Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Sani-Dump
Met 41 megastores is Sani-Dump de grootste en snelst groeiende zelfstandige sanitairwinkel van Nederland. Wij zijn al ruim 24 jaar dé aanbieder van luxe sanitair en tegels van alle grote merken als Grohe, Sphinx en Villeroy & Boch tegen absolute bodemprijzen. Betaalbare luxe zoals wij zelf zeggen. Onze slogan luidt dan ook als volgt: Geen restpartijen of dumpzaak. Maar… alle A-merken voor de laagste prijzen. Dat is Sani-Dump. Het enige dat wij dumpen is de prijs.
Professioneel advies en een gratis 3D tekening van uw badkamer
Online kunt u een showroom afspraak maken in één van onze vestigingen zodat een adviseur u kan helpen bij het kiezen van de juiste badkamer. Tevens is het mogelijk om samen met onze adviseurs een 3D tekening van uw badkamer te maken, zodat u direct een beeld krijgt van het eindresultaat.
Online inspiratie opdoen
Via onze website komt u online inspiratie opdoen. Hierbij kunt u een kijkje nemen bij het aanbod van de verschillende merken. Welke stijl past bij u? Wat voor stijlen zijn er? Zomaar een paar vragen waar wij antwoord op kunnen geven:
www.sanidump.nl/merken/.
Showrooms door heel Nederland
Bezoek een van onze vestigingen door heel het land. Waarschijnlijk zit er ook een vestiging bij u in de buurt. Bekijk hier de dichtstbijzijnde Sani-Dump vestiging:
www.sanidump.nl/vestigingen/
“Verkeerd advies en retour niet mogelijk”
Door Verbeek op woensdag 10 mei 2023 23
Advies gekregen voor aanschaf sanitair, waaronder drain en douchewand. Helaas advies niet al te best geweest. Drain bleek niet te passen en douchewand te klein. Als je dan probeert deze materialen te retourneren in de originele verpakking, dan geeft Sanidump niet thuis onder het mom "de verpakking is open geweest, nemen we niet terug". Daar gaat dan bijna €2.000,00!
Reactie of foto toevoegen
“Geen service”
Door Stephan op donderdag 19 jan 2023 23 | vestiging Amsterdam
Nice during sales cycle; but once you paid, there is 0 service. Items not being delivered and no advance notice. Some items wrongly delivered and no reaction after complaint. I also tried to return an item an got no reaction after 10 days (though they claim they will contact within 3bd). The contractor recommended by Sanidump turned out to be a scam, worked for 4 hours and then basically disappeared! Still owes me the down payment! Do yourself a favor and stay away!
Reactie of foto toevoegen
“Aankoop badkamerbenodigdheden”
Door Henk Molenaar op donderdag 6 jan 2022 22 | vestiging Sliedrecht
We werden super geholpen met mooie en duidelijke tekeningen en lijsten. Ook afronding tot koop prima. Levering ook op tijd, maar toen moest ik alles controleren en dit waren heel wat dozen. Maar moet zeggen 1 foutje zat er in en daar zitten we nog op te wachten 4 weken later. Nu hebben we ook 4 pakken tegels over en dat gemeld
Daar hoor of lees ik niets meer over. Echt jammer.
Reactie of foto toevoegen
“Nemen geen verantwoordelijkheid”
Door Aukje op maandag 3 jan 2022 22 | vestiging Den Haag
In de vestiging Den Haag hebben we advies gekregen over een badkamer. De berekening voor de tegels die het systeem maakte klopte totaal niet. Dat resulteerde in veel te veel en veel te weinig tegels. In kleine letters staat aangegeven dat tegels niet geretourneerd kunnen worden.Daarnaast bleek dat het advies ook waardeloos was. Het badkamermeubel is al gaan splijten na 2 maanden. Zowel de leverancier als Sanidump nemen geen verantwoordelijkheid en geven zo goed als geen respons. Advies: ga naar een fatsoenlijke badkamer 'specialist'.
Reactie of foto toevoegen
“Spullen niet geleverd”
Door Lisa visser op zaterdag 1 jan 2022 22 | vestiging Den Haag
Tip, koop je spullen ergens anders! Misser na misser hier en ik krijg al maanden m'n geld niet terug, waardoor ik nu genoodzaakt ben een advocaat in te schakelen. Kacper en Calvin hebben beiden van alles toegezegd, maar uiteindelijk alleen maar gezeik gehad. Kleine opsomming:
- bad was "kwijt" waardoor hele verbouwing stil lag nadat ik juist had uitgekozen op levertijd. Ik heb het bad uiteindelijk zelf gelokaliseerd door 1 telefoontje naar het magazijn wat de heren weigerden te plegen.
- nog nooit antwoord gekregen op mijn vragen over spullen waardoor 4 van de 8 bestelde items niet goed zijn geleverd.
- ik krijg nog behoorlijk wat geld retour en na 10 telefoontjes en 13 mails nog steeds niets gehad, ondanks dat de heren dit wel steeds toezeggen.
Nogmaals, GA ERGENS ANDERS HEEN!
Reactie of foto toevoegen
“Levering te laat en verkeerd”
Door Familie Minkenberg op woensdag 1 dec 2021 21 | vestiging Zoetermeer
Enkele maanden geleden onze badkamer besteld op afroep. Badkamer stond in het magazijn en afgelopen vrijdag zou alles worden geleverd. Maar helaas waren ze 'vergeten' de achterkant van het formulier te bestellen en missen we een groot deel van de materialen en zijn de verkeerde formaat tegels geleverd. Vrijdag meteen gebeld, ze zouden ernaar kijken, die dag nog teruggebeld, maandag zouden we meer te horen krijgen, maar de aannemer kon maandag wel gewoon beginnen. Nou dat hebben we gelukkig niet gedaan, want nu op woensdag en nadat we iedere dag zelf hebben moeten bellen krijgen we namelijk op bijzondere wijze te horen dat de rest wordt geleverd eind week 50. Zoals er wordt gecommuniceerd lijkt het alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Erg jammer dit. Centen binnen, weg service.
Reactie of foto toevoegen
“Echte service ontbreekt”
Door Cora op dinsdag 5 okt 2021 21 | vestiging Zoetermeer
Goede verkopers met mooie beloftes maar als er zaken moeten worden nageleverd: geen communicatie. Inmiddels wachten we na redelijke bestelling nog steeds op een verwarming, de dure op maat gemaakte glazen douchewand past niet( extern bedrijf dat alle afval gewoon laat liggen had verkeerde maten opgenomen op 4 augustus). Klachten vooral per mail bij sanidump. Gewoon niet bij ze bestellen; zijn alleen dizenschuivers van leverancier naar klant zonder echte service. Inmiddels 5 maanden verder en een half afgemaakte badkamer. Wens ik niemand toe
Reactie of foto toevoegen
“Verkeerd bad geleverd”
Door J op vrijdag 24 sep 2021 21 | vestiging Zoetermeer
Wij hebben de badkamer bij sanidump besteld. Het bad dat is geleverd was beschadigd en de ligging was verkeerd. Wij hebben gebeld om dit te melden en gevraagd of er een bad op voorraad is, dit laatste was niet het geval werd ons door de telefoon medegedeeld. Omdat wij verder moesten met de verbouwing waren wij genoodzaakt een andere bad te kopen zodat de aannemers verder konden. Nu ontvangen wij een mail dat de leverancier het heeft beoordeeld en dat ze geen geld teruggeven voor een beschadig bad. Zij kunnen een nieuwe leveren en dan moeten wij maar kijken of wij dit via marktplaats kunnen verkopen? Belachelijke reactie natuurlijk! Wij gaan er nog wel een zaak van maken en ik beveel niemand aan om hier iets te kopen! Voor ons nooit meer saniDUMP!
Reactie of foto toevoegen
“Verkeerde producten geleverd”
Door Hans Hello op maandag 14 jun 2021 21 | vestiging Zaltbommel
Het zakendoen met Sani-Dump Zaltbommel is ons uiteindelijk helaas erg slecht bevallen. Na een prettig begin en het vlot sluiten van de overeenkomst (alle materialen voor een nieuwe badkamer) gaat er helaas van alles fout tijdens het leveren: verkeerde toiletpot (glans ipv mat), verkeerde douchekop aansluiting (wand ipv plafond), verkeerde wandtegels (een grijstint te donker tov bestelling. Onze tegelzetter heeft dit niet door (want weet niet wat wij besteld hebben) dus wij komen er pas achter als de halve badkamer getegeld is), verkeerde douchedeur (doorzichtig ipv melkglas). Kortom fout op fout. Ons contactpersoon ontloopt voortdurend zijn verantwoordelijkheid, reageert in het begin niet, laat of slecht. Wij blijven altijd uiterst correct en vriendelijk, alleen laten we ons natuurlijk niet met een kluitje in het riet sturen. Daar heeft ons contactpersoon wat moeite mee. Als klap op de vuurpijl hebben wij nu nog steeds een dure toiletpot hangen die volgens verschillende partijen (waaronder Geberit) een bakfout heeft waardoor deze voortdurend een klein beetje blijft doorlopen. Per mail is afgesproken dat deze pot door Sani-Dump zou worden vervangen voor een ander exemplaar, inclusief het demonteren van de oude en het installeren van de nieuwe pot. Op basis van deze duidelijke afspraak hebben wij in goed vertrouwen een flink deel (gelukkig nog niet alles) van het nog openstaande bedrag over gemaakt. Echter nu wordt deze afspraak opeens ingetrokken middels de volgende mail: "Hiermede berichten wij U dat terugkomen op het installeren van de toiletpot, omdat wij hier hiervoor geen mogelijkheid hebben." We kunnen het bijna niet geloven.... Wij zijn er inmiddels helemaal klaar mee, dit was echt de druppel. We gaan nu bij alle mogelijke instanties een uitgebreide klacht indienen over deze opeenstapeling van misstanden. Om toch met een positief punt te eindigen: de koffie was wel erg lekker.
Reactie of foto toevoegen
“Tegen gevallen”
Door M hoekman op woensdag 3 mrt 2021 21 | vestiging Aalsmeer
De hele route van bestellen tot leveren is ons zeer tegen gevallen en heeft ons veel energie gekost. Verkeerde tegels, daarna nog een keer verkeerde tegels. Beschadigde badkamermeubels (2x). Leverdatum zou week 2 zijn, na na bellen van mij zelf werd dat week 10. Zelf er achteraan gegaan bleek leverancier INK het gewoon op voorraad te hebben. Kapotte tegels. Het magazijn en Bianca van vestiging Aalsmeer krijgen van mij alleen een voldoende. Het proces van een nieuwe badkamer zou leuk moeten zijn maar zo hebben we het helaas niet ervaren.
Reactie of foto toevoegen
“Niet geinformeerd over te late levering”
Door M. Verstraeten op woensdag 10 feb 2021 21 | vestiging Sliedrecht
Hele slechte communicatie!! Er wordt veel te laat gekeken of alle spullen binnen zijn. Hierdoor te laat geinformeerd! dramatisch!
Reactie of foto toevoegen
“Verkeerde spullen en te laat binnen”
Door Ton op dinsdag 9 feb 2021 21
Heb een WC gekocht een toilet een urinoir en meubel en tegels. November besteld afgesproken dat het voor de kerst binnen zou zijn. 24 dec gebeld helaas, maar aannemer zou 3 jan beginnen. Gelukkig kon ik het tegen vergoeding 1 maand later gezet. Half januari waren de tegels meubel en toilet binnen. Dus aannemer kan beginnen urinoir deksel was nog niet binnen. Eerste dag komt aannemer erachter verkeerd reservoir voor de urinoir geleverd verkeerd besteld. Met spoed ergens anders een reservoir opgehaald maar toen we daar mee aan de gang gingen miste we onderdelen en de doos was open ( demo) toen ik belde moest ik maar naar warmteservice gaan om de juiste onderdelen te halen. Spoelknop en deksel vandaag wezen halen . En je raat het al de spoelknop is zilver en moet wit zijn. Ik ben nu al 4x naar Dordrecht gereden en nog niet goed. Ik probeer een klacht in te dienen maar weet niet hoe. Ik vraag nu 250 euro retour voor de ellende en als ik deze krijg dan gaan ze naar de voetselbank, dan is het nog ergens goed voor geweest.
Reactie of foto toevoegen
“Materiaal opgezwollen door vocht”
Door Theo Versteeg op maandag 1 feb 2021 21 | vestiging Aalsmeer
Badmeubel gekocht, vond het prijzig vergeleken met concurrent. Het zou gaan om kwaliteitsbadmeubelset, geen meubelplaat volgens zeggen. Nou daar ben ik nu wel achter na 1 1/5 jaar gebruik. Materiaal opgezwollen door vocht, dus geclaimd i.v.m. 3 jaar garantie. Helaas zeer slecht aanbod als oplossing, dan noem ik geen garantie!
Reactie of foto toevoegen
“Veel zaken liepen verkeerd”
Door Tran op maandag 1 feb 2021 21 | vestiging Wijchen
Ik heb een kleine aankoop gedaan in Wijchen. Het gaat om de uitbreiding van de eigen badkamers (2 sanitair meubels incl. spiegels, met 2 wasbakken en kranen, en 1 regendouche). Het ging eerst fout met de administratie, bij alle 3 verkopers in Wijchen! Hij verkocht 1 grote wastafel met 2 kranen, en als ik niet heb dubbelcheckt zou maar 1 (ipv 2) gat in de wastafel komen... Een kleine uitbreiding op de order met een nieuw apart ordernummer. Op het filiaal alles samen met een verkoper doorgenomen maar hij was vergeten de order te bevestigen en niets in gang gezet... Een andere verkoper zou de oorspronkelijke order aanpassen zodat de wastafel 2 gaten krijgt, ook niets meer vernomen. Telkens moet ik er achter aan gaan om iets goed te krijgen of in gang te zetten. Bij ophalen in de magazijn in Wijchen duurde het heel lang omdat ik doos moet gaan controleren met de magazijn medewerkers. Heel veel administratieve rompslomp. Gelukkig was het geen grote bestelling. Heel vaak werd aan mij beloofd terug te bellen en dat werd niet gedaan. Ook door medewerkers op het hoofdkantoor van Sani-Dump. Ik kon Wijchen niet rechtstreeks bellen. Het retour formulier dat je op de website moest invullen, kwam niet bij Sani-Dump binnen! Toen ik zelf daar achter kwam, moest ik alsnog alles via email doen.
Ook de bestellingen duurde lang. Bijv. Voor de ronde spiegel werd er een een grote rechthoekig verwarming geleverd. De verkeerde laten omruilen duurde weken lang en je moest telkens er achter aan gaan wanneer die binnen is... Kortom een ramp om bij Sani-Dump iets te kopen. De kleinste dingen gingen fout. De omgang is niet prettig, o.a. de magazijn medewerker. Passieve verkopers, slechte telefoon centraal die de filiaal Wijchen niet terug laten bellen zoals beloofde... Ik ga niemand adviseren om iets daar te kopen, zeker niet in Wijchen.
Reactie of foto toevoegen
“Ontevreden”
Door Heemskerk op vrijdag 22 jan 2021 21 | vestiging Cruquius
Winkel personeel is aardig. Weet alleen niet goed waar ze het over hebben. Als klant moet ik bepaalde info zelf opdragen. We hebben een Riho yukon bad gekocht. Helaas beschadigd maar sanidump neemt geen verantwoordelijkheid en schuiven het bij Riho neer en die zeggen geen garantie. Zeer ontevreden
Reactie of foto toevoegen
“Verkeerd product mag niet retour”
Door M. Leene op donderdag 3 dec 2020 20 | vestiging Aalsmeer
Het is van belang en verplicht op voorhand mensen in te lichten dat een artikel niet geretourneerd kan worden zodra jullie dit bestellen zodat ze op basis van complete informatie een afgewogen keuze kunnen maken tot koop over te gaan of niet.
Dit is vooraf echter niet mondeling gedaan en ook niet op geattendeerd na het uitspreken van mijn twijfel over het product. Evenals dat in de voorwaarde woonwinkels duidelijk een artikelpunt staat omschreven van het herroepingsrecht en de termijn waar binnen dat kan en mag. Het is een standaard product uit de catalogus en niet speciaal geproduceerd of aangepast. Zit nog in de doos met alle originele verpakkingen eromheen zonder te hebben gemonteerd. Als ik van tevoren op de hoogte was gebracht van het niet mogen retourneren en eventuele kosten die hieraan verbonden zijn, was ik niet eens tot de koop overgegaan van de korf en de wisser ter waarde van ongeveer 280 euro. mensen op de werkvloer hebben het nagelaten mij vooraf in te lichten en aftersales gaat niet juist om met de afhandeling doordat er een fout is gemaakt door een medewerker. Het is om je dood te schamen als bedrijf (filiaal aalsmeer en afdeling aftersales) als je zo met je klanten omgaat
Reactie of foto toevoegen
“Kapot meubel”
Door Van Dijck op dinsdag 24 nov 2020 20 | vestiging Delft
Voor 1350 euro een badkamer meubel gekocht bij Sanidump in Delft. Bij afhalen in Dordrecht blijkt dat er een beschadiging in de porceleinen wasbak zit. Heb dus de wasbak laten staan, er zou een nieuwe geleverd gaan worden. Na een paar dagen krijg ik een mail dat de beschadiging achter een kitrand zou vallen.... Heb uitgelegd dat dit niet het geval is. Sanidump wilde dat ik ze er een mail over ging sturen. Het moest "zwart op wit" staan! Eigenlijk wil Sanidump dat ik een beschadigde wastafel monteer.... Schandalig. Ik adviseer u : als u een klantvriendelijke organisatie zoekt, koop dan in ieder geval niet bij Sanidump. Oplossen van een probleem en een beetje meedenken is teveel gevraagd.
Reactie of foto toevoegen
“Blij met de hulp”
Door Katja op maandag 23 nov 2020 20 | vestiging Almere
We zijn erg blij met de hulp van Benjamin die ons echt wilde helpen toen we de verkeerde tegels hadden uitgekozen. Heel fijn dat we deze mochten terugbrengen. Helaas zijn de rest van zijn collega's minder bereidwillig.
Reactie of foto toevoegen
“Probleem met spiegel”
Door John op woensdag 28 okt 2020 20 | vestiging Bergen op Zoom
Op 12 oktober 2018 een positieve ervaring geplaatst. Echter, anderhalf jaar later is onze spiegel van 500 euro al helemaal verweerd. De lokale winkel verschuilt zich achter de centrale serviceorganisatie van SaniDump en die verschuilt zich weer achter de fabrikant. Uiteindelijk tegen inkoopprijs een nieuwe spiegel moeten kopen. Wat een slechte service!
Eerdere ervaring van 12 oktober 2018: Na 23 jaar was onze badkamer aan vervanging toe, een klus die we zelf zouden uitvoeren. Na bij verschillende andere zaken te zijn geweest uiteindelijk bij Sanidump in Bergen op Zoom beland (we vinden de naam vreselijk). Vanaf de eerste kennismaking hadden we een klik met Marius en zijn team. Ze voelde precies aan wat wij wilden, kwamen met een goed ontwerp en een prima prijs. Ook via een tip van Marius een mobiele badkamer kunnen huren. Wat een uitkomst! De spullen zijn keurig volgens afspraak geleverd. Een paar zaken die niet helemaal goed waren, of die we toch nog net anders wilden zijn keurig opgelost / geregeld. En we zijn helemaal tevreden met het eindresultaat. Los van naam een prima zaak, met een team dat met je meedenkt.
Reactie of foto toevoegen
“Niet aan afspraak gehouden”
Door Erich Jochems op donderdag 3 sep 2020 20 | vestiging Zaandam
k heb slechte ervaringen met Sanidump...zet Sanidump op de zwarte lijst. Ik heb slechte ervaringen met Sanidump omdat zij de retourgemeldeprodukten niet willen vergoeden ondanks dat ze aan de voorwaarden voldoen. 6 x gebeld en zou teruggebeld worden. Gebeurde dus niet. 1,5 maand aan het lijntje gehouden en dan een mail dat niets vergoed word. Te lang geduurd. Sanidump heeft zeker geen last van Corona gehad, blijkbaar. Zeer slecht bedrijf en ontzettend slechte service. Denk vanuit hunzelf, en niet zoals het hoort, vanuit de klant. Deze bedrijven moesten een verkoopverbod krijgen en op de zwarte lijst komen. Nu, na 12 dagen, bij bemiddeling, volgens contract, nadat zij getekend op papier, om binnen 10 werkdagen een bedrag terug te storten op mijn rekening, nog steeds niets teruggestort op mijn rekening. Het gaat, nota bene, om €339. Niet niks.
Reactie of foto toevoegen
“Gemengde ervaring”
Door Familie Paans op woensdag 2 sep 2020 20 | vestiging Zoetermeer
Een prachtige badkamer hebben we bij de Sani Dump gekocht. De gesprekken, het advies en de levering was super. We hebben de badkamer zelf geplaats, wat naar ons idee goed was gelukt. Heerlijk wat genoten van een prachtige badkamer. Maar helaas na een maand gebruik scheurde de douchebak. Omdat de douchebak heel gemonteerd is en pas later is gaan scheuren doen Sanidump en fabrikant (Ideal Standard) niets. Ze nemen niet eens de moeite om even te komen kijken. Na lang aandringen kunnen we voor een gereduceerd tarief een nieuwe douchebak kopen. Het voortraject was super! maar als het service aankomt weet ik niet of ik nog eens spullen ga kopen bij Sani Dump.
Reactie of foto toevoegen
“Reactie duurt te lang”
Door Meijering op maandag 20 jan 2020 20 | vestiging Groningen
Wij hebben 2 badkamers gekocht. In de winkel prima geholpen. Maar dan..... Het afhalen en leveren van de spullen is drama. Wij wachten nu nog op een doucheset die in week 41 (2019) al geleverd zou worden. De enige communicatie daarover is af en toe een mail dat de levertijd is aangepast. Verder kregen we een wastafelblad geleverd zonder kraangat, op de doos stond afgemeld met kraangat. We hebben daarover op 5 december gebeld en zouden teruggebeld worden. Daar wachten we nu nog op..... We hebben dit op 5 december gemeld, op 16 december pas krijgen we een mail met de vraag of het blad in die week omgeruild kan worden. Nou Sanidump, wij hebben een planning waar wij ons wel graag aan willen houden en de verhuizing stond gepland. Dus nee, wij hebben niet gewacht tot wij eindelijk iets van jullie horen. We hebben onze tegelzetter gevraagd te komen en een gat te boren in het blad. Kijk, dat is oplossingsgericht en probleem is meteen opgelost. Helaas voor ons loopt het wel in de papieren op deze manier. Door slechte levering en communicatie bij Sanidump hebben wij extra kosten gemaakt: vergeefse ritjes naar het afhaalpunt, aanpassen van de planning (en dus ook van door ons ingehuurde mensen met alle extra kosten van dien) omdat spullen niet geleverd waren etc. Ook hebben we noodgedwongen een andere doucheset genomen omdat we het inbouwreservoir nodig hadden, maar deze er dus niet was. De ene doucheset is er dus nu nog steeds niet, de andere is verkeerd geleverd. Van Sanidump geen enkel begrip. We hebben verschillende mailtjes gestuurd met de vraag hoe dit opgelost gaat worden en hoe we gecompenseerd gaan worden. Geen enkele reactie. Verschillenden mensen telefonisch gesproken. Vinden het allemaal heel vervelend en verzekeren ons er achteraan te gaan en ons terug te bellen. Nooit weer wat van gehoord. Rest ons nu alleen nog andere kopers te behoeden voor deze ergernis. Via dit platform, maar verder bazuinen we het ook goed rond. Jammer Sanidump, jullie hebben genoeg mogelijkheden gehad om ons toch uiteindelijk een tevreden klant te laten zijn.
Reactie of foto toevoegen
“Problemen met levertijd”
Door EJ swarte op vrijdag 23 aug 2019 19 | vestiging Zaandam
Badkamer aangeschaft, prima begeleiding gehad bij het aankoopproces. Helaas veel vertraging bij levering van onderdelen en ook een kraan in verkeerde kleur ontvangen. Nieuwe levertijd van 6 weken en dan kom je in de winkel om een leenkraan op te halen en dan moet er borg worden betaald terwijl je net voor 7500 euro een badkamer hebt afgenomen. Toen ben ik de winkel uitgelopen.
Reactie of foto toevoegen
“Niet goed gegaan bij levering”
Door Pieter op maandag 10 jun 2019 19 | vestiging Drachten
We hebben alles voor de badkamer en toilet beneden gekocht bij de sanidump. Ik zou dit niet zo snel weer doen. Bij aanvang van de werkzaamheden, bleek een onderdeel van de radiator niet aanwezig (onderblok). Contact gezocht met de winkel en het zou er moeten zijn. Tot 3x toe alles uitgepakt en bekeken, maar het was er niet. Weer gebeld, bij de winkel hadden ze nog 1 liggen, dus die mochten we dan wel ophalen. De installateur zou dit doen op weg naar huis. Hij heeft dit onderblok niet meegenomen, omdat hij behoorlijk beschadigd was (ik vind dit zeer slecht van de sanidump). De installateur werd gemeld dat we nog eens goed moesten zoeken, want het moest er zijn.... De volgende dag weer gebeld en ze hadden nog 1 liggen, maar een witte ipv een chroom, geen probleem, deze hebben we opgehaald. Uiteindelijk bij plaatsen bleek hier een bepaalde bout uit het doosje te ontbreken waardoor er 2 man behoorlijk veel tijd verloren hebben, omdat de winkel pas om half 10 open was. Waren de spullen gewoon goed geleverd, dan waren alle opeenvolgende ergernis en niet geweest. Tussentijds misten bij een toiletzetting nog de bevestiging, waardoor ik terug moest naar de winkel. Niet echt de schuld van de sanidump, maar wel weer vervelend. De bijbestelde kast zou met glazen plankjes ipv hout. Zo was het besproken. De kast die nu hangt heeft houten plankjes. Ook is de kast iets beschadigd (minimaal), maar wij waren er wel klaar mee, we wilden het af hebben en hebben de kast laten monteren. Bij het afmonteren is de installateur lang bezig geweest om de aansluiting met de badmeubel plug water dicht te krijgen. Dit bleek onmogelijk. Uiteindelijk zijn ze gestopt (na ruim 2 uur). Ik er ben zelf nog bezig geweest (nadat ik een andere plug bij de sanidump heb opgehaald), maar het bleef lekken (diverse afsluitringen geprobeerd, niets werkte). De volgende dag weer naar de winkel geweest. In mijn beleving miste er een soort verloopring, maar volgens de medewerker was dit niet het geval. Wel netjes die ring meegekregen. Nu geen lekkage meer. Nu alles klaar is zijn we blij met het resultaat, maar een beetje een nare nasmaak van de steken die de sanidump heeft laten vallen. Het personeel in de winkel bleef overigens erg vriendelijk en meedenkend, daar was niets mis mee.
Reactie of foto toevoegen
“Verschil in dikte tegels”
Door Koning op dinsdag 19 mrt 2019 19 | vestiging Almere
wij hebben 3 kleuren sphinx tegels besteld, na levering bleek de tegels van 1 kleur ruim 30% dunner dan de overige waardoor wij de tegels niet zelf konden zetten en meerkosten hebben door inhuur tegelzetter. Helaas komt sanidump ons niet tegemoet.
Reactie of foto toevoegen
“Ontevreden met communicatie”
Door John Kijkuit op zondag 10 feb 2019 19 | vestiging Zoetermeer
In november/december diverse badkamermeubels besteld. Met onze keuze en de hulp van de verkoper waren wij best tevreden, anders hadden wij het geheel niet aangeschaft. Er werd een indicatieve leverdatum afgesproken. Een aantal weken voor deze indicatieve datum kregen wij zicht op een definitieve leverdatum en gaven een voorkeursdatum/leverweek aan. Vanaf dat moment liep de communicatie met Sanidump stroef. Beloftes om terug te bellen of mailen werden niet nagekomen. Op een bepaalde dag kregen wij mail dat onze bestelde goederen klaar lagen en dat wij een leverdatum konden aangeven. Dat gaven wij ook aan via de mail en een voorkeur voor een dagdeel. Ons was bij aanschaf ook verteld dat wij dit konden doen. Sanidump gaf daarna via een mail aan dat er verwezen werd naar een bijlage. Daarin stond dat de aangeschafte en ook al betaalde goederen door een externe vervoerder zouden worden bezorgd en dat er geen tijdsafspraken gemaakt konden worden. I.v.m. een strakke planning en beperkte tijd vonden wij dit raar en gaven dit ook aan aan Sanidump. Sanidump reageerde nergens op. Vervolgens gebeld met het filiaal en daarin werd ons letterlijk gezegd dat er dan door Sanidump zelf bezorgd zou gaan worden en dat wij daarover teruggebeld zouden worden. Dit gebeurde nooit. Op de dag voor levering zouden we van de vervoerder een sms krijgen met een indicatieve levertijd. Ook deze sms heeft ons nooit bereikt. Op de dag van levering contact gehad met het filiaal en daarin zei men dat de voorwaarden ons duidelijk waren gemaakt. Deze voorwaarden zijn echter pas duidelijk gemaakt achteraf en niet vooraf. Men was niet te vermurwen en wilde aanvankelijk geen contact leggen met de door hen ingehuurde vervoerder. Na aandringen werd dit toch gedaan en bleek onze wens voor een dagdeel voor levering niet mogelijk. Sanidump legde alle verantwoordelijkheid bij deze vervoerder en ons als klant, ondanks dat zij zelf een externe vervoerder inhuren en kennelijk de klant daarin niet centraal stellen. Uiteindelijk werden de bestelde goederen de volgende dag afgeleverd op een tijdstip die wij hadden aangegeven (Dit was slechts bij hoge uitzondering mogelijk). De vervoerder zette het pallet met de goederen (diverse meubels) op het trottoir voor de deur in de zeikregen. Wij hoefden op geen enkele service te rekenen dat alles binnen gezet zou worden. Er werd verzocht om een handtekening, ondanks dat wij de geleverde goederen niet hebben kunnen inspecteren. Uiteindelijk alles zelf maar naar binnen getild om schade door de regen te voorkomen. Wij waren voornemens om ook douchedeur en -wand te bestellen bij Sanidump, maar wij zijn maar elders gaan shoppen daarvoor. Na uitpakken van de meubels bleken deze (voor zover nu na te gaan) in orde. Alles is echter nog niet goed bekeken.
Aanvulling op eerder bericht. Bij montage bleken de bijgeleverde clickpluggen niet bruikbaar voor de wastafel. Tevens bleek er een sifonset bijgelverd van 32 mm, terwijl de meubeilsifon 40 mm. is. Deze zaken beiden afzonderlijk moeten aanschaffen om het meubel te kunnen installeren.
Reactie of foto toevoegen
“Defect aan toilet”
Door John Geurs op dinsdag 15 jan 2019 19 | vestiging Utrecht
Complete badkamer aangekocht. Na 1 jaar blijkt beide toiletten defect te zijn. Ben nu ruim 4 en 1/2 maanden bezig met mails, telefoontjes etc. om een afspraak te maken voor een service bezoek. 4 en 1/2 maand! Wordt van kastje naar de muur gestuurd. Afspraken worden niet nagekomen. De maat is vol. Dit kan echt niet als bedrijf!
Reactie of foto toevoegen
“Tegels te laat geleverd maar goed opgelost”
Door Judith op vrijdag 28 dec 2018 18
Complete badkamer meubels gekocht inclusief de tegels. Bij het ontwerp en het uitkiezen van de meubels erg goed geholpen in Utrecht. We hebben de spullen opgehaald in Dordrecht. Echter waren de tegels incompleet en stuk. Voor een nalevering moesten we opnieuw naar Dordrecht (45 min rijden). Uiteindelijk nog een nalevering gekregen die zo lang op zich liet wachten waardoor de badkamer inmiddels al klaar was en we het op een andere manier hadden opgelost. Meerdere keren gebeld dat de laatste nalevering niet meer hoeft, wordt niet teruggebeld. Sanidump geeft echter geen geld terug en staan er op dat we de nalevering ophalen. Volgens medewerker mogen we het gratis (!) komen ophalen. Dit is altijd het geval, dus rare 'tegemoetkoming'. Kortom, meubels prima, service ronduit slecht. Zou het zeker niet aanbevelen.
Aanvulling ontvangen 9 januari 2019: Inmiddels contact gehad en tot een goede oplossing gekomen! Top!
Reactie of foto toevoegen
“Niet oplossingsgericht”
Door Rene op woensdag 12 dec 2018 18 | vestiging Leeuwarden
We hebben daar een badkamer gekocht. Ze hebben te weinig tegels besteld. Slechte communicatie. Niet klantgericht, maar salesgericht. We moeten extra tegels bestellen, maar ze vertelde niet over het kleur verschil. De verkoper is niet oplossingsgericht.
Reactie of foto toevoegen
“Duurkoop”
Door Aannemersbedrijf Veldman Pouw op maandag 26 nov 2018 18 | vestiging Aalsmeer
Sanitair voor een badkamer voor een klant van ons. Mijn ervaring is dat als eenmaal de deal is gesloten en je heb betaald de afhandeling dramatisch is. Telefonisch niet te bereiken door tekort aan personeel, op mails wordt niet gereageerd. Leveringen niet compleet waar je dan zelf achter aan moet maar ook weer apart moet ophalen. De spreuk "goedkoop is duurkoop"gaat bij Sanidump helemaal op.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamerrenovatie”
Door Family Broodryk op dinsdag 20 nov 2018 18 | vestiging Cruquius
We've chosen Sanidump for the renovations of our bathroom, we went there with all our measurements and ideas and was hoping for good advise. Sanidump did the 3D design and everything looked perfect (I did ask twice 'are you sure it will fit?', as we have very limited space in our bathroom, but they've assured us everything would be okay. We've received all materials on time and delivered to our house (no complaints), the anneemer started with the job, he installed the shower taps and opened the box of the shower cabin - he immediately told us that this will not fit. We were there with him trying to figure out how Sanidump could think that this shower cabin would fit....... I phoned them and tried to discuss to return the shower cabin, but they do not accept any returns! Furthermore we've seen that our 'wastafel and meubel/kast' do not fit - the space is so limited that you can't sit on the toilet as the washbasin with storage would be in your way. How can Sanidump offer us the 3D Design and advise, but then does not accept responsibility if the material does not fit???! Just order your material online, as they do not have any after sale service.
Reactie of foto toevoegen
“Niet werkend ontkalkingsapparaat”
Door Erik Bouwers op maandag 15 okt 2018 18 | vestiging Drachten
Wij hebben een ontkalker No-calc gekocht, helaas werkt deze niet. Sani-dump wil dit niet oplossen. Wij raden sani-dump af om daar te kopen.
Reactie of foto toevoegen
“Leveringen niet goed, wel opgelost”
Door Koppert op dinsdag 1 mei 2018 18 | vestiging Zoetermeer
Wij hebben een volledige badkamer in Zoetermeer besteld. Zowel tegels als kranen, etc. De verkoop ging (uiteraard) prima, we werden goed geholpen. Al snel bleek echter dat er een kraan niet geleverd kon worden. Na enige tijd kwam ik er per abuis achter, dat de leverdatum niet goed was genoteerd. Vervolgens moest ik twee keer naar Den Haag om spullen zelf op te pikken en moest ik twee keer naar Zoetermeer voor de tegels. Thuis bleek er een verkeerde aansluitset voor de radiator te zijn meegegeven. Later bleek er een verkeerde afvoer geleverd te zijn. Maar bovenal bleken de tegels de verkeerde kleur. Mijn tegelzetter was al halverwege de badkamer en terugsturen had ook geen zin meer. Toen ik dit allemaal terug gaf aan de Sani-dump, werd ik uitgelachen. Ik had alles fout gedaan... Vooral de manier waarop ze je te woord staan is arrogant. Ik raad iedereen af hier iets te kopen.
Aanvulling 16 mei 2018: Uiteindelijke is er reactie gekomen en is een en ander netjes opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Verkeerde levering”
Door A. Rodrigues op vrijdag 22 sep 2017 17 | vestiging Aalsmeer
Ik heb m'n badkamer en toilet bij sanidump gekocht. Ik werd heel vriendelijk geholpen door nick. Daarna ging er heel veel fout. Bad, chiffon, fontein,radiator verkeerd geleverd. 9 weken moeten wachten op douche cabine. Nooit meer naar Sanidump!
Reactie of foto toevoegen
“Zal hier niet opnieuw kopen”
Door Patrick Kant op woensdag 2 aug 2017 17 | vestiging Zaandam
Op 31 maart jl hebben wij in filiaal Zaandam een badkamer besteld (Z055400). Hier kregen we mooi te zien hoe onze badkamer eruit kwam te zien en konden we een mooie prijs afspreken. Tot zover waren wij helemaal in onze nopjes. De bedrijfsleider ver(Ron) gaf ons ook de tip om de Meubeltaxi in te schakelen voor het vervoer aangezien wij zelf die mogelijkheid niet hebben.
Op 8 juni was het zover en ging de Meubeltaxi onze badkamer ophalen in Aalsmeer. Helaas is het op dat moment meerdere keren mis gegaan.
• Ik werd gebeld door het afhaalpunt dat de douchecabine niet in Aalsmeer was afgeleverd, maar in de vestiging van Zaandam. De medewerker van Sanidump zei tegen mij dat ik dit maar met de chauffeur moest regelen. Ik kreeg de chauffeur van de Meubeltaxi aan de lijn e hij vroeg mij wat te doen. Ik gaf hem aan dat hij de douchecabine dan maar moest ophalen op de weg naar ons huis. Hij gaf aan dat hier meerkosten aan verbonden zouden zijn. Ik gaf aan dit met Sanidump te regelen. Korte tijd later kwam de Meubeltaxi met al onze spullen die allemaal in onbeschadigde verpakkingen zaten.
• Mbt bovenstaande heb ik direct ook contact gezocht met Ron van filiaal Zaandam en hem verteld wat te doen met de meerkosten van de Meubeltaxi. Hij gaf mij aan dat het de fout van de leverancier was en dat hij de kosten zou regelen met de leverancier. Echter kreeg ik helaas een paar dagen later een mail van Sanidump Aalsmeer met de rekening van de meerkosten van de Meubeltaxi. Hierop weer gebeld met Ron en de rekening terug gestuurd naar Sanidump Aalsmeer.
• Toen onze aannemer aan de slag ging bleek al gauw dat de afvoerdrain niet geschikt was voor onze badkamer aangezien deze tegen de muur zou moeten komen (wat ook zo was ingetekend) en de drain bedoeld is voor meer in het midden van de douche. Dit aangezien er aan de drain aan alle kanten een rand zit. Dit heeft de aannemer op mijn verzoek opgelost door een rand maar af te knippen aangezien hij anders niet verder kon.
• Donderdag 5 juli kwamen wij erachter dat de verkeerde zijkanten van de spiegelkast geleverd waren. Wij hadden hout besteld en er werden grijze zijkanten geleverd. Hierop gebeld met de klachtenservice van Sanidump en er werd aangeboden om de juiste panelen op te sturen en ik de verkeerde dan kon afleveren bij filiaal Zaandam.
• Vandaag ging de aannemer de spiegelkast ophangen en pakte deze uit de onbeschadigde doos waar ook nog eens piepschuim in zit (zie foto's). Toen hij de kast had opgehangen en de beschermhoekjes eraf haalde bleek dat beide spiegeldeuren beschadigd te zijn. Hierop hebben wij weer telefonisch contact gezocht met filiaal Zaandam. Helaas was Ron niet aanwezig, maar wel Jeff. Jeff gaf aan dat de chauffeur heeft getekend voor ontvangst en dat de chauffeur samen met een medewerker van Sanidump de wastafel en spiegels helemaal hadden gecontroleerd op beschadigingen. De beschadigingen moesten dan volgens hem door de chauffeur komen bij het inladen of rijden of door ons zelf met het tillen en wegzetten. Hierop werd ik uiteraard zeer boos dit aangezien de chauffeur maar 20 minuten tijd had om alles in te laden en te controleren of de verpakkingen heel waren. Ook beschuldigd hij mij dus van het voorliegen van Sanidump. De chauffeur heeft dan ook getekend voor ontvangst van alle spullen in hele verpakking en hij heeft absoluut ook geen verpakkingen opengemaakt en handmatig gecontroleerd. De doos was ook nog dicht, onbeschadigd en met piepschuim gevuld toen wij hem vanochtend opende. Jeff heeft mij nu voorgesteld dat wij nieuwe deuren kunnen bestellen voor €89,- (en dat dit een coulance prijs is gaf hij aan).
• Gelukkig heeft de klantenservice wel service hoog in het vaandel staan en hebben zij twee nieuwe spiegeldeuren geregeld. Toen wij die gingen ophalen in Aalsmeer bleek er maar 1 spiegeldeur aanwezig te zijn en moest er opnieuw 1 besteld worden. Deze konden we een aantal dagen later weer ophalen in Aalsmeer,
• Helaas biedt Sani-Dump niet de service aan om de kosten en overlast die ik heb gehad dmv extra rijden naar Aalsmeer en de meerkosten dat de aannemer terug moest komen te vergoeden of tegemoet komen.
Volgende badkamer duurt gelukkig nog een hele tijd, maar zal zeker niet hier weer gekocht worden. Voor de verbouwing van de wc gaan we ook wel op zoek naar een andere leverancier.
Aanvulling Qasa: Naar aanleiding van de review is nogmaals contact geweest tussen bedrijf en reviewer. Voor de nog openstaande punten is in onderling overleg tot een oplossing gekomen.
Reactie of foto toevoegen
“Uiteindelijk zeer tevreden met het eindresultaat”
Door Marcel op donderdag 14 mrt 2024 24 | vestiging Drachten
Na online een afspraak te hebben gemaakt werden we door Peter vriendelijk geholpen met het uitzoeken van een badkamer. Tegels, inloopdouche, wastafel, spiegel, inbouwtoilet en elektrische radiator gekocht. Prima kwaliteit/prijs verhouding. Uiteindelijk zeer tevreden met het eindresultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Vriendelijke geholpen”
Door Gerard Hilbink op donderdag 14 mrt 2024 24 | vestiging Hoogeveen
Goede informatie gekregen tijdens de aankoop van de badkamer werd goed meegedacht en vriendelijk geholpen. Afwerking en nazorg was ook goed.
Reactie of foto toevoegen
“Prima service”
Door Jan Kees Zegers op vrijdag 23 feb 2024 24 | vestiging Goes
Volledige badkamer gekocht, meedenken met installatie, alles perfect geleverd en prima service, ook na de aankoop.
Reactie of foto toevoegen
“Erg positief over de samenwerking met Sanidump”
Door Lorena op donderdag 22 feb 2024 24 | vestiging Almere
We zijn erg tevreden met Sanidump Almere en vooral met Carlo, hij heeft ons vanaf dag één heel goed geholpen en goed geadviseerd met alle spullen die we nodig hadden voor het starten van ons bedrijf (wc's tegelen etc) erg professioneel en behulpzaam. Wij zijn erg positief over de samenwerking Sanidump Almere
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door Marjolein Hage-Postma op maandag 19 feb 2024 24 | vestiging Zwolle
Enorm blij! Personeel zeer vriendelijk en professioneel. Alles snel geleverd en van goede kwaliteit. Ook al ging er iets mis met de kranen, Sanidump dacht meteen mee en loste het snel op zonder bijkomende kosten. Aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Super”
Door Rik op vrijdag 9 feb 2024 24 | vestiging Wijchen
We zijn erg te spreken over de geleverde service. De adviesgesprekken (met Marcel) waren erg prettig. Het ontwerp valt in de praktijk nog mooier uit dan verwacht. Ook de levering en de hulp bij vragen tijdens de verbouwing was goed. En werd er meegedacht als we iets onverwachts tegenkwamen. Kortom: super!
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden met het advies en de nieuwe badkamer”
Door Edwin Gerrmann op maandag 5 feb 2024 24 | vestiging Sittard
Geweldig advies, prima service en top kwaliteit bij Sanidump Sittard! Mooi duidelijk 3D ontwerp gekregen voor onze nieuwe badkamer met goede adviezen.
Reactie of foto toevoegen
“Super bedankt”
Door A.Saarloos op vrijdag 19 jan 2024 24 | vestiging Rotterdam
Helemaal blij met Sanidump Stadionweg! Het vakkundige personeel heeft ons perfect geholpen met het verwezenlijken van onze droombadkamer. Het is ze gelukt aan al onze wensen en eisen te voldoen. En dat waren er nogal wat ;-) Dankzij de adviezen op maat, hebben we precies wat we willen. Kwalitatief mooie & goede spullen voor mooie prijzen. Daar komt bij dat de service ook echt top was. Super bedankt!
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door Henk Vroon op zaterdag 13 jan 2024 24 | vestiging Almere
Carlo is een fantastische verkoper. Denkt mee en draagt oplossingen aan. Neemt alle tijd voor je. We hebben hier een complete badkamer en toilet gekocht. Onze ervaringen met dit filiaal waren al uitstekend. 12 jaar geleden voor onze vorige woning ook alles bij SaniDump Almere gekocht. Prima prijs/kwaliteits verhouding. Echt een aanrader.
Reactie of foto toevoegen
“Super service”
Door Jaap op donderdag 11 jan 2024 24 | vestiging Almere
Superservice! We hadden een paar onderdeeltjes nodig voor een badkamerkastje dat wij ca. 6 jaar geleden bij hen gekocht hadden. Hun computer gaf feilloos het type kastje aan en welke onderdeeltjes ze moesten bestellen. Binnen een week een telefoontje van hen en de onderdelen lagen klaar. Zo'n service is ongekend, maar Sani-Dump doet het gewoon. Gewoon super goed!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door M. Dunnink op dinsdag 9 jan 2024 24 | vestiging Zwolle
Zeer tevreden over de levering van tegels en sanitair voor badkamer en toilet. Na een goed gesprek in de winkel heeft Sanidump zowel badkamer en toilet in 3D uitgewerkt. Na akkoord zijn de tegels en sanitair, op verzoek, zeer snel geleverd.
Door eigen fout kwamen we één tegel tekort. Sanidump gebeld en ze dachten meteen mee in een oplossing. Volgende dag konden we weer verder met tegelen. Kortom zeer tevreden en een echte aanrader.
Reactie of foto toevoegen
“Zeker de moeite waard”
Door W. Royen op woensdag 3 jan 2024 24 | vestiging Almere
Wij gingen Sani-Dump in met het idee een dump zaak binnen te gaan. Mijn man vond dit verspilde moeite. Maar tot onze grote verbazing verkochten ze ook de kranen van het merk HotBath waar wij op zoek naar waren. Echter voor een hele gunstige prijs. We werden prima te woord gestaan en geholpen. Er werd moeite gedaan om uit te zoeken of iets mogelijk was, wat niet zo vaak voorkomt.
Later bleek iets niet met de bestelling te kloppen. Was geen probleem dat we dat niet direct gemeld hadden. Is prima opgelost!! Al met al heeft het ons anders doen kijken naar Sani-Dump. Zeker de moeite waard om hier binnen te stappen.
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door Luc van gool op donderdag 28 dec 2023 23 | vestiging Goes
Nieuw hangtoilet nodig. Enkel de pot. Heb helemaal geen ervaring met deze dingen. Ben geen klusser. Toch zelf geplaatst dankzij goede raad en info van Jasper! Had enkele dingen weggeflikkerd welke een goeie klusser nooit zou doen. Maar na een telefoontje mocht ik zo langskomen om de spulletjes op te halen die ik nodig had. Ze hadden nog wat liggen in het magazijn. Vroeg wat mijn schuld was en kreeg te horen dat ze gewoon blij waren van me uit de nood te kunnen helpen. Wat een service! Voor mij nog maar 1 adres. Vriendelijk, behulpzaam en heb weer bijgeleerd.
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door L.K. op vrijdag 15 dec 2023 23 | vestiging Drachten
Mede dankzij de spullen van SaniDump (bad, wastafelmeubel, douche, douchekraan, spiegel) een prachtige nieuwe badkamer. Goede service zowel vooraf bij het kiezen van de spullen en het intekenen, als achteraf toen een badoverloop retour gestuurd moest worden.
Reactie of foto toevoegen
“Een mooie badkamer”
Door Familie Stigter op vrijdag 8 dec 2023 23 | vestiging Rotterdam
We zijn goed en geduldig geholpen in de winkel van Sani-Dump bij het samenstellen van onze nieuwe badkamer (m.n. Remon). Na de bestelling kregen we bericht dat de tegels niet meer leverbaar waren. Sani-Dump loste dit op door bij een andere fabrikant gelijkwaardige tegels te bestellen: daar waren wij erg blij mee. De levering verliep voorspoedig en onze tegelzetter heeft er een mooie badkamer van gemaakt. Ga dus voor een nieuwe badkamer op bezoek bij Sani-Dump.
Reactie of foto toevoegen
“Een aanbeveling waard”
Door Arno Hollander op donderdag 23 nov 2023 23 | vestiging Rotterdam
Deskundig en snel geholpen. Denkt mee in oplossingen ipv zien obstakels. Was voor ons de eerste keer, maar een aanbeveling waard.
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door Ronald Versteegh op dinsdag 21 nov 2023 23 | vestiging Hoogeveen
Voor ons bijhuisje hebben wij een badkamer aangeschaft. Wij zijn erg blij met de service, kwaliteit van de producten en vriendelijkheid van de jongens die daar werken! Ook wanneer er een foutje wordt gemaakt door de leverancier, komen ze het hoogst persoonlijk oplossen. Wij zouden iedereen hun aanraden!
Reactie of foto toevoegen
“Alles afgeleverd volgens afspraak”
Door John Niezen op vrijdag 10 nov 2023 23 | vestiging Almere
Door onze aannemer op Sani-Dump gewezen, al diverse andere zaken gehad, maar hier word je op een goede en duidelijke manier te woord gestaan en geholpen. Gewoon eerlijk advies en geen gedoe bij extra bestellingen. Netjes alles afgeleverd volgens afspraak. Carlo was een super hulp bij alle zaken waar twijfel over was.
Reactie of foto toevoegen
“Er wordt gedacht in mogelijkheden”
Door Nathalie van den Berg op maandag 6 nov 2023 23 | vestiging Capelle aan den IJssel
Persoonlijke begeleiding en er wordt de tijd genomen en meegedacht in mogelijkheden! Daardoor was alles wat we voor ogen te realiseren, met als resultaat een prachtige badkamer!
Reactie of foto toevoegen
“Service staat hoog in de vaandel”
Door Paul en Miranda op zaterdag 4 nov 2023 23 | vestiging Hoogeveen
Bij het uitzoeken van een nieuwe badkamer professioneel geholpen. Personeel neemt de tijd is vriendelijk en meedenkend geeft juist advies op maat. Service staat hoog in de vaandel.
Reactie of foto toevoegen
“Vriendelijk en behulpzaam”
Door Alex op zaterdag 7 okt 2023 23 | vestiging Capelle aan den IJssel
Zeer goed geholpen bij het kiezen van alle badkamer meubels. Personeel heeft veel kennis en is erg vriendelijk en behulpzaam. Capelle aan den IJssel is veruit de beste sanidump waar we zijn geweest.
Reactie of foto toevoegen
“Prima service”
Door K.v.Dorth op woensdag 4 okt 2023 23 | vestiging Rotterdam
Wij hebben onlangs onze badkamer laten verbouwen. De onderdelen hebben we bij Sanidump Rotterdam gekocht. Nou gaat het met zulk soort verbouwingen nooit alles in 1 keer goed. Ook wij hebben dat ondervonden, maar de manier waarop het personeel van Sanidump de problemen heeft opgelost verdiend alle waardering. Hierdoor is onze badkamer binnen de geplande tijd gerealiseerd.
Mijn ervaring is na een badkamer aan een klant verkopen, de service misschien wel belangrijker is. En daar hebben ze prima aan voldaan.
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door Rick Meinders op woensdag 13 sep 2023 23 | vestiging Almere
Zeer goed advies gehad van Carlo. Heeft goed met ons meegedacht en de tijd genomen voor ons. Qua levering zat niet alles mee, maar Carlo heeft dankzij zijn goede lijntjes met de leveranciers voor snelle mooie oplossingen gevonden
Reactie of foto toevoegen
“Top service en nazorg”
Door Zorgdrager op woensdag 6 sep 2023 23 | vestiging Zwolle
Voor een totale renovatie van onze woning, hebben wij het sanitair bij Sani-dump gekocht. In het proces van bestellen van heel verschillende artikelen is het niet makkelijk altijd alles geheel te overzien. Als er iets op aanwijzing van de aannemer veranderd of gewijzigd moest worden was dit nooit een probleem. De service en nazorg is echt top. Communicatie via telefoon of email gaat snel en wordt altijd opgevolgd. Aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door dhr Span op maandag 14 aug 2023 23 | vestiging Zwolle
We hebben onze badkamermeubels, kranen en tegels gekocht. Zeer mooi allemaal. Verschillende sanitaire winkels afgegaan, maar Sanidump was voor ons toch het mooiste. We hadden tegels besteld die eigenlijk niet direct in het assortiment van Sanidump zat. Een klein foutje bracht ons toch de verkeerde stenen waardoor we last minute nieuwe badkamer tegels moesten zoeken. Door de hulp en toewijding binnen Sanidump hebben we, zelfs net vóórdat alle fabrieken de zomerstop in gingen, nieuwe stenen gekozen. Alleen nog één moeilijkheidsgraad, het was vrijdag en de maandag erop ging alles dicht dus. De collega's van Sanidump hebben zelf op en neer gereden om voor ons de tegels te halen in het noorden van het land. Daar zijn we heel blij mee. Sanidump is goed te bereiken. Goed contact gehad met René en collega's.
Reactie of foto toevoegen
“Alles volgens afspraak”
Door h bakker op vrijdag 11 aug 2023 23 | vestiging Capelle aan den IJssel
Vriendelijk, prima kennis van de producten, snelle levering, alles volgens afspraak en 65% goedkoper dan een vergelijkend bedrijf. Naam dekt de lading 100%.
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door Silvia Knol op dinsdag 8 aug 2023 23 | vestiging Almere
Veel verschillende producten gekocht. Dat was eerst niet het plan, maar door de grote parate kennis van adviseur Carlo werden we zo goed geïnformeerd over de verschillende producten dat we heel makkelijk keuzes konden maken wat bij ons past. Heel klantvriendelijk en niets lijkt Carlo teveel. Elke keer bereid om mee te denken en verschillende opties uit te zoeken. Echt top! Raad iedereen aan om een bezoek te brengen aan dit filiaal.
Reactie of foto toevoegen
“Complete badkamer”
Door Inge Kok op donderdag 3 aug 2023 23 | vestiging Goes
Ben goed geholpen en ben heel tevreden over de artikelen.
Reactie of foto toevoegen
“Materialen voor ons toilet verbouwing”
Door Peter en Nancy Oostveen op donderdag 27 jul 2023 23 | vestiging Zwolle
Mijn vrouw en ik waren lang op zoek naar materialen om ons toilet te verbouwen. In ons hoofd hadden wij wel een ontwerp echter bleek het uitzoeken van de juiste kleurstelling erg lastig. Je moet er tenslotte nog jaren tegenaan kijken. Een aantal weken geleden kwamen wij uit bij Sanidump Zwolle en waren wij hier nou maar direct naartoe gegaan. Direct bij binnenkomst werden wij zeer hartelijk ontvangen en niet van dat opdringerige gedoe maar gewoon heel natuurlijk. Wij voelden ons hier meteen thuis. Nadat wij wat rond waren gelopen kwam er een super aardige vrouw naar ons toe en vroeg ons of wij eruit kwamen. Wij vertelde haar over onze kleurtwijfeling en meteen werd er een kleurexpert bijgehaald. Daar stonden wij dan met ons vijven gebukt over meerdere wand en vloertegels en het ene goede idee na het andere werd ons getoond in een zeer ongedwongen sfeer. Eigenlijk werd het super gezellig. Uiteindelijk kwamen wij tot een keuze. Beide dames hebben echt de tijd voor ons genomen en het advies dat wij van hen hebben gekregen was oprecht. Niet meteen het allerduurste maar gewoon iets dat bij elkaar past. Daarnaast merkten wij al snel hoe goed de onderlinge sfeer is. Iedereen heeft nog wat voor elkaar over en dat zie je terug in de manier waarop wij zijn geholpen. 1 van de dames maakten voor ons een 3D ontwerp en met alles werd rekening gehouden. Bakje koffie erbij en ook nu weer alle tijd voor ons. De kraan en het bijpassende fonteintje was snel uitgezocht. Onze ervaring met Sanidump is echt fantastisch. Superlief personeel dat je zelden ziet. Ook de aftercare is echt top. Wij wilde een paar dagen later nog een kleine wijziging doorvoeren en ook dat was geen probleem. Hier wordt niet in problemen gedacht maar juist in oplossingen. Sanidump Zwolle, jullie zijn allemaal toppers en onze badkamer kopen wij zeker bij jullie. Wij kijken uit naar het volgende bezoek.
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door Jan Bontenbal op zondag 23 jul 2023 23 | vestiging Spijkenisse
Goed geholpen met ontwerp van badkamer. Materialen op tijd geleverd. Problemen met de spiegel uiteindelijk goed opgelost. Nabestelling snel en met goede service geregeld!
Reactie of foto toevoegen
“We gaan genieten van onze mooie badkamer”
Door Vanes op zaterdag 8 jul 2023 23 | vestiging Capelle aan den IJssel
Eind 2022 bij de Sanidump langs geweest voor een 3D tekening van de badkamer. We zijn geholpen door Ton. Hij nam goed de tijd om uit te zoeken wat we wilden (en niet wilden). Omdat we een heel goed gevoel erbij hadden, zijn we akkoor gegaan met de aankoop van badkamerspullen voor onze badkamerrenovatie. Van Ton hebben we enkele visitekaartjes gekregen van badkamerinstallateurs. Uiteindelijk in zee gegaan met https://montastuc.nl/reviews/. Geen spijt van gehad, zowel niet van Sanidump als van Montastuc. Spullen zijn netjes op de afgesproken tijd en correct geleverd. Ton heeft zelfs nog contact gehad met Montastuc om alles in goede banen te leiden. Ook heeft hij gebruiksaanwijzingen van onze spullen toegestuurd. Bedankt voor je hulp, Ton! We gaan genieten van onze mooie badkamer.
Reactie of foto toevoegen
“Super service”
Door Daniëlle Bruinenberg op woensdag 21 jun 2023 23 | vestiging Zwolle
Superservice. Wij hadden 2 pakken tegels gekocht voor de achterwand van het toilet. Nu wilde van het eerste pak de tegels naar ons idee niet goed breken/niet mooi geslepen worden. Hierop hebben wij contact gezocht met sanidump Zwolle waarbij we direct goed en snel geholpen werden. We mochten het ene pak dat we over hadden meenemen naar de winkel en twee nieuwe pakken van een ander soort tegel mee naar huis nemen. Hoefden niks extra betalen. Supersnel geregeld en heel fijn opgelost !
Reactie of foto toevoegen
“Luisteren enorm goed naar je wensen”
Door Faber op dinsdag 20 jun 2023 23 | vestiging Zwolle
Badkamer laten intekenen en besteld. Onwijs goede service luisteren enorm na je wensen. Staan voor je klaar en enorm behulpzaam van begin tot eind. Zijn ze enorm dankbaar voor het helpen van ontwerpen van onze droom badkamer.
Reactie of foto toevoegen
“Volgens afspraak geleverd”
Door P.B.van der Vlist op vrijdag 16 jun 2023 23 | vestiging Rotterdam
Professioneel en vriendelijk bedrijf. Complete badkamer gekocht en alles is volgens afspraak op tijd geleverd.
Reactie of foto toevoegen
“Super tevreden”
Door De Witte op vrijdag 2 jun 2023 23 | vestiging Goes
Wij hebben een complete badkamer gekocht. De verkoper wist echt wat hij verkocht en hielp ons adviseren. Gaf ideeën en tips. Luisterde ook goed en kwam tegemoet aan onze wensen. Maakte meteen 3D tekening om het te visualiseren. Bij vragen goede bereikbaarheid van desbetreffende verkoper altijd behulpzaam. Niks te veel. Levering verliep volgens afspraak. Alles compleet. Wij waren super tevreden en onze badkamer is mooi geworden.
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door Immy Schreuder op dinsdag 23 mei 2023 23 | vestiging Groningen
Ik heb alle materialen voor badkamer en toilet hier gekocht. Ben goed geholpen en heb goede adviezen gekregen.Vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie en goede kwaliteit producten.
Reactie of foto toevoegen
“Duidelijk advies”
Door Ria Nolting op woensdag 17 mei 2023 23 | vestiging Almere
Personeel met verstand van materialen en geven duidelijk advies. Zijn ook erg behulpzaam en heel erg vriendelijk.
Reactie of foto toevoegen
“Een top winkel”
Door Alex op donderdag 11 mei 2023 23 | vestiging Hoogeveen
Goed geholpen door Patrick, nam alle tijd voor ons, en samen prachtige meubels uitgekozen! Top winkel.
Reactie of foto toevoegen
“Ontzettend blij met het resultaat”
Door Arjan Kesselaar op zondag 16 apr 2023 23 | vestiging Goes
Onlangs is onze badkamer gerealiseerd. We zijn ontzettend goed geholpen en er is zorgvuldig met ons meegedacht. Zeer oplossingsgericht. We zijn ontzettend blij met het resultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Super blij met het eindresultaat”
Door Gert & Marte op vrijdag 14 apr 2023 23 | vestiging Drachten
Na diverse zaken bezocht te hebben, toch maar eens binnen gelopen bij Sanidump Drachten. Vanaf het 1e moment een goed gevoel bij Peter. Hij heeft alle tijd genomen voor onze wensen en meerdere momenten hebben we afgesproken om alles door te nemen. Na een kleine 3 maand waren we eruit en zijn we tot een voor ons goede prijs gekomen. Nadat in 1e instantie de installateur had afgezegd, was er vanuit Peter ook alle begrip om met ons mee te denken hoe en waar alles op te slaan. Gelukkig hadden we snel een nieuwe installateur en ging alles toch nog via planning.
Tijdens en na de installatie ook bereikbaar voor een paar kleine "problemen" en alles werd direct naar volle tevredenheid opgelost. Wij zijn super blij met het eindresultaat en kunnen Peter en zijn team van harte aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden met het eindresultaat”
Door Alex Looijenga op woensdag 5 apr 2023 23 | vestiging Drachten
Wij zijn ontzettend goed geholpen door Peter van Opzeeland. Binnen 3 uren heeft hij ons voorzien van goede adviezen en ons zonder aan te dringen een prachtige badkamer en toilet verkocht. Ook na de verkoop konden we terecht met onze vragen, dus ook een prima service. Ook zeer tevreden over Onderhoudsbedrijf ANBRO uit Burgum die de badkamer en toilet heeft geplaatst. Kortom: we zijn zeer tevreden met het eindresultaat!
Reactie of foto toevoegen
“Fijn geholpen”
Door Arjan Grip op zondag 2 apr 2023 23 | vestiging Capelle aan den IJssel
Gehele badkamer en wc gekocht. Fijn geholpen met deskundig advies.
Reactie of foto toevoegen
“Prima service”
Door Familie van T op maandag 27 mrt 2023 23 | vestiging Drachten
Wat fijn om in filiaal Drachten een badkamer uit te zoeken. Prima service, goed meedenkend en ruime keuze tegen schappelijke prijzen. Zeer blij mee.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Jos op maandag 13 mrt 2023 23 | vestiging Roosendaal
Ik heb onlangs een badkamer en toilet gekocht bij Sanidump, en ik kan zeggen dat ik zeer tevreden ben over mijn ervaring. Allereerst was ik in de oriënterende fase en hierin werd ik goed geholpen om me wegwijs te maken in de wereld van badkamers en toiletten. Bij het tweede bezoek aan de winkel hebben we een 3D-tekening van de badkamer en het toilet gemaakt met behulp van een computerprogramma. Dit was erg handig om het eindresultaat te visualiseren en heeft me geholpen om betere beslissingen te nemen. Na de aankoop werd er goed meegedacht over de bezorging, en er was veel mogelijk. Tijdens de bouw van de badkamer ben ik op verschillende problemen gestuit, zoals het moeten ruilen van producten. Gelukkig dachten de medewerkers van Sanidump goed met me mee en hebben ze me geholpen om deze problemen op te lossen. Ook ben ik zeer tevreden over het contact met de medewerkers. Ik werd altijd vriendelijk ontvangen en zij hadden oprechte interesse in de voortgang van mijn project. Mijn volgende badkamer en/of toilet zal ik opnieuw bij Sanidump kopen.
Reactie of foto toevoegen
“Een complete badkamer”
Door De kok op zaterdag 4 mrt 2023 23 | vestiging Capelle aan den IJssel
Service en vriendelijkheid personeel was prima. Ook de levering was netjes en klantvriendelijk! Aandachtspunt is de voorlichting op 'technisch' gebied bij de aanschaf. Men zou meer vragen moeten stellen en een leek bewust moeten maken wat mogelijk is en wat niet. En minder van 'u vraagt, wij draaien'. Nu hadden we een kritische aannemer die soms niet begreep waarom we bepaalde zaken hadden gekocht waardoor we nog onderdelen hebben moeten ruilen.
Reactie of foto toevoegen
“Super service”
Door Terke van Wagtendonk op vrijdag 24 feb 2023 23 | vestiging Capelle aan den IJssel
We zijn zeer prettig geholpen met het kiezen van de badkamer. En na de verbouwing hebben we een geweldige service gehad. De radiator bleek de verkeerde kleur en is vervangen en opgehaald bij ons thuis. Nadat we de tegels hadden gecontroleerd zijn de beschadigde tegels ruimschoots vervangen. En de wasbak plug kon ook geruild worden voor een andere kleur. Super service, bedankt.
Reactie of foto toevoegen
“Top geholpen”
Door gert-jan loevezijn op maandag 13 feb 2023 23 | vestiging Cruquius
Top geholpen, kwamen voor een douche slang en kop. Blijkt er nog 2 jaar garantie op te zitten. De mevrouw van after sale heeft het in orde gemaakt binnen 1 dag. Tevens super geholpen met het uitzoeken voor onze nieuwe wc.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Familie k op vrijdag 10 feb 2023 23 | vestiging Drachten
In het bezit van een klushuis en om die reden vaste klant bij Sanidump. Zeer tevreden over de service en communicatie. De spullen zijn van goede kwaliteit.
Reactie of foto toevoegen
“Goed geadviseerd”
Door Francisca van der Pluijm op maandag 6 feb 2023 23 | vestiging Spijkenisse
Heel goed geadviseerd. Ook rustig de tijd om te kijken en beslissen. Misten 1 ding in de bestelling maar dat werd super goed op gelost.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goed geholpen”
Door l veldhuizen op vrijdag 3 feb 2023 23 | vestiging Rotterdam
onze ervaringen zijn van sanidump overweldigend. zeer goed geholpen door personeel. het bezorgen van onze badkamer spullen zijn super netjes geleverd.
we zijn super trots bedankt.
Reactie of foto toevoegen
“Een prachtige badkamer”
Door Jan Merjenberg op zondag 29 jan 2023 23 | vestiging Zwolle
Aanrader! Prachtige badkamer aangeschaft. Zeer professionele adviseurs met kennis van zaken. Uitstekend geadviseerd. Ze hebben een zeer uitgebreid assortiment tegen zeer concurrerende prijzen.
Reactie of foto toevoegen
“Fijn advies”
Door Luz Acosta op donderdag 26 jan 2023 23 | vestiging Capelle aan den IJssel
Vanaf de eerste afspraak goed geholpen met het uitwerken van onze plannen / wensen. Ze denken heel goed mee en geven advies over dingen waar je zelf niet opkomt, want ja dit is niet mijn expertise. Dus zo fijn om vakkundig advies te krijgen. En verder nazorg traject is uitmuntend! Alle medewerkers zijn heel oplossend gericht en denken goed mee. Echt top! En in het bijzonder wil ik Micha bedanken voor zijn hulp en klantgerichtheid.
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe badkamer en toilet”
Door GR te Capelle aan den IJssel op maandag 23 jan 2023 23 | vestiging Capelle aan den IJssel
Goede winkel: prima assortiment tegen een goede prijs. Vriendelijke en professionele medewerkers. We zijn goed geholpen en goed geslaagd.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goede service”
Door Paul op zaterdag 21 jan 2023 23 | vestiging Woerden
Na heel veel badkamer winkels bezocht te hebben kwamen we uiteindelijk bij Sanidump in Woerden uit. Waarom we er niet meteen naartoe zijn gegaan weet ik niet, misschien zoiets van weer zo'n prijsvechter, maar niets was minder waar. Het voordeel was wel dat we wisten wat we wilde hebben. We werden zeer vriendelijk geholpen, al de keren dat we zijn geweest, en dat waren er best veel. Bij ons eerste bezoek werd er gelijk een tekening gemaakt van hoe we de badkamer wilde hebben om een eerste indruk te krijgen. Er is een mooie grote showroom waar alles te vinden is, alle A-merken zijn te leveren. Helaas viel er over de prijs niet veel te onderhandelen maar deze zijn zeker concurrerend met de internet prijzen.
Het duurde nog wel even voordat we met de verbouwing begonnen wat goed uitkwam want niet alles was direct leverbaar. 1 minpuntje vond ik wel dat het niet thuis afgeleverd kan worden. Ik kan me ook niet meer herinneren dat we het hier over hebben gehad met het opmaken van de offerte. Dit was een verrassing op het moment dat ik gebeld werd dat de spullen opgehaald konden worden. Voor ons gelukkig geen probleem want we hadden beschikking over een vrachtwagen met laadklep. Helaas was op het laatste moment de bovenplaat van het badkamer meubel niet leverbaar, dit werd ook goed opgelost we kregen tijdelijk een andere.
Wat je ook vaak hoort dat als je iets besteld hebt dat niet meer veranderd kan worden, ook dit ging gelukkig goed. We wilden toch liever een ander merk frame voor het toilet en dit was geen probleem, deze konden we gewoon omruilen voor een ander merk. Al met al zeer goed gevoel over de aankoop, vriendelijke verkoper en tot nu toe zeer goede service.
Reactie of foto toevoegen
“Prima zaak”
Door René Posma op woensdag 18 jan 2023 23 | vestiging Hoogeveen
Heel fijn geholpen en geïnformeerd over alles! Prima zaak. Vooral dank zij Leroy!
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt”
Door D van Splunter op woensdag 18 jan 2023 23 | vestiging Capelle aan den IJssel
Vakkundig geholpen, vriendelijk, meedenken met je. Mooi assortiment tegels. Bij ophalen hebben ze alles voor me in de auto gelegd. Een voorbeeld voor andere bedrijven deze zaak. Bedankt.
Reactie of foto toevoegen
“Helemaal top”
Door Van Doorn op maandag 9 jan 2023 23 | vestiging Hoogeveen
Onlangs in Hoogeveen bij Sanidump laten adviseren in combinatie met een 3d tekening. Wat een verrassend ontwerp en goede adviezen. Niet opdringerig, je voelt je echt op je gemak! Badkamer uiteindelijk aangeschaft en zeer tevreden. Leuk en gezellige medewerkers. Helemaal top!
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt”
Door Naomi en René op woensdag 4 jan 2023 23 | vestiging Goes
Zeer goed geholpen door Jasper. Na eerst in de vestiging in Middelburg te zijn geweest en daar niet konden slagen voor onze badkamer lukte dit in Goes wel. Jasper gaf ons duidelijk en eerlijk advies over de mogelijkheden van badmeubels, kasten, douchecabines, baden en kranen. Er werd ruim de tijd voor je genomen, uiteindelijk flink wat afgenomen en werd er een mooie prijs voor ons gemaakt. Bij vertrek starte onze auto niet. Jaspar heeft ons toen geholpen met startkabels. Nog bedankt daarvoor!
Reactie of foto toevoegen
“Fijne service”
Door Marloes op dinsdag 20 dec 2022 22 | vestiging Spijkenisse
Onlangs heb ik tegels voor mijn nieuwe toilet aangekocht. Helaas kwamen we één tegel tekort. Door het vriendelijke personeel is er voor mij een hele klantvriendelijke /service gerichte oplossing verzorgt. Mijn dank is groot!
Reactie of foto toevoegen
“Proces retourbetaling niet goed geregeld”
Door Jeroen op dinsdag 13 dec 2022 22 | vestiging Zaandam
- verkeerd product gekocht op basis van Sani-Dump adviseur (kan gebeuren), artikel dus maar even terugbrengen.
- winkel gesloten op dagen dat de sanidump website en het bord aan de voordeur aangeeft dat ze open zouden zijn, dus voor een gesloten deur.
- bij retouren geen retourpinnen maar een retourformulier om geld terug te krijgen, verwachte duur 10 dagen.
- uiteindelijk neemt het meer dan 1 maand in beslag om geld terug te krijgen, geen enkele duidelijke update vanuit sanidump over wanneer het geld dan wel overgemaakt gaat worden.
- continue excuses (drukte, we hebben het doorgegeven, het geld is overgemaakt, boekhoud team in Curaçao waardoor dingen langer duren, internationale overboeking) en afspraken over terugbellen worden niet nagekomen.
Reactie of foto toevoegen
“Alles voor de nieuwe badkamer”
Door Remco op zaterdag 26 nov 2022 22 | vestiging Alkmaar
Zeer goed advies gehad van Rogier. Snelle levering en alles volgens de afspraken voor onze nieuwe badkamer. Tegels, meubels, douche en alle toebehoren. Volgende keer zeker weer naar Sani-Dump in Alkmaar. Gewoon top.
Reactie of foto toevoegen
“Blij met onze nieuwe en mooie badkamer”
Door Ellen van Zimmeren op donderdag 24 nov 2022 22 | vestiging Roosendaal
Onze ervaring met Sani dump in Roosendaal is heel goed. We vonden het fijn dat er veel tijd was om onze vragen te beantwoorden. Dit alles op een professionele en gemoedelijke manier. Daardoor hebben we goede keuzes kunnen maken en zijn we nu blij met onze nieuwe en mooie badkamer.
Reactie of foto toevoegen
“Het is geweldig mooi geworden”
Door Jawie op maandag 14 nov 2022 22 | vestiging Groningen
Een hele goede service en meedenken van de medewerkers. Wij zij ontzettend blij met onze nieuwe badkamer, het is echt geweldig mooi geworden
Reactie of foto toevoegen
“Complimenten”
Door Riet hendriks op woensdag 9 nov 2022 22 | vestiging Capelle aan den IJssel
Tegels, badmeubel, inbouwtoilet, inloopdouche met bijbehorende zaken, kranen en allerlei accessoires. De bediening was zeer correct en zeer klantvriendelijke, complimenten voor Mischa en Michael.
Aanvulling 5 februari 2023:
De levering van de goederen verliep ook perfect. De bezorgers waren zeer behulpzaam en uiterst vriendelijk.
Reactie of foto toevoegen
“Super badkamer”
Door Van Veen op dinsdag 8 nov 2022 22 | vestiging Hoogeveen
Super badkamer dankzij deze top medewerkers. Ik beveel iedereen deze zaak aan.
Ga je voor service? Dan ben je hier op het goede adres.
Reactie of foto toevoegen