in het uitzoeken van de keuken en het wijzen op mogelijkheden. Goede visuele ondersteuning in hoe het eindresultaat er uit zou komen te zien. Uitstekende ondersteuning bij het zoeken naar een 2e aannemer/installateur van de keuken nadat de eerste niet bleek te voldoen.
FOTO VAN P.F. MIJNLIEFF
+ Toon extra foto van P.F. Mijnlieff
+ Toon extra foto van P.F. Mijnlieff
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij met de keuken”
Door Yassir op woensdag 27 sep 2023 23 | vestiging Veenendaal
There is no doubt that we would highly recommend Superkeukens Veenendaal, Ronald was always attentive and helped us a lot when it came to our choice. We are very happy with our kitchen.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden en erg blij mee”
Door A. Van Ommen op dinsdag 26 sep 2023 23 | vestiging Zwolle
Zeer klantvriendelijk, goed begeleid tijdens het gehele proces. Luistert naar de klant en brengt tevens nieuwe ideeën aan. Compleet geleverd en vakkundig geplaatst! Zeer tevreden en erg blij mee.
Reactie of foto toevoegen
“Goed geregeld”
Door Gera van Doorn op donderdag 21 sep 2023 23 | vestiging Utrecht
Keukenrenovatie door Superkeukens laten uitvoeren. Van begin tot het eind was alles goed geregeld. Zoals bijvoorbeeld afvoer oude keuken, aanleggen electra, plaatsen nieuwe keuken. Er werd heel netjes gewerkt, verpakkingsmateriaal werd ook opgehaald.
Reactie of foto toevoegen
“Enorm blij met onze nieuwe keuken”
Door Ronald op vrijdag 8 sep 2023 23 | vestiging Utrecht
Bij aanschaf goed geholpen/geadviseerd door Romano. Keuken is geleverd en door Tom (een topmonteur) geplaatst. Alles in 1 keer goed geen beschadigingen alles compleet en werkend. Ik was wat sceptisch omdat ik heel veel verhalen heb gehoord over keukens waarbij altijd wel iets fout ging maar bij ons is alles goed gegaan. We zijn enorm blij met onze nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden met de nieuwe keuken”
Door Mevrouw E. Petrus op zondag 20 aug 2023 23 | vestiging Almere
Bij het kopen van onze keuken is er goed naar onze wensen geluisterd. Goede adviezen gegeven en oplossingen bedacht! We zijn zeer tevreden!
Reactie of foto toevoegen
“Professioneel”
Door P. Walta op maandag 7 aug 2023 23 | vestiging Utrecht
Bij de aankoop van de keuken perfect geholpen door professionele en kundige medewerkers. Vanwege een toekomstige verhuizing is ook het op afroep bestellen en plaatsen prima geregeld en gecommuniceerd. Ook datum van plaatsen van de keuken was goed afgestemd met ons als koper.
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden”
Door fam Fledderus op dinsdag 1 aug 2023 23 | vestiging Amersfoort
Langdurig overleg, was ook nodig, maar was op het laatst vermoeid, om goed attent te blijven. Werd goed en correct op vragen achteraf gereageerd. We wisten bij levering niet meer goed wat was afgesproken. Tekeningen en fotos etc van apparatuur werd duidelijk toegestuurd, probleem als je niet de afspraken meer goed kent, maar correct gekregen en geplaatst wat we besteld hadden.
Reactie of foto toevoegen
“Super”
Door Rien Bruinooge op maandag 24 jul 2023 23 | vestiging Middelburg
Nadat we digitaal een afspraak hadden aangevraagd werden we binnen 24 teruggebeld om een datum te plannen. Wij zijn toen heel goed geholpen, alle (on)mogelijkheden, voor- en nadelen van onze keuzes werden uitgebreid toegelicht. Tevens waren wij blij verrast met de onverwacht, relatief korte levertijd van 6 weken. Wij kunnen iedereen een bezoek aanraden.

Aanvulling 18 september 2023:
Keuken is nu geplaatst en is precies dat wat we wilden. Geplaatst op en binnen de afgesproken tijd. Ziet er keurig uit.
Reactie of foto toevoegen
“Heel erg blij met de keuken”
Door Diana van de berkt op maandag 24 jul 2023 23 | vestiging Utrecht
Fijn geholpen om de keuken in beeld te krijgen via de 360 tekeningen. Keuken daarna aangekocht en zowel het voorwerk als het plaatsen van de keuken is top gegaan. Ik ben heel erg blij met de keuken.
FOTO VAN DIANA VAN DE BERKT
+ Toon extra foto van Diana van de berkt
+ Toon extra foto van Diana van de berkt
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door A valkenburg op maandag 10 jul 2023 23 | vestiging Veenendaal
Een nieuwe keuken aangeschaft precies zoals we hem in ons hoofd hadden is de keuken geworden ontzettende goede uitleg informatief en een hele fijne knul die mijn keuken heeft gebouwd. Kortom ik ben erg tevreden.
FOTO VAN A VALKENBURG
+ Toon extra foto van A valkenburg
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door JdH op donderdag 6 jul 2023 23 | vestiging Tiel
Verkoopster luistert goed naar wensen en geeft goed advies/denkt mee. Heeft verstand van zaken en komt met verschillende opties. Prettig en professioneel contact, houdt zich aan de afspraken. Ook zeer tevreden levering en montage! Er ontbrak een kabel voor de kookplaat, uiteindelijk heeft de monteur dit zelf opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door Gonnie van Manen op maandag 12 jun 2023 23 | vestiging Veenendaal
Zeer prettige ervaring met Johan de verkoper. De keuken was voor een appartement dat ik verhuur. Hij heeft goed meegedacht en goed gecommuniceerd. Heel fijn. Ook ben ik blij met de kwaliteit van de keuken. Mijn volgende keuken, voor bij mij zelf thuis, zal ik ook bij superkeuken kopen. En ik zal superkeuken ook aanraden bij vrienden en familie.
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden”
Door Marcel op maandag 12 jun 2023 23 | vestiging Veenendaal
Goed geadviseerd, op tijd geleverd en goede prijs kwaliteit verhouding.
Reactie of foto toevoegen
“Heel blij met de nieuwe keuken”
Door van de Wijgert op zaterdag 10 jun 2023 23 | vestiging Sint Hubert
Vorig jaar een keuken uitgezocht en goed geholpen door Robin. Kwam meteen met een aardige prijs en zijn toen naar huis gegaan. Werden niet onder druk gezet om meteen te kopen. Thuis na gedacht, maar wilde toch liever een andere front voor de keuken. De opstelling was precies zoals we wilde. Week erna weer terug geweest op afspraak. Weer samen met Robin kijken naar andere frontjes en gekozen voor gewassen eiken. Weer alles door Robin ingevoerd in de pc en op de scherm een 3d tekening laten zien. Zag er mooi uit en kregen weer een schappelijke prijsaanbieding. Meteen akkoord gaan en afgesproken dat de keuken in mei 2023 geplaatst kan worden. Na enkele weken kwam de keukenmonteur inmeten en meteen een afspraak inplannen. Eind april oude keuken eruit en alles verbouwd. Nieuwe plafond, muren gestukt en nieuwe tegelvloer laten leggen. 3 Weken alles laten drogen en keuken laten plaatsen. Alles is vakkundig gemonteerd en aangesloten. Ook de kookplaat, vaatwasser, kraan en afvoer. Alles was ook geleverd dus na twee dagen alles in orde. Heel blij met de nieuwe keuken.
FOTO VAN VAN DE WIJGERT
+ Toon extra foto van van de Wijgert
Reactie of foto toevoegen
“Een goede ervaring”
Door Fabian Karelse op dinsdag 6 jun 2023 23 | vestiging Middelburg
Goede ervaring, geen opdringerige verkopers. Nemen de tijd voor je tijdens afspraak. Eventuele wijzigingen snel aangepast. Snelle inmeting en levering.
Reactie of foto toevoegen
“Een prettige ervaring”
Door Annemiek op vrijdag 2 jun 2023 23 | vestiging Zwolle
In samenspraak met Kelly heb ik een volledig nieuwe keuken aangeschaft. Ik heb het traject als heel prettig ervaren. Geen commercieel geteut en proberen nog weer dingen extra te willen verkopen. Puur wat ik wil maar wel met me meedenken en door me dingen te laten zien mij de keuzes laten maken. Heel tevreden. Een stukje communicatie mbt / rondom het plaatsen werd gemist, maar werd op een later tijdstip prima opgevangen door iemand anders.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door A.Verwoert op maandag 29 mei 2023 23 | vestiging Veenendaal
Zeer tevreden vooral omdat wat bedachtzaam waren, wij kochten de keuken bij superkeukens, de keuken werd geleverd door een ander bedrijf en het plaatsen geschied weer door een ander. Maar alles is tot tevredenheid verlopen. wij waren zeer te spreken over de zzp die de keuken geplaatst heeft super persoon.
Reactie of foto toevoegen
“Super”
Door Theo Benders op donderdag 18 mei 2023 23 | vestiging Uden
Aan het begin van de week is een eerste deal altijd aantrekkelijk. Nu was dit voor een kleine keuken in het bijgebouw vrij eenvoudig. Binnen 1 uur alles bekeken, maatwerk geleverd en deal gesloten. Kortom super.
Reactie of foto toevoegen
“Fijn advies en perfecte montage”
Door Mario Willems op maandag 15 mei 2023 23 | vestiging Den Bosch
Geen opdringerige verkoopadviseurs, goed en deskundig advies, levering van de keuken heeft op de afgesproken datum plaatsgevonden en was compleet incl. alle apparatuur. Ed heeft gezorgd voor een perfecte montage.
Reactie of foto toevoegen
“Zeker een aanrader”
Door Lilly op maandag 15 mei 2023 23 | vestiging Veenendaal
Erg vriendelijk personeel. Rustig en ongedwongen benadering en advies, alle communicatie is vlot en soepel verlopen. Ik zou Superkeukens Veenedaal zeker adviseren bij familie en vrienden.
FOTO VAN LILLY
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij met onze nieuwe keuken”
Door Hans van de Mortel op zaterdag 29 apr 2023 23 | vestiging Eindhoven
Wij zijn heel erg blij met onze nieuwe keuken, hoe langer we hem in gebruik hebben, hoe vaker we tot de ontdekking komen dat we door de mensen van Superkeukens toch wel erg goed geadviseerd zijn bij het maken van bepaalde keuzes. Waar dit kastje waar deze lade, wat kunnen we nog met deze ruimte enzovoort. In het voortraject hebben ze ons vertrouwen gewonnen. We kregen een goed en vooral ook eerlijk advies én, ook heel fijn, geen opdringerige verkooptechnieken. We ontvingen een transparante offerte met 3D tekeningen inclusief leidingschema's voor de voorbereidende bouwkundige werkzaamheden.
Een nieuwe keuken is een lastig proces waarbij vele schakels op elkaar afgestemd moeten worden. Dat kun je overlaten aan de mensen van Superkeukens Eindhoven. Ze bieden vele mogelijkheden voor een kwalitatief prima keuken met een vriendelijke prijsstelling. Nu het hele proces achter de rug is kunnen we rustig concluderen dat deze mensen ons vertrouwen waard zijn. Niet alleen woorden maar ook daden bij deze firma. Ook nadat de keuken geplaatst en betaald is en er nog wat aftersales nodig is voor de laatste puntjes op de i, staan ze er voor je. Een tip: we hebben gemerkt dat het enorm helpt als je als klant goed voorbereid bent voordat de montage plaatsvind. Die verliep keurig en soepel. Een nieuwe keuken zonder ook maar één dingetje / foutje /ontbrekend onderdeeltje bestaat niet, zo reëel moet je zijn. Bij onze keuken hadden we zelf één dingetje over het hoofd gezien maar ook dat is keurig opgelost. Het totale proces van idee tot realisatie verdient een dikke 9. Dank je wel Superkeukens Eindhoven wij zijn heel blij met onze nieuwe keuken en kijken met veel plezier terug op de samenwerking
Reactie of foto toevoegen
“Zeker een aanrader”
Door Lieke van Vught op zaterdag 29 apr 2023 23 | vestiging Den Bosch
We zijn super tevreden over het advies, het contact met Ronald, de levering en de montage door Gerry. We hebben voor een scherpe prijs een kwalitatief goede en mooie keuken. Alle spullen zijn op tijd geleverd en prachtig gemonteerd. Wij raden Superkeukens Den Bosch zeker aan.
FOTO VAN LIEKE VAN VUGHT
+ Toon extra foto van Lieke van Vught
+ Toon extra foto van Lieke van Vught
Reactie of foto toevoegen
“Zeker zeer tevreden”
Door Femke op woensdag 19 apr 2023 23 | vestiging Amersfoort
Fijne communicatie voorafgaande aan de plaatsing. De dag voor plaatsing werd de keuken netjes afgeleverd. En de plaatsing ging ook gewoon goed. Na 2 dagen een prachtige keuken en alles af en netjes afgewerkt en opgeruimd. Kortom, we zijn zeker tevreden over superkeukens!
Reactie of foto toevoegen
“Super”
Door Hans en Bea op woensdag 5 apr 2023 23 | vestiging Den Bosch
Wij hebben onze nieuwe keuken bij Superkeukens in Den Bosch gekocht. Daar zijn we zeer prettig geholpen door Roland van Gaal. Hij kwam met goede ideeën en wist die van ons te vertalen in een complete 3D tekening. Zo konden we onze keuken al zien nog voor ie besteld was. We hadden een paar speciale verzoeken zoals apparatuur die zij niet standaard leveren maar dat was geen probleem voor Roland. Wij wilden graag een granieten aanrechtblad. Deze is gemaakt door Timmers in Nistelrode. Na flink wat bezoekjes in Den Bosch konden we in september afronden en bestellen. Al eind januari kon de keuken worden geplaatst. Dat werd gedaan door Gerry Groenendaal (Greeny keukenmontage). Hier hebben we reuze mee geboft. Hij heeft onze keuken perfect geïnstalleerd. Klopte er soms iets niet helemaal, had hij wel een oplossing. Het aanrechtblad werd door Timmers zelf afgeleverd. Ook die paste precies. Helaas was onze kookplaat niet meteen leverbaar maar een klein maandje later werd die alsnog gemonteerd. Dat hij het niet deed lag helaas aan onze eigen elektricien. De dingen die we later nog hebben bedacht werden ook zonder morren geregeld. We hebben ze een taart gebracht toen onze keuken er "super" bij stond. Verdiend!
FOTO VAN HANS EN BEA
Reactie of foto toevoegen
“Een goede nieuwe keuken”
Door G.W. Eshuis op maandag 13 mrt 2023 23 | vestiging Amersfoort
Tijdens het bezoek aan het bedrijf werden we goed geïnformeerd. Ook de levering en de montage waren prima. We hebben nu een goede nieuwe keuken voor een goede prijs
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Erwin Strunk op donderdag 2 mrt 2023 23 | vestiging Amersfoort
Goed geholpen door Arthur van Superkeukens Amersfoort. Nadat hij ons eerst vertelde dat ons eigen plan niet paste (grrr) dacht hij goed mee en het eindresultaat is nog mooier dan ons oorspronkelijke plan. Ook plaatsing verliep naar wens, zeer vriendelijke en bekwame medewerker heeft alles in 2 dagen geplaatst. Tenslotte was er nog sprake van een beschadiging maar ook dat is via de landelijke supportafdeling naar tevredenheid afgehandeld. Kortom: erg tevreden!
FOTO VAN ERWIN STRUNK
REACTIE VAN VINCENT
Bedankt voor je mooie woorden en compliment voor Arthur.
Reactie of foto toevoegen
“Een hangende tv-kast”
Door Kees den Uil op maandag 27 feb 2023 23 | vestiging Utrecht
Ik ben zeer netjes geholpen door Eric Beemer. Goed advies en gelijk een scherpe prijs. En wat wij ook als zeer prettig ervaarden, is dat er niet opdringerig werd gedaan om gelijk tot koop over te gaan.
REACTIE VAN VINCENT
Fijn dat u tevreden bent over Superkeukens en Eric als adviseur. Inmiddels kunt u al enkele maanden genieten van de nieuwe keuken en hopelijk nog vele jaren.
Reactie of foto toevoegen
“Een complete keuken”
Door Petra en André de Boer op donderdag 9 feb 2023 23 | vestiging Utrecht
We zijn keurig en vriendelijk geholpen, andere opties zijn besproken en onze keuzes zijn bekeken.
Reactie of foto toevoegen
“Alles volgens afspraak”
Door W.n.g. van doorn op maandag 6 feb 2023 23 | vestiging Veenendaal
Er is geplaatst wat is afgesproken en volgens de planning.
Reactie of foto toevoegen
“Superkeukens”
Door Els Spee op maandag 6 feb 2023 23 | vestiging Utrecht
Ik zocht een blauwe keuken, overal geweest en niet de kleur en keuken die ik wilden hebben. Bij super keukens kon ik de keuken in iedere kleur krijgen, samen met Kim Monde hebben we een mooie keuken en kleur uitgezocht, ben er Super te vrede mee.
REACTIE VAN VINCENT DIJKER
Wat fijn dat u samen met Kim de juiste keuze hebt kunnen maken. En inderdaad , Superkeukens kan in elke kleur leveren. Veel plezier met uw bijzondere blauwe keukens.
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door Elke op dinsdag 24 jan 2023 23 | vestiging Utrecht
Erg fijn geholpen, Vincent nam de tijd voor ons en dacht mee. Meerdere keren contact gehad zodat alles helemaal naar wens was. Alles werd in 1 keer geleverd (geen vertraging op apparatuur oid) wat natuurlijk prettig is. Aanrader om hier je keuken te kopen!
REACTIE VAN VINCENT
Fijn dat alles zo goed is verlopen. Veel plezier van de nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Een erg mooie keuken”
Door Dedy op woensdag 11 jan 2023 23 | vestiging Amersfoort
Heel goed advies gehad en de keuken is heel erg mooi geplaatst!
FOTO VAN DEDY
REACTIE VAN VINCENT
Wat is het een mooie keuken geworden.
Veel plezier van de nieuwe keuken.
Met vriendelijke groet, namens Superkeukens.
Reactie of foto toevoegen
“Een zeer tevreden klant”
Door Frans op dinsdag 3 jan 2023 23 | vestiging Amersfoort
Uitstekende ervaring, van begin tot eind. Persoonlijk en deskundig advies, met voldoende ruimte voor vragen etc. Offerte, bevestiging, betaling duidelijk. Inmeten en plaatsen keuken keurig op de afgesproken tijd. Uitstekende montage door vakbekwaam monteur. Met precisie. Kortom, een zeer tevreden klant!
FOTO VAN FRANS
Reactie of foto toevoegen
“Super blij”
Door Chantal Geers op donderdag 24 nov 2022 22 | vestiging Utrecht
Heel goed geholpen in de showroom. Verschillende opties besproken en laten zien. We werden goed op de hoogte gehouden wanneer de keuken geleverd werd en gemonteerd.
Super blij met onze nieuwe, grote keuken met alles erop en eraan!
Reactie of foto toevoegen
“Een absolute aanrader”
Door Ringo op maandag 14 nov 2022 22 | vestiging Veenendaal
Jorien heeft door een uiterst flexibele en klantgerichte instelling geadviseerd. Niet door zaken voor te stellen, maar op basis van goede vragen ingespeeld op onze wensen en daarop geadviseerd. Uiteindelijk hebben we een keuken gekocht die volledig voldoet aan ons beeld vooraf en ook op hetgeen op papier uitgewerkt is geweest. 100% tevreden over Jorien en de flexibiliteit van SK. De monteur was uiteindelijk keurig en vakkundig, maar nam het niet zo nauw met de tijden. Dit is enigszins tegenstrijdig met de vestiging waar wel alles op tijd en volgens afspraak is gebeurd. SK Veenendaal is een absolute aanrader.
Reactie of foto toevoegen
“Alles is goed gegaan”
Door Michel B3 op maandag 7 nov 2022 22 | vestiging Utrecht
Goede kwaliteit keuken, voor een goede prijs. Monteur zeer deskundig.
FOTO VAN MICHEL B3
Reactie of foto toevoegen
“Afspraken worden nagekomen”
Door Tineke op dinsdag 18 okt 2022 22 | vestiging Amersfoort
Complete keuken gekocht. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Superkeukens heeft zich netjes aan afspraken gehouden.
Reactie of foto toevoegen
“Een zeer prettige ervaring”
Door Jetty op woensdag 5 okt 2022 22 | vestiging Utrecht
De aankoop van de keuken is volgens mijn wensen gegaan, helaas was niet al mijn gekozen apparatuur op tijd te leveren, hiervoor werd een goed alternatief aangeboden. De samenwerking met RS Montage voor demontage, aanpassingen en plaatsing van de keuken heb ik als zeer prettig ervaren, de planning werd volgens afspraak uitgevoerd.
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden met de zelfgeplaatste keuken”
Door Ton van den Top op dinsdag 20 sep 2022 22 | vestiging Veenendaal
Vanaf de ontvangst in de showroom tot de levering precies op tijd zonder beschadigingen. Alle bestelde onderdelen zijn in een keer afgeleverd. Ik heb de keuken zelf geplaatst dat ging prima door de mee gestuurde instructies.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door de Graaf op maandag 5 sep 2022 22 | vestiging Amersfoort
We zijn keuring geholpen en geadviseerd door Superkeukens. De keuken is volgens afspraken exact op tijd geleverd en geheel compleet. Montage hebben wij zelf gedaan. Kortom zeer tevreden met de keuken en de prijs kwaliteit verhouding. Zonder geklets gelijk een scherpe prijs gehad.
Reactie of foto toevoegen
“Duidelijke communicaties”
Door Cinta Heesakkers op maandag 15 aug 2022 22 | vestiging Utrecht
Van het begin (bezoek showroom) tot het eind (keuken montage) zijn we zeer positief.
We hadden een vriendelijke, kundige verkoopadviseur. Alles kon besproken/gevraagd worden en we kregen ook echt goede adviezen. Na de aankoop duidelijke mails met afspraken en modeltekeningen. Tegen de tijd dat er geleverd kon worden ook weer duidelijke info over hoe en wanneer. De keukenmontage is ook zeer fijn, kundig verlopen. Kortom, een superzaak en aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Super geholpen en goed advies”
Door Danielle Handl op woensdag 20 jul 2022 22 | vestiging Utrecht
Super geholpen door Johan! Hij heeft goed advies gegeven en dacht mee. Toen wij een installatietekening vroegen voor onze eigen monteur, kreeg ik het binnen een dag in mijn mail. Geen irritant gepush in de showroom.
FOTO VAN DANIELLE HANDL
Reactie of foto toevoegen
“Superkeukens”
Door F Durrani op maandag 20 jun 2022 22 | vestiging Amersfoort
Vanaf ontwerp tot eind product gewoon goed n vakkundig geholpen
FOTO VAN F DURRANI
Reactie of foto toevoegen
“Een complete keuken”
Door Fam. Wouters op woensdag 8 jun 2022 22 | vestiging Utrecht
Wij hebben een complete keuken met inbouw apparatuur gekocht bij Superkeukens Utrecht. Wij zijn op een hele leuke en professionele manier geholpen door Kim. Alles werd duidelijk verteld en de keuken is precies geworden wat wij ervan verwacht hadden. Ook de montage was goed door RS montage. Kortom een aanrader.
FOTO VAN FAM. WOUTERS
Reactie of foto toevoegen
“Geen aanrader”
Door Barry op donderdag 2 jun 2022 22 | vestiging Arkel
Ik kan helaas Superkeukens Arkel NIET aanbevelen. Lees onderstaande s.v.p. tot het eind...

• In april 2020 hebben wij een prachtige keuken samengesteld met een enthousiaste verkoper van Superkeukens Arkel, inclusief apparatuur van AEG en een kookplaat met geïntegreerde afzuiging van Airforce (totale prijs € 21.500 exclusief montage).
• De keuken werd op 4 november 2020 geplaatst door het door Superkeukens aanbevolen montagebedrijf: KeukenbouwersPlus (hierna KBP). Deze was wel duur (€ 1.975), maar zij zouden volgens de verkoper kwaliteit leveren. Dat bleek niet zo te zijn:
o Wij constateerden beschadigingen aan ons pas gestucte plafond en vloer (hadden ze ons niet gemeld) en overal 'zooi' (zaagsel, schroeven e.d.) in huis. Ook gebruikten ze onze nieuwe bestekbakken als opslag voor hun schroeven.
o Ons hele huis lag vol stof (inclusief onze nieuwe, zwarte jaloezieën op de begane grond), omdat de monteurs het aanrechtblad binnen in huis gingen zagen (terwijl we een ruime carport hebben, waar ze droog hun gang konden gaan).
o Ze hadden veel te weinig tijd ingepland (slechts 1 dag 2 man) en deelden ons aan het einde van de dag mee dat we een nieuwe afspraak moesten maken. Zij konden niet eerder dan 2 weken later. Door tussenkomst van Superkeukens werd dat 5 dagen later... alsnog niet handig, want we zaten vlak voor een verhuizing. Plus... je kijkt al maanden uit naar een mooie nieuwe keuken...
o De keuken in aanbouw werd achtergelaten met overal afval en onderdelen van de keuken door elkaar, zodat we goed moesten opletten op wat we wilden wegdoen. Zijn we een hele avond mee bezig geweest om op te ruimen. Plus foto's gemaakt voor bewijs.
o De deur van de vriezer (die niet geleverd kon worden) werd gewoon tegen een pas gestucte muur gezet en trok al snel krom.
o Bij het afmaken van de keuken een paar dagen later waren zij het stopcontact in het eiland vergeten, als wij hen er niet zelf op hadden gewezen.
• Ik heb uiteraard een klacht ingediend bij Superkeukens, maar die kon daar niets mee doen. Wij hebben vervolgens zelf moeten onderhandelen met KBP en € 475 korting gekregen. Gezien al het gedoe en de teleurstelling voor ons gevoel eigenlijk nog te veel. Superkeukens is ons vanwege de ellende met KBP nog tegemoet gekomen met een aanbod voor spatranden.
• De vriezer kon vanwege Covid niet worden geleverd op 4 november... maar vervolgens ook niet week 48/49... niet week 51... niet week 1... niet week 3/4... niet week 4/5. Keer op keer werd het opgeschoven. Uiteindelijk zou de vriezer pas week 9 komen, maar dat werd niet gegarandeerd. Dat is begin maart 2021, terwijl wij de keuken in april 2020 hadden besteld. Gekeken naar alternatieven, maar die waren er niet. Uiteindelijk is er toch een andere van AEG beschikbaar gekomen (A++ in plaats van A+), maar deze kon pas 18 februari door KBP geplaatst worden (zie problemen verder).
• Wij konden via AEG een vacuümmachine krijgen vanwege een actie (aankoop binnen actieperiode juni-december). Maar wij kregen hem toch niet, want wij hadden de keuken in april besteld. Dat Superkeukens de apparatuur later had besteld, dat wij hem in oktober hebben betaald en dat het in november is geleverd, deed er niet toe. Dat vond ik best bijzonder als je 6 apparaten van AEG hebt besteld. Via Superkeukens alsnog de vacuümmachine kunnen regelen.
• KBP wilde pas in januari (in plaats van 14 december) komen voor het oplossen van een aantal opleverpunten, maar wij zaten al sinds 4 november met een groot gat in de keuken vanwege het ontbreken van de vriezer. Op 14 december zijn ze toch gekomen om de deur er maar vast in te zetten, zodat we met Kerst toch fatsoenlijk erbij zaten.
• Bij de oven hadden wij telescopische rails besteld, die door KBP waren achtergelaten om zelf te monteren. Zou heel makkelijk moeten zijn. Waarom dan niet gelijk geplaatst? Dit lukte ons dus niet. Superkeukens had nog een filmpje gestuurd, maar dat lukte nog steeds niet. Superkeukens kwam zelf langs, maar kreeg het ook niet voor elkaar. Toch maar andere rails besteld die wel pasten. Dan ben je al wel 2,5 maand verder.
• Wij hadden als 'cadeau' bij de aanschaf van de keuken kruidenpotjes gekregen. De dekseltjes zaten echter zo los dat je er niet mee kon strooien. Wij hebben dit gemeld bij Superkeukens en er werden nieuwe besteld. Na 2,5 maand hebben we nieuwe gekregen. De eerste set moest wel terug. Eerst had Superkeukens alleen de slechte meegenomen, maar vervolgens zijn ze nog een keer langsgekomen om alle potjes van die set op te halen.
• Na 2,5 maand ging ineens de afzuiging van de kookplaat kapot. De vriezer was nog steeds niet geleverd... Uiteraard hebben we gelijk gebeld met Superkeukens. Die vervolgens meldde dat het wel 5 tot 10 werkdagen kon duren voor Airforce contact zou opnemen. Uiteraard gingen we daar niet mee akkoord, want dan moet je nog een afspraak maken dat ze langskomen, dan moet er nog iets besteld worden en dan weer een nieuwe afspraak om het te repareren. Voor je het weet ben je dan 2 maanden verder, zonder afzuiging! Uiteindelijk heb ik zelf via telefonisch contact met de monteur alles uit elkaar gehaald en geconstateerd dat de motor het niet deed (zelf openmaken betekent wel een risico voor de garantie!). Een nieuwe zou besteld worden, maar er was geen uitzicht op wanneer deze dan geleverd zou worden. Wij hebben dit gemeld bij Superkeukens en wederom beklag gedaan. Uiteindelijk hadden zij er één beschikbaar. Daarna duurde het even voordat de monteur kon langskomen, waardoor we 3 weken zonder afzuiging hebben moeten koken. Daar word je met een nieuwe keuken en nieuwe gestucte muren en plafonds niet blij van.
• 18 februari zouden volgens Superkeukens de spatranden en vriezer geplaatst worden door KBP. Ook zouden zij een la weer vastzetten waarvan telkens een schroef los ging. Die hebben we toch zelf moeten vastschroeven, want dat kon niet langer wachten. KBP belde op 11 februari dat ze pas 5 maart zouden langskomen voor de spatranden en de la. Van de vriezer wisten ze echter niets. Wij vroegen ons af waarom wachten tot 5 maart als we 18 februari al gepland hadden? En nee, ze konden niet eerder. Superkeukens weer gebeld en gemaild. Waarop KBP terugbelde en 23 februari voorstelde. 18 februari was wel eerst gepland, maar ze konden niet uitleggen waarom het eruit was gehaald. Ook Superkeukens kon daar niets aan veranderen.
• Op 23 februari werden de spatranden geplaatst, maar voor één deel moesten ze terugkomen, want daarin was het stopcontact niet ingefreesd. Ook werd de vriezer (eindelijk) geplaatst, maar deze maakte veel geluid. Dit hebben wij op 26 februari gemeld bij Superkeukens/AEG. De monteur kon pas echter 22 maart langskomen en constateerde binnen 1 minuut dat de vriezer vervangen moest worden.
• Op 7 april werd de vriezer vervangen door de monteur van Electrolux. Hij gaf aan dat vriezer én de deur van de koelkast niet goed waren bevestigd door KBP. Ik heb dit vervolgens via de mail medegedeeld aan Superkeukens en ook aangegeven dat de greepkommen van het kookeiland te kort waren en niet op elkaar aansloten, waardoor je in de hoeken het onderliggende hout zag.
• Op 9 april stond er nog een serviceafspraak voor KBP voor het plaatsen van de laatste spatrand. De monteur heeft de deuren van de vriezer en de koelkast hersteld, de spatrand geplaatst en geconstateerd dat de greepkommen inderdaad te kort waren. Deze heeft hij vervolgens opnieuw besteld.
• Op 3 juni is de monteur van KBP langsgekomen voor het plaatsen van de nieuwe greepkommen.
• Op 27 september 2021 heb ik melding gemaakt van een koelkastdeur die een knakkend geluid maakt bij het dichtdoen. KBP is weer langs gekomen om dit op te lossen. Het had niet met de bevestiging van de deur te maken, maar met het scharnier van de koelkast. Omdat er een schroef van een andere lade telkens los ging (waardoor je hem op een gegeven moment niet meer kan sluiten) heb ik de monteur gevraagd of hij daar naar wilde kijken en vast wilde maken. Dit heeft hij gedaan. De volgende dag zag ik echter dat door de extra schroef de lade er niet meer goed in stond en versprong ten opzichte van de andere lade. Ik heb de extra schroef er dus maar weer uitgehaald, waardoor ik hem weer regelmatig zelf opnieuw moet vastschroeven.
• Kenmerkend voor de handelwijze is dat Superkeukens vooral reactief handelt en ik vaak zelf moest gaan bellen/mailen om te vragen naar de status en oplossingen.
• Januari 2022: de vaatwasser van AEG ging in een storing. Ik heb dit gemeld bij AEG en een afspraak gemaakt voor reparatie. Dit kon echter pas twee weken later, waardoor wij twee weken lang met de hand hebben moeten afwassen (in een gezin van 6 personen). Uiteindelijk ging het om een lekkage bij de scharnieren van het liftgedeelte, iets waar in mijn ogen altijd veel beweging zit en dus een risico op nieuwe lekkage.
• Bij het plannen van de afspraak met AEG heb ik ook gevraagd naar het feit dat er vocht tussen de ruiten van de combimagnetron zit. Dit hoorde niet en hiervoor zou een nieuwe afspraak gemaakt worden. Wij hebben het geluk gehad dat de monteur die voor de vaatwasser kwam een nieuwe ruit bij zich had en deze kon bevestigen.
• Ik had bij AEG gevraagd of ik daar een klacht kon indienen, omdat van de 6 apparaten van AEG nu al 4 problemen hadden gehad. Zij verwezen echter naar Superkeukens. Die hebben vervolgens ruim een maand erover gedaan om het dossier samen te stellen en dit aan AEG voor te leggen. Die daarop ons een gratis kookworkshop heeft aangeboden om ons vertrouwen in AEG weer te herstellen. (Die kookworkshop hadden we overigens al eerder kunnen volgen, maar kon vanwege Covid uiteraard niet doorgaan.)
• Bij mijn klacht over de apparaten van AEG heb ik ook Superkeukens weer geconfronteerd met alle hiervoor beschreven problemen en het feit dat ik na ruim 15 maanden nog steeds geen keuken had die volledig voldoet (probleem met de lade is uiteindelijk wel opgelost, ongeveer 17 maanden na plaatsing). Ik heb ook aangegeven dat ik gezien onze ervaringen een tegemoetkoming inmiddels op zijn plek vond. Dat was door de verkoper van Superkeukens in februari 2021 eigenlijk al eerder voorgesteld, maar op dat moment heb ik daarvan afgezien, omdat ik nog vol in de emotie zat en die keuken gewoon af wilde hebben... niet wetende dat ik er een jaar later nog steeds mee bezig zou zijn. Superkeukens wijst zo'n tegemoetkoming echter resoluut van de hand, omdat in hun ogen alle problemen worden opgelost. Gezien alle ellende en ook de hoeveelheid tijd die ik er inmiddels zelf in heb moeten steken, denk ik daar anders over. Ik heb in mijn ogen namelijk ook betaald voor een keuken die binnen een redelijke termijn klaar en goed functionerend zou moeten zijn. Natuurlijk hou je rekening met het feit dat niet alles in één keer goed gaat, maar ik vind onze ervaringen echt buitenproportioneel.
• Omdat ik bij Superkeukens Arkel geen gehoor kreeg, heb ik de franchise directeur van Superkeukens benaderd en gevraagd om een objectieve mening. Hij reageerde direct dat hij het met Superkeukens Arkel zou opnemen om te komen tot een eindoplossing.
• Vervolgens kreeg ik na weer een reminder van mijn kant contact met iemand die voor Superkeukens in dit soort situaties naar voren werd geschoven om in het land problemen op te lossen. Deze persoon gaf ook aan dat hij een situatie zoals bij ons nog nooit had meegemaakt en dat wij wel bijzonder veel 'pech' hebben gehad. Hij bood ons een braadslee van AEG aan en daarnaast zijn wij in gesprek gegaan over een compensatie- of coulanceregeling in de vorm van iets voor keuken. Wij hebben daarop aangegeven te overwegen om vensterbanken van hetzelfde materiaal als het keukenblad te laten plaatsen.
• Hij kwam met een offerte van € 1.717, waarop hij 40% korting (later 50%) kon geven. Deze kosten bestaan echter uit € 1.267 materiaalkosten en € 450 montagekosten. Ter informatie: ik kan granieten vensterbanken van de betreffende afmetingen voor totaal ongeveer € 300 kopen. Deze keramieken vensterbanken zijn dus 4x duurder als granieten vensterbanken! Dat het 2x zo duur is, kan ik me nog voorstellen, maar 4x is absurd. En € 450 montagekosten voor het plaatsen van op maat gemaakte vensterbanken lijkt mij ook bijzonder hoog. Dat zou betekenen dat hij er bijna de hele dag mee bezig zou zijn... Per saldo zou ik dus € 860 moeten betalen voor iets wat ik ook (van ander materiaal weliswaar) voor € 300 euro kan regelen. In plaats van een eindoplossing kreeg ik dus eigenlijk de spreekwoordelijke sigaar uit eigen doos voorgeschoteld. Je kunt begrijpen dat mijn gevoel bij Superkeukens alleen maar slechter is geworden.

Omdat we er niet zijn uitgekomen en er ook geen bereidheid was bij Superkeukens Arkel om ergens tegemoet te komen, eindigt mijn verhaal hier helaas met een slecht gevoel. Dit is dus wat je kunt verwachten als je een keuken koopt bij Superkeukens. Natuurlijk hebben wij pech gehad, maar reken er niet op dat Superkeukens zelfs in uitzonderlijke gevallen als die van ons, moeite doet om tot een goede eindoplossing te komen.
Reactie of foto toevoegen
“Problemen worden niet snel opgelost”
Door Ella Bras-Moerland op maandag 30 mei 2022 22 | vestiging Tiel
Verkoop /keukens zeer goed, maar dan begint het. Ze werken onderaannemers montage. Daar gaat het fout bij het bedrijf Superkeukens. Bij problemen bij/ na plaatsing keuken moet klant er alles aan doen om het goed te krijgen. Klantvriendelijkheid gaat wel op bij het totale plaatje: verkoop en plaatsing. Geld uitgeven hoort bij deze investering, maar dat vergeet je als het naar tevredenheid wordt opgeleverd. Jammer, zorg voor betere samenwerking, zodat dit niet ten koste gaat van uw naam.
Reactie of foto toevoegen
“Afzuigkap maakt veel lawaai”
Door Laurens van Leeuwen op vrijdag 29 apr 2022 22 | vestiging Amsterdam
In december heeft Superkeukens bij ons een keuken gemonteerd. In eerste instantie leek alles goed te zijn gegaan op wat afwerkingsfoutjes na, maar toen we de keuken gingen gebruiken bleek de afzuigkap niets af te zuigen. Oorzaak: de buis zat los. Monteur wederom gekomen om de buis vast te maken. Probleem 2: de afzuigkap maakt heel veel herrie. Superkeukens gebeld en die stuurde mij door naar de leverancier Electrolux. Electrolux langs en die vonden dat er niks geks was, dit terwijl de afzuigkap 90 decibel op de zachtste stand produceerde waar 54 decibel volgens de handleiding is toegestaan. Wel keken ze ook even naar de buis. Wat bleek: dit had een harde buis moeten zijn in plaats van een flexibele en bovendien zat er een knik in de flexibele buis waardoor de afzuigkracht gering was. Inmiddels is bijna mei en zijn we 5 maanden verder, Superkeukens zegt dat de monteur in juli langs kan komen. Of daarmee de herrie weg is? Ik betwijfel het. Superkeukens wijst continu naar de (ZZP) monteur of Electrolux, terwijl ik toch echt mijn keuken en montage bij hun heb afgenomen. Ik word er knettergek van. Ik ben al die tijd vriendelijk gebleven maar de maat is nu echt vol. Heel jammer, want de keuken is verder hartstikke mooi.
Reactie of foto toevoegen
“Afspraken worden niet nagekomen”
Door MK op woensdag 20 apr 2022 22 | vestiging Tilburg
Superkeukens---Keukendepot Tilburg. Vreselijk om hiermee zaken te doen. Keer op keer op keer worden gemaakte afspraken niet nagekomen. Bij de verkoper in de showroom kan alles, echter daadwerkelijk worden de afspraken niet nagekomen.
4x Levering keuken uitgesteld. Reactie klantenservice: Eerste keer: monteur niet op komen dagen. Tweede keer: maar mevrouw uw keuken is nog helemaal niet klaar!
Derde keer: monteur ziek. Daar zit je dan met een afgebroken keuken waar niet in gekookt kan worden! Vergoeding € 0,00. Uiteindelijk geleverd echter met foutief aanrechtblad. Afspraak in showroom: na levering nieuw keukenblad zal uiterlijk de dag daarop montage plaatsvinden en wel door dezelfde persoon die keuken gemonteerd had. Daadwerkelijk: keukenblad geleverd maar kan pas over 9 dagen gemonteerd worden. Lang leve de afspraken van Superkeukens. Nu maar hopen dat deze afspraak nagekomen wordt!
Reactie of foto toevoegen
“De monteurs wilde zo snel mogelijk klaar zijn”
Door Rene op zondag 3 apr 2022 22 | vestiging Hellevoetsluis
De keuken is geplaatst door Keukenbouwersplus en die hadden maar 1 doel en dat was om zo snel mogelijk klaar te zijn. 1 plank boven het aanrecht was niet conform tekening opgehangen en in plaats van dit eerst te overleggen hadden ze hem gelijk opgehangen met als resultaat 3 gaten in de strak gestucte muur. Verder is de aansluiting van de hoekkast op de aangrenzende kast niet netjes en zijnpasstukken niet afgebraamd. Verder hebben de mineurs het zaagsel op de straat laten liggen terwijl ze voor 14;00 uur weer waren vertrokken. Na 1 week nog steeds geen opleverrapport ontvangen of terugkoppeling wanneer de manco's opgelost gaan worden.
FOTO VAN RENE
Reactie of foto toevoegen
“Top”
Door Gert-Jan van Kreuningen op maandag 28 mrt 2022 22 | vestiging Utrecht
Aankoopgesprek was zeer informatief maar totaal niet opdringerig. Direct een zeer goed gevoel. Verademing dat we niet af hoefden te dingen. De prijs was de prijs. Bij aflevering klopte alles. Top!
FOTO VAN GERT-JAN VAN KREUNINGEN
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Gebruikersfoto
1 / 126
Vestigingen Superkeukens
  Almere (6 ervaringen), New Yorkweg 121, 1334 NB Almere, tel 036-5491504
  Amersfoort (32 ervaringen), Nijverheidsweg Noord 61, 3812 PK Amersfoort, tel 033-4638009
  Amsterdam (7 ervaringen), Arena Boulevard 138, 1101 DJ Amsterdam, tel 020-4526723
  Apeldoorn (2 ervaringen), Het Rietveld 20, 7321 CT Apeldoorn, tel 055-5333008
  Arkel (8 ervaringen), Vlietskade 7003, 4241 WR Arkel, tel 0183-745615
  Assen (1 ervaring), Zeilmakerstraat 20, 9403 VA Assen, tel 0592-340037
  Bergen op Zoom (2 ervaringen), Konijnenburgweg 5A, 4611 HK Bergen op Zoom, tel 085-3035739
  Beuningen GLD (5 ervaringen), Hadrianussingel 28a, 6642 AJ Beuningen, tel 024-6750008
  Breda (6 ervaringen), Grenssteen 3, 4815 PP Breda, tel 076-7370082
  Broek op Langedijk (1 ervaring), Middelmoot 5, 1721 CZ Broek op Langedijk, tel 0226-335053
  Buitenpost (1 ervaring), Voorstraat 6, 9285 NS Buitenpost, tel 0511-544444
  Capelle aan den IJssel (4 ervaringen), Schinkelse Baan 10, 2908 LE Capelle aan den IJssel, tel 010-4510808
  Cruquius (3 ervaringen), Spaarneweg 24, 2142 EN Cruquius, tel 023-5481002
  Den Bosch (25 ervaringen), Reitscheweg 8, 5232 BZ Den Bosch, tel 073-6428761
  Eindhoven (6 ervaringen), Tenierslaan 9, 5613 DZ Eindhoven, tel 040-7676010
  Elburg (7 ervaringen), Westerlengte 1, 8081 PZ Elburg, tel 0525-688888
  Gouda, Elburgplein 6, 2803 PX Gouda, tel 0182-749023
  Groningen (1 ervaring), Energieweg 11b, 9743 AN Groningen, tel 050-3603400
  Hellevoetsluis (4 ervaringen), Rijksstraatweg 120, 3223 KB Hellevoetsluis, tel 0181-312529
  Helmond (3 ervaringen), Engelseweg 156 A, 5705 AJ Helmond, tel 0492-747010
  Hoorn NH (2 ervaringen), Dr. C.J.K. van Aalstweg 8c, 1625 NV Hoorn, tel 0229-285194
  Horst (4 ervaringen), Witveldweg 100, 5961 ND Horst, tel 077-3982234
  Huissen (4 ervaringen), Nijverheidsstraat 15, 6851 EJ Huissen, tel 026-3269982
  Kolham (4 ervaringen), Knijpslaan 182, 9615 BJ Kolham, tel 0598-394586
  Leeuwarden (1 ervaring), Balthasar Bekkerwei 1, 8914 BE Leeuwarden, tel 058-2045000
  Middelburg (4 ervaringen), Mortiereboulevard 20, 4336 RA Middelburg, tel 0118-606671
  Oldenzaal (9 ervaringen), Kleibultweg 48, 7575 BV Oldenzaal, tel 0541-850100
  Oss (1 ervaring), Frankenweg 25, 5349 AP Oss, tel 0412-623698
  Roermond (2 ervaringen), Burghoffweg 13, 6042 EX Roermond, tel 0475-691548
  Sint Hubert (2 ervaringen), Pastoor Jacobsstraat 2B, 5454 GN St. Hubert, tel 0485-470415
  Strijen, Edisonweg 2, 3291 CK Strijen, tel 078-6748485
  Terborg, Stationsweg 18, 7061 CT Terborg, tel 0315-328141
  Tiel (8 ervaringen), Buitenbulkweg 14, 4005 LA Tiel, tel 0344-655241
  Tilburg (3 ervaringen), Aphroditestraat 6, 5047 TW Tilburg, tel 013-5321842
  Uden (3 ervaringen), Industrielaan 10, 5405 AB Uden, tel 0413-747138
  Utrecht (54 ervaringen), Zeelantlaan 15-17, 3526 AK Utrecht, tel 030-2238733
  Veenendaal (23 ervaringen), De smalle zijde 70, 3903 LR Veenendaal, tel 0318-544060
  Vriezenveen, Westeinde 660, 7671 CX Vriezenveen, tel 0546-559956
  Wateringen (3 ervaringen), De Lierseweg 8, 2291 PD Wateringen, tel 0174-292657
  Wolvega (2 ervaringen), Frisaxstraat 12, 8471 AD Wolvega, tel 0561-614545
  Zoeterwoude (2 ervaringen), Hoge Rijndijk 313, 2382 AP Zoeterwoude, tel 071-3040052
  Zutphen (1 ervaring), Pollaan 50G, 7202 BX Zutphen, tel 0575-743552
  Zwolle (2 ervaringen), Grote voort 88, 8041 BH Zwolle, tel 038-3034301
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven voor keukens
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.

Een bewerking voorstellen van de naam, bedrijfsomschrijving of adresgegevens. Geef hier uw wijziging door.