Feedback
8,4

Grando Keukens & Bad

Website: www.grando.nl
Ervaringen
Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze
Website
www.grando.nl
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Grando Keukens & Bad
Grando staat voor betaalbaar keuken- en badkamerdesign
Bij Grando wordt over elke keuken en badkamer tot in detail nagedacht, samen met u. Gebruiksgemak, persoonlijke wensen en genieten staan voorop. Of u nu op zoek bent naar een landelijk moderne keuken of sfeervolle badkamer, bij Grando bent u aan het juiste adres.

Zoektocht naar uw droomkeuken en/of -badkamer
Onze adviseurs horen graag wat uw wensen zijn. Het begint met een passend advies op maat, verwerkt in een realistische 3D tekening. Samen met u komen we tot een ontwerp dat perfect bij u past. Wij nemen het werk van A tot Z uit handen, indien u dit wenst. Wij bieden een luisterend oor en monteren uw keuken en/of badkamer vakkundig.


Laat u inspireren en adviseren
Ons inspiratie magazine boek staat boordevol nuttige informatie die u helpt in de zoektocht naar uw nieuwe keuken en/of -badkamer. U kunt het gratis aanvragen via: www.grando.nl/keukens/inspiratieboek.

Showrooms
Bezoek een van onze prachtige showrooms en u zult versteld staan van de vele mogelijkheden en variaties die op keuken- en sanitairgebied te vinden zijn. Bekijk onze website voor de dichtstbijzijnde Grando vestiging bij u in de buurt: www.grando.nl/vestigingen.
Meer informatie over Grando Keukens & Bad
Grando inspiratatieboek: www.grando.nl/keukens/inspiratieboek
Grando showrooms: www.grando.nl/vestigingen
Ervaringen
Er zijn 1407 ervaringen over Grando Keukens & Bad. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren669 ervaringen
4 sterren540 ervaringen
3 sterren50 ervaringen
2 sterren47 ervaringen
1 ster86 ervaringen

Per vestiging:
“Oven van Boretti fornuis na 3,5 kaar kapot”
Door Patrick Rietveld op dinsdag 5 jun 2018 '18 | vestiging Hoofddorp
Na de handtekening, houdt de service op...

3,5 jaar geleden voorafgaand aan de aankoop van ons nieuwe huis een complete keuken inclusief apparatuur gekocht bij Grando Hoofddorp. Naast de aankoop van de keuken zelf, adviseerde de verkoper ook de bijbehorende apparatuur vooral bij Grando te kopen. Dankzij hun grote inkoopvolume konden we rekenen op een scherpe prijs EN geweldige service. De verkoper gaf aan pal achter de produkten te staan welke we via Grando zouden aanschaffen.

Korte opsomming van het begin: twee weken voor we ons huis zouden betrekken zou de keuken worden geplaatst. Verkeerd fornuis geleverd ( twee ovens ipv 1), bij volgende poging verkeerde kleur fornuis, derde poging grote kras aan de zijkant. Geadviseerd om deze laatste maar te accepteren, het duurde nu wel erg lang en Grando vond het best lastig om er steeds voor te moeten langskomen. Van compensatie geen sprake trouwens, ik kon ook gewoon wachten op de volgende... Na 6 maanden twee pitten van fornuis vielen steeds uit. Door Grando direkt doorverwezen naar Boretti. Ik kon zelf wel even bellen werd er gezegd....

Nu 3,5 jaar later is de oven van het Boretti fornuis er spontaan mee gestopt. Gebeld met Boretti. Toestel valt buiten garantie maar als antwoord op mijn stelling dat ik van een dergelijk apparaat ( A status en prijs) redelijkerwijs mocht verwachten dat dit niet zou gebeuren, gaf Boretti mij gelijk. Desondanks ligt een eventuele coulance bij de verkopende partij, Grando in dit geval.

Bovenstaand verhaal ook telefonisch bij Grando neergelegd. Medewerker vond het ook, ik mocht als klant wel meer verwachten van een dergelijk apparaat. Stuurt u ons maar een mail dan zien we even wat we kunnen doen. Maar de eigenaar moet er een beslissing over nemen. Gemaild met Grando, probleem voorgelegd en gevraagd naar een oplossing. Wellicht kon een monteur van Grando even naar het apparaat kijken of iets anders. Aangegeven overal voor open te staan...

De eigenaar bleek minder meedenkend of beter gezegd totaal niet. Hij zei er niets aan te kunnen doen en dat er geen sprake kan zijn van coulance vanuit Grando. Het advies was om het te melden bij de Consumentenbond, zij konden ons verder helpen. Het advies bleek een wassen neus, de consumentenbond verzamelt dergelijke klachten wel degelijk, maar kan op individueel niveau hier nu niets mee. Het streven is om een collectieve vuist te maken naar fabrikanten teneinde fabrikanten aan te sporen langere garantietermijnen te hanteren. Overigens een goed streven, maar voor ons in het heden geen oplossing. Kortom een zinloos en ook onjuist advies van de eigenaar van Grando, waarbij het de indruk wekt dat het de bedoeling is het af te schuiven, om er op die manier dan maar van af te zijn.

Samenvattend had ik meer van Grando verwacht. De voorgespiegelde service is op alle vlakken, in het begin en zeker nu, compleet achterwege gebleven. Uit ervaring blijkt dat het verkooppraatje over de service en het pal achter de produkten te staan, slechts een praatje. Grando Hoofddorp en dan specifiek de eigenaar, toont geen inlevingsvermogen, maakt de voorgespiegelde service niet waar, assisteert niet bij problemen ( belt u zelf maar met Boretti), voelt zich op geen enkele wijze verantwoordelijk voor wat er is geleverd aan de klant ondanks het prijskaartje ( garantie is nou eenmaal verlopen), biedt ook geen oplossingen maar schuift het af ( consumentenbond kan u helpen) en wil er niets eens over meedenken ( wellicht kan een Grando monteur bij u langs komen), maar strijkt WEL na het zetten van de handtekening het geld op.

Ik zou op basis van onze ervaringen zeker niet met Grando Hoofddorp in zee gaan.
REACTIE VAN DETLEF KOK
Geachte heer Rietveld, Wij bij Grando vinden het vervelend als iemand een probleem heeft met een apparaat wat wij hebben verkocht en helpen in deze altijd om een probleem op te lossen. Echter ten tijden van uw melding was het apparaat 4 jaar oud. U heeft 2 jaar volledige garantie, deze is dus ook al 2 jaar verlopen. Wat natuurlijk vervelend is als er iets stuk gaat. Ik heb Marco de eigenaar gesproken en er is wel degelijk contact geweest met Boretti vanuit Grando echter heeft dat niet geresulteerd in een coulance i.v.m. de leeftijd van het apparaat. Ook wij volgen in deze Boretti met hun garantie. Wat ons betreurt is dat u in deze dit medium gebruikt om ons de zwartepiet toe te spelen, omdat wij de reparatie niet of deels niet willen vergoeden na 4 jaar en op deze manier u gelijk via sociale media probeerd te halen.
Met vriendelijke groet, Detlef Kok Grando Hoofddorp
REACTIE VAN PATRICK RIETVELD
Deze reactie raakt kant noch wal. Het gaat niet om het toespelen van de zwarte piet, het gaat erom dat Grando niets, maar dan ook echt niets heeft gedaan om het probleem op te lossen. Het gaat ook niet over gelijk halen, maar wel over de totale non-service wat Grando biedt en je gewoon in de kou laat staan en door verwijst naar de Consumentenbond. Deze laatste kunnen niets doen. Wat heb je daar dan aan. Leuk geprobeerd om mij neer te zetten als klant die zijn gelijk wil halen maar een nog verdere teleurstelling eigenlijk. Grando heeft zich op geen enkele wijze ingezet voor mij als klant en met een kluitje in het riet gestuurd.
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen maar levering teleurstellend”
Door Marc op maandag 11 dec 2017 '17 | vestiging Utrecht
Badkamer: mooie producten en we zijn blij met het resultaat als de badkamer af is. We zijn goed geholpen in de winkel Utrecht. Servicemonteur vakbekwaam en communicatief sterk.Dit is een Garantie van Grando: binnen 3 weken kan men de badkamer gebruiken. Inmiddels is het week 5 en het is nog niet afgeleverd. Ik wacht nog op de koppelingen voor de radiator. Geen communicatie vanuit Grando. Ik ben het eens met een andere recensie hier: heeft Grando het geld binnen? Dan hoeven ze verder geen service meer te verlenen. Teleurstellend
Reactie of foto toevoegen
“Garantie radiator”
Door fam de jong op zondag 20 aug 2017 '17 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Prachtige badkamer gekocht en laten plaatsen door de Grando. Na 5 jaar ging de verwarming enorm roesten. We hebben contact opgenomen met de Grando, het was garantie werk, we kregen een nieuwe. Maar wat een slechte nazorg, slecht contact, er kwam maar geen afspraak. Na een half jaar eindelijk geplaatst, helaas een verwarming met beschadigingen. Direct contact opgenomen voor het plaatsen van weer een andere verwarming, maar dit is nu al weer meer dan 2 maanden geleden............. helaas nog niks gehoord!
Reactie of foto toevoegen
“Composieten keukenbladen”
Door M vd H. op maandag 26 jun 2017 '17 | vestiging Zaandam
In februari 2016 door Grando zaandam een mooie keuken laten plaatsen, mooi ontwerp, in eerste instantie goede service mbt opleveringspuntjes. Totdat wij december 2016 een scheur in 1 van de 2 aaneengesloten composiet bladen ontdekken, omdat ze van mening zijn dat dit niet zomaar kan en min of meer de gaskookplaat de oorzaak hiervan moet zijn (een smeg, niets bijzonders maar door ons geleverd/ door Grando vakkundig gemonteerd), laat Grando de leverancier van het composiet blad beoordelen. Volgens de beste man zat de scheurer al jaren (!??), keuken nog geen jaar oud destijds! Blad blijkt door te hangen en is daarom gescheurd. 2 maart 2017 zegt Grando schriftelijk toe de schade te herstellen. 5 mei 2017 een vage mail of wij het akkoord kunnen geven op evt kleur en accent verschil, hierop hebben wij gereageerd dat wij begrijpen dat er productie verschil kan zijn en wanneer wij dit verschil acceptabel vinden, dan pas akkoord geven. Op de vraag hoe Grando het nieuwe te plaatsen blad beter wil gaan ondersteunen hebben wij nu, 26 juni 2017 nog geen antwoord en ook nog geen nieuw blad! Ontwerp en plaatsing was prima! Nu er nazorg en garantie verleend moet worden: Ga jullie diep schamen!
REACTIE VAN M VD H
1.2 Nou... t heeft bijna een jaar geduurd, maar op 19 oktober 2017 is het blad vervangen. De oorzaak van de scheur bleek zoals verwacht in het onderstaande blok te zitten. De vakmannen zijn ruim een half uur bezig geweest om het wel helemaal recht te stellen. Daarna was het nieuwe blad snel geplaatst. De bladen nu met steenlijm aan elkaar gemonteerd ipv kit, ziet er ook meteen mooier uit.
REACTIE VAN M VD H
2.2. De monteurs, ZZP, keurig werk geleverd. De binnendienst in zaandam heeft nog wel een slag te maken. Wij zijn blij dat we weer van de keuken kunnen genieten, zonder schade
Reactie of foto toevoegen
“Garantie goed opgelost”
Door Marcel Bruin op woensdag 22 mrt 2017 '17 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Wij hadden net voor de garantie verliep, problemen met onze toillet brillen. De fabrikant van de brillen lukte het maar niet om de juiste onderdelen te leveren. Grando Keuken en badkamer centrum Waddinxveen heeft daarna zelf de garantie op zich genomen en ons netjes zonder moeilijk te doen twee nieuwe brillen geleverd. Ik moet zeggen trouwen nu ik toch een revieuw plaats dat wij indertijd gewoon goed en niet opdringerig geholpen zijn. Hebben wij weer een badkamer nodig of een keuken dan gaan we er zeker weer langs.
Reactie of foto toevoegen
“Geen service”
Door Kroon op donderdag 5 jan 2017 '17 | vestiging Zaandam
In 2016 heb ik bij Grando een keuken gekocht. Niet goedkoop maar ik werd vriendelijke geholpen. Omdat ik aan het verbouwen was en het afmonteren van de keuken zelf deed was er wat werk blijven liggen; het afmonteren van de greeplijsten. Bij het monteren hiervan bleek één kastje niet de benodigde sparing in het hout te hebben waardoor deze niet gemonteerd kon worden. Hierover heb ik meerdere keren moeten bellen en mailen. Uiteindelijk kreeg ik te horen dat Grando niet kosteloos een nieuw kastje kon leveren... Erg vreemd, ze hebben tenslotte niet het juiste product afgeleverd en voor zover er garantie op een keukenkastje kan zitten was het defect nog altijd binnen een jaar na levering geconstateerd. Je word dus goed geholpen als je iets wilt kopen maar daarna is de service waardeloos.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken keurig maar garantie is minpunt”
Door Henk op donderdag 30 jun 2016 '16 | vestiging Breda
Bij aankoop keurig te woord gestaan, ook plaatsen van de keuken prima en netjes verlopen. Afspraken keurig nagekomen. Min punt bij aanspraak maken op garantiebepalingen na betaling, wordt er niet gereageerd. Garantie stelt klaarblijkelijk weinig voor. Jammer.
Reactie of foto toevoegen
“Keurige oplossingen bij storingen”
Door Arjan op zaterdag 26 dec 2015 '15 | vestiging Naaldwijk
In 2012 hebben wij onze keuken gekocht, dus alweer even geleden. Destijds werd er zeer goed meegedacht, goede tips gegeven om vervolgens een aangepaste tekening op schaal te maken. We zijn ook bij andere bedrijven geweest, maar merkten dat die snel een keuken wilden verkopen. De vriendelijkheid, deskundigheid en betrouwbaarheid gaven de doorslag. Bij de betrouwbaarheid speelde ook de vijf jaar garantie zeker een rol. Eind 2014 hebben een storing gehad met ons afwasmachine, maar dit is keurig opgelost binnen de garantie. Recent hebben ze ook enkele panelen vervangen en ook dit is weer keurig opgelost! Helemaal top!
REACTIE VAN GRANDO RETAIL
Beste Arjan, Bedankt voor het delen van uw ervaring over Grando Naaldwijk. We proberen het voor de klant altijd zo goed mogelijk op te lossen en vinden het daarom ook fijn dit terug te lezen op deze website! Dank daarvoor.
Reactie of foto toevoegen
“Hoogglans keuken”
Door Anton op woensdag 16 dec 2015 '15
Witte hoogglans keuken ziet er na 6 jaar niet meer uit. De laklaag laat los en sommige delen worden geel. Het lijkt wel of ik een doffe gele keuken heb. De klacht bij Grando neergelegd. Eerst kwamen ze met het is uw eigen schuld. Ik zou te agressieve schoonmaakmiddelen gebruiken bij het schoonmaken! Gaf aan dat ik alleen een nattedoek gebruikte bij het schoonmaken. Toen werd het, komt door de zon.
Onze keuken ligt op het noorden dus dat leek me ook sterk. Na de schuld eerst bij onzelfstandige neer te leggen kwamen ze met een oplossing. De garantie is afgelopen maar er kon wel een monteur langs komen om te kijken wat er nou precies aan de hand was. Maar moest wel 150 euro betalen voor deze monteur. Terwijl ik meerdere foto's had gemaild waarop het probleem duidelijk is te zien. Ik ben niet ingegaan op deze oplossing. Ik ga die kosten voor de monteur niet zelf betalen omdat Grando een slecht product afleverde. Een andere oplossing is er niet volgens Grando. Mocht je na 5 jaar alweer een nieuwe keuken willen kopen ga naar Grando. Dus bij deze wil ik iedereen waarschuwen, koop geen hoogglans keuken bij Grando!
REACTIE VAN GRANDO RETAIL
Beste Anton, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Ik heb uw ervaring en gegevens doorgestuurd naar de verantwoordelijke binnen de organisatie, zodat er nogmaals naar gekeken kan worden. Uit uw verhaal begrijp ik dat er al reeds een voorstel is gedaan, we zullen deze intern daarom ook bespreken en kijken wat we voor u kunnen betekenen.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden met het resultaat”
Door B.G.J. Ernens op dinsdag 16 jun 2015 '15 | vestiging Assen
Reeds in het offerte traject zeer goed voorgelicht. De offerteprijs was aanvankelijk boven het budget, echter door het vakmanschap van de manager/eigenaar van de vestiging hebben wij een uitstekende compromis kunnen sluiten. In de uitvoering waren er specifieke punten die een betere oplossing verdienden, waarbij gezegd dient te worden, dat dit zonder het trekken van de portemonnee is opgelost.
De geleverde en geïnstalleerde Sun shower raakte defect. Het glas is gesprongen. Echter door toedoen van Grando is dit uitstekend onder garantie door de servicedienst van Sun shower opgelost. Het tegelwerk en het strakke plafond overtreffen onze verwachtingen. Wij zijn zeer tevreden met de door Grando Assen geleverde badkamer en hopen er nog lang plezier van te hebben.
Reactie of foto toevoegen
“Loslaten”
Door H. Zandstra op dinsdag 10 feb 2015 '15 | vestiging Hengelo OV
Heb een keuken gekocht en nu blijkt naar 5,5 jaar dat de opdek allemaal los laat grando bij mij thuis geweest en zegt dat de garantie naar 5 jaar is afgelopen en kunnen hier niets meer van halen. Hij gaf toe dat de keuken in de fabriek niet goed was gelijmd maar ze deden geen zaken met de fabriek meer en ik kan fluiten met een keuken die niet meer mooi is en een schade van € 1000 tot € 1500 kom nooit meer bij grando keukens in Hengelo.
Reactie of foto toevoegen
“grando garantie”
Door R. de Boer op zondag 18 jan 2015 '15 | vestiging Zaandam
Ruim twee jaar geleden een complete keuken gekocht en laten installeren. Plaatsing was al ongeveer een half jaar later dan afgesproken. In het begin zag ik een klein luchtbelletje achter het melkglas van een dure wandkast. Pas na twee jaar was dat veel erger (meerdere luchtbellen) geworden en deed ik een beroep op garantie/service. Via de fabrikant werd een nieuwe klep geleverd, maar de plaatsing moest € 105 kosten en zou volgens Grando Zaandam niet onder garantie mogen van de branche-organisatie. Onder protest is door mij betaald. Het inhangen van de deur duurde 10 minuten (staat ook op het formulier van de monteur, die zich waarschijnlijk hevig schaamde voor dit bedrag en slechte service. Ik zag dat op de site van Grando staat dat zij 100% tevreden klanten hebben. Dit maakt mij vreselijk kwaad en gemotiveerd om alle kennissen en relaties te waarschuwen om zeker geen zaken te doen met Grando.
Reactie of foto toevoegen
“Nooit meer!”
Door DLN op maandag 27 okt 2014 '14 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Toen wij binnen kwamen kon alles geregeld worden en de beste service kon verleend worden, nou niet dus. Kastjes die wij wilden waren ineens uit het assortiment (3 maanden na aankoop). Toen smeerden ze ons een duurdere keuken aan en eenmaal alles betaald was de service ver te zoeken. Moesten het zelf plaatsen (een keukentje van 3 meter breed 8100 euro dus ja) Advies was teveel moeite dus moesten zelf nadenken over het plaatsen, geen beschrijving of niks en voor de garantie voor het blad moesten wij een monteur laten komen voor 150 euro. Nogmaals van tevoren kan alles en na betaling is er niets meer mogelijk. Zou niemand Grando aanraden.
Reactie of foto toevoegen
“Wat een verademing!”
Door Erik Opree op woensdag 3 sep 2014 '14 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Cindy heeft ons geadviseerd over een nieuwe vaatwasser. Het is een Miele G 4480 SCVi, dat is er één met een besteklade, geworden. Het apparaat is razendsnel geleverd en ik heb het zelf ingebouwd. Daarbij heb ik niet in de gaten gehad dat er een knopje bij het sluiten van de deur ingedrukt werd waardoor er allerlei vreemde klachten kwamen. Dit is door Miele in samenspraak met Grando perfect opgelost onder garantie. Wij zijn zeer te spreken over de vaatwasser en de manier waarop alles is gegaan. De prijs kwaliteit verhouding is zeer goed en wij kunnen Grando Hoogvliet dan ook aan iedereen aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“slechte service”
Door gouwen op zaterdag 12 apr 2014 '14 | vestiging Rotterdam
Keuken laten plaatsen in 2008. Al meteen problemen met de vaatwasser dit tot 3 keer gerepareerd in de garantie periode en 2x na de garantie en dit zelf betaald. Nu de vaatwasser kapot, de afzuigkap kapot, de oven warmt niet meer goed op en de vriezer zit onder het ijs en zou automatisch ontdooien dus niet. Alles door gestuurd naar Grando retail dit duurt al 2 weken en dan krijg je te horen dat dit allemaal buiten de garantie valt en zelf maar naar de service moet gaan bellen voor een oplossing. Ik ga het nu bij de geschillen commissie neerleggen of bij radar kijken of er dan wat gebeurt. Dus koop geen keuken bij Grando slechte apparatuur.
Reactie of foto toevoegen
“Erg slechte service”
Door Karel op vrijdag 11 okt 2013 '13
Onze bauknecht koelkast is na 1 jaar kapot gegaan en na 2 monteurbezoeken (2 vrije dagen) gerepareerd. Na 4 jaar (5 jaar garantie) was er hetzelfde euvel en na 3 monteurbezoeken (3 vrije dagen) is de koelkast vervangen. Deze kosten zijn niet vergoed door Grando. Daarnaast zijn we er achter gekomen dat de koelkast nu 680 Euro goedkoper is dan tijdens de verkoop werd voorgedaan. Hoogst onbetrouwbare partij.
Reactie of foto toevoegen
“Slechte service en kwaliteit”
Door John op woensdag 27 mrt 2013 '13
Bij Grando in 2011 een keuken gekocht. Al redelijk snel na de installatie begonnen de meubelpanelen krom te trekken. Monteur geweest en de panelen opnieuw gesteld. Na een half jaar opnieuw een sterk kromtrekkend meubelpaneel voor de koelkast. Oorzaak: Een fout in het ontwerp van de kast zorgt dat het condens en de warmte van de koelkast niet wegkan. Het probleem zal alleen maar verergeren. Antwoord Grando: De garantie op de montage is verlopen, wij willen het oplossen maar u mag alles zelf betalen. Maar dit is toch geen montagefout maar een ontwerpfout? Daar zou volgens de voorwaarden van Grando 5 jaar garantie op zitten. Grando blijft echter vasthouden aan een montagefout terwijl dit overduidelijk niet het probleem is. Ik dacht dat Grando anders was als de rest. Wat kan een mens zich toch gruwelijk vergissen. Mensen trap niet in die mooie garantiepraatjes van Grando je wordt gewoon opgelicht.
Reactie of foto toevoegen
“Mooie keuken”
Door Dennis op maandag 17 dec 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Wij hebben hier een keuken gekocht met kookeiland. De medewerkers hebben ons heel goed geholpen en mee gedacht, om een hele mooie keuken te realiseren. De afspraken werden goed nagekomen en alles was op tijd geleverd.
FOTO VAN DENNIS
Keuken met eiland
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Mark Prakke op maandag 17 dec 2018 '18 | vestiging Doetinchem
We hebben de bestaande keuken volledig laten reviseren en tevens een aantal apparaten vervangen. De ondersteuning vanuit de vestiging was goed, terwijl de monteur zeer kundig was. Hij werkte nauwkeurig en netjes. Zeer tevreden over het resultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Persoonlijke benadering”
Door Manon Albers op zondag 16 dec 2018 '18 | vestiging Tilburg
Wij hebben bij Grando Tilburg een keuken gekocht. De persoonlijke benadering vonden wij erg prettig. We zijn goed geadviseerd en de keuken is helemaal naar wens. Toen de keuken stond kwam Herman zelfs langs bij ons thuis om te kijken. Top service! Een aanrader!
FOTO VAN MANON ALBERS
U keuken
Reactie of foto toevoegen
“Superblij”
Door Marlies van Doorn en Jos Peerlings op zondag 16 dec 2018 '18 | vestiging Tilburg
Wij hebben bij Grando onze keuken gekocht en zijn er superblij mee. We zijn uitstekend geholpen en er werd meegedacht bij het maken van de keuzes waardoor de keuken nóg beter aan onze wensen voldoet. Met meedenkende en secuur werkende monteurs komen ook de laatste puntjes op de i. Wij genieten elke dag van onze keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Geplaatste keuken”
Door Anneke de Groot op zondag 16 dec 2018 '18 | vestiging Son
We zijn op zoek geweest naar een keuken voor onze nieuwe aanbouw. We wisten wel wat we wilden, maar hoe we het wilden indelen in de ruimte was een vraag. Ze hebben ons heel goed ondersteund en zijn net zolang door gegaan met tekenen totdat we tevreden waren. Omdat ik erg twijfelde over de uitgezochte kleuren, zijn we nog een paar keer terug geweest en hebben we de beste kleur uitgezocht. Elke keer zijn we vriendelijk geholpen.
Reactie of foto toevoegen
“Aanbeveling”
Door Van den Boogaard op zondag 16 dec 2018 '18 | vestiging Amersfoort
In onze nieuwe bestaande woning stond een keuken die wij wilden uitbreiden. Het team in Amersfoort gaf goede adviezen op een zakelijke manier. Het is onze 9e keuken dus wij hebben geen behoefte meer aan verkooppraatjes maar gewoon "to the point" advies. Essentieel verder ... afspraken werden zonder meer nagekomen, de medewerkers die de plaatsing/montage uitvoerden waren zorgvuldig, beleefd en wisten prima wat ze deden. Wij bevelen zonder meer deze vestiging bij een ieder aan.
Reactie of foto toevoegen
“Super van begin tot eind”
Door Natasja en Julia op zaterdag 15 dec 2018 '18 | vestiging Utrecht
Badkamer, toiletten en keuken gekocht. Super geholpen van begin tot eind! Er werd altikd in mogelijkheden gedacht. Medewerker bijzonder vriendelijk en verstand van zaken.
Reactie of foto toevoegen
“Super tevreden”
Door Lambert en Ineke Kuenen op zaterdag 15 dec 2018 '18 | vestiging Doetinchem
Wij hebben keuken dit is onze tweede keuken van Grando eerste Grando Winterswijk tweede Grando Doetinchem. Super tevreden over Grando
Reactie of foto toevoegen
“Subliem geholpen”
Door Familie Groenewegen op zaterdag 15 dec 2018 '18 | vestiging Bergambacht
Keuken gekocht. Eenvoudig keukenblok, subliem geholpen en door enige prachtige aanpassingen hebben we nu een unieke betaalbare designkeuken. Persoonlijk advies, de meneer van de keuken kwam zelfs kijkje nemen tijdens het plaatsen. Ze namen de tijd om vragen te beantwoorden en belden snel terug wanneer ik belde en ze in gesprek waren. No nonsense, goed kijk op wat wij wilden, binnen ons budget!
FOTO VAN FAMILIE GROENEWEGEN
Keuken helemaal fijn
Reactie of foto toevoegen
“Meer dan tevreden”
Door Ingrid en Lex op vrijdag 14 dec 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Door de prima ervaring tijdens de aankoop en plaatsing van onze eerste keuken, kwamen wij voor onze verhuizing automatisch weer terecht bij Grando. Wij hadden links en rechts natuurlijk ter voorbereiding ook wel een aantal andere leveranciers ter inspiratie bezocht. Wederom werden wij door bedrijfsleider Dinesh relaxed ontvangen en uitgebreid deskundig te woord gestaan. Uit al onze wensen werd er binnen het afgesproken budget een mooi 3D-ontwerp en een duidelijk gespecificeerde offerte gedestilleerd. Tijdens een heerlijk bereid avondmaal werden de verdere puntjes op de i gezet. Uiteindelijk zijn wij ook door alle andere medewerkers zeer vriendelijk, gastvrij en vakbekwaam geholpen. Wij zitten nu lekker te genieten in onze nieuwe woning met de fraaie Grando keuken, die zeer minutieus is geïnstalleerd door de perfectionistische en gezellige Wensley. Wij zijn ook meer dan tevreden over onze door Grando geplaatste, comfortabele, keramische tegelvloer.
FOTO VAN INGRID EN LEX
Minutieus geinstalleerde keuken
REACTIE VAN INGRID EN LEX
Hierbij de door Grando vakkundig gelegde, keramische tegelvloer.
Reactie of foto toevoegen
“Goed geadviseerd”
Door Fam. Batenburg op donderdag 13 dec 2018 '18 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Vandaag is onze keuken gerenoveerd door Grando Hazerswoude! Begin oktober in de showroom geweest en fijn ontvangen door het personeel daar. We hadden goed voor ogen wat we wilden en hierin werden we goed geadviseerd door de verkoper/manager. Lekkere heldere communicatie met goede tips en voorbeelden uit de mooie showroom. Keuze gemaakt om alle19 fronten te laten vervangen en een nieuw hangdressoir te kopen, later jwam daar nog een nieuwe inbouwkoelkast bij. Prijstechnisch een goede deal denken wij, waarbij ons gevoel in elk geval erg goed was icm de beloofde service en levering. Na 1 week is ter plaatse ingemeten door de monteur die ook de montage zou komen doen in december. Nu dus alles geplaatst en we zijn supertevreden! Goede keus, mooie keuken, professioneel gepkaatst en afgewerkt, fijne communicatie met Grando Hazerswoudevan begin tot het eind! Aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend geholpen”
Door D.J.H.C. Duchenais op donderdag 13 dec 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Na een oriënterende rondgang langs diverse aanbieders met overtuiging gekozen voor de firma Grando in Amersfoort. We zijn uitstekend geholpen door Serkan bij onze keuze en hebben een mooie badkamer samengesteld. Toch is het resultaat in werkelijkheid nog mooier en we zijn dan ook blij verrast met het resultaat. Mooi op tijd opgeleverd en afgewerkt. Al met al een prima keuze geweest.
Reactie of foto toevoegen
“Helemaal af”
Door Familie van der meer op woensdag 12 dec 2018 '18 | vestiging Rotterdam
Wij zij in mei bij Grando Rotterdam geweest en hebben daar met behulp van de verkoper umit Isik een badkamer gekocht.hij heeft ons heel goed geholpen en alles netjes geregeld.op 3 december zijn ze begonnen met de verbouwing wat echt super snel is gegaan.we moesten uitgaan van ongeveer 2a3 weken maar met 7 werkdagen was het helemaal af. Het montage bedrijf heeft super werk geleverd! Kortom we zijn super tevreden met de service en onze nieuwe badkamer!
Reactie of foto toevoegen
“Strak”
Door Rob op maandag 10 dec 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Wij hebben bij Grando in Amersfoort een nieuwe keuken, badkamer en tegelvloer voor de gehele beneden verdieping gekocht. Wat ons als eerste opviel was de gastvrije en professionele ontvangst in de showroom. Zij hebben een uitgebreid assortiment aan keukens, badkamers en tegels op een prachtige manier gepresenteerd! We konden vrij snel onze keuze bepalen en kwamen tot een uitstekende deal. De spullen werden keurig zoals afgesproken geleverd en gemonteerd. Net als in de showroom wederom een uitstekende ervaring met de mensen die de montage voor hun rekening namen. Alles werd volgens een strakke planning met een uitstekende kwaliteit afgeleverd! Wij bevelen dit bedrijf dan ook van harte aan!
FOTO VAN ROB
Benedenvloer
Reactie of foto toevoegen
“Geleverde keuken”
Door Peters op maandag 10 dec 2018 '18 | vestiging Utrecht
Heel blij met onze mooie keuken! En zijn bij het maken van de keuze in de winkel goed geholpen!
Reactie of foto toevoegen
“Gelegde tegelvloer”
Door M. dijkgraaf op zondag 9 dec 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Vloer voor de woonkamer, keuken, hal gekocht. Zeer goed geholpen en geadviseerd. Levering en het leggen van de vloer is allemaal volgens afspraak gegaan.
FOTO VAN M. DIJKGRAAF
Tegels
Reactie of foto toevoegen
“Heel tevreden”
Door Vincent op zaterdag 8 dec 2018 '18 | vestiging Doetinchem
Wij zijn heel tevreden over de samenwerking met Grando. Het contact verliep heel prettig, er werd uitgebreid de tijd genomen om onze wensen in kaart te brengen en te vertalen naar onze nieuwe keuken. Grando heeft uitstekende vakmensen in dienst, met hart voor het vak. Gedurende de verbouwing vond er continu afstemming plaats. Afspraken werden nauwgezet nagekomen en het resultaat is prachtig geworden. Wij kijken met veel plezier terug op de verbouwing van onze keuken en genieten elke dag van het resultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Supertevreden”
Door John Meeuwisse op donderdag 6 dec 2018 '18 | vestiging Tilburg
We zijn super tevreden over onze keuken. Grando Tilburg heeft ons niet alleen geholpen aan een mooi eindresultaat maar ook in alle stappen daarvoor. Zo kregen wij uitgebreid hulp bij het uitzoeken van de keuken en hoe wij deze zo praktisch mogelijk konden indelen. Daarnaast werd er eerlijk en kundig advies gegeven over de aanschaf van de keuken apparatuur. Door de ervaren persoonlijke hulp hebben wij nu een keuken die perfect bij ons huis past. Grando Tilburg bedankt!
Reactie of foto toevoegen
“Helemaal happy”
Door Fam.Tubalawony op woensdag 5 dec 2018 '18 | vestiging Tilburg
Medio augustus zijn we ons gaan oriënteren op een nieuwe keuken. Grando Tilburg was de eerste, en tevens laatste, showroom die we bezochten. We werden namelijk uiterst vriendelijk voorzien van deskundig advies door zowel Jan als Herman. Hierdoor zijn we niet verder gaan kijken. We hadden er alle vertrouwen in dat we bij Grando op het juiste adres waren. Er werden goede ideeën aangeleverd en er werd meegedacht om onze keuken binnen ons budget te houden. Eind november zou de keuken geleverd worden. Op ons verzoek werd een datum gekozen waar ook echt rekening mee gehouden werd. Hierdoor konden we de voorbereidingen goed plannen. De communicatie rondom de planning van levering etc verliep erg soepel en makkelijk. Via de mail en Whatsapp hielden we elkaar op de hoogte en gestuurde appjes met vragen werden dezelfde dag nog beantwoord. Op het afgesproken tijdstip stonden de monteurs voor de deur. Het bleken, naast hele vriendelijke mannen, ook nog eens echte vaklui te zijn die uiteindelijk méér werk hebben geleverd dan waarvoor ze kwamen. Hoewel er van te voren was verteld dat de plaatsing 1 werkdag zou duren en dat onze keuken dan gebruiksklaar werd opgeleverd, zijn er dit uiteindelijk 2 geworden. Maar, zoals de monteurs al zeiden ; we zijn liever wat langer aan het werk met een tevreden klant als resultaat. En dát zijn we! Helemaal happy met onze nieuwe keuken. De volgende dag werden we gebeld ; Jan wil namelijk het eindresultaat komen bewonderen. Hoe leuk is dat. Wat een enorme betrokkenheid en klantvriendelijkheid. Uiteraard is hij van harte welkom. Wij zouden Grando keukens Tilburg dan ook aan iedereen adviseren.
Reactie of foto toevoegen
“Super”
Door Gido en Dunja op woensdag 5 dec 2018 '18 | vestiging Bergambacht
Wij hebben een keuken, badkamer & toilet gekocht en laten installeren. We kunnen niet anders concluderen dan er sprake was van een goede service, heldere communicatie, vakmanschap en betrokkenheid. Zowel van Fred als van Aad. Fred komt regelmatig polsen hoe e.e.a. verloopt, ook fijn. Een aanrader dus Grando Bergambacht!
FOTO VAN GIDO EN DUNJA
Geleverde keuken
Reactie of foto toevoegen
“Prachtig”
Door G F P van Veen op dinsdag 4 dec 2018 '18 | vestiging Utrecht
Met behulp van Grando een prachtige en unieke badkamer weten te realiseren.
FOTO VAN G F P VAN VEEN
Unieke badkamer
Reactie of foto toevoegen
“Zeer te spreken”
Door Fam. Kesting op dinsdag 4 dec 2018 '18 | vestiging Tilburg
We hebben een paar maanden geleden een keuken bij Grando gekocht en de keuken is inmiddels geplaatst door een bedrijf, wat samenwerkt met Grando Tilburg. Over beide bedrijven zijn we zeer te spreken. De medewerker van Grando heeft goed en creatief met ons meegedacht om de ruinte optimaal te gebruiken. Het granieten blad mochten we gaan bekiken bij de leverancier in Tilburg. Bij levering wilden we liever een grotere boiler en dit werd op dezelfde dag nog geregeld. Top service! De medewerkers die de keuken geplaatst hebben en de afwerking netjes in orde hebben gemaakt, bleken vaklui. Prettige personen, die nauwkeurig en deskundig werken. Wij raden Grando zeker aan!
Reactie of foto toevoegen
“Top”
Door de groot op dinsdag 4 dec 2018 '18 | vestiging Bergambacht
Na een aantal keukenzaken bezocht te hebben was het een verademing om door Fred geholpen te worden. Geen gladde verkooppraatjes maar recht door zee en duidelijk advies. Het plaatsen van de keuken door Willem was super. Netjes, snel en ook nog gezellig! kan iedereen Grando Bergambacht aanraden
FOTO VAN DE GROOT
Hoekkeuken met groene achterwand
Reactie of foto toevoegen
“Aankoop badkamer”
Door H. Doorn op maandag 3 dec 2018 '18 | vestiging Heerhugowaard
Wij hebben een nieuwe badkamer gekocht.Bij het uitzoeken van tegels, meubel, spiegel en inrichting prima geholpen en de order gegund aan Grando Heerhugowaard. Bij aanvang van het werk bleek de gekozen spiegelkast geen handige keuze i.v.m. een schuin plafond, deze is zonder problemen geruild voor een vlakke spiegel, prima service. Op het eind van de verbouwing bleek het badkamermeubel beschadigd (transportschade) en moest worden geruild. Dit bleek na enige dagen niet goed mogelijk, de bestelde glanzende uitvoering kon niet meer worden geleverd. De keuze is toen veranderd in een matte uitvoering, die gelukkig wel leverbaar was. Gelukkig konden wij wel douchen, maar gebruik wastafel en spiegel was nog niet mogelijk. Na 5 weken kwam het badkamermeubel en kon de badkamer worden afgemonteerd. Hij is werkelijk schitterend geworden en wij zijn er zeer tevreden over, ook in het gebruik bevalt alles prima. De vakman die dit alles verbouwd heeft verdiend alle lof, hij heeft alles zeer precies en met veel overleg geheel naar onze wensen in orde gemaakt. Super. De heer en mevrouw Wiggers hebben werkelijk hun uiterste best gedaan om het probleem van het meubel goed op te lossen, echter de organisatie van Grando heeft hun niet geholpen om snel het beschadigde badkamermeubel te vervangen. Daarom is de score "goed" en niet "super" geworden.
Reactie of foto toevoegen
“Maatwerkblad”
Door Familie Bos op zondag 2 dec 2018 '18 | vestiging Wormerveer
Slechte ervaring, de keuken is niet naar wens opgeleverd, gedurende 8 maanden hebben we vele vervelende gesprekken gevoerd en het eindresultaat is niet naar tevredenheid. De standaarddelen zijn prima, maar tot een goed stuk maatwerk bleek Grando Wormerveer niet in staat.
Reactie of foto toevoegen
“Alles naar wens”
Door K. Schot op zaterdag 1 dec 2018 '18 | vestiging Middelburg
Mooie keuken gekocht, alles naar wens. Uitstekend geholpen: advisering, creativiteit, oplossingsgericht. Alles volgens planning geleverd, montage geen probleem. Dik tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Prima”
Door jagt op zaterdag 1 dec 2018 '18 | vestiging Heerhugowaard
Keuken gekocht in Heerhugowaard. Prima adviezen, tekeningen, offerte. Tussentijds ook diverse vragen gehad, ook fijn geholpen. Keukenplaatsen goed voorbereid, op tijd geleverd, mooi gemonteerd, en (tot dusver) goede after service. Aanrader en alhoewel we weinig ervaring met andere keukenzaken hebben lees en hoor je wel eens (heel) anders.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Martin op vrijdag 30 nov 2018 '18 | vestiging Middelburg
Ik heb er een keuken gekocht, maar zeer vriendelijk geholpen. Ook bij aflevering was ik zeer tevreden. Een aanrader om er een keuken of badkamer te kopen.
Reactie of foto toevoegen
“Complimenten”
Door Rob Stutterheim op vrijdag 30 nov 2018 '18 | vestiging Lelystad
Wij hebben een badkamer gekocht. Bij installatie bleken er toch bouwkundige problemen op te treden. Beide installateurs hebben deze uitstekend opgelost. Waren zeer klantvriendelijk en meerwerk was NIET aan de orde. Beide jongens zou ik zeer aanbevelen bij nieuwe klussen. Ook kwam Grando, ondanks de fysieke afstand Enschede Lelystad, zijn gemaakte afspraken nauwgezet na. Mijn complimenten.
Reactie of foto toevoegen
“Goed advies”
Door Anita op vrijdag 30 nov 2018 '18 | vestiging Hengelo OV
Keuken. Goed advies en alle afspraken klopten. Foutjes werden supersnel en top verholpen.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken netjes geplaatst”
Door Gerda Assen op vrijdag 30 nov 2018 '18 | vestiging Assen
Ik heb een keuken gekocht. Ben prima geholpen en hij is erg netjes geplaatst. Ben er blij mee.
Reactie of foto toevoegen
“Super tevreden”
Door karen de boer op vrijdag 30 nov 2018 '18 | vestiging Mijdrecht
super mooi keuken gekocht! we zijn erg goed geholpen. De adviseur nam de tijd om samen met ons een geweldige keuken te ontwerpen, die aan onze wensen voldeed en perfect in de ruimte past. De ervaring van de adviseur was erg fijn, en maakte dat hij met ons mee dacht en goede tips en mogelijkheden kon bieden. Ook na aankoop was het geen probleem om nog even voor advies te bellen of langs te komen in de winkel. Ook het inbouwen van de keuken werd zeer nauwkeurig en profesioneel gedaan. Wij zijn super tevreden en zouden iedereen aanraden hier een keuken te kopen! bedankt.
Reactie of foto toevoegen
“Vakkundig”
Door H Wezeman op vrijdag 30 nov 2018 '18 | vestiging Assen
Inmiddels twee keer een keuken en badkamer laten plaatsen door Grando. Leon die je vakkundig helpt. Hij denkt me in oplossingen. De zeer mooie 3D tekeningen zijn en lust voor het oog. En natuurlijk alle lof voor de vakkundigheid en nauwkeurigheid van de monteurs! Een aanrader!
FOTO VAN H WEZEMAN
Reactie of foto toevoegen
“Goed advies”
Door Riekje Altena op donderdag 29 nov 2018 '18 | vestiging Doetinchem
Ik heb een keuken gekocht. Bij het uitzoeken ben ik prima geholpen en kreeg ik ook goed advies. Thuis is er daarna nog prima alles door een medewerker van Grando opgemeten. Het duurde even voordat hij kwam maar toen er eenmaal met de sloop werd begonnen ging alles soepel in elkaar over. De verschillende vakmensen kenden elkaar en hadden ook goed overleg met elkaar. Ook gaven ze goed advies over bijvoorbeeld een extra stopcontact en over een kloof en plinten. Resultaat is een prachtige keuken waar alles klopt!
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige keuken”
Door Annette van Hirsel op donderdag 29 nov 2018 '18 | vestiging Middelburg
Nadat ik mijn badkamer heb laten verbouwen en met de service, installatie en de badkamer zelf erg in mijn nopjes ben, heb ik ook de keuken bij Grando gekocht. Samen hebben we een prachtige keuken gerealiseerd. De afbraak, opbouw en keukeninbouw alles uit 1 hand, wel zo makkelijk. Ik ben super tevreden met mijn prachtige keuken! Dankjewel Grando!
FOTO VAN ANNETTE VAN HIRSEL
Super tevreden met deze keuken
+ Toon extra foto van Annette van Hirsel
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden”
Door Gerda op dinsdag 27 nov 2018 '18 | vestiging Hengelo OV
wij hebben een badkamer gekocht. Er is tijdens koop en aflevering, afspraken veel teleurstelling geweest. ook de maatvoering en de afmetingen hebben veel problemen en aanpassingen gevraagd, die voorkomen hadden kunnen worden.
Reactie of foto toevoegen
“Zijn er erg blij mee”
Door Geurts op zaterdag 24 nov 2018 '18 | vestiging Uden
Keuken gekocht. Zijn er erg blij mee. Klantvriendelijkheid, kennis, goede service, op tijd geleverd en een TOP monteur. Alles bij elkaar een echter aanrader. Grando Uden Bedankt
Reactie of foto toevoegen
“Naar wens verlopen”
Door acvanasperen op vrijdag 23 nov 2018 '18 | vestiging Hazerswoude-Dorp
alles is na wens verlopen zou dit bedrijf zeker aanraden

Aanvulling ontvangen 24 november 2018: Een keuken gekocht. Is al geplaatst. Wij zijn dik tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Verliep goed”
Door Berkelaar op vrijdag 23 nov 2018 '18 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Wij hebben een keuken gekocht en zijn zeer tevreden over de vakkennis van het bedrijf. Hulp bij keuze was goed. Levering en montage verliep goed.
Reactie of foto toevoegen
“Prettig contact”
Door Nicole en Ron op vrijdag 23 nov 2018 '18 | vestiging Hoorn NH
Wij hebben een keuken gekocht bij Grando Hoorn. We werden zeer goed geholpen door Ramon. Hij dacht goed met ons mee en kwam met eigen ideeën, wat wij zeer prettig vonden. Contact over levering en plaatsing was erg goed.
FOTO VAN NICOLE EN RON
Geleverde keuken
Reactie of foto toevoegen
“Prima”
Door Marco van de Zande op vrijdag 23 nov 2018 '18 | vestiging Middelburg
Prima geholpen, goed advies. Alle afspraken zijn goed nagekomen.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer en keuken”
Door Elmie op vrijdag 23 nov 2018 '18 | vestiging Son
Goed bedrijf, erg mooie badkamer, de keuken weten we nog niet die komt volgende week. Goede service alleen jammer dat het voor ons duurder uit viel als gepland, dit kwam als een verrassing.
Reactie of foto toevoegen
“Als klant behandeld”
Door Eric Berkvens op vrijdag 23 nov 2018 '18 | vestiging Helmond
We hebben diverse keukenzaken bezocht maar nergens zo klantvriendelijk geholpen als bij Grando Helmond. Ze namen alle tijd en niks was teveel. We voelden ons niet alleen klant maar werden ook als klant behandeld. Prima advies en uitleg. Ook de snelle levering was een groot pluspunt voor ons. de plaatser (Jos) is een echte vakman. Op een paar ontbrekende legplanken is de plaatsing goed verlopen en wij zijn erg tevreden. Peter, bedankt voor alles. We gaan jullie zeker aanbevelen. Eic en Anja
Reactie of foto toevoegen
“Keuken gekocht”
Door Mark op woensdag 21 nov 2018 '18 | vestiging Hengelo OV
Wij zijn tijdens onze zoektocht voor een nieuwe keuken als eerst bij Grando binnengelopen. We werden hier erg fijn geholpen en er werd direct al met ons meegedacht en getekend. Dit was allemaal vrijblijvend, iets wat wij bij andere zaken niet zo hebben ervaren in het verleden. Het beschikbare budget werd serieus genomen waardoor we snel tot een akkoord konden komen. De levering ging perfect en het montagebedrijf heeft uiteindelijk zeer mooi werk afgeleverd zonder enig restpunt.
Reactie of foto toevoegen
“Een echte aanrader”
Door C. Weeda op dinsdag 20 nov 2018 '18 | vestiging Lelystad
Grando Lelystad bezocht na het lezen van positieve recenties op het internet voor aanschaf van een nieuwe keuken. Heel prettig geholpen zonder overhaaste beslissingen te moeten nemen. Gisteren is de keuken geplaatst en het is een prachtig resultaat geworden! Helemaal top! Grando Lelystad, een echte aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Prettig”
Door A. Visser-van den Dool op dinsdag 20 nov 2018 '18 | vestiging Bergambacht
Ik heb een keuken gekocht en ben goed geholpen/geadviseerd. Vooral de korte lijntjes zijn erg prettig.

Aanvulling ontvangen 20 november 2018: Mijn keuken is geplaatst en is prima bevallen!
Reactie of foto toevoegen
“Topkwaliteit”
Door Kim op maandag 19 nov 2018 '18 | vestiging Uden
Badkamer gekocht bij Grando. Samen met de adviseur tot onze droom badkamer gekomen. Goed advies en netjes afgeleverd. Daarom ook de keuken samengesteld met een adviseur en laten plaatsen door Grando. Top kwaliteit en heel vriendelijke personeel.
Reactie of foto toevoegen
“Showroomkeuken”
Door steven op zondag 18 nov 2018 '18 | vestiging Naaldwijk
Wij hebben een showroomkeuken gekocht bij Grando Naaldwijk. We zijn door Angie van Leeuwen super geholpen; persoonlijk en professioneel. Volop passie bovendien! Afspraken zijn goed nagekomen en er werd goed meegedacht op alle vlakken. De keuken is net geïnstalleerd, nog niet alle apparaten getest maar dat zal ongetwijfeld goed komen!
FOTO VAN STEVEN
Reactie of foto toevoegen
“Aanraden”
Door Frans Plaggenborg op zondag 18 nov 2018 '18 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Koop badkamer. Zeer goed geadviseerd en zeer vakkundig geïnstalleerd. Goede nazorg. Kan Grando Hoogvliet zeker aanraden
FOTO VAN FRANS PLAGGENBORG
Badkamertafel met spiegel
Reactie of foto toevoegen
“Zeer prettige contacten”
Door P.Porsul op zaterdag 17 nov 2018 '18 | vestiging Bergambacht
Badkamer gekocht.overwegingen hiervoor waren de zeer prettige contacten en ook de deskundigheid van de heer Kreukniet.Inmiddels is de badkamer opgeleverd. Het resultaat heeft ons ook doen besluiten een nieuwe keuken hier aan te schaffen. Wij kunnen iedereen adviseren met deze firma in zee te gaan.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken gekocht”
Door Julia Wattel op zaterdag 17 nov 2018 '18 | vestiging Middelburg
Keuken gekocht. Zaken zijn uitgevoerd volgens afspraken. Perfecte montage met grote kennis geplaatst!
Reactie of foto toevoegen
“Heel goed geholpen”
Door Bert op zaterdag 17 nov 2018 '18 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Wij hebben een keuken gekocht -mooie showroom -heel goed geholpen -aanpassingen allemaal geen probleem -geen zorgen

Aanvulling ontvangen 22 november 2018: De aankoop is al geleverd en in goede orde ontvangen.
Reactie of foto toevoegen
“Geleverde keuken”
Door Fam. Bijkerk op vrijdag 16 nov 2018 '18 | vestiging Hengelo OV
We zijn vriendelijk geholpen en door het 3D-theater konden we na enige twijfel toch een goede keuze maken. Nu kunnen we genieten van onze super mooie keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Super”
Door Familie de Bruijn op vrijdag 16 nov 2018 '18 | vestiging Rotterdam
Wij hebben bij Grando op Rotterdam Alexandrium een luxe keuken, twee badkamers en een toilet voor onze nieuwe woning gekocht. Het hele proces van ons eerste bezoek in de showroom tot aan de montage van de spullen was goed. Waar we erg over te spreken zijn, is de service. Deze is gewoon top. Er wordt naar ons geluisterd, er wordt meegedacht en alles is voor ons verzorgd. Ik zou dit filiaal aan iedereen aanbevelen. Heel veel dank aan Murat en zijn collega's voor alle hulp! Super!
Reactie of foto toevoegen
“Aanbeveling”
Door Mw. J.van Aert op vrijdag 16 nov 2018 '18 | vestiging Breda
Wij hebben een badkamer gekocht en zijn prima geholpen. Goede informatie over de mogelijkheden. Prima service, klantvriendelijk. Dankzij Grando Breda hebben wij nu een super mooie badkamer. Wij kunnen Grando zeker aanbevelen voor een nieuwe keuken of badkamer.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Familie werksma op vrijdag 16 nov 2018 '18 | vestiging Groningen
We zijn zeer goed geholpen bij het uitkiezen van onze nieuwe keuken. Ook toen we zeiden dat we het reeds bestaande ontwerp compleet wilden veranderen was dat geen probleem. De levering was keurig en de montage is goed uitgevoerd. We kwamen ee nastukje plint tekort onder het fornuis maar dit is goed opgepakt door de vestiging. Wij zijn zeer tevreden met de service van Grando en onze droomkeuken.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamervergroting”
Door barry van tiel op vrijdag 16 nov 2018 '18 | vestiging Assen
ik heb de badkamer laten afbreken en met een meter vergroot, Henri heeft het
super goed gedaan ,en zeer netjes zijn werk gedaan, alles afgevoerd en iedere dag de rommel opgeruimd.
Reactie of foto toevoegen
“Goed bereikbaar”
Door Peter Erhardt op woensdag 14 nov 2018 '18 | vestiging Rotterdam
2 badkamers en een toilet. Onze wensen zijn perfect vertaald naar een ontwerp. Belofte was prima service tijdens het uitvoeren. Nou dat is zeker waargemaakt. Umit was goed bereikbaar en is meerdere keren langs geweest om te polsen of alles naar wens verliep. Ingehuurde krachten hebben ook te plaatsen meegedacht om de tekening te vertalen naar werkelijkheid. Kleine zaken zoals lichtknopjes iets verplaatsen en koofjes net iets groter maken, zodat het geheel er beter uitzag.In geheel de verwachting overtroffen vanaf de eerste tekening tot de installatie en nazorg. Ook met kleine service meldingen wordt ie goed geholpen. Eigenlijk spijt dat we de keuken ergens anders gekocht hebben. Het wordt moeilijk deze ervaring te overtreffen.
Reactie of foto toevoegen
“Super geholopen”
Door B.d.Koning op dinsdag 13 nov 2018 '18 | vestiging Uden
Gekocht in Uden. Super geholpen bij de aankoop. Echte aanrader voor ieder.
Reactie of foto toevoegen
“Goed meegedacht”
Door Linda & Henrie Been op zondag 11 nov 2018 '18 | vestiging Barendrecht
Wij kochten een keuken en een badkamer, er is steeds met ons meegedacht en vervolgens alles netjes aangelegd en geplaatst door de aannemer, in ons geval Fa.Kamsteeg uit Ridderkerk. En toen alles klaar was kregen we nog een heerlijk 3-gangen diner aangeboden in Bij de Bruin in Rotterdam. Een aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe keuken”
Door Bart Commandeur op zondag 11 nov 2018 '18 | vestiging Hoorn NH
Goede service van A tot Z. Zeer blij met de nieuwe keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Keukenkoop”
Door Ingrid Bolding op zaterdag 10 nov 2018 '18 | vestiging Hoofddorp
Heel tevrede met de aankoop van de keuken en de plaatsing
Reactie of foto toevoegen
“Vriendelijk”
Door Ina Pepping op zaterdag 10 nov 2018 '18 | vestiging Hoorn NH
Ik zou het bedrijf zeker aanraden zijn heel goed vriendelijk en deskundig geholpen
FOTO VAN INA PEPPING
Keuken staat
Reactie of foto toevoegen
“Netjes”
Door Erik op vrijdag 9 nov 2018 '18 | vestiging Son
Een badkamer gekocht bij grando, prima service en nette levering
Reactie of foto toevoegen
“Gekochte keuken”
Door P van der Endt op vrijdag 9 nov 2018 '18 | vestiging Middelburg
We hebben een keuken gekocht. Zijn super goed te woord gestaan en goed geholpen met het ontwerp. Plaatsing vakkundig gedaan en nu genieten van onze prachtige keuken!
FOTO VAN P VAN DER ENDT
Vakkundige plaatsing
Reactie of foto toevoegen
“Geplaatste keuken”
Door A Schenk op vrijdag 9 nov 2018 '18 | vestiging Emmen
Keuken gekocht en laten plaatsen . Op de bovenplank na was alles aanwezig (plaat komt nog). Alles kwam verder vlgs afspraak. Door brand in filiaal grando emmen was het contact wat moeizamer. Verder zijn we tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Nooit meer”
Door Timo op vrijdag 9 nov 2018 '18 | vestiging Rotterdam
Keuken gekocht bij adviseur Umit. Typische verkoper, graag verkopen maar after sales kent hij niet. Blijkt een iets ander frontje in de order verwerkt te hebben om binnen budget te blijven. Dit heeft hij niet duidelijk aangegeven. Was zeker niet iets wat we wilden. Gelukkig merkten we dit zelf op tijd. Vervolgens blijft het lang stil om tot een oplossing te komen. Neemt zelf praktisch geen contact op. Nieuwe materiaal keuze is iets duurder en ook dit kost veel moeite om tot overeenstemming te komen wie verantwoordelijk is voor de chaos. Pas na dreigen met advocaten komt er een schappelijke oplossing. Montage ging naar wens. Wel een chagrijnige monteur. Materiaal om plinten vast te zetten wordt er wel tussen gepropt waardoor ze niet netjes vast blijven zitten. Voor mij eens maar nooit meer bij deze keuken zaak.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamermaterialen”
Door Frank K op vrijdag 9 nov 2018 '18 | vestiging Almelo
Grando Almelo: Jan heeft iets meer dan 2 jaar geleden materiaal geleverd voor onze nieuwe badkamer. Jan gaf hier uitstekend advies in en een goede prijs kwaliteit verhouding. Levering was snel. De verbouwing hier van hebben wij zelf uitgevoerd en duurde iets langer dan verwacht. Na anderhalf jaar hadden wij een probleem met onze thermostaat. Jan heeft dit snel en netjes opgelost. Niets anders dan lof voor deze zaak en Jan! Ik zou zeker weer in de toekomst zaken doen met Grando Almelo Jan. Jan bedankt! M.v.g Frank
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend eindresultaat”
Door Frederick op donderdag 8 nov 2018 '18 | vestiging Enschede
De adviseur was vriendelijk en nam de tijd voor mijn keukenwens. Met zijn handige tips zijn we tot een prima ontwerp gekomen dat ik zelf niet beter had kunnen bedenken. Installateur en montage heb ik laten lopen via Grando met vooraf afgesproken prijs om verrassingen te voorkomen. Helaas wordt het wel spannend omdat de keuken 100% afbetaald moet zijn voordat deze gebracht wordt. Het eindresultaat is echter uitstekend en de fraaie keuken is volgens afspraak uitgevoerd. Ze waren wel een beetje laks in het afhandelen van zaken achteraf zoals rare geluiden uit de inbouw koelkast.
Reactie of foto toevoegen
“Keukenrenovatie door waterschade”
Door R.Jansen op donderdag 8 nov 2018 '18 | vestiging Tilburg
Na 5 jaar genoten te hebben van een door Grando Tilburg geleverde keuken hebben wij deze deels door waterschade moeten laten vervangen. Uiteraard moest dit allemaal snel waarbij we uitermate goed zijn geadviseerd. Helaas bij montage bleken er meerdere onderdelen niet goed te zijn waardoor er een groot probleem dreigde te ontstaan in onze planning vanwege opeenvolgende werkzaamheden nav de waterschade en hier onderscheid Grando Tilburg zich. Ons probleem werd ook hun probleem en alles is in het werk gesteld om binnen enkele dagen alles op te lossen naar volle tevredenheid. Ook na 5 jaar staan ze voor ons klaar en dat is een groot compliment waard! Jan en Herman bedankt!
Reactie of foto toevoegen
“Een echte aanrader”
Door Peter op dinsdag 6 nov 2018 '18 | vestiging Barendrecht
We zijn goed geslaagd bij Grando keukens. Mede door het kundig advies van Amanda, wij kregen een ontwerp met al onze wensen erin verwerkt. Alles is netjes en op tijd geleverd en vakkundig geplaatst. Een echte aanrader! Geen stress gehad mede door Evert super!
Reactie of foto toevoegen
“Wat wil je nog meer”
Door H.v.d.K. op dinsdag 6 nov 2018 '18 | vestiging Son
Volledige keuken geleverd, geplaatst en geïnstalleerd door Grando c.s. Prima overleg van tevoren, behulpzaam bij vragen. Zeer goede afwerking en eventuele gebreken, onvolkomenheden of onduidelijkheden (er gaat bij een dergelijk project altijd wel iets anders dan iedereen verwacht) worden zo snel en accuraat als mogelijk opgelost. Goede communicatie tijdens en na de werkzaamheden. Dus: Wat wil een mens nog meer?!
FOTO VAN H.V.D.K.
Tijdens het project
Reactie of foto toevoegen
“Geleverde keuken”
Door Önder çinar op dinsdag 6 nov 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Wij hebben een keuken gekocht bij Grando in amersfoort. Wij zijn super gelukkig met onze nieuwe keuken. Wij zijn super goed geholpen door de medewerkers en met goede adviezen. Zij denken echt met je mee, ze komen met goede ideeen. Ik kan iedereen wel aanraden. kom naar Grando keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Problemen met levering”
Door Nelly op zondag 4 nov 2018 '18 | vestiging Son
Badkamer en keuken gekocht, afspraken worden niet nagekomen en er wordt niet danwel heel slecht gecommuniceerd. Je moet 100 % betalen voordat levering plaatsvindt en als het mis is dan heb je dus een probleem want de facturen zijn al betaald. Zeer slechte ervaringen en ik zou Grando aan niemand aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend”
Door Hugo op zondag 4 nov 2018 '18 | vestiging Utrecht
Keuken en deels badkamer. Grando is vooral op gebied van keukens een uitstekende keuze.
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige keuken”
Door Fam Groote op zondag 4 nov 2018 '18 | vestiging Hilversum
Wij hebben een keuken gekocht bij Grando Keukens in Hilversum. Marja Hofstra heeft daar voor ons daar een geweldige keuken ontworpen waar nog niemand opgekomen was. Echt een prachtige keuken. De plaatsing van de keuken is fantastisch gegaan, zelfs een fout in het leidingwerk is door de monteur van Grando ter plekke aangepast zodat alles perfect kon worden afgemaakt. We zijn echt super tevreden, team Grando, nogmaals super bedankt.
Reactie of foto toevoegen
“Droomkeuken”
Door Peter op zondag 4 nov 2018 '18 | vestiging Zaandam
Onze droomkeuken gerealiseerd bij grando Zaandam, fijn geholpen door een verkoper Sander van der Meer, hij dacht mee en was direct en eerlijk met kennis van zaken. Helaas ging het mis bij het aansluiten van het gas. Inmiddels is het opgelost en kunnen wij gaan genieten van onze droomkeuken.
Reactie of foto toevoegen
“Perfect voor keuken en badkamer”
Door Wil Berendsen op vrijdag 2 nov 2018 '18 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Badkamer en wc ruime keuze en prima advies conform mijn wensen/verwachtingen. Keuken was een showroommodel met aanpassingen. Ook hier perfect geholpen. Alles voor een heel betaalbare prijs.
Reactie of foto toevoegen
“Uiterst bevredigend”
Door Jacques op vrijdag 2 nov 2018 '18 | vestiging Hoofddorp
Een keuken gekocht, uiterst bevredigend verlopen, zonder minpuntjes, een hele goede installateur en een verkoper die onze aanwijzingen vertaalde in een goed ontwerp.
Reactie of foto toevoegen
“Goed”
Door Hanny op vrijdag 2 nov 2018 '18 | vestiging Groningen
Ik heb een keuken aangeschaft. Ontwerp, levering en en montage was goed. Ben erg tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Duidelijk goed en snel”
Door Mel op vrijdag 2 nov 2018 '18 | vestiging Hilversum
Keuken gekocht. Fijn personeel, in showroom, bij aflevering en bij montage. Duidelijke afspraken, goede en snelle communicatie. Duidelijk ervaren personeel en klantgericht.
Reactie of foto toevoegen
“Goede behandeling”
Door J.L. den Hooglander op vrijdag 2 nov 2018 '18 | vestiging Hoorn NH
Keuken, goede behandeling en veel kennis en ook goed installeren van keuken en nabehandeling
Reactie of foto toevoegen
“Goed”
Door Arti op donderdag 1 nov 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Aankoop van de badkamer ging erg goed. Zeer goed geholpen door adviseur, 3D tekening gaf al een goed beeld van hoe de badkamer eruit kwam te zien. Levering was goed conform afspraak, er ontbrak niks en alles was voldoende qua tegels, goed opgemeten door Grando.
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Adresgegevens Grando Keukens & Bad
Website: www.grando.nl
aAlmelo (36 ervaringen), Woonboulevard 24, 7606 JA Almelo, tel 0546 - 85 13 04
bAmersfoort (45 ervaringen), Euroweg 93, 3825 HB Amersfoort, tel 033 - 494 61 70
cAssen (25 ervaringen), Borgstee 10B, 9403 TV Assen, tel 0592 - 74 90 09
dBarendrecht (18 ervaringen), Van 't Hoffstraat 18, 2991 XP Barendrecht, tel 0180 - 72 6 802
eBergambacht (29 ervaringen), Transportstraat 28, 2861 DZ Bergambacht, tel 0182 - 35 23 31
fBreda (61 ervaringen), Kruisvoort 68, 4814 RZ Breda, tel 076 - 531 95 26
gDelft (25 ervaringen), Schieweg 3, 2627 AN Delft, tel 015 - 261 19 94
hDen Helder (10 ervaringen), Ravelijncenter 29, 1785 LX Den Helder, tel 0223 - 66 86 80
iDoetinchem (15 ervaringen), Nijverheidsweg 12, 7005 BJ Doetinchem, tel 0314 - 36 86 30
jEmmen (31 ervaringen), Cornelis Houtmanstraat 41, 7825 VH Emmen, tel 0591 - 64 67 00
kEnschede (7 ervaringen), Hendrik ter Kuilestraat 175, 7547 SK Enschede, tel 053 - 431 81 41
lEpe (22 ervaringen), Hoofdstraat 118, 8162 AN Epe, tel 0578 - 62 08 84
mGroningen (23 ervaringen), Hoendiep 97B, 9718 TE Groningen, tel 050 - 318 14 11
nHazerswoude-Dorp (95 ervaringen), Frankrijklaan 4, 2391 PX Hazerswoude-Dorp, tel 0172 - 23 63 23
oHeerenveen (13 ervaringen), Beurtschip 37, 8447 CL Heerenveen, tel 0513 - 65 05 35
pHeerhugowaard (21 ervaringen), H.P. Berlageweg 7, 1703 DG Heerhugowaard, tel 072 - 574 42 07
qHelmond (19 ervaringen), Engelseweg 202, 5705 AJ Helmond, tel 0492 - 54 55 35
rHengelo OV (45 ervaringen), Holtersweg 17, 7556 BS Hengelo, tel 074 - 291 91 37
sHilversum (40 ervaringen), 2e Loswal 1, 1216 BC Hilversum, tel 035 - 621 91 29
tHoofddorp (72 ervaringen), Kruisweg 771-773, 2132 NG Hoofddorp, tel 020 - 446 01 12
uHoogvliet Rotterdam (74 ervaringen), Nieuwe Langeweg 41, 3194 DC Hoogvliet, tel 010 - 490 44 70
vHoorn NH (84 ervaringen), De Factorij 55, 1689 AK Zwaag, tel 0229 - 23 03 33
wLelystad (12 ervaringen), Zuiderpoort 23, 8239 AB Lelystad, tel 0320 - 26 81 88
xMiddelburg (69 ervaringen), Mortiereboulevard 42, 4336 RA Middelburg, tel 0118 - 72 49 05
yMijdrecht (15 ervaringen), Industrieweg 38g, 3641 RM Mijdrecht, tel 0297 - 25 04 94
zNaaldwijk (63 ervaringen), Hovenierstraat 127, 2671 DB Naaldwijk, tel 0174 - 62 37 63
a1Purmerend (14 ervaringen), Edisonweg 17, 1446 TM Purmerend, tel 0299 - 22 35 80
b1Rotterdam (52 ervaringen), Watermanweg 33, 3067 GA Rotterdam, tel 010 - 479 31 85
c1Son (85 ervaringen), Ekkersrijt 4084, 5692 DA Son, tel 0499 - 49 17 92
d1Tilburg (43 ervaringen), Hestiastraat 2, 5047 VA Tilburg , tel 013 - 571 11 80
e1Uden (53 ervaringen), Vluchtoord 39, 5406 XP Uden, tel 0413 - 26 20 93
f1Utrecht (63 ervaringen), Kaap de Goede Hooplaan 100a, 3526 AR Utrecht, tel 030 - 288 92 72
g1Wormerveer (22 ervaringen), Samsonweg 5B, 1521 RA Wormerveer, tel 075 - 646 11 70
h1Zaandam (46 ervaringen), Pieter Ghijsenlaan 15, 1506 PW Zaandam, tel 075 - 614 75 83
i1Zevenbergen (55 ervaringen), Blokweg 7a, 4761 RA Zevenbergen, tel 0168 - 37 37 00
j1Zwolle , Marsweg 33, 8013 PE Zwolle, tel 038 - 720 08 68
Kaart
Website
Overzichtpagina's
Meer bedrijven
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.