Feedback
Alle Winkels Beoordeeld
Plaats
Aantal ervaringen
Kesteren (Gelderland)
268 ervaringen (1 maand geleden)
Den Bosch (Noord-Brabant)
47 ervaringen (6 dagen geleden)
Nunspeet (Gelderland)
403 ervaringen (3 dagen geleden)
6 vestigingen
1548 ervaringen (3 dagen geleden)
Middelharnis (Zuid-Holland)
157 ervaringen (eergisteren)
Genemuiden (Overijssel)
25 ervaringen (vandaag)
3 vestigingen (Gelderland, Overijssel)
21 ervaringen (meer dan 3 maanden geleden)
Apeldoorn (Gelderland)
168 ervaringen (5 dagen geleden)
4,8

Van Wanrooij Keuken Badkamer en Tegel Warenhuys

Score uit 6 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
tel: 0418-556666 | Regterweistraat 5, 4181 CE Waardenburg
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Van Wanrooij Keuken Badkamer en Tegel Warenhuys
Bij Van Wanrooij keuken, badkamer & tegel warenhuys vindt u ruim 3.000 m2 aan keukens, badkamers en tegels.
Ervaringen
Er zijn 6 ervaringen over Van Wanrooij Keuken Badkamer en Tegel Warenhuys. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
“Badkamer besteld maar niet de keuken”
Door frank op donderdag 3 nov 2016 '16
Onze ervaringen met de firma Van Wanrooij zijn matig. In ons bouwplan komt de keuken en badkamer via deze firma. Toen we hoorden dat het bouwproject doorging en de aannemer vertelde dat ze Van Wanrooij de order had gegund zijn we er naar toe gegaan. Omdat we geen afspraak hadden gemaakt was het niet mogelijk de project keuken opstelling te zien omdat men niet wist welke keuken er geplaatst ging worden, dit ondanks dat de aannemer zij dat het bekend was. Later kregen we een telefoontje van de aannemer dat het nu wel in orde was en zijn we teruggegaan. Nu wel uitleg gekregen maar het bleef summier. Toen afspraak gemaakt wat moeilijk ging, omdat het zo druk was. Na wat aandringen toch binnen 2 weken kunnen komen. De keuken verkoper kwam er haastig op ons over Er stond 3 uur voor ons ingepland maar hij wist dit in 2 uur te proppen. Ook bleek naderhand dat de gewijzigde apparatuur 30 % boven de internet prijs koste. Daar boven op moesten we nog 10% wijzigingskosten aan de aannemer betalen. Later hoorde ik dat een particulier die gewoon daar een keuken kocht wel scherpe prijzen voor de apparatuur kreeg. Bij een volgende afspraak is door een andere verkoper de badkamer begeleidt , dit ging wel goed alhoewel de meer prijs voor gewijzigde apparatuur naar mijn mening te hoog was, dus geen andere apparatuur gekocht, dit pas ik later wel aan. Bij deze verkoper kwam onze slechte ervaring met de keuken ter sprake. Wat later werden wij gebeld door de keuken verkoper, hij was van mening dat hij ons deskundig had begeleid. Na hier enkele dagen over na gedacht te hebben heb ik toch een leidinggevende gebeld, Deze heeft mijn klacht goed aangehoord en gaf aan dat de klant koning is bij van Wanrooij. Mijn conclusie is dat Van Wanrooij het veel te druk heeft, erg veel projecten aanneemt wat te kostte gaat van de kwaliteit, daarnaast kunnen zij, nu de economie zo aantrekt, hogere prijzen vragen. Mijn advies kijk kritisch naar de offerte en slaap er wat nachtjes ver voordat je beslist.
Reactie of foto toevoegen +34 bedankjes
“Annulering niet mogelijk”
Door Elsemieke op maandag 16 jan 2017 '17
Zeer slechte ervaring hier. Geen klanttevredenheid of begrip voor de klant. Alleen tekenen en dan is het klaar met de service en klant is koning totaal niet! Koop hier absoluut geen keuken prijs kwaliteit ook natuurlijk zeer slecht van WanRamp z'n slechte ervaring nog nooit meegemaakt
Reactie of foto toevoegen +22 bedankjes
9,7
DB Keukens
6 vestigingen
“Fantastisch” score uit 1548 ervaringen
9,7
Arma Keukens en Sanitair
Nunspeet (Gelderland)
“Fantastisch” score uit 403 ervaringen
“Service kan beter”
Door Joke op vrijdag 14 apr 2017 '17
Prachtige showroom, prachtig pand maar..... slechte service of liever gezegd helemaal geen service. Enkele maanden na aanschaf van de nieuwe badkamer en het toilet onstonden er problemen met de 2 toiletbrillen. Dit probleem is na bijna twee maanden nog niet opgelost en zo moeilijk kan dat toch niet zijn, gewoon twee nieuwe leveren!
Reactie of foto toevoegen +16 bedankjes
“Communicatie”
Door Kim op woensdag 2 aug 2017 '17
Bij de eerste afspraak werd toegezegd dat we het hele traject een contactpersoon zouden hebben. Dit is niet waar gebleken. De verkoper heeft een mooie keuken uitgetekend, ook had hij in het begin veel geduld. De showroom is mooi opgezet met veel mogelijkheden. Na enkele afspraken kwamen we tot een offerte. Na het tekenen van de offerte wilde ik toch een andere kleur kasten. Dit werd goed opgelost. Toen begon de ellende: de keuken moest worden geplaatst. Bij het plaatsten is in een van de kasten een gat geboord welke daar niet thuis hoorde. Niet alle stickers zijn verwijderd; deze krijgen we er zelf ook niet af doordat de kast nagenoeg tegen de muur staat. Helaas zie je de zwarte tekens op de stickers erg goed. De koelkast was op de snoer gezet waardoor deze niet recht stond. Een greeplijst is in een andere kleur geleverd dan de andere greeplijsten. Volgens Van Wanrooij kan dit niet anders, hierover zijn we niet vooraf geïnformeerd. Inmiddels hebben we naast het plaatsen nog 3 keer een medewerker over de vloer gehad, de problemen zijn niet opgelost. Een aangetekende brief gestuurd, geen reactie op vernomen. Nu krijgen we te horen dat we nog een restant moeten betalen. Dat klopt, maar niet voor alle problemen opgelost zijn. Kortom, een slechte service.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Verkopen gaat prima daarna niet meer”
Door Johan van de Scheur op maandag 10 jul 2017 '17
Wat een enorm slecht bedrijf is dit. Dit tekstvak is eigenlijk veel te klein om te beschrijven hoe wij over dit bedrijf denken, maar ik doe mijn best om het enigszins beknopt te houden. Het komt er echter wel op neer dat ik zou iedereen willen afraden hier iets te kopen. Het verkopen gaat namelijk prima, maar dan. Ons badkamer project duurt nu al sinds 6 December jl. De ellende begon al gelijk bij het slopen van de badkamer, daar men voor het gemak een draagmuur in de ruimte over het hoofd had gezien. Vervolgens werd de eerste de beste klusjeman op ons project gezet. Ik heb zelf twee linkerhanden maar had het uiteindelijk beter zelf kunnen doen. Het blijkt dat van Wanrooij enkel werkt met ZZP'ers, wat overigens niet bij de verkoop gemeld was. Daarnaast is ons ligbad 5 keer geleverd, iedere keer was het bad beschadigd. Uiteindelijk is onze badkamer voor 80 % weer gesloopt omdat de opgeleverde kwaliteit bagger was.( dit was overigens de 3de herstelronde ! ) Nu na bijna een half jaar en een nog steeds niet werkende Aquasound ( muzieksysteem ) ben ik er helemaal klaar mee. De grootste irritatie is wel dat ze totaal niet met je communiceren. Ze laten je gewoon links liggen. Gemaakte afspraken komen ze niet na. Ze weten van iets moois ( het aanschaffen van een badkamer ) een regelrechte nachtmerrie te maken. van Warooij, chapeau !
Reactie of foto toevoegen +6 bedankjes
“Monopoly positie”
Door Versluis op donderdag 2 jul 2015 '15
Zeer slechte prijs-kwaliteit verhouding. Hadden bij onze nieuwbouw-woning de monopoly en hebben dit ook maximaal uitgebuit. Daar komt nog eens bij dat de service achteraf voor zowel badkamer en keuken zeer zeer slecht is.
Reactie of foto toevoegen +105 bedankjes
Vestiging Van Wanrooij Keuken Badkamer en Tegel Warenhuys
aWaardenburg, Regterweistraat 5, 4181 CE Waardenburg, tel 0418 - 55 66 66
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven in Gelderland