“Al met al erg tevreden”
Door Collewijn Berging op vrijdag 27 okt 2023 23 | vestiging Houten
Bij Eigenhuis Keukens in Houten twee nieuwe keukenblokken gekocht voor onze kantine c.q. wachtruimte. Vakkundig geholpen, zeer vriendelijke verkoper en montage ook prima verlopen. Al met al erg tevreden!
Reactie of foto toevoegen
“Alles is goed verlopen”
Door Barry van Trigt op donderdag 26 okt 2023 23 | vestiging Capelle aan den IJssel
Wij hebben onze keuken met volle tevredenheid bij Eigenhuis Keukens aangeschaft. Wilco Kooij heeft ons zeer goed geadviseerd met zowel het ontwerp, als de keuze van materialen en apparatuur. Hij heeft duidelijk uitgelegd wat de voor en nadelen van bepaalde keuzes waren en echt de puntjes op de i gezet. We hadden de keuken ruim voor de oplevering van onze nieuwbouw woning gekocht en de hele offerte na ca. 9 maanden voor oplevering nog een keer doorgenomen. Hij heeft hier weer ruimschoots de tijd voor genomen en alle keuzes en nieuwe ontwikkelingen (met name apparatuur) nog een keer laten zien. De levering en montage van de keuken is ook heel goed verlopen. Daarnaast is ook de aftersales en het oplossen van kleine mankementen zeer snel en goed opgelost. Als we een een volgende keer een nieuwe keuken nodig hebben, dan gaan we zeker terug naar Eigenhuis Keukens.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door R & R op maandag 2 jan 2023 23 | vestiging Amersfoort
Ben zeer tevreden over Eigenhuis Keukens Amersfoort, zeer professioneel geholpen en niet opdringerig, goed advies gegeven door zeer vriendelijk personeel. De opgegeven leverdatum gehaald en de volgende dag de montage gepland, zeer vakkundige monteur heeft de keken geplaats. Keuken staat nu 3 weken en het is nog steeds genieten als we de keuken binnen lopen, zeker een aanrader om daar de keuken te kopen. O ja daar naast is het ook nog eens een keuken van hoogwaardige kwaliteit.
Reactie of foto toevoegen
“Tweede keuken”
Door Judith op donderdag 7 okt 2021 21 | vestiging Capelle aan den IJssel
Volledige keuken incl apparatuur en montage gekocht bij Eigenhuis. Supergoed geholpen door Jeffrey en de monteurs waren top. We zijn nog elke dag blij met het resultaat! Precies zoals we hadden gehoopt.
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt”
Door Jitske van Eijk op maandag 2 aug 2021 21 | vestiging Capelle aan den IJssel
Wij hebben dit jaar een keuken gekocht bij Eigenhuis Keukens te Capelle aan den IJssel. Op een koopavond heeft Jeffrey Bouwman ons geholpen met het uitkiezen van de juiste keuken. Jeffrey gaf uitstekend advies en wist op een creatieve manier meer ruimte te creëren in onze (wat kleinere) keuken. Uiteindelijk zijn wij met een grote glimlach op ons gezicht naar buiten gelopen! De montage is prima verlopen. Met de levering was de koelkast beschadigd maar ook hier heeft Eigenhuis Keukens professioneel en snel gehandeld waardoor wij snel van een nieuwe koelkast werden voorzien. Ik ben ontzettend blij met mijn nieuwe keuken en de top service die we hebben gekregen! Nogmaals bedankt Jeffrey!
Reactie of foto toevoegen
“Een mooi resultaat”
Door Richard en Fria van der Velden op maandag 15 feb 2021 21 | vestiging Amersfoort
We hebben een keuken gekocht voor onze nieuwbouwwoning. Door meerdere zeer prettige verkoopgesprekken te hebben gehad met Lusette zijn we tot een mooi resultaat gekomen. De montage zijn we ook zeer tevreden over!
Reactie of foto toevoegen
“Complete keuken”
Door van Gijssel op woensdag 9 dec 2020 20 | vestiging Amersfoort
Goede service en aftersales. Kundig advies en er werd goed meegedacht met onze wensen.
Aanvulling ontvangen 9 december 2020: We hebben een complete keuken gekocht. Deze is al gemonteerd. De montage beviel prima. Binnen een dag zat de keuken er in.
Reactie of foto toevoegen
“Heel blij met onze keuken”
Door Mike Slutter op dinsdag 8 dec 2020 20 | vestiging Amersfoort
Wij hebben onze nieuwe keuken bij Eigenhuis gekocht. Nadat wij hem hadden gekocht, wat snel moest ivm de bouwkundige sparingen, konden wij naderhand onze keuken nog aanpassen qua fronten en bladen. De levering was perfect georganiseerd, de montage idem. Het enige wat fout ging was het werkblad tegen de achterwand. Maar ook daarvoor heeft de service afdeling een mooie oplossing gevonden en wij zijn heel blij met onze keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Mansi op donderdag 19 nov 2020 20 | vestiging Hoofddorp
I had a great experience with Cathelyn from EigenHuis Hoofddorp. She helped with the design, products, ideas and end to end delivery of the kitchen with montage. Everything was perfect! Everything was on time, well communicated via emails and calls and exactly on time. I am using the kitchen now for almost 2 months and still 100% satisfied.
Reactie of foto toevoegen
“Super service achteraf”
Door Britty Roodenburg op zaterdag 17 okt 2020 20 | vestiging Amersfoort
Werd ruim de tijd genomen voor een advies en ook de service achteraf was super. Spots waren niet geleverd, maar binnen een dag een uitstekende oplossing.
Aanvulling ontvangen 18 oktober 2020: Ik heb een complete keuken gekocht met montage bij Eigenhuis Amersfoort. Deze is eind april geleverd. De levering was conform planning en installatie was snel en super netjes. Alleen de spotjes waren vergeten maar dat is opgelost en zijn alsnog achteraf gemonteerd.
Reactie of foto toevoegen
“Ontzettend blij”
Door Willeke Haagsma op woensdag 2 sep 2020 20 | vestiging Hoofddorp
In mei 2020 een keuken laten intekenen en besteld bij Eigenhuiskeukens in Hoofddorp. We zijn zeer goed geholpen door Viktor. Zijn ervaring was van grote meerwaarde tijdens het intekenen; gedegen advies, geen meeprater maar eerlijk over wat wel en niet handig is en zet de puntjes op de i. Daarnaast was hij goed bereikbaar tijdens het hele proces. Prijzen zijn per onderdeel gespecificeerd in een offerte en daarmee transparant. Levering vond begin september plaats op de afgesproken tijd en datum. Binnen een dag werd de keuken door 2 monteurs werkend, schoon en onbeschadigd opgeleverd. We zijn er ontzettend blij mee. Het eindresultaat (dag van montage) zal ik toevoegen.
Reactie of foto toevoegen
“Aankoop aanrechtblad en apparatuur”
Door pieter op dinsdag 1 sep 2020 20 | vestiging Hoofddorp
Aardige mensen, verstand van zaken. goede meedenkers.
Aanvulling ontvangen 14 oktober 2020: Mijn eerdere referentie was prima maar tot mijn verbazing kreeg ik van Eigenhuis Keukens een nafacturatie voor de montage van nageleverde goederen; op de dag van levering was Eigenhuis Keukens niet in staat om de bestelde kraan te leveren dus werd er een noodkraantje gemonteerd. 3 weken later kwam de monteur om de bestelde kraan te bevestigen en hiervoor is een aparte rekening verstuurd. Een zeer dubieuze zaak dus.. wordt u ooit klant van dit bedrijf.. u bent gewaarschuwd. Erg jammer, want de service vn dit bedrijf leek erg goed. Schijn bedriegt in dit geval, en Eigenhuis Keukens ook.
Reactie of foto toevoegen
“Nauwkeurige monteur”
Door Familie de Vries op donderdag 27 aug 2020 20 | vestiging Hoofddorp
Onze vorige keuken kochten we 10 jaar terug ook bij Eigenhuis Hoofddorp. Omdat we toen ook al een zeer goede ervaring hadden hebben we voor onze nieuwe woning weer gekozen voor een keuken van Eigenhuis. De verkopers nemen echt de tijd, luisteren goed naar je en durven ook andere voorstellen In oplossingen te doen. Na de opdracht is de keuken perfect ingemeten omdat bij de montage de monteur alles netjes en vlot kom monteren. De monteur werkte zeer nauwkeurig en ruimde alles meteen op. De volgende keuken leverancier is voor onze geen moeilijke keuze: Eigenhuis!
Reactie of foto toevoegen
“Prima ervaring”
Door M.J. Geuke op maandag 17 aug 2020 20 | vestiging Amersfoort
Prima ervaring met eigenhuis keukens. Keuken gekocht als onderdeel van een nieuwbouwproject. Prijsstelling is reëel,advies en montage prima en keuze voldoende.
Waar de meeste keukens wit of zwart zijn kozen wij voor een bijzondere kleur groen. Mooi, wel wat enigzins bevattelijk voor vingerafdrukken maar dat is vooraf ook aangegeven dus wekelijks even een doekje er over is geen probleem.
Reactie of foto toevoegen
“Vlot”
Door Familie Hendriksen of Hendriks op zondag 21 jun 2020 20 | vestiging Amersfoort
Via de bouwer doorverwezen naar Eigenhuis Keukens. Tijn van de Grift heeft ons duidelijk uitgelegd wat de mogelijkheden waren en snel alles verwerkt in tekeningen. De 3D print in kleur gaf ons al snel een kijkje in onze eigen keuken! De montage door Richard Klomp was vlot en netjes!
Reactie of foto toevoegen
“Vervangende vaatwasser”
Door Hoekstra Eeltje op donderdag 18 jun 2020 20 | vestiging Houten
Super snel en goed geholpen door Harald voor het uitzoeken van een vervangende vaatwasser. De montage en installatie vakkundig uitgevoerd.
Aanvulling ontvangen 22 juni 2020: De keuken is van Eigen huis, maar al wat ouder.
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden over oplossing na slechte ervaring”
Door Bart op donderdag 28 mei 2020 20 | vestiging Amersfoort
Zeer slechte ervaring met deze keukenwinkel. Gebruikt in de verkoop trucjes die ik als oplichterij ervaar. Onderdelen van de keuken die voor de leek (lees: klant) integraal onderdeel van de keuken uitmaken, blijken later extra te kosten. Alsof je een stoel koopt en voor de leuning apart moet betalen.
Aanvulling ontvangen 22 juni 2020: Naar aanleiding van mijn review is er hernieuwd contact geweest met Eigenhuis Keukens. Dit heeft geleid tot een een oplossing waar ik tevreden over ben, want zoals origineel door mij gevraagd. In het hernieuwde contact gaf Eigen Huis Keukens aan ook aanpassingen te willen maken in het verkoopproces om dit soort ongelukken in de toekomst te voorkomen. Het contact vanaf mijn review is goed geweest en ook de leverantie en montage van de aanpassingen was prima.
Reactie of foto toevoegen
“Netjes geregeld”
Door Hans Schreudering op dinsdag 26 mei 2020 20 | vestiging Capelle aan den IJssel
Netjes geregeld en gepland. Snelle en nette montage. Helemaal tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Goede prijs kwaliteit verhouding”
Door Marc op vrijdag 3 apr 2020 20 | vestiging Amersfoort
Ruim assortiment met prettig advies. Ook na aankoop met enige regelmaat contact over de gemaakte keuzes en mogelijkheid tot aanpassen. Op tijd contact met ons opgenomen over mismatch in keukenapparatuur. Dat is zeer gewaardeerd. Prima deskundige montage met advies ter plekke. Prijs/kwaliteit verhouding goed in orde.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken voor nieuwbouwappartement”
Door Luitgard van der Heijden- Verbiest op donderdag 2 apr 2020 20 | vestiging Amersfoort
Wij hebben 3 weken geleden onze keuken laten plaatsen in ons nieuwbouw appartement. We waren blij verrast door de enorme opbergruimte die in onze keuken zit. Ondanks dat we geen bovenkastjes hebben, hebben we zelfs nog ruimte over! Verder zijn we erg tevreden over de degelijkheid van de keuken, het ziet er allemaal heel netjes en mooi uit. Het is even wennen aan de nieuwe apparatuur, inductie koken was ik niet gewend, maar dat wordt snel vertrouwd. Een minpuntje was dat de ventilatie niet werkte van de kookplaat, dat bleek een fout in de montage te zijn en is gelukkig opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Echt een aanrader”
Door Aad Legierse op woensdag 26 feb 2020 20 | vestiging Capelle aan den IJssel
We zijn zeer tevreden over onze aankoop van onze keuken bij Eigenhuis Keukens. Alles is perfect verzorgd van advies tot en met het plaatsen van de keuken. De installateurs hebben voor ons, op advies van de adviseur, een hele mooie ombouw gemaakt waar de kastenwand perfect in past. Tijdens de montage kwamen de monteurs enkele kleine beschadigingen tegen die wij zelf niet hadden opgemerkt. Via de service -afdeling zijn er nieuwe onderdelen geleverd die de monteurs zelf hebben uitgewisseld. Onze ervaring met Eigenhuis Keukens was dus zeer prettig. Als wij ooit weer een nieuwe keuken zouden moeten aanschaffen dan gaan wij zeker als eerste weer naar Eigenhuis Keukens, echt een aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Goed gedaan”
Door Jeroen Berger op woensdag 29 jan 2020 20 | vestiging Amersfoort
Wij hebben een complete keuken samengesteld m.b.v. Lars Kroder bij Eigenhuis Keukens A'foort. Metname zijn kundigheid en het meedenken met het geheel heeft uiteindelijk geleid tot een gave keuken die inmiddels geplaatst is. En ook de uiteindelijke montage is naar grote tevredenheid verzorgd, alles is zo netjes gedaan! Verder is de gehele gang van zaken van Eigenhuis Keukens heel goed m.b.t. de informatie over het hele traject e.d. Wij kunnen dit bedrijf alleen maar aanraden!
Reactie of foto toevoegen
“Tip top”
Door Kunal Chopra op maandag 13 jan 2020 20 | vestiging Capelle aan den IJssel
Een keuken kopen is in menig keukenwinkel niet iets leuks meer. Gelukkig hebben wij Eigenhuis Keuken gevonden. en vanaf het eerste oriënterende gesprek tot de aankoop, de planning en de plaatsing is alles goed verlopen. Gelukkig hebben wij voor ons nieuwbouw huis een goede adviseur (Nick Ligerse) gehad en samen een mooie keuken samengesteld..Uiteindelijk, bij EH Capelle zijn we heel goed geholpen, kregen we een duidelijke uitleg, voor en nadelen werden goed verteld. Het ontvangst is er erg goed en zelf met kinderen is het een feestje om hier een keuken te kopen. Speelgoed werd aangeboden (om hun bezig te houden) en de kinderen krijgen ook netjes wat te drinken. Daarnaast is de montage van de keuken een belangrijk onderdeel. Vanaf die inmeet moment wordt alle afwijkingen tijdens die bouw werd afgesproken en doorgenomen voor die bestelling van die keuken bij die Fabrikant en In het Eind, die kuken was twee dagen lang "Tip Top" geïnstalleerd en wordt alles weer netjes opgeruimd. Heel Erg Bedankt Nick en Team !!
Reactie of foto toevoegen
“Super”
Door H.Eland op maandag 19 aug 2019 19 | vestiging Capelle aan den IJssel
Keuken voor een huis in het Koningskwartier Zevenhuizen erg tevreden met de keuken ,gekocht in het project van Heijmans alles klopte aansluitingen en montage prima ,al met al super !!!
Reactie of foto toevoegen
“Fijn en vakkundig”
Door Guido Kuipers op donderdag 28 feb 2019 19 | vestiging Amersfoort
Keuken gekocht via nieuwbouw project, goeie begeleiding bij meerwerk keuken, fijne en vakkundige monteur bij de montage
Reactie of foto toevoegen
“Heel erg tevreden”
Door Gerrit op dinsdag 19 feb 2019 19
Wij kochten onlangs een keuken voor ons nieuwbouwhuis bij Eigenhuis Keukens en zijn heel erg tevreden. Kwaliteit van de keuken , en zeker ook de kwaliteit van de montage zijn excellent. Alles op de datum volgens afspraak, wat ook heel belangrijk is. Aanrader !
Reactie of foto toevoegen
“Keuken in nieuwbouwwoning”
Door Anja de Krosse op maandag 4 feb 2019 19 | vestiging Amersfoort
Nieuwbouw woning gekocht in Deventer, op aanraden van kennis naar Amersfoort gereden en daar samen met Peter-Paul de Jong (de adviseur ter plaatsen) een keuken uitgezocht. Totaal advies was top we waren al bij verschillende keukenboeren geweest maar kregen niet echt het advies dat we wilde. Omdat we telkens op het zelfde uitkwamen. Peter-Paul nam ons mee in de wereld van de mogelijkheden en opties die er waren. Na 3 uur helemaal op zijn advies te zijn afgegaan hebben we auto gepakt en zijn we huiswaarts gereden. Na een week hebben we contact gezocht met Peter-Paul en hebben we met hem de deal gemaakt. Het fijne van alles was dat die totaal niet opdringerig was en de bedrijfsleider is er niet eens bij geweest (wat bij vele allemaal wel gebeurde). Kwaliteit kost geld zegt men altijd maar dat was bij hem niet het geval want we kregen kwaliteit en we betaalde niet de hoofdprijs. Nu de woning is opgeleverd en de keuken is geplaatst worden we nog blijer dan dat we al waren. Geen gezeur met verkeerde spullen en alles in een keer geplaatst door een heel goed montage team (Arie bedankt)
Reactie of foto toevoegen
“Duurt lang”
Door L Oudenalder op zondag 6 jan 2019 19
Na 3 maanden nog steeds niet de goede keukenkast, wordt aan een lijntje gehouden.
Ook de montage service is slecht, monteur plaats de kastjes verkeerd.
Reactie of foto toevoegen
“Zeker aanraden”
Door Jeffrey schouten op woensdag 14 feb 2018 18
Wij zijn bij Eigenhuis keukens in Hoevelaken geweest en zijn daar naar volle tevredenheid geholpen door Victor Klukkert,we hadden wat wensen en ideeën hoe wij graag onze nieuwe keuken wilden hebben voor in onze nieuwe woning en mede door zijn hulp hebben wij nu een prachtige keuken. ook de levering en montage was naar volle tevredenheid, wij zouden eigenhuis keukens zeker aanraden.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer prettige montage”
Door Sanme op vrijdag 9 feb 2018 18
We zijn zeer tevreden over onze aankoop van de keuken bij Eigenhuis Keukens en het verloop van het proces. Vanaf de start was Sander vriendelijk en goed bereikbaar, we hebben regelmatig contact gehad over aanvullende vragen vanuit onze kant en hier kwam steeds snel reactie op. Ook de montage van de keuken was zeer prettig. De installateurs werkten zeer zorgvuldig en dachten over een aantal zaken zelfs nog mee. Bij plaatsing bleek dat de zij aanzichten en plinten niet in de goede kleur waren geleverd (fout van de leverancier). De monteurs hebben direct met ons meegedacht en aangegeven wat wat hen betreft de mooiste oplossing zou zijn, maar voor ons ook het minste gedoe zou zijn. De monteurs hebben hier zelf ook contact over gehad met de service afdeling van Eigenhuis, waardoor zij ons nog voordat het plaatsen van de keuken afgerond was al konden vertellen hoe het opgelost zou worden. Onze ervaring met Eigenhuis Keukens was dus zeer prettig.
Reactie of foto toevoegen
“Gemengde ervaring”
Door Ralf op dinsdag 8 aug 2017 17 | vestiging Capelle aan den IJssel
Wij hebben een keuken gekocht bij Eigenhuis keukens, locatie Capelle aan de IJssel. Om positief te beginnen: de monteur was super en verstond zijn vak. Hij was zeer vriendelijk en in een dag had hij de keuken perfect geplaatst.
Toch maar twee sterren, want verder zijn we over Eigenhuis keukens zelf eigenlijk alleen maar ontevreden. De man die ons als eerste hielp met het samenstellen van de keuken, verstond zijn vak nou niet bepaald. Hij had bijzonder veel moeite met het lezen van de opgestelde tekeningen, van de keuken die reeds bij de bouw standaard geleverd zou worden en wij aangepast wilden hebben. Later, bij een gesprek met een andere medewerker, bleek hij ook een aantal onderdelen vergeten te zijn toe te voegen. Deze tweede medewerker verstond zijn vak als keukenontwerper een stuk beter en heeft ons tijdens onze afspraak goed geholpen. De communicatie begon vanaf dit moment alleen steeds slechter te worden. Mails werden niet, of pas veel later, beantwoord. Als je Eigenhuis keukens belde, dan namen ze of niet op of je werd van het kastje naar de muur gestuurd. De enige manier om contact te krijgen (is meteen een tip) is om een klacht in te dienen. Dan word je teruggebeld. Tot slot is ook de nazorg bijzonder slecht geregeld. Een aantal onderdelen, die Eigenhuis keukens vergeten is te leveren bij het moment van montage, wachten wij weken later helaas nog steeds op. Om bovengenoemde redenen zou ik Eigenhuis keukens niet aanbevelen bij anderen.
Reactie of foto toevoegen
“Service ontbreekt”
Door M Kirschbaum op donderdag 20 jul 2017 17 | vestiging Hoofddorp
In de showroom was de ervaring met de verkoper redelijk goed. Kon beter, met betrekking tot advies geven, maar goed. Daarna begint het pas. Als ze eenmaal je betaling binnen hebben begint de ellende met het plaatsen. Op het moment dat Eigen Huis Projecten het overneemt en de monteur van EKG in charge is, is de service gewoon een lachertje. Onze afzuigkap was niet compleet bij montage. Inmiddels een keer of 3 een monteur geweest, en ze hebben het nog steeds niet voor elkaar om de afzuigkap in orde te maken. Iedere keer blijkt er 'verkeerd gemeten' te zijn. Na de laatste constatering van verkeerd meten op 19 april zou er opnieuw een monteur komen. Die afspraak staat nu voor 11 september op (bijna 5 maanden later!). Inmiddels zijn we dan ruim 8 maanden bezig, en we moeten maar afwachten of het dan opgelost zal zijn.
Reactie of foto toevoegen
“Vervelend verhaal”
Door Roos van Peel op woensdag 31 mei 2017 17 | vestiging Capelle aan den IJssel
Zeer, zeer slecht. Heb eigenlijk geen zin om dit vervelende verhaal op te schrijven maar ik doe het toch. Op hoofdlijnen, aangezien ik ben gemaximeerd op 2000 woorden. Ik kan bijna een boek schrijven over alle zaken die mis zijn gegaan bij EHK.
* Na ondertekening van de offerte werden we geconfronteerd met kosten voor leidingwerk ad EUR 1.200. Dat verbaasde ons aangezien alle keukenapparatuur hetzelfde gepositioneerd was als bij de standaardkeuken van het nieuwbouwproject. Waarom dan extra kosten voor leidingwerk. Gewoon een verkapte verhoging van de prijs. Deze kosten zijn gedeeltelijk geschrapt.
* Communicatie zeer slecht. De verkoper annex bedrijfsleider Jeroen was slecht bereikbaar, na ondertekening van de offerte. Voor ondertekening ging dat prima.
* Keuken gekocht in januari 2016. Afgeroepen in december 2016 aangezien woning opgeleverd zou worden in februari 2017. Bleek dat het frontje niet meer leverbaar was. Dat is niet niks, het frontje is de keuken. Geen goede alternatieven beschikbaar. Contract was bijna ontbonden. Inmiddels contact gelegd met andere keukenboeren voor een andere keuken. Erg veel stress opgeleverd. Uiteindelijk toch nog een frontje beschikbaar wat goed was. Geen excuses of coulance van de EHK.
* Zeeppompje was niet leverbaar. Werd door Jeroen een alternatief geboden. Alternatief stelde echt niks voor, was gewoon een goedkope oplossing. Heb zelf via de leverancier een goed alternatief gevonden.
* Bij de montage is veel mis gegaan. Greepjes waren verkeerd, zeeppompje was niet goed, sleepsysteem koelkast niet geleverd en plint beschadigd. Een maand later werden de greepjes geleverd, wederom verkeerd. Erg lastig om in de keuken te werken als er geen greepjes op zitten. De derde keer waren de greepjes wel goed. De keukenmonteur was zo vriendelijk om in zijn eigen tijd langs te komen om deze erop te zetten. Echt een topper. Werkt overigens voor zichzelf en niet voor EHK. Zitten nu nog wel te wachten op het zeeppompje, nieuwe plint, montage van het sleepsysteem van de koelkast en het afkitten van het aanrechtblad. Uiteindelijk had EHK ons enige coulance aangeboden in de vorm van een pannenset. Toen de greepjes voor de tweede keer verkeerd geleverd werden, heb ik aangegeven geen prijs meer te stellen op de coulance. De communicatie gaat zo stroef, niet normaal. Je kan je wat mij betreft niet meer dan een jaar lang verschuilen achter onderbezetting. Dan heb je structureel een probleem en heb je gewoon schijt aan de klant.
Reactie of foto toevoegen
“Zaken gaan langs elkaar heen”
Door Jermain op donderdag 4 mei 2017 17 | vestiging Hoofddorp
Na onze keuken aankoop werden we steeds meer ontevreden. Het blijkt dat de Verkoopster niet het project aanstuurt en/of op terug kan vallen als het niet goed gaat met de bestellingen. EigenhuisKeukens heeft verschillende afdelingen en alles gaat langs elkaar heen. Dit zou beter kunnen, want de verkoopster is het gezicht van het bedrijf en de eerste aanspreekpunt wat naar m.i. ook zou zou moeten blijven tot het eindtraject. Verschillende apparaturen konden niet worden geleverd, gelukkig is er een alternatief gekomen alleen zijn we nu 5 maanden verder en wacht ik nog steeds op mijn GRILL plaat. Eigenhuiskeukens doet beroep op externe keukenmonteurs en dit is heel erg zorgwekkend. Nare ervaring gehad doordat Eigenhuis een afspraak inplant en de keukenmonteur zijn eigenplanning maakt. Verder na de montage vele slordigheden ontdekt, apparaten waren verkeerd aangesloten en er is verre weg van perfect gemonteerd. wij hebben adequaat hier op gereageerd, maar het blijkt dat als je betaald hebt een hele bureaucratische rompslomp bij komt kijken om service te ontvangen. Dit kan je niet met de monteur regelen die je wel rechtstreeks moet betalen. Wij hebben meerdere malen contact gelegd met de monteur en gemaild om tot een afspraak te komen. alle afspraken werden steeds met een smoes verschoven en in de toekomst gezet. Klachtmelding gemaakt bij Eigenhuiskeukens en wederom tot een afspraak gekomen. Iets heel merkwaardigs de monteur komt langs alleen maar om naar de problemen te kijken om die vervolgens te noteren op een serviceformulier die al telefonisch zijn besproken. Hij vertikte om de werkzaamheden te verrichten en wilde alles in 1 keer doen. Nadat de onderdelen waren besteld zou hij contact opnemen voor een nieuwe afspraak. Hier is niets van terecht gekomen waardoor ik na 2 weken contact opnam met eigenhuiskeukens om de status te weten van de bestelde onderdelen. Bleek dat de onderdelen binnen waren en dat de monteur contact zou opnemen hier ging wedermaal 2 weken overheen en moest ik weer achteraan zitten. heel frustrerend om steeds achter eigenhuiskeukens en de monteur aan te zitten. de monteur heeft voor de zoveelste keer zijn afspraak gecanceld met een excuus zonder een fatsoenlijke oplossing. Wij zijn na oplevering van onze keuken 5 maanden verder zonder enige oplossing en resultaat! Dus absoluut ontevreden (spijt van onze aankoop) en bevelen deze organisatie niet aan derden aan!
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door Sefer Goktas op maandag 26 feb 2024 24 | vestiging Houten
Wij zijn heel erg tevreden met de keuken die bij ons is geplaatst. Details zijn netjes afgewerkt. Goede communicatie en er wordt zinvol meegedacht aan de wensen van de klant. Al met al, zeer tevreden en aan te raden! S.Goktas
Reactie of foto toevoegen
“Elke dag genieten”
Door Suzanne op maandag 26 feb 2024 24 | vestiging Houten
In de showroom hebben we rustig rond kunnen kijken en zijn we goed geadviseerd. Bij Eigenhuis Keukens vind je keukens van zeer goede kwaliteit. Onze keuken staat nu sinds een paar weken en het is nog elke dag genieten!
Reactie of foto toevoegen
“Een schitterende keuken”
Door Bert Storm op woensdag 14 feb 2024 24 | vestiging Houten
Wij hebben voor onze nieuwbouwwoning een keuken gekocht bij Eigenhuis Keukens in Houten. Een mooie winkel met veel keuze in verschillende prijssegmenten. We zijn goed geholpen en geïnformeerd door Timo. Uiteindelijk een schitterende keuken gekregen die een ieder, die bij ons komt kijken, doet verbazen. Tijdens het transport was er wat beschadigd, maar ook dat lijkt goed opgepakt te worden. Al met al zeer tevreden!
Reactie of foto toevoegen
“Wat een fantastische ervaring!”
Door Svein & Nadja op zaterdag 3 feb 2024 24 | vestiging Hoofddorp
We hadden een aantal keukenleveranciers bezocht, maar vonden niet de service die we zochten. Toen we Eigenhuis Keukens in Hoofddorp binnenliepen, wisten we meteen dat dit onze match was. Voor het eerst hadden we niet het gevoel dat ze meer gefocust waren op het verkopen van een keuken waarvan ze wilden dat we die zouden kopen, maar dat ze veel tijd besteedden aan het luisteren naar onze behoeften en ideeën en uiteindelijk een ontwerp presenteerden waar we heel blij mee waren, en nog steeds binnen budget.
De after-sales service was ongelooflijk! Alle technische problemen werden zeer professioneel opgelost, en één keer kwam de winkelmanager zelfs persoonlijk bij ons langs om er zeker van te zijn dat alles goed werd opgelost. Hartelijk dank aan Team Hoofddorp voor de zeer professionele en ontzettend vriendelijke service!
Reactie of foto toevoegen
“Onze droomkeuken”
Door Nick N op dinsdag 30 jan 2024 24 | vestiging Capelle aan den IJssel
Wij waren op zoek naar onze droom keuken en kwamen uit bij Eigenhuis Keukens. Tijdens ons bezoek zijn we perfect geholpen door Nick Legierse.
Bij binnenkomst werden we al snel geholpen door de op dat moment aanwezige gastheer. Niet veel later stond Nick al voor ons klaar om samen door de mooie showroom te lopen en zo ideeën op te doen voor onze keuken. Nick heeft ons goed geholpen en deed dit met veel passie, kennis en professionaliteit. Hij deelde ook zijn eigen mening; wat hij wel of niet zou doen. Zo kregen wij ook het gevoel dat hij écht meedacht met de keuken. Na dat Nick uitgebreid de tijd voor ons had genomen, hebben wij hier onze droomkeuken gekocht en dit allemaal ook nog voor een mooie prijs! Wij willen Nick Legierse nogmaals heel erg bedanken voor zijn goede hulp bij het aanschaffen van onze keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Onze droomkeuken”
Door Melissa Hartsink en Thijs Mulder op woensdag 17 jan 2024 24 | vestiging Capelle aan den IJssel
Vorige week is door Eigenhuis Keukens onze droomkeuken geplaatst! Vanaf het begin tot en met de plaatsing en nazorg zijn we altijd goed geholpen. Samen met Petra die altijd met ons meedacht zijn we tot een prachtig ontwerp gekomen. Vervolgens heeft John de keuken met liefde geplaatst. Hij dacht altijd met ons mee en stond voor ons klaar.
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden met de keuken”
Door Chantal op zondag 14 jan 2024 24 | vestiging Houten
Wij zijn erg goed geholpen door Corné om een nieuwe keuken uit te kiezen. Hij nam de tijd en het was geen probleem om meerdere keren langs te komen. We werden goed op de hoogte gehouden over de levering en zijn tevreden over de plaatsing van de keuken. Na plaatsing belde Eigen Huis Keukens of alles in orde was, de restpunten werden besproken en netjes opgepakt. Het oplossen van de restpunten duurde wel vrij lang.
Reactie of foto toevoegen
“Super blij met het eindresultaat”
Door Sven op woensdag 10 jan 2024 24 | vestiging Capelle aan den IJssel
Ben geholpen door Richard. Hij nam rustig de tijd en kwam heel deskundig over! Tussentijds heeft die mij op de hoogte gehouden van de keuken. Ik ben super blij met het eindresultaat! Richard, super bedankt voor je advies!
Reactie of foto toevoegen
“Een uitstekende ervaring”
Door Thijs van Rennes op woensdag 27 dec 2023 23 | vestiging Capelle aan den IJssel
Ik heb een uitstekende ervaringen met Eigenhuis Keuken opgedaan. Niet alleen van tevoren door hun adviezen over de inrichting, maar ook tijdens de bestelperiode was de communicatie keurig en volgens afspraak. Het advies en begeleidingsproces door Nick Legierse is als zeer prettig ervaren. Speciale dank hiervoor. De plaatsing verliep ook goed. Door een communicatiefout moest alleen de syfon nog nageleverd worden en gemonteerd. Dit werd binnen een week goed opgelost. Dit alles binnen de gestelde tijd.
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekende service”
Door Maida Sadagic op donderdag 21 dec 2023 23 | vestiging Houten
Heel blij met een aankoop van schouwroom keuken! Service van het bedrijf is uitstekend. Alles verliep prima, op tijd en wanneer het jouw het beste uitkomt. Heel goed geholpen door Harald.
Reactie of foto toevoegen
“Onze droomkeuken”
Door Bob van der veen op dinsdag 19 dec 2023 23 | vestiging Capelle aan den IJssel
Perfect geholpen met de juiste producten binnen ons budget. Er werd goed meegedacht door Marcel waardoor wij nu onze droomkeuken hebben gekocht.
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend geholpen”
Door Liesbeth de groot-zwijns op maandag 27 nov 2023 23 | vestiging Capelle aan den IJssel
Wij waren op zoek naar een kwalitatief hoogwaardig keuken voor een betaalbare prijs en zijn hier uitstekend geholpen door Nick Legierse.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer blij met mijn mooie keuken”
Door Adeny van Engel op zaterdag 18 nov 2023 23 | vestiging Capelle aan den IJssel
Bij aanschaf van mijn nieuwe keuken voor mijn nieuwbouw appartement ben ik heel goed geholpen en geadviseerd door de medewerkers. De ontvangst was zeer prettig en vriendelijk. Bij telefonisch contact kon ik altijd iemand spreken. Ik ben zeer blij met mijn mooie keuken en de (kleur)adviezen van verkoper Marcel Kalkman
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door alex en Marjolein op dinsdag 3 okt 2023 23 | vestiging Houten
Goed geholpen net bedrijf goede afwikkeling. Jammer genoeg kregen wij pas achteraf te horen dat we het karton door jullie (tegen een meerprijs) konden laten weghalen.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer blij met de nieuwe keuken”
Door Anneke van de Bunt op woensdag 27 sep 2023 23 | vestiging Amersfoort
Kwam voor de tweede keer een keuken uitzoeken, omdat mijn ervaring van de eerste keer zeer positief was, de nazorg was uitstekend, na een jaar misschien zelfs 2 jaar kwam op eigen initiatief iemand om alles weer goed te stellen. En nu kregen we goed advies van Lusette, leuke ideeën en ze nam alle tijd. We waren in een keer klaar.
Reactie of foto toevoegen
“Heel blij met onze showroom keuken”
Door Noël van Dijk op donderdag 21 sep 2023 23 | vestiging Houten
Wij hebben hier een showroom keuken aangeschaft, wat een vriendelijke en meedenkende medewerkers. De dames en heren van dit bedrijf heeft en neemt de tijd voor je. Het demonteren en inpakken was goed geregeld! Inmiddels de keuken geplaatst en zijn heel blij met het resultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Een prima keuken”
Door Wilma Thierbach op zondag 9 jul 2023 23 | vestiging Capelle aan den IJssel
We hebben een keuken gekocht, in het begin verliep het wat stroef, uiteindelijk zijn naar alle tevredenheid geholpen en heeft Wilco zijn uiterste best gedaan om de keuken in zijn geheel te laten leveren en te monteren. Ook de de nalevering ging prima vanuit de planning werden we netjes gebeld.
Reactie of foto toevoegen
“Beloven en doen zijn twee verschillende zaken”
Door van der Weg op woensdag 5 apr 2023 23 | vestiging Hoofddorp
We zijn nu 6 maanden verder na eerste plaatsing keuken. 17 oktober 2022 gestart met plaatsing ging 2 dagen duren. Kwam een monteur met zijn neefje die echt niet wisten waar ze mee bezig waren. Als het niet past dan geef je er een grote klap op zodat het misschien wel gaat. Nieuwe keukenvloer op twee plaatsen beschadigd (is vergoed door EHK). Vaatwasser stond scheef onder aanrecht, aanrechtbladen lagen ongelijk, spoelbak kwam boven keukenblad uit etc. Daarnaast was niet de hele keuken geleverd. Uiteindelijk gevraagd om een inspecteur. Monteur weggestuurd, beloven de gehele keuken van vloer strips te voorzien, ontbrekende zaken besteld begin januari 2023 de zaak weer opgepakt. Helaas de strips waren vergeten. Februari weer een monteur voor enig kit werk en de strips. Strips ging hij niet plaatsen moest de keuken uit elkaar risicovol volgens hem. Diverse mails met EHK antwoord: Laat maar zitten, plaatsen kan schade aan keuken opleveren en dat is voor eigen risico. Kortom bij EHK zijn beloven en doen twee heel verschillende zaken. En service is iets van de heel lange adem.
Reactie of foto toevoegen
“Een hele mooie keuken”
Door Marcel op woensdag 5 apr 2023 23 | vestiging Capelle aan den IJssel
Wij zijn door Nick goed geholpen! Hierdoor hebben wij een hele mooie keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Meer dan tevreden”
Door Sander Jansen op zondag 19 mrt 2023 23 | vestiging Houten
Ik heb mijn keuken gekocht in Houten. De verkoper Timo heeft mij echt goed geholpen met het samenstellen van de keuken. Hierbij werd gekeken naar de mogelijkheden en de wensen. Inmiddels is de keuken geplaatst, ook dit ging zeer goed en netjes. Ben dus meer dan tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Zeker aan te raden”
Door Dominique op woensdag 15 mrt 2023 23 | vestiging Capelle aan den IJssel
Een mooie showroom en we zijn erg goed geholpen met het maken van keuzes. Door kennis en advies van Nick hadden we onze keuken op een fijne manier samengesteld. Ook daarna met levering zijn we goed ondersteund. Inmiddels kunnen we al een tijdje genieten van onze prachtige keuken! Zeker aan te raden!
Reactie of foto toevoegen
“Veel lof”
Door Mijling op vrijdag 10 mrt 2023 23 | vestiging Capelle aan den IJssel
Super goed geholpen en geadviseerd door Nick! Keuken staat, waren wel wat miscommunicaties maar direct op gesprongen om dit zo snel als mogelijk toch in orde te maken. Veel lof voor hoe het allemaal is opgepakt! En uitgevoerd. Dank hiervoor Mvg Dennis Mijling.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Inge en Aad Agterberg op donderdag 16 feb 2023 23 | vestiging Capelle aan den IJssel
Ontzettend aardig, heel vakkundig geholpen, veel keus en advies
Reactie of foto toevoegen
“Prima service”
Door Arjen Streefkerk op zondag 5 feb 2023 23 | vestiging Amersfoort
I.v.m. nieuwbouw moesten wij een keuken uitzoeken in de Corona tijd. Het eerste contact was dan ook via de computer. Wij hebben voorbeeld keukens gezien doordat de medewerker met zijn laptop door de showroom liep. Later mochten wij de showroom bezoeken om de keukens fysiek te zien. Bij de laatste afspraak werd alles nog goed doorgenomen. Het contact en het meedenken hebben wij als zeer prettig ervaren. Alles wordt dubbel gecheckt. Het plaatsen is ook snel en perfect gegaan. Ook de service daarna is prima. Het is precies de keuken geworden zoals deze op de tekening stond.
Reactie of foto toevoegen
“De keuken is prachtig”
Door Michele op vrijdag 3 feb 2023 23 | vestiging Houten
Wilco heeft top advies gegeven en de keuken is prachtig geworden. Heel veel tips over apparatuur en indeling wat we nooit zelf hadden bedacht.
Reactie of foto toevoegen
“Onze droomkeuken”
Door Ria van der Schagt op zaterdag 21 jan 2023 23 | vestiging Amersfoort
Voor onze nieuwbouwwoning in Amersfoort hebben wij een mooie keuken uitgekozen. Samen met Lars, die veel ideeen aandroeg, kwamen we tot onze droomkeuken. Afgelopen dinsdag (17-1-2023) geplaatst door supergoede, gemotiveerde monteurs. Wij zijn een zeer tevreden klant.
Reactie of foto toevoegen
“Klachten worden niet opgelost”
Door Daniëlle en Willem op dinsdag 17 jan 2023 23 | vestiging Hoofddorp
De aanloop naar de aankoop en het contact met de dame van de verkoop was perfect en hadden dus hoge verwachtingen. De keuken is in mei 2021 geleverd en na een eerste klacht is er 2x iemand geweest, helaas klacht nog niet opgelost en na weer een mail gestuurd te hebben met onze nog lopende klacht en aanvulling van nieuwe klacht hebben wij enkel een bericht gehad dat het ontvangen is en benodigde materialen in bestelling staan maar er is niemand komen kijken en nu weer 3 maanden verder en ondertussen na plaatsing ruim 1,5 jaar maar weer eens een mail gestuurd. Jullie zullen begrijpen dat wij dus weinig vertrouwen meer hebben in dit bedrijf.
Reactie of foto toevoegen
“De keuken is erg mooi geworden”
Door Willie op donderdag 29 dec 2022 22 | vestiging Amersfoort
Wat is lusette druk geweest met ons toen we de hele keuken gingen omgooien, maar wat is het mooi geworden!
Reactie of foto toevoegen
“Ongelooflijk blij met het resultaat”
Door Anna Besançon op dinsdag 20 dec 2022 22 | vestiging Amersfoort
Al vanaf het begin was het contact erg goed. Wij hadden meteen heel veel vertrouwen in het proces en in een prachtig resultaat. En dat is het geworden! Lusette heeft ons ontzettend goed geholpen met veel geduld en goede adviezen. Dank je wel voor alles, wij zijn ongelooflijk blij met het resultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Service is ver te zoeken”
Door E.J. Webber op dinsdag 29 nov 2022 22 | vestiging Capelle aan den IJssel
Op 21 februari 2022 werd de keuken geplaatst gekocht bij Eigen Huis Keukens in Capelle aan de IJssel. De keuken was niet compleet. Het deurtje van de vaatwasser zou later geleverd worden. 1 kastdeurtje bleek beschadigd te zijn. Deze is later vervangen. Op 5 maart een melding doorgegeven lekkage ter hoogte met de aansluiting met de 40 mm pvc afvoer. Op 9 maart zijn ze geweest om dit te verhelpen. Op 10 maart hebben wij opnieuw een melding gedaan, omdat de lekkage niet was verholpen. Ze zijn toe weer terug geweest en hebben ze de chiffon vervangen. 17 maart contact gehad over de levering van de vaatwasser deur, wanneer deze geleverd zou worden. Op 18 maart is er een monteur geweest om het deurtje te leveren en te plaatsen. Later bleek dat het deurtje aan de bovenkant, 7 mm uitstak ten opzichte van de onderkant. Er is toen een monteur geweest, die het deurtje kwam stellen. Dit niet alleen hij liep alle deurtjes langs. Volgens hem was het niet goed gedaan door de vorige monteur. Vervolgens bleek om de Bora kookplaat dat er geen hittebestendige tape was geplaatst, waardoor er allemaal resten van vuil kwam te zitten. Op 23 april opnieuw een melding van een lekkage. Chiffon en korfplug en dat de spoelkast hierdoor was gaan bollen. Ook de Quooker was niet goed, daar moest het binnenwerk van vervangen worden. Op 15 juni weer een mail gestuurd, met de vraagstelling, wanneer de lekkage wordt verholpen, de spoelkast vervangen wordt en het hittebestendige band om de kookplaat wordt gebracht. Op 6 juli zou de spoelkast vervangen worden en het band geplaatst om de kookplaat. Het band plaatsen kon wel gebeuren, maar de spoelkast kon niet vervangen worden omdat hij niet gecertificeerd was om de Quooker na demontage weer aan te sluiten. We konden kiezen om een tijd zonder Quooker te moeten doen tot een gecertificeerde monteur langs zou komen om deze weer aan te sluiten of de spoelkast niet te vervangen en opnieuw een afspraak te maken. Bovendien had hij ook niet het vervangend materiaal bij zich om de lekkage op te lossen. Op 6 juli hebben we een melding gemaakt en een antwoord kregen we eindelijk op 22 juli binnen. Op 26 juli is er weer een monteur geweest om de lekkage te verhelpen. Op vrijdag 5 augustus werd dan eindelijk de spoelkast vervangen. Ook werd de lekkage verholpen. Dat dachten wij. De monteur wilde na het vervangen van de korfplug niet controleren of de lekkage nu verholpen was met een volle spoelbak. Dit was niet nodig zei hij. Hij is weggegaan. Zelf hebben wij de spoelbak vol laten lopen en vervolgens leeg. En de lekkage was erger dan voorheen. Wij hebben gelijk gebeld. De monteur kwam niet terug. Nu lag het aan de spoelbak. Zelf heb ik een testopstelling gemaakt en filmpjes gemaakt. Het kwam niet door de spoelbak, maar door de korfplug. Uiteindelijk is de situatie doorgespeeld naar Caressi, die na 14 de lekkage heeft opgelost. Het was inderdaad de korfplug. 23 augustus hebben we opnieuw een melding gemaakt. Dit keer over een deurtje onder de oven, die ging bollen. Omdat bij het plaatsen van de spoelkast de plint niet goed was teruggeplaatst en ik deze zelf opnieuw heb moeten plaatsen, keek ik voor de zekerheid, of het droog was onder de kast. Tot mijn verbazing zag ik dat de vaatwasser op het aansluitsnoer van de vaatwasser was geplaatst. Foto's gemaakt en opgestuurd. Op 18 november kwam de monteur om het deurtje onder de oven te vervangen en het aansluitsnoer onder de stelpoot te verwijderen. Snoer is weg onder de stelpoot. Echter zitten we nu weer met een ander probleem. Deurtje van de vaatwasser kon hij niet correct stellen. Hij heeft een klamp aangebracht onder de vaatwasser aan de kant van de ovenkast. Dit ontdekte ik omdat de vaatwasser deur aanliep. Hij kon het werk niet verder afmaken. Hij kreeg advies van het calamiteiten team Eigen huis keukens, om alle onderkasten opnieuw te stellen. Terwijl hij bezig was, werd hij gebeld, wanneer hij dacht naar de volgende klant te kunnen gaan. Ik merkte aan de monteur dat hij zich opgejaagd voelde. Het was uiteindelijk veel meer werk dan hij dacht. Voor ons was het zeker ook niet prettig. Vooral om de tijd die erin ging zitten en uiteindelijk niet verholpen is. Het deurtje van de vaatwasser heeft nooit goed gezeten. Nu een anderhalve week verder. Nog niets vernomen van Eigen Huis keukens. De monteur, zou de klacht doorgeven. Wij hebben nu 9 maanden de keuken. Vijf maanden lang, met een lekkage en een afwasteiltje in je spoelkast om het water op te vangen, vaatwasser deurtje nog steeds niet goed afgesteld. Waarschijnlijk alle onderkasten niet goed geplaatst. Elke keer de tijd die we kwijt zijn voor de bezoeken van de monteurs. Waarvan er ook behoorlijk eigenwijs kunnen zijn en elkaar ook de schuld geven, dat er dingen niet goed gesteld of gedaan zijn.
Een keuken kopen. Snelle jongens, die jou een mooie en goed afgeleverd keuken beloven. Wij zijn het zo spuugzat. Elke keer achter de afspraken aanzitten. Wanneer komt het deurtje? Wanneer wordt de spoelkast vervangen. Wanneer je zelf niet belt. Bellen zij ook niet. De spullen staan er gewoon...maar zij komen niet in actie om de klant van hun betaalde spullen en recht op services op een nette manier z.s.m. af te handelen. Wij eisen een goede monteur. Dat een monteur de tijd krijgt en neemt om de klacht netjes af te handelen. Ook een vergoeding voor al onze tijd en ergernis om zelf achter je spullen te moeten aanlopen. Zal ik Eigen huis Keukens aanbevelen? Zeker niet.
Aanvulling 28 januari 2023:
Dit is een update van onze keuken ( zie 29-11-22 )
Naar aanleiding van onze review 29-11-22 heeft eigen huis keukens contact met ons opgenomen, wat vervelend- excuus etc. Ze wilden graag toch het vaatwasser deurtje op de juiste manier stellen, en daarvoor moest het hele keukenblok naar rechts opgeschoven worden. Natuurlijk is het correct dat de klacht serieus opgepakt werd, en 16-12 zouden de monteurs de klacht verhelpen. En inderdaad na de boven genoemde werkzaamheden was de vaatwasser deur correct gesteld. Nou zou je denken dat er na veel, en vooral langdurige klachten het werk een beetje secuur uitgevoerd zou worden, maar helaas na enkele dagen van de service kwam ik er achter dat de achterwand aan de linkerkant uit de sponning was gedrukt (zie foto). Ook stond het pas stuk aan de rechterkant wat 15 cm breed is, een halve centimeter uit de rechte lijn van het keukenblok. Oorzaak van de achterwand was, dat de sparing gat doorvoeren niet waren uitgeruimd en de randen daarvan stonden strak tegen de aansluitingen aan. Er wordt een klacht verholpen, en er wordt er gelijk weer een veroorzaakt. Ik heb zelf de gaten uitgeruimd wat lastig was omdat er natuurlijk ook nog koppelingen op de aansluitingen waren gemonteerd en.. zodoende kon ik de achterwand weer in de sponning plaatsen. Ik kon even geen monteurs meer velen na een keer of 12. Ik heb het pas stuk gedemonteerd en afgezaagd zodat hij weer in lijn met het keukenblok stond. Omdat het pas stuk niet correct was geplaatst moet ik helaas de muur repareren en opnieuw sausen. Er zou met mij in de eerste week van januari contact opgenomen worden om de laatste service te bespreken, is niet gedaan, ik heb toen 2,5 week geleden een service call aangemaakt, met het verzoek om contact met mij op te nemen om deze reparatie te bespreken, en weer geen respons. In februari 2023 staat de keuken 1 jaar en dat is een jaar- wat betreft eigen huis keukens- om snel te vergeten. Ik eindig met de filosofie van eigenhuis keukens. Maar onze klanten moeten er vooral een goed gevoel aan over houden.
Reactie of foto toevoegen
“Het eindresultaat is helemaal naar wens”
Door Maartje van Helvert op dinsdag 15 nov 2022 22 | vestiging Amersfoort
Ontzettend fijn en vriendelijk geholpen. Wij hebben de indeling van onze nieuwbouwwoning veranderd en eigen huis keukens heeft heel fijn geholpen en meegedacht. Het eindresultaat is precies wat wij voor ogen hadden.
Reactie of foto toevoegen
“Was een aanrader”
Door Gerda Eijpe-Smit. op vrijdag 14 okt 2022 22 | vestiging Amersfoort
Een keuken kopen doe je niet vaak, dus wanneer dit eenmaal zover is, hoop je dat het een feestje wordt. Na wat reviews te hebben gelezen van verschillende keukenzaken, gekozen voor EigenHuis keukens in Amersfoort. Vanaf het eerste moment voelde dit goed. Zeer vriendelijk personeel. De afspraak stond met Lusette wie mij heel fijn en professioneel bij het aankoop traject heeft begeleid. In de dagen na de eerste tekeningen nog e.e.a. aangepast wat ook geen enkele moeite was. Samen met Lusette tot een voor mij mooi plaatje van de keuken gekomen. Vanwege een verbouwing al direct een leverdatum afgesproken. Keurig op de afgesproken dag is de keuken geleverd. De plaatsing van de keuken verliep heel soepel, alles was aanwezig en paste perfect met als resultaat een prachtige keuken. Het contact met de Firma Bijkerk welke het voorwerk en de plaatsing uitvoerde, was ook heel fijn. EigenHuis keukens in Amersfoort is een absolute aanrader, ik ben meer dan tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Dank voor de service”
Door de Jong op maandag 18 jul 2022 22 | vestiging Amersfoort
Wij hebben afgelopen maart samen met de adviseur van EigenHuis een keuken samengesteld en aangekocht. Dit was een fijne ervaring! We konden alle opties bekijken, bevragen en afwegen. Er werd goed de tijd voor ons genomen. De plaatsing stond in juli gepland en in de tussentijd konden wij ook prima nog contact opnemen voor vragen en eventuele kleine aanpassingen. Het plaatsen en monteren van de keuken gebeurde professioneel. Wel duurde de plaatsing langer dan vooraf gemeld was, terwijl de monteur echt flink doorwerkte (in z'n eentje). We kregen het idee dat de vertaling van de keuken van papier naar de daadwerkelijke plek wat uitdagender was dan gedacht. Er moest namelijk best wat on the spot geïmproviseerd worden om het goed passend te krijgen. Misschien is dat normaal (we hebben voor het eerst een keuken gekocht, dus geen vergelijkingsmateriaal :), maar het viel ons wel op. Maar het resultaat mag er zijn, want de keuken stond na 2 hard werkende dagen en is precies zoals we hem voor ons zagen en daar zijn we erg tevreden mee. Nog een paar laatste servicepunten die binnenkort worden uitgevoerd en dan zijn we compleet. Dank voor de service.
Reactie of foto toevoegen
“Onze droomkeuken”
Door Lisette van Vliet op donderdag 14 jul 2022 22 | vestiging Capelle aan den IJssel
Vanaf het begin super goed geholpen! Er wordt de tijd voor je genomen, zowel fysiek als per telefoon of email. Tuurlijk gaan er wel eens dingen anders dan gepland maar na een belletje zit eigen huis, Jeffrey of Nick , er boven op! Al met al is de keuken op tijd geplaatst door een keurig montagebedrijf, supermontage, en stond er in nog geen dag.
De inductie en wandplaat kwam een dag later, deze hadden leveringsproblemen en dit is keurig opgelost door Eigen Huis Keukens en AEG. Wij zijn nu eigenaar van onze droomkeuken! Wat een verschil met een regulier keukenwinkel!
Reactie of foto toevoegen
“Top”
Door Fam. Bijkerk op woensdag 29 jun 2022 22 | vestiging Amersfoort
Wij hebben het gehele traject van binnen lopen in de showroom, naar uitzoeken, bestellen en plaatsen van de keuken als heel prettig ervaren. Wij werden vanaf het begin van A tot Z meegenomen in het proces en werden onze ideeën met daarbij haar deskundig advies, uitgewerkt in een definitieve keuken opstelling. Met als het eindresultaat, een prachtige keuken. Top!
Reactie of foto toevoegen
“Ales keurig geregeld”
Door Fam Offereins op vrijdag 15 apr 2022 22 | vestiging Amersfoort
Zeer goed geïnformeerd door Arne zonder zich op te dringen. Deskundig en nauwkeurig alles samengesteld, topper! Tussentijdse communicatie zeer goed, we werden keurig geïnformeerd over gang van zaken. Plaatsen keuken ook goed verlopen alles keurig correct afgewerkt.
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Nick Brands op woensdag 30 mrt 2022 22 | vestiging Capelle aan den IJssel
Tijdens het proces wordt goed meegedacht en van begin tot het eind voorziet Nick je van goed advies en is ook merkbaar dat deze jongens de nodige ervaring hebben betreft haalbare wensen van klanten. Dit gaf ons een goed gevoel en vertrouwen in de deskundigheid. Er werd ruim de tijd genomen voor ons en we voelden ons goed begrepen. Eenmaal na plaatsing erg tevreden ook met de kwaliteit en degelijkheid van de keuken. Ik heb mijn eigen kring al aangeraden hier heen te gaan voor een nieuwe keuken. Zeker betreft de prijs kwaliteit verhouding.
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door Jackie op woensdag 30 mrt 2022 22 | vestiging Amersfoort
We bought our kitchen through Raymond! Service was really great and super helpful every step! We bought a beautiful kitchen that we are very satisfied with and will enjoy for many years to come! Thank you so much for your help!
Reactie of foto toevoegen
“Meer dan tevreden”
Door Herman op zaterdag 19 mrt 2022 22 | vestiging Houten
Tijdens het ontwerp werd heel goed meegedacht door Timo (topper!). Tegen een scherpe prijs werd de keuken aangeschaft. Tussentijds nog vanuit Timo contact geweest om te fact checken. Toen het spannende moment (1 jaar later vanwege nieuwbouw) de keuken werd geplaatst. Ik kan niet anders zeggen dan tot volle tevredenheid. Vakkundig, zonder beschadigingen, goed afgewerkt, net personeel en precies zoals wij de keuken hadden ontworpen. Niets ontbrak, oh ja, wel, de oven en vriezer, maar dat was het gevolg van het bekende chip probleem. Wij zouden in een hoge prioriteit staan, maar een indicatie kon niet gegeven worden. Wie schetst onze verbazing binnen 2 weken werden oven en vriezer geleverd en geplaatst. Keuken compleet en wij meer dan tevreden! Heel blij hoe alles is uitgedacht en overeenkomstig gerealiseerd.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden over advies en after sales”
Door Fabio en Laura op maandag 24 jan 2022 22 | vestiging Capelle aan den IJssel
Wij hebben onze keuken gekocht in mei 2020. We zijn heel goed geadviseerd door Mireille. Inmiddels is de keuken geplaatst in ons nieuwe huis en wij zijn zeer tevreden over advies en over de after sales kwa advies en het leveren van werkzaamheden.
Reactie of foto toevoegen
“Op de communicatie na heel tevreden”
Door Anne Daamen op zaterdag 8 jan 2022 22 | vestiging Capelle aan den IJssel
De communicatie kan beter, we moesten vaak lang wachten op een reactie over o.a. de offerte en de leverdatum. Maar ook de boiler die opgehaald zou worden (bleek niet nodig te zijn i.c.m met warmtepomp), staat nu 5 maanden verder nog steeds in huis. De keuken zelf zijn wij heel tevreden over. Wij hebben de keuken zelf geplaatst en alles was correct geleverd. Wij zijn fijn geholpen en goed geadviseerd door Mireille in de winkel! Ook de prijs voor wat je krijgt viel ons uiteindelijk mee. Op de communicatie na, zijn wij heel tevreden over Eigenhuis Keukens.
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige moderne keuken”
Door EHTom op donderdag 16 dec 2021 21 | vestiging Capelle aan den IJssel
Prachtige moderne keuken gekocht tegen een scherpe prijs. Goed geadviseerd door Mireille Snoeij. Alles compleet geleverd en geïnstalleerd. Aansluiting inductiekookplaat na foutmelding direct hersteld. Had achteraf liever wel het verpakking materiaal mee laten nemen na plaatsing, maar dat kan ook op aanvraag.
Reactie of foto toevoegen
“Complimenten”
Door Fam. Chung op woensdag 8 dec 2021 21 | vestiging Capelle aan den IJssel
We hebben een keuken gekocht met kookeiland en apparatuur. Er is goed naar onze wensen geluisterd en meegedacht. De uiteindelijk geleverde keuken is precies zoals we hem bedacht hadden. Plaatsing van de ombouw en de keuken is door zeer vakkundige mensen gedaan. Complimenten.
Reactie of foto toevoegen
“Een keuken met kookeiland”
Door Rita op maandag 6 dec 2021 21 | vestiging Capelle aan den IJssel
We hebben een keuken met kookeiland gekocht. We zijn vooral blij met de professionele advisering van Nick Legierse. Zowel waar het de keuken zelf als de apparatuur betrof. Altijd bereid mee te denken of veranderingen door te voeren. De prijs kwaliteit vinden wij ook goed!
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door Renate Trouwborst op maandag 6 dec 2021 21 | vestiging Capelle aan den IJssel
Na aankoop van ons nieuwbouwhuis werden we in contact gebracht met Eigenhuis keukens. In een geheel ontspannen sfeer konden we al onze ideeën en wensen vertaald krijgen in een leuk ontwerp. Mark de Zoete is een prettige en vakkundige adviseur die ik iedereen zou aanraden. De keuken is inmiddels geplaatst en wij zijn er erg blij mee!
Reactie of foto toevoegen
“Goede nazorg”
Door M. Clasquin op zaterdag 27 nov 2021 21 | vestiging Capelle aan den IJssel
We zijn goed geholpen en tevreden met het resultaat. Wat wij erg positief vinden is de nazorg na plaatsing. Klantenservice is prima te bereiken. We hadden 2 kastjes met schade welke een paar weken daarna vervangen zijn. Ook werden wij een paar maanden later nogmaals gebeld met de vraag of alles nog naar wens is en er nog iets moet worden aangepast of herstelt. Zeer netjes!
Reactie of foto toevoegen
“Aftersales blijft achter”
Door B. Pellegrom op donderdag 11 nov 2021 21 | vestiging Houten
Keuken in Houten gekocht voor 25.000,00 , de verkopers kunnen het prachtig vertellen en alles is mogelijk als de handtekening maar geplaatst is. Groot compliment voor After Sale die zo hun best doen om alles op te lossen wat de verkopers beloven en totaal niet kunnen waarmaken . Eigen Huis kan niet waarmaken waarvoor ze reclame maken. Verkopen kan iedereen ,maar het belangrijkste is de klant tevreden wat er beloofd is en daar komen ze schromelijk te kort.
Reactie of foto toevoegen
“Mega tevreden”
Door Freek op woensdag 13 okt 2021 21 | vestiging Hoofddorp
Ik heb verschillende keuken-leveranciers gesproken maar de mooiste keuken en beste service vond ik bij EigenHuis Keukens. Sinds gister is de keuken geplaatst en het heeft al mijn verwachtingen overtroffen! Ik ben netjes gebeld door EigenHuis met de vraag of alles naar wens is en of er nog vragen zijn. Kortom mega tevreden en nu genieten van onze keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Mooie keuken met verbetertips”
Door Dick Passchier op maandag 6 sep 2021 21 | vestiging Capelle aan den IJssel
We hebben een mooie keuken gekocht voor een bedrag van ruim E18.000,- We zijn er tevreden mee en alles functioneert naar behoren. Zijn er dan geen minpunten te noemen? Jazeker:
- De afspraak die ik telefonisch had gemaakt vwb de datum van plaatsing conform de leveringstermijn (4 weken na oplevering van de woning) bleek later niet gehaald te kunnen worden omdat de termijn tussentijds 6 weken bleek te zijn geworden, dit stond niet in de koopovereenkomst en wist ik ook niet. Uiteindelijk zijn we in goed overleg overeengekomen dat de plaatsing na 5 weken kon worden gedaan.
- Het keukenblad was te groot om het in het appartement te krijgen en moest ik, in verband met de tijd tot de plaatsing, snel beslissen om het blad door te laten zagen. Achteraf vraag ik me toch af of dit niet anders zou hebben gekund. Al moet ik zeggen dat het keurig is gedaan en niet echt hinderlijk is.
- Doordat ik de nieuwste modellen aan apparatuur kreeg (voor de prijs van de oude modellen), moest ik nog wel wachten op de levering daarvan na plaatsing van de keuken. Uiteindelijk werd de oven afgeleverd door een postorder bedrijf, zeer opmerkelijk en na telefonisch contact met EHK werd er gezegd dat de oven geplaatst zou worden door degene die hem zou komen brengen......Degene die de oven aan de voordeur als 'pakketje' kwam afleveren was ook zeer verbaast dat hij bij een particulier voor de deur stond en niet bij een bedrijf. Een paar dagen later is er alsnog een monteur van EHK langs gekomen om de oven te plaatsen.
- De inbouw apparatuur was niet gebruiksklaar gemaakt door de monteur, alleen de stekker erin gestopt.Het zou fijn zijn als dit wel was gebeurd als service naar de klant, zodat je gelijk kunt beginnen en niet nog eerst vanuit één of andere buitenlandse taal (in ons geval Pools) het programma moet gaan instellen in het Nederlands.
- Als klant is het fijn om steeds één contact persoon te hebben, bij ons allereerste gesprek had ik het idee dat dit gedurende het verdere proces ook het geval zou zijn. Later blijkt dat dit niet geval was en dan werd ik bijvoorbeeld doorverbonden met de afdeling planning, dit vond ik niet prettig en zou naar mijn mening best beter kunnen.
Mijn algehele ervaring is wel positief omdat de plaatsing van de keuken zelf professioneel is gedaan en we zeer tevreden zijn met de keuken. Hopelijk heb ik hierbij een bijdrage geleverd om de eerder genoemde punten te verbeteren.
Met vriendelijke groet.
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Hennie op dinsdag 31 aug 2021 21 | vestiging Capelle aan den IJssel
We werden goed en duidelijk geholpen. Er werd goed meegedacht over de beste opstelling van onze keuken. Wij vonden de keukens van dit bedrijf ook echt heel erg mooi. Dus wat betreft hulp, keuze etc als je naar een keuken gaat kijken, helemaal top en eigenlijk 5 sterren waard. Enige minpuntje was de installatie van de keuken. Daar moet ik wel bij zeggen dat de geplande installateur was verhinderd vanwege ziekte. De vervangende 2 monteurs waren stug. Achteraf bleek ook een aantal stekkers in in stopcontacten gestoken en de quoocker niet goed was aangesloten. Gelukkig werd dit allemaal heel snel verholpen. We hebben de keuken nu 4 maanden en zijn er erg tevreden mee.
Reactie of foto toevoegen
“Montage niet goed gegaan”
Door Shaswin op donderdag 26 aug 2021 21 | vestiging Capelle aan den IJssel
Voor de 2e keer een keuken gekocht bij deze zaak. Advies en verkoop was perfect. De keuken werd op tijd geleverd, maar de onervaren monteur van Eigenhuis keukens heeft het verprutst. De keuken totaal niet afgekit, ruimte van ongeveer 2cm tussen muur en aanrechtblad, slang van de quooker kraan werkt niet goed, beschadigde rand van de hoge kast, hoeklijst beschadigd, plint beschadigd en niet geplaatst, de lades sluiten niet goed, geen meegeleverde besteklade, afvoer afzuigkap niet aangesloten. Nadat ik zelf heel veel contact heb gemaakt via telefoon en e-mail, is er na ruim 2 maanden een monteur langsgeweest om de problemen voor de helft op te lossen. Nu zijn we alweer 2 weken verder en Eigenhuis is niet bereikbaar. Dus start ik nu, en terecht ook, een juridisch procedure, want Eigenhuis keukens geeft mij het gevoel dat ik geen klant meer ben. Ellende na ellende. Ik had er niet aan moeten beginnen.
Reactie of foto toevoegen
“Prima service”
Door Fam. Ramharakh op dinsdag 24 aug 2021 21 | vestiging Capelle aan den IJssel
Prima service, goed meegedacht met het ontwerpen van de keuken. Keuken binnen 1 dag volledig gemonteerd.
Reactie of foto toevoegen
“Volgens afspraak”
Door Afke van Breugel op zondag 22 aug 2021 21 | vestiging Capelle aan den IJssel
Heel tevreden over advies bij keuze van de keuken. Levering was volgens afspraak.
Plaatsing vakkundig en snel. Keuken staat er mooi bij. Enige puntje is dat zwenkkop op kraan erg moeilijk gaat en navraag bij Eigenhuis Keukens geen oplossing gaf.
Reactie of foto toevoegen
“De tijd genomen”
Door Martine en Raymond op zondag 22 aug 2021 21 | vestiging Capelle aan den IJssel
Fijn gesprek gehad met M.Bultena, er wordt ruimschoots de tijd voor je genomen om je droomkeuken waar te kunnen maken! We hadden de keuken 1 jaar van te voren besteld ivm nieuwbouwplanning. De keuken werd uiteindelijk 2 weken later geïnstalleerd dan gepland. De keuken was binnen 1 dag gemonteerd door gezellige en snelle vakmannen. We hadden 1 lade deur welk beschadigd was, dit was snel opgepakt en enkele weken later werd deze vervangen. We wachten echter nog op 1 onderdeel, vanwege vakantieplanning duurt het nu wat langer. Communicatie was goed verlopen en je ontvangt snel een reactie! Wij hebben de locatie (vanwege het fijne personeel) zelfs aangeraden binnen onze familie welk nu ook een nieuwe keuken hebben gekocht :-)
Reactie of foto toevoegen
“Keuken geleverd is en zelf gemonteerd”
Door Wendt op vrijdag 13 aug 2021 21 | vestiging Capelle aan den IJssel
Hele fijne zaak en zeer goed contact, vele mogelijkheden en achteraf nog te wijzigen zonder enige moeite, hoekkeuken met diverse inbouwapparatuur gekocht, zeer tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Geheel volgens afspraak”
Door Ron op maandag 9 aug 2021 21 | vestiging Capelle aan den IJssel
Bij het uitzoeken van een keuken werd door Eigenhuis Keukens alle opties met voor-en nadelen besproken en werd er meegedacht met de klant. Dat werd als zeer prettig ervaren. Daarnaast is het bestel proces, levering en plaatsen geheel volgens afspraak verlopen. De installateurs hebben de keuken in één dag geplaatst.
Reactie of foto toevoegen
“Aanrader”
Door Corine de Niet op woensdag 4 aug 2021 21 | vestiging Capelle aan den IJssel
Tijdens de 2 afspraken in de showroom zijn wij goed geholpen door Michel. Hij dacht mee en gaf goede ideeën. Ook over het inmeten tijdens de bouw hadden wij geen zorgen. De levering tijdig afgesproken. Helaas kwam er iets tussen waardoor de monteur niet kon komen. Er werd de volgende dag direct een vervanger geregeld. Ook de opleverpunten werden netjes verholpen. Ik raad deze winkel zeker aan!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Schipper op vrijdag 2 jul 2021 21 | vestiging Amersfoort
Zeer tevreden met de keuken. Keurig geplaatst en zeer tevreden met de verkoper Frank.
Reactie of foto toevoegen
“Complimenten”
Door P.R. Burgerhout op dinsdag 29 jun 2021 21 | vestiging Amersfoort
Bij Eigen Huis Keukens in Amersfoort een keuken gekocht. Bij het uitkiezen van de keuken prettig en vakkundig geadviseerd door Lars Kroder. Wij zijn een paar keer terug geweest om nog wat aan te passen en dit was geen enkel probleem. Bij het plaatsen van de keuken kwamen de monteurs erachter dat het aanrechtblad 10 centimeter tekort was. Later bleek dat dit een fout van de keukenbladleverancier was. Lars Kroder heeft geregeld dat er met voorrang een nieuw keukenblad gemaakt werd. Na 2 weken was deze gereed en hebben de monteurs op een zaterdag de keuken afgemaakt. Niets was teveel voor de monteurs toen ze om 18.00 uur klaar waren hebben ze de stucloper opgeruimd en alles gezogen en konden om 19.00 uur op de zaterdagavond naar huis ( z'n service nog nooit meegemaakt). De keuken ziet er precies zo uit als getekend. Wij zijn zeer tevreden over het hele proces bij Eigen Huis Keukens. Nogmaals mijn complimenten voor het leveren van de prachtige keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Service ontbreekt”
Door Monique volkers op donderdag 17 jun 2021 21 | vestiging Houten
Het begon echt goed, super vriendelijke geholpen we wisten wat we wilde en door de hulp van de verkoper waren er snel ui. We moesten nog ruim 2 jaar wachten voor dat ons huis klaar was maar hadden er alle vertrouwen in dat het goed zou komen. met de factuur kwamen we erachter dat er een kraantje vergeten was te plaatsen, kan gebeuren is ook na een paar x bellen opgelost voor 11 mei want dan zou de keuken geleverd worden. hierover is gebeld en vertelde toen ook dat het misschien mooier is om het keuken blad wat 2 delen zijn de naad in het midden van het kooplaat de doen, hij heeft er verstand van dus akkoord gegaan. bij levering blijkt dat de naad gewoon aan de zijkant zit en het telefoongesprek gewoon even vergeten is want ook geen keuken op 11 mei, ook niemand te bereiken uit eindelijk via de planning die zijn eigenlijk de enige die wat makkelijker te bereiken zijn . die vertelde dat de keuken pas 2 juni werd gebracht en 3 en 4 werd geplaatst. uiteindelijk onze verkoper gesproken die heel lacherig deed dat ik me vergist heb en dat er waarschijnlijk iets ander die dag komt. Hij vertelde ook dat het een enorme keuken is en daar 2 mensen voor nodig zijn en wel echte vakmensen. ik ga er vanuit dat het altijd vakmensen zijn ook al is het een kleine keuken. voor 3 juni krijgen we een telefoon de vaatwasser is er niet en komt een week later. niet blij mee maar is helaas weer niet anders, wel om een bevestiging gevraagd dit x , ook per mail ontvangen word dus een week later. de monteur was alleen en heeft het allemaal netjes in elkaar gezet wel met wat hulp van mijn man omdat sommige onderdelen te zwaar waren in zijn eentje. het was alleen nog niet klaar miste buiten de vaatwasser nog een paar dingen zou snel horen wanneer dat zou komen. na 2 weken op 16-6-21 maar even gebeld, Vaatwasser is er al vertelde de planning maar kan pas 16-7-21 geleverd worden samen met de andere onder delen die we missen. Ze hebben weer mensen te kort. niet akkoord meegegaan, toen kwamen ze met een datum 13-7-21 3dgn. eerder. hebben gezegd bezorg de vaatwasser maar zonder monteur sluiten wie die zelf wel aan. als goed is gaat dit dus gebeuren. maar hou mijn hart vast. dit alles gaat om een keuken van bijna 50.000,- nou moet het niet uitmaken hoe duur de keuken is, verwacht gewoon van zo een bedrijf betere service! na de betaling van de factuur is er geen service meer!
Reactie of foto toevoegen
“Keurig geplaatste keuken”
Door Vincent Hoogerwaard op dinsdag 8 jun 2021 21 | vestiging Capelle aan den IJssel
Keurig geplaatste keuken. Goede verkoop begeleiding door Jeffrey. Monteur die tijdens het plaatsen alleen maar heeft lopen zingen.
Reactie of foto toevoegen
“Top nazorg”
Door Karin en Jeroen van den Berg op zaterdag 1 mei 2021 21 | vestiging Houten
Uit de adviezen van de verkopers die zich bij Eigen Huis Keukens in Houten over ons project hebben ontfermd blijkt direct hun deskundigheid. Vrijwel direct kwamen ze met een voorstel om de indeling van onze keuken behoorlijk om te gooien. Toen uitgelegd werd waarom hadden wij zelf al zoiets: "Waarom hebben we dat zelf niet bedacht?". Er werd heel veel tijd voor ons vrijgemaakt om lastige knopen door te hakken: welke kleur frontjes, welk blad, welke greepjes, welke apparatuur. Voor- en nadelen van keuzes werden goed uitgelegd waardoor we tot een overwogen besluit konden komen. We mochten monsters van kandidaat frontjes mee naar huis nemen, toen bleek dat er toch een andere optie beter leek, werd deze binnen paar dagen gebracht, top service. Nadat we dachten er helemaal uit te zijn, dacht de verkoper toch nog even door en kwam nog eens langs de boel nameten. Toen bleek dat ons kookeiland toch 10 centimeter langer kon worden. Kijk, dat is nog eens top nazorg!
Reactie of foto toevoegen
“Complete keuken”
Door Marscha op zaterdag 27 mrt 2021 21 | vestiging Capelle aan den IJssel
Complete keuken alles is soepel verlopen afspraken goed nagekomen en eventuele klachten netjes opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door Familie Storms op zondag 21 mrt 2021 21 | vestiging Amersfoort
Wij zijn heel tevreden. We hebben met leveranciers rechtstreeks geprobeerd problemen met apparaten op te lossen (Novy heeft de allerslechtste service)
Maar vanaf het moment dat de service-afdeling Eigenhuis Keukens het overnam werd alles snel door hun servicemonteurs tot in de puntjes geregeld en snel opgelost.
Vriendelijk, snel en duidelijk in communicatie. Bij Eigenhuis Keukens nemen ze de moeite om op locatie de problemen te bekijken en op te lossen.
Reactie of foto toevoegen
“Eigenhuis Keukens”
Door Ed Pollemans op zaterdag 20 mrt 2021 21 | vestiging Houten
Na een eerste speurtocht bij andere keuken bedrijven gekozen voor Eigenhuis Keukens. Tijdens eerste vrijblijvende bezoek heb ik mijn wensen geventileerd, en ben ik uitgenodigd voor een eerste afspraak. Op de eerste afspraak zijn wat opties van keukens en apparaten in de mooie showroom getoond. Ik heb wat smaken en keuzes bepaald welke als basis konden dienen voor mijn nieuwe keuken. Aangezien een keuken kopen niet dagelijkse kost is voor mij, werd door de verkoper alle tijd hiervoor genomen en werden bij plan~ en tekening uitwerking ook alternatieven in de showroom getoond, omdat de eerste indruk in de showroom niet altijd past in de beschikbare ruimte. Er is ruim de tijd genomen om e.e.a. uit te werken op mijn beschikbare budget, er zijn alternatieve keuken opstellingen getoond en uitgewerkt. Hierna is een duidelijke offerte opgesteld en is die uitgewerkt en naar mij toegestuurd zodat ik het thuis rustig kon bekijken. Er zijn nog 2 volgende afspraken gemaakt waar ook alle tijd werd genomen voor uitleg, omtrent aanpassingen in de indeling én opstelling én de apparatuur zodat de keuken echt op mijn wensen werd uitgewerkt. Hierna is er een inmeetploeg thuis de beschikbare ruimte komen inmeten als controle op alle maatvoering zodat de laatste puntjes op de 'i' uitgewerkt konden worden in de het definitieve ontwerp, zodat er tijdens de plaatsing geen onvolkomen zouden optreden. Van de inmeting en het inplannen van de datum hiervoor, tot de uitwerking van de inmeting werd ik netjes telefonisch en via een bevestiging per mail op de hoogte gehouden. De administratieve afhandeling was duidelijke en zorgvuldig. Ook werd er gevraagd of ik een nogmaals controle wilde uitvoeren op alle definitieve maten zodat de productie in gang kon worden gezet. Wat mij positief verbaasde was een netjes met maatvoering uitgewerkte plattegrond waar ik alle wandcontactdozen en waterkranen zelf moest aanbrengen. Een onverwachte service, erg handig. De financiële afhandeling werd ook netjes via een mail aangeven waar en wanneer e.e.a. geregeld moest zijn. Netjes op tijd ben ik ingelicht wanneer de keuken geleverd werd, op mijn voorkeur datum. Netjes op tijd kwam ook de de vrachtwagen voorrijden. De bezorgers gingen zorgvuldig met alle spullen om, het was geen haastwerk. Ook de after~sales is in orde. Vanwege Corona kon een kraan niet op tijd worden geleverd. Ik heb netjes een noodkraan gekregen. Ik ben regelmatig op de hoogte gehouden omtrent de levering van de juiste nieuwe kraan, welke door de leverancier later netjes is aangesloten. Ik heb wel de keuze gehad om een andere nieuwe kraan eerder te krijgen, maar ik heb gekozen voor mijn eerste keuze. Nu de keuken klaar is ben ik erg tevreden met het resultaat en hoe het hele traject van uitzoeken~uitwerken~leveren en plaatsen is afgehandeld. Kortom, ik ben een blij man.
Reactie of foto toevoegen
“Goede hulp bij probleem met apparatuur”
Door Martin op vrijdag 5 mrt 2021 21 | vestiging Capelle aan den IJssel
Vriendelijke en goede service. Denken mee en goede kwaliteit eigen merk keuken. Zelfs jaren na aankoop denken ze nog mee en gaan ze goed om met vragen.
Reactie of foto toevoegen