Forum Zwanebloem

Voor alle toekomstige bewoners van Zwanebloem in Alphen aan den Rijn
Praat mee op dit forum en plaats een bericht of foto

HenkEl
21 juli 14 om 13:01u

Hi Ferry,

Helaas,
We hebben de kaart plm 4 weken bewaard, maar net in het weekeinde weggegooid. Het was een felicitatiekaart, zonder afzender, ook niet met een naam ondertekend.
groet
Henkel

Plaats een bericht of foto 

Ferry
18 juli 14 om 12:58u

Dag Henkel,

Zie bericht in forum.

Ferry
18 juli 14 om 12:56u

Hoi,

Ferry hier,

Kunnen jullie de post brengen naar Lisdodde 54.

Dank hiervoor!

Henkel
07 juli 14 om 08:39u

Wie weet op welk nummer Paula en Ferry Deelstra wonen. Wij hebben post voor hen ontvangen, verkeerd geadresseerd.

Anita
25 mei 14 om 16:13u

Heeft een van jullie gelijk zand laten storten in de tuin zo ja wat is daar de prijs van ?

HenkEl
16 december 13 om 19:30u

Ja, helaas, de grondrente hoort erbij. Dat hebben we allemaal betaald. Ik had het zelf ook niet eerder meegemaakt, maar tegenwoordig wordt dit zo gedaan. Is wel aftrekbaar van de belasting.

Harry
16 december 13 om 15:55u

Goedemiddag,

Zijn er al bewoners die de ruimtethermostaat van hun woonkamer hebben vervangen voor klokruimtethermostaat?

Zo ja, voor welk type hebben jullie gekozen?

Alvast bedankt!

Anita
12 december 13 om 16:44u

Hallo ik ben nieuw op deze forum wij zijn bezig met het nieuwe project de herenhuizen fase 3 nu had ik een vraag ik hoorde dat je ook grond rente moet betalen voor dat Ze zijn begonnen met de bouw dit is ons tweede nieuw bouw huis en hebben dit nog nooit gehad wel bouw rente maar geen grond rente en die moet je betalen tot ze gaan bouwen weten jullie hier meer over ?

Jan en Joke (BN 41)
25 september 13 om 21:11u

Hoi Arian en Vera,

Bedankt voor jullie berichtje, wat attent!!

De oplevering is zeer goed en nauwkeurig verlopen door Sprangers en VEH ( vereniging eigen huis).
Jullie zijn van harte welkom, kom gerust bij ons langs! ( we zijn bijna elke dag aanwezig)

Hartelijke groet,

Jan en Joke.

Arian (BN 42)
24 september 13 om 21:32u

Hi Jan en Joke,

Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis!

Hoe is de oplevering verlopen? Is het huis helemaal naar jullie wens?

In elk geval al vast veel succes met de inrichting.

Groeten,

Arian & Vera

Arian (BN 42)
16 september 13 om 09:20u

Dat is al heel snel. Wij zijn een weekje later, op 3 oktober. Ook om 11:00 uur.
Dus vanaf die tijd komen we elkaar wel tegen.

Groeten,

Arian & Vera

Jan en Joke (BN 41)
13 september 13 om 21:53u

Hoi Arian en Vera,

Wanneer is de oplevering van jullie huis?
Ons huis wordt dinsdag 24 september om 11.00 uur opgeleverd.

Het lijkt ons erg leuk om nader kennis te maken!

Groet, Jan en Joke.

Arian (BN 42)
13 september 13 om 20:36u

Dag Jan, Joke en Crista!

Aangenaam virtueel kennis te maken.
Vandaag kregen wij de brief voor oplevering. Dus ik neem aan dat we jullie binnenkort wel gaan zien. Lijkt me leuk om verder kennis te maken.

Groeten,

Arian & Vera

HenkEl
13 september 13 om 15:11u

Van 30 september af worden de appartementen ook opgeleverd. Vandaag hebben de kopers een brief ontvangen met data en tijdstippen.

Crista (BN 40)
13 september 13 om 08:10u

Hallo Arian en Vera,

En wij zijn weer de buren van Jan en Joke. Wij hebben BN 40 gekocht.

Een kennismakingsfeest is een heel erg leuk idee!

Groet,
Crista

Jan en Joke ( 41)
12 september 13 om 21:52u

Hoi Arian en Vera,

Wat leuk om te lezen dat jullie onze buren worden!
Bouwnummer 41 hebben wij nl gekocht zo'n 1,5 jaar geleden.

Hartelijke groeten, Jan en Joke.

Arian (BN 42)
12 september 13 om 20:54u

Hoi,

ook maar even een berichtje. Wij hebben inmiddels bouwnummer 42 gekocht.
Ik lees hier al een aantal mensen die in de buurt komen wonen. Benieuwd, wie de buren gaan worden.

Misschien moeten we een kennismakings feest plannen na de oplevering?

Groeten,

Arian & Vera

henkel
21 augustus 13 om 00:55u

De bouwer of Koppes moet Type P later hebben bedacht. In ons boek staat dit zelfde appartement als Type H afgebeld en dat klopt ook wel gezien de andere letters op deze verdieping.
De wijziging in P ten opzichte van H is dat er een derde slaapkamer is bijgekomen die ten koste van de ruimte in de woonkamer gaat.
Wat de keuken betreft is het lastig voorbeelden te laten zien omdat vrijwel iedereen zijn keuken op een andere plek heeft staan, met andere afmetingen.

groet
Henk

Otto Bnr.37
20 augustus 13 om 18:43u

Iemand nog een Stucadoor nodig?
muren - plafond - evt. sauswerk.

Ik heb een goed adres met prachtige referenties en zeer scherpe prijs. Optioneel sauswerk (evt. waterafstotend en afneembaar)

Wil je meer info mail gerust: ovanelzelingen@gmail.com

Groet, Otto

Frans
03 augustus 13 om 20:20u

Ik zie net dat mijnscan een PDF is en die kan niet geplaatst worden nu nog een poging maar dan in JPG format.
Bekijk foto op ware grootte

Frans
03 augustus 13 om 20:14u

Henkel bedankt voor je snelle reactie.

Wat het type van het appartement betreft dat is echt "P" in de brochure is een inlegblad toegevoegd met de letter 'P" . het betreft hier de appartementen die aan de zijde van de nieuwe woningen en tegenover de Kooikerstraat liggen. Het zijn 4 kamer appartementen. Wat de 220V in de berging betreft ben ik in ieder geval gerustgesteld dat de spanning er een aantal uren afgaat op een dag heb ik geen enkele moeite mee. Wat de keuken betreft is jouw advies om ons te laten voorlichten door een keukenbedrijf natuurlijk een goede maar ik had gehoopt dat een van de bewoners een digitale tekening had met een voorbeeld.

Ik heb de plattegrond van type "P" gescand en bijgevoegd.

Groeten,

Frans

henkel
03 augustus 13 om 18:20u

Type P moet een vergissing zijn. Het appartementgebouw gaat van E t/m M.
Maar afgezien daarvan: laat u zich door een keukenbedrijf voorlichten. Bij bijv. Brugman denken ze echt wel met u mee.
In de berging zou volgens mij wél 220 stroom zijn in wandcontactdozen. De technische commissie van de Vereniging van Eigenaren heeft gemeld dat deze contactdozen (wcd) alleen 's nachts tussen 22 en 08 uur spanningsloos zijn door middel van een tijdklok. Verlichting brandt wel. Dat betekent dus dat overdag opladen van fietsen gewoon moet lukken.
Ik denk dat het 's avonds en nachts uitschakelen is gedaan om te voorkomen dat mensen nog laat gaan klussen en daarmee lawaai kunnen veroorzaken.

Frans
03 augustus 13 om 14:20u

Beste forumbezoekers,

Ik zal mij eerst even voorstellen mijn naam is Frans en ben getrouwd met Yvonne en woon al 25 jaar in Alphen aan den Rijn.

Wij zijn op dit moment aan het nadenken of wij het laatste appartement (type P) gaan kopen. Maar voordat wij de knoop definitief doorhakken ben ik benieuwd hoe anderen de keuken hebben ingericht. Het lijkt mij moeilijk om hier een keuken te plaatsen met alle apparatuur erin en ook nog eens wat opbergruimte. Dus als iemand een schets van zijn/haar keuken heeft zouden wij zeer op prijs stellen. Verder heb ik nog een andere vraag, van de makelaar hoorde wij dat in de schuur/box geen 220 V aansluiting aanwezig is, de verlichting zou branden op 42 V, wij vragen ons dan ook af hoe andere bewoners hun elektrische fiets gaan opladen zonder hem met de lift mee naar boven te moeten nemen.

Alvast bedankt voor een reactie, groeten,

Frans

Otto & Saskia (nr.37)
17 juli 13 om 14:42u

Beste bewoners,

Wie van de bewoners heeft er een tussentijdse keuring laten uitvoeren door VEH?
We horen het graag!

Groet,
Otto en Saskia

Crista (BN 40)
26 juni 13 om 14:03u

Hoi Karen,

En hoe vordert het huis? Bijna klaar?
Onze zoon vond het blauwe behang (streep) in de werkkamer erg mooi. Zou je mij het merk / artikelnummer e.d. willen mailen? Alvast hartelijk bedankt.

Email adres: crista.zwanebloem [et] gmail.com.

Groetjes,
Crista

Lisdodde 72
12 juni 13 om 10:34u

Goedemorgen allemaal,

Wij zijn benieuwd voor welke gas en stroom leverancier jullie hebben gekozen. Ik ben op dit moment aan het vergelijken maar zie weinig noemenswaardige verschillen tussen de diverse partijen als Eneco/Nuon etc. Het is allemaal ongeveer hetzelfde maar dan net in een ander jasje ingestoken. Het ene wordt b.v. met een vast tarief en het andere is met een variabel tarief aangeboden. Wel begreep ik van Nuon dat Liander (netbeheerder) een dochtermaatschappij van Nuon is en je dus één rekening ontvangt waarbij de kosten van Nuon als Lianders in opgenomen zijn. Maar goed, het draait voor ons uiteindelijk om de prijs en niet of je één of mogelijk 2 rekeningen ontvangt.

Hoor graag wat jullie bevindingen zijn en waar jullie voor gekozen hebben.

Groet,

Samantha & Pravin
Bouwnummer 72

Karen bnr 47
10 juni 13 om 11:29u

Hoi Christa,

We zijn de muren eerst met een heel groot plamuurmes nagelopen. Het valt met de hobbels en bobbels erg mee. Dat is toch wel het voordeel van prefab. Verder hebben we inderdaad voor goed behang gekozen. Het is echt niet nodig om de muren helemaal te schuren. Dat scheelt weer!

Wij vonden het ook leuk om jullie te ontmoeten. Dat zal nog wel vaker gebeuren!

Groetjes, Karen

Crista (BN 40)
10 juni 13 om 08:52u

Hallo Karen,

Het was leuk om jullie gisteren te ontmoeten en om jullie huis te zien. Het ziet er erg mooi uit!

Bedankt voor de tip. Even een vraagje: hebben jullie de muren eerst geschuurd voordat jullie gingen behangen? Of hebben jullie gewoon heel erg dik behang uitgezocht? In dit huis heb ik namelijk eerst alle wanden geschuurd voordat ik ging behangen en schilderen. Wat een klus

Groetjes,
Crista en Jeroen

Karen bnr 47
02 juni 13 om 22:33u

Hallo allemaal,
Leuk dat jullie ook bijna de sleutel krijgen! Het is nu nog stil met klussers. Wij zijn al flink aan de slag. Een tip voor degenen die gaan behangen. Goed voorstrijken. Het zuigt ontzettend. Vooral de betonwanden. Wij zijn erg blij dat we iemand van vereniging eigen huis hebben meegenomen met de oplevering. Er kwamen heel wat puntjes naar voren. Gelukkig wel kleintjes. Sprangers is erg welwillend met het oplossen ervan.
Veel plezier met de voorpret en rust nog maar even goed uit. Wij zijn nu al aardig gevloerd!
En Annemieke, ik begreep dat wij iemand gemeenschappelijk kennen.
Groetjes, Karen

Sjaak & Ingrid (bnr.69)
02 juni 13 om 21:26u

Wij ook!
Nu gaat het echte werk beginnen.

Tot snel, Manfred en Annemiek!

Groetjes,
Sjaak en Ingrid

Manfred en Annemieke
01 juni 13 om 16:50u

Vandaag voor ons ook het fantastische bericht bij de post dat ons huis op 25 juni wordt opgeleverd. Ons weekend kan niet meer stuk.
Iedereen veel succes en plezier bij de verhuizing. Wij hebben er ontzettend veel zin in!

Manfred en Annemieke
Bouwnummer 68

Davinia & Marijn (bnr 1)
27 mei 13 om 13:58u

Dag allemaal,

De eerste woningen zijn opgeleverd, en het ziet er allemaal mooi uit hoor! Wij zijn na de bouwvak aan de beurt, prognose is augustus/september. Dus dat schiet ook al op. Nu hebben wij een hoekwoning, waarbij we een heel hoog en smal raam hebben op zolder (van de nok tot de vloer). Ik heb nog geen idee wat ik daar qua gordijn/lamel/... voor moet hangen, vooral omdat de bovenkant van het raam in een punt loopt. Hoe doen anderen dat?

groetjes,

Davinia

Sjaak & Ingrid (bnr.69)
27 mei 13 om 11:58u

Hallo toekomstige buren!

Leuk om een Zwanebloem-forum te zien en de tips en ervaringen te lezen.
En de foto's vanaf het apartementecomplex zijn super! Ons huis staat er ook prachtig op!

Wij hebben net voor de kerst getekend en oplevering staat voor de bouwvak gepland... het gaat dus erg snel nu.

Succes voor de degenen die binnenkort de sleutel krijgen en aan het inpakken zijn. Spannend!

Groetjes,

Sjaak & Ingrid
bouwnummer 69

Manfred en Annemieke
05 mei 13 om 17:41u

Geweldig Karen! Leuk om te horen dat de eerste woningen opgeleverd gaan worden. Voor ons duurt het nog een aantal weken maar het is prettig om te weten dat ze gaan starten met het opleveren van de eerste huizen. Weet jij hoeveel woningen er tegelijk opgeleverd worden?
We hopen voor jullie ( en natuurlijk ook voor ons zelf ) dat de oplevering spoedig verloopt en dat er niet teveel herstel werkzaamheden zijn. Wanneer krijgen jullie dan uiteindelijk echt de sleutel?

Veel succes met de verhuizing!

Manfred en Annemieke
Bouwnummer 68

Karen bnr 47
04 mei 13 om 22:07u

Het is zo ver! Vandaag hebben we de brief gekregen. De oplevering van onze woning is 21 mei. Een kwartaal eerder!

martin
24 april 13 om 20:32u

Hoi Niel en Inge,

Vandaag hebben jullie op de bouwplaats bnr. 18 bekeken en hoe vonden jullie het?
Hebben jullie nog foto's gemaakt van het huis? Ben benieuwd hebben al een lange tijd de bouwplaats niet gezien.Gaan snel weer een keer kijken.

Gr. Martin en Manon

Crista (BN 40)
24 april 13 om 12:04u

Beste Davinia,

Net een mail van de gemeente ontvangen over de glasvezelaansluiting.

Antwoord gemeente:

"Als het goed is wordt bij nieuwbouw door KPN (Reggefiber) een glasvezel in de woning ingevoerd zoals ook het gas/water en elektriciteit. Dit zal in de meterkast worden gemonteerd.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd."

Weer een zorg minder

Groet,
Crista

Niel & Inge
23 april 13 om 15:16u

Hoi Martin en Manon,

via Koppes hebben we te horen gekregen dat bouwnummer 20 inderdaad "pas" in fase 4 verkocht/gebouwd zal gaan worden. Wanneer is nog even onduidelijk. Het is op dit moment dus nog niet bekend of bouwnummer 20 uitgevoerd zal worden met een verhoogd dak.

Omdat, we v.w.b. bouwnummer 18, niet geheel zeker zijn van de zon in de achtertuin hebben we een 3D model gemaakt in de computer waarmee in de diverse jaargetijden of de diverse tijdstippen gekeken kan worden wanneer er daadwerlijk zon is in de achter tuin. Op de langste dag (21 juni) is de zon van 10:00 tot 20:00 aanwezig (zie ook de bijlage, situtie "normaal" dak bouwnummer 20)

Morgen gaan we met Koppes en Sprangers even op bouwplaats kijken om o.a. wat foto's te maken!

Groetjes Niel & Inge
bezonning Zwanebloem bouwnummer 17, 18, 19

manon
22 april 13 om 19:45u

Bwnr 20 is fase 4 zag ik. Dat huis kan met een optie verhoogd worden. ik zou sprangers contacten en vragen of dat zo is.

Gr manon

Martin
22 april 13 om 18:46u

Hoi Niel en Inge,

Ben benieuwd of jullie bouwnummer 18 kopen en onze nieuwe buren worden.

De tuin ligt volgens ons wel gunstig ook omdat er weinig huizen direct aan onze achtertuin grenst.
Het huis waar we last van kunnen hebben is ook niet zo hoog omdat die maar 1 verdieping heeft en dan gelijk het puntdak heeft.Ik weet niet of dat bouwnummer 20 is. Op dit moment kan ik ook niet kijken want ben niet thuis.
De voorkant van het huis is lekker vrij en hier komt een parkje dat is ook super natuurlijk.
Twijfelen jullie nog over het huis i.v.m de ligging van de tuin?

gr. Martin en Manon

Niel & Inge (bnr 18?)
22 april 13 om 04:49u

Hallo bewoners Zwanebloem,

Aller eerst gefeliciteed met jullie woningen! Wij zijn nieuw op dit forum en momenteel met Koppes en Sprangers in gesprek over het nog te koop staande bouwnummer 18. Wij vroegen ons af of iemand ooit een bezonningsplan gezien heeft van het project? Ondanks de "perfecte" ligging van de tuin (op papier) vragen wij ons toch of dit in de praktijk wel zo perfect is i.v.m. omliggende bouwnummers, specifiek bouwnummer 20.

@ Martin & Manon, ik zie dat jullie een mooie uitbouw krijgen! Enig idee of bouwnummer 20 gekozen heeft tot het verhogen van het dak?

Groetjes, Niel & Inge (bnr 18?)

Davinia & Marijn (bnr 1)
18 april 13 om 14:47u

Weet iemand eigenlijk hoe het zit met glasvezelaansluitingen? Heel Alphen is nu zo'n beetje aangesloten, maar ik vraag mij af of ze dit nu ook gelijk bij ons installeren. Zou zonde zijn als ze de boel pas gaan aanleggen als alles al gereed is, dan moeten ze weer gaatjes in de muren maken en de weg opbreken (die er nu toch nog niet ligt). Ik heb nu ook een glasvezelabonnement, en zou die graag laten doorlopen.

Groetjes,

Davinia

RoSta
18 april 13 om 13:58u

Toevallig heb ik van de week contact gehad met Sprangers. Op dit moment wachten zij nog op de Nuts partijen die alle huisaansluitingen maken voor gas, elektra en water. Zoals ze zelf zeggen hebben ze hier geen enkele invloed op, dus afwachten!

Ik zal even citeren wat Sprangers mailde:

"De woningen zijn bouwkundig ver gereed,
zodra wij de huisaansluitingen hebben kunnen wij de installaties afronden en inregelen. Dan is de woning opleveringsgereed.

Zodra wij de huisaansluitingen hebben stellen wij jullie schriftelijk op de hoogte van de oplevering. Deze zal dan 2 weken later plaatsvinden. Wij moeten de oplevering immers formeel minimaal 2 weken van te voren kenbaar maken.

Zoals het er nu naar uit ziet zal de oplevering in mei zijn. Echter dit blijft een prognose tot dat wij formeel de uitnodiging aan u hebben verzonden."

Zelf hopen wij na het krijgen van de sleutel binnen een week of 2 á 3 te verhuizen.

Vanavond gaan we even kijken naar het hekwerk, ben wel benieuwd nu!

Groetjes,
Starla

Karen bnr 47
17 april 13 om 12:32u

Die rekening hadden wij vorige week. Verder nog niets gehoord.
Hebben jullie de erfafscheiding al gezien? Het lijkt nu net of de achtertuin een kippenren is. Beetje jammer.
Er stonden gisteren ook graafmachientjes in de voortuin. Daar krijgen we toch iets van beukhaagjes? De oplevering is in mei. Maar wanneer? 1 mei of 31 mei? Het blijft spannend! Gaan jullie er allemaal gelijk in of nemen jullie de tijd? Wie zit er het eerste in? Wij in ieder geval niet.

Nog even voor Martin, wij hebben beneden ook een tegelvloer. Boven hebben we gekozen voor pvckliklaminaat. De aanbiedingen van de tegelzetters lopen inderdaad flink uiteen. Je moet ook goed opletten of het in of ex btw is en of alle lijm e.d. ook in de prijs is meegenomen.

Groetjes, Karen

Frederike van Tol
17 april 13 om 10:53u

Goedemorgen allen!

Gisteren de factuur ontvangen voor stucwerk, spuitwerk en tegelwerk wat klaar zou zijn.

Heeft iemand van jullie al een definitieve opleverdatum gehoord?

Frederike, bouwnummer 81

Martin
03 april 13 om 11:04u

Hoi allemaal,

Verleden weekend onze tegelvloer gekocht maarja dan moet je nog iemand vinden die je vloer gaat leggen. Na lang zoeken hebben we iemand gevonden. Maar wat een prijsverschil zit hierin.Had de opdracht ook op werkspot gezet en het verschil tussen de goedkoopste en duurste was 1600 euro ik vind dat nogal een verschil. Maarja is de goekoopste ook goed en wat is dat voor iemand? We durfden dit niet aan en hebben iemand gekozen die al lang in het vak zit. Hebben nog meer mensen een tegelvloer?

gr. Martin

RoSta
30 maart 13 om 15:43u

Jeetje dat uitzicht mis ik wel! Inderdaad prachtige foto's!!

Gr Starla

Karen bnr 47
30 maart 13 om 11:36u

Wat een mooie foto's! Vooral van de zonsondergang boven Den Haag. Prachtig! Ik wist niet dat je vanaf daar zo ver weg kunt kijken.

Groetjes, Karen

HenkEl
29 maart 13 om 13:33u

Bij het maken van de foto's was het wat heiïg. Maar omdat wij tijdelijk aan het Polderpeil wonen en dus hemelsbreed plm 500 m verderop zitten met bijna hetzelfde uitzicht, weten we dat we bij helder weer tot Rotterdam kunnen kijken (iets voor de witte woonwagens) en ongeveer recht voor ons Den Haag zien.
Op onze huidige locatie kunnen we de Euromast en de Van Brienenoordbrug zien (http://tinyurl.com/d86ogaa) en de skyline van Den Haag (http://tinyurl.com/cwswcel)
Beide foto's zijn wel met een telelens gemaakt, maar met het blote oog zie je het ook wel. De lens vergroot het alleen wat uit.

Karen bnr 47
29 maart 13 om 09:23u

Wat een mooi uitzicht! Volgens mij kunnen jullie helemaal tot Zoetermeer kijken.

Groetjes, Karen

Crista (BN 40)
28 maart 13 om 16:10u

Hallo Henk,

Hartelijk dank voor de foto's. Het is leuk om eens foto's te zien vanuit het appartementencomplex. Wat gaat het hard! Voordat we het weten wonen we allemaal in onze nieuwe huizen

Groetjes,
Crista

Martin
28 maart 13 om 08:25u

Zo leuke foto's we zien nu ook opeens hoe ver ze met ons huis zijn.Bedankt.

Gr. Martin

HenkEl
27 maart 13 om 17:47u

Het uitzicht aan de andere kant van de appartementen
Klik op de foto voor een vergroting

HenkEl
27 maart 13 om 17:46u

Vandaag kijkdag. Dan krijg je een mooi overzicht van het hele complex
Klik op de foto voor een vergroting

RoSta
24 maart 13 om 15:02u

Wij zullen het zelf gaan doen, of nou ja een kennis gaat ons helpen!

Vandaag druk bezig met verhuisdozen inpakken, want voor we het weten is het zover!

Gr. Starla

Karen bnr 47
24 maart 13 om 12:17u

Dank je wel Rosta. Ik ga daar even kijken.
Doen jullie de vloer zelf of laten jullie het doen?

Gr, Karen

RoSta
23 maart 13 om 21:40u

Karen,

Op deze site: http://www.depvcvloerenspecialist.nl kun je gratis stalen opvragen, dan kun je duidelijk de verschillen zien, voelen en horen tussen klik PVC en PVC welke je dient te verlijmen, misschien maakt dat de keuze makkelijker.

Wij hebben gekozen om het te verlijmen zodat je het maximale rendement eruit haalt, zeker ook omdat er nog iets van 5 cm aan zand-cement bovenop de vloerverwarming ligt. Maar ook wij hebben begrepen dat het verschil tussen klik PVC en PVC dat je verlijmd minimaal is!

Karen bnr 47
23 maart 13 om 19:10u

Ik blijf me dingen afvragen over de vloer. Sorry hoor daarvoor. Maar als je laminaat neerlegt op een normale vloer zonder vloerverwarming dan leg je daar een ondervloer onder. Dit dempt dan ook het geluid. Bij een pvcvloer met vloerverwarming leg je er niets onder. Klinkt dat dan niet ontzettend door? Gaat het niet kraken? Heeft iemand daar ervaring mee?

Wij moesten in het huis zijn want de keukenleverancier wilde de keuken inmeten. Daar kun je een afspraak voor maken op donderdagen tussen 13 en 15 uur met de opzichter. Het was voor ons natuurlijk meteen een mooie gelegenheid om even binnen te kijken!

Martin
23 maart 13 om 14:29u

Hoi Karen,

Het is ook moeilijk we zitten ook constant nog te twijfelen.Laten lijmen of klik.

De tuin gelijk in het begin laten uitgraven is inderdaad een goed idee.Hier hebben we ook interesse in dus graag horen we hier nog wat van.

Gr. Martin en Manon

Manfred en Annemieke. Bouwnr 68
23 maart 13 om 13:36u

Het rendement van klik pvc t.o.v. het verlijmen is wel wat minder, maar aan ons is verteld dat dat minimaal is. Wij hebben nu uiteindelijk dan voor een klik pvc vloer gekozen, omdat deze ook goed zelf te leggen is.
Over de tuin hebben wij nog niet nagedacht, bedankt voor de tip.

Hoe komt het zo dat je nog een keer in het huis geweest bent Karen? Is er nog een open dag op de bouwplaats? Jullie zitten in de eerste oplevering, hebben jullie al bericht gehad wanneer het opgeleverd wordt?

Groeten
Annemieke
Bouwnr 68

Ga naar pagina: 1 | 2 | 3 | 4 |

Voornaam * eventueel met uw bouwnummer
E-mail adres * uw e-mail adres blijft geheim
  Vet Onderstreept Cursief Blij Knipoog Boos Verward Liefde Lachen Dansen Zwaaien Liefde Chillen
Bericht
Foto
Bestandsformaat .gif of .jpg, max 400 pixels breed en max 100kb groot
Fotobijschrift * deze tekst wordt bij de foto geplaatst
Anti-spam
* type de vijf getallen over
Berichtenservice Mail mij bij nieuwe berichten in dit forum
Plaatsen
Voorwaarden
Op Qasa kunt u ervaringen, reacties, forumberichten en foto’s plaatsen. Hierbij gelden de volgende voorwaarden:
1. Qasa is niet verantwoordelijk voor de inhoud van ervaringen, reacties, forumberichten of foto’s.
2. Het is niet toegestaan om kwetsende en/of beledigende ervaringen, reacties, forumberichten of foto’s te plaatsen.
3. Het is niet toegestaan om ervaringen, reacties, forumberichten of foto’s te plaatsen die inbreuk maken op het auteursrecht van iemand anders.
4. Het is niet toegestaan om ervaringen, reacties, forumberichten of foto’s te plaatsen waarbij u zichzelf voordoet als iemand anders.
5. Het is niet toegestaan om ervaringen, reacties, forumberichten of foto’s te plaatsen met opgave van een nep e-mail adres of een nep telefoonnummer.
6. Indien u zelf werkzaam bent, of familie of vrienden van u werkzaam zijn, bij een bedrijf dat u in uw ervaring, reactie of forumbericht noemt, dan dient u dit duidelijk te vermelden.
7. Indien u een beloning of tegenprestatie ontvangt, of kans daarop maakt, voor het plaatsen van uw ervaring, reactie of forumbericht, dan dient u dit duidelijk te vermelden.
8. Bij foto's geldt dat animaties niet zijn toegestaan.
9. Bij forumberichten geldt dat het direct of indirect promoten van een andere website en commerciële boodschappen niet zijn toegestaan.
10. Er bestaat geen recht op plaatsing van ervaringen, reacties, forumberichten of foto’s op Qasa. Qasa bepaalt of ervaringen, reacties, forumberichten of foto’s worden opgenomen. Qasa kan ervaringen, reacties, forumberichten of foto’s niet opnemen zonder opgave van redenen. Qasa behoudt te allen tijde het recht om ervaringen, reacties, forumberichten of foto’s te wijzigen of te verwijderen zonder opgave van redenen.
11. Qasa heeft te allen tijde het recht om ervaringen, die zijn verkregen door het benaderen van een groep klanten, al dan niet via telemarketing, e-mail marketing of op andere wijze, niet op te nemen of te verwijderen zonder opgave van redenen. Daar bovenop is het benaderen van een groep klanten om een ervaring te schrijven over een bedrijf, al dan niet via telemarketing, e-mail marketing of op andere wijze, alleen toegestaan indien de werkwijze is voorgelegd aan Qasa, en Qasa schriftelijk heeft aangegeven geen bezwaar te hebben tegen de werkwijze. Qasa is uitdrukkelijk niet verplicht te reageren op een haar voorgelegde werkwijze.
12. Ervaringen, reacties, forumberichten of foto’s die het technisch functioneren van de website zouden kunnen hinderen zijn niet toegestaan.
13. Door ervaringen, reacties, forumberichten of foto’s te plaatsen geeft u toestemming om de inhoud daarvan op Qasa te laten opnemen. De inhoud of delen daarvan kunnen mede worden opgenomen in verzamellijsten, introductiepagina's en of nieuwsbrieven van Qasa.

Informatie Heeft u vragen, opmerkingen of suggesties over dit forum?
Mail de beheerder