Door Marcus Wiebenga op woensdag 2 jun 2021 21 | vestiging Rijssen
Professionele, snelle en vriendelijke installatie.
Reactie of foto toevoegen
“Ging prima”
Door Martje Noordeloos op zaterdag 1 apr 2017 17
Wij hebben bij de Haardenexpert een gashaard gekocht, merk Wanders type Balsa 100. Uitgebreide voorlichting in de showroom gekregen en goed geholpen door Jan. Zeker een aanrader om een haard uit te zoeken. Het plaatsen van de haard regelde het bedrijf en ging ook prima. Erg blij met de haard.
FOTO VAN MARTJE NOORDELOOS
Gashaard van Wanders
Reactie of foto toevoegen
“Bellfires Vertical Small 3”
Door Meessen op donderdag 17 mei 2018 18
Wij hadden interesse in gashaard Bellfires Vertical Small 3. De verkoper heeft ons goed geadviseerd en tips gegeven. Met betrekking tot het maken van een leveringstermijn / Afspraak handelen ze klant - en servicegericht. Wij kunnen dit bedrijf echt aanraden.
Reactie of foto toevoegen
“Faber sfeerhaard”
Door Romeijn op vrijdag 18 mei 2018 18
Faber sfeerhaarden. Goede service en snelle oplossing aan huis.
Reactie of foto toevoegen
“Inbouwhaard”
Door Ralf van Berkel op donderdag 1 apr 2021 21 | vestiging Rijssen
Zeer tevreden vooral over de medewerker Rob! Heeft ons heel goed geholpen met een keuze te maken uit het grote assortiment. Altijd beschikbaar en goede service ook na de aankoop! Niet twijfelen gewoon doen!
FOTO VAN RALF VAN BERKEL
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt”
Door Harm Ruitenbeek op zondag 18 apr 2021 21 | vestiging Rijssen
Wij zijn geholpen door Jurrian, wat een enorm fijne ervaring was. Duidelijk digitale offerte en nette prijzen. Ook de montage is heel netjes gebeurd. Alles in een dag! Bedankt Haardenexpert.
Reactie of foto toevoegen
“Veel plezier ervan gehad”
Door Anne-Mette op woensdag 25 jan 2017 17
Wat hebben wij veel plezier van onze Jacobus Beton! Elke dag genieten we van de heerlijke warmte die de kachel geeft. En dat allemaal dankzij de topservice van Haardenexpert. Netjes geholpen, goed en eerlijk geadviseerd en daarna perfecte installatie. Daarbij hield iedereen zich keurig aan de afspraken. Complimenten Haardenexpert!
REACTIE VAN HAARDENEXPERT
Bedankt voor het vertrouwen en veel stookplezier gewenst!
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door Robbert de Graaf op zaterdag 8 jan 2022 22 | vestiging Rijssen
Bij deze zaak een haard gekocht en heb deze zelf geïnstalleerd. Ik had wat technische vragen hierover. Hiermee ben ik super geholpen door heel vriendelijk personeel. Aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door Lena op vrijdag 12 jan 2018 18
Na goed advies van de verkoper (Coen van de Craats) een mooie haard uitgezocht. Er werd een 3D tekening gemaakt zodat wij van te voren een goed beeld kregen. Er werd snel en duidelijk gereageerd op onze vragen. Snelle levering en een vakkundige monteur die met ons meedacht. Wij genieten nog elke dag van de prachtige haard. Bedankt voor de goede service en heldere communicatie!
FOTO VAN LENA
Prachtige haard
Reactie of foto toevoegen
“Voordelig en Professioneel”
Door Pieter en Jenneke Guijt op zondag 5 feb 2017 17
Wij hebben de Wanders Square 60 Front gekozen, omdat deze gashaard er strak en modern uitziet. Via internet hebben wij de Haardenexpert om een offerte gevraagd. Binnen enkele dagen was er een reactie en volgde er een passende offerte. De levering en montage is op voortreffelijke wijze en op zeer korte termijn voor ons geregeld.
Wij genieten elke dag van onze haard en kunnen iedereen de Haardenexpert aanbevelen!
FOTO VAN PIETER EN JENNEKE GUIJT
Wanders Square 60 Front
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden”
Door Leendert op dinsdag 7 nov 2017 17
De haard die geleverd werd werkt voor de meter niet en we hebben nog steeds problemen. Ze zijn wel goedkoop, maar in dit geval is goedkoop, dus duurkoop.
REACTIE VAN KJELL
Beste meneer Ambtman, Het is erg vervelend dat uw eerste ervaring met ons negatief is. Dit betreuren wij zeer. Het probleem is inmiddels naar tevredenheid verholpen en de haard werkt zoals verwacht mag worden! We hopen dat u veel plezier van uw haard gaat hebben. Nogmaals onze excuses en graag tot ziens. Met vriendelijke groeten, Het Haardenexpert team
REACTIE VAN LEENDERT
Er is iemand langs gekomen om de haard zo te maken als hij opgeleverd had moeten worden. Daar heb ik zelf echter wel de factuur voor moeten betalen. Ik had verwacht dat Haardenexpert deze kosten voor zijn rekening zou nemen.
Reactie of foto toevoegen
“Goede informatie gehad”
Door eric van mil op woensdag 1 feb 2017 17
Goede informatie in winkel en zeer behulpzaam. Monteur thuis bekeken of de gekozen gashaard in onze oude schouw te plaatsen was. Helaas niet door teveel bouwtechnische ingrepen. Heeft terplekke alternatief voorgesteld. Haard is conform afspraak geleverd en zeer netjes geïnstalleerd. Een paar dagen na installatie telefoontje gekregen of alles naar tevredenheid werkt en of er nog behoefte is aan uitleg afstandsbediening: goede aftersales!
REACTIE VAN VENEBERG
Hartelijk dank voor de opdracht en het vertrouwen. Een sfeervol plaatje is het geworden!
Reactie of foto toevoegen
“Verkeerde haard geadviseerd”
Door thijs van wijk op woensdag 9 jun 2021 21 | vestiging Rijssen
Ik weet dat je dit niet wilt lezen, want je wil die scherp geprijsde haard en dat kunnen ze goed. Scherp prijzen. Maar weet je zeker dat het realistisch is wat ze bieden? Bij mij was het de scherpe prijs wat mij over de streep trok. Uiteindelijk bleek het volgens de monteur 5 dagen voor installatie helemaal niet kunnen. 5 maanden gewacht en nu een gestuct gat in mijn schouw. Ik kan het verhaal uitgebreid neer gaan zetten, maar ik ben moe, verdrietig en teleurgesteld. geen reactie, excuus of uitleg van haardenexpert, na annuleren en mailen. Zoek een monteur en specialist die niet een verkoper is, maar zelf de haard zet. Dan weet je of het echt gaat lukken, laat iemand kijken voordat je iets besteld, zoek je kleine lokale ondernemer uit de buurt, ja het is dan nu de duurdere partij, maar het is de professional die weet waarover hij praat. Dat weten deze verkopers niet.
REACTIE VAN THIJS VAN WIJK
Dacht ik dit achter ons te hebben gelaten, maar ik kreeg op oudejaarsdag 30.12 een uitnodiging om mijn review te herzien Jeroen schreef; Er staat nog een review van u open waar wij ons afvragen of u deze review wil herzien. Naar ons idee is deze niet terecht en doet het ons ook schade aan. Een 10 hoeft zeker niet en vragen we niet, echter een 1 is volgens mij ook niet helemaal zoals het zou moeten zijn. Wij hebben sinds een paar weken eindelijk een haard, maar helaas door alles pas na alle verbouwingswerkzaamheden. stucwerk, schilderwerk en vloer etc. alles gedaan, De haard zit er netjes in, maar heeft extra gekost vanwege nu 'opvul, sierlijsten en opnieuw werk doen. Ik heb het niet gelijk kunnen trekken met het stucwerk zoals wij hadden gepland, omdat ik 6 maanden moest wachten doordat ik een nieuwe haard moest bestellen. Dit alles is een direct gevolg van onze vervelende ervaring met haardenexpert. Het heeft voor extra kosten gezorgd en een hoop extra stress.
REACTIE VAN THIJS VAN WIJK
Ik ben nu al een aantal keer door hen benadert om mijn review aan te passen, maar ik kan niet veranderen wat er is gebeurd en dat heeft mij meer geld gekost en een minder fraaie oplossing dan ik niet in zee was gegaan met haardenexpert. Ik wil de lezer, (je bent waarschijnlijk al afgehaakt) waarschuwen, Een cijfer van een review is ontzettend gekleurd. En zeker als je weet dat dit bedrijf druk zet op mensen die geen goede beoordeling schrijven. Niet erg integer in mijn optiek. Zouden ze de perfecte reviewer ook benaderen wanneer ze twijfelen of ze wel echt perfect werk hebben geleverd? perfect werk bestaat niet, maar een aankoop die resulteert in meer kosten en meer werk en geen haard bij dit bedrijf helaas wel. Daarom laat ik mijn 1 ster staan, ik kan helaas niet lager. Verantwoordelijkheid en leren van je fouten. Dat maakt je sterker als bedrijf en gelukkig lees ik ook een hele hoop nieuwe tevreden klanten, dus wellicht kan jij hier prima terecht voor je haard.
Reactie of foto toevoegen
“Service na haardaankoop ontbreekt”
Door R. Salomons op vrijdag 24 apr 2020 20 | vestiging Rijssen
RVS buizen met twee spuitbusjes leveren bij een zwarte kachel. Afspraken die telefonisch worden gedaan niet nakomen. Nee dit bedrijf verdiend niet de schoonheidsprijs.
REACTIE VAN HAARDENEXPERT.NL
Geachte heer Salomons, Onze excuses voor de late reactie. Wij zijn verbaasd over deze review. Wij proberen namelijk ale enige tijd contact met u te krijgen maar wij kunnen u niet bereiken. Ook reageert u niet op onze email. Wij hebben namelijk geleverd wat er ook is verkocht. Vervolgens heeft u een onderdeel retour gestuurd waarvan u het reeds betaalde bedrag heeft terug ontvangen. Wij willen deze kwestie graag naar beide tevredenheid oplossen, hiervoor vragen wij wel u medewerking. Graag vernemen wij uw reactie per mail of telefoon. Met vriendelijke groet, Team Haardenexpert
REACTIE VAN RUUD
Leuk geprobeerd dit bericht (4 weken later) maar we hebben geen gemiste oproepen of e-mails van jullie ontvangen. Daarnaast hebben wij genoeg pogingen gedaan vanuit onze kant (we moesten er zelf telkens achteraan) om tot een oplossing te komen maar kwamen jullie beloftes niet na. Gelukkig heeft een andere bedrijf dat service wel hoog in het vaandel heeft staan de kachel afgemonteerd. Jullie kunnen proberen om via dit soort berichten andere mensen voor de gek te houden (zie ook andere reviews) maar wij zijn er wel klaar mee. Jullie hebben de tijd gehad om het op te lossen en het enige wat wordt geprobeerd is reviews te laten verwijderen of late onjuiste reacties te plaatsen. Wij hoeven geen oplossing en zeker geen contact meer met jullie. Dit bericht is bedoeld om andere mensen te waarschuwen voor jullie praktijken.
REACTIE VAN HAARDENEXPERT
Geachte heer Salomons, Onze excuses voor deze late reactie op uw review, dit had sneller kunnen verlopen. Wat de afhandeling van uw klacht betreft verschillen van mening. Ons inziens hebben wij meer dan voldoende pogingen gedaan om met u in contact te komen (zie diverse e-mails). Het beantwoorden van deze mails via verschillende reviewsites betreuren wij, maar wij erkennen dat dit uw goed recht is.
Graag waren wij met u verder in gesprek gegaan om deze kwestie naar tevredenheid op te lossen. Mocht u zich toch nog bedenken en wilt u deze kwestie alsnog bespreken, dan staan wij u graag te woord. Met vriendelijke groet, Team Haardenexpert
Reactie of foto toevoegen
“Service valt tegen”
Door Peter op woensdag 23 feb 2022 22 | vestiging Rijssen
Van deze Expert moet je geen service verwachten. Diverse malen is onze haard defect geweest. Gemonteerd in mei 2019. Maar je moet van deze expert geen enkele service verwachten. Je word gewoon niet geholpen. Vanaf september 2021 is was de kachel defect. Een onderdeel dat bij montage niet goed was gemonteerd en daardoor defect is gegaan wordt niet door hen vergoed, ook de montage niet. Alles wordt afgedaan als kachel is niet goed onderhouden, heeft onderhoud nodig. Maanden bezig geweest om contact te krijgen met de door hen voorgestelde onderhoudsbedrijven. I.v.m. met drukte en reistijd willen deze bedrijven niet komen. De haard wordt bij ons als sierverwarming gebruikt niet als hoofdverwarming, als onderdeel dat na iets meer dan 2 jaar defect gaat, komt dit door dat er geen onderhoud is gepleegd. Het bedrijf dat de reparatie heeft gedaan heeft heel duidelijk aangegeven dat het defect door foute montage komt, Het onderdeel is vervangen, kachel doet het gelukkig weer, jammer dat we er niet van hebben kunnen geniet met kerst. Geen vergoeding van de gemaakt kosten gekregen. Mijn advies, ga niet met deze experts in zee, zoek een ander!
Reactie of foto toevoegen
“Vakmanschap”
Door Jolanda op maandag 27 mrt 2017 17
Voor wat betreft het plaatsen van de gashaard is vakmanschap geleverd. Het meubel wat daarvoor op maat is gemaakt is prachtig en mooi passend. Ook vakmanschap dus.
Met enthousiasme, meedenken en niet onbelangrijk het goed luisteren naar de wensen is dit alles telefonisch tot stand gekomen. Tevens is alles netjes afgeleverd! De complimenten voor Jan, Mark en zijn team, voor de makers van het meubel en de transporteur.
FOTO VAN JOLANDA
Op maat gemaakte haard
REACTIE VAN VIJAYTA
Wat heeft u in totaal betaald hiervoor? T ziet er prachtig uit
Reactie of foto toevoegen
“Zeer flexibel”
Door Rick op dinsdag 7 feb 2017 17
Zeer flexibel en klantgericht! Houtkachel gekocht, zeer snelle levering en deskundige montage. Ook after sales erg goed. Snelle levering van bestelde onderdelen (trekkap tbv schoorsteen) en extra spuitbus voor kachel.
Reactie of foto toevoegen
“Leidingen beschadigd tijdens het boren”
Door Sheyla Saadat op woensdag 1 mrt 2023 23 | vestiging Apeldoorn
Now that energy cost is sky high some of you might consider wood burning heating system, thats why I decided to share my terrible experience with one of very big names in the market so no one else have to experience the nightmare we faced! As a former customer of Haardenexpert.nl, I want to warn everyone against this deceitful and incompetent company. I made the mistake of trusting them with the installation and buying of my fire place, for 8000 euro and it turned out to be the worst decision of my life. First of all, their installation team lacked the basic knowledge and expertise to carry out the installation correctly. As a result, they cut off a part of my house's piping system, this of course could have been prevented by a simple infrared light check for heat or metal before making the hole for the chimney on the floor. Which obviously they didn't care to check any thing and all of this caused me a total extra cost of 3000 euros. When I confronted them about the damage, they had the audacity to claim that it was my responsibility and refused to compensate me for their mistake. Their lack of professionalism and unwillingness to take responsibility is outrageous and unacceptable. I urge everyone to stay away from this company and never trust them with anything. They will cause you nothing but stress, frustration, and financial loss. Haardenexpert.nl doesn't care about their customers' satisfaction or safety. They only care about making money at any cost, even if it means destroying your property and leaving you with the bill. In conclusion, if you value your time, money, and sanity, stay away from Haardenexpert.nl. Don't make the same mistake I did and trust them with your hard-earned money. They are not worth it, and you will regret it.
Door C Hanken op dinsdag 29 jun 2021 21 | vestiging Rijssen
Wij kochten elders een schouw met elektrische decoratiehaard. Wilden bij nader inzien toch liever ook kunnen verwarmen. De leverancier zei, dat er geen mogelijkheden waren om aan onze wens te voldoen. Toen kwam ik in contact met Jan Ploeg van Haardenexpert. Hij begreep ons probleem en is er mee aan de gang gegaan. En hoe! Hij vond een inbouwhaard,die niet alleen een vlameffect gaf, maar ook verwarmt. En precies is de aanwezige schouw past. Alles telefonisch geregeld. Uiterst vriendelijk en met een gewéldig resultaat. Wij zijn zéér tevreden!!!
FOTO VAN C HANKEN
Reactie of foto toevoegen
“Blij met mijn Faber haard”
Door Nathalie op woensdag 19 mei 2021 21 | vestiging Rijssen
Goede prijs en fijne communicatie met advies. Blij met mijn Faber haard.
Reactie of foto toevoegen
“Veel fout gegaan maar uiteindelijk super oplossing”
Door Claire op woensdag 12 apr 2017 17
Alles wat fout kon gaan ging fout waardoor ik veel tijd in het managen van de bestelling heb moeten steken, wat de nodige kopzorgen heeft bezorgd. Haardenexpert heeft wel alles in orde gemaakt en het ziet er uiteindelijk super uit, dus daar ben ik absoluut tevreden over.
REACTIE VAN PETER
Beste Claire, Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend om te lezen dat er veel is misgegaan, waardoor u extra tijd heeft moeten steken in het beheren van uw bestelling. Onze welgemeende excuses hiervoor. We zijn verheugd dat alles uiteindelijk goed is gekomen en hopen dat u nu in alle rust kunt gaan genieten van uw aankoop :-) Vriendelijke groet, Peter van Haardenexpert
Reactie of foto toevoegen
“Super”
Door Boerrigter op woensdag 19 mei 2021 21 | vestiging Rijssen
Super. Ik was zelf met betaling bij aflevering. Chauffeur had heel veel geduld. Dit kwam door fraude aan mijn adres. Plaatsing door Nijssen eveneens 2 hardwerkende heren die ondanks tegenspoed keurig werk afleveren.
Reactie of foto toevoegen
“Aanbevelenswaardig”
Door John op zaterdag 8 jan 2022 22 | vestiging Rijssen
goed geholpen met het kiezen en berekenen van de haard jacobus 9. ook toen ik later vragen had met ik gelijk geholpen en uitleg gekregen. zou iedereen deze zaak aanbevelen. goed bezig.
Reactie of foto toevoegen
“Bellen niet terug”
Door Peter Nuis op donderdag 27 jun 2019 19
We hebben bij dit bedrijf een offerte voor een inbouwhaard getekend voor onze nieuwbouw woning. Daarna heb ik vijf keer moeten proberen om een medewerker aan de lijn te krijgen. De gehoorde opmerking: "u wordt teruggebeld". Niet dus. Zelfs na het aangeven dat ik het contract zou ontbinden als ze niet voor een bepaalde tijd terug zouden bellen hielp niet. Ook dit gebeurde niet. Als het terugbellen van een klant na vijf keer niet lukt dan is dat een slechte generale voor het installeren van de haard. Heb het contract ook ontbonden. Mijn advies: Niet met deze mensen in zee gaan. Ze komen hun afspraken niet na!
REACTIE VAN HAARDENEXPERT.NL
Geachte heer Nuis, Nogmaals erg vervelend om te horen dat u deze ervaring met ons hebt. Zoals u weet is er (helaas tevergeefs) meermaals geprobeerd contact met u op te nemen om het een en ander te bespreken en op te lossen. Mijn collega heeft dit ook aan u uitgelegd. Nogmaals onze excuses voor deze gang van zaken, uiteraard hadden wij u graag willen verwelkomen in onze klantenkring. Met vriendelijke groet,
Team Haardenexpert.nl
Reactie of foto toevoegen
“Superservice”
Door Bregje op zaterdag 6 mei 2017 17
Wat een superservice van Coen van de Craats van Haardenexpert. Hij heeft ons uitgebreid geholpen bij het maken van een keuze voor onze haarden en ondersteund bij het hele proces. Altijd was er tijd voor vragen. Een zeer persoonlijke, professionele en vriendelijke benadering. Ook zelfs contact gehad in de avonduren (we werken allebei overdag). We zijn heel blij met het eindresultaat en bevelen haardenexpert van harte aan! Dank voor alles Coen!
Reactie of foto toevoegen
“Blij met beslissing”
Door C van de Kar op woensdag 19 mei 2021 21 | vestiging Rijssen
Wij hadden een open haard, die last gaf voor de omgeving. Dus weg hout, de electrische. Na een paar aanloop probleempjes, zijn we blij met onze beslissing. Het geeft gezelligheid, tp dus.
Reactie of foto toevoegen
“Montage niet goed”
Door J. op zondag 16 apr 2017 17
Bij de aankoop werden we geholpen door een leerling, dit resulteerde in een verkeerde offerte. De uiteindelijke offerte kwam flink duurder uit, toch deal gesloten voor aankoop en plaatsing van houtkachel. tijdens de plaatsing is er een fout gemaakt, het gat in de betonnen plafond is op foutieve plaats geboord. dit werd tot 3 maal toe verzwegen, de kachel stond niet op de afgesproken plaats en de pijpen zakte hierdoor scheef. We zijn beland in een discussie met de haardenexpert over de oplossing, ze zijn nooit komen kijken naar de schade die is ontstaan van de foutieve boring en het scheef zakken van de pijpen. De een wist de oplossing nog beter dan de ander maar allemaal vanachter het bureau. Zelfs tijdens het bezoek van het expertisebureau was de haardenexpert de grote afwezige. Later wist men wel te vertellen wat de oplossing moest zijn, deze stond haaks op de oplossing van de expert. Waar gewerkt wordt kunnen fouten gemaakt worden, als er dan een goede oplossing gezorgd wordt geeft aan dat men er is voor de klant, dit is bij de haardenexpert ver te zoeken. Dit heeft een jaar geduurd en was alleen d.m.v. schikking via een advocaat. Wij zouden het bedrijf NIET aanraden, beloftes en verkooppraatjes genoeg maar nazorg en oplossingen zijn ver te zoeken.
REACTIE VAN PETER
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons van feedback te voorzien. We betreuren het te lezen dat u problemen heeft gehad met de aankoop en de installatie van uw houtkachel. Ondanks dat wij van mening zijn dat wij er alles aan gedaan hebben om deze kwestie tot een goed einde te laten komen, willen wij toch onze excuses aanbieden voor het ongemak. Vriendelijke groet, Peter van Haardenexpert
Reactie of foto toevoegen
“De haard bevalt super”
Door R Visser op maandag 15 feb 2021 21 | vestiging Rijssen
Begin 2020 bij Haardenexpert in Rijssen geweest om de mogelijkheden voor een haard te bespreken. Wij waren op zoek naar een nep haard ivm moderne woning zonder gas en afvoer naar buiten. Onze verkoper was zeer vriendelijk en dacht met ons mee. Omdat onze verhuizing nog maanden zou duren hebben we niks gekocht op dat moment. Eind 2020 waren wij eruit wat voor een haard wij zouden willen. Na een prijsvergelijk op internet weer contact gelegd met onze verkoper bij Haardenexpert en deze kon ons de internetprijs matchen. De haard is ondertussen enkele weken in gebruik en bevalt super! Niet van echt vuur te onderscheiden.
Reactie of foto toevoegen
“Aanraden”
Door M v amersfoort op woensdag 25 jan 2017 17
Vriendelijk, alles kan in overleg, fijne winkel Veel keuze, mooi geplaatst binnen een dag
Op afstandsbediening is super ik zou deze winkel zeker aanraden voor andere mensen die een haard willen kopen"...................................
REACTIE VAN HAARDENEXPERT
Fijn om te horen dat alles naar tevredenheid is verlopen. Veel plezier met de haard!
Reactie of foto toevoegen
“Aanbevelen”
Door Brigitte op maandag 11 nov 2019 19 | vestiging Rijssen
Onlangs heb ik bij de Haardenexpert een elektrische kachel gekocht de Element4 Modore 50 E. Met deze sfeervolle kachel ben ik zeer tevreden en in mijn element omdat hij een mooi realistisch vuurbeeld geeft en bovendien zeer energiezuinig is door de ultra hd ledtechnologie. Het hele proces van aankoop tot installatie is bij mij perfect verlopen. Haardenexpert kan ik iedereen aanbevelen omdat ze klantvriendelijk servicegericht en (probleem) oplossend bezig zijn en ook nog een goede aftersales hebben.
Reactie of foto toevoegen
“Veel lof”
Door Fam. Roelofs op zaterdag 28 jan 2017 17
Uitermate klantvriendelijk. Wij zijn door dit bedrijf in Apeldoorn op een uitstekende, professionele manier geholpen en geadviseerd door Coen van der Craats, TOP! Ook over het plaatsen van de haard door Houtspot haarden (Charly van der Gronden) niets dan lof.
REACTIE VAN HAARDENEXPERT
Hartelijk dank voor de uw beoordeling. Veel stook plezier!
Reactie of foto toevoegen
“Serviceverbetering”
Door Charlotte Devries op zondag 10 dec 2017 17
Een jaartje geleden een haard gekocht, die zeker voldoet aan onze wensen (goed advies van Haardenexpert). Installatie ging op zich goed tot we na een aantal weken merkten, dat de rook een aantal keer in de woonkamer stond. Oorzaak: te korte pijp gemonteerd op het dak. Volgens Haardenexpert een klein inschattingsfoutje, volgens ons willen ze vooral de goedkoopste oplossing om er zo veel mogelijk aan te verdienen. Het heeft niet enkel een paar maanden geduurd om dit op te lossen, maar er waren daarnaast enorme discussie over wie hier nu verantwoordelijk voor was. Toen dat eenmaal was opgelost, kon de we nogmaals genieten van de 'goede service', aangezien ze tot 2 maal toe op het laatste moment werden opgebeld om te melden dat de monteur toch niet langs kon komen. Ik vraag me nog steeds af of dit probleem nu al wel zou zijn opgelost, als ik er niet zelf zoveel moeite in had gestoken.
Nu weer een probleem met de kachel (barst in het beton). Hoewel de service initieel niet 100% verliep, heeft Roelant van de klantenservice contact met me opgenomen om alles te regelen. Herbij werd gemeld dat ze er alles aan doen om hun servicelevel te verbeteren en dit heb ik zeker gemerkt. De barst in beton is gerepareerd en kan weer volop van mijn kacheltje genieten. Dank je wel Roelant:) Als ze dit servicelevel aanhouden, is het een prima bedrijf.
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.