Feedback
8,8

Nuva Keukens

Ervaringen
Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze
Website
www.nuvakeukens.nl
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Nuva Keukens
Nuva Keukens is opgericht in 1977 in Someren. Op zijn achttiende heeft de algemeen directeur de zaak overgenomen van zijn vader. Wat ooit begon als een kleine zelfstandige keukenzaak met drie werknemers, is inmiddels uitgegroeid tot een gerenommeerde keukenspecialist met veel ervaring. Inmiddels hebben we vijf vestigingen in Brabant en Limburg.

Een keuken gebruiken doe je iedere dag, een keuken kopen niet. Het uitzoeken van een nieuwe keuken kan daarom best lastig zijn. Voor ons is dat wél dagelijkse kost. Onze ervaren adviseurs helpen je dan ook graag bij het samenstellen van een keuken die past binnen je ruimte, interieur en budget. Een keuken die bij je past. Nu en in de toekomst.

Nuva Keukens is CBW-erkend en we werken enkel samen met leveranciers waarvan we weten dat zij goede kwaliteit leveren. Een aanbetaling doen is niet nodig en ook na het plaatsen van de keuken staan we graag voor u klaar bij eventuele vragen.

Kom eens langs in een van onze showrooms in Tilburg, Someren-Eind, Deurne, Bergeijk of Heerlen. Een afspraak maken voor een adviesgesprek kan natuurlijk ook.
Ervaringen
Er zijn 480 ervaringen over Nuva Keukens. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren278 ervaringen
4 sterren167 ervaringen
3 sterren7 ervaringen
2 sterren5 ervaringen
1 ster20 ervaringen

Ervaringen over: actie, kwaliteit, korting, montage, prijs, service

Per vestiging:
“Spijt”
Door Hermans op zondag 24 mrt 2024 24 | vestiging Heerlen
Grote ellende....voor veel geld een keuken gekocht bij Nuva (Heerlen). Na installatie bleken er maar liefst 11 defecten te zijn (denk aan krasjes, vuil in glas van oven, koelkastrubber maar ook een hele groot deuk in een paneel). Kan gebeuren denken wij, als het maar netjes wordt opgelost. Afspraak gemaakt voor reparatie van de keuken. Heel lang gewacht op de afspraak, blijkbaar duurt het leveren van de materialen erg lang. Verlof genomen, monteur komt, blijken 2 onderdelen te missen...wederom een nieuwe afspraak gemaakt welke ook weer zeer lang duurde. Wederom verlof gepakt, monteur komt langs, blijkt het onderdeel niet te passen.... Er wordt geen contact met ons opgenomen, dit moeten wij steeds zelf doen. Uiteindelijk, bij derde afspraak, zijn de beschadigingen verholpen (dat heeft 10 maanden geduurd). Daarnaast hebben wij gekozen voor een zwart paneel en beseffen ons dat dit voor vlekken zorgt. Verkoper adviseerde ons houtlook, dit zou minder vlekken geven dan "fingerproof". Ik begrijp dat je een zwarte keuken dagelijks moet poetsen, echter gaan de vlekken er bij ons niet van af. Gebeld met deze klacht. Wordt aangegeven dat zij het ook niet weten en de leverancier het niet herkent. Nuva geeft aan dan niks te kunnen doen. Verkoper belde ons ook nog even om verhaal te halen. Op een onprettige manier zei hij "ik hoorde dat ik iets verkeerd heb gedaan"? Wij zijn volgens Nuva de enige met deze klacht. Uiteindelijk "speciaal" poetsmiddel opgestuurd gekregen, werkte minimaal. Wederom gebeld, ze konden niks meer doen. Gevraagd of iemand wil komen kijken, aangezien wij ons niet serieus genomen voelen en Nuva dan zelf het probleem kan zien. Niemand is ooit komen kijken, de monteur moest maar even kijken...Monteur kijkt en geeft aan dat deze klacht wel vaak wordt gemeld en fingerproof wel degelijk een betere optie was geweest. Wederom zelf contact opgenomen in December. Geven aan weer contact op te nemen met de leverancier en wij 2 weken later weer wat horen. Je raad het al...weer zelf moeten bellen. Het is nu midden Maart en er is nog geen terugkoppeling geweest. Dan zou je denken, dit is wel genoeg. Echter hebben wij de keuken besteld in Corona tijd. Wens was een grote koelkast, deze was toen niet beschikbaar. Verkoper gaf aan dat wij nog konden switchen als deze rondom plaatsen toch weer beschikbaar was. Helaas werd ons mede gedeeld dat deze toen ook niet beschikbaar was...monteur gaf echter aan dat dit niet het geval was in die periode en een grotere wel degelijk beschikbaar was. Tot op heden nergens excuses, een tegemoetkoming of goede oplossing gekregen. Wij hebben een heel huis laten bouwen en begrijpen dat er tegenslagen kunnen zijn, maar met de keuken is niks dan ellende. Enorme spijt van deze aankoop. Ik zou nooit meer bij Nuva kopen, voel mij niet serieus genomen en onvriendelijk behandeld. Wij zitten nu met een enorm dure keuken met een te kleine koelkast en frontjes die niet schoon te krijgen zijn. Elke keer dat ik er naar kijk krijg ik een steek in mijn maag, het doet afbreuk aan ons mooie, nieuwe huis. Je kunt beter een keuken kopen bij IKEA, daar heb ik namelijk nog nooit problemen mee gehad...
Reactie of foto toevoegen
“Veel gedoe bij het plaatsen van de Quooker”
Door P.L.P. Peerlings op zaterdag 18 nov 2023 23 | vestiging Someren
Bijkeuken gekocht bij Nuva Keukens in Someren, omdat we ook tevreden waren over de keuken in huis! Afgesproken dat de keukenkraan naar de bijkeuken ging en in de keuken een Quooker geplaatst werd! Monteur deed zijn werk prima, en ook het plaatsen van de Quooker ging naar behoren. Echter het aansluiten van de Quooker mocht niet, dat moest door een erkend installateur worden gedaan! Dit terwijl Quooker reclame maakt dat de dealer de Quooker gratis plaatst, en Nuva Keukens is een Quooker dealer! Dus met als gevolg, dat we 4 weken zonder water in de hoofdkeuken zaten! Nadat de Quooker geplaatst is door een lokale installateur en €185,- lichter, werkt nu alles naar behoren! Dus, hou er rekening mee, dat als je een keuken koopt bij Nuva dat er nog installatiekosten bijkomen!
Reactie of foto toevoegen
“De nazorg kan beter”
Door Bakker op dinsdag 11 jul 2023 23 | vestiging Heerlen
Goed geholpen door de verkoopmedewerker in het filiaal in Heerlen. het prices duurde wel wat lang naar mijn zin, maar uiteindelijk een mooie keuken uitgezocht. later in het stadium nog de frontjes aangepast, wat zeer soepel ging. Het plaatsen van de keuken ging ook voorspoedig, alleen helaas wat mankementjes eraan. Dit heeft heel erg lang geduurd eer dit gerepareerd, dan wel aangepast werd. Uiteindelijk ruim 2 maanden later de keuken afgemaakt. Een tevreden klant, alleen kan de nazorg echt wel wat beter en vooral sneller.
Reactie of foto toevoegen
“Prima keuken, informatie kan beter”
Door jasper janssen op vrijdag 2 jun 2023 23 | vestiging Someren
Er was geen showroom keuken voor het standaard bouwproject beschikbaar. Ondanks dat is er een prima ontwerp uitgekomen. Qua informatie via de e-mail was niet alles compleet. Er miste bijvoorbeeld dat degene die de keuken kwam plaatsen niet het loodgieterswerk mocht aansluiten. Hierdoor hebben mijn vriendin en ik een extra dag extern moeten eten.
Reactie of foto toevoegen
“Nuva laat de klant wachten”
Door Van den Oever op maandag 22 mei 2023 23 | vestiging Someren
Afspraak om de keuken te komen. Inmeten, was vergeten.... Zelf moeten bellen om een nieuwe afspraak. Keuken zou op 2 mei geplaatst worden. Monteur ziek, keuken komt op 3 mei. Op 3 mei blijkt er een deurtje niet geleverd. Wordt toegezegd dat over 3 weken het deurtje geplaatst zal worden. Na 3 weken wachten geen deurtje, zelf gebeld. Het deurtje bleek beschadigd (dezelfde reden als op 3 mei). Deurtje komt nu 27 juni.... 5 weken wachten. (in totaal 7 weken weken met Incomplete keuken) Er wordt van de klant verwacht dat er op tijd betaald wordt (2 x reminder om dit niet te vergeten, want anders..), maar Nuva laat de klant wachten.
REACTIE VAN VAN DEN OEVER
Nuva laat de klant nog langer wachten... 6 juni zou de plint geplaatst worden en als tegemoetkoming de keuken afgekit worden. Helaas bleek op 6 juni de plint te kort (niet goed gemeten) en monteur wist niet dat hij de keuken moest afkitten...
Reactie of foto toevoegen
“Het proces voor de plaatsing ging erg moeizaam”
Door Boogers op dinsdag 6 dec 2022 22 | vestiging Bergeijk
Keuken is geleverd en geplaatst. Kwalitatief goede keuken. Het proces voor de plaatsing ging erg moeizaam. Communicatie met de vestiging(verkoper) is slecht. Verkoper heeft meerdere keren beloofd terug te bellen, afspraken worden niet nagekomen. Wacht nog steeds op een telefoontje van de verkoper over de extra gemaakte kosten. Na een week is de kookplaat al kapot, zal ongetwijfeld opgelost worden, maar het doet de toch al vervelende ervaring met nuva keukens geen goed.
Reactie of foto toevoegen
“Slechte communicatie”
Door Loek Schaerlaeckens op dinsdag 30 aug 2022 22 | vestiging Tilburg
Ik schrijf nooit een recensie maar voor Nuva maak ik graag een uitzondering. In onze nieuwbouwwoning een keuken door Nuva laten plaatsen. Dit omdat zij de keukenshowroom van het project waren. Achteraf de slechtste keuze die we konden maken. Begon eigenlijk al bij de verkoop. Telkens moeten nabellen om aangepaste offertes. Na de aankoop wordt het alleen maar erger. Keuken wordt niet afgekit. Verschillende beschadigingen en apparaten worden veel later geleverd. In totaal is men 6 keer terug geweest voor een simpele keuken. Communicatie is bar slecht en als klant ben je hier absoluut geen koning. Men komt de afspraken niet na en laat je als je klant overal achteraan gaan. Keuken zelf is mooi maar wat een gedoe. Na 2,5 maand is de keuken eindelijk klaar.
Reactie of foto toevoegen
“Facetrand klopt niet”
Door Stefan op donderdag 12 mei 2022 22 | vestiging Tilburg
Verkoper Rob heeft veel kennis, zelfs over afvoerstop van de gootsteen weet hij advies te geven. Achteraf begrijp ik wel waarom er wordt gevraagd direct een review te schrijven na aankoop. De verkoop is prima, de aftersales schandalig:

Enkele weken na aankoop waren wij in de winkel van Nuva Keukens waarbij het ons opviel dat de gekozen ovens niet volledig zwart waren maar antraciet. De verkopers hadden op dat moment geen tijd dus geprobeerd telefonisch en per mail de ovens te wijzigen. Voor het tekenen van de koopovereenkomst werd ik diverse keren door Nuva keukens gebeld echter na het tekenen kon blijkbaar niemand contact opnemen om iets te wijzigen. Pas na enkele weken de juiste persoon aan de telefoon voor het wijzigen van de ovens. Bij levering had het keukenblad had een gedeelte van circa 20 cm een veel breder facet dan het overige deel. Dit direct gemeld bij de vervoerder die er tientallen foto's van heeft gemaakt. De service afdeling wilde dit afdoen met "het is handwerk, dus kan verschil in zitten" (in de winkel zijn alle facetten exact hetzelfde). Zelfs de monteur bij controle vond het schandalig en gaf aan dat er een nieuw blad moest komen. Daarna heeft Nuva een andere monteur (de vorige mocht blijkbaar niet eerlijk zijn) gestuurd om ter plaatse het probleem op te lossen. Ook deze monteur is na korte duur weer vertrokken omdat het de afwijking veel te groot was. Nuva wil geen nieuw blad leveren dus goedkeuring gegeven om het blad te demonteren en het facet aan te passen (blad is dus minder breed geworden). Vanuit Nuva nog steeds geen excuus of medewerking, inmiddels wel vier vrije dagen opgenomen en een hoop stress om het op te lossen. Vervolgens richten de monteurs bij het demonteren schade aan de muur aan. Hier moest ik mij niet druk om maken, een factuur voor de schilder kon ingediend worden vertelde de monteur. Schade kan uiteraard gebeuren als het maar opgelost worden, de monteurs maken dan ook diverse foto's van de schade waarbij ik denk dat het netjes opgelost gaat worden. Weer een week later komt het blad retour met diverse beschadigingen. Ruim twee maanden verder, geen excuus of nette oplossing. Nuva voelt zich niet aansprakelijk voor schade aan de muur of het werkblad. Kortom, schandalig!

Voorheen een keuken gekocht bij Grando en SuperKeukens waarbij zeker laatstgenoemde uitstekende aftersales biedt. Nuva heeft hierin nog veel te leren. Nuva Keukens is projectleverancier in onze nieuwe wijk.
Reactie of foto toevoegen
“Problematisch met keukenbladen”
Door Kusters op woensdag 1 dec 2021 21 | vestiging Heerlen
Koop hier NOOIT een keuken, bespaart je een hoop ellende en tijd!
- Gegevens verwisseld met familielid. Factuur meermaals naar verkeerd adres gestuurd. 3x voor moeten bellen voordat dit recht gezet werd.
- Keuken scheef geplaatst, binnen een week opgelost. Houten werkblad scheef gezaagd. Nieuw werkblad besteld, na 6 weken geleverd. Weer scheef gezaagd, moeten we het mee doen ...
- Kraan kapot. Bij het aansluiten van de kraan door de loodgieter loopt het water onder het keukeneiland uit, binnenwerk van de kraan kapot. 2,5 week zonder kraan gezeten. Vrijwel dagelijks contact gehad met Nuva om dit op te lossen. Niemand die bereid is om te helpen, van het kastje naar de muur gestuurd.
- Composiet blad beschadigd. Bij het plaatsen van de keuken is het blad beschadigd. Na 4 weken lang bellen en aankaarten eindelijk iemand van Jetstone op de stoep staan. Ze kunnen er niks aan doen, Nuva moet het met ons oplossen. We zijn 2 maanden verder niks is opgelost. Zelfs het fatsoen om terug te bellen of afspraken na te komen ontbreekt.

Iedereen zegt het "op te gaan lossen" maar lost helemaal niks op, ronduit asociaal. Fouten worden overal gemaakt, geen probleem. Maar los het netjes op, dat kunnen ze bij Nuva niet. Dus doe jezelf een plezier en koop je keuken ergens anders.
Reactie of foto toevoegen
“Montage kraan”
Door Tim Janssen op donderdag 25 nov 2021 21 | vestiging Deurne
Onlangs een keuken gekocht die vakkundig in twee dagen in elkaar is gezet. Het enige mankement achteraf is de kraan die een beetje lekt en niet stabiel is gemonteerd. Nuva bood aan dat ik een andere kraan mocht komen uitzoeken maar vertelde er niet bij dat ik daarvoor nog eens 245 Euro moest betalen en zelf moest vervangen. Niet echt klantvriendelijk na ruim 17K te hebben betaald voor een nieuwe keuken. Ik heb ze in de gelegenheid gesteld de bestaande kraan te komen repareren, maar de betreffende klusjesmannen blijken steeds niet het juiste materiaal bij zich te hebben waardoor meerdere afspraken moeten worden gemaakt. Kort samengevat: Nuva heeft een prachtige keuken afgeleverd, maar nazorg is zwak.
REACTIE VAN TIM JANSSEN
Naar aanleiding van mijn recensie heeft Nuva contact met mij opgenomen. Het repareren van de kraan was uitbesteed aan een externe partij die ten onrechte had gemeld dat het was hersteld. Nuva was in de veronderstelling dat alles nu was opgelost.
De kraan is inmiddels correct gemonteerd.
Reactie of foto toevoegen
“Zaken ontbreken bij levering”
Door Bas Verstappen op zaterdag 13 nov 2021 21 | vestiging Someren
In april keuken gekocht met alles erop en eraan, 4 november zou hij geleverd worden, nou hij is er hoor, plank beschadigd, missen deurtje en missen de gehele koelkast, en dan begint het van het kastje naar de muur en terug maar het ligt nooit aan hun, nu 14 dagen verder nog geen koelkast nog geen plank en nog geen deurtje, afwerkplanken en vensterbanken ook nog niet, in de mail bevestiging gehad dat afgelopen week de koelkast vast geleverd zou worden, uiteraard niet geleverd. Op mails reageren ze niet en bel je krijgt iedereen de schuld behalve hun. Voor ons never nooit geen nuva meer.
REACTIE VAN BAS VERSTAPPEN
Inmiddels is het 25-11-2021 totaal niks meer vernomen van Nuva maar vandaag een vrachtwagen voor de deur en alle ontbrekende dingen zijn netjes na geleverd, nu kunnen wij ook gaan genieten van onze keuken. Tip voor Nuva blijf met je klanten contact houden !
Reactie of foto toevoegen
“Levering en plaatsing keuken niet goed verlopen”
Door BO op donderdag 14 okt 2021 21 | vestiging Bergeijk
Ik schrijf zelden reviews, maar voor Nuva maak ik een uitzondering. Ervaringen in de showroom zijn goed, daarna is het ronduit slecht. Levering en plaatsing keuken ging lomp en gepaard met schades aan de woning. Moesten er vervolgens zelf meerdere keren achteraan om dit opgelost te krijgen. Afwerking keuken is op sommige punten gewoon slordig. Garantiemeldingen worden zeer slecht opgepakt en pas na 3x herhaling en dreiging rechtsbijstand opgepakt. Communicatie is arrogant en bij doorvragen naar directie wordt er gezegd dat die wel betere dingen te doen hebben. Een en ander staat gezien de andere negatieve reviews blijkbaar niet op zichzelf. Hier kopen wij geen keuken meer.
Reactie of foto toevoegen
“Levering te laat”
Door Maartje Pronk op woensdag 29 sep 2021 21 | vestiging Someren
Aankoop van de keuken verliep goed, fijn advies, niks op aan te merken. Opvallend was wel dat Nuva aan ons project gekoppeld was. Wij zijn de enige in onze rij woningen die lang moesten wachten op de montage van de keuken, de rest had de keuken er al lang en breed in zitten, terwijl hun keukenzaak niet aan de bouw gekoppeld was. Maar goed. Montage verliep snel en kundig. Ware het niet dat er verschillende onderdelen niet geleverd waren. Zouden binnen 2 weken geleverd en gemonteerd worden, dus nou, vooruit. Kan gebeuren! Na 3,5 niks gehoord te hebben heb ik vandaag gebeld en te horen gekregen dat het nog zeker 5 weken duurt!! Ik ben met stomheid geslagen. Een keukenzaak die aan de bouw gekoppeld is en je zit bijna half jaar na oplevering nog met een onafgewerkte keuken. Ik kijk voorlopig nog tegen het spaanplaat van de kasten aan, helaas.... not amused, ik zal Nuva niet aanbevelen bij vrienden/familie.
FOTO VAN MAARTJE PRONK
Reactie of foto toevoegen
“Geleverde keuken”
Door Jansen op zondag 20 jun 2021 21 | vestiging Deurne
Onze ervaring is heel slecht. Het gaat bij de verkopers alleen om zo snel mogelijk een offerte klaar te maken en dan snel te laten ondertekenen met hun trucjes. Onvoldoende informatie over mogelijkheden en kwaliteit. Wil je later veranderen dan kun je onbeschoft veel bij betalen.
Reactie of foto toevoegen
“Service bij spoelbak”
Door Vera op donderdag 25 feb 2021 21 | vestiging Deurne
Een mooi keuken gekocht na goed adviesgesprek. Aardige monteur die de keuken mooi gemonteerd heeft. Echter werd onze spoelbak volledig bekrast geleverd. Dit hebben wij direct aangegeven, hier hebben wij niks over gehoord. We worden sinds de levering, een half jaar geleden, van het kastje naar de muur gestuurd. Verschillende personen langs geweest om te kijken maar er word uiteindelijk niks mee gedaan. Helaas houd de service op op het moment dat de keuken gekocht is en je de showroom uitloopt ....
Reactie of foto toevoegen
“Montage fout gelopen”
Door Mar op vrijdag 5 feb 2021 21 | vestiging Heerlen
Verkoop in de vestiging Heerlen, zeer goed, zeer kundig, geen enkele moeite was de verkoper te veel. Levering matig en montage zeer slecht, na 3x proberen de problemen op te lossen, nog steeds niet opgelost, keukenkasten hangen scheef/ sluiten niet goed aan, nog steeds veel kit op het werkblad en spoelbak ( zijn we zelf aan het verwijderen). Je hoort ook niets van hun. Geen vragen of het nu goed is opgelost. Duidelijk, wij hebben het geld binnen, bekijk het verder maar. Wat ook zeer vervelend is, geen communicatie en als je zelf belt tja, een cursus klant vriendelijkheid zou goed zijn voor enkele medewerkers. NUVA keukens is voor ons een maal, maar nooit meer!
Reactie of foto toevoegen
“Problemen met folie fronten”
Door Ben Hanssen op vrijdag 31 jul 2020 20 | vestiging Someren
Wat een slechte kwaliteit én slechte service! Witte hoogglans keuken ziet er na krap 5 jaar niet meer uit. Op sommige onderdelen laat de folie spontaan los zodat dof en hoogglans elkaar afwisselen. Nuva weet dat kwaliteit niet goed is want reeds eerder moest een front van een lade al na 3 jaar worden vervangen vanwege inferieure folie. De garantie geldt voor exact 5 jaar, daarna willen ze de kasten wèl voor een zeer forse prijs vervangen. Tel uit je winst! Tot en met plaatsing van keuken verloopt alles prima maar daarna laat Nuva Keukens het volledig afweten. Wij kregen ook geen contactgegevens van de producent van de keuken om tot een oplossing te komen. Kortom service is dramatisch.
FOTO VAN BEN HANSSEN
Loslatende folie
Reactie of foto toevoegen
“Veel verkeerd gelopen”
Door Marleen op zaterdag 30 mei 2020 20 | vestiging Bergeijk
Nuva keukens Bergeijk is zo slecht, niets klopte niets paste, en alles wat verkoper Jan met zijn vriendelijke woorden met ons afgesproken had werd niet uitgevoerd, Jan de verkopen doet zo vriendelijk en alles kan wat je maar wil. Helaas komen de plaasters van de keuken dat niet na, ze weken slordig. We hadden glans en mat verschillende deurtjes en 8 daarvan waren ook nog beschadigd, het werkblad hadden we de naad bij de kookplaat afgesproken die naad hebben ze in de midden geplaatst en die naad stond ook nog open, en zo kan ik nog 10 minuten doorgaan, wat ik echt niet wilde was een deurtje met daarachter lades, ik wilde alleen lades, en wat heb ik: keuken deurtje en daarachter lades verschrikkelijk een ergernis die ik elke dag weer tegen komt. Het was een dure keuken en we hebben nergens op bezuinigd want het moest goed zijn, en dat is het nu zeker niet, omdat ik maar klein ben had ik de hoogte gevraagd op max 88 jammer genoeg is de hoogte 92, en zo zijn er nog vele grote gebreken. Nuva is vaak terug gekomen om alles te herstellen, maar het wordt nooit 100 %, ik zeer ontevreden en stoor me nog elke dag aan deze keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Plus en minpunten”
Door E.J. Mendel op woensdag 29 apr 2020 20 | vestiging Heerlen
Plus: Goede voorlichting, meedenken, geen pushen, geduld en begrip bij veranderingen in het oorspronkelijke plan.
Minus: Service na keukenmontage/levering was en is teleurstellend!! Na 8 weken wachten we nog steeds op afwerking. Dit belemmert de verdere afwerking van de keuken door andere bedrijven. Foei! Schuif dit niet af op het Corona-echec. Gebrekkige/geen communicatie. Afschuifmentaliteit.
FOTO VAN E.J. MENDEL
Afwerking keuken
Reactie of foto toevoegen
“Veel verkeerd gegaan”
Door Roger op zaterdag 23 nov 2019 19 | vestiging Tilburg
Keuken gekocht, na aankoop gevraagd of de bovenkast na tegelwerk geplaatst kon worden. Dit kon echt niet, ik had getekend en alles is dan meerprijs. Keuken was zo slecht gezet, door een klusbedrijf van Nuva, dat ik het zelf hersteld heb. Blad op de keuken moest is er zelf mee opleggen, de klusser was alleen. Herstellen kon via Nuva door dezelfde klusser tegen betaling op basis van uurloon(4uur) zelf opnieuw gezet binnen 2 uur. Inmeten was ook fout, nieuwe radiator nodig. Een tweede vakman is langs gekomen en heeft de bovenkasten opgehangen en afzuigkap. Dit was beter, hoewel ik zelf de afzuigkap netjes heb aangesloten naar buiten en de afzuigkap niet waterpas hangt. Ikea was beter geweest, 25 jaar garantie en ik heb toch heel veel alleen gedaan
Reactie of foto toevoegen
“Wat een tegenvaller”
Door Janssen op vrijdag 25 okt 2019 19 | vestiging Heerlen
Onze ervaring bij jullie WAS eerst top. Geen enkele keukenspecialist heeft zich zoveel moeite gedaan en zo een duidelijke en professionele begeleiding gegeven zoals zij dat gedaan hebben. MAAR.... Eens je de krabbel gezet hebt... Jammer dan! Allerlei zaken werden mondeling beloofd maar niet op papier gezet, daar kom je dan te laat achter, maar de krabbel staat en er wordt niet afgeweken van wat op papier staat. Ondanks dat we tevreden zijn over onze mooie keuken, hebben we toch een nare smaak overgehouden aan het bedrijf. Waarom? Verschillende redenen:

De actie: "gratis KitchenAid" zat toch erbij? Wij waren toch echt daarvan overtuigd en leefden al een half jaar na de krabbel in die illusie (nieuwbouw woning moest nog opgeleverd worden). Maar die vraag schoot in het verkeerde keelgat bij de verkoper. Wat ik nu vroeg zette jou in een situatie die jij in al die jaren bij Nuva nog nooit had meegemaakt. En dat viel je zwaar tegen van mij. De KitchenAid was zeker geen onderdeel van de deal, hij is immers doorgestreept op jouw offerte. En dat papier in JOUW handen is bindend, daar werd niet van afgeweken. Ik had die kopie NORMAGEZIEN ook en moest dit dus geweten hebben. Alsof we nog even een dealtje eruit willen persen nadat we al lang onze krabbel hadden gezet. Uhhhm... Nee, dit is een principekwestie nu.

Van de andere kant bekeken, wat is een KitchenAid op een keuken van 12.000 euro? Of op een 2e klant (schoonbroer) die kort na ons ook voor 18.500 euro een keuken is komen kopen dankzij onze lovende woorden? Toch ruim 30.000 euro verdiend, maar de KitchenAid is absoluut niet mogelijk.

Na ons laatste bezoek hebben mijn vriendin en ik het er uitvoerig over gehad. Vergisten we ons? Hebben we dit dan echt niet op die manier afgesproken? Hebben we iets vergeten of niet goed begrepen? Wij weten 100% zeker dat deze onderdeel van de deal was. Mijn vriendin heeft de verkoper destijds (mei 2018) gek gemaakt om 2 dingen. Een zwart stopcontact in het eiland en een beige KitchenAid. Jij ging dat regelen, als wij akkoord gingen met de aangeboden offerte. Zo gezegd, zo gedaan.

Iets wat uitsluitend besproken is, is niet meer te bewijzen. Je kunt je voorstellen dat toen wij thuis kwamen, alle kasten hebben doorzocht om onze versie van de offerte te zoeken. We wisten zeker dat de KitchenAid niet was doorgestreept! En wat denk je? We zijn niet gek geworden. Op onze offerte is de KitchenAid inderdaad niet doorgestreept. Bevestiging. En wat voor ons nog meer bevestiging was, is dat er als kleurkeuze "amandel" bij staat (want deze matcht met de vloer). Het specifieke verzoek van mijn vriendin. Dit is dus wel degelijk besproken en afgesproken, het staat op onze versie van de offerte. Standaard was deze rood. Een derde punt wat voor mij bevestiging geeft is de reclamefolder van destijds (ik heb hem nog). Hierop pronkt de tekst: "gratis KitchenAid + vaatwasser BOVENOP bestaande acties!". De vaatwasser hebben we WEL "gewoon" in de uitrusting van de keuken zitten? Waarom zou de KitchenAid er dan niet bij zitten? Als ik dat allemaal bij elkaar optel, dan is het voor mij duidelijk: de KitchenAid was "part of the deal". Gaat het mij nou omdat "stomme" ding? Nee! Ik koop hem zelf wel hoor.

En ander punt is dat de vaatwasser, kraan en kookplaat niet geïnstalleerd werden. Wat is dat nou weer? Op vrijdagmiddag voor de bouwvak is de keuken opgeleverd. Succes met je keuken zonder aangesloten apparatuur.

De monteurs hadden verder ook geen zin om een gigantische stapel aan kartonnen dozen, reststukken hout en verpakkingsmaterialen mee te nemen. Dit was echt gigantisch veel afval zeg. Is dat normaal??

Kort samengevat laat ik me niet nog een keer op die manier vangen. De eerste keer een keuken gekocht in mijn leven, maar ik heb hier enorm van geleerd! Wees gewaarschuwd.
FOTO VAN JANSSEN
Opgeleverde keuken
REACTIE VAN SANTOS
Wel hele mooie keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer ontevreden”
Door MK op dinsdag 9 apr 2019 19 | vestiging Tilburg
Keuken gekocht, nieuwbouwproject, prijs kwaliteit slecht, keuken slecht gezet omdat de zetter in vakantie modus was en met carneval bezig was ipv werk, nog steeds puntjes niet goed afgeleverd. Ook montage slecht, afwerking. De hele puinzooi laten staan dozen en alle verpakkings materialen. Zelf moeten opruimen en nog naar stort gemoeten en ook nog voor moeten betalen. Vloer was alleen geveegd voor de rest onder de kastje zooi konden we zien vanwege plank onderkant niet goed gevestigd. Verkeerde beloftes gemaakt instalatie gootsteen inductie gaskraan en vaatwasser. Ik ben zeer ontevreden. Ik raad het hier af een keuken te kopen. Voor deze service ben je ergens anders beter af en waarschijnlijk wel prijs kwaliteit.
Reactie of foto toevoegen
“Teleurgesteld”
Door N.Soyuguzel op dinsdag 4 dec 2018 18 | vestiging Deurne
Ik heb keuken gekocht na het montage was ik verbaasd dat ik zelf de kookplaat, vaatwasser en kraan zelf moet aansluiten ik had inclusief montage afgesproken maar helaas zit aansluiten hier niet bij volgens hun zij schrijven iets in koopcontract die zij begrijpen niet de klant als ik had begrepen dan had ik nooit voor deze prijs gekocht nu moet ik 350 euro extra betalen dit is voor mij teleurstelling nuva nooit meer telefonische informatie wat betreft ook slecht en niet behulpzaam blijkbaar kan nuva 350 euro goed gebruiken zij hebben ook geen oplossing gezocht jammer jammer
Reactie of foto toevoegen
“Hopen op goede afhandeling”
Door Milou op vrijdag 9 nov 2018 18 | vestiging Tilburg
Wij hebben op 27 juli een keuken gekocht bij nuva keukens. (Alle acties zoals gratis vaatwasser etc geld niet als je een beetje hebt onderhandelt over de prijs.. een lokkertje dus). Op 18 oktober is onze keuken geplaatst en hierbij is een hoop mis gegaan. (Schade, onjuist advies waardoor dingen in praktijk niet mogelijk zijn en onjuist ingemeten) Voor alle schade aan apparatuur word je naar de fabrikanten verwezen (quooker, aeg). Met als gevolg een hoop apaete aanspreekpunten en afspraken. Alles wat nuva keukens zelf gaat herstellen gaat 6 weken na plaatsen keuken pas gebeuren.. (nadat ik zelf na 2 weken ben gaan bellen wanneer ik herstel kan verwachten). Wat er nog gedaan moet worden? Rugwanden plaatsen, koelkastdeur plaatsen, passtuk in hoek plaatsen, koof afzuigkap plaatsen, diverse beschadigde deuren vervangen, quooker is inmiddels geweest voor vervangen beschadigde kraan, aeg komt nog voor beschadigde afzuigkap.. waarom matig en niet slecht? Wij hopen uiteindelijk op een goede afhandeling en dat we met kerst kunnen genieten van de keuken. Voor ons nooit meer nuvakeukens hierna
Reactie of foto toevoegen
“Niet blij met keuken”
Door schilders op vrijdag 29 jun 2018 18 | vestiging Bergeijk
Voor de 6e maal een nieuwe complete keuken gekocht. Voor de 4e maal met inductie, oven, magnetron, afwasmachine, dubbele afzuiging en greeploos. Voor de 1e keer bij nuva. De verkoper van nuva luistert naar de wensen, maakt een tekening en geeft verder geen advies over eventuele consequenties. Er kan verandert worden en aangepast en dit is ook gebeurt, maar via tekening is moeilijk te lezen hoe de werkelijke keuken eruit ziet. De keuken is slecht geplaatst en de servicedienst komt nog langs. De inductiekookplaat heb ik ongeziens gekocht. Ik heb al 3 inductiekookplaten gehad en ben er automatisch vanuit gegaan dat het druktoetsen waren. Mijn wens was een gewone kookplaat zonder toeters en bellen. Helaas is het een kookplaat met een draaitoets. Vanwege reuma (en ouderdom) zal dit op termijn geen optie meer zijn en zal ik een nieuwe inductieplaat moeten kopen. Na telefonisch overleg met de verkoper is er geen andere optie mogelijk. Ik heb gekozen om het kookgedeelte te verlagen i.v.m. mijn lengte en reuma. Aangepast op tafelhoogte, prima maar er zit nu geen greep meteen onder de eerste lades onder de kookplaat. dat werd pas helder na plaatsing. De verkoper had de hoogte van de kastjes erbij gezet maar was uitgegaan van de hoogte van de kookplaat. Als we niet aanwezig waren geweest bij plaatsing was dit goed fout gegaan want dan hadden de kastjes boven de spoelbak op 30 cm boven de bak gehangen. Ik vind het goed dat men luistert naar de wensen van de koper en hiermee werkt. Wat ik een groot aandachtspunt vind is dat de verkoper een grote rol heeft in de eventuele consequenties van die wensen. Hij/zij heeft de verplichting om hierover in contact te gaan met de koper om hen hierop te wijzen. Nu worden de consequenties zichtbaar na plaatsing en is er niets meer mogelijk. Dit is de 6e nieuwe keuken die we kopen en bij alle vorige keukens was advies en overleg steeds aan de orde. Werd er meegedacht, was er overleg, werden consequenties duidelijk en ik ben er nu automatisch vanuit gegaan dat er binnen onze wensen geen onverwachte consequenties zouden zijn. Dit is de eerste keuken waar ik niet blij mee ben. Over hoe alles nog aangepast wordt door de servicedienst, zodat de keuken in ieder geval correct wordt afgewerkt (apparaten recht plaatsen, deuren goed afhangen, afkitten, e.d.) kan ik nog niets zeggen. Dit moet nog gebeuren. tussen plaatsing en service zitten 3 weken en we wonen al in ons huis. Aangezien er ook aan de achterwand van de bovenkastjes gebreken zijn kan ik de keuken ook niet inruimen. Al met al weinig positieve ervaringen met Nuva t.o.v. onze andere ervaringen met keukenleveranciers.
REACTIE VAN SCHILDERS
Servicedienst is intussen geweest en ben zeer tevreden over deze monteur. hij heeft alle punten netjes hersteld met de mededeling om te reageren als het nog niet goed werkt. goed werk geleverd.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken is goed maar problemen met vaatwasser”
Door Herma de Lange op maandag 16 apr 2018 18 | vestiging Tilburg
De keuken is goed, maar helaas direct problemen met de vaatwasser. Contact hierover ging moeizaam. Monteur kon vaatwasser niet uit keukenblok krijgen, snapte niet hoe de vaatwasser gemonteerd was. Dit moet nog uitgevonden worden, want probleem met vaatwasser (hard geluid uit pomp) is er niet meer. W.s. startprobleem
Reactie of foto toevoegen
“Zou weer hier kopen”
Door brouns op donderdag 21 dec 2017 17 | vestiging Heerlen
bij de aankoop een zeer vriendelijke verkoper maar het poeschen om te kopen was een beetje storend. Het plaatsen is snel en goed gegaan. het aansluiten van de waterafvoer was niet goed gegaan, maar is tot volle tevredenheid opgelost. Ik zou weer bij Nuva keukens kopen alleen de apparatuur vooraf beter bekijken of deze wel aan al mijn eisen voldoet.
Reactie of foto toevoegen
“Klacht goed opgelost”
Door Fam Kempers op maandag 11 dec 2017 17 | vestiging Heerlen
Na bij u een keuken te hebben gekocht werd deze met een mankement aan de afzuigkap geleverd. Na nog 3 nieuwe beschadigde afzuigkappen hebben wij besloten zelf maar een afzuigkap te gaan kopen bij een ander bedrijf. Klacht ingediend waarop NUVA Keukens reageerde door direct met ons contact op te nemen, en samen met ons aan tafel deze klacht op te lossen. Dit is correct verlopen en opgelost. Ze gaven toe dat zoiets nooit had mogen gebeuren.Op keuken zelf niets dan goeds te melden.
Reactie of foto toevoegen
“Scheurtjes in poten”
Door Christel op dinsdag 14 nov 2017 17 | vestiging Tilburg
Nooit meer, zeer slechte service wanneer er na een half jaar al scheurtjes in de poten komen. Volgens fabrikant slijtage door gebruik. Nuva wil alleen iets doen wanneer ik er mee akkoord ga dat de kosten voor mijn rekening komen als blijkt dat het door eigen toedoen is ontstaan. Daar kunnen ze dan alle kanten mee op, en dat na een half jaar. Schandalig! Dus nu nog steeds scheurtjes in mijn poten.
FOTO VAN CHRISTEL
Detailfoto scheuren
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden over service”
Door Dominique op dinsdag 7 nov 2017 17 | vestiging Heerlen
Keuken begin dit jaar gekocht en begin juni geleverd. Vandaag 7/11 is pas alles afgehandeld. Alleen maar problemen gehad. Bij de levering van het werkblad was de vensterbank niet meegeleverd. Monteurs hebben dit opgemeten. Toen de nieuwe vensterbank er eindelijk was, bleek dat hij te lang was en niet paste. Moest dus weer terug. Zelfde tafereel met plint onder kastenwand. Plint was te kort (niet de schuld van Nuva). Nieuwe plint werd geleverd, was helemaal beschadigd toen hij uit de folie kwam en kon dus weer terug. Vandaag zijn ze de nieuwe plint komen brengen en je raad het al.. hij was te hoog. Gelukkig kon de monteur hem wel ter plekke afzagen, want anders hadden we weer een hele tijd moeten wachten. Kortom, totaal niet tevreden over de service van Nuva Keukens Heerlen.
Reactie of foto toevoegen
“Keukenaankoop”
Door M. Wolters op zaterdag 14 okt 2017 17 | vestiging Heerlen
Ze maken reclame met allerlei gratis keukenapparaten, echter als je hier voor vraagt is er altijd een of ander excuus dat de regeling voor jou net niet geldt.

Aanvulling ontvangen 17 oktober 2017: De keuken is gekocht en geleverd in augustus. De monteur was erg onvoorzichtig en had naar onze mening weinig tijd. Op verschillende plaatsen is de folie niet verwijderd.
Reactie of foto toevoegen
“Goed opletten”
Door wu op vrijdag 5 mei 2017 17 | vestiging Tilburg
ik heb pas een nieuw keuken gekocht bij nuva keuken tilburg. ik ben helemaal niet blij mee. ik krijg niet helemaal completen jij moet goed opletten op papier staan wat jij allemaal gekocht of elke spreken opnemen. omdat de verkoper heel erg vergeetachtig.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Joost Kersten op maandag 15 apr 2024 24 | vestiging Bergeijk
We hebben ons eerst georiënteerd bij een andere grote keukenzaak, waar we maar geen definitieve prijs kreeg maar wel lichte drang tot een contract te tekenen. Bij de plaatselijke keukenzaak NUVA zijn we prima geholpen door Yolanda. Luisterde goed naar onze wensen en gaf prima adviezen. We hadden na tekenen toch nog wat wijzigingen waar we prima mee geholpen werden. Zeer tevreden met het uiteindelijke resultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Al met al zeer tevreden”
Door Remco en Annemarie op zondag 14 apr 2024 24 | vestiging Deurne
Mooie showroom met ruime keuze. We hebben eerst zelf een rondje gelopen voor we met Albert in gesprek gingen. Keuze was eigenlijk zo gemaakt, lichte (satijnwit) keuken met zwart granieten blad. Enkel de apparatuur later nog iets aangepast maar dit was geen enkel probleem. Na definitieve bestelling zijn we steeds netjes op de hoogte gehouden in het hele proces. Monteur heeft zeer netjes gewerkt. Wij genieten iedere dag van onze nieuwe keuken. Al met al zijn we zeer tevreden over Nuva keukens en zullen ze ook zeker aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Caro van der Waals op vrijdag 5 apr 2024 24 | vestiging Someren
Ik werd prima geholpen in de showroom. De afspraken zijn keurig nagekomen. Het inmeten verliep ook prima al was degene die de keuken plaatste (via Nuva) niet helemaal tevreden omdat hij een stuk van het blad moest afslijpen en volgens hem had dat voorkomen kunnen worden. Ik ben erg tevreden over de keuken en de apparatuur.
Reactie of foto toevoegen
“Heel erg blij en gelukkig met het eindresultaat”
Door Mireille&Walter op woensdag 27 mrt 2024 24 | vestiging Heerlen
Na een spontaan bezoek aan de mooie showroom van Nuva keukens Heerlen, waar heel veel verschillende keukens staan opgesteld, hebben wij gelijk een afspraak gemaakt, met Ed Geraedts. Ons eerste gesprek met hem was gelijk goed en voelde vertrouwd. Ed heeft heel goed, vaak en met veel geduld geluisterd naar onze specifieke wensen en meegedacht over de mogelijkheden. Hij heeft ons voorzien van waardevol advies over ruimtelijke en optische verbeterpunten, kwam met leuke ideeën, maar ook budgettair passende oplossingen. We zijn Ed zeer dankbaar en heel erg blij en gelukkig met het eindresultaat. De montage van de keuken is ook vlekkeloos verlopen, met dank aan de goede monteurs Ricky en Davey. Het hele traject van eerste gesprek (en alle opvolgende afspraken), de aankoop, de montage en ook zeker de nazorg, met Richard, hebben wij als zeer prettig ervaren. Wij hebben Nuva Keukens Heerlen reeds aangeraden en zullen Nuva Keukens Heerlen zeer zeker blijven aanraden bij iedereen. Walter & Mireille uit Eygelshoven
Reactie of foto toevoegen
“Nuva bedankt”
Door Fam Hendriks op zaterdag 23 mrt 2024 24 | vestiging Someren
Vanaf het definitieve moment van aankoop tot en met de installatie van de nieuwe keuken is alles naar wens verlopen. Regelmatige tussentijdse informatie en vakkundige installatie hebben wij met plezier ervaren. Ook de nazorg was top.
Nuva bedankt.
Reactie of foto toevoegen
“Pluim”
Door Piet Luijten op vrijdag 22 mrt 2024 24 | vestiging Someren
Perfecte keuken gekocht! Snelle installatie, als afspraken nagekomen. Pluim!
Reactie of foto toevoegen
“Een zeer tevreden klant”
Door Wilfred op vrijdag 15 mrt 2024 24 | vestiging Someren
Een nieuwe keuken. Vakkundig personeel bij de verkoop en goede montage van de monteur. Iedereen vindt het een mooie keuken. In het echt nog mooier als op foto's. Een zeer tevreden klant.
FOTO VAN WILFRED
Reactie of foto toevoegen
“Afspraken worden goed nagekomen”
Door Lena op vrijdag 15 mrt 2024 24 | vestiging Someren
Nieuwe keuken in landelijke stijl, is mooi en degelijk geïnstalleerd en van goede kwaliteit. Contacten verlopen prettig en de bereikbaarheid van het bedrijf is goed. Afspraken worden goed nagekomen.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden met de service”
Door Daphne op vrijdag 8 mrt 2024 24 | vestiging Heerlen
Zeer tevreden over de service van Nuva Keukens. Goed geholpen door de heer Ubben en ook na plaatsing van de keuken een snelle service waar nodig.
Reactie of foto toevoegen
“Dik tevreden”
Door Bep Weijers en René Backbier op zondag 3 mrt 2024 24 | vestiging Heerlen
Een keuken inc. apparatuur gekocht. Prima geholpen door Maurice, een zeer sympathieke man. Hij neemt de tijd, denkt mee en luistert! Keuken is geplaatst door dhr Janssen en dhr Vos. En ook over deze 2 heren zijn we dik tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt”
Door Dankers op donderdag 29 feb 2024 24 | vestiging Tilburg
We hebben in Tilburg een keuken gekocht. Onze zeer vakkundige verkoopadviseur was Marjolein Vugts. We kunnen terugkijken op een perfecte informatieverstrekking gedurende het gehele proces. Bovendien liep het traject exact zoals Marjolein had aangegeven. En ook het eindresultaat is precies zo. Dankjewel Marjolein!
FOTO VAN DANKERS
Reactie of foto toevoegen
“Vakmanschap van A tot Z”
Door Fatima Gazuani op vrijdag 16 feb 2024 24 | vestiging Someren
Wij zijn uiterst tevreden over Nuva keukens Someren. Van uitzoeken tot aan plaatsen, zijn wij in iedere stap meegenomen en goed geïnformeerd.De service is top! Goede communicatie en alle afspraken worden zoals afgesproken nageleefd. Zelfs het nabellen of alles naar wens is, getuigd voor ons van vakmanschap van A tot Z.
Reactie of foto toevoegen
“Heel erg tevreden”
Door Jan Kantelberg op zaterdag 10 feb 2024 24 | vestiging Someren
Wij zijn bij Nuva in Someren-eind ik stekend geholpen met het samenstellen van onze nieuwe keuken. De keuken is op de afgesproken dagen geleverd, geplaatst en netjes afgewerkt. We zijn heel erg tevreden en raden iedereen aan om eens bij Nuva te gaan kijken voor een nieuwe keuken.
FOTO VAN JAN KANTELBERG
Reactie of foto toevoegen
“Het eindresultaat mag er zijn”
Door Hai Driessen op vrijdag 9 feb 2024 24 | vestiging Someren
We zijn zeer tevreden over de aankoop van de keuken en het plaatsen is super verlopen het eindresultaat mag er zijn. En de prijs was ook goed. Dus eind goed al goed. En hopen we er nog lang plezier van mogen beleven. Hai
Reactie of foto toevoegen
“Super tevreden”
Door Peter en Claudia Heythuysen op donderdag 8 feb 2024 24 | vestiging Heerlen
Vanaf het moment dat wij bij NUVA Keukens in Heerlen binnen stapten, voelden wij een warm welkom, samen met Ed Geraedts, die goed naar onze wensen luisterden, meedacht en eerlijk en deskundig advies gaf hebben wij onze droomkeuken gevonden. Alle vragen die wij hadden over apparatuur, kleur etc. werden terplekke uitgelegd door Ed, hij nam ons mee de showroom in en aan de hand van hun keukens liet hij zowel de voor-en nadelen die hier bij kwamen kijken zien waardoor wij tot een betere keuze kwamen. Wij voelden ons hier erg prettig bij en de communicatie was erg snel en correct. Afspraken worden nageleefd. Wij zijn enorm blij met de aankoop van onze keuken. Ed bedankt voor het vertrouwen in ons en de fijne samenwerking en alle energie die jij in het mooie ontwerp hebt gestoken. Wij zouden iedereen Nuva Keukens willen aanraden in Heerlen mede door de prachtige ruime showroom, voor ieder wat wils en natuurlijk dat je goed begeleidt wordt vanaf het moment dat je de 1e afspraak hebt tot de aankoop en plaatsen van de keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Ad en Kitty op donderdag 1 feb 2024 24 | vestiging Heerlen
Mooie showroom van goed advies voorzien door verkoper Berry. Goede communicatie over gemaakte afspraken. Keuken geplaatst door twee monteurs die netjes hebben gewerkt. Zeer tevreden over de geplaatste keuken die aan onze verwachtingen voldoet.
FOTO VAN AD EN KITTY
Reactie of foto toevoegen
“Van begin tot eind een prettige ervaring”
Door Robert op vrijdag 19 jan 2024 24 | vestiging Heerlen
Vanaf het eerste moment van goede informatie voorzien door Ed. Hij denkt met je mee over de indeling, apparatuur en kleurstelling van het werkblad tov de meubels. Verder nog een dag een kleurmonster van meubels en werkblad geleend om de tegels voor de achterwand uit te kunnen zoeken. Plaatsingsdatum in goed overleg. Ook de monteur die de keuken uiteindelijk geplaatst heeft was zeer kundig. Afterservice ook als prettig ervaren, men belt je achteraf op of je tevreden bent.
FOTO VAN ROBERT
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige keuken, hele fijne samenwerking!”
Door Fam Fleur op maandag 15 jan 2024 24 | vestiging Heerlen
Na enkele malen de showroom in Heerlen te hebben bezocht eindelijk een afspraak gepland met Maurice. De eerste stap was een tekening die een ruimtelijke en strakke uitstraling liet zien, dit was het makkelijkste deel! De mooie showroom biedt zoveel prachtige opstellingen dat we in elke ruimte iets anders zagen waar we blij van werden, er is zoveel moois! We hebben vele malen met verschillende frontjes combinaties gemaakt, vele malen afspraken gemaakt, en heel, heel veel vragen gesteld aan Maurice, het was hem nooit te veel. Hij was altijd zo vriendelijk en geduldig, gaf goede tips en uiteindelijk hebben we een mooie keuze gemaakt. Een witte Y-line keuken (prachtig dun en strak) met een lichtgrijs composiet blad (airy concrete) en daarbij een écht prachtige inbouwkast "walnoot natuur' deze is met een ombouw geplaatst en we krijgen hier veel positieve reacties over. De combinatie is erg mooi, strak, rustig en toch warm, precies zoals we wilden! De keuken is geplaatst door Ricky en Davy, 2 vakmannen, ze hebben dat met veel zorg en vakmanschap gedaan en dat is erg prettig! Tijdens de plaatsing kwam een servicemanager van Nuva kijken of alles naar wens verliep. Omdat er kleurverschil zat in het blad werd dat per direct opgepakt en geregeld, dit loopt via service en dat verliep ook heel goed. Na plaatsing wordt nog enkele malen gebeld of alles in orde is en of er nog vragen/opmerkingen zijn. Van A tot Z hebben wij alles heel positief ervaren en mogen we nu genieten van onze nieuwe aanwinst :)
Reactie of foto toevoegen
“Blij met de nieuwe keuken”
Door Lex en Astrid op vrijdag 12 jan 2024 24 | vestiging Deurne
Deskundige, vriendelijke en geduldige hulp gehad van de heer Kruijf bij het uitzoeken van de keuken voor ons nieuwbouwhuis. Voor het plaatsen van de keuken moesten er aanpassingen in de keuzes gemaakt worden omdat niet alle apparatuur (meer) geleverd kon worden. Dat was even slikken maar is naar tevredenheid opgelost. De nazorg na plaatsing door de heer Kruif en het snelle professionele herstel werden zeer op prijs gesteld.
Reactie of foto toevoegen
“Alles is zeer goed verlopen”
Door G Reijnders op maandag 8 jan 2024 24 | vestiging Someren
Voor ons nieuwbouwhuis de keuken bij Nuva keukens met de adviseur samengesteld. We kregen goede tips en adviezen. Duidelijke afspraken ,en een vakbekwame keukenmonteur die onze keuken gemonteerd heeft. Alles is zeer goed verlopen.
Reactie of foto toevoegen
“Super service”
Door Guido op zaterdag 9 dec 2023 23 | vestiging Someren
Mooie keuken scherpe prijs en super service.
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden met onze nieuwe keuken”
Door Astrid Regli op zaterdag 9 dec 2023 23 | vestiging Someren
Wij hebben een keuken gekocht bij Nuva, die geheel tot onze tevredenheid is geplaatst. We zijn goed geadviseerd bij de aankoop. Enige minpuntje is dat er nog een nalevering moest plaatsvinden van een prullenbak en er moest nog een stopcontact geplaatst worden Dat heeft bijna 3 maanden geduurd maar is uiteindelijk ook netjes opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Een mooie strakke keuken”
Door Bart op vrijdag 8 dec 2023 23 | vestiging Someren
Een mooie, strakke keuken gekocht. Volgens afspraak netjes geleverd en gemonteerd. Verkoper veel kennis. Nuva keukens Someren is een aanrader.
Reactie of foto toevoegen
“Goed advies”
Door Marian Luiten op vrijdag 8 dec 2023 23 | vestiging Someren
Goed geholpen en goed advies! Omdat we voor een zwarte keuken hebben gekozen was het advies zeer nuttig mbt vingers op de keuken en de binnenkant van de keuken om deze niet wit maar grijs te nemen dat oogt rustiger.
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door Bram op dinsdag 5 dec 2023 23 | vestiging Someren
Kwalitatief goede keuken. Goed geholpen om een keuze te kunnen maken die aansloten op mijn wensen.
Reactie of foto toevoegen
“De keuken is super”
Door Alexander Clemencia op zaterdag 2 dec 2023 23 | vestiging Someren
Levering was goed, keuken is super!
Reactie of foto toevoegen
“Een prachtige keuken”
Door M.Dekkers op vrijdag 1 dec 2023 23 | vestiging Someren
Resultaat van de keuken is prachtig. Wat nog belangrijker is, alle afspraken worden nagekomen.
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekende service”
Door Maddie op dinsdag 14 nov 2023 23 | vestiging Heerlen
Na 6 jaar gebruik was de keukenkraan defect. De garantie was al lang voorbij en dezelfde nieuwe kraan kon niet meer geleverd worden. Nuva keukens bood meteen - gratis - een andere, vergelijkbare kraan aan! Daar heb ik natuurlijk graag gebruik van gemaakt. Nuva keukens krijgt daarom van mij een heerlijk warme douche. Dankjewel voor de uitstekende service.
Reactie of foto toevoegen
“Goed advies en vlekkeloze montage”
Door Ton de Ruijter op vrijdag 10 nov 2023 23 | vestiging Someren
In de winkel zijn de mogelijkheden goed doorgesproken en we hebben tijdens deze gesprekken goed advies gehad. De montage liep vlekkeloos. De monteur was zeer accuraat en zorgvuldig. Kortom zeer tevreden op een klein puntje na. Maar daar wordt aan gewerkt.
Reactie of foto toevoegen
“Zeker aan te bevelen”
Door Jos van Alphen op vrijdag 3 nov 2023 23 | vestiging Someren
Nieuwe keuken gekocht bij Nova in Someren, heel vriendelijk ontvangen, en advies gekregen door echt gekwalificeerde verkoper. Plaatsing keuken precies op de afgesproken datum. Kan dit bedrijf zeker aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Een zwarte keuken met licht composiet blad”
Door Leon op woensdag 1 nov 2023 23 | vestiging Heerlen
Op aanraden van vrienden en kennissen bij Nuva Keukens in Heerlen een afspraak gemaakt. Zonder opdringerige verkopers uitgebreid mogen rondlopen in de showroom om zo een beeld te krijgen van de vele mogelijkheden. Globaal had ik al een keuken in gedachten, maar samen met de verkoper de indeling definitief bepaald. Het gesprek verliep erg prettig. Alle tijd om keuzes af te wegen, nog eens door de showroom te lopen om te vergelijken. Uiteindelijk is het een zwarte keuken met licht composiet blad geworden. De communicatie over betaling, levering en montage was ook zeer helder. Op tijd werd er gemaild over de voorbereidingen, afspraken etc. De levering was volgens planning zonder beschadigingen of defecten. De montage werd professioneel en waar nodig in overleg uitgevoerd. Ik heb de keuken inmiddels ruim een maand in gebruik en de aanbevolen indeling werkt zeer prettig! Het onderhoud is eenvoudig, dus een hele effectieve keuken. Ik kan Nuva Keukens iedereen aanraden!
Reactie of foto toevoegen
“Alles is keurig verlopen”
Door Katrijn.Szabo op zaterdag 21 okt 2023 23 | vestiging Someren
Heel tevreden met de adviezen die ik kreeg bij het uitzoeken van de keuken. Het plaatsen keurig op tijd en goed afgewerkt
.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door jack op woensdag 18 okt 2023 23 | vestiging Someren
Bij de aanschaf van de keuken was de deal snel gesloten verkoper dacht goed mee en de prijs was goed zeer tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Goede adviezen”
Door Frank en Truus Mouwen op woensdag 18 okt 2023 23 | vestiging Someren
Voor een volledig nieuwe keuken met apparatuur prima geholpen door medewerker M. Zwanenberg, iemand die met je meedenkt en aansluitend goede adviezen geeft. Hij neemt de tijd voor zijn klanten en luistert goed naar hun wensen.
FOTO VAN FRANK EN TRUUS MOUWEN
Reactie of foto toevoegen
“Afspraken worden nagekomen”
Door Jos van Lieshout op maandag 9 okt 2023 23 | vestiging Someren
Nuva levert wat het beloofd. Betaling hoeft pas drie dagen voor levering. Verkoper was geduldig en eerlijk. Keuken is goed ingemeten (past precies). Communicatie is goed. Monteur(s) waren vriendelijk, geduldig en direct bereid e.e.a. op te lossen.
Reactie of foto toevoegen
“Fijne adviseur”
Door Angelique Snijkers op vrijdag 29 sep 2023 23 | vestiging Someren
Daar ik niet goed wist hoe ik de keuken in moest delen, zijn wij met Nikky Verspaget rond de tafel gaan zitten. Hij kwam met het idee om een kleine "uitbouw" te maken waar de BORA in kwam. Heel goed bedacht, en alle apparatuur zit nu in de keuken. Helemaal blij mee.
FOTO VAN ANGELIQUE SNIJKERS
Reactie of foto toevoegen
“Fijne monteur”
Door Margriet op vrijdag 29 sep 2023 23 | vestiging Someren
Netjes geplaatste keuken, fijne monteur. Service dienst pakt zaken goed op.
Reactie of foto toevoegen
“Alles is goed verlopen”
Door E.M.A. Meulendijks-Joosten op vrijdag 22 sep 2023 23 | vestiging Someren
Ik heb een nieuwbouwappartement en via de bouw moest ik mijn keuken uitzoeken bij Nuva keukens. Dat was prima want er was keuze genoeg. De keuken is pas geplaatst en ziet er heel mooi uit. Alles is goed verlopen. Ben er zeer tevreden over.
FOTO VAN E.M.A. MEULENDIJKS-JOOSTEN
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goede service”
Door Annie en Gerard Julicher op dinsdag 19 sep 2023 23 | vestiging Someren
Bij het uitzoeken van de keuken ervoeren wij in het begin enige terughoudendheid bij de verkoper. Toen bleek dat wij echt serieus waren, was ineens alles mogelijk. Uitzoeken en kopen in een middag, vonden wij prettig. Afspraken maken over levering en plaatsen, allemaal correct. Plaatsen en opleveren super, met zeer goede service. Wij durven Nuva, bij iedereen aan te bevelen. Score: goed tot super!
Reactie of foto toevoegen
“Alles is soepel verlopen”
Door Eric op maandag 18 sep 2023 23 | vestiging Someren
Keuken gekocht, heldere uitleg bij het samenstellen en heel aardige dame aan de receptie. Had zelf appelflappen gebakken die wij bij de koffie kregen. Prijs kwaliteit is goed, montage van de keuken is soepel verlopen.
Reactie of foto toevoegen
“Installatie niet in orde, maar wel goede service”
Door Thieu van Mierlo op maandag 18 sep 2023 23 | vestiging Someren
Na de montage/installatie hebben we 3x een monteur op bezoek gehad, de installatie was niet in orde echter de snelle service heeft onze negatieve ervaring weer goed gemaakt. echter bij het laatste bezoek van een monteur had de monteur een dopje in de afvoerslang van de vaatwasser gedrukt om geen last van het retourwater van de vaatwasser te krijgen, dit dopje was de monteur vergeten te verwijderen na installatie met als gevolg dat de vaatwasser niet meer werkte. deze storing heb ik gemeld echter na enkele dagen zoeken ontdekte we dat dit dopje nog in de slang zat. dopje verwijderd en het probleem was opgelost. was een vervelende storing maar dit kan gebeuren. p.s. het was wel een vakbekwame monteur alleen het bewuste dopje vergeten te verwijderen. (dit kan gebeuren) dopje ligt nog bij ons op het adres.
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend”
Door Johan v.d. Heijden op maandag 18 sep 2023 23 | vestiging Someren
Wij zijn zeer tevreden over de nieuwe keuken. Goede kwaliteit, prijs verhouding. Zeer tevreden over de service, die is uitstekend
Reactie of foto toevoegen
“Blij met onze mooie keuken”
Door Gerry sieben op zondag 17 sep 2023 23 | vestiging Someren
Bij het uitzoeken in de showroom goede en deskundige hulp, alles geheel naar tevredenheid. Na het zetten waren een tweetal beschadigingen snel opgelost. Goede service en blij met onze mooie keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Ralf en Astrid op maandag 4 sep 2023 23 | vestiging Heerlen
In de winkel werden we goed geadviseerd door Rene Ubben. Hij gaf ons tips bij onze plattegrond hoe we de keuken het beste konden inrichten, onder het genot van koffie en vers gebakken appelflappen. De levering gebeurde exact op de vooraf geplande datum. De plaatsing verliep niet helemaal vlekkeloos (en buiten de schuld van Nuva) maar werd toch snel en goed opgelost. We zijn erg tevreden over onze keuken.
FOTO VAN RALF EN ASTRID
+ Toon extra foto van Ralf en Astrid
Reactie of foto toevoegen
“Heel tevreden”
Door G. op woensdag 30 aug 2023 23 | vestiging Heerlen
Zeer goed geholpen en goede uitleg over apparaten, fijne opstelling van keuken gemaakt. Keurig gewerkt met plaatsen. Jammer dat het verpakkingsmateriaal niet werd meegenomen. Hierover gebeld, kon tegen vergoeding opgehaald worden, zou dit zeker met de kopers bespreken. Zeker aanbeveling voor kopers van nieuwe keuken. Ben heel tevreden en blij met mijn nieuwe aanwinst.
Reactie of foto toevoegen
“Goede begeleiding”
Door A.Vlemmix op vrijdag 18 aug 2023 23 | vestiging Deurne
Het ontvangst bij ons eerste bezoek aan Uw winkel was meteen goed. De heer Zwaneberg die ons heeft geholpen had alle tijd om ons een goed gevoel te geven over de aankoop van de keuken. Niets was te veel wat we ook vroegen.
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Fam. Wijnhoven op vrijdag 11 aug 2023 23 | vestiging Someren
Wij zijn uiterst tevreden over de plaatsingen en het begeleiden tijdens het hele proces. wat betreft afhandelen van vragen en afhandelen van eventuele problemen na plaatsing.
Reactie of foto toevoegen
“Fijne ervaring”
Door Nico de Korte op dinsdag 8 aug 2023 23 | vestiging Someren
We werden goed ontvangen en bij gestaan door de verkoper. Wij kregen niet het zo vlug en zo veel mogelijk verkopen gevoel. Hij gaf ons ook tips die minder of helemaal niks extra's kosten. En aan het einde hadden wij een mooie keuken (en dat horen we nu nog steeds van andere) en een fijn gevoel. En om een lang verhaal kort te maken. De begeleiding tot aan het plaatsen de plaatsing en het na traject zijn door ons als zeer correct en fijn ervaren.
FOTO VAN NICO DE KORTE
Reactie of foto toevoegen
“Bevalt uitstekend”
Door Chris Janse op zaterdag 5 aug 2023 23 | vestiging Someren
Vooral onze verkoper, Marty, heeft ons ontzettend goed geholpen. Zelfs toen we alles besteld hadden, belde hij tussendoor op als er iets beters leverbaar was gekomen. Luisterde erg goed naar onze wensen. Daarnaast is er volop keuze je eigen keuken samen te stellen.

Aanvulling ontvangen 9 augustus 2023: Keuken is zeker geleverd en gemonteerd. En bevalt uitstekend.
Reactie of foto toevoegen
“Bronzen keuken”
Door Jordy Berben op vrijdag 4 aug 2023 23 | vestiging Someren
Bij NUVA een moderne bronzen keuken gekocht met zwarte kosten. Zeer goede afwerking en materiaal en moderne apparaten. De service was goed en ook de after service is helemaal naar behoren.
Reactie of foto toevoegen
“Helemaal blij”
Door Leemans op vrijdag 4 aug 2023 23 | vestiging Tilburg
Vorige week is onze keuken naar volle tevredenheid geplaatst. Na een aantal malen in de showroom in Tilburg bij Lukas Maas te zijn geweest hebben we gekozen voor een pastelgroene landelijke keuken. Helemaal blij mee.
Reactie of foto toevoegen
“Goede informatie en fijn meegedacht”
Door Fam. van Boven op vrijdag 28 jul 2023 23 | vestiging Someren
Vanaf het maken van een afspraak tot de plaatsing van een geheel nieuwe keuken goed geïnformeerd. De verkoper dacht actief mee met onze wensen.
Reactie of foto toevoegen
“Een prachtige keuken”
Door Colin op vrijdag 28 jul 2023 23 | vestiging Someren
Zowel met het voortraject over indeling van de keuken als met het apparatuur goed advies gekregen en er werd meegedacht met de klant. Ook het traject dat de keuken gemaakt werd op de hoogte gehouden wat de status was. Ook het plaatsen ging goed en er staat nu een prachtige keuken bij ons in huis!
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door van Kampen op maandag 24 jul 2023 23 | vestiging Someren
In maart 2023 een nieuwe keuken gekocht bij de vestiging van Nuva in Someren. Geholpen door adviseur Bas. Hij nam ruimschoots de tijd voor ons om en gaf ons goede adviezen bij de aanschaf van onze nieuwe keuken. Vervolgens werd de keuken volgens afspraak op de afgesproken datum afgeleverd. De keuken is 2 dagen later door een monteur vakkundig geplaatst. De achterwand is later geplaatst omdat die eerst ingemeten moest worden. Ook de plaatsing van de achterwand is, door een andere monteur, netjes en precies geïnstalleerd. De monteur heeft verder alles nog goed nagelopen en wat kleine aanpassingen gedaan. Compliment voor deze monteur. Wij zijn erg tevreden met de manier van communiceren, afspraken nakomen en de installatie van onze keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Goed verlopen”
Door Peter op dinsdag 11 jul 2023 23 | vestiging Heerlen
Goed en professioneel geholpen. Alles geleverd zoals afgesproken
Reactie of foto toevoegen
“Afspraken worden nagekomen”
Door Swiers op vrijdag 7 jul 2023 23 | vestiging Someren
Super blij met onze nieuwe keuken! Goede kwaliteit, goede service, klantvriendelijk en komen afspraken na!
Reactie of foto toevoegen
“Meer dan tevreden met het eindresultaat”
Door Roger van Schoote op maandag 3 jul 2023 23 | vestiging Someren
De verkoper was vriendelijk en geduldig en maakte gelijk een goede tekening van de keuken. Hij gaf daarna een zeer goede uitleg over de keuken, de keukenopstelling, de kwaliteitsverschillen bij het kiezen van de materialen en apparatuur en de kleurstellingen, waarbij hij onze eigen inbreng en voorkeuren respecteerde, maar daar waar die bijsturing nodig hadden, hij dit uitstekend kon verwoorden en ons alles in de showroom liet zien en demonsteerde, zodat we letterlijk konden zien, waarom hij ons dit adviseerde. Hierdoor hebben wij een uitstekende keuze kunnen maken van de nieuwe keuken. Ondertussen staat de keuken en we zijn meer dan tevreden met het eindresultaat. De communicatie met verkoper en Nuva in het algemeen was ook perfect en alle afspraken (bijvoorbeeld terug bellen en mailen) werden volledig nagekomen. Voordat de uiteindelijke opdracht richting keukenfabriek en bladenfabrikant werd gegeven, werd er nogmaals contact opgenomen met ons, want tot op dat moment konden we nog wijzingen aanbrengen. Dit vonden we erg fijn. De keukenmonteur, ingehuurd door Nuva keukens was ook goed. Super tevreden met het hele proces.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden met de nieuwe keuken”
Door Slots op vrijdag 30 jun 2023 23 | vestiging Someren
Heb bij Nuva Keukens Someren een keuken gekocht, de doorslag gaf uitgebreide informatie, zeer meedenkend voor de logische indeling, klant vriendelijk.
Reactie of foto toevoegen
“Een perfect resultaat”
Door Verbael op vrijdag 30 jun 2023 23 | vestiging Someren
We hebben door goede ervaringen van kennissen die een keuken hebben gekocht bij Nuva, eens gaan kijken bij Nuva keukens in Someren, bij binnenkomst wordt je vriendelijk begroet en op je gemak gesteld om rustig te kunnen rondkijken en als er vragen zijn je deze gerust kan stellen. De zaak oogt mooi met oog voor detail. We hebben daarna een afspraak met de keukenadviseur ingepland, deze bleek erg kundig en niet opdringerig met een verkooppraatje maar met praktische zaken waar je rekening mee zou kunnen houden tijdens beslissingen van het kopen keuken en elektrische apparaten waar wij ons helemaal niet mee bezig hadden gehouden. We zijn uitgekomen op een keukeneiland met erachter een hoge kast opstelling. De aflevering en plaatsing van de keuken ging supergoed ook mede door de kundige monteur die alle puzzelstukjes in elkaar liet passen met een perfect resultaat. We zijn erg content met de nieuwe keuken en zullen Nuva keukens zeker aanprijzen bij potentiële keukenkopers.
FOTO VAN VERBAEL
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Joris op donderdag 15 jun 2023 23 | vestiging Someren
Super goed geholpen in de showroom en vakkundig geïnstalleerd. Zeer tevreden over de service van Nuva Keukens!
Reactie of foto toevoegen
“Super”
Door Anja Heuts op dinsdag 6 jun 2023 23 | vestiging Heerlen
Bij binnenkomst van de winkel tot de montage was super. Zeer klantvriendelijk, service gerichtheid en afhandeling van de keuken waren top.
Reactie of foto toevoegen
“Heel tevreden”
Door Ahc cuijpers op maandag 5 jun 2023 23 | vestiging Heerlen
Ben heel tevreden goede monteurs voor 110% gewerkt petje af hiervoor.
Reactie of foto toevoegen
“Een dikke 10”
Door Tamara Sep op zondag 4 jun 2023 23 | vestiging Tilburg
Lukas van Nuva Tilburg heeft ons enorm goed geholpen met het uitzoeken van onze keuken! Alles is precies geworden zoals we het graag wilden. Wat een droomkeuken! De keuken is daarna via Nuva keukens door DNJ Montage geplaatst, wat een vakman! Ik kan alleen maar zeggen...een dikke 10 voor Nuva keukens en met name voor Lukas en de monteur! Wat gaan wij hiervan genieten.
FOTO VAN TAMARA SEP
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door Rolph Broens op zaterdag 3 jun 2023 23 | vestiging Someren
Alles is prima gelopen. Goed en eerlijk advies van adviseur Paul Creemers.
Levertijden prima nagekomen, installatie professioneel uitgevoerd. Nazorg en service tot dusverre ook niets over te klagen. Kortom: Een aanrader.
FOTO VAN ROLPH BROENS
+ Toon extra foto van Rolph Broens
+ Toon extra foto van Rolph Broens
Reactie of foto toevoegen
“Onze droomkeuken”
Door Fam Rouleaux op vrijdag 2 jun 2023 23 | vestiging Heerlen
Fijne keukenzaak met een mooie uitstraling en gezellige ontvangst. Jurgen heeft ons goed begeleid en deskundig advies gegeven over materiaal/kleur en de apparatuur. Onze droomkeuken heeft een hoogglans eiland met kastenwand voor apparatuur en als eye catcher een servieskast met open vakken die we samen hebben ontworpen. De levering en montage is prima verlopen, er waren enkele restpuntjes maar die zijn heel snel opgepakt en en tot voller tevredenheid hersteld.
FOTO VAN FAM ROULEAUX
+ Toon extra foto van Fam Rouleaux
+ Toon extra foto van Fam Rouleaux
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door Fons en Francien op vrijdag 2 jun 2023 23 | vestiging Someren
hebben een showroomkeuken gekocht bij Nuva, en zijn er zeer tevreden mee de keuken is precies wat we zochten en de levering en afhandeling ging allemaal perfect . heb de keuken zelf geplaatst en alle benodigdheden zaten er bij. Bas van Dillen die ons de keuken verkocht heeft was ook makkelijk te bereiken als we ergens een vraag over hadden .We hadden er nog een apothekerskast bij besteld en zelf een wasmachinekast bij gevoegd en de keuken is nu helemaal klaar. hij staat perfect dank zij de goede service van Nuva.
FOTO VAN FONS EN FRANCIEN
+ Toon extra foto van Fons en Francien
+ Toon extra foto van Fons en Francien
Reactie of foto toevoegen
“Prettige communicatie”
Door Noël Lebens op maandag 29 mei 2023 23 | vestiging Heerlen
Vanaf het eerste moment een goed gevoel! Klantvriendelijk en deskundig. Communicatie verliep prettig. Afspraken werden nagekomen. Ook een prima after sale service. Zeer tevreden met het eindresultaat!
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden”
Door Henny en Anja op vrijdag 19 mei 2023 23 | vestiging Someren
Erg blij en tevreden met de aankoop van onze nieuwe keuken!
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Adresgegevens Nuva Keukens
  Bergeijk (12 ervaringen), De Waterlaat 8, 5571 MZ Bergeijk, tel 0497-552882
  Deurne (35 ervaringen), Stationsstraat 67, 5751 HC Deurne, tel 0493-441111
  Heerlen (194 ervaringen), In de Cramer 148a, 6412 PM Heerlen, tel 045-5506550
  Someren (157 ervaringen), Boerenkamplaan 143, 5712 AD Someren-Eind, tel 0493-441111
  Tilburg (82 ervaringen), Aphroditestraat 2, 5047 TW Tilburg, tel 013-5784444
Kaart
Website
Overzichtpagina's
Meer bedrijven voor keukens
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.

Een bewerking voorstellen van de naam, bedrijfsomschrijving of adresgegevens. Geef hier uw wijziging door.