Feedback
8,4

Grando Keukens & Bad

Website: www.grando.nl
Ervaringen
Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze
Website
www.grando.nl
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Grando Keukens & Bad
Grando staat voor betaalbaar keuken- en badkamerdesign
Bij Grando wordt over elke keuken en badkamer tot in detail nagedacht, samen met u. Gebruiksgemak, persoonlijke wensen en genieten staan voorop. Of u nu op zoek bent naar een landelijk moderne keuken of sfeervolle badkamer, bij Grando bent u aan het juiste adres.

Zoektocht naar uw droomkeuken en/of -badkamer
Onze adviseurs horen graag wat uw wensen zijn. Het begint met een passend advies op maat, verwerkt in een realistische 3D tekening. Samen met u komen we tot een ontwerp dat perfect bij u past. Wij nemen het werk van A tot Z uit handen, indien u dit wenst. Wij bieden een luisterend oor en monteren uw keuken en/of badkamer vakkundig.


Laat u inspireren en adviseren
Ons inspiratie magazine boek staat boordevol nuttige informatie die u helpt in de zoektocht naar uw nieuwe keuken en/of -badkamer. U kunt het gratis aanvragen via: www.grando.nl/keukens/inspiratieboek.

Showrooms
Bezoek een van onze prachtige showrooms en u zult versteld staan van de vele mogelijkheden en variaties die op keuken- en sanitairgebied te vinden zijn. Bekijk onze website voor de dichtstbijzijnde Grando vestiging bij u in de buurt: www.grando.nl/vestigingen.
Meer informatie over Grando Keukens & Bad
Grando inspiratatieboek: www.grando.nl/keukens/inspiratieboek
Grando showrooms: www.grando.nl/vestigingen
Ervaringen
Er zijn 1460 ervaringen over Grando Keukens & Bad. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren701 ervaringen
4 sterren556 ervaringen
3 sterren51 ervaringen
2 sterren47 ervaringen
1 ster88 ervaringen

Per vestiging:
“Vakkundig”
Door Den Boer op vrijdag 25 jan 2019 '19 | vestiging Groningen
We hebben een grote, mooie keuken gekocht bij Grando en zijn van begin tot en met de plaatsing supergoed geholpen. Er werd goed met ons meegedacht, de praktische consequenties van keuzes werden uitgelegd en de planning verliep heel voorspoeding. Ricardo en Goran hebben de keuken zeer vakkundig en vlot geplaatst. We kunnen het iedereen aanbevelen!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer te spreken”
Door Henk en Ella Wolfs op dinsdag 18 dec 2018 '18 | vestiging Tilburg
We hebben een complete KEUKEN gekocht bij Grando .... super geholpen door Dave en Herman...en super tevreden over de service en kennis van deze heren. Ook de levering en plaatsing van de KEUKEN verliep volgens de planning. Dus wij zijn zeer te spreken over Grando.
FOTO VAN HENK EN ELLA WOLFS
Geleverde keuken
Reactie of foto toevoegen
“Strak”
Door Rob op maandag 10 dec 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Wij hebben bij Grando in Amersfoort een nieuwe keuken, badkamer en tegelvloer voor de gehele beneden verdieping gekocht. Wat ons als eerste opviel was de gastvrije en professionele ontvangst in de showroom. Zij hebben een uitgebreid assortiment aan keukens, badkamers en tegels op een prachtige manier gepresenteerd! We konden vrij snel onze keuze bepalen en kwamen tot een uitstekende deal. De spullen werden keurig zoals afgesproken geleverd en gemonteerd. Net als in de showroom wederom een uitstekende ervaring met de mensen die de montage voor hun rekening namen. Alles werd volgens een strakke planning met een uitstekende kwaliteit afgeleverd! Wij bevelen dit bedrijf dan ook van harte aan!
FOTO VAN ROB
Benedenvloer
Reactie of foto toevoegen
“Helemaal happy”
Door Fam.Tubalawony op woensdag 5 dec 2018 '18 | vestiging Tilburg
Medio augustus zijn we ons gaan oriënteren op een nieuwe keuken. Grando Tilburg was de eerste, en tevens laatste, showroom die we bezochten. We werden namelijk uiterst vriendelijk voorzien van deskundig advies door zowel Jan als Herman. Hierdoor zijn we niet verder gaan kijken. We hadden er alle vertrouwen in dat we bij Grando op het juiste adres waren. Er werden goede ideeën aangeleverd en er werd meegedacht om onze keuken binnen ons budget te houden. Eind november zou de keuken geleverd worden. Op ons verzoek werd een datum gekozen waar ook echt rekening mee gehouden werd. Hierdoor konden we de voorbereidingen goed plannen. De communicatie rondom de planning van levering etc verliep erg soepel en makkelijk. Via de mail en Whatsapp hielden we elkaar op de hoogte en gestuurde appjes met vragen werden dezelfde dag nog beantwoord. Op het afgesproken tijdstip stonden de monteurs voor de deur. Het bleken, naast hele vriendelijke mannen, ook nog eens echte vaklui te zijn die uiteindelijk méér werk hebben geleverd dan waarvoor ze kwamen. Hoewel er van te voren was verteld dat de plaatsing 1 werkdag zou duren en dat onze keuken dan gebruiksklaar werd opgeleverd, zijn er dit uiteindelijk 2 geworden. Maar, zoals de monteurs al zeiden ; we zijn liever wat langer aan het werk met een tevreden klant als resultaat. En dát zijn we! Helemaal happy met onze nieuwe keuken. De volgende dag werden we gebeld ; Jan wil namelijk het eindresultaat komen bewonderen. Hoe leuk is dat. Wat een enorme betrokkenheid en klantvriendelijkheid. Uiteraard is hij van harte welkom. Wij zouden Grando keukens Tilburg dan ook aan iedereen adviseren.
Reactie of foto toevoegen
“Alles naar wens”
Door K. Schot op zaterdag 1 dec 2018 '18 | vestiging Middelburg
Mooie keuken gekocht, alles naar wens. Uitstekend geholpen: advisering, creativiteit, oplossingsgericht. Alles volgens planning geleverd, montage geen probleem. Dik tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Keukenrenovatie door waterschade”
Door R.Jansen op donderdag 8 nov 2018 '18 | vestiging Tilburg
Na 5 jaar genoten te hebben van een door Grando Tilburg geleverde keuken hebben wij deze deels door waterschade moeten laten vervangen. Uiteraard moest dit allemaal snel waarbij we uitermate goed zijn geadviseerd. Helaas bij montage bleken er meerdere onderdelen niet goed te zijn waardoor er een groot probleem dreigde te ontstaan in onze planning vanwege opeenvolgende werkzaamheden nav de waterschade en hier onderscheid Grando Tilburg zich. Ons probleem werd ook hun probleem en alles is in het werk gesteld om binnen enkele dagen alles op te lossen naar volle tevredenheid. Ook na 5 jaar staan ze voor ons klaar en dat is een groot compliment waard! Jan en Herman bedankt!
Reactie of foto toevoegen
“Kwalitatief uitstekend”
Door R. van der Lee op dinsdag 30 okt 2018 '18 | vestiging Den Helder
Wij hebben een keuken en badkamer gekocht bij Grando Den Helder. Dit was voor ons de 1e maal dat wij zo'n grote aankoop deden. Spannend dus maar heel erg fijn en goed geholpen door Joop. De installatie van de Badkamer en Keuken liep niet altijd even soepel. Gelukkig werden gebreken en andere zaken - zodra wij dit aangaven - snel, netjes en vriendelijk opgepakt en afgehandeld. Reden voor ons om iedereen die een mooie keuken of badkamer zoekt Grando aan te raden. Goed en uitgebreid advies, snelle planning, heldere informatie en een mooi, kwalitatief uitstekend, eindresultaat!
Reactie of foto toevoegen
“Bijzonder tevreden”
Door F.Theunis op maandag 22 okt 2018 '18 | vestiging Tilburg
Ik ben bijzonder tevreden. Goede adviezen en tips gekregen. De planning klopte precies. Alles op tijd gekomen. Goede kwaliteit en prima afwerking. Echte vakmensen.
Reactie of foto toevoegen
“Prima”
Door U. Groen op vrijdag 14 sep 2018 '18 | vestiging Middelburg
Wij zijn bij de aanschaf van een keuken en een badkamer/toilet.op zeer deskundige en klantvriendelijke wijze,met alle aandacht voor onze diverse wensen, geholpen bij onze keuze. Vervolgens zijn de badkamer en de keuken door de door Grando ingeschakelde installateurs vlot volgens planning en op deskundige wijze geplaatst.
Reactie of foto toevoegen
“Prima ervaringen”
Door Lia van der Mijn op vrijdag 17 aug 2018 '18 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Wij hebben een badkamer en keuken gekocht. De badkamer is inmiddels geplaatst, de keuken volgt over een paar maanden (is onze eigen keuze). Prettige ervaringen in Hazerswoude tijdens het informeren over de inrichting en planning. Snelle prettige contacten wanneer we vragen hadden of aanpassingen.
Reactie of foto toevoegen
“Montage niet goed”
Door Ad op maandag 13 aug 2018 '18 | vestiging Heerhugowaard
Eind 2016 hebben wij een keuken gekocht toen nog gerund door de vorige eigenaren. We hadden een goed gevoel, niet opdringerig en er werd goed naar onze wensen geluisterd. We hebben toen de koop rondgemaakt. Toen de oplevering van ons huis in zicht kwam hadden we contact met de nieuwe eigenaar (Jeff) en het goede gevoel werd doorgezet. In dit gesprek ging het over planning en overige details (handgrepen, inmeting woning etc.). Alles leek goed geregeld. Toen uiteindelijk de keuken moest worden gemonteerd ging het meerdere keren mis. Planning werd niet nagekomen (allerlei smoezen werden gebruikt), kleine beschadigingen, slordig werk, dingen niet afgemaakt of niet compleet. Ook was ons blad niet helemaal goed (afgekocht), deur in de vaatwasser niet goed gemonteerd waardoor vaatwasser niet helemaal open kon, nieuwe koelkast omdat deze was beschadigd etc. Het is jammer dat wat aan de voorkant zo goed is geregeld door de montage volledig teniet wordt gedaan. Uiteindelijk is wel alles goed opgelost door Jeff en heeft een ander monteur (vorige eigenaar) alle mankementen in 2 zaterdagen opgelost. Als deze monteur direct was betrokken had ik zonder meer een betere beoordeling gegeven.
Reactie of foto toevoegen
“Super tevreden”
Door Oscar Gil op woensdag 8 aug 2018 '18 | vestiging Barendrecht
We zijn heel blij met onze nieuwe keuken en de uitstekend service dat Grando Barendrecht heeft geleverd! Vanaf de planning met professionele advies en uiteraard met de eindresultaat. Bedankt Evert en Grando voor onze dromkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Prima keukenaankoop”
Door Jan op zondag 15 jul 2018 '18 | vestiging Utrecht
Wij hebben een nieuwe keuken gekocht. De aankoop was zeer prettig, met goede ideeen en ook ruimte voor prijsonderhandeling. Informatievoorziening was goed geregeld en ook de planning werd strak aangehouden. Plaatsing is prima gegaan en we zijn zeer tevreden met het resultaat. Wij hebben 2 opmerking bij oplevering, als deze net zo afgehandeld worden als de rest, dan zijn we over het geheel zeer tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Slechte uitvoering”
Door Bart Mooy op maandag 9 jul 2018 '18 | vestiging Rotterdam
We hebben een keuken gekocht bij Grando Alexandrium. Service en meedenken tot aan definitieve offerte waren uitstekend. Uitvoering daarna ronduit slecht. Het begon met ongewenst schuiven in de planning maar goed dat kan gebeuren. De op ons losgelaten installatiemedewerkers die de leidingen en elektriciteit moesten verleggen waren duidelijk geen vaklui. Tekenden gaten in de muur op verkeerde plekken af en weigerden de afvoer op de juiste plek conform de afspraak aan te brengen. Het is dat mijn vrouw thuis was om grote ellende te kunnen voorkomen. De mannen ruimden vervolgens hun bouwafval niet op. De man die keuken zelf installeerde deed het stuk beter maar vergat afwasmachine op de afvoer aan te sluiten met als gevolg waterschade aan onze nieuwe gietvloer. Verkoopmedewerker heeft bij opleveringsgesprek alles kunnen zien en foto's gemaakt en daarbij ook nog bevestigd dat dit proces verre van vlekkeloos is verlopen. Maar deze medewerker is inmiddels uit dienst. We hebben Grando een aantal weken geleden een aangetekende brief gestuurd met onze klachten, verzoek tot afwerking laatste punten en een schadevergoeding gevraagd. Grando Rotterdam reageert hierop tot op heden gewoon niet. Inmiddels opgeschakeld naar rechtsbijstand. Buitengewoon teleurstellend en het niet reageren is ronduit onfatsoenlijk. En dat voor een keuken van 27k! Het is dat je geen nul sterretjes mag geven. Mijn advies: ver weg blijven van Grando Alexandrium Rotterdam!
Reactie of foto toevoegen
“Prachtig resultaat”
Door Kim Pijnaker op woensdag 27 jun 2018 '18 | vestiging Utrecht
Wij hebben onze droomkeuken laten ontwerpen door Nick van der Laan, wat een prachtig ontwerp is geworden! Daarbij heeft hij ons van goed advies voorzien.
Nick heeft alles netjes in gang gezet om de keuken te laten plaatsen. Qua planning verliep alles zeer soepel. Eerst heeft de monteur Peter en daarna de eigenaar Emanuel alles in kaart gebracht bij ons thuis. De wanden waar onze oude keuken stond zijn netjes gestuct door een stucadoor van Grando, waarna de monteur van Grando de leidingen heeft verlegd en de keuken gemonteerd heeft. Het resultaat is prachtig! Ik zou Grando Utrecht zeer aanbevelen, omdat zij echt goede service leveren en wij hebben gemerkt dat er echt vakmensen werken. De communicatie verliep zeer soepel. Wij zijn een zeer tevreden klant!
FOTO VAN KIM PIJNAKER
+ Toon extra foto van Kim Pijnaker
Reactie of foto toevoegen
“Alles goed”
Door J.A.Bloem op donderdag 8 mrt 2018 '18 | vestiging Hoorn NH
keuken en alles is volgens planning goed verlopen .
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer gekocht”
Door Rene Gaastra op zondag 11 feb 2018 '18 | vestiging Utrecht
We hebben een badkamer gekocht en deze is binnen de gestelde termijn geplaatst met tevens een renovatie van het toilet. De badkamer en het toilet zien er goed uit alleen op afwerking zijn er een aantal mankementen. De met deur afgesloten inloopdouche is naar onze mening niet goed afgewaterd waardoor er altijd een plas water in de douche blijft staan en deze ook lekt. We moeten dus dweilen na het douchen dit kan niet de bedoeling zijn van een badkamer van meer dan 15 duizend euro! Daarnaast is niet alles afgekit. De kitter kon hier simpel weg niet bij om dat de meubels al geplaatst waren. Mijn mening is hier dus wat mis gegaan in de planning. Bij de spiegelkast is bijbehorende lamp niet besteld en dus ook niet geleverd. De geleverde wastafel met meubel is mooi en staat netjes maar de stop kan niet dicht, was mij dit verteld dan had ik deze niet gekozen. Afwerking is op bepaalde punten vergeten. De oplevering van de badkamer moet nog plaatsvinden dus afhankelijk van hoe onze klachten worden opgelost zal ik mijn review naar boven of naar beneden aanpassen.
Reactie of foto toevoegen
“Problemen goed geadresseerd en opgelost”
Door Remko op dinsdag 30 jan 2018 '18 | vestiging Naaldwijk
De medewerkers van Grando Naaldwijk hebben ons uitstekend geholpen met het realiseren van onze keuken. Toen we de eerste keer de winkel binnenliepen, hadden ze eigenlijk geen tijd voor ons in verband met andere afspraken. Dat werd door Johan (de eigenaar) op een vriendelijke doch duidelijke wijze gezegd. Desalniettemin nam hij wel de tijd om ons even te woord te staan, een vervolgafspraak te maken en gelijk wat tips mee te geven als voorbereiding op het gesprek. Deze ervaring heeft ons doen besluiten om met Grando in zee te gaan. In het vervolgtraject van ontwerpen en realiseren van de keuken stonden ze altijd klaar en kwamen ze met goede adviezen. Rondom het plaatsen hadden we een vrij strakke planning omdat we zelf een aannemer ingeschakeld hadden. In goed overleg is alles op tijd geleverd en geïnstalleerd. Niet alles is helemaal vlekkeloos verlopen, maar de problemen die zich voordeden werden daarna goed geadresseerd en opgelost. Enig minpuntje in het hele verhaal vond ik dat Grando niet werkt met eigen monteurs, maar met zzp-ers die de keuken komen monteren. Dat was mij vooraf niet duidelijk en dat heb ik niet als prettig ervaren. Toch zou ik anderen deze winkel wel aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Boven verwachting”
Door Willem Havik op vrijdag 3 nov 2017 '17 | vestiging Assen
Op een vriendelijke en prettige geholpen, blijft altijd moeilijk om badkamer/toiletmaterialen uit te zoeken omdat je als leek niet echt weet wat de mogelijkheden zijn. Deze zijn door Léon op een rustige manier uiteengezet, waarbij tijd geen rol speelde. Het prettige hieraan is dat je dan geen druk voelt. Over de prijs valt altijd te twisten, je hebt wel een idee wat het ongeveer moet kosten, maar toch, het blijft moeilijk. Ook hierin hebben we niet het gevoel dat we de hoofdprijs hebben betaald. Tevens was het ook ontzettend prettig dat( i.v.m. planning werkzaamheden) alle materialen in een keer bezorgd werden op het afgesproken data/tijdstip. Een dingetje had niet de juiste aansluiting (sifonaansluiting badkamermeubel) klein detail, is goed opgelost door direct uit voorraad een alternatief te bieden. Concreet: had rekenschap gehouden met nalevering(en) en omruilen van materialen, dit gestoeld op ervaringen uit het verleden (keuken/Bruynzeel)) maar boven verwachting zijn wij zeer tevreden
Reactie of foto toevoegen
“Vooraf goed daarna minder tevreden”
Door PJG Schuitemaker op maandag 28 aug 2017 '17 | vestiging Hoorn NH
Bij het samenstellen alles goed en wel, eenmaal getekend word dit een heel stuk minder. Voor de garantiebewijzen worden geheel verkeerde merken doorgegeven. Er word erg langs elkaar heen gewerkt waardoor de een niet van de ander weer waar ie mee bezig is waardoor de planning niet goed verliep en er een keuken zou worden bezorgd/geplaatst. Als dit gemeld word dan krijg je een grote mond en willen ze dit afkappen!. Keuken is wel netjes geplaatst, al zou ik de volgende keer qua kosten een loodgieter inhuren, de 2 pvc T stukken voor de wasbak worden wel heeeel dik betaald terwijl alles tot in de puntjes was voorbereid. Maar ja voor een keuken van ruim € 18000,- (dit was incl. de korting) mag je ook niet zoveel verwachten :-)
Reactie of foto toevoegen
“Goede keuze”
Door George Postel op vrijdag 18 aug 2017 '17 | vestiging Hoorn NH
Wij zijn uiterst vriendelijk en vakkundig geholpen bij het kiezen van onze keuken. Ook de levertijd en datum van plaatsing klopte prima, waardoor er volgens planning door gegaan kon worden met de andere werkzaamheden. We zijn nu drie weken verder en kan alleen maar zeggen dat wij een goede keus hebben gemaakt door voor Grando te kiezen.
FOTO VAN GEORGE POSTEL
Keuken met betegelde achterwand
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden over eindresultaat”
Door R.Schuring op dinsdag 8 aug 2017 '17 | vestiging Groningen
Nieuwe keuken gekocht. Goed geadviseerd. Planning (afstemming) tussen verkoop en montageploeg was niet optimaal. Wel zeer tevreden over het eindresultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Zeker het gesprek aangaan”
Door Tineke de Jong op zaterdag 24 jun 2017 '17 | vestiging Purmerend
Keuken gekocht: resultaat is precies zoals verwacht. Heel blij mee. In ontwerpfase goed meegedacht aan praktische oplossingen, montage en levering geheel volgens mijn planning zodat de gehele verbouwing van de benedenverdieping volgens planning is verlopen. Veel complimenten over keuken ontvangen. Zeker gesprek aangaan!
Reactie of foto toevoegen
“Goed advies”
Door P.Banken op dinsdag 30 mei 2017 '17 | vestiging Son
Goed advies mogen ontvangen, in oplossingen gedacht en uiteindelijk een hele goede samenwerking gehad, alles is volgens planning verlopen. Men heeft erg mooie materialen gebruikt. Zowel WC's, Badkamer en Keuken gekocht. Uiteindelijk zijn de mensen, die alles bij ons hebben geplaatst, keurig in het uitvoeren van hun opdrachten, netjes en correct en prettig in omgang.
Reactie of foto toevoegen
“Goede begeleiding”
Door Jan Jongedijk op woensdag 10 mei 2017 '17 | vestiging Uden
Goede begeleiding bij keuze van stijl, materialen, indeling, kleuren en apparatuur. Goede support tijdens bouw van keuken. Afspraken goed nagekomen. Communicatie soms te passief, planning uitgelopen door fout tijdens bestelling. Noodoplossingen naar tevredenheid ingezet. Deskundigheid van monteurs is goed.

Eerdere ervaring van 17 februari 2017: Ontwerp, materialen en apparatuur, inbouw en montage prima, zeer tevreden. Planning onder de maat door fout bij bestellen van meubels en apparaten bij leveranciers. Hierdoor is het project een maand uitgelopen.
FOTO VAN JAN JONGEDIJK
Onderdeel keuken
Reactie of foto toevoegen
“Naar tevredenheid afgerond”
Door Van Zijl op vrijdag 10 feb 2017 '17 | vestiging Delft
Advies in de winkel was goed, aflevering keuken is slecht, veel ontbrekende materialen, verkeerde grepen, slechte planning. Moeten overal zelf achteraan bellen, terugbel afspraken worden sporadisch nagekomen. Wij zijn teleurgesteld in dit bedrijf.

Aanvulling ontvangen op 4 juni 2017: Hierbij een correctie op onze negatieve ervaring begin dit jaar. We hebben de aandachtspunten kunnen bespreken met Grando Delft. Uiteindelijk is de levering van de keuken naar tevredenheid afgerond, de eigenaar heeft hierin alle verantwoordelijkheid genomen.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden met keuze voor Grando”
Door Chris van Roosmalen op zondag 1 jan 2017 '17 | vestiging Son
Na een uitstekende ervaring met de aanschaf van een nieuwe keuken hebben we voor het vervangen van de wc's en badkamer opnieuw voor Grando gekozen. Ook deze keer is alles perfect verlopen, veel inspiratie en goede adviezen in de showroom en een strakke planning met vriendelijke vaklui die alles op tijd en tiptop hebben opgeleverd. Wij zijn zeer tevreden!
Reactie of foto toevoegen
“Recensie”
Door Top op woensdag 28 dec 2016 '16 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Pluspunten:
- kennis en kunde van verkoper en monteur
- prettig contact met verkoper en monteur
- meelunchen bij Grando
- kwaliteit montage
- telefonisch gesprek met directeur na afronding verbouwing badkamer

Verbeterpunten:
- uitlopen van de planning als geheel; late communicatie over latere start verbouwing, verkeerde wandtegels besteld/geleverd
- weinig initiatief tot contact en/of tegemoetkoming/compensatie voor de moeilijkheden vanuit Grando tijdens verbouwing/montage

Uiteindelijk een prettig gesprek met de directeur gehad, wat ons vertrouwen geeft dat Grando Hazerswoude het contact met klanten tijdens (moeilijkheden met) de verbouwing anders gaat aanpakken.
Reactie of foto toevoegen
“Wonder”
Door Ernst Juhrend op vrijdag 2 dec 2016 '16 | vestiging Uden
Inde vestiging Uden hebben wij ons georiënteerd naar de mogelijkheden voor de ombouw van onze badkamer met jacuzzi naar een badkamer met douche en Turks bad. In de showroom werden we zeer voorkomend ontvangen met een hapje en een drankje. Veel inspiratie hebben we opgedaan voor de nieuw te plaatsen onderdelen: wasbak met medicijnkast, toilet, regendouche, handdouche, massage stralen en Turks bad en allerlei accessoires, alsmede de keuze voor de betegeling. De sloop van het oude en installatie van het nieuwe verliep geheel volgens vooraf aangegeven planning. Onze badkamer is niet groot (150x280 cm) en ook nog onder een schuine kap. Het resultaat leek wel een wonder. We zijn zeer tevreden.
FOTO VAN ERNST JUHREND
Badkamer onder schuine kap
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekende ervaring”
Door Kees Bikker op maandag 7 nov 2016 '16 | vestiging Son
Uitstekende ervaring. Goede planning van de werkzaamheden. Geen uitloop of onverwachte zaken. Monteurs belde van te voren op hoe laat ze kwamen. Prima vakwerk. Alles in één hand laten was een goede keus van ons.
Reactie of foto toevoegen
“Communicatie”
Door Walter op maandag 27 jun 2016 '16 | vestiging Rotterdam
Communicatie over levering is ronduit slecht. Communicatie met klanten is essenteel, vooral met klanten die een nieuwbouwwoning bezitten en met strakke planning werken. Uiteindelijke badkamer is erg mooi geworden. Uitvoerder / monteur heeft uitstekend werk geleverd. Grando daarentegen zou daar iets van kunnen leren.
Reactie of foto toevoegen
“Goede hulp gehad”
Door Silvana op vrijdag 22 apr 2016 '16 | vestiging Hoofddorp
Onze badkamer is met goede hulp van de adviseuse bedacht en door bekwame installateurs waargemaakt. De 3D tekeningen gaven ons een goed beeld van hoe het ging worden. Alles precies volgens de planning geleverd en geïnstalleerd. We zijn erg blij met onze badkamer! Hier gaan we nog jaren van genieten! Wij raden Grando Hoofddorp zeker aan bij vrienden en familie!
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer renovatie”
Door Alexander op vrijdag 15 apr 2016 '16 | vestiging Breda
Ik mijn badkamer en toilet laten renoveren door Grando Breda. Mooie ontwerpen waren snel gemaakt, en bleken te realiseren tegen een scherpe prijs. Levering gebeurde volgens afspraak, maar na levering bleken enkele artikelen (o.a. mijn vloertegels) anders te zijn dan afgesproken in het verkoopgesprek. Dit bleek te liggen aan invoerfouten in de (door mij ondertekende...) order. Grando Breda heeft dit echter goed, snel, en zeer coulant opgelost, waardoor mijn badkamer en toilet volgens afspraak, volgens planning, en naar alle tevredenheid zijn opgeleverd. Ik zou Grando Breda al met al zeker aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Aanrader”
Door Henk van den Heuvel op vrijdag 5 feb 2016 '16 | vestiging Son
Alles tot in de puntjes verzorgd, van aankoop tot oplevering. Alles precies volgens afspraak, en levering en montage volgens de vooraf ontvangen planning. Zeer prettige en vakkundig medewerkers.
Grando is een echte aanrader!
REACTIE VAN GRANDO RETAIL
Er bedankt voor uw reactie en fijn om te lezen dat u zo enthousiast bent. We zullen uw compliment doorsturen naar Grando Son.
Reactie of foto toevoegen
“Alles klopte”
Door Ingrid op dinsdag 12 jan 2016 '16 | vestiging Hilversum
Wij hebben afgelopen zomer een keuken bij Grando gekocht. De voorbereidende tekeningen hadden we zelf al laten maken en samen met Martin hebben we de puntjes op de i gezet. We hebben bewust gekozen voor een leverancier uit de buurt en dat is ons goed bevallen. De lijnen zijn daardoor kort, je kunt zelf ook even makkelijk naar binnen lopen om eea af te stemmen. In september is de keuken geleverd en geplaatst. We hadden een strakke planning en konden goed met de medewerkers van Grando overleggen. De keukenzetter Robert verdient een speciale vermelding. Een vakman die de tijd neemt om in ons (jaren 30) huis de keuken helemaal perfect te plaatsen. Fantastisch! En alles klopte tot op de centimeter! Nu genieten we nog dagelijks van onze keuken. Zijn zeer tevreden over het advies, de levering en de nazorg!
Reactie of foto toevoegen
“Super goed verlopen”
Door BertJosé op zaterdag 9 jan 2016 '16 | vestiging Almelo
Alles is super goed verlopen volgens planning en volgens afspraak. Een erg prettige verkoper. Staat open voor alle suggesties. Ook de monteurs waren erg vriendelijk en zeer bekwaam. Wij zijn zeer tevreden!
REACTIE VAN GRANDO RETAIL
Goed om te horen. Bedankt dat u uw ervaring op deze website wilt delen. We zullen de complimenten doorgeven aan de vestiging in Almelo!
Reactie of foto toevoegen
“Verrijking”
Door Familie Rozema op vrijdag 27 nov 2015 '15 | vestiging Son
Ons huis is verrijkt met een mooie badkamer, waarover we zeer tevreden zijn. Belangrijk te vermelden is dat de uitvoering en planning optimaal zijn verlopen, omdat alle afspraken goed waren voorbereid en uitgevoerd.
REACTIE VAN GRANDO RETAIL
Beste Familie Rozema, Fijn om te horen en bedankt voor het delen van uw ervaring. We wensen u erg veel plezier met uw nieuwe badkamer.
Reactie of foto toevoegen
“Keurig”
Door Ellen Isarin op maandag 20 jul 2015 '15 | vestiging Breda
Keurige ontvangst, alle afspraken werden nagekomen. Planning klopte, niets van de keuken ontbrak of was beschadigd. In eerste instantie wilden wij een oranje werkblad als bar blad laten plaatsen, de adviseur heeft z'n best gedaan naar de juiste kleur te zoeken maar had niets gevonden. Kwam met een prima alternatief waar we ook direct voor gekozen hebben. De keuken is overigens geplaatst in een bedrijfskantine. Keuken is ook volgens planning geplaatst en functioneert naar behoren.
Reactie of foto toevoegen
“prima verlopen”
Door i van der burg op zaterdag 11 jul 2015 '15 | vestiging Hoorn NH
Grando Hoorn is echt een aanrader. Ze denken mee geven advies met het budget in gedachten en zonder opdringerig te zijn. Je word op de hoogte gehouden van de vorderingen en een goede service ook na het installeren Niet alleen de keuken maar ook toilet en badkamer zijn gedaan en alles is prima verlopen van planning tot uitvoering.
Reactie of foto toevoegen
“Mooie badkamer”
Door Daan op woensdag 24 jun 2015 '15 | vestiging Doetinchem
We zijn heel erg goed geholpen door de adviseur. Tijd speelde letterlijk geen rol. Het is een mooie badkamer geworden. Helemaal tevreden. Levering was ook op tijd ondanks de redelijke krappe planning.
Reactie of foto toevoegen
“Betrouwbare partij”
Door Rik Slingerland op vrijdag 19 jun 2015 '15 | vestiging Hoofddorp
Wij zijn tevreden over Granddo Hoofddorp waar wij zowel een keuken als badkamer hebben gekocht. De beloofde levertermijn werd gerespecteerd en de afspraken goed nagekomen. Ook eventuele vragen/problemen werden adequaat afgehandeld. Een mogelijk verbeterpunt is de 'nazorg' na het leveren van de keuken en badkamer tijdens het installatieproces. De monteurs werkzaam voor deze vestiging werken keurig en leveren goede kwaliteit. Er zou een actievere houding aangenomen kunnen worden waarbij af en toe geïnformeerd wordt of alles naar tevredenheid verloopt en of de beoogde planning gehandhaafd blijft. In geval van (ernstige) vertraging zou ik graag meer betrokkenheid van Grando zien om de vetraging zoveel mogelijk te beperken. Al met al zijn wij tevreden en zouden Grando ook aanbevelen als een betrouwbare partij die goede kwaliteit levert.
Reactie of foto toevoegen
“Heel vriendelijk, planning gaat niet altijd goed”
Door G. v/d Swaluw op zondag 14 jun 2015 '15 | vestiging Wormerveer
een keuken gekocht, eigenaar heel vriendelijk en doet zijn best, meedenken attent. planning gaat niet altijd goed , zet monteur onder druk en moet steeds naar andere locaties. Heb filiaal aanbevolen bij vrienden en dat gebeurt het bij anderen ook, b.v. door schade , iets niet geleverd etc. jammer, want ik rapporteer ook naar consumenten bond
Reactie of foto toevoegen
“Winkel voldoende daarna zelf uitzoeken”
Door YK op vrijdag 12 jun 2015 '15 | vestiging Hilversum
Wij zochten een compleet nieuwe badkamer. Alles moest nog aangelegd worden, waarvoor wij een aannemer hadden. Op zich was de dienst in de winkel zelf, bij het uitzoeken, voldoende. Grando liet ons zien wat er mogelijk was. Bij de levering gingen echter wat dingen mis. Het badmeubel liet buitensporig lang op zich wachten (8 weken), waardoor we in de problemen kwamen met de planning van de aannemer. Een aantal onderdelen bleken niet besteld, zoals put en dergelijke. Dit was onvoldoende duidelijk met ons gecommuniceerd en moest toen alsnog door de aannemer zelf aangeleverd worden.
Achteraf hadden we nog 3 pakjen tegels over, deze kon/wilde Grando niet terug nemen. Kortom: in de winkel was de service voldoende, is er eenmaal gekocht en betaald, dan moet je het zelf maar uitzoeken.
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend advies”
Door Anja en Leo op vrijdag 18 apr 2014 '14 | vestiging Tilburg
Wij hebben onze nieuwe keuken gekocht bij Grando Tilburg en werden geadviseerd door Dhr.Kwakkenbos, uitstekend advies, een meedenker en zeer belangstellend. Omdat we zelf een aannemer wilden zoeken ontvingen we de volgende dag al de uitgewerkte tekeningen en foto's. Uiteindelijk op advies van Grando in zee gegaan met Mark de Klein van Keukenbouwers Plus. Binnen 2 weken was de verbouwing rond volgens planning, harde werkers en perfecte aflevering. Dhr.Kwakkenbos kwam na oplevering zelf even kijken en gaf nog tips over het onderhouden van de keuken en de apparatuur. Ik kan uiteraard nog niets vermelden over de kwaliteit van de geïnstalleerde apparatuur. Uit recensies lees ik dat dit nogal eens te wensen kan over laten. Mijns inziens treft Grando dan geen blaam, een ieder weet dat de kwaliteit van produkten achteruit gaat. Ik ben er van overtuigd dat Grando ook dan een passende oplossing heeft. Niets dan lof!
Reactie of foto toevoegen
“Vernieuwingen in bestaande keuken”
Door Zubida Boultam op donderdag 14 feb 2019 '19 | vestiging Amersfoort
2 maanden geleden is een nieuw keukenblad en koelkast besteld bij Grando. Uitermate tevreden ben ik met de geleverde service en de klantvriendelijkheid van Grando in Amersfoort! Zeer goed gemonteerd en zeer tevreden over de monteur Robert Kelder!
Reactie of foto toevoegen
“Geleverde keuken”
Door mevr smit op woensdag 13 feb 2019 '19 | vestiging Hengelo OV
keuken prima service en hoop dat de vensterbanken er op tijd zijn fijne monteurs die goed overleggen en ook tips geven
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden”
Door Ada op dinsdag 12 feb 2019 '19 | vestiging Utrecht
Ik heb bij Grando een nieuwe badkamer gekocht. Ik ben tevreden over de ontvangst, het meedenken en vooral de uitvoering van de badkamer door de monteur. IK heb veel aan hem gehad in de praktische adviezen en oplossingen die we tegen kwamen in de definitieve uitvoering.
Reactie of foto toevoegen
“Vriesvakdeurtje”
Door Liza op dinsdag 12 feb 2019 '19 | vestiging Tilburg
Hallo grando mensen, ik wilde jullie een compliment geven. Ik weet niet hoe (Jan) het voor elkaar heeft gekregen maar het vriesvakdeurtje van Bauknecht is binnen. Top dankjewel voor de hulp (want ik kwam niet door de onvriendelijke klantenservice van whirlpool/bauknecht heen ;) Groeten van een blije klant
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe keuken”
Door john op maandag 11 feb 2019 '19 | vestiging Uden
We hebben hier onze nieuwe keuken gekocht, die is geworden zoals we dat ons van te voren hadden bedacht, alles is goed uitgelegd, netjes uitgewerkt en geplaatst en goede hulp achteraf. Grando Uden is een echte aanrader.
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden”
Door Familie Spijkers op maandag 11 feb 2019 '19 | vestiging Barendrecht
Wij hebben een keuken gekocht en zijn zeer deskundig geadviseerd en hebben geweldig mooi ontwerp gekregen die we zelf nooit bedacht konden hebben. Enorm creatief en daardoor het vermelden waard.

Aanvulling ontvangen 13 februari 2018: De keuken is geleverd en gemonteerd. We zijn tevreden. Betreft vestiging Barendrecht waar we keuken gekocht hebben.
Reactie of foto toevoegen
“Alles klopte”
Door Nicole Boelen op maandag 11 feb 2019 '19 | vestiging Barendrecht
Ik heb hier een keuken aangeschaft, de service was prima, de kennis en het advies gaven ons veel vertrouwen en dat bleek ook zo uit te komen, de levering van de keuken was super, alles klopte ! Niet alleen de adviseur deed zijn werk goed, maar ook de 2 heren die bij ons de keuken afleverde, keurige bejegening, accuraat en snel.
Wij kijken terug op een geslaagde aankoop.
Reactie of foto toevoegen
“Geslaagd resultaat”
Door Eelco op zondag 10 feb 2019 '19 | vestiging Rotterdam
badkamer gekocht. het eindresultaat is geslaagd, alleen de communicatie en bepaalde kennis van de monteurs liet soms te wensen over.
Reactie of foto toevoegen
“Toiletrenovatie”
Door H.Jaspers op zaterdag 9 feb 2019 '19 | vestiging Zwolle
I.v.m. een verouderd toiletruimte, hebben wij bij diverse bedrijven geïnformeerd naar de (on)mogelijkeden en kosten voor een complete renovatie . Tijdens onze zoektocht kwamen wij uit bij de net geopende filiaal van Grando Zwolle. Op een fijne manier ontvangen, werd tijd genomen voor vragen en qua prijzen betaalbaar. Het plaatsen van het toilet, tegelwerk en overige materiaal -geregeld d.t.v. Grando- door personeel van Badkamerbrigade. Vakkundig en zeer tevreden met het eindresultaat! Minpuntje: zijn niet geïnformeerd t.a.v. de CBW leveringsvoorwaarden waardoor er wat irritatie ontstond m.b.t. de wijze van betaling. Na een telefoontje probleem ook opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Tweede keuken”
Door Patricia van Item op vrijdag 8 feb 2019 '19 | vestiging Tilburg
Wij hebben nu voor de tweede keer een keuken van grando. We zijn er erg goed geholpen en geadviseerd. Vriendelijk personeel en komen ook met de juiste ideeën. Ook de plaatsing vasn de keuken was erg goed gedaan en vakkundig. Netjes en professionele.

Eerdere reactie van 9 maart 2017: wij hebben onze keuken besteld in Tilburg bij grando. alles is netjes geregeld. een maand voor levering nog een inductiekookplaat besteld ipv. een gas kookstel. bij levering toch een gasstel gekregen maar na contact met peter werd deze een dag later, op de dag van montage omgeruild. alles is gezet door de klein keukenbouwers en ik mag zeggen dat ik zeer tevreden ben. alles was netjes geregeld. zeer tevreden over zowel grando Tilburg en de klein.
Reactie of foto toevoegen
“Keukenrenovatie”
Door J.P. de Hoogh op vrijdag 8 feb 2019 '19 | vestiging Hazerswoude-Dorp
De renovatie van onze keuken is erg mooi geworden en zeer kundige montage!!
Reactie of foto toevoegen
“Badkameraanschaf”
Door S. Weterings op vrijdag 8 feb 2019 '19 | vestiging Delft
Wij hebben een nieuwe badkamer aangeschaft. We zijn deskundig geadviseerd, de montage is supergoed, vlot en deskundig verlopen.
FOTO VAN S WETERINGS
Reactie of foto toevoegen
“Mooie badkamer”
Door H J Koster op vrijdag 8 feb 2019 '19 | vestiging Barendrecht
Badkamer gekocht, prettige verkoper, resultaat een hele mooie badkamer.

Aanvulling ontvangen 8 februari 2019: Is geleverd en gemonteerd.
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij”
Door Familie Siemons op donderdag 7 feb 2019 '19 | vestiging Tilburg
Een keuken gekocht bij Grando. Goed geholpen door Dave in de winkel, die ook met eigen ideeën kwam wat wij heel fijn vonden. Levering keuken goed en plaatsing gedaan door twee top monteurs. Ook fijn dat ze naar het eindresultaat komen kijken. Wij zijn erg blij met de keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Alles beloftes nagekomen”
Door S.Sijperda op maandag 4 feb 2019 '19 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Super mooie keuken aangeschaft bij de vestiging in Hoogvliet. Goed geadviseerd door Lijnart en alle beloftes zijn nagekomen. Echt een aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Aanrader”
Door Jolanda op zondag 3 feb 2019 '19 | vestiging Breda
Afgelopen zomer een keuken gekocht in Breda, welke in november is geplaatst, en ik ben super tevreden hoe ik in de winkel ben geholpen. Dankzij de goede adviezen en het meedenken van Brahim en Vera ben ik tot een juiste keuze gekomen die helemaal bij mij past . Ook de nazorg is prima met een bezoek van de verkoper na plaatsing en telefonisch contact achteraf of alles naar wens is . Kleine aanpassingen achteraf zijn ook zonder problemen verholpen. Een aanrader dus! Mijn badkamer komt later nog aan de beurt en dan zal ik ook zeker weer bij Grando Breda langs gaan.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goed geholpen”
Door Wieger op vrijdag 1 feb 2019 '19 | vestiging Utrecht
Keuken gekocht is zeer mooi geworden en we zijn zeer goed geholpen
FOTO VAN WIEGER
Zeer mooi resultaat
Reactie of foto toevoegen
“Raad jullie aan”
Door Danielle dolieslager op vrijdag 1 feb 2019 '19 | vestiging Hoofddorp
Wij zijn door Marco super fijn geholpen met onze droombadkamer (en toilet beneden). Wij vonden het lastig om van stalen, enkele tegels etc een beeld te krijgen maar we zijn geduldig geholpen en alles heeft prachtig uitgepakt, we zijn er zo blij mee! Bedankt Grando Hoofddorp, ik raad jullie ten aller tijden aan!
Reactie of foto toevoegen
“Keukenaankoop”
Door Frits op vrijdag 1 feb 2019 '19 | vestiging Zevenbergen
Keuken gekocht, hele goede informatie en creatieve oplossingen.

Aanvulling ontvangen 6 februari 2019: Keuken is zeker naar tevredenheid geleverd en geïnstalleerd.
Reactie of foto toevoegen
“Correct”
Door Bianca molen op vrijdag 1 feb 2019 '19 | vestiging Hoorn NH
Keuken, en werd ook binnen zeer korte tijd geleverd en geplaatst. Ook een nabestelling van bijpassende wandtegels werd correct geregeld.
Reactie of foto toevoegen
“Luxe badkamer”
Door Petra Rebel op vrijdag 1 feb 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Wij hebben een luxebadkamer aangeschaft met echt wel moeilijke onderdelen. De adviseur heeft alles tot in de puntjes uitgezocht, heeft veel contact opgenomen met de bedrijven die onze spullen ouden leveren en heeft een goede aannemer bij ons geplaats. De mannen die de badkamer geplaatst hebben zijn super vaklui, zowel qua kennis als qua uitvoering.
FOTO VAN PETRA REBEL
Eindresultaat
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend”
Door Cees Plooij op donderdag 31 jan 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Na eerder een badkamer te hebben gekocht bij Grando was nu de keuken en de vloer aan de beurt. De ervaring eerder was namelijk super, dat vergemakkelijkte de keus natuurlijk. Ook deze keer was het resultaat uitstekend, zowel de vloer als keuken zijn fantastisch geplaatst. Daarnaast werden alle afspraken netjes nagekomen. Complimenten aan Dinesh en zijn vakbekwame monteurs. Amersfoort is een aanrader.

Eerdere ervaring van 9 februari 2018: Wij zijn zeer goed geholpen en geadviseerd door Dinesh Birtantie, de ondernemer van Grando Amersfoort. Het resultaat is verbluffend. De materialen zijn prachtig en het eindresultaat mag er zijn.
FOTO VAN CEES PLOOIJ
Resultaat keuken
+ Toon extra foto van Cees Plooij
Reactie of foto toevoegen
“Snelle levering”
Door Roel van de Poll op donderdag 31 jan 2019 '19 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
We moesten een nieuwe keuken uitzoeken, na een brandschade. We werden heel goed geholpen met daarna een supersnelle levering.
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door Fam Roijackers op donderdag 31 jan 2019 '19 | vestiging Tilburg
Keuken gekocht.Zeer goed advies bij de aanschaf van apparatuur. Er werd heel goed naar de wensen van de klant gekeken en heel goede tips gegeven.Heb ook vrienden Grando aanbevolen. Zij hebben ook een keuken gekocht bij hun.Zeer vriendelijke behulpzame mensen. Een aanrader voor een nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Top”
Door Ingrid de Groot op woensdag 30 jan 2019 '19 | vestiging Utrecht
Na eerst elders te hebben rondgekeken, toch weer naar Grando Utrecht gegaan, en opnieuw bleek dat ze daar veel inspirerende showroom-opstellingen hebben. Mijn vorige keuken was een showroomkeuken van Grando waar ik supertevreden over was, en dit keer kon ik een heel nieuwe uitkiezen, met het budget was ik had. Heel plan samen met Manuel gemaakt, met offerte en tevreden naar huis. Maar toen toch thuis gaan twijfelen, had ik niet te snel gekozen. Tekening aanpassen, de week erna was geen enkel probleem en er werd echt goed meegedacht over bijvoorbeeld het aanrechtblad enz. Wonderbaarlijk genoeg paste alle wensen die ik had binnen mijn budget. En gisteren is ie dan geplaatst. Nog mooier dan ik dacht: een echt Scandinavische keuken, minimalistisch met een plank erboven voor kruidenplantjes enz (geen bovenkastjes). het liefst zou ik een fotootje tonen. Maar dat kan hier dus niet. Maar ben er zeer blij mee, en het is de mooiste die ik tot nu toe heb gehad. Het is gewoon echt waar dat Grando Utrecht net een wat relaxter en persoonlijker sfeertje weet te creeren, dan elders. En ze houden van mooie smaakvolle spullen. Ook de service is supergoed, weet ik van mijn showroomkeuken in mijn vorige huis. Na drie jaar was er een greepje los die ik zelf niet meer vastkreeg, werd meteen een monteur naar mij toegestuurd, die het binnen no time fikste. En het kostte me niets. Dat is een andere reden waarom ik deze nieuwe keuken ook bij ze heb gekocht: ik weet wat ze waard zijn, en dat ze hun best voor je doen. Veel groetjes, Ingrid (oh, ik zie nu een button dat ik wel een foto kan toevoegen, dat ga ik proberen, hoop dat het lukt. Keuken is af, de vloer moet nog wel gelegd worden, maar het is een goede sfeerimpressie)
Reactie of foto toevoegen
“Heel prettig geholpen”
Door Erik op dinsdag 29 jan 2019 '19 | vestiging Doetinchem
Keuken met kastenwand en kookeiland aangeschaft en laten plaatsen door Grando Doetinchem. We zijn zeer prettig geholpen door de verkopers, niet opdringerig, goed advies en deskundig. Meermaals materiaalmonsters mee naar huis kunnen nemen om te passen. Verder werden we heel goed geholpen met de eegonomie van de keuken; kasthoogte, indeling, bereikbaarheid. Tenslotte op een prettige en open manier tot een goede prijs gekomen. Geen onduidelijkheden of verrassingen achteraf. Plaatsen door zeer deskundig team. De keuken is precies zoals we hadden bedacht.
Reactie of foto toevoegen
“Kwaliteit”
Door Esther Takkenkamp op zondag 27 jan 2019 '19 | vestiging Doetinchem
We raden Grando Doetinchem zeer zeker aan. We hebben voor Grando gekozen vanwege de kwaliteit van de keukens, het grote aanbod in de showroom maar vooral vanwege de klantvriendelijkheid en de persoonlijke wijze waarop men omgaat met klanten, in tegenstelling tot sommige andere keukenaanbieders die er een agressieve benadering op na houden. Grando Doetinchem heeft een hoog serviceniveau en goede kennis van materialen. Een bedrijf dat de tijd voor je neemt, met creatieve ideeën komt en out of the box kan denken en bovenal kwaliteit levert! Mocht er iets zijn, dan lossen ze het voor je op. De klant is daar op alle gebieden koning en ze zijn pas blij als jij dat bent. Mochten we in de toekomst een badkamer nodig hebben, dan gaan we weer naar Grando Doetinchem!
FOTO VAN ESTHER TAKKENKAMP
Keuken met eiland
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend”
Door Jack op zaterdag 26 jan 2019 '19 | vestiging Utrecht
Ik heb een keuken gekocht bij grando Utrecht. Iris heeft ons goed geadviseerd en ons uitstekend geholpen bij de keuze van kleur en kast. Wij zijn heel Blijker onze nieuwe kruken
FOTO VAN JACK
Keuken met kleurkeuze
Reactie of foto toevoegen
“Goed en prettig”
Door R van Bilderbeek op zaterdag 26 jan 2019 '19 | vestiging Tilburg
De keuken die wij bij Grando gekocht hebben is van goede kwaliteit. Het ontwerpen van de keuken is als zeer goed en prettig ervaren. Ook de voorbereidingen alsmede het plaatsen van de keuken is bij ons heel soepel verlopen. Wij zouden u Grando Tilburg zeker aanraden.
Reactie of foto toevoegen
“Blij met keuken”
Door S.Rolvink op vrijdag 25 jan 2019 '19 | vestiging Utrecht
Wij hebben een mooie landelijke keuken met gestucte ombouw gekocht bij Grando Utrecht. Wij zijn daar door Emanuel en Iris top geholpen onder het genot van een lekker kopje koffie. De keuken monteur heeft samen met de stukadoor een mooi geheel bij ons neer gezet. Grando Utrecht bedankt wij zijn blij met onze keuken.
FOTO VAN S.ROLVINK
Nieuwe keuken
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door Fam. Van de Pol op vrijdag 25 jan 2019 '19 | vestiging Tilburg
Vanaf de oriëntatiefase tot en met de montage goede service gehad. Op vragen of opmerking werd adequaat door de vestiging gereageerd. In elke fase werd praktisch meegedacht. De verkoper kwam oprecht geïnteresseerd en enthousiast over. Hij kwam zelfs na de montage met een flesje wijn op bezoek om de keuken te bewonderen. Het montagebedrijf dat Grando had ingezet voor de plaatsing van de keuken was vakkundig, meedenkend en correct. Grando mag dan niet de goedkoopste zaak zijn, maar ze leveren wel kwaliteit en service. Dat zie je dan ook bij het degelijke eindresultaat. En dat is de prijs zeker waard. Het gaat tenslotte niet om een aankoop die je dagelijks doet. Een aanrader!
FOTO VAN FAM. VAN DE POL
Keuken met Portugese tegels
Reactie of foto toevoegen
“Droomkeuken”
Door Fam. de Groot op vrijdag 25 jan 2019 '19 | vestiging Hilversum
Bij Grando Hilversum een keuken laten ontwerpen door Tineke Dam. Ze kwam met een ontwerp waar nog niet iemand eerder op was gekomen, erg leuk. Daarnaast heeft ze goed geluisterd naar onze wensen, ook tussen de regels door. Dit is allemaal meegenomen in het ontwerp. Het plaatsen van de keuken duurde vrij lang (5 werkdagen, 8 kalenderdagen), maar dat ging dan ook met grote precisie. Robert heeft alles heel netjes gedaan, een paar kleine tegenvallers (een muur die toch iets schever bleek dan bij het opmeten, een stopcontact die niet juist was aangesloten in het verleden etc.) heeft hij vakkundig en onzichtbaar opgelost. De keuken is uiteindelijk echt een droomkeuken geworden. Wij kunnen Grando Hilversum dan ook zeker aanraden als je een mooi ontwerp wilt, een secure inbouwer en goede kwaliteit. We zijn echt meer dan tevreden!
Reactie of foto toevoegen
“Netjes en vlot”
Door A. Molegraaf op woensdag 23 jan 2019 '19 | vestiging Tilburg
Wij hebben een kookeiland met Bora inductiekookplaat en een Quooker gekocht, tevens een kastenwand met apparatuur een losse wandkast en een mooi televisiekastje. Wij zijn zeer tevreden over de service van Grando en de goede montage/installatie van de monteur. Het ging netjes en vlot.
FOTO VAN A. MOLEGRAAF
De nieuwe keuken
Reactie of foto toevoegen
“Super”
Door Sandra op dinsdag 22 jan 2019 '19 | vestiging Zwolle
Een geheel nieuwe keuken gekocht. De aankoop ging snel en ik dacht volledig, maar op detailniveau was het niet helemaal geregeld. De bedrijfsleider heeft het super opgelost en de keuken is nu dagelijks volop in gebruik.
Reactie of foto toevoegen
“Top”
Door Knoeff op zaterdag 19 jan 2019 '19 | vestiging Wormerveer
Door onze eerste ervaring met Grando ruim 16 jaar geleden in september 2018 opnieuw naar Grando Wormerveer voor inspiratie op te doen voor onze nieuwe keuken. Tijdens ons gesprek met de verkoper werden onze wensen goed vertaald op een 3D tekening en werd de offerte opgesteld en kon de prijs worden afgerond. Dit was ook zo voor elkaar en kon de datum worden gepland voor plaatsing. Zoals iedereen weet gebeurt er altijd wel wat bij het bestellen en plaatsen van de keuken, maar zelfs dit werd gelijk opgelost en de keuken is door ervaren vakkundige en spontane monteurs gedaan. Kortom een mooie keuken met alle wensen, goede kwaliteit en de juiste service. Dus wie twijfelt ga naar Grando Wormerveer en laat je inspireren.
Reactie of foto toevoegen
“Goede kennis van zaken”
Door Divera Heij op woensdag 16 jan 2019 '19 | vestiging Utrecht
We hebben hier een keuken & badkamer gekocht. Vanaf het eerste gesprek tot het laatste schroefje bij het plaatsen van de keuken, super geholpen. Mooie kwaliteit en goede kennis van zaken. Denken mee in oplossingen.
FOTO VAN DIVERA HEIJ
Onderdeel keuken
Reactie of foto toevoegen
“Prettig”
Door Dennis Knopper op dinsdag 15 jan 2019 '19 | vestiging Utrecht
Wij hebben twee complete badkamers en een keuken aangeschaft bij Grando Utrecht. Wij zijn zeer goed en vriendelijk geholpen/geadviseerd. De aflevering, plaatsing en afwerking waren zeer naar wens. Ook de service achteraf hebben wij als zeer prettig ervaren.
Reactie of foto toevoegen
“Alles netjes”
Door Willem Neehoff op vrijdag 11 jan 2019 '19 | vestiging Emmen
gekocht een complete nieuwe keuken , meerdere keukenzaken bezocht maar bij Grando in Emmen kregen wij het beste advies en er werd er ook tijd voor genomen werd goed mee gedacht en advies gegeven over de inrichting van de keuken.
correcte en complete levering van de keuken dus geen nalevering ook mijn complimenten voor de monteur die de keuken plaatste, werkt zeer netjes en waar nodig betrekt hij je er bij en geeft advies , werkt tot de laatste puntjes alles netjes af
FOTO VAN WILLEM NEEHOFF
Goed geadviseerde keuken
Reactie of foto toevoegen
“Goed gegaan”
Door John van der winden op vrijdag 11 jan 2019 '19 | vestiging Barendrecht
Keuken gekocht bij grando barendrecht. Heel erg goed geholpen en niet opdringerig. Nemen de tijd voor u en komen met goede ideeen. Plaatsen keuken ook super gedaan. Anton nam de tijd en heeft prima werk afgeleverd. Evert rob kwam na plaatsing keuken nog even langs om te kijken of alles naar wens was verlopen en goed is gegaan.
Reactie of foto toevoegen
“Van harte aanbevolen”
Door ralf thelosen op dinsdag 8 jan 2019 '19 | vestiging Utrecht
We hebben een keuken en badkamer gekocht. Van ontwerpen tot verkoop in de showroom (waar we warden getrakteerd op een heerlijke stamppot) tot het daadwerkelijk inbouwen van de keuken en badkamer konden we rekenen op deskundig en vriendelijke advies. Een aantal maanden na de aankoop hadden we nog vragen over de Quooker. We zijn keurig teruggebeld volgens afspraak. Kortom, we zijn erg tevreden en kunnen Grando Utrecht van harte aanbevelen!
Reactie of foto toevoegen
“Grando Utrecht is een aanrader”
Door Alies Schrage op dinsdag 8 jan 2019 '19 | vestiging Utrecht
Wij hebben in ons nieuwbouwhuis een keuken laten plaatsen en een keramische visgraat vloer laten leggen door Grando Utrecht. Wij vonden het best lastig om in huis waar nog niets is, een keuken en vloer te visualiseren. Emanuel van Grando heeft ons hierbij ontzettend goed geholpen en geadviseerd. Er is ruim de tijd voor ons genomen en door goede tekeningen te maken heeft Emanuel ons laten zien dat je van niets, iets heel moois kan maken. Al onze wensen zijn teruggekomen in het eindresultaat! Kortom; echt een droomkeuken en vloer! Wij adviseren Grando Utrecht dan ook bij iedereen aan!
FOTO VAN ALIES SCHRAGE
Keuken met visgraatvloer
Reactie of foto toevoegen
“Liep op rolletjes”
Door Ed Jansen op dinsdag 8 jan 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Ik heb via Grando Amersfoort een keuken gekocht met inbouwapparatuur. De ontvangst was goed en de advisering leverde verrassende tips op. De afspraak voor plaatsing was veel sneller dan wij bij andere te horen kregen en de plaatsing van de keuken liep op rolletjes. Kortom een dikke 9,5 voor Grando keukens Amersfoort.
Reactie of foto toevoegen
“Goede service na 10 jaar”
Door C Mulder op maandag 7 jan 2019 '19 | vestiging Helmond
Ondanks dat we onze keuken bijna 10 jaar geleden hebben gekocht bij Grando een goede service mogen ontvangen door een reparatie snel en kosteloos op te lossen. Dank!
Reactie of foto toevoegen
“Jammerlijk verloop”
Door Bakker op maandag 7 jan 2019 '19 | vestiging Utrecht
In het voorjaar van 2018 opdracht tot vernieuwen badkamer neergelegd bij Grando Utrecht. Hiervoor gekozen na de uitdrukkelijke toezegging dat we geheel ontzorgd zouden worden en de werkzaamheden een week of drie in beslag zouden nemen. Helaas zijn eerder genoemde toezeggingen niet waargemaakt. Gehele traject heeft 14 weken in beslag genomen waarvan de eerst 11 weken Grando de 'struisvogel' tactiek heeft toegepast. Mooie woorden bij verkoop zijn helaas niet omgezet in daden, ik had gehoopt dit te kunnen doorzien maar we zijn er toch 'ingetrapt'. Naast dat we veel langer dan afgesproken in de rotzooi hebben gezeten is de badkamer niet geheel naar wens uitgevoerd door fouten in het installatieproces. Eerlijkheid gebied te zeggen dat Grando na meerdere mails en gesprekken de fouten heeft toegegeven en heeft aangeboden de fouten te herstellen. Dit zou echter betekenen dat de badkamer opnieuw opengebroken zou worden en door herstel van de fouten zouden er weer andere (cosmetische) onvolkomenheden ontstaan. Na lang getouwtrek genomen genoegen genomen met een badkamer (van meer dan € 20.000,-) die helaas niet geheel aan onze wensen voldoet en waaraan wij in de samenwerking met Grando een vervelende nasmaak aan hebben overgehouden. Mijn advies is om niet in de mooie verkoop praatjes te trappen en mocht je toch besluiten met ze in zee te gaan de zaken heel goed op papier vast te leggen en minimaal 10% van het totaalbedrag achter te houden totdat alles naar wens is opgeleverd. Zodra het om geld ontvangen gaat geven ze nml. wel thuis en zitten ze er bovenop en komen ze in actie. Ongetwijfeld krijg je het verhaald dat 10% tot oplevering niet mogelijk is, maar als je dan aangeeft dat de deal niet doorgaat dan is er ineens wel e.e.a. mogelijk. Jammer dat het zo heeft moeten lopen......
Reactie of foto toevoegen
“Fijne begeleiding gehad”
Door Sandra Vink op donderdag 3 jan 2019 '19 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Na waterschade keuken goed geholpen en geadviseerd. Fijn ontvangen en ruim de tijd genomen. Uitstekend gemonteerd door Nick Haverman. Dik tevreden
Reactie of foto toevoegen
“Vakwerk”
Door Marie-José van de Sande op donderdag 3 jan 2019 '19 | vestiging Son
Een nieuwe badkamer laten ontwerpen en maken. Het is keurig geregeld, goede communicatie en fijne mensen. Vakwerk.

Aanvulling ontvangen 10 januari 2019: Onze nieuwe badkamer is opgeleverd.
Reactie of foto toevoegen
“Vakkundig”
Door Corine Hoek-Snijders op zondag 23 dec 2018 '18 | vestiging Barendrecht
Wij hebben een keuken gekocht. Vakkundige verkoop door twee medewerkers. Vakkundige montage door montec. Er was een probleem maar die is goed opgelost door de eigenaar.
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden over service en communicatie”
Door Fam. vd Vijver op zaterdag 22 dec 2018 '18 | vestiging Tilburg
Tijdens de verkoop zijn we supergoed geholpen. Uiteraard kon alles, zelfs het driekwart jaar later leveren. In de tussentijd is er wisseling van eigenaar geweest en bij afwerking was de service en de communicatie erg slecht. Overal moesten we zelf achteraan bellen. Tijd tussen levering en afwerking heeft uiteindelijk 2 maanden geduurd met alle vervelende afspraken tussendoor waar je vrij voor neemt en niemand op komt dagen. Kost wel een aantal vakantiedagen. O ja de factuur waren ze verbazingwekkend erg op tijd mee ....
Reactie of foto toevoegen
“Goede ervaring”
Door Arlette Juch op donderdag 20 dec 2018 '18 | vestiging Doetinchem
Een badkamer en wc gekocht. Goed en snel geholpen. Goed en snel geïnstalleerd. Duidelijke communicatie. Afspraken worden nageleefd. Kortom, een goede ervaring!
Reactie of foto toevoegen
“Keukenrenovatie”
Door Ton Hendriks op woensdag 19 dec 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Renovatie keuken laten uitvoeren door Grando Amersfoort. Ze hebben puik werk verricht. Precies zoals ik wenste, en ook de monteurs Will en Jos hebben prima werk geleverd. Als m'n badkamer aan de beurt is, weet ik wel wie ik bel.
FOTO VAN TON HENDRIKS
Prima
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend geholpen”
Door L.A. Verkerk op woensdag 19 dec 2018 '18 | vestiging Bergambacht
In april 2018 eindelijk de stap genomen om een nieuwe keuken aan te schaffen. Ik kom er eerlijk vooruit, een hele stap voor een man alleen. En het was ook wel nodig dat de keuken vervangen werd. Na wat voorbereidingen en bezoeken hier en daar, kwam ik terecht bij Grando keukens en Bad in Bergambacht. Gewoon bij mij in het dorp waar ik woon, en daar stond ook een keuken die mij wel aanstond. Ik werd daar uitstekend geholpen, en er werd uitgebreid verteld over de verschillende mogelijkheden die er waren. Met voldoende documentatie, en een afspraak voor een week later, ging ik naar huis. Met een lijst van vragen die ik had ben ik toen naar Grando keukens en bad gegaan, en is op een rustige manier en stap voor stap, de keuken die ik in mijn hoofd had samen gesteld. Maar goed dat dit gedaan wordt door mensen met vakkennis, want er waren nogal wat zaken waar ik niet aan had gedacht. Een paar dagen later werd er bij mij thuis de situatie bekeken en de juiste maten genomen. En in juli is in één week mijn oude keuken gesloopt en afgevoerd, en de nieuwe keuken met alle apparatuur en leiding werk geplaatst. Het was wel even wennen, al die nieuwe apparatuur, maar wat ben ik er blij mee. Fred Kreukniet en Willem de monteur, van Grando keukens en bad in Bergambacht, ontzettend bedankt voor jullie inzet. Als ik, over lange tijd, weer een keuken nodig heb dan weet ik wel waar ik moet zijn. De nieuwe keuken staat er nu een half jaar, en ik ben er heel blij mee
Reactie of foto toevoegen
“Genieten”
Door John op dinsdag 18 dec 2018 '18 | vestiging Tilburg
Onze nieuwe keuken is enkele weken geleden geplaatst. Niet alles ging de eerste keer goed, soms ook buiten de schuld van Grando om. Maar Grando heeft steeds alles heel goed opgepakt en de problemen opgelost. We waarderen vooral de persoonlijke aandacht van het eerste tot het laatste contact. Nu kunnen we genieten van de keuken en krijgen we veel complimenten!
FOTO VAN JOHN
Veel complimenten voor de keuken
Reactie of foto toevoegen
“Mooie keuken”
Door Dennis op maandag 17 dec 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Wij hebben hier een keuken gekocht met kookeiland. De medewerkers hebben ons heel goed geholpen en mee gedacht, om een hele mooie keuken te realiseren. De afspraken werden goed nagekomen en alles was op tijd geleverd.
FOTO VAN DENNIS
Keuken met eiland
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Mark Prakke op maandag 17 dec 2018 '18 | vestiging Doetinchem
We hebben de bestaande keuken volledig laten reviseren en tevens een aantal apparaten vervangen. De ondersteuning vanuit de vestiging was goed, terwijl de monteur zeer kundig was. Hij werkte nauwkeurig en netjes. Zeer tevreden over het resultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Persoonlijke benadering”
Door Manon Albers op zondag 16 dec 2018 '18 | vestiging Tilburg
Wij hebben bij Grando Tilburg een keuken gekocht. De persoonlijke benadering vonden wij erg prettig. We zijn goed geadviseerd en de keuken is helemaal naar wens. Toen de keuken stond kwam Herman zelfs langs bij ons thuis om te kijken. Top service! Een aanrader!
FOTO VAN MANON ALBERS
U keuken
Reactie of foto toevoegen
“Superblij”
Door Marlies van Doorn en Jos Peerlings op zondag 16 dec 2018 '18 | vestiging Tilburg
Wij hebben bij Grando onze keuken gekocht en zijn er superblij mee. We zijn uitstekend geholpen en er werd meegedacht bij het maken van de keuzes waardoor de keuken nóg beter aan onze wensen voldoet. Met meedenkende en secuur werkende monteurs komen ook de laatste puntjes op de i. Wij genieten elke dag van onze keuken!
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Adresgegevens Grando Keukens & Bad
Website: www.grando.nl
aAlmelo (36 ervaringen), Woonboulevard 24, 7606 JA Almelo, tel 0546 - 85 13 04
bAmersfoort (49 ervaringen), Euroweg 93, 3825 HB Amersfoort, tel 033 - 494 61 70
cAssen (25 ervaringen), Borgstee 10B, 9403 TV Assen, tel 0592 - 74 90 09
dBarendrecht (23 ervaringen), Van 't Hoffstraat 18, 2991 XP Barendrecht, tel 0180 - 72 6 802
eBergambacht (30 ervaringen), Transportstraat 28, 2861 DZ Bergambacht, tel 0182 - 35 23 31
fBreda (62 ervaringen), Kruisvoort 68, 4814 RZ Breda, tel 076 - 531 95 26
gDelft (26 ervaringen), Schieweg 3, 2627 AN Delft, tel 015 - 261 19 94
hDen Helder (10 ervaringen), Ravelijncenter 29, 1785 LX Den Helder, tel 0223 - 66 86 80
iDoetinchem (18 ervaringen), Nijverheidsweg 12, 7005 BJ Doetinchem, tel 0314 - 36 86 30
jEmmen (32 ervaringen), Cornelis Houtmanstraat 41, 7825 VH Emmen, tel 0591 - 64 67 00
kEnschede (7 ervaringen), Hendrik ter Kuilestraat 175, 7547 SK Enschede, tel 053 - 431 81 41
lEpe (22 ervaringen), Hoofdstraat 118, 8162 AN Epe, tel 0578 - 62 08 84
mGroningen (24 ervaringen), Hoendiep 97B, 9718 TE Groningen, tel 050 - 318 14 11
nHazerswoude-Dorp (97 ervaringen), Frankrijklaan 4, 2391 PX Hazerswoude-Dorp, tel 0172 - 23 63 23
oHeerenveen (13 ervaringen), Beurtschip 37, 8447 CL Heerenveen, tel 0513 - 65 05 35
pHeerhugowaard (21 ervaringen), H.P. Berlageweg 7, 1703 DG Heerhugowaard, tel 072 - 574 42 07
qHelmond (20 ervaringen), Engelseweg 202, 5705 AJ Helmond, tel 0492 - 54 55 35
rHengelo OV (46 ervaringen), Holtersweg 17, 7556 BS Hengelo, tel 074 - 291 91 37
sHilversum (41 ervaringen), 2e Loswal 1, 1216 BC Hilversum, tel 035 - 621 91 29
tHoofddorp (73 ervaringen), Kruisweg 771-773, 2132 NG Hoofddorp, tel 020 - 446 01 12
uHoogvliet Rotterdam (76 ervaringen), Nieuwe Langeweg 41, 3194 DC Hoogvliet, tel 010 - 490 44 70
vHoorn NH (85 ervaringen), De Factorij 55, 1689 AK Zwaag, tel 0229 - 23 03 33
wLelystad (12 ervaringen), Zuiderpoort 23, 8239 AB Lelystad, tel 0320 - 26 81 88
xMiddelburg (69 ervaringen), Mortiereboulevard 42, 4336 RA Middelburg, tel 0118 - 72 49 05
yMijdrecht (15 ervaringen), Industrieweg 38g, 3641 RM Mijdrecht, tel 0297 - 25 04 94
zNaaldwijk (63 ervaringen), Hovenierstraat 127, 2671 DB Naaldwijk, tel 0174 - 62 37 63
a1Purmerend (14 ervaringen), Edisonweg 17, 1446 TM Purmerend, tel 0299 - 22 35 80
b1Rotterdam (53 ervaringen), Watermanweg 33, 3067 GA Rotterdam, tel 010 - 479 31 85
c1Son (86 ervaringen), Ekkersrijt 4084, 5692 DA Son, tel 0499 - 49 17 92
d1Tilburg (52 ervaringen), Hestiastraat 2, 5047 VA Tilburg , tel 013 - 571 11 80
e1Uden (54 ervaringen), Vluchtoord 39, 5406 XP Uden, tel 0413 - 26 20 93
f1Utrecht (74 ervaringen), Kaap de Goede Hooplaan 100a, 3526 AR Utrecht, tel 030 - 288 92 72
g1Wormerveer (23 ervaringen), Samsonweg 5B, 1521 RA Wormerveer, tel 075 - 646 11 70
h1Zaandam (46 ervaringen), Pieter Ghijsenlaan 15, 1506 PW Zaandam, tel 075 - 614 75 83
i1Zevenbergen (56 ervaringen), Blokweg 7a, 4761 RA Zevenbergen, tel 0168 - 37 37 00
j1Zwolle (2 ervaringen), Marsweg 33, 8013 PE Zwolle, tel 038 - 720 08 68
Kaart
Website
Overzichtpagina's
Meer bedrijven
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.