Feedback
Alle Winkels Beoordeeld
Plaats
Aantal ervaringen
Den Bosch (Noord-Brabant)
45 ervaringen (2 weken geleden)
Numansdorp (Zuid-Holland)
50 ervaringen (2 maanden geleden)
6 vestigingen
1534 ervaringen (4 dagen geleden)
Middelharnis (Zuid-Holland)
150 ervaringen (3 weken geleden)
Apeldoorn (Gelderland)
165 ervaringen (1 week geleden)
3 vestigingen (Zuid-Holland)
501 ervaringen (5 dagen geleden)
2 vestigingen (Zuid-Holland)
123 ervaringen (1 week geleden)
3 vestigingen (Zuid-Holland, Utrecht)
15 ervaringen (meer dan 3 maanden geleden)
4,2

Piet Klerkx Badkamers en Keukens

Score uit 11 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
2 vestigingen (Noord-Brabant & Utrecht)
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Piet Klerkx Badkamers en Keukens
Piet Klerkx is met zes vestigingen en bijna 90 jaar ervaring dé woonwinkel van Nederland. Naast een grote collectie meubelen en bedden, hebben we in de filialen Waalwijk en Amersfoort een grote keuken en badkamer showroom.
Ervaringen
Er zijn 11 ervaringen over Piet Klerkx Badkamers en Keukens. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren1 ervaring
4 sterren1 ervaring
3 sterren1 ervaring
2 sterren0 ervaringen
1 ster8 ervaringen

Per vestiging:
“Klantcontact, klantenservice en klachtafhandeling”
Door Mirjam Boxem op dinsdag 20 sep 2016 '16 | vestiging Piet Klerkx Amersfoort keukens en badkamers
Slecht, slecht, slecht. Zo ontzettend de balen van heel Piet Klerkx, afhandeling klachten, problemen. Wat zo leuk had kunnen zijn, mijn plezier van een nieuwe keuken is compleet vergalt. Eerst beginnen in de winkel met babbel van ons uit de markt halen. Nee wij zijn geen keukenkampioen of stunter. Ja wij doen alles zelf, 1 aanspreekpunt. Nou eh, dat klopt dus van geen kanten. Vervolgens een prijs afgesproken voor de keuken en er toch ingetuind, moest ik allerlei concessies doen om op de prijs uit te komen. Prima, nog niet boos, wij krijgen een mooie keuken dacht ik. Vervolgens terug van vakantie, de planning. levering week 34, maar ja er was geen personeel om de voorbereidingen uit te voeren voor de levering. Dus een zzpér door Piet ingeschakeld na 3 anderen gesproken te hebben( die alle drie niet konden). Deze man maakt een uitzondering voor ons, maar dan kan het niet anders dan dat de keuken eerst geplaatst wordt en het extra werk en pas daarna kan er worden gestucd. Wij onkundige en onwetende leken, zeggen prima. Joepie keuken komt.

Toen hadden wij een wijziging vanwege plaats vaatwasser, en eigenhandig denken van de verkoper. Hij had gezien dat wij rechtshandig waren dus vaatwasser in onmogelijke hoek getekend. Nog aangekaart tijdens gesprek, ik weet niet of dat handig is, maar door vlotte babbel en gewoon doorgaan met gesprek niet meer op terug gekomen. Moet ik eerlijk zijn dat wij er tijdens dat gesprek ook niet meer aan gedacht hebben. Zowel verkoper, als troubleshooter Piet niet tot onmogelijk bereikbaar. En omdat zowel wij als verkoper op vakantie waren konden wij het ook niet meer vroegtijdig aangeven dat wij dat gewijzigd wilde hebben. De aannemer vroeg ons of er om een speciale reden gekozen was voor deze plek van de vaatwasser. Wij oh shit nee he. Niet meer aan gedacht. Piet Klerkx was niet bereikbaar. Uiteindelijk hadden wij gesprek met badkamer man van de vestiging. Probleem aangegeven. Nee kon niet meer keuken was al klaar en werd de week daarop geleverd. Maar hij vond het ook niet netjes en er moet toch iets te regelen zijn. Fijn iemand spreekt ons. Nou als wij maar weten dat er op deze keuken bijna geen marge meer zit. Ja zeg duh, is dat ons probleem. dan had hij hem ons niet moeten verkopen. Ik heb geen zicht op marges. Ik wil een goede keuken. Betaling keuken, bij bezorging op dag van afspraak. Wij zeggen keuken is niet af, niet klaar, dus wij betalen niet alles. Er moest nog gestucd worden en kastje/deurtje en frontje nageleverd worden. Willen de bezorgers de keuken weer meenemen. Toen zat ik al ruim 2 weken zonder keuken. In ene kwam er wel een troubleshooter aan de telefoon. Nee komt allemaal goed mevrouw. Advies van hem, misschien handig om nog eens bij verkoper koffie te gaan drinken en eea uit te praten, duh daar zit ik echt niet meer op te wachten en dan weer fles wijn krijgen zeker. Ja, maar als je hem (troubleshooter) nog wilt spreken is hij met noorderzon vertrokken en weer niemand bereikbaar.

Afgesproken wij betalen een deel bij oplevering totale keuken. Komt de aannemer/zzpér en stucadoors nog afzuigkap en spotjes plaatsen. Fijn denk je dan. Stucwerk iets beschadigd en moeten stucadoors weer terugkomen, maar dat doen ze alleen als de schilder komt want anders moeten ze een halve dag inplannen. Is dat ons probleem? Vreemd. Toen kwam zzpér/aannemer, waar wij overigens heel tevreden over waren de stopcontacten en afzuigkaprooster plaatsen. Stroom eraf, stroom erop en hoppa de oven deed niks meer. Er lag gewoon bovenop de oven de electrische snoeren met zo'n zekeringsdoosje. Nou zei hij dat wordt dan even de monteur van de oven bellen. Zo gezegd en gedaan, deze meneer (monteur Kitchenaid) kwam hier gister en komt tot conclusie dat de aarde is aangesloten op de fase, of zoiets. Ik had dus met mijn kids wel onder 220 volt kunnen komen te staan. Levensgevaarlijk. Echt fijn, hij heeft het verholpen en hoop ik dat de oven die nog ik nog niet had kunnen gebruiken geen schade van dit geintje heeft opgelopen.

Nou is het afwachten of de frontjes nog komen en het kastje en deurtje en of wij dan wel even het restant willen afrekenen. Mijn man vroeg om een creatieve oplossing bij klantenservice en toen kregen wij in de mail te lezen, u kunt een bos bloemen krijgen. Huh, zijn ze bij Piet nou helemaal van lotje. Alsof ik op een bos bloemen zit te wachten en dan moet ik er ook nog om gaan vragen ook. Ik heb geen bos bloemen gezien, zoiets hoor je dan spontaan gewoon te regelen. Moet echt niet gekker worden. Ik wil een goed werkende, uitziende keuken hebben. Dat is waar ik voor betaal. De keukens komen allemaal bij Mandemakers vandaan dus stop de interessant doenerij. 1 pot nat. De keuken op zich is mooi. Het probleem zit em in jullie klantcontact, klantenservice en klachtafhandeling.

Hoe kan ik op deze manier nu goed over Piet Klerks praten. Mijn conclusie, men wil wel centen zien, maar iets gegrond serieus nemen of fout in willen zien of uberhaupt maar de klant tegemoet te komen is er dus niet bij. Hoe simpel had eea kunnen zijn, om de leverdatum aan te passen toen bleek dat week 34 niet haalbaar was qua aannemer? Een cursus klantcontact en communicatie kan voor de verkoper en overige personeel van Piet ook geen kwaad. Ik hoop dat de keuken uiteindelijk wel af komt, want ik zit nog in een keuken die niet klaar is. Ik kan dus niemand maar ook echt niemand Piet Klerkx aanbevelen. Het is nu overigens week 38. Werkelijk :-(( Ben er zo klaar mee.
Reactie of foto toevoegen +10 bedankjes
“Dressoir”
Door Ruud Groot op dinsdag 21 apr 2015 '15 | vestiging Piet Klerkx Amersfoort keukens en badkamers
Dressoir gekocht. Volgens verkoper 6 a 7 weken. Levertijd. Ging hiermede ok. Direct gevraagd om aanbetaling anders ging de aankoop niet door. Aanbetaling verricht. Enkele dagen voor aflevering een email wanneer het dressoir gebracht zou worden. Oude dressoir inmiddels weggedaan. 1 dag voor aanlevering lapidair een email dat het " helaas" nog 7 weken gaat duren. Volgens bedrijf nu levering in de week van 8 juni. Totaal onbetrouwbaar bedrijf daar dit reeds de tweede keer is. Laatste aankoop geweest bij piet clerck in Amersfoort.
Reactie of foto toevoegen +7 bedankjes
9,8
Slingerland Tegels
Hardinxveld-Giessendam (Zuid-Holland)
“Fantastisch” score uit 76 ervaringen
9,5
Bakker Tegels & Badkamers
Vlaardingen (Zuid-Holland)
“Fantastisch” score uit 67 ervaringen
“Goed voorbereid”
Door Kusters op dinsdag 2 mei 2017 '17 | vestiging Piet Klerkx Amersfoort keukens en badkamers
Extreem goed voorbereid en op onze hoede in verband met alle negatieve recensies besloten wij bij Piet Klerkx binnen te lopen om te kijken naar een Next-125 keuken. Wellicht is dat het verschil met de andere verhalen. Wij kwamen specifiek voor dit (Duitse) merk en hadden heel goed in ons hoofd wat wij wilden. We zijn meerdere malen geweest en hebben besproken dat we het eng vonden om te tekenen vanwege alle negatieve recensies. Dit werd goed opgepakt en onder door ons opgestelde voorwaarden hebben we een handtekening geplaatst. Zelf hebben we extreem goed opgelet en alles dubbel nagekeken. Maar ook toen ruim 1 jaar later de keuken geleverd moest gaan worden werd in de winkel weer constructief meegedacht om de laatste snufjes er in te laten plaatsen, waarvoor dank! Het resultaat is een prachtige keuken, geheel naar onze wens. In eerste instantie waren er een paar ontbrekende zaken, zoals een scharnier een een zijwang. Deze zijn na geplaatst, zonder dat we daar actief achteraan hebben moeten zitten. Kortom: Zeer tevreden met onze prachtige Nest-125 keuken en de levering door Piet Klerkx.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Garantie niet nagekomen”
Door Fokje op vrijdag 10 jun 2016 '16 | vestiging Piet Klerkx Amersfoort keukens en badkamers
Wij hebben een badmeubel gekocht. Mooi kast . Nu blijkt dat de onderkant los laat. De kast hangt aan de muur. We hebben nog garantie. We kunnen een nieuwe kast kopen met 20% korting. De kast was nieuw 689 euro. Belachelijk voor woorden.
Reactie of foto toevoegen +6 bedankjes
“Volledig nieuwe inrichting”
Door Kok op zaterdag 1 aug 2015 '15 | vestiging Piet Klerkx Amersfoort keukens en badkamers
Volledige nieuwe inrichting gekocht voor woonkamer voor een klein vermogen. Aflevering incompleet, te laat , in delen onderdelen kwijt etc. Op zich kan dit gebeuren maar de after sales is ver te zoeken. We zitten nog steeds in conflict met ze en al vanaf april bezig onze inrichting klaar te krijgen. Prima verkopers, goede collectie maar ongelooflijk slecht en laks waar het oplossen van problemen betreft.
Reactie of foto toevoegen +15 bedankjes
“Gemiste kans voor Piet Klerkx”
Door Monique op dinsdag 24 dec 2013 '13 | vestiging Piet Klerkx Waalwijk keukens en badkamers
Let op: In tegenstelling tot andere bedrijven kun je hier geen overgebleven tegels terugbrengen, ook niet in hele dozen. Bij veel andere bedrijven kan dat wel dus dan kun je ze veel beter daar kopen.
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Fantastische keuken en badkamer”
Door Bianca op dinsdag 21 jan 2014 '14 | vestiging Piet Klerkx Amersfoort keukens en badkamers
Ik heb bij Piet Klerkx zowel mijn keuken, als badkamer gekocht en ben zeer tevreden. De keuken stond in een keer goed en ook de badkamer was compleet geleverd. Ik herken dan ook niets van wat andere hier schrijven en zeg rustig dat je op je eigen ervaring af moet gaan.
Reactie of foto toevoegen +14 bedankjes
“Activiteiten piet klerkx”
Door dirkjan op zaterdag 30 mrt 2013 '13
Zet nooit je handtekening bij p. klerkx ik ging voor een mooie keuken zette mijn handtekening waarop vervolgens de gemaakte afspraken nooit meer zijn nagekomen, heb vervolgens na 2 maanden keuken geannuleerd en zit nu met aanmaningen van 30% annuleringskosten. dit heb ik nog eens in de rondte gevraagd en ben er achter gekomen dat dit regelmatig voorkomt. is ook erg makkelijk geld verdienen zo. ik adviseer echt iedereen blijft alstublieft weg bij deze organisatie....
Reactie of foto toevoegen +33 bedankjes
9,5
Bakker Tegels & Badkamers
Vlaardingen (Zuid-Holland)
“Fantastisch” score uit 67 ervaringen
9,7
DB Keukens
6 vestigingen
“Fantastisch” score uit 1534 ervaringen
“Oplichters”
Door W op donderdag 9 mei 2013 '13
Badmeubel aangeschaft, afspraak was geen montagekosten te berekenen, voor deze actie diende het contract alla minuut getekend te worden. Eenmaal thuis blijkt de zorgvuldig opgemaakte factuur een flut blaadje met wat getallen geen maten, merk of juiste prijzen artikelnrs noem maar op. Na wat onderzoek op internet blijkt er een heel groot verschil tussen de prijzen van PK te zitten en internet. Gelijk navraag bij de manager Bilant gedaan. Meneer wist mij te melden dat de montage kosten hoe dan ook betaald diende te worden dus de korting was ons voorgelogen de montagekosten waren gewoon in de prijs berekend. Als je dus iets koopt en je betaald gewoon de montagekosten dan betaal je deze dubbel. Er was niets meer aan te veranderen behalve zelf installeren dan kregen we de 335euro korting. Daar waren wij het niet mee eens, we zijn echt volledig voorgelogen door dit bedrijf. Uiteindelijk, omdat er niet meer van het contract afgekomen kon worden, zijn spullen geïnstalleerd. Wat blijkt de helft van de spullen zijn niet goed geleverd. We hebben voor de spullen die niet geleverd zijn niet betaald en gaan naar de geschillencommissie omdat PK de boel oplicht. Mensen koop hier niets en teken ook niets ze liegen dat ze barsten daar en zodra je de deur uitloopt ben je niets meer voor ze. Het is puur verkopen en oplichterij.
Reactie of foto toevoegen +16 bedankjes
“Dramatisch”
Door Rob Scheepsjongen op maandag 4 mrt 2013 '13
Ok ze kunnen een keuken verkopen, maar dat is dan ook alles. Er is geen organisatie van de planning, het verwijderen van de bestaande keuken, de levering en het plaatsen van de nieuwe keuken. Er is geen aanspreekpunt. Iedereen wijst naar iemand anders, zodat er nooit een eenduiding antwoord komt.
Reactie of foto toevoegen +23 bedankjes
“Kunnen concurreren”
Door Rudi en Mirjam op zondag 31 okt 2010 '10
Bij Piet Klerkx geweest, ze kunnen zeker concurreren met het tegelwerk en sanitair, alleen het monteren dat is een enorme post, ong. de helft van het bedrag!
Reactie of foto toevoegen +12 bedankjes
Vestigingen Piet Klerkx Badkamers en Keukens
aPiet Klerkx Amersfoort keukens en badkamers (6 ervaringen), De Brand 1, 3823 LD Amersfoort, tel 033 - 457 00 66
bPiet Klerkx Waalwijk keukens en badkamers (1 ervaring), Prof. v.d. Waalsweg 2, 5144 NG Waalwijk, tel 0416 - 33 63 00
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven