Feedback
5,5

GevierDales

Score uit 11 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
6 vestigingen (heel nederland)
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van GevierDales
Alles op het gebied van sanitair en watertechniek praktisch gecombineerd en binnen 24 uur geleverd voor concurrerende prijzen. Dat is GévierDales. Dankzij onze gedegen vakkennis en jarenlange ervaring kunnen we u voorzien van deskundig advies, goede dienstverlening en maximale nazorg.
Alternatieven voor GevierDales
Andere goed gewaardeerde badkamerwinkels zijn onder meer:
• Svea Keuken & Bad Eindhoven
   
(Son Noord-Brabant) score 9,6 uit 77 ervaringen
• Sani-Dump
   
(Almere Flevoland) score 9,3 uit 756 ervaringen

U kunt ook de lijst met de beste 10+ badkamerwinkels bekijken.
Ervaringen
Er zijn 11 ervaringen over GevierDales. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren0 ervaringen
4 sterren0 ervaringen
3 sterren0 ervaringen
2 sterren1 ervaring
1 ster6 ervaringen

Verdeling: 0 positieve ervaringen | 7 kritische ervaringen

Ervaringen over: prijs, service

Per vestiging:
“Nemen geen verantwoordelijkheid”
Door Stefan van Beusekom op dinsdag 10 jul 2018 18 | vestiging Drachten showroom
Laat ik voorop stellen dat hetgeen wat nu uiteindelijk is aangesloten prima functioneert. Mijn score heeft puur en alleen te maken met hoe er met mij als klant omgegaan word. Bij GévierDales heb ik mijn badkamermeubels aangeschaft, omdat er vanuit de aannemer werd gezegd dat mijn badkamer er dan voor oplevering helemaal in zou zitten. "Top!" dacht ik toen bij mijzelf. Echter bij oplevering had ik een badkamer zonder wasbak en spiegel. Toen ik aan de uitvoerder vroeg wat de reden was dat de badkamer nog niet af was, kon hij hier geen antwoord op geven. De dagen erna heb ik een antwoord van de uitvoerder gekregen over de oorzaak van de missende spiegel en wasbak: De spiegel zat een deuk in, en de wastafel was verkeerd geleverd. Beide problemen die volgens de installateur van de badkamer te maken hebben met de levering. Op basis hiervan contact opgenomen met de showroom van Gevierdales. Aangegeven dat ik mijn beklag wil doen. Hierbij vertelde de dame aan de telefoon mij dat dit probleem ligt bij de installateur en de afdeling verkoop. Aangezien de installateur al heeft aangegeven dat dit een leveringsprobleem is geweest, vroeg aan de dame om een telefoonnummer van de verkoopafdeling. Dit weigerde zij indirect, door te herhalen dat ik hiervoor mijn beklag moest doen bij de installateur of de uitvoerder. Dit slaat voor mij kant noch wal. Ik koop een badkamer bij een partij die weigert verantwoording te nemen voor een product wat zij direct aan mij hebben verkocht. Ze innen hierbij wel het geld, maar weigeren verantwoording te nemen wanneer er iets mis gaat? Slechte bedrijfspolitiek, en ook erg slecht naar de klant toe. Voor mij is het echter vrij simpel: GévierDales verkoopt mij badkamermeubels, dus GévierDales is verantwoordelijk voor hetgeen wat wel of niet aanwezig is in mijn badkamer. Daarom reken ik het GévierDales aan dat mijn badkamer tegen afspraak in nog niet af is. En het niet opleveren had ik nog mee kunnen leven, als ze mij voor de oplevering van mijn woning hadden geïnformeerd over de reden waarom mijn badkamer nog niet af is. Leveringsproblemen kan ik mee leven, maar de respectloze omgang naar mij als klant vind ik schaamteloos. De producten die verkocht worden door GévierDales zijn generieke producten die elders bij een andere partij ook gekocht kunnen worden. Dus mijn advies aan anderen die op zoek zijn naar een nieuwe badkamer: Ga lekker naar een partij toe die wel verantwoording neemt voor hetgeen wat zij op horen te leveren.
Reactie of foto toevoegen
“Doe het niet”
Door Kingma op woensdag 27 nov 2019 19 | vestiging Bunnik showroom
badkamer in nieuwbouwwoning. Wij kozen voor GevierDales omdat de badkamer dan bij oplevering af zou zijn. Helaas, het is nu 4,5 maand na oplevering en de badkamer is nog altijd niet af. Stuitend is dat je bij alles wat misgaat eindeloos zelf contact moet opnemen, iedereen wijst naar elkaar en terug naar het bouwbedrijf en de installateur en niemand doet iets. Ook voelt niemand zich verantwoordelijk om de klant op de hoogte te houden van wat er wel of niet gebeurt. Achtereenvolgens hebben wij een verkeerd badmeubel gekregen, om dit op te lossen heb ik enkele maanden eindeloos gebeld en gemaild met Jan en alleman tot er eindelijk een oplossing kwam. Dan waren douchewand en douchedeur niet geleverd, dit is bij vooroplevering reeds geconstateerd. Het duurde vervolgens 3 maanden voor de douchewand werd gemonteerd, maar de douchedeur nog steeds niet, want die was kwijt, en is dus nog een maand later pas gemonteerd. Dan was er nog een spiegelkastje met een dolgedraaid schroefje in een plankdrager, wat door degene die het ophing dan maar werd 'opgelost' door de plankdrager vast te kitten. Ook hier heb ik inmiddels zo'n 2 maanden geleden om een oplossing gevraagd bij de bouwer, die gaat naar de installateur maar er blijkt een nieuw onderdeel nodig, de installateur neemt contact op met GevierDales en vervolgens blijft het oorverdovend stil. Als ik dan zelf contact opneem dan ben ik 'geen partij' en moet ik 'bij de installateur zijn'... ik word hier zo moe van. Beste mensen, als je een nieuwbouwhuis koopt en GevierDales wordt aangewezen als partij voor een badkamer die al bij oplevering klaar is: doe het niet! Als je zelf naar een andere badkamerzaak gaat ben je zeer waarschijnlijk goedkoper uit, krijg je service (betere kan ik wel weglaten, gevier geeft geen service), en weet je vrijwel zeker dat je badkamer eerder af is dan wanneer je voor Gevier zou kiezen.
Reactie of foto toevoegen
“Gped geholpen in showroom”
Door Jenny en Ben op zondag 23 okt 2016 16 | vestiging Bunnik showroom
Goed voorbereid naar een winkel gaan is altijd verstandig. Zo gingen wij dus goed voorbereid naar Gevier dales, de leverancier van sanitair, via aannemer Heijmans. Wij zijn bijzonder prettig geholpen door verkoper Frans. Hij dacht mee met ons met als resultaat dat we met een uurtje klaar waren. Als het geheel ook op deze prettige wijze geleverd wordt zijn wij zeer tevreden. Daarna dor naar Interium tegels. Ook daar prettig ontvangen en met een goede voorbereiding waren wij hier ook met een uurtje klaar. Een aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Bruto adviesprijzen”
Door Dekker op dinsdag 10 mei 2016 16 | vestiging Bunnik showroom
Via ons nieuwbouwhuis kwamen we bij GevierDales in Bunnik terecht, waar we een standaardbadkamer of gewijzigde badkamer konden nemen. Wij besloten af te wijken van de standaardbadkamer en wijzigingen aan te brengen, zoals een dubbele wastafel i.p.v. een enkele. Na alle horrorverhalen gelezen te hebben, hadden we niet veel vertrouwen in Gevier, maar we besloten wel te gaan. In de showroom hadden we een gesprek dat prima verliep. Geen gekke dingen, de verkoper dacht goed mee en was erg vriendelijk. Tot zover verliep alles dus goed en het viel ons erg mee. Totdat we de offerte kregen. Op de offerte staan kosten die nergens gespecificeerd staan (bijvoorbeeld 5000 aansluitkosten, maar ze konden niet vertellen waar het op gebaseerd was). Gevier wilde geen specificatie geven en bleef enorm vaag over alle prijzen. Uiteindelijk hebben we m.b.v. de aannemer een iets betere specificatie gekregen. Ze hanteren bruto adviesprijzen, of zelfs hogere prijzen dan de adviesprijzen. Omlaag in de prijs gaan ze absoluut niet, zelfs als je aangeeft dat de adviesprijs lager ligt. Korting geven doen ze helemaal niet. Je moet lang wachten op reacties en werken en denken absoluut niet mee. Uiteindelijk hebben we besloten bepaalde dingen niet te laten leveren. Toen is onze badkamer ineens van bijna 12.000 euro (terwijl we slechts een paar wijzigingen hadden en al met ons huis betaald hadden voor de standaardbadkamer) naar 3.000 gegaan, alleen maar met het weglaten van een regendouche en een wastafel (aansluitpunt bleef wel op de voor ons gewenste plek). Je betaalt teveel voor wat je krijgt. Zonde voor Gevier. Wij raden ze absoluut niet aan.
Reactie of foto toevoegen
“Geen verantwoordelijkheid nemen”
Door Jorrit op donderdag 16 jan 2020 20 | vestiging Bunnik showroom
Ongelooflijk slechte en onvriendelijke organisatie. Eindeloos vertraagde levering (meer dan 3 maanden!), niemand die verantwoordelijkheid neemt, het is iedereen zijn schuld behalve van Gevierdales, en of je niet begrijpt dat Gevierdales er niks aan kan doen dat het zijn afspraken niet nakomt. Schandalig!
Reactie of foto toevoegen
“Koppelverkoop”
Door N. Stevens op maandag 29 mei 2017 17 | vestiging Bunnik showroom
Dat velen slechte ervaringen hebben met Gevier, komt omdat mensen via nieuwbouwprojecten verplicht zijn bij dit bedrijf hun sanitair te kopen. Natuurlijk kan Gevier dan vragen wat ze wil. Natuurlijk hoef je als bedrijf dan geen goede service te geven en natuurlijk hoef je niet mee te denken. De buit is immers al binnen. Dit zijn toestanden die je meemaakt in communistische landen. Ook ik heb geen goede ervaringen met Gevier. Maar waar het mij om gaat is dat als je een huis koopt, de projectontwikkelaar je verplicht om je keuken en badkamer af te nemen bij de door hem uitgekozen bedrijven. Dit is dus eigenlijk koppelverkoop, en volgens mij mag dat helemaal niet.
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwbouwproject”
Door HJ Sluis op vrijdag 19 mei 2017 17 | vestiging Bunnik showroom
Bij dit bedrijf terecht gekomen bij aankoop nieuwbouw via onze aannemer. Wat een drama, verkeerde offertes, verkeerde tekeningen, prijzen die belachelijk hoog zijn. Std grote kraantje bij de bouwmarkt 1/3 van de prijs en dan ook nog eens 450,- rekenen voor het monteren van de kraan. Uitleg, ja meneer we moeten garantie geven en hebben risico in het project. GevierDales, dat heet ondernemen. Uiteindelijk hierdoor besloten vnl minderwerk af te nemen (en dan nog presteren ze het het leidingwerk er scheef in te hangen, gevolg scheve kraan! Volgende nieuwbouw huis wordt ruwbouw/casco opgeleverd, flink genezen voor wat betreft afbouw door de aannemer naar voren geschoven onderaannemers waaronder de briljant slechte toko GevierDales.... Oh ja, had ik al gezegd wat een drama bedrijf Gevier Dales is? Maar samen met de aannemer je klant lekker een poot uit draaien... Uiteindelijk voor het budget waar gevierdales een formica meubel leverde en een plastic douchewand nu hardhouten meubels, natuurstenen gootstenen en mooi gehard glazen douchecabine.. Uiteindelijk komt alles goed. Behalve de scheve kraan, bedankt GevierDales. Ik zou me schamen als ik dit soort werk en werkwijze zou moeten leveren. Ow jah, had ik al gemeld wat een dramatische toko dit bedrijf is... De koude douche van radar is hier niks bij, die hebben ze genoeg (in de showroom, voor veel te veel geld dan weer).
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer voor nieuwbouwwoning”
Door Lisette op maandag 13 jun 2016 16 | vestiging Bunnik showroom
Wij hebben vorig jaar een nieuwbouwhuis gekocht. Via de aannemer kwamen we bij Gevier terecht. We zijn daar door de verkoopster Felicia geweldig geholpen, maar het bedrijf zelf is zeer matig. In de winkel aan de receptie werden we niet vriendelijk geholpen en we konden pas na een paar weken een afspraak maken. De meerprijzen die ze vragen zijn belachelijk hoog. Voor sommige producten vragen ze bijna twee keer zoveel als in andere sanitairzaken. Ze kunnen deze prijzen vragen omdat het voor de meeste klanten nog veel duurder is om de badkamer niet via de aannemer en Gevier te laten plaatsen. De plaatsing van de badkamer is overigens wel naar tevredenheid! Uiteindelijk hebben we een aantal meeropties gekozen die we echt graag wilden (bv. betegeling) en een standaardwasbak laten plaatsen en later zelf ergens anders een veel goedkoper, mooier meubel gekocht en dat achteraf laten plaatsen.
Reactie of foto toevoegen
“Geen offerte”
Door Daan op maandag 6 nov 2017 17 | vestiging Bunnik showroom
Wat een slecht bedrijf is dit, ik raad iedereen aan om geen zaken met dit bedrijf te doen. Ik was van plan om 2 complete badkamers via dit bedrijf te bestellen. Bij het maken van een afspraak moest ik 4 weken wachten voordat ik langs kon komen. Omdat ik tijd genoeg had was wachten geen probleem. Op de avond voorafgaand aan de afspraak werd ik gebeld dat een medewerker ziek was en dat de afspraak verplaatst moest worden. Ik kon vervolgens pas 3 weken later terecht. Ongeveer 7 weken waren al voorbij voordat ik bij GevierDales (Interkeramiek) op afspraak kon komen. De medewerker heeft op zich prima geholpen tijdens het uitzoeken van alle badkamermaterialen. Ik zou binnen 3 dagen een offerte en een 3D tekening van mijn uitgezochte badkamer krijgen, deze heb ik die week niet ontvangen. Ze hadden het erg druk....was de reden. Weken gewacht, diverse keren nagebeld en uiteindelijk een offerte, maar geen 3D tekening. Van de offerte klopte ongeveer 25 % niet, ik had hele andere materialen in de winkel uitgekozen dan op de offerte werd vermeld. De gehele toilet opstelling stond er niet op. De reden dat de 3D tekening uitbleef heb ik nooit gekregen. Omdat ik al wat bouw voorbereidingen wilde treffen had ik al wat spullen nodig maar opeens was mijn contactpersoon 3 weken op vakantie. Niemand anders kon mij verder helpen omdat iedereen te druk was...... Wat een waardeloze service, ik baal echt van dit bedrijf. Ik heb mijn volledige badkamer bij een ander bedrijf besteld.
Reactie of foto toevoegen
“Beroerd”
Door van Dijk op woensdag 3 mei 2017 17 | vestiging Bunnik showroom
Ik sluit mij aan bij de meeste referenties hieronder, wat een beroerd bedrijf, slechte service en seksistische behandeling van je klanten, ongelofelijk. De enige rede dat ons nieuwbouw project hiermee werkt is volgens mij vanwege de lage kosten, maar verder komt hier niks in terug voor de (duur betalende) klant. Na meerder verkeerde offertes, slechte uitleg en zeer onbeschofte emails is er na een half jaar een fout (door gebrek) overgenomen in de bouwtekening zelfs nadat ik hierop had gewezen. Oplossen via de rechtsbijstand dan maar of bij opleveringskeuring. Jammer om zo met een nieuw huis te moeten beginnen!
Reactie of foto toevoegen
“Oprecht en sportief”
Door Dorinde op woensdag 7 dec 2016 16 | vestiging Bunnik showroom
Na de negatieve reviews waren ook wij wat huiverig om naar Gevier te gaan. Maar omdat het de aangewezen leverancier is voor ons nieuwbouwproject, besloten we hen een kans te geven. En met succes: we zijn zeer tevreden over de geboden service:
- maken van een afspraak ging soepel, diverse opties en prettig contact met de dames die inboekten (ook na een annulering dag van tevoren en maken van nieuwe afspraak)
- vervolgens in showroom zeer goed geholpen door Felicia. Dacht goed mee (had snel door dat we het een en ander zelf wilden maken en paste daar haar advies op aan), was transparant over prijzen en gaf diverse opties.
- offerte nog dezelfde dag in de onze mailbox. Toen we (i.v.m. met andere tegenvallende posten voor ons huis) later via mail aangaven een aantal meerwerkopties te willen laten vervallen, adviseerde ze om de badkamer dan standaard op te laten leveren. We hadden zo weinig meerwerk dat het onevenredig duur zou worden. De extra opties konden we dan beter zelf bijbestellen en plaatsen.
Heel oprecht en sportief. Ik geloof dat ze hard werken aan verbetering!
Reactie of foto toevoegen
Vestigingen GevierDales
aBunnik showroom (10 ervaringen), Rumpsterweg 8b, 3981 AK Bunnik, tel 030 - 657 12 99
bDoetinchem verkoopkantoor , Bedrijvenweg 10, 7007 CE Doetinchem, tel 0314 - 37 77 77
cDrachten showroom (1 ervaring), De Bolder 79, 9206, AP Drachten, tel 0512 - 54 13 11
dGeleen verkoopkantoor , Vouersweg 114, 6161 AG Geleen, tel 046 - 760 00 08
eGoes verkoopkantoor , Nobelweg 1, 4462 GK Goes, tel 0113 - 24 95 00
fTilburg verkoopkantoor , Jules Verneweg 125C, 5015 BK Tilburg, tel 013 - 542 43 21
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.