Feedback
4,2

Janssen Home & Living

Score uit 15 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
tel: 0495-541126 | Leukerstraat 65, 6004 RD Weert
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Janssen Home & Living
Of u nu op zoek bent naar een landelijke keuken, greeploze keuken of design keuken in onze inspirerende showroom vindt u het allemaal. Wij hebben een ruime showroom gelegen in Limburg. De grote diversiteit aan keuken- en badkamer opstellingen, stijlen en prijscategorie├źn maakt onze showrooms uniek en onderscheid ons ten opzichte van andere showrooms.
Alternatieven voor Janssen Home & Living
Andere goed gewaardeerde keukenzaken zijn onder meer:
• Svea Keuken & Bad Eindhoven
   
(Son Noord-Brabant) score 9,8 uit 62 ervaringen
• Tieleman Keukens
   
(Middelharnis Zuid-Holland) score 9,7 uit 174 ervaringen

U kunt ook de lijst met de beste 10+ keukenzaken bekijken.
Ervaringen
Er zijn 15 ervaringen over Janssen Home & Living. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren3 ervaringen
4 sterren2 ervaringen
3 sterren0 ervaringen
2 sterren0 ervaringen
1 ster10 ervaringen

Ervaringen over: annuleren, service
“Slechte after sales service”
Door Fer Nordhausen op vrijdag 19 okt 2018 18
We hebben een keuken gekocht die conform afspraken werd geleverd en gemonteerd. Daarover geen klagen. Maar de after sales service is gewoon slecht. Er waren diverse klachten maar er werd maar moeizaam gereageerd en uiteindelijk hebben we de meeste klachten zelf opgelost. Nog één klacht resteert uiteindelijk en daarover hebben we al diverse mails gestuurd plus een filmpje om te klacht zichtbaar te maken. Maar hierop wordt al enkele maanden niet gereageerd, ondanks diverse reminders. Kortom: voor service na de aankoop hoef je er niet aan te kloppen. Teleurstellend hoe er met klanten wordt omgegaan.
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door de Jong op dinsdag 29 nov 2016 16
Wij hebben een nieuwe keuken en badkamer aangekocht bij Janssen keukens. We zijn hier erg tevreden over. Monteur Rene heeft alles perfect gemaakt tijdens de werkzaamheden kwam hij nog met een aantal opmerkingen, ook deze hebben we nog kunnen aanpassen. Geweldige service
Reactie of foto toevoegen
“Aankoop toonzaalkeuken, slechte afspraken”
Door Macoon op dinsdag 3 apr 2018 18
We hebben een toonzaalkeuken gevonden via Markplaats en zijn na afspraak de keuken gaan bezichtigen. De keuken sprak ons aan ons en we wilden de keuken graag kopen onder voorbehoud dat we opslag konden vinden om de keuken op te slaan. Dit hebben we aan de verkoper meegedeeld, was geen probleem voor de verkoper. Toch moesten me om de keuken te reserveren een handgemaakte overeenkomst ondertekenen zonder enige voorwaarden en zonder inzage van de algemene voorwaarden. Volgens de verkoper konden we bij het niet vinden van de keuken de keuken annuleren aangezien het gaat om een showroomkeuken. Dit was anders bij een nieuwe bestelling en derhalve heeft de verkoper de voorbehoud niet opgenomen in de overeenkomst. Helaas konden we geen opslag regelen voor de keuken, dit hebben we binnen 3 werkdagen kenbaar gemaakt aan de keukenbedrijf. Ondertussen stond de keuken nog steeds te koop op Marktplaats en was nog beschikbaar voor een bezichtiging. Pas na een week stuurt de verkoper een reactie terug met verzoek om een annuleringskosten te betalen die nooit zijn meegedeeld. Stellig hebben we geweigerd om de annuleringskosten te betalen. Gelukkig hebben we een rechtsbijstandsverzekering bij DAS die zelfs bij internationale conflicten de belangen van hun klanten behartigt. Bedrijf heeft niet gehandeld conform afspraken, stellen zomaar overeenkomsten die niet eens rechtsgeldig zijn. Algemene voorwaarden worden bewust niet kenbaar gemaakt of ter inzage gesteld. Men heeft een doel en dat is het aansmeren van een keuken. Laat u niet beïnvloeden door deze keukenzaak, doe zeker een beroep op uw rechtsbijstandsverzekering en ga de confrontatie zeker aan.
Reactie of foto toevoegen
“Ernstig”
Door Amanda Feekes op vrijdag 18 sep 2020 20
Geen sterren! In december 2018 een keuken gekocht voor ons nieuwe huis. Toen ze moesten leveren afgelopen april kreeg ik heel veel smoesjes, excuses, Corona, Etcetera. Erger nog de leugens die de dames verkondigden (want de verkoper die ons de keuken had verkocht was "ziek"). Ik mocht de order niet inzien, niet weten wie de fabrikant is en ik werd nog afgesnauwd. Nu blijkt dat ze failliet zijn. De dames die maanden gelogen hebben tegen ons (werknemers van Janssen keukens) blijken een doorstart te hebben gemaakt (althans ze zitten in het bestuur van de B.V.). Van de curator begrepen dat er meer dan 30 vorderingen openstaan. Ze zijn ons nog 3400euro schuldig. Ga niet in zee met deze oplichters.

Ook zijn ze niet aangesloten bij CBW en dat is begrijpelijk met hun handelen.
Overigens ben ik nooit geinformeerd door hen en was het initiatief volledig vanuit mijn zijde. In augustus pas gehoord dat ze failliet zijn. Nooit excuses gehad of begrip voor de situatie. Maanden lang voorgelogen terwijl zij precies wisten wta de status was. De vordering ligt bij de curator.
Reactie of foto toevoegen
“Veel ellende”
Door Linda van den Berg op maandag 9 nov 2020 20
Enorm slechte ervaringen met dit bedrijf. De bestelde keuken zou in jan. 2020 geplaatst worden. De avond voordat ze zouden komen belde de verkoper met het verhaal dat het 6 weken later werd want ze waren vergeten de keuken te bestellen bij de fabriek. Dit was de eerste leugen en dit is 9 maanden zo doorgegaan. Toen de keuken uiteindelijk kwam was alles verkeerd gemeten of kapot. Geen afspraak wordt nagekomen, de telefoon wordt niet beantwoord....Pas als je verhaal gaat halen in de showroom terwijl er mensen zijn wordt er naar je geluisterd. Echt ongekend. Ik schrijf deze review omdat ze een doorstart gemaakt hebben en ik wil andere mensen niet de ellende laten meemaken die wij gehad hebben. Doe het niet, kijk verder!
Reactie of foto toevoegen
“Niet naar toe gaan”
Door P. op zaterdag 11 apr 2020 20
Afrader trap er niet in! Bedrijf is vanaf 2020 overgenomen. Eerste indruk in de showroom leek goed. Ze kunnen mooi praten. Vooral Richard die alles weg lacht. Er is totaal geen communicatie. Je moet overal achterna bellen. Wij hebben in september een keuken besteld en deze is drie weken geleden geplaatst. Reken uit. Ook de after sales is om te huilen. Al met al niet naar toe gaan.
Reactie of foto toevoegen
“Keukenlevering”
Door Jolanda op woensdag 27 dec 2017 17
Erg slecht, wat een onprofessioneel bedrijf! Half mei 2017 zijn we akkoord gegaan met de offerte voor een nieuwe keuken. Levering na zelf tig keer bellen uiteindelijk op 2 september. Maar, er werd geen koelkast meegeleverd en alle binnenladen ontbraken. 5 weken later kunnen ze het afmaken, maar wederom ontbreken geleiderails, kunnen de laden niet geplaatst worden. 21 december komt wederom een monteur. Ook nu ontbreekt e.e.a.. Hopeloos. Zal wel weer minimaal 5 weken gaan duren vrees ik. Ik ben er inmiddels helemaal klaar mee! Iedereen die overweegt hier iets te kopen, blijf er weg!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer positieve ervaring”
Door Roland op maandag 22 jan 2018 18
Zeer positieve ervaring. Keurig en kundig advies. Er wordt geluisterd naar de wensen van de klant. Vandaag is dan uiteindelijk de prachtige keuken met betonnen blad geplaatst. Dit is al m'n 3e keuken welke ik bij Ralf koop. Ik ben helemaal happy
FOTO VAN ROLAND
Keuken met eiland
Reactie of foto toevoegen
“Niet mee in zee gaan”
Door M op donderdag 22 okt 2020 20
Wat een oplichters! In juli 2019 een keuken en kastenwanden gekocht bij naar wij dachten Jansen keukens. Begin maart 2020 heeft een medewerker de definitieve maten opgenomen tijdens de verbouwing. Achteraf blijkt dat hij en de 2 verschrikkelijk dames die er werken, ons bewust hebben opgelicht. Zo hebben ze de factuur van de keuken op Jansen keukens gezet en de kasten op Jansen Home En Living. Nu blijkt dat ze dit bewust maar zonder ons medeweten hebben gedaan. Toen begonnen de verzinsels, corona, machine in Duitsland kapot en zo nog een aantal leugens, maar er werd niets geleverd. Ze zijn geen enkele afspraak nagekomen (behalve de aanbetaling die hadden we de dag erna al in de brievenbus!) Ze hebben zich 18 maal niet aan afspraken zoals terugbellen of mailen gehouden. Via via gehoord dat ze failliet verklaard zijn. Ook dát hebben hun, ons niet laten weten. De 2 vrouwelijke medewerkers zijn niet in staat om een bedrijf te voeren en met mensen om te gaan. Ze hebben zelfs afspraken die gemaakt waren met de medewerker gemanipuleerd zodat er niet geleverd is geworden en we nu ook die aanbetaling kwijt zijn. Ook mochten we de orders naar de leveranciers niet inzien, hielden deze op 2 meter afstand. Van die medewerker niets meer gehoord en van de 2 verschrikkelijke dames die nu een doorstart hebben gemaakt hoop ik dat ze een fijne vakantie zullen hebben van ons geld. We zijn menigmaal in de showroom geweest om te komen tot een afwikkeling maar op geen enkele manier willen ze fouten toegeven of ons tegenmoet komen. Dat zulke mensen nog bestaan en zo te werk kunnen gaan. Door hun manier van handelen heeft dit ons heel veel geld (waar ik enkele jaren voor mag gaan werken om dit terug te verdienen) en gezondheid gekost. Jansen Keuken / Jansen Home En Living BEDANKT voor wat jullie ons aangedaan hebben. Waarschuwing...ga niet met deze mensen in zee!
Reactie of foto toevoegen
“Slecht”
Door Maikel op vrijdag 20 nov 2015 15
Wat een gigantisch slecht bedrijf! We hebben twee keukens tegelijk gekocht in Weert. De eerste verkoper had geen interesse ons te helpen. We hadden eigenlijk moeten weglopen. Daarna alleen maar problemen. De keuken kon niet in twee dagen geplaatst worden, de monteur klaagde over zijn baas, kreeg slaande ruzie met een andere monteur in bijzijn van onze kinderen. Daarna 8 weken geduurd voordat ze het kwamen afmaken. Verkeerd type oven gemonteerd en na verplichte bijbetaling kon het geruild worden ondanks dat de fout bij hen lag. Klachten? Daar doen ze niet aan. Ze staan je niet meer te woord. Kortom, blijf weg bij dit bedrijf.
Reactie of foto toevoegen
“Aanbeveling”
Door Fam. Peeters op vrijdag 22 sep 2017 17
7 Weken geleden een keuken gekocht bij dit bedrijf. Verkoopster had goede ideeen omtrent indeling van deze. Extra binnenlades en een fijne hoekkast met draaiplateau zodat alle ruimte optimaal werd benut. Na de plaatsing van de monteur zag het inderdaad uit zoals ons was voorgehouden. Wij zullen dan ook dit bedrijf bij iedereen willen aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Volledig naar wens”
Door Rob Dassen op donderdag 8 feb 2018 18
Na een gesprek waarin wij onze wensen kenbaar hebben gemaakt heeft Janssen keukens ons heel goed geadviseerd. We hebben de opdracht geven om e.e.a uitvoering. De uitvoering is volledig na wens gegaan. Deskundige en prettige medewerkers van Janssen Keukens hebben de werkzaamheden volledig na onze wens uitgevoerd.
Reactie of foto toevoegen
“Echte aanrader”
Door J. Jongen op zondag 28 jan 2018 18
Verkoper en monteur die moet plaatsen, zouden eens samen over de plaatsing van keuken en het eiland moeten praten en denken over de mogelijkheden !! Een echte aanrader.
Reactie of foto toevoegen
“Grote aankoop”
Door Robin op dinsdag 28 mei 2019 19
Meer zorgen dan plezier gehad. 15 weken moeten wachten na fouten van hun. Niet naartoe gaan als je zorgeloos een keuken en/of badkamer zoekt.
Reactie of foto toevoegen
“Afrader”
Door Van Houts op dinsdag 24 dec 2019 19
Keuken met alle apparatuur. Op 26 augustus zou mijn keuken worden geinstalleerd. Monteur is halverwege weggegaan en had niets aangesloten, omdat er een verkeerde kast was geleverd en hij het afzuigsysteem niet kon plaatsen. Terplekke had hij
een verkeerd gat gezaagd zodat twee laden van 90 cm niet te ge ruiken waren. Vervolgens zouden nieuwe kasten zo snel mogelijk worden besteld. Na veel bellen, want de telefoon wordt nauwelijks opgenomen, mailen en twee maal langs gaan kreeg ik eindelijk een nieuwe afspraak 4 maanden later op 19 december. Een lade van 90 cm zou handgemaakt worden gemaakt. Echter de beloofde tekening hiervan hen ik nooit gekregen. Van twee lades zijn ter plekke achtekanten schuin afgezaagd met de haakse slijper en dat was oplossing. Beide lades hebben nu een gat en wat scherp is en er geen verband meer zit in de lade. Zo onprofessioneel en knullig gemaakt. De bovenste lade kan je niet in stoppen want alles valt er uit bij het open doen. Nooit hier een keuken kopen, ze beloven veel en komen hun woord niet na. Dure keuken gekocht, maar lukt nu erg goedkoop door de slechte uitvoering. STERKE AFRADER OM HIER WAT TE KOPEN
FOTO VAN VAN HOUTS
Lade
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Gebruikersfoto: Keuken met eiland
1 / 2
Vestiging Janssen Home & Living
aJanssen Keukens & Badkamers Weert , Leukerstraat 65, 6004 RD Weert, tel 0495 - 54 11 26
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven in Limburg
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.