Feedback
8,5

Grando Keukens & Bad

Website: www.grando.nl
Ervaringen
Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze
Website
www.grando.nl
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Grando Keukens & Bad
Grando staat voor betaalbaar keuken- en badkamerdesign
Bij Grando wordt over elke keuken en badkamer tot in detail nagedacht, samen met u. Gebruiksgemak, persoonlijke wensen en genieten staan voorop. Of u nu op zoek bent naar een landelijk moderne keuken of sfeervolle badkamer, bij Grando bent u aan het juiste adres.

Zoektocht naar uw droomkeuken en/of -badkamer
Onze adviseurs horen graag wat uw wensen zijn. Het begint met een passend advies op maat, verwerkt in een realistische 3D tekening. Samen met u komen we tot een ontwerp dat perfect bij u past. Wij nemen het werk van A tot Z uit handen, indien u dit wenst. Wij bieden een luisterend oor en monteren uw keuken en/of badkamer vakkundig.


Laat u inspireren en adviseren
Ons inspiratie magazine boek staat boordevol nuttige informatie die u helpt in de zoektocht naar uw nieuwe keuken en/of -badkamer. U kunt het gratis aanvragen via: www.grando.nl/keukens/inspiratieboek.

Showrooms
Bezoek een van onze prachtige showrooms en u zult versteld staan van de vele mogelijkheden en variaties die op keuken- en sanitairgebied te vinden zijn. Bekijk onze website voor de dichtstbijzijnde Grando vestiging bij u in de buurt: www.grando.nl/vestigingen.
Meer informatie over Grando Keukens & Bad
Grando inspiratatieboek: www.grando.nl/keukens/inspiratieboek
Grando showrooms: www.grando.nl/vestigingen
Ervaringen
Er zijn 1692 ervaringen over Grando Keukens & Bad. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren834 ervaringen
4 sterren638 ervaringen
3 sterren54 ervaringen
2 sterren48 ervaringen
1 ster100 ervaringen

Per vestiging:
“Van alles verkeerd gegaan”
Door Fam. Happel op woensdag 17 apr 2019 '19 | vestiging Hengelo OV
Grando waarom doen jullie dit klanten aan? Vriendelijke en meedenkende Grando franchise ondernemers. Materialen voor onze nieuwe badkamer 31-12-2017 besteld bij Grando Hengelo. Bewust gekozen voor het laten plaatsen van de badkamer door een kleine zelfstandige, iemand waarmee goede afspraken te maken waren en in het bezit van twee 'rechter' handen. Vier weken gepland voor de badkamer verbouwing en vier weken onderdak gevonden in bungalowpark. De door ons uitgezochte tegels zaten niet in het pakket van Grando, deze zouden we daarom elders kopen. Tijdens de prijsonderhandeling gaven ze aan een goede deal te kunnen aanbieden als we de tegels toch via Grando zouden laten leveren. Prima plan. Helaas is in het vervolg traject vrijwel alles misgegaan en hebben ze zelfs aangegeven 'Het lijkt wel of er niets in één keer goed mag gaan'. De belangrijkste items:
• Week 52: akkoord orderbevestiging voor alle badkamermaterialen. Levertijd 6-8 weken
• Week 11: start verbouwing. Levering materialen zonder tegels, zonder douche unit en met verkeerde radiator
• Week 14: levering tegels >> nog maar 2 dagen om totale badkamer te tegelen en alles te monteren. Grando tevergeefs gevraagd om een vakman te leveren om deze klus af te maken.
• Week 19: Grando kan eindelijk douche unit leveren (90-90 cm, maar volgens Grando 'maatwerk') > deze hebben wij geannuleerd, we waren er helemaal klaar mee. I.p.v. de betaalde € 1925 kunnen we de inkoopprijs van € 745 terugkrijgen uit 'coulance'. Schandalig!

Gevolgen: Onze aannemer heeft in de avonduren en weekenden onze badkamer afgemaakt. De planning voor alle andere leveranciers (o.a. schilder en leveranciers vloerbedekking, bed) moest worden uitgesteld.

'Grando gaat altijd voor een 100% tevreden klant'. Helaas hebben wij hele andere ervaringen.
Reactie of foto toevoegen
“Te late leveringen”
Door Mieke van Gog op vrijdag 8 mrt 2019 '19 | vestiging Son
We hebben een badkamer en keuken gekocht. De badkameronderdelen werden 7 weken te laat geleverd nadat we begin december de order plaatsten. Bij navraag kregen wij: We leveren niet eerder punt uit! De keuken is zelfs nu nog niet volledig; het keukenblad komt pas over vier weken, twee maanden na beloofde levertijd. Hoe bizar!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goede ervaring”
Door M. Tielen op vrijdag 29 jun 2018 '18 | vestiging Utrecht
Zeer goede ervaring met Grando Utrecht. Goed geadviseerd, veel aandacht, snelle levertijd en goede montage.
FOTO VAN M TIELEN
Reactie of foto toevoegen
“Bijzonder goed geholpen”
Door Mylène op donderdag 14 jun 2018 '18 | vestiging Barendrecht
Wij hebben een keuken gekocht bij Evert Rop en zijn bijzonder goed geholpen. Zijn advies was zeer prettig en professioneel. Ongevraagd kwam hij met slimme en besparende ideeën. De levertijd was normaal en de monteur keurig en correct. Ontstane onverwachte situaties werden meteen en adequaat opgelost
Reactie of foto toevoegen
“Keurig”
Door M. Leppens op zaterdag 28 okt 2017 '17 | vestiging Breda
keurig geholpen, er werd ruim tijd genomen om het ontwerp samen te stellen en we konden onze wensen goed kwijt ook werd meegedacht in het budget. Er werd voldaan aan de verwachte levertijd, en montage foutje werd kosteloos hersteld.
Reactie of foto toevoegen
“Aankoop keuken”
Door Ellie van Tol op maandag 9 okt 2017 '17 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Goed advies, luisteren naar wensen,afspraken van levertijd en plaatsen goed nagekomen.
Reactie of foto toevoegen
“Goede keuze”
Door George Postel op vrijdag 18 aug 2017 '17 | vestiging Hoorn NH
Wij zijn uiterst vriendelijk en vakkundig geholpen bij het kiezen van onze keuken. Ook de levertijd en datum van plaatsing klopte prima, waardoor er volgens planning door gegaan kon worden met de andere werkzaamheden. We zijn nu drie weken verder en kan alleen maar zeggen dat wij een goede keus hebben gemaakt door voor Grando te kiezen.
FOTO VAN GEORGE POSTEL
Keuken met betegelde achterwand
Reactie of foto toevoegen
“Aanrechtblad”
Door J J MEIJER op zondag 13 aug 2017 '17 | vestiging Zaandam
Wij bestelde in maart een aanrechtblad.Levertijd zou ongeveer 3 weken zijn.Na zes weken zou het geplaats worden.de man die het uitvoerde heeft het verkeerd gezaagd 12 mei opnieuw opgemeten zou een spoedje worden. alle keren zelf erachter gegaan kregen nooit bericht of mail van Grando. Er kwam na ongeveer 5 weken weer iemand. Kleur verschil en dikte verschil. Weer een spoedje zelf weer gebeld, de mevr. die aan telefoon kwam heeft ons voor het eerst in die maanden correct geholpen. Dus na 5 maanden is het blad goed .Wat ons het meeste stoort is dat ze nooit iets van zich hebben laten horen laat staan excuses.Dus u begrijpt voor ons nooit meer Grando.
Reactie of foto toevoegen
“Weinig contact met verkopers”
Door Ludo Guns op donderdag 11 mei 2017 '17 | vestiging Breda
De ervaring was zeer goed te noemen tot het moment dat de handtekening gezet was. Hierna bleken levertijden langer dan geschetst en hebben we op een enkel (zelf geïnitieerd) contact niets meer gehoord van de verkoper(s)
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door BA lindeboom op vrijdag 31 mrt 2017 '17 | vestiging Zaandam
Prima, goed geholpen. Deskundige monteur. Door de ingekorte levertijd van ons huis heeft grando Zaandam er alles aan gedaan om de keuken op tijd te leveren. Dit is op enkele dagen na gelukt. Keuken is perfect geplaatst. 1 passtuk moest opnieuw besteld worden om dat het aanrechtblad iets ingekort moest worden.
FOTO VAN BA LINDEBOOM
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Alles klopt”
Door R, holt op vrijdag 24 feb 2017 '17 | vestiging Zaandam
Alles klopt , levertijd prima op tijd ,1 deurtje en plintje beschadigd gezien door monteur zelf , word nageleverd en geplaatst , prima winkel , keuken in 1 dag geplaatst afgekit alles aangesloten dus alles meteen te gebruiken.
Reactie of foto toevoegen
“Prima gegaan”
Door Sommers op dinsdag 17 jan 2017 '17 | vestiging Uden
Alles prima gegaan. In de winkel geholpen door iemand die precies begreep wat wij wilde. Ook de levertijd was zoals afgesproken. 2 deurtjes waren niet helemaal goed maar daarvoor werden meteen nieuwe besteld.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer vriendelijk”
Door Anja op vrijdag 6 jan 2017 '17 | vestiging Delft
Zeer Vriendelijk personeel staan voor je klaar en denken met je mee. Genoeg keuze met zeer veel mogelijkheden en aantrekkelijke prijzen. Levertijd is snel. Monteurs zijn zeer netjes en ook meedenkende.
Reactie of foto toevoegen
“2e keuken van Grando”
Door Stephan op dinsdag 24 mei 2016 '16 | vestiging Son
Nette goed verzorgde showroom. Door drukte geholpen door de eigenaar. Goede service zonder te pushen. Het was prettig zaken doen. Levertijd netjes nagekomen. After sales ook goed verlopen. Nu wederom (2e keuken) tevreden over Grando.
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden”
Door Fam Groot op zondag 17 apr 2016 '16 | vestiging Mijdrecht
Goed advies door vriendelijk personeel. Showroom met voldoende keuze mogelijkheden. Wijzigingen op order goed doorgevoerd en duidelijke orderbevestiging. Ook de facturatie was in orde. Levertijd prima en de levering is goed verlopen door aardige chauffeurs
Reactie of foto toevoegen
“Goed advies gehad”
Door Guido Voet op zaterdag 12 mrt 2016 '16 | vestiging Breda
De levertijd was erg goed, zeer snel zelfs. Er was een manco dat was jammer. Onze manco werd slecht gecommuniceerd en ik zou nooit meer 100 % vooraf betalen. Wel hadden wij een bijzonder goede adviseuse.
Reactie of foto toevoegen
“Ervaring”
Door MR op maandag 16 nov 2015 '15 | vestiging Hengelo OV
Levertijd precies volgens plan, perfect. Montage keuken ook grotendeels volgens plan. Hierover niets dan lof. Echter geld binnen = geen prio meer voor de klant en wel om het volgende:

1. Afzuigkap kapot na installatie: mij lukt in 15 minuten wat Grando in anderhalve week niet kan: een afspraak maken met een monteur van Bauknecht. Waarom? Omdat er geen prio aan wordt gegeven, alleen een servicemelding inschieten, je moet bellen!

2. Nalevering plinten: Ook hier moest ik zelf achteraan bellen: de plinten waren TOEVALLIG net binnen gekomen die ochtend. Ook zelf de monteur maar weer gebeld.

Minpunten zijn dan:
- vriendelijkheid adviseur
- service naderhand (geld binnen = geen prio meer naar de klant toe)
REACTIE VAN GRANDO RETAIL
Beste, Erg bedankt voor het delen van uw ervaring. Dankzij uw feedback kan Grando Hengelo de service verder verbeteren. Vanuit het hoofdkantoor zullen we bovenstaand bericht daarom ook zeker bespreekbaar maken en kijken hoe we dit in de toekomst kunnen verbeteren. Nogmaals erg bedankt voor het geven van uw mening. Vriendelijke groet, Grando Keukens & Bad
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden klant”
Door Nellie Geluk op dinsdag 25 jun 2019 '19 | vestiging Groningen
Prima geholpen bij Grando. Bij eerste bezoek meteen keuzes kunnen maken. Levering en plaatsing van de keuken verliep goed. We zijn heel tevreden klanten!
Reactie of foto toevoegen
“Keuken en badkameronderdelen”
Door Nel Voskuilen op maandag 24 jun 2019 '19 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Keuken, douchewand en badkamerkast gekocht. Zeer te spreken over de kwaliteit en de mensen.

Aanvulling ontvangen 24 juni 2019: In maart 2019 gemonteerd en bevalt prima.
Reactie of foto toevoegen
“Super gegaan”
Door Hashemy op zondag 23 jun 2019 '19 | vestiging Doetinchem
Wij hebben een keuken inclusief inbouwapparatuur gekocht. De begeleiding was gedurende de koop, de montage en de afronding super.
FOTO VAN HASHEMY
Keuken inclusief apparatuur
Reactie of foto toevoegen
“Super gegaan”
Door Mark hillen en Marise van montfoort op zaterdag 22 jun 2019 '19 | vestiging Utrecht
ik heb een keuken aangeschaft . Het bedrijf is echt super , met namen de de persoonlijk en betrokkenheid en het plezier waar de mensen verkopers je te woord staan en adviseren over hoe en wat en je niet iets aansmeren , ze denken mee , en dat is echt een super iets , en dit geld ook zeker voor de monteurs die de keuken kwamen plaatsen , echt top
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Michella op zaterdag 22 jun 2019 '19 | vestiging Tilburg
We hebben een keuken bij Grando gekocht en we zijn echt heel tevreden met het resultaat! Herman heeft goed naar onze wensen geluisterd!! Ik zal zeker aan mijn vrienden Grando aanraden! We zijn ook erg tevreden met de monteurs (professioneel en flexibel).
Reactie of foto toevoegen
“Supernetjes”
Door Danielle van de Weerd op zaterdag 22 jun 2019 '19 | vestiging Doetinchem
Wij hebben een keuken gekocht bij Grando Doetinchem. Geneviève heeft ons uitstekend en binnen ons budget geholpen met het ontwerp. Ze heeft goed met ons meegedacht en wij zijn ontzettend blij met het resultaat. De vestiging in Doetinchem is een gemoedelijke vestiging met zeer vriendelijke medewerkers. Het assortiment is overzichtelijk, de aflevering was supernetjes en de monteur heeft goed werk afgeleverd.
Reactie of foto toevoegen
“4e keuken”
Door Karel Koopman op zaterdag 22 jun 2019 '19 | vestiging Lelystad
de 4e keuken voor ons gezin gekocht in Lelystad

Reactie ontvangen 24 juni 2019: Gemonteerd zeer naar onze tevredenheid.
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe keuken”
Door J.G. van der Beek op vrijdag 21 jun 2019 '19 | vestiging Epe
Wij hebben een nieuwe keuken gekocht. Goed meegedacht en een aantal opties aangedragen. De verkoper oordeelde vooral niet maar adviseerde wel met goede argumenten. Ook de service na plaatsing is bijzonder goed, wordt direct gereageerd en gehandeld op wensen en onvolkomenheden.
Reactie of foto toevoegen
“Geweldig”
Door Gezinus Dekker op donderdag 20 jun 2019 '19 | vestiging Son
Badkamer. Advies (Grando Sander vd Herwijnen) en praktische uitvoering (Thijs Verhagen en alle bouwers) geweldig om mee te werken!
Reactie of foto toevoegen
“Vernieuwing aanrechtblad”
Door Karel Preitschopf op woensdag 19 jun 2019 '19 | vestiging Hoorn NH
wij hebben ons aanrechtblad na 21 jaar vernieuwt en een grotere spoelbak met quooker laten plaatsen.In 1 dag was onze keuken weer als nieuw. Dankzij een monteur die zijn vak verstaat!
Reactie of foto toevoegen
“Aanrader”
Door G.J. Prijt op woensdag 19 jun 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Ik heb bij Grando Keuken en Bad in Amersfoort een nieuwe badkamer gekocht. Het werd tijd dat ik niet meer in bad wilde gaan douchen maar in een ruime inloopdouche. Ik kwam in de winkel van Grando Keukens en Bad in Amersfoort. Ik werd daar hartelijk ontvangen. Na wat rond te hebben gekeken heb ik besloten om hier een nieuwe badkamer te kopen. Ben hierbij goed begeleid door Grando keukens en Bad. Heb mijn wensen kenbaar gemaakt en op basis daarvan hebben zij mijn badkamer ontworpen. Zelf kon ik aangeven wanneer ik deze geïnstalleerd wilde hebben. Er kon zeer snel geleverd worden. Een afspraak was zo gemaakt. Tijdens de verbouw van mijn nieuwe badkamer liep ik tegen enkele dingen die niet helemaal volgens plan gingen. Deze problemen werden zeer vakkundig opgelost door de medewerkers van Grando Keuken en Bad Amersfoort. Nu douche ik in een ruime inloop douche met regenshower. Gewoon fantastisch!! Ik zou iedereen deze zaak willen aanraden.
FOTO VAN G.J. PRIJT
Deel badkamer
Reactie of foto toevoegen
“Netjes”
Door Elly op woensdag 19 jun 2019 '19 | vestiging Wormerveer
Keuken voor nieuwbouw woning. De verkoper heeft optimaal meegedacht. Meerdere keren tekeningen aangepast voor nieuwe ideeën en wensen. Zelfs een week voor plaatsen nog aanpassingen mogelijk. Het plaatsen zelf is ook netjes en vakkundige uitgevoerd.
Reactie of foto toevoegen
“Resultaat mag er zijn”
Door Bas van den Berg op woensdag 19 jun 2019 '19 | vestiging Hoorn NH
Wij hebben een keuken gekocht, die half april geplaatst is. Gelijktijdig hebben we via Grando de wanden laten stuken en vloertegels laten leggen. De werkzaamheden werden prima gepland en gecoördineerd door de adviseur van Grando. Verbeterpuntje is om tijdens de doorlooptijd (3 weken) contact te houden met de klant en te in formeren of alles naar wens verloopt. Verder zijn we prima geadviseerd en is er meegedacht. Het uiteindelijke resultaat mag er zijn: een prachtige functionele keuken, waar we elke dag met plezier gebruik van maken.
FOTO VAN BAS VAN DEN BERG
Functionele keuken
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer zelf geplaatst”
Door Marieke op dinsdag 18 jun 2019 '19 | vestiging Uden
Wij hebben een badkamer gekocht en zelf geplaatst. We zijn prima en vriendelijk geholpen met de aankoop. Tijdens het installeren goed bereikbaar voor vragen en wat over was, bijv. tegels, hebben we kunnen teruggeven. Misschien iets duurder maar we hebben geen klachten
Reactie of foto toevoegen
“Zeker aan te bevelen”
Door Axelle op zondag 16 jun 2019 '19 | vestiging Hilversum
De ervaring met Grando-keuken was zeer bevredigend. Van begin tot eind heeft het team goed werk afgeleverd. Tijdens de werkzaamheden moesten er veranderingen worden aangebracht, maar deze werden opnieuw ingekaderd met zeer goed advies. We zijn erg blij met onze keuken en badkamers. Het team was warm, behulpzaam en meegaand. Grando Kitchen is zeker aan te bevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Badkameraankoop”
Door Jack en Corrie Verheijden op zondag 16 jun 2019 '19 | vestiging Bergambacht
Badkamer gekocht en laten installeren, vooraf 2x geweest om alle wensen door te spreken, geweldig geholpen en een goed luisterend oor, daarna door Netto Montage uit Gouda geïnstalleerd, alles liep op rolletjes, ook deze had een luisterend oor en heeft alle wensen uitgevoerd, zelfs na werktijd wordt er overleg gepleegd en wij zullen zeker als er een nieuwe keuken zou moeten komen voor dit bedrijf kiezen. Het is zeker een aanrader, vooral mbt installatie, alles wordt geregeld, je hoeft zelf nergens naar om te kijken.
FOTO VAN JACK EN CORRIE VERHEIJDEN
Resultaat toilet
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door Berrie Groenland op zondag 16 jun 2019 '19 | vestiging Tilburg
Een keuken gekocht zeer goed geholpen verkoper dacht goed mee we hebben de keuken zelf geplaatst en tijdens dit proces ook nog goed geholpen door de verkoper.
Zeker aan te raden
FOTO VAN BERRIE GROENLAND
Deel van geplaatste keuken
Reactie of foto toevoegen
“Fijn bedrijf”
Door N Steenman op zaterdag 15 jun 2019 '19 | vestiging Naaldwijk
Wij hebben een keuken gekocht, enorm tevreden en service is top. Veel ideeën aangedragen en tot een mooi resultaat gekomen. Kortom een fijn bedrijf met veel kennis.
FOTO VAN N STEENMAN
Apparatenwand
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt”
Door Riko Chet op vrijdag 14 jun 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Wij hebben een prachtige nieuwe keuken en badkamer aangeschaft na een zeer prettig gesprek met dhr. Umit Isik. Hij heeft ons zeer professioneel en geduldig begeleid en onze wensen aangehoord. Dankzij zijn kundige meedenken hebben we extra veel handigheidjes in onze keuken kunnen creëren en de badkamer met frisse, nieuwe ideeën aangepast. De eigenaar van deze mooie zaak, dhr. Dinesh Birtantie, heeft daarbij persoonlijk het verloop van het montageproces gemonitord en waar nodig bijgestuurd. De montage is daarom tot onze volle tevredenheid uitgevoerd. Klasse werk van dit team. Erg bedankt voor de service!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door vd Kasteele op vrijdag 14 jun 2019 '19 | vestiging Breda
Naar volle tevredenheid een badkamer en keuken gekocht. Zeer vriendelijk geholpen door alle collega's die daar werkzaam zijn. Goed rekening gehouden met de persoonlijke wensen ! Wij zijn zeer tevreden.

Eerdere review van 14 mei 2018: Onlangs hier onze keuken gekocht. Vanaf de bestelling tot aan de levering was alles dan ook perfect geregeld !
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Arnold & Marian Hageman op vrijdag 14 jun 2019 '19 | vestiging Doetinchem
Wij hebben een keuken bij Grando in Doetinchem uitgezocht/gekocht en we zijn daar erg klantvriendelijk ontvangen.Coen Poulus is erg ervaren, denkt met je mee en voorziet je van goed advies. Inmiddels is de keuken geplaatst en wij zijn er erg tevreden over. Er zijn nog wat restpuntjes, maar wij hebben er het volste vertrouwen in dat ook die goed afgehandeld zullen worden.
FOTO VAN ARNOLD & MARIAN HAGEMAN
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Ga zo door”
Door Liesbeth op vrijdag 14 jun 2019 '19 | vestiging Zaandam
Keuken...fijn geholpen en we zijn nog steeds helemaal blij met onze gave mooie keuken! Personeel allemaal heel vriendelijk en goed geïnformeerd en geluisterd naar onze wensen...het inbouwen van de keuken ging ook top!!en als ik vragen heb of wat te klagen word er geluisterd en gezocht naar een oplossing. Al met al dik tevreden dus! Ga zo door!
FOTO VAN LIESBETH
Keuken met visgraatvloer
Reactie of foto toevoegen
“Fantastische ervaring”
Door Menno Bos op vrijdag 14 jun 2019 '19 | vestiging Almelo
We hebben bij Grando Almelo een badkamer gekocht incl. verwijderen van de bestaande en montage van de nieuwe badkamer. Al tijdens het eerste bezoek werden we uitstekend geholpen door Jan Wolterink, hij bracht door zijn ervaring nieuwe ideeen in. Na thuiskomst hebben we het ontwerp bestudeerd en ontstonden er toch nog een aantal wijzigingen, dit was geen probleem. Het werd ons al snel duidelijk dat Jan zeer klantgericht is en meedenkt om de ideale oplossing voor de klant te vinden. Afspraak gemaakt om per 1 april (geen grap!) met de verbouwing te beginnen. Bij het naderen van deze datum leek het even alsof dit niet ging lukken daar de werkzaamheden van een installateur ergens anders compleet uitliepen. Na overleg met Jan is er een andere installateur gekomen, deze heeft alle werkzaamheden (incl. het verwijderen van alle oude tegels, water- en afvoerleidingen) perfect en binnen de verwachte tijd uitgevoerd. Kortom: fantastische ervaring en ik kan Grando Almelo (Jan Wolterink) bij iedereen aanraden.
Reactie of foto toevoegen
“Landelijke keuken”
Door Anita Wiersma op donderdag 13 jun 2019 '19 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Landelijke keuken gekocht, super geholpen super service! Echt een aanrader dit bedrijf!

Aanvulling ontvangen 14 juni 2019: De keuken is al geplaatst. Is prima verlopen.
Reactie of foto toevoegen
“Van a tot z geregeld”
Door Van Welt op donderdag 13 jun 2019 '19 | vestiging Assen
Bij Grando Assen wordt je vriendelijk ontvangen en deskundig geadviseerd. Wij hebben hier een keuken gekocht en alles is van A tot Z, zoals het hoort afgehandeld.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer prettige ervaring”
Door Familie Sanders op donderdag 13 jun 2019 '19 | vestiging Uden
Wij hebben een keuken gekocht bij Grando Uden. Wij zijn zowel in het voortraject, als bij de installatie en de nazorg ontzettend goed geholpen door Grando. De klant staat echt voorop en dat is een zeer prettige ervaring.
FOTO VAN FAMILIE SANDERS
Keuken met eiland
Reactie of foto toevoegen
“Super gegaan”
Door Jeroen Doornbosch op donderdag 13 jun 2019 '19 | vestiging Uden
We hebben een keuken gekocht. Super service en er werdt goed mee gedacht.

Aanvulling ontvangen op 15 juni 2019: Deze heb ik al ontvangen en staat gemonteerd. Het is super gegaan. We hebben niets te klagen.
Reactie of foto toevoegen
“Alles gehad”
Door C pipping op donderdag 13 jun 2019 '19 | vestiging Barendrecht
We hebben een keuken en een badkamer gekocht.

Aanvulling ontvangen 14 juni 2019: Wij hebben alles al geleverd gekregen ik heb alles zelf gemonteerd.
Reactie of foto toevoegen
“Dank”
Door Esther ten Siethof op donderdag 13 jun 2019 '19 | vestiging Doetinchem
Recent een keuken gekocht. Daar ging echt wat denkwerk aan vooraf. Maar middels goede adviezen, meekijken en meedenken staat er nu een prachtige keuken waar we heel blij en trots op zijn. Een goede technische tekening voor de installateur en keukenmonteur inbegrepen. Correct ontvangen in de showroom en de adviseurs hadden ook oog voor de innerlijke mens. Dát is wat ik bij Grando Doetichem verwacht en is waargemaakt. Dank
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Dave op woensdag 12 jun 2019 '19 | vestiging Wormerveer
Wij hebben via Grando Wormerveer een nieuwe keuken laten plaatsen. Van begin tot eind heeft Grando dit prima begeleid. De enige aanmerkingen die we hebben zijn het later aankomen van de afzuigkap, al ligt dit meer bij de leverancier, en het bepalen van de leverdatum. Hier voert Grando al redelijk snel de druk op, en dat zou vriendelijker mogen. Afgezien daarvan echter uitstekende service en we zijn zeer tevreden met de keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Topmontage”
Door Misdorp op woensdag 12 jun 2019 '19 | vestiging Heerhugowaard
Wij zijn zo blij dat we bij Grando Heerhugowaard onze keuken hebben gekocht. Vanaf de eerste keer dat we binnen kwamen (toen nog ter inspiratie) tot aan het laatste telefoontje waarbij navraag werd gedaan of de keuken naar wens was geplaatst, alles klopt. Bij het uitzoeken en bestellen van de keuken werd er veel tijd aan ons besteed en is er op elk detail goed geadviseerd. Daarbij vind ik het ook zeker dat de plaatsing door 'Ruud's Keukenmontage' perfect is gedaan. Deze mensen verstaan hun vak en denken niet in vakjes. Doordat de muren niet geheel haaks stonden, zouden er bij het plaatsen kieren zijn ontstaan maar daar hun vakmanschap hebben ze dit fantastisch kunnen oplossen. Wij zijn echt zeer blij en tevreden. Hartelijk dank.
Reactie of foto toevoegen
“Keukenaankoop”
Door Klaas en Tonny van Dam op dinsdag 11 jun 2019 '19 | vestiging Barendrecht
Hebben een keuken gekocht. Super geholpen. Fijn contact. Plaatsing ook correct gedaan. hele aardige meneer. Fijn dat er nog een na controle door Evert werd gedaan. al heeft hij niks negatief kunnen ontdekken. Raad dit bedrijf zeker bij andere aan
Reactie of foto toevoegen
“Keuken upgrade”
Door Jacques Willemsen op dinsdag 11 jun 2019 '19 | vestiging Doetinchem
Enkele onderdelen van mijn keuken waren na 20 jaar aan vernieuwing toe. Dit is uitstekend geadviseerd en door een vakman in 1 dag geinstalleerd.
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij met onze keuken”
Door Jeroen Rozema op dinsdag 11 jun 2019 '19 | vestiging Wormerveer
Wij hebben een keuken gekocht bij Grando Keukens & Bad in Wormerveer. Op ieder moment van de dag dat we daar binnenkwamen om nog iets te vragen/bespreken of aan te passen zijn we heel klantvriendelijk geholpen. 's Avonds laat stond de aangepaste tekening alweer in m'n mailbox. Diegene die de keuken plaatste (vanuit Grando) was een vakman en had overal een oplossing voor. Ruud en Jeroen dachten vanaf het begin tot het einde echt met ons mee en we zijn dan ook erg blij met het eindresultaat!
FOTO VAN JEROEN ROZEMA
+ Toon extra foto van Jeroen Rozema
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend gegaan”
Door MK op dinsdag 11 jun 2019 '19 | vestiging Wormerveer
Ruud Hoek heeft ons goed geadviseerd qua indeling en ook zeker een goede oplossing bedacht voor een lastige hoek in onze keuken. De kwaliteit vd keuken is ook heel goed. De aanbevolen Keukenmonteur heeft uitstekend werk geleverd. Kortom we zijn meer dan tevreden over de keuken en hoe we geholpen zijn.
FOTO VAN MK
U keuken
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Fam Zweegers op zondag 9 jun 2019 '19 | vestiging Son
Wij hebben een keuken, badkamer, vloerverwarming, tegelvloer en schilderwerk laten uitvoeren door grando Son. Wij zijn er tevreden hoe er naar ons geluisterd is en meegedacht. En erg tevreden met planning, communicatie en eindresultaat.
FOTO VAN FAM ZWEEGERS
Keuken met half eiland
Reactie of foto toevoegen
“Strakke keuken”
Door Fam. Heaton op zondag 9 jun 2019 '19 | vestiging Wormerveer
Wij hebben onze keuken bij Grando Wormerveer gekocht. Wist alleen dat ik een grote kook/oven unit wilde. Heb het daarna aan de expert overgelaten. Hij nam de tijd. Zoveel mogelijkheden. Had dit zelf nooit kunnen verzinnen. Zo blij met zijn inbreng en ideeën, daardoor hebben we nu een geweldige keuken, met een hele handige indeling. Ook degene die hem kwamen plaatsen, met zoveel plezier en kennis, kwam hij met passende oplossingen toen onze muren niet waterpas bleken te zijn. Hij zit er nu super strak in en wij hebben genoten van zijn zangtalent.
Reactie of foto toevoegen
“Van ons een 10”
Door van den Heuvel op zaterdag 8 jun 2019 '19 | vestiging Tilburg
Wij hebben aan de hand van de goede recensies op internet gekozen voor Grando Tilburg... Vanaf t gesprek in de winkel tot t gesprek om te bestellen het gevoel gehad dat we klanten waren. Fijne gesprekken en goed advies van Dave. Een paar keer een aanpassing moeten doen maar alles was goed aangepast. De keuken was bij aflevering en montage meteen goed.. Een prettig en kundige monteur heeft in 1 dag onze keuken geplaatst. om ik zou zeker Grando Tilburg aanbevelen aan onze vrienden en kennissen.. bedankt Grando voor onze geweldig mooie keuken... van ons een 10
FOTO VAN VAN DEN HEUVEL
Reactie of foto toevoegen
“Vriendelijk en correct”
Door Tanja op vrijdag 7 jun 2019 '19 | vestiging Utrecht
Wij liepen gewoon even binnen om ons te oriënteren en werden gelijk op een leuke manier te woord gestaan door dhr. Istanto. En zodoende hebben we onze badkamer hier gekocht. De kwaliteit van het geleverde is geheel conform verwachting. Ook de andere medewerkers zijn overigens vriendelijk en correct. Er wordt helder en beleefd gecommuniceerd door iedereen en klantvriendelijkheid staat voorop. Dus onze keuken zal straks ook bij Grando vandaan komen.
Reactie of foto toevoegen
“Plezierig”
Door Jacqueline op vrijdag 7 jun 2019 '19 | vestiging Uden
Wij hebben een keuken gekocht bij Grando. We zijn plezierig geholpen door de adviseur en erg tevreden over de flexibiliteit van Grando toen bleek dat de keuken toch iets later geplaatst kon worden.
Reactie of foto toevoegen
“Complete keuken”
Door Remco op donderdag 6 jun 2019 '19 | vestiging Barendrecht
Wij hebben compleet nieuwe keuken aangeschaft bij Grando Barendrecht. Tijdens het verkoopproces werd goed meegedacht en werden enkele leuke ideeën gedeeld. De keuken is op afspraak geleverd en keurig gemonteerd. Ook tijdens de montage was veel ruimte voor overleg en vragen. Eén onderplint is geleverd in de verkeerde kleur, maar dat is meteen opgepakt en zal binnenkort alsnog in orde gemaakt worden.
Reactie of foto toevoegen
“Strakke keuken”
Door Jurian Haasjes op donderdag 6 jun 2019 '19 | vestiging Hengelo OV
Een hele mooie en strakke keuken gekocht! Goed en gedegen advies gekregen van medewerkers en de keuken is netjes gemonteerd. Afspraken perfect nagekomen. De volgende keuken koop ik zonder twijfel weer bij Grando in Hengelo.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door C en M op woensdag 5 jun 2019 '19 | vestiging Utrecht
Badkamer aangeschaft. In de winkel goed geholpen met het ontwerp en de keuze voor tegels en sanitair. We zijn ook bijzonder tevreden over de montage: geweldige aannemer die alles supernetjes heeft afgewerkt, met oog voor detail. Zeer tevreden met het resultaat!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door W.C.Korteland op woensdag 5 jun 2019 '19 | vestiging Naaldwijk
Keuken gekocht. Zowel over de verkoop en het plaatsen ven de keuken zijn we zeer tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Erg mooi geworden”
Door Fam. Vonk Noordegraaf op maandag 3 jun 2019 '19 | vestiging Hilversum
Dit voorjaar een keuken laten plaatsen door Grando in Hilversum. Vanaf begin Marja Hofstra als adviseur, heel goed gedaan. Het eindresultaat is erg mooi geworden. De service heel goed, prettig dat er 1 contactpersoon is en alles gewoon geregeld wordt, zonder dat je zelf ergens achteraan moet bellen.
Reactie of foto toevoegen
“Super tevreden”
Door Jan van der Put op maandag 3 jun 2019 '19 | vestiging Tilburg
wij hebben een badkamer gekocht bij Grando in Tilburg.Wij zijn SUPER tevreden,vanaf het uitzoeken tot het installeren van de badkamer,alles van begin tot het opleveren van de badkamer is goed geregeld,zelfs tijdens het installeren kwam de installateur nog met enkele goede ideeen.Alles werd ook iedere dag weer netjes opgeruimd. wij zijn heel blij met onze nieuwe badkamer
Reactie of foto toevoegen
“Geleverde badkamer”
Door Huib op maandag 3 jun 2019 '19 | vestiging Hoofddorp
Badkamer gekocht, prima service. Denken goed mee en luisteren naar je wensen om tot een een mooi ontwerp te komen.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Irma op zondag 2 jun 2019 '19 | vestiging Hilversum
Badkamer hier besteld. Goed geadviseerd en alle beloftes zijn nagekomen. Installatie is absoluut vakkundig gebeurd en bovendien werkte men heel netjes. Zeer tevreden en kunnen Grando Hilversum zeker aanraden. Enige verbeterpuntje is dat de communicatie tijdens de installatie via de showroom loopt, wat niet altijd handig is.
Reactie of foto toevoegen
“Netjes gegaan”
Door Ab van der Kolk op vrijdag 31 mei 2019 '19 | vestiging Den Helder
Afspraken zijn goed nagekomen, problemen die tijdens de installatie van de keuken ontstonden werden direct opgelost. De keuken is netjes en vakkundig opgebouwd en afgeleverd.
Reactie of foto toevoegen
“Mooi”
Door van Dijk op vrijdag 31 mei 2019 '19 | vestiging Uden
Keuken, tijdig geleverd en ziet er erg mooi uit.
Reactie of foto toevoegen
“Net werk”
Door Meekel- da Costa op vrijdag 31 mei 2019 '19 | vestiging Purmerend
Wij hebben een badkamer gekocht. Prachtig werk geleverd dankzij het team van aannemer J. Vega. Vriendelijk, behulpzaam en vooral heel netjes gewerkt.
FOTO VAN MEEKEL- DA COSTA
Onderdeel badkamer
REACTIE VAN MEEKEL-DA COSTA
Super blij met mijn badkamer! Team J. Vega zijn allemaal toppers zeer professioneel!
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij”
Door J. van der Laan op vrijdag 31 mei 2019 '19 | vestiging Utrecht
Super blij met onze nieuwe keuken. Blikvanger in ons huis. Voldoet geheel aan onze verwachtingen
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden.\”
Door Harders op vrijdag 31 mei 2019 '19 | vestiging Den Helder
Ik heb een uitbreiding op mijn bestaande keuken aangekocht. De bestaande keuken was in 2012 aangekocht bij Grando keukens Den Helder. Ik werd super goed geholpen met de uitbreiding. Ontzettend vriendelijke medewerkers. Het plaatsen van de keuken is zeer naar tevredenheid uitgevoerd. Zeer deskundig en goed advies bij het plaatsen. Vakkundig geplaatst. Kortom zeer tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Keukenrenovatie”
Door Hans Koornhof op vrijdag 31 mei 2019 '19 | vestiging Naaldwijk
Betrof keukenrenovatie. Adviseur dacht Super goed mee. Kwam met goede extra ideeën, waar we ook gebruik van hebben gemaakt. Wij zijn dan super tevreden met het resultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Netjes”
Door T. Zuidema op vrijdag 31 mei 2019 '19 | vestiging Rotterdam
Badkamer en toilet geplaatst. Prima geholpen bij ontwerp en keuze. adequate reactie op vragen en opmerkingen. Zeer kundige en vlotte montage. Netjes gewerkt.
Reactie of foto toevoegen
“Blij met de nieuwe keuken”
Door Fam. Koper op dinsdag 28 mei 2019 '19 | vestiging Heerhugowaard
Wij hebben een keuken bij Grando Heerhugowaard gekocht. Vanaf het eerste bezoek aan de keuken zaak voelde het erg Goed. Goed geadviseerd en meedenkend. Jeff heeft een mooie tekening voor onze nieuwe keuken gemaakt. Later heeft Jeff de keuken zelf ingemeten. De Montage van de keuken is zeer netjes en Mooi afgewerkt. Tot slot komt Jeff zelf nog een laatste ronde kijken of alles naar wens is. Wij zijn helemaal blij met de nieuwe keuken en zullen Grando Heerhugowaard zeker aanbevelen.
FOTO VAN FAM. KOPER
Eindresultaat keuken
Reactie of foto toevoegen
“Mooi geworden”
Door Familie B&D op dinsdag 28 mei 2019 '19 | vestiging Hoofddorp
Onze ideeën zijn door Marco Mol vertaald in een prachtige keuken!
FOTO VAN FAMILIE B&D
Prachtige keuken
+ Toon extra foto van Familie B&D
Reactie of foto toevoegen
“Keuken en vloer”
Door J.Neeleman op maandag 27 mei 2019 '19 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Keuken perfect. Pvc vloer nooit meer.wel prima gelegd alleen na opmeten 6 vierkante meter over a 59,95 wat wij weg konden gooien.en zitten nu nog steeds op een deurmat te wachten
Reactie of foto toevoegen
“Nu tevreden”
Door Ellen Meulendijks op maandag 27 mei 2019 '19 | vestiging Helmond
Hele mooie keuken gekocht. Alles goed gegaan op een ladekastje na, dit was geplaatst 30 cm met pas stuk van 10cm, dit wilde we niet, wel een kast van 40cm. dit paste precies. iets fout gegaan met meten, of uitwerken. We zouden eerst 200 euro bij moeten betalen. Toen ze de kast kwamen plaatsen van 40cm , hadden we een pas stuk van 1cm, zo moest het. na enkele boze mails over en weer, en inschakelen rechtsbijstand, die we achteraf niet nodig hadden, zijn we er uiteindelijk uitgekomen, en wordt de factuur verscheurd. helemaal blij. Achteraf noemen we dit service naar de klant. Em zo hoort het. nu zijn we tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Enorm aanbevelen”
Door Sophie Gerritsen op zondag 26 mei 2019 '19 | vestiging Utrecht
Wij hebben een keuken bij Grando Utrecht gekocht. We zijn geweldig geholpen bij het bedenken wat we daadwerkelijk wilden. Alle opties doorgenomen. Daarna de inrichting/onderdelen uitgekozen, waarin we ook veel nuttig advies kregen. Alle afspraken zijn ze goed nagekomen, ze kwamen tijdens het plaatsen altijd op tijd en werkten heel precies. Ik kan Grando dus zeker enorm aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Leuk contact”
Door Alyssa van Altena op zaterdag 25 mei 2019 '19 | vestiging Utrecht
Wij hebben een keuken hier aangeschaft. Duidelijke communicatie, wensen icm budget werd goed naar gekeken wat haalbaar is. Er werd ruim de tijd voor ons genomen bij ieder bezoek. Naast de kundigheid was het ook enorm gezellig! Veel gelachen tijdens de bezoelen en super geholpen door Nick!
FOTO VAN ALYSSA VAN ALTENA
Keuken met eiland
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer en toilet”
Door J Louwerse op zaterdag 25 mei 2019 '19 | vestiging Middelburg
badkamer/goed geholpen /wij raden iedereen aan om bij GRANDO naar een badkamer te gaan kijken
Reactie of foto toevoegen
“Goed meegedacht”
Door Arthur Ooms op zaterdag 25 mei 2019 '19 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Keuken aangeschaft. Super goed begeleidt bij de aanschaf. Er werd goed meegedacht en doorgevraagd. Alle latere vragen waren geen probleem om die uit te leggen of te verduidelijken.

Aanvulling ontvangen 27 mei 2019: Keuken gemonteerd. Dit is uitstekend verlopen.
FOTO VAN ARTHUR OOMS
+ Toon extra foto van Arthur Ooms
+ Toon extra foto van Arthur Ooms
+ Toon extra foto van Arthur Ooms
+ Toon extra foto van Arthur Ooms
+ Toon extra foto van Arthur Ooms
+ Toon extra foto van Arthur Ooms
+ Toon extra foto van Arthur Ooms
Reactie of foto toevoegen
“Zeer slechte ervaring”
Door marty op zaterdag 25 mei 2019 '19 | vestiging Wormerveer
Wij hebben een zeer slechte ervaring met Grando Wormerveer. Begin oktober 2017 hebben wij een keuken gekocht, deze zou eind november geleverd worden. 1 dag voor levering werden we gebeld, de keuken zou beschadigd zijn door een ongeluk met de vrachtwagen. Vervolgens zou de keuken 4 weken later komen. Hierdoor waren we genoodzaakt 4 weken te "kamperen" in huis zonder keuken. Wat we wel heel netjes vonden was dat Grando de keuken voor ons zou inbouwen als compensatie. We waren namelijk zelf niet in staat om de keuken in te bouwen op de nieuw geplande datum van levering. Vervolgens wordt de nieuwe datum ook aangepast, de keuken komt toch een week vroeger, precies voor kerst. Het was niet duidelijk of de keuken dan ook ingebouwd zou worden. 1 dag voor levering was toegezegd dat de keuken ingebouwd zou worden. We zouden een nieuwe keuken krijgen voor kerst. Bij het inbouwen bleek dat er niet goed ingemeten was en dat het geleverde keukenblad te lang was. Toch is door de monteurs zonder overleg besloten verder te gaan met inbouwen. Het resultaat was dat het keukenblad er scheef in zat en dat de muren beschadigd waren en de vensterbank was deels weggezaagd. De afzuigkap die we al hadden bleek niet boven de kookplaat gemonteerd te kunnen worden omdat de kastjes te ver doorliepen. Er ontbraken allerlei onderdelen zoals deurtjes, kastjes (een deel is na 6 weken nageleverd en een deel is nooit gekomen). Al met al was er heel veel mis door fout op fout. De reactie van Grando was dat onze muren niet haaks waren en dat onze afzuigkap geen standaard maat had. Vreemd want Grando is zelf komen meten en heeft alle apparatuur die al aanwezig was gezien. De ontbrekende kastjes waren volgens hem nooit door ons besteld. Vervolgens zaten wij met een scheef geplaatste keuken en Grando wilde geen verantwoordelijkheid nemen. Nadat er geen reactie kwam op onze brieven hebben wij rechtsbijstand ingeschakeld. Hierop reageerde hij wel, maar bleef bij zijn standpunt dat het aan onze muren lag. Na een jaar is de Geschillencommissie ingeschakeld, toen deze in september 2018 langs wilde komen om te kijken naar de keuken gaf Grando opeens aan dat hij alle problemen wilde oplossen. Dit heeft vervolgens nog 4 a 5 maanden geduurd. Zonder aankondiging kwamen monteurs opeens de keuken in januari 2019 demonteren. We hebben vervolgens weer een week zonder keuken gezeten. Na een week werd er begonnen met monteren maar dit werd na korte tijd gestaakt omdat volgens Grando de muren nog steeds niet haaks waren en er alleen ingebouwd werd als wij een verklaring ondertekende voor eventuele fouten voortkomend uit niet haakse muren e.d. Uiteindelijk hebben we via rechtbijstand een schikking weten te treffen, een derde partij zou de keuken plaatsen, Grando zou hiervoor een vergoeding betalen en het keukenblad zou op de juiste maat afgezaagd worden. We dachten dat hiermee de zaak opgelost was. Helaas heeft Grando nooit betaald en de ontbrekende onderdelen zijn nooit geleverd. De keuken is overigens zonder problemen door de derde partij ingebouwd en het was duidelijk dat er geen sprake was van scheve muren. Naast alles wat mis is gegaan voel ik mij ook onbeschoft behandeld en geïntimideerd.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Wenda op vrijdag 24 mei 2019 '19 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
We hebben een keuken gekocht. We kregen een prima ontwerp en zijn zeer tevreden over het totale traject van ontwerp tot en met de montage.
Reactie of foto toevoegen
“Vlekkeloos verlopen”
Door Loek Smits op vrijdag 24 mei 2019 '19 | vestiging Tilburg
Zeer mooie inbouwkeuken + keukeneiland gekocht. alles is vlekkeloos verlopen. eigenaar komt ná het plaatsen nog even kijken of alles naar wens is geweest om met gezamenlijke tevredenheid elkaar de hand te schudden.
FOTO VAN LOEK SMITS
Keukeneiland
Reactie of foto toevoegen
“Netjes”
Door Sander op vrijdag 24 mei 2019 '19 | vestiging Breda
Keuken gekocht, vriendelijk en goede adviseur en afspraken op tijd nagekomen. Wel een scheur in het keukenblad, maar dat wordt netjes opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Naar volle tevredenheid”
Door Fam. Hofsteenge op vrijdag 24 mei 2019 '19 | vestiging Groningen
We hebben een keuken gekocht bij Grando Groningen en dit echt naar volle tevredenheid. Van begin tot eind TOP! Goed meedenkend met de klant en goed advies. Zou de volgende keer weer kiezen voor Grando en het ook aanraden aan een ieder die een keuken zoekt.
FOTO VAN FAM. HOFSTEENGE
U keuken
+ Toon extra foto van R.Hofsteenge
+ Toon extra foto van R.Hofsteenge
Reactie of foto toevoegen
“Koelvriescombinatie bevalt niet”
Door NL op donderdag 23 mei 2019 '19 | vestiging Middelburg
Wij hebben een keuken gekocht bij Grando. Echter ze beloven mooie spullen te leveren, maar in de order worden andere producten opgenomen dan afgesproken. Bijvoorbeeld een koelkast met vriezer die niet meer aanvriest. Geen ijs meer in uw vriezer. Binnen een jaar zat deze vol met ijs. Terugkoppeling was: ja dat hoort zo bij dit model... Waren mooie praatjes, maar helaas voor ons.
Reactie of foto toevoegen
“Topbedrijf”
Door Jack van rooijen op donderdag 23 mei 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Wij hebben echt een prachtige keuken gekocht bij grando in Amersfoort. En zijn heel goed geholpen door Dinesh. Als wij onze badkamer gaan verbouwen gaan we zeker weer naar Grando in Amersfoort. Van mij krijgen ze een 10
FOTO VAN JACK VAN ROOIJEN
Keukne met ovencombinatie
Reactie of foto toevoegen
“Helpen niet”
Door Wendy op donderdag 23 mei 2019 '19 | vestiging Helmond
Ik heb een keuken en badkamer gekocht. Ik zou dit bedrijf in Helmond zeker niet aanbevelen. Eerste indruk was goed maar zodra je hebt getekend komen ze de afspraak niet na. Zorg dat alles wat je zegt zwart op wit hebt. Doordat alles wat wij hadden gezegd niet zwart op wit stond zijn we bijna 3.000 euro duurder uit. Je hebt toch getekend dus je staat met de rug tegen de muur. Maar wil wel zeggen diegene die bij ons de badkamer heeft gezet wel fijn was. Die heeft tenminste wel verstand van alles en diegene die ons heeft geholpen echt totaal niet!
REACTIE VAN PETER
Als wij tijdens het gesprek de goede informatie van de klant hadden ontvangen ( waarom gevraagd was ) dan was er geen probleem geweest. Zelfs de order aangepast om de klant financieel tegemoet te komen maar daar wordt dan niet over gesproken. Wees eerlijk en dan kom je een stuk verder.
REACTIE VAN WENDY
Hahaha, we hebben alles gezegd en zelfs foto's laten zien. We hadden een eind bedrag besproken en zijn daarover heen gemoeten omdat niet alles is genoteerd. Misschien is dat onze eigen schuld, maar we dachten dat wat we vertelde voelde was maar blijkbaar moet alles op papier staan. Maar goed ons advies is om daar niks te kopen. En zou het ook zo proberen goed te praten.
Reactie of foto toevoegen
“Vriendelijk geholpen”
Door Silvia en marcel op woensdag 22 mei 2019 '19 | vestiging Middelburg
Wij hebben een keuken gekocht bij Grando in Middelburg, wij zijn supergoed/vriendelijk geholpen door Michel. Hij luisterde goed naar onze wensen en hield rekening met ons budget. De keuken is geinstaleerd door zeer vriendelijke monteurs ook echt vakmannen. Paste ter plekke oplossingen toe om het nog mooier te maken. Wij zijn heel blij met onze keuken en hebben vertrouwen in grando dat ze het zijpaneel wat nog miste nog komen plaatsen omhet helemaal af te maken.
FOTO VAN SILVIA EN MARCEL
U keuken
Reactie of foto toevoegen
“Chapeau”
Door Marina op dinsdag 21 mei 2019 '19 | vestiging Barendrecht
Super mooie keuken geworden!, welke perfect bij het huis en bij ons past!.. wist goed wat ik wilde als eindresultaat, en de adviseur ging hierin mee, en gaf nog goede tips om het nog beter te krijgen! Chapeau
FOTO VAN MARINA
Keuken met fornuis
REACTIE VAN MARINA
Tegelzetter hebben we zelf geregeld, moet nog gebeuren..
Reactie of foto toevoegen
“Keuken zelfmontage”
Door Wim Kroesbeek op dinsdag 21 mei 2019 '19 | vestiging Tilburg
Wij hebben een keuken gekocht, en we zijn uiterst correct en vriendelijk geholpen door Dhr. J Wooning, zijn expertise was uiterst belangrijk , en zijn inzicht ook.
Kortom een zeer tevreden klant.
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Mark de Wit op maandag 20 mei 2019 '19 | vestiging Bergambacht
Wij kochten een badkamer. Er is een aannemer aangeraden en wij zijn erg tevreden met het resultaat.
FOTO VAN MARK DE WIT
Resultaat badkamer
Reactie of foto toevoegen
“Positieve ervaring”
Door T. Koenis op maandag 20 mei 2019 '19 | vestiging Hoorn NH
Wij hebben er onlangs een keuken gekocht. We hebben de aankoop, het gehele traject, bezorging, plaatsing en de after-sale als positief ervaren. We zullen Grando Hoorn zeker zo nodig aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Service goed”
Door Familie van Sligtenhorst op maandag 20 mei 2019 '19 | vestiging Mijdrecht
Wij hebben bij de Grando in Mijdrecht een keuken gekocht. Na een slechte ervaring bij een andere keukenzaak zijn wij in een opwelling bij de Grando naar binnen gelopen. Wat werden we daar fijn geholpen. We hadden geen afspraak gemaakt, maar hij nam alle tijd voor ons en heeft heel goed met ons meegedacht.
Reactie of foto toevoegen
“Geheel naar wens”
Door Familie Van Loon op zaterdag 18 mei 2019 '19 | vestiging Breda
Wij hebben een keuken gekocht. Wij zijn erg goed geholpen en geadviseerd door verkoper Brahim. Mede door zijn kennis en enthousiasme hebben wij nu een keuken geheel naar onze wensen.
Reactie of foto toevoegen
“Waardering”
Door Diethard Jansen op vrijdag 17 mei 2019 '19 | vestiging Zwolle
Wij kwamen bij Grando met het idee voor een badkamer in ons hoofd. We hebben een niet al te grote badkamer en we wilden hier toch een bad, douche, wasmachine en droger, een wc en een mooie wastafel met kast in hebben, dat was best een uitdaging. Het moest wel op korte termijn en de indeling moest baden op zijn Japans toestaan, douchen en daarna direct in een warm bad kunnen stappen. Ons idee stond snel op papier in 3D en deze werd ook zo gerealiseerd en binnen de gestelde termijn. Mijn schoonfamilie uit Japan kwam bijna direct nadat deze gereed was over en ze waren erg blij met onze badkamer. Wij hebben als score niet de score super gegeven, want in de afwerking waren er toch nog enkele punten die beter afgewerkt/afgestemd hadden kunnen worden. Zo werd er van te voren wel uitstekend mee nagedacht over hoe de zijkant van het bad betegeld moest worden, en welke voegkleur gebruikt moest worden, maar we hadden niet van te voren nagedacht over de afwerking van het tegelwerk. Hiervoor werd een recht strip gebruikt. Achteraf ziet dat er goed uit, vooraf zou ik zeker voor een meer ronde afwerking hebben gekozen. Het afvoerputje van de douche was een tikkie te diep, waar wij dachten dat een dubbel stopcontact zou komen waar je twee stekkers (voor wasmachine en de droger) kwam er een enkele stopcontact, en het aansluitkraantje van het reservoir van de wc stond ook een beetje scheef. Kleine minpuntjes maar de badkamer is erg fijn om te gebruiken en dat waarderen we zeer.
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige keuken”
Door Jacqueline van der Boon op vrijdag 17 mei 2019 '19 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Het is een prachtige keuken en een mooi geheel geworden. Goede service en klantvriendelijk. Ton heeft de keuken geplaatst en doet dit zeer nauwkeurig.
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige keuken”
Door Vince op vrijdag 17 mei 2019 '19 | vestiging Zaandam
Wij hebben een prachtige keuken gekocht. Adviseur heeft goed naar onze wensen geluisterd en heeft onze wens nog meer versterkt door juiste advies/ goede ideeën
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij”
Door Ankie op donderdag 16 mei 2019 '19 | vestiging Zwolle
Onlangs hebben we een keuken besteld bij Grando in Zwolle. We zijn erg vriendelijk ontvangen en Bas was zeer behulpzaam in het uitzoeken van een keuken. Mijn vriend en ik lagen wat uit elkaar in wat we wilden, waardoor het nogal een opgave was om tot een goede keuken te komen. We hadden overigens bewust voor Grando gekozen, omdat we daar de mooiste keukens in de showroom hadden gezien. We waren uiteindelijk toch nog vrij snel tot een mooie keuken gekomen. Omdat we snel onze woning wilden kunnen betrekken, is de keuken uiteindelijk niet Ingemeten. Een tip voor anderen, laat dit wel doen, want dit voorkomt problemen!! Bij ons bleek het mis te zijn gegaan, waardoor de keuken te groot bleek voor de ruimte. Gelukkig is dit opgelost en hebben we een paar weken extra moeten wachten op de keuken, maar dit was het zeker waard! We zijn er erg blij met de keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Peter Slager op donderdag 16 mei 2019 '19 | vestiging Zwolle
Wij hebben bij Grando Zwolle een badkamer gekocht en zijn hierbij uitstekend geholpen. Onze belangrijkste voorwaarde was dat de badkamer geplaatst zou worden begin april. Andere badkamer leveranciers konden ons dit niet garanderen. Deze belofte zijn ze uitstekend nagekomen, en zijn gestart op 2 april met de installatie van de badkamer. Tijdens het verkoopgesprek zijn we correct geholpen en er werd goed mee gedacht mbt onze wensen. De installatie is uitstekend verlopen. Tijdens de installatie bleek van een soort tegels te weinig zijn geleverd. Dit werd na een telefoontje met Grando Zwolle de volgende dag met spoesd nageleverd. Uitstekende service! Wij zijn zeer tevreden over de complete levering en service.
FOTO VAN PETER SLAGER
Uitstekende badkamer
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Adresgegevens Grando Keukens & Bad
Website: www.grando.nl
aAlmelo (39 ervaringen), Woonboulevard 24, 7606 JA Almelo, tel 0546 - 85 13 04
bAmersfoort (62 ervaringen), Euroweg 93, 3825 HB Amersfoort, tel 033 - 494 61 70
cAssen (28 ervaringen), Borgstee 10B, 9403 TV Assen, tel 0592 - 74 90 09
dBarendrecht (33 ervaringen), Van 't Hoffstraat 18, 2991 XP Barendrecht, tel 0180 - 72 6 802
eBergambacht (33 ervaringen), Transportstraat 28, 2861 DZ Bergambacht, tel 0182 - 35 23 31
fBreda (74 ervaringen), Kruisvoort 68, 4814 RZ Breda, tel 076 - 531 95 26
gDelft (27 ervaringen), Schieweg 3, 2627 AN Delft, tel 015 - 261 19 94
hDen Helder (16 ervaringen), Ravelijncenter 29, 1785 LX Den Helder, tel 0223 - 66 86 80
iDoetinchem (26 ervaringen), Nijverheidsweg 12, 7005 BJ Doetinchem, tel 0314 - 36 86 30
jEmmen (32 ervaringen), Cornelis Houtmanstraat 41, 7825 VH Emmen, tel 0591 - 64 67 00
kEnschede (7 ervaringen), Hendrik ter Kuilestraat 175, 7547 SK Enschede, tel 053 - 431 81 41
lEpe (24 ervaringen), Hoofdstraat 118, 8162 AN Epe, tel 0578 - 62 08 84
mGroningen (28 ervaringen), Hoendiep 97B, 9718 TE Groningen, tel 050 - 318 14 11
nHazerswoude-Dorp (112 ervaringen), Frankrijklaan 4, 2391 PX Hazerswoude-Dorp, tel 0172 - 23 63 23
oHeerenveen (14 ervaringen), Beurtschip 37, 8447 CL Heerenveen, tel 0513 - 65 05 35
pHeerhugowaard (27 ervaringen), H.P. Berlageweg 7, 1703 DG Heerhugowaard, tel 072 - 574 42 07
qHelmond (25 ervaringen), Engelseweg 202, 5705 AJ Helmond, tel 0492 - 54 55 35
rHengelo OV (54 ervaringen), Holtersweg 17, 7556 BS Hengelo, tel 074 - 291 91 37
sHilversum (46 ervaringen), 2e Loswal 1, 1216 BC Hilversum, tel 035 - 621 91 29
tHoofddorp (80 ervaringen), Kruisweg 771-773, 2132 NG Hoofddorp, tel 020 - 446 01 12
uHoogvliet Rotterdam (81 ervaringen), Nieuwe Langeweg 41, 3194 DC Hoogvliet, tel 010 - 490 44 70
vHoorn NH (95 ervaringen), De Factorij 55, 1689 AK Zwaag, tel 0229 - 23 03 33
wLelystad (15 ervaringen), Zuiderpoort 23, 8239 AB Lelystad, tel 0320 - 26 81 88
xMiddelburg (76 ervaringen), Mortiereboulevard 42, 4336 RA Middelburg, tel 0118 - 72 49 05
yMijdrecht (17 ervaringen), Industrieweg 38g, 3641 RM Mijdrecht, tel 0297 - 25 04 94
zNaaldwijk (68 ervaringen), Hovenierstraat 127, 2671 DB Naaldwijk, tel 0174 - 62 37 63
a1Purmerend (20 ervaringen), Edisonweg 17, 1446 TM Purmerend, tel 0299 - 22 35 80
b1Rotterdam (59 ervaringen), Watermanweg 33, 3067 GA Rotterdam, tel 010 - 479 31 85
c1Son (96 ervaringen), Ekkersrijt 4084, 5692 DA Son, tel 0499 - 49 17 92
d1Tilburg (70 ervaringen), Hestiastraat 2, 5047 VA Tilburg , tel 013 - 571 11 80
e1Uden (60 ervaringen), Vluchtoord 39, 5406 XP Uden, tel 0413 - 26 20 93
f1Utrecht (91 ervaringen), Kaap de Goede Hooplaan 100a, 3526 AR Utrecht, tel 030 - 288 92 72
g1Wormerveer (34 ervaringen), Samsonweg 5B, 1521 RA Wormerveer, tel 075 - 646 11 70
h1Zaandam (50 ervaringen), Pieter Ghijsenlaan 15, 1506 PW Zaandam, tel 075 - 614 75 83
i1Zevenbergen (57 ervaringen), Blokweg 7a, 4761 RA Zevenbergen, tel 0168 - 37 37 00
j1Zwolle (11 ervaringen), Marsweg 33, 8013 PE Zwolle, tel 038 - 720 08 68
Kaart
Website
Overzichtpagina's
Meer bedrijven
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.