Home > Forums > Vleuten > Hogebrink Vleuten

Forum Hogebrink Vleuten

Voor alle toekomstige bewoners van Hogebrink Vleuten in Vleuten
Praat mee op dit forum en plaats een bericht of foto

Erik & Soraya
14 mei 12 om 14:47u

Op de USB-stick die we bij de oplevering hebben gehad, zou een bijlage schildersadvies moeten staan. Deze staat er echter niet op. Heeft iemand deze toevallig digitaal voor ons?

Verder zijn wij nieuwsgierig of er meer mensen zijn die van plan zijn hun voordeur en buitenkozijnen wit te schilderen.

Plaats een bericht of foto 

Rogier & Geeke (167)
15 april 12 om 19:23u

ah kijk aan.. dat klinkt als een interessant adresje ;-)

Ik hou m in gedachte.

Marvin & Lindy, 173
15 april 12 om 18:51u

Wij laten ons huis schilderen door
Rob Simons Schilderwerken uit De Meern.
Zij verzorgen van alles: stucen, sausen en schilderwerkzaamheden.
Zeer goede ervaringen mee

Rogier en Geeke (167)
15 april 12 om 01:07u

Beste lezers,

Wij hebben een huis gekocht in fase 2 van de Hogebrink.
Nu krijgen wij een bericht van Boeve Afbouw om na oplevering de woning te laten spuiten, schilderen, sauzen enz.
Heeft er iemand ervaring met Boeve Afbouw? En zo ja.. Hoe is het gegaan?

Groeten,
Rogier en Geeke

147
13 april 12 om 17:50u

Hey buurtjes,

Wij waren er inderdaad wel.

Nieuws, mwa blijft september/oktober..
Wat wel leuk was dat iedereen in hun eigen huis mocht lopen.. Zag er allemaal top uit!

Op naar de volgende meeting.

Bouwnummer 148
13 april 12 om 13:13u

Beste buren,

Wij konden gisteren helaas niet op de opendag zijn... Zijn wel benieuwd of er nog iets nieuws is verteld over de planning/voortgang o.i.d! Horen graag van jullie!

Groetjes

Bas&Linda
09 april 12 om 16:05u

Hoi Renske,

Hij is grijs met een witte bef. Appart kleur die je niet vaak ziet.
Hij is een kruising met Brits korthaar.
Bedankt voor het opletten.

Groetjes

Renske en Bas (Zomertuinlaan 5, bwnr 77)
09 april 12 om 11:48u

Hoe ziet Sjef eruit? dan zal ik ook uitkijken!
Wij zijn wel een eindje van jullie af komen wonen, maar je weet maar nooit!

Groetjes, Renske

Bas&Linda
08 april 12 om 12:31u

Hoi Erik & Soraya,

Helaas is Sjef nog steeds vermist.
Dus als iemand hem ziet zouden onze buren het graag horen.

Groeten

Erik & Soraya
07 april 12 om 11:10u

Hi,

Weet iemand of kater Sjef al gevonden is?

groetjes,
Erik & Soraya

147
19 maart 12 om 13:38u

Thanks Paul,
je had gelijk!

Groet,
Pieter

Hans Kerstjens
19 maart 12 om 11:39u

Hallo allemaal,

Erg leuk om de voortgang van jullie woningen te kunnen volgen. Wellicht een beetje onbeleefd, maar niet geschoten is...

Ik wil een schutting laten plaatsen door Alex Systeembouw. Ik lees dat jullie dit ook gaan doen, of willen laten doen.

Heeft iemand inmiddels ervaring met dit bedrijf?

Ik hoor het graag!

Groetjes en veel woonplezier toegewenst.

hans
11 maart 12 om 21:15u

zouden mensen die kat hebben even opletten dat ze thuis op de kattenbak gaan en niet bij een ander in de tuin of anders even het huisnummer aan de halsband doen dan weet ik waar ik hem af moet leveren ik word dood ziek van mensen die een huis dier willen maar ze moeten verder er geen last van hebben

grt van een dieren vriend

FERRY
08 maart 12 om 21:32u

De WOZ waarde kan je vinden op de website van de gemeente.
Als je inlogt met je digiD kan je naar de pagina van de WOZ gaan en kan je deze bekijken.
Dit is de waarde van 2010. Deze kan je voor de aangifte van 2011 gebruiken.

Paul bouwnummer 150
07 maart 12 om 16:57u

Pieter,

Bij woningen in aanbouw is eigenwoningforfait niet van toepassing. Je mag woz daarom invullen als 0!

Groet,

Paul

Patrick en Baukje 137
07 maart 12 om 15:54u

Helaas niet van toepassing.

147
07 maart 12 om 10:50u

Beste (aankomende) bewoners,

aangezien ons huis nog in aanbouw is (bouwnummer 147) en ik 16 maart naar mijn belastingadviseur ga.. ben ik inderdaad benieuwd of er al een WOZ waarde bekend is. Heeft iemand een idee?
Graag hoor ik dit.

Met vriendelijke groet,

Pieter Hoogvliet

jos
26 februari 12 om 20:00u

wij hebben zaterdag de brief met WOZ waarde gehad.
Hij is ook op te vragen met je DigiD code via de site van de gemeente utrecht

Mark & Marlene nr 148
26 februari 12 om 16:30u

Beste buren,

Heeft iemand enig idee hoe het zit met de WOZ waarde van onze woning voor de belastingaangifte?

Groetjes!

CV ketel
26 februari 12 om 11:57u

Ik hoor goede ervaringen van www.breman.nl

x
14 februari 12 om 20:28u

onze CV knippert heel de tijd op 0,0 maar we hebben wel gewoon warm water. We hebben hem bijgevuld maar hij blijft op 0,0 knipperen. Iemand enig idee wat dit is?

Mark & Marlene bouwnr 148
14 februari 12 om 18:01u

Hoi Paul,

Die hebben wij inderdaad ook gehad. Dit is de prijs voor het uitbreiden van de meterkast naar 10 groepen. Dit is dezelfde prijs als vermeld in de meerwerklijst... Ben bang dat je daar niks tegenin kan brengen. Maar als het je lukt, let us know!

Mark & Marlene

Paul bouwnummer 150
14 februari 12 om 17:47u

Buren,

Wij hebben van Van Wijnen een brief ontvangen met daarin 3 opties ivm aanpassen meterkast.

De 1x35A aansluitwaarde behouden + tekenen van beperkte garantie kost 275 euro! Dit terwijl de extra groepen al dubbel en dwars betaald zijn voor enkele honderden euro's per stuk!

Meer mensen deze brief gehad?

Diego, Laura & Isaiah bouwnr. 152
12 februari 12 om 19:28u

Beste toekomstige buren,

Is er iemand die wellicht ook geinteresseerd is om
een gietvloer te laten leggen in huis?!

Wanneer er namelijk voor meerdere huizen wordt
besloten om een gietvloer te leggen zal de prijs
hiervan aanzienlijk dalen. Normaal gesproken wordt er
namelijk voor 1m2 al een bedrag van rond de €100,- gevraagd.

Hoor graag van jullie of er animo voor is dan kan ik een
passende offerte opvragen.

Voor de huidige bewoners: iemand ervaring met ren gietvloer? Wellicht
ook samen ingekocht met buren?

Groetjes!

Sabrina
10 februari 12 om 09:02u

@Erik & Soraya,

Wij betalen voor de 2x GGU U08 incl binnen en buiten afwerking btw garantie afvoer afval incl versteviging aanbrengen.
minder dan dat we het tijdens de bouw zouden doen.

voor informatie kan je contact zoeken met het bedrijf op www . daktu . nl

groetjes,
Sabrina

Erik & Soraya
09 februari 12 om 21:28u

@Sabrina,

Wij zijn heel nieuwsgierig hoeveel jullie voor het totaal (ramen, afwerking binnen en buiten) betalen? Zijn dit ook de Velux GGU U08 dakramen?

Groetjes,
Soraya en Erik

Sabrina
08 februari 12 om 21:54u

@jeroen

Wij gaan het volgende week laten plaatsen via Daktu, Onze buren paar huizen verder in de straat hebben het ook via daktu laten plaatsen.
Stond al een keer op het forum dat ze er een goede ervaring mee hadden.

wij hebben gekozen voor kunstofdakramen 2 st. bij daktu kwamen we goedkoper uit dan via de bouw

Maar iedereen heeft zo zijn eigen voorkeur.

jeroen
08 februari 12 om 20:50u

hallo

Zijn er van de huidige bewoners nog mensen die een goede tip hebben voor eventueel dakramen achteraf plaatsen ?

Gr Jeroen

FERRY
05 februari 12 om 19:10u

Natuurlijk ook mooi meegeholpen

Carolien & André, Inktzwamsingel 7
04 februari 12 om 19:08u

Hey Ferry,

Ik heb ook de helft gedaan hoor

Carolien

Corrie en Ferry, Inktzwamsingel 3
04 februari 12 om 16:10u

André is goed bezig geweest. Een mooie ijsbaan.

Carolien, inktzwamsingel 7
04 februari 12 om 11:19u

Hallo allen,

Wij hebben het ijs in de sloot voor onze deur schoon geveegd (sneeuw weggeruimd). Als het goed is, is dit de enige sneeuw en blijft het de rest van de week mooi weer. Het is prachtig schaats ijs, dus als iemand met de kindjes wil komen schaatsen, dan zijn jullie van harte welkom op de inktzwamsingel voor nr 7.

Groetjes,
Carolien

Tjeerd en Suzanne
02 februari 12 om 21:19u

@ Maaike, hahaha, our lips are sealed :)

Maaike
02 februari 12 om 18:41u

@ Tjeerd en Suzanne: Niet doorvertellen, maar wij gooien alles gewoon in de ondergrondse! Papier en glas scheiden doen we overigens wel hoor, dat gooien we in de bakken bij het winkelcentrum.

Tjeerd en Suzanne (De Tuinen van Vleuten)
02 februari 12 om 10:11u

@ Maaike: wij krijgen over een paar weken de sleutel van ons huis in het project De Tuinen van Vleuten. We baalden al erg van het feit dat we toch een container krijgen, maar wisten niet dat we deze konden laten ophalen. Misschien een stomme vraag: maar waar laat je je gft dan? En hoef je er dan ook niet voor te betalen?

Maaike
02 februari 12 om 09:37u

Hallo buren,

Ik heb onlangs de gemeente Utrecht een mailtje gestuurd met het verzoek de bruine kliko weer op te komen halen. Die van ons wordt volgende week opgehaald. Mochten jullie ook willen dat die weer wordt opgehaald, kun je ook rechtstreeks contact opnemen met de betreffende afdeling via 030-2866500. Ze maken per huis een ophaalafspraak.

Gr. Maaike

Roland
31 januari 12 om 11:51u

Bedankt voor je bericht Tom. Ik had op internet ook nog gelezen dat het aan te bevelen is de leiding even door te blazen met fietspomp.

Tom (Inktzwamsingel 30)
30 januari 12 om 09:45u

Kraan dichtzetten in meterkast. Buitenkraan openzetten. Vervolgens bakje plaatsen en het 'aftapkraantje' openzetten. Klaar!

Brecht Verduijn
28 januari 12 om 17:15u

@tom bedankt voor de tip..weet je toevallig ook hoe t moet?

Tom
28 januari 12 om 10:33u

Vergeet iedereen niet de buitenkraan* tijdig af te sluiten en te ontluchten ivm de vorst komende week!?

*indien aanwezig

Paul bouwnummer 150
26 januari 12 om 16:00u

Buren 147,

Iedereen gaat zo'n bak krijgen in Leidsche Rijn!

Bouwnummer 147
26 januari 12 om 15:48u

NEEEeeee.....
Meen je dit?

Wij waren juist blij dat we eindelijk geen "STINK BAK" voor de deur...

Ben benieuwd hoe het bij de 2de fase zal zijn..

Sabrina
26 januari 12 om 14:03u

je hebt de communicatie niet gemist het zit vandaag pas bij de post.

Jos
26 januari 12 om 08:13u

heb ik wat gemist dan of is hier geen communicatie over geweest?

Sabrina
26 januari 12 om 08:00u

@ Jos

wat dacht je van de gemeente er bestaan geen gft bakken meer ondergronds dus krijg je een mooie kliko en deze zijn gisteren voor je deur gezet.

W
26 januari 12 om 00:12u

Uit de klikofabriek?

Jos
25 januari 12 om 18:45u

iemand enig idee waar die klikos plotseling vandaan komen?

Paul bouwnummer 150
22 januari 12 om 17:53u

Marlene,

WIj gaan dit ook doen. Zal even aan Van Wijnen vragen hoe we dit kunnen realiseren en of ze nieuwe optie lijst moeten toesturen.

Later realiseren is uiteraard nog mogelijk ;)

Groet,

Paul

Mark & Marlene nr 148
22 januari 12 om 14:42u

Wij gaan inderdaad toch ook alleen voor de uitbreiding van de meterkast en niet de aanpassing naar 400V. We nemen het verlies van de garantie maar voor lief. De prijs van de aanpassing is gewoon echt te hoog en mocht het in de toekomst nodig zijn dan is het niet zo moeilijk en duur om dat als nog aan te passen...

Groeten,
Marlene

Vincent & Daniëlle
21 januari 12 om 22:03u

Beste Buurtbewoners,

We zijn nieuwsgierig wat jullie van het aanbod van het bedrijf "Verwarmingssluis" mbt het Service/Abonnement voor onze CV/combiketel en Mechanische ventilatie vinden ?

Groeten,
Vincent & Danielle

Bouwnummer 147
20 januari 12 om 21:28u

Ik ben het deels met jullie allen eens....
Maarrr... Het is een 1malige investering die wellicht in voor de toekomst goed uit kan pakken.. Als ik veder kijk naar de toekomst in elektriciteit een belangrijke bron die we gaan gebruiken. Ook de garantie wat je krijgt is wat zekerheid. Maar wat Paul ook meld kan 1 x 35a ook het best aan.. Het is een persoonlijke keuze die iedereen kan kiezen.

Wij kiezen om zoveel mogelijk via de bouw te laten doen voor oplevering.. Scheelt weer klussen ;).
En wij zijn van mening dat het ook een stukje meer waarde is voor de eventuele verkoop van het huis in de toekomst..

Paul bouwnummer 150
20 januari 12 om 20:42u

Hi Marlene,

Ja heb het voor gelegd aan een expert en flink wat info ingewonnen.

Een 1x35A aansluiting is normaal gesproken voldoende voor een huishouden.

Wij wonen nu ook in nieuwbouw en hebben een 1 x 35A aansluiting en kunnen op zelfde moment oven, wasdroger, wasmachine en elektrisch koken + wat standaard apparatuur aan.

Indien je niet van plan bent om alle apparaten op zelfde moment op volle belasting aan te doen gaat er niks gebeuren.

Daarnaast zijn de kosten voor uitbreiding gewoon te hoog, materiaal kosten zijn max 80 tot 100 euro extra.

Mark & Marlene bouwnr 148
20 januari 12 om 18:27u

Pfff, het blijft moeilijk! De prijs die ze vragen voor de aanpassing van de meterkast is wel buiten proportie als je kijkt naar wat dat moet kosten als je het naderhand doet. Paul, heb jij nog van je expert gehoord of de 400V aansluiting werkelijk nodig is? Wij vinden het maar lastig...

Groeten, Marlene

Bouwnummer 147
20 januari 12 om 13:22u

Tevens net contact gehad met de technische dienst van Stedin.

Conclusie:
3x25A 400 volt aansluiting wil zeggen dat als je bijvoorbeeld een elektrische auto aanschaft welke de oplader 380volt vraagt, er de mogelijkheid is dat je deze kunt opladen. Bij een standaard 230volt aansluiting is dit niet mogelijk waardoor de kans er is dat de stoppen eruit vliegen.
Verder veranderd er niets aan de maandelijkse lasten. Het verbruik wat je afneemt is puur afhankelijk van wat een ieder aansluit in de woning.

Het is dus voor ons nu duidelijker wat betreft de uitbreiding van de meterkast. Zoals Van Wijnen aangeeft kiezen wij voor de 3x25A 400volt uitbreiding wat jaarlijks 185 euro kost exclusief het maandelijks verbruik. De 3 fase aansluiting is op dit moment een investering, maar wellicht wel een vereiste voor de toekomst op het moment dat er meer elektrische voertuigen gaan komen..of de verkoop van de woning.

Het verhaal wat er nu dus omgaat mbt 3x35A is dus niet voor ons van toepassing. 3x35A wordt alleen gebruikt bij bedrijven of bij woningen groter dan een bepaalde aantal vierkante meters inclusief zwaar apparatuur, denk aan Sauna/Jacuzzi/Stoomcabine's.

Voor meer info, bel 0900-1426 Technische dienst Stedin.

Groet,

Pieter
147

Bouwnummer 147
20 januari 12 om 12:54u

Beste Bewoners,

zojuist van Stedin de officiele tarieven:

3 x 25A aansluiting = 185 euro per jaar
3 x 35A aansluiting = 780 euro per jaar

Bij Eneco veranderd er niet veel aangezien het verbruik in eigen handen ligt.

Groet,
Pieter

Paul bouwnummer 150
20 januari 12 om 08:09u

Ik heb ondertussen ook reactie zelfde verhaal!

Wij gaan kiezen voor:

2) alleen uitbreiding meterkast extra groepen wel aansluiten: geen garantie op vermogenstekorten en overbelasting, indien na oplevering problemen ontstaan bent u hiervoor zelf verantwoordelijk.

Bouwnummer 148
19 januari 12 om 15:45u

Beste Paul,

Wij hebben onderstaande reactie ontvangen van Van Wijnen toen wij vertelden dat dit een rare gang van zaken is. Er staat ook bij welke opties er nu mogelijk zijn en wanneer je wel en niet garantie hebt:

---

Hierbij een reactie op uw mail.

Wij dienen te voldoen aan de geldende regelgeving en wanneer blijkt dat als gevolg van de combinatie van opties de meterkast zowel qua groepen als vermogen uitgebreid dient te worden wij dit zullen doorberekenen.
Dit hebben wij ook in de keuzelijst gemeld bij de uitbreidingsopties van de meterkast. Zoals ook aangegeven in mijn eerdere e-mail is na berekening gebleken dat bij jullie woning de installatie als gevolg van alle keuzes aangepast moet worden.
Dit heeft overigens niets met het feit te maken dat jullie de keuken bij Keukenhome gekocht hebben, maar met de keuze voor aanpassing van het leidingwerk voor de keuken via Van Wijnen. Wanneer er voor gekozen wordt om via van Wijnen de extra groepen aan te brengen worden deze ook meegenomen in de berekening en word de installatie conform regelgeving opgeleverd. Dit geld dus ook voor alle andere kopers die ervoor kiezen omdoor Van Wijnen extra wandcontactdozen op een aparte groep aan te brengen.

Zoals in mijn eerdere e-mail aangegeven is, komen wij volgens de berekening met de geldende normen voor uw woning op het volgende
vermogen:

Totale vermogen bij 100% - 19400 Watt
Vermogen bij 50% - 9700 Watt

Maximaal te leveren vermogen bij een 1 fase aansluiting - 8050 Watt.

Zoals te zien is kan hierdoor dus het vermogen niet gehaald worden binnen de normen welke voor een erkend installateur gelden. Het aanbrengen van een 1 fase aansluiting met 10 groepen behoort dus wel tot de mogelijkheden, zolang het vermogen bij 50 % niet boven de 8050 Watt uitkomt. Gezien de te verwachten belasting in uw woning kunnen wij dus NIET instaan voor eventuele problemen in verband met vermogenstekorten, wanneer er alleen voor uitbreiding van de groepenkast gekozen word.

Wanneer u er voor kiest om af te wijken van deze regelgeving vervalt daarmee ook de garantie op dat onderdeel. In dit geval kunnen wij geen garantie geven op de meterkast omdat volgens berekening de 1x35A aansluiting niet voldoende is. U dient hiervoor de gelimiteerde garantie verklaring te ondertekenen.

U heeft de volgende opties:
1) uitbreiden en aanpassen meterkast naar 400 V: volledige garantie.
2) alleen uitbreiding meterkast extra groepen wel aansluiten: geen garantie op vermogenstekorten en overbelasting, indien na oplevering problemen ontstaan bent u hiervoor zelf verantwoordelijk.
3) alleen uitbreiding meterkast extra groepen worden niet aangesloten:
garantie op de meterkast zoals deze wordt opgeleverd. Let op bij wijzigingen na oplevering vervalt de garantie en dient de meterkast opnieuw gekeurd te worden. U dient dit in eigen beheer te verzorgen.

Graag verneem ik van u van welke van bovengenoemde opties u gebruik wilt maken.

Paul bouwnummer 150
19 januari 12 om 11:56u

Buren,

Ik heb een het complete berekening schema ontvangen omtrent de uitbreiding van de groepen.

Heb dit voorgelegd aan een expert dus wachten op een antwoord.

Weet iemand al wat er gebeurd indien je kiest voor de optie wel aanleggen maar niet aansluiten? Worden dan wel de groepen/stoppen geplaatst die niet worden aangesloten of bungelen er paar draden in de meterkast?

Mark & Marlene nr 148
13 januari 12 om 19:47u

Beste buren,

Het blijft raar dat ze nu opeens met een argument komen dat het uitbreiden naar 10 groepen direct een aanpassing van de meterkast betekend. Ondanks dat dit een losse meerwerkoptie is waarbij sowieso al een extra aarlekschakelaar wordt geplaatst. Daarnaast vinden wij het ook merkwaardig dat wanneer wij onze keuken niet via hun showroom hadden gekocht en zij geen weet zouden hebben van onze extra aansluitingen deze uitbreiding naar 10 groepen wel mogelijk is (zonder aanpassing naar 400V) en wij onze garantie gewoon zouden behouden. Ongeacht of wij daarna vervolgens 2 ovens en een vaatwasser zouden aansluiten. Heeft iemand van jullie alweer contact gehad met Van Wijnen? Wij willen ze weer terugmailen dat dit een rare gang van zaken is...

Groeten, Mark & Marlene

Paul bouwnummer 150
11 januari 12 om 18:12u

Marijn,

Kosten voor Stedin etc zijn exact gelijk dit maakt niet uit inderdaad, standaard is de 3x25A al aanwezig.

Navraag leert dat 1 fase 1 x 35A normaal gewoon voldoende is. Wij hebben nu 1 fase en kunnen prima wasdroger, wasmachine, over + elektrisch koken op zelfde moment. Voor de machine's is het ook piekverbruik dit gebruiken ze niet continu.

3x25A is wel mooi omdat er dan nooit een probleem is. Alleen die 590 euro die is niet te verklaren. Groepenkast is niet meer dan 80-100 euro duurder en aanleggen is niet veel meer werk.

Ga naar pagina: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 |

Plaats een bericht of foto  uitleg
Voornaam * eventueel met uw bouwnummer
E-mail adres * uw e-mail adres blijft geheim
  Vet Onderstreept Cursief Blij Knipoog Boos Verward Liefde Lachen Dansen Zwaaien Liefde Chillen
Bericht
Foto * klik op Browse... om een foto te plaatsen

Bestandsformaat .gif of .jpg, max 400 pixels breed en max 100kb groot
Fotobijschrift * deze tekst wordt bij de foto geplaatst
Voorbeeld
Anti-spam
* type de vijf getallen over (uitleg)
Berichtenservice Mail mij bij nieuwe berichten in dit forum
Plaatsen
Voorwaarden
Op Qasa kunt u over uw nieuwbouwwoning en alles daaromheen communiceren door berichten, ervaringen of foto's te plaatsen. Hierbij gelden de volgende voorwaarden:

1. Qasa is niet verantwoordelijk voor de inhoud van berichten.
2. Berichten waarin direct of indirect een andere website wordt gepromoot en commerciële boodschappen zijn niet toegestaan.
3. Als u zelf werkzaam bent bij een bedrijf dat u in uw bericht noemt, dan dient u deze betrokkenheid duidelijk in uw bericht te vermelden.
4. Het is niet toegestaan om kwetsende en/of beledigende berichten te plaatsen.
5. Het is niet toegestaan om berichten te plaatsen waarbij u zichzelf voordoet als iemand anders.
6. Het is niet toegestaan om berichten te plaatsen die inbreuk maken op het auteursrecht van iemand anders.
7. Door een bericht te plaatsen geeft u toestemming om de inhoud van het bericht op Qasa te laten opnemen. Geplaatste berichten of delen daarvan kunnen mede worden opgenomen in verzamellijsten, introductiepagina's en nieuwsbrieven van Qasa.
8. Berichten die het technisch functioneren van de website zouden kunnen hinderen zijn niet toegestaan.
9. Qasa behoudt te allen tijde het recht om berichten te wijzigen of te verwijderen.
10. Voor foto's en ervaringen gelden dezelfde voorwaarden als voor berichten. Bij foto's geldt bovendien dat animaties niet zijn toegestaan en dat de grootte van foto's maximale 100kb is.
Informatie Heeft u vragen, opmerkingen of suggesties over dit forum?
Mail de beheerder