Feedback
7,1

Haardjesland Benelux

Score uit 18 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
tel: 0492-468630 | Beekerheide 37, 5741 HB Beek en Donk
Haardenwinkels beoordeeld


Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Haardjesland Benelux
Ruim 150 verschillende sfeerhaarden staan brandend opgesteld in de gezelligste showroom van Nederland. Haardjesland is gespecialiseerd in sfeerhaarden zonder rookkanaal zoals bio ethanol en elektrische haarden
Alternatieven voor Haardjesland Benelux
Andere goed gewaardeerde haardenwinkels zijn onder meer:
• Kachelspecialist van Walsem
   
(Rhenen Utrecht) score 7,0 uit 10 ervaringen

U kunt ook de lijst met de beste 10+ haardenwinkels bekijken.
Ervaringen
Er zijn 18 ervaringen over Haardjesland Benelux. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren9 ervaringen
4 sterren3 ervaringen
3 sterren0 ervaringen
2 sterren1 ervaring
1 ster4 ervaringen

Ervaringen over: korting, montage, prijs, service
“Geplaatste open haard”
Door Rik Bakker op vrijdag 5 mrt 2021 21
2020 begonnen met verbouwing en het deels verwijderen van de oude haard. Nu eindelijk eens tijd om reviews te gaan schrijven. Bedoeling was een sfeerhaard te plaatsen ipv hout kachel. mijn keuze was gevallen op een haard bij haardjesland en dan vooral om de prijs. Na bestelling werd ik gebeld door haardjesland met een advies waar ik wel heel blij en verrast door was . het zou de modern fires triple fx FX84 worden . en inderdaad , prachtige haard en simpel te plaatsen . we hebben hem elke avond aan ,niet echt voor de warmte maar voor het gezellige plaatje. ik ben nooit bij haardjesland geweest ,maar mooie haard geleverd en heel goed advies gekregen. bedankt jongens en meisjes van haardjesland.
FOTO VAN RIK BAKKER
Reactie of foto toevoegen
“Service op gekochte haard”
Door Felix Lemmens op dinsdag 5 mrt 2019 19
Na via de mail een technisch probleem te hebben gemeld, werd direct een mogelijke oplossing gegeven. Ook werd toegezegd dat een vervangend onderdeel zou worden toegezonden. Dat had ik binnen 24 uur al in huis! En probleem opgelost. Super service!
Reactie of foto toevoegen
“Haard”
Door Cindy Verbruggen op zaterdag 26 jan 2019 19
Haard Noble Flame Ambiance 128 cm. Super mooie haard met 3 kleuren vlam. Erg mooie vlam in 5 standen in te stellen. Zelfs verwarming is in te schakelen. Heel blij mee!
REACTIE VAN CINDY VERBRUGGEN
Zeer tevreden!
Reactie of foto toevoegen
“Haardaankoop”
Door Ies van Driel op maandag 14 jan 2019 19
Faber Bollogna Optimyst 3d Coated Xenon Amber. prima geholpen goed advies kennis van zaken Neemt de tijd voor zijn klanten die zich hier prettig bij voelen.Dit bedrijf zal ik zeker aanraden zoveel keus en op voorraad TOP.
Reactie of foto toevoegen
“Order wordt niet geleverd”
Door Chantal H. op dinsdag 12 nov 2019 19
Mooie haard gezien en besteld, netjes geholpen in de winkel. Levertijd liep vertraging op wat natuurlijk kan gebeuren. Daar heeft het bedrijf zelfs nog een korting in de vorm van een extra houtset voor aangeboden, wat erg netjes is. Daarna begint echter het gezeik... er worden constant data genoemd waarop de haard binnen zou komen, deze data verstrijken en dan hoor je als klant....niets! Je kunt ze gerust bellen, zo vaak je wilt, en je zal elke keer te horen krijgen dat het 'erg druk' is en dat je later nog maar eens moet bellen. Dit is niet 1 dag zo, maar elke keer dat we geprobeerd hebben contact op te nemen. Men neemt gewoon de telefoon niet op en reageert slecht op e-mails.

Inmiddels zijn er tegen de 80 oproepen naar dit bedrijf gegaan waarvan er ongeveer 3 zijn beantwoord. Bij deze 3 gesprekken die we wel hebben kunnen voeren zijn er data genoemd die blijkbaar niet waar gemaakt kunnen worden. Vandaag hebben we wederom gebeld voor opheldering over onze order, maar we hebben na meer dan 20x bellen niemand kunnen bereiken. Ook wacht ik al een week op een antwoord op een e-mail, uiteraard ook geen enkele reactie. Zo wordt je als klant lekker aan het lijntje gehouden. Verschrikkelijke manier van omgaan met klanten.
Reactie of foto toevoegen
“Na verkoop niet behulpzaam”
Door Frank op donderdag 9 apr 2020 20
In winkel zeer behulpzaam, na verkoop is het over. Verkeerde maatvoering van haard waardoor ombouw verkeerd was. Mail worden pertinent NIET beantwoord, ook niet na wederom navraag.
Reactie of foto toevoegen
“Super tevreden”
Door Frans op woensdag 17 jan 2018 18
Wat een showroom zoveel keus allemaal sierhaarden prachtig. door het goed advies van de verkoper van haardjesland heb ik een opti-myst haard gekocht Je ziet bijna geen verschil met een hout gestookte haard daarvoor doe je het toch.

Aanvulling ontvangen 29 januari 2018: Ja de kachel hebben we binnen het vuur is bijna echt. We zijn er super over tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Kachelaankoop”
Door oirbans op dinsdag 25 okt 2022 22
Een hangende haard gekocht maar iedere keer als we de warmte aanzette sprong alles uit, meten gebeld en we konden hem brengen en dan zou hij keurig terug gebracht worden, maar niks is minder waar. Als we belde kregen we dagen niemand eraan ivm drukte, toen het wel lukte kregen we 4x een verhaal te horen en was er niks mis met de kachel en daarom werd hij niet bezorgd, ik ga hem vanmiddag zelf halen en wil hem werkend zien, mensen koop hier NOOIT een kachel wij waren gewaarschuwd maar helaas niet geluisterd.
Reactie of foto toevoegen
“Prima”
Door Lea en Cor van der Ster op maandag 17 dec 2018 18
Een roomdevider met sfeerhaard van Faber. Prima geholpen op donderdag, maandag in huis, alles was gedemonstreerd, en dezelfde dag werkte alles , bij montage bleek een xenonlamp het niet te doen. Die lamp is direct na melding toegestuurd. Ergo: Bijna plug and play, en zeker een 9, vooral voor de voorlichting in beek en donk.
FOTO VAN LEA EN COR VAN DER STER
Foto van de open haard
Reactie of foto toevoegen
“Dank”
Door Fred Meijer op maandag 7 jun 2021 21
Vorige jaar november een "Mordern Fires F42"109 cm " sfeerhaard gekocht en dit naar alle tevredenheid, goede uitleg en service. Service staat hoog in het vaandel bij Haardjesland, van het weekend een kleine defect aan de afstandsbediening en ondanks dat dit niet onder de garantie valt is er toch een nieuwe opgestuurd. Waarvoor mijn dank.
FOTO VAN FRED MEIJER
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Arie op dinsdag 10 jul 2018 18
Al enige tijd hadden we het plan om een sfeerhaard te kopen. Op zaterdag 7 juli zijn we bij Haardjesland langs geweest om eens te kijken naar verschillende soorten sfeerhaarden. Daar aangekomen troffen we een prachtige showroom aan met zeer veel verschillende soorten haarden. We werden fijn geholpen en kwamen vrij vlot tot de aankoop van de, voor ons, perfecte schouw van natuursteen met Opti-Myst haard voor een schappelijke prijs. Dinsdag 10 juli hebben we onze nieuwe elektrische sfeerhaard ontvangen en neergezet. Snelle en zorgvuldige levering en een prachtig product. Wij zijn dan ook erg tevreden en raden dit bedrijf zeker aan.
Reactie of foto toevoegen
“Goede service na aankoop”
Door Ger op maandag 24 jun 2019 19
Mijn Faber 400 elektrische haard had een storing. 's Avonds gemaild. Volgende ochtend reparatie afspraak. Heb niet eerder zo een goede heldere service gehad. Ben onder de indruk.
Reactie of foto toevoegen
“Service”
Door Jos Peters op dinsdag 29 jan 2019 19
Wij zijn trotse bezitters van de Faber Navado Black 1418. Gister avond gaf betreffende haard een storing aan, we zetten hem aan met de afstand bediening de lampen gingen aan maar na 20 sec sloeg de kachel helemaal uit. Op jullie internetside stond dat de betreffende Faber originele Transducer- Optimyst verdamper defect zou zijn. Ik heb een mail gestuurd naar Haardjesland en kreeg meteen van Ankie. De groot de mededeling dat er een nieuwe verdamper naar ons verzonden is. vandaag nieuwe verdamper ontvangen en de prachtige haard brand weer. Ankie van Haardjesland bedankt voor de perfecte service.
REACTIE VAN ANKIE HAARDJESLAND
Beste Jos, Heel graag gedaan. was totaal geen moeite. Veel plezier weer met de haard. De verdamper wel goed schoon houden. zo zal hij weer 4 tot 5 jaar meegaan.
Reactie of foto toevoegen
“Teleurgesteld”
Door Janna op woensdag 23 dec 2020 20
Zeer slecht! In april is onze schouw geleverd, direct melding gedaan van schade. Op verzoek direct mail met foto's gestuurd, tot op heden, geen enkele respons. Op de automatische ontvangstmail na. Heel teleurstellend dit!

Aanvulling ontvangen 28 december 2020: Bij ontvangst zagen we direct scheuren in de schouw. Deze direct gemeld daarop van haardjesland t verzoek gekregen foto's te mailen. Direct gemaild. Echter tot op heden geen enkele inhoudelijke reactie van haardjesland ontvangen, op niet 1 van de door ons gebruikte mail adressen. Behalve de automatische ontvangstbevestiging.
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door Willem op donderdag 24 jan 2019 19
Marmeren sfeerhaard met Mystery vlammensysteem, heel realistisch om te zien. Zeer klantvriendelijk geholpen door Mark. Vakkundig advies gekregen. De haard is keurig volgens afspraak op tijd geleverd. Het geheel zorgvuldig beschermend ingepakt, alles compleet. Kortom, deze zaak met zeer groot assortiment is een aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Product niet goed gemonteerd”
Door E.Voskuil op donderdag 25 jan 2018 18
Wat een slechte service geeft dit bedrijf!! Ik heb een dure opti myst gekocht en het kopen en leveren ging heel vlot (!) maar na een paar weken begon de bovenkant van de haard te kantelen. Eindelijk werd de telefoon opgenomen. Ze probeerden op alle mogelijke manieren om het mij zelf op te laten lossen, wat ik weigerde. Uiteindelijk afspraak gemaakt. Er kwamen 2 amateuristische mannen die het na lang klungelen oplosten. Een paar maanden later hetzelfde probleem. Ik had geen vertrouwen meer in hun oplossingen en heb er een timmerbedrijf bij gehaald. Zij konden het voor me oplossen en er ook garantie op geven. Haardjesland gemaild en na HEEL LANG aandringen kreeg ik uiteindelijk antwoord dat ik het zelf moest betalen. Er werd geen enkele opening geboden om samen tot een oplossing te komen. Rekening met foto's gestuurd en de mededeling dat hun mensen totaal verkeerde schroeven hadden gebruikt waardoor het MDF was gaan splijten. Haardjesland heeft nooit meer gereageerd. Ik raad iedereen aan om wat verder te kijken en niet met deze klunzen in zee te gaan!! Ik ben diep teleurgesteld in dit bedrijf!!
Reactie of foto toevoegen
“Niets is te veel”
Door Fred Cloeck op vrijdag 21 dec 2018 18
Besteld via de website bij Haardjesland een Faber Delta Optimyst met cassette 600 Als er website is die hun naam waard maakt is dit zeker Haardjesland. Ongelofelijke uitleg door een enthousiaste medewerker die bij mij alle twijfels weg nam. Al wat ze aangeven werd zeker waar gemaakt. Niets is te veel de service aan de telefoon en met mij achter de computer op de website . Omdat ik aan de ander kant van het land woon en ik niet in de gelegenheid was om naar de showroom te gaan . Ook de snelle levering via Hoekstra uit Sneek is geweldig gegaan. Duidelijk zijn dat dit beiden service klantvriendelijke bedrijven zijn. Dit is een bedrijf waar je trots op kan zijn als je daar wat besteld. En kan dan ook met grote zekerheid aangeven dat dit ook een geweldige online site bedrijf is waar je met vertrouwen kan bestellen.
FOTO VAN FRED CLOECK
Reactie of foto toevoegen
“Jammer”
Door Marion op maandag 13 feb 2017 17
Nooit meer doen. Faber Nissum Landscape gekocht. Helaas bleek thuis dat deze nooit ging passen. Contact opgenomen met Haardjesland. Antwoord jammer u kunt een tegoedbon krijgen! Haard was niet uitgepakt zelfs. Via website zijn ze verplicht om het geld terug te geven via showroom niet. Let op dus.
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Gebruikersfoto
1 / 5
Vestiging Haardjesland Benelux
aBeek en Donk , Beekerheide 37, 5741 HB Beek en Donk, tel 0492 - 46 86 30
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven voor haarden kachels in Noord-Brabant
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.