Feedback
8,5

Grando Keukens & Bad

Website: www.grando.nl
Ervaringen
Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze
Website
www.grando.nl
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Grando Keukens & Bad
Grando staat voor betaalbaar keuken- en badkamerdesign
Bij Grando wordt over elke keuken en badkamer tot in detail nagedacht, samen met u. Gebruiksgemak, persoonlijke wensen en genieten staan voorop. Of u nu op zoek bent naar een landelijk moderne keuken of sfeervolle badkamer, bij Grando bent u aan het juiste adres.

Zoektocht naar uw droomkeuken en/of -badkamer
Onze adviseurs horen graag wat uw wensen zijn. Het begint met een passend advies op maat, verwerkt in een realistische 3D tekening. Samen met u komen we tot een ontwerp dat perfect bij u past. Wij nemen het werk van A tot Z uit handen, indien u dit wenst. Wij bieden een luisterend oor en monteren uw keuken en/of badkamer vakkundig.


Laat u inspireren en adviseren
Ons inspiratie magazine boek staat boordevol nuttige informatie die u helpt in de zoektocht naar uw nieuwe keuken en/of -badkamer. U kunt het gratis aanvragen via: www.grando.nl/keukens/inspiratieboek.

Showrooms
Bezoek een van onze prachtige showrooms en u zult versteld staan van de vele mogelijkheden en variaties die op keuken- en sanitairgebied te vinden zijn. Bekijk onze website voor de dichtstbijzijnde Grando vestiging bij u in de buurt: www.grando.nl/vestigingen.
Meer informatie over Grando Keukens & Bad
Grando inspiratatieboek: www.grando.nl/keukens/inspiratieboek
Grando showrooms: www.grando.nl/vestigingen
Ervaringen
Er zijn 1834 ervaringen over Grando Keukens & Bad. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren911 ervaringen
4 sterren690 ervaringen
3 sterren56 ervaringen
2 sterren53 ervaringen
1 ster104 ervaringen

Per vestiging:
“Petje af”
Door Gwen Sengers op donderdag 19 sep 2019 '19 | vestiging Tilburg
We hebben onze nieuwe keuken gekocht en zijn tevreden over de persoonlijke aandacht. Er werd goed meegedacht. Wel extra check op de planning. Maar toen de planning rond was, is die ook helemaal zo uitgevoerd, zonder vertraging. Met 40! Graden de keuken geplaatst in de zomer.. zonder ook maar een keer te klagen. Petje af!
Reactie of foto toevoegen
“Liep perfect”
Door Dick van Schaik op donderdag 19 sep 2019 '19 | vestiging Rotterdam
We hebben bij Grando Alexandrium een nieuwe keuken gekocht. De uitvoering liep perfect volgens planning. Kleine dingetjes werden meteen verholpen. Vooral de hulp tijdens de montage van monteur Guido den Engelsman was fantastisch.
Reactie of foto toevoegen
“Mooie keuken”
Door R. van 't Goor op maandag 19 aug 2019 '19 | vestiging Zwolle
Bij Grando in Zwolle een mooie keuken samengesteld inclusief een kookeiland. De levering was volgens planning en de montage van de keuken verliep zorvuldig. Het advies inzake de aanschaf van de randapparatuur hebben we opgevolgd, waardoor we voor een mooie prijs, een mooie keuken hebben aangeschaft.
FOTO VAN R. VAN ‘T GOOR
Reactie of foto toevoegen
“Badkamerrenovatie”
Door Familie Brouwers op dinsdag 13 aug 2019 '19 | vestiging Lelystad
Afgelopen maand onze badkamer laten renoveren door Grando. Goede begeleiding vanuit de verkoop bij het realistisch opstellen van onze wensen. De plaatsing zelf verliep volgens planning door deskundige mensen die in voorkomend geval ook actief meedachten in oplossingen. Eindresultaat mag er zijn; heel tevreden over!
Reactie of foto toevoegen
“Geweldig”
Door Ina Mulder op woensdag 3 jul 2019 '19 | vestiging Hoofddorp
Prachtige badkamer en toilet gekocht. Erg goed geholpen en geadviseerd door Gerard Schouten. Alles perfect volgens planning. Ryanto is een top monteur, perfectionist, neemt met minder geen genoegen. Hij werkt zo netjes, vakkundig en met passie. Denkt ook heel goed met je mee. Geweldig vakwerk afgeleverd. Laat elke dag alles ook keurig achter. Spiegel toilet moet nog wel nageleverd worden. Ga ervan uit dat dit ook goedkomt.
Reactie of foto toevoegen
“Prima service”
Door Nancy Dijkstra op woensdag 3 jul 2019 '19 | vestiging Utrecht
Wij hebben een badkamer incl. plaatsen gekocht. Service vanuit de winkel is prima.
De aannemer waar gebruik van wordt gemaakt is chaotisch en kan absoluut niet plannen waardoor het gehele proces ontzettend traag verliep. Aannemer levert goed werk, maar houdt zich niet aan een planning. Dit leverde veel irritatie en stress op.
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige keuken”
Door Marit op zondag 30 jun 2019 '19 | vestiging Lelystad
Onze eerste keuken gekocht bij Grando Lelystad. Er werd heel goed met ons meegedacht door de verkopers en het contact was heel erg prettig. De keuken werd geleverd volgens planning en is goed gemonteerd. Ook met vragen achteraf werden we goed geholpen. Nu heel erg aan het genieten van onze prachtige keuken! Grando Lelystad heel erg bedankt!
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Fam Zweegers op zondag 9 jun 2019 '19 | vestiging Son
Wij hebben een keuken, badkamer, vloerverwarming, tegelvloer en schilderwerk laten uitvoeren door grando Son. Wij zijn er tevreden hoe er naar ons geluisterd is en meegedacht. En erg tevreden met planning, communicatie en eindresultaat.
FOTO VAN FAM ZWEEGERS
Keuken met half eiland
Reactie of foto toevoegen
“Bijzonder tevreden”
Door Wim en Wies Bakker op zaterdag 4 mei 2019 '19 | vestiging Tilburg
Nog niet zo lang geleden hebben we een keuken gekocht bij Grando Keuken en Bad in Tilburg. We zijn daarbij tijdens het traject van ontwerp tot aan plaatsing uitstekend geadviseerd door Herman. Hij dacht goed met ons mee om een mooie keuken te realiseren en alle door ons aangedragen wijzigingen t.o.v. het eerste ontwerp werden naadloos ingepast. Ook van de vooraf afgesproken planning werd niet afgeweken. De plaatsing van de keuken werd vakkundig gedaan: netjes en professioneel. Kortom: wij zijn bijzonder tevreden over Grando Keuken en Bad uit Tilburg en kunnen en zullen mensen die nog een keuken zoeken dit adres van harte aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door J. van Lierop op zondag 10 mrt 2019 '19 | vestiging Son
Heb een keuken gekocht en ben zeer tevreden over hoe alles is verlopen zoals de planning, levering en het plaatsen van de keuken.
Reactie of foto toevoegen
“2 badkamers”
Door Sjoerd Veltman op donderdag 7 mrt 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Voor de inrichting voor 2 badkamers gingen we naar SVEA. Dit is later omgezet naar Grando. Tijdens de planning werd ons voorgehouden dat er leidingwerk getekend zou worden. Na 3 afspraken bleek dit niet te kunnen en moest onze eigen aannemer dit regelen. Tijdens levering van de spullen; een fonteintje in de verkeerde kleur geleverd. Als er een nieuwe ligt moet je die zelf weer ophalen. Voor een wasbak dat de breed bleek te zijn moest €150,00 omruil kosten betaald worden. Voor een toiletbril die na montage een barst had werd gezegd: maar u heeft erop gezetten (ja natuurlijk). Van garantie was geen sprake. Gewoon een nieuwe bestellen en dan zeggen dat je wel €7,00 korting krijgt. Als je de factuur dan krijgt blijkt er maar €3,00 korting gegeven te zijn. Conclusie: we hebben voor €18 000,00 aan spullen gekocht bij Grando. Ze zijn een "dozenschuiver" en van service of meedenken met de klant hebben ze totaal geen kaas gegeten. Ik koop er nooit meer iets!
Reactie of foto toevoegen
“Aanrader”
Door Steenkamp op maandag 4 mrt 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Keuken, badkamer, toilet beneden laten plaatsen. Hal beneden opnieuw betegeld.
Super mooi geworden. Ondanks de relatief grote verbouwing nauwelijks "overlast" ervaren door de goede planning, deskundige monteurs en goede service. Een aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend”
Door s. kamp op zondag 17 feb 2019 '19 | vestiging Hoofddorp
Uitstekende adviezen om te beginnen. Zaken waar we zelf niet opgekomen waren. Er wordt tijd genomen. Ruim keus, je hoeft geen genoegen te nemen met tussenoplossingen. Planning uitstekend, ook qua montage. (het tijdelijk "stallen" van de nieuwe keuken vanuit de centrale uitlevering behoeft enige coördinatie). Wij gaan door met de badkamer.
Reactie of foto toevoegen
“Vakkundig”
Door Den Boer op vrijdag 25 jan 2019 '19 | vestiging Groningen
We hebben een grote, mooie keuken gekocht bij Grando en zijn van begin tot en met de plaatsing supergoed geholpen. Er werd goed met ons meegedacht, de praktische consequenties van keuzes werden uitgelegd en de planning verliep heel voorspoeding. Ricardo en Goran hebben de keuken zeer vakkundig en vlot geplaatst. We kunnen het iedereen aanbevelen!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer te spreken”
Door Henk en Ella Wolfs op dinsdag 18 dec 2018 '18 | vestiging Tilburg
We hebben een complete KEUKEN gekocht bij Grando .... super geholpen door Dave en Herman...en super tevreden over de service en kennis van deze heren. Ook de levering en plaatsing van de KEUKEN verliep volgens de planning. Dus wij zijn zeer te spreken over Grando.
FOTO VAN HENK EN ELLA WOLFS
Geleverde keuken
Reactie of foto toevoegen
“Strak”
Door Rob op maandag 10 dec 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Wij hebben bij Grando in Amersfoort een nieuwe keuken, badkamer en tegelvloer voor de gehele beneden verdieping gekocht. Wat ons als eerste opviel was de gastvrije en professionele ontvangst in de showroom. Zij hebben een uitgebreid assortiment aan keukens, badkamers en tegels op een prachtige manier gepresenteerd! We konden vrij snel onze keuze bepalen en kwamen tot een uitstekende deal. De spullen werden keurig zoals afgesproken geleverd en gemonteerd. Net als in de showroom wederom een uitstekende ervaring met de mensen die de montage voor hun rekening namen. Alles werd volgens een strakke planning met een uitstekende kwaliteit afgeleverd! Wij bevelen dit bedrijf dan ook van harte aan!
FOTO VAN ROB
Benedenvloer
Reactie of foto toevoegen
“Helemaal happy”
Door Fam.Tubalawony op woensdag 5 dec 2018 '18 | vestiging Tilburg
Medio augustus zijn we ons gaan oriënteren op een nieuwe keuken. Grando Tilburg was de eerste, en tevens laatste, showroom die we bezochten. We werden namelijk uiterst vriendelijk voorzien van deskundig advies door zowel Jan als Herman. Hierdoor zijn we niet verder gaan kijken. We hadden er alle vertrouwen in dat we bij Grando op het juiste adres waren. Er werden goede ideeën aangeleverd en er werd meegedacht om onze keuken binnen ons budget te houden. Eind november zou de keuken geleverd worden. Op ons verzoek werd een datum gekozen waar ook echt rekening mee gehouden werd. Hierdoor konden we de voorbereidingen goed plannen. De communicatie rondom de planning van levering etc verliep erg soepel en makkelijk. Via de mail en Whatsapp hielden we elkaar op de hoogte en gestuurde appjes met vragen werden dezelfde dag nog beantwoord. Op het afgesproken tijdstip stonden de monteurs voor de deur. Het bleken, naast hele vriendelijke mannen, ook nog eens echte vaklui te zijn die uiteindelijk méér werk hebben geleverd dan waarvoor ze kwamen. Hoewel er van te voren was verteld dat de plaatsing 1 werkdag zou duren en dat onze keuken dan gebruiksklaar werd opgeleverd, zijn er dit uiteindelijk 2 geworden. Maar, zoals de monteurs al zeiden ; we zijn liever wat langer aan het werk met een tevreden klant als resultaat. En dát zijn we! Helemaal happy met onze nieuwe keuken. De volgende dag werden we gebeld ; Jan wil namelijk het eindresultaat komen bewonderen. Hoe leuk is dat. Wat een enorme betrokkenheid en klantvriendelijkheid. Uiteraard is hij van harte welkom. Wij zouden Grando keukens Tilburg dan ook aan iedereen adviseren.
Reactie of foto toevoegen
“Alles naar wens”
Door K. Schot op zaterdag 1 dec 2018 '18 | vestiging Middelburg
Mooie keuken gekocht, alles naar wens. Uitstekend geholpen: advisering, creativiteit, oplossingsgericht. Alles volgens planning geleverd, montage geen probleem. Dik tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Keukenrenovatie door waterschade”
Door R.Jansen op donderdag 8 nov 2018 '18 | vestiging Tilburg
Na 5 jaar genoten te hebben van een door Grando Tilburg geleverde keuken hebben wij deze deels door waterschade moeten laten vervangen. Uiteraard moest dit allemaal snel waarbij we uitermate goed zijn geadviseerd. Helaas bij montage bleken er meerdere onderdelen niet goed te zijn waardoor er een groot probleem dreigde te ontstaan in onze planning vanwege opeenvolgende werkzaamheden nav de waterschade en hier onderscheid Grando Tilburg zich. Ons probleem werd ook hun probleem en alles is in het werk gesteld om binnen enkele dagen alles op te lossen naar volle tevredenheid. Ook na 5 jaar staan ze voor ons klaar en dat is een groot compliment waard! Jan en Herman bedankt!
Reactie of foto toevoegen
“Kwalitatief uitstekend”
Door R. van der Lee op dinsdag 30 okt 2018 '18 | vestiging Den Helder
Wij hebben een keuken en badkamer gekocht bij Grando Den Helder. Dit was voor ons de 1e maal dat wij zo'n grote aankoop deden. Spannend dus maar heel erg fijn en goed geholpen door Joop. De installatie van de Badkamer en Keuken liep niet altijd even soepel. Gelukkig werden gebreken en andere zaken - zodra wij dit aangaven - snel, netjes en vriendelijk opgepakt en afgehandeld. Reden voor ons om iedereen die een mooie keuken of badkamer zoekt Grando aan te raden. Goed en uitgebreid advies, snelle planning, heldere informatie en een mooi, kwalitatief uitstekend, eindresultaat!
Reactie of foto toevoegen
“Bijzonder tevreden”
Door F.Theunis op maandag 22 okt 2018 '18 | vestiging Tilburg
Ik ben bijzonder tevreden. Goede adviezen en tips gekregen. De planning klopte precies. Alles op tijd gekomen. Goede kwaliteit en prima afwerking. Echte vakmensen.
Reactie of foto toevoegen
“Prima”
Door U. Groen op vrijdag 14 sep 2018 '18 | vestiging Middelburg
Wij zijn bij de aanschaf van een keuken en een badkamer/toilet.op zeer deskundige en klantvriendelijke wijze,met alle aandacht voor onze diverse wensen, geholpen bij onze keuze. Vervolgens zijn de badkamer en de keuken door de door Grando ingeschakelde installateurs vlot volgens planning en op deskundige wijze geplaatst.
Reactie of foto toevoegen
“Prima ervaringen”
Door Lia van der Mijn op vrijdag 17 aug 2018 '18 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Wij hebben een badkamer en keuken gekocht. De badkamer is inmiddels geplaatst, de keuken volgt over een paar maanden (is onze eigen keuze). Prettige ervaringen in Hazerswoude tijdens het informeren over de inrichting en planning. Snelle prettige contacten wanneer we vragen hadden of aanpassingen.
Reactie of foto toevoegen
“Montage niet goed”
Door Ad op maandag 13 aug 2018 '18 | vestiging Heerhugowaard
Eind 2016 hebben wij een keuken gekocht toen nog gerund door de vorige eigenaren. We hadden een goed gevoel, niet opdringerig en er werd goed naar onze wensen geluisterd. We hebben toen de koop rondgemaakt. Toen de oplevering van ons huis in zicht kwam hadden we contact met de nieuwe eigenaar (Jeff) en het goede gevoel werd doorgezet. In dit gesprek ging het over planning en overige details (handgrepen, inmeting woning etc.). Alles leek goed geregeld. Toen uiteindelijk de keuken moest worden gemonteerd ging het meerdere keren mis. Planning werd niet nagekomen (allerlei smoezen werden gebruikt), kleine beschadigingen, slordig werk, dingen niet afgemaakt of niet compleet. Ook was ons blad niet helemaal goed (afgekocht), deur in de vaatwasser niet goed gemonteerd waardoor vaatwasser niet helemaal open kon, nieuwe koelkast omdat deze was beschadigd etc. Het is jammer dat wat aan de voorkant zo goed is geregeld door de montage volledig teniet wordt gedaan. Uiteindelijk is wel alles goed opgelost door Jeff en heeft een ander monteur (vorige eigenaar) alle mankementen in 2 zaterdagen opgelost. Als deze monteur direct was betrokken had ik zonder meer een betere beoordeling gegeven.
Reactie of foto toevoegen
“Super tevreden”
Door Oscar Gil op woensdag 8 aug 2018 '18 | vestiging Barendrecht
We zijn heel blij met onze nieuwe keuken en de uitstekend service dat Grando Barendrecht heeft geleverd! Vanaf de planning met professionele advies en uiteraard met de eindresultaat. Bedankt Evert en Grando voor onze dromkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Prima keukenaankoop”
Door Jan op zondag 15 jul 2018 '18 | vestiging Utrecht
Wij hebben een nieuwe keuken gekocht. De aankoop was zeer prettig, met goede ideeen en ook ruimte voor prijsonderhandeling. Informatievoorziening was goed geregeld en ook de planning werd strak aangehouden. Plaatsing is prima gegaan en we zijn zeer tevreden met het resultaat. Wij hebben 2 opmerking bij oplevering, als deze net zo afgehandeld worden als de rest, dan zijn we over het geheel zeer tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Slechte uitvoering”
Door Bart Mooy op maandag 9 jul 2018 '18 | vestiging Rotterdam
We hebben een keuken gekocht bij Grando Alexandrium. Service en meedenken tot aan definitieve offerte waren uitstekend. Uitvoering daarna ronduit slecht. Het begon met ongewenst schuiven in de planning maar goed dat kan gebeuren. De op ons losgelaten installatiemedewerkers die de leidingen en elektriciteit moesten verleggen waren duidelijk geen vaklui. Tekenden gaten in de muur op verkeerde plekken af en weigerden de afvoer op de juiste plek conform de afspraak aan te brengen. Het is dat mijn vrouw thuis was om grote ellende te kunnen voorkomen. De mannen ruimden vervolgens hun bouwafval niet op. De man die keuken zelf installeerde deed het stuk beter maar vergat afwasmachine op de afvoer aan te sluiten met als gevolg waterschade aan onze nieuwe gietvloer. Verkoopmedewerker heeft bij opleveringsgesprek alles kunnen zien en foto's gemaakt en daarbij ook nog bevestigd dat dit proces verre van vlekkeloos is verlopen. Maar deze medewerker is inmiddels uit dienst. We hebben Grando een aantal weken geleden een aangetekende brief gestuurd met onze klachten, verzoek tot afwerking laatste punten en een schadevergoeding gevraagd. Grando Rotterdam reageert hierop tot op heden gewoon niet. Inmiddels opgeschakeld naar rechtsbijstand. Buitengewoon teleurstellend en het niet reageren is ronduit onfatsoenlijk. En dat voor een keuken van 27k! Het is dat je geen nul sterretjes mag geven. Mijn advies: ver weg blijven van Grando Alexandrium Rotterdam!
Reactie of foto toevoegen
“Prachtig resultaat”
Door Kim Pijnaker op woensdag 27 jun 2018 '18 | vestiging Utrecht
Wij hebben onze droomkeuken laten ontwerpen door Nick van der Laan, wat een prachtig ontwerp is geworden! Daarbij heeft hij ons van goed advies voorzien.
Nick heeft alles netjes in gang gezet om de keuken te laten plaatsen. Qua planning verliep alles zeer soepel. Eerst heeft de monteur Peter en daarna de eigenaar Emanuel alles in kaart gebracht bij ons thuis. De wanden waar onze oude keuken stond zijn netjes gestuct door een stucadoor van Grando, waarna de monteur van Grando de leidingen heeft verlegd en de keuken gemonteerd heeft. Het resultaat is prachtig! Ik zou Grando Utrecht zeer aanbevelen, omdat zij echt goede service leveren en wij hebben gemerkt dat er echt vakmensen werken. De communicatie verliep zeer soepel. Wij zijn een zeer tevreden klant!
FOTO VAN KIM PIJNAKER
+ Toon extra foto van Kim Pijnaker
Reactie of foto toevoegen
“Alles goed”
Door J.A.Bloem op donderdag 8 mrt 2018 '18 | vestiging Hoorn NH
keuken en alles is volgens planning goed verlopen .
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer gekocht”
Door Rene Gaastra op zondag 11 feb 2018 '18 | vestiging Utrecht
We hebben een badkamer gekocht en deze is binnen de gestelde termijn geplaatst met tevens een renovatie van het toilet. De badkamer en het toilet zien er goed uit alleen op afwerking zijn er een aantal mankementen. De met deur afgesloten inloopdouche is naar onze mening niet goed afgewaterd waardoor er altijd een plas water in de douche blijft staan en deze ook lekt. We moeten dus dweilen na het douchen dit kan niet de bedoeling zijn van een badkamer van meer dan 15 duizend euro! Daarnaast is niet alles afgekit. De kitter kon hier simpel weg niet bij om dat de meubels al geplaatst waren. Mijn mening is hier dus wat mis gegaan in de planning. Bij de spiegelkast is bijbehorende lamp niet besteld en dus ook niet geleverd. De geleverde wastafel met meubel is mooi en staat netjes maar de stop kan niet dicht, was mij dit verteld dan had ik deze niet gekozen. Afwerking is op bepaalde punten vergeten. De oplevering van de badkamer moet nog plaatsvinden dus afhankelijk van hoe onze klachten worden opgelost zal ik mijn review naar boven of naar beneden aanpassen.
Reactie of foto toevoegen
“Problemen goed geadresseerd en opgelost”
Door Remko op dinsdag 30 jan 2018 '18 | vestiging Naaldwijk
De medewerkers van Grando Naaldwijk hebben ons uitstekend geholpen met het realiseren van onze keuken. Toen we de eerste keer de winkel binnenliepen, hadden ze eigenlijk geen tijd voor ons in verband met andere afspraken. Dat werd door Johan (de eigenaar) op een vriendelijke doch duidelijke wijze gezegd. Desalniettemin nam hij wel de tijd om ons even te woord te staan, een vervolgafspraak te maken en gelijk wat tips mee te geven als voorbereiding op het gesprek. Deze ervaring heeft ons doen besluiten om met Grando in zee te gaan. In het vervolgtraject van ontwerpen en realiseren van de keuken stonden ze altijd klaar en kwamen ze met goede adviezen. Rondom het plaatsen hadden we een vrij strakke planning omdat we zelf een aannemer ingeschakeld hadden. In goed overleg is alles op tijd geleverd en geïnstalleerd. Niet alles is helemaal vlekkeloos verlopen, maar de problemen die zich voordeden werden daarna goed geadresseerd en opgelost. Enig minpuntje in het hele verhaal vond ik dat Grando niet werkt met eigen monteurs, maar met zzp-ers die de keuken komen monteren. Dat was mij vooraf niet duidelijk en dat heb ik niet als prettig ervaren. Toch zou ik anderen deze winkel wel aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Boven verwachting”
Door Willem Havik op vrijdag 3 nov 2017 '17 | vestiging Assen
Op een vriendelijke en prettige geholpen, blijft altijd moeilijk om badkamer/toiletmaterialen uit te zoeken omdat je als leek niet echt weet wat de mogelijkheden zijn. Deze zijn door Léon op een rustige manier uiteengezet, waarbij tijd geen rol speelde. Het prettige hieraan is dat je dan geen druk voelt. Over de prijs valt altijd te twisten, je hebt wel een idee wat het ongeveer moet kosten, maar toch, het blijft moeilijk. Ook hierin hebben we niet het gevoel dat we de hoofdprijs hebben betaald. Tevens was het ook ontzettend prettig dat( i.v.m. planning werkzaamheden) alle materialen in een keer bezorgd werden op het afgesproken data/tijdstip. Een dingetje had niet de juiste aansluiting (sifonaansluiting badkamermeubel) klein detail, is goed opgelost door direct uit voorraad een alternatief te bieden. Concreet: had rekenschap gehouden met nalevering(en) en omruilen van materialen, dit gestoeld op ervaringen uit het verleden (keuken/Bruynzeel)) maar boven verwachting zijn wij zeer tevreden
Reactie of foto toevoegen
“Vooraf goed daarna minder tevreden”
Door PJG Schuitemaker op maandag 28 aug 2017 '17 | vestiging Hoorn NH
Bij het samenstellen alles goed en wel, eenmaal getekend word dit een heel stuk minder. Voor de garantiebewijzen worden geheel verkeerde merken doorgegeven. Er word erg langs elkaar heen gewerkt waardoor de een niet van de ander weer waar ie mee bezig is waardoor de planning niet goed verliep en er een keuken zou worden bezorgd/geplaatst. Als dit gemeld word dan krijg je een grote mond en willen ze dit afkappen!. Keuken is wel netjes geplaatst, al zou ik de volgende keer qua kosten een loodgieter inhuren, de 2 pvc T stukken voor de wasbak worden wel heeeel dik betaald terwijl alles tot in de puntjes was voorbereid. Maar ja voor een keuken van ruim € 18000,- (dit was incl. de korting) mag je ook niet zoveel verwachten :-)
Reactie of foto toevoegen
“Goede keuze”
Door George Postel op vrijdag 18 aug 2017 '17 | vestiging Hoorn NH
Wij zijn uiterst vriendelijk en vakkundig geholpen bij het kiezen van onze keuken. Ook de levertijd en datum van plaatsing klopte prima, waardoor er volgens planning door gegaan kon worden met de andere werkzaamheden. We zijn nu drie weken verder en kan alleen maar zeggen dat wij een goede keus hebben gemaakt door voor Grando te kiezen.
FOTO VAN GEORGE POSTEL
Keuken met betegelde achterwand
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden over eindresultaat”
Door R.Schuring op dinsdag 8 aug 2017 '17 | vestiging Groningen
Nieuwe keuken gekocht. Goed geadviseerd. Planning (afstemming) tussen verkoop en montageploeg was niet optimaal. Wel zeer tevreden over het eindresultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Zeker het gesprek aangaan”
Door Tineke de Jong op zaterdag 24 jun 2017 '17 | vestiging Purmerend
Keuken gekocht: resultaat is precies zoals verwacht. Heel blij mee. In ontwerpfase goed meegedacht aan praktische oplossingen, montage en levering geheel volgens mijn planning zodat de gehele verbouwing van de benedenverdieping volgens planning is verlopen. Veel complimenten over keuken ontvangen. Zeker gesprek aangaan!
Reactie of foto toevoegen
“Goed advies”
Door P.Banken op dinsdag 30 mei 2017 '17 | vestiging Son
Goed advies mogen ontvangen, in oplossingen gedacht en uiteindelijk een hele goede samenwerking gehad, alles is volgens planning verlopen. Men heeft erg mooie materialen gebruikt. Zowel WC's, Badkamer en Keuken gekocht. Uiteindelijk zijn de mensen, die alles bij ons hebben geplaatst, keurig in het uitvoeren van hun opdrachten, netjes en correct en prettig in omgang.
Reactie of foto toevoegen
“Goede begeleiding”
Door Jan Jongedijk op woensdag 10 mei 2017 '17 | vestiging Uden
Goede begeleiding bij keuze van stijl, materialen, indeling, kleuren en apparatuur. Goede support tijdens bouw van keuken. Afspraken goed nagekomen. Communicatie soms te passief, planning uitgelopen door fout tijdens bestelling. Noodoplossingen naar tevredenheid ingezet. Deskundigheid van monteurs is goed.

Eerdere ervaring van 17 februari 2017: Ontwerp, materialen en apparatuur, inbouw en montage prima, zeer tevreden. Planning onder de maat door fout bij bestellen van meubels en apparaten bij leveranciers. Hierdoor is het project een maand uitgelopen.
FOTO VAN JAN JONGEDIJK
Onderdeel keuken
Reactie of foto toevoegen
“Naar tevredenheid afgerond”
Door Van Zijl op vrijdag 10 feb 2017 '17 | vestiging Delft
Advies in de winkel was goed, aflevering keuken is slecht, veel ontbrekende materialen, verkeerde grepen, slechte planning. Moeten overal zelf achteraan bellen, terugbel afspraken worden sporadisch nagekomen. Wij zijn teleurgesteld in dit bedrijf.

Aanvulling ontvangen op 4 juni 2017: Hierbij een correctie op onze negatieve ervaring begin dit jaar. We hebben de aandachtspunten kunnen bespreken met Grando Delft. Uiteindelijk is de levering van de keuken naar tevredenheid afgerond, de eigenaar heeft hierin alle verantwoordelijkheid genomen.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden met keuze voor Grando”
Door Chris van Roosmalen op zondag 1 jan 2017 '17 | vestiging Son
Na een uitstekende ervaring met de aanschaf van een nieuwe keuken hebben we voor het vervangen van de wc's en badkamer opnieuw voor Grando gekozen. Ook deze keer is alles perfect verlopen, veel inspiratie en goede adviezen in de showroom en een strakke planning met vriendelijke vaklui die alles op tijd en tiptop hebben opgeleverd. Wij zijn zeer tevreden!
Reactie of foto toevoegen
“Recensie”
Door Top op woensdag 28 dec 2016 '16 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Pluspunten:
- kennis en kunde van verkoper en monteur
- prettig contact met verkoper en monteur
- meelunchen bij Grando
- kwaliteit montage
- telefonisch gesprek met directeur na afronding verbouwing badkamer

Verbeterpunten:
- uitlopen van de planning als geheel; late communicatie over latere start verbouwing, verkeerde wandtegels besteld/geleverd
- weinig initiatief tot contact en/of tegemoetkoming/compensatie voor de moeilijkheden vanuit Grando tijdens verbouwing/montage

Uiteindelijk een prettig gesprek met de directeur gehad, wat ons vertrouwen geeft dat Grando Hazerswoude het contact met klanten tijdens (moeilijkheden met) de verbouwing anders gaat aanpakken.
Reactie of foto toevoegen
“Wonder”
Door Ernst Juhrend op vrijdag 2 dec 2016 '16 | vestiging Uden
Inde vestiging Uden hebben wij ons georiënteerd naar de mogelijkheden voor de ombouw van onze badkamer met jacuzzi naar een badkamer met douche en Turks bad. In de showroom werden we zeer voorkomend ontvangen met een hapje en een drankje. Veel inspiratie hebben we opgedaan voor de nieuw te plaatsen onderdelen: wasbak met medicijnkast, toilet, regendouche, handdouche, massage stralen en Turks bad en allerlei accessoires, alsmede de keuze voor de betegeling. De sloop van het oude en installatie van het nieuwe verliep geheel volgens vooraf aangegeven planning. Onze badkamer is niet groot (150x280 cm) en ook nog onder een schuine kap. Het resultaat leek wel een wonder. We zijn zeer tevreden.
FOTO VAN ERNST JUHREND
Badkamer onder schuine kap
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekende ervaring”
Door Kees Bikker op maandag 7 nov 2016 '16 | vestiging Son
Uitstekende ervaring. Goede planning van de werkzaamheden. Geen uitloop of onverwachte zaken. Monteurs belde van te voren op hoe laat ze kwamen. Prima vakwerk. Alles in één hand laten was een goede keus van ons.
Reactie of foto toevoegen
“Communicatie”
Door Walter op maandag 27 jun 2016 '16 | vestiging Rotterdam
Communicatie over levering is ronduit slecht. Communicatie met klanten is essenteel, vooral met klanten die een nieuwbouwwoning bezitten en met strakke planning werken. Uiteindelijke badkamer is erg mooi geworden. Uitvoerder / monteur heeft uitstekend werk geleverd. Grando daarentegen zou daar iets van kunnen leren.
Reactie of foto toevoegen
“Goede hulp gehad”
Door Silvana op vrijdag 22 apr 2016 '16 | vestiging Hoofddorp
Onze badkamer is met goede hulp van de adviseuse bedacht en door bekwame installateurs waargemaakt. De 3D tekeningen gaven ons een goed beeld van hoe het ging worden. Alles precies volgens de planning geleverd en geïnstalleerd. We zijn erg blij met onze badkamer! Hier gaan we nog jaren van genieten! Wij raden Grando Hoofddorp zeker aan bij vrienden en familie!
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer renovatie”
Door Alexander op vrijdag 15 apr 2016 '16 | vestiging Breda
Ik mijn badkamer en toilet laten renoveren door Grando Breda. Mooie ontwerpen waren snel gemaakt, en bleken te realiseren tegen een scherpe prijs. Levering gebeurde volgens afspraak, maar na levering bleken enkele artikelen (o.a. mijn vloertegels) anders te zijn dan afgesproken in het verkoopgesprek. Dit bleek te liggen aan invoerfouten in de (door mij ondertekende...) order. Grando Breda heeft dit echter goed, snel, en zeer coulant opgelost, waardoor mijn badkamer en toilet volgens afspraak, volgens planning, en naar alle tevredenheid zijn opgeleverd. Ik zou Grando Breda al met al zeker aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Aanrader”
Door Henk van den Heuvel op vrijdag 5 feb 2016 '16 | vestiging Son
Alles tot in de puntjes verzorgd, van aankoop tot oplevering. Alles precies volgens afspraak, en levering en montage volgens de vooraf ontvangen planning. Zeer prettige en vakkundig medewerkers.
Grando is een echte aanrader!
REACTIE VAN GRANDO RETAIL
Er bedankt voor uw reactie en fijn om te lezen dat u zo enthousiast bent. We zullen uw compliment doorsturen naar Grando Son.
Reactie of foto toevoegen
“Alles klopte”
Door Ingrid op dinsdag 12 jan 2016 '16 | vestiging Hilversum
Wij hebben afgelopen zomer een keuken bij Grando gekocht. De voorbereidende tekeningen hadden we zelf al laten maken en samen met Martin hebben we de puntjes op de i gezet. We hebben bewust gekozen voor een leverancier uit de buurt en dat is ons goed bevallen. De lijnen zijn daardoor kort, je kunt zelf ook even makkelijk naar binnen lopen om eea af te stemmen. In september is de keuken geleverd en geplaatst. We hadden een strakke planning en konden goed met de medewerkers van Grando overleggen. De keukenzetter Robert verdient een speciale vermelding. Een vakman die de tijd neemt om in ons (jaren 30) huis de keuken helemaal perfect te plaatsen. Fantastisch! En alles klopte tot op de centimeter! Nu genieten we nog dagelijks van onze keuken. Zijn zeer tevreden over het advies, de levering en de nazorg!
Reactie of foto toevoegen
“Super goed verlopen”
Door BertJosé op zaterdag 9 jan 2016 '16 | vestiging Almelo
Alles is super goed verlopen volgens planning en volgens afspraak. Een erg prettige verkoper. Staat open voor alle suggesties. Ook de monteurs waren erg vriendelijk en zeer bekwaam. Wij zijn zeer tevreden!
REACTIE VAN GRANDO RETAIL
Goed om te horen. Bedankt dat u uw ervaring op deze website wilt delen. We zullen de complimenten doorgeven aan de vestiging in Almelo!
Reactie of foto toevoegen
“Verrijking”
Door Familie Rozema op vrijdag 27 nov 2015 '15 | vestiging Son
Ons huis is verrijkt met een mooie badkamer, waarover we zeer tevreden zijn. Belangrijk te vermelden is dat de uitvoering en planning optimaal zijn verlopen, omdat alle afspraken goed waren voorbereid en uitgevoerd.
REACTIE VAN GRANDO RETAIL
Beste Familie Rozema, Fijn om te horen en bedankt voor het delen van uw ervaring. We wensen u erg veel plezier met uw nieuwe badkamer.
Reactie of foto toevoegen
“Keurig”
Door Ellen Isarin op maandag 20 jul 2015 '15 | vestiging Breda
Keurige ontvangst, alle afspraken werden nagekomen. Planning klopte, niets van de keuken ontbrak of was beschadigd. In eerste instantie wilden wij een oranje werkblad als bar blad laten plaatsen, de adviseur heeft z'n best gedaan naar de juiste kleur te zoeken maar had niets gevonden. Kwam met een prima alternatief waar we ook direct voor gekozen hebben. De keuken is overigens geplaatst in een bedrijfskantine. Keuken is ook volgens planning geplaatst en functioneert naar behoren.
Reactie of foto toevoegen
“prima verlopen”
Door i van der burg op zaterdag 11 jul 2015 '15 | vestiging Hoorn NH
Grando Hoorn is echt een aanrader. Ze denken mee geven advies met het budget in gedachten en zonder opdringerig te zijn. Je word op de hoogte gehouden van de vorderingen en een goede service ook na het installeren Niet alleen de keuken maar ook toilet en badkamer zijn gedaan en alles is prima verlopen van planning tot uitvoering.
Reactie of foto toevoegen
“Mooie badkamer”
Door Daan op woensdag 24 jun 2015 '15 | vestiging Doetinchem
We zijn heel erg goed geholpen door de adviseur. Tijd speelde letterlijk geen rol. Het is een mooie badkamer geworden. Helemaal tevreden. Levering was ook op tijd ondanks de redelijke krappe planning.
Reactie of foto toevoegen
“Betrouwbare partij”
Door Rik Slingerland op vrijdag 19 jun 2015 '15 | vestiging Hoofddorp
Wij zijn tevreden over Granddo Hoofddorp waar wij zowel een keuken als badkamer hebben gekocht. De beloofde levertermijn werd gerespecteerd en de afspraken goed nagekomen. Ook eventuele vragen/problemen werden adequaat afgehandeld. Een mogelijk verbeterpunt is de 'nazorg' na het leveren van de keuken en badkamer tijdens het installatieproces. De monteurs werkzaam voor deze vestiging werken keurig en leveren goede kwaliteit. Er zou een actievere houding aangenomen kunnen worden waarbij af en toe geïnformeerd wordt of alles naar tevredenheid verloopt en of de beoogde planning gehandhaafd blijft. In geval van (ernstige) vertraging zou ik graag meer betrokkenheid van Grando zien om de vetraging zoveel mogelijk te beperken. Al met al zijn wij tevreden en zouden Grando ook aanbevelen als een betrouwbare partij die goede kwaliteit levert.
Reactie of foto toevoegen
“Heel vriendelijk, planning gaat niet altijd goed”
Door G. v/d Swaluw op zondag 14 jun 2015 '15 | vestiging Wormerveer
een keuken gekocht, eigenaar heel vriendelijk en doet zijn best, meedenken attent. planning gaat niet altijd goed , zet monteur onder druk en moet steeds naar andere locaties. Heb filiaal aanbevolen bij vrienden en dat gebeurt het bij anderen ook, b.v. door schade , iets niet geleverd etc. jammer, want ik rapporteer ook naar consumenten bond
Reactie of foto toevoegen
“Winkel voldoende daarna zelf uitzoeken”
Door YK op vrijdag 12 jun 2015 '15 | vestiging Hilversum
Wij zochten een compleet nieuwe badkamer. Alles moest nog aangelegd worden, waarvoor wij een aannemer hadden. Op zich was de dienst in de winkel zelf, bij het uitzoeken, voldoende. Grando liet ons zien wat er mogelijk was. Bij de levering gingen echter wat dingen mis. Het badmeubel liet buitensporig lang op zich wachten (8 weken), waardoor we in de problemen kwamen met de planning van de aannemer. Een aantal onderdelen bleken niet besteld, zoals put en dergelijke. Dit was onvoldoende duidelijk met ons gecommuniceerd en moest toen alsnog door de aannemer zelf aangeleverd worden.
Achteraf hadden we nog 3 pakjen tegels over, deze kon/wilde Grando niet terug nemen. Kortom: in de winkel was de service voldoende, is er eenmaal gekocht en betaald, dan moet je het zelf maar uitzoeken.
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend advies”
Door Anja en Leo op vrijdag 18 apr 2014 '14 | vestiging Tilburg
Wij hebben onze nieuwe keuken gekocht bij Grando Tilburg en werden geadviseerd door Dhr.Kwakkenbos, uitstekend advies, een meedenker en zeer belangstellend. Omdat we zelf een aannemer wilden zoeken ontvingen we de volgende dag al de uitgewerkte tekeningen en foto's. Uiteindelijk op advies van Grando in zee gegaan met Mark de Klein van Keukenbouwers Plus. Binnen 2 weken was de verbouwing rond volgens planning, harde werkers en perfecte aflevering. Dhr.Kwakkenbos kwam na oplevering zelf even kijken en gaf nog tips over het onderhouden van de keuken en de apparatuur. Ik kan uiteraard nog niets vermelden over de kwaliteit van de geïnstalleerde apparatuur. Uit recensies lees ik dat dit nogal eens te wensen kan over laten. Mijns inziens treft Grando dan geen blaam, een ieder weet dat de kwaliteit van produkten achteruit gaat. Ik ben er van overtuigd dat Grando ook dan een passende oplossing heeft. Niets dan lof!
Reactie of foto toevoegen
“Geleverde en gemonteerde keuken”
Door Adriënne Bielars op dinsdag 17 sep 2019 '19 | vestiging Tilburg
Keuken gekocht. Klantvriendelijk personeel. Nemen de tijd voor je. Denken mee .
Reactie of foto toevoegen
“Enorm tevreden”
Door JE op dinsdag 17 sep 2019 '19 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Wij hebben een badkamer, toiletten en keuken aangeschaft en zijn enorm tevreden over de super klantvriendelijkheid. De adviseurs hebben goed met ons meegedacht en hebben de producten echt samen met ons uitgekozen. En hebben echt prachtige plaatjes als eindresultaat. Wij zijn hier heel tevreden mee.
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij”
Door Marion op dinsdag 17 sep 2019 '19 | vestiging Hoofddorp
Wij hebben bij Grando een keuken gekocht en we zijn er erg blij mee. Goede service en ook het weghalen van de oude keuken en de plaatsing verliep vlekkeloos.
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige keuken”
Door Esther op maandag 16 sep 2019 '19 | vestiging Hoofddorp
Eikenhouten keuken gekocht. Er werd meegedacht met het ontwerp. Inmiddels is de keuken geplaatst en daar was eerst wel het een en ander misgegaan, maar dat werd ook weer opgelost. We hebben nu een prachtige keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Super blij mee”
Door Inge van den Burg op maandag 16 sep 2019 '19 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Onze keuken hebben we hier besteld. De medewerkster luisterde goed naar onze wensen en was meedenkend. Ze kwam met goede ideeën.

Aanvulling ontvangen 17 september 2019: Dé keuken is inmiddels gemonteerd. Helemaal volgens onze wens. We zijn er super blij mee
Reactie of foto toevoegen
“Keuken staat”
Door w. de jong op maandag 16 sep 2019 '19 | vestiging Zaandam
Keuken gekocht. Super! Vakkundig personeel zeer klantvriendelijk zelfs tot na de plaatsing.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden met het eindresultaat”
Door Arline de Rooy op maandag 16 sep 2019 '19 | vestiging Zwolle
Ik heb bij Grando een nieuwe keuken gekocht. En ik ben zeer tevreden met het eindresultaat! Zij hebben voor mij een stukadoor en keuken monteur benaderd, beide vakmannen! Dus niets dan lof voor Grando.
FOTO VAN ARLINE DE ROOY
Reactie of foto toevoegen
“Goed en netjes”
Door Els Bosch op zondag 15 sep 2019 '19 | vestiging Zwolle
Wij hebben hier een nieuwe badkamer besteld, zijn zeer vriendelijk en kundig geholpen, nemen alle tijd voor je, maakt niet uit hoe vaak je langskomt en hoeveel vragen je hebt. Ook de mensen die de badkamer geinstaleerd hebben, hebben goed en netjes werk verricht.
Reactie of foto toevoegen
“Mooi eindresultaat”
Door Dirk jan en Angelique van Os op zaterdag 14 sep 2019 '19 | vestiging Utrecht
We hebben van begin tot het einde een goede ervaring met Grando Utrecht. Iris heeft een geweldige tekening gemaakt! Rogier heeft fantastisch mooi stucwerk op/ afgeleverd, Peter de keuken met zijn zoon geïnstalleerd. Iedereen dacht mee om tot een prachtig mooi eind resultaat te komen.
FOTO VAN DIRK JAN EN ANGELIQUE VAN OS
Keukeneiland met eettafel
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe keuken”
Door Familie Schrijver op zaterdag 14 sep 2019 '19 | vestiging Tilburg
Wij wilden een nieuwe keuken en kwamen terecht bij Grando en werden door Herman Wooning goed op weg geholpen met ideeën voor de keuken. Hij nam echt de tijd voor ons en adviseerde ons goed. Diezelfde middag kwamen wij eruit en was het wachten een op de keuken. Wij konden hem ook altijd bellen voor vragen, was hij niet bereikbaar dan belde hij direct dezelfde dag terug. Dat vonden wij heel prettig. Het plaatsen van de keuken ging ook soepel, de medewerkers die de keuken plaatsen Ton en Melvin《weten niet zeker of het Melvin was》Zij plaatsten de keuken heel profesioneel en zeer netjes, gouden handjes zou je zeggen. Toen 1 deel van de achterwand boven het gasfornuis teveel kieren had op de volledige achterwand, kwam Herman met een goed idee om een rvs achterwand te plaatsen boven het gasfornuis, waardoor het beter aansloot en het stond heel goed. Daar waren wij heel blij mee dat hij het zo snel oploste en met het idee, top Herman. De keuken is een plaatje en wij zijn er enorm blij mee en zijn graag in de keuken. Veel complimenten gekregen van onze familie en vrienden. Wij willen Herman nogmaals bedanken voor zijn advies, hulp en het leveren van onze keuken, dankjewel Herman! Zodra je een nieuwe keuken in gedachten heb neem dan zeker de moeite om bij Grando Tilburg binnen te stappen. Hartelijke groeten, Tineke en Henk Schrijver
Reactie of foto toevoegen
“Grando Keukens & Bad”
Door Sonja op zaterdag 14 sep 2019 '19 | vestiging Zwolle
Nieuwe badkamer gekocht bij bas van grando zwolle. Vriendelijke ontvangst. Goed inzicht in wat de klant wenst? Goed montage bedrijf geleverd. Na oplevering is bas direct komen kijken. Een aanrader om eens te gaan kijken.
Reactie of foto toevoegen
“Lees de offerte goed door”
Door Bob op zaterdag 14 sep 2019 '19 | vestiging Delft
Ik heb een badkamer gekocht. Mijn tip is om de offerte goed door te lezen voordat je tekent en zelf even na te rekenen of alle gemaakte afspraken daadwerkelijk in de offerte zijn opgenomen. Verder heel stom dat de tegels niet door Grando levering naar mijn appartement op de tweede verdieping zijn gebracht, maar alleen tot de voordeur van de gemeenschappelijke hal, waardoor ik dus zelf alle dozen 1 voor 1 naar boven moest brengen. Installatie ging heel goed, maar daarvoor huurt Grando een externe aannemer in en daar hebben ze zelf niks meer mee te maken.
Reactie of foto toevoegen
“Goede tips”
Door Erica Kieft op vrijdag 13 sep 2019 '19 | vestiging Heerhugowaard
Ik heb een keuken gekocht die ik had gezien in een magazine van Grando. De verkoper nam alle tijd en kwam erg deskundig over. Was vriendelijk en gaf goede tips. Nu staat mijn droomkeuken in huis!
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer met tegels”
Door marja.busbroek op vrijdag 13 sep 2019 '19 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Badkamer. Let op maat van de tegels onze tegels wand en vloer wijken 1 millimeter . Af wat resulteerde in verloop van de voegen.De wand en vloer tegels hadden het zelfde nr.alleen de kleur was anders.
Reactie of foto toevoegen
“Prima”
Door Anne en Janita fijma op donderdag 12 sep 2019 '19 | vestiging Zwolle
We hebben de keuken gekocht bij grand zwolle zijn hier prima geholpen en verder bij het plaatsen was ook alles voor elkaar prima monteur
FOTO VAN ANNE EN JANITA FIJMA
Collagefoto van de keuken
Reactie of foto toevoegen
“Netjes”
Door Wedika op donderdag 12 sep 2019 '19 | vestiging Rotterdam
Wij hebben een keuken gekocht. Met onze ruimte een goede tekening gemaakt (meerdere) die aan onze wensen voldoen. Keuken is netjes geplaatst. En geniet ik er volop van.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Martin den Hartog op woensdag 11 sep 2019 '19 | vestiging Den Helder
Ik heb hier een keuken, gekocht, ik ben zeer tevreden over hoe de verkoper mijn wensen in een betaalbare en mooie keuken heeft omgezet en over hoe snel en netjes deze geplaats is.
Reactie of foto toevoegen
“Super geholpen”
Door Mieke op vrijdag 6 sep 2019 '19 | vestiging Utrecht
Voor onszelf een keuken gekocht en voor m'n vader een keuken en badkamer. Super goed geholpen door Nick. En erg blij met het resultaat!
Reactie of foto toevoegen
“Netjes”
Door Marianne Kramer Freher op vrijdag 6 sep 2019 '19 | vestiging Middelburg
Goed geadviseerd door Mario, heel toegankelijke man die goed meedenkt. Een en ander is geïnstalleerd door PB montage, er wordt netjes en snel gewerkt. Een aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Erg vriendelijk”
Door Cecile op woensdag 4 sep 2019 '19 | vestiging Enschede
Met een tekening van onze huidige keuken kwamen wij bij Annette Kramer. Zij heeft altijd ruimschoots de tijd voor ons genomen. Met haar creatieve inbreng zijn we tot een fantastische oplossing gekomen voor een moeilijk in te delen keuken. Klaas Jan Kramer is zelf alles komen inmeten. Ze hebben goede vaklui aan het werk. Al met al meer dan tevreden met onze nieuwe keuken. Deze is echt precies zoals deze er op de 3D tekening uit zag. Erg vriendelijke mensen met verstand van zaken. Zou iedereen aanbevelen hier de keuken te halen!
Reactie of foto toevoegen
“Geleverd en gemonteerd”
Door monique op dinsdag 3 sep 2019 '19 | vestiging Utrecht
We hebben een keuken gekocht en zijn doeltreffend en professioneel geadviseerd. We hebben snel kunnen schakelen en zijn altijd enthousiast en positief benaderd. Leuk, professioneel team.
Reactie of foto toevoegen
“Geen probleem”
Door Lex van Rooijen op dinsdag 3 sep 2019 '19 | vestiging Zaandam
Zeer klantvriendelijk personeel, er is goed geluisterd naar wensen, flexibele opstelling en professioneel/kwalitatief geadviseerd. De keuken uitzoeken en plaatsen gaf geen enkel probleem, zoals wel veel in zijn algemeenheid wordt gehoord.
Reactie of foto toevoegen
“Een aanbeveling”
Door Fam. Snoeys op dinsdag 3 sep 2019 '19 | vestiging Tilburg
Een complete keuken en toilet gekocht, wij hadden zelf een idee van de opstelling naar door de kundigheid van Dave, de verkoper kwam er een veel betere opstelling.ook hadden wij al het meerwerk bij hun uitbesteed zodat alles onder een hand zat. Dat heeft super gewerkt en alles was prima op elkaar afgestemd . Zeker een aanbeveling .
FOTO VAN FAM. SNOEYS
Keuken met eiland
Reactie of foto toevoegen
“Mooie keuken”
Door Familie Brandwijk, Sliedrecht op maandag 2 sep 2019 '19 | vestiging Barendrecht
Na een uitgebreide voorlichting en deskundig advies van Evert Rop hebben wij een nieuwe keuken aangeschaft. Evert had goede ideeën. Het resultaat is prachtig geworden. Ook de montage is prima verlopen. Er was 1 plank licht beschadigd, deze is meteen besteld en later keurig netjes nageleverd.
FOTO VAN FAMILIE BRANDWIJK, SLIEDRECHT
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Erg goed advies”
Door E.A.J. Velema op maandag 2 sep 2019 '19 | vestiging Utrecht
Zo blij met mijn Grando keuken en de adviezen van adviseur Emanuel. Hoewel ik zelf graag een kookeiland wilde, adviseerde Emanuel om dit vanwege mijn wensen omtrent indeling van de ruimte( appartement met woon/eetkeuken) dit niet te doen. Achteraf ben ik zo gelukkig dat ik zijn advies heb opgevolgd. Ik heb nu een prachtige L- keuken van 5,25 m bij 2,95 m en een schat aan woonruimte over. De keuken werd door keurige jongens volgens afspraak geleverd en daarna door monteur Carl geplaatst. De plaatsing verliep vlot, alle apparaten werden netjes aangesloten en het aanrechtblad paste als gegoten. Er miste een klein stolletje van een bovenkastje, maar dat werd al binnen een week nageleverd en geplaatst. Het resultaat is een prachtige keuken, waar ik erg trots op ben en die al veel mensen deed uitroepen: "Wat een mooie keuken, waar heb je die gekocht? " Alle hulde is dus voor Grando Utrecht, adviseur Emanuel en monteur Carl!
Reactie of foto toevoegen
“Super goed”
Door Van Gelder op zondag 1 sep 2019 '19 | vestiging Barendrecht
Wij hebben een badkamer gekocht bij grando Barendrecht. Vanaf het begint tot het eind super goed geholpen. De communicatie is goed en alles word besproken. De montage door Marco is echt vakwerk. We zijn super tevreden met de badkamer !!!
FOTO VAN VAN GELDER
Verlichting in badkamer
Reactie of foto toevoegen
“Onze hartelijke dank”
Door De Voogd op zaterdag 31 aug 2019 '19 | vestiging Naaldwijk
Wij hadden een appartement gekocht waar onder andere een nieuwe keuken in moest. Omdat Grando keukens in Naaldwijk zulke goede reviews had, zijn wij daar ook een kijkje gaan nemen om wat inspiratie op te doen. De hartelijke ontvangst en de spontane maar vrijblijvende adviezen, hebben ons doen besluiten hier een afspraak te maken om te horen wat de mogelijkheden voor onze nieuwe keuken waren. Vanaf het moment van de eerste afspraak tot het moment dat onze keuken werd afgeleverd voelden wij ons koning klant. Met Johan Hofman is alles, ieder hoekje, ieder kastje van onze keuken tot in details besproken, beoordeeld en getekend. Niets was teveel. Tegendeel zelfs. Wij zijn talloze keren langs geweest omdat de ruimte waar de keuken moest komen steeds weer voor nieuwe verrassingen zorgde. Altijd werd er tijd voor ons gemaakt en ook iedere keer weer was daar het gezellig aangeklede kopje koffie met wat lekkers. Een groot compliment voor de mensen die bij Grando Naaldwijk werken. Hun passie en liefde voor wat zij verkopen is optimaal. Wat zijn wij blij dat er nog zo'n mooi bedrijf in ons Westland is. Ook een groot compliment voor Jim die met dezelfde passie voor zijn werk onze keuken heeft geplaatst. Onze hartelijke dank. Nelly en Jacques de Voogd
Reactie of foto toevoegen
“Losse apparaten”
Door Ria op vrijdag 30 aug 2019 '19 | vestiging Hoorn NH
Twee ovens en een koelkast gekocht van het merk Bauknecht. Prima voorlichting, installering en nazorg. Goede prijs-kwaliteitverhouding. We zijn al 16 jaar klant bij Grando Hoorn.
Reactie of foto toevoegen
“Helaas niet tevreden”
Door M. Schingenga op donderdag 29 aug 2019 '19 | vestiging Purmerend
De waslijst met gebreken is helaas te lang om op te noemen. Als positief punt kan ik nog benoemen dat de verkoopmedewerkers en een tweetal monteurs wel hun best hebben gedaan om het e.e.a. te herstellen. Plaatsing van de keuken heeft plaatsgevonden op 7 maart en we hopen dat de afronding per 25 september plaats vindt.
Reactie of foto toevoegen
“Prima gegaan”
Door Dennis op woensdag 28 aug 2019 '19 | vestiging Heerhugowaard
We hebben een badkamer inclusief installatie aangeschaft. Het advies in de winkel was prima, zo ook de levering van de materialen. De monteur werkte zorgvuldig en deed veel in overleg.
Reactie of foto toevoegen
“Helemaal happy”
Door Niels van Dongen op woensdag 28 aug 2019 '19 | vestiging Tilburg
Een uitbreiding op onze keuken met twee extra kastenblokken en een nieuw aanrechtblad.'Wij hebben twee kastenblokken als uitbreiding op onze bestaande keuken (oorspronkelijke keuken gekocht bij een andere keukenzaak) gekocht na een verbouwing waarbij onze keuken vergroot is. Tevens hebben we een nieuw en groter aanrechtblad laten plaatsen. De verkoper 'Jan' heeft ons zeer goed geadviseerd en kwam met ideeën waar we zelf niet aan gedacht hadden zonder dat dit de prijs sterk beïnvloede. Hierdoor hebben we de beschikbare ruimte optimaal kunnen benutten. Ook nadat we de koop hebben gesloten bleef de service bij aanvullende vragen optimaal en na plaatsing was ook de afterservice geweldig. Wij zijn zeer tevreden over Grando. En we zijn helemaal happy met onze ' droomkeuken'. Hoewel deels uitgebreid en vernieuwd lijkt het een volledig nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Goed overleg”
Door Marielle op dinsdag 27 aug 2019 '19 | vestiging Hilversum
Wij hebben een keuken gekocht en zijn geadviseerd door Marja. Zeer tevreden over Marja, we hebben eigenlijk geen enkele opmerking. En dat is best opmerkelijk aangezien wij zelf zeer perfectionistisch zijn en er altijd ergens wel een foutje wordt gemaakt, was dat bij Marja niet het geval. Alles is in goed overleg gegaan. Ook de monteurs die de keuken hebben geplaatst zijn zeer kundig en gingen pas weg als alles keurig af was.
FOTO VAN MARIELLE
Keuken met apart kookdeel
Reactie of foto toevoegen
“Aankoop stoomoven”
Door Monika op maandag 26 aug 2019 '19 | vestiging Hilversum
Zeer goede informatie en advies gekregen over een stoomoven. Deze hebben we ook gekocht. Dit wordt een gezonde manier van eten. Even nog uitzoeken hoe alles werkt..
Reactie of foto toevoegen
“Mooi eindresultaat”
Door Antonie op maandag 26 aug 2019 '19 | vestiging Groningen
Renovatie van keuken uitgevoerd met nieuwe apparatuur! Keukenmontage door vakspecialist met zichtbare ervaring! Turn key opgeleverd dus oude apparatuur meegenomen en geen rommel achtergelaten. Een mooi eindresultaat dat gezien mag worden!
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij”
Door Fam. van Goolen op zaterdag 24 aug 2019 '19 | vestiging Purmerend
Wij hebben een keuken gekocht. We zijn er erg blij mee.

Aanvulling ontvangen 27 augustus 2019: De keuken is geplaatst. Alleen de smetrand en een vensterbank moeten nog geplaatst worden.
Reactie of foto toevoegen
“Liep goed”
Door Tim op vrijdag 23 aug 2019 '19 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Wij hebben een keuken gekocht. We hoefde nergens achteraan te bellen. Processen liepen goed en namen daarmee onze zorgen weg. Buiten dat hadden wij geen visueel beeld bij onze keuken dit heeft onze adviseur voor ons werkelijk gemaakt. Wij zijn erg blij met het resultaat, maar ook vanaf de tekening t/m de plaatsing!
Reactie of foto toevoegen
“Gehele keuken”
Door Dennis op vrijdag 23 aug 2019 '19 | vestiging Uden
Heb een gehele leuken gekocht. Service en levering zijn goed. Ook samen met de adviseur de juiste keuzes gemaakt. Adviseur stond open voor mogelijkheden. Keuken is echt heel mooi geworden. We zijEr moeten nog wel enkele aandachtspunten worden aangepast.
Reactie of foto toevoegen
“Top”
Door Max Kaptein op vrijdag 23 aug 2019 '19 | vestiging Hengelo OV
We zijn top geholpen door Marco. In totaal zo'n 3/4 bezoeken gehad omdat het best een moeilijke keuze was. 3 tekeningen, rustig nadenken en meedenken. Fijne er ervaring met ook nog eens een prachtig resultaat! Ook ervaren keuken montage
FOTO VAN MAX KAPTEIN
Geplaatste keuken
Reactie of foto toevoegen
“Pluim”
Door richard aarts op vrijdag 23 aug 2019 '19 | vestiging Tilburg
we hebben een badkamer gekocht en alles wat beloofd was hebben ze waar gemaakt . de mannen die het hebben komen plaatsen verdienen een pluim.
Reactie of foto toevoegen
“Prettig verlopen”
Door Elsbeth op maandag 19 aug 2019 '19 | vestiging Hoofddorp
Ik heb een keuken gekocht. De levering en de montage zijn heel prettig verlopen. Ik wilde het aanrechtblad behouden en dat hebben de monteurs prima opgelost.
Kosten waren vanaf het begin duidelijk. Tijdens de montage de kosten nog een keer gecheckt.
Reactie of foto toevoegen
“Alles naar wens”
Door Robert Schoenmaker op zondag 18 aug 2019 '19 | vestiging Almelo
Nieuwe badkamer, alles is naar wens, wij zijn erg tevreden. De adviseur van de winkel heeft ons prima geholpen en heeft ons prima geadviseerd.
Reactie of foto toevoegen
“Klantgericht”
Door Fam Koks op zaterdag 17 aug 2019 '19 | vestiging Utrecht
Badkamers kun je overal kopen. De klantgerichtheud van de verkoper, tijdens het inmeten en van de installateur is ons zeer goed bevallen met Grando. Dat vindt je niet overal!
Reactie of foto toevoegen
“Top”
Door Frank op zaterdag 17 aug 2019 '19 | vestiging Son
Keuken en badkamer top geleverd en goed meegedacht
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Adresgegevens Grando Keukens & Bad
Website: www.grando.nl
aAlmelo (41 ervaringen), Woonboulevard 24, 7606 JA Almelo, tel 0546 - 85 13 04
bAmersfoort (67 ervaringen), Euroweg 93, 3825 HB Amersfoort, tel 033 - 494 61 70
cAssen (29 ervaringen), Borgstee 10B, 9403 TV Assen, tel 0592 - 74 90 09
dBarendrecht (42 ervaringen), Van 't Hoffstraat 18, 2991 XP Barendrecht, tel 0180 - 72 6 802
eBergambacht (34 ervaringen), Transportstraat 28, 2861 DZ Bergambacht, tel 0182 - 35 23 31
fBreda (77 ervaringen), Kruisvoort 68, 4814 RZ Breda, tel 076 - 531 95 26
gDelft (29 ervaringen), Schieweg 3, 2627 AN Delft, tel 015 - 261 19 94
hDen Helder (18 ervaringen), Ravelijncenter 29, 1785 LX Den Helder, tel 0223 - 66 86 80
iDoetinchem (27 ervaringen), Nijverheidsweg 12, 7005 BJ Doetinchem, tel 0314 - 36 86 30
jEmmen (32 ervaringen), Cornelis Houtmanstraat 41, 7825 VH Emmen, tel 0591 - 64 67 00
kEnschede (10 ervaringen), Hendrik ter Kuilestraat 175, 7547 SK Enschede, tel 053 - 431 81 41
lEpe (27 ervaringen), Hoofdstraat 118, 8162 AN Epe, tel 0578 - 62 08 84
mGroningen (31 ervaringen), Hoendiep 97B, 9718 TE Groningen, tel 050 - 318 14 11
nHazerswoude-Dorp (115 ervaringen), Frankrijklaan 4, 2391 PX Hazerswoude-Dorp, tel 0172 - 23 63 23
oHeerenveen (14 ervaringen), Beurtschip 37, 8447 CL Heerenveen, tel 0513 - 65 05 35
pHeerhugowaard (32 ervaringen), H.P. Berlageweg 7, 1703 DG Heerhugowaard, tel 072 - 574 42 07
qHelmond (26 ervaringen), Engelseweg 202, 5705 AJ Helmond, tel 0492 - 54 55 35
rHengelo OV (57 ervaringen), Holtersweg 17, 7556 BS Hengelo, tel 074 - 291 91 37
sHilversum (49 ervaringen), 2e Loswal 1, 1216 BC Hilversum, tel 035 - 621 91 29
tHoofddorp (87 ervaringen), Kruisweg 771-773, 2132 NG Hoofddorp, tel 020 - 446 01 12
uHoogvliet Rotterdam (85 ervaringen), Nieuwe Langeweg 41, 3194 DC Hoogvliet, tel 010 - 490 44 70
vHoorn NH (96 ervaringen), De Factorij 55, 1689 AK Zwaag, tel 0229 - 23 03 33
wLelystad (19 ervaringen), Zuiderpoort 23, 8239 AB Lelystad, tel 0320 - 26 81 88
xMiddelburg (82 ervaringen), Mortiereboulevard 42, 4336 RA Middelburg, tel 0118 - 72 49 05
yMijdrecht (18 ervaringen), Industrieweg 38g, 3641 RM Mijdrecht, tel 0297 - 25 04 94
zNaaldwijk (71 ervaringen), Hovenierstraat 127, 2671 DB Naaldwijk, tel 0174 - 62 37 63
a1Purmerend (24 ervaringen), Edisonweg 17, 1446 TM Purmerend, tel 0299 - 22 35 80
b1Rotterdam (63 ervaringen), Watermanweg 33, 3067 GA Rotterdam, tel 010 - 479 31 85
c1Son (101 ervaringen), Ekkersrijt 4084, 5692 DA Son, tel 0499 - 49 17 92
d1Tilburg (81 ervaringen), Hestiastraat 2, 5047 VA Tilburg , tel 013 - 571 11 80
e1Uden (62 ervaringen), Vluchtoord 39, 5406 XP Uden, tel 0413 - 26 20 93
f1Utrecht (113 ervaringen), Kaap de Goede Hooplaan 100a, 3526 AR Utrecht, tel 030 - 288 92 72
g1Wormerveer (36 ervaringen), Samsonweg 5B, 1521 RA Wormerveer, tel 075 - 646 11 70
h1Zaandam (55 ervaringen), Pieter Ghijsenlaan 15, 1506 PW Zaandam, tel 075 - 614 75 83
i1Zevenbergen (57 ervaringen), Blokweg 7a, 4761 RA Zevenbergen, tel 0168 - 37 37 00
j1Zwolle (22 ervaringen), Marsweg 33, 8013 PE Zwolle, tel 038 - 720 08 68
Kaart
Website
Overzichtpagina's
Meer bedrijven
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.