Home > Forums > Vleuten > Hogebrink Vleuten
Zie ook de project presentatie van Hogebrink Vleuten

Forum Hogebrink Vleuten

Voor alle toekomstige bewoners van Hogebrink Vleuten in Vleuten
Praat mee op dit forum en plaats een bericht of foto

Jan-Kees, Mariska & Luca (bouwnr 5)
07 september 10 om 21:07u

Hallo buurtjes,

Vandaag de kijkmiddag gehad en het schiet echt op!!
De opzichter vertelde dat er 5 woningen per week worden opgeleverd.
Hij verwacht dat de nummers 1 t/m 5 in week 39 of 40 al worden opgeleverd.
Dat is dus goed nieuws!

Groetjes!

Ps: wij moeten nog steeds een stucadoor regelen. Zijn er mensen die bij de stucconcurrent voor een korrelstructuur hebben gekozen?

Plaats een bericht of foto 

Joery en Nienke (Bouwnr 8, fase 3)
07 september 10 om 13:06u

@ Joost en Carina:

Wat een goed idee! Wij zouden ook graag willen dat de stucconcurent nu alvast komt opmeten.

Vanmiddag hebben wij de kijkdag, dus dat krijgen we niet meer geregeld, maar het zou super zijn als de stucconcurent dan de 14e ook ons huis zou kunnen komen opmeten.

Ik zal vanmiddag op de bouwplaats even vragen hoe we dat praktisch kunnen regelen (ik weet niet of zij zomaar iedereen toelaten tot een woning?).

Ik kom er dus nog even op terug,

Maar alvast bedankt voor de tip!

Groetjes, Nienke

Mick Papenburg
Glazenwassersbedrijf Mick Papenburg
Advertentie
Glazenwasser Mick Papenburg heeft een super scherpe aanbieding voor nieuwe bewoners: dit jaar elke maand een gratis bewassing zonder verplichtingen. Blijft u klant dan bewassen wij uw woning in 2011 voor € 12,50 per maand.
Klik hier en meld u aan.

Erik & Soraya (bouwnr.2,fase 3)
07 september 10 om 12:34u

Wij hebben het stucen alvast, onder voorbehoud, laten inplannen voor week 42. Op moment van uitvoering wordt alles nagemeten. Nu maar hopen dat het huis ook echt begin oktober wordt opgeleverd. Wij gaan donderdag kijken in ons huis. Zo nieuwsgierig hoe het er nu uitziet!

Joost, Carina, Janne en Femke (bouwnr 23, fase3)
07 september 10 om 12:12u

Hallo allemaal,

Zojuist heb ik telefonisch contact gehad met de stuc-concurrent. Ik heb met hun afgesproken dat volgende week de 14e op de kijkdag iemand van hun in onze woning komt inmeten wat de exacte aantal m2 van de muren zijn. Dit zodat ze na de oplevering z.s.m. aan de slag kunnen. Anders komt er namelijk na de oplevering eerst nog iemand langs om te meten en ben je zo een paar weken verder.

Als er nog meer mensen zijn die hun huis door de stuc-concurrent laten stuccen dan kunnen zij jullie woning ook opmeten de 14e.Tenminste de woningen die al zover zijn, lijkt mij de woningen in fase 3. Dat kan ik dan even navragen bij Bouwfonds.

Dus als er iemand is bij wie de stuc-concurrent ook komt stuccen en de 14e ook moet inmeten, laat dat dan even weten.

Groeten Carina

Daniella
06 september 10 om 08:36u

Hoi Marnix en Joyce,

Donderdag hebben wij kijkmiddag.
Pas twee weken voor de opleveringsdatum krijgen wij als het goed is een brief met de opleverdatum
De bouw is te afhankelijke van derde partijen om eerder een datum te noemen (denk aan telefoon/elektra/bestrating enzv).
We hopen de eerste twee weken van oktober, omdat de volgende rij oplevering geplant staat in de laatste twee weken van oktober

gr daniella

Eelco + Maaike (74)
05 september 10 om 19:51u

Eerste zondag van de maand, koopzondag, dus zijn we maar eens gaan kijken in Vleuterweide Centrum (en het was er nog best druk ook).

Foto's van de huizen staan er al genoeg. Dus hier ook wat foto's van het winkelcentrum (wordt trouwens erg mooi).

http://picasaweb.google.nl/e.walinga/VleuterweideCentrum#

Marnix en Joyce (fase 4, bouwnummer 92)
05 september 10 om 19:49u

Hoi Daniella,

Weten jullie al welk weeknummer jullie de sleutel krijgen?

Wij moeten nog een tijdje geduld hebben, maar zijn erg benieuwd hoe ver van tevoren de bouwer al meer duidelijkheid kan geven over de opleverweek/-datum.

daniella
05 september 10 om 19:34u

Hallo,

Wij zijn vandaag wezen kijken.
We vinden de schutting ook niet mooi,
ik dacht dat er zwarte ijzeren deuren zouden komen.

Nog paar weekjes en dan heeft het eerste blok de sleutel kan niet wachten om te beginnen met klussen.

groetjes Daniella bouwnr 013 fase 3

Kris & Marja - nr 55/fase 6
05 september 10 om 11:14u

Paar dagen geleden weer wezen kijken op de bouwplaats, en de schuttingen bekeken. Het is niet wat wij gehoopt hadden, wij vonden het in iedergeval niet mooi! Het geeft zo'n gesloten idee.

Maar misschien dat een beetje groen, wat er tegen de schutting gepland wordt het beeld wat kan opfleuren.

Schuttingen:
http://picasaweb.google.com/lh/photo/ZGEI42NA7rAplVxOL7vgSw
http://picasaweb.google.com/lh/photo/Ai9Gfq6PRgM81Mim43yp5A
http://picasaweb.google.com/lh/photo/YksmeqB3-Je4jdXc9UqpzQ
http://picasaweb.google.com/lh/photo/ECWSgcYel7AqBrhhmanr2A

Manon, Tom en Megan fase 3 bouwnr 11
02 september 10 om 20:37u

Beste Jan-Kees en Mariska,

Wij laten het hele huis spuiten door Rene Brussen. (zie mijn mail ook op deze pag.)Hij werkt met het eerst aanbrengen van een pleisterwerk en daarover het spack-spuit werk. Dit pleisterwerk is tegen het scheurem.
Maar helemaal voorkomen doe je het nooit. Er kunnen altijd binnen 2 jaar scheuren komen. Rene komt dan hiervoor terug en repareerd dit ook zonder extra kosten!

Misschien hebben jullie hier iets aan.

Groetjes Manon

02 september 10 om 12:44u

Wij denken er ook nog aan om de muren te laten stucen of spuiten. We willen iig een korelstructuur. Iemand enig idee wat het beste is bij nieuwbouw, ivm met eventuele scheurvorming? En waar hebben jullie voor gekozen?

Groetjes!

Niels & Elsa (fase 3, bouwnummer 17)
02 september 10 om 11:56u

Beste Erik & Soraya en Joery & Nienke,

Bedankt voor jullie reacties! We zullen een aantal offertes opvragen en kijken wat de goedkoopste wordt.

Succes met alle voorbereidingen!

Groetjes,
Elsa

Roland&Brecht&Zoë nr49
02 september 10 om 09:38u

Hoi Marnix en Joyce,

Wij hebben via de makelaar iets kunnen regelen (hij heeft hierin bemiddeld zeg maar) hij kende nog mensen waarvan het huis al langere tijd te koop staat (via hem) en die nog niet verkocht was en zo hebben wij wat kunnen vinden. Het hoort niet bij zijn standaard werk (niet elke makelaar mag dat), maar voor klanten bracht hij de mensen met elkaar in contact. misschien dat jullie makelaar iets voor jullie kan betekenen?

groet,

Brecht

Marnix en Joyce (fase 4, bouwnummer 92)
02 september 10 om 08:13u

Hoi hoi,

Wij zijn op zoek naar een huurwoning in de regio Utrecht totdat ons nieuwbouwhuis in Vleuten wordt opgeleverd.

Wie heeft er tips / ideeën?

We zoeken het volgende:
woonruimte voor 2 personen: type maakt niet uit (flat / appartement / eensgezinswoning / vakantiehuisje)
minimum aantal slaapkamers: 2
periode: 1/11/10-30/4/11 (6 maanden)
liefst een woning gelegen in een plaats ten westen of zuidwesten van Utrecht (vb. Vleuten / De meern / Houten) i.v.m. betere parkeermogelijkheden voor de auto dan in Utrecht zelf.
prijs: maximaal 750 euro per maand

Tips kunnen gemaild worden naar:
jredert "at" hotmail "dot" com

Groeten,

Joyce & Marnix

01 september 10 om 19:25u

Beste Hogebrinkers,

Wij hebben een goed en voordelig spack-spuit gevonden.
Dit bedrijf is ook in 2006 bij mijn vader geweest.
En deze man heeft mooi werk afgeleverd.
Ik heb contact met dit bedrijf gehad,
en hij leverd nog steeds werk.
Zijn prijs is 6 euro m2.
Het spuitwerk kan in verschillend grote van korrels worden geleverd.
Hij heeft verschillende gipsplaten bewerkt zodat er goed gekeken kan worden wat ieder mooi vind.
Mocht men eventueel met een kleur gespoten willen hebben dan is dat ook mogelijk, dit kost 9 euro m2.

Als iemand intresse heeft in dit bedrijf.
Het bedrijf heet: Rene Brussen spack-spuitbedrijf
06-52710750 of 06-17252191.

Geef even goed aan dat het om de wijk Hogebrink gaat,
dan is er misschien nog iets met de prijs te regelen.
Mits er genoeg aanmeldingen zijn.

Dit bericht heb ik een tijdje geleden geplaatst.
Zijn er nog mensen die hierop hebben gereageerd??
Groetjes Manon

01 september 10 om 14:08u

De volgende reactie kregen we van Bouwfonds:

Wij kunnen op dit moment helaas nog geen week aangeven omdat wij nog te afhankelijk zijn van derden (gemeente en nutsbedrijven). Waarschijnlijk wordt het voor uw bouwnummer, begin oktober.

Groetjes,
Soraya

Joery en Nienke (Bouwnr 8, fase 3)
01 september 10 om 11:10u

Wij hebben ook de offerte van de Stucconcurent getekend, en bij ons gaven ze aan dat 90 m2 ook geen probleem was. In eerste instantie wilde wij namelijk nog minder dan 90m2 laten spackspuiten, ze gaven toen aan dat wij ook in aanmerking konden komen voor de groepskorting. Uiteindelijk ook besloten de slaapkamer etc mee te nemen, dus kwamen we toch nog uit op 120 m2.

En wat jammer dat er nog steeds geen weeknummer genoemd is, ik hoop zo dat het begin oktober wordt opgeleverd! Eric, als je reactie hebt van bouwfonds, we horen het graag!!

groetjes!

01 september 10 om 08:59u

Ik las jullie vraag niet goed. Om antwoord te geven op jullie vraag. Oppervlakte wanden begane grond is ca. 91 m2. Groepskorting geldt vanaf een bepaald aantal m2. Ik weet niet meer vanaf hoeveel m2, alleen dat 91 te weinig is.

01 september 10 om 08:55u

Het stucwerk bij de stucconcurrent kost 10 Euro per m2 exclusief btw. Wel krijgen we groepskorting van 5% bij 5 tot 10 mensen en 10% bij 10 of meer mensen.

Niels & Elsa (fase 3, bouwnummer 17)
31 augustus 10 om 22:40u

Hallo allemaal,

Wij willen de muren beneden (woonkamer + keuken) laten stucen. Ik lees op het forum dat een aantal van jullie al offertes hebben opgevraagd. Voordat we zelf gaan reken, vroeg ik me af of 1 van jullie toevallig zo al weet om hoeveel vierkante meter het ongeveer gaat. Ik hoor het graag.

Groeten,
Elsa

Marco & Marloes (bouwnr 16, fase 3)
31 augustus 10 om 15:12u

Ja, ik vond zojuist ook de brief met update van bouwfonds. Nrs 16-22(? uit hoofd, iig vanaf ons de rest van het rijtje) is wel vervroegd naar 2e helft oktober - 1e helft november!!

Logischerwijs zou ik dan zeggen dat 1-15 eerste helft van oktober gaat worden.

Ben benieuwd of Bouwfonds te verleiden valt tot aanvullende/specifiekere info.

Over het verlagen van het btw-tarief: Dat zou dan te merken moeten zijn in de afbouw-offertes, bv het plaatsen van de keuken en het afwerken van de wanden, evt het plaatsen van de badkamer (met terugwerkende kracht terugkrijgen van Versan??)

Iemand meer info hierover??

31 augustus 10 om 14:39u

Bouwnummers 1-15 worden in oktober opgeleverd. Oktober, dat is wel erg ruim. We hadden inmiddels wel een weeknummer verwacht. Die hebben we nu echt nodig willen we vakmensen inhuren voor in oktober. Bouwfonds maar even voor wat meer duidelijkheid gemaild.

31 augustus 10 om 13:41u

Hoi

Het verlagen van BTW tarief op verbouwingen geldt alleen op woningen van minimaal 2 jaar oud. Helaas niet voor ons dus..

De "stand van het werk" brief is bij ons vandaag weer binnengekomen. Voor de bouwnr 16-28 is de vermoedelijke opleverdatum weer wat naar voren geschoven! 2e helft okt-1e helft nov!!

grts carina

31 augustus 10 om 12:42u

We zagen net op het nieuws dat het btw-tarief voor het verbouwen van je huis vanaf 1 oktober 2010 tijdelijk wordt verlaagd naar 6% i.p.v. 19%. Geen idee of dit ook geldt voor nieuwbouwwoningen. Weet iemand hier meer over?

Roland&Brecht&Zoë nr49
30 augustus 10 om 16:17u

aha.. dus nog niet voor ons bedoeld.. bedankt voor de info en veel plezier op de kijkdag!

Erik & Soraya (bouwnr. 2,fase 3)
30 augustus 10 om 13:15u

Er zijn kijkdagen gepland voor de woningen uit fase 3, omdat deze woningen als eerste worden opgeleverd. Ze geven ons daarmee de mogelijkheid om bijvoorbeeld maten te meten voor vloeren, grodijnen en wandafwerking.

Roland&Brecht&Zoë nr49
30 augustus 10 om 12:49u

Hallo,

Jullie hebben het steeds over een kijkdag, maar ik snap niet helemaal waar dat over gaat.kunnen jullie iets meer info geven?

Dank je wel buurtjes!

groet,

Brecht

30 augustus 10 om 10:08u

We hebben zojuist reactie van Bouwfonds gehad dat we die donderdag mogen komen kijken zolang we ons maar melden bij de bouwkeet. Ze deden er helemaal niet moeilijk over, dus als je niet kunt, gewoon even vragen of je een andere dag mag komen kijken.

PS. Weet iemand al wat meer over de opleverdatum?

Bart en Inge
29 augustus 10 om 15:07u

wij hebben ook de brief ontvangen voor de kijkdag maar ik ben die week met een vriendin op vakantie..en ik ben best heel nieuwsgierig hoe het er allemaal uit ziet.

Eric en Soraya jullie hebben een andere dag gevraagd..deden ze daar moeilijk over?

Anders ga ik ze ook nog bellen of ik deze week of die week na mijn vakantie ook nog mag kijken..

groetjes Inge

P.S wij zijn erg nieuwsgierig naar opleveringsdatum

Joery & Nienke
29 augustus 10 om 09:23u

Gisteren zijn wij nog even kort op de bouwplaats geweest. Daar hebben we staan schuilen voor de regen onder de witte goot. Toevallig was hier ook iemand aan het werk. Hij vertelde dat hij op zaterdag moest werken, omdat volgende week de bestrating wordt gelegd, en hij er dan niet meer op kon.

Ze waren inderdaad volop bezig met de witte lijsten rondom de ramen, heel mooi.

Siska
28 augustus 10 om 14:33u

Net weer even wezen kijken. Bij de eerste bouwnummers waren ze zelfs aan t werk met de witte lijsten. Het wordt erg mooi!! Nog een paar maandjes geduld :)

27 augustus 10 om 23:41u

wij hebben de Stucconcurrent al ingehuurd voor het stucwerk. Vandaag de brief over de kijkdag gehad. Komt helaas niet uit, gevraagd of het mogelijk is om die donderdag te komen. We zijn overigens wel erg nieuwsgierig naar de week van de opleveringsdatum! Daar hebben ze afgelopen woensdag toch over vergaderd? Hopelijk krijgen we morgen of maandag meer duidelijkheid. Weet iemand hoe het zit met die koperslijst waarvoor we, een hele tijd terug, akkoord hebben gegeven?

Corrie en Ferry, Bouwnummer 69
27 augustus 10 om 23:16u

Wij hebben ook een brief ontvangen van Boeve Afbouw.
Ik heb ze gebeld. Deze firma werkt voor van Wijnen en maakt de muren behangklaar.
Tevens kunnen zij de muren afwerken.
Ik heb gevraagd hoe het is met krimpscheurvorming.
Zij plakken vooraf op kwetsbare plaatsen stuc-gaas op de muur zodat je normaal geen last krijgt van scheurvorming.
Wij hebben een offerte gevraagd.

Vincent & Danielle bnr 82 Fase 1
27 augustus 10 om 21:43u

Hallo Allemaal,

Wij hebben een brief ontvangen van Boeve Afbouw (Via Bouwfonds nemen wij aan), we vroegen ons af of iemand van jullie hier nog mee in "zee" zal gaan ?

Groeten,
Vincent & Danielle

27 augustus 10 om 14:31u

Hallo,

Weet iemand toevallig of de afwerkvloer bestaat uit zandcement of anhydriet.
Dit ivm de vloerverwarming.

Groetjes Manon

Simon en Martine (bouwnr 71)
25 augustus 10 om 11:32u

Hoi Stephanie,

Wij hebben dit toevallig afgelopen zaterdag opgemeten alleen ben ik vergeten dit op te schrijven. In mijn herinnering was dit ongeveer 15 centimeter. Dat komt goed uit in verband met het plaatsen van een eventuele koof voor verlichting.

Groetjes,
Martine (bouwnr 71)

25 augustus 10 om 09:54u

Beste Stephanie,

Volgens de brochure is er geen ruimte tussen het plafond en het raam.
Het kozijn komt tot aan het plafond.
Op de tekening kan ik het niet zien.

Stephanie
24 augustus 10 om 21:22u

Kan iemand mij vertellen hoeveel cm muuur er boven het raam in de keuken zit? Alvast bedankt.

Mark en Paula (Fase 4, bouwnummer 85)
23 augustus 10 om 08:39u

Het raam vervangen gaan ze niet doen vermoed ik, dat zal veel te duur zijn. Als dit keurig dicht-gesmeerd wordt, met een likje verf, zie je er niks meer van. Ik begrijp alleen het andere handvat niet. Ze hebben het niet goed begrepen of ze zijn nog niet klaar..

De foto is gemaakt in fase 3, een aantal huizen hebben deze oplossing gekregen. Er zijn echter maar een paar huizen waar je nog in kan om van dichtbij te kijken.

Jos en Bianca (Fase 1, bouwnummer 79)
22 augustus 10 om 22:18u

Is inderdaad te hopen dat ze het wat mooier afwerken want nu ziet het er niet uit.

Even afwachten nog maar!

Danny, Crystal en Chloë
22 augustus 10 om 21:36u

Beste Mark en paula,

Betekent dit dat in de woningen waar de aansluiting te laag zat, de hendel gewoon omhoog geplaatst is en niet het de hele raam vervangen? Ik hoop dat ze dit dat heel mooi gaan repareren, of blijven die gaten daar gewoon zitten?

22 augustus 10 om 20:23u

Beste Mark en Paula

Waar heb je de foto van de raamsluiting gemaakt.
Ik zie dat het handvat van het andere raam ook nog verkeerd zit.
Wil ik ook even gaan kijken.

Gr. Ferry

Mark en Paula (Fase 4, bouwnummer 85)
22 augustus 10 om 10:17u

Sommige ramen hebben al de correctie gekregen, zie: http://www.flickr.com/photos/dynom/4913890075/sizes/l/

Vivian en Ingmar, fase 6
21 augustus 10 om 20:07u

Deze foto is gemaakt op vrijdag 20 augustus om 17.30 uur.
Bekijk foto op ware grootte
20-08-10 fase 6

21 augustus 10 om 11:39u

Onze avondzon!
Fase 3, Gisteravond om 20:15 uur....

Siska en Niels
20 augustus 10 om 18:19u

Bedankt Remon en Sanne! Ik ben benieuwd wat er in het overzicht komt te staan.

Siska

Remon & Sanne (bnr12)
20 augustus 10 om 14:22u

Onderstaande mail van Bouwfonds wil ik jullie niet onthouden...

=====

Geachte heer,

Ik heb even overleg gehad met onze directievoerder en daaruit kwam het volgende.

Volgende week woensdagmiddag is er weer een bouwvergadering en dan zal nader gekeken worden wat de planning is voor de opleveringen.
Mogelijk dat er weeknummers genoemd zullen/kunnen gaan worden. Circa 2 a 3 weken van te voren wordt de definitieve opleverdatum bekend gemaakt.
Er komen een aantal "externe" zaken kijken waaronder het aanbrengen van het straatwerk t.b.v. de bereikbaarheid.
De nutsbedrijven zijn volop bezig met het invoeren van de aansluitingen dus dat ligt ook op schema.
Ook het bepalen de kijkdagen zal een onderwerp van gesprek zijn in de komende bouwvergadering.

Met vriendelijke groet,

Menno Nijwening
Hoofd Kopersadvies

Remon & Sanne (bnr12)
19 augustus 10 om 11:06u

Dag buurtjes,

Ook wij hebben interesse in de schuttingen. Ben benieuwd hoe het er uit komt te zien met composiet ipv beton.

Gr

Remon

18 augustus 10 om 14:22u

PS: misschien kunnen we dan gelijk iets regelen voor het afgraven van onze tuinen.

18 augustus 10 om 14:09u

Goed idee om met het rijtje te overleggen. Misschien kunnen we hetzelfde nemen. We willen tenslotte allemaal dezelfde schutting aan beide kanten.

daniella bouwnr 013 fase 3
18 augustus 10 om 13:37u

Hoi

Deze schutting ziet er erg mooi uit en is niet duur.
En het plaatsen zit erbij wauw, dit zou echt een luxe zijn, wij gaan ons huis helemaal zelf doen op de keuken na.

Denk als ons rijtje (die gelukkig snel wordt opgeleverd) even bijelkaar kunnen gaan zitten als nieuwe buren en kijken of ieder een beetje het zelfde wilt.

gr Daniella

joost, Carina, Janne en Femke (bouwnr 23, fase3)
18 augustus 10 om 11:27u

@Barrie en Jochem

Wij vinden de schutting van Twente Wood in combinatie met een deel betongaas ook mooi. Jullie ook? We hebben het er nog wel over.

Groetjes

Maaike & Eelco (bnr 74)
17 augustus 10 om 22:10u

Kleine aanvulling, ook gekopieerd van het forum van de Voorburcht:

Twente Wood, met plaatsen 59 euro de meter.

Maaike & Eelco (bnr 74)
17 augustus 10 om 22:06u

Er is vanmiddag op het forum van de Voorburcht een foto geplaatst van de schutting. Ik hou niet zo van die boogjes, dus ik zou graag ook zoiets willen. Maar lijkt me nog wat te vroeg om het hier nu al met onze buren over te hebben.

Gr. Maaike
Schutting Voorburcht

Jeffrey, Esther en Elena, Bouwnummer 58, Fase 6
17 augustus 10 om 21:31u

Hallo allemaal,

Wij worden de nieuwe bewoners van de
Bekerzwamsingel 43 :)

Bart en Inge
17 augustus 10 om 18:35u

hallo Erik en Soraya,

Bart is er lid van volgens mij.
We kunnen zeker overleggen maar wij willen ook met onze andere buren overleggen. We willen wel aan beide kanten een beetje hetzelfde.

groetjes

Kris & Marja - nr 55/fase 6
17 augustus 10 om 12:00u

Die schuttingen bij Hogebrink vonden wij maar lelijk, maar ik hou je niet tegen

Erik&Soraya bouwnr. 2, fase 3
17 augustus 10 om 11:53u

Bart en Inge,

kunnen we alvast overleggen over een schutting via het vriendenforum? Daar zijn jullie toch ook lid van?

Groetjes,
Soraya & Erik

Jeroen
17 augustus 10 om 09:28u

Iemand al toevallig wezen kijken naar de schuttingen in blok 1 van de Voorburcht ?

Ziet er goed uit (heb even op de site gekeken van Twente Wood, die palen kunnen ook in Antraciet en eventueel ook in de schutting "raamwerk" ipv bijv helemaal strakke schutting.

Wellicht ook iets voor ons ?

Roland&Brecht&Zoë nr49
16 augustus 10 om 15:23u

Wij zijn afgelopen week ook al door "het oerwoud" van het huis naar de schuur gelopen..hahahahaha...

Ga naar pagina: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |

Plaats een bericht of foto  uitleg
Voornaam * eventueel met uw bouwnummer
E-mail adres * uw e-mail adres blijft geheim
  Vet Onderstreept Cursief Blij Knipoog Boos Verward Liefde Lachen Dansen Zwaaien Liefde Chillen
Bericht
Foto * klik op Browse... om een foto te plaatsen

Bestandsformaat .gif of .jpg, max 400 pixels breed en max 100kb groot
Fotobijschrift * deze tekst wordt bij de foto geplaatst
Voorbeeld
Anti-spam
* type de vijf getallen over (uitleg)
Berichtenservice Mail mij bij nieuwe berichten in dit forum
Plaatsen
Voorwaarden
Op het forum van Qasa kunt u over uw nieuwbouwwoning en alles daaromheen met toekomstige bewoners praten door berichten of foto’s te plaatsen. Hierbij gelden de volgende voorwaarden:

1. Berichten waarin direct of indirect een ander forum wordt gepromoot en commerciële boodschappen zijn niet toegestaan.
2. Qasa is niet verantwoordelijk voor de inhoud van berichten.
3. Het is niet toegestaan om kwetsende en/of beledigende berichten te plaatsen.
4. Het is niet toegestaan om berichten te plaatsen die inbreuk maken op het auteursrecht van iemand anders.
5. Door een bericht te plaatsen geeft u toestemming om de inhoud van het bericht op Qasa te laten opnemen. Geplaatste berichten of delen daarvan kunnen mede worden opgenomen in verzamellijsten, introductiepagina’s en nieuwsbrieven van Qasa.
6. Berichten die het technisch functioneren van de website zouden kunnen hinderen zijn niet toegestaan.
7. Qasa behoudt te allen tijde het recht om berichten te wijzigen of te verwijderen.
8. Voor foto's gelden dezelfde voorwaarden als voor berichten. Bij foto's geldt bovendien dat animaties niet zijn toegestaan en dat de grootte van foto's maximale 100kb is.
Informatie Heeft u vragen, opmerkingen of suggesties over dit forum?
Mail de beheerder
Deze pagina delen
 Stuur deze pagina door

Advertenties
Stuc-concurrent
All-in-stuc
Ekelhoff
Warmtestore
Mick Papenburg
Ben de Graaff Projekt B.V.
Uw advertentie hier?