Feedback
8,0

LAB21

Website: www.lab21.nl
Ervaringen
Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze
Website
www.lab21.nl
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van LAB21
LAB staat voor Life At Best. Een beter bestaan voor zoveel mogelijk mensen is onze droom. Van houten vloeren, natuursteen tegels tot laminaatvloeren, alles wat wij aanbieden willen wij als topaanbieding presenteren. LAB21 voert dan ook enkel producten van topkwaliteit en topmerken in haar portfolio.

Om dit te realiseren werkt LAB21 uitsluitend samen met werelds meest toonaangevende fabrieken in de betreffende branche. Hun producten hebben zich al bewezen door hun topranking op de wereldproductlijst en jarenlang gebruik bij prestigieuze projecten als de Olympische Spelen, concertgebouwen, wereldwijd bekende retailchains etc.

Specialisme
LAB21 gelooft in specialisme. Dat is o.a. terug te zien in de diepte en breedte van ons assortiment. Een breed portfolio biedt u ook veel keus. LAB21 selecteert niet op merknamen, maar op kwaliteit en design. LAB21 neemt dus niet klakkeloos het hele portfolio van een merk in haar assortiment. Wij kiezen de mooiste kleuren en designs van de verschillende merken uit voor onze klanten.

Transparant & eerlijk
LAB21 is altijd zo transparant mogelijk naar haar klanten toe. Wij vertellen alles incl. de nadelen van het materiaal en de valkuilen bij het gebruik. Regelmatig vertellen onze showroommedewerkers direct iets over de nadelen wanneer zij een product toelichten. De showroommedewerkers van LAB21 ondergaan intensieve trainingen voordat ze aan de slag gaan. Deze trainingen worden gevolgd door een telefonische enquĂȘte onder onze klanten en periodieke toetsen. Secuur en eerlijk zijn is de nummer 1 richtlijn voor onze showrooms.

Wij houden niet van agressief verkopen en het achterhouden van informatie. LAB21 biedt al haar producten aan tegen een zo goed mogelijke prijs-kwaliteitverhouding. En altijd voorzien van eerlijke informatie. Klanten zullen uiteindelijk voor LAB21 kiezen als wij het goed en eerlijk blijven doen. Dat is onze overtuiging.
Ervaringen
Er zijn 911 ervaringen over LAB21. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren346 ervaringen
4 sterren397 ervaringen
3 sterren68 ervaringen
2 sterren39 ervaringen
1 ster61 ervaringen

Per vestiging:
“Niet tevreden”
Door S.D. Grootenboer op zondag 20 aug 2023 23 | vestiging Capelle aan den IJssel
Pvc vloer gekocht. Weinig info over het proces daarna, leverdatum blijkt niet de datum te zijn waarop de vloer werd gelegd. Stoffeerder had moeite met het berekenen van de oppervlakte, had bv geen digitale afstandmeter, kwam niet professioneel over. Stoffeerder woonde 2 uur bij ons vandaan, kwam pas om 10 uur ivm file en had 2 dagen werk, voor een bedrijf als lab 21 zou ik dan een Stoffeerder kiezen die dichterbij woont of 2 man sturen voor 100m2 dan is het in een dag af. Rond de verwarmingsbuizen heeft hij niet eens mooi afgewerkt. Vloer is wel mooier dan de vorige, nu alles in een richting en zonder drempels, maar t had mooier gekund en met minder stress als we beter waren voorgelicht door lab 21.
FOTO VAN S.D. GROOTENBOER
+ Toon extra foto van S.D. Grootenboer
+ Toon extra foto van S.D. Grootenboer
Reactie of foto toevoegen
“De communicatie valt tegen”
Door Anne op woensdag 16 aug 2023 23 | vestiging Leeuwarden
In vrijwel alle lijnen viel de communicatie tegen. Van bestellen tot overschot terug sturen... we hebben in elke fase extra moeten bellen/informeren. We hebben in eerste instantie gekozen voor een plakvloer. Na de vooropname konden ze echter niet met een definitieve offerte komen. Daarmee kon de prijs van de vloer wel 2k hoger zijn. Wij hebben na veel volharding en belletjes er voor gekozen voor een legvloer te gaan. Om zo de onduidelijkheid over het egaliseren te vermijden. Van het leggen had ik hogere verwachtingen. Op sommige plekken is er veel ruimte tot de rand, op andere plekken bijna niks. Daarnaast liggen er op meerdere plekken dezelfde planken naast elkaar. Gelukkig is de vloer erg mooi. En uiteindelijk, is lab 21 wel bereid om mee te werken.
FOTO VAN ANNE
Reactie of foto toevoegen
“Mooie vloer, maar service kan beter”
Door A.C. Bulk op woensdag 8 mrt 2023 23 | vestiging Leiden
De vloer zelf is geweldig. Het traject met alle voorbereidingen naar het leggen en de nazorg laat echter veel te wensen over. De ingehuurde partij die dit moest uitvoeren presteerde zwaar onder niveau. Uiteindelijk hebben we nog steeds een paar kleine onvolkomenheden die nog steeds niet afgewerkt zijn. Dat dit überhaupt nog zal gebeuren....... daarvoor heb ik de moed opgegeven.
FOTO VAN A.C. BULK
Reactie of foto toevoegen
“PVC sluit niet goed aan”
Door Roy op dinsdag 7 mrt 2023 23 | vestiging Delft
Wij hebben gekozen voor pvc visgraat. 4 maanden geleden is de vloer gelegd. Op twee plekken sluit het pvc niet goed aan. Daarnaast zijn er al beschadigingen zichtbaar onder de tafel.
FOTO VAN ROY
Reactie of foto toevoegen
“Mooi vloer, minder tevreden over service”
Door Syta Ewoldt op zondag 5 mrt 2023 23 | vestiging Den Bosch
Gewacht tot het tuintje van onze nieuwe woning ook klaar was zodat je kunt zien dat de vloeren binnen en buiten mooi op elkaar aansluiten. Werkt ruimtelijk! Wij zijn blij met onze lijm PVC betonlook vloer. We waren niet zo tevreden over de service op het moment waarop er een verkeerde vloer geleverd werd, waarvoor wij een paar nachten in een hotel zaten en wij onze verhuizing twee weken moesten opschuiven. Het vinden van een legger op dat moment gaf veel gedoe. Verder zou onze vloer plintloos kunnen maar dat bleek uiteindelijk niet zo te zijn, geen plinten dus nog toen we in ons nieuwe huis trokken, wat toch lastig is als de spullen er staan.
FOTO VAN SYTA EWOLDT
+ Toon extra foto van Syta Ewoldt
Reactie of foto toevoegen
“Geen positief advies”
Door H.W. Strikwerda op vrijdag 9 dec 2022 22 | vestiging Amersfoort
Om bij het einde te beginnen. We hadden een hele goede legger en onze PVC vloer ligt er perfect en strak bij! 5 sterren voor Raymond van der Vliet dus, blijft 1 ster voor LAB21. Goed verkoopgesprek, offerte op basis van onze plannen en aangeleverde documentatie. Geen speld tussen te krijgen. Half april opdracht goedgekeurd, 20 september, een week voor de levering werd ons meegedeeld dat de offerte 25% duurder ging worden omdat er (onder andere) meer egaline nodig was omdat we vloerverwarming hadden, terwijl dit tijden het verkoopgesprek duidelijk aan de orde was geweest. Zo'n order terugdraaien op deze korte termijn was helaas onmogelijk, maar we zijn op een volstrekt onacceptabele manier voor het blok gezet.
Daarnaast vonden wij de toon van de emails daar waar het gaat om het voldoen van de rekeningen (voorschotten eigenlijk) evenmin acceptabel. Soort van laatste herinneringen en anders incassobureau. Dit wordt niet vergeten en van onze kant geen positief advies voor LAB21. Nog veel te leren voor dit bedrijf!
Reactie of foto toevoegen
“Slechte communicatie en slecht gelegd”
Door S van der Burg op dinsdag 6 dec 2022 22 | vestiging Groningen
1e ervaring in winkel was heel positief, vriendelijke verkoper en goed advies.
Nadat aankoop contract was getekend verandert dit. Zeer slechte communicatie, zowel tussen Lab 21 als tussen legger. Wij moesten na vloer inspectie door legger veel meer bestellen dan in de winkel was berekend. We moesten vooraf betalen. Legger zegt afspraak om te komen af omdat hij geen egaline heeft, terwijl afspraak al 2 week tevoren is gemaakt. Op de dag dat er gelegd wordt gaan de leggers opeens om 2 uur al weg, weekend, en wij blijven met een half gelegde vloer achter. Paar dagen later komen ze terug en maken de vloer af. Naar onze mening erg slecht afgewerkt, plinten met meer dan cm naad en bij kookeiland pvc slordig afgesneden. Wij hebben dit direkt aangegeven maar reaktie van leggers was, U heeft een oud huis, U had andere plinten moeten bestellen en U moet zelf de plinten afwerken. Einde gesprek, er ligt nog een hoop restafval in de gang, ik vraag of ze dit gaan opruimen, nee, dat hoort niet bij ons werk. Na indienen klacht bij zowel legservice als Lab 21 krijgen wij als reaktie dat ze geen rare dingen zien en dat we zelf moeten afwerken. Wij hebben veel geld betaald om de vloer te laten leggen maar bij nader inzien hadden we dit zelf netter kunnen doen. Wij hadden veel pvc en plinten over, retour verliep door slechte communicatie traag en pas na weken hadden we ons retour terug. Wij geven iedereen die hier komt kijken het advies om nooit iets te kopen bij Lab 21.
FOTO VAN S VAN DER BURG
+ Toon extra foto van S van der Burg
+ Toon extra foto van S van der Burg
Reactie of foto toevoegen
“Onduidelijke verkeerde informatie”
Door Wouter op maandag 7 nov 2022 22 | vestiging Utrecht
Er werd verteld dat er eigen vloerenleggers gebruikt werden. Dit was helemaal niet het geval. Er werd een externe partij ingehuurd en we moesten zelf alle communicatie regelen. Er werd ook verteld dat we de plinten konden laten zitten en dat de randjes dan wel mooi gekit werden. De legger sprak dat vervolgens tegen en adviseerde alle plinten eraf te halen (dat hebben we gelukkig gedaan). Online portaal is dramatisch slecht en geeft verkeerde/geen informatie waardoor je elke keer moet bellen met de klantenservice. Egaliseren en vloer leggen is snel, goed en professioneel gelegd. Kitten is slecht uitgevoerd (dikke kitranden), maar daarom wel gratis.
FOTO VAN WOUTER
Reactie of foto toevoegen
“Vloer laat los”
Door Joris van Lieshout op woensdag 7 sep 2022 22 | vestiging Eindhoven
Service in de winkel goed. Echter laat de PVC visgraat vloer Tromvik Oak Sensation al voor de 3e keer los.
FOTO VAN JORIS VAN LIESHOUT
Reactie of foto toevoegen
“Slechte service”
Door Faber op woensdag 29 jun 2022 22 | vestiging Groningen
Verkoop en advies was prima. Nu de vloer gelegd is, ziet het er ook prima uit. Echter de service is ronduit slecht. De vloer was vertraagd. Dat kan gebeuren. Wat we wel verwachten is dat hierover proactief gecommuniceerd wordt. De bestelling kwam in 4 delen. Hierna bleek een deel van de bestelling ook niet te zijn geleverd. Daarnaast bleek de lijm over datum. We hebben er regelmatig zelf achteraan moeten bellen om ook maar enige vorm van informatie te krijgen. Beloftes om terug te bellen werden niet gehouden. Er was geen communicatie tussen de leverancier en legger. Over de vloerenlegger hebben we niets dan goeds te zeggen. Hij was bijzonder behulpzaam, flexibel en heeft prachtig werk geleverd.
Reactie of foto toevoegen
“Een nare smaak aan overgehouden”
Door Nina van Nieuwkoop op dinsdag 28 jun 2022 22 | vestiging Leiden
In de winkel zeer prettig geholpen met goed advies. De verkoper nam echt de tijd voor ons en het doorspreken van onze wensen. Ook werd uitvoerig rekening gehouden met ons huis, de vloerverwarming en gezinssamenstelling. Uiteindelijk hebben we een mooie vloer uitgekozen waar we heel blij mee zijn. Daarentegen zijn we niet tevreden over de manier van planning en communicatie. Meermaals is er iets mis gegaan waardoor de vloer niet kon worden gelegd op de gesproken data, plinten niet werden geleverd en ook de deurmat nog altijd niet correct is geïnstalleerd. Een aantal werknemers bij de klantenservice waren niet erg professioneel en behulpzaam, dat is ons best tegengevallen. De vloer is prachtig maar we hebben er toch een nare smaak aan overgehouden, zeker omdat we er veel geld voor hebben betaald.
Reactie of foto toevoegen
“Vloer zit vol met krassen”
Door Yoran Wagtman op maandag 27 jun 2022 22 | vestiging Capelle aan den IJssel
Wij hebben een vloer gekocht PVC waar we meer dan 3000 euro voor hebben betaald.
Tijdens het adviesgesprek hebben we gevraagd hoe de vloer zou zijn met huisdieren.
Dit bleek geen enkel probleem gaf de verkoopster aan. Ondertussen ligt onze vloer er 3 maanden in. Super mooie vloer .... alleen hij zit helemaal vol met krassen. Wij gaan hier uiteraard het klachten formulier voor invullen. Wij vinden het namelijk niet normaal dat je specifiek aangeeft dat je huisdieren hebt en de verkoopster aangeeft dat dit geen enkel probleem is met de PVC vloer.
FOTO VAN YORAN WAGTMAN
Reactie of foto toevoegen
“Zeer matige ervaring”
Door Gevers op maandag 27 jun 2022 22 | vestiging Amsterdam
Ik vond het verkoop gesprek goed verlopen. Alleen het contact daarna was echt zeer moeizaam en als ik er geen druk achter zette gebeurde er helemaal niks!
Als ik naar de winkel belde kreeg ik keer op keer de voice mail dat de winkel niet open was en als ik een ander filiaal belde gaven ze aan dat ze wel open zijn!
Zodra ik dan een mail stuurde werd en hopelijk gereageerd! Uiteindelijk ben ik maar naar oostzaan gereden om een stuk vloer te lenen! Het gevoel wat je krijgt is goed tot de handtekening en daarna zoek het maar uit! Ook hebben we eerst een schatting gemaakt hoeveel meter nodig was! Toen hebben ze het zelf gemeten en wat ik erg vervelend vond was dat ik aan het einde nog 3 volle pakken over had en 3 die gebruikt waren(dit is logisch) maar het is nou niet echt goedkoop! Dus baal best dat er 3 over zijn! Ook voor het inplannen van de voorinspectie en het egaliseren en het leggen is een drama! In de winkel beloven ze vanalles en zodra je de legmonteur spreekt kan het niet en kun je ook geen kant op! Ook hun hebben dit vaker gehoord en zijn er behoorlijk klaar mee want ze hebben steeds boze mensen aan de telefoon! Ik vind het een zeer matige ervaring! Het product is mooi maar de service zodra je handtekening staat is echt belabberd! Hoge bergen beloven maar niet nakomen! Gelukkig is het goed gekomen en is het eindresultaat mooi maarja.
Reactie of foto toevoegen
“Telefonisch service van hoofdkantoor is slecht”
Door Esther op maandag 27 jun 2022 22 | vestiging Oostzaan (Amsterdam)
In de winkel werd ik erg goed geholpen door Johan. Hij gaf goede tips en was erg behulpzaam. De vloer was echter ruim verkeerd geschat, ook al hadden we plattegronden met de goede maten, waardoor de prijs veel hoger uitviel. Uiteindelijk was er nog veel vloer en plinten over. De service als je belt naar het hoofdkantoor is ronduit slecht. Er zit een jongen achter de telefoon die geen moeite doet en totaal ongeïnteresseerd overkomt. De service van het hoofdkantoor telefonisch vond ik echt enorm slecht. De vloer was wel heel mooi en de jongens die het kwamen leggen waren aardig en hardwerkend.
Reactie of foto toevoegen
“Het leggen ging niet goed”
Door T Oostland Viel op dinsdag 22 mrt 2022 22 | vestiging Groningen
De vloer is prachtig. Het leggen was ik niet blij mee. Het is (goed??) gekomen omdat ik er steeds achter aan heb gebeld. Er zijn nog steeds kleine stukjes wat niet goed is gelijmd. Trouwens de meneer in Filiaal Groningen super aardig en behulpzaam
FOTO VAN T OOSTLAND VIEL
REACTIE VAN FLOOR
Wij hebben inmiddels al contact met de legger gemaakt om bij u de vloer te komen herstellen.
Met vriendelijke groet, Floor
Reactie of foto toevoegen
“Levering duurde veel te lang”
Door K de vries op dinsdag 8 feb 2022 22 | vestiging Groningen
Ze beloven een levertijd van 2 weken maar het werden er 3 maanden. Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen dan, De vloer ziet er wel.mooi uit en ook de kwaliteit is goed.
FOTO VAN K DE VRIES
Reactie of foto toevoegen
“De 5e legger heeft het opgelost”
Door I.Solinger-Buné op vrijdag 28 jan 2022 22 | vestiging Amersfoort
De vloer ,daar ben ik blij mee. Maar over de leggers en duur van de afhandeling niet . In mei besteld,in september zou er gelegd worden. 4 leggers later. Nu word 30 januari de keuken opnieuw gelegd. Wat een stress dit gegeven heeft. Het spijt me voor de klantenservice dat ik niet aardig ben geweest door de telefoon.
Reactie of foto toevoegen
“Slechte klantervaring”
Door R.Jonkers op dinsdag 2 nov 2021 21 | vestiging Eindhoven
Was best tevreden over de verkoper. Maar mijn ervaring met LAB21 is de slechtste die ik ooit heb meegemaakt
Reactie of foto toevoegen
“Legservice”
Door Jordy Mieloo op zondag 31 okt 2021 21 | vestiging Leiden
Prima geholpen in filiaal te Leiden. Echter wel een onverwachte langere levertijd op de vloer. We hadden een mooie vloer aangeschaft echter het leggen van de vloer is niet netjes gedaan. Dit hebben we uitbesteed en is door Lab21 geregeld. Veel slordigheden en schoonheidsfoutjes. Tevens veel onoverzichtelijke en dubbele mails betreft de vloer en de levering daarvan. Ze verkopen mooie vloeren maar de service en legservice kan beter wat ons betreft
Reactie of foto toevoegen
“Verkeerde vloer”
Door Familie Paree uit Lekkerkerk op zondag 31 okt 2021 21 | vestiging Capelle aan den IJssel
Het voorbeeldbord dat wij als parketvloer hadden uitgekozen zat een sticker met informatie over, naar ons later bleek, een andere vloer. Gevolg was dat een verkeerde vloer werd geleverd en gelegd. Enige empathie daarover ontbrak geheel van de zijde van LAB21. Ons indringende verzoek het te herstellen werd niet op prijs gesteld door klachtenservice Amersfoort, ons telefoongesprek werd door een medewerker tot tweemaal toe afgebroken. Kortom zeker geen positief beeld over LAB21 Amersfoort. Van de zijde van de medewerkers van de vestiging Capelle aan den IJssel alle lof over hun opstelling.
Reactie of foto toevoegen
“Contact met backoffice gaat niet goed”
Door Merel van Nuland op dinsdag 10 aug 2021 21 | vestiging Utrecht
Eigenlijk is 2 sterren teveel voor deze organisatie!!! Zie je LAB21 staan, bedenk dan nogmaals of je wel echt naar binnen gaat. Bij binnenkomst is namelijk alles mogelijk en hebben ze prachtige verhalen in een mooie showroom. Het voelt professioneel en vertrouwd aan. Totdat je na het plaatsen van een order in contact met ze probeert te komen (onmogelijk) of als er geleverd moet gaan worden. Leugen na leugen! Onze houten vloer, die voor ons op voorraad zou liggen, was totaal niet leverbaar. Dit moesten wij in de week van plaatsing horen van de legger, dit na het volledige bedrag betaald te hebben. We konden niets meer! Uiteindelijk na heel veel gedoe, met onze rug tegen de muur, hebben we een totale andere vloer moeten accepteren. Onze nieuwe keuken kon niet afgemaakt worden, omdat de nieuwe vloer weer niet op de beloofde datum er was. Ook zij zijn de dupe van deze organisatie en moesten nogmaals terugkomen. Kosten hiervoor waren in de €300! Uiteindelijk is de vloer meer dan 6 weken te laat geleverd. Dit bleek ook nog eens een andere vloer te zijn, die wij uit nood geaccepteerd hadden. Plaatsing heeft meer dan een week geduurd (50m2) omdat wij "niet" ingepland waren in de planning. Een compensatie ontvangen na deze verschrikking, is niet aan de orde volgens hen. Zij zijn de degene die zielig zijn in dit verhaal, want ze moesten een "duurdere" vloer leveren.. We hebben met veel bedrijven gewerkt, maar deze organisatie spant de kroon! Er zullen vast goede verhalen zijn, maar wij raden iedereen af om met ze in zee te gaan! Durf je het aan? Lees vooraf vooral even de kleine lettertjes, dit is een organisatie die niet te vertrouwen is!
Reactie of foto toevoegen
“Vloer niet afgewerkt”
Door Elly Aarssen op woensdag 21 jul 2021 21 | vestiging Capelle aan den IJssel
Met de Puretec PVC vloer ben ik uitermate tevreden, de verkoper in Capelle - Mounir Akkabi - heeft mij fantastisch geadviseerd en geholpen. 16/4 is de vloer gelegd, ook naar tevredenheid, maar de afwerking laat nog steeds op zich wachten. De leggers laten me in de steek, het verkeerde overgangsprofiel was geleverd, het omgeruilde (waarvoor ik € 132 extra moest betalen) was ook verkeerd. De legger, die 22/6 e.e.a. zou afmaken, kon dus niets doen omdat het verkeerde profiel was geleverd. Hij zou het allemaal zo snel mogelijk regelen en afmaken. Helaas echter tot op heden (vanaf 16/4) zit ik nog steeds met een onafgewerkte vloer. U begrijpt dat mijn enthousiasme voor Lab21 flink is gedaald. Hoop dat u voor een snelle oplossing kunt zorgen. M.vr.gr Elly Aarssen
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden”
Door Marieke op zondag 6 jun 2021 21 | vestiging Oostzaan (Amsterdam)
In het begin super vriendelijk maar als je eenmaal gekocht hebt (en aanbetaald), kwam er van alles bij. Uiteindelijk meer dan 2 dozen vloer over en kon niet terug en stonden dingen op de rekening die niet gebruikt werden. In elk geval veel van geleerd als ik nog een keer een vloer nodig heb.
Reactie of foto toevoegen
“Leggen kon beter”
Door Marco Carsjens op zaterdag 27 mrt 2021 21 | vestiging Capelle aan den IJssel
Goede service van de verkoper in de winkel. Erg behulpzaam naar dat laat te wensen over bij de mensen van de klantenservice op het Lab21 hoofdkantoor. Ondermaatse communicatie nadat het contract getekend is. Vloer is in principe mooi naar had beter gelegd kunnen worden. 5 maanden na leggen moet er nog service uitgevoerd worden on problemen te verhelpen.
FOTO VAN MARCO CARSJENS
Reactie of foto toevoegen
“Slecht bereikbaar”
Door Albert op vrijdag 26 mrt 2021 21 | vestiging Den Bosch
Als je de vloer koopt, in mijn geval in Den Bosch, dan ben je de "Koning", maar als je de vloer hebt gekocht dan is dat niet meer zo. Koop binnen, service weg. Slecht bereikbaar (telefonisch) zowel het hoofdkantoor als de verkoopvestiging in Den Bosch. Daarnaast is de samenwerking tussen de verkooppunten en het hoofdkantoor zeer matig. Wilde eerst als oordeel slecht geven maar op het eind ben ik in elk geval na vele malen gebeld te hebben geholpen door iemand die zijn best doet. Vloer is gelegd in september 2020 en nu maart 2121 is de levering nog steeds niet 100% afgehandeld en moet er nog een levering plaatsvinden. Ik koop in elk geval nooit meer een vloer bij LAB 21.
Reactie of foto toevoegen
“Slechte planning”
Door Patrick op donderdag 25 mrt 2021 21 | vestiging Amersfoort
Kwaliteit vd aangekochte klik PVC vloer is goed echter het leggen is niet geheel naar wens verlopen (understatement). Nog niet af, plak plinten moeten nog geplaatst worden. Hopelijk spoedig, maar de legger zegt steeds af; planned verkeerd of komt helaas niet opdagen.
Reactie of foto toevoegen
“Waas over pvc vloer”
Door H. Pijnenburg op zondag 14 mrt 2021 21 | vestiging Eindhoven
Bij het leggen bleek dat de vloer beschadigd was. De volgende dag werd een nieuwe vloer geleverd. Deze was ook beschadigd. De derde dag hebben we een gedeelte uit de verpakking gebruikt en zijn er meer pakken geleverd. Hierbij geen enkele vraag vanuit lab21 hoe het uiteindelijk is gelukt. Nu ligt er een waas over de vloer en hebben we pvc reiniger gekregen. De waas zit er nog steeds. Ook hier wordt niet meer naar geïnformeerd. Bovendien kun je lab21 alleen via de winkel bereiken en als daar klanten zijn, nemen ze geen telefoon op.
Reactie of foto toevoegen
“Fouten bij levering”
Door Rens op zondag 14 mrt 2021 21 | vestiging Eindhoven
Fouten bij levering. Ondervloer niet geschikt voor klik-PVC geleverd bij terwijl dit wel in de opdracht stond. Duurde lang voor alles goed geregeld was.
FOTO VAN RENS
Reactie of foto toevoegen
“Service was niet optimaal”
Door De vries op vrijdag 12 mrt 2021 21 | vestiging Leeuwarden
De vloer zelf is prachtig. De service in de winkel was niet optimaal. Bij binnenkomt 10 minuten moeten wachten omdat degene die aanwezig was zat te bellen. Uiteindelijk lang moeten wachten voordat de vloer geleverd werd. Bij ophalen bleek de bestelling niet compleet te zijn. De nalevering werd gelukkig bezorgd. Ook was niet verteld dat we het beste lijm bij jullie konden bestellen, die moesten we dus ook nog nabestellen.
Reactie of foto toevoegen
“Rommelig maar uiteindelijk wel goed resultaat”
Door Ad op dinsdag 29 dec 2020 20 | vestiging Oostzaan (Amsterdam)
Hebben hier een pvc te lijmen vloer gekocht. Echter, was niet het meest ideale moment: waren volop doende met herinrichting van de showroom. Zou beter geweest zijn als men de showroom een paar dagen had gesloten voor publiek! Was nu nogal een wanorde. Enfin, toch na 2 bezoeken en wat voorbeelden mee naar huis, gekozen voor een betonlook vloer, tijdens ons 3e bezoek. Het egaliseren en leggen van de vloer op bestaande tegelvloer, liep gesmeerd en we zijn uitermate content met het resultaat! De vloer oogt warm, maar voelt ook warm! Kortom, een tevreden klant.
Reactie of foto toevoegen
“LAB21”
Door Jan-Willem Schepers op maandag 28 dec 2020 20 | vestiging Amersfoort
In de winkel zijn we erg goed geholpen medewerker was vriendelijk. De latere ondersteuning via de mail was niet prettig: eerst betalen voordat de volgene stap genomen gaat worden. Uitvoering (middels een ander bedrijf) was kundig en snel. Vloer is mooi geworden. Tip: meer persoonlijke aansluiting bij verdere communicatie.
Reactie of foto toevoegen
“Frustrerende ervaringen zou het zo nooit meer doen”
Door Peter op donderdag 12 nov 2020 20 | vestiging Eindhoven
Heb op 24/8 bij LAB21 Eindhoven een mooie laminaatvloer besteld: Top-Line Mexican (28 euro per m2). Ook de legservice van LAB21 daarbij genomen. Op hun website wordt deze voorziening aangeprezen met o.a. de zin "alles in één hand". Mooie showroom, veel keus, vriendelijk personeel, Hanneke en Bob, die de tijd namen, kortom een prima eerste indruk. Offerte getekend, moest wel een flink bedrag aanbetalen, maar vooruit dan maar.

Daarna begint echter het foutenfestival. LAB21 heeft geen leggers in dienst, maar besteedt de legopdrachten uit aan ZZP-ers, klussers en legbedrijven. Er is geen arbeidsrelatie tussen LAB21 en degenen die het werk gaan uitvoeren. Dat heeft veel financiële voordelen voor LAB21, maar ook allerlei risico's voor de klanten. Een legger kan aan een andere klus ( dichterbij of financieel interessanter) de voorkeur geven. Het kan ook zijn dat de echt goede bedrijven het te druk hebben. De legger die bij mij de vloeren zou komen leggen, reageerde niet op mails en telefoontjes. Heb toen om een nieuwe legger gevraagd. Kreeg een snelle reactie van deze tweede legger, uit Rockanje. Dat is niet naast de deur.... Voorinspectie is door hem op 26 okt. uitgevoerd en legdatum met hem afgesproken: 9 november. De hr. van der Linde kwam deskundig en enthousiast over. Ik had alle vertrouwen in zijn capaciteiten.

Het hoofdkantoor in Amersfoort fungeert als zenuw(en)centrum. Daar moet men de planning, bestelling en levering coördineren en last but not least, zorgen voor een goede communicatie met de klant. En daar gaat van alles mis. Je kunt gelukkig op hun website "realtime" de voortgang van je order volgen... Dan schrik je van deze informatie. Er was nog geen legdatum vastgesteld. Er stond een egalisatiedatum vermeld, terwijl met de legger was afgesproken dat dit helemaal niet nodig was. Er stond geen legdatum vermeld. Er stond dat de goederen wel besteld waren, maar nog niet compleet. En dat slechts een week voor de afgesproken legdatum. Gebeld naar het hoofdkantoor en opnieuw naar de showroom geweest om de zaak te corrigeren. "Komt goed, komt goed" en "We gaan voor u aan de slag". Ondanks deze geruststellende mededelingen blijft het "realtime" orderoverzicht verwarrende informatie doorgeven. Vrijdag 6 november ga ik 's middags weer naar de showroom om aan te dringen op levering in het weekend, omdat maandag 9 november de legger om 08.00 u. voor de deur staat. "Het komt goed, u krijgt een telefoontje van de transporteur. Die brengt het laminaat zaterdag bij u thuis." Eindelijk, laat in de middag op zaterdag 7 november wordt alles afgeleverd. Laminaat was van een ander merk, zag er wel hetzelfde uit en ook de specificaties waren gelijk. Ben nog met een plank naar de showroom gegaan om te vergelijken met het paneel wat daar hangt. Het zag er precies hetzelfde uit. Daarom dit maar zo gelaten.

Maandag 9 november staat de hr. van der Linde klokslag 08.00 u. voor de deur. Hij heeft in de twee kamers snel en vakkundig het laminaat gelegd. Ben over zijn werk en over hoe de vloer er nu bij ligt zeer tevreden. Maar ik zou familie, kennissen en vrienden afraden om met LAB21 in zee te gaan. Te veel risico op gedoe en fouten na je bestelling, slechte communicatie, legkosten zijn hoog, je moet alles incl. legkosten 7 dagen voor de aflevering betaald hebben.
REACTIE VAN FLOOR
Beste Peter, Op basis van uw bericht concluderen wij dat u aanvankelijk slechte communicatie heeft ervaren met de legger die wij hadden toegewezen. Nadat we van u te horen kregen dat u een nieuwe legger wilde, hebben een legger voor u aangewezen die uiteindelijk de legwerkzaamheden goed heeft uitgevoerd. U bent onze klant, dus we staan ervoor om beloofde service na te komen en gewenste producten te leveren. Het kan gebeuren dat onze leggers en leveranciers fouten maken, het blijft ten slotte mensenwerk. Wij lossen deze problemen voor u op, omdat u onze klant bent. In ons 'realtime-orderoverzicht' staat inderdaad een egalisatiedatumveld. Als er geen sprake van egalisatie is staat er niks in dit veld. Naar aanleiding van u review gaan we dit veld in de toekomst conditioneel maken. In uw geval heeft de wisseling van legger wellicht tot de vertraging gezorgd. Ondanks het feit dat het gehele proces niet optimaal gelopen is, wensen we u toch heel veel plezier van uw nieuwe vloer!
Reactie of foto toevoegen
“Ambiant Spigato visgraat vloer”
Door Gerben op zondag 21 jun 2020 20 | vestiging Delft
We waren op zoek naar een pvc visgraat vloer. We hebben een keer gekeken in Lab21 in Delft en hebben een afspraak gemaakt met een verkoper om eens rustig een vloer uit te zoeken en alles te bespreken. Dit ging goed. Mooie vloer uitgekozen! Er komen bij een gelijmde pvc vloer wel een hoop kosten bij. Maar dat werd dachten wij duidelijk verteld, ook even in afwachting van de vloer legger hoe en wat. Afspraak gemaakt zodat hij kon komen, alleen hing dit een aantal keer fout. Uiteindelijk kwam deze zo laat dat we eigenlijk geen keus meer hadden, we hadden een verkeerde vloer dus er moest weer ander egaliseer spul komen en er moest niet 1x maar 2x geëgaliseerd worden en er moest nog een laag komen en zo waren er nog wat dingen die echt bij de verkoop niet verteld zijn. Hierdoor werd de vloer van 4000 euro 6000 euro of meer. Maar we hebben het niet meer precies uitgerekend want we werden er echt droevig van. Uiteindelijk hebben we de vloer zelf wel gewoon afgenomen maar het leggen hebben we niet meer via Lab21 gedaan want dit was echt een drama. De vloer zelf is echt een waanzinnig mooie vloer. Ligt er super strak in en ben echt super tevreden. (Ze zeggen dat het kwas bestendig is, maar dat is niet zo. Maar een paar filtjes onder de stoelen enzo en dan heb je daar geen last meer van.) Het leggen en de communicatie hoe dat ging zijn we maar snel vergeten. We genieten nu gewoon van de mooie vloer. De vloer is een Ambiant Spigato visgraat vloer.
FOTO VAN GERBEN
Gelegde vloer
REACTIE VAN FLOOR
Beste Gerben, Het is fijn dat je blij bent met de vloer. De situatie met de ondervloer blijft altijd lastig. We vertellen beslist wel dat we bij de offerte uit gaan van een goede basisvloer waarop we met standaard bewerkingen een PVC vloer kunnen leggen. Wij kunnen immers in de winkel niet zien hoe de basisvloer er thuis uit ziet. Daarom doen we ook een voorinspectie waarbij we in de woning alles nameten, de vochtigheid van de vloer controleren en de staat van de vloer beoordelen. Soms volgt daar uit dat er meer nodig is om de vloer geschikt te maken om PVC op te verlijmen. Dit was ook bij jullie vloer het geval. De meerkosten die dit met zich meebrengt worden dan apart geoffreerd en aan de klant voorgelegd voor akkoord. Het staat de klant dan vrij om dit wel of niet uit te laten voeren. Transparanter kunnen we het niet maken, maar we kunnen ons uiteraard wel goed voorstellen dat het tegenvalt als de vloer duurder wordt dan verwacht. Dit doen we niet om de klant op kosten te jagen, maar om een goed eindproduct te kunnen garanderen. Gelukkig is het in de meeste gevallen zo dat een standaard bewerking voldoende is en er dus ook geen aanvullende kosten zijn. We wensen je veel en lang plezier van de mooie Spigato visgraat vloer. Met vriendelijke groet,Floor
REACTIE VAN GERBEN
Dat is in de winkel ook wel aangegeven. Maar als ze elke keer de inspectie uitstellen en dan de "inspectie" pas doen als de vloer erin moet dan ben je wel rijkelijk laat hiermee (de vocht meting is ook nooit uitgevoerd). En wij hadden ook een planning met de verbouwing en vloerverwarming. En als we vrijdagochtend niet weten of we het weekend wel in ons huis konden zijn (met 2 kinderen van 5 en 7) is dat gewoon echt heel vervelend. En dit is niet 1x voorgekomen. Er is ook meerdere keren gezegd dat de vloer echt krasvrij Ou zijn. Maar dat is ook zeker niet het geval. Geen ramp hoor, gewoon wat filtjes onder de stoelpoten en er gebeurd niks meer mee. Maar zeg dan niet dat het kras vrij is. Maat laten we hier niet teveel over doorgaan. De vloer ligt er wel echt netjes in en nu zijn we er heel blij mee.
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden”
Door Anja Smink-Verschuren op maandag 15 jun 2020 20 | vestiging Capelle aan den IJssel
Wij hebben een PVC Klik Coretec Wood HD Sparwood Oak gekocht. Totale order bijna € 10.000,- . Zie onderstaand onze ontevredenheid als klant:
1. Wij hebben destijds een klacht ingediend over het onbehoorlijke gedrag van de vloerenlegger inzake het aanbrengen van de plinten.
2. De hele zending van 82 pakken vloerdelen werden buiten voor de deur afgeleverd, die we zelf allemaal naar boven hebben moeten sjouwen.
3. De pallets, dozen en houtafval moesten we zelf afvoeren.
4. In overleg met de klantenservice in Amersfoort is afgestemd dat de vaste vloerenlegger Ollie bij ons de plinten komt herstellen en afmaken.
REACTIE VAN FLOOR
Beste mevr Smink, We vinden het vervelend dat u niet tevreden bent, uiteraard doen wij juist ons best om onze klant WEL tevreden te maken. Het is natuurlijk sowieso niet goed als er discussies zijn met de legger over uitvoering van de plint. Mijn collega Trudy heeft dit onder handen om dit zsm op te lossen. Het zelf binnen brengen van de goederen en afvoeren van afval is onze normale werkwijze, we hebben u bij uw orderbevestiging ook over geïnformeerd. Onze excuses dat het niet is verlopen als u had gewenst, we zullen de openstaande punten mbt de plinten zsm oplossen. Met vriendelijke groet, Floor
REACTIE VAN ANJA SMINK-VERSCHUREN
Beste (afdeling??) Floor, Aangezien wij er met mevrouw van Hattum van de Klantenservice verder niet uitkwamen hebben wij het zelf maar geregeld. En dus zijn uiteindelijk overal in het huis de plinten geplaatst en door het hele huis noodzakelijk afgekit. De creditering van LAB 21 - waar wij noodgedwongen mee akkoord zijn gegaan - dekte echter lang niet alle door ons extra gemaakte kosten. Wij willen toch nog even genoteerd hebben dat de klantenservice van LAB21 het woord "service" kennelijk nog niet kent, want daarmee schoten zij schandalig tekort. Het leggen van de plinten verdiende al niet de schoonheidsprijs (eigen woorden van de verkoper en vloerlegger Ollie!!), maar de afhandeling van onze klacht was absoluut ondermaats.
Voor ons NOOIT meer iets van LAB21.
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden”
Door M Schaap op vrijdag 10 apr 2020 20 | vestiging Oostzaan (Amsterdam)
Veel mis gegaan en slechte feedback. Verkeerd advies bij krijgen vochtige pvc. Zelf continu moeten bellen. Verder verkeerde levering. Totaal geen compensatie gezien wij meerdere dagen vrij hebben moeten nemen. Echt een kopzorg en totaal geen tegemoetkoming. We wachten af hoe vloer eruit blijft zien.
REACTIE VAN FLOOR
Beste Jaap, Een vochtige ondervloer is helaas iets waar wij ook geen invloed op hebben. Hoe daar over met u gecommuniceerd wordt wel, als dit niet toereikend was dan vinden we dat oprecht vervelend. Het is lastig om na drie maanden nog exact boven water te krijgen wat de precieze achtergrond is, ik kan wel zien dat wij 15m2 materiaal kosteloos hebben na geleverd. U vraagt zich af hoe de vloer zich zal houden, daar heeft u geen zorg over. Dit is een uiterst robuuste vloer waar u nog vele jaren van zult genieten. We wensen u dan ook veel plezier van uw vloer! Met vriendelijke groet, Floor
Reactie of foto toevoegen
“Ging niet goed bij het leggen”
Door Merle op zaterdag 14 dec 2019 19 | vestiging Eindhoven
De ervaringen in de winkel waren prima. Het ging echt mis bij het leggen van de vloer. We moesten zelf contact opnemen met een legger, die vervolgens nooit tijd had. Uiteindelijk kwamen er steeds andere mensen en toen de vloer eindelijk gelegd werd (later dan gepland) bleek er een productiefout in de planken te zitten, waardoor de legger hem niet verder wilde leggen, omdat het visgraat gelegd moet worden en dit niet kon met deze planken. Resultaat: we zaten met een half gelegde vloer en een halve vloer vol met lijm. We zouden een week later gaan verhuizen, maar lab21 is telefonisch onbereikbaar in het weekend. Dus maandagochtend onmiddellijk gebeld, maar we werden totaal niet geholpen en zouden steeds teruggebeld worden. Na 3 dagen bellen en uiteindelijk heel boos worden kwamen ze de vloer en lijm 2 dagen voor de verhuizing verwijderen. Maar toen moest de vloer nog gelegd worden. Dit heeft uiteindelijk bijna 2 maanden geduurd, dus we hebben 2 maanden zonder vloer gezeten, terwijl we alles op tijd geregeld hadden. Boven was de vloer overigens wel gelegd (want geen visgraat) maar daar is hij slecht gelegd. Conclusie: lab21 kan geen fatsoenlijke leggers leveren en communicatie laat zeer te wensen over. Pas als je echt kwaad wordt, gaan ze iets voor je doen.
FOTO VAN MERLE
Visgraatvloer
Reactie of foto toevoegen
“Eiken vloer”
Door Maaike op donderdag 24 okt 2019 19 | vestiging Oostzaan (Amsterdam)
We hebben een eiken vloer aangeschaft in Oostzaan en zijn in de winkel prima geholpen. Pas daarna bleek Lab21 een nogal onsympathiek en chaotisch bedrijf te zijn. Het begon al goed na de aanbetaling. In de voorwaarden blijken ze zich flink in te dekken met de voorwaarden van de legservice; als er op de afgesproken dagen niet gelegd kan worden, dan kost dat de klant 350 euro. Per dag! We hebben in de loop der jaren al heel wat mooie vloeren laten leggen, maar zo onsympathiek heb ik het nog nooit meegemaakt. Vervolgens stonden er wat zaken op de factuur die ik niet nodig had. Ik stuurde de ene na de andere mail, maar kreeg geen reactie. Pas na een flink aantal mails en telefoontjes werd dit opgelost. Maar er werd totaal geen aanstalten gemaakt om de vloer te bezorgen, terwijl die al enkele dagen later gelegd zou worden. Veel gemaild en gebeld maar weer, talloze keren. Er gebeurde niets, en uiteindelijk bleek waarom: 'ik had nog niet alles betaald.' Terwijl ik per mail en telefoon toch al een aantal keer had doorgegeven dat ik per rembours zou betalen. Uiteindelijk werd er na veel gedoe alsnog bezorgd, maar dat heeft me belachelijk veel tijd gekost. De vloerenleggers waren prima, al hadden ze niet alles bij zich, zoals lijm. Maar dat losten ze zelf op. De vloer was hier en daar wel te strak gelegd en onder de deurmat was te weinig vloerplaat gelegd zodat hij te laag lag, maar daar hebben ze op ons verzoek nog wat aan aangepast. Vervolgens wilde ik het onaangeroerde pak hout retourneren, maar dat bleek niet mogelijk. Pas als je meer dan 5 procent van het hout overhoudt, in dichte pakken dus, kun je het retourneren. Dat wordt gerekend onder 'zaagverlies'. Mij lijkt zaagverlies het hout dat je verzaagt en niet meer kunt gebruiken, maar Lab21 rekent ruimhartig naar zichzelf toe en rekent hout dat gewoon te veel besteld is na het inmeten daar ook toe. Op mijn verdere correspondentie hierover en het verzoek tot een oplossing, twee mails, is uiteraard niet gereageerd. We hebben in de loop der jaren al een aantal huizen gerenoveerd en ingericht, maar zo'n bedroevend klantonvriendelijke klantenservice heb ik nog nooit meegemaakt. Ik ga hier nooit meer heen en zou het ook iedereen afraden.
REACTIE VAN FLOOR
Beste Maaike, We vinden het erg vervelend dat u blijkbaar niet tevreden bent met onze service. U bent zelf akkoord gegaan met onze, overigens zeer gebruikelijke leveringsvoorwaarden, die er voor bedoeld zijn om in bijzondere omstandigheden de rechten en plichten van koper en verkoper duidelijk te stellen. Dit is in beider belang, ook onze verplichtingen aan u als klant worden duidelijk beschreven. In het proces benadrukken wij bepaalde zaken uit onze leveringsvoorwaarden nadrukkelijker om er voor te zorgen dat wij u een goed eindproduct op de afgesproken dag kunnen leveren. Dat legafspraken waarop meerdere leggers zijn gepland niet geheel vrijblijvend zijn lijkt mij dan toch niet heel vreemd.
Het klopt dat wij 5% zaagverlies rekenen zoals iedereen dat in onze branche doet, het hout is speciaal voor jullie besteld en als het geen meetfout van ons is dan kan dat inderdaad niet retour. In dit geval is het binnen de 5% en kan het dus ook niet retour. Overigens is de 5% extra wenselijk, niet alleen vanwege het snijverlies, maar ook voor reservemateriaal (unieke batch) en om het proces soepel te laten verlopen. Wanneer bij een vloer blijkt dat er 3 planken tekort zijn, zijn de kosten onevenredig veel hoger voor u. Vandaar dat wij voor de 5% hebben gekozen. Dit is heel gebruikelijk in de vloerenbranche. Onder druk van veel mails en dat wij blijkbaar niet in staat bleken u de redelijkheid hiervan in te laten inzien hebben wij er overigens mee ingestemd dat u het pak retour kunt brengen. Daarom begrijp ik de review ook niet. Het is uw goed recht om ons klantvriendelijk te vinden, maar ik zie alleen oprecht niet wat hier klantonvriendelijk aan is. We zullen ons aanbod dan ook weer intrekken. We kunnen er mee leven dat u niet meer bij ons koopt, ik denk dat anderen prima in staat zijn om dit voor zichzelf te beslissen. Wij wensen u veel plezier van uw mooie vloer die door ons perfect gelegd is! Met vriendelijke groet,
Floor
REACTIE VAN MAAIKE
Beste Floor, wij hebben helaas nooit het aanbod ontvangen om het pak toch terug te brengen. Mogelijk zit daar ook de kern van het probleem, dat ik ook uitgebreid in mijn reactie beschrijf: in het mailverkeer en het overige contact met Lab21 gaat veel mis.
REACTIE VAN FLOOR
Beste Maaike, Er is geprobeerd telefonisch contact met u te krijgen omtrent het retourneren van het pak maar helaas is dat niet gelukt. Mijn collega heeft u gisteren een mailtje gestuurd om dit verder te bespreken. Met vriendelijke groet, Floor
Reactie of foto toevoegen
“Moeizaam maar wel fijn opgelost”
Door Marga Nooijens op donderdag 15 aug 2019 19 | vestiging Breda
PVC vloer voor beneden (gelijmd) en boven kliklaminaat. De reden dat ik dit bedrijf als matig ervaar is dat het communiceren erg lastig is, zowel telefonisch als via email. Je koopt een vloer in breda, daarna wordt je voor allerlei zaken weer doorverwezen naar Amersfoort, loopt erg moeizaam. De vloer beneden was besteld met leggen erbij. Dit is bij ons erg moeizaam verlopen. Vloerenlegger ging niet leggen ivm de vochtigheid vloer. We hebben een nieuwbouwhuis maar de vloer lag er al in februari in. Ondertussen stond ook al weken de vloerverwarming aan en hebben door ander bedrijf en uitvoerder de vloer nogmaals laten controleren. Hieruit bleek dat de vloer prima in order was, dus droog. Na veel op en neer gebel en sms wou hun vloerenlegger toch echt niet leggen, of ik moest iets komen ondertekenen dat het geheel op eigen risico gelegd zou worden. Nou dit is nogal een ruim begrip...... Dit hield ook in dat de hele planning op de schop lag want geen vloer kon zeer zeker de rest van de planning in ons huis ook niet doorgaan. Na veel gedoe besloten om helemaal de vloer niet meer te laten leggen door LAB 21 had total geen vertrouwen meer in, ook omdat de vloer niet egaal genoeg was moest alle oneffenheden eraf gaan krabben??! (ik lees hier voor in recensies soort gelijk verhaal, had zo mijn verhaal kunnen zijn) het was te zot voor woorden. Gelukkig vonden we iemand via via die ons uit de nood kwam helpen en een ervaren pvc vloerenlegger is. Wat een lot uit de loterij. Heel vakkundig in korte tijd onze vloer helemaal geegaliseerd en dag erna prachtig erin gelegd. Het hele verhaal van te vochtig en vloer niet egaal vond hij een lachertje. Een nieuwbouwhuis met zo'n vloer zo zou hij het altijd wel willen. Natuurlijk moest deze vloerlegger wel betaald worden en had ik ook al het leg-geld bij LAB 21 betaald. Positief punt: LAB 21 heeft ons verhaal aangehoord en binnen paar weken het bedrag teruggestort zonder discussie, fijn!

Mijn conclusie; Prima een vloer kopen bij LAB 21, veel keuze. Maar laat het leggen achterwege. Ook verloopt de communicatie stroef, momenteel zit ik nog steeds op terruggave te wachten van 2 pakketen PVC die retour zijn gebracht ivm teveel besteld (mei 2019) hierover al meerdere malen gebeld.
REACTIE VAN FLOOR
Geachte meur. Nooijens, Om met het positieve te beginnen, u heeft een mooie vloer waar u blij mee bent. Dat vinden wij ook fijn, met de rest van uw verhaal kunnen wij uiteraard niet blij zijn. We streven naar een goed eindproduct bij elke klant, dit start bij een goede inschatting van de omstandigheden. De conditie van de vloer wordt door ons beoordeeld en daar is de vochtmeting een onderdeel van.

Een te vochtige vloer wil niet zeggen dat een vloer niet gelegd kan worden, het houdt alleen op de langere termijn een aantal risico's in. PVC wordt verlijmd met een watergedragen lijm, die alleen volledig uithardt en tot maximale hechting komt als die volledig kan drogen. Als een basisvloer een te hoog vochtpercentage heeft wordt aan deze voorwaarde niet voldaan. In zo'n geval willen wij het risico niet nemen en willen u ervoor behoeden dat dit op termijn kan leiden tot loslaten van het PVC. De vochtmeting die wij doen is conform de gestelde norm en niet iets wat we zelf verzinnen, en de uitkomst van de meting is objectief.

Uiteraard leggen wij zelf ook liever de vloer, het werk is tenslotte ingepland. Wij vinden het daarom vervelend dat wij nu afgeschilderd worden als de partij die niet wilde leggen, terwijl we dit om duidelijke redenen, ook in uw belang, niet doen. We vinden het overigens niet goed dat wij kennelijk destijds niet beter in staat zijn geweest om u dit uit te leggen.

Uiteraard hopen we dat het niet tot problemen zal leiden en dat u jarenlang onbezorgd kunt genieten van een mooie vloer. Met vriendelijke groet, Floor
Reactie of foto toevoegen
“PVC vloer”
Door Ton van der Linden op donderdag 5 jul 2018 18 | vestiging Amersfoort
Na een forse verbouwing hebben wij een PVC vloer aangeschaft en laten leggen op 2 etages. Op grond van goede reviews op internet besloten we dit door Lab21 te laten doen. Mijn advies aan iedereen: lees deze review goed door en bedenk je daarna twee keer of je dat hier wel zou doen.

Reeds tijdens het bestelproces ging er veel mis in de communicatie, mails bleven onbeantwoord, er was een naamsverwisseling bij de bestelbon enzovoort. Dus veel heen en weer gecommuniceer. Afspraken met de legger om de vloer in te meten werden op het laatste moment niet nagekomen waardoor andere afspraken in de verbouw moesten worden verzet. In de algemene voorwaarden dekt Lab21 zichzelf hiervoor goed in, als de legger bij u als klant tevergeefs komt dan betaalt u 350 euro per dag, maar omgekeerd gaat men hier erg lichtvoetig mee om. "Sorry meneer, maar ik ga het niet redden meer vandaag, ik kom morgen". Mij kostte dit een extra halve vakantiedag. Toen de legger dan uiteindelijk de vloer kwam inmeten bleek hij met een oude opdrachtbon te komen waardoor hij bijna 'vergat' ook de bovenverdieping in te meten (die hadden wij later aan de bestelling toegevoegd).

Op de dag dat de legservice dan eindelijk zou gaan egaliseren maakte men grote problemen over het voorwerk van de aannemer. Op het allerlaatste moment werden wij voor een voldongen feit plaatst: de legservice ging niet egaliseren want 'de vloer was te oneffen' (lijkt me een goede reden om te egaliseren maar blijkbaar wil men daar bij de legservice een gladde vloer voor). Daar sta je dan als klant, al je afspraken zoals plaatsen van een keuken lopen in het honderd als dat zo doorgaat, en dat weten ze. Jij staat onder druk dus daar gaan we dan:

Om het egaliseren toch door te laten gaan kregen we een voorstel om onderhands extra te betalen, dan zou men alsnog wel egaliseren (er is extra egaline nodig meneer, als u het bij mij doet kost het 400,= extra, maar als u het via Lab21 doet kost het 800 euro). Uiteindelijk werd het probleem opgelost doordat de aannemer een bultje oude egaline uit de vloer weghakte, naar eigen zeggen 4 minuten werk inclusief stofzuigen. Hierdoor was er veel minder of helemaal geen extra egaline meer nodig en deze actie had de legservice natuurlijk ook zelf kunnen uitvoeren. Vervolgens werd er nog een bezwaar gemaakt over ingefreesde maar losliggende vloerverwarmingsleidingen die volgens de legservice vastgelegd moesten worden door de aannemer, terwijl op de bon stond dat de legservice de sleuven zou dichtsmeren. De aannemer heeft dit (hoewel hij dat voor andere vloerenleggers in 20 jaar praktijkervaring nog nooit had hoeven doen) alsnog gedaan met de door de legservice voorgeschreven egaline (die ik zelf bij een bouwmarkt moest gaan halen, want de legservice rijdt volgens eigen zeggen ' niet de hele dag met egaline in de rondte'). En ook hier was er daarna vanuit de legservice weer kritiek op het uitgevoerde werk.

Bij al dit gesteggel kon ik de legservice maar niet zo ver krijgen zelf contact op te nemen met de aannemer zodat ik als klant overal tussen bleef zitten als probleemhouder: precies waar je als klant niet op zit te wachten. Uiteindelijk heeft na veel stresvol heen en weer gecommuniceer Lab21 de vloerenlegger ertoe bewogen alsnog aan het werk te gaan.

Intussen had ik als klant volgens afspraak zelf de bestelde vloerdelen en plinten bij Lab21 opgehaald en daar kwam de volgende verrassing: In het magazijn lagen precies genoeg pakken, waaronder 2 beschadigde pakketten vloerdelen. En daar sta je dan opnieuw. Gelukkig konden nieuwe vloerdelen vanuit een andere vestiging per koerier worden toegestuurd naar het leg-adres, op de dag dat de vloerenlegger aan het leggen was. Dat leek op zich een goede oplossing. U voelt hem vast al komen.

Surprise, surprise, op de betreffende dag kon het pakket door de koeriersdienst niet worden afgegeven omdat de leggers het die betreffende dag al om 10:30 uur voor gezien hadden gehouden. De koerier stond om 10:35 uur voor een dichte deur. De leggers vonden een deel van de vloer op de begane grond namelijk nog onvoldoende gedroogd en waren na het leggen van de bovenverdieping dus al heel snel klaar.
Wat zegt u- dat is wel erg snel? Daarover straks meer.

Vervolgens heeft het mij als klant nog de grootste moeite gekost om de vloerdelen (en de mat, die was men ook nog vergeten) alsnog op tijd bezorgd te krijgen zodat de leggers de volgende dag het werk konden afmaken. De koeriersdienst wilde niet nog een keer langskomen tenzij de opdrachtgever hier een zogenaamde 'tijdzending'van zou maken (extra geld) en Lab21 wilde er geen tijdzending van maken omdat de koerier het pakket gewoon nog een keer moest aanbieden. Ook hier weer: 'meneer, het is uw probleem', dan had u maar thuis moeten zijn. Uiteindelijk ging de koerier overstag, maar ook hier weer veel stress en onnodige vakantieuren moeten inzetten om het pakket ten slotte aan te kunnen nemen zodat het leggen de volgende dag in elk geval wel kon doorgaan.

Bij het leggen van de plinten door de legservice wachtte mij het volgende konijn uit de hoge hoed: meneer, wij, legservice van Lab21, kitten de plinten standaard niet, maar dat kan u er onderhands bij ons wel bijkopen voor 2 euro de meter. Als u het via Lab21 doet kost het u 4 euro de meter. Dat is voor ons een leuke bijverdienste. Als je al niet het gevoel had gepiepeld te worden dan krijg je het op dat moment alsnog.

Het eindresultaat heb ik laten beoordelen door een andere professional. Die kwalificeerde het geleverde werk op een paar punten als 'broddelwerk'. Het egaliseren was niet goed uitgevlakt. Hierdoor staat de PVC vloer bij de dorpels op sommige punten boven de dorpel uit en op andere punten eronder. Dit kan uiteindelijk los gaan laten- en dat deed het dan ook al snel- of misschien had het al helemaal niet goed vastgezeten. De plinten waren op een amateuristische wijze aangebracht: de rechte delen waren niet met verstek aan elkaar gezet, en de hoeken waren dan wel met verstek gezaagd maar zo onnauwkeurig dat dikke kieren zichtbaar waren. De plinten langs de rechte wanden waren niet loodrecht op de wand geplaatst, men had niet de moeite genomen restjes stukwerk die tegen de vloer zaten weg te schrapen, en de kieren die daardoor waren ontstaan werden gecamoufleerd met kit- de kit waarvoor ik extra had betaald.

Er was een droogloopmat geplaatst, maar het luik van de kruipruimte eronder had men verdiept laten liggen ten opzichte van de rest van de vloer, en de mat was net te ruim afgesneden zodat hij niet goed aansloot op de PVC-vloer, maar er een stukje op lag. Wat tot struikelen kan leiden. Ook weer: net niet.

Het werk is een dag later dan gepland in grote haast al vroeg in de middag voltooid (weer een extra vakantiedag opgenomen)- daarna moesten de mannen weer snel verder naar de volgende klus.

Een PVC-vloer is mooi, maar ik zou vanwege het geknoei van deze organisatie over de hele linie, en vooral de 'legservice' Lab21 afraden. Ik heb mijn beklag bij de organisatie hierover gedaan, men gaf toe dat er veel mis was gegaan en bood mij als compensatie een dinerbon aan. Die heb ik beleefd afgeslagen, omdat ik dat in geen verhouding vond staan tot de bovenomschreven ellende. En natuurlijk komt de legservice voor garantie terug. Of ik daar vertrouwen in heb? De vraag stellen is hem beantwoorden... Maar ik laat me graag verrassen.

Hoe zit dat dan met al die goede reviews? Toen ik mijn bestelling ging ophalen zag ik in vestiging Amersfoort een ludieke foto-actie: maak een leuke selfie in onze zaak, zet hem op onze facebookpagina en win een elektrische fiets. Zo koop je leuke commentaren.

Aanvulling ontvangen 5 juli 2018: Daags na mijn slechte ervaring is de legservice teruggekomen om de plinten na te lopen. Daarbij werd erkend dat het er niet goed uitzag en dat mijn klacht terecht was. Men legde mij uit dat een en ander te wijten was aan een kapotte verstekzaag. Er werd dan ook een hele nieuwe verstekzaag uitgepakt en in bedrijf genomen. De meeste problemen met de plinten zijn nu alsnog opgelost. Voor de mat komen ze nog terug.
FOTO VAN TON VAN DER LINDEN
Foto voorbeeld
Reactie of foto toevoegen
“Een zeer tevreden klant”
Door Gesina De Jong op zaterdag 9 mrt 2024 24 | vestiging Groningen
Een geweldige visgraat pvc vloer gekregen een zeer goede vakman die dit gelegd heeft een zeer tevreden klant
FOTO VAN GESINA DE JONG
+ Toon extra foto van Gesina De Jong
+ Toon extra foto van Gesina De Jong
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door Lia op maandag 28 aug 2023 23 | vestiging Amersfoort
Goed advies, prettige medewerkers, mooie pvc visgraat vloer en vakkundig gelegd. Aanrader!
FOTO VAN LIA
Reactie of foto toevoegen
“Heel tevreden”
Door Wilma en Roelant op zondag 20 aug 2023 23 | vestiging Amsterdam
We hebben door ons hele appartement een schitterende pvc vloer laten leggen. Keurig afgewerkt en super makkelijk qua onderhoud! Heel tevreden!
FOTO VAN WILMA EN ROELANT
REACTIE VAN WILMA EN ROELANT
Nog een foto van onze mooie vloer!
Reactie of foto toevoegen
“Vriendelijk geholpen”
Door Fam. Holshof op zaterdag 19 aug 2023 23 | vestiging Enschede
Zeer vriendelijk geholpen door Gaby. Deskundig advies, goed meegedacht.
FOTO VAN FAM. HOLSHOF
+ Toon extra foto van Fam. Holshof
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Marcel Pascal op zaterdag 19 aug 2023 23 | vestiging Groningen
We hebben pvc laminaat en zijn zeer tevreden samen met de plinten. Het lijkt ruim en tesamen met de vloerverwarming een genot om over te lopen. Zacht, geen geluiden. Zeer tevreden dus.
FOTO VAN MARCEL PASCAL
Reactie of foto toevoegen
“Prettige service”
Door Henk Hummel op vrijdag 18 aug 2023 23 | vestiging Leiden
Vlotte en prettige service. Het leggen ging prima. Zit er prachtig in. Afwerking perfect. Zeer tevreden.
FOTO VAN HENK HUMMEL
Reactie of foto toevoegen
“Zeer blij met de vloer”
Door Peter Komproe op donderdag 17 aug 2023 23 | vestiging Amsterdam
Goede ervaring met de vestiging en heel blij met de aankoop. De vloer geeft onze woonkamer een warme gloed. De vloer is heel gemakkelijk schoon te houden. Zeer blij met de vloer.
FOTO VAN PETER KOMPROE
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door B.A.C. Mazerant op donderdag 17 aug 2023 23 | vestiging Utrecht
In augustus 2022 kochten wij bij LAB 21 in Utrecht een PVC vloer voor ons nieuwe huis, dat toen nog helemaal verbouwd moest worden. We hadden gekozen voor Sensation Century, gelijmd. Tot aan de levering in januari 2023 hebben wij nog enkele wijzigingen moeten door voeren. Elke keer werden we vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan werd zonder problemen de wijziging doorgevoerd. De levering was perfect op tijd en het leggen is ook perfect en met veel service gedaan. De vloer heeft een mooie uitstraling en dempt prima, wat voor mij erg belangrijk was ivm mijn pianospel. Ook bezoekers complimenteren ons met de vloer. Wij zijn zeer tevreden over het product, de leverancier LAB 21 en de mensen van het legteam.
Reactie of foto toevoegen
“Prima service”
Door Mary de Wijs op donderdag 17 aug 2023 23 | vestiging Breda
Wij zijn superblij met onze pvc vloer, die we bij Lab21 gekocht hebben. Prima service bij aankoop, maar wat zeker zo belangrijk is, de vloerlegger was een vakman pure sang.
FOTO VAN MARY DE WIJS
+ Toon extra foto van Mary de Wijs
+ Toon extra foto van Mary de Wijs
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Prozée op woensdag 16 aug 2023 23 | vestiging Eindhoven
Erg goed voorgelicht en uitstekend geregeld bij de winkel in Eindhoven. Door de verhuizing naar Soest zijn de verdere contacten verlopen via het filiaal in Amersfoort. Ook daarvoor alleen maar lof, goede bereikbaarheid, prettige samenwerking. De legspecialist heeft de vloer naar volle tevredenheid gelegd.
FOTO VAN PROZÉE
Reactie of foto toevoegen
“Top”
Door Fam Klaris op woensdag 16 aug 2023 23 | vestiging Capelle aan den IJssel
Voor de bovenverdieping waren we op zoek naar een nieuwe vloer. Daar we niet helemaal wisten voor welke kleur we moesten gaan, kregen we een voorbeeld mee om te kijken of de vloer mooi zou staan bij de meubels. We hebben gekozen voor een laminaat vloer, Grey Oak. We zijn er heel blij mee. Het is ook heel mooi gelegd door Peter. En de afwerking met de hoge witte plint echt top!
FOTO VAN FAM KLARIS
+ Toon extra foto van Fam Klaris
Reactie of foto toevoegen
“Goed advies”
Door Michelle op dinsdag 15 aug 2023 23 | vestiging Amersfoort
Er werd veel tijd genomen om rustig de juiste vloer uit te zoeken. De verkoopster gaf goede tips bij her uitzoeken. Ook waren de leggers flexibel bij het vinden van de juiste legdatum.
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door Maicel Gritter op dinsdag 15 aug 2023 23 | vestiging Enschede
We zijn goed geholpen met onze wensen. We kregen goede tips en hebben hierdoor juiste aanpassingen gedaan.
FOTO VAN MAICEL GRITTER
+ Toon extra foto van Maicel Gritter
+ Toon extra foto van Maicel Gritter
Reactie of foto toevoegen
“Goed geregeld”
Door Nick op dinsdag 15 aug 2023 23 | vestiging Den Bosch
We konden eerst rustig zelf rond kijken om wat vloeren naast elkaar te leggen. Daarna werden we super goed geholpen voor een mooi eindresultaat! Van het eerste gesprek tot het leggen, alles was goed geregeld.
Reactie of foto toevoegen
“Een super mooie vloer”
Door Vera op dinsdag 15 aug 2023 23 | vestiging Groningen
Wij hebben de osen oak pvc vloer gekocht. Hij staat super mooi in onze woonkamer. Het was heel fijn dat we een paar kleurstalen mee konden nemen om dit te proberen in ons nieuwe huis. Daarnaast zijn we goed geholpen en hebben we veel tips gekregen over waar we op moesten letten qua lichtinval etc
FOTO VAN VERA
Reactie of foto toevoegen
“Heel blij met de nieuwe vloer”
Door Ine kremers op donderdag 13 apr 2023 23 | vestiging Eindhoven
Heel blij met mijn nieuwe pvc vloer. Ziet er echt mooi uit. Goed geholpen door vriendelijke man in Eindhoven. Dit is onze 2e keer daar, genoeg keuze en goede advies.
Heel blij mee.
FOTO VAN INE KREMERS
Reactie of foto toevoegen
“Een mooie vloer”
Door Annet op zaterdag 25 mrt 2023 23 | vestiging Amersfoort
Fijne communicatie. Duidelijke uitleg mondeling en heldere mails. Levering prima.
Mooie vloer!
FOTO VAN ANNET
Reactie of foto toevoegen
“Heel blij met de nieuwe vloer”
Door J.J. Blijleven op dinsdag 21 mrt 2023 23 | vestiging Amersfoort
Helder en duidelijke uitleg over vloeren. Goede afspraken die ook worden nagekomen. Prima vloerenleggers! Wij zijn heel blij met de nieuwe vloer!
FOTO VAN J.J. BLIJLEVEN
+ Toon extra foto van J.J. Blijleven
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door Koolen Hans op donderdag 16 mrt 2023 23 | vestiging Eindhoven
We zijn perfect en zeer vriendelijk geholpen. Snelle correcte levering.
FOTO VAN KOOLEN HANS
+ Toon extra foto van Koolen Hans
Reactie of foto toevoegen
“Prima”
Door Nancy op woensdag 15 mrt 2023 23 | vestiging Groningen
Goed advies, duidelijke afspraken. Prima service.
Reactie of foto toevoegen
“Heel tevreden”
Door Familie Middelbos op vrijdag 10 mrt 2023 23 | vestiging Groningen
De voorlichting bij aankoop van onze lichte beton look vloer was prima. We konden een aantal stalen mee naar huis nemen om een definitieve keus te maken. Na aankoop werden duidelijke afspraken gemaakt over hoe, wat en wanneer. En die afspraken werden ook nagekomen. De ruim 80 m2 vloer is vervolgens super goed gelegd terwijl wij een heel ingewikkelde vloer hebben met veel schuine muren en vreemde hoekjes! Wij zijn heel tevreden.
FOTO VAN FAMILIE MIDDELBOS
Reactie of foto toevoegen
“Alles verliep goed”
Door T poker op woensdag 8 mrt 2023 23 | vestiging Groningen
We hebben een pvc vloer gekocht en alles verliep vlotjes. Goed op de hoogte gehouden wat en wanneer alles kwam. Erg vriendelijk geholpen in de winkel. Dus bij ons is de score super.
FOTO VAN T POKER
Reactie of foto toevoegen
“Een keurige vloer”
Door Stefan Geerts op woensdag 8 mrt 2023 23 | vestiging Breda
Goede voorlichting die ook echt klopt. Heb de vloer 120 m2 zelf gelegd. Ziet er keurig uit.
FOTO VAN STEFAN GEERTS
+ Toon extra foto van Stefan Geerts
+ Toon extra foto van Stefan Geerts
Reactie of foto toevoegen
“Blij met de vloer”
Door F Floren op woensdag 8 mrt 2023 23 | vestiging Breda
Tevreden, in de winkel veel keuze, vloerstalen mee naar huis gekregen, toen deze vloer gekozen. Blij met de vloer, mooi gelegd, warme kleur. Mooie grote visgraat.
FOTO VAN F FLOREN
Reactie of foto toevoegen
“Een prima vloer”
Door Johannes op woensdag 8 mrt 2023 23
We zijn in de winkel uitstekend geïnformeerd over de mogelijkheden van een lijm-PVC vloer en hebben daardoor de juiste keuze kunnen maken. Alles is op tijd en compleet geleverd. Het egaliseren van de vloer en het zelf leggen van het PVC vereist wel wat inzicht en ervaring met het leggen van vloeren. De vloer ziet er prima uit en we hopen er vele jaren plezier van te hebben.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Bas op woensdag 8 mrt 2023 23 | vestiging Eindhoven
Mooie PVC visgraat vloer. In de winkel goed advies en prettig geholpen. De 2 vloeren leggers waren vakmannen en denken goed mee. Ik ben zeer tevreden over de vloer.
Reactie of foto toevoegen
“Topper”
Door Martin Frijters op woensdag 8 mrt 2023 23 | vestiging Breda
Klik laminaat voor hele benedenverdieping 55 plus woning gekocht. Goede informatie gekregen. Zeker betreffende de plakondervloer dus zonder egaliseren en lijmen zelf gelegd. Is geen probleem legt zelfs makkelijker dan gewoon click laminaat. Dus topper.
FOTO VAN MARTIN FRIJTERS
+ Toon extra foto van Martin Frijters
+ Toon extra foto van Martin Frijters
Reactie of foto toevoegen
“Een prachtige vloer”
Door Niels Foesenek op woensdag 8 mrt 2023 23 | vestiging Breda
Ik ben zeer tevreden over de klantvriendelijkheid. we hebben zelf de vloer gelegd en goede informatie gekregen. Het ziet er prachtig uit.
Reactie of foto toevoegen
“Helemaal top”
Door René Smans op woensdag 8 mrt 2023 23 | vestiging Breda
We zijn erg goed geholpen,ook wat betreft het uitzoeken van een goed passende pvc vloer bij ons interieur. Helemaal top! De keuze is ook erg ruim.
Reactie of foto toevoegen
“Een mooie PVC vloer”
Door Richard op dinsdag 7 mrt 2023 23 | vestiging Groningen
Veel goede voorbeelden in de showroom en professionele assistentie bij uit uitzoeken van de vloer in combinatie met het geplande interieur. Prijs kwaliteit kon ik nergens scherper vinden.
FOTO VAN RICHARD
Reactie of foto toevoegen
“Zeker een aanrader”
Door A. Senyurek op dinsdag 7 mrt 2023 23 | vestiging Capelle aan den IJssel
Super goed geholpen, en geadviseerd, na bestelling zijn de producten op de afgesproken datum binnengekomen, de pvc laminaat in visgraat is zeer kwalitatief. Wij zijn er super blij mee. Is zeker een aanrader.
FOTO VAN A. SENYUREK
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door Marian op dinsdag 7 mrt 2023 23 | vestiging Eindhoven
In de winkel werden we goed geholpen met het uitkiezen van het soort PVC. Snel uitgekozen en besteld. De levering was in orde, werd fijn binnen gelegd in huis. Ook het zelf leggen ging prima. We hadden voldoende lijm en het leggen was eenvoudig adhv de duidelijke instructies.
FOTO VAN MARIAN
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door Coen op dinsdag 7 mrt 2023 23 | vestiging Eindhoven
De kwaliteit van de klik pvc is erg goed. Eenvoudig zelf te leggen en goede service vanuit lab21. Ik had een pak te weinig besteld, lab21 kon in heel korte tijd een extra pak leveren zonder extra kosten.
FOTO VAN COEN
Reactie of foto toevoegen
“Super”
Door Armand Moelchand op dinsdag 7 mrt 2023 23 | vestiging Delft
Voortreffelijke ervaring bij lab 21 met Han, meedenken, sluitende informatie, super!
FOTO VAN ARMAND MOELCHAND
+ Toon extra foto van Armand Moelchand
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door A.A.M. van Berkel op dinsdag 7 mrt 2023 23 | vestiging Amersfoort
PVC in het gehele huis en zeer goed gelegd.
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door Joost Kop Jansen op dinsdag 7 mrt 2023 23 | vestiging Capelle aan den IJssel
Zeer tevreden! Professionele service, goed geholpen en hebben zelfs de vloer platen mee naar huis gekregen om te kijken hoe het thuis stond. Kan LAB21 aanraden bij iedereen die opzoek is naar een nieuwe vloer of voor het inwinnen van informatie.
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt”
Door Tonny vd cruijs op dinsdag 7 mrt 2023 23 | vestiging Eindhoven
De vloer die besteld was is optijd geleverd. Het leggen was een hele ervaring omdat ik het nog niet gedaan had, het was een eitje zo gemakkelijk. Je moet je goed voorbereiden en het juiste aanschaffen. Goed advies gekregen en gekregen wat ik vroeg, bedankt.
REACTIE VAN TONNY VD CRUIJS
Foto's
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door Kuipers op dinsdag 7 mrt 2023 23 | vestiging Enschede
We zijn zeer goed en deskundig geholpen door Gaby.
FOTO VAN KUIPERS
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door F de P op dinsdag 7 mrt 2023 23 | vestiging Eindhoven
Mooie vloer, strak gelegd in 1 dag in dec 2022. Tot nu toe zeer tevreden mee. Er was wat onduidelijkheid rondom de legafspraak, maar uiteindelijk goed opgelost en het resultaat goed!
Reactie of foto toevoegen
“Perfect geregeld”
Door Kievit Rijnmond bv op dinsdag 7 mrt 2023 23 | vestiging Capelle aan den IJssel
Laminaat vloer gekocht en het is vanaf begin aankoop allemaal perfect geregeld.
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door R.Okhuijzen op dinsdag 7 mrt 2023 23 | vestiging Capelle aan den IJssel
Aardig geholpen en niet opdringerig nalevering van plinten snel geregeld.
Reactie of foto toevoegen
“Het resultaat is top”
Door Rick van Hal op woensdag 22 feb 2023 23 | vestiging Capelle aan den IJssel
Hierbij een kleine terugkoppeling betreft de aanschaf van een PVC vloer bij lab21.
Materiaal levering verliep vlgs afspraak, helaas wat beschadigingen aan een pak vloerdelen die zonder problemen is gecrediteerd door Lab21. We zijn heel tevreden met het resultaat. Onze vloerenlegger Peter Borel heeft met veel passie onze vloer gelegd. De afwerking van de vloer, plinten etc bewijst zijn vakmanschap. Het afkitten van de plinten was even een misverstand betreft de afwezigheid van de kit. Deze hebben we zelf aangeschaft. De gekleurde muur is niet gedaan, ivm risico vlekken. Het resultaat is top, kwaliteit Moduleo Layed Red is top. Dank aan Debby, winkel Cap ad IJssel voor je hulp.
FOTO VAN RICK VAN HAL
+ Toon extra foto van Rick van Hal
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Tony van Wijland op zaterdag 7 jan 2023 23 | vestiging Utrecht
We hebben een tijd geleden onze PVC-vloer bij jullie gekocht en door jullie
aangelegd, we zijn zeer tevreden met jullie vloer en service. Het betreft PVC-vloer Sensation Carrara Lijm PVC Sten Black 609,6x609,6 mm 0,55mm Toplaag (opp 78 m2)
Betreft de service is zeer goed, vloerlegger geeft goede en overtuigende adviezen, direct en concreet en klantvriendelijk, denkt met de klant mee, dit is als prettig ervaren. Ook het nakomen van afspraken is goed verlopen (planning, levering van de spullen en het leggen). Al met al we zijn zeer tevreden met onze PVC-vloer, we ontvangen van onze vrienden en familie veel positieve reacties hierover.
FOTO VAN TONY VAN WIJLAND
+ Toon extra foto van Tony van Wijland
+ Toon extra foto van Tony van Wijland
Reactie of foto toevoegen
“Dik tevreden”
Door Fam. Jansen op vrijdag 16 dec 2022 22 | vestiging Utrecht
We gingen verhuizen en wilde daar een mooi vloer laten leggen. We zijn naar Lab21 geweest en waren er eigenlijk heel snel uit. Mochten ook 2 delen van een vloer meenemen om even thuis te kijken hoe we de kleur daar vinden. En hebben het die dag gelijk bestelt. Kwam iemand nog later langs om het netjes uit te meten. En volgens afspraak netjes gelegd. Wij zijn dik tevreden.
FOTO VAN FAM. JANSEN
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door Stefan Belksma op woensdag 14 dec 2022 22 | vestiging Leeuwarden
Wij hebben pvc klik vloer gekocht brede plank het is heel mooi en strak erin gelegd we zijn er zeer blij mee. Mooie kleur kwalitatieve vloer die jaren meegaat, kind vriendelijk makelijk schoon te houden. Ik raad iedereen aan wil je nieuwe vloer ga dan naar lab21. Ze helpen je goed service is goed en persoonlijk, totaal niet opdringerig
Reactie of foto toevoegen
“Het eindresultaat is heel mooi”
Door T. Hermans op donderdag 8 dec 2022 22 | vestiging Eindhoven
Heel goed geholpen in de winkel en blij met het resultaat! Gezien de ruime keuze op het gebied van (pvc) vloeren vonden we het lastig kiezen! Na het bezoeken van verschillende winkels kwamen we bij Lab21 terecht. Hier zijn we erg goed geadviseerd en hebben we een plak pvcvloer gevonden waar we nog steeds heel blij mee zijn. Het leggen hebben we zelf gedaan, dit was heel makkelijk met de zelfklevende ondervloer, het eindresultaat is heel mooi geworden. De vloer ligt er nu zo'n 5 maanden in. is makkelijk schoon te houden en van goede kwaliteit, krast niet snel!
FOTO VAN T. HERMANS
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Wouter op dinsdag 6 dec 2022 22 | vestiging Eindhoven
Zwarte visgraatvloer. Overal gezocht en alleen Lab21 heeft een echte diepzwarte kleur. Zeer tevreden mee en het leggen van de vloer ging ook zeer soepel.
FOTO VAN WOUTER
Reactie of foto toevoegen
“Blij met de vloer”
Door Divera Kapteijn op maandag 5 dec 2022 22 | vestiging Leiden
Mooie winkel, veel keuzes. De verkoper die ons hielp was super behulpzaam, en had veel kennis van zaken, dacht goed met ons mee. Konden een proeflat meenemen, om te zien hoe die thuis zou staan.
Reactie of foto toevoegen
“Een hele mooie vloer”
Door Willem Wassenaar op maandag 5 dec 2022 22 | vestiging Leiden
Uiterst vriendelijk ontvangen in de zaak goede uitleg. Uiteindelijk besloten PVC visgraat te nemen. Alles op tijd bezorgd en prima gelegd. Ondanks dat we wat huiverig waren om onze houten vloer er uit te halen voor PVC (ivm aanleggen vloerverwarming) zijn we oprecht echt heel blij dat we dit hebben gedaan, hele mooie vloer en heerlijk vloerverwarming!
FOTO VAN WILLEM WASSENAAR
+ Toon extra foto van Willem Wassenaar
+ Toon extra foto van Willem Wassenaar
Reactie of foto toevoegen
“Blij met de pvc vloer”
Door Liesbeth van Tongeren op zaterdag 3 dec 2022 22 | vestiging Oostzaan (Amsterdam)
Zelfde pvc vloer als 8 jaar geleden. Ze gingen direct op zoek en ja hoor er was nog een partij met dezelfde kleur.
FOTO VAN LIESBETH VAN TONGEREN
Reactie of foto toevoegen
“Superblij en tevreden”
Door J. Haase op zaterdag 3 dec 2022 22 | vestiging Enschede
Wij zijn superblij en tevreden over onze Klik PVC vloer Malmo Oak in de kamer, keuken en gang. Het was makkelijk te leggen en heeft een mooie natuurlijke uitstraling. Het voldoet aan al onze verwachtingen.
FOTO VAN J. HAASE
Reactie of foto toevoegen
“Super goede info gekregen”
Door Jos Lamerigts op zaterdag 3 dec 2022 22 | vestiging Eindhoven
Super goede info gekregen bij het uitkiezen van een geschikte vloer voor onze nieuwe tuinkamer die natuurlijk ook goed bestand moest zijn tegen schommelende temperaturen.
FOTO VAN JOS LAMERIGTS
+ Toon extra foto van Jos Lamerigts
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden met de nieuwe vloer”
Door Dijk op vrijdag 2 dec 2022 22 | vestiging Groningen
Een fijne strakke vloer waar mee we niet alleen tevreden maar ook erg tros op zijn.
REACTIE VAN DIJK
zie reactie
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door A.H. op vrijdag 2 dec 2022 22 | vestiging Amersfoort
Heel goed en vriendelijk geholpen. Ze begreep dat ik niet uit 100 dingen wilde kiezen en wat ik mooi vond en zocht er daar vlot enkele voor me op. Helder en duidelijk over het hele proces en geen verrassingen omtrent de prijs
FOTO VAN A.H.
Reactie of foto toevoegen
“Top advies”
Door Daisy von Harenberg op vrijdag 2 dec 2022 22 | vestiging Breda
Ik heb een pvc vloer gekocht en heel erg goed advies ontvangen. Er is goed meegedacht met me, kijkend naar de woning, maar ook mijn situatie en dat vond ik erg fijn! Top advies gekregen!
Reactie of foto toevoegen
“Echt een aanrader”
Door Corina Wouters op vrijdag 2 dec 2022 22 | vestiging Breda
Goede informatie gekregen, proefstaal meegehad om thuis te proberen. Snelle levering. Trots op het resultaat! Nadien nog een tweede bestelling gedaan voor de trap, ook hier zeer tevreden over. Echt een aanrader!
FOTO VAN CORINA WOUTERS
+ Toon extra foto van Corina Wouters
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend advies”
Door Martin op vrijdag 2 dec 2022 22 | vestiging Groningen
Door de Bedrijfsleider Martin. Als ondernemer van klantgericht bedrijf, kan ik redelijk beoordelen wat wij van deze vestiging vinden. Martin heeft ons uitstekend geadviseerd. Vooral zijn professioneel én natuurlijk verkoopgedrag valt op. Slechts enkelen gegeven. Als enige zou ik willen toevoegen (verkooptip cq binding richting klant) dat bestaande, bij LAB 21, gekochte vloeren zouden moeten kunnen worden bezichtigd bij de mensen thuis. Zou veel verschil maken. Foto's dekken zeker niet de lading wat uiteindelijk de echte uitstraling betreft van de vloer.
Reactie of foto toevoegen
“Ze doen wat ze beloven”
Door Erik Witteveen op vrijdag 2 dec 2022 22 | vestiging Eindhoven
Zeer prettig geholpen en ze denken met je mee. Ze doen wat ze beloven.
FOTO VAN ERIK WITTEVEEN
+ Toon extra foto van Erik Witteveen
+ Toon extra foto van Erik Witteveen
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door J.Boogaard op vrijdag 2 dec 2022 22 | vestiging Amersfoort
Alles ging naar wens en snel geleverd ert tevreden over Lab21.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden over de afhandeling en het leggen”
Door Meijer op maandag 14 nov 2022 22 | vestiging Enschede
Bij LAB21 ben ik prettig geholpen en binnen 2 weken geslaagd. Omdat ik een trap had van eiken naturel heb ik gekozen voor Stech pvc-vloer Torsken-Onk doorgetrokken van de kamer t/m de gang. Ik ben zeer tevreden over de afhandeling en het leggen.
FOTO VAN MEIJER
Reactie of foto toevoegen
“Een mooie vloer”
Door Li op dinsdag 8 nov 2022 22 | vestiging Leiden
De vloer ziet er heel natuurlijk uit. Het heeft warmte in de kamer gebracht.
FOTO VAN LI
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Adresgegevens LAB21
Website: www.lab21.nl
  Amersfoort (133 ervaringen), Euroweg 27, 3825 HA Amersfoort, tel 033-8080325
  Amsterdam (24 ervaringen), Sijsjesbergweg 30, 1105 AL Amsterdam, tel 020-8083559
  Breda (85 ervaringen), Ettensebaan 19c, 4813 AH Breda, tel 076-8080963
  Capelle aan den IJssel (96 ervaringen), Schinkelse Baan 8, 2908 LE Capelle aan den IJssel, tel 010-8080397
  Delft (59 ervaringen), Rotterdamseweg 402d, 2629 HH Delft, tel 015-8080100
  Den Bosch (79 ervaringen), Afrikalaan 14, 5232 BD Den Bosch, tel 073-8080274
  Eindhoven (116 ervaringen), Brussellaan 9a, 5628 TA Eindhoven, tel 040-8080186
  Enschede (17 ervaringen), Schuttersveld 46, 7514 AL Enschede, tel 053-8080193
  Groningen (95 ervaringen), Protonstraat 20h, 9743 AL Groningen, tel 050-8080449
  Hoogeveen, Industrieweg 3, 7903 AH Hoogeveen, tel 0528-788421
  Leeuwarden (62 ervaringen), Planetenlaan 2, 8938 AL Leeuwarden, tel 058-8080040
  Leiden (23 ervaringen), Flevoweg 2c, 2318 BZ Leiden, tel 071-8080812
  Oostzaan (Amsterdam) (57 ervaringen), Skoon 58, 1511 HV Oostzaan, tel 020-8083144
  Tilburg, Bosscheweg 251a, 5013 AB Tilburg, tel 013-8080998
  Utrecht (45 ervaringen), Nieuw Amsterdamlaan 1, 3526 AE Utrecht, tel 030-8081548
Kaart
Website
Overzichtpagina's
Meer bedrijven
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.

Een bewerking voorstellen van de naam, bedrijfsomschrijving of adresgegevens. Geef hier uw wijziging door.