![]() Sander 08 mei 13 om 17:04u |
Beste bewoners van Oosterheem,
Ik ben bezig met afstuderen bij de kledingwinkel Shoeby die gevestigd is op het Oosterheemplein. Een onderdeel hiervan is een onderzoek in het verzorgingsgebied. Als u 5 minuten over heeft om mijn enquête in te vullen stel ik dat zeer op prijs. http:// Met vriendelijke groet, Sander Derks |
![]() horatio & Ellen 21 september 12 om 07:25u |
|
![]() 119 20 september 12 om 22:25u |
|
![]() John 153 20 september 12 om 22:07u |
Ja, een week of vier terug hebben wij het certficaat ontvangen.
Na twee jaar |
![]() 119 20 september 12 om 21:03u |
heeft iemand al beveiligingscertificaat "vellig wonen" gekregen. of een borgcertificaat bouwkundige beveilliging
|
![]() Ben en Margy (137) 20 september 11 om 22:46u |
|
![]() Ben en Margy (137) 20 september 11 om 22:42u |
Hallo allemaal!
Nu gaat het echt opschieten. Opleverdatum is dan wel een weekje verplaatst, maar dat mag de pret niet drukken. Wij hebben afgelopen zondag gezien dat de deuren zijn geplaatst en ook de huisnummerplaatjes. Vele tuinen zijn afgegraven en wat lijkt alles nu heel erg ruim! Ik stuur nog even een foto mee. groetjes, Ben en Margy |
![]() Debby en Dennis 130 08 september 11 om 10:39u |
Het ziet er inderdaad erg mooi uit met de schuifpui er in! Jammer alleen dat we een weekje langer geduld moeten hebben nu de oplevering is uitgesteld.... Wij kunnen niet wachten!
Tot over een paar weken! Groetjes Debby |
![]() Ben en Margy (137) 28 augustus 11 om 23:10u |
Hallo allemaal!
Het gaat heel hard. De achterpui is al geplaatst. Ik stuur er een foto van bij. Groetjes, Ben en Margy |
![]() John & Hanneke (138) 26 augustus 11 om 16:00u |
Hallo allemaal,
Wij vonden het erg gezellig en leuk om jullie (onze nieuwe buren) afgelopen woensdag te ontmoeten bij de inmeetmiddag. Iedereen nog heel veel succes met de laatste weken van voorbereiding. Groeten, John, Hanneke en Charlotte |
![]() Aldo en Jördis van Baren 22 augustus 11 om 20:50u |
Hallo Rob & Patrycja,
Wij komen woensdag op de kijkersdag. Leuk om elkaar te ontmmoeten. Voor wat betreft de schutting, daar komen we zeker wel uit. Tot woensdag |
![]() Rob en Patrycja bouwnr 135 22 augustus 11 om 19:13u |
Hallo Aldo en Jördis ,
We zijn blij om te lezen dat ook jullie van groen houden. Wij denken dat we voor wat betreft de erfafscheiding er samen best wel uit komen. We kunnen ook nog ipv een schutting een groene erfafscheiding planten of een combinatie van schutting met groen aan leggen. Er is nog genoeg te bespreken en er zijn nog genoeg opties. Ik denk dat het zinvol is om een keer met alle nieuwe bewoners af te spreken om de schutting te bespreken. Groeten en wie weet tot woensdag. Rob & Patrycja |
![]() Aldo en Jördis van Baren 21 augustus 11 om 21:56u |
|
![]() Aldo en Jördis van Baren 21 augustus 11 om 21:55u |
Allen,
Ik heb ondertussen ook meerdere schuttingen bekeken. Beton heeft niet onze voorkeur. Dit ligt vooral in feit dat we liever geen beton in in de tuin hebben, maar liever groen en hout. Woensdag kunnen we in ieder geval elkaar ontmoeten en het over zaken rondom het hebben. We kijken in ieder geval uit naar de ontmoeting met onze nieuwe buren. Groeten Aldo en Jördis |
![]() Rob en Patrycja bouwnr 135 21 augustus 11 om 16:05u |
Hallo allemaal,
Zaterdag zijn wij nog even gaan kijken bij ons nieuwe huis. Volgens ons zijn ze druk om de binnenmuren nu te plaatsen. De stellingen zijn ondertussen weer afgebroken. We kijken uit naar komende kijdag op woensdag. Ook wij zijn ondertussen aan het rondkijken voor de inrichting van het nieuwe huis en uiteraard komt dan ook de tuinafscheiding aan bod. Ook wij vinden de schutting met betonnen tussenpalen erg mooi. Mischien kunnen we gezamenlijk afspraken maken. Tot aanstaande woensdag en we hopen iedereen dan te kunnen ontmoeten. mvg Rob en Patrycja |
![]() John & Hanneke (138) 18 augustus 11 om 12:53u |
Hoi Karen en Margy,
Wij vinden de schuttingen met de betonnen palen erg mooi en zijn zeker geinteresseerd. Wij als hoekhuis hebben aan de straatkant al een muurtje, waar dan alleen nog hout op moet. Ik zou zeker ook bij hen een offerte aanvragen. Groeten, John |
![]() Karen & Michael 136 18 augustus 11 om 09:59u |
Hi all,
Waar wij nu wonen, hebben wij en de omringende buren die schutting met betonpalen, was voordelig en is mooi. Het is bij ons ook van die firma Margy. Is het handig om ook daar een offerte te vragen? Als iedereen weet wat ie wil? Laat even weten of hiervoor interesse is aub. Groeten Karen |
![]() Ben en Margy (137) 17 augustus 11 om 18:26u |
Sorry... verkeerde link.
het is: www.deschuttingbouwer.nl er moest nog 'de' voor.... anders komen jullie op een Ronald andere schutting link. Die zit heel erg ver weg... |
![]() Ben en Margy (137) 17 augustus 11 om 18:20u |
Hoi allemaal,
Kijk ook even naar inderstaande link. Deze is ook heel erg voordelig. Is snel en goede kwaliteit. Buren hebben vorige maand een nieuwe schutting laten plaatsen, en deze stond binnen een halve dag. Zij hebben een schutting genomen met een betonplaat en palen, met daar tussen in de houten schutting panelen. Je kunt kiezen welke kleur, welk hout, en eventueel een andere kleur betonpaal. Enfin, moeite waard om ook even naar op die site te kijken. www.schuttingbouwer.nl groetjes, Margy |
![]() Aldo en Jördis van Baren 17 augustus 11 om 10:07u |
Hoi Karen,
Via e-mailverkeer hebben de kopers van vijf huizen een afspraak gemaakt om eens af te spreken. Het doel was om het animo te toetsen voor het gezamenlijk aanschaffen van een schutting. De leverancier van de schuttingen van het naastgelegen blok is daarbij als voorbeeld genomen. Edith Drosten heeft overigens de e-mailadressen. We hebben de intentie uitgesproken om gezamenlijk een schutting te bestellen. Welk type en bij wie is nog niet besloten. Kijk dus zelf ook op de site te inspiratie. Er komt iemand langs tijdens de kijkdag voor meer informatie. Ikzelf hoop in ieder geval dat er zoveel mogelijk bouwnummers meedoen en dat we tot een, voor iedereen (ook nieuwe deelnemers), goede oplossing komen. Nogmaals, er ligt nog niets vast en tot dusver is er alleen de intentie uitgesproken tot samenwerking. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Groet Aldo |
![]() Karen & Michael 136 16 augustus 11 om 23:36u |
Hoi Aldo,
Wat voor bijeenkomst was dat, wij weten nergens van? Goed idee en het lijkt ons handig om bij meerdere firma's prijzen op te vragen. Groeten Karen |
![]() Aldo en Jördis van Baren 14 augustus 11 om 21:19u |
Beste kopers,
Onlangs is er een bijeenkomst geweest waarbij de kopers van bouwnummers 130 t/ Tijdens de kijkersdag op 24 augustus komt waarschijnlijk iemand van de onderneming langs. Mochten andere kopers ook interesse hebben om te participeren (kan voordelig uitwerken) kijk dan zeker even op de website voor inspiratie. http:// Tot snel, Aldo (134) |
![]() Horatio & Ellen (133) 11 augustus 11 om 07:48u |
Jeroen & Annemarie, mag ik een onbescheiden vraag stellen. Wat zijn de prijzen geweest? Hiermee zouden jullie ons helpen om een inschatting the kunnen maken van eventuele offertes of zaken doen met instanties die jullie opdracht hebben gegeven. (Indien jullie dit te persoonlijk om te delen vinden, dan respecteren wij dat uiteraard volledig hoor......)
|
![]() Jeroen & Annemarie (148) 10 augustus 11 om 09:00u |
Bij de eerste fase zijn er ook rond de 13 tuinen schuttingen geplaatst door Heijboer Tuinhout ( www.schutting.nu ) Deze waren zeer snel geleverd en profesioneel geplaatst (ook snel).
Ook hebben wij zelf onze tuin naderhand door hun laten leggen. Wij zijn er erg tevreden over. Suc6 met alles. Groeten |
![]() Rene & Dyantha (110) 09 augustus 11 om 22:50u |
Dag John,
De andere buren van het rijtje hebben de hardhouten bankirai schutting via schutting.nu / Succes! Groet, René & Dyantha Javalaan 33 |
![]() Robbert 08 augustus 11 om 22:13u |
Hoi John,
Ik weet niet wie er allemaal interesse hebben en in welke tijdsbestekken men denkt, hier en daar vang je wel is wat op. We zijn er dus niet echt mee bezig maar als het dan toch langs komt is het altijd interessant om even te volgen. De schuttingen die bij ons staan (de lichte kleur) zijn eikenhouten schuttingen, geplaatst door Joost Janson uit stomwijk. op de schuur van mijn buren staat nog steeds een groen bord met zijn naam en telefoonnummer. Groet Robbert |
![]() John & Hanneke (138) 08 augustus 11 om 21:16u |
Hoi Robbert,
Bedankt voor de dakkapel tip en voor het oogje in het zeil houden. Heb je wellicht enig idee welke nummers aan de Javalaan een kapel overwegen of wie het coordineert? Anders stoppen we wel een briefje in de brievenbussen. Ik zal Karen kontakten, wiens initiatief het was aan onze kant. Weet je ook wie de hardhouten tuinschermen bij jullie uiteindelijk heeft geplaatst. Ze zien er mooi uit met een solide poort. Groeten, John |
![]() Robbert 06 augustus 11 om 18:10u |
Hoi hoi,
Staat nu echt even stil bij jullie. Vorige week zag je af en toe nog iemand lopen die door ging met het voegen van de schuurtjes e.d. maar nu is het er uitgestorven. Gelukkig loopt er ook weinig tuig rond die dingen kan slopen!!! ook altijd maar weer afwachten tijdens de bouwvak. Even over de dakkapellen: aan onze kant zijn er ook mensen met een dakkapel in de planning bij ons is het op een wat langere termijn, maar komen gaat hij zeker. dus vraag ook even aan de overkant (desnoods met een briefje in de bus) wie er interesse heeft (en in welk tijdsbestek) om zo waarwschijnlijk nog lagere prijzen te krijgen, omdat de hijskraan toch in het midden komt te staan. Robbert Javalaan 45 |
![]() Debby en Dennis 130 29 juli 11 om 20:23u |
Beste Karen,
Wij hebben de dakkapel meegenomen bij het meer- en minderwerk. Onze dakkapel zit er dus al op. Groet Debby |
![]() Karen & Michael 28 juli 11 om 07:46u |
Hoi allemaal en welkom Horatio en Ellen,
Zijn er nog mensen geïnteresseerd om na oplevering een dakkapel te laten plaatsen? Zo ja, dan is het misschien handig om te kijken of we met een meervoud order korting krijgen. Wie interesse heeft kan mij een mail sturen, kplange@hotmail.com Wil je aangeven wat de specificaties zijn (welke maat, of er een dakraam verplaatst moet worden, of ie geheel kunststof moet zijn of me trespa zijkanten, hoeveel kiep/ Ik wil maandag wat offertes aanvragen dus wil je me die evt. mail uiterlijk zondag sturen? Dank je. Groeten Karen |
![]() John & Hanneke (138) 27 juli 11 om 16:48u |
Hoi Horatio en Ellen,
Welkom op het forum en ons blok van 10. Altijd leuk om weer nieuwe buren te ontmoeten. We zien jullie vast op 24 augustus de kijkmiddag. Groeten, Hanneke en John |
![]() Horatio & Ellen (133) 26 juli 11 om 21:19u |
Hier even een bericht van Ellen en Horatio Weber, ouders van een gezin van 2 kinderen, Yara van bijna 20 en Jay van 18, beide HBO-studenten aan de HHS en thuiswonend. Wij wonen momenteel (nog) in Seghwaert en verheugen ons op het nieuwe huis en uiteraard op leuke gezellige buren. Wij gaan als gezin in ieder geval ons best doen om, zoals ons dat al jaren lukt, leuke buren voor onze buren te zijn. Wij houden van van sporten en kijken graag naar het sporten van onze kinderen. Yara korfbalt bij Phoenix en Jay voetbalt sinds drie jaar bij de Alphense Boys, na vanaf zijn zevende bij DSO actief te zijn geweest. Ellen werkt bij Ernst & Young en ik bij HP. We hopen snel nader kennis met jullie te kunnen maken.
|
![]() Debby en Dennis 130 19 juli 11 om 19:07u |
Het schiet echt super op zeg! Vandaag weer eens gaan kijken na ruim 2 weken vakantie. Wat een vooruitgang weer zeg! We zagen trouwens dat er wel gewerkt wordt ondanks de bouwvak (ze waren aan het voegen).
Groet Debby |
![]() John & Hanneke 13 juli 11 om 00:06u |
Hoi Ben en Margy,
Wow, wat ziet dat er al mooi uit zeg. Nog even wachten Groeten, John en Hanneke |
![]() Ben en Margy (137) 12 juli 11 om 23:13u |
|
![]() Ben en Margy (137) 12 juli 11 om 23:12u |
Hallo allemaal,
Weer even een update foto van hoekje 138,137 en 136 Ze zijn de huizen al aan het wit-keimen. groetjes, Ben en Margy |
![]() John & Hanneke (138) 10 juli 11 om 03:19u |
Hoi Jordis en Aldo,
Welkom! Leuk om jullie op het forum te ontmoeten en te horen dat jullie dochtertje net 1 jaar is geworden. Nog gefeliciteerd. Wij kijken ook erg uit naar ons nieuwe huis en onze nieuwe buurt. Onze dochter Charlotte is bijna 6 maanden. Gisteren zijn we nog even langsgereden en de ramen van de slaapverdieping zitten er al in. Het lijkt erop of ze alles nog dicht proberen te krijgen voor de bouwvak. Groeten, John en Hanneke |
![]() Jordis & Aldo 134 09 juli 11 om 23:24u |
Hallo allemaal,
Wij zijn jullie toekomstige buren van bouwnummer 134. Wij hebben een dochter, Annabel, vorige week 1 jaar oud geworden. Wij verheugen ons al heel erg op ons nieuwe huis. Leuk om jullie hier op het forum alvast te treffen. Ook wij zijn zeer verrast over de snelheid van de bouw. Het begint nu echt spannend te worden. groet, Jordis & Aldo |
![]() Ben en Margy (137) 01 juli 11 om 08:05u |
Ik heb het forum nog even nagekeken.
Van het blok naast ons, bouwnummer 148, wat vorig jaar is opgeleverd: 29 juni de kijkdag geweest 26 augustus de voorschouw 8 september de sleutel gekregen. Dus tussen het kijken en de sleutel zit 10 weken. Waarvan 4 weken nog vanaf gaan ivm de bouwvak die zij dan nog voor de deur hadden staan, bij ons is de bouwvak al geweest als wij een kijkdag hebben. Dus kun je stellen dat vanaf 24 augustus dat wij gaan kijken, nog 6 weken tot de oplevering zou moeten zijn. Volgens mijn kalender is dat dan 5 oktober. groetjes, Margy |
![]() Ben en Margy (137) 30 juni 11 om 08:09u |
|
![]() Ben en Margy (137) 30 juni 11 om 08:08u |
|
![]() Ben en Margy (137) 30 juni 11 om 08:08u |
Wat een leuk nieuws! 24 augustus dus. We zijn benieuwd! Bedankt voor de info!
Wij zijn gisteren nog even op de bouwplaats wezen kijken. Ik zet nog even 3 foto's op de site. Groetjes, Ben en margy |
![]() Debby en Dennis 130 29 juni 11 om 20:46u |
Zo, dan al? Dat gaat snel dan! Heeft Edith Drosten ook nog iets gezegd over de vermoedelijke datum van oplevering? In de nieuwsbrief van Dura stond oktober maar dat lijkt me wel erg laat gezien de datum van de kijkmiddag.
Groet Dennis en Debby |
![]() John & Hanneke (138) 29 juni 11 om 20:14u |
Hoi Karen en Michael,
Bedankt voor het doorgeven. We zetten het in onze agenda. Het gaat echt snel. |
![]() Karen & Michael (136) 29 juni 11 om 15:35u |
Vers van de pers:
Van Edith Drosten vernomen dat er op woensdag 24 augustus kijkmiddag is van 14.30 tot 16.00 uur. De binnenmuren worden als t goed is vlak voor deze datum geplaatst. Noteren in je agenda dus! |
![]() Debby en Dennis 130 25 juni 11 om 08:41u |
Wij waren ook al zo verbaasd toen we de foto's zagen! Wat gaat het snel zeg!!!
Dit weekend snel even kijken! Groetjes Debby |
![]() Karen & Michael 25 juni 11 om 00:37u |
|
![]() Ben en Margy (137) 24 juni 11 om 08:51u |
|
![]() Ben en Margy (137) 24 juni 11 om 08:50u |
foto's van 23 juni. Aan de achterkant voor de helft de dakpannen erop en de dakramen en 1 dakkapel gemonteerd. Aan de voorkant liggen ze klaar op het dak. Ze zijn al flink op weg met het opmetselen van de muren.
Groetjes, Margy |
![]() Ben en Margy (137) 20 juni 11 om 10:53u |
Hoi Debby,
Neen, dat lijkt maar zo. De dakpannen die je ziet zijn van het blok dat twee weken geleden is opgeleverd. Ze zijn op de hoek van ons blok (ik geloof bouwnummer 129) al veel verder met opmetselen. De zijkant is al gemetseld tot en met de 1e verdieping. De dakramen liggen klaar om geplaatst te worden. De dakpannen staan ook al op pallets op de bouwplaats. Dus dat kan niet meer zo lang duren. Het wordt steeds leuker om te zien hoe snel ze gaan. Strakjes even een bouwstop natuurlijk, ivm de bouwvak. Groetjes, margy |
![]() Debby en Dennis 130 20 juni 11 om 09:58u |
Hoi Margy,
Klopt het dat ze al begonnen zijn met de dakpannen aan de andere kant van de rij? Lijkt zo als ik de foto bekijk. Groet Debby |
![]() Ben en Margy (137) 19 juni 11 om 19:06u |
|
![]() Ben en Margy (137) 15 juni 11 om 21:37u |
|
![]() Debby en Dennis 130 15 juni 11 om 13:59u |
Daarnet weer even bij de bouw gaan kijken. Ze zijn bezig met de daken! We hebben nu een mooi oranje (zeil)dak. Daarnaast zijn ze aan het metselen! Erg leuk om weer een grote stap voor uit te zien!
Groet Debby |
![]() John en Lidia 30 mei 11 om 20:49u |
WIE HEEFT JERRY GEZIEN??
JERRY IS ONZE POES DIE SINDS 24 MEI WORDT VERMIST. ZIJ IS UIT ONZE TUIN GELOPEN, EN TOT OP HEDEN NOG NIET TERUG GEKOMEN ZIJ IS 7 JAAR HAAR ADRES IS CAPRI 20 TE ZOETERMEER 06-48084800 Zij is de kleine kat op de foto en heeft opvallend groene ogen. Kijkt u aub even in uw schuur? |
![]() John & Hanneke (138) 30 mei 11 om 15:20u |
Hallo allemaal,
Ik las net op de ATTA site dat de laatste woning uit ons rijtje inmiddels is verkocht onder voorbehoud van financiering. We zijn dus bijna officieel compleet John, Hanneke en Charlotte |
![]() Ben en Margy (137) 25 mei 11 om 17:52u |
Vanmiddag even wezen kijken. Ze zijn de schuurtjes inderdaad aan het opmetselen. Morgen gaan ze starten een het opmetselen van de begane grond. Ze starten daarmee bij bouwnummer 129 en zo verder naar 138.
Over 2 weken wordt het blok huizen naast ons opgeleverd. Daar hebben ze 6 maanden over gedaan. Groetjes, Margy |
![]() Debby en Dennis 130 23 mei 11 om 14:55u |
Net nog even naar Oosterheem gereden:
Aan de voorkant zit bij het grootste deel van de huizen het keukenraam er in! En aan de achterkant zijn ze druk bezig met de schuurtjes. Je kan bijna geen dag overslaan om te gaan kijken, zo snel gaat het..... Groet Debby |
![]() Debby en Dennis 130 21 mei 11 om 10:14u |
Beste Margy,
Dank je wel voor de foto's! Super leuk! En wat gaat het inderdaad snel zeg! We gaan dit weekend zeker ook weer even kijken. Groetjes Debby |
![]() Ben en Margy (137) 20 mei 11 om 22:51u |
|
| Ga naar pagina: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | |
|---|