Feedback
8,4

Grando Keukens & Bad

Website: www.grando.nl
Ervaringen
Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze
Website
www.grando.nl
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Grando Keukens & Bad
Grando staat voor betaalbaar keuken- en badkamerdesign
Bij Grando wordt over elke keuken en badkamer tot in detail nagedacht, samen met u. Gebruiksgemak, persoonlijke wensen en genieten staan voorop. Of u nu op zoek bent naar een landelijk moderne keuken of sfeervolle badkamer, bij Grando bent u aan het juiste adres.

Zoektocht naar uw droomkeuken en/of -badkamer
Onze adviseurs horen graag wat uw wensen zijn. Het begint met een passend advies op maat, verwerkt in een realistische 3D tekening. Samen met u komen we tot een ontwerp dat perfect bij u past. Wij nemen het werk van A tot Z uit handen, indien u dit wenst. Wij bieden een luisterend oor en monteren uw keuken en/of badkamer vakkundig.


Laat u inspireren en adviseren
Ons inspiratie magazine boek staat boordevol nuttige informatie die u helpt in de zoektocht naar uw nieuwe keuken en/of -badkamer. U kunt het gratis aanvragen via: www.grando.nl/keukens/inspiratieboek.

Showrooms
Bezoek een van onze prachtige showrooms en u zult versteld staan van de vele mogelijkheden en variaties die op keuken- en sanitairgebied te vinden zijn. Bekijk onze website voor de dichtstbijzijnde Grando vestiging bij u in de buurt: www.grando.nl/vestigingen.
Meer informatie over Grando Keukens & Bad
Grando inspiratatieboek: www.grando.nl/keukens/inspiratieboek
Grando showrooms: www.grando.nl/vestigingen
Ervaringen
Er zijn 1407 ervaringen over Grando Keukens & Bad. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren669 ervaringen
4 sterren540 ervaringen
3 sterren50 ervaringen
2 sterren47 ervaringen
1 ster86 ervaringen

Per vestiging:
“Strak”
Door Rob op maandag 10 dec 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Wij hebben bij Grando in Amersfoort een nieuwe keuken, badkamer en tegelvloer voor de gehele beneden verdieping gekocht. Wat ons als eerste opviel was de gastvrije en professionele ontvangst in de showroom. Zij hebben een uitgebreid assortiment aan keukens, badkamers en tegels op een prachtige manier gepresenteerd! We konden vrij snel onze keuze bepalen en kwamen tot een uitstekende deal. De spullen werden keurig zoals afgesproken geleverd en gemonteerd. Net als in de showroom wederom een uitstekende ervaring met de mensen die de montage voor hun rekening namen. Alles werd volgens een strakke planning met een uitstekende kwaliteit afgeleverd! Wij bevelen dit bedrijf dan ook van harte aan!
FOTO VAN ROB
Benedenvloer
Reactie of foto toevoegen
“Helemaal happy”
Door Fam.Tubalawony op woensdag 5 dec 2018 '18 | vestiging Tilburg
Medio augustus zijn we ons gaan oriënteren op een nieuwe keuken. Grando Tilburg was de eerste, en tevens laatste, showroom die we bezochten. We werden namelijk uiterst vriendelijk voorzien van deskundig advies door zowel Jan als Herman. Hierdoor zijn we niet verder gaan kijken. We hadden er alle vertrouwen in dat we bij Grando op het juiste adres waren. Er werden goede ideeën aangeleverd en er werd meegedacht om onze keuken binnen ons budget te houden. Eind november zou de keuken geleverd worden. Op ons verzoek werd een datum gekozen waar ook echt rekening mee gehouden werd. Hierdoor konden we de voorbereidingen goed plannen. De communicatie rondom de planning van levering etc verliep erg soepel en makkelijk. Via de mail en Whatsapp hielden we elkaar op de hoogte en gestuurde appjes met vragen werden dezelfde dag nog beantwoord. Op het afgesproken tijdstip stonden de monteurs voor de deur. Het bleken, naast hele vriendelijke mannen, ook nog eens echte vaklui te zijn die uiteindelijk méér werk hebben geleverd dan waarvoor ze kwamen. Hoewel er van te voren was verteld dat de plaatsing 1 werkdag zou duren en dat onze keuken dan gebruiksklaar werd opgeleverd, zijn er dit uiteindelijk 2 geworden. Maar, zoals de monteurs al zeiden ; we zijn liever wat langer aan het werk met een tevreden klant als resultaat. En dát zijn we! Helemaal happy met onze nieuwe keuken. De volgende dag werden we gebeld ; Jan wil namelijk het eindresultaat komen bewonderen. Hoe leuk is dat. Wat een enorme betrokkenheid en klantvriendelijkheid. Uiteraard is hij van harte welkom. Wij zouden Grando keukens Tilburg dan ook aan iedereen adviseren.
Reactie of foto toevoegen
“Alles naar wens”
Door K. Schot op zaterdag 1 dec 2018 '18 | vestiging Middelburg
Mooie keuken gekocht, alles naar wens. Uitstekend geholpen: advisering, creativiteit, oplossingsgericht. Alles volgens planning geleverd, montage geen probleem. Dik tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Keukenrenovatie door waterschade”
Door R.Jansen op donderdag 8 nov 2018 '18 | vestiging Tilburg
Na 5 jaar genoten te hebben van een door Grando Tilburg geleverde keuken hebben wij deze deels door waterschade moeten laten vervangen. Uiteraard moest dit allemaal snel waarbij we uitermate goed zijn geadviseerd. Helaas bij montage bleken er meerdere onderdelen niet goed te zijn waardoor er een groot probleem dreigde te ontstaan in onze planning vanwege opeenvolgende werkzaamheden nav de waterschade en hier onderscheid Grando Tilburg zich. Ons probleem werd ook hun probleem en alles is in het werk gesteld om binnen enkele dagen alles op te lossen naar volle tevredenheid. Ook na 5 jaar staan ze voor ons klaar en dat is een groot compliment waard! Jan en Herman bedankt!
Reactie of foto toevoegen
“Kwalitatief uitstekend”
Door R. van der Lee op dinsdag 30 okt 2018 '18 | vestiging Den Helder
Wij hebben een keuken en badkamer gekocht bij Grando Den Helder. Dit was voor ons de 1e maal dat wij zo'n grote aankoop deden. Spannend dus maar heel erg fijn en goed geholpen door Joop. De installatie van de Badkamer en Keuken liep niet altijd even soepel. Gelukkig werden gebreken en andere zaken - zodra wij dit aangaven - snel, netjes en vriendelijk opgepakt en afgehandeld. Reden voor ons om iedereen die een mooie keuken of badkamer zoekt Grando aan te raden. Goed en uitgebreid advies, snelle planning, heldere informatie en een mooi, kwalitatief uitstekend, eindresultaat!
Reactie of foto toevoegen
“Bijzonder tevreden”
Door F.Theunis op maandag 22 okt 2018 '18 | vestiging Tilburg
Ik ben bijzonder tevreden. Goede adviezen en tips gekregen. De planning klopte precies. Alles op tijd gekomen. Goede kwaliteit en prima afwerking. Echte vakmensen.
Reactie of foto toevoegen
“Prima”
Door U. Groen op vrijdag 14 sep 2018 '18 | vestiging Middelburg
Wij zijn bij de aanschaf van een keuken en een badkamer/toilet.op zeer deskundige en klantvriendelijke wijze,met alle aandacht voor onze diverse wensen, geholpen bij onze keuze. Vervolgens zijn de badkamer en de keuken door de door Grando ingeschakelde installateurs vlot volgens planning en op deskundige wijze geplaatst.
Reactie of foto toevoegen
“Prima ervaringen”
Door Lia van der Mijn op vrijdag 17 aug 2018 '18 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Wij hebben een badkamer en keuken gekocht. De badkamer is inmiddels geplaatst, de keuken volgt over een paar maanden (is onze eigen keuze). Prettige ervaringen in Hazerswoude tijdens het informeren over de inrichting en planning. Snelle prettige contacten wanneer we vragen hadden of aanpassingen.
Reactie of foto toevoegen
“Montage niet goed”
Door Ad op maandag 13 aug 2018 '18 | vestiging Heerhugowaard
Eind 2016 hebben wij een keuken gekocht toen nog gerund door de vorige eigenaren. We hadden een goed gevoel, niet opdringerig en er werd goed naar onze wensen geluisterd. We hebben toen de koop rondgemaakt. Toen de oplevering van ons huis in zicht kwam hadden we contact met de nieuwe eigenaar (Jeff) en het goede gevoel werd doorgezet. In dit gesprek ging het over planning en overige details (handgrepen, inmeting woning etc.). Alles leek goed geregeld. Toen uiteindelijk de keuken moest worden gemonteerd ging het meerdere keren mis. Planning werd niet nagekomen (allerlei smoezen werden gebruikt), kleine beschadigingen, slordig werk, dingen niet afgemaakt of niet compleet. Ook was ons blad niet helemaal goed (afgekocht), deur in de vaatwasser niet goed gemonteerd waardoor vaatwasser niet helemaal open kon, nieuwe koelkast omdat deze was beschadigd etc. Het is jammer dat wat aan de voorkant zo goed is geregeld door de montage volledig teniet wordt gedaan. Uiteindelijk is wel alles goed opgelost door Jeff en heeft een ander monteur (vorige eigenaar) alle mankementen in 2 zaterdagen opgelost. Als deze monteur direct was betrokken had ik zonder meer een betere beoordeling gegeven.
Reactie of foto toevoegen
“Super tevreden”
Door Oscar Gil op woensdag 8 aug 2018 '18 | vestiging Barendrecht
We zijn heel blij met onze nieuwe keuken en de uitstekend service dat Grando Barendrecht heeft geleverd! Vanaf de planning met professionele advies en uiteraard met de eindresultaat. Bedankt Evert en Grando voor onze dromkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Prima keukenaankoop”
Door Jan op zondag 15 jul 2018 '18 | vestiging Utrecht
Wij hebben een nieuwe keuken gekocht. De aankoop was zeer prettig, met goede ideeen en ook ruimte voor prijsonderhandeling. Informatievoorziening was goed geregeld en ook de planning werd strak aangehouden. Plaatsing is prima gegaan en we zijn zeer tevreden met het resultaat. Wij hebben 2 opmerking bij oplevering, als deze net zo afgehandeld worden als de rest, dan zijn we over het geheel zeer tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Slechte uitvoering”
Door Bart Mooy op maandag 9 jul 2018 '18 | vestiging Rotterdam
We hebben een keuken gekocht bij Grando Alexandrium. Service en meedenken tot aan definitieve offerte waren uitstekend. Uitvoering daarna ronduit slecht. Het begon met ongewenst schuiven in de planning maar goed dat kan gebeuren. De op ons losgelaten installatiemedewerkers die de leidingen en elektriciteit moesten verleggen waren duidelijk geen vaklui. Tekenden gaten in de muur op verkeerde plekken af en weigerden de afvoer op de juiste plek conform de afspraak aan te brengen. Het is dat mijn vrouw thuis was om grote ellende te kunnen voorkomen. De mannen ruimden vervolgens hun bouwafval niet op. De man die keuken zelf installeerde deed het stuk beter maar vergat afwasmachine op de afvoer aan te sluiten met als gevolg waterschade aan onze nieuwe gietvloer. Verkoopmedewerker heeft bij opleveringsgesprek alles kunnen zien en foto's gemaakt en daarbij ook nog bevestigd dat dit proces verre van vlekkeloos is verlopen. Maar deze medewerker is inmiddels uit dienst. We hebben Grando een aantal weken geleden een aangetekende brief gestuurd met onze klachten, verzoek tot afwerking laatste punten en een schadevergoeding gevraagd. Grando Rotterdam reageert hierop tot op heden gewoon niet. Inmiddels opgeschakeld naar rechtsbijstand. Buitengewoon teleurstellend en het niet reageren is ronduit onfatsoenlijk. En dat voor een keuken van 27k! Het is dat je geen nul sterretjes mag geven. Mijn advies: ver weg blijven van Grando Alexandrium Rotterdam!
Reactie of foto toevoegen
“Prachtig resultaat”
Door Kim Pijnaker op woensdag 27 jun 2018 '18 | vestiging Utrecht
Wij hebben onze droomkeuken laten ontwerpen door Nick van der Laan, wat een prachtig ontwerp is geworden! Daarbij heeft hij ons van goed advies voorzien.
Nick heeft alles netjes in gang gezet om de keuken te laten plaatsen. Qua planning verliep alles zeer soepel. Eerst heeft de monteur Peter en daarna de eigenaar Emanuel alles in kaart gebracht bij ons thuis. De wanden waar onze oude keuken stond zijn netjes gestuct door een stucadoor van Grando, waarna de monteur van Grando de leidingen heeft verlegd en de keuken gemonteerd heeft. Het resultaat is prachtig! Ik zou Grando Utrecht zeer aanbevelen, omdat zij echt goede service leveren en wij hebben gemerkt dat er echt vakmensen werken. De communicatie verliep zeer soepel. Wij zijn een zeer tevreden klant!
FOTO VAN KIM PIJNAKER
+ Toon extra foto van Kim Pijnaker
Reactie of foto toevoegen
“Alles goed”
Door J.A.Bloem op donderdag 8 mrt 2018 '18 | vestiging Hoorn NH
keuken en alles is volgens planning goed verlopen .
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer gekocht”
Door Rene Gaastra op zondag 11 feb 2018 '18 | vestiging Utrecht
We hebben een badkamer gekocht en deze is binnen de gestelde termijn geplaatst met tevens een renovatie van het toilet. De badkamer en het toilet zien er goed uit alleen op afwerking zijn er een aantal mankementen. De met deur afgesloten inloopdouche is naar onze mening niet goed afgewaterd waardoor er altijd een plas water in de douche blijft staan en deze ook lekt. We moeten dus dweilen na het douchen dit kan niet de bedoeling zijn van een badkamer van meer dan 15 duizend euro! Daarnaast is niet alles afgekit. De kitter kon hier simpel weg niet bij om dat de meubels al geplaatst waren. Mijn mening is hier dus wat mis gegaan in de planning. Bij de spiegelkast is bijbehorende lamp niet besteld en dus ook niet geleverd. De geleverde wastafel met meubel is mooi en staat netjes maar de stop kan niet dicht, was mij dit verteld dan had ik deze niet gekozen. Afwerking is op bepaalde punten vergeten. De oplevering van de badkamer moet nog plaatsvinden dus afhankelijk van hoe onze klachten worden opgelost zal ik mijn review naar boven of naar beneden aanpassen.
Reactie of foto toevoegen
“Problemen goed geadresseerd en opgelost”
Door Remko op dinsdag 30 jan 2018 '18 | vestiging Naaldwijk
De medewerkers van Grando Naaldwijk hebben ons uitstekend geholpen met het realiseren van onze keuken. Toen we de eerste keer de winkel binnenliepen, hadden ze eigenlijk geen tijd voor ons in verband met andere afspraken. Dat werd door Johan (de eigenaar) op een vriendelijke doch duidelijke wijze gezegd. Desalniettemin nam hij wel de tijd om ons even te woord te staan, een vervolgafspraak te maken en gelijk wat tips mee te geven als voorbereiding op het gesprek. Deze ervaring heeft ons doen besluiten om met Grando in zee te gaan. In het vervolgtraject van ontwerpen en realiseren van de keuken stonden ze altijd klaar en kwamen ze met goede adviezen. Rondom het plaatsen hadden we een vrij strakke planning omdat we zelf een aannemer ingeschakeld hadden. In goed overleg is alles op tijd geleverd en geïnstalleerd. Niet alles is helemaal vlekkeloos verlopen, maar de problemen die zich voordeden werden daarna goed geadresseerd en opgelost. Enig minpuntje in het hele verhaal vond ik dat Grando niet werkt met eigen monteurs, maar met zzp-ers die de keuken komen monteren. Dat was mij vooraf niet duidelijk en dat heb ik niet als prettig ervaren. Toch zou ik anderen deze winkel wel aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Boven verwachting”
Door Willem Havik op vrijdag 3 nov 2017 '17 | vestiging Assen
Op een vriendelijke en prettige geholpen, blijft altijd moeilijk om badkamer/toiletmaterialen uit te zoeken omdat je als leek niet echt weet wat de mogelijkheden zijn. Deze zijn door Léon op een rustige manier uiteengezet, waarbij tijd geen rol speelde. Het prettige hieraan is dat je dan geen druk voelt. Over de prijs valt altijd te twisten, je hebt wel een idee wat het ongeveer moet kosten, maar toch, het blijft moeilijk. Ook hierin hebben we niet het gevoel dat we de hoofdprijs hebben betaald. Tevens was het ook ontzettend prettig dat( i.v.m. planning werkzaamheden) alle materialen in een keer bezorgd werden op het afgesproken data/tijdstip. Een dingetje had niet de juiste aansluiting (sifonaansluiting badkamermeubel) klein detail, is goed opgelost door direct uit voorraad een alternatief te bieden. Concreet: had rekenschap gehouden met nalevering(en) en omruilen van materialen, dit gestoeld op ervaringen uit het verleden (keuken/Bruynzeel)) maar boven verwachting zijn wij zeer tevreden
Reactie of foto toevoegen
“Vooraf goed daarna minder tevreden”
Door PJG Schuitemaker op maandag 28 aug 2017 '17 | vestiging Hoorn NH
Bij het samenstellen alles goed en wel, eenmaal getekend word dit een heel stuk minder. Voor de garantiebewijzen worden geheel verkeerde merken doorgegeven. Er word erg langs elkaar heen gewerkt waardoor de een niet van de ander weer waar ie mee bezig is waardoor de planning niet goed verliep en er een keuken zou worden bezorgd/geplaatst. Als dit gemeld word dan krijg je een grote mond en willen ze dit afkappen!. Keuken is wel netjes geplaatst, al zou ik de volgende keer qua kosten een loodgieter inhuren, de 2 pvc T stukken voor de wasbak worden wel heeeel dik betaald terwijl alles tot in de puntjes was voorbereid. Maar ja voor een keuken van ruim € 18000,- (dit was incl. de korting) mag je ook niet zoveel verwachten :-)
Reactie of foto toevoegen
“Goede keuze”
Door George Postel op vrijdag 18 aug 2017 '17 | vestiging Hoorn NH
Wij zijn uiterst vriendelijk en vakkundig geholpen bij het kiezen van onze keuken. Ook de levertijd en datum van plaatsing klopte prima, waardoor er volgens planning door gegaan kon worden met de andere werkzaamheden. We zijn nu drie weken verder en kan alleen maar zeggen dat wij een goede keus hebben gemaakt door voor Grando te kiezen.
FOTO VAN GEORGE POSTEL
Keuken met betegelde achterwand
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden over eindresultaat”
Door R.Schuring op dinsdag 8 aug 2017 '17 | vestiging Groningen
Nieuwe keuken gekocht. Goed geadviseerd. Planning (afstemming) tussen verkoop en montageploeg was niet optimaal. Wel zeer tevreden over het eindresultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Zeker het gesprek aangaan”
Door Tineke de Jong op zaterdag 24 jun 2017 '17 | vestiging Purmerend
Keuken gekocht: resultaat is precies zoals verwacht. Heel blij mee. In ontwerpfase goed meegedacht aan praktische oplossingen, montage en levering geheel volgens mijn planning zodat de gehele verbouwing van de benedenverdieping volgens planning is verlopen. Veel complimenten over keuken ontvangen. Zeker gesprek aangaan!
Reactie of foto toevoegen
“Goed advies”
Door P.Banken op dinsdag 30 mei 2017 '17 | vestiging Son
Goed advies mogen ontvangen, in oplossingen gedacht en uiteindelijk een hele goede samenwerking gehad, alles is volgens planning verlopen. Men heeft erg mooie materialen gebruikt. Zowel WC's, Badkamer en Keuken gekocht. Uiteindelijk zijn de mensen, die alles bij ons hebben geplaatst, keurig in het uitvoeren van hun opdrachten, netjes en correct en prettig in omgang.
Reactie of foto toevoegen
“Goede begeleiding”
Door Jan Jongedijk op woensdag 10 mei 2017 '17 | vestiging Uden
Goede begeleiding bij keuze van stijl, materialen, indeling, kleuren en apparatuur. Goede support tijdens bouw van keuken. Afspraken goed nagekomen. Communicatie soms te passief, planning uitgelopen door fout tijdens bestelling. Noodoplossingen naar tevredenheid ingezet. Deskundigheid van monteurs is goed.

Eerdere ervaring van 17 februari 2017: Ontwerp, materialen en apparatuur, inbouw en montage prima, zeer tevreden. Planning onder de maat door fout bij bestellen van meubels en apparaten bij leveranciers. Hierdoor is het project een maand uitgelopen.
FOTO VAN JAN JONGEDIJK
Onderdeel keuken
Reactie of foto toevoegen
“Naar tevredenheid afgerond”
Door Van Zijl op vrijdag 10 feb 2017 '17 | vestiging Delft
Advies in de winkel was goed, aflevering keuken is slecht, veel ontbrekende materialen, verkeerde grepen, slechte planning. Moeten overal zelf achteraan bellen, terugbel afspraken worden sporadisch nagekomen. Wij zijn teleurgesteld in dit bedrijf.

Aanvulling ontvangen op 4 juni 2017: Hierbij een correctie op onze negatieve ervaring begin dit jaar. We hebben de aandachtspunten kunnen bespreken met Grando Delft. Uiteindelijk is de levering van de keuken naar tevredenheid afgerond, de eigenaar heeft hierin alle verantwoordelijkheid genomen.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden met keuze voor Grando”
Door Chris van Roosmalen op zondag 1 jan 2017 '17 | vestiging Son
Na een uitstekende ervaring met de aanschaf van een nieuwe keuken hebben we voor het vervangen van de wc's en badkamer opnieuw voor Grando gekozen. Ook deze keer is alles perfect verlopen, veel inspiratie en goede adviezen in de showroom en een strakke planning met vriendelijke vaklui die alles op tijd en tiptop hebben opgeleverd. Wij zijn zeer tevreden!
Reactie of foto toevoegen
“Recensie”
Door Top op woensdag 28 dec 2016 '16 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Pluspunten:
- kennis en kunde van verkoper en monteur
- prettig contact met verkoper en monteur
- meelunchen bij Grando
- kwaliteit montage
- telefonisch gesprek met directeur na afronding verbouwing badkamer

Verbeterpunten:
- uitlopen van de planning als geheel; late communicatie over latere start verbouwing, verkeerde wandtegels besteld/geleverd
- weinig initiatief tot contact en/of tegemoetkoming/compensatie voor de moeilijkheden vanuit Grando tijdens verbouwing/montage

Uiteindelijk een prettig gesprek met de directeur gehad, wat ons vertrouwen geeft dat Grando Hazerswoude het contact met klanten tijdens (moeilijkheden met) de verbouwing anders gaat aanpakken.
Reactie of foto toevoegen
“Wonder”
Door Ernst Juhrend op vrijdag 2 dec 2016 '16 | vestiging Uden
Inde vestiging Uden hebben wij ons georiënteerd naar de mogelijkheden voor de ombouw van onze badkamer met jacuzzi naar een badkamer met douche en Turks bad. In de showroom werden we zeer voorkomend ontvangen met een hapje en een drankje. Veel inspiratie hebben we opgedaan voor de nieuw te plaatsen onderdelen: wasbak met medicijnkast, toilet, regendouche, handdouche, massage stralen en Turks bad en allerlei accessoires, alsmede de keuze voor de betegeling. De sloop van het oude en installatie van het nieuwe verliep geheel volgens vooraf aangegeven planning. Onze badkamer is niet groot (150x280 cm) en ook nog onder een schuine kap. Het resultaat leek wel een wonder. We zijn zeer tevreden.
FOTO VAN ERNST JUHREND
Badkamer onder schuine kap
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekende ervaring”
Door Kees Bikker op maandag 7 nov 2016 '16 | vestiging Son
Uitstekende ervaring. Goede planning van de werkzaamheden. Geen uitloop of onverwachte zaken. Monteurs belde van te voren op hoe laat ze kwamen. Prima vakwerk. Alles in één hand laten was een goede keus van ons.
Reactie of foto toevoegen
“Communicatie”
Door Walter op maandag 27 jun 2016 '16 | vestiging Rotterdam
Communicatie over levering is ronduit slecht. Communicatie met klanten is essenteel, vooral met klanten die een nieuwbouwwoning bezitten en met strakke planning werken. Uiteindelijke badkamer is erg mooi geworden. Uitvoerder / monteur heeft uitstekend werk geleverd. Grando daarentegen zou daar iets van kunnen leren.
Reactie of foto toevoegen
“Goede hulp gehad”
Door Silvana op vrijdag 22 apr 2016 '16 | vestiging Hoofddorp
Onze badkamer is met goede hulp van de adviseuse bedacht en door bekwame installateurs waargemaakt. De 3D tekeningen gaven ons een goed beeld van hoe het ging worden. Alles precies volgens de planning geleverd en geïnstalleerd. We zijn erg blij met onze badkamer! Hier gaan we nog jaren van genieten! Wij raden Grando Hoofddorp zeker aan bij vrienden en familie!
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer renovatie”
Door Alexander op vrijdag 15 apr 2016 '16 | vestiging Breda
Ik mijn badkamer en toilet laten renoveren door Grando Breda. Mooie ontwerpen waren snel gemaakt, en bleken te realiseren tegen een scherpe prijs. Levering gebeurde volgens afspraak, maar na levering bleken enkele artikelen (o.a. mijn vloertegels) anders te zijn dan afgesproken in het verkoopgesprek. Dit bleek te liggen aan invoerfouten in de (door mij ondertekende...) order. Grando Breda heeft dit echter goed, snel, en zeer coulant opgelost, waardoor mijn badkamer en toilet volgens afspraak, volgens planning, en naar alle tevredenheid zijn opgeleverd. Ik zou Grando Breda al met al zeker aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Aanrader”
Door Henk van den Heuvel op vrijdag 5 feb 2016 '16 | vestiging Son
Alles tot in de puntjes verzorgd, van aankoop tot oplevering. Alles precies volgens afspraak, en levering en montage volgens de vooraf ontvangen planning. Zeer prettige en vakkundig medewerkers.
Grando is een echte aanrader!
REACTIE VAN GRANDO RETAIL
Er bedankt voor uw reactie en fijn om te lezen dat u zo enthousiast bent. We zullen uw compliment doorsturen naar Grando Son.
Reactie of foto toevoegen
“Alles klopte”
Door Ingrid op dinsdag 12 jan 2016 '16 | vestiging Hilversum
Wij hebben afgelopen zomer een keuken bij Grando gekocht. De voorbereidende tekeningen hadden we zelf al laten maken en samen met Martin hebben we de puntjes op de i gezet. We hebben bewust gekozen voor een leverancier uit de buurt en dat is ons goed bevallen. De lijnen zijn daardoor kort, je kunt zelf ook even makkelijk naar binnen lopen om eea af te stemmen. In september is de keuken geleverd en geplaatst. We hadden een strakke planning en konden goed met de medewerkers van Grando overleggen. De keukenzetter Robert verdient een speciale vermelding. Een vakman die de tijd neemt om in ons (jaren 30) huis de keuken helemaal perfect te plaatsen. Fantastisch! En alles klopte tot op de centimeter! Nu genieten we nog dagelijks van onze keuken. Zijn zeer tevreden over het advies, de levering en de nazorg!
Reactie of foto toevoegen
“Super goed verlopen”
Door BertJosé op zaterdag 9 jan 2016 '16 | vestiging Almelo
Alles is super goed verlopen volgens planning en volgens afspraak. Een erg prettige verkoper. Staat open voor alle suggesties. Ook de monteurs waren erg vriendelijk en zeer bekwaam. Wij zijn zeer tevreden!
REACTIE VAN GRANDO RETAIL
Goed om te horen. Bedankt dat u uw ervaring op deze website wilt delen. We zullen de complimenten doorgeven aan de vestiging in Almelo!
Reactie of foto toevoegen
“Verrijking”
Door Familie Rozema op vrijdag 27 nov 2015 '15 | vestiging Son
Ons huis is verrijkt met een mooie badkamer, waarover we zeer tevreden zijn. Belangrijk te vermelden is dat de uitvoering en planning optimaal zijn verlopen, omdat alle afspraken goed waren voorbereid en uitgevoerd.
REACTIE VAN GRANDO RETAIL
Beste Familie Rozema, Fijn om te horen en bedankt voor het delen van uw ervaring. We wensen u erg veel plezier met uw nieuwe badkamer.
Reactie of foto toevoegen
“Keurig”
Door Ellen Isarin op maandag 20 jul 2015 '15 | vestiging Breda
Keurige ontvangst, alle afspraken werden nagekomen. Planning klopte, niets van de keuken ontbrak of was beschadigd. In eerste instantie wilden wij een oranje werkblad als bar blad laten plaatsen, de adviseur heeft z'n best gedaan naar de juiste kleur te zoeken maar had niets gevonden. Kwam met een prima alternatief waar we ook direct voor gekozen hebben. De keuken is overigens geplaatst in een bedrijfskantine. Keuken is ook volgens planning geplaatst en functioneert naar behoren.
Reactie of foto toevoegen
“prima verlopen”
Door i van der burg op zaterdag 11 jul 2015 '15 | vestiging Hoorn NH
Grando Hoorn is echt een aanrader. Ze denken mee geven advies met het budget in gedachten en zonder opdringerig te zijn. Je word op de hoogte gehouden van de vorderingen en een goede service ook na het installeren Niet alleen de keuken maar ook toilet en badkamer zijn gedaan en alles is prima verlopen van planning tot uitvoering.
Reactie of foto toevoegen
“Mooie badkamer”
Door Daan op woensdag 24 jun 2015 '15 | vestiging Doetinchem
We zijn heel erg goed geholpen door de adviseur. Tijd speelde letterlijk geen rol. Het is een mooie badkamer geworden. Helemaal tevreden. Levering was ook op tijd ondanks de redelijke krappe planning.
Reactie of foto toevoegen
“Betrouwbare partij”
Door Rik Slingerland op vrijdag 19 jun 2015 '15 | vestiging Hoofddorp
Wij zijn tevreden over Granddo Hoofddorp waar wij zowel een keuken als badkamer hebben gekocht. De beloofde levertermijn werd gerespecteerd en de afspraken goed nagekomen. Ook eventuele vragen/problemen werden adequaat afgehandeld. Een mogelijk verbeterpunt is de 'nazorg' na het leveren van de keuken en badkamer tijdens het installatieproces. De monteurs werkzaam voor deze vestiging werken keurig en leveren goede kwaliteit. Er zou een actievere houding aangenomen kunnen worden waarbij af en toe geïnformeerd wordt of alles naar tevredenheid verloopt en of de beoogde planning gehandhaafd blijft. In geval van (ernstige) vertraging zou ik graag meer betrokkenheid van Grando zien om de vetraging zoveel mogelijk te beperken. Al met al zijn wij tevreden en zouden Grando ook aanbevelen als een betrouwbare partij die goede kwaliteit levert.
Reactie of foto toevoegen
“Heel vriendelijk, planning gaat niet altijd goed”
Door G. v/d Swaluw op zondag 14 jun 2015 '15 | vestiging Wormerveer
een keuken gekocht, eigenaar heel vriendelijk en doet zijn best, meedenken attent. planning gaat niet altijd goed , zet monteur onder druk en moet steeds naar andere locaties. Heb filiaal aanbevolen bij vrienden en dat gebeurt het bij anderen ook, b.v. door schade , iets niet geleverd etc. jammer, want ik rapporteer ook naar consumenten bond
Reactie of foto toevoegen
“Winkel voldoende daarna zelf uitzoeken”
Door YK op vrijdag 12 jun 2015 '15 | vestiging Hilversum
Wij zochten een compleet nieuwe badkamer. Alles moest nog aangelegd worden, waarvoor wij een aannemer hadden. Op zich was de dienst in de winkel zelf, bij het uitzoeken, voldoende. Grando liet ons zien wat er mogelijk was. Bij de levering gingen echter wat dingen mis. Het badmeubel liet buitensporig lang op zich wachten (8 weken), waardoor we in de problemen kwamen met de planning van de aannemer. Een aantal onderdelen bleken niet besteld, zoals put en dergelijke. Dit was onvoldoende duidelijk met ons gecommuniceerd en moest toen alsnog door de aannemer zelf aangeleverd worden.
Achteraf hadden we nog 3 pakjen tegels over, deze kon/wilde Grando niet terug nemen. Kortom: in de winkel was de service voldoende, is er eenmaal gekocht en betaald, dan moet je het zelf maar uitzoeken.
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend advies”
Door Anja en Leo op vrijdag 18 apr 2014 '14 | vestiging Tilburg
Wij hebben onze nieuwe keuken gekocht bij Grando Tilburg en werden geadviseerd door Dhr.Kwakkenbos, uitstekend advies, een meedenker en zeer belangstellend. Omdat we zelf een aannemer wilden zoeken ontvingen we de volgende dag al de uitgewerkte tekeningen en foto's. Uiteindelijk op advies van Grando in zee gegaan met Mark de Klein van Keukenbouwers Plus. Binnen 2 weken was de verbouwing rond volgens planning, harde werkers en perfecte aflevering. Dhr.Kwakkenbos kwam na oplevering zelf even kijken en gaf nog tips over het onderhouden van de keuken en de apparatuur. Ik kan uiteraard nog niets vermelden over de kwaliteit van de geïnstalleerde apparatuur. Uit recensies lees ik dat dit nogal eens te wensen kan over laten. Mijns inziens treft Grando dan geen blaam, een ieder weet dat de kwaliteit van produkten achteruit gaat. Ik ben er van overtuigd dat Grando ook dan een passende oplossing heeft. Niets dan lof!
Reactie of foto toevoegen
“Mooie keuken”
Door Dennis op maandag 17 dec 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Wij hebben hier een keuken gekocht met kookeiland. De medewerkers hebben ons heel goed geholpen en mee gedacht, om een hele mooie keuken te realiseren. De afspraken werden goed nagekomen en alles was op tijd geleverd.
FOTO VAN DENNIS
Keuken met eiland
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Mark Prakke op maandag 17 dec 2018 '18 | vestiging Doetinchem
We hebben de bestaande keuken volledig laten reviseren en tevens een aantal apparaten vervangen. De ondersteuning vanuit de vestiging was goed, terwijl de monteur zeer kundig was. Hij werkte nauwkeurig en netjes. Zeer tevreden over het resultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Persoonlijke benadering”
Door Manon Albers op zondag 16 dec 2018 '18 | vestiging Tilburg
Wij hebben bij Grando Tilburg een keuken gekocht. De persoonlijke benadering vonden wij erg prettig. We zijn goed geadviseerd en de keuken is helemaal naar wens. Toen de keuken stond kwam Herman zelfs langs bij ons thuis om te kijken. Top service! Een aanrader!
FOTO VAN MANON ALBERS
U keuken
Reactie of foto toevoegen
“Superblij”
Door Marlies van Doorn en Jos Peerlings op zondag 16 dec 2018 '18 | vestiging Tilburg
Wij hebben bij Grando onze keuken gekocht en zijn er superblij mee. We zijn uitstekend geholpen en er werd meegedacht bij het maken van de keuzes waardoor de keuken nóg beter aan onze wensen voldoet. Met meedenkende en secuur werkende monteurs komen ook de laatste puntjes op de i. Wij genieten elke dag van onze keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Geplaatste keuken”
Door Anneke de Groot op zondag 16 dec 2018 '18 | vestiging Son
We zijn op zoek geweest naar een keuken voor onze nieuwe aanbouw. We wisten wel wat we wilden, maar hoe we het wilden indelen in de ruimte was een vraag. Ze hebben ons heel goed ondersteund en zijn net zolang door gegaan met tekenen totdat we tevreden waren. Omdat ik erg twijfelde over de uitgezochte kleuren, zijn we nog een paar keer terug geweest en hebben we de beste kleur uitgezocht. Elke keer zijn we vriendelijk geholpen.
Reactie of foto toevoegen
“Aanbeveling”
Door Van den Boogaard op zondag 16 dec 2018 '18 | vestiging Amersfoort
In onze nieuwe bestaande woning stond een keuken die wij wilden uitbreiden. Het team in Amersfoort gaf goede adviezen op een zakelijke manier. Het is onze 9e keuken dus wij hebben geen behoefte meer aan verkooppraatjes maar gewoon "to the point" advies. Essentieel verder ... afspraken werden zonder meer nagekomen, de medewerkers die de plaatsing/montage uitvoerden waren zorgvuldig, beleefd en wisten prima wat ze deden. Wij bevelen zonder meer deze vestiging bij een ieder aan.
Reactie of foto toevoegen
“Super van begin tot eind”
Door Natasja en Julia op zaterdag 15 dec 2018 '18 | vestiging Utrecht
Badkamer, toiletten en keuken gekocht. Super geholpen van begin tot eind! Er werd altikd in mogelijkheden gedacht. Medewerker bijzonder vriendelijk en verstand van zaken.
Reactie of foto toevoegen
“Super tevreden”
Door Lambert en Ineke Kuenen op zaterdag 15 dec 2018 '18 | vestiging Doetinchem
Wij hebben keuken dit is onze tweede keuken van Grando eerste Grando Winterswijk tweede Grando Doetinchem. Super tevreden over Grando
Reactie of foto toevoegen
“Subliem geholpen”
Door Familie Groenewegen op zaterdag 15 dec 2018 '18 | vestiging Bergambacht
Keuken gekocht. Eenvoudig keukenblok, subliem geholpen en door enige prachtige aanpassingen hebben we nu een unieke betaalbare designkeuken. Persoonlijk advies, de meneer van de keuken kwam zelfs kijkje nemen tijdens het plaatsen. Ze namen de tijd om vragen te beantwoorden en belden snel terug wanneer ik belde en ze in gesprek waren. No nonsense, goed kijk op wat wij wilden, binnen ons budget!
FOTO VAN FAMILIE GROENEWEGEN
Keuken helemaal fijn
Reactie of foto toevoegen
“Meer dan tevreden”
Door Ingrid en Lex op vrijdag 14 dec 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Door de prima ervaring tijdens de aankoop en plaatsing van onze eerste keuken, kwamen wij voor onze verhuizing automatisch weer terecht bij Grando. Wij hadden links en rechts natuurlijk ter voorbereiding ook wel een aantal andere leveranciers ter inspiratie bezocht. Wederom werden wij door bedrijfsleider Dinesh relaxed ontvangen en uitgebreid deskundig te woord gestaan. Uit al onze wensen werd er binnen het afgesproken budget een mooi 3D-ontwerp en een duidelijk gespecificeerde offerte gedestilleerd. Tijdens een heerlijk bereid avondmaal werden de verdere puntjes op de i gezet. Uiteindelijk zijn wij ook door alle andere medewerkers zeer vriendelijk, gastvrij en vakbekwaam geholpen. Wij zitten nu lekker te genieten in onze nieuwe woning met de fraaie Grando keuken, die zeer minutieus is geïnstalleerd door de perfectionistische en gezellige Wensley. Wij zijn ook meer dan tevreden over onze door Grando geplaatste, comfortabele, keramische tegelvloer.
FOTO VAN INGRID EN LEX
Minutieus geinstalleerde keuken
REACTIE VAN INGRID EN LEX
Hierbij de door Grando vakkundig gelegde, keramische tegelvloer.
Reactie of foto toevoegen
“Goed geadviseerd”
Door Fam. Batenburg op donderdag 13 dec 2018 '18 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Vandaag is onze keuken gerenoveerd door Grando Hazerswoude! Begin oktober in de showroom geweest en fijn ontvangen door het personeel daar. We hadden goed voor ogen wat we wilden en hierin werden we goed geadviseerd door de verkoper/manager. Lekkere heldere communicatie met goede tips en voorbeelden uit de mooie showroom. Keuze gemaakt om alle19 fronten te laten vervangen en een nieuw hangdressoir te kopen, later jwam daar nog een nieuwe inbouwkoelkast bij. Prijstechnisch een goede deal denken wij, waarbij ons gevoel in elk geval erg goed was icm de beloofde service en levering. Na 1 week is ter plaatse ingemeten door de monteur die ook de montage zou komen doen in december. Nu dus alles geplaatst en we zijn supertevreden! Goede keus, mooie keuken, professioneel gepkaatst en afgewerkt, fijne communicatie met Grando Hazerswoudevan begin tot het eind! Aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend geholpen”
Door D.J.H.C. Duchenais op donderdag 13 dec 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Na een oriënterende rondgang langs diverse aanbieders met overtuiging gekozen voor de firma Grando in Amersfoort. We zijn uitstekend geholpen door Serkan bij onze keuze en hebben een mooie badkamer samengesteld. Toch is het resultaat in werkelijkheid nog mooier en we zijn dan ook blij verrast met het resultaat. Mooi op tijd opgeleverd en afgewerkt. Al met al een prima keuze geweest.
Reactie of foto toevoegen
“Helemaal af”
Door Familie van der meer op woensdag 12 dec 2018 '18 | vestiging Rotterdam
Wij zij in mei bij Grando Rotterdam geweest en hebben daar met behulp van de verkoper umit Isik een badkamer gekocht.hij heeft ons heel goed geholpen en alles netjes geregeld.op 3 december zijn ze begonnen met de verbouwing wat echt super snel is gegaan.we moesten uitgaan van ongeveer 2a3 weken maar met 7 werkdagen was het helemaal af. Het montage bedrijf heeft super werk geleverd! Kortom we zijn super tevreden met de service en onze nieuwe badkamer!
Reactie of foto toevoegen
“Geleverde keuken”
Door Peters op maandag 10 dec 2018 '18 | vestiging Utrecht
Heel blij met onze mooie keuken! En zijn bij het maken van de keuze in de winkel goed geholpen!
Reactie of foto toevoegen
“Gelegde tegelvloer”
Door M. dijkgraaf op zondag 9 dec 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Vloer voor de woonkamer, keuken, hal gekocht. Zeer goed geholpen en geadviseerd. Levering en het leggen van de vloer is allemaal volgens afspraak gegaan.
FOTO VAN M. DIJKGRAAF
Tegels
Reactie of foto toevoegen
“Heel tevreden”
Door Vincent op zaterdag 8 dec 2018 '18 | vestiging Doetinchem
Wij zijn heel tevreden over de samenwerking met Grando. Het contact verliep heel prettig, er werd uitgebreid de tijd genomen om onze wensen in kaart te brengen en te vertalen naar onze nieuwe keuken. Grando heeft uitstekende vakmensen in dienst, met hart voor het vak. Gedurende de verbouwing vond er continu afstemming plaats. Afspraken werden nauwgezet nagekomen en het resultaat is prachtig geworden. Wij kijken met veel plezier terug op de verbouwing van onze keuken en genieten elke dag van het resultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Supertevreden”
Door John Meeuwisse op donderdag 6 dec 2018 '18 | vestiging Tilburg
We zijn super tevreden over onze keuken. Grando Tilburg heeft ons niet alleen geholpen aan een mooi eindresultaat maar ook in alle stappen daarvoor. Zo kregen wij uitgebreid hulp bij het uitzoeken van de keuken en hoe wij deze zo praktisch mogelijk konden indelen. Daarnaast werd er eerlijk en kundig advies gegeven over de aanschaf van de keuken apparatuur. Door de ervaren persoonlijke hulp hebben wij nu een keuken die perfect bij ons huis past. Grando Tilburg bedankt!
Reactie of foto toevoegen
“Super”
Door Gido en Dunja op woensdag 5 dec 2018 '18 | vestiging Bergambacht
Wij hebben een keuken, badkamer & toilet gekocht en laten installeren. We kunnen niet anders concluderen dan er sprake was van een goede service, heldere communicatie, vakmanschap en betrokkenheid. Zowel van Fred als van Aad. Fred komt regelmatig polsen hoe e.e.a. verloopt, ook fijn. Een aanrader dus Grando Bergambacht!
FOTO VAN GIDO EN DUNJA
Geleverde keuken
Reactie of foto toevoegen
“Prachtig”
Door G F P van Veen op dinsdag 4 dec 2018 '18 | vestiging Utrecht
Met behulp van Grando een prachtige en unieke badkamer weten te realiseren.
FOTO VAN G F P VAN VEEN
Unieke badkamer
Reactie of foto toevoegen
“Zeer te spreken”
Door Fam. Kesting op dinsdag 4 dec 2018 '18 | vestiging Tilburg
We hebben een paar maanden geleden een keuken bij Grando gekocht en de keuken is inmiddels geplaatst door een bedrijf, wat samenwerkt met Grando Tilburg. Over beide bedrijven zijn we zeer te spreken. De medewerker van Grando heeft goed en creatief met ons meegedacht om de ruinte optimaal te gebruiken. Het granieten blad mochten we gaan bekiken bij de leverancier in Tilburg. Bij levering wilden we liever een grotere boiler en dit werd op dezelfde dag nog geregeld. Top service! De medewerkers die de keuken geplaatst hebben en de afwerking netjes in orde hebben gemaakt, bleken vaklui. Prettige personen, die nauwkeurig en deskundig werken. Wij raden Grando zeker aan!
Reactie of foto toevoegen
“Top”
Door de groot op dinsdag 4 dec 2018 '18 | vestiging Bergambacht
Na een aantal keukenzaken bezocht te hebben was het een verademing om door Fred geholpen te worden. Geen gladde verkooppraatjes maar recht door zee en duidelijk advies. Het plaatsen van de keuken door Willem was super. Netjes, snel en ook nog gezellig! kan iedereen Grando Bergambacht aanraden
FOTO VAN DE GROOT
Hoekkeuken met groene achterwand
Reactie of foto toevoegen
“Aankoop badkamer”
Door H. Doorn op maandag 3 dec 2018 '18 | vestiging Heerhugowaard
Wij hebben een nieuwe badkamer gekocht.Bij het uitzoeken van tegels, meubel, spiegel en inrichting prima geholpen en de order gegund aan Grando Heerhugowaard. Bij aanvang van het werk bleek de gekozen spiegelkast geen handige keuze i.v.m. een schuin plafond, deze is zonder problemen geruild voor een vlakke spiegel, prima service. Op het eind van de verbouwing bleek het badkamermeubel beschadigd (transportschade) en moest worden geruild. Dit bleek na enige dagen niet goed mogelijk, de bestelde glanzende uitvoering kon niet meer worden geleverd. De keuze is toen veranderd in een matte uitvoering, die gelukkig wel leverbaar was. Gelukkig konden wij wel douchen, maar gebruik wastafel en spiegel was nog niet mogelijk. Na 5 weken kwam het badkamermeubel en kon de badkamer worden afgemonteerd. Hij is werkelijk schitterend geworden en wij zijn er zeer tevreden over, ook in het gebruik bevalt alles prima. De vakman die dit alles verbouwd heeft verdiend alle lof, hij heeft alles zeer precies en met veel overleg geheel naar onze wensen in orde gemaakt. Super. De heer en mevrouw Wiggers hebben werkelijk hun uiterste best gedaan om het probleem van het meubel goed op te lossen, echter de organisatie van Grando heeft hun niet geholpen om snel het beschadigde badkamermeubel te vervangen. Daarom is de score "goed" en niet "super" geworden.
Reactie of foto toevoegen
“Maatwerkblad”
Door Familie Bos op zondag 2 dec 2018 '18 | vestiging Wormerveer
Slechte ervaring, de keuken is niet naar wens opgeleverd, gedurende 8 maanden hebben we vele vervelende gesprekken gevoerd en het eindresultaat is niet naar tevredenheid. De standaarddelen zijn prima, maar tot een goed stuk maatwerk bleek Grando Wormerveer niet in staat.
Reactie of foto toevoegen
“Prima”
Door jagt op zaterdag 1 dec 2018 '18 | vestiging Heerhugowaard
Keuken gekocht in Heerhugowaard. Prima adviezen, tekeningen, offerte. Tussentijds ook diverse vragen gehad, ook fijn geholpen. Keukenplaatsen goed voorbereid, op tijd geleverd, mooi gemonteerd, en (tot dusver) goede after service. Aanrader en alhoewel we weinig ervaring met andere keukenzaken hebben lees en hoor je wel eens (heel) anders.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Martin op vrijdag 30 nov 2018 '18 | vestiging Middelburg
Ik heb er een keuken gekocht, maar zeer vriendelijk geholpen. Ook bij aflevering was ik zeer tevreden. Een aanrader om er een keuken of badkamer te kopen.
Reactie of foto toevoegen
“Complimenten”
Door Rob Stutterheim op vrijdag 30 nov 2018 '18 | vestiging Lelystad
Wij hebben een badkamer gekocht. Bij installatie bleken er toch bouwkundige problemen op te treden. Beide installateurs hebben deze uitstekend opgelost. Waren zeer klantvriendelijk en meerwerk was NIET aan de orde. Beide jongens zou ik zeer aanbevelen bij nieuwe klussen. Ook kwam Grando, ondanks de fysieke afstand Enschede Lelystad, zijn gemaakte afspraken nauwgezet na. Mijn complimenten.
Reactie of foto toevoegen
“Goed advies”
Door Anita op vrijdag 30 nov 2018 '18 | vestiging Hengelo OV
Keuken. Goed advies en alle afspraken klopten. Foutjes werden supersnel en top verholpen.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken netjes geplaatst”
Door Gerda Assen op vrijdag 30 nov 2018 '18 | vestiging Assen
Ik heb een keuken gekocht. Ben prima geholpen en hij is erg netjes geplaatst. Ben er blij mee.
Reactie of foto toevoegen
“Super tevreden”
Door karen de boer op vrijdag 30 nov 2018 '18 | vestiging Mijdrecht
super mooi keuken gekocht! we zijn erg goed geholpen. De adviseur nam de tijd om samen met ons een geweldige keuken te ontwerpen, die aan onze wensen voldeed en perfect in de ruimte past. De ervaring van de adviseur was erg fijn, en maakte dat hij met ons mee dacht en goede tips en mogelijkheden kon bieden. Ook na aankoop was het geen probleem om nog even voor advies te bellen of langs te komen in de winkel. Ook het inbouwen van de keuken werd zeer nauwkeurig en profesioneel gedaan. Wij zijn super tevreden en zouden iedereen aanraden hier een keuken te kopen! bedankt.
Reactie of foto toevoegen
“Vakkundig”
Door H Wezeman op vrijdag 30 nov 2018 '18 | vestiging Assen
Inmiddels twee keer een keuken en badkamer laten plaatsen door Grando. Leon die je vakkundig helpt. Hij denkt me in oplossingen. De zeer mooie 3D tekeningen zijn en lust voor het oog. En natuurlijk alle lof voor de vakkundigheid en nauwkeurigheid van de monteurs! Een aanrader!
FOTO VAN H WEZEMAN
Reactie of foto toevoegen
“Goed advies”
Door Riekje Altena op donderdag 29 nov 2018 '18 | vestiging Doetinchem
Ik heb een keuken gekocht. Bij het uitzoeken ben ik prima geholpen en kreeg ik ook goed advies. Thuis is er daarna nog prima alles door een medewerker van Grando opgemeten. Het duurde even voordat hij kwam maar toen er eenmaal met de sloop werd begonnen ging alles soepel in elkaar over. De verschillende vakmensen kenden elkaar en hadden ook goed overleg met elkaar. Ook gaven ze goed advies over bijvoorbeeld een extra stopcontact en over een kloof en plinten. Resultaat is een prachtige keuken waar alles klopt!
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige keuken”
Door Annette van Hirsel op donderdag 29 nov 2018 '18 | vestiging Middelburg
Nadat ik mijn badkamer heb laten verbouwen en met de service, installatie en de badkamer zelf erg in mijn nopjes ben, heb ik ook de keuken bij Grando gekocht. Samen hebben we een prachtige keuken gerealiseerd. De afbraak, opbouw en keukeninbouw alles uit 1 hand, wel zo makkelijk. Ik ben super tevreden met mijn prachtige keuken! Dankjewel Grando!
FOTO VAN ANNETTE VAN HIRSEL
Super tevreden met deze keuken
+ Toon extra foto van Annette van Hirsel
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden”
Door Gerda op dinsdag 27 nov 2018 '18 | vestiging Hengelo OV
wij hebben een badkamer gekocht. Er is tijdens koop en aflevering, afspraken veel teleurstelling geweest. ook de maatvoering en de afmetingen hebben veel problemen en aanpassingen gevraagd, die voorkomen hadden kunnen worden.
Reactie of foto toevoegen
“Zijn er erg blij mee”
Door Geurts op zaterdag 24 nov 2018 '18 | vestiging Uden
Keuken gekocht. Zijn er erg blij mee. Klantvriendelijkheid, kennis, goede service, op tijd geleverd en een TOP monteur. Alles bij elkaar een echter aanrader. Grando Uden Bedankt
Reactie of foto toevoegen
“Naar wens verlopen”
Door acvanasperen op vrijdag 23 nov 2018 '18 | vestiging Hazerswoude-Dorp
alles is na wens verlopen zou dit bedrijf zeker aanraden

Aanvulling ontvangen 24 november 2018: Een keuken gekocht. Is al geplaatst. Wij zijn dik tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Verliep goed”
Door Berkelaar op vrijdag 23 nov 2018 '18 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Wij hebben een keuken gekocht en zijn zeer tevreden over de vakkennis van het bedrijf. Hulp bij keuze was goed. Levering en montage verliep goed.
Reactie of foto toevoegen
“Prettig contact”
Door Nicole en Ron op vrijdag 23 nov 2018 '18 | vestiging Hoorn NH
Wij hebben een keuken gekocht bij Grando Hoorn. We werden zeer goed geholpen door Ramon. Hij dacht goed met ons mee en kwam met eigen ideeën, wat wij zeer prettig vonden. Contact over levering en plaatsing was erg goed.
FOTO VAN NICOLE EN RON
Geleverde keuken
Reactie of foto toevoegen
“Prima”
Door Marco van de Zande op vrijdag 23 nov 2018 '18 | vestiging Middelburg
Prima geholpen, goed advies. Alle afspraken zijn goed nagekomen.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer en keuken”
Door Elmie op vrijdag 23 nov 2018 '18 | vestiging Son
Goed bedrijf, erg mooie badkamer, de keuken weten we nog niet die komt volgende week. Goede service alleen jammer dat het voor ons duurder uit viel als gepland, dit kwam als een verrassing.
Reactie of foto toevoegen
“Als klant behandeld”
Door Eric Berkvens op vrijdag 23 nov 2018 '18 | vestiging Helmond
We hebben diverse keukenzaken bezocht maar nergens zo klantvriendelijk geholpen als bij Grando Helmond. Ze namen alle tijd en niks was teveel. We voelden ons niet alleen klant maar werden ook als klant behandeld. Prima advies en uitleg. Ook de snelle levering was een groot pluspunt voor ons. de plaatser (Jos) is een echte vakman. Op een paar ontbrekende legplanken is de plaatsing goed verlopen en wij zijn erg tevreden. Peter, bedankt voor alles. We gaan jullie zeker aanbevelen. Eic en Anja
Reactie of foto toevoegen
“Keuken gekocht”
Door Mark op woensdag 21 nov 2018 '18 | vestiging Hengelo OV
Wij zijn tijdens onze zoektocht voor een nieuwe keuken als eerst bij Grando binnengelopen. We werden hier erg fijn geholpen en er werd direct al met ons meegedacht en getekend. Dit was allemaal vrijblijvend, iets wat wij bij andere zaken niet zo hebben ervaren in het verleden. Het beschikbare budget werd serieus genomen waardoor we snel tot een akkoord konden komen. De levering ging perfect en het montagebedrijf heeft uiteindelijk zeer mooi werk afgeleverd zonder enig restpunt.
Reactie of foto toevoegen
“Een echte aanrader”
Door C. Weeda op dinsdag 20 nov 2018 '18 | vestiging Lelystad
Grando Lelystad bezocht na het lezen van positieve recenties op het internet voor aanschaf van een nieuwe keuken. Heel prettig geholpen zonder overhaaste beslissingen te moeten nemen. Gisteren is de keuken geplaatst en het is een prachtig resultaat geworden! Helemaal top! Grando Lelystad, een echte aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Prettig”
Door A. Visser-van den Dool op dinsdag 20 nov 2018 '18 | vestiging Bergambacht
Ik heb een keuken gekocht en ben goed geholpen/geadviseerd. Vooral de korte lijntjes zijn erg prettig.

Aanvulling ontvangen 20 november 2018: Mijn keuken is geplaatst en is prima bevallen!
Reactie of foto toevoegen
“Topkwaliteit”
Door Kim op maandag 19 nov 2018 '18 | vestiging Uden
Badkamer gekocht bij Grando. Samen met de adviseur tot onze droom badkamer gekomen. Goed advies en netjes afgeleverd. Daarom ook de keuken samengesteld met een adviseur en laten plaatsen door Grando. Top kwaliteit en heel vriendelijke personeel.
Reactie of foto toevoegen
“Showroomkeuken”
Door steven op zondag 18 nov 2018 '18 | vestiging Naaldwijk
Wij hebben een showroomkeuken gekocht bij Grando Naaldwijk. We zijn door Angie van Leeuwen super geholpen; persoonlijk en professioneel. Volop passie bovendien! Afspraken zijn goed nagekomen en er werd goed meegedacht op alle vlakken. De keuken is net geïnstalleerd, nog niet alle apparaten getest maar dat zal ongetwijfeld goed komen!
FOTO VAN STEVEN
Reactie of foto toevoegen
“Aanraden”
Door Frans Plaggenborg op zondag 18 nov 2018 '18 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Koop badkamer. Zeer goed geadviseerd en zeer vakkundig geïnstalleerd. Goede nazorg. Kan Grando Hoogvliet zeker aanraden
FOTO VAN FRANS PLAGGENBORG
Badkamertafel met spiegel
Reactie of foto toevoegen
“Zeer prettige contacten”
Door P.Porsul op zaterdag 17 nov 2018 '18 | vestiging Bergambacht
Badkamer gekocht.overwegingen hiervoor waren de zeer prettige contacten en ook de deskundigheid van de heer Kreukniet.Inmiddels is de badkamer opgeleverd. Het resultaat heeft ons ook doen besluiten een nieuwe keuken hier aan te schaffen. Wij kunnen iedereen adviseren met deze firma in zee te gaan.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken gekocht”
Door Julia Wattel op zaterdag 17 nov 2018 '18 | vestiging Middelburg
Keuken gekocht. Zaken zijn uitgevoerd volgens afspraken. Perfecte montage met grote kennis geplaatst!
Reactie of foto toevoegen
“Heel goed geholpen”
Door Bert op zaterdag 17 nov 2018 '18 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Wij hebben een keuken gekocht -mooie showroom -heel goed geholpen -aanpassingen allemaal geen probleem -geen zorgen

Aanvulling ontvangen 22 november 2018: De aankoop is al geleverd en in goede orde ontvangen.
Reactie of foto toevoegen
“Geleverde keuken”
Door Fam. Bijkerk op vrijdag 16 nov 2018 '18 | vestiging Hengelo OV
We zijn vriendelijk geholpen en door het 3D-theater konden we na enige twijfel toch een goede keuze maken. Nu kunnen we genieten van onze super mooie keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Super”
Door Familie de Bruijn op vrijdag 16 nov 2018 '18 | vestiging Rotterdam
Wij hebben bij Grando op Rotterdam Alexandrium een luxe keuken, twee badkamers en een toilet voor onze nieuwe woning gekocht. Het hele proces van ons eerste bezoek in de showroom tot aan de montage van de spullen was goed. Waar we erg over te spreken zijn, is de service. Deze is gewoon top. Er wordt naar ons geluisterd, er wordt meegedacht en alles is voor ons verzorgd. Ik zou dit filiaal aan iedereen aanbevelen. Heel veel dank aan Murat en zijn collega's voor alle hulp! Super!
Reactie of foto toevoegen
“Aanbeveling”
Door Mw. J.van Aert op vrijdag 16 nov 2018 '18 | vestiging Breda
Wij hebben een badkamer gekocht en zijn prima geholpen. Goede informatie over de mogelijkheden. Prima service, klantvriendelijk. Dankzij Grando Breda hebben wij nu een super mooie badkamer. Wij kunnen Grando zeker aanbevelen voor een nieuwe keuken of badkamer.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Familie werksma op vrijdag 16 nov 2018 '18 | vestiging Groningen
We zijn zeer goed geholpen bij het uitkiezen van onze nieuwe keuken. Ook toen we zeiden dat we het reeds bestaande ontwerp compleet wilden veranderen was dat geen probleem. De levering was keurig en de montage is goed uitgevoerd. We kwamen ee nastukje plint tekort onder het fornuis maar dit is goed opgepakt door de vestiging. Wij zijn zeer tevreden met de service van Grando en onze droomkeuken.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamervergroting”
Door barry van tiel op vrijdag 16 nov 2018 '18 | vestiging Assen
ik heb de badkamer laten afbreken en met een meter vergroot, Henri heeft het
super goed gedaan ,en zeer netjes zijn werk gedaan, alles afgevoerd en iedere dag de rommel opgeruimd.
Reactie of foto toevoegen
“Goed bereikbaar”
Door Peter Erhardt op woensdag 14 nov 2018 '18 | vestiging Rotterdam
2 badkamers en een toilet. Onze wensen zijn perfect vertaald naar een ontwerp. Belofte was prima service tijdens het uitvoeren. Nou dat is zeker waargemaakt. Umit was goed bereikbaar en is meerdere keren langs geweest om te polsen of alles naar wens verliep. Ingehuurde krachten hebben ook te plaatsen meegedacht om de tekening te vertalen naar werkelijkheid. Kleine zaken zoals lichtknopjes iets verplaatsen en koofjes net iets groter maken, zodat het geheel er beter uitzag.In geheel de verwachting overtroffen vanaf de eerste tekening tot de installatie en nazorg. Ook met kleine service meldingen wordt ie goed geholpen. Eigenlijk spijt dat we de keuken ergens anders gekocht hebben. Het wordt moeilijk deze ervaring te overtreffen.
Reactie of foto toevoegen
“Super geholopen”
Door B.d.Koning op dinsdag 13 nov 2018 '18 | vestiging Uden
Gekocht in Uden. Super geholpen bij de aankoop. Echte aanrader voor ieder.
Reactie of foto toevoegen
“Goed meegedacht”
Door Linda & Henrie Been op zondag 11 nov 2018 '18 | vestiging Barendrecht
Wij kochten een keuken en een badkamer, er is steeds met ons meegedacht en vervolgens alles netjes aangelegd en geplaatst door de aannemer, in ons geval Fa.Kamsteeg uit Ridderkerk. En toen alles klaar was kregen we nog een heerlijk 3-gangen diner aangeboden in Bij de Bruin in Rotterdam. Een aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe keuken”
Door Bart Commandeur op zondag 11 nov 2018 '18 | vestiging Hoorn NH
Goede service van A tot Z. Zeer blij met de nieuwe keuken!
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Adresgegevens Grando Keukens & Bad
Website: www.grando.nl
aAlmelo (36 ervaringen), Woonboulevard 24, 7606 JA Almelo, tel 0546 - 85 13 04
bAmersfoort (45 ervaringen), Euroweg 93, 3825 HB Amersfoort, tel 033 - 494 61 70
cAssen (25 ervaringen), Borgstee 10B, 9403 TV Assen, tel 0592 - 74 90 09
dBarendrecht (18 ervaringen), Van 't Hoffstraat 18, 2991 XP Barendrecht, tel 0180 - 72 6 802
eBergambacht (29 ervaringen), Transportstraat 28, 2861 DZ Bergambacht, tel 0182 - 35 23 31
fBreda (61 ervaringen), Kruisvoort 68, 4814 RZ Breda, tel 076 - 531 95 26
gDelft (25 ervaringen), Schieweg 3, 2627 AN Delft, tel 015 - 261 19 94
hDen Helder (10 ervaringen), Ravelijncenter 29, 1785 LX Den Helder, tel 0223 - 66 86 80
iDoetinchem (15 ervaringen), Nijverheidsweg 12, 7005 BJ Doetinchem, tel 0314 - 36 86 30
jEmmen (31 ervaringen), Cornelis Houtmanstraat 41, 7825 VH Emmen, tel 0591 - 64 67 00
kEnschede (7 ervaringen), Hendrik ter Kuilestraat 175, 7547 SK Enschede, tel 053 - 431 81 41
lEpe (22 ervaringen), Hoofdstraat 118, 8162 AN Epe, tel 0578 - 62 08 84
mGroningen (23 ervaringen), Hoendiep 97B, 9718 TE Groningen, tel 050 - 318 14 11
nHazerswoude-Dorp (95 ervaringen), Frankrijklaan 4, 2391 PX Hazerswoude-Dorp, tel 0172 - 23 63 23
oHeerenveen (13 ervaringen), Beurtschip 37, 8447 CL Heerenveen, tel 0513 - 65 05 35
pHeerhugowaard (21 ervaringen), H.P. Berlageweg 7, 1703 DG Heerhugowaard, tel 072 - 574 42 07
qHelmond (19 ervaringen), Engelseweg 202, 5705 AJ Helmond, tel 0492 - 54 55 35
rHengelo OV (45 ervaringen), Holtersweg 17, 7556 BS Hengelo, tel 074 - 291 91 37
sHilversum (40 ervaringen), 2e Loswal 1, 1216 BC Hilversum, tel 035 - 621 91 29
tHoofddorp (72 ervaringen), Kruisweg 771-773, 2132 NG Hoofddorp, tel 020 - 446 01 12
uHoogvliet Rotterdam (74 ervaringen), Nieuwe Langeweg 41, 3194 DC Hoogvliet, tel 010 - 490 44 70
vHoorn NH (84 ervaringen), De Factorij 55, 1689 AK Zwaag, tel 0229 - 23 03 33
wLelystad (12 ervaringen), Zuiderpoort 23, 8239 AB Lelystad, tel 0320 - 26 81 88
xMiddelburg (69 ervaringen), Mortiereboulevard 42, 4336 RA Middelburg, tel 0118 - 72 49 05
yMijdrecht (15 ervaringen), Industrieweg 38g, 3641 RM Mijdrecht, tel 0297 - 25 04 94
zNaaldwijk (63 ervaringen), Hovenierstraat 127, 2671 DB Naaldwijk, tel 0174 - 62 37 63
a1Purmerend (14 ervaringen), Edisonweg 17, 1446 TM Purmerend, tel 0299 - 22 35 80
b1Rotterdam (52 ervaringen), Watermanweg 33, 3067 GA Rotterdam, tel 010 - 479 31 85
c1Son (85 ervaringen), Ekkersrijt 4084, 5692 DA Son, tel 0499 - 49 17 92
d1Tilburg (43 ervaringen), Hestiastraat 2, 5047 VA Tilburg , tel 013 - 571 11 80
e1Uden (53 ervaringen), Vluchtoord 39, 5406 XP Uden, tel 0413 - 26 20 93
f1Utrecht (63 ervaringen), Kaap de Goede Hooplaan 100a, 3526 AR Utrecht, tel 030 - 288 92 72
g1Wormerveer (22 ervaringen), Samsonweg 5B, 1521 RA Wormerveer, tel 075 - 646 11 70
h1Zaandam (46 ervaringen), Pieter Ghijsenlaan 15, 1506 PW Zaandam, tel 075 - 614 75 83
i1Zevenbergen (55 ervaringen), Blokweg 7a, 4761 RA Zevenbergen, tel 0168 - 37 37 00
j1Zwolle , Marsweg 33, 8013 PE Zwolle, tel 038 - 720 08 68
Kaart
Website
Overzichtpagina's
Meer bedrijven
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.