Feedback
7,9

Keukenstunter

Score uit 28 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
13 vestigingen (heel nederland)
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Keukenstunter
Keukenstunter is een landelijke franchiseformule op het gebied van complete keukens, keukenapparatuur en keuken-accessoires. Wij zijn een jong en snelgroeiend bedrijf en streven ernaar ons door heel Nederland te vestigen, zodat wij het hele land kunnen bedienen.
Alternatieven voor Keukenstunter
Andere goed gewaardeerde keukenzaken zijn onder meer:
• I-KOOK
   
(Zaandam Noord-Holland) score 9,5 uit 1388 ervaringen
• Kitchen4All
   
(Mijdrecht Utrecht) score 9,6 uit 832 ervaringen
• KeukenCoach
   
(Amsterdam Noord-Holland) score 9,7 uit 70 ervaringen
• Keukenloods
   
(Zaandam Noord-Holland) score 8,9 uit 967 ervaringen
• Artic Keukens
   
(Utrecht Utrecht) score 9,5 uit 100 ervaringen
• Voortman Keukens
   
(Lijnden Noord-Holland) score 9,6 uit 557 ervaringen
• Smits Keukens
   
(Haarlem Noord-Holland) score 9,6 uit 81 ervaringen
• Keukenvision
   
(Lijnden Noord-Holland) score 9,1 uit 64 ervaringen

U kunt ook de lijst met de beste 10+ keukenzaken bekijken.
Ervaringen
Er zijn 28 ervaringen over Keukenstunter. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren18 ervaringen
4 sterren3 ervaringen
3 sterren2 ervaringen
2 sterren1 ervaring
1 ster4 ervaringen

Ervaringen over: kwaliteit, korting, montage, prijs, service

Per vestiging:
“Ga naar een ander”
Door Cheryl op zaterdag 15 mei 2021 21 | vestiging Zaandam
Ruim een jaar gelden onze keuken gekocht. Sinds dien alleen maar problemen gehad met ze/jullie. Toen de keuken door ons gemonteerd werd bleek er veel niet te kloppen of kapot te zijn, hier werd heel moeilijk over gedaan, er werd nog net niet gezegd dat we het zelf gesloopt hadden. Uiteindelijk toch nieuwe en de juiste apparatuur gehad na 3 maanden bellen en mailen met het bedrijf. Nadat de keuken geplaatst was konden we de laatste kast(boven de koelkast) bestellen ivm doorlopende hoogte met de kast ernaast. Ook die werd voor ons pas na 3maanden besteld, ondanks dat er meerdere keren was gezegd dat hij besteld was. Het moment van levering kwamen we er al achter dat ze de verkeerde kast hadden geleverd en niet de gene die wij besteld hadden. Dus ja weer een zucht moment voor ons, en maar weer bellen. Uiteindelijk na 1 maand werd dan nu toch een keer de goede besteld. Eindelijk na weer 2 á 3 maanden hadden we dan de juiste kast binnen. Althans dat dachten we tot dat vandaag eindelijk voor ons de kast geplaatst kon worden, want ja iedereen is aan het verbouwen dus ook onze timmerman had het druk. Krijgen we weer het zucht moment, weer de verkeerde maat geleverd, om niet weer een strijd met jullie/hun aan te gaan hebben we het nu zo gelaten en kijken we zelf wel hoe of wat. Maar 1 ding is heel zeker, voor hun/jullie heb ik geen goed woord meer over. Dus mensen als je 1 jaar lang in een half afgemaakte keuken wil zitten raad ik deze oplichters zeker aan. Maar wil je het gelijk goed hebben ga alsjeblieft naar een andere keukenboer.
FOTO VAN CHERYL
Reactie of foto toevoegen
“Na 5 maanden is de keuken eindelijk af”
Door Henk op zondag 4 feb 2024 24 | vestiging Zoetermeer
Vorig jaar een keuken besteld bij Keukenstunter Zoetermeer. Na diverse keren bellen e.d. was de datum van plaatsing overeengekomen. Helaas werd de keuken geleverd met 1 beschadigde kast, hier konden hun natuurlijk ook niets aan doen. De electra, water en afvoer voor wasbak en vaatwasser werden een paar dagen voor plaatsing door AGBN uitgevoerd. De keuken werd vervolgens geplaatst door 2 mannen die schijnbaar goede vrienden waren van de verkoper.
Ik moet zeggen dat deze twee er een rotzooitje van gemaakt hebben. De afvoer van de vaatwasser werd op de afvoer van de gootsteen gezet waardoor de andere afvoer "open" bleef en voor stankoverlast kon gaan zorgen. De chifon van de gootsteen was zo gefabriekt dat de afvalbakjeshouder gesloopt werd en de afvalbakjes niet meer pasten. Een opbouwstopcontact werd gesloopt om de stekker van de oven erin te krijgen. In de achterwand was een gat geboord voor een niet meer in gebruik zijnde schakelaar van de mechanische afzuiging, dit was gemeld, maar de mannen hadden hier niet naar geluisterd. De scharnieren van de koelkast en een bovenkast waren verwisseld met als gevolg dat de koelkast slecht sloot en de bovenkast geen Soft-close had. Als laatste ontbrak er een afdeklijst. In overleg met Keukenstunter een datum geprikt voor de herstelwerkzaamheden. Ik heb daar een extra vrije dag voor moeten opnemen, maar van enige compensatie wou men niet horen. Na de "hersteldag" bleek dat het stopcontact niet geleverd was en de ontbrekende sierlijst een foute maat had. Toen een tweede "herstelmoment" gepland moest worden wilde ik dat s-avonds of op zaterdag, de "installateurs" wilde dat niet, enige service was dus niet aanwezig. Uiteindelijk een datum bepaald en hij zou dan eind van de middag komen. Dit gebeurde uiteraard niet, ook twee volgende afspraken werden niet nagekomen. Uiteindelijk met tussenkomst van de eigenaar een datum/tijd bepaald en nu na 5 maanden is de keuken eindelijk af. Ik adviseer een ieder om niet met de Keukenstunter Zoetermeer in zee te gaan, en als je het al doet, dan zelf een goede installateur te zoeken die zowel gas, electra, afvoer en water aanlegt en de keuken plaatst.
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door Angelo op donderdag 13 jan 2022 22 | vestiging Gorinchem
In augustus na een zeer prettig gesprek en een goede inventarisatie van onze wensen, een keuken besteld bij Tahsin (Keukenstunter Gorinchem). Bij levering bleken er wat probleempjes, maar dit is feilloos en zonder moeite opgelost. Kortom ik raad éénieder dit bedrijf aan.
Reactie of foto toevoegen
“Top bedrijf”
Door Megens op dinsdag 25 jan 2022 22 | vestiging Son
Na het uitzoeken van een keuken krijg je na enkele weken en tweede gesprek en kan je alles nog te veranderen waar we ook gebruik van gemaakt hebben.
Bij levering was een keukendeurtje beschadigd en zonder problemen werd er een nieuw deurtje geleverd. Vriendelijke medewerkers, TOP bedrijf !!!
Reactie of foto toevoegen
“Secuur”
Door Corine Roels-Hogesteeger op woensdag 30 dec 2020 20 | vestiging Gorinchem
Wij zijn heel blij met onze nieuwe keuken. Bij het uitzoeken van de keuken werden wij goed geadviseerd door Tahsin en zijn medewerker. Zeer kundig en vriendelijke medewerker en eigenaar. De bij de levering van de keuken ontbrekende apparatuur, ivm de corona, werd zeer snel na geleverd. Ook de monteurs van de keuken waren secuur en snel en plaatsten de keuken tot volle tevredenheid. Al met al een bedrijf waar je op kan vertrouwen!
Reactie of foto toevoegen
“Een dikke pluim”
Door J.Broekhuizen op maandag 21 mrt 2022 22 | vestiging Gorinchem
Na een lange tijd van vele keukenshowrooms bezoeken, gesprekken met verkopers en offertes vergelijken slaagden wij er maar niet in onze droomkeuken te vinden, tot we op een dag de Keukenstunter in Gorinchem binnen stapten. Wij werden aangesproken door Tahsin Erdal die ons direct een goed gevoel en vertrouwen gaf.
Hij denkt met je mee en geeft het juiste advies. We hadden de knoop snel doorgehakt en zijn uiteindelijk akkoord gegaan met de offerte voor een hoekkeuken in antraciete kleur met een Evora Quartz composiet werkblad en achterwand. Natuurlijk moet je incalculeren dat er altijd iets mis gaat maar de problemen waar wij tegenaan zijn gelopen zijn uitstekend opgelost door Tahsin en zijn collega's.
Alle medewerkers van bezorgers die in opdracht van de Keukenstunter werken tot de keukenmonteur verdienen een dikke pluim. Onze droomkeuken is vorige week gemonteerd en geïnstalleerd. Wij gaan er hopelijk nog jarenlang van genieten.
Fam. Broekhuizen
FOTO VAN J.BROEKHUIZEN
Reactie of foto toevoegen
“Toppers”
Door Beharie op vrijdag 28 okt 2022 22 | vestiging Gorinchem
We zijn super blij met onze nieuwe keuken van Keukenstunter Gorinchem. Ik hoorde altijd van die slechte verhalen als het om een keuken ging, maar dat was totaal niet het geval. Alle spullen van de keuken waren compleet geleverd, optijd. De monteurs die keuken in elkaar hebben gezet hebben top gewerkt. Na afloop is er ook iemand van Keukenstunter Gorinchem komen checken of alles is voldaan aan onze wensen en of de monteurs hun werk goed hebben gedaan. Kort samengevat; we zijn heel blij met onze nieuwe keuken en de service van Keukenstunter. Toppers! Dank jullie wel.
Familie: Beharie
FOTO VAN BEHARIE
Reactie of foto toevoegen
“Helemaal naar onze zin”
Door Liesbeth Kampen op zaterdag 19 dec 2020 20 | vestiging Gorinchem
In februari 2020 (nog voor de corona) bij Keukenstunter Gorinchem een mooie keuken gekocht. Na een aantal opstart problemen, o.a. te late levering apparatuur, werd dit door Tahsin Erdal super opgelost. Na plaatsing bleek dat er veel kleur verschil was in de kast fronten. Tahsin heeft er voor gezorgd dat de fabriek in Duitsland (Nolte) ons nieuwe fronten heeft gestuurd. Helaas hebben de monteurs die wij apart hadden ingehuurd veel verprutst (vooral aan het keramieke werkblad) en ook dit heeft Tahsin voor ons opgelost: hij zorgde voor een super vakman die alle problemen heeft verholpen. Wij zijn uiteindelijk super tevreden met de service en aftersales. De keuken is helemaal naar onze zin en we genieten er dagelijks van! Tahsin: nogmaals heel hartelijk dank!
FOTO VAN LIESBETH KAMPEN
+ Toon extra foto van Liesbeth Kampen
Reactie of foto toevoegen
“Een dramatisch bedrijf”
Door Jeffrey Camp op woensdag 21 jun 2023 23 | vestiging Alkmaar
Wat een dramatisch bedrijf. Zelfs met de nieuwe eigenaren hoop je dat dingen beter gaan maar die laten het ook afweten. Alles afschuiven en van het kastje naar de muur worden gestuurd. Na 2 jaar is onze keuken nog steeds niet af. Verkeerde leveringen. Afspraken niet na komen. Monteurs die niet op komen dagen.
Monteurs die dingen verkeerd monteren. Personeel van Keukenstunter Alkmaar die verkeerde dingen besteld (nog steeds in dienst). Bestelde spullen die kapot en beschadigd binnen komen. De opnieuw bestelde spullen komen opnieuw beschadigd binnen. Om vervolgens weer opnieuw te bestellen. En vervolgens komt het nog een keer beschadigd binnen. En weer maanden moeten wachten. Het is een regelrechte nachtmerrie zo ongelofelijk onprofessioneel. Ik zou echt iedereen afraden om hier ooit een keuken te kopen. Of alleen al naar binnen te gaan om te kijken. Ik doe dit niet om hun zwart te maken maar om andere te waarschuwen dat dit hun niet gaat overkomen. Hier gaat dan je hard gewerkte geld naar toe. En met een oplossing komen ho maar. Weer maanden wachten. En dan vragen om deze review weg te halen en zeggen met een passende oplossing te komen. En vervolgens zeggen dat de problemen komen door de vorige eigenaar. Dus pas heel erg op mensen deel dit verhaal. En waarschuw mensen in je omgeving. Koop hier absoluut niks! Een zeer ontevreden onrechtvaardig behandelde en zeer teleurgestelde klant. Nou ja klant (zodra het geld binnen is wordt je absoluut niet meer zo behandeld!
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door B.M. van Dam op zondag 29 jan 2023 23 | vestiging Gorinchem
Fijne aardige verkoper, die begrijpt wat je zoekt. Mooi geheel geworden en we zijn blij met het resultaat. De apparaten zijn goed en makkelijk in gebruik. Strakke keuken met veel ruime laden. Complimenten aan de monteur Omar die om de keuken te plaatsen tot laat is gebleven. Tot in de puntjes. Dit bedrijf is zeker een aanrader.
Zeker aan te raden.
FOTO VAN B.M. VAN DAM
+ Toon extra foto van B.M. van Dam
+ Toon extra foto van B.M. van Dam
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door Orvino Brunswijk op dinsdag 20 jun 2023 23 | vestiging Gorinchem
Via via kwam ik terecht bij Keukenstunter. Altijd ben ik huiverig als ik bij bedrijven kom waar ik grote bedragen uit moet geven. De huivering werd bij Keukenstunter Gorinchem al snel weg genomen. Wat ik moest betalen viel reuze mee en de service wat super goed. Ik heb het geduld van Keukenstunter Gorinchem op de proef gesteld doordat de keuken nog niet geplaatst kon worden. Ook hier zijn ze professioneel mee omgegaan en mij alle tijd gegeven. Ook het plaatsen van de keuken doen ze niet moeilijk over. Voor mij is Keukenstunter Gorinchem een one stop shop waar je voor jou keuken zeker goed terecht kan. Ik raad het een ieder aan om hier een kijkje te nemen als je een nieuwe keuken nodig hebt. Voor mij een goede keus om hier mijn keuken aan te schaffen.
Reactie of foto toevoegen
“Beschadigde keuken geleverd”
Door Tom op vrijdag 23 jun 2023 23 | vestiging Zoetermeer
Keukenstunter Zoetermeer levert een beschadigde keuken. Omdat ik dit niet binnen 5 dagen heb aangegeven, wordt er niets aan de klacht gedaan! Oh ja, ik kan het beschadigde paneel wel opnieuw bestellen op eigen kosten en de verlichting. Keukenstunter Zoetermeer wist dat ik niet direct de keuken kon gebruiken wegens een interne verbouwing. Ik word verwezen naar de "kleine lettertjes" in de factuur en daar mag je het als klant mee doen. De Eigenaar zegt dat ze niet verplicht zijn de klant hierover in te lichten. Keukens verkopen en maar hopen dat de klant geen schade meldt binnen 5 dagen. Tip voor de eigenaar: Die fles champagne die je de klanten geeft als je weer eens keuken heb verkocht, kan je beter achterwege laten. Een klant wordt pas vrolijk als hij ook nog een klant is na het betalen!
FOTO VAN TOM
Reactie of foto toevoegen
“Een absolute aanrader”
Door Erwin S op vrijdag 24 jun 2022 22 | vestiging Gorinchem
Na een leuk gesprek te hebben gehad met Michael en Tahsin van Keukenstunter Gorinchem heb ik eind december een mooie nieuwe keuken besteld. Zeer vriendelijk personeel, geven goed en duidelijk advies en nemen de tijd voor je onder het genot van een kopje koffie. De keuken is inmiddels geïnstalleerd en ben zeer tevreden. Ook mijn compliment voor de monteur Omar welke keurig werk heeft geleverd. Absolute aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden”
Door Jeroen op donderdag 27 feb 2020 20 | vestiging Gorinchem
Door wisseling van personeel wat problemen gehad die kundig zijn opgelost. En de keuken is ook goed geplaatst. De informatie voorziening van levering had beter gekund. Wij zijn tevreden
FOTO VAN JEROEN
Keuken met tegelachterwand
Reactie of foto toevoegen
“Fijne service”
Door Maria Tiggelman op donderdag 19 jan 2023 23 | vestiging Gorinchem
Professioneel personeel, fijn service. Onze keuken is precies geworden zoals we het wilden, wel jammer dat voor het afwerken van de details hebben we even moeten wachten. Maar toch tevreden met de eindresultaat.
FOTO VAN MARIA TIGGELMAN
+ Toon extra foto van Maria Tiggelman
+ Toon extra foto van Maria Tiggelman
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige keuken”
Door Ron de Ridder op maandag 20 sep 2021 21 | vestiging Gorinchem
Bij binnenkomst erg klantvriendelijk. Werd rustig de tijd voor ons genomen. Keuken moest eerder worden geleverd dan gepland dit was geen probleem en alles werd netjes optijd volgens afspraak geleverd. Super blij met onze prachtige keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Mijn nieuwe keuken”
Door Janny van Asperen op dinsdag 21 sep 2021 21 | vestiging Gorinchem
Een paar maanden geleden naar de Keukenstunter in Gorinchem geweest om te kijken wat er te koop was. Daar werden we hartelijk ontvangen en werd er alle tijd voor ons genomen. Alle wensen werden besproken en de bijpassende prijzen. Ik hoefde niet meer verder te zoeken. Ook werden er gelijk afspraken gemaakt en mensen geregeld om al het werk uit handen te nemen, dat was heel fijn! Goede organisatie. Opmeten, slopen en afvoeren en daarna het afwerken. Perfect geregeld! Het bezorgen en plaatsen ging keurig en heb nu een fantastische, prachtige keuken! Ik raad de Keukenstunter uit Gorinchem zeker aan.
FOTO VAN JANNY VAN ASPEREN
Reactie of foto toevoegen
“Aanbeveling”
Door P. Laschet op vrijdag 3 jul 2020 20 | vestiging Gorinchem
Heel blij zijn wij met onze keuken,gekocht via de Keukenstunter in Gorinchem. bijzonder goed geadviseerd en mee gedacht door onze Tahsin. zeker een aanbeveling waard!
FOTO VAN P. LASCHET
U keuken
Reactie of foto toevoegen
“Top ervaring”
Door Marrie de Jonge op zondag 25 jun 2023 23 | vestiging Gorinchem
Zeer goede ervaring bij de aankoop van een nieuwe keuken bij Keukenstunter Gorinchem. Ze hebben vanaf begin goed meegedacht voor de mogelijkheden hoe wij de keuken konden inrichten omtrent kleur, materiaal en apparatuur.
Na ongeveer een maand kon de keuken worden geleverd. Door Keukenstunter werd ook het voorwerk van leidingen verplaatsen en stucwerk naar volle tevredenheid verricht. We zijn heel goed en vriendelijk geholpen door Tahsin en hij nam alle tijd. Hadden we voor de montage nog vragen we werden door alle verkopers goed geholpen. De montage door Khalid is geweldig verlopen. Hij nam alle tijd en werkte zeer zorgvuldig en netjes. Na de montage hadden we een geweldige keuken. We raden iedereen de Keukenstunter aan! Top ervaring!
FOTO VAN MARRIE DE JONGE
+ Toon extra foto van Marrie de Jonge
Reactie of foto toevoegen
“Offerte was transparant”
Door Johan Warring op zaterdag 9 jan 2021 21 | vestiging Gorinchem
Vorig jaar hier een keuken gekocht. Goede service, vakkundige mensen en denken heel goed met je mee. Uiteindelijk hier ook de beste prijs ontvangen open en transparant offerte zonder verborgen prijzen. Kan het eenieder aanraden om hier een keuken te kopen.
FOTO VAN JOHAN WARRING
Reactie of foto toevoegen
“Goed verlopen”
Door wendy op zaterdag 18 jul 2020 20 | vestiging Gorinchem
Super keuken, goed geholpen door Tahsin van het filiaal in Gorinchem, ongedwongen wat zeer fijn was, alle tijd voor uitleg en verschillende opties, keukenmontage verliep ook goed, nu genieten van onze mooie keuken.
FOTO VAN WENDY
Ruime apparatenwand
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe eigenaar ruimt rommel van de oude”
Door Huub Meulendijks op dinsdag 9 feb 2021 21 | vestiging Son
Hierbij onze ervaringen m.b.t. de Keukenstunter in Son. Vroeg in het jaar 2020 wilden we een nieuwe keuken. Na vele recensies gelezen te hebben, bleven er 3 bedrijven over. De doorslag gaf de Keukenstunter, vanwege een uniek uiterlijk van een bepaalde keuken. De recensies waren behoorlijk goed, dus wat kon er mis gaan? Nou, letterlijk alles. De planning was dat de keuken in de week van hemelvaart geplaatst zou worden. Helaas gooide Corona roet in het eten, en het zou 6 weken later worden. De keuken hebben we expliciet door de Keukenstunter in laten meten, om fouten te voorkomen. Op 29 juni zou eindelijk de keuken geplaatst worden. In het weekend hebben we de oude keuken verwijderd, en de boel gereinigd. Ik had 2 dagen vrij genomen om bij de plaatsing te zijn.

Door een verkeerde planning kwam de keuken tegelijkertijd aan met de keukenmonteurs. Na uitpakken van de spullen ging het al snel mis. Het begon met een ontbrekend noodblad, omdat er uiteindelijk een keramisch blad komt. Meneer, die aansluiting van de Perilex zit verkeerd, daar komt een kast voor. Hebt u geen aansluitplan gekregen? Nee, die heb ik inderdaad niet gekregen, maar de monteurs wel. Ik heb dus niets voor kunnen bereiden. Nou, als u de Perilex er even uitkapt, leggen we die op de grond, en kunnen we plaatsen. Snel een hamer en beitel, en voor het eerst in mijn leven sloeg ik door de waterleiding.

Meneer, uw vloer loopt niet ver genoeg onder de keuken, dus kunnen we niet plaatsen. En als u toch moet aanpassen, leg dan ook de afvoer wat strakker tegen de muur. Oww, uw vensterbank moet ook 4cm lager, anders kan het keramische blad niet geplaatst worden. Er was ook nog een tip om de afzuigbuis van 100mm naar 125mm te vergroten, omdat het efficiënter was. Daarvoor zou ik zowel in de keuken als bijkeuken moeten slopen, en een nieuwe dakdoorvoer moeten plaatsen. Ondertussen was ik door de paniek al over mijn kookpunt heen. De monteurs hadden nog snel contact opgenomen met een collega, die op vrijdag kon plaatsen. Ik heb maar snel enkele dagen extra vrij genomen vanwege de aanpassingen. De waterleiding werd dezelfde dag nog gerepareerd, wat me een € 150,- kostte. Daarna de Perilex laten verleggen door een monteur. De vloer heb ik dieper door laten lopen, en de vensterbank weg gehakt. Vrijdags zou dan de 2e ploeg komen. Eerst zou de keuken geplaatst worden, waarna pas een mal gemaakt kon worden voor het keramische blad.

D-day vrijdag en de monteurs waren netjes op tijd. Uiterst aardige mensen, maar volgens mij hadden ze aan de speed gezeten. Volgens mijn mening lag het tempo te hoog om kwalitatief werk te leveren, en dat bleek ook. Een hele hoge ladenkast werd verder uitgepakt, en daar ging het al mis. De hoge deur uit 2 delen schoot uit de vingers van de monteur. Het resultaat was, dat beide delen ernstig beschadigd zijn, en vervangen moeten worden. Bij de aankoop hadden wij die kast besteld met 6 laden, die naar eigen inzicht gemonteerd zouden worden. Nu waren er 4 laden al gemonteerd en 2 legplanken. Het razende tempo ging verder tot uiteindelijk het noodblad geplaatst moest worden. Helaas was dit niet aanwezig, en de monteurs zijn naar de Keukenstunter gereden, waar ook geen noodblad was. Slechts een wasbak hebben ze kunnen regelen. Uiteindelijk hebben ze een blad bij een bouwmarkt gekocht, want de afspraak was dat ik s'avonds weer kon koken. Ondertussen zouden de bovenkastjes geplaatst worden inclusief de afzuiging. Wat blijkt, het laatste kastje boven het aanrecht is 40cm breed i.p.v. 30cm. Hierdoor zou het kastje 10 cm buiten mijn raam steken, en word dus niet gemonteerd.

Het blad is uiteindelijk gemonteerd. Het bovenkastje voor de afzuiging werd naar mijn mening behoorlijk lomp gezaagd, ondanks dat je er weinig van ziet. In het kastje zou de flexibele slang weg gewerkt worden. Dit is niet gebeurd, en je kijkt dus tegen de slang aan. Ook zou er ruimte zijn voor een kruidenrek, voor de afzuiging. Helaas, daar was geen plaats voor. Er is een verloop van 125mm naar 100mm geplaatst om de slang aan te sluiten. De maten voor het keramische blad werden genomen, met de mededeling dat dit ook moest gebeuren voor de keramische achterwand. En dat kon pas nadat het blad is geplaatst. Om 14:00uur waren de heren klaar om weekend te gaan vieren. Wij hadden een incomplete keuken, maar konden na een week in ieder geval weer koken. De dinsdag erna zijn we ons beklag gaan doen bij de Keukenstunter. De opsomming van problemen werden ingevoerd, en er zouden nieuwe spullen besteld orden. Het komt 100% in orde, en ik zorg dat u weer kunt lachen. Wij bellen u volgende week terug!

Weer een week later, en gevraagd of de telefoon stuk was, omdat er niet gebeld is. Oww, Marc heeft vakantie. Dan word je dan uiterst vriendelijk te woord gestaan door zaakvoerder Rick, maar zonder enige empathie. Er kan altijd "wat" misgaan meneer. Dan blijkt dat Marc ook niet alles heeft bij besteld, en word weer aangepast. Helaas zit er nu wel de vakantie tussen meneer, maar we maken een nieuwe planning. Na diverse weken stilte, maar weer eens naar de Keukenstunter gereden. Alsof er niks aan de hand is, krijg je uiteindelijk te horen, dat de spullen in week 37 geleverd worden. In week 38 zou er een nieuwe plannigg gemaakt worden voor montage. Nu zitten we in week 40 en woensdag 30 september. We gaan maar weer eens naar de Keukenstunter verhaal halen. Kwam u voor de keukenservice? Welke service?

En wanneer mogen we nu een complete keuken verwachten? Nou, morgen maken we een planning met de monteur, zodat het volgende week gemonteerd word. Begrijpen jullie dat we al lang over het punt van irritatie zijn? Ja, maar u had ook kunnen bellen. Klopt, maar dat hadden jullie ook kunnen doen, en ik ben degene waaraan service verleend moet worden. worden we nu wel op de hoogte gebracht na morgen? Jazeker, we prikken een dag voor volgende week(41). Ongelooflijk dat je na een wurgcontact met volledige betaling, dergelijke "service" mag verwachten. We tellen vrijdag 2 oktober en mijn telefoon gaat. Ze komen de spullen brengen, om die maandag 5 oktober te monteren. s'Avonds controleer ik wat ze gebracht hebben. En je raad het al, er is weer wat mis. De grote deur van de voorraadkast zit er niet bij. Het blad stond buiten onder de overkapping, maar toch in een vochtige omgeving. Die kon volgens hun niet naar binnen, omdat ze een draai niet konden maken. Gezien de multiplex plaat onder de keramiek, wilde ik het blad naar binnen.

Samen met mijn vrouw lukte dat makkelijk, dus weer een staaltje gemakzucht. De maandag 5 oktober brak aan, en de monteurs staan op tijd voor de deur. Spullen worden uitgepakt, en er bleken al vulstukken voor de laden van de voorraadkast te ontbreken. Bij het goed ingepakte keramische blad zat een tekening van de maten en uitvoering. Deze worden nagemeten en er klopt weer weinig van. Op verschillende plaatsen zijn kieren die groter zijn dan 1cm. Ik dacht wel, dat dit door de vorige monteur goed was ingemeten. Dit nieuwe blad is toch geplaatst om 100% zekerheid te hebben van de afwijkingen. Voor het oog lijkt het in ieder geval op iets wat in de toekomst opgelost zal worden. Het smalle kastje is opgehangen en het is in ieder geval een soort van geheel. Een monteur heeft nette kapjes gemaakt om de afvoerslang van de afzuigkap. De koof boven de kastjes is er ook zeer netjes op gemaakt. Wat een verschil in vakmanschap lieten deze mensen zien(Cees en Nico). De monteurs hebben het advies gegeven om de leverancier van het blad, dit zelf in te laten meten. Om 2 vliegen in 1 klap te vangen, kan dan ook gelijk de achterwand ingemeten worden.

We tekenen een maand later en op 9 november gaat de telefoon. Of de bladen leverancier het blad en de achterwand in kan komen meten. Natuurlijk kan dat. De aanvraag voor het inmeten had ie pas op 2-11-2020 gekregen. Men heeft dus een maand zitten wachten om die opdracht te geven. De man verbaasd zich over het broddelwerk, en gaat aan het meten. Al onze wensen meegenomen en hij gaat zijn best doen om dit jaar nog te leveren. Over de deur van de voorraadkast, en de vulstukken van de laden, hebben we nog niks gehoord. Weer tijd voor een bezoekje vrees ik.

Maandag 14-12-2020 Er gaat ook wel eens wat goed. Vandaag kwam het nieuwe blad met achterwand, en hoe ongelooflijk ook, het past als een handschoen. Deze heren, een keukenmonteur en de monteur van de bladen fabriek, hebben perfect werk geleverd. Helaas nog geen nieuwe deur en vulstukken voor de laden. Ondertussen is er een nieuwe eigenaar, die alles recht moet breien wat zijn voorganger verpest heeft.

Maandag 21-12-2020 Men komt weer wat spullen brengen, en die worden dinsdag 22-12-2020 gemonteerd. Zou het dan eindelijk goedkomen? Nou nee, er lijkt een vulstuk voor een lade te ontbreken. Dinsdag volgens afspraak, komt er een monteur langs. Er is in ieder geval een complete deur en een complete lade. Dezen worden netjes netjes gemonteerd, en het is geen hall of shame meer. De keuken mag nu gezien worden, en er is wat vertrouwen dat het met de laatste lade ook wel goed komt. Er schijnt ook iets niet goed te weren met de timer van de kookplaat, maar dat is niet echt cruciaal op dit moment. De nieuwe eigenaar heeft de zware taak er weer een fatsoenlijk keukenbedrijf van te maken.

Zaterdag 06-02-2021 Het onderdeel voor de laatste lade is donderdag geleverd. De monteurs waren voor vandaag geregeld, en netjes op tijd. Tot nu toe niks dan lof voor de nieuwe eigenaar, die de ondankbare taak heeft andermans rommel op te ruimen. Vandaag kon dan eindelijk de laatste lade in de voorraadkast gemaakt worden, en de keuken is klaar.. Na dik 7 maanden blijft het trauma echter.
FOTO VAN HUUB MEULENDIJKS
+ Toon extra foto van Huub Meulendijks
+ Toon extra foto van Huub Meulendijks
REACTIE VAN HUUB MEULENDIJKS
Ik wil hierbij wel expliciet vermelden, dat de nieuwe eigenaar 5 sterren heeft verdiend.
Deze communiceert goed, en komt afspraken na, en levert goed werk.
De oude eigenaar heeft amper 1 ster verdiend.
Reactie of foto toevoegen
“Super geholpen en perfect geplaatst”
Door Fam van den Broek op woensdag 7 sep 2022 22 | vestiging Gorinchem
We zijn bij het uitzoeken van een keuken en kastenwand in bijkeuken super geholpen door Tahsin, Mary en Michael. Na toch wat aanpassingen is alles perfect geplaatst door Theo. We hebben een mooi paleisje gekregen.
FOTO VAN FAM VAN DEN BROEK
+ Toon extra foto van Fam van den Broek
Reactie of foto toevoegen
“Meer dan tevreden”
Door Wil op woensdag 9 aug 2023 23 | vestiging Gorinchem
Wij zijn SUPER tevreden met onze nieuwe keuken. Na eerst vooral buiten Gorinchem op zoek naar een nieuwe keuken te zijn geweest, zijn we toch in Gorinchem uitgekomen, prima ontvangen en geadviseerd door Michael en hoewel niet de bedoeling hadden we twee uur later een handtekening gezet voor onze nieuwe keuken. Ook de Levering en montage zijn super verlopen, nette en ervaren monteur. We zijn dan ook meer dan tevreden met onze keuken en onze ervaring met de Keukenstunter Gorinchem.
FOTO VAN WIL
Reactie of foto toevoegen
“Top service”
Door Bob op zondag 5 feb 2023 23 | vestiging Mijdrecht
Super goede ervaring met de Keukenstunter uit Mijdrecht, zowel bij het uitkiezen van de keuken (Erwin) als bij het plaatsen (Raymond) en aftersales (Tim) toen we toch nog wat aanpassingen wilden. In het voortraject gelijk een eerlijke/concurrerende prijs en niet eerst een groot bedrag bij de prijs optellen om dan als klant over kortingen te moeten onderhandelen. Levering en installatie zoals afgesproken. Wat kleine uitbreidingen die we wilden zijn vlot geleverd en geplaatst. Kortom top service en kwaliteit, meer dan waar voor je geld.
FOTO VAN BOB
Reactie of foto toevoegen
“Fantastische keuken”
Door Rob op donderdag 17 dec 2020 20 | vestiging Alkmaar
Van te voren hadden wij een visie in ons hoofd hoe een nieuwe keuken eruit moest gaan zien. Na zelf heel veel voorwerk gedaan te hebben uiteindelijk besloten om 3 keukenzaken te bezoeken voor een offerte. Keukenstunter Alkmaar was een van deze zaken. Wat een verademing in keukenland. Dit proces is voor ons begonnen op 1 juli en met de fantastische hulp van Stefaan de Cock is de keuken uiteindelijk in november geplaatst. Vanaf het offertetraject van een Nolte keuken tot de uiteindelijke aanschaf van een Nobilia keuken zijn wij door Stefaan goed begeleid. Ook tussendoor het overleggen van allerlei details was uitstekend. Stefaan stond altijd voor je klaar. De communicatie vanuit Keukenstunter heb ik als zeer prettig, uitermate correct en vriendelijk ervaren. Ik heb niet hoeven te schermen met mijn budget cq. met de offertes van andere keukenzaken. Keukenstunter kwam weliswaar niet als allergoedkoopste uit de bus maar leverde wel de keuken die ik wilde met alles erop en eraan. Bovendien voelde het meteen vertrouwd. Het verschil t.o.v. andere keukenzaken was marginaal en de geleverde offerte was vanaf het begin correct tegen een zeer goede prijs. Nu genieten wij dagelijks van een fantastische keuken dankzij Keukenstunter en uiteraard Stefaan de Cock (en nee ik krijg geen bonus voor deze review). Onze visie die wij hadden van een keuken is voor 100 procent waargemaakt en precies zoals wij het voor ogen hadden zonder concessies te hoeven doen.
FOTO VAN ROB
Reactie of foto toevoegen
“Netjes afgeleverd”
Door marcel op zondag 20 dec 2020 20 | vestiging Gorinchem
In het begin liep het een beetje stroef de oorzaak hiervan is dat we elke keer een andere verkoper hadden die ons deed helpen. Tussen bestelling en montage zat wel een hele lange tijd geduurd mede oorzaak corona maar het heeft wel zo''n 6 maanden geduurd en tijdens het monteren ging het ook niet helemaal goed. De plinten waren te kort en nog wat probleempjes. Uiteindelijk na bijna een jaar vanaf bestelling is de keuken afgerond en netjes afgeleverd we zijn er super blij mee
Reactie of foto toevoegen
“Namen netjes de tijd”
Door A.Jelacic op zondag 19 apr 2020 20 | vestiging Gorinchem
Wij hebben onze nieuwe keuken gekocht bij Keukenstunter in Gorinchem en kunnen niets anders melden dan dat wij super tevreden zijn! Wij werden geholpen door Tashin Erdal. Na twee gesprekken waren wij er al uit. Hij nam voor alles netjes de tijd en alle opties werden goed besproken. Bij levering bleek een kastje beschadigd te zijn...kan gebeuren uiteraard. Ook dit werd zeer snel opgepakt door Tashin & Keukenstunter. Binnen een aantal weken hadden wij dit nieuwe kastje weer binnen. Keukenstunter is 100% aan te raden. Kwaliteit en service is zeer goed!
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Gebruikersfoto
1 / 30
Vestigingen Keukenstunter
  Alkmaar (2 ervaringen), Pettemerstraat 6, 1823 CW Alkmaar, tel 072-7370139
  Amsterdam, Sierenborch 8-E, 1043 BA Amsterdam, tel 020-2157888
  Barendrecht, Van 't Hoffstraat 22, 2991 XP Barendrecht, tel 0180-237080
  Delft, Leeuwenstein 3, 2627 AM Delft, tel 015-2060060
  Duiven, Nieuwgraaf 9, 6921 RJ Duiven, tel 0316-745677
  Gorinchem (20 ervaringen), Spijksedijk 22C, 4207 GN Gorinchem, tel 0183-769072
  Leiderdorp, Meubelplein 11, 2353 EX Leiderdorp, tel 071-7370394
  Mijdrecht (1 ervaring), Genieweg 52, 3641 RH Mijdrecht, tel 0297-744042
  Naaldwijk, Gezelstraat 7, 2671 BW Naaldwijk, tel 0174-769125
  Purmerend, Edisonweg 15, 1446TM Purmerend, tel 0299-240102
  Son (2 ervaringen), Ekkersrijt 4032, 5692 DA Son, tel 0499-744063
  Zaandam (1 ervaring), Stormhoek 14, 1506 SW Zaandam, tel 075-7370167
  Zoetermeer (2 ervaringen), Coppeliaschouw 12, 2726 JA Zoetermeer, tel 079-2070070
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven voor keukens
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.

Een bewerking voorstellen van de naam, bedrijfsomschrijving of adresgegevens. Geef hier uw wijziging door.