Feedback
Alle Winkels Beoordeeld
Plaats
Aantal ervaringen
Den Bosch (Noord-Brabant)
44 ervaringen (3 weken geleden)
Haarlem (Noord-Holland)
198 ervaringen (1 week geleden)
Sint Annaland (Zeeland)
233 ervaringen (gisteren)
6 vestigingen
1468 ervaringen (gisteren)
Middelharnis (Zuid-Holland)
142 ervaringen (2 weken geleden)
Goes (Zeeland)
202 ervaringen (5 dagen geleden)
Rotterdam (Zuid-Holland)
17 ervaringen (2 maanden geleden)
3 vestigingen (Zuid-Holland)
488 ervaringen (eergisteren)
5,1

Wooning

Score uit 63 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
7 vestigingen (Zuid-Holland)
Gebruikersfoto
1 / 7
7 foto's
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Wooning
Wooning biedt u een breed en stijlvol keukenassortiment, sfeervolle badkamers en degelijk los sanitair, en prachtige muurtegels en mooie vloertegels.
Gebruikerservaringen
Er zijn 63 gebruikerservaringen over Wooning. Alle gebruikerservaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze.
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren14 ervaringen
4 sterren11 ervaringen
3 sterren3 ervaringen
2 sterren1 ervaring
1 ster31 ervaringen

Per vestiging:
“Juist prettig en deskundig”
Door J van Dijk op maandag 7 nov 2016 '16 | vestiging Bergschenhoek
We zijn heel prettig en deskundig geholpen, al snel kregen wij een goed gevoel, dank zij de ervaren verkoper door zijn eerlijkheid kwam hij betrouwbaar over. En dit blijkt ook uit de zeer mooie keuken die vandaag geplaatst is super. Ook door de monteur die heel vakkundig deze keuken heeft geplaatst.
Reactie of foto toevoegen +7 bedankjes
“Schandalig”
Door Wouter Mens op donderdag 26 mei 2016 '16 | vestiging Vlaardingen
Opgelicht! Aan de hand van de tekeningen zouden alle leidingen goed liggen volgens Wooning; verkooppraatjes! Alles lag verkeerd, de loodgieter zei letterlijk dat wij opgelicht zijn door deze toko! 3de wereldland praktijken bij deze prutsers!

Aanvulling ontvangen 27 mei 2016: Wij hebben een keuken gekocht bij Wooning in Vlaardingen. Wij hebben een nieuwbouw gekocht en deze werd opgeleverd met een standaard keuken van een andere keukenboer. Wij wilden echter een andere keuken en zijn daarom met de technische tekeningen van die andere keukenboer, dus een tekening waar alle aansluitingen en leidingen op te zien zijn, naar Wooning gegaan. Daar hebben wij gezegd dat wij aan de hand van deze tekeningen een keuken willen samenstellen die past zoals de tekeningen zeggen. Dus zonder dat wij leidingen oid moeten verplaatsen. Dit was uiteraard geen probleem en hebben flink gepuzzeld met wat waar kan staan ivm de aansluitingen en de leidingen.Uiteindelijk zijn wij eruit gekomen en is er iemand in ons nieuwbouwhuis geweest om de boel op te meten etc.

Enfin, gister werd de keuken bezorgd en degene die dit deed keek en zag gelijk dat het niet zou gaan passen. Zijn woorden: "ooh ja hoorweer een keuken van Wooning die op deze manier verkocht wordt". Toen hebben wij in allerijl een loodgieter moeten laten komen en die zei dat er inderdaad nogal wat mis was. Alle elektra, de gasleiding, wateraansluiting en stopcontacten moesten verplaatst en verlegd worden. Iets wat Wooning aan de tekeningen en bij het inmeten had moet zien, zo zei hij dus ook al. Deze loodgieters (2 mannen en 1 elektricien) hebben alles omgelegd voor een rekening van 1270 EUR. En waren echt verbolgen van het feit dat Wooning zo met haar klanten om kan gaan. Zij hebben deze keuken nooit op deze manier aan ons kunnen verkopen simpelweg omdat het gewoon niet kan. Zo zat er een dubbel stopcontact precies op de plek waar de keuken zou eindigen, op de rand van het laatste keukenkastje, dit is ook opgemerkt met inmeten maar vervolgens werd ons geadviseerd hier niets mee te doen want het komt wel goed.

Iedereen die wij gisteren hebben laten komen waren er echt van overtuigd dat wij opgelicht zijn door Wooning, het kan niet wat zij verkocht hebben. Dat zij misbruik gemaakt hebben van de onkunde van de klant. Iedereen kon zien dat het niet kan wat zij verkocht hebben, het enige wat zij zeggen is dat het onze verantwoording is. Zij hebben het geld ontvangen en daar is het voor hen klaar.

Tijdens het overeenkomen van de keuken hebben wij meermaals duidelijk gezegd dat wij geen leidingen willen verplaatsen en dat wij de keuken willen aanpassen aan de leidingen en aansluitingen die er al liggen. Dit was geen probleem en alles zou passen, er zou niets verplaatst hoeven te worden.

Als zij professioneel en deskundig zouden zijn, hadden zij moeten zien dat het niet zou passen. Dan hadden wij een andere keuken uitgezocht of zelf al de leidingen etc verlegd, dan hadden er een hoop kosten bespaard kunnen blijven. Nu zijn wij verkeerd voorgelicht en zitten wij met de problemen. Iets wat eigenlijk alleen in derde wereldlanden gebeurd of bij louche auto verkopers hier in Rotterdam-West, maar niet in Vlaardingen bij een winkel met het aanzien van Wooning! Ronduit schandalig.
Reactie of foto toevoegen +9 bedankjes
9,2
Poggenpohl Rotterdam
Rotterdam (Zuid-Holland)
“Uitstekend” score uit 17 ervaringen
8,9
Keukenwarenhuis
2 vestigingen (Zuid-Holland)
“Prima” score uit 112 ervaringen
“Slechte service en communicatie binnen Wooning”
Door Bianca Vermeer op vrijdag 16 dec 2016 '16 | vestiging Naaldwijk
Te triest voor woorden dit bedrijf, raad echt niemand aan om een badkamer bij Wooning te kopen. Je wordt als een vorst binnengehaald, maar daarna is het 1 grote ramp. In mei een badkamer gekocht en betaald, welke in augustus geplaatst zou worden. Dit is gebeurd, maar de aannemer heeft de verkeerde tekening gekregen van Wooning, waardoor we niet de badkamer opgeleverd hebben gekregen, die we hebben betaald. Ook hadden wij een wastafelmeubel gekocht en betaald, wat in de week van oplevering niet bleek te bestaan. Of we even een nieuw meubel wilde uitzoeken... Moeten leuren om een noodvoorziening in de tussentijd, wat dat is toch wel erg prettig met een gezin van 6 personen. Na heel veel heen en weer gebel en gemail, gaat als het goed is volgende week weer verbouwd worden (4 maanden na afgesproken opleverdatum!) De verwarming moet 60 cm opzij, elektriciteit moet 15 cm omgelegd worden, badkamermeubel moet geplaatst worden, laminaat in de hal moet hersteld worden, welke na lekkage beschadigd is. En volgens de afdeling 'service en montage' doet de aannemer dit in 1 dag...

Het is echt te veel om in 200 woorden op te sommen wat er mis is gegaan en hoe Wooning hier mee om gaat. De interne communicatie is zeer slecht en nadat de overeenkomst getekend is, is de klant verre weg van 'koning'. Je zou toch denken na een klacht, pakken we dit goed op. maar ook daarna worden afspraken niet nagekomen. We kunnen rekenen op een tegemoetkoming van 3 dagdelen à 37.50 als compensatie voor de geleden schade... Echt diep triest dit bedrijf, inmiddels 4 maanden later hebben we nog niet de afgesproken badkamer opgeleverd gekregen en zeker niet het gevoel dat ook maar iemand bij Wooning zich in ons dossier verdiept heeft. En dan komen met zo'n compensatie, is toch een lachertje. We hebben ook nog een afspraak staan dat we de wasbak die we gekocht hadden en niet bleek te bestaan volledig vergoed zouden krijgen. Zou in september gestort worden, maar na 2 herinneringsmails staat dit bedrag nog niet op onze rekening. Er wordt niet eens op gereageerd. Echt mensen, koop geen badkamer bij Wooning. Bij ons is het laatste woord nog niet gezegd over onze badkamer, maar wilde jullie toch alvast waarschuwen!
Reactie of foto toevoegen +6 bedankjes
“Grote uitgave”
Door M. Salman op zaterdag 12 mrt 2016 '16 | vestiging Vlaardingen
Een keuken voor een zeer groot bedrag gekocht. Er worden gouden bergen beloofd en na levering komen zij hun afspraken niet na! In de showroom bepaalde afspraken gemaakt en vervolgens wordt ik voor leugenaar uitgemaakt omdat zij hun afspraken niet nakomen.
Reactie of foto toevoegen +17 bedankjes
“Logisch”
Door Janette op donderdag 21 jul 2016 '16 | vestiging Bergschenhoek
Bij Wooning in Bergschenhoek heb ik een super mooie keuken gekocht. Het praktische advies en de deskundigheid van de verkoper hebben ervoor gezorgd dat de keuken mijn droomkeuken is geworden. Alles klopt en is logisch ingericht.
Reactie of foto toevoegen +5 bedankjes
“Veel niet goed gegaan”
Door K. van Kooy op donderdag 18 aug 2016 '16 | vestiging Bergschenhoek
Ik heb nog nooit zo'n slecht bedrijf en idem dito service meegemaakt. Wij hebben een aanrechtblad aangeschaft en een Boretti fornuis. Het aanrechtblad is bij ons thuis opgemeten, bij aflevering bleek dit totaal niet te kloppen. De maten waren niet goed en er zat geen (wel door ons besteld) waterkering op. Het blad ging weer mee terug. Doodleuk werden wij gebeld dat de fabriek dicht was en dat zij pas weer in september een nieuwe konden bestellen. Gelukkig hadden wij (lees onze aannemer) het oude blad nog niet weggedaan. Ook geen goed advies voor wat betreft het blad. Want een spatrand is wel handig en als je dat niet zelf verzint verwacht je van een 'specialist' wel het advies om die te nemen. Het fornuis, werd ons medegedeeld, kon niet op de afgesproken datum afgeleverd worden maar pas in september. Wel een vervangend fornuis te leen gekregen met een afzuigkap. Beiden werken echter, bij het schrijven van deze ervaring) nog steeds niet! Belangrijk onderdeel van de afzuigkap niet meegeleverd en al meerdere keren over gebeld...het is er nog steeds niet. wij hebben meerdere keren gebeld en gemaild maar ze reageren niet eens meer. Wij kunnen al twee weken niet koken. Wij zijn radeloos en deze firma is geen aanrader. Er is nog veel meer niet goed gegaan maar ik zal iedereen het verdere betoog besparen.
Reactie of foto toevoegen +5 bedankjes
“Gemonteerde keuken”
Door Irma Rasidovic op vrijdag 4 nov 2016 '16 | vestiging Spijkenisse
Na positieve ervaring van mijn ouders die daar eerder hun keuken hebben gekocht, ben ik geadviseerd om met Wilco in gesprek te gaan over onze keuken. Dit is supergoed bevallen; Wilco heeft ons uitstekend geadviseerd en geholpen zodat de keuken perfect past bij onze woonsituatie. Wilco was aardig, professioneel, deskundig en bracht ook zijn eigen inbeng. Kortom, wij zijn zeer tevreden met de diensten van Wilco en zullen hem zeker aanraden bij onze familie en vrienden als zij een keuken of iets anders willen aanschaffen.
Reactie of foto toevoegen +5 bedankjes
“Afspraken worden niet nagekomen”
Door Brigitte Schalkwijk op zaterdag 19 nov 2016 '16 | vestiging Den Haag
Tijdens het kopen is de service prima, maar de aannemer die door hen aanbevolen is was een drama. J S Install services, kwam afspraken niet na, en inmiddels een maand verder is het nog niet geregeld. Door de aannemer wordt nu het incassoburo ingeschakeld. Na enkele mailtjes naar Wooning en bezoek aan de winkel kreeg ik te horen dat de aannemer niet hun probleem is. Belachelijk! Zij hebben die aannemer voor mij geregeld!
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
9,7
DB Keukens
6 vestigingen
“Fantastisch” score uit 1468 ervaringen
9,7
Tegelhuis Montfoort
Waddinxveen (Zuid-Holland)
“Fantastisch” score uit 62 ervaringen
“Ik voel me afgetegeld”
Door Helene op donderdag 1 sep 2016 '16 | vestiging Vlaardingen
Service tot aan de deur ! Ondanks de slogan 'Je komt er altijd uit met Wooning'. Bij Wooning een badkamer gekocht. Er werd behoorlijk gepushed om te tekenen, zonder de verkoopregels te overleggen. Maar de badkamer was naar mijn zin en ik had 'm nodig op redelijk korte termijn. Tussentijdse aanpassingen werden gemuteerd zonder computer op mutatievellen handmatig geschreven en doorgestuurd naar het hoofdkantoor. Een overzichtelijke lijst met prijzen niet te zien. Heb aan de verkoper gevraagd de bedragen er naast te zetten. Er was € 380 teveel berekend. Na plaatsing van de douchewand bleek dat ik over de toilet moet klimmen om in de douche te komen, het schuifgedeelte had voor het inlooppad moeten komen. Omruiling van de zeer dure douchewand bleek niet mogelijk omdat ik deze zo besteld had. "Het maakt niet uit of het op aanraden was van en ingetekend was door de verkoper, want daar is de klant verantwoordelijk voor. De douchewand kan ook niet geruild omdat de leverancier re:Sealskin naar zeggen van de klantenservice deze niet terug neemt! We kunnen verder niets voor u doen." De hele Mandenmakergroep zal behoorlijk veel van deze wanden per jaar verkopen. Ik vraag mijn geld niet terug, alleen een oplossing of ruiling voor een deur die de andere kant opschuift ! Wooning winkelpersoneel heeft geen ruggegraat en verwijst naar de klantenservice. Klantenservice heeft afschuifstrategie; laten je eerst weken wachten om vervolgens vast te stellen dat het je eigen schuld is en een onbeschadigd in originele doos teruggeplaatst artikel niet mag omruilen. Ik wacht ook al meer dan 6 weken op de ophaalbevestiging van de bovenmatig berekende tegels. Koop nooit iets bij Wooning c.q de gehele Mandenmakersgroep want als er iets is laten ze je vallen als een baksteen. Ik voel me behoorlijk afgelegd.
Reactie of foto toevoegen +11 bedankjes
“Ellende”
Door Ingrid Groeneveld op vrijdag 20 nov 2015 '15 | vestiging Rotterdam
Badkamer en toilet laten plaatsen via wooning had ik het maar NOOIT gedaan. 5 okt zijn ze bij mij een badkamer komen plaatsen. Er moest vandalen gebeuren vooraf is een aannemer via wooning in komen meten. De eerst twee dagen gingen goed en daarna begon de ellende. Eerst werd er door mijn electraleiding heen geboord oké kan gebeuren er werden nieuwe draden getrokken. Toen werd de radiotor uit de badkamer verwijderd voor een mooie handdoeken radiator maar helaas op het muurtje waar het moest komen paste het niet. Ik wilde het niet op een andere plek oké dan maar gen handdoeken radiator. Na het vullen van mijn radiotors kregen zij de kachel niet meer aan de praat. Na een dag zoeken wat het probleem was heb ik min eigen cv monteur laten komen en die constateerde dat zij er vuil water in hebben gedaan, oorzaak het water was regelmatig afgesloten en een vuile volslank printplaat en nog iets van de kachel kapot. Een week in de kou gezeten. En problemen met de aannemer wie dit gaat betalen. Ik niet natuurlijk. Toen tegels op de wand de muur links en rechts zijn even lan en aan het eind zaten er op de rechter muur kleinere tegels dan aan de anderekant. Volgens tegelzetter is dit niet zo erg nou ik vind het wel erg dit moet van mij aan beide zijde gelijk zijn. Oké tegels eraf nou mw nu heb ik niet genoeg tegels. Nieuwe besteld deze kwamen wel snel twee dagen later maar helaas waren het de vloertegels van het toilet. Weer opnieuw bestellen. Oké tegelwerk klaar. Douchewand plaatsen helaas mw de douchewand is te groot. Wooning gaf aan dat ik moest komen voor een andere wand uit te zoeken. Dit gedaan sorry die maat van u is er niet standaard en moet besteld worden dit wordt maatwerk dus moet u € 450,00 bijbetalen en dan heeft u nog geluk want deze want is een stuk duurder en omdat u een probleem heeft krijgt u flink korting. Oké als het niet anders kan dan moet het maar, drie weken gewacht o de op maat gemaakte wand. Gelukkig kwamen ze deze vandaag plaatsen. Na een halfuurtje komt de aannemer naar beneden met de mededeling dat de wand 0,7 mM te groot is en niet geplaatst kan worden het stoom kwam uit mijn oren. De wand was niet op maat gemaakt maar gewoon een standaard want geleverd die 0,7 mM te groot is en waar ik 450,00 moest betalen. Wooning gebeld en sorry foutje we bestellen weer een nieuwe wand voor u en het was volgens hun wel maatwerk. Dus maar weer wachten dat wand nummer drie komt en met welk probleem nu. Koop nooit iets bij wooning wat mij betreft mogen ze failliet gaan. Jammer voor de medewerkers, maar beter voor de klanten.
Reactie of foto toevoegen +6 bedankjes
“Goed geholpen”
Door v. Gaalen op donderdag 29 sep 2016 '16 | vestiging Bergschenhoek
Wij hebben een nieuwe keuken gekocht. Onze ervaring is heel goed! We werden zeer vakkundig en vriendelijk geholpen door een vrouwelijke verkoopster. Ze heeft ons op dingen gewezen wat achteraf super goed bekeken was van haar. Wij komen zelf met een ontwerp/idee en samen hebben we dit uitgewerkt. We vinden dat we goed zijn geholpen en adviseren zeker dit bedrijf aan.
Reactie of foto toevoegen +7 bedankjes
“Verkeerde offerte”
Door Lieke op vrijdag 30 okt 2015 '15 | vestiging Bergschenhoek
Bizar slecht. Geholpen door de vestigingsmanager. Wooning was de showroom voor ons nieuwbouwhuis. Deze man had geen idee welke kosten hoe en wat, heeft rekenfouten gemaakt tijdens het gesprek. Hij zou een offerte opsturen maar ging eerst nog even op vakantie. Offerte kwam niet op afgesproken datum. Toen de offerte wel kwam was deze 4000 euro hoger dan in de winkel was besproken, door plaatsingskosten die hij vergeten was te melden. Zeer slechte ervaring!
Reactie of foto toevoegen +9 bedankjes
“Met twee maten”
Door Wim van Holstein op donderdag 11 jun 2015 '15 | vestiging Bergschenhoek
Wij hadden twee verschillende kleuren tegels besteld 30 X 60. Tijdens het uit pakken van de tegels kwamen we er achter dat de maten van de tegels niet overeenkwamen De witte tegels hadden een andere maat dan de bruine tegels. Op de verpakking stond wel de juisten maat.Bij navraag bij de verkoper (Gouweleeuw) zij hij dat we daar zelf op had moeten letten. De reden dat de maten niet overeenkomen komt omdat de tegels van verschillende series zijn. Hij was van mening dat hij ons daarover niet had moeten informeren! We mochten de tegels ook niet omruilen. Dit is typisch een winkel van als je hebt betaald dan is voor hun de zaak afgedaan. Ter informatie: wij hebben twee badkaners een wc en een keuken gekocht bij Wooning.
Reactie of foto toevoegen +7 bedankjes
“Composiet keukenblad”
Door Thomas Verbrugh op zondag 18 sep 2016 '16 | vestiging Rotterdam
Als ik 0 sterren zou kunnen geven had ik dit gedaan. In mei heb ik een keukenblad besteld bij Wooning. Ten eerste heb ik tot drie keer toe de tekening van de verkoper moeten terugsturen. Het inmeten was niet goed gedaan. Ten tweede werd het keukenblad eind juli verkeerd geleverd. Wij hadden een keukenblad met een uitsparing voor een onderbouw spoelbak besteld (dit stond duidelijk op tekening) en wij kregen een keukenblad met een uitsparing voor een inbouw spoelbak. Na een belletje met de verkoper verwees hij ons door naar de klantenservice, wat ansich al gek is want waarom moet ik de klantenservice bellen? De klantenservice was uitermate slecht. De fabriek had op wonderbaarlijke wijze in hun systeem een keukenblad met een inbouwspoelbak gezet. Gezien de vakantieperiode kon een nieuw keukenblad pas eind augustus worden geleverd. Dat kan gebeuren, maar de klantenservice meldde; aangezien ik zelf het keukenblad wil plaatsen ik ook zelf een noodvoorziening moest maken en het materiaal en transport zelf moest betalen. Ik ging hier niet mee akkoord en na een zeer lange discussie waarbij ik vijf keer heb uitgelegd dat dit hun fout was kwamen zij over de boeg. Zij zouden een noodvoorziening komen maken maar dit kon pas anderhalve week later. Ook hier ging ik niet mee akkoord aangezien ik dan anderhalve week zonder aanrecht zou zitten. Uiteindelijk had ik geluk omdat er een andere klus was vervallen en Wooning maandagochtend een tijdelijk keukenblad heeft neergelegd.

Na drie weken gewacht te hebben en nul communicatie vanuit Wooning, heb ik gebeld naar de klantenservice met de vraag of er al meer bekend was over de datum van levering. Zij meldde dat ik toevallig op de lijst stond om gebeld te worden die dag en dat ik hun voor was geweest (ik geloof er niets van). Wat bleek, er was nog geen actie ondernomen om een nieuwe blad te maken. De klantenservice meldde, aangezien ik in die maand toch hadden besloten dat ik een inbouwspoelbak wilde, dat zij het blad, dat verkeerd geleverd was, opnieuw naar mij konden opsturen. Maar ook het verkeerd geleverde blad was niet geschikt voor de inbouwspoelbak, aangezien de spoelbak een lichtelijk gebogen rand had en het verkeerd geleverde blad een rechte rand. Bovendien had het verkeerd geleverde blad geen opvulling aan de onderkant. Na (niet overdreven) acht keer bellen om dit te verduidelijken besloot de klantenservice dat het misschien toch een goed idee was om het verkeerd geleverde blad terug te sturen naar de fabriek om te controleren wat er mis was.

Na wederom een week wachten en wederom nul communicatie vanuit de klantenservice heb ik maar weer gebeld met de vraag wanneer het keukenblad wordt geleverd. Zij meldde dat het keukenblad al klaar stond voor transport en het blad de volgende dag geleverd zou kunnen worden. Na een week wachten werd het keukenblad geleverd en was deze gelukkig goed en het ziet er nu ook goed uit. Na dit hele verhaal (het lijkt wel een pocketroman) is mijn conclusie dan ook dat dit bedrijf ontzettend slecht communiceert en zeer onprofessioneel te werk gaat. De producten die je aanbiedt kunnen dan nog wel goed zijn, als de communicatie slecht is, houdt alles op. Een grote fout die ik heb gemaakt is het van tevoren betalen van het blad. Door dit feit ben ik waarschijnlijk veel slechter behandeld dan iemand die nog niet heeft betaald. Dit is alles maakt Wooning tot een zeer slecht bedrijf. Ik wil Wooning bij deze dan ook aanraden; kijk is goed naar je klantenservice en zorg ervoor dat de klant de koning is. Daarnaast wil ik iedereen die van plan is grote aankopen te doen: doe goed onderzoek naar recensies van bedrijven, zeker als het om dure en waardevolle spullen gaat, betaal altijd pas als je iets geleverd hebt gekregen en koop niets bij Wooning!
Reactie of foto toevoegen +5 bedankjes
“Ze laten je barsten”
Door Jan op dinsdag 26 jul 2016 '16 | vestiging Bergschenhoek
Kwaliteit keuken gekocht van €38000 voor €23000.Alles geweldig volgens verkoper wordt super strak gemonteerd. Op de dag van plaatsing kregen 2 monteurs ter horen dat de keuken in 1 dag geplaatst moest worden knettergek zijn bij planning reageerde monteurs maar we gaan er voor. Nog aangegeven dat we geen haast hadden en dat we graag een strak gemonteerde keuken wilden. Dat was tegen dovenmans oren Keuken is er letterlijk in gepleurd schots en scheef en niet gereed die dag. Daarna nog 7 monteurs geweest om het af te maken. Keuken eigenlijk compleet verziekt, Ga nooit in zee met Mandenmakers je moet bij aflevering betalen en ze laten je gewoon barsten als je klachten heb.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“2 orders = 2 x drama”
Door Arjan Broere op maandag 7 nov 2016 '16 | vestiging Bergschenhoek
In juli een badkamer gekocht bij Wooning Bergschenhoek. In de winkel keurig geholpen en alles prettig geregeld. Tot de aflevering. Er ontstaat schade aan het meubel, kasten en spoelbak bij het uitladen dus dat moet retour en opnieuw besteld worden. Vervelend maar kan gebeuren. Maar dan de afhandeling pfff. De winkel en de service zijn 2 werelden die totaal niet met elkaar communiceren en de klanten van het kastje naar de muur sturen. Slecht of niet reageren op vragen en de uiteindelijke afhandeling wederom weer 6 weken wachten in een badkamer die half af is. Als dan na alle ellende en wachten nog een gebaar wordt gemaakt voor een dinerbon ter compensatie zijn we toch nog blij verrast. Maar helaas zelfs dit kunnen ze niet tot een goed einde brengen want 1 maand later nog niks gezien. Helaas hebben we bij Wooning Rotterdam-Zuid een keukenblad gekocht en die hadden ze gewoon te kort ingemeten en 5cm te kort afgezaagd. Resultaat weer 6 weken wachten. 2 Wooning orders, 2x drama.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
9,7
DB Keukens
6 vestigingen
“Fantastisch” score uit 1468 ervaringen
8,2
Burg en Burg
Zoetermeer (Zuid-Holland)
“Goed” score uit 5 ervaringen
“Vriendelijkheid is ver te zoeken”
Door Mack op vrijdag 24 jul 2015 '15 | vestiging Bergschenhoek
In januari 2015 hebben wij een keuken gekocht bij Wooning. Doordat ons huis een nieuwbouw woning betreft en de keuken nog niet is geïnstalleerd begin ik toch behoorlijk mijn twijfels te krijgen na het lezen van de recensies en de ervaring van de afgelopen maanden.Na behoorlijk wat email verkeer en telefonisch contact over de beloofde IPad (aktie januari)die na het definitieve tekenen na 5 maanden nog steeds niet was ontvangen, hadden mijn man en ik toch wat vraagtekens wat betreft het niet nakomen van gemaakte afspraken. We moesten er behoorlijk achteraan lopen maar we hadden als het maar niet over de keuken zo zal verlopen. Ze beloven inderdaad van alles maar onze ervaring is dat je echt achter ze aan moet lopen. Van de week kregen wij een brief dat de afgesproken levertermijn van de keuken definitief door ons binnen 5 dagen bevestigd moet worden. Alleen hebben wij nooit een levertijd doorgegeven omdat wij zelf niet eens op de hoogte zijn wanneer ons nieuwe huis word opgeleverd!
Na contact met de klanteninfo moesten wij zelf in de gaten houden wanneer de keuken geplaatst moet worden anders zouden wij de kosten voor de opslag van de keuken moeten betalen. Ook gebeld met het betreffende filiaal. Ze zouden contact met ons opnemen na het inmeten dat is na 2wk ook nog niet gebeurd. Om een lang verhaal kort te houden hebben wij zeker het gevoel dat na het tekenen van de koop van de keuken eigenlijk alles teveel werk is. Zelfs een afspraak voor een aantal wijzigingen van onze toekomstige keuken kan alleen op de tijdstippen 9.00 en 9.30 want het inboeken van een vervolgafspraak mag nu alleen in de ochtend! De vriendelijkheid is nu ver te zoeken en ik hou mijn hart vast:(
Reactie of foto toevoegen +5 bedankjes
“Oh oh”
Door DG op donderdag 25 feb 2016 '16 | vestiging Vlaardingen
Zo'n 5 jaar geleden een badkamer gekocht bij Wooning met hulp van een vaardige verkoper. En toen, oh oh.
1. Er mist een vloertegel. De eerste nabestelde tegel heeft een verkeerde kleur.
2. De kolomkast sluit niet goed en wordt vervangen
3. het wastafelmeubel moet 6 maal worden vervangen omdat het vocht opneemt en gaat opzwellen. Uiteindelijk meubel, kolomkast en spiegelkast ingeleverd, geld terug en half goedkoper bij Ikea een waterbestendige combinatie gekocht. Tot nu toe schadevrij.
4. De radiator gaat roesten en wordt vervangen
5. De thermostaatknop is lam en draait door. Men stuurt een nieuw binnenwerk, of je het zelf maar wil vervangen. Gelukkig ben ik handig.
6. De scharnieren van de douchedeur corroderen. Deur en paneel moeten worden vervangen wat pas de tweede keer lukt omdat de nieuwe versie van de deur andere maten heeft.
En last but not least ohoh:
7. De wc-bril roest. Volgens Wooning: "We hebben geconstateerd dat de schade aan het product schoonmaak gerelateerd is Oorzaak: bijtende reinigingsmiddelen, urine. en "De leverancier heeft de klacht echt afgewezen, dit tevens ook omdat hij nu buiten de garantie is." De bril van ons tweede toilet (ander merk) vertoont geen roest. Dus op de Wooning wc moet nu iedereen zittend plassen en we maken hem schoon met alleen water. Toch nog even Wooning gevraagd of een wc-bril die niet tegen urine of schoonmaakmiddelen kan wel normaal is. Dat negeert men: "U heeft u 5 jaar garantie op de producten van BEN en van andere leverancier 5 jaar aflopend. Dit betekend dat u nog 20% korting krijgt op dezelfde zitting. Dat is helaas nog het enige wat we voor u kunnen betekenen."

Nu blijkt waar de naam Wooning vandaan komt: het is gewoon een taalfout van een bedrijf met foute produkten. Kortom, spijt als haren op ons hoofd dat wij geen badkamer bij de Praxis hebben gekocht. Dan kan je nog zeggen dat goedkoop duurkoop is!
Reactie of foto toevoegen +6 bedankjes
“Keurig geholpen”
Door Patrick Leeman op vrijdag 5 jun 2015 '15 | vestiging Spijkenisse
Na de prettige ervaringen die mijn ouders hebben gehad bij de aanschaf van hun nieuwe keuken bij de firma Wooning, ook maar eens op pad gegaan voor een nieuwe badkamer. Uiteraard eerst ons op internet eens goed georiënteerd, alvorens daadwerkelijk de winkel in gegaan. (anders kun je je zelf geen budget stellen, en weet je niet waar je over praat!)
Aangekomen bij het filiaal Spijkenisse prima opgevangen door Dhr Wilco Kooij, een snelle maar vakkundige adviseur die ook echt de tijd voor ons nam en naar ons wilde luisteren. Niets was te veel bij de firma Wooning, en Dhr Kooij adviseerde ook in ons ontwerp, en dacht echt mee. Ook de onderhandeling verliep vrij soepel, maakte gelijk een net voorstel, en na enig onderhandelen wat overigens ook weer soepel verliep tot elkaar gekomen. Keurig in een tijd bestek van een kleine 3 uur een plaat van een badkamer uitgekozen. Ook de levertijd en de montage zijn keurig volgens afspraak uitgevoerd. (door M en R bouw, van help mijn man is klusser) Wooning besteed zijn werk niet aan de minste geringste uit, had dus ook nog 2 weken bekende Nederlanders in mijn huis ;-) Ook nog een inspecteur van Wooning aan de deur gehad die tussentijds de montage kwam bekijken. Kortom: Keurig geholpen, Goed en professioneel advies.
Gewoon een goede zaak! p.s. mensen een tip, het is niet de tijd meer om 3 uur in een zaak te gaan zitten en dan offertes te gaan uitleuren! Verdiep je in de aan te schaffen keuken/badkamer, stel jezelf een budget, dan zal je zien dat het echt een stuk prettiger en makkelijker kopen is. Wooning bedankt voor de geweldige badkamer, de keuken moet nog even wachten maar ik weet al waar ik die ga kopen…..Juist Wooning.
Reactie of foto toevoegen +10 bedankjes
“Niet tevreden”
Door Arie en Harmien Drogt op donderdag 23 jul 2015 '15 | vestiging Naaldwijk
Bij Wooning in Naaldwijk een badkamer uitgezocht en uit laten tekenen. Dat ging op een vriendelijke manier. Wel vervelend dat prijzen niet inzichtelijk zijn. Je krijgt op het geheel veel korting maar het is niet te checken wat ieder onderdeel afzonderlijk kost. We hebben tegels en sanitair besteld. Later zijn er nog wat veranderingen aangebracht maar dat is niet verwerkt. We kwamen tegels tekort en die moesten we zelf gaan halen in Waalwijk. Vloertegels hadden we veel te veel. Ze hebben dus een rekenfout gemaakt! We hadden ook doorgegeven dat de deur van de hoge kast linksdraaiend inplaats van rechtsdraaiend moest zijn, ook dat is niet goed gegaan. Het is heel vervelend dat Wooning zijn klanten aan hun lot overlaat en niet voor een oplossing zorgt! Wij zijn niet tevreden en zullen niemand aanraden naar Wooning te gaan!
Reactie of foto toevoegen +14 bedankjes
“Prima gegaan”
Door Jan van Schoonhoven op donderdag 10 mrt 2016 '16 | vestiging Naaldwijk
Prima adviseur. Prettig, professioneel en echt meedenken. Uiteindelijk een geweldige keuken voor een prima prijs. Prima installatie door vakman. De rest punten snel en goed afgehandeld. Aan te bevelen. Complimenten!

Aanvulling: Wat vooral zeer prettig was dat er geen enkele druk werd uitgeoefend. Nadenken, wijzigen en veranderen werden snel en vakkundig verwerkt. Geen moment hadden wij het gevoel te moeten beslissen omdat er een actie was. De uiteindelijk berekening was transparant en fair. Afspraken werden nagekomen, terugbellen en adviseren bleef professioneel en vriendelijk ook na levering van de keuken en ook toen er nog wat gedaan moest worden na levering. Wat een oplichting na alle verhalen over keukenartikelen.
Witte greeploze rechte keuken
Witte greeploze rechte keuken
Reactie of foto toevoegen +5 bedankjes
“Nieuwe pannenset”
Door van den Broek op donderdag 12 mei 2016 '16 | vestiging Numansdorp
Ondanks dat na inmeten bleek dat het ontwerp moest worden aangepast en dat ons huis uit 1932 nogal wat details bevat waarmee rekening moest worden gehouden, is alles tot grote tevredenheid uitgevoerd. Minpuntje was de (te) late levering van de gratis pannenset bij de inductiekookplaat van Atag. Omdat ik overstapte van gas naar inductie moest ik nieuwe pannen kopen, waardoor ik dus uiteindelijk twee nieuwe pannensets heb.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Goed geholpen”
Door Pim Meijer op zondag 29 mei 2016 '16 | vestiging Bergschenhoek
Richard heeft ons goed geholpen en we hebben er een mooie keuken aan over gehouden.Ook alle afspraken zijn keurig na gekomen.Het is voor het eerst dat wij een keuken laten plaatsen waar niks aan mankeerden
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Prettige ervaring”
Door Elly Versnel op woensdag 12 okt 2016 '16 | vestiging Bergschenhoek
Erg prettige ervaring m.b.t. het adviesgesprek, ondanks dat ik een aantal zaken als onderbelicht ervaar gedurende dit gesprek. De keuzemogelijkheid is enorm en het was erg prettig een en ander mee naar huis te kunnen nemen.

Aanvulling ontvangen op 18 oktober 2016: We zijn heel goed geadviseerd, alleen hadden we wat meer stil willen staan bij de verlichting onder de keukenkastjes deze vinden we niet mooi, jammer dat de fabrikant maar een soort spotjes levert. Tevens hadden we nader bij de hoogte vh aanrechtblad wiilen stilstaan. Verder vinden we de keuken prachtig.
Keuken met hoekoplossing
Keuken met hoekoplossing
+ Toon extra foto van Versnel
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
8,8
Bebo Parket
Vriezenveen (Overijssel)
“Prima” score uit 147 ervaringen
9,7
Ardi Keukens
Sint Annaland (Zeeland)
“Fantastisch” score uit 233 ervaringen
“Zeer goede ervaringen met verkoper”
Door Sander Roekx op dinsdag 18 okt 2016 '16 | vestiging Spijkenisse
Drie huizen, drie keukens en dit jaar ook de eerste keer de badkamers via Wooning. Zeer goede ervaringen met verkoper W. Kooij. Heeft ons bij alle huizen en nu ook bij de badkamers goed van advies voorzien. Nam ruim de tijd voor advies en heeft absoluut de moeite genomen om het plaatje wat wij voor ogen hadden perfect in te vullen, met daarbij nog een aantal verbeteringen t.o.v. de indeling die we zelf voor ogen hadden.
Reactie of foto toevoegen +10 bedankjes
“NIet altijd even duidelijk”
Door A.J.v.Berkel op donderdag 21 apr 2016 '16 | vestiging Vlaardingen
niet altijd even duidelijke info, montage van keuken is anders, maar wel redelijk verlopen, als afgesproken met verkoper. Monteur was alleen omdat collega ziek was, dus zelf mee moeten helpen, ook met het versjouwen van een zeer zwaar granieten aanrechtblad en achterwand.
Desondanks heeft de monteur goed werk geleverd.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Nooit meer hier kopen”
Door J. Stastra op woensdag 19 okt 2016 '16 | vestiging Bergschenhoek
In mei een badkamer uitgezocht, je wordt als een vorst binnengehaald, drankjes hapjes, een heel vriendelijke verkoper die ons goed geholpen heeft het enige wat niet goed was is dat hij een stop en sifon heeft besteld voor de wastafels terwijl het badmeubel 2 wastafels heeft. Begin september zijn alle spullen geleverd wat op de bon stond maar de aannemer kwam erachter dat er een stop en sifon ontbrak, hij heeft gelijk gebeld en het zou nagestuurd worden. Na drie weken was de badkamer geplaatst, heel goed gedaan door de aannemer, maar een lade van het badmeubel was te groot en nog steeds geen stop en sifon, weer bellen, geen probleem er werd een nieuwe lade besteld alleen 2 weken wachten en de stop en sifon werden ook nagestuurd. Na twee weken maar bellen waar de lade en de rest bleef, sorry maar er is een verkeerde lade besteld maar de stop en sifon komen maandag maar de lade dat duurt weer twee weken, alleen de stop werd maandag gebracht en de koerier nam gelijk de lade mee die terug moest. Maar weer wachten, maandag weer gebeld waar de lade bleef, dinsdag een telefoontje dat de koerier de lade niet kon vinden maar woensdag zou de lade bezorgd worden, vanmorgen werd de lade bezorg maar.......alleen de lade zonder front, heel woedend gebeld wat is dit voor een bedrijf, maar Meneer U had dat front van de eerste lade af moeten halen en bewaren...hoe bedoelt U ik weet van niks er wordt mij niets verteld, o nee de aannemer had het front van de lade moeten halen, maar jullie hebben twee weken geleden de lade meegenomen die is hier niet meer. De stoom komt je oren uit, dit is nu een klantenservice, Meneer U hoeft niet zo boos te worden U kan douchen en U heeft 1 wastafel.......dat zijn de antwoorden die je krijgt van de klantenservice. Nu wordt er weer een front besteld en maar weer afwachten hoeveel keren dit weer misgaat.In de winkel zijn we goed geholpen maar nooit kopen wij weer wat bij Wooning en we zullen zeker geen reclame voor ze maken. Wat ze onder service verstaan weet ik niet maar het is nu 19 oktober en nog steeds is het niet goed geregeld. Wordt vervolgd.

Aanvulling ontvangen op 3 november 2016: Vervolg op bericht van 19 oktober. Vandaag maar weer gebeld waar het front van de wastafel bleef want je hoort niets van de klanten"SERVICE". Antwoord van de klanten"SERVICE", we hebben afgelopen vrijdag een nieuw front besteld maar dat komt 21 november bij ons en dan komt het front naar U. Waarom heeft U niet gelijk een front besteld en eerst 1 1/2 week gewacht. We hebben naar het front gezocht dat de koerier opgehaald had bij U maar dat front was beschadigd en daarom duurde het wat langer voordat we een nieuwe besteld hebben. Iedere keer is er wat waarom het langer duurt voordat het probleem opgelost wordt, eerst een verkeerde lade brengen, dan een verkeerde lade bestellen, dan een lade zonder front sturen en nu weer weken wachten en benieuwd zijn wat er nu weer bezorgd wordt. Wooning is niet aangesloten bij een organisatie waar je kan klagen maar gelukkig hebben we Rader, Kassa en Het kan niet waar zijn nog waar we ons beklag kunnen doen en ook gaan doen. Dit is echt te gek voor woorden, je betaald voordat ze de bestelling komen brengen en plaatsen en daarna zoek je het maar uit. Wat een bedrijf en maar reclame maken.

Aanvulling van 25 november 2016: Vandaag, 2 maanden nadat de badkamer geplaatst is, is de aannemer geweest om de stop, sifon en front van de lade aan te brengen. Eindeljk kunnen we het wastafelmeubel helemaal gebruiken. 2 laden en 2 wastafels. Hoe moeilijk is het om een goede code in te tikken en snel te bestellen als het bedrijf zelf de fouten maakt. Met de klantenservice valt niet te praten, U kunt toch douchen en 1 wastafel gebruiken krijg je als antwoord als je vraagt waarom het zolang duurt. Vorige week belde de aannemer dat maandag 21-11 de lade bij Wooning binnen zou komen en na controle naar ons gebracht zou worden en vandaag, 25 november is de aannemer geweest. Niets meer van Wooning gehoord. Eind september was de badkamer klaar en nu na 2 maanden! later zijn de fouten van Wooning pas hersteld. We kopen nooit meer iets bij de bedrijven van de Mandenmakers groep want met de keuken van Keukenmaxx en van Wooning badkamers hebben we dezelfde slechte ervaringen, 2 maanden wachten voordat een klacht goed wordt afgehandeld. Van Keukenmaxx kregen we nog een bloemetje thuisgestuurd met excuses maar Wooning heeft niets meer laten horen de aannemer heeft alles afgehandeld.
Reactie of foto toevoegen +7 bedankjes
“slechte levering en service”
Door H.G.A. Langendoen op maandag 29 sep 2014 '14 | vestiging Spijkenisse
Betonblad paste niet, niet goed ingemeten, wordt makkelijk overheen gepraat afzuigkap paste niet de aannemer krijgt hiervan de schuld twee man langs geweest, klus was te moeilijk. Tot op heden nog niet geplaatst. Kosten zouden voor ons zijn want we hebben een duurdere afzuigkap gekregen,met gevel unit. Waarom worden dan eerst twee man gestuurd? Deurknoppen verkeerd geplaatst, geen rubber in de kast deur van de koelkast, de vriezer deur was gelijkgesteld waardoor deze open stond en als een gek stond te vriezen. Het schoonmaakmiddel voor het Betonblad niet goed afgesloten door de monteur in la gelegd, vervolgens hele bodem van de la krom. Een keuken kopen bij wooning is geen feestje! Slechte inmeting, slechte plaatsing, slechte aftersales. De keuken kostte meer dan € 26.000!
Reactie of foto toevoegen +16 bedankjes
“Pushen”
Door R. op dinsdag 5 jan 2016 '16 | vestiging Bergschenhoek
Wij zijn voor een keuken bij Wooning wezen kijken welke onder de Mandemakers groep valt. Na aan tafel te zijn gegaan lijkt het allemaal aardig en je wordt vol gestopt met koffie en etenswaar totdat je bij de prijs uitkomt en je gelijk moet beslissen voor de aktie die dan loopt.
Duidelijk aangegeven dat we niet gelijk beslissen omdat het geen pakje boter is, wat niet echt gewaardeerd werd. Wordt je de week erna gebeld dat de aktieprijs nog geldig is? Hoe geloofwaardig ben je dan! Daarna wordt je nog tig keer gebeld door de verkoper en een callcenter terwijl duidelijk aangegeven dat we niet gepusht willen worden. Krijg je daarna ook nog post van de hele Mandemakers groep met de akties die je gelijk moet beslissen en de week erna nog geldig zijn. Nu de keuken gekocht bij een kleine keukenzaak zonder te worden gepusht en gewoon een eerlijke prijs en een goed advies zonder gelijk te hoeven beslissen.
Reactie of foto toevoegen +13 bedankjes
“Nalevering”
Door Kees Dessens op woensdag 9 mrt 2016 '16 | vestiging Bergschenhoek
Adviseur was prettig om zaken mee te doen. Echter in eerste instantie afgesproken leverweek niet correct, na mail en tel contact werd dit geregeld. Niet alle producten waren geleverd, nalevering 1 dag later.
Foto van de keuken
Foto van de keuken
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Ontevreden over service”
Door Gert op vrijdag 15 apr 2016 '16 | vestiging Bergschenhoek
Slechte communicatie, na verkoop hoor je niets meer. Geen tekeningen, geen gespecificeerde offerte, geen aannemer gezien, montage plan niet goed ingevuld zodat meerwerk ontstond voor meer dan €2000,00. Wooning was niet bereid die kosten te dragen, wij ook niet. Geen wijzigingen meer mogelijk van keuken. Kortom, gepruts. Koop is kosteloos geannuleerd in overleg met Wooning. Wooning erkende de fouten, dat dan weer wel. Kost ze allemaal een hoop moeite daar. Service is achteruit gegaan.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“2 keer nieuwe keuken”
Door Fam. Bel op woensdag 21 sep 2016 '16 | vestiging Vlaardingen
Wij zijn prima geholpen en geadviseerd bij Wooning, Vlaardingen. Goed overleg, en een SUPER monteur! Er zijn zelfs 2 mensen van Wooning Vlaardingen nog extra wezen kijken of alles goed was aangelegd. wij hebben binnen 2 jaar....2 keukens daar gekocht, best wel wat dingetjes geweest, maar alles werd netjes opgelost.
Reactie of foto toevoegen +5 bedankjes
9,5
Bakker Tegels & Badkamers
Vlaardingen (Zuid-Holland)
“Fantastisch” score uit 62 ervaringen
9,8
Slingerland Tegels
Hardinxveld-Giessendam (Zuid-Holland)
“Fantastisch” score uit 73 ervaringen
“Prijzen voor losse keukenapparatuur”
Door Stefan op woensdag 23 sep 2015 '15 | vestiging Rotterdam
Zaterdag 5 september 2015 bij Keukenconcurrent geweest voor nieuwe inbouwaparatuur in onze bestaande keuken. Hadden een actie: 50% korting op adviesprijs. Omdat wij onze keuken in 2001 bij Wooning Bergschenhoek hadden gekocht, gingen wij ook zondagmiddag 6 september a.s. nog even naar Wooning Rotterdam (hadden hiervoor speciaal een afspraak gemaakt). Hier te woord gestaan door een horkerige oude man die aangaf dat 50% korting helemaal niet kon en onzin was (wij werden dus even voor leugenaar uitgemaakt) want hij kreeg zelf maar 45% op zoiets. Was ook erg ongeïnteresseerd en kortaf. Wij hebben hem toch een offerte laten maken voor drie Bosch keukenapparaten + een nieuwe achterwand voor achter de afzuigkap en de prijs bleek nogal fors te verschillen van de Keukenconcurrent maar onderhandelen was niet mogelijk, take it or leave it en anders moesten wij maar teruggaan naar de Keukenconcurrent (??). Nou, dat hebben wij dus meteen gedaan en werden daar wél normaal behandeld en .. € 1.100,- goedkoper dan bij Wooning (€ 3.800,- om € 2.700,- !!!). Ofwel, laat je niet neppen, zoek de prijzen van de goedkoopste internetaanbieders er vooraf al bij zodat je weet wat de gangbare marktprijs is + print ze uit als bewijs, laat je niet onder druk zetten (gewoon meteen opstappen) en niet trappen in die doorzichtige "even voor een betere prijs toestemming aan de filiaalchef vragen"-onzin. Een keuken of badkamer is qua bedrag geen pakje boter dus een serieus bedrijf geeft jou echt wel de tijd om er over na te denken. P.S. Wooning en Keukenconcurrent zijn allebei onderdeel van Mandemakers Groep ....
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Had graag meer tijd gehad”
Door Noteboom op woensdag 29 jun 2016 '16 | vestiging Spijkenisse
wij hebben het maar niet over de vrijblijvende berekening voor een keuken,
want je tuint er in met open ogen vanwege onze hebzucht(dus goede verkoper of domme koper). Maar het personeel is behulpzaam, zij vertellen wel veel maar je koopt ook zoveel dat je eigenlijk toch op de verkoper vertrouwd ,achteraf zou ik misschien toch liever wat meer van sommige dingen af geweten willen hebben vooral de nadelen, want dan ben je daarmee akkoord ,bv soft close werkt niet in een carrousel kast als je zware pannen op de platen plaats. Er word zoveel tijd aan je besteed bij de verkoop en na besprekingen dat er eigenlijk geen tijd is om hier over na te denken en veranderingen kosten meestal nog meer geld.
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Erg tevreden”
Door Linda Fa op dinsdag 19 jul 2016 '16 | vestiging Naaldwijk
Wij hebben bij wooning een keuken gekocht. Erg tevreden over de levering en plaatsing, keurige jongens waren het! Ook wordt je van te voren nog gebeld, achteraf gebeld.. Erg prettig. In de winkel ook prima geholpen. Keuken zijn we erg blij mee, helemaal zoals we wilden!
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Loslatend folie”
Door Dirma op maandag 8 aug 2016 '16 | vestiging Vlaardingen
Keuken gekocht, in de eerste jaren zeker dit is niet gejokt 13 x een monteur in huis gehad dan was de oven kapot, de vaatwasser my god hoe vaak daar wel niet een monteur voor is geweest! De garantie vd keuken was naar 5 jr verlopen, de garantie was 1 maand verstreken,toen de folie van de keukenkast losliet. Ik gelijk bellen, er werd al gelijk gezegd, dat ik de rekening voor een nieuw front zelf moest betalen . Geen probleem maar toen werd ik gebeld, met de mededeling dat de frontjes van de keuken, niet meer leverbaar zijn, dus de hele keuken moest worden voorzien van nieuwe fronten, de kosten 3500€, ik schrok mij wild, en vertelde dat ik het belachelijk vond, dat een keuken van 5 jr oud niet meer geleverd kon worden om een lang verhaal kort te maken, je haalt daar bakzeil de keuken is Al gekocht, de garantietermijn is verlopen ( in mijn geval 1 mnd) dus garantie echt tot de voordeur. De volgende keuken nooit meer Wooning.
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Slechte ervaring met klantenservice”
Door LM op woensdag 1 apr 2015 '15 | vestiging Vlaardingen
Geen slechte ervaring met personeel van wooning Vlaardingen zelf, wel met de hele organisatie en de klantenservice. Nog nooit zo slecht behandeld na veel geld uit gegeven te hebben! Aan de hospitality kan nog veel gewerkt worden! Zo hebben wij de verkeerde spoelbak gekregen die niet paste in ons blad. Als je een klacht instuurt reageert niemand erop. Ook sta je heel lang in de wacht bij de klantenservice. Je hebt het idee dat zodra betaalt is ze je niet meer te woord willen staan.
Reactie of foto toevoegen +9 bedankjes
“Spiegelkast”
Door E. tienstra op vrijdag 27 nov 2015 '15 | vestiging Rotterdam
Heb zeven jaar geleden sanitair gekocht bij Wooning Rotterdam waaronder een spiegelkast van € 1.220,- Een flink bedrag maar ik ging voor kwaliteit. Een maand geleden hing de spiegeldeur van de kast boven de wastafel scheef. De onderste (verlijmde)scharnier was losgeraakt. Wonder boven wonder was de spiegel blijven hangen aan de bovenste scharnier. Wooning doet hier helemaal niets aan want de garantietermijn van vijf jaar is verlopen. Ik vind dat de levensduur van een verlijmde spiegel langer moet zijn dan 7 jaar. Wooning niet. Ik raad iedereen aan geen verlijmde spiegels te kopen. Het is blijkbaar normaal dat ze na 7 jaar naar beneden vallen.
Reactie of foto toevoegen +5 bedankjes
“Tevreden over verkopers”
Door Leliveld op woensdag 6 jul 2016 '16 | vestiging Den Haag
Verkopers deden hun uiterste best om ons te helpen. Ze waren meelevend, doortastend, meedenkend en hulpvaardig. We konden steeds onze vragen kwijt. Ook nadat de keuken, badkamer en wc al waren gekocht. Zowel mondeling als via de email werden deze vlot afgehandeld. De keuken is geleverd en geïnstalleerd. De wc en badkamer wel geleverd maar nog niet geïnstalleerd. Tot nu toe zonder problemen
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Prijsdaling”
Door Erik en Angel op maandag 25 mei 2015 '15 | vestiging Spijkenisse
Na drie langen gesprekken te hebben gehad hebben wij besloten om er geen keuken te kopen. Ze zijn er erg opdringerig en ze beginnen met een abnormale prijs. Mijn keuken kwam op een prijs van 24.500 euro en na onderhandelen nog maar 12,750 euro. De verkoper is wel 5 keer gaan praten met zijn baas om over de prijs te onderhandelen, dit gaf ons een slecht gevoel. Wij vinden dat er niet zoveel verschil in de prijs mag zitten, wij wisten toen niet wat een reële prijs is voor onze keuken. Het is een prima verkoper aan hem licht het niet wel aan de werkwijze van de firma wooning.
Reactie of foto toevoegen +8 bedankjes
9,7
Keur Keukens
Haarlem (Noord-Holland)
“Fantastisch” score uit 198 ervaringen
9,7
Ardi Keukens
Sint Annaland (Zeeland)
“Fantastisch” score uit 233 ervaringen
“Zeer tevreden”
Door Alex Voogd op zaterdag 14 nov 2015 '15 | vestiging Den Haag
Ik heb bij wooning een erg fijne keuken gekocht waar ik erg blij mee ben. De verkoper had verstand van zaken en heeft me erg goed geholpen bij mijn keuze en bij de indeling van de keuken. De levering e.d. verliepen ook allemaal zeer voorspoedig. Al met al kan ik zeggen dat ik zeer tevreden ben!
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Prima gegaan”
Door John op maandag 10 okt 2016 '16 | vestiging Spijkenisse
prima deskundige voorlichting. De opgenomen maten bleken op de mm nauwkeurig te kloppen. Steeds goed op de hoogte gehouden van de aflevertijden. Zeer zorgvuldige montage. Oom de servicewerkzaamheden achteraf zijn goed gegaan.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Hoezo onder druk”
Door R.B. op zondag 27 jul 2014 '14 | vestiging Bergschenhoek
Onlangs bij wooning in Bergschenhoek geweest op zoek naar een keuken. Wij hebben hier twee jaar eerder een badkamer gekocht. Aanbieding was 50% korting op de apparatuur en een buitenkeuken van boretti kado bij aanschaf van een nieuwe keuken boven de 7.000. We zijn keurig te woord gestaan en kwamen uit op een keuken van iets meer dan 10.000 euro. Met korting konden wij de keuken aanschaffen voor iets meer dan 7.000 euro. Echter de buiten keuken kregen we niet want we hadden al korting op de keuken gehad hetgeen een tegenvallertje was! De uitgezochte keuken was eigenlijk best naar onze zin dus laat die buitenkeuken dan maar zitten. Toen kwam de aap uit de mouw,op mijn vraag hoelang de offerte geldig was was het antwoord nu! Ik wilde hier even over na denken en thuis eens rustig bekijken hoe de keuken daar zou staan. Niet mogelijk we moesten daar meteen beslissen om de keuken aan te schaffen. Hier viel niet over te praten er moest meteen beslist worden. Hoezo mensen onderdruk zetten,heb dus meteen bedankt en ben vertrokken. Hier zien ze ons dus niet meer terug.
Reactie of foto toevoegen +18 bedankjes
“Vloer leggen”
Door Romy op zondag 28 dec 2014 '14 | vestiging Bergschenhoek
Voor een berg ellende, laat Wooning komen met zijn bende. Wij hebben jarenlang gespaard voor een nieuwe vloer. Dan komt het moment dat je het je eindelijk kunt veroorloven en ga je naar een gerenommeerd bedrijf als Wooning om je droom te verwezenlijken. Nou ik ben van een koude kermis thuisgekomen. De vloer is niet volgens de normen voor vloeren gelegd. Mijn kleinkind van een half jaar kon niet tegen de tegels opkruipen maar goed dit kan gebeuren. Vervolgens is de service bar slecht. Na heel veel praten kwamen zij langs om de 'schots en scheve' vloer te bekijken en gaven zij ons gelijk maar vervolgens konden zij pas ruim een maand later de vloer opnieuw laten leggen. En ja hoor, ze hebben de verkeerde kleur vloer gelegd. Dan komt er iemand van Wooning langs om te praten, ze sturen de joker van het bedrijf, het lijkt daar wel een circus. Kortom: mijn jaar is verpest, de kerstdagen moeten doorbrengen in een koud huis. Ik raad niemand aan om hier enige producten te laten kopen en of diensten af te nemen. Ik heb geen 1 goed woord over. Laten we wel wezen dit is niet onze fout, en als je een goed bedrijf bent dan zorg je ervoor dat je service verleent om de fouten die je hebt begaan te laten repareren.
Reactie of foto toevoegen +11 bedankjes
“PVC vloer”
Door Dennis op dinsdag 25 aug 2015 '15 | vestiging Bergschenhoek
Zeer slecht! Op de dag van levering van de vloer melden dat deze niet leverbaar is. Of ik maar even in het filiaal een andere wil komen uitzoeken. Daarna mag je zelf alles maar uitzoeken. Een eenvoudige verontschuldiging kan er niet eens vanaf. U bent gewaarschuwd!
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Geen serviceverlening”
Door Andre Thesing op zaterdag 3 dec 2016 '16 | vestiging Bergschenhoek
Een badkamer aangeschaft van meer dan 12.000 euro aan onderdelen besteld. Zeer vriendelijke verkoper en koper hierdoor goed van vertrouwen. Dus order ondertekend en betaald. Een verkoopadviseur hoort te adviseren en niet alleen maar zo veel en zo duur mogelijk te verkopen. Wooning wil geen service verlenen en niet in gesprek met mij want ik ben de vader van de klant en niet de klant zelf. Er worden tegels van 60 cm verkocht. " dan lopen de vloer en wand mooi door" . Niet dus de tegels verschillen 1,5 cm! Dat is altijd zo meneer. Er wordt een douche cabine aangesmeerd van 120. "past prima" Helaas past niet. Maar we willen best helpen. U kunt een andere cabine bestellen van 90 bij 90 (tegen flinke bijbetaling uiteraard) Helaas een douche cabine 90 is natuurlijk geen 90 maar 85 cm. Douche bak gemaakt van 90 dus past niet. Stel profielen bestaan niet meneer. Wel dus heel internet staat er vol mee. Als je een bedrijf benaderd voor stelprofielen wordt als je Wooning noemt weggelachen. Die willen alleen verkopen maar geen service verlenen. Douche kraan en douchestang verkeerd geadviseerd. Deze past alleen maar als de kraan op 80 cm wordt gemonteerd. Na drie maanden uit "coulance" een douche stang geleverd die past. Dat is ook precies het enige wat gedaan wordt. Kortom; gewoon zoveel mogelijk verkopen. " Alles staat op de tekening meneer" . Nou ten eerste zijn de tekeningen heel summiere waarbij alles klopt. Niet dus bijvoorbeeld aansluiting voor verlichting kast staat er niet op. De geleverde whirl pool lekte bij een sproei kop. Is gelukkig wel door de leverancier gerepareerd. Maar de hele badkamer was drama. Als je belt met de service afdeling wordt de telefoon erop gesmeten. Een juridisch adres wordt niet opgegeven. Nog nooit zo'n slechte zaak meegemaakt.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“waardeloos”
Door JC op woensdag 12 mrt 2014 '14 | vestiging Numansdorp
Na 10 jaar reparatie aan een keukendeur noodzakelijk, keuken gekocht bij Konijnendijk, de rechtsvoorganger van Wooning Numansdorp. Wooning Numansdorp kan niets betekenen, wordt verwezen naar de klantenservice die pas na een herhalingsmail terugbellen met de korte mededeling dat zij niets kunnen doen. Wel de lusten bij een overname, niet de lasten. Waardeloos, ze maken zich er heel makkelijk van af.
Reactie of foto toevoegen +7 bedankjes
“Positief advies”
Door familie Naaijkens op maandag 25 jul 2016 '16 | vestiging Vlaardingen
De begeleiding voor de aankoop en plaatsen van de keuken , en de nazorg en verhelpen van kleine klachten , is bijzonder goed en vriendelijk verlopen. en ben als het voorkomt bij familie of kennissen een positief advies te geven over jullie verkoop vriendelijkheid en niet te vergeten de vakbekwaamheid .
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
9,8
Slingerland Tegels
Hardinxveld-Giessendam (Zuid-Holland)
“Fantastisch” score uit 73 ervaringen
9,0
Bemmel en Kroon
3 vestigingen (Zuid-Holland)
“Uitstekend” score uit 488 ervaringen
“Blij met de keuken - service is minder”
Door Poortvliet op woensdag 7 sep 2016 '16 | vestiging Rotterdam
Super geholpen, wij zijn erg blij met de nieuwe keuken, hetgeen zeker aan de adviseur van Wooning te danken is, die dacht echt mee. Alleen jammer van de service na oplevering. Dit kan beter want men verwijst naar de fabrikant van de apparatuur en duurt te lang.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Goed gegaan”
Door Hol, E. op donderdag 24 sep 2015 '15 | vestiging Rotterdam
Deskundig advies, prettige benadering en klantvriendelijk. Men wordt goed op de hoogte gehouden van de voortgang en tijden van levering en plaatsing. De bezorging was netjes, op afgesproken tijd en werd na levering gecontroleerd. De plaatsing en betegeling van de keuken zeer vakkundig en goed uitgevoerd. Kan het iedereen aanraden.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Keuken”
Door LA de Ruiter op woensdag 30 mrt 2016 '16 | vestiging Den Haag
De keuken is erg mooi geworden, helaas waren wij niet op de hoogte dat wij zelf een tegelzetter moesten regelen, dat moest nu in alle haast geregeld worden en daardoor is het tegelwerk niet optimaal gedaan. Door zelf alles goed aftekitten is het toch nog goed gekomen.
Witte keuken met grepen
Witte keuken met grepen
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Prachtige keuken”
Door F.S. op maandag 9 jun 2014 '14 | vestiging Spijkenisse
Hierbij wil ik Wooning heel hartelijk bedanken voor onze prachtige keuken.
Vanaf het eerste gesprek met verkoper Marco de Bie tot en met de oplevering is alles perfekt gelopen.
We mochten met de verkoper kijken in de keukenfabriek,de door ons zo gewenste kleur is daar perfekt gerealiseert,de fronten zijn gemaakt zoals het bestaande deel van de keuken, hij dacht met ons mee, niets was te veel.
Ook zijn collega Kevin, was, bij afwezigheid van Marco, altijd bereid ons te woord te staan.
De bezorgers, de leidingleggers, het plaatsingsteam, allemaal correct en zorgvuldig.
Een 200 % aan te raden filiaal van Wooning.
Nogmaals dank !
Nog mooier dan ik durfde hopen !
Nog mooier dan ik durfde hopen !
Reactie of foto toevoegen +5 bedankjes
“slechte service”
Door Tineke op dinsdag 6 aug 2013 '13
Voor de 2e keer gaat er iets mis met bestellen/order. De eerste keer met keukentegels. Uiteindelijk bij Jan Groen gekocht (deze levert overigens prima service). Tweede keer heeft verkoper verkeerde order uitgeschreven. Verkeerde badkamertegels. Geklaagd bij Wooning maar deze reageren nogal agressief terug. Nooit daar iets kopen.
Reactie of foto toevoegen +6 bedankjes
“Slechte ervaring”
Door Ralph op woensdag 18 sep 2013 '13 | vestiging Naaldwijk
Mijn mening: Keuken gekocht bij wooning in naaldwijk. Wooning is onderdeel van Mandemakers.
Tot dat we de handtekening hadden gezet was de verkoper een vriendelijke man, daarna bleek het een ongeïnteresseerd en horkerige man te zijn. Na de levering van de keuken bleken er verschillende dingen niet goed te zijn, niet de juiste maat en verkeerd geleverd. Tot 5 maal toe is er een (goede) service monteur geweest (van de keukenman), pas vier maanden na levering is de keuken eindelijk klaar. En blij met je nieuwe keuken ben je dan niet meer. We zijn tevreden over de kwaliteit van de keuken, prijs kwaliteit is goed, maar pas als je bijna 50 procent hebt afgedongen!! Want dat is te doen. Div. malen een klacht ingediend, men heeft er uiteindelijk voor gezorgd dat de keuken compleet is. Op klachten over personeel, lees verkoper word geen actie ondernomen. Hier wordt je zelfs niet over teruggebeld. Ik koop hier nooit meer een keuken, liever een kleinere, persoonlijke winkel en iets meer betalen.
Reactie of foto toevoegen +16 bedankjes
“Wooning Badkamer”
Door Vin op woensdag 9 okt 2013 '13
Zeer goed geadviseerd, denken met je mee. Ze nemen uitgebreid de tijd met je om alles te bespreken en ze pushen niet bij de verkoop. Je hebt altijd mensen die mopperen over hoge prijzen. Je moet je huiswerk gewoon goed doen. Op internet hebben we ons breed georiënteerd op wat we in onze badkamer wilden hebben. Ga wat winkels af om de spullen in het echt te bekijken en hou de internet prijzen in gedachten en gebruik dit in je onderhandelingen bij je offerte.
Reactie of foto toevoegen +6 bedankjes
“Afschuwelijke ervaring”
Door Roald op zondag 3 mrt 2013 '13
Slechte service. Mijn vriend en ik kochten een nieuwe badkamer bij een speciaalzaak. Prachtige tegels uitgekozen. Toen de levertijd naderde voor onze tegels, hoorden we echter niets. Zelf dan toch maar eens bellen, om dan pas te horen dat “de levertijd met twee, drie weken is vertraagd”. Aangezien we de aannemer al geregeld hadden was dit een erg vervelend probleem. We konden een alternatief uit komen zoeken in de showroom, dat wel direct leverbaar was. Niet wat we wilden, maar goed. Wij op onze vrije dag er naar toe. We hadden een bruine tegel en wilden dus een andere bruine tegel. Komen we daar, bleek er maar één andere bruine tegel in assortiment te zitten. Levertijd zes weken… Waarom komen we dan naar de winkel? Verkoper: “Een andere kleur dan?” Ok, vooruit, allerlei grijstegels bekeken. Eigenlijk niet wat we wilden maar wel direct leverbaar. “En hoe zit het met bijpassende mozaiektegels? Zoals u zag op de tekening en bestellijst hebben we dat ook nodig”. Verkoper: “Nee, daar zit een levertijd op van zes weken”. En dan ben je dus twee uur verder… In wanhoop vroeg ik nog: dus u hebt eigenlijk geen alternatief dat wel op voorraad is. “Nee, dat klopt”. In opperste staat van emotie dan maar bellen met klantenservice. Hopend op een geste of excuus voor de slechte service. Maar hier kregen we de kille mededeling dat doordat we geen andere tegel hadden uitgekozen, stilzwijgend hebben ingestemd met het wachten op de oorspronkelijke tegels. “Maar jullie hebben geen alternatief’!” Klantenservice: “Dus stemt u in met wachten op de oorspronkelijke tegels.” Ik heb gewoon opgehangen. Om vervolgens drie weken later te horen dat de tegel helemaal niet meer leverbaar is. Echt afschuwelijk. Dan heb ik het overigens nog niet eens gehad over de kapotte inbouwkraan en spiegellamp die geleverd zijn, waardoor we ook weer 2 weken langer moesten wachten totdat de badkamer volledig af was. Moest de kapotte kraan nog terugsturen ook (alsof ze mij niet geloofden!!), maar dit mocht wel naar een antwoordnummer. Blijken ze me een ongeldig antwoordnummer gegeven te hebben, sta je daar bij het postkantoor.... Ook op basis van de klanttevredenheidsenquete (dat ik nog de moeite genomen heb om hem in te vullen) hebben ze mij nooit meer terugggebeld, terwijl ik er nog expliciet om heb gevraagd. Nooit en nooit weer, beste mensen, trap er niet in bij deze winkel en zelfs deze winkelgroep Mandemakers.
Reactie of foto toevoegen +17 bedankjes
9,6
Pelma Keukens
Goes (Zeeland)
“Fantastisch” score uit 202 ervaringen
8,4
Nolte Keukens Rotterdam
Rotterdam (Zuid-Holland)
“Goed” score uit 7 ervaringen
“aanrader”
Door Remko & Esther op donderdag 10 mei 2012 '12 | vestiging Vlaardingen
Wij hebben vandaag bij Wooning in Vlaardingen onze keuken gekocht. We hebben er echt de tijd voor genomen. Bij Bruynzeel voelden we een soort druk dat we echt op dat moment moesten kiezen. Daarna bij Wooning gekeken op aanraden van deze site. We zijn geholpen door Marco en hebben van hem alle tijd en rust gekregen om te vergelijken en alles te laten bezinken. Ik zeg: aanrader! Goede prijs voor een hele luxe uitwerking van de keuken.
Reactie of foto toevoegen +8 bedankjes
“Afradertje”
Door K op vrijdag 2 nov 2012 '12
Bestel tegels en je weet dat ze puntje bij paaltje niet meer geleverd kunnen worden. Heel bijzonder: zet die tegls dan niet in de showroom. Uiteindelijk toch maar tegels uitgezocht bij Groen. WOONING : ik raaad het af. Heb daar dus ook een keuken gekocht: mooi hoor. Maar wat er aan vooraf ging........zucht. Afradertje dus.
Reactie of foto toevoegen +16 bedankjes
“Alle wensen zijn verwerkt”
Door Danitsja & Ruben op zaterdag 21 apr 2012 '12 | vestiging Vlaardingen
Gisteren onze handtekening gezet voor een keuken bij Wooning. Zeer tevreden. Al onze wensen zijn in de keuken verwerkt. Het was vooral prettig dat wij de ruimte kregen om goed over onze gemaakte keuzes na te denken en deze eventueel aan te passen om zo tot de, voor ons, ideale keuken te komen.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“laat nooit je keuken door Wooning plaatsen”
Door jan op zaterdag 31 dec 2011 '11
Als je bij Wooning koopt, doe je zaken met Mandemakers. Dat merk je als de keuken geleverd wordt en vooral als die er door twee man in een dag tijd liefdeloos in gegooid wordt. Na afloop had ik niet alleen een keuken, maar ook een paar m3 afval. De houten profielen voor de verpakking van de bladen hebben ze maar op ons balcon gegooid in een flinke berg -aan elkaar geschroefd- brandhout. De keuken zelf is wel mooi en qua techniek goed uitgezocht.
Reactie of foto toevoegen +18 bedankjes
“Waardeloze afhandeling”
Door Michelle op dinsdag 11 dec 2012 '12
Zeer vriendelijk en leuk geholpen bij het uitkiezen van de keuken. Was helemaal weg van Wooning! Eenmaal na tekenen van de offerte laat de service te wensen over. Planning in week 50, niet gepland.. Uiteindelijk bellen ze op dat het toch gepland kan worden! Moet ik hier blij mee zijn? Vervolgens hoor ik dat ik voor levering moet betalen.. Maar waar is de factuur? Die had ik 4 weken geleden moeten krijgen.. Niet gehad.. Dezelfde dag van ontvangst factuur gelijk ingediend bij de bank.. Nu niet op tijd geld van mijn bouwdepot en zonder betaling geen levering.. Waardeloos! Geen aanrader dus.. Nu maar hopen dat de levering en het monteren wel soepel verloopt!
Reactie of foto toevoegen +11 bedankjes
“slechter dan slecht”
Door Peter en Willeke op zondag 21 aug 2011 '11
We zijn bezig met een nieuwe badkamer. Spullen gekocht bij Wooning. Kan maar 1 ding zeggen nooit naar Wooning gaan. Pak hem beet 7k teveel betaald en dat is met 24% korting. Het riekt of ruikt op zijn minst onfris. service is ook niet wat je zegt van geweldig. Een gewaarschuwd mens telt voor twee.
Reactie of foto toevoegen +78 bedankjes
“Erg veel van de prijs afgekregen”
Door Erwin & Antoinette op vrijdag 4 jun 2010 '10 | vestiging Rotterdam
Hier een tip van ons, voor een goede keuken. Wij zijn bij Wooning geweest in Rotterdam (zit naast de Kuip). Wij zijn hier heel goed geholpen en hebben erg veel van de prijs afgekregen. Ze proberen je natuurlijk direct binnen te hallen met hun eerste aanbod (doen ze allemaal). Bij ons is de verkoper wel 4 keer in overleg geweest met zijn collega, en filiaalhouder. En elke keer ging er weer meer van de prijs af, tot dat we op een prijs kwamen die voor ons ok was. Maak wel een afspraak van te voren, zo weet je zeker dat ze alle tijd voor je hebben.
Reactie of foto toevoegen +8 bedankjes
Vestigingen Wooning
Website: www.wooning.nl
aBergschenhoek (19 ervaringen), Leeuwenhoekweg 2, Bergschenhoek, tel 010 - 524 23 00
bDen Haag (4 ervaringen), Waldorpstraat 202, Den Haag, tel 070 - 402 32 84
cNaaldwijk (5 ervaringen), Warmoezenierstraat 1, Naaldwijk, tel 0174 - 67 08 22
dNumansdorp (2 ervaringen), Industriestraat 31, Numansdorp, tel 0186 - 65 37 00
eRotterdam (7 ervaringen), Olympiaweg 44a, Rotterdam, tel 010 - 479 19 44
fSpijkenisse (8 ervaringen), Constantstraat 4, 3202 SV Spijkenisse, tel 0181 - 28 32 45
gVlaardingen (11 ervaringen), Gerard Burgerlaan 4, Vlaardingen, tel 010 - 460 06 70
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven in Zuid-Holland