Feedback
8,5

Grando Keukens & Bad

Website: www.grando.nl
Ervaringen
Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze
Website
www.grando.nl
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Grando Keukens & Bad
Grando staat voor betaalbaar keuken- en badkamerdesign
Bij Grando wordt over elke keuken en badkamer tot in detail nagedacht, samen met u. Gebruiksgemak, persoonlijke wensen en genieten staan voorop. Of u nu op zoek bent naar een landelijk moderne keuken of sfeervolle badkamer, bij Grando bent u aan het juiste adres.

Zoektocht naar uw droomkeuken en/of -badkamer
Onze adviseurs horen graag wat uw wensen zijn. Het begint met een passend advies op maat, verwerkt in een realistische 3D tekening. Samen met u komen we tot een ontwerp dat perfect bij u past. Wij nemen het werk van A tot Z uit handen, indien u dit wenst. Wij bieden een luisterend oor en monteren uw keuken en/of badkamer vakkundig.


Laat u inspireren en adviseren
Ons inspiratie magazine boek staat boordevol nuttige informatie die u helpt in de zoektocht naar uw nieuwe keuken en/of -badkamer. U kunt het gratis aanvragen via: www.grando.nl/keukens/inspiratieboek.

Showrooms
Bezoek een van onze prachtige showrooms en u zult versteld staan van de vele mogelijkheden en variaties die op keuken- en sanitairgebied te vinden zijn. Bekijk onze website voor de dichtstbijzijnde Grando vestiging bij u in de buurt: www.grando.nl/vestigingen.
Meer informatie over Grando Keukens & Bad
Grando inspiratatieboek: www.grando.nl/keukens/inspiratieboek
Grando showrooms: www.grando.nl/vestigingen
Ervaringen
Er zijn 1692 ervaringen over Grando Keukens & Bad. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren834 ervaringen
4 sterren638 ervaringen
3 sterren54 ervaringen
2 sterren48 ervaringen
1 ster100 ervaringen

Per vestiging:
“Voorgerecht hoofdmenu en dessert”
Door Olga op zondag 17 mrt 2019 '19 | vestiging Utrecht
Wij kregen een nieuwe badkamer, tevens een separaat liggende toiletruimte.

Opmerkingen over het proces:

1 Ophanging handdoekradiator is niet naar tevredenheid gebeurd:
Er zijn 3 ophangpunten, waarvan de bovenste twee niet loodrecht op de wand staan, maar naar beneden hangen. Het derde ophangpunt middenonder is helemaal niet vastgezet. De twee aanvoerpijpjes van het water buigen daardoor door onder het gewicht van de radiator. Dit vinden wij een kwalijke zaak.
Later is dit tot redelijke tevredenheid aangepast.
2 De afronding van de werkzaamheden is naar onze mening overhaast gebeurd: We kregen geen uitleg/gebruiksaanwijzing over/van de vloerverwarming. Tevens bleek de afvoerruimte van de Easyrain vol te zitten met gruis waardoor het weglopen van het douchewater stagneerde. Dit hebben we zelf moeten ontdekken en schoonmaken.
3 Ons is niet duidelijk hoe het geregeld is met garantie van de diverse onderdelen van onze badkamer, zoals het badkamermeubel, de sanitairaccessoires, de radiator, de led-dimmer en ook de vloerverwarmingsunit.
4 De aanloop naar het creëren van de badkamer tijdens de verkoop in de showroom verliep vlekkeloos: Iris wist van de hoed en de rand en deed erg haar best. Tijdens de installatie ging alles ook goed, alleen in het staartje zat het venijn. We vonden dat de afronding van het geheel wel een beetje te snel ging met alle gevolgen daarvan, onder meer een lekkage in het badkamermeubel dat zijn sporen zichtbaar naliet.
5 Los van voorgaande kritische noten zijn wij heel tevreden met onze nieuwe Grando Badkamer, c.q. toilet.

Resumerend: Het voorgerecht was erg goed, het hoofdmenu iets minder en het dessert was wat teleurstellend. Ik hoop dat Grando uit onze ervaring lering trekt.
Reactie of foto toevoegen
“2 badkamers”
Door Sjoerd Veltman op donderdag 7 mrt 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Voor de inrichting voor 2 badkamers gingen we naar SVEA. Dit is later omgezet naar Grando. Tijdens de planning werd ons voorgehouden dat er leidingwerk getekend zou worden. Na 3 afspraken bleek dit niet te kunnen en moest onze eigen aannemer dit regelen. Tijdens levering van de spullen; een fonteintje in de verkeerde kleur geleverd. Als er een nieuwe ligt moet je die zelf weer ophalen. Voor een wasbak dat de breed bleek te zijn moest €150,00 omruil kosten betaald worden. Voor een toiletbril die na montage een barst had werd gezegd: maar u heeft erop gezetten (ja natuurlijk). Van garantie was geen sprake. Gewoon een nieuwe bestellen en dan zeggen dat je wel €7,00 korting krijgt. Als je de factuur dan krijgt blijkt er maar €3,00 korting gegeven te zijn. Conclusie: we hebben voor €18 000,00 aan spullen gekocht bij Grando. Ze zijn een "dozenschuiver" en van service of meedenken met de klant hebben ze totaal geen kaas gegeten. Ik koop er nooit meer iets!
Reactie of foto toevoegen
“Oven van Boretti fornuis na 3,5 kaar kapot”
Door Patrick Rietveld op dinsdag 5 jun 2018 '18 | vestiging Hoofddorp
Na de handtekening, houdt de service op...

3,5 jaar geleden voorafgaand aan de aankoop van ons nieuwe huis een complete keuken inclusief apparatuur gekocht bij Grando Hoofddorp. Naast de aankoop van de keuken zelf, adviseerde de verkoper ook de bijbehorende apparatuur vooral bij Grando te kopen. Dankzij hun grote inkoopvolume konden we rekenen op een scherpe prijs EN geweldige service. De verkoper gaf aan pal achter de produkten te staan welke we via Grando zouden aanschaffen.

Korte opsomming van het begin: twee weken voor we ons huis zouden betrekken zou de keuken worden geplaatst. Verkeerd fornuis geleverd ( twee ovens ipv 1), bij volgende poging verkeerde kleur fornuis, derde poging grote kras aan de zijkant. Geadviseerd om deze laatste maar te accepteren, het duurde nu wel erg lang en Grando vond het best lastig om er steeds voor te moeten langskomen. Van compensatie geen sprake trouwens, ik kon ook gewoon wachten op de volgende... Na 6 maanden twee pitten van fornuis vielen steeds uit. Door Grando direkt doorverwezen naar Boretti. Ik kon zelf wel even bellen werd er gezegd....

Nu 3,5 jaar later is de oven van het Boretti fornuis er spontaan mee gestopt. Gebeld met Boretti. Toestel valt buiten garantie maar als antwoord op mijn stelling dat ik van een dergelijk apparaat ( A status en prijs) redelijkerwijs mocht verwachten dat dit niet zou gebeuren, gaf Boretti mij gelijk. Desondanks ligt een eventuele coulance bij de verkopende partij, Grando in dit geval.

Bovenstaand verhaal ook telefonisch bij Grando neergelegd. Medewerker vond het ook, ik mocht als klant wel meer verwachten van een dergelijk apparaat. Stuurt u ons maar een mail dan zien we even wat we kunnen doen. Maar de eigenaar moet er een beslissing over nemen. Gemaild met Grando, probleem voorgelegd en gevraagd naar een oplossing. Wellicht kon een monteur van Grando even naar het apparaat kijken of iets anders. Aangegeven overal voor open te staan...

De eigenaar bleek minder meedenkend of beter gezegd totaal niet. Hij zei er niets aan te kunnen doen en dat er geen sprake kan zijn van coulance vanuit Grando. Het advies was om het te melden bij de Consumentenbond, zij konden ons verder helpen. Het advies bleek een wassen neus, de consumentenbond verzamelt dergelijke klachten wel degelijk, maar kan op individueel niveau hier nu niets mee. Het streven is om een collectieve vuist te maken naar fabrikanten teneinde fabrikanten aan te sporen langere garantietermijnen te hanteren. Overigens een goed streven, maar voor ons in het heden geen oplossing. Kortom een zinloos en ook onjuist advies van de eigenaar van Grando, waarbij het de indruk wekt dat het de bedoeling is het af te schuiven, om er op die manier dan maar van af te zijn.

Samenvattend had ik meer van Grando verwacht. De voorgespiegelde service is op alle vlakken, in het begin en zeker nu, compleet achterwege gebleven. Uit ervaring blijkt dat het verkooppraatje over de service en het pal achter de produkten te staan, slechts een praatje. Grando Hoofddorp en dan specifiek de eigenaar, toont geen inlevingsvermogen, maakt de voorgespiegelde service niet waar, assisteert niet bij problemen ( belt u zelf maar met Boretti), voelt zich op geen enkele wijze verantwoordelijk voor wat er is geleverd aan de klant ondanks het prijskaartje ( garantie is nou eenmaal verlopen), biedt ook geen oplossingen maar schuift het af ( consumentenbond kan u helpen) en wil er niets eens over meedenken ( wellicht kan een Grando monteur bij u langs komen), maar strijkt WEL na het zetten van de handtekening het geld op.

Ik zou op basis van onze ervaringen zeker niet met Grando Hoofddorp in zee gaan.
REACTIE VAN DETLEF KOK
Geachte heer Rietveld, Wij bij Grando vinden het vervelend als iemand een probleem heeft met een apparaat wat wij hebben verkocht en helpen in deze altijd om een probleem op te lossen. Echter ten tijden van uw melding was het apparaat 4 jaar oud. U heeft 2 jaar volledige garantie, deze is dus ook al 2 jaar verlopen. Wat natuurlijk vervelend is als er iets stuk gaat. Ik heb Marco de eigenaar gesproken en er is wel degelijk contact geweest met Boretti vanuit Grando echter heeft dat niet geresulteerd in een coulance i.v.m. de leeftijd van het apparaat. Ook wij volgen in deze Boretti met hun garantie. Wat ons betreurt is dat u in deze dit medium gebruikt om ons de zwartepiet toe te spelen, omdat wij de reparatie niet of deels niet willen vergoeden na 4 jaar en op deze manier u gelijk via sociale media probeerd te halen.
Met vriendelijke groet, Detlef Kok Grando Hoofddorp
REACTIE VAN PATRICK RIETVELD
Deze reactie raakt kant noch wal. Het gaat niet om het toespelen van de zwarte piet, het gaat erom dat Grando niets, maar dan ook echt niets heeft gedaan om het probleem op te lossen. Het gaat ook niet over gelijk halen, maar wel over de totale non-service wat Grando biedt en je gewoon in de kou laat staan en door verwijst naar de Consumentenbond. Deze laatste kunnen niets doen. Wat heb je daar dan aan. Leuk geprobeerd om mij neer te zetten als klant die zijn gelijk wil halen maar een nog verdere teleurstelling eigenlijk. Grando heeft zich op geen enkele wijze ingezet voor mij als klant en met een kluitje in het riet gestuurd.
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen maar levering teleurstellend”
Door Marc op maandag 11 dec 2017 '17 | vestiging Utrecht
Badkamer: mooie producten en we zijn blij met het resultaat als de badkamer af is. We zijn goed geholpen in de winkel Utrecht. Servicemonteur vakbekwaam en communicatief sterk.Dit is een Garantie van Grando: binnen 3 weken kan men de badkamer gebruiken. Inmiddels is het week 5 en het is nog niet afgeleverd. Ik wacht nog op de koppelingen voor de radiator. Geen communicatie vanuit Grando. Ik ben het eens met een andere recensie hier: heeft Grando het geld binnen? Dan hoeven ze verder geen service meer te verlenen. Teleurstellend
Reactie of foto toevoegen
“Garantie radiator”
Door fam de jong op zondag 20 aug 2017 '17 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Prachtige badkamer gekocht en laten plaatsen door de Grando. Na 5 jaar ging de verwarming enorm roesten. We hebben contact opgenomen met de Grando, het was garantie werk, we kregen een nieuwe. Maar wat een slechte nazorg, slecht contact, er kwam maar geen afspraak. Na een half jaar eindelijk geplaatst, helaas een verwarming met beschadigingen. Direct contact opgenomen voor het plaatsen van weer een andere verwarming, maar dit is nu al weer meer dan 2 maanden geleden............. helaas nog niks gehoord!
Reactie of foto toevoegen
“Composieten keukenbladen”
Door M vd H. op maandag 26 jun 2017 '17 | vestiging Zaandam
In februari 2016 door Grando zaandam een mooie keuken laten plaatsen, mooi ontwerp, in eerste instantie goede service mbt opleveringspuntjes. Totdat wij december 2016 een scheur in 1 van de 2 aaneengesloten composiet bladen ontdekken, omdat ze van mening zijn dat dit niet zomaar kan en min of meer de gaskookplaat de oorzaak hiervan moet zijn (een smeg, niets bijzonders maar door ons geleverd/ door Grando vakkundig gemonteerd), laat Grando de leverancier van het composiet blad beoordelen. Volgens de beste man zat de scheurer al jaren (!??), keuken nog geen jaar oud destijds! Blad blijkt door te hangen en is daarom gescheurd. 2 maart 2017 zegt Grando schriftelijk toe de schade te herstellen. 5 mei 2017 een vage mail of wij het akkoord kunnen geven op evt kleur en accent verschil, hierop hebben wij gereageerd dat wij begrijpen dat er productie verschil kan zijn en wanneer wij dit verschil acceptabel vinden, dan pas akkoord geven. Op de vraag hoe Grando het nieuwe te plaatsen blad beter wil gaan ondersteunen hebben wij nu, 26 juni 2017 nog geen antwoord en ook nog geen nieuw blad! Ontwerp en plaatsing was prima! Nu er nazorg en garantie verleend moet worden: Ga jullie diep schamen!
REACTIE VAN M VD H
1.2 Nou... t heeft bijna een jaar geduurd, maar op 19 oktober 2017 is het blad vervangen. De oorzaak van de scheur bleek zoals verwacht in het onderstaande blok te zitten. De vakmannen zijn ruim een half uur bezig geweest om het wel helemaal recht te stellen. Daarna was het nieuwe blad snel geplaatst. De bladen nu met steenlijm aan elkaar gemonteerd ipv kit, ziet er ook meteen mooier uit.
REACTIE VAN M VD H
2.2. De monteurs, ZZP, keurig werk geleverd. De binnendienst in zaandam heeft nog wel een slag te maken. Wij zijn blij dat we weer van de keuken kunnen genieten, zonder schade
Reactie of foto toevoegen
“Garantie goed opgelost”
Door Marcel Bruin op woensdag 22 mrt 2017 '17 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Wij hadden net voor de garantie verliep, problemen met onze toillet brillen. De fabrikant van de brillen lukte het maar niet om de juiste onderdelen te leveren. Grando Keuken en badkamer centrum Waddinxveen heeft daarna zelf de garantie op zich genomen en ons netjes zonder moeilijk te doen twee nieuwe brillen geleverd. Ik moet zeggen trouwen nu ik toch een revieuw plaats dat wij indertijd gewoon goed en niet opdringerig geholpen zijn. Hebben wij weer een badkamer nodig of een keuken dan gaan we er zeker weer langs.
Reactie of foto toevoegen
“Geen service”
Door Kroon op donderdag 5 jan 2017 '17 | vestiging Zaandam
In 2016 heb ik bij Grando een keuken gekocht. Niet goedkoop maar ik werd vriendelijke geholpen. Omdat ik aan het verbouwen was en het afmonteren van de keuken zelf deed was er wat werk blijven liggen; het afmonteren van de greeplijsten. Bij het monteren hiervan bleek één kastje niet de benodigde sparing in het hout te hebben waardoor deze niet gemonteerd kon worden. Hierover heb ik meerdere keren moeten bellen en mailen. Uiteindelijk kreeg ik te horen dat Grando niet kosteloos een nieuw kastje kon leveren... Erg vreemd, ze hebben tenslotte niet het juiste product afgeleverd en voor zover er garantie op een keukenkastje kan zitten was het defect nog altijd binnen een jaar na levering geconstateerd. Je word dus goed geholpen als je iets wilt kopen maar daarna is de service waardeloos.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken keurig maar garantie is minpunt”
Door Henk op donderdag 30 jun 2016 '16 | vestiging Breda
Bij aankoop keurig te woord gestaan, ook plaatsen van de keuken prima en netjes verlopen. Afspraken keurig nagekomen. Min punt bij aanspraak maken op garantiebepalingen na betaling, wordt er niet gereageerd. Garantie stelt klaarblijkelijk weinig voor. Jammer.
Reactie of foto toevoegen
“Keurige oplossingen bij storingen”
Door Arjan op zaterdag 26 dec 2015 '15 | vestiging Naaldwijk
In 2012 hebben wij onze keuken gekocht, dus alweer even geleden. Destijds werd er zeer goed meegedacht, goede tips gegeven om vervolgens een aangepaste tekening op schaal te maken. We zijn ook bij andere bedrijven geweest, maar merkten dat die snel een keuken wilden verkopen. De vriendelijkheid, deskundigheid en betrouwbaarheid gaven de doorslag. Bij de betrouwbaarheid speelde ook de vijf jaar garantie zeker een rol. Eind 2014 hebben een storing gehad met ons afwasmachine, maar dit is keurig opgelost binnen de garantie. Recent hebben ze ook enkele panelen vervangen en ook dit is weer keurig opgelost! Helemaal top!
REACTIE VAN GRANDO RETAIL
Beste Arjan, Bedankt voor het delen van uw ervaring over Grando Naaldwijk. We proberen het voor de klant altijd zo goed mogelijk op te lossen en vinden het daarom ook fijn dit terug te lezen op deze website! Dank daarvoor.
Reactie of foto toevoegen
“Hoogglans keuken”
Door Anton op woensdag 16 dec 2015 '15
Witte hoogglans keuken ziet er na 6 jaar niet meer uit. De laklaag laat los en sommige delen worden geel. Het lijkt wel of ik een doffe gele keuken heb. De klacht bij Grando neergelegd. Eerst kwamen ze met het is uw eigen schuld. Ik zou te agressieve schoonmaakmiddelen gebruiken bij het schoonmaken! Gaf aan dat ik alleen een nattedoek gebruikte bij het schoonmaken. Toen werd het, komt door de zon.
Onze keuken ligt op het noorden dus dat leek me ook sterk. Na de schuld eerst bij onzelfstandige neer te leggen kwamen ze met een oplossing. De garantie is afgelopen maar er kon wel een monteur langs komen om te kijken wat er nou precies aan de hand was. Maar moest wel 150 euro betalen voor deze monteur. Terwijl ik meerdere foto's had gemaild waarop het probleem duidelijk is te zien. Ik ben niet ingegaan op deze oplossing. Ik ga die kosten voor de monteur niet zelf betalen omdat Grando een slecht product afleverde. Een andere oplossing is er niet volgens Grando. Mocht je na 5 jaar alweer een nieuwe keuken willen kopen ga naar Grando. Dus bij deze wil ik iedereen waarschuwen, koop geen hoogglans keuken bij Grando!
REACTIE VAN GRANDO RETAIL
Beste Anton, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Ik heb uw ervaring en gegevens doorgestuurd naar de verantwoordelijke binnen de organisatie, zodat er nogmaals naar gekeken kan worden. Uit uw verhaal begrijp ik dat er al reeds een voorstel is gedaan, we zullen deze intern daarom ook bespreken en kijken wat we voor u kunnen betekenen.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden met het resultaat”
Door B.G.J. Ernens op dinsdag 16 jun 2015 '15 | vestiging Assen
Reeds in het offerte traject zeer goed voorgelicht. De offerteprijs was aanvankelijk boven het budget, echter door het vakmanschap van de manager/eigenaar van de vestiging hebben wij een uitstekende compromis kunnen sluiten. In de uitvoering waren er specifieke punten die een betere oplossing verdienden, waarbij gezegd dient te worden, dat dit zonder het trekken van de portemonnee is opgelost.
De geleverde en geïnstalleerde Sun shower raakte defect. Het glas is gesprongen. Echter door toedoen van Grando is dit uitstekend onder garantie door de servicedienst van Sun shower opgelost. Het tegelwerk en het strakke plafond overtreffen onze verwachtingen. Wij zijn zeer tevreden met de door Grando Assen geleverde badkamer en hopen er nog lang plezier van te hebben.
Reactie of foto toevoegen
“Loslaten”
Door H. Zandstra op dinsdag 10 feb 2015 '15 | vestiging Hengelo OV
Heb een keuken gekocht en nu blijkt naar 5,5 jaar dat de opdek allemaal los laat grando bij mij thuis geweest en zegt dat de garantie naar 5 jaar is afgelopen en kunnen hier niets meer van halen. Hij gaf toe dat de keuken in de fabriek niet goed was gelijmd maar ze deden geen zaken met de fabriek meer en ik kan fluiten met een keuken die niet meer mooi is en een schade van € 1000 tot € 1500 kom nooit meer bij grando keukens in Hengelo.
Reactie of foto toevoegen
“grando garantie”
Door R. de Boer op zondag 18 jan 2015 '15 | vestiging Zaandam
Ruim twee jaar geleden een complete keuken gekocht en laten installeren. Plaatsing was al ongeveer een half jaar later dan afgesproken. In het begin zag ik een klein luchtbelletje achter het melkglas van een dure wandkast. Pas na twee jaar was dat veel erger (meerdere luchtbellen) geworden en deed ik een beroep op garantie/service. Via de fabrikant werd een nieuwe klep geleverd, maar de plaatsing moest € 105 kosten en zou volgens Grando Zaandam niet onder garantie mogen van de branche-organisatie. Onder protest is door mij betaald. Het inhangen van de deur duurde 10 minuten (staat ook op het formulier van de monteur, die zich waarschijnlijk hevig schaamde voor dit bedrag en slechte service. Ik zag dat op de site van Grando staat dat zij 100% tevreden klanten hebben. Dit maakt mij vreselijk kwaad en gemotiveerd om alle kennissen en relaties te waarschuwen om zeker geen zaken te doen met Grando.
Reactie of foto toevoegen
“Nooit meer!”
Door DLN op maandag 27 okt 2014 '14 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Toen wij binnen kwamen kon alles geregeld worden en de beste service kon verleend worden, nou niet dus. Kastjes die wij wilden waren ineens uit het assortiment (3 maanden na aankoop). Toen smeerden ze ons een duurdere keuken aan en eenmaal alles betaald was de service ver te zoeken. Moesten het zelf plaatsen (een keukentje van 3 meter breed 8100 euro dus ja) Advies was teveel moeite dus moesten zelf nadenken over het plaatsen, geen beschrijving of niks en voor de garantie voor het blad moesten wij een monteur laten komen voor 150 euro. Nogmaals van tevoren kan alles en na betaling is er niets meer mogelijk. Zou niemand Grando aanraden.
Reactie of foto toevoegen
“Wat een verademing!”
Door Erik Opree op woensdag 3 sep 2014 '14 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Cindy heeft ons geadviseerd over een nieuwe vaatwasser. Het is een Miele G 4480 SCVi, dat is er één met een besteklade, geworden. Het apparaat is razendsnel geleverd en ik heb het zelf ingebouwd. Daarbij heb ik niet in de gaten gehad dat er een knopje bij het sluiten van de deur ingedrukt werd waardoor er allerlei vreemde klachten kwamen. Dit is door Miele in samenspraak met Grando perfect opgelost onder garantie. Wij zijn zeer te spreken over de vaatwasser en de manier waarop alles is gegaan. De prijs kwaliteit verhouding is zeer goed en wij kunnen Grando Hoogvliet dan ook aan iedereen aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“slechte service”
Door gouwen op zaterdag 12 apr 2014 '14 | vestiging Rotterdam
Keuken laten plaatsen in 2008. Al meteen problemen met de vaatwasser dit tot 3 keer gerepareerd in de garantie periode en 2x na de garantie en dit zelf betaald. Nu de vaatwasser kapot, de afzuigkap kapot, de oven warmt niet meer goed op en de vriezer zit onder het ijs en zou automatisch ontdooien dus niet. Alles door gestuurd naar Grando retail dit duurt al 2 weken en dan krijg je te horen dat dit allemaal buiten de garantie valt en zelf maar naar de service moet gaan bellen voor een oplossing. Ik ga het nu bij de geschillen commissie neerleggen of bij radar kijken of er dan wat gebeurt. Dus koop geen keuken bij Grando slechte apparatuur.
Reactie of foto toevoegen
“Erg slechte service”
Door Karel op vrijdag 11 okt 2013 '13
Onze bauknecht koelkast is na 1 jaar kapot gegaan en na 2 monteurbezoeken (2 vrije dagen) gerepareerd. Na 4 jaar (5 jaar garantie) was er hetzelfde euvel en na 3 monteurbezoeken (3 vrije dagen) is de koelkast vervangen. Deze kosten zijn niet vergoed door Grando. Daarnaast zijn we er achter gekomen dat de koelkast nu 680 Euro goedkoper is dan tijdens de verkoop werd voorgedaan. Hoogst onbetrouwbare partij.
Reactie of foto toevoegen
“Slechte service en kwaliteit”
Door John op woensdag 27 mrt 2013 '13
Bij Grando in 2011 een keuken gekocht. Al redelijk snel na de installatie begonnen de meubelpanelen krom te trekken. Monteur geweest en de panelen opnieuw gesteld. Na een half jaar opnieuw een sterk kromtrekkend meubelpaneel voor de koelkast. Oorzaak: Een fout in het ontwerp van de kast zorgt dat het condens en de warmte van de koelkast niet wegkan. Het probleem zal alleen maar verergeren. Antwoord Grando: De garantie op de montage is verlopen, wij willen het oplossen maar u mag alles zelf betalen. Maar dit is toch geen montagefout maar een ontwerpfout? Daar zou volgens de voorwaarden van Grando 5 jaar garantie op zitten. Grando blijft echter vasthouden aan een montagefout terwijl dit overduidelijk niet het probleem is. Ik dacht dat Grando anders was als de rest. Wat kan een mens zich toch gruwelijk vergissen. Mensen trap niet in die mooie garantiepraatjes van Grando je wordt gewoon opgelicht.
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden klant”
Door Nellie Geluk op dinsdag 25 jun 2019 '19 | vestiging Groningen
Prima geholpen bij Grando. Bij eerste bezoek meteen keuzes kunnen maken. Levering en plaatsing van de keuken verliep goed. We zijn heel tevreden klanten!
Reactie of foto toevoegen
“Keuken en badkameronderdelen”
Door Nel Voskuilen op maandag 24 jun 2019 '19 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Keuken, douchewand en badkamerkast gekocht. Zeer te spreken over de kwaliteit en de mensen.

Aanvulling ontvangen 24 juni 2019: In maart 2019 gemonteerd en bevalt prima.
Reactie of foto toevoegen
“Super gegaan”
Door Hashemy op zondag 23 jun 2019 '19 | vestiging Doetinchem
Wij hebben een keuken inclusief inbouwapparatuur gekocht. De begeleiding was gedurende de koop, de montage en de afronding super.
FOTO VAN HASHEMY
Keuken inclusief apparatuur
Reactie of foto toevoegen
“Super gegaan”
Door Mark hillen en Marise van montfoort op zaterdag 22 jun 2019 '19 | vestiging Utrecht
ik heb een keuken aangeschaft . Het bedrijf is echt super , met namen de de persoonlijk en betrokkenheid en het plezier waar de mensen verkopers je te woord staan en adviseren over hoe en wat en je niet iets aansmeren , ze denken mee , en dat is echt een super iets , en dit geld ook zeker voor de monteurs die de keuken kwamen plaatsen , echt top
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Michella op zaterdag 22 jun 2019 '19 | vestiging Tilburg
We hebben een keuken bij Grando gekocht en we zijn echt heel tevreden met het resultaat! Herman heeft goed naar onze wensen geluisterd!! Ik zal zeker aan mijn vrienden Grando aanraden! We zijn ook erg tevreden met de monteurs (professioneel en flexibel).
Reactie of foto toevoegen
“Supernetjes”
Door Danielle van de Weerd op zaterdag 22 jun 2019 '19 | vestiging Doetinchem
Wij hebben een keuken gekocht bij Grando Doetinchem. Geneviève heeft ons uitstekend en binnen ons budget geholpen met het ontwerp. Ze heeft goed met ons meegedacht en wij zijn ontzettend blij met het resultaat. De vestiging in Doetinchem is een gemoedelijke vestiging met zeer vriendelijke medewerkers. Het assortiment is overzichtelijk, de aflevering was supernetjes en de monteur heeft goed werk afgeleverd.
Reactie of foto toevoegen
“4e keuken”
Door Karel Koopman op zaterdag 22 jun 2019 '19 | vestiging Lelystad
de 4e keuken voor ons gezin gekocht in Lelystad

Reactie ontvangen 24 juni 2019: Gemonteerd zeer naar onze tevredenheid.
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe keuken”
Door J.G. van der Beek op vrijdag 21 jun 2019 '19 | vestiging Epe
Wij hebben een nieuwe keuken gekocht. Goed meegedacht en een aantal opties aangedragen. De verkoper oordeelde vooral niet maar adviseerde wel met goede argumenten. Ook de service na plaatsing is bijzonder goed, wordt direct gereageerd en gehandeld op wensen en onvolkomenheden.
Reactie of foto toevoegen
“Geweldig”
Door Gezinus Dekker op donderdag 20 jun 2019 '19 | vestiging Son
Badkamer. Advies (Grando Sander vd Herwijnen) en praktische uitvoering (Thijs Verhagen en alle bouwers) geweldig om mee te werken!
Reactie of foto toevoegen
“Vernieuwing aanrechtblad”
Door Karel Preitschopf op woensdag 19 jun 2019 '19 | vestiging Hoorn NH
wij hebben ons aanrechtblad na 21 jaar vernieuwt en een grotere spoelbak met quooker laten plaatsen.In 1 dag was onze keuken weer als nieuw. Dankzij een monteur die zijn vak verstaat!
Reactie of foto toevoegen
“Aanrader”
Door G.J. Prijt op woensdag 19 jun 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Ik heb bij Grando Keuken en Bad in Amersfoort een nieuwe badkamer gekocht. Het werd tijd dat ik niet meer in bad wilde gaan douchen maar in een ruime inloopdouche. Ik kwam in de winkel van Grando Keukens en Bad in Amersfoort. Ik werd daar hartelijk ontvangen. Na wat rond te hebben gekeken heb ik besloten om hier een nieuwe badkamer te kopen. Ben hierbij goed begeleid door Grando keukens en Bad. Heb mijn wensen kenbaar gemaakt en op basis daarvan hebben zij mijn badkamer ontworpen. Zelf kon ik aangeven wanneer ik deze geïnstalleerd wilde hebben. Er kon zeer snel geleverd worden. Een afspraak was zo gemaakt. Tijdens de verbouw van mijn nieuwe badkamer liep ik tegen enkele dingen die niet helemaal volgens plan gingen. Deze problemen werden zeer vakkundig opgelost door de medewerkers van Grando Keuken en Bad Amersfoort. Nu douche ik in een ruime inloop douche met regenshower. Gewoon fantastisch!! Ik zou iedereen deze zaak willen aanraden.
FOTO VAN G.J. PRIJT
Deel badkamer
Reactie of foto toevoegen
“Netjes”
Door Elly op woensdag 19 jun 2019 '19 | vestiging Wormerveer
Keuken voor nieuwbouw woning. De verkoper heeft optimaal meegedacht. Meerdere keren tekeningen aangepast voor nieuwe ideeën en wensen. Zelfs een week voor plaatsen nog aanpassingen mogelijk. Het plaatsen zelf is ook netjes en vakkundige uitgevoerd.
Reactie of foto toevoegen
“Resultaat mag er zijn”
Door Bas van den Berg op woensdag 19 jun 2019 '19 | vestiging Hoorn NH
Wij hebben een keuken gekocht, die half april geplaatst is. Gelijktijdig hebben we via Grando de wanden laten stuken en vloertegels laten leggen. De werkzaamheden werden prima gepland en gecoördineerd door de adviseur van Grando. Verbeterpuntje is om tijdens de doorlooptijd (3 weken) contact te houden met de klant en te in formeren of alles naar wens verloopt. Verder zijn we prima geadviseerd en is er meegedacht. Het uiteindelijke resultaat mag er zijn: een prachtige functionele keuken, waar we elke dag met plezier gebruik van maken.
FOTO VAN BAS VAN DEN BERG
Functionele keuken
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer zelf geplaatst”
Door Marieke op dinsdag 18 jun 2019 '19 | vestiging Uden
Wij hebben een badkamer gekocht en zelf geplaatst. We zijn prima en vriendelijk geholpen met de aankoop. Tijdens het installeren goed bereikbaar voor vragen en wat over was, bijv. tegels, hebben we kunnen teruggeven. Misschien iets duurder maar we hebben geen klachten
Reactie of foto toevoegen
“Zeker aan te bevelen”
Door Axelle op zondag 16 jun 2019 '19 | vestiging Hilversum
De ervaring met Grando-keuken was zeer bevredigend. Van begin tot eind heeft het team goed werk afgeleverd. Tijdens de werkzaamheden moesten er veranderingen worden aangebracht, maar deze werden opnieuw ingekaderd met zeer goed advies. We zijn erg blij met onze keuken en badkamers. Het team was warm, behulpzaam en meegaand. Grando Kitchen is zeker aan te bevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Badkameraankoop”
Door Jack en Corrie Verheijden op zondag 16 jun 2019 '19 | vestiging Bergambacht
Badkamer gekocht en laten installeren, vooraf 2x geweest om alle wensen door te spreken, geweldig geholpen en een goed luisterend oor, daarna door Netto Montage uit Gouda geïnstalleerd, alles liep op rolletjes, ook deze had een luisterend oor en heeft alle wensen uitgevoerd, zelfs na werktijd wordt er overleg gepleegd en wij zullen zeker als er een nieuwe keuken zou moeten komen voor dit bedrijf kiezen. Het is zeker een aanrader, vooral mbt installatie, alles wordt geregeld, je hoeft zelf nergens naar om te kijken.
FOTO VAN JACK EN CORRIE VERHEIJDEN
Resultaat toilet
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door Berrie Groenland op zondag 16 jun 2019 '19 | vestiging Tilburg
Een keuken gekocht zeer goed geholpen verkoper dacht goed mee we hebben de keuken zelf geplaatst en tijdens dit proces ook nog goed geholpen door de verkoper.
Zeker aan te raden
FOTO VAN BERRIE GROENLAND
Deel van geplaatste keuken
Reactie of foto toevoegen
“Fijn bedrijf”
Door N Steenman op zaterdag 15 jun 2019 '19 | vestiging Naaldwijk
Wij hebben een keuken gekocht, enorm tevreden en service is top. Veel ideeën aangedragen en tot een mooi resultaat gekomen. Kortom een fijn bedrijf met veel kennis.
FOTO VAN N STEENMAN
Apparatenwand
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt”
Door Riko Chet op vrijdag 14 jun 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Wij hebben een prachtige nieuwe keuken en badkamer aangeschaft na een zeer prettig gesprek met dhr. Umit Isik. Hij heeft ons zeer professioneel en geduldig begeleid en onze wensen aangehoord. Dankzij zijn kundige meedenken hebben we extra veel handigheidjes in onze keuken kunnen creëren en de badkamer met frisse, nieuwe ideeën aangepast. De eigenaar van deze mooie zaak, dhr. Dinesh Birtantie, heeft daarbij persoonlijk het verloop van het montageproces gemonitord en waar nodig bijgestuurd. De montage is daarom tot onze volle tevredenheid uitgevoerd. Klasse werk van dit team. Erg bedankt voor de service!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door vd Kasteele op vrijdag 14 jun 2019 '19 | vestiging Breda
Naar volle tevredenheid een badkamer en keuken gekocht. Zeer vriendelijk geholpen door alle collega's die daar werkzaam zijn. Goed rekening gehouden met de persoonlijke wensen ! Wij zijn zeer tevreden.

Eerdere review van 14 mei 2018: Onlangs hier onze keuken gekocht. Vanaf de bestelling tot aan de levering was alles dan ook perfect geregeld !
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Arnold & Marian Hageman op vrijdag 14 jun 2019 '19 | vestiging Doetinchem
Wij hebben een keuken bij Grando in Doetinchem uitgezocht/gekocht en we zijn daar erg klantvriendelijk ontvangen.Coen Poulus is erg ervaren, denkt met je mee en voorziet je van goed advies. Inmiddels is de keuken geplaatst en wij zijn er erg tevreden over. Er zijn nog wat restpuntjes, maar wij hebben er het volste vertrouwen in dat ook die goed afgehandeld zullen worden.
FOTO VAN ARNOLD & MARIAN HAGEMAN
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Ga zo door”
Door Liesbeth op vrijdag 14 jun 2019 '19 | vestiging Zaandam
Keuken...fijn geholpen en we zijn nog steeds helemaal blij met onze gave mooie keuken! Personeel allemaal heel vriendelijk en goed geïnformeerd en geluisterd naar onze wensen...het inbouwen van de keuken ging ook top!!en als ik vragen heb of wat te klagen word er geluisterd en gezocht naar een oplossing. Al met al dik tevreden dus! Ga zo door!
FOTO VAN LIESBETH
Keuken met visgraatvloer
Reactie of foto toevoegen
“Fantastische ervaring”
Door Menno Bos op vrijdag 14 jun 2019 '19 | vestiging Almelo
We hebben bij Grando Almelo een badkamer gekocht incl. verwijderen van de bestaande en montage van de nieuwe badkamer. Al tijdens het eerste bezoek werden we uitstekend geholpen door Jan Wolterink, hij bracht door zijn ervaring nieuwe ideeen in. Na thuiskomst hebben we het ontwerp bestudeerd en ontstonden er toch nog een aantal wijzigingen, dit was geen probleem. Het werd ons al snel duidelijk dat Jan zeer klantgericht is en meedenkt om de ideale oplossing voor de klant te vinden. Afspraak gemaakt om per 1 april (geen grap!) met de verbouwing te beginnen. Bij het naderen van deze datum leek het even alsof dit niet ging lukken daar de werkzaamheden van een installateur ergens anders compleet uitliepen. Na overleg met Jan is er een andere installateur gekomen, deze heeft alle werkzaamheden (incl. het verwijderen van alle oude tegels, water- en afvoerleidingen) perfect en binnen de verwachte tijd uitgevoerd. Kortom: fantastische ervaring en ik kan Grando Almelo (Jan Wolterink) bij iedereen aanraden.
Reactie of foto toevoegen
“Landelijke keuken”
Door Anita Wiersma op donderdag 13 jun 2019 '19 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Landelijke keuken gekocht, super geholpen super service! Echt een aanrader dit bedrijf!

Aanvulling ontvangen 14 juni 2019: De keuken is al geplaatst. Is prima verlopen.
Reactie of foto toevoegen
“Van a tot z geregeld”
Door Van Welt op donderdag 13 jun 2019 '19 | vestiging Assen
Bij Grando Assen wordt je vriendelijk ontvangen en deskundig geadviseerd. Wij hebben hier een keuken gekocht en alles is van A tot Z, zoals het hoort afgehandeld.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer prettige ervaring”
Door Familie Sanders op donderdag 13 jun 2019 '19 | vestiging Uden
Wij hebben een keuken gekocht bij Grando Uden. Wij zijn zowel in het voortraject, als bij de installatie en de nazorg ontzettend goed geholpen door Grando. De klant staat echt voorop en dat is een zeer prettige ervaring.
FOTO VAN FAMILIE SANDERS
Keuken met eiland
Reactie of foto toevoegen
“Super gegaan”
Door Jeroen Doornbosch op donderdag 13 jun 2019 '19 | vestiging Uden
We hebben een keuken gekocht. Super service en er werdt goed mee gedacht.

Aanvulling ontvangen op 15 juni 2019: Deze heb ik al ontvangen en staat gemonteerd. Het is super gegaan. We hebben niets te klagen.
Reactie of foto toevoegen
“Alles gehad”
Door C pipping op donderdag 13 jun 2019 '19 | vestiging Barendrecht
We hebben een keuken en een badkamer gekocht.

Aanvulling ontvangen 14 juni 2019: Wij hebben alles al geleverd gekregen ik heb alles zelf gemonteerd.
Reactie of foto toevoegen
“Dank”
Door Esther ten Siethof op donderdag 13 jun 2019 '19 | vestiging Doetinchem
Recent een keuken gekocht. Daar ging echt wat denkwerk aan vooraf. Maar middels goede adviezen, meekijken en meedenken staat er nu een prachtige keuken waar we heel blij en trots op zijn. Een goede technische tekening voor de installateur en keukenmonteur inbegrepen. Correct ontvangen in de showroom en de adviseurs hadden ook oog voor de innerlijke mens. Dát is wat ik bij Grando Doetichem verwacht en is waargemaakt. Dank
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Dave op woensdag 12 jun 2019 '19 | vestiging Wormerveer
Wij hebben via Grando Wormerveer een nieuwe keuken laten plaatsen. Van begin tot eind heeft Grando dit prima begeleid. De enige aanmerkingen die we hebben zijn het later aankomen van de afzuigkap, al ligt dit meer bij de leverancier, en het bepalen van de leverdatum. Hier voert Grando al redelijk snel de druk op, en dat zou vriendelijker mogen. Afgezien daarvan echter uitstekende service en we zijn zeer tevreden met de keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Topmontage”
Door Misdorp op woensdag 12 jun 2019 '19 | vestiging Heerhugowaard
Wij zijn zo blij dat we bij Grando Heerhugowaard onze keuken hebben gekocht. Vanaf de eerste keer dat we binnen kwamen (toen nog ter inspiratie) tot aan het laatste telefoontje waarbij navraag werd gedaan of de keuken naar wens was geplaatst, alles klopt. Bij het uitzoeken en bestellen van de keuken werd er veel tijd aan ons besteed en is er op elk detail goed geadviseerd. Daarbij vind ik het ook zeker dat de plaatsing door 'Ruud's Keukenmontage' perfect is gedaan. Deze mensen verstaan hun vak en denken niet in vakjes. Doordat de muren niet geheel haaks stonden, zouden er bij het plaatsen kieren zijn ontstaan maar daar hun vakmanschap hebben ze dit fantastisch kunnen oplossen. Wij zijn echt zeer blij en tevreden. Hartelijk dank.
Reactie of foto toevoegen
“Keukenaankoop”
Door Klaas en Tonny van Dam op dinsdag 11 jun 2019 '19 | vestiging Barendrecht
Hebben een keuken gekocht. Super geholpen. Fijn contact. Plaatsing ook correct gedaan. hele aardige meneer. Fijn dat er nog een na controle door Evert werd gedaan. al heeft hij niks negatief kunnen ontdekken. Raad dit bedrijf zeker bij andere aan
Reactie of foto toevoegen
“Keuken upgrade”
Door Jacques Willemsen op dinsdag 11 jun 2019 '19 | vestiging Doetinchem
Enkele onderdelen van mijn keuken waren na 20 jaar aan vernieuwing toe. Dit is uitstekend geadviseerd en door een vakman in 1 dag geinstalleerd.
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij met onze keuken”
Door Jeroen Rozema op dinsdag 11 jun 2019 '19 | vestiging Wormerveer
Wij hebben een keuken gekocht bij Grando Keukens & Bad in Wormerveer. Op ieder moment van de dag dat we daar binnenkwamen om nog iets te vragen/bespreken of aan te passen zijn we heel klantvriendelijk geholpen. 's Avonds laat stond de aangepaste tekening alweer in m'n mailbox. Diegene die de keuken plaatste (vanuit Grando) was een vakman en had overal een oplossing voor. Ruud en Jeroen dachten vanaf het begin tot het einde echt met ons mee en we zijn dan ook erg blij met het eindresultaat!
FOTO VAN JEROEN ROZEMA
+ Toon extra foto van Jeroen Rozema
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend gegaan”
Door MK op dinsdag 11 jun 2019 '19 | vestiging Wormerveer
Ruud Hoek heeft ons goed geadviseerd qua indeling en ook zeker een goede oplossing bedacht voor een lastige hoek in onze keuken. De kwaliteit vd keuken is ook heel goed. De aanbevolen Keukenmonteur heeft uitstekend werk geleverd. Kortom we zijn meer dan tevreden over de keuken en hoe we geholpen zijn.
FOTO VAN MK
U keuken
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Fam Zweegers op zondag 9 jun 2019 '19 | vestiging Son
Wij hebben een keuken, badkamer, vloerverwarming, tegelvloer en schilderwerk laten uitvoeren door grando Son. Wij zijn er tevreden hoe er naar ons geluisterd is en meegedacht. En erg tevreden met planning, communicatie en eindresultaat.
FOTO VAN FAM ZWEEGERS
Keuken met half eiland
Reactie of foto toevoegen
“Strakke keuken”
Door Fam. Heaton op zondag 9 jun 2019 '19 | vestiging Wormerveer
Wij hebben onze keuken bij Grando Wormerveer gekocht. Wist alleen dat ik een grote kook/oven unit wilde. Heb het daarna aan de expert overgelaten. Hij nam de tijd. Zoveel mogelijkheden. Had dit zelf nooit kunnen verzinnen. Zo blij met zijn inbreng en ideeën, daardoor hebben we nu een geweldige keuken, met een hele handige indeling. Ook degene die hem kwamen plaatsen, met zoveel plezier en kennis, kwam hij met passende oplossingen toen onze muren niet waterpas bleken te zijn. Hij zit er nu super strak in en wij hebben genoten van zijn zangtalent.
Reactie of foto toevoegen
“Van ons een 10”
Door van den Heuvel op zaterdag 8 jun 2019 '19 | vestiging Tilburg
Wij hebben aan de hand van de goede recensies op internet gekozen voor Grando Tilburg... Vanaf t gesprek in de winkel tot t gesprek om te bestellen het gevoel gehad dat we klanten waren. Fijne gesprekken en goed advies van Dave. Een paar keer een aanpassing moeten doen maar alles was goed aangepast. De keuken was bij aflevering en montage meteen goed.. Een prettig en kundige monteur heeft in 1 dag onze keuken geplaatst. om ik zou zeker Grando Tilburg aanbevelen aan onze vrienden en kennissen.. bedankt Grando voor onze geweldig mooie keuken... van ons een 10
FOTO VAN VAN DEN HEUVEL
Reactie of foto toevoegen
“Vriendelijk en correct”
Door Tanja op vrijdag 7 jun 2019 '19 | vestiging Utrecht
Wij liepen gewoon even binnen om ons te oriënteren en werden gelijk op een leuke manier te woord gestaan door dhr. Istanto. En zodoende hebben we onze badkamer hier gekocht. De kwaliteit van het geleverde is geheel conform verwachting. Ook de andere medewerkers zijn overigens vriendelijk en correct. Er wordt helder en beleefd gecommuniceerd door iedereen en klantvriendelijkheid staat voorop. Dus onze keuken zal straks ook bij Grando vandaan komen.
Reactie of foto toevoegen
“Plezierig”
Door Jacqueline op vrijdag 7 jun 2019 '19 | vestiging Uden
Wij hebben een keuken gekocht bij Grando. We zijn plezierig geholpen door de adviseur en erg tevreden over de flexibiliteit van Grando toen bleek dat de keuken toch iets later geplaatst kon worden.
Reactie of foto toevoegen
“Complete keuken”
Door Remco op donderdag 6 jun 2019 '19 | vestiging Barendrecht
Wij hebben compleet nieuwe keuken aangeschaft bij Grando Barendrecht. Tijdens het verkoopproces werd goed meegedacht en werden enkele leuke ideeën gedeeld. De keuken is op afspraak geleverd en keurig gemonteerd. Ook tijdens de montage was veel ruimte voor overleg en vragen. Eén onderplint is geleverd in de verkeerde kleur, maar dat is meteen opgepakt en zal binnenkort alsnog in orde gemaakt worden.
Reactie of foto toevoegen
“Strakke keuken”
Door Jurian Haasjes op donderdag 6 jun 2019 '19 | vestiging Hengelo OV
Een hele mooie en strakke keuken gekocht! Goed en gedegen advies gekregen van medewerkers en de keuken is netjes gemonteerd. Afspraken perfect nagekomen. De volgende keuken koop ik zonder twijfel weer bij Grando in Hengelo.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door C en M op woensdag 5 jun 2019 '19 | vestiging Utrecht
Badkamer aangeschaft. In de winkel goed geholpen met het ontwerp en de keuze voor tegels en sanitair. We zijn ook bijzonder tevreden over de montage: geweldige aannemer die alles supernetjes heeft afgewerkt, met oog voor detail. Zeer tevreden met het resultaat!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door W.C.Korteland op woensdag 5 jun 2019 '19 | vestiging Naaldwijk
Keuken gekocht. Zowel over de verkoop en het plaatsen ven de keuken zijn we zeer tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Erg mooi geworden”
Door Fam. Vonk Noordegraaf op maandag 3 jun 2019 '19 | vestiging Hilversum
Dit voorjaar een keuken laten plaatsen door Grando in Hilversum. Vanaf begin Marja Hofstra als adviseur, heel goed gedaan. Het eindresultaat is erg mooi geworden. De service heel goed, prettig dat er 1 contactpersoon is en alles gewoon geregeld wordt, zonder dat je zelf ergens achteraan moet bellen.
Reactie of foto toevoegen
“Super tevreden”
Door Jan van der Put op maandag 3 jun 2019 '19 | vestiging Tilburg
wij hebben een badkamer gekocht bij Grando in Tilburg.Wij zijn SUPER tevreden,vanaf het uitzoeken tot het installeren van de badkamer,alles van begin tot het opleveren van de badkamer is goed geregeld,zelfs tijdens het installeren kwam de installateur nog met enkele goede ideeen.Alles werd ook iedere dag weer netjes opgeruimd. wij zijn heel blij met onze nieuwe badkamer
Reactie of foto toevoegen
“Geleverde badkamer”
Door Huib op maandag 3 jun 2019 '19 | vestiging Hoofddorp
Badkamer gekocht, prima service. Denken goed mee en luisteren naar je wensen om tot een een mooi ontwerp te komen.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Irma op zondag 2 jun 2019 '19 | vestiging Hilversum
Badkamer hier besteld. Goed geadviseerd en alle beloftes zijn nagekomen. Installatie is absoluut vakkundig gebeurd en bovendien werkte men heel netjes. Zeer tevreden en kunnen Grando Hilversum zeker aanraden. Enige verbeterpuntje is dat de communicatie tijdens de installatie via de showroom loopt, wat niet altijd handig is.
Reactie of foto toevoegen
“Netjes gegaan”
Door Ab van der Kolk op vrijdag 31 mei 2019 '19 | vestiging Den Helder
Afspraken zijn goed nagekomen, problemen die tijdens de installatie van de keuken ontstonden werden direct opgelost. De keuken is netjes en vakkundig opgebouwd en afgeleverd.
Reactie of foto toevoegen
“Mooi”
Door van Dijk op vrijdag 31 mei 2019 '19 | vestiging Uden
Keuken, tijdig geleverd en ziet er erg mooi uit.
Reactie of foto toevoegen
“Net werk”
Door Meekel- da Costa op vrijdag 31 mei 2019 '19 | vestiging Purmerend
Wij hebben een badkamer gekocht. Prachtig werk geleverd dankzij het team van aannemer J. Vega. Vriendelijk, behulpzaam en vooral heel netjes gewerkt.
FOTO VAN MEEKEL- DA COSTA
Onderdeel badkamer
REACTIE VAN MEEKEL-DA COSTA
Super blij met mijn badkamer! Team J. Vega zijn allemaal toppers zeer professioneel!
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij”
Door J. van der Laan op vrijdag 31 mei 2019 '19 | vestiging Utrecht
Super blij met onze nieuwe keuken. Blikvanger in ons huis. Voldoet geheel aan onze verwachtingen
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden.\”
Door Harders op vrijdag 31 mei 2019 '19 | vestiging Den Helder
Ik heb een uitbreiding op mijn bestaande keuken aangekocht. De bestaande keuken was in 2012 aangekocht bij Grando keukens Den Helder. Ik werd super goed geholpen met de uitbreiding. Ontzettend vriendelijke medewerkers. Het plaatsen van de keuken is zeer naar tevredenheid uitgevoerd. Zeer deskundig en goed advies bij het plaatsen. Vakkundig geplaatst. Kortom zeer tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Keukenrenovatie”
Door Hans Koornhof op vrijdag 31 mei 2019 '19 | vestiging Naaldwijk
Betrof keukenrenovatie. Adviseur dacht Super goed mee. Kwam met goede extra ideeën, waar we ook gebruik van hebben gemaakt. Wij zijn dan super tevreden met het resultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Netjes”
Door T. Zuidema op vrijdag 31 mei 2019 '19 | vestiging Rotterdam
Badkamer en toilet geplaatst. Prima geholpen bij ontwerp en keuze. adequate reactie op vragen en opmerkingen. Zeer kundige en vlotte montage. Netjes gewerkt.
Reactie of foto toevoegen
“Blij met de nieuwe keuken”
Door Fam. Koper op dinsdag 28 mei 2019 '19 | vestiging Heerhugowaard
Wij hebben een keuken bij Grando Heerhugowaard gekocht. Vanaf het eerste bezoek aan de keuken zaak voelde het erg Goed. Goed geadviseerd en meedenkend. Jeff heeft een mooie tekening voor onze nieuwe keuken gemaakt. Later heeft Jeff de keuken zelf ingemeten. De Montage van de keuken is zeer netjes en Mooi afgewerkt. Tot slot komt Jeff zelf nog een laatste ronde kijken of alles naar wens is. Wij zijn helemaal blij met de nieuwe keuken en zullen Grando Heerhugowaard zeker aanbevelen.
FOTO VAN FAM. KOPER
Eindresultaat keuken
Reactie of foto toevoegen
“Mooi geworden”
Door Familie B&D op dinsdag 28 mei 2019 '19 | vestiging Hoofddorp
Onze ideeën zijn door Marco Mol vertaald in een prachtige keuken!
FOTO VAN FAMILIE B&D
Prachtige keuken
+ Toon extra foto van Familie B&D
Reactie of foto toevoegen
“Keuken en vloer”
Door J.Neeleman op maandag 27 mei 2019 '19 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Keuken perfect. Pvc vloer nooit meer.wel prima gelegd alleen na opmeten 6 vierkante meter over a 59,95 wat wij weg konden gooien.en zitten nu nog steeds op een deurmat te wachten
Reactie of foto toevoegen
“Nu tevreden”
Door Ellen Meulendijks op maandag 27 mei 2019 '19 | vestiging Helmond
Hele mooie keuken gekocht. Alles goed gegaan op een ladekastje na, dit was geplaatst 30 cm met pas stuk van 10cm, dit wilde we niet, wel een kast van 40cm. dit paste precies. iets fout gegaan met meten, of uitwerken. We zouden eerst 200 euro bij moeten betalen. Toen ze de kast kwamen plaatsen van 40cm , hadden we een pas stuk van 1cm, zo moest het. na enkele boze mails over en weer, en inschakelen rechtsbijstand, die we achteraf niet nodig hadden, zijn we er uiteindelijk uitgekomen, en wordt de factuur verscheurd. helemaal blij. Achteraf noemen we dit service naar de klant. Em zo hoort het. nu zijn we tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Enorm aanbevelen”
Door Sophie Gerritsen op zondag 26 mei 2019 '19 | vestiging Utrecht
Wij hebben een keuken bij Grando Utrecht gekocht. We zijn geweldig geholpen bij het bedenken wat we daadwerkelijk wilden. Alle opties doorgenomen. Daarna de inrichting/onderdelen uitgekozen, waarin we ook veel nuttig advies kregen. Alle afspraken zijn ze goed nagekomen, ze kwamen tijdens het plaatsen altijd op tijd en werkten heel precies. Ik kan Grando dus zeker enorm aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Leuk contact”
Door Alyssa van Altena op zaterdag 25 mei 2019 '19 | vestiging Utrecht
Wij hebben een keuken hier aangeschaft. Duidelijke communicatie, wensen icm budget werd goed naar gekeken wat haalbaar is. Er werd ruim de tijd voor ons genomen bij ieder bezoek. Naast de kundigheid was het ook enorm gezellig! Veel gelachen tijdens de bezoelen en super geholpen door Nick!
FOTO VAN ALYSSA VAN ALTENA
Keuken met eiland
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer en toilet”
Door J Louwerse op zaterdag 25 mei 2019 '19 | vestiging Middelburg
badkamer/goed geholpen /wij raden iedereen aan om bij GRANDO naar een badkamer te gaan kijken
Reactie of foto toevoegen
“Goed meegedacht”
Door Arthur Ooms op zaterdag 25 mei 2019 '19 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Keuken aangeschaft. Super goed begeleidt bij de aanschaf. Er werd goed meegedacht en doorgevraagd. Alle latere vragen waren geen probleem om die uit te leggen of te verduidelijken.

Aanvulling ontvangen 27 mei 2019: Keuken gemonteerd. Dit is uitstekend verlopen.
FOTO VAN ARTHUR OOMS
+ Toon extra foto van Arthur Ooms
+ Toon extra foto van Arthur Ooms
+ Toon extra foto van Arthur Ooms
+ Toon extra foto van Arthur Ooms
+ Toon extra foto van Arthur Ooms
+ Toon extra foto van Arthur Ooms
+ Toon extra foto van Arthur Ooms
Reactie of foto toevoegen
“Zeer slechte ervaring”
Door marty op zaterdag 25 mei 2019 '19 | vestiging Wormerveer
Wij hebben een zeer slechte ervaring met Grando Wormerveer. Begin oktober 2017 hebben wij een keuken gekocht, deze zou eind november geleverd worden. 1 dag voor levering werden we gebeld, de keuken zou beschadigd zijn door een ongeluk met de vrachtwagen. Vervolgens zou de keuken 4 weken later komen. Hierdoor waren we genoodzaakt 4 weken te "kamperen" in huis zonder keuken. Wat we wel heel netjes vonden was dat Grando de keuken voor ons zou inbouwen als compensatie. We waren namelijk zelf niet in staat om de keuken in te bouwen op de nieuw geplande datum van levering. Vervolgens wordt de nieuwe datum ook aangepast, de keuken komt toch een week vroeger, precies voor kerst. Het was niet duidelijk of de keuken dan ook ingebouwd zou worden. 1 dag voor levering was toegezegd dat de keuken ingebouwd zou worden. We zouden een nieuwe keuken krijgen voor kerst. Bij het inbouwen bleek dat er niet goed ingemeten was en dat het geleverde keukenblad te lang was. Toch is door de monteurs zonder overleg besloten verder te gaan met inbouwen. Het resultaat was dat het keukenblad er scheef in zat en dat de muren beschadigd waren en de vensterbank was deels weggezaagd. De afzuigkap die we al hadden bleek niet boven de kookplaat gemonteerd te kunnen worden omdat de kastjes te ver doorliepen. Er ontbraken allerlei onderdelen zoals deurtjes, kastjes (een deel is na 6 weken nageleverd en een deel is nooit gekomen). Al met al was er heel veel mis door fout op fout. De reactie van Grando was dat onze muren niet haaks waren en dat onze afzuigkap geen standaard maat had. Vreemd want Grando is zelf komen meten en heeft alle apparatuur die al aanwezig was gezien. De ontbrekende kastjes waren volgens hem nooit door ons besteld. Vervolgens zaten wij met een scheef geplaatste keuken en Grando wilde geen verantwoordelijkheid nemen. Nadat er geen reactie kwam op onze brieven hebben wij rechtsbijstand ingeschakeld. Hierop reageerde hij wel, maar bleef bij zijn standpunt dat het aan onze muren lag. Na een jaar is de Geschillencommissie ingeschakeld, toen deze in september 2018 langs wilde komen om te kijken naar de keuken gaf Grando opeens aan dat hij alle problemen wilde oplossen. Dit heeft vervolgens nog 4 a 5 maanden geduurd. Zonder aankondiging kwamen monteurs opeens de keuken in januari 2019 demonteren. We hebben vervolgens weer een week zonder keuken gezeten. Na een week werd er begonnen met monteren maar dit werd na korte tijd gestaakt omdat volgens Grando de muren nog steeds niet haaks waren en er alleen ingebouwd werd als wij een verklaring ondertekende voor eventuele fouten voortkomend uit niet haakse muren e.d. Uiteindelijk hebben we via rechtbijstand een schikking weten te treffen, een derde partij zou de keuken plaatsen, Grando zou hiervoor een vergoeding betalen en het keukenblad zou op de juiste maat afgezaagd worden. We dachten dat hiermee de zaak opgelost was. Helaas heeft Grando nooit betaald en de ontbrekende onderdelen zijn nooit geleverd. De keuken is overigens zonder problemen door de derde partij ingebouwd en het was duidelijk dat er geen sprake was van scheve muren. Naast alles wat mis is gegaan voel ik mij ook onbeschoft behandeld en geïntimideerd.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Wenda op vrijdag 24 mei 2019 '19 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
We hebben een keuken gekocht. We kregen een prima ontwerp en zijn zeer tevreden over het totale traject van ontwerp tot en met de montage.
Reactie of foto toevoegen
“Vlekkeloos verlopen”
Door Loek Smits op vrijdag 24 mei 2019 '19 | vestiging Tilburg
Zeer mooie inbouwkeuken + keukeneiland gekocht. alles is vlekkeloos verlopen. eigenaar komt ná het plaatsen nog even kijken of alles naar wens is geweest om met gezamenlijke tevredenheid elkaar de hand te schudden.
FOTO VAN LOEK SMITS
Keukeneiland
Reactie of foto toevoegen
“Netjes”
Door Sander op vrijdag 24 mei 2019 '19 | vestiging Breda
Keuken gekocht, vriendelijk en goede adviseur en afspraken op tijd nagekomen. Wel een scheur in het keukenblad, maar dat wordt netjes opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Naar volle tevredenheid”
Door Fam. Hofsteenge op vrijdag 24 mei 2019 '19 | vestiging Groningen
We hebben een keuken gekocht bij Grando Groningen en dit echt naar volle tevredenheid. Van begin tot eind TOP! Goed meedenkend met de klant en goed advies. Zou de volgende keer weer kiezen voor Grando en het ook aanraden aan een ieder die een keuken zoekt.
FOTO VAN FAM. HOFSTEENGE
U keuken
+ Toon extra foto van R.Hofsteenge
+ Toon extra foto van R.Hofsteenge
Reactie of foto toevoegen
“Koelvriescombinatie bevalt niet”
Door NL op donderdag 23 mei 2019 '19 | vestiging Middelburg
Wij hebben een keuken gekocht bij Grando. Echter ze beloven mooie spullen te leveren, maar in de order worden andere producten opgenomen dan afgesproken. Bijvoorbeeld een koelkast met vriezer die niet meer aanvriest. Geen ijs meer in uw vriezer. Binnen een jaar zat deze vol met ijs. Terugkoppeling was: ja dat hoort zo bij dit model... Waren mooie praatjes, maar helaas voor ons.
Reactie of foto toevoegen
“Topbedrijf”
Door Jack van rooijen op donderdag 23 mei 2019 '19 | vestiging Amersfoort
Wij hebben echt een prachtige keuken gekocht bij grando in Amersfoort. En zijn heel goed geholpen door Dinesh. Als wij onze badkamer gaan verbouwen gaan we zeker weer naar Grando in Amersfoort. Van mij krijgen ze een 10
FOTO VAN JACK VAN ROOIJEN
Keukne met ovencombinatie
Reactie of foto toevoegen
“Helpen niet”
Door Wendy op donderdag 23 mei 2019 '19 | vestiging Helmond
Ik heb een keuken en badkamer gekocht. Ik zou dit bedrijf in Helmond zeker niet aanbevelen. Eerste indruk was goed maar zodra je hebt getekend komen ze de afspraak niet na. Zorg dat alles wat je zegt zwart op wit hebt. Doordat alles wat wij hadden gezegd niet zwart op wit stond zijn we bijna 3.000 euro duurder uit. Je hebt toch getekend dus je staat met de rug tegen de muur. Maar wil wel zeggen diegene die bij ons de badkamer heeft gezet wel fijn was. Die heeft tenminste wel verstand van alles en diegene die ons heeft geholpen echt totaal niet!
REACTIE VAN PETER
Als wij tijdens het gesprek de goede informatie van de klant hadden ontvangen ( waarom gevraagd was ) dan was er geen probleem geweest. Zelfs de order aangepast om de klant financieel tegemoet te komen maar daar wordt dan niet over gesproken. Wees eerlijk en dan kom je een stuk verder.
REACTIE VAN WENDY
Hahaha, we hebben alles gezegd en zelfs foto's laten zien. We hadden een eind bedrag besproken en zijn daarover heen gemoeten omdat niet alles is genoteerd. Misschien is dat onze eigen schuld, maar we dachten dat wat we vertelde voelde was maar blijkbaar moet alles op papier staan. Maar goed ons advies is om daar niks te kopen. En zou het ook zo proberen goed te praten.
Reactie of foto toevoegen
“Vriendelijk geholpen”
Door Silvia en marcel op woensdag 22 mei 2019 '19 | vestiging Middelburg
Wij hebben een keuken gekocht bij Grando in Middelburg, wij zijn supergoed/vriendelijk geholpen door Michel. Hij luisterde goed naar onze wensen en hield rekening met ons budget. De keuken is geinstaleerd door zeer vriendelijke monteurs ook echt vakmannen. Paste ter plekke oplossingen toe om het nog mooier te maken. Wij zijn heel blij met onze keuken en hebben vertrouwen in grando dat ze het zijpaneel wat nog miste nog komen plaatsen omhet helemaal af te maken.
FOTO VAN SILVIA EN MARCEL
U keuken
Reactie of foto toevoegen
“Chapeau”
Door Marina op dinsdag 21 mei 2019 '19 | vestiging Barendrecht
Super mooie keuken geworden!, welke perfect bij het huis en bij ons past!.. wist goed wat ik wilde als eindresultaat, en de adviseur ging hierin mee, en gaf nog goede tips om het nog beter te krijgen! Chapeau
FOTO VAN MARINA
Keuken met fornuis
REACTIE VAN MARINA
Tegelzetter hebben we zelf geregeld, moet nog gebeuren..
Reactie of foto toevoegen
“Keuken zelfmontage”
Door Wim Kroesbeek op dinsdag 21 mei 2019 '19 | vestiging Tilburg
Wij hebben een keuken gekocht, en we zijn uiterst correct en vriendelijk geholpen door Dhr. J Wooning, zijn expertise was uiterst belangrijk , en zijn inzicht ook.
Kortom een zeer tevreden klant.
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Mark de Wit op maandag 20 mei 2019 '19 | vestiging Bergambacht
Wij kochten een badkamer. Er is een aannemer aangeraden en wij zijn erg tevreden met het resultaat.
FOTO VAN MARK DE WIT
Resultaat badkamer
Reactie of foto toevoegen
“Positieve ervaring”
Door T. Koenis op maandag 20 mei 2019 '19 | vestiging Hoorn NH
Wij hebben er onlangs een keuken gekocht. We hebben de aankoop, het gehele traject, bezorging, plaatsing en de after-sale als positief ervaren. We zullen Grando Hoorn zeker zo nodig aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Service goed”
Door Familie van Sligtenhorst op maandag 20 mei 2019 '19 | vestiging Mijdrecht
Wij hebben bij de Grando in Mijdrecht een keuken gekocht. Na een slechte ervaring bij een andere keukenzaak zijn wij in een opwelling bij de Grando naar binnen gelopen. Wat werden we daar fijn geholpen. We hadden geen afspraak gemaakt, maar hij nam alle tijd voor ons en heeft heel goed met ons meegedacht.
Reactie of foto toevoegen
“Geheel naar wens”
Door Familie Van Loon op zaterdag 18 mei 2019 '19 | vestiging Breda
Wij hebben een keuken gekocht. Wij zijn erg goed geholpen en geadviseerd door verkoper Brahim. Mede door zijn kennis en enthousiasme hebben wij nu een keuken geheel naar onze wensen.
Reactie of foto toevoegen
“Waardering”
Door Diethard Jansen op vrijdag 17 mei 2019 '19 | vestiging Zwolle
Wij kwamen bij Grando met het idee voor een badkamer in ons hoofd. We hebben een niet al te grote badkamer en we wilden hier toch een bad, douche, wasmachine en droger, een wc en een mooie wastafel met kast in hebben, dat was best een uitdaging. Het moest wel op korte termijn en de indeling moest baden op zijn Japans toestaan, douchen en daarna direct in een warm bad kunnen stappen. Ons idee stond snel op papier in 3D en deze werd ook zo gerealiseerd en binnen de gestelde termijn. Mijn schoonfamilie uit Japan kwam bijna direct nadat deze gereed was over en ze waren erg blij met onze badkamer. Wij hebben als score niet de score super gegeven, want in de afwerking waren er toch nog enkele punten die beter afgewerkt/afgestemd hadden kunnen worden. Zo werd er van te voren wel uitstekend mee nagedacht over hoe de zijkant van het bad betegeld moest worden, en welke voegkleur gebruikt moest worden, maar we hadden niet van te voren nagedacht over de afwerking van het tegelwerk. Hiervoor werd een recht strip gebruikt. Achteraf ziet dat er goed uit, vooraf zou ik zeker voor een meer ronde afwerking hebben gekozen. Het afvoerputje van de douche was een tikkie te diep, waar wij dachten dat een dubbel stopcontact zou komen waar je twee stekkers (voor wasmachine en de droger) kwam er een enkele stopcontact, en het aansluitkraantje van het reservoir van de wc stond ook een beetje scheef. Kleine minpuntjes maar de badkamer is erg fijn om te gebruiken en dat waarderen we zeer.
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige keuken”
Door Jacqueline van der Boon op vrijdag 17 mei 2019 '19 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Het is een prachtige keuken en een mooi geheel geworden. Goede service en klantvriendelijk. Ton heeft de keuken geplaatst en doet dit zeer nauwkeurig.
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige keuken”
Door Vince op vrijdag 17 mei 2019 '19 | vestiging Zaandam
Wij hebben een prachtige keuken gekocht. Adviseur heeft goed naar onze wensen geluisterd en heeft onze wens nog meer versterkt door juiste advies/ goede ideeën
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Adresgegevens Grando Keukens & Bad
Website: www.grando.nl
aAlmelo (39 ervaringen), Woonboulevard 24, 7606 JA Almelo, tel 0546 - 85 13 04
bAmersfoort (62 ervaringen), Euroweg 93, 3825 HB Amersfoort, tel 033 - 494 61 70
cAssen (28 ervaringen), Borgstee 10B, 9403 TV Assen, tel 0592 - 74 90 09
dBarendrecht (33 ervaringen), Van 't Hoffstraat 18, 2991 XP Barendrecht, tel 0180 - 72 6 802
eBergambacht (33 ervaringen), Transportstraat 28, 2861 DZ Bergambacht, tel 0182 - 35 23 31
fBreda (74 ervaringen), Kruisvoort 68, 4814 RZ Breda, tel 076 - 531 95 26
gDelft (27 ervaringen), Schieweg 3, 2627 AN Delft, tel 015 - 261 19 94
hDen Helder (16 ervaringen), Ravelijncenter 29, 1785 LX Den Helder, tel 0223 - 66 86 80
iDoetinchem (26 ervaringen), Nijverheidsweg 12, 7005 BJ Doetinchem, tel 0314 - 36 86 30
jEmmen (32 ervaringen), Cornelis Houtmanstraat 41, 7825 VH Emmen, tel 0591 - 64 67 00
kEnschede (7 ervaringen), Hendrik ter Kuilestraat 175, 7547 SK Enschede, tel 053 - 431 81 41
lEpe (24 ervaringen), Hoofdstraat 118, 8162 AN Epe, tel 0578 - 62 08 84
mGroningen (28 ervaringen), Hoendiep 97B, 9718 TE Groningen, tel 050 - 318 14 11
nHazerswoude-Dorp (112 ervaringen), Frankrijklaan 4, 2391 PX Hazerswoude-Dorp, tel 0172 - 23 63 23
oHeerenveen (14 ervaringen), Beurtschip 37, 8447 CL Heerenveen, tel 0513 - 65 05 35
pHeerhugowaard (27 ervaringen), H.P. Berlageweg 7, 1703 DG Heerhugowaard, tel 072 - 574 42 07
qHelmond (25 ervaringen), Engelseweg 202, 5705 AJ Helmond, tel 0492 - 54 55 35
rHengelo OV (54 ervaringen), Holtersweg 17, 7556 BS Hengelo, tel 074 - 291 91 37
sHilversum (46 ervaringen), 2e Loswal 1, 1216 BC Hilversum, tel 035 - 621 91 29
tHoofddorp (80 ervaringen), Kruisweg 771-773, 2132 NG Hoofddorp, tel 020 - 446 01 12
uHoogvliet Rotterdam (81 ervaringen), Nieuwe Langeweg 41, 3194 DC Hoogvliet, tel 010 - 490 44 70
vHoorn NH (95 ervaringen), De Factorij 55, 1689 AK Zwaag, tel 0229 - 23 03 33
wLelystad (15 ervaringen), Zuiderpoort 23, 8239 AB Lelystad, tel 0320 - 26 81 88
xMiddelburg (76 ervaringen), Mortiereboulevard 42, 4336 RA Middelburg, tel 0118 - 72 49 05
yMijdrecht (17 ervaringen), Industrieweg 38g, 3641 RM Mijdrecht, tel 0297 - 25 04 94
zNaaldwijk (68 ervaringen), Hovenierstraat 127, 2671 DB Naaldwijk, tel 0174 - 62 37 63
a1Purmerend (20 ervaringen), Edisonweg 17, 1446 TM Purmerend, tel 0299 - 22 35 80
b1Rotterdam (59 ervaringen), Watermanweg 33, 3067 GA Rotterdam, tel 010 - 479 31 85
c1Son (96 ervaringen), Ekkersrijt 4084, 5692 DA Son, tel 0499 - 49 17 92
d1Tilburg (70 ervaringen), Hestiastraat 2, 5047 VA Tilburg , tel 013 - 571 11 80
e1Uden (60 ervaringen), Vluchtoord 39, 5406 XP Uden, tel 0413 - 26 20 93
f1Utrecht (91 ervaringen), Kaap de Goede Hooplaan 100a, 3526 AR Utrecht, tel 030 - 288 92 72
g1Wormerveer (34 ervaringen), Samsonweg 5B, 1521 RA Wormerveer, tel 075 - 646 11 70
h1Zaandam (50 ervaringen), Pieter Ghijsenlaan 15, 1506 PW Zaandam, tel 075 - 614 75 83
i1Zevenbergen (57 ervaringen), Blokweg 7a, 4761 RA Zevenbergen, tel 0168 - 37 37 00
j1Zwolle (11 ervaringen), Marsweg 33, 8013 PE Zwolle, tel 038 - 720 08 68
Kaart
Website
Overzichtpagina's
Meer bedrijven
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.