Feedback
8,3

Keukenwarenhuis

Ervaringen
Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze
Website
www.keukenwarenhuis.nl
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Keukenwarenhuis
Kom ook naar de grootste keukenshowrooms van Nederland. Heerlijk vrijblijvend oriënteren en inspireren! Je vindt daar alle mogelijke keukenstijlen en ideeën onder een dak.

Keukenwarenhuis is een zelfstandig familiebedrijf met keukenervaring sinds 1964!

Alle keukens in de showroom staan compleet en netto geprijsd en dat voor ieder budget, zodat u zelf vrijblijvend kunt beslissen of u met een verkoper in gesprek wilt gaan. Ook kunt u natuurlijk later nog eens komen kijken, als uw ideeën meer vorm gekregen hebben.

DAAROM KEUKENWARENHUIS.NL
• vrijblijvend oriënteren en inspireren;
• ontzorgde Duitse keukens Half Geld;
• apparatuur tegen onze internetprijzen;
• 1000 keukens -op maat- uit voorraad;
• zes maanden reserveren mogelijk;
• rustig en ontspannen zelf oriënteren;
• alles met prijzen in de showroom;
• unieke en veilige werkwijze;
• kiezen en kopen in twee stappen;
• montage in geheel Nederland.
Ervaringen
Er zijn 373 ervaringen over Keukenwarenhuis. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren229 ervaringen
4 sterren77 ervaringen
3 sterren8 ervaringen
2 sterren8 ervaringen
1 ster43 ervaringen

Ervaringen over: actie, kwaliteit, korting, montage, prijs, service

Per vestiging:
“Duurt heel lang”
Door piet op woensdag 3 apr 2024 24 | vestiging Ter Aar
Orderbev.nr: 1229808. Keukenwarenhuis heeft er bij ons mede door een zeer slechte monteur een grote rotzooi van gemaakt. Keuken warenhuis na betalen € 15.000 voor service niet meer thuis. Na slechte montage een groot drama eerst geen antwoord op onze mails en totaal geen inspectie van een montage inspecteur of iemand die beoordeeld wat er niet deugt. Alleen via foto's en mail en dat laatste ging alleen goed nadat we rechtshulp ingeschakeld hadden
Een dag na de plaatsing trok mijn vrouw het voorpaneel van de vaatwasser los, twee dagen later ook de andere kant los zo +/- 10 weken gezeten voordat ze weer kwamen kast van de koelkast stond 3 cm scheef en een kromme deur .
Monteur moesten we een tweede kans geven, maar ook nadat ze weer twee dagen bezig geweest zijn veel scheef , aanrecht blad niet goed in elkaar en vaatwasser scheef tussen de onderkastjes geplaatst. Nieuwe monteur heeft keuken grotendeels gedemonteerd onderdelen besteld en na 10 weken weer gemonteerd, kast van de koelkast, bovenkastjes, paneel, aanrechtblad vervangen . Weer spullen bestellen onder lijst kastjes, vulstuk naast oven, reel kruidenkastje en weer. 10 weken wachten. Afspraak gemaakt spullen gebracht helaas monteur kwam niet opdagen. 10 Maanden zijn we bezig nu blijkt ook nog dat de ruimte van de vaatwasser beneden 59,5 cm en boven 60,1 cm en voorpaneel loopt beneden aan beide kanten aan. TOTAAL DRAMA. Keuken warenhuis na betalen voor service niet meer thuis. Hiep hiep hoera het is het keukenwarenhuis gelukt om onze keuken binnen het jaar in orde te maken en wel met 13 dagen. Op 15 april 2023 is onze keuken geplaatst en op 2 April 2024 heeft een goede monteur (nr.4 ) alles naar behoren hersteld. Geen reden gevonden het afgelopen jaar om bij andere mensen het keukenwarenhuis aan te bevelen in tegendeel wij raden iedereen af om hier een keuken te kopen. Schandelijk hoe hier met klanten omgegaan word. Keuken warenhuis na betalen voor service niet meer thuis.
Reactie of foto toevoegen
“Een gebruiksvriendelijke, strakke keuken”
Door Tom van Stigt op maandag 18 mrt 2024 24 | vestiging Ter Aar
In november 2021 hebben wij een keuken gekocht voor onze nieuwe woning die achteraf pas in mei 2023 opgeleverd werd. Dit was geen enkel probleem voor het Keukenwarenhuis. In februari 2023 hebben wij een afroepgesprek gehad en konden nog wijzigingen doorvoeren, zoals een extra bovenkast met verlichting, een andere inductiekookplaat en een stoomoven. In juni 2023 is onze nieuwe Nolte keuken zeer netjes geplaatst, de achterwanden en vensterbanken werden later geleverd omdat eerst de keuken klaar moest zijn om deze op te kunnen meten. Er waren een paar puntjes, maar die zijn nu allemaal netjes opgelost.
Onze keuken is zeer gebruiksvriendelijk, heeft een logische opstelling en ziet er heel strak uit. Wij zijn uitermate tevreden met onze nieuwe keuken en de service gerichtheid van het Keukenwarenhuis.
FOTO VAN TOM VAN STIGT
+ Toon extra foto van Tom van Stigt
+ Toon extra foto van Tom van Stigt
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door JMM Meiland op maandag 11 mrt 2024 24 | vestiging Ter Aar
Wij hadden een probleem met handgrepen van onze keuken en deze deze zijn na reclame toegezonden, zodat alles weer als nieuw functioneert. E.e.a. onder service.
Reactie of foto toevoegen
“Al mijn verwachtingen overtroffen”
Door Mandy Willems op maandag 12 feb 2024 24 | vestiging Dordrecht
Ondanks dat ik tijdens het uitzoeken van de juiste keukenleverancier erg sceptisch was over keukenwarenhuis gezien sommige reviews, hebben ze eigenlijk al mijn verwachtingen overtroffen. Het bespreken van de te plaatsen keuken qua opstelling e.d. verliep erg goed met de adviseur die het proces tot aan de daadwerkelijke bestelling goed opvolgde. We voelden ons gehoord en er werd meegedacht in het proces. De aflevering gebeurde op tijd. De keukenmonteur die aan ons was toegewezen voor de montage was een gouden vent (Peter) die echt in oplossingen kon denken en onze keuken ondanks enkele verbouwingstegenslagen op zeer vakkundige wijze heeft geplaatst. Helaas was het blad van ons keukeneiland geleverd met de verkeerde spoelbak en kwam ook het vervangende blad door een fout bij de transporteur beschadigd aan. Keukenwarenhuis deed op geen enkel moment moeilijk en dankzij de goede hulp en opvolging van Carola werd ook een derde blad besteld. Helaas had de transportmaatschappij voor de levering wel een ander klein onderdeel bezorgd en mijn blad laten staan in het magazijn door onenigheid tussen collega's van het transportbedrijf Groene Hart Logistics, maar Carola van Keukenwarenhuis heeft vervolgens toch kunnen zorgen dat het blad de volgende ochtend werd bezorgd. Bezorger Johan van Groene Hart Logistics bleek een betere medewerker en heeft de bezorging en opvolging uitstekend opgepakt. Al met al, ondanks mijn scepticisme bij de selectie van de keukenleverancier, ben ik zeer tevreden over de ontvangen service van Keukenwarenhuis en van de kwaliteit van de keuken die is geplaatst (nobilia).
Reactie of foto toevoegen
“Een mooi bedrijf”
Door Johan en Miranda Hessler op vrijdag 2 feb 2024 24 | vestiging Dordrecht
Na deze vestiging van Keukenwarenhuis verschillende malen te hebben bezocht, hadden wij een goed idee gevormd hoe onze nieuwe keuken er uit zou moeten gaan zien. Na een afspraak gemaakt te hebben, werd er door verkoopadviseur en technisch tekenaar uitstekend meegedacht om ons idee daadwerkelijk vorm te geven. Toen er bij het inmeten toch wat details niet bleken te kloppen werd er gewoon een vervolgafspraak ingepland, waarbij deze alsnog werden aangepast en volgde de nieuwe inmeting. Na de bestelling werd de keuken keurig volgens afspraak geleverd en door Peter uiterst vakkundig gemonteerd. Ook heeft het Keukenwarenhuis geregeld dat alle afval van bijvoorbeeld het verpakkingsmateriaal netjes bij ons werd opgehaald. Wat een fijne service! Inmiddels genieten wij elke dag weer van onze keuken en zullen iedereen adviseren om zeker eens langs te gaan bij dit mooie bedrijf met vakkundige medewerkers als men van plan is om werkzaamheden aan de keuken te gaan uitvoeren.
FOTO VAN JOHAN EN MIRANDA HESSLER
+ Toon extra foto van Johan en Miranda Hessler
+ Toon extra foto van Johan en Miranda Hessler
Reactie of foto toevoegen
“Tops service”
Door A P Tuinenburg op vrijdag 12 jan 2024 24 | vestiging Ter Aar
Goed geholpen door de verkoper en ze nemen echt de tijd voor om je keuze te maken. Ook de service wordt goed opgepakt. En de afwerking is top.
FOTO VAN A P TUINENBURG
Reactie of foto toevoegen
“Super tevreden”
Door karin op dinsdag 2 jan 2024 24 | vestiging Ter Aar
Afgelopen augustus is onze nieuwe keuken volgens afspraak geplaatst. Dit hele proces is super verlopen. In december ontstond er door toedoen van een val in huis schade aan de deur van de combi oven. Er werd super meegedacht door de medewerkers van zowel de verkoop als bij het magazijn om dit probleem op te lossen. Dit alles binnen 1 week, wat een geweldige service en fijn team.
wij zijn super tevreden met het Keukenwarenhuis!
Reactie of foto toevoegen
“Blij met de aankoop”
Door Slot op maandag 4 dec 2023 23 | vestiging Dordrecht
Goede service, goede prijs, juiste na service, goede meedenkende monteur: al met al heel blij met de aankoop, plaatsing van onze nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Als klant wordt je niet serieus genomen”
Door Zwaan op maandag 9 okt 2023 23 | vestiging Ter Aar
Na de handtekening begon eigenlijk een maand later het gezeur ik kreeg geen prijs voor het meerwerk moest dreigen dat ik op zaterdag naar de winkel zou komen en prompt had ik de volgende dag de offerte, de service is slecht.
Ik december werd de keuken geplaatst en de apparatuur werd niet goed aangesloten tevens werd de afzuiging in een gat gepropt van 10 centimeter terwijl dit volgens de specificaties 15 cm zou moeten zijn. AEG kwam kijken en was er dus snel uit fout aangesloten. Dit duurde tot juni en na een ingebrekestelling kreeg ik direct reactie nadat keukenwarenhuis mij 7 maanden aan het lijntje had gehouden, ze nemen je als klant niet serieus en er speelde nog meer mankementen. Ik heb nog nooit te maken gehad met zo'n slecht bedrijf die na de handtekening zo met zijn klant omgaat. Het is gewoon een schande, de klanten service laat alles het liefst dood bloeden voor 7 maanden en na een brief wordt er pas gehandeld het is een schande.
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij met de aanschaf van onze nieuw keuken”
Door Raymond Gazan op donderdag 28 sep 2023 23 | vestiging Ter Aar
Wij zijn erg blij met de aanschaf van de keuken bij Keukenwarenhuis! De medewerkers zijn fijn in de communicatie, geen poespas maar gewoon de service waar je voor komt. Wij zouden een ieder aanraden om hier de nieuwe keuken aan te schaffen! Nogmaals bedankt voor de goede zorgen!
FOTO VAN RAYMOND GAZAN
Reactie of foto toevoegen
“Goed advies en prima service”
Door Jaap van der Burg op donderdag 28 sep 2023 23 | vestiging Dordrecht
Een complete keuken aangeschaft, inclusief apparatuur, goed advies en prima service na een paar kleine dingetjes.
Reactie of foto toevoegen
“Goede nazorg”
Door Marcel Gerritsen op dinsdag 6 jun 2023 23 | vestiging Ter Aar
Beste mensen, koop toch vooral uw keuken hier als u service en kwaliteit hoog in het vaandel hebt staan. Wij genieten nu al 10 jaar van onze schitterende Nolte keuken en natuurlijk gaat er wel eens een deurscharnier kapot (slow close). Tot op vandaag levert het Keukenwarenhuis zonder enige vorm van gedoe gewoon nieuwe scharnieren. Vandaag waren het er wel 5! Deze zijn van de hoge deur naast de koel/vries combinatie. En wederom geheel als zijnde service. En dit na 10 jaar mensen. Ik kan niet anders zeggen dan grote klasse van een fijn bedrijf.
Groeten vanuit Alphen a/d Rijn.
Reactie of foto toevoegen
“Alles is goed verlopen”
Door Arjan Visser op dinsdag 9 mei 2023 23 | vestiging Ter Aar
De keuze is enorm voor ieder wat wils. Na de aankoop van de keuken had ik nog nog later steeds meer vragen en dingetjes die ik anders wilde. Dat werd allemaal opgelost tijdens het "afroepgesprek" alles was toen duidelijk en helder. De afspraak van de monteur stond toen al vast, dus kon ik mooi en op tijd alles plannen. Montage goed service goed.
FOTO VAN ARJAN VISSER
+ Toon extra foto van Arjan Visser
+ Toon extra foto van Arjan Visser
Reactie of foto toevoegen
“Maar al met al prima tevreden”
Door J.J. Stappenbeld op woensdag 19 apr 2023 23 | vestiging Ter Aar
Een keuken gekocht voor onze vakantiewoning. Bijna 6 meter en een aparte kast voor koelkast/vriezer. Een degelijke Nolte keuken uitgevoerd in Sahara kleur.
Vanaf de intake tot de uiteindelijke levering en plaatsing werd er goed en duidelijk gecommuniceerd. Je weet waar je aan toe bent en hoeft nergens achteraan.
Geen gedoe dat apparatuur niet geleverd kan worden. Top. Ook de plaatsing is professioneel gebeurd met als kanttekening (en helaas gebeurt dat bij bijna alle installateurs) dat je opgezadeld wordt met een berg afval. Het zou netjes zijn (er heeft immers een flinke investering plaatsgevonden) om ook dit te regelen en niet allerlei restafval (legplanken, schroeven, boutjes, overbodig installatiemateriaal en verpakkingsmaterialen (10 vuilniszakken vol) achter te laten. Dan sluit je het toch af met een "nasmaakje" en dat is jammer. Nogmaals, dit staat los van de plaatsing zelf.
Wij zijn blij met de keuken en al was het voor ons een best eind rijden om de keuken uit te zoeken, achteraf meer dan de moeite waard. 2 kleine verbeterpuntjes/service:
* Misschien is het nog te overwegen om een 2e gesprek aan te bieden via b.v. Teams o.i.d.
* Regel de registratie van de apparatuur voor de klant of lever de info op één A-4 tje met gegevens die je moet gebruiken bij de registratie. Het is best omvangrijk om allerlei info op te zoeken en dan werkt een website (in dit geval AEG) ook nog niet eens helemaal mee.
Maar al met al prima tevreden.
FOTO VAN J.J. STAPPENBELD
+ Toon extra foto van J.J. Stappenbeld
+ Toon extra foto van J.J. Stappenbeld
Reactie of foto toevoegen
“Een prachtige keuken”
Door Willem op zondag 26 mrt 2023 23 | vestiging Ter Aar
Vanaf het moment dat we Keukenwarenhuis binnenliepen tot het moment dat de installatiemonteur ons huis verliet, hebben we hele prettige contacten gehad met alle medewerkers waar we mee te maken hebben gehad. Ook Keukenwarenhuis is afhankelijk van derden, dus dat service- en nabestelling wat langer duurden is niet aan hen te wijten. We hebben nu een prachtige keuken, die helemaal aan onze wensen voldoet.
FOTO VAN WILLEM
Reactie of foto toevoegen
“Blij verrast door de kwaliteit en de service”
Door I Bruijns op donderdag 16 mrt 2023 23 | vestiging Ter Aar
Wij zijn blij verrast door de kwaliteit en service van het keukenwarenhuis. We waren in de veronderstelling dat bij een grote keukenwinkel de service minder zou zijn dan bij een kleine ondernemer. Echter de offerte van het keukenwarenhuis was zoveel lager dat we daar wel het risico voor wilde nemen. We hebben een nieuwe keuken met inductieplaat, afzuigkap, quooker en combi magnetron/oven. Koelkast/vriezer en vaatwasser hebben we uit de oude keuken terug laten plaatsen. De quooker lekte na plaatsing, de volgende dag werd dit al verholpen.
Wij zijn uitermate tevreden over alles, van de verkoop tot aflevering, ook een compliment voor onze monteur William Tauw. Ik heb al bij meerdere mensen het keukenwarenhuis aanbevolen en zal dat ook blijven doen.
REACTIE VAN I BRUIJNS
Foto van onze keuken
Reactie of foto toevoegen
“Prima keuken, prima service”
Door Hans Geluk op woensdag 1 mrt 2023 23 | vestiging Ter Aar
Kwaliteit keuken: prima. Leverdatum: exact op de afgesproken datum. Montage: kundige monteur. Prijs keuken: waar voor je geld. Service: prima, de verpakkingen werden zelfs opgehaald. Apparatuur: prima, alleen de handleidingen voor de kookplaat en de magnetron hadden wat uitgebreider gekund.
Reactie of foto toevoegen
“Alles is perfect verlopen”
Door Dennis gordijn op maandag 27 feb 2023 23 | vestiging Ter Aar
Wij hadden een keuken besteld en onverwachts kregen we ons appartement eerder keukenwarenhuis heeft hier goed aan mee gewerkt. Alles is perfect verlopen en zeer goeie service verleent zeer nette monteurs en meedenkend tevens de recepties top. Onze volgende keuken zouden we zeker weer hier bestellen complimenten.
FOTO VAN DENNIS GORDIJN
Reactie of foto toevoegen
“Heel blij met mijn nieuwe keuken”
Door Mevr Kleefstra op zondag 26 feb 2023 23 | vestiging Ter Aar
In Oktober een keuken uitgezocht. Heel prettig geholpen door Jelle. Had een aantal goede tips. Wij wisten zelf al wat we wilden. Wel nog drie keer geweest voor het "2de gesprek ". Ook toen prima geholpen. Ik had nog twijfels over het blad. Kreeg voor onbepaalde tijd een voorbeeld mee. En kon daarmee de vloer ook rustig uitzoeken. Het wachten op de keuken was wel spannend. Maar inmiddels is die geplaatst door Hans vd Voorst. De afzuigkap ontbrak nog maar door bemiddeling van Hans kon die op de tweede dag van de montage toch nog geplaatst worden. Er werd geregeld dat er speciaal een vrachtauto van het Keukenwarenhuis naar Sliedrecht reed om die op te halen bij het vervoersbedrijf. Wat een top service. Dus vandaar mijn 10 voor het Keukenwarenhuis. Heel blij met mijn nieuwe keuken met kookeiland en mooie lichte uitstraling.
FOTO VAN KLEEFSTRA
Reactie of foto toevoegen
“Ontzettend bedankt”
Door Stephanie en Jim op zondag 5 feb 2023 23 | vestiging Ter Aar
Wij hebben sinds afgelopen donderdag onze nieuwe keuken! We moesten er even geduld voor hebben. (in augustus gekocht). Maar we zijn er super blij mee! Goede service, alles klopte, & een hele aardige keuken montage monteur! Hans van der Voorst je bent onze held in anderhalve dag tijd wist je onze droomkeuken te plaatsen! Keukenwarenhuis ontzettend bedankt voor alles! Wij raden iedereen aan bij jullie een keuken te kopen! Ruime keuze, mooie showroom, en mee denkend.
FOTO VAN STEPHANIE EN JIM
+ Toon extra foto van Stephanie en Jim
+ Toon extra foto van Stephanie en Jim
Reactie of foto toevoegen
“Goed advies, goede service”
Door J.M Brochard op zaterdag 14 jan 2023 23 | vestiging Dordrecht
Nieuwe keuken daar gekocht. Goed advies goede service. Op tijd geleverd volgens afspraak poten van de keuken zaten er niet bij gebeld en een uur later werden deze gebracht met een personen auto. Klasse.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer slechte service”
Door Jacco Van den Broek op dinsdag 20 dec 2022 22 | vestiging Ter Aar
In maart werd onze keuken geplaatst, helaas waren er 14 onderdelen niet goed, beschadigd, niet geleverd of verkeerde maat. Daarna heeft het nog 7 maanden, 6 huisbezoeken 30 telefoontjes en heel veel irritaties geduurd tot hij in november af was. Na een klachtenbrief te hebben gestuurd kregen we ineens binnen 12 uur{dat is ze nog nooit gelukt in de 7 maanden ervoor} een afwijzing van onze klacht, waarschijnlijk geschreven door iemand die standaard briefjes typt en niet de moeite neemt om inhoudelijk in te gaan op de klacht. Helaas, mooie keuken, als je maar vasthoudend bent anders komt hij niet af, maar service zeer slecht.
Reactie of foto toevoegen
“Super tevreden”
Door Hans en Trudy Zomer op vrijdag 16 dec 2022 22 | vestiging Ter Aar
Super tevreden over de aankoop van onze keuken! Vanaf de aankoop tot en met de installatie! Aandacht, meedenken, service! We genieten van onze mooie nieuwe aanwinst!
Reactie of foto toevoegen
“Uitmuntende service”
Door José de Goeij op maandag 12 dec 2022 22 | vestiging Ter Aar
Er werd niks opgedrongen maar juist mee gedacht, budget, wensen, levering, apparatuur. Er werd echt geluisterd en er was ruimte om zelf te kijken naar materialen. Ook na aankoop van de keuken een goed contact en uitleg, kan niks anders zeggen dan uitmuntend bedrijf/personeel en service
FOTO VAN JOSÉ DE GOEIJ
+ Toon extra foto van José de Goeij
Reactie of foto toevoegen
“De klant is koning totdat ze betaald hebben”
Door JaniekedR op donderdag 17 nov 2022 22 | vestiging Ter Aar
In coronatijd online een keuken uitgezocht. Het uitkiezen en de koop verliep soepel. Helaas is de service achteraf als onderdelen verkeerd gemonteerd zijn, schrikbarend slecht. Voor de 4e keer heb ik een probleem gemeld door een montagefout. Ze geven hun excuses, monteur wordt gevraagd contact op te nemen met ons voor een afspraak en dan is het stil. Het duurt elke keer zo lang voordat ze het oplossen. Zij hebben contact met zzp'ers als monteurs. De communicatie daar tussen monteur en klantenservice is heel slecht. Het spijt mij om te zeggen: maar de klant is koning totdat ze betaald hebben.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer fijne service”
Door Arend van der Velden op maandag 14 nov 2022 22 | vestiging Ter Aar
Al eerder de winkel bezocht op zoek naar een keuken, net als genoeg andere keuken bedrijven. Tevreden vanaf het moment van binnenkomst. Simon die geen Pusher van verkoper is, maar gewoon rustig en informatief uitleg gaf van waar op te letten bij koop keuken. Dit goede gevoel gaf ons de zekerheid om bij jullie de keuken te kopen.
Keuken gekocht met een goed gevoel, vertrouwen in jullie en een goede prijs.
Na 14 weken is de keuken op 31 oktober geplaatst door Michel. We wisten al wel een beetje wat we wilden, maar het resultaat heeft onze verwachtingen overtroffen.
Wat ook nog een zeer fijne service was, het bezoek van een schoonmaker die de verpakkingen kwam halen en de keuken stofzuigde en schoon achterliet voor gebruik.
Reactie of foto toevoegen
“Top keuken, wel veel wantrouwen richting klant”
Door M. Smit op maandag 24 okt 2022 22 | vestiging Dordrecht
Het vertrouwen van de leverancier richting de klant is niet erg groot. Ik moest erg lang wachten bij het ophalen van de keuken totdat de magazijnmedewerker goedkeuring van het kantoor kreeg, en bij het om ruilen van een defecte kookplaat moest de oude gelijktijdig worden ingeleverd bij het ophalen van de nieuwe. Ondanks ik had gevraagd om dat los van elkaar te doen vanwege logistieke problemen van mijn kant. Dat is volgens mij een vorm van wantrouwen en dat is erg jammer. Verder is de keuken, de levering en de service Top. Ik zal jullie zeker aanraden bij andere klanten.
Reactie of foto toevoegen
“3e keuken”
Door Peter en Conny de Haas op donderdag 18 aug 2022 22 | vestiging Ter Aar
Wij hebben inmiddels onze 3e keuken bij de fam Verkerk ik zeg familie want onze 1e keuken komt nog bij de opa van de huidige eigenaar kleinzoon Mark vandaan.

Eerdere ervaring van 9 februari 2020: In de loop der jaren al 2 keukens bij de fam Verkerk gekocht. De 2e bij Mark de eerste bij Verkerk Sr.de opa van Mark. Onze ervaring is dat service hoog in het vaandel staat ook nu weer bij een lekkende kraan dat alles in het werk gesteld wordt om het te vervangen onderdeel te bestellen en dat voor een keuken die al 12 jaar staat. Mocht onze keuken in de toekomst aan vervanging toe zijn is de keus snel gemaakt het wordt weer een '' Verkerk''
FOTO VAN PETER DE HAAS
REACTIE VAN PETER DE HAAS
We vergeten eigenlijk nog Pim de keukenadviseur te bedanken die ons zeer plezierig heeft bijgestaan bij het uitzoeken van onze nieuwe keuken !!!
Reactie of foto toevoegen
“Top keuken, maar nog niet af”
Door jolanda op dinsdag 26 jul 2022 22 | vestiging Dordrecht
Heb een inbouwkeuken gekocht. De service in de winkel was top. De keuken is in juli geleverd. De levering ging allemaal goed. De montage is ook goed verlopen en in gedaan door Anton Suijker. Helaas was er 1 kast niet op maat gemaakt en zit nu met een keuken die niet af is. Daar ben ik wel in teleurgesteld. gebeld maar een nieuwe kast gaat weken zo niet maanden duren. Anton was top en heeft goed werk afgeleverd.
Reactie of foto toevoegen
“Slechte bereikbaarheid en service”
Door JC van der Plas op dinsdag 21 jun 2022 22 | vestiging Ter Aar
Goedendag. Wij hebben begin februari keuken gekocht bij Keukenwarenhuis ter Aar. Uitermate goed geholpen door de desbetreffende verkoper toen. Later die maand nog terug geweest ivm met enkele aanpassingen. 13/06/2022 zou de keuken geleverd worden en de dag erna 14/06/2022 geplaatst door een monteur via het Keukenwarenhuis.echter op vrijdag10/06/2022 telefoontje dat de keuken niet geleverd was en ze oplossing zouden zoeken. 13/06/2022 telefoontje dat keuken waarschnlk woensdag 15/06/2022 zou arriveren, dr was alleen geen monteur beschikbaar. Hoop bla bla, keuken toch afgeleverd op wo en monteur voor installatie op do16/06 gevonden. Echter, geen stelpoten aanwezig, die kon monteur ff op gaan halen in ter aar, na 1,5 h terug. Toen bleek de inductiekookplaat met afzuiging te ontbreken, vaatwasser te hoog, die past niet onder aanrecht. Keuken nu half af dus met nood kookplaatje dat veel kleiner is dan de uitsparing in aanrecht en zonder afzuiging. Hoop heen en weer gebel en steeds weer ander negatief antwoord. M.a.w., zoek het ff lekker uit, die 15000 euro hebben ze binnen dus zij hebben de tijd. Wat een drama. Dus de bereikbaarheid en service is gewoon abominabel slecht.

Aanvulling 19 juli 2022
Maar weer even een update na 21/06/2022 want dat schijnt nodig te zijn bij dit fijne bedrijf. Na een klacht verzonden te hebben via Klacht.nl een paar weken geleden, kreeg ik na plaatsing daarvan 20 min. later al een e-mail terug van Mark Verkerk ( directeur noemt hij zichzelf). Was allemaal vervelend gelopen schreef hij en ging er de hoogste prioriteit aan geven ( weet zelf volgens mij niet wat dat woord inhoud), zou na het weekend direct contact opnemen. Ja, natuurlijk ff vergeten, menselijke fout noemde ie dat, nadat ik s'avonds weer een bericht had geplaatst via Klacht.nl. Volgende dag contact met Een dame die alles persoonlijk ging oplossen voor ons, want daar was ze heel goed in zei ze. Dat moet nog blijken zei ik. Diezelfde week 01/07/2022 kwam de vermiste inductieplaat met afzuiging samen met de monteur. Echter, verkeerde kookplaat, €200 duurder, maar Ok, hoefde niets bij te betalen dus hang 'm dr maar in. Echter ontbrak er nog, en nu nog steeds, een filterbak. De verkeerde te hoge vaatwasser 844 was ook opgehaald.., die stond al 3week te wachte om opgehaald te worden, en nog even geduld voor de vervangende machine, de 644. We zijn weer aantal weken verder, nog niets gehoord waar de vaatwasser blijft, 07/07 nog steeds niets bekend. Maandag even via App naar verkoopafdeling gevraagd wat de levertijd voor zo'n bewuste vaatwasser zou zijn. Antw ; vandaag besteld, donderdag binnen? Weer gemaild naar Tatjana, krijg ik via mail te horen....U hebt de 844 besteld, niet de 644. De 844 hebben ze notabele opgehaald en die krijg ik dus gewoon weer hier thuis. Ja tot de voordeur en linea directe weer terug. Weer Klacht.nl ingeschakeld maar nu dag later nog geen bericht van wie of wat. Volgens mij, moet je als Diecteur toch wel iets meer achter je personeel aan om klachten recht te trekken. Maar interesseerd de zichzelf noemende Directeur blijkbaar heel, zoniet helemaal niets. Goede revieuws staan er ook genoeg hier, snap dus niets hoe het mogelijk is dat er nog steeds vele negatieve revieuws onopgelost blijven liggen. We wachten maar weer af, misschien wel opgelost voordat we aan de volgende nieuwe keuken toe zijn. Maar dat wordt niet bij Keukenwarenhuis.
FOTO VAN JC VAN DER PLAS
Reactie of foto toevoegen
“Een dikke pluim”
Door Marcel en Yvonne Bos op vrijdag 17 jun 2022 22 | vestiging Dordrecht
Wij zijn super tevreden over Keukenwarenhuis. We hebben vorig jaar een prachtige keuken gekocht en laten installeren. De service is super goed en we zijn bij de aankoop ontzettend goed geadviseerd door verkoper Ahmad Mohemmed. Hij verdient een dikke pluim, want hij blijft net zo lang adviseren en met voorstellen komen totdat je een droomkeuken hebt samengesteld.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken nog steeds niet af”
Door R op zaterdag 11 jun 2022 22 | vestiging Ter Aar
In november is onze keuken geplaatst. We zitten ondertussen in juni en nog steeds is onze keuken niet klaar. Ik heb geen goed woord over voor de service die wij krijgen. 3 maal een kast die vervangen moet worden maar telkens opnieuw beschadigd word geleverd. Eindelijk sinds één week zit de kast er in, maar nu moet ons afzuigsysteem nog aangesloten worden. Aangezien keukenwarenhuis verkeerde lades heeft geleverd, kon dit niet. Nu tweemaal gebeld, omdat we nieuwe lades moeten. Ik zou worden terug gebeld, maar dit is nog steeds niet gebeurt. Ondertussen komen de muizen via het gat naar buiten binnen. Ook zitten we al 1,5 week met een kapotte kast in huis die opgehaald moet worden. Maar blijkbaar doen ze daar niets mee, want na twee keer bellen is dit nog steeds niet uitgezet naar de transportdienst. Ik raad deze zaak echt af! Ondanks dat de keuken zelf mooi is, hij is nog steeds niet af na 7 maanden.

Aanvulling 21 maart 2023:
In juni 2022 heb ik al een recensie geschreven over keukenwarenhuis. Na 7 maanden was onze keuken nog steeds niet af. Hadden we daardoor een muizen probleem en was keukenwarenhuis voor ons onbereikbaar. We werden nooit terug gebeld, mailtjes werden niet beantwoord, ga zo maar door. En ik kan je vertellen dat het bijna een heel jaar heeft geduurd. In oktober 2022 werden weer verkeerde lades geleverd. Hele onjuiste maten. Gelukkig kon de kundige keukenmonteur een stuk uit de oude (te grootte) lades halen waardoor deze konden blijven zitten. Maar keukenwarenhuis laat echt te wensen over. Want aangezien we nu bijna 1,5 jaar verder zijn zitten wij nog steeds op de juiste bestekbak te wachten. November 2021 zijn ze begonnen met het plaatsen van onze keuken en we zitten nu in maart 2023. Schandalig! Toen het keukenlades probleem was opgelost door de monteur, die overigens niet meer werkt voor deze flut zaak, hebben wij januari 2023 een evaluatie gesprek gehad. Niet met de contactpersoon die we naar mijn eerste recensie opeens toegewezen kregen, maar met de leidinggevende van de afdeling communicatie. Ze was goed voorbereid op het gesprek, maar we voelde ons niet echt gehoord. We hadden van alles uitgewerkt en voorbereid maar ze heeft niet eens de moeite genomen om dit door te lezen. En ondanks dat volgens haar een sorry of excuses makkelijk te maken was, wachten we daar tot de dag van vandaag nog steeds op. Tijdens dit gesprek zouden we ook de juiste bestekbak meenemen, zodat we dit hoofdstuk na meer dan een jaar af konden sluiten. Maar deze lag uiteraard niet klaar. Niet geheel onverwacht na alle vals gemaakte beloftes. Deze zou aan huis nageleverd worden. Ruim twee maanden verder zijn we deze zelf maar gaan halen. Mailtjes werden weer niet beantwoord, terug bel verzoeken werden weer niet na gekomen, we zijn er klaar mee! En dan denk je zelf eindelijk de juiste bestekbak op te halen, is het weer de verkeerde. Keukenwarenhuis is een van de slechte winkels die ik ken. Enorm nalatig, reageren op mailtjes of telefoontjes lijkt onmogelijk, om over afspraken na komen maar niet te beginnen. Schandalig en als ik je één advies mag geven, koop hier geen keuken! Het heeft ons niets anders dan ellende en stress bezorgd. En ondanks dat ze gezegd hebben te willen leren van hun foute, blijkt niets minder waar. Niet te vergeten hebben ze mij gevraagd mijn vorige eerlijke (slechte) recensie te verwijderen, nadat ze toen opeens wel binnen 24 uur terug konden bellen. Uiteraard doe ik dit niet, want ik wil voorkomen dat mensen in dezelfde ellende terecht komen zoals ons!
Reactie of foto toevoegen
“Prima service”
Door Mike van vliet op woensdag 8 jun 2022 22 | vestiging Ter Aar
Samen met me vriendin een huis gekocht en daar moest een nieuwe keuken in.
Gewoon op een zaterdag naar de showroom toe gegaan en rustig kunnen kijken naar wat er allemaal was. Nadat we wisten wat we een beetje wouden, hebben we samen met een werknemer rustig gezeten om alles door te nemen. Hij nam prima de tijd voor ons terwijl het heel druk was, dat vonden wij erg fijn! We hebben deze dag als een hele beleving ervaren. Onze keuken werd optijd geleverd en de monteurs (ook via keukenwarenhuis) konden optijd aan de slag. Onze keuken werd schitterend en schoon opgeleverd. Helaas hebben wij tijdens het verbouwen lekkage gehad en is de helft van de keuken beschadigd... Na een belletje naar Keukenwarenhuis hebben ze met ons meegedacht en uitstekend geholpen met een passende oplossing. We waren heel blij met de oplossing en het snel vervangen van het beschadigde deel van de keuken. Kortom: Prima service van begin tot eind.
FOTO VAN MIKE VAN VLIET
Reactie of foto toevoegen
“Super service”
Door Leo van der Spek op woensdag 8 jun 2022 22 | vestiging Ter Aar
Diverse keukens hier gekocht. Altijd super goed geholpen, zowel bij de aankoop als bij de montage. Zeer concurrerende prijzen een super service. Ik ben zo tevreden dat ik diverse vrienden en bekenden Keukenwarenhuis heb aanbevolen
FOTO VAN LEO VAN DER SPEK
Reactie of foto toevoegen
“Service is ver te zoeken”
Door Patrick op donderdag 12 mei 2022 22 | vestiging Dordrecht
Hele slechte ervaring wat betreft de service. De afdeling klantenservice moet maar eerst de definitie uitzoeken wat het woord service betekent. Na precies 9 weken is mijn keuken eindelijk klaar. Deze mensen beloven keer op keer je terug te bellen maar er gebeurt niets (geen beltegoed?). Had vanaf begin mijn mening geuit wat betreft de gang van zaken en heb gemerkt dat ze niet tegen kritiek kunnen, en naar mijn gevoel overgegaan op pest gedrag (bewust naleveringen later laten bezorgen). Bewijs hiervan is dat de koeriers aangaven dat de spullen al een tijdje bij hun staan. Eigenlijk geen ster waardig. Al met al een nare na smaak van dit alles. Montage verliep ook moeizaam, steeds was er weer wat. Waar keuken warenhuis wel goed in is, is vingertje wijzen naar elkaar. Toen ik aangaf dat t mij te lang duurde met mijn keuken wijzen ze naar de monteur en monteur wijst weer naar keukenwarenhuis. Mijn gevoel is dat ze niets om je geven zolang de buit maar binnen is.
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden”
Door Loes Lang op maandag 21 feb 2022 22 | vestiging Ter Aar
In de afgesproken leverweek is de keuken deels geleverd. Ik werd pas na installatie geïnformeerd dat onderdelen niet leverbaar waren. De kookplaat vloog in brand door verkeerde installatie. De kasten stonden scheef en er is schade aan de muren. De installatie van de quooker lekte. Er zaten rafelrandjes aan flink een aantal deurtjes. Keukenwarenhuis heeft een jaar de tijd genomen om een aantal zaken te herstellen. Bij elke reparatie werd iets anders gesloopt. Ik heb het daarna opgegeven. Mijn advies...zoek een andere keukenboer. Slechtere service dan dit is niet mogelijk. De telefonische wachttijd is standaard meer dan 12 minuten.
FOTO VAN LOES LANG
Reactie of foto toevoegen
“Spullen worden niet geleverd”
Door Fam. S. Dekker op zondag 6 feb 2022 22 | vestiging Ter Aar
In juni 2021 hebben wij een keuken uit voorraad en een wasmachine/droger kast gekocht, uiteraard werd de keuken snel geleverd deze was immers op voorraad , echter de wasmachine kast werd wel een ander verhaal . Op 10 september werd de kast geleverd , echter bleek al gauw dat de afmetingen niet klopte de bovenkasten waren te lang en de onderkasten niet geschikt om een wasmachine te dragen en zodat het geheel niet zou passen ,na divers telefonisch en mail verkeer werd door dhr Petit gereageerd en hij bevestigde dat dit niet de goede kast was en dat het op deze manier niet ging werken , ons werd gemeld dat hetgeen geleverd was niet te gebruiken was en weg kon wat wij ook gedaan hebben .vervolgens volgde er een stilte en werd er 3 maanden later nl.8 dec een nieuwe levering gedaan zonder enig overleg over wat nu wel de bedoeling was of een gesprek met een technisch adviseur nu kregen wij onderkasten binnen die waarschijnlijk wel sterk genoeg zijn want ze zijn compleet met staal versterkt maar nu waren de bovenkasten te ondiep en maar 30 cm diep ipv 60 cm en zaten er verder geen zijkanten ,plinten en vulstukken meer bij die moesten we maar gebruiken van de eerste levering die we uiteraard inmiddels hadden weggegooid omdat ons niet werd verteld wat nu wel of niet weg kon en wij maanden opgescheept zaten met verkeerd geleverde spullen .hierna volgde een serie van telefoontjes en mails met zeer vriendelijke en begripvolle telefonistes die echt wel hun best deden maar tot op heden hebben wij nog geen reactie ontvangen zowel per mail als telefonisch niet wij hebben tot onze spijt de €4200;- kostende wasmachine kast al betaald omdat wij onze vorige keuken ook hier hadden gekocht dit was een grote fout want tot op heden (6 feb 2022) hebben wij nog geen enkele reactie ontvangen terwijl ik bij het laatste telefoongesprek heel vriendelijk maar dringend heb gevraagd om in ieder geval een reactie dat het geheel ontvangen is of dat iemand ermee bezig is en ons serieus neemt want blijkbaar is een wasmachine kast van 4200,- niet belangrijk genoeg . Wij hebben zelf ook een bedrijf en kunnen niet begrijpen dat er op deze manier met klanten word omgegaan het is ronduit onbeschoft dat er geen contact met ons word opgezocht en dat wij elke keer degene moeten zijn die contact opneemt waar vervolgens niet op gereageerd word ,erg slecht als ik minder dan 1 ster kon geven dan had ik dat gedaan en ik had dit bedrijf ook doorgegeven aan mijn zoon en schoondochter voor een nieuwe keuken maar ook daar zijn grote problemen met leveren en fouten gemaakt waardoor ook hun droomkeuken een strop is geworden met wederom zeer slechte communicatie. Er word elke keer belooft dat er contact word opgenomen maar het blijft opvallend stil aan de keukenwarenhuis zijde , wij zijn er helemaal klaar mee en na 7 maanden hebben wij nog steeds niets . Wij zijn alle vertrouwen in deze organisatie kwijt en hopen dat anderen die niets vermoedend iets bestellen er voor zorgen dat er altijd een gedeelte van de betaling achtergehouden word zodat ze misschien dan wel blijven reageren. En dingen oplossen want dit is sorry voor de bewoording maar met recht een KLOTE service wat ik maar zelden meemaak
Reactie of foto toevoegen
“Goede service na zes jaar”
Door Alfons Rijnbeek op donderdag 3 feb 2022 22 | vestiging Ter Aar
Ben vandaag in Ter Aar geweest omdat ik van mijn keuken van zes jaar oud de scharnieren van twee deuren het soft systeem kapot was gegaan, het is een Nolte keuken dus verwacht je kwaliteit, ik ben geholpen door een hele aardige mevrouw genaamd Tatjana die vond dat ook raar en heeft voor ons vier nieuwe meegegeven. Service, heel erg bedankt hiervoor.
Reactie of foto toevoegen
“Verkeerde levering van kasten”
Door Mick op donderdag 23 dec 2021 21 | vestiging Ter Aar
Wij hebben enkele maanden geleden een keuken uitgezocht. Een tijd later teruggeweest om alles in te laten meten. Op 13 december is de ( overigens prima) monteur begonnen met het plaatsen. Op dag 3 kon hij echter niet verder omdat er verkeerd gemeten kastjes waren geleverd, de achterwanden dus niet passen en ook de vaatwasser was niet geleverd. Gevolg een half afgebouwde keuken, een gat in de buitenmuur ( afzuigkap kan ook niet worden geplaatst) en geen vaatwasser. Alles al betaald en we kregen te horen dat we in februari pas de nieuwe spullen morgen verwachten. Contact gehad met het bedrijf wn als antwoord gekregen dat de betreffende medewerker er niet meer werkt en dat het overmacht is. Men wil ons niet tegemoet komen en we moeten maar afwachten hoe het verder gaat lopen.Op nieuwe mails geen reactie meer gekregen. Met kerst in een opengebroken keuken.. slechte service en onze rechtsbijstand maar ingeschakeld
FOTO VAN MICK
Reactie of foto toevoegen
“Onze keuken is naar volle tevredenheid geplaatst”
Door Sjaak Roukema op vrijdag 10 dec 2021 21 | vestiging Dordrecht
In Dordrecht gesproken met Edgar de Wildt en in een later stadium met Patrick van Rooij. Beide gesprekken door ons als prettig en informatief ervaren, er werd goed meegedacht en geadviseerd. Qua levering van de keuken ook tevreden en zeker ook over de service v.w.b.het ophalen van het verpakkingsmateriaal. De keuken is geplaatst door Anton Suijker van Keuken Montage Holland, een absolute vakman!! Op een rustige/prettige en voortvarende wijze is de keuken tot onze volle tevredenheid geplaatst.
Reactie of foto toevoegen
“Een fantastische keuken”
Door Fam van Gent op dinsdag 30 nov 2021 21 | vestiging Ter Aar
Fantastische keuken gekocht bij Keukenwarenhuis! Vanaf het eerste moment zeer vrijblijvend en professioneel advies, zelfs tijdens het intekenen en het bestelproces.
Je wordt volledig ontzorgd door het team van verkoop en klantenservice.
Plaatsing door hun partner Piet Romijn was ook top! In 1 dag de hele keuken vakkundig en zonder enige aanmerking geplaatst en gebruiksklaar. Kortom, topzaak, top service en top plaatsing! Wij geven een hele dikke 10!
Reactie of foto toevoegen
“Super service”
Door Harry op donderdag 21 okt 2021 21 | vestiging Ter Aar
Mooie keuken voor een goede prijs. Bij het zelf plaatsen van de keuken heb ik de onderste plint fout afgezaagd. Even gebeld met keukenwarenhuis en kon gratis een nieuwe plint ophalen. Super service vanaf de aankoop tot het plaatsen van de keuken. Echt een aanrader zeer vriendelijk personeel.
Reactie of foto toevoegen
“Opleverpunten”
Door Yvon Overgoor op dinsdag 12 okt 2021 21 | vestiging Ter Aar
Ik werd goed geholpen in de winkel de montage was ook snel en goed! Alleen naar 4 weken kwam ik erachter dat er iets niet in orde was aan de keuken heb inmiddels meerdere keren gebeld en gemaild. Er word beloofd dat je de zelfde dag of zeker voor het weekend terug gebeld word! Maar helaas nu naar 3 weken intensief contact zoeken nog steeds geen respons! Jammer het geld is binnen en de na service is er niet meer! Erg teleurstellend

Aanvulling ontvangen 18 oktober 2021: Er is een barst gekomen in een lijst van de keuken nadat hij een week geïnstalleerd was heb ik dat ontdekt! Ook heb ik het idee dat mijn vaatwasser niet geheel naar behoren functioneert!
REACTIE VAN YVON
Na aanleiding van de review contact gegevens gekregen van de monteur! Deze gebeld en naar enkele dagen contact gekregen afspraak gemaakt en mijn probleem is snel en netjes opgelost!
Reactie of foto toevoegen
“Goed”
Door Wensley op woensdag 11 aug 2021 21 | vestiging Ter Aar
Mooie keukens, goed geslaagd! Top service van Mark. Zeker een aanrader!
FOTO VAN WENSLEY
Reactie of foto toevoegen
“Keuken geleverd”
Door Ananda op maandag 9 aug 2021 21 | vestiging Ter Aar
We kwamen alleen om rond te kijken en gingen weg met een keuken. We zijn geholpen door Mark en ook door hem hebben we voor een keuken gekozen. Wat een top service! Er word goed naar je geluisterd, met je meegedacht en alles wat je bedenkt is mogelijk. Ik raad hun zeker aan! Van keuken uitzoeken tot aan thuis leveren was top! De mannen van de levering mogen ook even in het zonnetje gezet worden, ze waren op tijd en hielden me op de hoogte waar ze waren, gingen heel netjes om met de spullen en checkte alles nog even goed na met ons.
Reactie of foto toevoegen
“Mooie keuken maar service kon beter”
Door Margo op woensdag 23 jun 2021 21 | vestiging Ter Aar
Koop, keuken en monteur: prima! Bij aanschaf keuken was het wel fijn geweest, blijkt achteraf, als er meer info gegeven zou zijn over kwaliteit van materiaal (in ons geval gootsteen). Bij levering en plaatsing bleken 6 van de 10 kasten onjuiste maat te hebben terwijl de laatste lijst wel juist was. Nieuwe kasten na 8 weken geleverd bij Keukenwarenhuis, 2 weken daarna gemonteerd. Aftersales: communicatie en klantvriendelijkheid vanaf levering: belabberd. Moest vaak voor info overal zelf achteraan en er werd soms niet eens gereageerd op mails of telefoontjes. Het leek voor afd klantenservice allemaal de normaalste zaak van de wereld. Heb nu een mooie keuken, maar of ik Keukenwarenhuis zou aanbevelen? Jammer, want aan kwaliteit keuken en monteur lag het niet. Ik zou zeggen: Mark, zet wat klantvriendelijker en klantgerichter personeel neer bij klantenservice. Als klant wil je vooral ervaren dat je als bedrijf de klant geruststelt als zaken mis gaan en dat je volledig geïnformeerd wordt en service, ook als alles al betaald is, gewoon goed is. Dan had je van mij, ondanks de 6! verkeerd geleverde kasten nog 1,5 ster erbij gekregen.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken niet af”
Door Graciëlla Grebbe op woensdag 2 jun 2021 21 | vestiging Ter Aar
Mijn ervaring met Keukenwarenhuis is al met al schandalig. De service is verbluffend slecht. In eerste instantie wordt er om je budget gevraagd, vervolgens komt er zoveel bij kijken dat de prijs zodanig hoog wordt en dat zij zogenaamd een tussenweg/prijs aanbieden. Toen ik aangaf dat ik erover moest nadenken ben ik zo naar behandeld dat mijn vriend zich schuldig voelde. Ik had dringend een keuken nodig, dus is hij er maar weer achteraan gegaan. Daarnaast komt er ook bij kijken dat als ik iets mooi vind ik het niet zo snel kan loslaten. Uiteindelijk akkoord gegaan met een keuken van €18.000. Tijdens de montage kwam ik erachter dat er "kleine" kosten bijkomen wat de verkoper verzuimd had te vertellen, hij heeft mij er nooit op aangewezen dat die regel op de factuur staat. Toen ik de winkel erop aansprak zeiden ze tegen mij dat ik daarmee akkoord was gegaan middels handtekening en dat zij niets voor mij konden doen. Tot slot zit ik nu al bijna 2 maanden met een niet afgemaakte keuken; een gedeelte in de verkeerde kleur geleverd en een gedeelte ontbrak, plinten zitten los. Nooit is de juiste persoon bereikbaar en niemand die iets voor je kan betekenen. Het is pijnlijk dat ik zo'n dure keuken hebt betaald, een heleboel heb moeten slikken en alsnog in een onafgemaakte keuken moet staan. De pijn en de frustratie die ik door hele situatie voel gun ik niemand toe.
Reactie of foto toevoegen
“Montage niet afgerond”
Door Fleur schuffelen op woensdag 2 jun 2021 21 | vestiging Ter Aar
Verschrikkelijk slechte ervaring. 30 maart 2021 werd onze keuken geplaatst. Blad was niet goed, spoelbak verkeerd gemonteerd, oven/magnetron mist, vaatwasser verkeerd gemonteerd, vriezer past niet. Erg slechte communicatie naar de klant toe en contactpersoon van KWH is onbereikbaar. 27 mei 2021 tweede ronde voor het herstelen/afronden van onze keuken. Blad weer niet goed, vriezer past nog steeds niet. Problemen worden niet opgelost en klantenservice belt niet terug. Elk contact moment moet opnieuw uitgelegd worden wat het probleem is en oplossen ho maar. Na 100% oplevering van de keuken is er pas een evaluatie gesprek mogelijk. Gun dit bedrijf uw geld niet, want u krijgt er geen service voor terug. Hopelijk mag de oplevering van onze keuken nog in 2021 plaatsvinden.
Reactie of foto toevoegen
“Inlevingsvermogen ontbrak”
Door Jansen op vrijdag 5 mrt 2021 21 | vestiging Dordrecht
Ik zou niemand aanraden een keuken te kopen bij dit bedrijf. Er gaat hier meer mis dan goed. Slechte communicatie & totaal gebrek aan inlevingsvermogen. Mijn verhaal:

Verkoopgesprek. Begon al chaotisch, ik wist vrij goed wat ik wilde. Verkoper gaf aan dat ik daarvoor beter ergens anders heen kon gaan. Wat raar is, aangezien ik de keuken die ik wilde precies daar in de showroom zag staan. Na even doorvragen bleek er toch wat meer mogelijk te zijn. Halverwege het gesprek werd mijn verkoopadviseur zonder aankondiging ingeruild voor een andere adviseur. Blijkbaar hebben die niet met elkaar gepraat, want toen de bestelling gedaan werd bleek er keuken met grepen besteld te zijn i.p.v. een greeploze keuken, zoals besproken met de eerste adviseur. Toen ik hier op attendeerde tijdens het afroepgesprek werd er vooral moeilijk naar mij gedaan. Alsof ik het onmogelijk was dat ik dit had besteld.

Bestelling. Nadat de monteur opmetingen binnenshuis had gedaan, tijdje niks meer gehoord van keukenwarenhuis. Tot ik uit het niets een nieuwe koopovereenkomst kreeg met een korter werkblad en kleinere kasten. Geen uitleg of overleg niks. Ik begreep uiteindelijk waarvoor hier gekozen was (i.v.m. een uitstekende vensterbank), maar dat hier niet over overlegd of gecommuniceerd wordt en zomaar een compleet nieuwe keukenindeling wordt besteld is echt beyond me. Ook is er ondanks het kortere werkblad en de kleinere onderkasten niks aan de prijs gedaan. Ik moest hier zelf naar vragen bij de klantenservice, en wordt vervolgens gewoon genegeerd.

Apparatuur. Een tijd voor dat de keuken geïnstalleerd werd bleken twee apparaten niet op voorraad te zijn: de koelkast en de vaatwasser. Er werd mij gevraagd of ik wilde wachten of een alternatief wilde. Voor de koelkast heb ik een alternatief genomen, voor de vaatwasser werd er een alternatief aangeboden uit een lager segment met andere energieklasse. Uiteraard ging ik hier niet mee akkoord en heb ik gezegd dat ik open sta voor een alternatief van gelijkwaardige kwaliteit. Er werd op een ronduit arrogante manier aangegeven dat dit niet mogelijk was. Wat te betwijfelen valt. Uiteindelijk is de vaatwasser gewoon niet geleverd.

Leveringstermijn. Ik heb de keuken op 2 juli 2020 besteld bij keukenwarenhuis. In het verkoopgesprek (voor de handtekening) werd aangegeven dat er 8 weken levertijd was en dus eind augustus begin september geïnstalleerd kon worden. Na het zetten van de handtekening en check door de manager, werd aangegeven dat deze levertijd nooit gehaald kon worden. Ik kon beter aan eind oktober denken. Rond eind oktober kreeg ik het bericht van keukenwarenhuis dat de levering in de tweede week van december (!!) zou plaatsvinden. De week voor levering, je raadt het al, werd dit half februari. 9 maanden verder voor de levering. Ik dacht dat er een grap met me werd uitgehaald.

Levering & montage. In eerste instantie leek de levering goed te gaan. Echter al snel bleek dat de vaatwasser niet meegeleverd was (zie boven). Ook bleek er een volledig verkeerde kast besteld te zijn, waardoor de vaatwasser überhaupt niet in de kast had gepast. Na enig passen en meten door de monteur leek er een oplossing te zijn, maar er was sowieso een nieuwe kast nodig, die weer besteld moest worden. Tijdens installatie van de keuken bleek verder dat de oven defect was. En dat de verkeerde kookplaat meegeleverd was (met afvoer i.p.v. recirculatie). Oftewel, meer werkte niet, dan wel. En met de vorige keuken gedeinstalleerd, mist er dus elke mogelijkheid tot etensbereiding.

Service. Fouten kunnen gebeuren, het gaat om erom hoe deze opgelost worden. En hier begon mijn klomp pas echt te breken. De donderdag na montage belde ik met de klantenservice in Dordrecht om te kijken hoe alles opgelost kon worden. Daar werd aangegeven dat er eerst intern gesproken diende te worden om alles duidelijk te krijgen, voordat er wat gedaan mee kon worden. Aangezien de beste man op vrijdag vrij was, ging dat sowieso maandag pas worden. Toen ik aangaf dat voor het bestellen van een nieuwe kookplaat volgens mij weinig overleg nodig was, gaf hij aan dat ze alles in 1x wilde regelen. Met het bestellen van een nieuwe kast, dat enkele weken in beslag zou nemen, in het achterhoofd, lijkt me op z'n minst dat de kookplaat op korte termijn geregeld kon worden. Tot mijn verbazing krijg ik een aantal dagen later (inmiddels 2 weken na levering) een mailtje dat ik de rest van de artikelen in week 13 (begin april) kan verwachten. Nog eens 4 weken zonder gebruik te kunnen maken van een keuken!!! Op mijn vraag of in ieder geval de kookplaat eerder geregeld kan worden wordt vervolgens niet gereageerd. Ik krijg alles behalve het gevoel dat mijn urgentie ook gevoeld wordt door keukenwarenhuis. Maar dat ze vooral doen wat voor henzelf het makkelijkst is. En dus van hun probleem, mijn probleem maken. Hoe moeilijk kan het zijn een zeer gangbare kookplaat te op korte termijn te vervangen. Tot dusver ben ik nog niet eens toegekomen om mijn overige punten tijdens mijn klantreis met de servicedesk te bespreken, zoals de niet terugbetaalde meerprijs, gebrek aan afstemming, 9 maanden uitgestelde levering etc, maar dat zal nog wel wat worden...

Kortom: Als je wil dat je serieus genomen wordt nadat je toch een flink pak geld uitgeeft, kan je beter ergens anders je keuken kopen. Buiten dat zo'n beetje alles is misgegaan wat er mis kon gaan, heb ik totaal niet het idee dat er serieus wordt omgegaan en met urgentie wordt geprobeerd dit op te lossen. Ik ben hevig teleurgesteld, boos en ronduit verbaasd over hoe ze hier mee denken weg te kunnen komen. Buiten dat ik door dit alles weken zonder fatsoenlijke kookgelegenheid zit, apparatuur niet heb die ik wel betaald heb en hierdoor extra kosten maak, voel ik me vooral gewoon zwaar voor paal gezet.
Reactie of foto toevoegen
“Klasse”
Door Cornelis Hees op maandag 11 jan 2021 21 | vestiging Ter Aar
Wij hebben in december 2019 de keuken besteld na een heel fijn gesprek en informatie door de verkoper. 05 jan. 2021 is de keuken geplaatst door Jurry Martinus. Klasse gedaan in 1 dag. Keukenwarenhuis is echt een aanrader, super service.
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door Ron en Sonja van den Akker op vrijdag 20 nov 2020 20 | vestiging Ter Aar
Naar lang wachten en wat obstakels is onze keuken eindelijk klaar zoals wij de keuken wenste te hebben. Met een aantal gesprekken met de eigenaar Mark die alles keurig voor ons heeft opgelost, zijn wij inmiddels heel blij hoe het eind resultaat eruit ziet en ik met heel veel plezier mijn ding kan doen in onze prachtige keuken foto's zet ik op fb
Mark nogmaals bedankt voor je goede service
FOTO VAN RON EN SONJA VAN DEN AKKER
+ Toon extra foto van van den Akker
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt”
Door Cornelis op zondag 11 okt 2020 20 | vestiging Dordrecht
Dit is een replica van een bedankmail aan KEUKENWARENHUIS. Goedemorgen Paul. Inmiddels 3 weken na ingebruikname , maar nooit te laat om mijn waardering voor u , uw bedrijf , en uw collega's uit te spreken.Een prachtig resultaat staat er , kijk maar. De achter- en zijwanden zijn er nog niet , maar virtueel was het toch mogelijk ze in de foto's te zetten, inclusief de beeldelementen. En dit gaat hier inmiddels de hele buurt rond , inclusief een vracht reclame voor u van onze kant. U bent met uw hele team heel bijzonder. Werkelijk alles was kloppend, een strakke rechtlijnige organisatie , een zeer vakkundige montage , en zei het meisje" zet 2 bazen bijelkaar , en je hebt ruzie " maar ooh ooh wat hebben we veel lol gehad. Een en al service. Wij rekenen uw bedrijf tot de grootsten , misschien niet in omvang maar wel in de prachtige uitvoering van uw taakomschrijving.gemaakt door een baas met visie....denken wij. Zeer hartelijk bedankt , ook alle collega's Groet enz
Reactie of foto toevoegen
“Zelfgemonteerde keuken”
Door Diane van Loon op woensdag 7 okt 2020 20 | vestiging Dordrecht
Goed geholpen met samenstellen van de keuken. Een fijn 2e gesprek gehad om de puntjes op de i te zetten. Levering was op de afgesproken datum en alles was goed verpakt. Wij hadden een nalevering nodig omdat wij wat vergeten waren te bestellen. Dit was geen probleem en inplaats een lever tijd van +/- 8 weken was het binnen 4 weken binnen. Echt een top zaak met fijne medewerkers en een goede service.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer correct”
Door D. van Andel op woensdag 2 sep 2020 20 | vestiging Dordrecht
Een warenhuis met heel veel keus. Geen opdringerige verkopers, maar ze zijn er als je ze nodig hebt. Het aankoop stappenplan is heel fijn en overwogen. Geen aanbetaling. De service en montage waren zeer correct. Zelfs na de inbouw blijven ze betrokken.
Reactie of foto toevoegen
“Dik tevreden”
Door Fam. Engels op zondag 16 aug 2020 20 | vestiging Dordrecht
Bij het eerste bezoek uitgebreide info gekregen en voorlopige opstelling gemaakt. Niets was teveel voor Ahmad Mohammed. Vele keren door de showroom gelopen om mogelijkheden te zien en andere combinaties te bekijken. Ook het definitieve afroepgesprek was zeer prettig en professioneel. Patrick van Rooij nam alle tijd om onze kleine aanpassingen te verwerken of te corrigeren als er nog een betere oplossing was. Daarna goed op de hoogte gehouden van de voortgang van het leverings- en betalingsproces. Op 7 augustus werd de Ballerina keuken en de AEG apparatuur keurig verpakt en compleet geleverd. Op 10 en 11 augustus heeft Anton Suijker van Keuken Montage Holland de keuken geplaatst bij meer dan 30 graden (hitte golf). Anton is een rustige en zeer vakkundige monteur. Overlegde veel met ons over aansluitingen, hoogte losse kastjes, plaats van handgrepen, etc. Tijdens de werkzaamheden was er prettig contact, vooral bij het integreren van de bestaande vloerverwarming unit in een hoekkast. De unit moest bereikbaar blijven. Toen de keuken geplaatst was werd alle verpakkingsmateriaal weer opgehaald. Ook werd de hele keuken nog van binnen en buiten gestofzuigd. Wat een service!!. Het keukenwarenhuis belde de dag erna nog op of er oplevering actie punten waren geconstateerd. Ook de nalevering van stootranden en vensterbank, welke pas na plaatsing definitief konden worden opgemeten, werd direct opgepakt. Wij zijn dik tevreden en genieten van onze mooie keuken.
FOTO VAN FAM. ENGELS
Keuken met blauwe achterwand
REACTIE VAN JEANNE
Hoe duur was deze keuken als ik zo brutaal mag zijn?
Reactie of foto toevoegen
“Subliem”
Door Agnes op donderdag 4 jun 2020 20 | vestiging Ter Aar
De After-Sales Service van Keukenwarenhuis vind ik subliem. Na anderhalf jaar liep er in mijn keuken een lade aan (pootje onder de kast moest worden bijgesteld). Toen ik hier melding van maakte, vertelde ik ook dat ik niet tevreden was over de plaatsing van mijn vaatwasmachine (dat niet door het bedrijf was uitgevoerd). Hoewel het niet hun fout/verantwoordelijkheid was, heeft het bedrijf ervoor gezorgd dat alles uiteindelijk toch naar tevredenheid is geïnstalleerd (wat veel voeten in aarde heeft gehad). De directeur is duidelijk een man die staat voor zijn woord en hart heeft voor zijn zaak. TOP.
Reactie of foto toevoegen
“Service bij frontproblemen”
Door PJ Brummelkamp op vrijdag 15 mei 2020 20 | vestiging Ter Aar
Na 3 jaar kwamen er strepen in de fronten van enkele deurtjes van onze keuken. Ook begon bij enkele fronten het oppervlak langs de grepen te bobbelen. Ondanks dat we het niet helemaal eens werden over de oorzaak regelde het Keukenwarenhuis bij de leverancier voor alle laden en deuren nieuwe fronten. Geweldige service!
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige keuken”
Door Jolanda During op vrijdag 10 apr 2020 20 | vestiging Ter Aar
Prachtige keuken, anders dan anderen. Heel fijn geholpen en goede service. Montage is ook heel netjes en zorgvuldig. Kortom een heel tevreden klant.
FOTO VAN JOLANDA DURING
+ Toon extra foto van Jolanda During
+ Toon extra foto van Jolanda During
Reactie of foto toevoegen
“Heel tevreden”
Door Marian van Weelde op woensdag 1 apr 2020 20 | vestiging Dordrecht
Heel tevreden met de aanschaf van onze Nobilia Stone Art keuken. Fijn geholpen door Robert-Jan met de aanschaf en definitief maken van de keuken. Vervolgens alles perfect afgeleverd en gemonteerd door Anton van Keukenmontage Holland. Ook de service van Keukenwarenhuis is prima. Er zal een kras op de afzuigkap en deze is goed en snel vervangen voor een nieuwe. Ik raad Keukenwarenhuis zeker aan.
FOTO VAN MARIAN VAN WEELDE
+ Toon extra foto van Marian van Weelde
Reactie of foto toevoegen
“Niet blij mee”
Door herman kroon op vrijdag 6 mrt 2020 20 | vestiging Dordrecht
keuken gekocht 18000 euro vaatwasser met bestekla besteld krijg een vaatwasser zonder bestekla antwoord van hun is nieuwe type heb ik niet om gevraagd naar de zaak geweest u hebt gelijk u kan deze gebruiken tot de goede is geleverd dag later telefoontje wij wisselen hem niet om want u heeft hem al gebruikt terwijl hun zijden je kan hem gebruiken tot de goede er is.achterwand besteld moet 3 meter lang zijn kan is die 1,6 mm dik en van 0,9 mm dik kan in twee delen zie je niks van zijden ze krijg hem geleverd is 1,6 mm 2 delen moet op houten balken lijken dat het patroon anders is oke maar de balken moeten wel in lijn zijn wat niet zo is als het tegen mekaar staat hun antwoord hij bestaat niet in drie meter en het patroon klopt niet omdat het twee delen zijn dat is normaal. speciaal om gevraagd bij aankoop zie je niets van nee meneer zie je helemaal niets van.ze zeggen beste service in nederland nou de service is zwaar K mijn advies koop daar nooit je keuken als je betaald heb is de service weg en liggen de fouten bij jou volgens hun.als je daar een keuken koopt neemt de gesprekken op die je hebt.
Reactie of foto toevoegen
“Prima combinatie”
Door Martin Draer op woensdag 26 feb 2020 20 | vestiging Ter Aar
Nolte Keuken gekocht en afgeleverd, met wat minpuntjes maar prima opgelost door ondersteunend team. Goed bereikbaar voor vragen, prima communicatie. Uitstekende service van Anton Suijker van Keukenmontage Holland. Prima combinatie. !!
Reactie of foto toevoegen
“Geweldige service”
Door S.G. Nelissen op dinsdag 18 feb 2020 20 | vestiging Ter Aar
Nadat wij 4 jaar geleden de keuken hebben aangeschaft bleek bij een kastje de demping van het deurtje defect. (het sloeg te hard dicht) We hebben contact gezocht en onder problemen werden ons 2 nieuwe scharnieren toegestuurd, dit alles uit coulance omdat de garantie inmiddels verstreken was. Dit laat zien dat het Keukenwarenhuis een zeer professioneel en betrokken bedrijf is waar ook service hoog in het vaandel staat. Zeer veel dank voor deze geweldige service.
Reactie of foto toevoegen
“Pluim voor de service”
Door Joop Groothuis op zondag 16 feb 2020 20 | vestiging Ter Aar
Afgelopen zaterdag een onderdeel (deurdemper) ter vervanging ontvangen voor mijn ca.10 jaar oude keuken. Geheel gratis geleverd en op gestuurd. Zeer vriendelijk door Tatjana behandeld. Een dikke pluim voor jullie service!
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door Carmen Batenburg-Arenas op dinsdag 11 feb 2020 20 | vestiging Dordrecht
Wij zijn superblij met onze nieuwe keuken. Goede service van zowel de verkopers als van de monteurs die de keuken komen plaatsen. Wij raden deze keukenwinkel zeker aan.
FOTO VAN CARMEN BATENBURG-ARENAS
Geplaatste keuken
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt”
Door familie Wilsterman op vrijdag 31 jan 2020 20 | vestiging Ter Aar
Na lang zoeken naar een Nolte keuken werd ons geadviseerd naar Ter Aar te gaan voor een Nolte keuken. Daar aangekomen waren er keuze zat aan keukens. Wij werden goed geholpen en geadviseerd door de verkoper en al onze wensen hebben wij kunnen waarmaken in de samengestelde keuken. In mei 2019 werd onze keuken geleverd en ook deels geplaatst. Wat wij niet wisten was dat deze keuken ons heel veel geduld en stress zou kosten . Je leert als consument gedurende deze periode welke bedrijven hun verantwoordelijkheid nemen. De monteur die deze keuken voor ons geplaatst heeft, moest nog langs komen om enkele werkzaamheden af te maken. Dit bedrijf heeft zijn verantwoordelijkheid niet genomen, waardoor zij Keukenwarenhuis in een kwaad daglicht hebben gebracht naar de klant toe.

Na dit hoger te hebben gezocht kwam Keukenwarenhuis in beeld en brachten een huisbezoek om de situatie zelf waar te nemen. Na duidelijke afspraken gemaakt te hebben met de monteur kon hij zijn werkzaamheden voortzetten. Deze kwam hij echter ook weer niet na... Keukenwarenhuis besloot toen om deze monteur niet meer bij ons in te zetten. Wij kregen een nieuwe monteur ( Jurry Martinus) een monteur om U tegen te zeggen. Deze meneer kwam, en loste de problemen op die de anderen 8 maanden geleden nagelaten hebben. Onze keuken is vandaag 31-01-2020 uiteindelijk af....

Jurry als je dit leest bedankt. De communicatie naar het management (mevr. de Visser) van Keukenwarenhuis was top. Vanaf het probleem bij haar bekend was zat ze er continue bovenop. Je bent een topper.... De service van het bedrijf is uitstekend ondanks het in gebreke stellen van de monteur...
FOTO VAN FAMILIE WILSTERMAN
Gemonteerde keuken
REACTIE VAN JURRY MARTINUS
Beste familie Wilsterman, ik lees deze review nu pas, maar heel erg graag gedaan !
Ik kreeg gisteren een mail met een aanvraag voor een montage bij familie van u waar ik nu al naar uit kan kijken, Hartelijk dank voor uw positieve recensie. Vriendelijke groet, Jurry Martinus
Reactie of foto toevoegen
“Echte aanrader”
Door Hr. R. Koet en Mw. E.E. van Hal op vrijdag 31 jan 2020 20 | vestiging Ter Aar
Geachte Keukenwarenhuis Ter Aar, Hiermede willen wij u hartelijk danken voor de service en kwaliteit, waarmee het vervangende werkblad/keukenblad kosteloos bij ons is vervangen voor een heel nieuw, gelijkend werkblad, in onze Nolte keuken, die we bij u enkele jaren geleden hebben gekocht. Uiteraard gaat onze dank ook uit naar het voortreffelijke werk en montage door de Hr. Jeroen Brugman, die deze werkzaamheden, naar onze volle tevredenheid heeft uitgevoerd. Het blad ligt er veel mooier op als het vorige en de afwerking is nu ook helemaal compleet, wat bij het vorige niet geheel het geval was en waardoor er destijds ook scheuren in het keukenblad waren ontstaan, omdat er spanning op kwam te staan. Wij zijn heel erg blij met onze prachtige keuken waarvan we nu eindelijk volop kunnen gaan genieten en laten we het voorval van alles hopelijk snel vergeten.... Nogmaals hartelijk dank voor de geweldige service en de afhandeling van onze klacht en misschien tot snel weer eens in uw winkel in Ter Aar, want wij blijven uiteraard trouwe klanten van u! Met vriendelijke groet, Ruud Koet en Ellen van Hal

Eerdere reactie van 22 februari 2015: Een prachtige keuken gekocht bij het Keukenwarenhuis, we werden keurig netjes geholpen door het zeer vriendelijke personeel. Alle tijd werd er genomen en aan alle wensen van ons werd voldaan...., kortom een genot op zich om zo een keuken te gaan uitzoeken en kopen. Toen de aflevering en plaatsing van de keuken, deze werd zeer vakkundig gedaan door erg vriendelijk personeel. John... Chapeau Man, wat ben jij een vakmannetje op jou gebied en een zeer gezellig persoon... , nog bedankt voor alles! Toen de keuken geplaatst was en alle inbouwapparatuur van AEG was afgemonteerd, kwam en een schoonmaak bedrijf die alle rommel kwam opruimen en al het verpakkingsmateriaal meenam, we hoefden zelf niets op te ruimen. Ook kreeg de keuken nog een schoonmaakbeurt, zodat deze zo ingeruimd kon worden, kortom een dikke 10 is hier op zijn plaats!

Onze keuken bestaat uit een Nolte keuken in hoogglans in de kleur Magnolia en een natuurstenen bovenblad, het kookgedeelte is een extra grote AEG- inductiekookplaat, zodat we geen gas meer hebben en het warm water wordt voorzien d.m.v. een kleine Daalderop Close In-Boiler van 10 liter (wij hebben nm. een grote voor de badkamer van 80 liter apart), verder hebben wij een dubbel vrieskast, dus 2 stuks, 1 met 3 lades en 1 met 4 lades en een grote koelkast met een "low-frost" systeem, dit systeem hebben de vriezers ook. Verder heeft de keuken een ingebouwde AEG-Vaatwasser en Combi-oven/Magnetron/Hete Lucht en een prachtig systeem voor de hoekkastjes, hier zitten 2 uittrekbare opruimplateaus in, zodat de ruimte optimaal benut word. Ook hebben wij een ruimte erin voor ons afval, daar staan 3 afvalbakjes in en erboven zit een schuifplateau, zodat de bakken niet kunnen gaan stinken, voor de rest hebben we 3 grote lades waarvan er 1 voor het bestek is en 2 losse bovenkastjes. De afzuiger is echt een design van AEG en is van RVS en is van koolstoffilters voorzien, dus een afvoer naar buiten is niet nodig en werkt prima! Kortom een prachtig geplaatste U-Keuken alwaar wij erg blij mee zijn en zeer vakkundig is geplaatst, nadat wij deze met veel plezier hadden gekocht en zeer vriendelijk te zijn geholpen. Een echte aanrader dus het Keukenwarenhuis in Ter Aar!
Reactie of foto toevoegen
“Stop met shoppen”
Door Anja en Jacob Schook op vrijdag 10 jan 2020 20 | vestiging Dordrecht
Als je echt service wilt, ga dan naar keukenwarenhuis.nl. Probleem met verkeerd aanrechtblad meteen opgelost. Bij nader inzien toch graag een stollenwand, gratis geleverd. Schroeven van de handgreep die de binnenlade iets beschadigde werd opgelost door verzinken en nieuwe binnenlade fronten. En dan de aftersales geweldig ze bellen na of alles naar tevredenheid is opgelost. Stop met shoppen en ga naar keukenwarenhuis.nl. Alle betrokken medewerkers bedankt Mark kan trots zijn op jullie.
Reactie of foto toevoegen
“Zo hoort het”
Door Gertjan op maandag 6 jan 2020 20 | vestiging Dordrecht
Een nieuwe keuken is toch maar een spannende ervaring. Je koopt voor een vermogen aan kastjes en apparatuur en je bereid zelf de leidingen voor, maar het moet toch allemaal maar goedkomen. De samenwerking met Keukenwarenhuis en de door hun voorgestelde ABC-montage liep echter goed en het resultaat mag er wezen. Ook een service puntje werd serieus en snel opgepakt door ze. Kijk, zo hoort het. Ik beveel deze club aan!
FOTO VAN GERTJAN
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Top service”
Door Jaap Wielinga op maandag 25 nov 2019 19 | vestiging Ter Aar
Vandaag langs geweest met een defect scharnier. Kosteloos twee nieuwe scharnieren ontvangen, en dat na bijna 4 jaar na de aanschaf van de keuken. TOP service. Nog steeds zeer tevreden over jullie bedrijf.
Reactie of foto toevoegen
“Slechte service gehad”
Door De Leau op maandag 25 nov 2019 19 | vestiging Ter Aar
Keuken besteld, begin van het jaar. Netjes op laten meten door de aannemmer van het Keukenwarenhuis zelf. Die heeft het ook keurig weer doorgegeven aan Keukenwarenhuis. Wij zitten inmiddels in november en nog is die Keuken niet af. Elke keer worden er foutieve bestellingen afgeleverd of foutieve kleuren. Echt waardeloos bedrijf. Keukenblad was ook foutief geleverd, ondertussen was mijn muur netjes geschilderd. Maar door fout vd fabriek, moest het keukenblad eruit en weer opnieuw geplaatst worden. Hele muur beschadigd, kan ik weer opniew schilderen. Vandaag weer aannemer bezig om keuken af te maken en wederom kloppen er onderdelen niet. Dus hij is sowieso niet af voor de kerst. Ook moet je opletten, want wij krijgen de indruk dat we veel te veel geld hebben betaald voor deze keuken. Slechte service. Alleen de aannemer is fijne vent, die ziet het ook, maar kan er ook niets aan doen. Ik vind het achteraf de de bijna euro 12.500 niet waard. Absoluut ontevreden klant ! Ik zal dit ook delen via Facebook, zodat ik meerdere mensen hiervan op de hoogte kan stellen. Fam de Leau
Reactie of foto toevoegen
“Super service”
Door A.A. Korpel op maandag 14 okt 2019 19 | vestiging Ter Aar
Vandaag, 14 Okt. naar Keukenwarenhuis in Ter Aar geweest. Hadden ong. 5 jaar geleden daar een keuken gekocht en wilden nu 5 handgrepen van deze keuken bijbestellen. Helaas wordt dit type handgreep niet meer gemaakt. Na veel zoeken vond de medewerker, Robert, 5 handgrepen die bijna hetzelfde zijn. Deze kregen wij gratis als service. Werden Super geholpen en te woord gestaan. Niets was te veel. Bij het weggaan kwam Robert ons achterop met de bevestigings boutjes voor de handgrepen. FANTASTISCH.
Reactie of foto toevoegen
“Topkeuken”
Door Timo van de Lagemaat op woensdag 4 sep 2019 19 | vestiging Dordrecht
Als trouwe fan van FC Dordrecht heb ik mijn kritische vrouw met enige tegenzin meegesleept naar shirtsponsor Keukenwarenhuis.nl. Je hoort mensen vaak klagen over de aankoop en plaatsing van hun keuken. Onlangs hebben wij een mooie keuken gekocht bij keukenwarenhuis.nl XXL in Dordrecht. Alle vooroordelen die mensen hebben over veel 'keukenboeren' gelden NIET voor keukenwarenhuis.nl. Dit is van begin tot t eind gewoon een goede oprechte zaak met mooie Duitse kwaliteitkeukens. Het eerste verkoopgesprek was gemoedelijk, helder en totaal niet opdringerig. De afwijkingen die wij wilden ten opzichte van de voorbeeldkeuken in de enorme showroom hadden een kleine maar eerlijke meerprijs. Denk aan upgrade apparatuur en andere/extra kastjes. Een paar weken voor de definitieve order kwam er eerst iemand inmeten en kijken of de leidingen op de juiste plaats zaten. In een tweede gesprek wordt daarna alles nagelopen en hebben we nog wat aangepast. Niet omdat dat ons werd opgedrongen maar omdat wij daar zelf om vroegen. De keuken bleef nagenoeg t zelfde in prijs. Zelfs in een final check een paar dagen later wilde mijn vrouw toch nog iets aanpassen. Ook dat was nog mogelijk. Dan de plaatsing. Dinsdag alle spullen gebracht door keurige mensen van een soort verhuisbedrijf. Op woensdag is de keuken perfect in 1 dag neergezet door echte vakmannen. Alle zaagresten en verpakkingen netjes afgevoerd en dus binnen een dag een topkeuken in ons nieuwe huis. Kortom een super tevreden klant met een prachtige en betaalbare kwaliteitskeuken met een service van A tot Z waar veel andere bedrijven nog wat van kunnen leren! Keukenwarenhuis is ook wat mijn kritische vrouw betreft een aanrader voor iedereen die toe is aan een nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Servicebegeleiding niet goed”
Door B.H. op donderdag 13 jun 2019 19 | vestiging Ter Aar
Onlangs een nieuwe keuken aangeschaft. Helaas slechte ervaringen met het product (kapot blad), de montage zelf (niet klantvriendelijk) en de klantenservice. We raden iedereen af hier een keuken te kopen. Kwaliteit zal vast prima zijn, echter de service bij eventuele problemen is ver te zoeken. Oorzaak volgens het eigen personeel: onderbezetting.
Reactie of foto toevoegen
“Slechte communicatie”
Door Carla op vrijdag 24 mei 2019 19 | vestiging Dordrecht
Mensen als je een keuken wil laten plaatsen ga dan vooral niet naar keukenwarenhuis in dordrecht. Wat een slechte communicatie en service daar . Ik ben al 8 maanden bezig! Keuken is prachtig maar de keuken was scheef gemonteerd. Na heel veel mailtjes van mijn kant is er eindelijk iets aan gedaan. Nu zit ik al 6 weken op een deur te wachten die met spoed besteld zou zijn. Ik ben er zo klaar mee !
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt”
Door Fam C. Stoker op zaterdag 4 mei 2019 19 | vestiging Dordrecht
Prima verloop met de aanschaf van nieuwe keuken en verleende service! Montage door Anton Suijker ook prima geregeld! Bedankt, Top!
FOTO VAN FAM C. STOKER
Keuken met mozaiekachterwand
Reactie of foto toevoegen
“Fantastisch”
Door Kees Metselaar op vrijdag 8 mrt 2019 19 | vestiging Ter Aar
Vorig jaar een keuken gekocht, al eerder een review gegeven. Uitstekend geholpen met goede service. De monteur Anton Suijker was echt een vakman pur sang. Er waren nog wat restpunten die prima zijn opgelost door Keukenwarenhuis. De monteur Anton Suijker heeft dit overigens prima verwerkt. Buiten dat hij uiterst vriendelijk is en hard werkt levert hij ook een fantastisch resultaat af. In een woord fantastisch.

Eerdere ervaring van 24 januari 2019: Uitstekend advies en begeleiding gekregen bij aanschaf nieuwe keuken. Conform het stappenplan wordt alles keurig netjes geregeld. Prima deal kunnen sluiten. Levering netjes op tijd en uitstekende monteur voor de montage van de keuken. Een vakman pur sang. Een smetje op de aanschaf van de keuken is dat een van de 2 keukenbladen te kort is. De toezegging is gedaan, waar ik op vertrouw, dat dit met spoed wordt nabesteld en in orde wordt gemaakt.
FOTO VAN KEES METSELAAR
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Fijn geholpen”
Door Fam. Lindhout op vrijdag 25 jan 2019 19 | vestiging Dordrecht
Wij hebben vorig jaar een keuken gekocht bij het Keukenwarenhuis. We zijn heel tevreden, fijn geholpen, vriendelijke en gezellige mensen. Ook na het plaatsen van de keuken, goede service! Een tip: maak met de keuken installateur zodanige financiële afspraken, dat de consument niet met een extra factuur voor meerwerk geconfronteerd wordt.
FOTO VAN FAM. LINDHOUT
Keuken met inbouwapparatuur
Reactie of foto toevoegen
“Altijd bereikbaar”
Door M unal op woensdag 5 sep 2018 18 | vestiging Dordrecht
Na een reklame gezien te hebben op facebook, besloten we een keuken Aan te schaffen bij Keukenwarenhuis. het verkopend personeel was heel vriendelijk en meedacht en mij geen mes op de keel zette waarvoor complimenten. Een aantal dingen klopten niet en zijn snel opgelost. Ook was men altijd bereikbaar en bereid om me te helpen. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik erg tevreden ben over de service en met mijn keuken. Zelfs vonden we de bestaande grepen minder mooi na een berichtje kregen we spontaan een doosje nieuwe gestuurd binnen 24 uur. Dus zeker een aanrader!
FOTO VAN M UNAL
Nieuwe keuken
Reactie of foto toevoegen
“Super geholpen”
Door Pascal volwater op zaterdag 1 sep 2018 18 | vestiging Ter Aar
Wij hebben bij het keukenwarenhuis in Ter Aar onze keuken gekocht en zijn daar echt heel super geholpen. Denken mee een zijn heel vriendelijk ook voor de kinderen. Zijn later nog terug gebeld voor het wisselen van een vaste hoekkast voor een carrouselkast ivm met de levertijd van de keuken. Ik kan echt niks anders zeggen als super service en dik tevreden
Reactie of foto toevoegen
“Erg attent”
Door Marianne A. Swart op zaterdag 1 sep 2018 18 | vestiging Ter Aar
Hebben onlangs in Ter Aar een " kleine" Nolte keuken aangeschaft, zonder apparatuur etc. Vanaf het allereerste kontakt met het Keukenwarenhuis zijn wij uiterst attent en secuur behandeld. Ook toen er tijdens de periode tussen aankoop en levering nog vragen waren, was men zonder probleem bereid een oplossing te zoeken.
Toen de keuken afgeleverd werd, waren wij ook weer uiterst tevreden over de vriendelijke en precieze wijze waarop e.e.a. plaatsvond. De twee mannen hebben alle dozen voorzichtig en netjes naar binnen gebracht en vóór vertrek gecontroleerd of alles in orde was. Al met al zijn wij enorm tevreden over de hele gang van zaken en wij danken het Keukenwarenhuis voor de geweldige en bovenal vriendelijke service.
P.s. DE KEUKEN IS KLAAR EN WIJ GENIETEN ER IEDERE DAG VAN !!!!!!
FOTO VAN MARIANNE A. SWART
Kleine Nolte keuken
+ Toon extra foto van MARIANNE.A. SWART
Reactie of foto toevoegen
“Heel mooi geworden”
Door Fam. Buurman op donderdag 16 aug 2018 18 | vestiging Dordrecht
Wij hebben een keuken gekocht. Helaas ontbreken er nog dingen. Zo ook de spoelbak. Dit is heel netjes opgelost, het is persoonlijk door Marco van Zanten gebracht. Ik hoop dat deze service zo doorgaat tot de keuken helemaal af is. Wij hadden Anton Suijker als monteur, een echte topper. Heeft veel voor ons geregeld, en zijn best gedaan dat de keuken er netjes bijstaat. Het is heel mooi geworden. Bedankt Anton.
Reactie of foto toevoegen
“Een top bedrijf”
Door fam Kluwer op vrijdag 15 jun 2018 18 | vestiging Ter Aar
Van begin tot eind hebben we een topervaring met Keukenwarenhuis. We waren al bij meerdere winkels geweest. Serkan heeft ons uitstekend geholpen - hij was de enige verkoper van alle winkels die alles aan ons liet zien. Dus, als je dit kiest, dan krijgt je dat. Totaal niet pushy, gewoon heel veel eerlijk informatie. We hebben een hele grote, dure keuken, en kregen verreweg de beste prijs bij Keukenwarenhuis. Daarna heeft de monteur Hans tot laat gebleven om de keuken voor ons in te zetten, hard gewerkt en tot de puntjes verzorgd. Toen, tot onze verbazing, kwam een hele schoonmaak bedrijf die alle puin wegdeed en binnen en buiten de kastjes stofzuigde! Uiteindelijk is de aftersales service ook uitstekend. Er was een kleine beschadiging op het lak, gewoon met Nienke van klantenservice contact gehad, en gelijk geregeld! Nienke was ook erg vriendelijk, net als alle andere medewerkers van Keukenwarenhuis waarmee we contact hadden. Een top bedrijf!
FOTO VAN FAM KLUWER
Strakke keuken
+ Toon extra foto van fam Kluwer
Reactie of foto toevoegen
“Niet goed ontzorgd”
Door Richard Amersfoort op woensdag 13 jun 2018 18 | vestiging Ter Aar
In December 2017 heb ik een onbezorgde keuken aangeschaft bij het Keukenwarenhuis in Ter Aar. Het vervelende aan deze onbezorgde keuken is dat hij mij behoorlijk wat kopzorgen heeft opgeleverd. Gezien het verhaal te lang is om hier uit te schrijven (of eerder, omdat toch niemand zo'n lang verhaal gaat lezen), zal ik het proberen op te sommen.
- Er wordt geadverteerd met een ontzorgde keuken. De prijs die in de winkel staat, is de prijs die betaald wordt. Behalve dat er nog onverwachte kosten voor het kleinmateriaal van de keukenmonteur bij komt.
- Na dit aangevochten te hebben, is er toch toegezegd dat deze kosten door KW betaald zouden worden. Toen de monteur op de stoep stond, wist hij echter van niets en kon pas beginnen als dit opgehelderd was. Weer met KW gebeld, en nu wisten ze ineens nergens van. Toen ik naar de filiaalmanager vroeg, was die er uiteraard niet. Uiteindelijk is de monteur opgebeld dat hij de keuken kon plaatsen en KW het kleinmateriaal zou betalen. Ik vind het belachelijk dat je hiervoor eerst naar de filiaalmanager moet vragen.
- Oven-Combi zat niet bij de levering. Het transportbedrijf gaf aan dat dit al bekend was bij Keukenwarenhuis. Ik ben echter nooit gebeld of heb geen mailtje gehad. Anders had ik wellicht nog een ander model uit kunnen kiezen.
- Bestekbak ontbrak ook. Dit was me echter nog niet opgevallen (of eerder, ik wist eigenlijk niet dat deze bij de keuken zat). Deze is, zonder dat ik hier vanaf wist, per post naar mijn adres gestuurd. Gezien ik daar nog niet woonde, heb ik het pakket gemist. Omdat ik de brievenbus nog niet vaak leegde (omdat ik er nog niet woonde) had ik het briefje van de postbode te laat gezien en was het pakket al weer terug gestuurd. Na veel uitzoekwerk er achter gekomen dat het om de bestekbak ging. Uiteindelijk is hij opnieuw opgestuurd. Helaas bleek hij gebroken te zijn bij aankomst...
- Verkeerde onderdelen geleverd. Hoewel ik aangaf dat ik haast had, zijn de nieuwe artikelen pas anderhalve week later besteld. Hier zat ook weer 6 weken levertijd op.
- Toen de onderdelen opnieuw geleverd waren, kreeg ik een mail van KW met de monteur in de CC. Die zou contact met mij opnemen. Na een week heb ik zelf maar gebeld met de monteur. Die gaf echter aan niet te kunnen komen voordat KW de spullen bij mij thuis had geleverd. Hiervoor moest ik weer bellen met KW. Die gaven aan dat ze de spullen zouden leveren en ik daarna een afspraak met de monteur moest maken. (Typisch dat ik dit allemaal moet regelen...)
- Communicatie is ronduit slecht. Als je ze al te pakken krijgt, is de juiste persoon er niet, of werkt er ineens niet meer... Mails zijn vaak onduidelijk. Hoewel ik zeer tevreden ben over de keuken zelf, zou ik zeker geen keuken bij Keukenwarenhuis meer kopen. Ik begrijp werkelijk waar niet waarom er niet wat meer aandacht en service voor de klant is.
FOTO VAN RICHARD AMERSFOORT
Keuken met rood witte achterwand
Reactie of foto toevoegen
“Schitterende keuken”
Door Jeffrey Oers op donderdag 7 jun 2018 18 | vestiging Ter Aar
Een luxe keuken gekocht bij het keukenwarenhuis ter aar. Van aankoop tot aan het afroep gesprek ging het vlekkeloos en toen kwam de monteur. Deze ging heel ruw te werk. Het eind resultaat is gelukkig wel naar tevredenheid. Na plaatsing 7 weken moeten wachten op de service afspraak. Nadat ik boos ben geworden om het op te lossen was het ook zo geregeld. Communicatie hebben ze nog wat werk aan de weg maar de keuken zelf liegt er niet om. Schitterende keuken.
REACTIE VAN MARK VERKERK
Dank voor je review !! - we hebben er weer van geleerd. Eind goed al goed ... Echt blij mee !!!
Reactie of foto toevoegen
“Keuken gemonteerd”
Door Fam Muilwijk op zaterdag 21 apr 2018 18 | vestiging Ter Aar
Woensdag jl is onze keuken, gekocht bij het Keukenwarenhuis in Ter Aar, gemonteerd door Peter Bauman. Wat een kunstenaar en vakman is dat. Onze keuken was helemaal compleet geleverd. Er moet nog wel een kastje terug omdat de verlichting het niet doet maar dat is door het Keukenwarenhuis supersnel opgepakt en is in bestelling. Wij zijn er heel blij mee. Een dikke 10 voor het Keukenwarenhuis en een dikke 10 voor Peter Bauman. Chapeau!!!!!

Aanvulling 3 december 2019: Mark Verkerk, directeur KEUKENWARENHUIS.NL, heeft aan Michael Baumann (installateur) gevraagd om bij ons langs te gaan. Hij is afgelopen vrijdag geweest om onze superkeuken opnieuw te stellen terwijl wij daar eigenlijk, aangezien dit buiten de garantie valt, geen recht meer op hadden. Michael heeft onze keuken weer in ere hersteld. Super wat een service. Chapeau voor deze toko en hartelijk dank aan Mark Verkerk voor de bijzonder goede zorgen.
Reactie of foto toevoegen
“Bedankje”
Door Fred en Jolanda van Swieten op woensdag 14 mrt 2018 18 | vestiging Ter Aar
Eind juli 2017 hebben wij de complete keuken met inbouwapparatuur na een goed en duidelijk verhaal door Jelle "op papier" gekocht. Anton Suijker, de aannemer die de keuken heeft geplaatst, kwam in oktober langs om onze keukenplannen door te spreken. Dat was maar goed ook want niet alles was mogelijk op de manier zoals wij het bedacht hadden. Gelukkig dacht Anton goed mee om onze wensen zo dicht mogelijk te benaderen. Met deze aanwijzingen gingen wij in november terug naar Ter Aar om de keuken helemaal rond te spreken. Ook toen kregen we goede adviezen en werden nog wat puntjes op de i gezet. Eind januari 2018 heeft Anton de keuken geplaatst. Op zijn advies werden er bepaalde delen composiet opgemeten nadat de keuken geplaatst was zodat het helemaal goed passend zou worden. Na drie weken werd de nalevering geleverd en kon Anton de finishing touch gaan verzorgen. Alles paste perfect dus had er geen woord van gelogen. De keuken is helemaal naar wens en prachtig geplaatst. Wij zijn superblij met het resultaat, heel tevreden met de service van keukenwarenhuis en zeer blij met zo'n kundige aannemer als Anton. Dank je wel Anton voor je vakmanschap en je gezellige samenwerking!
Reactie of foto toevoegen
“Vakman”
Door Wim op dinsdag 13 feb 2018 18 | vestiging Ter Aar
Waren al een poos aan het rondkijken voor een nieuwe keuken en kwamen uiteindelijk via advertentie uit de krant in ter Aar terecht. Hadden alle maten en ideeën bij ons en Carlo ging dat intekenen en kwam ook met goede suggesties. Uiteindelijk de keuken samengesteld. Jeroen B zou de keuken plaatsen. Na afspraak met Jeroen besloten dat hij de hele keuken onder handen zou nemen. 8 januari 2018 begonnen. Jeroen heeft alles alleen gedaan behalve stuc en schilderwerk, waar hij goede vaklui voor geregeld had. Keuken exact op tijd (9 Jan) geleverd, dus kon Jeroen gelijk doorgaan. Wat een vakman en ook tijdens het werk meedenken om als eindresultaat de keuken te krijgen zoals wij het wilden. Er was een plaat beschadigd en deze is door KW gelijk gesteld en nu is de keuken helemaal af. Precies zoals we het wilden hebben. We zijn heel tevreden over de service en gedane werkzaamheden!
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden met behandeling”
Door Rismy op donderdag 8 feb 2018 18 | vestiging Dordrecht
Beste lezers, Bij oplevering van onze keuken op 29 maart 2017 was de keuken half klaar. Het keukenblad en nog andere onderdelen van de keuken waren niet geleverd, stuk of beschadigd. Dit kan uiteraard gebeuren, maar de manier waarop wij daarna behandeld zijn is uiterst slecht! Wij hebben de keuken 29 maart 2017 deels opgeleverd gekregen. Ja dan denkt u deels, inderdaad wij konden van geen enkele faciliteit gebruik maken behalve de (ijs)koelkast. Nadat de volledige keukenblad en andere onderdelen geleverd waren en gemonteerd waren (20 april 2017) kon worden mochten wij een paar dagen geen gebruik maken van de keukenblad waarop ook onze inductieplaat gemonteerd op is. Voor en bij het eerste gebruik, rond 27 april 2017 leek erop dat er een kras op de inductieplaat was. Dit hebben wij direct gemaild en telefonisch doorgegeven (mw Alkemade). Nu moest de monteur (Maurice Montagebedrijf) dit beoordelen en weer verdere acties ondernemen. Geen enkele respons van beide bedrijven! Totdat wij zelf weer belden met Keukenwarenhuis en Wendy Koopman spraken. Mw. Koopman zegt dat wij getekend hebben op 29 maart (dus bij onvolledig geïnstalleerde keuken) en in oktober (toen de plinten zijn geplaatst die waren nageleverd, maar toen was de mail met de melding van de kras al lang verstuurd, maar er was niets mee gedaan!) en dat wij 24h hadden om schade te melden ongeacht dat je een keuken niet in gebruik kan nemen. Dus 3/4 jaar verder krijgen wij van mw Koopman te horen dat onze inductieplaat van AEG niet vervangen of hersteld gaat worden. Het is te laat doorgegeven en wij hadden dit binnen 24h moeten doen. Super slechte klantenservice! Van klantvriendelijkheid en service heeft keukenwarenhuis niet gehoord. Wij raden Keukenwarenhuis dus niet aan!
REACTIE VAN MARK VERKERK
Het spijt ons dat het zo is gelopen! Wij trekken hier onze lessen uit !!
REACTIE VAN RISMY
Betekend nog steeds dat het niet verholpen is. Het zou fijn zijn als onze kookplaat hersteld zou worden of een nieuwe krasvrij geplaatst kan worden. De monteur moet immers nog terugkomen om de terugslagklep van de afzuigkap te monteren. Daardoor hadden wij ontzettend veel tocht in huis.
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden”
Door w.j. sterkenburg. op zondag 28 jan 2018 18 | vestiging Ter Aar
Ik ben tevreden met de koop van de keuken. Later ook met de service die ik heb ontvangen toen een onderdeel stuk was. Klasse!
Reactie of foto toevoegen
“Super content”
Door De Doncker -Audenaert Mireille op maandag 12 jun 2017 17 | vestiging Ter Aar
Ik raad deze zeker aan iedereen aan .ongelooflijk maar waar! Zeer goeie service en een prachtige na-service .dat is wat je voor je geld wilt . Ze zijn super gewoon! al bij het eerste ontvangst voelden we ons er al thuis . Zo een service , bediening en levering , materialen en afwerking van aankoop keuken , kan onze Belgische kwaliteit - prijs nooit aan komen . Ik heb een prachtige , super aankoop gedaan . De keuken is een droom en oogt zeer mooi voor anderen .Ik heb mijn volledige voldoening gehad op alle vlakken .
FOTO VAN DE DONCKER -AUDENAERT MIREILLE
Eindresultaat keuken
Reactie of foto toevoegen
“Je vindt hier alles wat je nodig hebt”
Door W Hekkert op maandag 24 apr 2017 17 | vestiging Ter Aar
Wij zijn via Googlen op de Fa. Keukenwarenhuis gekomen. Wij wilden ons oriënteren voor een nieuwe keuken. Omdat we op zondag niets te doen hadden en ter Aar open was zijn we gaan kijken. Mede omdat er zo veel keukens zijn opgesteld was dit een prima keuze Het bleek een goed idee, wij werden te woord gestaan en konden eerst vrijelijk rondkijken. Omdat het allemaal klikte, ook met de verkoper, zijn we er niet eens aan toegekomen om bij meerdere keukencentra te gaan kijken. Je vind hier alles wat je nodig hebt om te slagen (inclusief vriendelijke mensen en een goede service). Wij hebben besloten de keuken zelf te plaatsen, dit is prima gelukt. Er waren een paar puntjes welke afgehandeld moesten worden, dit werd ook perfect opgepakt en is allemaal geregeld. Een paneel welke niet paste i.v.m. de speciale opstelling, een flessenrek welke niet geleverd was en een afzuigkap welke veel geluid maakte. Nieuw paneel aangepast en geleverd, flessenrek geleverd en een nieuwe afzuigkap gemonteerd. In 1 woord PERFECT
FOTO VAN W HEKKERT
Keuken zelf geplaatst
Reactie of foto toevoegen
“Top bedrijf”
Door J.W.Gouma op zaterdag 22 apr 2017 17 | vestiging Dordrecht
Bij zonder attent behulpzaam geweldige service prettige medewerkers mee denkend zeer ervaren kortom een aanrader voor een ieder die toe is aan een nieuwe keuken zeker naar toe gaan.Montage ploeg ook zeer ervaren ter zaken zeer kundig en ook weer meedenkend en behulpzaam zeer nette werkers.Mijn ervaring een TOP bedrijf
Reactie of foto toevoegen
“Top”
Door John Meeuws op woensdag 17 apr 2024 24 | vestiging Ter Aar
Wij hebben gekozen voor een keuken in betonlook stijl met een eiken aanrechtblad en de mogelijkheid van geheel ontzorgd en dat laatste is ook echt ontzorgd! Van de levering tot en met de plaatsing is een belevenis en zelfs het verpakkingsmateriaal word opgehaald! Keukenwarenhuis Ter Aar is gewoon top en ook de plaatsingsmonteur.
Reactie of foto toevoegen
“Fantastisch”
Door Timmy en Nancy op maandag 15 apr 2024 24 | vestiging Ter Aar
Keuken is op een fantastisch manier geplaatst door Anton Suijker!! Hij heeft ter plekke alle problemen opgelost waar andere misschien al waren weg gelopen. Anton Suijker is een super monteur!
Reactie of foto toevoegen
“Een mooie keuken”
Door Mary Wijnands op donderdag 11 apr 2024 24 | vestiging Ter Aar
Wij hebben een prachtige keuken gekocht en zijn er heel erg blij mee, goed geholpen in ter Aar en fijn advies gehad. Anton Suijker van keuken montage Holland heeft hem geplaatst. Super gedaan, werkt heel erg hard en heel erg precies. Vriendelijk en behulpzaam, Nu kunnen we genieten van onze mooie keuken in de wetenschap dat alles goed is aangesloten!
Reactie of foto toevoegen
“Perfect”
Door Fam. J. Nederlof op maandag 8 apr 2024 24 | vestiging Dordrecht
Fijne gesprekken gevoerd, goed advies, goede prijs. Afspraken allemaal perfect nagekomen. Onze volgende keuken komt zeker weer van Keukenwarenhuis.
Reactie of foto toevoegen
“Fijn geholpen”
Door Nico groenintwoud op vrijdag 5 apr 2024 24 | vestiging Ter Aar
Goed en duidelijk geholpen. Was een man met ervaring.
Reactie of foto toevoegen
“Uitmuntend”
Door Johan Folkertsma op vrijdag 5 apr 2024 24 | vestiging Ter Aar
Keukenwarenhuis is een echt familiebedrijf die ontzettend veel ervaring hebben met het op een juiste manier verkopen van mooie keukens. Ze denken goed mee met de wensen van de klanten en zorgen ervoor dat alles van A tot Z uitmuntende word geregeld.
Reactie of foto toevoegen
“Fijne begeleiding en prima plaatsing”
Door W Kamman op woensdag 3 apr 2024 24 | vestiging Dordrecht
Keuken gekocht. Erg fijn geholpen en er wordt meegedacht bij het uitzoeken en samenstellen van de keuken. Er wordt naar je wensen geluisterd en prima geadviseerd. En naar oplossingen gezocht. Fijne begeleiding in het hele proces tot na de plaatsing. Hele fijne rustige ervaren monteur Anton Suijker. Plaatsing is ook prima verlopen. Keuken overtreft ook mijn verwachtingen.
FOTO VAN W KAMMAN
Reactie of foto toevoegen
“Alle lof”
Door eric heesen op dinsdag 5 mrt 2024 24 | vestiging Ter Aar
Aankoop keuken zeer goede ervaring. Met levering ook prima. Alleen de installatie minder prettig verlopen. Zzp er die dit deed had een slechte dag denk ik. Verder alle lof
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Adresgegevens Keukenwarenhuis
  Dordrecht (107 ervaringen), Einsteinstraat 29, 3316 GG Dordrecht, tel 088-0101201
  Ter Aar (265 ervaringen), Stobbeweg 21, 2461 EX Ter Aar, tel 088-0101200
Kaart
Website
Overzichtpagina's
Meer bedrijven voor keukens in Zuid-Holland
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.

Een bewerking voorstellen van de naam, bedrijfsomschrijving of adresgegevens. Geef hier uw wijziging door.