Home > Forums > Zevenhuizen ZH > Groot Swanla fase 2

Forum Groot Swanla fase 2

Voor alle toekomstige bewoners van Groot Swanla fase 2 in Zevenhuizen ZH
Praat mee op dit forum en plaats een bericht of foto

Paulien
26 februari 11 om 04:46u

Nog even en dan komen wij er ook wonen! op de ambachtssingel =)

Wij kunnen niet wachten!!!!

Plaats een bericht of foto 

Marijke / Tuigenmaker 5
24 maart 10 om 09:03u

ik ga deze link tussen mijn favorieten verwijderen.

als er behoefte is voor een praatje kan dat ook "live" jullie weten als het goed is waar ik woon.

groetjes en tot ziens in onze mooie wijk SWANLA

Marijke / Tuigenmaker 5
10 maart 10 om 15:18u

zou best eens kunnen dat ik het was, ik schuifel nog wel eens heen en weer.
is het niet op de fiets dan is het wel met de auto of lopend.....

Davine
10 maart 10 om 13:31u

Hoi Marijke,
Ja ze waren van Perdijk inderdaad al snel met het te koop bord. Ik zag dat er inmiddels ook 2 te koop borden hangen in de tuigenmaker. Zal vast met de komende open huizen route te maken hebben (denk ik).

Ja, zal heerlijk zijn als we niet meer de hele wijk doorhoeven. Vind het trouwens ook al heel fijn dat de Ambachtssingel nu helemaal open is.

PS Volgens mij zag ik jou 2 dagen geleden (vroeg in de ochtend rijden met de auto over de Ambachtssingel, had pas heel laat door dat jij dat wellicht zou kunnen zijn geweest )

groetjes Davine

Marijke / Tuigenmaker 5
05 maart 10 om 11:01u

oke dan, mijn foutje....

leuk he als je eenmaal een datum hebt om naartoe te leven? dan gaat het echt beginnen.

ik zag trouwns naast Davine al een te koop bord hangen,ik denk tuut tuut dat is snel.

die bouw bedrijvigheid is inderdaad wel eens luidruchtig, zo vroeg enzo. vooral afgelopen week tijdens de schoolvakantie. konden de kids eens lekker "uitslapen"......

maargoed dat moet ook gebeuren, en hoe eerder ze klaar zijn hoe eerder we rechtdoor kunnen rijden/lopen.

Davine
05 maart 10 om 09:14u

Kraaitje - Tuigenmaker 4
02 maart 10 om 17:07u

Nog 4 weekjes en dan is het zover :-) De planning is inmiddels gemaakt en de spullen zijn besteld! Ik hoop begin mei te kunnen beginnen met verhuizen.

Davine
02 maart 10 om 10:10u

Hoi Marijke,
Nee kraaitje komt tegenover jullie te wonen op bouwnummer 116.
Nummer 114 is Ambachtssingel 29, de hoek van ons rijtje. Daar komt een stel uit Waddinxveen te wonen, ook met een klein kindje. De vrouw is een oud-schoolgenootje van mij, ben ik inmiddels achter.

Waren jullie vanmorgen ook zo vroeg wakker door een stationair draaiende vrachtwagen bij het bouwterrein van de flat?

Marijke / Tuigenmaker 5
02 maart 10 om 09:05u

welkom in de wijk Swanla, Davine

ja daar komt Kraaitje te wonen, vanuit Moerkapelle/Moerhageplantsoen.

Davine
26 februari 10 om 13:06u

Ik heb vernomen dat bouwnummer 114 inmiddels ook is verkocht.
Morgen verhuizen!

Davine
13 februari 10 om 18:13u

Het is je vergeven, hihi

Arnold Tuigenmaker 7
13 februari 10 om 10:12u

We moesten even kijken ja, maar we hadden het iets te laat door. We zwaaiden nog wel ff snel...

Davine
12 februari 10 om 12:41u

Hi, dat hoeft niet hoor, zal zelf de map eens te voorschijn halen als we verhuisd zijn. Klussen gaat goed. Moet eerlijk bekennen dat we ook een hoop laten doenWe schieten al aardig op. Woensdagavond toeterde ik nog naar je toen je aan kwam rijden met je vrouw, Ik zwaaien maar jullie hadden niets door

Ja Karin was gelijk die donderdag wezen kijken. Leuk om te horen dat ze het mooi vond. Dat had ze ook al tegen ons gezegd uiteraard, maar het is toch wel leuk om te horen dat ze dat ook tegen anderen zegt.
groetjes

Arnold Tuigenmaker 7
11 februari 10 om 22:28u

Hoi Davine,

Ik dacht alleen dat ze moesten blijven staan, verplaatsen lijkt me dus geen probleem...
Als ik de map weer eens voor me heb zal ik het nog eens opzoeken.
Hoe bevalt het klussen? Loopt alles op schema? Karin vindt het een mooi huis, sprak haar even op het werk.

Goed weekend alvast.

Groetjes

Davine
09 februari 10 om 21:38u

Hoi Arnold,

Staat er in de informatiemap ook iets over verplaatsen? Volgens mij namelijk niet. Wij vinden de hekjes prima, willen alleen de plek voor de keuken dichtmaken en voor de bergin de opening maken (iets bredere opening zodat er 2 auto;s kunnen staan). Moet eerlijk bekennen dat ik nog niet aan de info map ben toegekomen...

En ja Kraaitje, Karsten wordt inderdaad vader. Niet helemaal gepland maar hij en zijn vriendin zijn er helemaal blij mee. De baby wordt medio mei verwacht. Ben benieuwd.

Arnold
09 februari 10 om 14:19u

Hallo Kraaitje,

In de infomap staat dat die hekjes 3 jaar moeten staan.... Dit voor het uiterlijk van de wijk.

Ik weet niet of ze daadwerkelijk hier bezwaar van maken als je ze wel weg gaat halen of verplaatst.

Succes met alles uitzoeken en uiteraard van harte met de nieuwe woning.

Kraaitje [Tuigenmaker 4]
09 februari 10 om 11:12u

Ja die ken ik wel, heeft bij mij in de klas gezeten @ Coenecoop :-) Ik hoorde dat hij ook vader werd? Lache hoor!

Mooi dat je dat hekje weg mag halen, ik had zo'n vermoeden dat je dat moest laten staan. 2 parkeerplaatsen is geen overbodige luxe tegenwoordig.

Davine
07 februari 10 om 08:30u

Hoi,
Gefeliciteerd!
Volgens ons kan je het hekje gewoon verplaatsen/gedeeltelijk weghalen, wij gaan het in ieder geval gedeeltelijk verplaatsen , ook om 2 auto;s op het terrein te kunnen zetten, nu is onze parkeerplaats nog voor het keukenraam, vinden wij niet echt geslaagd.
Succes met de voorbereidingen en de voorpret.
groetjes Davine

NB Als ik goed geïnformeerd ben door mijn broertje ben jij (als je in het echt Ronald heet) een oude schoolvriend van mijn broertje Karsten. Als dat waar is, is de wereld wel heel erg klein Er wonen in de wijk zowieso behoorlijk wat oud Waddinxveners/Oud Coenecoopers)Wel grappig om mensen die je jaren niet hebt gezien nu met kids en een gezin terug ziet.

Kraaitje [Tuigenmaker 4]
06 februari 10 om 20:27u

Wij hebben vrijdag officieel getekend 1 april krijgen we de sleutel van ons nieuwe paradijsje! We hebben nu 7 weken de tijd om alle spullen uit te zoeken, de vloer voor de keuken en gang is inmiddels op de kop getikt (Belgisch hardsteen), nu nog een vloer voor de woonkamer vinden (hout).

Weet iemand of je dat hekje aan de voorkant van het huis mag weghalen zodat er 2 auto's voor het huis kunnen staan?

Marijke / Tuigenmaker 5
06 februari 10 om 11:44u

GEFELICITEERD!!!!!!

Davine
06 februari 10 om 07:17u

We hebben de sleutel!!

Kraaitje - Tuigenmaker 4
02 februari 10 om 10:57u

Wij gaan zaterdag nog effe binnen kijken, heb er zin in !

Marijke / Tuigenmaker 5
02 februari 10 om 09:56u

Dan worden jullie onze over buren, wij wonen op Tuigenmaker 5,
Welkom zou ik zo zeggen.

voor Davine word het nu echt spannend zeg donderdag de sleutel, en dan, klusserdeklus.

groetjes Marijke

Davine
01 februari 10 om 13:22u

OK. Fijn dat jullie huis verkocht is.
Ik kom ook oorspronkelijk uit Waddinxveen, woon nu sinds een jaar of 8 in Moerkapelle.

Kraaitje
01 februari 10 om 12:58u

Ik woon op Moerhageplantsoen, ons huis is net verkocht maar volgens mij ken ik jou niet. Ik kom oorspronkelijk uit Waddinxveen.

Davine (112)
31 januari 10 om 19:52u

Ben overigens wel benieuwd of wij elkaar kennen, wij wonen nu namelijk ook nog in Moerkapelle (Akkerweg)

Davine (112)
31 januari 10 om 17:45u

Leuk! Welkom in de wijk!
Wij hebben bouwnummer 112, Ambachtsingel 33.
Wij hebben 2 kids een zoon van bijna 6 en een dochter van 3. Wij krijgen aanstaande donderdag onze sleutel.
groetjes Davine

Kraaitje
31 januari 10 om 16:49u

Wij hebben vorige week bouwnummer 116 gekocht, tuigenmaker 4. 1 april krijgen wij de sleutel. We hebben er veel zin in! Nu is het tijd om alles uit te gaan zoeken. Wij wonen nu in Moerkapelle en hebben een dochtertje van 14 maanden.

Marijke / Tuigenmaker 5
17 januari 10 om 20:57u

het is hier lekker wonen, alleen jammer dat we nog geen gebruik kunnen maken van de doorgaande weg.
dus, dat je met welk vervoer dan ook maar steeds om moet rijden,fietsen of lopen.

maar dat schijnt ook wel weer goed te komen,het blijft afwachten.

Davine
16 januari 10 om 18:48u

Bedankt Marijke! Ja ons huis was inderdaad al verkocht. 5 maart " moeten" we eruit.

Hoe bevalt het nieuwe huis/wijk jullie?

Marijke / Tuigenmaker 5
16 januari 10 om 09:23u

ooooooo dat is ook al bijna, toch?

kun je wel alvast naar een datum toeleven enzo.
dat is wel fijn.
inpakken en wegwezen.

jullie huis was toch al verkocht?

alvast veel inpak plezier

Davine
15 januari 10 om 12:39u

is bedoelde natuurlijk als laatste...

Davine
15 januari 10 om 12:39u

Wij krijgen 4 februari de sleutel, eindelijk... al laatstje pff.

Marijke / Tuigenmaker 5
13 januari 10 om 21:09u

er zijn er weer 2 opgeleverd.
Tuigenmaker 10 en 12

Marijke / Tuigenmaker 5
05 januari 10 om 17:29u

goeiendag allemaal,

we zijn er weer we hebben eindelijk internet en telefoon.

wij hebben een tocht onderaan bij de voordeur en bij de brievenbus.en er zijn nog wat deuren die wat "wijken" maar dat kon na ongeveer drie maanden nog eens nagekeken gaan worden en opnieuw afgesteld worden. dit i.v.m. de werking van warmte van het droogstoken.

voor de rest is het goed wonen hier,
we moeten nu nog wachten op de douche cabine en dan gaan we zachtjesaan starten met de zolder. maar die heeft geen haast.

Bart & Kristel Molenmaker 26
16 december 09 om 15:46u

Oké dan!
Lekker hoor, van het weekend over , hoop dat er niet te veel sneeuw valt dan...ach beter dan dat het regent dat het giet!

Ik ga kijken of wij het "deurprobleem" ook binnen 2 dagen geregeld kunnen krijgen....

toedeledoki

Arnold en Saskia Tuigenmaker 7
16 december 09 om 14:58u

heeeej,

Ja we zijn erg druk aan de klus haha!! Van het weekend gaan we over dus we moeten ook wel :-)
Ook wij hebben last gehad van de oa. de voordeur. Deze is samen met de schuurdeur en achterdeur vrij snel weer "gerepareerd". Wij hebben gewoon iemand van de bouwvakkers aangeschoten en zo kwamen we vanzelf bij de juiste persoon terecht. Binnen 2 dagen was ons probleem verholpen.

Succes!!!

15 december 09 om 11:34u

Hai,

stilletjes hier...er zal hard geklust worden?!

Ik heb even een vraag, zijn er meer mensen die problemen hebben met hun voordeur, en dan bedoel ik vooral het niet goed sluiten daarvan?

Arnold & Saskia Tuigenmaker 7
30 november 09 om 09:35u

Nee, wij hebben nog geen idee wanneer we over willen Davine. Het gaat tot nu toe lekker, maar we willen het gelijk goed aanpakken allemaal. Dus we zien het wel!!

Marijke / Tuigenmaker 5
30 november 09 om 08:34u

als alles loopt zoals het nu loopt kunnen we het komende weekend al over.

tuut tuut dat gaat snel.dankunnen we in princippe alles over hebben en kunnen de kleinere dingen gedaan worden. het weekend van 12/13 dec. gebruiken we om ons "oude" huis schoon te maken en even na te lopen of het echt leeg is. en dan de 16e de sleutels overdragen.

Davine
28 november 09 om 18:31u

Nee helaas niet, wij horen bij de laatste 5.....
Prognose is 3 of 4e week januari 2010. Hopelijk halen ze het. Ze zijn nu binnen het e.a. aan het afwerken en bezig met de badkamer / tegelen etc..

Jullie succes met klussen! Hebben jullie al enig idee wanneer jullie over willen?

Arnold & Saskia Tuigenmaker 7
27 november 09 om 21:04u

Val jij onder de eerste 5 Davine?

Wij zijn al druk aan de klus!! Héérlijk om daar nu lekker mee bezig te zijn!!!

Davine
27 november 09 om 12:58u

Ja dat heb ik ook gehoord, de eerste 5 huizen op 9 december a.s.

Marijke / Tuigenmaker 5
26 november 09 om 20:26u

we hebben vandaag de sleutel gekregen,
dus we kunnen gaan klussen.

heb vandaag gehoord dat de eerste 5 herenhuizen (waarvan nog 1 niet verkocht) opgeleverd gaan worden voor de kerst.
dus dat is de kant aan het eind van de tuigenmaker.

Kees en Mauarh / Tuigenmaker 6
25 november 09 om 23:59u

Beste buurtjes,

Het is rustig op het forum, zo te zien,
dat is vast een goed teken, aan het klussen?

Gefeliciteerd met de opleveringen!

De kijkdag was heel leuk, echt fijn om weer even binnen te kijken. Goede indruk gekregen.

groeten en tot ziens

Marijke / Tuigenmaker 5
16 november 09 om 13:57u

vandaag de voorschouw gehad.

het viel ons alles mee. van beschadigingen enzo.
we hadden zlefs de goede tegels en sanitair.
helemaal goed.

we kunnen niet wachten tot we over kunnen.

Marijke / Tuigenmaker 5
12 november 09 om 17:27u

bedankt

ja dit is echt snel gegaan.
afgelopen zaterdag wezen kijken en dinsdag met eigen makelaar en dus vandaag aangekocht.
tuut tuut dat ging snel.

Davine (112)
12 november 09 om 16:38u

Gefeliciteerd!!

12 november 09 om 16:28u

Over op de valreep gesproken, bij ons was het ook zo....23 sept. de sleutel, en 6 nov, naar de notaris om de boel af te ronden, bijna te mooi om waar te zijn!!!!

GEFELICITEERD!!!!!

Marijke / Tuigenmaker 5
12 november 09 om 15:31u

we hebben ons huis verkocht

26 november krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis en 16 december leveren we onze oude sleutels weer in

Davine
11 november 09 om 12:30u

Hoi Kees en Maurah,
Dat is dan dicht bij ons, wij hebben bouwnummer 112. Ik ben benieuwd hoe jullie het vinden als jullie vrijfag na lange tijd weer in het huis zijn. Wij vonden het echt een heel ander gezicht (ruimer) toen de muren er eenmaal instonden.

Wonen jullie op dit moment al in Zevenhuizen?
Wij wonen nu nog in Moerkapelle maar zijn eigenlijk al jaren Zevenhuizen georienteerd. Onze kids (3 en 5) zitten er ook al jaren op school / kinderdagverblijf.

Veel kijkplezier vrijdag!

11 november 09 om 09:30u

Hoi Anneke,

even over het gat voor de afzuigkap, dat hebbben wij inmiddels al een poosje , wij hebben er toen uiteindelijk voor gekozen om dat zelf te doen, het laten doen moest bij de goedkoopste 125,= euro kosten en voor 40,= huur je zo'n zaag/boor, dus dat vonden wij wel de moeite waard.

Wij wonen inmiddels anderhalve week op de Molenmaker, en het bevalt ons helemaal toppie!!!
Helemaal nu we de vloerverwarming mogen gebruiken!

Iedereen veel plezier bij de schouw en/of oplevering, en suc-6 met de verkoop van de oude woningen!

Kees en Maurah (Tuigenmaker 6)
10 november 09 om 23:06u

Hoi Davine,
Wij hebben bouwnummer 117.
Jammer dat jullie niet kunnen de 13e, maar jullie zijn vorige week al geweest, leuk hoor.
Wij zijn een poos niet binnen geweest, ben echt benieuwd hoe het eruit ziet met de binnenmuren en zo én het straatwerk zal wel zo goed als klaar zijn. Ook wel fijn met de winter voor de deur.

Voor de "oneven Tuigenmakers" Fijn dat jullie De datum hebben! Veel succes met klussen straks!

Groeten

Anneke & douglas en Daan Tuigenmaker 11
10 november 09 om 18:47u

Hallo Buurtjes,

ik heb echt een hele tijd niets van ons laten horen, maar ik wil toch ook even kwijt dat wij onwijs blij zijn dat we de 25ste de sleutel krijgen van ons huisje

Wij hebben helaas ons huisje in overschie nog steeds niet verkocht en dat is echt wel balenmaar we kunnen helaas niets anders doen dan wachten!!

ik zie nu pas het berichtje van van Bart en kristel over het gat in de muur maken voor de afzuigkap, daarvoor hebben wij ook wel interesse!!
wat moeten wij daarvoor doen?? of heb je misschien een telefoonnummer??

en is bouwnummer 135 al verkocht of jullie weten???
nou voor de gene die de sleutel al heeft gekregen veel kluspezier toegewenst!!

Groetjes Anneke

Marijke / Tuigenmaker 5
08 november 09 om 12:12u

we hebben gisteren ook DE brief gekregen, met datums enzo erin. de 16e hebben we de voorschouw en de 26e krijgen we de sleutel.

we gaan nu serieus inpakken en dingen zoals gas/ water en licht regelen. bespreken welke dag de keuken kan komen want die staat al klaar.

we hebben vrijdag en zaterdag ochtend echt serieuze bezichtigtigingen gehad, dus nou maar hopen dat die het financiele plaatje rond kunnen krijgen.

duimendraaien dus nog even.

Davine (112)
07 november 09 om 11:25u

Hoi,

Wij hebben ook de uitnodiging gehad voor de 13e maar moeten helaas verstrek laten gaan. Kunnen op zo'n korte termijn geen vrij krijgen op ons werk. Ik heb afgelopen week nog even in het huis kunnen kijken omdat ik een afspraak had met de keukenman voor het opmeten van de keuken. Ze waren al met de badkamer bezig, heel leuk om te zien allemaal. Welk bouwnummer hebben jullie Kees en Maurah?

groetjes Davine

Kees en Maurah (Tuigenmaker 6)
07 november 09 om 00:23u

Goed nieuws voor de mensen die hun huis verkocht hebben en voor degene die de datum van oplevering hebben doorgekregen!

Wij hebben een uitnodiging ontvangen voor de kijkmiddag op 13 november a.s. tussen 1500 en 1615 uur. Ben benieuwd, het gaat allemaal heel snel nu.

Vriendelijke groeten en misschien tot ziens!

Arnold en Saskia Tuigenmaker 7
06 november 09 om 14:03u

lekker hoor. GEFELICITEERD. Bij ons staat er vanaf vandaag op Funda verkocht ondervoorbehoud op. ook erg lekker om dit te zien staan.

Wij krijgen donderdag de 26e de sleutel!! Zijn we erg blij aangezien op 1 december onze keuken al wordt geleverd!

06 november 09 om 12:07u

Net bij de notaris geweest...de flat is nu officieel niet meer van mij, wat een opluchting zeg!!!!

Iedereen heel veel succes met de verkoop van de oude woning, de oplevering van de nieuwe woning of met klussen!!

Marijke / Tuigenmaker 5
03 november 09 om 09:26u

voor de gene die al over zijn, veel plezier in jullie nieuwe huis.

dat is toch weer mooi dat je je huis op tijd "kwijt" bent.
we hebben komende vrijdag ochtend weer een bezichtiging, ben benieuwd.

ik hoop dat wij dan een week later kunnen gaan opleveren zo rond de 27e!?

het blijft afwachten allemaal.

Ga naar pagina: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |

Plaats een bericht of foto  uitleg
Voornaam * eventueel met uw bouwnummer
E-mail adres * uw e-mail adres blijft geheim
  Vet Onderstreept Cursief Blij Knipoog Boos Verward Liefde Lachen Dansen Zwaaien Liefde Chillen
Bericht
Foto
Bestandsformaat .gif of .jpg, max 400 pixels breed en max 100kb groot
Fotobijschrift * deze tekst wordt bij de foto geplaatst
Voorbeeld
Anti-spam
* type de vijf getallen over (uitleg)
Berichtenservice Mail mij bij nieuwe berichten in dit forum
Plaatsen
Voorwaarden
Op Qasa kunt u over uw nieuwbouwwoning en alles daaromheen communiceren door berichten, ervaringen of foto's te plaatsen. Hierbij gelden de volgende voorwaarden:

1. Qasa is niet verantwoordelijk voor de inhoud van berichten.
2. Berichten waarin direct of indirect een andere website wordt gepromoot en commerciële boodschappen zijn niet toegestaan.
3. Als u zelf werkzaam bent bij een bedrijf dat u in uw bericht noemt, dan dient u deze betrokkenheid duidelijk in uw bericht te vermelden.
4. Het is niet toegestaan om kwetsende en/of beledigende berichten te plaatsen.
5. Het is niet toegestaan om berichten te plaatsen waarbij u zichzelf voordoet als iemand anders.
6. Het is niet toegestaan om berichten te plaatsen die inbreuk maken op het auteursrecht van iemand anders.
7. Door een bericht te plaatsen geeft u toestemming om de inhoud van het bericht op Qasa te laten opnemen. Geplaatste berichten of delen daarvan kunnen mede worden opgenomen in verzamellijsten, introductiepagina's en nieuwsbrieven van Qasa.
8. Berichten die het technisch functioneren van de website zouden kunnen hinderen zijn niet toegestaan.
9. Qasa behoudt te allen tijde het recht om berichten te wijzigen of te verwijderen.
10. Voor foto's en ervaringen gelden dezelfde voorwaarden als voor berichten. Bij foto's geldt bovendien dat animaties niet zijn toegestaan en dat de grootte van foto's maximale 100kb is.
Informatie Heeft u vragen, opmerkingen of suggesties over dit forum?
Mail de beheerder