Feedback
Alle Winkels Beoordeeld
Plaats
Ervaringen
1. 1. Voortman Keukens
9,3
Bunnik (Utrecht)
9,3 uit 262 ervaringen
2. 2. I-Kook
8,6
Soesterberg (Utrecht)
8,6 uit 280 ervaringen
3. 3. Avanti Keukens
9,8
Kesteren (Gelderland)
9,8 uit 325 ervaringen
Dodewaard (Gelderland)
9,7 uit 42 ervaringen
5. 5. Keukenwarenhuis
8,8
Ter Aar (Zuid-Holland)
8,8 uit 178 ervaringen
6. 6. Bemmel & Kroon
9,1
Cruquius (Noord-Holland)
9,1 uit 669 ervaringen
7. 7. Smits Keukens
9,2
Haarlem (Noord-Holland)
9,2 uit 40 ervaringen
8. 8. Keukenvision
7,3
Bunnik (Utrecht)
7,3 uit 25 ervaringen
6,0

Nijhof Baarn

Score uit 2 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
tel: 035-5486111 | Minervaweg 3, 3741 GR Baarn
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Nijhof Baarn
Ruim 20.000 m2 wooninspiratie, direct aan de snelweg A1 en niet geheel onbelangrijk, gratis parkeren.
Ervaringen
Er zijn 2 ervaringen over Nijhof Baarn. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
“Montage”
Door À. Van Vollenhoven op donderdag 3 dec 2015 '15
Keuken geleverd door Nijhoff Baarn en gemonteerd door Jeroen Nijstad. Zeer zorgvuldig en nauwkeurig gemonteerd. De open einden in overleg en naar tevredenheid opgelost. Van harte beveel ik Jeroen Nijstad als montage specialist aan.
Reactie of foto toevoegen
9,6
t Vloerenhuis
Putten (Gelderland)
“Fantastisch” score uit 73 ervaringen
9,5
Europa Parket
Barneveld (Gelderland)
“Fantastisch” score uit 291 ervaringen
“Vervelende ervaring”
Door RNS Emons op woensdag 14 nov 2018 '18
Nijhof Baarn probeert de klant te verleiden met "de ideale woonwereld bestaat." Helaas, onze ervaring met Nijhof Baarn is anders. Het begon zo goed. In juli 2018 na klantvriendelijk en vakkundig advies door de verkoopsters een mooie en dure keuken gekocht. Aanbetaling gedaan. Keuken is conform afspraak op 5 oktober geplaatst. Enkele deurgrepen rammelen, de mooie aanrechtbladen zijn net niet goed afgesteld en de achterwanden plus de stopcontacten ontbreken nog want er moet eerst worden ingemeten. Na de inmeting wordt het STIL. Telefoontjes en mails helpen niet. Het blijft op een zoethoudertje na VIER weken lang STIL. Wel ontvangen we een aanmaning om de resterende 2000 EURO te betalen. Doen we natuurlijk pas na algehele en juiste oplevering. Op een formele klacht bij de Klantenservice volgt GEEN enkele reactie. Nu, ZES weken later, nog steeds dezelfde situatie. GEEN bericht, GEEN excuus, GEEN vooruitzicht, NIETS. Om wanhopig van te worden. Het interesseert Nijhof Baarn kennelijk helemaal NIETS. Moeten we nu echt naar de Geschillencommissie? We willen gewoon kunnen genieten van een keuken die af is en waar we goed geld voor hebben betaald.....en deze vervelende ervaring zo snel mogelijk achter ons laten. Dat zou toch ook de bedoeling van Nijhof Keukenstudio in Baarn moeten zijn? We hopen maar dat er in de tussentijd geen fles of pan omvalt waarvan de inhoud bij gebrek aan achterwanden achter de keukenkastjes langs de muren sijpelt en daar schade aanricht of kortsluiting veroorzaakt.
Reactie of foto toevoegen
Vestiging Nijhof Baarn
aBaarn , Minervaweg 3, 3741 GR Baarn, tel 035 - 548 61 11
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven in Utrecht
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.