Feedback
8,1

KVIK

Score uit 194 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
31 vestigingen (heel nederland)
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van KVIK
Wij bieden keukens, badkamers en garderobes in Deens design voor een verrassend lage prijs.
Alternatieven voor KVIK
Andere goed gewaardeerde keukenzaken zijn onder meer:
• Artic Keukens
   
(Utrecht Utrecht) score 9,5 uit 100 ervaringen
• Voortman Keukens
   
(Apeldoorn Gelderland) score 9,6 uit 557 ervaringen
• KeukenCoach
   
(Amsterdam Noord-Holland) score 9,7 uit 70 ervaringen
• DB Keukens
   
(8 vestigingen) score 9,7 uit 2180 ervaringen
• I-KOOK
   
(Almere Flevoland) score 9,5 uit 1377 ervaringen
• Kitchen4All
   
(Dronten Flevoland) score 9,6 uit 832 ervaringen
• Bemmel & Kroon
   
(Cruquius Noord-Holland) score 9,4 uit 780 ervaringen
• Adee Keukens
   
(Rijssen Overijssel) score 9,8 uit 241 ervaringen

U kunt ook de lijst met de beste 10+ keukenzaken bekijken.
Ervaringen
Er zijn 194 ervaringen over KVIK. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren128 ervaringen
4 sterren21 ervaringen
3 sterren0 ervaringen
2 sterren8 ervaringen
1 ster33 ervaringen

Per vestiging:
“Doe het niet”
Door Joost Michels op zaterdag 15 apr 2017 17 | vestiging Son
Een totale deceptie. Een mooie KVIK-keuken gekocht, maar de installatie door KVIK was zo problematisch (montageploeg moest halve dag wachten op verlate levering vanuit de winkel, werd dus een spoedklus (resultaat: tal van menkementen en ontbrekende onderdelen) dat we een jaar bezig zijn geweest met het oplossen van problemen en vervangen van allerlei onderdelen. Gelukkig hadden we door een fout van de winkel nog niet de gehele rekening betaald. KVIK Nederland gaf uiteindelijk (na 7 (!!) bezoeken van monteurs) aan dat we eigenlijk een nieuwe keuken moesten hebben, maar dat kon niet. Nu hebben we een opgelapte keuken, met 499 euro korting. Als we niet akkoord gingen zou men de invorderingsprocedure inzetten.
Reactie of foto toevoegen
“Ongelofelijk”
Door Patricia op donderdag 28 sep 2017 17 | vestiging Rotterdam
Ik heb nog nooit zo'n slechte service meegemaakt na het zetten van een handtekening. We hebben een keuken gekocht in december, daar waren we heel erg content mee. Helaas werd de keuken niet eens uitgeleverd. Oeps werd er meermaals verteld. Geen levering op afgesproken tijden, verkeerd blad geleverd, monteur spreekt af, maar komt niet tot 3x toe. Niet terug gebeld/ Nu maanden later weer geen reactie en een keuken die onaf is. Overigens nooit geen excuses alleen diepe zuchten. Ongelofelijk dat dit nog in Nederland voorkomt!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Marieke Sassen op vrijdag 14 jul 2017 17 | vestiging Cruquius
In het oerwoud van keukenleveranciers is het fijn om een goed adres te hebben gevonden! Wij hebben hier de keuken van ons nieuwbouwhuis gekocht, en zijn daarvoor meerdere keren langs geweest. Steeds zijn we goed geholpen, werden onze vragen beantwoord en werd de tijd genomen! De heldere prijsstelling is ook fijn, geen gedoe en omslachtige onderhandelingen maar je weet waar je aan toe bent. De keuken is zojuist gemonteerd, ook zeer vakkundig en naar wens. Een mankement in de levering van een apparaat is ook snel opgepakt. Kortom, wij zijn zeer tevreden!
Reactie of foto toevoegen
“Niet doen”
Door Molenaar op donderdag 27 jul 2017 17 | vestiging Cruquius
Koop geen keuken bij kvik, na bestelling doen zij niets meer. Kunststof blad met lijmtangen, slechte onkundige keukeninstalllatie en Kvik weigert hier iets aan te doen,
Reactie of foto toevoegen
“Slechte communicatie”
Door Jacqueline op vrijdag 2 jun 2017 17 | vestiging Rotterdam
Communicatie en levering slecht. Wacht nog steeds wanneer ze de keuken afmaken. Vaatwasser werkt niet, binnen 1 week slang kapot en nog niet vervangen. Afwerking duurt ook nog 4 weken. Kortom nooit geen keuken meer van Kvik.

Aanvulling ontvangen 30 oktober 2017: Na ruim 6 maanden is de keuken eindelijk af. Het heeft dus even geduurd en de communicatie kan beter bij KVIK. Maar dankzij de monteur Ronnie is de keuken super mooi afgewerkt, helemaal top, een vakman.
REACTIE VAN JACQUELINE
Nu ruim 4 maanden verder en de keuken is nog niet af. Heel vervelend, bellen niet terug. En als je iemand spreekt zeggen ze hun "best" te doen, maar lossen het niet op. Heb je niks aan dus. Zit nog steeds met een keuken die niet af is.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken niet leverbaar”
Door Karin Sutherland op zondag 26 nov 2017 17 | vestiging Son
Leuke keuken uitgezocht, handtekening gezet, maar toen begon het... zoals afgesproken was de keuken toch niet leverbaar. De keuken kwam te laat, werd vol mankementen neergezet ... keer op keer gebeld voor een oplossing, die er uiteindelijk alleen kwam na ingrijpen van de landelijke Kvik-organisatie. Na een jaar de keuken die we gekocht hebben, maar een keuken van KVIK doen we echt nooit meer
Reactie of foto toevoegen
“Punten werden snel opgelost”
Door Sandra Kraaijeveld op woensdag 19 jul 2017 17 | vestiging Wateringen
Een super mooie keuken bij Kvik in wateringen gekocht. Er waren wat kleine dingetjes maar die werden heel snel opgelost. We zijn nu volop aan het genieten van de keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Slechte ervaring met keukenkastjes”
Door Jan Linders op zaterdag 25 nov 2017 17 | vestiging Utrecht
Mijn ervaring met Kvik Utrecht is bijzonder slecht. Twee jaar ben ik bezig geweest met de aanschaf van enkele kleine keukenkastjes. Kvik had een keuken geplaatst in een appartement dat ik later kocht en we wilden graag enkel bijbehorende kastjes bestellen. Ik stuurde in eerste instantie een e-mail met het verzoek om informatie. Resultaat: geen enkele reactie. Toen toch maar de showroom bezocht. Dat ging goed en een afspraak gemaakt voor een bezoek thuis om de juiste samenstelling te bespreken. Daarna ging alles fout, tot de levering van kapotte kastjes na twee jaar toe. Geen enkele afspraak werd meer nagekomen. Ik heb Kvik Utrecht 35 keer gebeld maar nooit met een voldoende resultaat. Ik hoorde diverse keren dat ik teruggebeld zou worden en dat gebeurde dus nooit. Het was dat ik min of meer veroordeeld was tot Kvik, maar ik kan het iedereen afraden met Kvik Utrecht in zee te gaan.
Reactie of foto toevoegen
“Halve leveringen”
Door Niels Sonnenschein op zaterdag 13 jan 2018 18 | vestiging Amsterdam (Villa Arena)
Ze hebben hier goede verkooppraatjes, maar aan hun afspraak houden, vergeet dat maar. Leveringen worden maar half gedaan. Hoe moeilijk kan het zijn om al het apparatuur te bestellen. Kookeiland goed meten met de onderkanten, blijkt al helemaal een uitdaging te zijn. Mijn advies is: ren snel voorbij deze vestiging. Kvik krijgt door deze vestiging een slechte naam.
Reactie of foto toevoegen
“Slordig”
Door Elsa op woensdag 26 jul 2017 17 | vestiging Rotterdam
Een slordig afgewerkte en scheef geplaatste keuken én een bedrijfsleider die niet de klant, maar zijn eigen portemonnee op één heeft staan. Monteur in kwestie was ook onze stucadoor, en Kvik schoof alle verantwoordelijkheid voor scheve plaatsing naar monteur en trok handen af van de oplossing. Monteur heeft nog zijn best gedaan, maar Kvik gaf aan schandalig slecht optreden.
Reactie of foto toevoegen
“Chapeau”
Door Rene Steinbusch op zaterdag 13 jan 2018 18
Kvik Heerlen en dan met name bedrijfsleider Bjorn Knops verdient een Diepe buiging en grote pluim van ons vanaf het eerste contact tot aan de eindcontrole die hij zelf kwam doen na plaatsing van de keuken door Nicky Kroese die dat zeer precies en met liefde voor zijn vak heeft gedaan. Geen gepush, afspraken nakomen, meedenken, een eerlijke prijs kortom alles klopt daar bij kvik Heerlen Maak je zelden mee chapeau
Reactie of foto toevoegen
“Slechte communicatie”
Door Luuk op vrijdag 16 feb 2018 18 | vestiging Amsterdam (Boulevard Westpoort)
Kvik Westerpoort brengt service tot een nieuw dieptepunt. Laten we eerst noemen dat de keukens prachtig zijn- maar daar blijft het dan ook echt bij. Zaken doen met Kvik van A tot Z ellende. Slechte communicatie (informatieverschaffing) en een bizarre telefoniste/planner. Normaal ben ik niet van zulke reviews schrijven, maar ik heb mij echt verbaasd hoe slecht alles geregeld is en hoe je behandeld wordt.

Alle punten op een rijtje
- Voor een eerste keuken kwamen we met foto's en tekeningen met alle huidige aansluitingen (gas, water).
- Het was midden december, aangegeven dat keuken eind januari er zou moeten staan. Dit was geen probleem. Keuken uitgezocht en dag erna direct bevestigd per mail.
- De 2 a 3 weken erop meerdere mails gestuurd voor een bevestiging, of aanbetaling- die maar werd uitgesteld.
- Na 3 weken de vraag of we een leidingschema wouden? Willen we dat? Geen idee? Dit was onze eerste keuken en hadden aangegeven waar de aansluitingen zaten. Blijkbaar zat alles 10-20cm verder dan de huidige situatie en zou er een vakman moeten komen (eventjes 1.000 euro verder). Hier is nooit wat over verteld of genoemd tijdens het gesprek en tekenen van de keuken.
- Alle vakmannen van Kvik waren al weken ingepland. X maakte duidelijk dat dit 'toch echt ons probleem was (volgens haar is bij deze Kvik het namelijk altijd het probleem en schuld van de klant)- en dat nu de keuken ergens midden februari gezet zou worden'. Dat zou 4 weken zonder keuken betekenen.
- Na langs te gaan, met meerdere keren te bellen en keer op keer afgewimpeld te worden door X, gewoon druk blijven zetten en is uiteindelijk toch een vakman geregeld.
- Complete keuken was onderhand al paar weken betaald, maar de inbouwkast deuren (600 euro) werd niet door het ING bouwdepot goedgekeurd, ze hadden een factuur nodig- niet een orderbevestiging. Volgens X gebeurd dat normaal wel, en ze had geen tijd om een factuur te maken. Als ze het niet binnen 24 uur het geld had, kon de deur niet meegeleverd worden (eerdere snelle betalingen en mails van ING was niet genoeg) Goed, 'regels zijn regels', geld geleend- en binnen 2 uur betaald. De afspraak was wel dat de factuur alsnog binnen 48 verstuurd zou worden, zodat we bouwdepot konden afronden voor einde van januari.
- Uiteraard, 48 uur later geen factuur. Weer gebeld. Factuur was ''nooit beloofd en dat moet de verkoop opmaken''. Ik geef aan dat als we deze niet binnen 48 uur binnen hebben, dat we ons bouwdepot niet in januari kunnen afronden en ons nieuwe bouwdepot een maand verlaat moet worden (om die kastdeuren). Waardoor de hele verbouwing een maand gaat lopen. X ''herhaalt zichzelf niet graag maar nogmaals dat moet verkoop dit doen en ze kan niks voor ons doen'. Ik stel voor dat ze die even kan bellen- dat wil ze niet. Dan loopt de hele verbouwing uit vanwege die factuur, dat kan toch niet? 'Dat zijn mijn woorden.'.
- Toen werd eindelijk de keuken geleverd, alleen volgens de jongens van levering miste dat kast. Ik bellen met Kvik. 'Neehoor de kast was echt meegeleverd, hoe kon ik dat zo zeker weten? - - - - Had ik alle dozen opengemaakt ofzo?'. Dat kon niet, kast moest er zijn. Toch zou ze wel even bellen met de jongens van levering en als er wat belangrijks was zou ze mij weer bellen. Nooit meer wat gehoord, maar de kast was er door een fout inderdaad niet, die is later in de middag alsnog bezorgd.
Keuken werd gezet; blijkbaar miste alsnog de profielen van de kast. Die is uiteindelijk een week later gemonteerd.
- Aangegeven dat die factuur er echt moet komen, en dat mijn partner dan nu wel naar de winkel komt om het te regelen. Dat moesten we dan maar doen. Nu is mijn vriend onder werktijd naar de Kvik winkel gegaan om te regelen dat we een factuur krijgen. Wat zo moeilijk was via de telefoon, was in de winkel in 10 minuutjes geregeld.

Dan heb ik als punten nog niet genoemd dat ze foutieve informatie opslaan, niet terug bellen, afspraken niet nakomen. Normaal alleen al genoeg redenen om ontevreden te zijn. De toon die de telefoniste constant aanslaat is echt bizar (was bijna komisch geweest als je geen hulp nodig had gehad). We zijn altijd netjes geweest, tot op de dag vandaag- maar echt, we zijn getest. Ze hebben wel het bloed onder onze nagels vandaan gehaald, heeft ons heel veel energie, tijd en stress bezorgd.

Conclusie: als je elders een mooie keuken vindt. Zeeeeker doen. Bestel je toch bij Kvik, dan moet je je afvragen of je het alle eventuele ellende waard vindt. Zoals je in de reviews leest, zijn wij gaan uitzondering.

Update: (ik had deze review al 2 weken geleden geschreven):
- Toen het bleek dat de kastdeuren alsnog niet compleet waren. Heb ik de winkel zelf gebeld en aangegeven is geen zin meer had om met X te communiceren. Dit werd erg goed opgepakt (door de eigenaar). Respectvol geluisterd, en volgens mij was hij ook oprecht geschrokken. Het is erg jammer dat iemand intern- die constant met de klant spreekt het zo verziekt voor een winkel.
Reactie of foto toevoegen
“Traag”
Door Anna op woensdag 11 apr 2018 18 | vestiging Leiderdorp
Als je een mega slechte service wilt en gladde verkopers zoekt, ben je bij KVIK aan de juiste adres! Kopen van een keuken ging super makkelijk maar alles wat er na komt ging mega slecht, traag en moeilijk. Zelf bij het geven van feedback ben ik totaal niet series genomen. Best zuur als het om je eerste eigen keuken gaat in je nieuwe huis. Ik kan 5 pagina's typen met wat er allemaal mis gegaan is maar heb je zin in hoofdpijn en stress bestel je keuken bij KVIK!
Reactie of foto toevoegen
“Afrader”
Door Breda op zondag 18 feb 2018 18 | vestiging Breda
Keuken gekocht bij Kvik Breda. Ik zou zeker afraden om hier een keuken te kopen. Na de verkoop begint de 'ellende'. Er wordt fout op fout gestapeld en ze nemen niet serieus de tijd voor je om dingen op te lossen. Om een paar dingen op te noemen: installatieplan niet meegeleverd (hier nog 3 keer voor moeten nabellen (Kvik medewerkers luisteren niet en nemen niet de moeite om de gegevens erbij te pakken) tot uiteindelijk mijn installateurs er waren die me nog een keer zeiden dat ik echt nog een keer moet bellen, vervolgens doodleuk de mededeling krijgen: ohja, dat is inderdaad nog niet gebeurt, maar ik ga nu de komende 3 uur de afspraken in. Daarna gooit de medewerker ook vervolgens de hoorn erop). Bij het leveren van de keuken miste er een hoop materialen en zaten we ook nog met onderdelen die niet bij onze keuken hoorde (komen we nog wel ophalen...) Hier zelf voor moeten bellen (ging om onder andere een paneel van zo'n 60 cm x 260 cm). Daarna wachten op de nalevering van een kast, na 5 weken kwam er iemand langs (wij waren werken). Oh sorry, vergeten door te geven. Uhm de komende 5 weken zitten we weer vol ...
Bizar. En dan komen ze uiteindelijk de laatste kast installeren, missen ze alsnog een lade... Als je het prima vindt om onnodig lang te wachten op je keuken en te dealen met mensen die geen enkel luisterend en oplossend vermogen lijken te bezitten na het verkopen van een keuken, maar wel mooie keukens leveren, dan is Kvik Breda je keukenzaak. Anders zou ik even verder kijken.
REACTIE VAN MARCEL
Beste Kvik klant, Vervelend om te lezen dat u zo'n negatieve ervaring hebt gehad met Kvik Breda. Per maart ben ik de eigenaar van deze coole keukenzaak met Deense design keukens. Wij hebben service per direct boven op onze prioriteiten lijst gezet en kunne stellen dat we inmiddels na maanden hard werken de organisatie en service op order hebben. Helaas zegt dat niets meer over de dienstverlening welke u heeft ervaren, wel wil ik benadrukken dat wij als Kvik Breda er alles aan doen om onze klant een blije Kvik ervaring te laten beleven. Daarom wil ik graag aanbieden om uw gehele keuken kostenpost na te laten zien door 1 van onze zeer deskundige servicemonteurs. Om zo mogelijk toekomstige issiues op voorhand op te lossen.
Wees zo vrij en maak een afspraak met mij via Breda@breda.kvik.nl
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Kevin Vierhout op vrijdag 9 feb 2018 18 | vestiging Cruquius
In het oerwoud van keukenleveranciers zochten wij een leverancier waar je niet al binnen 5 minuten onvoorstelbare kortingen krijgt. Want dan weet je dat je ondanks al die kortingen nog steeds te veel betaalt. Uiteindelijk kwamen wij terecht bij Kvik Cruquius. En hoewel er meerdere leveranciers waren met het concept van een vaste prijs, paste Kvik gewoon het beste bij ons budget en wensen. Bij Kvik Cruquius totaal geen opdringerige verkopers, geen droge cake of ondoorzichtige voorwaarden of een snelle handtekening. We kregen van Ron, de manager, alle ruimte om onze droomkeuken uit te zoeken. Ook werd er goed nagedacht over alle mogelijkheden. We hadden zelf al wat apparatuur, maar het was geen enkel probleem om die ook door hen te laten plaatsen. Zonder extra kosten! Zelfs toen de bestelling al geplaatst was, was er ruimte om zaken aan te passen. Waar zie je dat nog! Ook de aftersales, die liepen via Ruud, waren zeer naar wens. Wat wij als bijzonder prettig ervaarden was de bereikbaarheid. Zowel via de telefoon als via de mail. Een vertraging in de levering van het keukenblad (kon Kvik niets aan doen), werd zeer correct opgelost. Bedankt! Kvik heeft geen eigen installateurs hetgeen door sommigen als een nadeel wordt gezien. Dat nadeel zagen wij niet. Integendeel. De installateur, Jorg, kwam uit de buurt en was bijzonder kundig, werkte netjes en dacht goed mee. Eerlijk is eerlijk, door alle negatieve verhalen op Qasa waren wij wat huiverig voor Kvik. Gebleken is alleen dat de ene vestiging de andere niet is. Ja, ze heten allemaal Kvik die allemaal dezelfde keukens verkopen. Het zijn echter ook allemaal franchisers met een eigen aanpak en manier van bedrijfsvoering. En dat verschil zie je goed terug bij Kvik Cruquius. Een leverancier die klantvriendelijkheid hoog in het vaandel heeft staan. Oplossingsgericht, betrouwbaar en helder. Wij zullen Kvik Cruquius dan ook bij een ieder aanbevelen en geven de Kvik vestigingen met wat mindere recencies als tip mee: kom eens in Cruquius kijken. Dan zie je hoe het wel moet. Ron, Ruud , Jorg en overige medewerkers van Kvik Cruquius, enorm bedankt voor het verwezenlijken van onze droomkeuken en het achterlaten van een erg prettig gevoel over onze keuken. Ga zo door!
FOTO VAN KEVIN VIERHOUT
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend geholpen”
Door H. Koning op maandag 11 dec 2017 17 | vestiging Apeldoorn
Twee jaar geleden een Kvik keuken gekocht. Uitstekend geholpen en plaatsing verliep vlekkeloos. In sta dan ook te kijken van de minder goede recensies. De keuken is nog steeds perfect!
Reactie of foto toevoegen
“Levering volgens planning”
Door Arie op woensdag 1 nov 2017 17 | vestiging Rotterdam
Bij KVIK Rotterdam onze nieuwe keuken besteld en geleverd gekregen. Medewerker Raymond heeft ons goed geholpen bij het maken van de keuze van het type keuken. Levering van keuken en aanvullende onderdelen redelijk conform afgesproken planning. Montage vakwerk, prima verzorgd door Ronnie van Doorn (uit Utrecht), hij heeft zeer zorgvuldig gewerkt, hij verzorgde de afstemming met KVIK voor onderdelen die nageleverd moesten worden. Hij hielp en adviseerde ons ook over aanvullende werkzaamheden om de keuken af te werken. Vakman, zeer nauwkeurig en deskundig werker!
FOTO VAN ARIE
Reactie of foto toevoegen
“Absolute aanrader”
Door Juliette Wouters op dinsdag 1 mei 2018 18
Eind vorig jaar heb ik bij Kvik Heerlen de keuken Mano gekocht. Deze is recent, medio april, geplaatst. Ik ben zeer tevreden over het hele proces! Bjorn Knops van Kvik nam alle tijd om de voor mij perfecte keuken samen te stellen en om alle apparatuur uit te zoeken. Ook de plaatsing zelf, door een erg aardig en betrouwbaar iemand, is heel goed gegaan. Als alleenstaande en a-technische vrouw was ik erg huiverig voor de aankoop van een keuken plus alle technische zaken die geregeld moesten worden maar mede door de vakkundigheid van Bjorn is dit allemaal heel erg goed verlopen! Ik kan Kvik Heerlen absoluut aanraden!
FOTO VAN JULIETTE WOUTERS
Geplaatste keuken
Reactie of foto toevoegen
“Ontevreden over kwaliteit”
Door Else Top op woensdag 21 mrt 2018 18 | vestiging Amsterdam (Boulevard Westpoort)
Wij hebben een keuken gekocht bij Kvik in Westpoort Amsterdam. Mooie keuken, maar niet al te beste kwaliteit. Binnen een jaar was het aanrechtblad (kunststof beschadigd) en was een keukendeurtje schreef gaan zitten. Binnen twee jaar lekte de kraan. Waar we met name tegen aan lopen is de slechte service. Op verzoeken tot reparatie kregen we nauwelijks of met zeer veel vertraging een reactie en om er wordt geen speciale service geboden aan ons als klant. Voor de reparatie zelfs na zo'n korte tijd moeten we de hoofdprijs betalen. Zeer frustrerend. Mijn advies is, zoek een keukenbedrijf dat betere kwaliteit en betere service levert.
Reactie of foto toevoegen
“Dik tevreden met resultaat”
Door Ron Mulder op vrijdag 2 mrt 2018 18 | vestiging Wateringen
Het eerste kontakt met Kvik Wateringen was in 2016 toen wij bijna tot een bestelling waren overgegaan maar deze hebben moeten annuleren daar de aankoop van het nieuwe huis niet door ging. Daar deed men niet moeilijk over en ik liet weten terug te komen (Ja ja zullen ze gedacht hebben, dat horen wij vaker!). Een jaar later was het toch zover en vorig jaar september stond ik weer in de showroom in Wateringen bij Pieter Batist. Ik had heel wat keukenzaken achter de rug maar het aanbod, de stijl en de benadering van Kvik sprak mij toch het meeste aan. Samen met Pieter heb ik mijn droomkeuken gecreëerd en in die fase het randje van de Kvik mogelijkheden opgezocht. Wat is haalbaar en wat niet. Sparren met elkaar om het ultieme naar boven te halen en een droom te verwezenlijken. Wij zijn daar heel ver in gegaan en van de mogelijkheden die Kvik heeft (maar niet altijd direct in de showroom te zien is) het concept uitgebouwd tot in de slaapkamers toe. Uiteindelijk kwam er een vrachtwagen met 18 pallets aan materiaal en een installatieteam die wonderen verricht heeft. Daar niet alles op de tekentafel of op het computerscherm voorzien kan worden dient dit team uiterst flexibel te opereren bij de installatie. Dat is allemaal gelukt en heeft geresulteerd in een wondermooie keuken die zelfs bij mensen die er verstand van hebben respect afdwingt. Kvik, zo begrijp ik en ook afgaande op indrukken van andere kopers, is nog niet zo lang gevestigd in Nederland. Afgaande op de reactie heeft dat in het begin wellicht wat startproblemen gegeven. Met de ervaring die ik opgedaan heb i.c.m. de kwaliteit van het geleverde durf ik u Kvik voor 100 % te adviseren. Uiteindelijk telt alleen maar het resultaat en daar zijn wij dik tevreden mee!
FOTO VAN RON MULDER
Gerealiseerde keuken
Reactie of foto toevoegen
“Supergoede ervaring”
Door Steehouwer op dinsdag 26 mrt 2019 19 | vestiging Wateringen
Een nieuwe keuken kopen doe je niet zo vaak in je leven. Ik kon dus ook niet teren op goede of slechte ervaringen uit het verleden. Een paar randvoorwaarden en een budget, en dan is het zoeken naar de juiste klik met een keukenbedrijf. Goede vrienden van mij waren recent ook verhuisd, en hadden inmiddels een mooie keuken. Na wat dagen bij verschillende keukenboeren binnengelopen te zijn, heb ik toch het advies van mijn goede vrienden opgevolgd en heb een vrijblijvende afspraak gemaakt met Pieter Batist van KVIK Wateringen. Daar heb ik geen spijt van gehad. Pieter neemt de tijd om al je wensen om te zetten in een mooi ontwerp. Maar het eerste ontwerp, vond ik toch "te wit", dus bij de tweede afspraak, een nieuwe tekening gemaakt met andere materialen. Hout met wit. De Tinta keuken. Deze keuken was niet alleen mooier, maar ook iets duurder dan mijn eerdere keuken. Samen met Pieter hebben we gezocht naar andere merken apparatuur zonder in te leveren op kwaliteit. Zo heb ik nu 2 koel/vrieskasten ipv 1 grote koelkast en 1 grote vrieskast . Ik ben superblij met deze oplossing die ik zelf nooit bedacht zou hebben en die een heel stuk goedkoper bleek uit te vallen. Nu is het kopen van een keuken niet zo moeilijk, maar daarna begint het echte werk. Het inmeten van de keuken, het maken van het installatieplan, het leveren van de keuken en dan de installatie van de keuken. Het blad paste niet in de lift. Geen probleem er werd een buitenlift geregeld. Tijdens het transport was een hoekje van een keukenblad een beetje beschadigd. Geen probleem er werd gelijk een nieuwe blad besteld. De keuken werd netjes gemonteerd zodat ik gewoon kon koken. De Electricien was toch iets vergeten. Dat is mijn verantwoordelijkheid en niet die van KVIK. De installateur Raymond van KVIK (ik kan hem voor 100% aanbevelen) heeft het opgelost. Wat ik heb gemerkt is dat Pieter Batist een super team van mensen heeft die betrokken zijn bij het hele proces. Goede communicatie , samenwerken, afspraken nakomen en de klant centraal stellen. Problemen worden opgelost. Ik heb een SUPERGOEDE ERVARING met KViK-Wateringen en kan je van harte dit bedrijf aanbevelen. Betaalbare keukens en ook van goede kwaliteit, perfect geplaatst. Bedankt Pieter voor je geduld en advies, bedankt Maaike voor het plannen,checken en de communicatie. En bedankt Raymond voor het perfect monteren van de keuken. Ik geniet nog elke dag van het resultaat.
FOTO VAN STEEHOUWER
Keuken met half eiland
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door dr.F. Spies op zaterdag 8 aug 2020 20 | vestiging Leiderdorp
Onze ervaring behelst de gedrevenheid in combinatie met deskundigheid van de verkoper Ron Sohouka. Vertaling van onze ideale wensen naar bestaande mogelijkheden liep gëolied. De verkoper was vriendelijk, behulpzaam vanuit zijn gedegen kennis en was vooral niet opdringerig. Hetgeen wij zeer plezierig vonden. De afspraken werden correct nagekomen. De sfeer tijdens de besprekingen was zeer openhartig en plezierig. De uiteindelijke keuze en aflevering en de prijs van de KVIK Linea keuken was in alle opzichten naar onze tevredenheid verlopen. Na aflevering konden wij ten alle tijde terecht bij de heer Sohouka. Dank daarvoor.

Aanvulling ontvangen 10 augustus 2020: De aankoop van onze Kvik Linea keuken is afgeleverd. Onze aannemer heeft het zeer tot onze tevredenheid gemonteerd, de uiteindelijke afwerking moet nog plaats vinden. We zijn zeer tevreden met deze aankoop en goede van de heer Ron Sohouka begeleiding vanuit Kvik Leiderdorp.
Reactie of foto toevoegen
“Duurt lang”
Door Alex op donderdag 23 jul 2020 20 | vestiging Amsterdam (Villa Arena)
After 6 months of delay our kitchen is not completed yet. All the process is very frustrating and stressful. After the sale is done, nobody at Kvik Arena seems to be responsible for anything, salesperson only blaming colleagues from planning department and others, not answering emails & phone. Clearly, many things can go wrong and we expected delays and problems, but not like this. So irresponsible and careless, never had such an experience, even though I'm an interior designer and dealing with suppliers and contractors quite often.
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt”
Door Rembrandt Brandjes op zaterdag 11 jul 2020 20 | vestiging Leiderdorp
Eind 2019 keuken gekocht bij KVIK Leiderdorp voor ons woonhuis in Voorschoten. Ron Souhoka heeft ons op een vriendelijke en deskundige manier geadviseerd bij het ontwerpen en configureren van de keuken. Ron heeft veel geduld en dwingt je niet tot een overhaaste beslissing. De keuken is rond de kerstdagen geïnstalleerd door de deskundige mannen van Christcfccr en in Januari 2020 is als kers op de taart het werkblad van composiet door Jetstone geplaatst. De keuken is prachtig en praktisch geheel naar onze verwachting een goed resultaat! We genieten er iedere dag van en hopen er nog vele jaren van te genieten. Bedankt KVIK Leiderdorp en in het bijzonder Ron Souhoka!
FOTO VAN REMBRANDT BRANDJES
Witte keuken met greeplijsten
Reactie of foto toevoegen
“Denkt mee”
Door Christcfccr B.V. - Christofoor Brandjes op donderdag 9 jul 2020 20 | vestiging Leiderdorp
In samenwerking met Kvik Leiderdorp en specifiek Ron Souhoka een geweldige keuken mogen plaatsen voor een zeer tevreden klant in Amsterdam! Ron denkt mee, geeft kundig advies en is zeer prettig om mee samen te werken! Op naar de volgende Ron!
FOTO VAN CHRISTCFCCR B.V. - CHRISTOFOOR BRANDJES
Greeploze keuken
+ Toon extra foto van Christcfccr B.V. - Christofoor Brandjes
Reactie of foto toevoegen
“Dank voor het meedenken”
Door Max en Kees op vrijdag 1 mei 2020 20 | vestiging Leiderdorp
Beste lezer, Op basis van eerdere ervaringen, kozen we voor een bezoek aan KVIK om ons te oriënteren op een nieuwe keuken. We werden in Leiderdorp vriendelijk ontvangen, met rust gelaten om te kijken en keuren (fijn!), en netjes te woord gestaan bij vragen. We gingen weg met wat ideeën en catalogi en een goede indruk van de zaak. Na thuis wikken en wegen en andere sites bezoeken, togen we weer naar KVIK Leiderdorp. Daar ontmoetten we Ron, die onze rots in de branding bleek in de woelige baren van de keukenwereld. Wij zijn geen keukenhelden, maar hadden wel specifieke wensen. Een kleine keuken, passend in een jaren 30 omgeving, met een grote koelkast en een 'eiland' dat de eetkamer inspringt. Dit alles met behoud van een grote inbouwkast. En er ook zou een lichtkoepel worden geplaatst, waar rekening mee moest worden gehouden ivm proporties/visueel. Ron (met meer dan 20 jaar ervaring in deze branche) kan volgens ons toveren. Hij kwam met inspirerende suggesties en duidelijke plannen. Hij wist onze wensen om te zetten in een mooie en werkbare keuken. De keuken werd geleverd en keurig geplaatst. De koelkastdeur zou pas later geleverd worden (wisten we), het ging namelijk om een nieuw model. Ook dit is vakkundig geplaatst. De monteurs gaven ons als tip de vaatwasser niet automatisch te laten openen na zijn programma, dat is slecht voor het blad. Dank voor het meedenken! We hebben vanaf de bestelling ook met Ron soms gemaild of gebeld met wat vragen en kregen snel reactie. Nu we meer op orde zijn (verhuizing), hebben we Ron laten weten dat we hem graag een keer hier willen ontvangen, zodat hij de uitvoering van zijn tekening in persoon kan bewonderen. Professioneel en meedenkend.
FOTO VAN MAX EN KEES
Reactie of foto toevoegen
“Soepel gegaan”
Door Gerbrich op zondag 19 apr 2020 20 | vestiging Heerhugowaard
Ik kan Kvik Heerhugowaard aan iedereen aanbevelen. De keukens zijn super mooi en de service was ook echt top. Het contact met Thijs was erg prettig, zowel tijdens het uitzoeken van de keuken als daarna. Ook het bestellen en bezorgen ging helemaal soepel. De keuken is super strak geïnstalleerd, waarbij echt op de details gelet is. In één woord super.
Reactie of foto toevoegen
“Geplaatste keuken”
Door Charles Bongaerts op maandag 10 feb 2020 20 | vestiging Den Bosch
Al jaren was ik bezig om een keuken te vinden die past bij de uitstraling van onze woonruimte. Bij geen enkele leverancier had ik het gevoel; die begrijpen mij en daar wil ik zaken mee doen. Bij KVIK was het eigenlijk direct raak. Goede luisteraars met veel geduld, praktische oplossingen maar vooral duidelijkheid over mogelijkheden en prijs. Zeker een aanrader als je een serieuze partner zoekt die ook nog eens heel verrassend kan zijn
Reactie of foto toevoegen
“Tijdloos”
Door Tanja & Rafael op zondag 9 feb 2020 20 | vestiging Leiderdorp
We zijn super blij met onze nieuwe KVIK keuken. Zeer vriendelijke service. Duidelijke communicatie en reageren snel. Tijdloos design. Zeker 'n aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Super tevreden”
Door Rona op maandag 13 jan 2020 20 | vestiging Son
Vorig jaar een huis gekocht waarbij de jaren 70 Bruynzeel keuken duidelijk toe was aan vervanging. Daarom zijn we begonnen met een oriënterend rondje door Eindhoven en omstreken om te kijken wat we precies willen. Yasmine sprak ons aan bij Kvik, het was zo verfrissend een enthousiaste verkoper te spreken ipv de welbekende, vervelende keuken-verkoop praatjes en dat samen met de mooie designs van Kvik hebben we besloten om bij Yasmine onze matzwarte keuken aan te schaffen. Zelfs het ontwerpen van de keuken was gezellig en het resultaat mag er ook zijn! Wij hebben de keuken nu bijna een jaar staan, zijn super tevreden over de aftersales en de kwaliteit. Nogmaals dank Yasmine en kvik!
FOTO VAN RONA
Matzwarte keuken
Reactie of foto toevoegen
“Goed geregeld”
Door Jan van Hest op zaterdag 28 dec 2019 19 | vestiging Breda
Super tevreden over de service en hun klantvriendelijkheid! Tijdens het gesprek en tekenen van de keuken werd er goed meegedacht en werden er passende oplossingen geboden voor onze wensen. Wat ik erg fijn vond, was dat er geen gedwongen sfeer hing, wat we bij andere keukenzaken wel hadden. Ook de levering en plaatsing van de keuken waren volgens afspraak en verliepen vlot. Toen wij na een week toch nog extra toevoegingen wilden, was ook dit zo geregeld. Kortom, erg professioneel en zeker een aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Klasse”
Door Onno Meinema op donderdag 12 dec 2019 19 | vestiging Wateringen
Uitermate tevreden over de keuken en hoe die geplaatst is; klasse werk! De keuze op het model en welke onderdelen er nodig waren was snel gemaakt. De adviseur werkte efficiënt en zorgde bij wijzigingen snel voor nieuwe documenten en tekeningen. De vragen over prijzen duurden wat langer en hadden wat een kattebelletje nodig. Afspraken over levering en plaatsing waren duidelijk. Het plaatsen zelf, toch de kers op de taart, was een prima. De monteur werkte erg netjes en nam de tijd om alles goed te plaatsen en af te stellen. Bij de montage bleek de quooker niet geleverd maar die werd na overleg met de winkel snel nabezorgd. Voordat de monteur vertrok was alles goed geïnstalleerd en uitgelegd.
Verbeterpuntje is de nazorg. We hadden een kleine beschadiging op het blad en die vraag staat nog steeds open.
FOTO VAN ONNO MEINEMA
Strakke keuken
+ Toon extra foto van Onno Meinema
Reactie of foto toevoegen
“Gelukkig”
Door Janine op vrijdag 6 dec 2019 19 | vestiging Den Bosch
Goed geholpen bij de aanschaf, levering volgens afspraak en geweldige monteur Bas die de keuken geplaatst heeft. Ik ben er erg gelukkig mee en kan iedereen een keuken van KVIK Den Bosch aanraden!
Reactie of foto toevoegen
“Echt top”
Door K. Schagen op vrijdag 29 nov 2019 19 | vestiging Heerhugowaard
Recent is onze nieuwe keuken geplaatst. We zijn vanaf het begin tot het einde erg goed geholpen. Service is van hoog niveau. De medewerkers zijn erg behulpzaam en denken goed mee. Het resultaat is echt top. Echt een aanrader om hier je keuken aan te schaffen.
REACTIE VAN KVIK HEERHUGOWAARD THIJS KAPTEIN
Bedankt voor het vertrouwen en de mooie Reactie.
Het is een plaatje geworden.
Veel plezier met jullie mooie Kvik Keuken.
Groet Thijs Kaptein
Reactie of foto toevoegen
“Goed behandeld”
Door Stefan van W op zondag 17 nov 2019 19 | vestiging Breda
Wij hebben in 2018 de Mano keuken besteld en deze is in 2019 geplaatst. In de tussentijd is het werkblad wat wij hadden gekozen uit het assortiment gehaald, dit is echter netjes opgelost en hebben we een ander blad uitgezocht. Wij zijn goed geadviseerd en erg tevreden over de klantvriendelijkheid...zowel persoonlijk als over de mail zijn wij altijd goed geholpen. Ook de monteur was zeer kundig en klantgericht. Wat ons betreft een dikke aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Heel prettig”
Door Dennya op vrijdag 15 nov 2019 19 | vestiging Woerden
Een week geleden is de keuken geplaatst en helemaal naar onze verwachting! Wij hadden direct een "klik" met de prachtige keukens van KVIK (Prato) en zijn bijzonder goed ontvangen in Woerden (door Nienke). Het is jammer dan er negatieve recensies op internet staan over andere filialen. Wij hebben deze ervaring totaal niet. Kregen snel reactie bij vragen, denken goed mee en het inmeten, brengen en plaatsen van de keuken ging ook allemaal soepel! Vooral heel prettig dat je geen druk voelt om snel een keus te maken. Kortom, ga vooral eens langs voor een kennismaking met de KVIK keukens.
FOTO VAN DENNYA
Keuken met barkrukken
Reactie of foto toevoegen
“Boos”
Door Jan op dinsdag 29 okt 2019 19 | vestiging Amsterdam (Villa Arena)
5 maanden geleden bij kvik villa arena Amsterdam een keukenbar, bestaande uit 2 houten delen, besteld en aanbetaald. 2 Weken na de bestelling worden we gebeld wat eigenlijk de bedoeling is van onze order. Er was dus niets besteld. De verkoper beloofde ons direct de bestelling te plaatsen en het zou ca 4 weken duren voor levering. Na 4weken gebeld en dezelfde verkoper vertelde dat het blad in een verkeerde maat was geleverd en hij ging meteen een nieuwe bestellen. Weer 4 weken later gebeld naar een andere verkoper en wat blijkt, de eerste verkoper had het helebestelverhaal verzonnen en dus was er niets besteld.Deze verkoper beloofde dat het nu echt goed ging komen en weer werdt er een bestelling geplaatst. Na enige tijd wordt er gebeld dat de keukenbar binnen is en de monteur volgens afspraak het blad komt monteren en plaatsen. Op de afgesproken dag komt er niemand opdagen en wij bellen met kvik. De monteur is onbereikbaar en het blad ligt nog onbehandeld in het magazijn. Kortom, we zijn 5 maanden verder en nog steeds geen keukenbar. Zo boos en verdrietig de bestelling maar geannuleerd en voor ons nooit meer KVIK!!
REACTIE VAN JAN
Vandaag van KVIK een dinerbon ontvangen met excuses ter compensatie voor de vervelende ervaring. Dit verzacht de pijn enigszins.
Reactie of foto toevoegen
“Denk goed mee”
Door Vincent Balsters op maandag 16 sep 2019 19 | vestiging Den Bosch
De ruimte die wordt geboden om mee te denken met de klant in zijn wensen is maximaal ook al vraagt dit van KVIK toch meebewegen en afstemming!!! Ik heb de Corpus + apparatuur bij KVIK afgenomen, fronten bij Houtmerk Breda en de bladen bij StoneCenter Delft. Romy en Otto waren actief betrokken en dachten mee. Bas en Cor hebben de keuken gemonteerd.
Reactie of foto toevoegen
“Super service”
Door J.L Smith op vrijdag 13 sep 2019 19 | vestiging Almere
Super service en transport vriendelijk jpersoneel en een super keuken zeer tevreden boven verwachtingen goede gemotiveerde verkoper en weet waar ze over praten
REACTIE VAN AREND HUIZINGA
Beste mevrouw Smith, Als winkel is het altijd fijn om te horen dat u blij bent met uw aankoop en begeleiding. Wij wensen u dan ook heel veel plezier met de keuken. Met vriendelijke groet, Arend Huizinga
Reactie of foto toevoegen
“Goed verlopen”
Door Willem Sonneveld op vrijdag 30 aug 2019 19 | vestiging Barendrecht
We hebben een XXL keuken gekocht bij Kvik in Barendrecht en zijn zeer blij met de extra diepte en hoogte. Van eerste orientatie tot uiteindelijke montage is alles goed verlopen. De communicatie met keukenadviseur Hans den Ouden was prettig en helder. Ik zou zeker aanraden om een kijkje te nemen bij Kvik!
Reactie of foto toevoegen
“Goed geluisterd”
Door Joke op woensdag 28 aug 2019 19
Een prachtige keuken gekocht bij KVIK Duiven. Een keukenzaak waar ze luisteren naar de wens van de klant. Geen opdringerige verkopers. Precies was wat we zochten. De transparante prijzen zijn erg fijn. We hebben het ontwerp een aantal keren aangepast. Na elke wijziging kregen we keurig een nieuwe offerte. Al onze wensen werden serieus genomen. Toen we aangaven onze oude apparatuur te willen hergebruiken was dit geen enkel probleem. Ook werd er niet moeilijk gedaan dat we de overige apparatuur zelf ergens anders wilden aanschaffen. We hebben de kasten laten monteren, maar de keuken zelf geplaatst. De kasten zijn keurig gemonteerd. En voor het plaatsen kregen we heldere instructies op papier. Kortom: bij Kvik Duiven staat de wens van de klant centraal! En het resultaat is een kwalitatief goede keuken precies naar wens en binnen ons budget.
FOTO VAN JOKE
Witte keuken met zwart blad
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Fienke op woensdag 14 aug 2019 19 | vestiging Leiderdorp
Bij KVIK-Leiderdorp keuken Tinta aangeschaft met een mooi aanrechtblad van Jetstone. Erg tevreden over advies en het meedenken door Ron, afleveren en montage door Donny en Peter, inmeten, installatie en puntjes-op-de-i door Ronald, het prettige contact met winkel en medewerkers en vooral het eindresultaat!
Reactie of foto toevoegen
“Aanraden”
Door Fam. Kooijman op maandag 15 apr 2019 19 | vestiging Almere
Keuken gekocht.. Zijn goed geholpen men nam er de tijd voor... Wel zaten er wat foutjes in de bestelling..maar deze zijn weer hersteld. Ook klopte de rekening niet en heb deze zelf moeten laten aanpassen. Levering en montage op afgesproken dag.. keurig geregeld !! Top monteurs..!! Mijn advies..bij ontbreken van onderdelen ( in ons geval een filter voor de afzuigkap ) hou de klant op de hoogte ... Wij zouden dit bedrijf zeker aanraden.
REACTIE VAN AREND HUIZINGA
Beste heer en mevrouw Kooijman, Hartelijk dank voor uw beoordeling. En dank voor de feedback, we zullen dit meenemen voor de toekomst. We wensen jullie veel kookplezier met de nieuwe keuken. Groet, Arend Huizinga Kvik Almere
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Hester op donderdag 21 mrt 2019 19 | vestiging Almere
We hadden echt een nieuwe keuken nodig. Door ervaringen uit het verleden waren we een beetje huiverig om rond te kijken, dus we schoven het voor ons uit. Al die gladde praatjes, mooie aanbiedingen die vervielen als je niet meteen een beslissing nam, enzovoort.

Uiteindelijk gingen we toch maar eens kijken, bij die nieuwe vestiging van KVIK in Almere. Twee uur later schudden we de hand van Arend en een paar dagen later ontvingen we een mooi ontwerp voor een goede prijs in onze mailbox. Nog een paar kleine aanpassingen in het ontwerp en twee maanden later werd de nieuwe keuken al geplaatst.

Arend komt zijn afspraken na en levert een goede service. Na de montage hadden we nog een paar vragen. Al snel stond de monteur weer bij ons voor de deur.

Toen de keuken werd geplaatst bedachten we dat we ook nieuwe vensterbanken wilden, in hetzelfde materiaal als het werkblad. Een paar weken later werden ze al geplaatst.

Geen verkeerde bestellingen, geen kapotte deuren, apparatuur die werkt: de keuken ziet er nog mooier uit dan op de tekening! En ook de werkzaamheden verliepen prettig. De monteur had korte lijnen met een stucadoor en schilder, dus het werk verliep soepel.

Ben je aan het rondkijken voor een keuken? Loop eens binnen bij KVIK Almere! Wij zijn zeer tevreden en heel blij met onze nieuwe keuken!
REACTIE VAN AREND HUIZINGA
Beste Hester, Hartelijk dank voor de complimenten, ook wij als winkel zijn trots op het eindresultaat. En vooral blij voor jullie dat we aan al jullie verwachtingen hebben kunnen voldoen. Als jullie in de buurt zijn kom gerust nog een langs voor een kop koffie. Veel plezier met jullie keuken. Groet, Arend Huizinga
Reactie of foto toevoegen
“Juridisch gedoe”
Door Arco op vrijdag 1 feb 2019 19 | vestiging Rotterdam
In juni 2018 is een keuken geplaatst voor een totaalbedrag van € 16.500. Nu 8 maanden later werkt de verlichting niet, de afzuiger half (de kou komt gewoon naar binnen, niet tegenaan te stoken), de kastjes hangen scheef, elektra verkeerd gemaakt met als gevolg dat de aardlekschakelaar circa 10 x per dag de stroom (en de zonne-panelen)uitschakelt, de muren en het plafond zijn beschadigd, de bedrading hangt los uit de muur, afwasbare coating op de muur zuigt de spetters op ipv dat het ze afstoot en zijn er niet meer af te krijgen, krijg geen reactie meer op mijn klachten. Er wordt nu een juridische procedure gestart. Keukens zien er mooi uit, maar de rest van Kvik is bagger.
Reactie of foto toevoegen
“Garderobekasten”
Door Ad van Dijk op vrijdag 9 nov 2018 18 | vestiging Den Bosch
Het betreft 5 elementen garderobekasten met deuren in twee delen. Prijs op basis van zelf in elkaar zetten. Bij de aankoop vermeld dat de plint niet van toepassing was. Stond wel op de bon en bij tekenen er doorheen geglipt. Terug gebracht en geld terug gekregen. Bij twee kasten zaten verkeerde boven tussen en onderplaten, gebeld, kon de zelfde dag de goede ophalen. Bij een kast vijf foute scharnieren. Eigenlijk verkeerde inwendige lades waardoor de deur niet ver genoeg open kon. Opgelost met scharnieren die verder dan 90 graden open kunnen. Gebelden kon de scharnieren ophalen. Twee zicht zijplaten besteld daardoor twee zijpanelen van twee kasten vervielen. Dat is ongeveer twee maal 100 euro te veel betaald. Op reclameren kreeg ik het antwoord dat dit normaal was en logistiek nu eenmaal zo ging bij KVIK. Deze logistiek kwam de kwaliteit te goed volgens de eigenaar van KVIK Den Bosch. Ze gooide zelf maandelijks een container van dit soort kastdelen weg. Tis nu eenmaal zo geregeld bij KVIK. Deze Logistieke misser kost mij ongeveer 200 euro. De deuren van de kasten bestaan uit twee delen. Totaal 208 cm hoog. Deze deuren moeten gekoppeld worden. Handgrepen er bij besteld. De gekregen handgrepen zijn er in twee soorten. Wij kregen de soort waardoor ereen extra koppelstukje in de twee deuren geschroeft moet worden. Dat is drie mm dik en stoot tegen de sluitkant. Gaat daar beschadigen. Er bleken later (liet de magazijn medewerker zien toen ik de eerder genoemde scharnieren op ging halen) de zelfde handgrepen te zijn die tegelijk de twee deuren koppelen. Dat was de enige passende professionele oplossing. Niets over vertelt bij de verkoop. Reaktie van de eigenaar KVIK de Bosch. HET SYSTEEM levert deze (verkeerde) handgrepen automatisch. HET SYSTEEM zorg daardoor voor kwaliteit en lage prijzen. De goede handgrepen, die dus mooi afgewerkt koppelen, had ik zelf moeten bedenken bij de bestelling. Ook hier weer verwijzing naar mij als klant die het fout gedaan had en toch zelf de handtekening gezet had op het koopcontract. Wat ben ik toch een domme klant.
Reactie of foto toevoegen
“Prima maar aftersales minder”
Door Leonard op zondag 4 nov 2018 18
Keuken bij Kvik Heerlen gekocht. Zeer tevreden: fijn personeel, goed materiaal en prima installatie. Nog een tip voor Kvik: Denk ook eens aan de aftersales. Na de plaatsing niets meer vernomen!
Reactie of foto toevoegen
“Complete keuken”
Door Mark Jonkman op zaterdag 20 okt 2018 18 | vestiging Breda
Complete keuken gekocht en laten installeren. goede service en zeer vriendelijke verkopers en monteurs. Monteur aan huis erg professioneel en weet wat vakwerk is. Heel erg blij met onze nieuwe keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Vlekkeloze montage”
Door Iris op zondag 14 okt 2018 18 | vestiging Utrecht
Wij zijn voor onze Mano keuken naar de vestiging in Utrecht gegaan en wij zijn er onzettend blij mee! Wij werden geholpen door Coen Boorsma en de keuken is geplaatst door Ronnie van Doorn (Van A tot Z Renovatie Restauratie). Er werd goed en eerlijk advies gegeven en zij waren altijd bereikbaar. De keuken werd netjes op tijd geleverd en de montage ging vlekkeloos. Al met al zouden wij dit iedereen aanraden!
FOTO VAN IRIS
Mano keuken
Reactie of foto toevoegen
“Complete keuken”
Door De Both op vrijdag 5 okt 2018 18 | vestiging Breda
Een complete keuken, alles erop en eraan. Perfecte prijs, snelle levering. Vriendelijk personeel. Complimenten aan Marcel !
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij met keuken”
Door Haan op zaterdag 23 jun 2018 18 | vestiging Den Bosch
Ik heb medio 2015 hier een complete Mano-keuken gekocht, inclusief montage. Zowel de begeleiding, prijs-kwaliteitverhouding, montage en afhandeling was zeer prettig en goed. Niets dan lof voor Esther Roem (begeleidingtijdens het aankoopproces) en monteur Lambert die de keuken supernetjes heeft gemonteerd. Nu na 3 jaar in functie maakt de keuken me nog elke dag heel blij.
Reactie of foto toevoegen
“Niets dan lof”
Door S.van Petersen op dinsdag 19 mrt 2024 24 | vestiging Apeldoorn
Geweldig bedrijf! Binnen 1,5 uur een prachtige keuken gekocht bij Freddy en Jorn heeft hem er snel en top ingezet! Niets dan lof voor dit bedrijf!
FOTO VAN S.VAN PETERSEN
+ Toon extra foto van S.van Petersen
Reactie of foto toevoegen
“Zeer blij”
Door Corine Tekelenburg op woensdag 28 feb 2024 24 | vestiging Amersfoort
Zeer vriendelijk personeel en goede service. Wij zijn zeer blij met onze Kvik keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer blij met de nieuwe bijkeuken”
Door Michael Holthuis op woensdag 21 feb 2024 24 | vestiging Woerden
Al langere tijd wilde wij thuis een vernieuwing van de bijkeuken en voor het was-gedeelte. Na een aantal offertes te hadden opgevraagd, hebben we gekozen om te laten realiseren bij Kvik Woerden en zijn we keurig geholpen door Chris. De communicatie is duidelijk, er wordt goed meegedacht en de prijs sluit tevens goed aan bij onze wensen en maximale bedrag. Wat er fijn is, dat de afspraken altijd worden nagekomen als er wat gezegd wordt. Waar veel bedrijven vaak puntjes laten vallen is bij de communicatie en het nakomen van de gemaakte afspraken. Bij Kvik was dit zeker niet het geval. Alles was duidelijk, transparant en we wisten precies waar we aan toe waren. Ook de monteurs die alles kwamen plaatsen waren erg vriendelijk en vakkundig.
We zijn enorm blij met het resultaat. Mooie grote opbergkasten aan weerszijden, wasmachine en droger passen er zoals we wilden ook perfect in.
Wat verder erg fijn was, is dat de after-service ook uitstekend verliep. We wilde namelijk achteraf toch nog 1 extra la in de kast. Dit was ook geen probleem en zijn we netjes mee geholpen zonder gedoe. Zeker een aanrader om hier je kasten te bestellen.
FOTO VAN MICHAEL HOLTHUIS
+ Toon extra foto van Michael Holthuis
Reactie of foto toevoegen
“Alles is volgens afspraak uitgevoerd”
Door Jeanne de Bresser op dinsdag 20 feb 2024 24 | vestiging Son
Bijzonder tevreden met de nieuwe keuken. Verkoper die verstand van zaken heeft en begrijpt wat de klant wil en daar op inspeelt. Goede communicatie en er op toe ziet dat alles volgens afspraak uitgevoerd wordt. Inbouwapparatuur van goede kwaliteit, keuken keurig gemonteerd.
Reactie of foto toevoegen
“Uiterst tevreden”
Door Janny en Bram Aarnoutse op zaterdag 17 feb 2024 24 | vestiging Leiderdorp
Sneller dan verwacht kregen wij ons appartement toegewezen en moesten daardoor op korte termijn verhuizen. Bezoeken aan en telefonische contacten met een aantal keukenleveranciers voor levering en plaatsing van een keuken, werden beantwoord met 3 tot 6 maanden.... Totdat we Kvik belden en direct een zeer aangenaam gesprek hadden met adviseur Ron Souhoka. Met de mededeling, bij Kvik is de levertijd en plaatsing in 6 weken te realiseren, zijn we in gesprek gegaan met een enthousiaste man met jarenlange ervaring, uiterst vakkundig, maar ook service- en oplossingsgericht. Door het stellen van de juiste vragen en het meedenken met onze wensen, heeft hij voor ons de meest ideale keuken samengesteld voor de beperkte ruimte in ons appartement, op basis van goede adviezen, creatieve oplossingen en tips. Zelfs het wel of niet "uitvullen" van een klein stukje muur, wat achteraf niet nodig was, had Ron voorspeld. Vragen werden snel beantwoord en afspraken volledig nagekomen. Daarnaast is de keuken op de afgesproken datum door het vakkundige montageteam geplaatst en is de week daarna het prachtige werkblad gemonteerd.Wij zijn dan ook uiterst tevreden met onze Kvik keuken, de service en last but not least het fijne contact met Ron Souhoka. Op zoek naar een nieuwe keuken? Zoek niet verder, maar maak een afspraak met Kvik-Leiderdorp
FOTO VAN JANNY EN BRAM AARNOUTSE
+ Toon extra foto van Janny en Bram Aarnoutse
+ Toon extra foto van Janny en Bram Aarnoutse
Reactie of foto toevoegen
“Een badkamermeubel en bakamerkast”
Door Fam. Vendrik op woensdag 31 jan 2024 24 | vestiging Den Bosch
Wij hebben bij KVIK een badkamermeubel en een badkamerkast gekocht. Deze zijn door KVIK gemonteerd. We zijn zeer tevreden over (de kwaliteit van) deze artikelen en onze badkamer is er een stuk fraaier van geworden. De monteur van KVIK (Cor) heeft prima werk geleverd en waar nodig maatwerkoplossingen bedacht en uitgevoerd. Er zijn ook enkele aandachtspunten: De levering en montage zou aanvankelijk in december 2023 plaatsvinden, maar moest een maand worden uitgesteld vanwege het ontbreken van een belangrijk onderdeel.
Bij de uiteindelijke levering bleken er toch nog onderdelen te ontbreken (1 handgreep kastdeur, 6 planken voor de badkamerkast en de push-up wastafelstoppen) of niet de juiste afmeting te hebben (zijpaneeltjes wastafelmeubel). Dit kon gelukkig op de dag van de montage allemaal nog uit het magazijn worden nageleverd, waardoor de oplevering toch op de afgesproken dag kon plaatsvinden. Onze aanbeveling is om voorafgaand aan de levering in het magazijn goed te controleren of de levering compleet is, dat voorkomt ergernis en extra werkzaamheden (heen en weer rijden) op de dag van de montage.
Reactie of foto toevoegen
“Fijne service”
Door Lennert Stoter op zaterdag 2 dec 2023 23 | vestiging Leiderdorp
Doordat er een kindje op komst was, hebben wij onze inbouw koelkast vervangen voor een inbouw koel-vries combinatie. Dit betekende dat de deur panelen niet meer overeen kwamen met hoe het origineel was. Onze keuken kwam bij Kvik vandaan dus mijn eerste keuze was om daar om hulp te vragen. Twee keer een bezoekje gebracht en vervolgens 3x gemaild met de hulp vraag. Helaas zonder echte reactie. Bij (toch nog) een derde bezoekje aan de winkel kwam ik bij Ron aan zijn bureau. Wat een held is deze man! Ron begreep het gelijk en helaas was onze exacte kleur van de deur panelen niet meer in het assortiment van Kvik. Het zou iets afwijken en daarvoor alle begrip. Maar Ron heeft nog wat verder mee gedacht hoe we wel de originele kleur kunnen behouden en minder extra materiaal benodigd is. Met deze oplossing staat mijn Kvik keuken straks weer helemaal te shinen. Ron, een mega bedankt voor jou in het bijzonder. Door dit soort service kom ik graag nog een keer terug en heb dit ook al aan mijn omgeving verteld. Topper ben je!
Reactie of foto toevoegen
“Wij zijn 100% tevreden”
Door Marieke op zaterdag 25 nov 2023 23 | vestiging Zoetermeer
Nieuwe keuken aangeschaft en laten monteren. Vanaf het eerste oriëntatiebezoek tot aan de oplevering oplevering 100% tevreden! We zijn uitstekend begeleid hierin door Patricia. In meerdere bezoeken aan de showroom zijn we uitgebreid te woord gestaan om al onze wensen te bespreken zonder verkooppraatjes, er werd alle keren alle tijd voor ons genomen. Duidelijk, transparant en zeer betrokken tot aan de oplevering. Ook de montage is keurig en naar volle tevredenheid gedaan. Nu alleen maar aan het genieten van het eindresultaat, heel blij mee!
Reactie of foto toevoegen
“Een perfect eindresultaat”
Door Familie Buné op zondag 12 nov 2023 23 | vestiging Leiderdorp
Verkoper Ron Souhoka heeft ons uitstekend geholpen. Hij neemt de tijd voor je, denkt goed mee en komt met goede oplossingen. Je merkt dat hij veel ervaring heeft. Hij werkt ook goed samen met zijn collega's die de keuken inmeten en monteren. Hierdoor konden we steeds kleine aanpassingen doen waardoor het eindresultaat voor ons perfect is. We hadden een uitdaging met een keukenraam dat met de onderste kasten overlapten. Ook hier heeft Ron een mooie oplossing voor bedacht samen met zijn team.
FOTO VAN FAMILIE BUNÉ
+ Toon extra foto van Familie Buné
+ Toon extra foto van Familie Buné
Reactie of foto toevoegen
“Slechte nazorg”
Door de Wit op vrijdag 20 okt 2023 23 | vestiging Amsterdam (Boulevard Westpoort)
Garantie en service ver onder de maat. Enkele jaren geleden (3jaar) keuken en badkamermeubel gekocht. De naad van de lade van het badkamermeubel gaat nu openstaan. Dit gemeld aan de winkel. Reactie is: schade kan enkel ontstaan bij
blootstelling aan vocht, en helaas valt vochtschade niet onder de garantie! Beetje vreemd voor een badkamer meubel. Men heeft nog wel een korting (27%) aangeboden voor een nieuw te kopen lade van ca. € 150,00. Of je verkoopt geen badkamermeubels als deze niet tegen vocht kunnen of je verteld de klant eerlijk dat het badkamermeubel niet vochtig mag worden.
FOTO VAN DE WIT
Reactie of foto toevoegen
“Een mooie keuken maar echt hele slechte service”
Door Steffi van der Leeuw op maandag 16 okt 2023 23 | vestiging Son
We hebben in maart een keuken gekocht bij Kvik Eindhoven. We zijn tevreden over de keuken en installatie. (We kregen welliswaar de verkeerde oven en een aantal onderdelen misten, maar dit is na een tijd opgelost. Het viel ons toen al op dat je overal zelf achteraan moet en heel vaak contact moet opnemen voordat er iets gebeurt). Nu zijn er een aantal defecten, maar er wordt gewoonweg niet gereageerd op mailtjes. Als je dan belt (en er iemand oppakt, want dit komt ook niet vaak voor) wordt er aangegeven dat ze niets voor je kunnen doen en dat je contact op moet nemen met je eigen verkoopster. Zij reageert gewoon niet, of ze reageert (na veel mailen en bellen) en er gebeurt niks (we wachten nu al 6 weken). Kortom, mooie keuken maar echt hele slechte service!
Reactie of foto toevoegen
“Een prima ervaring”
Door Pim op vrijdag 6 okt 2023 23 | vestiging Leiderdorp
Prima ervaring met Kvik. Dit was onze tweede keuken bij hun. Deskundig advies van verkoper Ron.
Reactie of foto toevoegen
“Een stoere en robuuste keuken”
Door Pleunie Visser op dinsdag 30 mei 2023 23 | vestiging Leeuwarden
Wij hebben onze KVIK TINTA keuken bij KVIK Leeuwarden gekocht. Kvik is een fijne winkel met een persoonlijke benadering naar de klant. Wij zijn het hele proces goed geholpen door Dineke Knop, niets was te gek. Een afspraak is zo gemaakt en aanpassingen werden in 3D zo aangepast als we toch het ontwerp iets wilden veranderen. We hebben onze keuken nu drie weken. Wat een rijkdom! Ons eiland is 3m lang, je kunt je voorstellen hoeveel fijne opbergruimte daar in zit. De lades bewegen soepel, het materiaal is degelijk. Een stoer en robuust uiterlijk! Ook de kastenwand met grote vriezer en koelkast is een groot succes. Alles werd op tijd geleverd en in 2 dagen tijd door een ontzettend kundige installateur geplaatst. Wij zullen KVIK Leeuwarden dan ook bij iedereen aanraden!
FOTO VAN PLEUNIE VISSER
+ Toon extra foto van Pleunie Visser
+ Toon extra foto van Pleunie Visser
REACTIE VAN MASCHA VAN DEN BELT
Hoi, mag ik vragen welk ral nummer je op de (warm grijze) muur hebt?

Groeten Mascha
REACTIE VAN PLEUNIE
Jazeker! Dat is muurverf extra mat van Le NOIR & Blanc en dan de Oakland taupe

Groeten Pleunie
REACTIE VAN MASCHA VAN DEN BELT
Bedankt voor de snelle reactie! Veel plezier met de mooie keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Zeker een aanrader”
Door G. Keep op dinsdag 30 mei 2023 23 | vestiging Enschede
Een keuken gekocht bij KIVK Enschede. Een fantastische service en we hadden alle tijd om een keuken uit te zoeken. Ook eenmaal een keuken uitgezocht en gekocht en er na enige tijd vragen waren nam men alle tijd hiervoor. De levering ging volgens planning. De montage werd super gedaan door Age. Eventuele kleine opmerkingen en vragen werden door hem op een goede en adequate wijze gedaan. Alle lof voor KIVK Enschede en zeker een aanrader.
FOTO VAN G. KEEP
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Michel en Renske op maandag 8 mei 2023 23 | vestiging Leiderdorp
Wij hebben voor de 2e keer een keuken bij Ron Souhoka gekocht bij KVIK Leiderdorp en zijn heel erg tevreden. Alles is helemaal zo geworden zoals we het bedacht hebben. Echt een aanrader om hier naar toe te gaan.
FOTO VAN MICHEL EN RENSKE
+ Toon extra foto van Michel en Renske
+ Toon extra foto van Michel en Renske
Reactie of foto toevoegen
“Een prachtige keuken”
Door Merijn de Buisonjé op zondag 7 mei 2023 23 | vestiging Leiderdorp
Bij ons eerste bezoek aan Kvik Leiderdorp zijn wij in contact gebracht met Ron Souhoka. Hij heeft samen met ons de droomkeuken samengesteld waar we naar op zoek waren. Doormiddel van het stellen van de juiste vragen, tips en adviezen kwamen wij er door Ron langzaam achter wat een keuken ons moest bieden en welke onderdelen juist overbodig zijn. Er gaat veel tijd en overleg in zitten, maar een keuken koop je natuurlijk ook niet elke dag. Ron is een enthousiaste verkoper die veel verstand heeft van zijn vak en jaren ervaring. Hij is goed bereikbaar en reageert snel op mails met vragen. Hij zoekt graag zaken voor je uit en loopt altijd een stap extra voor je. Aangezien het plaatsen nog een uitdaging was hebben ze hun beste monteur er op gezet en Wilbert heeft er voor gezorgd dat het eind resultaat een prachtige keuken is geworden waar we nog jaren van gaan genieten. En waarvoor we al veel complimenten hebben mogen krijgen. Wij kunnen Kvik Leiderdorp dan ook van harte aanbevelen.
FOTO VAN MERIJN DE BUISONJÉ
Reactie of foto toevoegen
“Zeker aan te bevelen”
Door Sonja Schoonhoven op zondag 30 apr 2023 23 | vestiging Leiderdorp
Fijne zaak, mooie keukens, fijne verkoper Ron! Denkt met je mee. Super !
Zou er zo weer een keuken kopen. Kan iedereen KVIK Leiderdorp aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Uiteindelijk tevreden”
Door Ineke Bakker op woensdag 19 apr 2023 23 | vestiging Utrecht
Kvik gefeliciteerd. Bouwrob eruit ZC montage erin. Top. Ik heb een keuken bij Kvik gekocht. Prachtige keuken. Ingemeten door Bouwrob. Daar had wel iets meer overlegd kunnen worden. Had echt veel beter gekund. Weken later kwam de afzuigkap, opgehangen door Bouwrob. Was een 'vrijdagmiddagje' tussen links en rechts 1,5 cm verschil. Zag er niet uit. En toen, na contact met Kvik, kwam ZC Montage. Wat een verademing, wat een verschil. Afzuigkap waterpas, meteen even het aanrecht afkitten. Was Bouwrob vergeten. Ik heb ZC montage direct gevraagd voor een andere klus. Ze zijn meedenkend, oplossingsgericht, vrolijk, opgewekt, pico bello afwerking, alles opruimen, super, een heel plezierige samenwerking.
Kvik: nogmaals gefeliciteerd met deze beslissing.
Reactie of foto toevoegen
“Top gedaan”
Door Chantal de Hart op zondag 16 apr 2023 23 | vestiging Den Bosch
Zeer tevreden. Prettige communicatie gedurende het gehele proces. Het Kvik 's-Hertogenbosch team is erg servicegericht en denkt met je mee. Ik denk met plezier terug aan het proces en dan heb ik mijn prachtige keuken nog niet eens genoemd. Dankjewel Bas & Randy en Otto je hebt een geweldig team, top gedaan!
Reactie of foto toevoegen
“Super tevreden”
Door Willemijn op zaterdag 8 apr 2023 23 | vestiging Leiderdorp
Dit was de tweede keer dat we een keuken hebben gekocht bij Kvik Leiderdorp. De eerste keer was zo goed bevallen dat we terug zijn gegaan. Ook deze keer zijn we uitstekend geholpen door Ron Souhoka. Ron luistert goed naar de wensen en adviseert in zowel lay-out als apparaten. Super tevreden ook over de planning en het plaatsen van de keuken: de afspraken waren allemaal heel helder en het plaatsen verliep exact zoals gepland.
Reactie of foto toevoegen
“Super tevreden”
Door Martijn Clerx op dinsdag 21 mrt 2023 23 | vestiging Den Bosch
Ik ben supertevreden over het gehele verloop van bestelling tot en met levering van de keuken! Kvik Den Bosch heeft mij continu op de hoogte gehouden van het gehele proces. Ze hebben meegedacht en ook bij de montage merk je dat alles in goede handen is. Tevreden medewerkers zorgen voor tevreden klanten! Dat merk je aan iedereen die er werkt!
Reactie of foto toevoegen
“Communicatie en service kan beter”
Door Norbert en Silvie op zondag 19 mrt 2023 23 | vestiging Son
Wij hebben in 2020 een keuken gekocht bij Yvonne bij Kvik in Son. De Prato, een zwarte keuken. De aankoop ging prima, de aflevering en plaatsing ook. Echter de service daarna is erg slecht. Omdat je contact hebt met degene die de keuken aan jou verkoopt, moet je geluk hebben dat ze tijd heeft om te reageren. Er is geen klantenservice die jou kan helpen. De greepjes aan de binnenkant van de deuren liet al vrij snel de coating los. Toen begon de ellende. Je moet overal zelf achteraan, ze laten niks horen. Het duurt echt maanden. Twee weken geleden zijn ze weer geweest om de andere deurtjes te vervangen (daarvoor hadden ze niet alles meegenomen of het was beschadigd). Maar nu zien we een kleurverschil op de laatste frontjes die ze vervangen hebben. Het is dus nog niet goed, na anderhalf jaar. En kunnen we weer in de wachtrij gaan staan.
Reactie of foto toevoegen
“Super service”
Door Stephan & Yasemin op maandag 6 feb 2023 23 | vestiging Leiderdorp
Wegens waterschade waren er frontjes en een zijplaat gesneuveld die niet meer leverbaar bleken, omdat de lijn intussen was vernieuwd. Ron van Kvik Leiderdorp heeft zich ervoor ingezet om zo goed mogelijk tot een oplossing te komen. Hij heeft ervoor gezorgd dat de zijplaat die we nodig hebben alsnog geleverd kon worden en door de juiste tape voor de strips te leveren, is het verschil met de oude frontjes nagenoeg niet meer aanwezig. De zijplaat en de speciale tape vielen onder de service. We zijn super geholpen hiermee! Je blijft hier klant, ook als de keuken geplaatst is.
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden”
Door Joël Schoneveld op donderdag 5 jan 2023 23 | vestiging Leiderdorp
Telkens andere verkopers aan de lijn, overdracht van de een naar de andere is uitermate slecht, waardoor je niet krijgt waarmee je ingestemd in het gesprek met de eerste verkoper die inmiddels allang een andere baan heeft. Hierdoor kun je het niet navragen en heb je geen poot heb op te staan. De aangedragen oplossing vanuit Kvik Leiderdorp is minimaal en beneden peil, en dat terwijl nog niet alle apparatuur op tijd geleverd is (let wel al in mei besteld!) - ik kan de service van KVIK niet aanraden
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Jan van der Blom op zondag 1 jan 2023 23 | vestiging Leiderdorp
Gekocht, een redelijk grote keuken met kookeiland voor een nieuwbouw appartement. Ondanks een vertraging bij de oplevering van het appartement keurig op tijd geleverd met een klein manco, de vriezer ontbrak. Plaatsing zonder meer super uitgevoerd. Na een paar kleine kunstgrepen ook de vriezer binnen een week nageleverd en geplaatst. Zeer tevreden en zouden zonder meer Kvik aanbevelen niet alleen om de perfecte service maar natuurlijk ook om de uitstekende kwaliteit van het geleverde product.
Reactie of foto toevoegen
“Dik tevreden”
Door Lex en Veronica Bos op maandag 26 dec 2022 22 | vestiging Leiderdorp
Wij hebben de Ombra keuken aangeschaft van Kvik. Bij dit bedrijf heb je steeds een vast aanspreekpunt waar je terecht kunt voor al je vragen . Wij werden gekoppeld aan Ron Souhoka. Topverkoper! Het heeft geresulteerd in onze droomkeuken. Tijdens de verbouwing belde hij nog op om te vragen hoe het ging, of alles goed liep. Hij dacht mee, liet ons ook andere opties zien, waar wij helemaal niet aan gedacht hadden. De keuken is prachtig, de kleur, de indeling, kortom wij zijn dik tevreden
FOTO VAN LEX EN VERONICA BOS
+ Toon extra foto van Lex en Veronica Bos
+ Toon extra foto van Lex en Veronica Bos
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij met de nieuwe keuken”
Door Pieter Kuijt op dinsdag 20 dec 2022 22 | vestiging Leiderdorp
In februari hebben we een keuken bij KVIK Leiderdorp gekocht. We moesten lang wachten en er was ook nog onhandige vertraging, maar eind november kon de keuken worden geplaatst. We zijn erg blij mee. Zonder de hulp van Ron Souhoka en het Leiderdorpse team was dat niet gelukt. Ron zit er op een goede manier bovenop en lost elk probleempje - en die zijn er natuurlijk - op waardoor je je als klant echt gesteund voelt. Superbelangrijk. Ook twee weken na oplevering is Ron nog steeds niets te veel: op elke vraag een snel en adequaat antwoord. Echt een topper!
FOTO VAN PIETER KUIJT
Reactie of foto toevoegen
“Echt een afrader”
Door Martine Van Dijk op zondag 11 dec 2022 22 | vestiging Son
We hebben bij Kvik Eindhoven de Mano gekocht. Wat een ongelooflijk slechte service en aflevering. De helft van de apparaten was er niet. De kasten waren niet compleet. De keuken was verkeerd ingemeten en daardoor was er een kast over (wel mogen betalen) en een loze hoek in de keuken. Contact daarover verloopt zeer moeizaam en ze nemen geen initiatief. De keuken is januari 2022 geplaatst en nog steeds niet af naar behoren. Maar opnieuw horen we niets. Echt een afrader.
Reactie of foto toevoegen
“Een echte aanrader”
Door Sarah op vrijdag 18 nov 2022 22 | vestiging Leiderdorp
Na op de site van Kvik al een mooie keuken gezien te hebben namen we een kijkje in de showroom in Leiderdorp. Hier werden we zeer gastvriendelijk en geduldig geholpen door Ron. Onze keuze was dan ook snel gemaakt; deze keuken moest het worden. Ron was niet alleen gedurende het ontwerp- en koopproces betrokken, juist ook daarna waren de lijntjes kort en de betrokkenheid groot. Een fout van het externe bedrijf dat de keuken bij ons afleverde loste hij direct op. Ook nam hij de tijd om met onze eigen aannemer, die de installatie heeft gedaan, de keuken en aandachtspunten door te spreken. De keuken is sinds een paar weken klaar en we genieten iedere dag van de ruimte en fijne indeling. We kijken terug op een fijne en relaxte samenwerking met Ron en kunnen hem en Kvik Leiderdorp van harte aanbevelen.
FOTO VAN SARAH
Reactie of foto toevoegen
“Complimenten voor het hele Kvik team”
Door Dick Koning op zaterdag 12 nov 2022 22 | vestiging Heerhugowaard
Uitstekende informatie en begeleiding door Mark gedurende het gehele traject voor onze keuken. De montage van de keuken door Robin is voortreffelijk uitgevoerd. Kortom een compliment voor het hele Kvik team Heerhugowaard.
Reactie of foto toevoegen
“Een stapje extra voor de klant”
Door Helma Brouwer op zaterdag 22 okt 2022 22 | vestiging Leiderdorp
Ik had al hele positieve ervaringen gelezen op internet over verkoper Ron. Dat klopte helemaal: Ron is een heel gedreven en vriendelijke verkoper. Hij denkt actief mee en qua klantvriendelijkheid is geen moeite hem teveel. Hij is altijd positief en maakt het keukenproject echt ook tot het zijne. Hij doet stapjes extra en zorgt zo voor hele goede klantenbinding. Mijn keuken werd vervolgens snel en vakkundig geplaatst; super!
Reactie of foto toevoegen
“Een warme douche”
Door Gaby Aenmey op zaterdag 8 okt 2022 22 | vestiging Leiderdorp
Wij hebben ca.8 jaar geleden een keuken gekocht bij KVIK keukens Leiderdorp. Rondom het 8e jaar hadden wij wat vergeelde deuren. Dus heb ik kontakt opgenomen met KVIK. En met een goed resultaat. Eerst kwam er iemand kijken wat het probleem was. Hij zag duidelijk kleurverschil. Hij had kontakt opgenomen met het hoofdkantoor en is besloten dat we nieuwe keukenfronten kregen. Het kon lang duren omdat dat speciaal gemaakt moest worden, maar alles was goed wat ons betreft. En toen kwam de bewuste datum en Ronald Viele, die onze keuken weer tip top heeft gemaakt. Ik mag zeggen dat deze man echt een topper is, werkt goed, snel en zeer correct. Dus wat mij betreft krijgt deze KVIK Leiderdorp een warme douche en is de KVIK Keukens Leiderdorp zeker aan te bevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Bart Bremer op zaterdag 24 sep 2022 22 | vestiging Den Bosch
Zeer vriendelijk personeel en eigenaar, Otto Roem. Door hem ontspannen geholpen en frisse ideeën. Bij de tweede tekening waren we zeer tevreden over het resultaat. Apparatuur ook op tijd geleverd. De installatie verliep soepel en vriendelijke en meedenkende monteurs. Zeker aan te bevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Een beeldschone keuken”
Door Martijn uit Rotterdam op vrijdag 19 aug 2022 22 | vestiging Leiderdorp
Een nieuwe keuken. Van tevoren heb ik er nooit bij stilgestaan wat voor een intensief proces dat kan zijn! Je tijd nemen om alle keukenaanbieders te bezoeken. Teruggaan om je favorieten nog eens te bekijken. Uiteindelijk hak je de knoop door en kom je in mijn geval bij Kvik uit. Je gaat in gesprek met een verkoper en na twee gesprekken voel je bij de verkoper niet het enthousiasme en verantwoordelijkheidsgevoel dat je zoekt als je van plan bent een hele grote aankoop te doen. Maar die Mano keuken is zo leuk, dus wat nu? Nog eens internet afstruinen en steeds maar weer die ene naam tegenkomen: Ron Souhoka in Leiderdorp. En de reviews kloppen. 'Mijn' project wordt 'zijn' project. De betrokkenheid waar je op zoek naar bent. Blijven meedenken, continu service verlenen en pas loslaten als de keuken er staat en niet al als je de handtekening onder de overeenkomst hebt gezet. En dat levert een beeldschone Mano keuken op. Dankjewel, Ron!
Reactie of foto toevoegen
“Mano keuken”
Door Peereboom op zaterdag 30 jul 2022 22 | vestiging Leiderdorp
Mooie witte Mano keuken gekocht in Leiderdorp. De keuken hebben we zelf gebouwd vanaf het moment dat de paketten binnenkwamen. Het zelf bouwen is goed te doen als je al een beetje ervaren klusser bent. In ieder pakket zit een duidelijke werkbeschrijving en als het eerste kastje in elkaar zit volgt de rest snel. Wij kregen zeer goede ondersteuning van Ron Souhoka. Hij is een zeer ervaren enthousiaste man met veel energie. Hij denkt echt mee en heeft voor alles een oplossing! Heel fijn was ook dat er een bouwbespreking was waarin Ron heel vakkundig uitlegde waar je op dient te letten als je zelf een keuken gaat plaatsen. Zeer waardevol ook al zijn we ervaren klussers wij hadden nog nooit een keuken geplaatst en met de vele tips van Ron ging het vrijwel probleemloos. Kan niet bestaat niet. De keuken werd in pakketten thuis afgeleverd door een transporteur compleet met lijst waar alle onderdelen op vermeld staan. Helaas bleken er verkeerde poten geleverd en ook ontbraken er wat onderdelen. Na contact met Kvik Leiderdorp werd dit snel en probleemloos opgelost. Echt hulde en super fijn! Daar zouden meer zaken van kunnen leren. Het eindresultaat is geweldig, wij hebben een fantastisch keuken die hoewel niet groot erg ruim aanvoelt. Een keuken bij Kvik aanschaffen is ons zo goed bevallen dat we erover denken om ook onze wasmachine ruimte en garderobe te voorzien van Kvik kasten. Wij maken dan wel gebruik van Ron zijn enthousiasme hij maakt het bedenken en aanschaffen echt tot een feestje. Er zouden meer verkopers zoals Ron moeten zijn.
FOTO VAN PEEREBOOM
Reactie of foto toevoegen
“Heel tevreden”
Door Yvonne op maandag 25 jul 2022 22 | vestiging Den Bosch
Wij zijn heel tevreden met onze keuken, en het verloop van de aankoop bij Kvik Den Bosch. In deze tijd is er veel vertraging bij het leveren van apparaten, maar Kvik heeft hier duidelijk met ons over gecommuniceerd, en heeft veel opties aangeboden. De medewerkers zijn makkelijk bereikbaar en denken mee. Uiteindelijk was de gehele keuken ander halve week na de afgesproken datum volledig geïnstalleerd, waar we zeer tevreden mee waren. De monteur die de keuken er in heeft gezet was erg bekwaam en vriendelijk, en het resultaat ziet er mooi uit. Een huis renoveren in deze tijd is lastig, iedereen is erg druk en er is overal tekort aan medewerkers en materiaal, in vergelijking met ervaringen bij andere bedrijven ben ik heel tevreden over hoe het bij Kvik is gegaan.
Reactie of foto toevoegen
“Veel dank”
Door Laura Backx Kuypers op dinsdag 12 jul 2022 22 | vestiging Leiderdorp
Zou ik het zo weer over doen? Volmondig ja: maar dan gewoon weer met Ron Souhoka. Dat mijn nieuwe keuken de Kvik Ombra Green moest worden stond bij voorbaat vast en dat houdt ook in dat je het grotendeels uit handen geeft aan Kvik en vertrouwt op de keuzes die je maakt samen met de gekozen keukenadviseur. Het proces van ruim een jaar, met diverse afspraken in de showroom (tussen lockdowns in) en korte communicatielijnen zowel telefonisch als via de mail en het pro-actieve handelen van Ron, dit alles bij elkaar is begeleiding in optima forma. Nogmaals, veel dank Ron! en in het verlengde daarvan het team van Kvik Leiderdorp.
Reactie of foto toevoegen
“Super tevreden met badkamer en garderobekast”
Door Sabine op zaterdag 11 jun 2022 22 | vestiging Amsterdam (Villa Arena)
Het kopen van een badkamer en garderobekast bij Kvik Villa Arena was een hele goede ervaring. Ik ben goed geadviseerd door Nienke. De kwaliteit en ontwerp van de meubels zijn heel mooi. Ik ben super tevreden met de montage door Samro installatie. Samro installatie is heel vakkundig en Ron werkt nauwkeurig en het is duidelijk dat hij van zijn vak houdt. Ook ben ik onder de indruk van de levertijd. In andere winkels moest ik een half jaar wachten voordat het gemonteerd en geleverd kon worden maar hier had ik alles binnen twee maanden. Binnenkort koop ik hier een keuken en laat het weer door Samro installatie monteren!
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door Mincke Pijpers op woensdag 6 apr 2022 22 | vestiging Leiderdorp
Wij hebben bij Ron Souhoka een keuken, de Mano, gekocht en zijn echt enthousiast over Ron, de service, de kwaliteit en de aandacht die wij als klant ontvangen hebben. Ron legt zijn hele ziel en zaligheid in het vak en in de klant. Alles liep voorspoedig van tekening tot plaatsing. De paar kleine dingetjes die we hadden (over niet op tijd, verkeerd spotgat), zijn top opgelost en naar volle tevredenheid. Kan Kvik Leiderdorp en bovenal Ron met liefde aanraden.
FOTO VAN MINCKE PIJPERS
REACTIE VAN MINCKE PIJPERS
En het schiereiland. Echt heel blij mee.
Reactie of foto toevoegen
“Aanbevelenswaardig”
Door Andries Maij op maandag 21 mrt 2022 22 | vestiging Heerhugowaard
Uitstekende ervaring met KVIK Heerhugowaard. Resultaat een zeer fraaie, super mooie en functionele keuken. Vanaf moment 1, midden in de Corona perikelen, zeer goed en kundig begeleid en geadviseerd door Mark Singer. Geen dwingende verkoop trucs. Bestaande nog goed functionerende apparatuur kon prima worden herplaatst. Geen enkel probleem. Het contact voor, tijdens en na plaatsing werd bij onvoorziene probleempjes perfect en in goed overleg prima opgelost. De service was daarbij van zeer hoog niveau. We werden altijd snel terug gebeld en correct te woord gestaan. Thumbs up Thijs en Lex Kaptein. Het (zelf bedachte) ontwerp was geen enkel probleem maar wel uitgewerkt met de vakkennis, die hier in huis is. Kortom we bevelen KVIK Heerhugowaard warm aan!
FOTO VAN ANDRIES MAIJ
REACTIE VAN ANDRIES MAIJ
Vervolg op mijn review d.d. 22 maart 2022. Keuken KVIK Heerhugowaard.
Aanvullend een foto van het 2e gedeelte van de nieuwe keuken gerealiseerd in de voormalige bijkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Een mooie strakke, stijlvolle keuken”
Door Mylène op donderdag 10 mrt 2022 22 | vestiging Leiderdorp
Afgelopen week is onze keuken van Kvik Leiderdorp opgeleverd. Een spannend traject, zo'n aanschaf van een keuken. De voorbereidingen, het plaatsen, afwachten hoe het eruit komt te zien. Voor ons de eerste keer 'from scratch' een keuken gekocht. Kan niet anders zeggen dat dit bij Kvik een hele fijne ervaring is geweest. Prachtige showroom, uitstekende voorlichting van onze verkoopadviseur Ron. Korte lijntjes, echt geluisterd naar onze wensen en mee-gedacht. Het eindresultaat is meer dan wij ervan hadden durven dromen. Een mooie strakke, stijlvolle keuken met alles erop en eraan.
FOTO VAN MYLÈNE
REACTIE VAN JUDITH
Zie ik nou de Haier koelkast hier ingepast? Dat leek me nou ook ultiem. Maar waarom steekt hij uit? Te weinig diepte of vanwege draai ruomte voor de deur? Ik ben nieuwsgierig, ik vind jullie keuken leuk!
REACTIE VAN MYLÈNE
Hey Judith, bedankt voor je compliment. Ik heb ook nog een foto van de voorkant erbij gedaan. Het heeft idd ook met de draai te maken (en ademruimte voor de motor). Wij vinden het in elk geval niet storend. Deze koelkast in de keuken is zo'n aanwinst!
Reactie of foto toevoegen
“Heel tevreden met nieuwe keuken”
Door Nelleke Vennik op donderdag 10 feb 2022 22 | vestiging Den Bosch
We zijn heel tevreden over onze KVIK-keuken. Er waren na de installatie nog wat punten ter verbetering/aanvulling en die zijn correct afgewerkt.
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt voor alles”
Door André van de Waal op vrijdag 21 jan 2022 22 | vestiging Leiderdorp
Wij hebben ook onze tweede Kvik keuken gekocht in Leiderdorp. En zijn weer reuze tevreden. Ron Souhoka heeft ons, ook nu weer, fantastisch geholpen en meegedacht om het te realiseren. Wij zijn erg blij met zijn enthousiasme om alles goed te regelen. Prima service. Bedankt voor alles.
Reactie of foto toevoegen
“Een prachtige Kvik keuken”
Door Desiree van Keeken op vrijdag 21 jan 2022 22 | vestiging Amersfoort
Deze week is mijn prachtige Kvik keuken geplaatst. Het uitzoeken van de keuken gaat perfect ! Je kan vooraf een afspraak maken waardoor je niet hoeft te wachten. Op de computer wordt een 3D afbeelding gemaakt waardoor je precies kan zien hoe je keuken er uit komt te zien.
Offerte is zeer duidelijk en uitgebreid en wordt meteen gemaakt, je kan per onderdeel zien wat de prijs is. Personeel is zeer behulpzaam, geeft hele goede adviezen en wijzigingen nadat je alles al besteld hebt is geen enkel probleem. Vragen per mail worden meteen beantwoord, echt perfecte service !! De bezorging en plaatsing van de keuken ging ook super, op de afgesproken datum en zeer snel. Mijn bestelde oven kon niet worden geleverd doordat er een probleem is met levering van chips, en ik kreeg een kwalitatief betere en duurdere oven aangeboden zonder bijbetaling. Een erg goede, klantvriendelijke en service gerichte winkel en beveel deze zeker aan !
FOTO VAN DESIREE VAN KEEKEN
Reactie of foto toevoegen
“Zeker een aanrader”
Door thomas van der laan op maandag 10 jan 2022 22 | vestiging Woerden
Ik heb onlangs voor mijn nieuwe huis een keuken gekocht. Chris (eigenaar) van Kvik Woerden heeft ons van A tot Z begeleid met veel aandacht en handige weetjes op basis waarvan wij de juiste keuzes konden maken (bv: waarom een bepaalde oven / locatie van apparatuur in kookeiland etc). Hij gaf ons echt de ruimte om een droomkeuken te realiseren zonder er zomaar haastig een keuken doorheen te 'drukken'. Ook de installatie van de keuken ging perfect met uiterst vriendelijke montagelui. Al met al, zeker een aanrader om een keuken te halen, voor nette prijzen!
FOTO VAN THOMAS VAN DER LAAN
REACTIE VAN DESIREE
Hi Thomas, wat een prachtige keuken! Wij zijn in gesprek bij Kvik Breda voor een soortgelijke keuken maar daar zeggen ze dat zo'n bar maar aan één zijde kan. Loopt hij bij jullie door aan de kopse kant? Zou top zijn als het wel kan. En weet je toevallig nog welk model dit is? Alvast heel erg bedankt voor je reactie. Wij hopen binnenkort onze droomkeuken te realiseren.
REACTIE VAN JARNO
heel mooi. Dit lijkt op de veda dark oak. Maar ik wist niet dat deze in greeploos gemaakt kan worden. Klopt dat?
Reactie of foto toevoegen
“De keuken is een plaatje”
Door JanVH op dinsdag 28 dec 2021 21 | vestiging Leiderdorp
Begin dit jaar bij Kvik Leiderdorp een Mano/Cima keuken gekocht. Helaas in Corona tijd dus geen gelegenheid om bij de vestiging de keuken uitgebreid fysiek te bekijken. Maar wel online een goed gesprek met adviseur Ron gehad. Dit gaf ons voldoende vertrouwen om de keuken te bestellen. Ron had ons duidelijk aangegeven dat er heel veel vraag was naar keukens en apparatuur dus er konden zich lange levertijden voordoen. Dat is ook gebleken. De AEG inbouwkoffiezetter bleek bij aflevering te zijn gevallen en was erg stuk. Nadat we dit gemeld hadden werd deze binnen een week omgeruild, top geregeld. Wij hadden nogal wat speciale wensen en wilden de keuken ook zelf plaatsen. Mede daardoor en door de levertijden nam dat een aantal maanden in beslag. We hadden een aantal nabestellingen en retouren. Dat kost natuurlijk extra tijd en geeft extra administratie. Dit is echter door de medewerkers van Kvik Leiderdorp goed opgepakt. Het heeft dus even geduurd voordat de keuken helemaal af was maar het is in onze ogen nu wel een plaatje. Dat het wat langer heeft geduurd was voor ons geen probleem. Al met al prima tevreden met Ron en de andere medewerkers van Kvik Leiderdorp.
FOTO VAN JANVH
REACTIE VAN ODILE
Beste Jan,

Hoe is de ervaring met vingerafdrukken op de mat zwarte kastjes? Zie je die erg of valt het reuze mee?

Groetjes Odile?
REACTIE VAN JANVH
Beste Odile,
In principe pak je de deurtjes en lades met de toppen van je vingers aan de onderkant vast. Je raakt dus de buitenkant bijna niet aan. De bovenkastjes moet je wel aan de buitenkant opendrukken. Als je dat doet met schone en droge handen dan blijven er zo goed als geen vingerafdrukken achter. Af en toe met een vochtige doek de deurtjes afnemen en ze blijven er mooi uitzien.

Gr. Jan
Reactie of foto toevoegen
“Slechte communicatie”
Door Trudy op vrijdag 12 nov 2021 21 | vestiging Almere
De keuken is mooi maar de service laat te wensen over. Slechte communicatie. Keuken op tijd maar incompleet opgeleverd. Installatie verliep redelijk, alhoewel er wel wat zaken scheef zaten maar die zijn achteraf hersteld. De ontbrekende apparatuur, deurtjes en zijpanelen werden in fases afgeleverd. 7 maanden na installatie begint bij 1 deur de toplaag los te laten. Gebeld en op verzoek foto gestuurd. Daarna hoor je niks meer. Dat is wel het patroon, je moet er constant zelf achteraan bellen of langs gaan. Ondanks de mooie keuken zouden wij KVIK bij niemand aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Een zwarte Cima keuken met kookeiland”
Door Peter en Tineke op woensdag 27 okt 2021 21 | vestiging Leiderdorp
Sinds een paar maanden genieten wij van de bij Kvik Leiderdorp gekochte keuken. Wij hebben gekozen voor de zwarte Cima keuken met kookeiland. De apparatuur (inductie kookplaat en oven) zijn van AEG (blackline). De keuken is deskundig geïnstalleerd. We zijn enorm blij met onze keuken. Koken was al een hobby, maar in onze nieuwe keuken is koken echt een feestje. We zijn bij de aanschaf van onze keuken geadviseerd door Ron Souhoka. Wij danken Ron voor zijn enthousiaste en deskundige adviezen. Wij hebben bovendien een grote betrokkenheid ervaren. Toen we onlangs bij Kvik langsgingen om nog een paar ladematjes op te halen, wist Ron nog precies waar wij waren en welke keuken we hadden. Hij was benieuwd naar onze ervaringen. Waar vind je dit nog? Ron, nogmaals bedankt.
FOTO VAN PETER EN TINEKE
Reactie of foto toevoegen
“Communicatie is er niet”
Door M ouwehand op dinsdag 28 sep 2021 21 | vestiging Leiderdorp
Lekker dan. Koop je een keuken, spreek je een afleverdatum af. Aanbetaling gedaan, maar verder geen info over de restbetaling. Dus ga je er van uit dat het bij de aflevering betaald gaat worden. Maar op de afgesproken dag geen leverantie van de keuken,want nog niet betaald. dat wordt DRIE weken later. Zit je zes weken zonder keuken omdat de oude er al uit is. Bedankt Kvik....lekker communiceren zo. Een reminder had wel zo slim geweest, voor jullie maar ook voor ons.
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Gebruikersfoto: Hoekkeuken
1 / 100
Vestigingen KVIK
Website: www.kvik.nl
  Almere (12 ervaringen), Miamistraat 100, 1334 KX Almere, tel 036-3035234
  Amersfoort (4 ervaringen), Amsterdamseweg 37d, 3812 RP Amersfoort, tel 033-3037703
  Amsterdam (Boulevard Westpoort) (5 ervaringen), Roesiel 15, 1043 BL Amsterdam, tel 020-4470000
  Amsterdam (Villa Arena) (5 ervaringen), Johan Cruijff Boulevard 196, 1101 DJ Amsterdam, tel 020-2111260
  Apeldoorn (4 ervaringen), Het Rietveld 22, 7321 CT Apeldoorn, tel 055-3601849
  Barendrecht (3 ervaringen), Pesetastraat 34a, 2991 XT Barendrecht, tel 085-4851460
  Breda (10 ervaringen), Kruisvoort 86, 4814 RZ Breda, tel 076-5140492
  Cruquius (3 ervaringen), Spaarneweg 55, 2142 EP Cruquius, tel 023-5479563
  Den Bosch (22 ervaringen), Tinnegieterstraat 30, 5232 BM Den Bosch, tel 073-6446157
  Emmen, Noorderplein 112, 7811 MG Emmen, tel 0591-242607
  Enschede (1 ervaring), Schuttersveld 54, 7514 AC Enschede, tel 053-3030106
  Groningen, Reitdiephaven 157, 9746 RC Groningen, tel 050-2803616
  Haarlem, Zijlstraat 61, 2011 TK Haarlem, tel 023-3036354
  Heerhugowaard (11 ervaringen), W.M. Dudokweg 13, 1703 DA Heerhugowaard, tel 072-7855380
  Hilversum, Schapenkamp 14, 1211 PA Hilversum, tel 035-3038123
  Leeuwarden (1 ervaring), Schrans 25, 8932 NA Leeuwarden, tel 058-2023070
  Leiderdorp (59 ervaringen), Elisabethhof 6, 2353 EZ Leiderdorp, tel 071-5420975
  Maastricht, Fregatweg 43a, 6222 NZ Maastricht, tel 043-2057123
  Nijmegen, Wijchenseweg 162, 6538 SX Nijmegen, tel 085-0062863
  Rotterdam (7 ervaringen), Watermanweg 103, 3067 GA Rotterdam, tel 085-4851460
  Sliedrecht, Leeghwaterstraat 239, 3364 AE Sliedrecht, tel 0184-700255
  Son (9 ervaringen), Ekkersrijt 4147, 5692 DD Son, tel 0499-763880
  Tilburg, Burgemeester Brokxlaan 1906a, 5041 SJ Tilburg, tel 013-3699206
  Utrecht (10 ervaringen), Europalaan 95, 3526 KP Utrecht, tel 030-2897100
  Veenendaal, Brouwersgracht 329, 3901 TL Veenendaal, tel 0318-255097
  Wateringen (8 ervaringen), De Lierseweg 12, 2291 PD Wateringen, tel 0174-626453
  Woerden (13 ervaringen), Botnische golf 5a, 3446 CN Woerden, tel 0348-748148
  Zaandam, Cornelis Ouwejanstraat 15, 1506 SX Zaandam, tel 075-3030579
  Zoetermeer (1 ervaring), Coppeliaschouw 28, 2726 JA Zoetermeer, tel 079-3030319
  Zwaag, De Factorij 57a, 1689 AK Zwaag, tel 0229-793031
  Zwolle, Diezerkade 21, 8021 CW Zwolle, tel 038-8456282
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.

Een bewerking voorstellen van de naam, bedrijfsomschrijving of adresgegevens. Geef hier uw wijziging door.