Feedback
Alle Winkels Beoordeeld
Plaats
Aantal ervaringen
6 vestigingen
1838 ervaringen (gisteren)
Middelharnis (Zuid-Holland)
183 ervaringen (2 maanden geleden)
Rijssen (Overijssel)
242 ervaringen (3 weken geleden)
Apeldoorn (Gelderland)
227 ervaringen (1 week geleden)
3 vestigingen (Gelderland, Overijssel)
25 ervaringen (2 weken geleden)
Opende (Groningen)
9 ervaringen (1 maand geleden)
5,2

Hummel Keukens Badkamers en Tegels

Score uit 3 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
2 vestigingen (Drenthe & Friesland)
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Hummel Keukens Badkamers en Tegels
Hummel keukens, badkamers en tegels, al meer dan 35 jaar een begrip in het Noorden met showrooms die u gezien moet hebben.
Ervaringen
Er zijn 3 ervaringen over Hummel Keukens Badkamers en Tegels. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
“Duurt heel erg lang”
Door Doller op vrijdag 17 nov 2017 '17 | vestiging Hummel Haulerwijik (Keukens Badkamers en Tegels)
Begin April een prachtige keuken gekocht bij Hummel keukens. In Juli werd hij eindelijk geplaatst. Bij plaatsing kwam de monteur er achter dat er onderdelen ontbraken. Wij hebben de keuken nagelopen en er bleek een enorme waslijst aan onderdelen te missen, denk hierbij aan de achterwand (muur) afwerkplinten de koof en ga zo verder. Ook een verkeerde gootsteen en aanrechtblad de zijwand is in een verkeerde kleur en te klein. Al met al 15 punten, wij zijn naar Hummel keukens gegaan om een passende oplossing te zoeken. De keukenverkoper zou een burnout hebben en daardoor meerdere steken hebben laten vallen. Al dus een keukenverkoper. Wij kennen Hummel we wonen in het zelfde dorp en voelden op dat moment sympathie, wat vervelend voor deze hardwerkende ondernemer die erg begaan is met zijn klanten en echt zijn best probeert te doen. Helaas doet Hummel niet zelf het onderdeel keukens maar badkamers en vloeren. De vloer die we hebben gekocht is prachtig, keurig gelegd echt enorm tevreden over de vloer service. Die zou ik wel 5 sterren geven.

Voor de keuken verkopers heb ik geen enkele sympathie meer. Ze praten in lege woorden, draaien overal om heen. Concrete antwoorden zitten er niet in. Terug bellen is iets wat ze niet kennen. Gemaakte afspraken komen ze niet na, ze bellen niet af, laten niets van zich horen. Na een tweede bezoek na de plaatsing kwamen we er achter dat de fabrikant van onze kastjes failliet bleek te zijn. Oke, ook dat is iets wat je Hummel keukens niet kwalijk kan nemen. Is voor hun ook vervelend. Helaas heeft het wel gevolgen voor onze keuken, de afwerk strips ontbreken en die horen in de zelfde kleur als je kasten, ook de achterwand van ons eilandje en de zijwand moeten in die kleur nageleverd worden. Er komen wat ideeën, een nieuwe keuken kiezen maar dat moet in overleg met de directie, de onderdelen bestellen in het atelier en in de juiste kleur geverfd, onderhandelen met het bewind wat op het failliete bedrijf is gezet. Ondertussen weten wij nog steeds niet wat het word aangezien er omheen gedraaid word. De ontbrekende onderdelen die bij andere fabrikanten weg moeten komen konden wel eerder worden geplaatst, dat zou worden besteld. Weer een aantal maand verder en we hebben nog steeds NIETS. Ik zou al 2 week door de zzper gebeld worden die de keukens voor Hummel keukens monteert maar helaas ik word niet gebeld. De keuken verkoper schuift het af naar expeditie en de zzper ook al is hij de gene die mij voor liegt en niet terug belt als hij dat beloofd. Hij heeft beloofd dat de missende onderdelen deze maand geplaatst worden die wel te bestellen zijn. Helaas hebben we nog geen datum. De overige onderdelen blijven een raadsel.... Diep teleurgesteld in de gang van zaken, in het gebrek aan een correcte communicatie. Dit hadden wij nooit verwacht van Hummel keukens. Wij gaan de rechtsbijstand aanspreken om te kijken of we de hele aankoop kunnen terug draaien. Hummel keukens blijft in gebreke. Ook schrijven we de geschillencommissie en het keurmerk aan. We hebben Hummel keukens ruim de tijd gegeven om met een passend antwoord te komen, helaas blijkt dat er niet in te zitten.

De manier waarop deze mensen met klachten omgaan is triest. Ze lijken er zo aan gewend te zijn dat het ze niets meer doet. Ze luisteren er niet eens meer naar. Ik hoop dat ze snel met iets komen waar we beide wat aan hebben.
Reactie of foto toevoegen
9,2
Voortman Keukens
6 vestigingen (heel Nederland)
“Uitstekend” score uit 227 ervaringen
9,6
Adee Keukens
Rijssen (Overijssel)
“Fantastisch” score uit 242 ervaringen
“Rampscenario”
Door J. van den Broek op donderdag 17 dec 2015 '15 | vestiging Hummel Haulerwijik (Keukens Badkamers en Tegels)
Na een prachtig ontwerp volgt een rampscenario met jarenlang meerdere lekkages. Doordat Hummel met ZZP-ers werkt wordt de verantwoordelijkheid doorgeschoven. Nadat Hummel niet bereidt bleek om tot een passende oplossing te komen en de schade te herstellen hebben wij de badkamer door een ander laten herstellen. Toen kwam oa aan het licht dat Hummel geen kimband gebruikt had in de badkamer. ook bleek de designverlichting die volgens Hummel geschikt is voor een zwembad niet waterbestendig.
Reactie of foto toevoegen
9,7
DB Keukens
6 vestigingen
“Fantastisch” score uit 1838 ervaringen
8,6
Ijtsma Keukens
Opende (Groningen)
“Prima” score uit 9 ervaringen
“Sanitair aankoop”
Door Joop Akkerman op maandag 12 feb 2018 '18 | vestiging Hummel Haulerwijik (Keukens Badkamers en Tegels)
Voor twee badkamers sanitair gekocht. Zeer goed geholpen en geadviseerd - niet voor de duurste oplossing maar wel de beste voor ons. Levering volgens afspraak
Reactie of foto toevoegen
Vestigingen Hummel Keukens Badkamers en Tegels
aHummel Asssen (Keukens) , Balkengracht 10a, 9405 CG Assen, tel 0592 - 31 31 98
bHummel Haulerwijik (Keukens Badkamers en Tegels) (3 ervaringen), Leeksterweg 29-37, 8433 KV Haulerwijk, tel 0516 - 42 50 01
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.