Feedback
Alle Keukenzaken Beoordeeld
Plaats
Aantal ervaringen
Poortvliet (Zeeland)
88 ervaringen (1 week geleden)
Haarlem (Noord-Holland)
195 ervaringen (2 weken geleden)
Kesteren (Gelderland)
260 ervaringen (6 dagen geleden)
Den Bosch (Noord-Brabant)
43 ervaringen (1 week geleden)
Numansdorp (Zuid-Holland)
49 ervaringen (2 weken geleden)
Sint Annaland (Zeeland)
230 ervaringen (2 weken geleden)
6 vestigingen
1446 ervaringen (6 dagen geleden)
Middelharnis (Zuid-Holland)
142 ervaringen (2 maanden geleden)
4,8

Keukenmaxx

Score uit 61 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
4 vestigingen (Noord-Holland, Noord-Brabant & Zuid-Holland)
Gebruikersfoto: Ventilatierooster in plint
1 / 4
4 foto's
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Keukenmaxx
Een nieuwe keuken in uw persoonlijke stijl. Bent u op zoek naar een keuken die perfect past bij de stijl uw huis? Breng een bezoekje aan één van onze winkels en krijg stijladvies op maat. Onze keukenexperts helpen u graag met het samenstellen van een betaalbare merkkeuken onder het genot van een lekker kopje koffie. Naast het design is de functionaliteit van uw nieuwe keuken natuurlijk ook erg belangrijk. Alles is mogelijk!
Gebruikerservaringen
Er zijn 61 gebruikerservaringen over Keukenmaxx. Alle gebruikerservaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze.
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren6 ervaringen
4 sterren14 ervaringen
3 sterren3 ervaringen
2 sterren6 ervaringen
1 ster29 ervaringen

Per vestiging:
“Geen service na levering”
Door p.grootjans op zaterdag 26 sep 2015 '15 | vestiging Barendrecht
keuken gekocht bij kmaxx in barendrecht. natuurlijk moet bij levering betaald worden , daarna geen enkele service meer. door aannemer in laten bouwen , zowat niets pastte aanrecht blad was te groot , vaatwasser kon niet open met voorblad , verschillende items niet geleverd , waar ik nu na 5 maanden nog steeds op wacht. spoelbak was gespiegeld geleverd en paste nadat een andere kwam weer niet in aanrechtblad. als je belt , beloven ze terug te bellen , wat natuurlijk niet gebeurd. enz enz enz ADVIES : koop niet bij deze partij.
Beste heer/mevrouw Grootjans, Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend te lezen dat er een aantal zaken niet zijn verlopen zoals u had gewenst en u nu langer dient te wachten. Uw contactpersoon gaat morgen contact met u opnemen om de situatie te bespreken. Met vriendelijke groet, Tim - Webcare Keukenmaxx REACTIE VAN KEUKENMAXX
Reactie of foto toevoegen +19 bedankjes
“Garantie”
Door m schouten op vrijdag 6 nov 2015 '15 | vestiging Etten-Leur
Service is rond uit slecht los latende kunststof delen worden toe geshreven aan vocht schade. Dit alle binnen garantie termijn.Dit alles rond een afzuigkap. Denk goed na voor je metKeukenmaxx in zee gaat
Beste meneer Schouten, bedankt voor uw bericht. Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over onze service. Kunt u uw ordernummer doorsturen naar webcare@keukenmaxx.nl? Ik help u graag verder. Met vriendelijke groet, Tim - Webcare Keukenmaxx REACTIE VAN KEUKENMAXX
Reactie of foto toevoegen +10 bedankjes
6,2
Eigenhuis Keukens
6 vestigingen (heel Nederland)
“Redelijk” score uit 69 ervaringen
8,8
Smits Keukens
2 vestigingen (Noord-Holland)
“Prima” score uit 25 ervaringen
“Aan de goden overgelerd bij de klantenservice”
Door J.Stastra op zondag 27 nov 2016 '16 | vestiging Hoofddorp
Mooie Siematic keuken gekocht in Hoofddorp, zeer goed geholpen en later nog aanpassingen gedaan omdat we een greeploze keuken wilden, prima opgelost. keuken ingemeten en lift omdat we op de 3e etage wonen en het keukenblad 2.70m is, kon in lift geen probleem zei de inmeter. 20 september werd de keuken bezorgd en blad paste niet in de lift, foutje van de inmeter, het blad moest via het raam van de woonkamer met een takel naar binnen gehesen worden. 21 september kwam de takelwagen, blad naar binnen en geplaatst. We hebben gelijk een spatrand besteld omdat de muur niet helemaal recht was en betaald. Prima monteur, alles goed aangesloten helemaal blij, maar toen ontdekten we allemaal vlekken op het blad, we hadden voor een ongepolijst blad gekozen omdat we dat heel mooi vonden en de verkopen had gezegd dat we wel moesten uitkijken voor vlekken maar nu zat het blad al vol vlekken. Keukenmaxx Hoofddorp gebeld, maak het maar met een sopje zachte zeep schoon dan komt het wel goed, niet dus alle vlekken bleven erin, weer gebeld, sorry U moet de klantenservice bellen wij verkopen alleen. Klantenservice gebeld, maakt U maar wat foto's dan kijken we wat we voor U kunnen doen.Een paar dagen later werden we gebeld, het blad zou gewisseld worden dit was niet goed, we waren aan het verbouwen en vroegen of het snel kon omdat het parket nog niet geschuurd was en we bang waren voor beschadigingen maar dat kon niet, de planning zat al weken vol. Op onze vraag of ze geen rekening hielden met calamiteiten en toch eerder konden werd afwijzend gereageerd. Wij zijn zelf naar Tilburg gegaan naar de steenfabriek om een ander blad uit te zoeken en zijn toch voor een gepolijst blad gegaan omdat ongepolijst niet echt geschikt is voor een keukenblad. Hoeze wordt dit dan wel verkocht? 4 november! zou het blad gewisseld worden en de Mevrouw van de klantenservice vertelde dat de monteur al voor acht uur zou komen en daarna het nieuwe blad en de takelwagen. Wij de avond ervoor de meubels weggehaald bij het raam, de laden leeggehaald en de vloer die inmiddels opnieuw geschuurd en geolied was afgedekt. Om 9 uur nog steeds geen monteur maar wel een vrachtwagen die voor de deur stond van Keukenmaxx. De bezorgers kwamen boven en zagen dat al het apparatuur nog in het blad zat, gelijk bellen naar de zaak en toen kwam de verrassing, Keukenmaxx had "vergeten" een monteur in te plannen, de monteur was in Rotterdam een keuken aan het plaatsen en kon niet komen, de takelwagen die ook onderweg was werd afgebeld en de bezorgers gingen weg.........wij woedend gebeld naar de "Klantenservice" sorry sorry foutje, 16 november zouden ze het weer gaan proberen, om acht uur stond de monteur voor de deur, later kwam het blad en de takelwagen en is alles omgewisseld en geplaatst maar we moesten wel 134.00 betalen voor de spatrand die we 20 september extra hadden besteld. Maar die is 22 september al door ons betaald, opgezocht en aan de bezorgen laten zien, hij bellen met de zaak, sorry Mevrouw U heeft gelijk, foutje van ons. Al met al heeft het bijna 2 maanden geduurd voordat het blad gewisseld is en veel stress. De klantenservice zegt gewoon als je vraagt waarom het allemaal zolang moet duren, U kan toch koken en alles gebruiken, de stoom komt uit je oren. De Mevrouw van de klantenservice belde 17 november met de vraag of alles nu in orde was, ja hoor na bijna 2 maanden is het eindelijk goed, ze zei U krijgt een bloemetje voor alle ellende en wilt U ook een revieuw schrijven, ja hoor maar dan vertel ik wel wat er precies allemaal gebeurd is. Het bloemetje hebben we gekregen maar niets meer over een revieuw schrijven. Nooit kopen we meer wat bij de "Mandenmakers groep". De badkamer die we bij Wooning gekocht hebben, ook van de "Mandenmakers groep" zelfde ellende, verkeerde lade, geen wastafelstop en sifon ook 2 maanden voordat alles goed geregeld was, weer verkeerde lade besteld, lade gestuurd zonder front, gek wordt je van ze, ook daar zeiden ze tegen ons, U kan toch douchen en 1 wastafel kan U wel gebruiken....... Prachtige winkels hebben ze, je wordt binnengehaald als een vorst, hapjes en drankjes, niet is te gek maar als er iets niet goed gaat en je met de Klantenservice te maken krijgt dan ben je aan de goden overgeleverd.
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Leverdatum keuken”
Door lauren op maandag 16 nov 2015 '15 | vestiging Hoofddorp
Een keuken uitgezocht voor een niet gering bedrag in september en een leverdatum afgesproken in begin december, daarna meermalen contact gehad over een aantal aanpassingen en extra's. De leverdatum is nooit gewijzigd en hier is verder ook nooit iets over vermeld. Zelfs schriftelijke bevestiging gekregen begin november dat begin december ging lukken. Uit het niets een brief ontvangen met daarin de leverdatum eind januari 2016 zonder hier telefonisch van op de hoogte te zijn gebracht. Na gesproken te hebben met onze contactpersoon bij Keukenmaxx zou het liggen aan leverproblemen van de fabriek. Maar nu blijkt dat er gewoon pas begin november besteld is door Keukenmaxx en dat de leverdatum daardoor niet meer te halen is. De oplossing van Keukenmaxx is een noodkeuken en dat zou goed nieuws moeten zijn. Onvoorstelbaar slechte behandeling .
Beste mevrouw, Ik vind het erg vervelend dat u nu langer op uw keuken dient te wachten dan met u is afgesproken, excuses hiervoor. Ik heb de situatie voorgelegd bij de vestigingsmanager en de regiomanager. Ik heb hen verzocht dit te bespreken en u hier een terugkoppeling over te geven hoe we dit gaan oplossen. Met vriendelijke groet, Tim - Wencare Keukenmaxx REACTIE VAN KEUKENMAXX
Reactie of foto toevoegen +8 bedankjes
“Keuken nog niet compleet”
Door L.M. op donderdag 1 sep 2016 '16 | vestiging Hoofddorp
Zeer slechte ervaringen met Keukenmaxx Hoofddorp. In november een keuken gekocht, voordat de handtekening gezet wordt worden gouden bergen beloofd. Na handtekening worden afspraken niet nagekomen, slecht aansluitschema, wordt niet teruggebeld, keuken niet compleet geleverd. Winkel in Hoofddorp belt niet terug en reageert niet op mails, klantenservice weet nergens wat van en kan verder niet helpen. Inmiddels bijna jaar verder en nog geen complete keuken.
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Slechte ervaring”
Door Petra op maandag 28 dec 2015 '15 | vestiging Etten-Leur
Mijn ervaring met Keukenmaxx is zeer zeer slecht. De service in de winkel is goed. Tot dat de keuken is geplaatst. Wat er inmiddels allemaal is gebeurt is te veel om op te noemen. Normaal gesproken lees is altijd reviews, maar door mijn enthousiasme over de keuken heb ik dit niet gedaan, wat baal ik hiervan. De verhalen zijn zo herkenbaar, door de werkdruk kunnen de monteurs de service punten niet afwerken, ze krijgen geen onderdelen mee. Wanneer je het kantoor belt kunnen ze hier niets aan doen en je word rustig gehouden met een diner cheque die je uiteindelijk ook nooit ontvangt.

Naschrift ontvangen op 9 januari 2016: Hoi Tim, Uiteindelijk zijn wij terug gebeld. Helaas niet door de mevrouw die al die tijd ons te woord heeft gestaan. Helaas had de mevrouw die belde geen idee wat er allemaal heeft plaatsgevonden. Een compensatie voor de kosten (vrije dagen) die wij hebben gemaakt zat er niet in. Ze bleef maar bij haar dinner bonnen of wooncheque. Uiteindelijk hebben ik maar gezegd dat ze die wooncheque op kon sturen. Tja, hoelang moet je met iemand blijven praten die je toch niet wil helpen? Na ontvangst van de wooncheque blijkt dat de dichtstbijzijnde winkel 100 km rijden is…

Helaas is ons drama nog steeds niet afgelopen…onze vaatwasser is nog steeds niet gemaakt. Deze vaatwasser is al kapot sinds 1ste kerstdag. Ook Whirpool is een bedrijf waar de klant “geen konining” is. Zij weten niet wanneer zij het apparaat kunnen maken omdat ze geen onderdelen hebben. Een nieuw apparaat brengen ze niet zolang er garantie op zit. (Dus als de garantie afgelopen is mag ik een nieuw apparaat bij ze komen kopen). Keukenmaxx heeft tenslotte dit apparaat aan mij geleverd, Ik vraag jullie hierbij mij een nieuwe vaatwasser te leveren (graag van een ander merk). Ik hoor graag. Met vriendelijke groet, Petra
Beste mevrouw, spijtig te vernemen dat u niet de gewenste service krijgt zoals u had mogen verwachten, excuses hiervoor. Uw melding is bij ons bekend en er is gisteren reeds mailcontact geweest waarin wij uw partner hebben bevestigd dat er maandag 4 januari telefonisch contact met u wordt opgenomen. Met vriendelijke groet, Tim - webcare Keukenmaxx REACTIE VAN KEUKENMAXX
Beste heer/mevrouw, Bedankt voor uw toevoeging op uw eerdere review. Ik heb contact opgenomen met de leverancier van uw apparaat en zij gaven aan dat er vandaag een monteur bij u is geweest en de motor van het apparaat heeft vervangen en deze nu moet werken. Mocht dit niet het geval zijn verneem ik dat graag! Mvg, Tim - Webcare Keukenmaxx REACTIE VAN KEUKENMAXX
Reactie of foto toevoegen +6 bedankjes
“Te vermijden”
Door familie Schulp op vrijdag 11 dec 2015 '15 | vestiging Reeuwijk
Keukenmaxx is absoluut te vermijden. Vervelende missers in het ontwerp, dertien weken (een kwárt jaar!) wachten tussen eerste installatiedag en de uiteindelijke montage van het aanrechtblad, twee lekkages (hoe moeilijk kan het foutloos monteren van een afvoer zijn?) en slecht communicerende klantenservice. Vier extra dagen vrij moeten boeken tbv reparaties en aanvullend werk. En de uiteindelijk door Keukenmaxx geboden tegemoetkoming na al deze ongemakken? Nét 1% korting op de aankoopprijs. Volstrekt ondermaats. Met een boogje omheen lopen.
Beste meneer/mevrouw Schulp, wat vervelend om te lezen dat u geen goede ervaring heeft met Keukenmaxx, excuses hiervoor! Ik heb uw ordergegevens erbij gevonden en zorg ervoor dat er spoedig contact met u wordt opgenomen om uw melding door te spreken. Met vriendelijke groet, Tim - Webcare Keukenmaxx REACTIE VAN KEUKENMAXX
Beste meneer/mevrouw Schulp, ik heb zojuist overleg gepleegd met uw contactpersoon en met de leidinggevende van de klantenservice. Via deze weg wil ik u aangeven dat wij bij ons eerder genoemde standpunt zullen blijven. Met vriendelijke groet, Tim - Webcare Keukenmaxx REACTIE VAN KEUKENMAXX
Deze reactie, via deze weg (en dus niet één keer persoonlijk / rechtstreeks telefonisch of schriftelijk) past volledig bij de stijl van Keukenmaxx: ondermaats. De (volstrekt minimale) geboden tegemoedkoming die we uiteindelijk op onze bankrekening terugvonden zonder enig verder begeleidend schrijven staat in geen enkele verhouding tot de gemaakte missers. Keukenmaxx blijft dus te vermijden. REACTIE VAN FAMILIE SCHULP
Reactie of foto toevoegen +5 bedankjes
“Offerte wel toegezegd niet gekregen”
Door G. Jansen op dinsdag 26 apr 2016 '16 | vestiging Etten-Leur
Extreem slecht! Ik de winkel te Ettenleur word je als een koning ontvangen en ze blijven met hapjes rondgaan. Onze gekozen keuken van E 18.000,= werd via korting op korting E12.500,= op voorwaarde dat je meteen moet beslissen. Toen wij hierop niet ingingen werden alle kortingen van tafel geveegd. Wij zouden per email de keukentekening en offerte toegestuurd krijgen. De toegezegde tekening van de keuken hebben wij nooit ontvangen en de toegezegde offerte ook niet: pas na veel aandringen kregen wij een offerte van iemand anders! Werkelijk bij de beesten af, zo slecht. Ik heb dit aan de andere Keukenmaxx bedrijfen gemeld, maar die reageren niet. Eindconclusie: koop nooit bij Keukenmaxx!!
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
9,8
Keukenwereld XXL
Poortvliet (Zeeland)
“Fantastisch” score uit 88 ervaringen
8,8
Keukenvision
3 vestigingen (Zuid-Holland, Utrecht)
“Prima” score uit 16 ervaringen
“Order voor keuken”
Door Jaapwillem & Mirjam Poldervaart op dinsdag 1 nov 2016 '16 | vestiging Barendrecht
Contact omtrent plaatsing order, en overleg omtrent wensen is goed verlopen. Wijziging inductieplaat & afzuigkap, pakte voor ons positief uit (upgrade!) Achteraf nog verzoek gedeeld om ventilatieruimte onder (voorzijde) koelkast in de plint, aan te passen. (geplaatst 27-10) vandaag 1-11 nog in afwachting van reactie en oplossing.
Ventilatierooster in plint
Ventilatierooster in plint
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Matige ervaring”
Door Familie Bobinac op maandag 21 dec 2015 '15 | vestiging Barendrecht
8 juli zou onze keuken bezorgt worden en 9 en 10 juli zou alles gemonteerd worden. Dit was nog in mei besproken en dat was een voorwaarde van onze kant want 12 juli gingen we op vakantie( nu begint het). Onze keuken werd in totaal 2 weken lang geplaatst ( daar ging onze vakantie) er waren te weinig muurtegels besteld, geen afdekplinten geleverd, geen filter voor afzuigkap,verkeerde afdekplaat voor afzuigkap (hiervoor moest ik tot nu toe 6 keer vrijnemen voordat ze dat hadden geconstanteert). Vandaag is 21 december en nog steeds is mijn keuken niet af en elke keer als ik ze voor een vergoeding vraag voor mijn vrije dagen die ik door hun onkunde moest vrijnemen verzinnen ze iets of ze reageren helemaal niet. Ik vind keukenmaxx een matige keukenzaak en ik zou ze niet aanraden.
Beste heer/mevrouw, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Vervelend te vernemen dat uw keuken nog niet naar wens is opgeleverd en u niet het gewenste contact via de service krijgt. Ik heb hen verzocht nogmaals contact met u op te nemen. Excuses voor het ongemak. Mvg, Tim - Webcare Keukenmaxx REACTIE VAN KEUKENMAXX
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Slechte communicatie”
Door W.Heijmans op zaterdag 10 sep 2016 '16 | vestiging Etten-Leur
Keuken besteld en moet deze week bezorgd worden. Maar de communicatie met keukenmaxx is zeer slecht te noemen heb ondertussen drie afspraken wanneer keuken geleverd wordt .Ook zijn er afspraken over monteurs die komen, terwijl ik de keuken zelf monteer. Al met al veel spijt dat ik de keuken bij hun besteld is. Hopelijk wordt hij deze week zonder problemen geleverd maar ben er bang voor.

Aanvulling ontvangen 10 februari 2017: Nieuwe keuken geplaatst in september maar onder de vaatwasser past de lade nog steeds niet. Zijn al drie keer mensen van Keukenmaxx geweest maar nog steeds niet opgelost. Afgelopen maandag weer alles gedemonteerd maar het paste weer niet gebeld met klantenservice en Etten Leur maar niemand heeft gereageerd Niemand neemt daar de moeite om te reageren terwijl het beloofd word schandalig hoe men bij keukenmaxx met klanten omgaat .Wacht nog even af en ga dan verder stappen ondernemen .
Sinds gisteren zijn de problemen gedeeltelijk opgelost toch een compliment voor de monteurs hebben het goed aangepakt. Dus ben weer een beetje positief nu nog de koelkastdeur aanpassen en dan zijn we tevreden . REACTIE VAN W.HEIJMANS
Vandaag 14 april twee monteurs de laatste problemen opgelost. Nu is onze keuken compleet en ben tevreden jammer dat het allemaal zoveel voeten in aarde moest hebben. Trouwens de monteurs die ook vandaag kwamen waren vriendelijk en behulpzaam heb ze nog een fooitje gegeven ,hadden ze verdiend. REACTIE VAN W.HEIJMANS
Reactie of foto toevoegen +5 bedankjes
“Fronten worden niet geleverd”
Door Theo Kantborg op donderdag 1 sep 2016 '16 | vestiging Barendrecht
Heb in 2015 september klacht ingediend en in december is de klacht erkend en belooft dat we nieuwe fronten krijgen, dit is door het hoofdkantoor bevestigd. Ben 3 keer in Barendrecht geweest om de fronten uit te zoeken laatste keer in april alles zou binnen 6 weken in orde zijn we zijn nu weer in september maar geen nieuwe fronten, ik heb ongeveer nu 15 mensen van keukenMaxx aan de lijn gehad, en nog niets, leiding gevende kruipen weg. Zeker in Barendrecht en het hoofdkantoor (zal geen namen noemen)al ben ik daar wel toe geneigd. Het is een en al leugens wat je hoort. Ik waarschuw U ga niet met deze Firma in zee.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Klantgerichtheid goed, uitvoering voldoende”
Door Carlo R op vrijdag 21 okt 2016 '16 | vestiging Barendrecht
We hebben eind 2015 een keuken gekocht bij de keukenmaxx. Wij kwamen daar via onze styliste die ons heeft geholpen bij de inrichting van onze woonkamer. We hebben diverse bezoekjes gebracht en zijn telkens klantvriendelijk benaderd en hebben goede adviezen gekegen. De verkoper Dennis dacht goed met ons mee en alle wijzigingen konden telkens worden doorgevoerd. Als je een prijs moet vaststellen is dat lastig. Met alle kortingen weet je niet waar je aan toe bent. We keken pas (te) laat (nade koop) naar recensies en schokken wel toen we de keuken al hadden gekocht. Stom maar bij ons oordeel zijn we uiteindelijk niet negatief. Misschien wel omdat je leest wat er allemaal fout kan gaan. Bij de plaatsing was er een kastje kapot en kon onze koelkast niet worden geleverd. We hebben een goed alternatief aangeboden gekregen. De bar moest worden ondersteund en daar kwamen we pas achter bij plaatsing. Dat kostte drie weken uitstel. We raden iedereen aan om bij het meten telkens alert te zijn op maten e.d. Dat gaat gemakkelijk fout. Ons oordeel over de keukenmaxx is voldoende. Klantgerichtheid goed. Uitvoering voldoende.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Plaatsing dampkap”
Door W. Willemsen op maandag 16 jan 2017 '17 | vestiging Etten-Leur
Meer dan een jaar later is eindelijk de dampkap goed geplaatst. Monteur nummer 5, die kwam was erg onvriendelijk en wilde de kap eerst niet verhangen. Ik kon niet bij de knoppen en toen zei de monteur dat ik hem maar meteen voor het koken op de juiste stand moest zetten. Na lang aandringen heeft hij hem toch een halve slag gedraaid en toen zag hij de sticker zitten waarop staat dat de kant van de sticker de voorkant van de kap is. Poeh poeh, hoe moeilijk kan lezen zijn. Onze zoon en schoondochter zouden vandaag de keuken geplaatst krijgen, maar monteur is al weg. Verkeerd ingemeten door keukenmaxx. Jammer van de net nieuw gelegde vloer. Heb nu al pijn in de buik over de afloop.
Afzuigkap
Afzuigkap
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Geen reactie”
Door M.Z op maandag 3 aug 2015 '15 | vestiging Reeuwijk
mei keuken geplaatst, vitrine kastje niet in de juiste maat, opnieuw bestel en deze zou 21 juli jl opnieuw geleverd worden en gemonteerd. weer de verkeerde maat, fabriek op vakantie, keukenmaxx geeft niet thuis, hoor niets zie niets. Keuken is niet functioneel, geen afzuigkap geen standbouw. Dure Ariadne Canvas keuken nog steeds niet af.... Totaal geen reactie van Keukenmaxx. Schandalige klantenservice afdeling die zich in alle hoeken praten maar niets klopt en het erge is ze hebben zelf niet door hoe doorzichtig hun verhalen zijn...als je ze al te pakken krijgt. Diep tries gevoel hieraan overgehouden...
Beste mevrouw, Ik vind het erg vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over onze service. Wij nemen dit hoog op en willen uw melding uiteraard zo spoedig mogelijk voor u oplossen. Uw gegevens zijn bij ons bekend en op dit moment zijn wij intern druk bezig met uw melding. Wij zullen uiterlijk morgen contact met u opnemen om uw melding met u te bespreken. Mvg, Tim Webcare Keukenmaxx REACTIE VAN WEBCARE KEUKENMAXX
Reactie of foto toevoegen +11 bedankjes
“Ons advies: koop geen keuken bij Keukenmaxx”
Door Anton de Tender op vrijdag 3 jun 2016 '16 | vestiging Etten-Leur
Wij hebben een keuken gekocht, dat ging goed. De ellende begon na plaatsing van de keuken, diverse fouten en lekkage. Mail gestuurd aan de klantenservice, reactie:" wij nemen na driedagen mogelijk contact op. Fijn als er lekkage is! Afspraken worden standaard niet na gekomen. De verkoop wijst naar de klantenservice en de klantenservice wijst naar de verkoop. We worden van het kastje naar de muur gestuurd. Uiteindelijk zijn de problemen opgelost, maar wij moesten wel 200 euro betalen voor een fout van Keukenmaxx. Wij wachten nu al 3 maanden op het beloofde koffiezetapparaat. Ons advies: koop geen keuken bij Keukenmaxx!!
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
9,5
Pelma Keukens
Goes (Zeeland)
“Fantastisch” score uit 200 ervaringen
9,7
DB Keukens
6 vestigingen
“Fantastisch” score uit 1446 ervaringen
“Goed begin maar daarna in de steek gelaten”
Door Jared op dinsdag 31 jan 2017 '17 | vestiging Barendrecht
Wij hebben een keuken besteld en zelf geplaatst van Keukenmaxx. Bij ons eerste bezoek erg goed geholpen en waren er eigenlijk vrij snel uit. Met een goed gevoel naar huis en wachten op de keuken. Nu wij hem geplaatst hebben zijn wij nog steeds erg tevreden over de gekozen keuken maarrrr.... Het contact erna verloopt ronduit slecht. Ik ben inmiddels 2 keer extra naar de winkel geweest om een cadeau die erbij beloofd is op te halen. Na de koop zouden wij een week later hem kunnen ophalen. Toen is verteld dat hij meegeleverd zou worden. Helaas zat hij er niet bij en konden wij weer een redelijke autorit maken om hem op te halen. Ook wacht ik nu bijna 2 maanden op een terugkoppeling over diverse klachten. Het aanrecht is beschadigd in de houten lat waarin hij geleverd is,wat wij niet hebben kunnen zien bij levering. Gevraagd of er reparatiespul voor bestaat en zou ik nog iets van horen. Een beschadigde kast zou ik een nieuwe plaat van krijgen maar helaas nog niks gehad. En dan komt nog het ergste. Ik heb een ondertekende wijziging dat mijn eettafelblad die ik in de keuken wilde verwerken, van spaanplaat naar multiplex zou gaan. De andere wijzigingen in die brief waren wel doorgevoerd maar deze niet. Helaas was er geen tijd meer om te wachten op het blad en moest ik hem inbouwen(ondersteuning van huis gaat dwars door tafel) vanwege een vloer die gelegd moest worden. Omdat hij nooit meer heelhuids te verwijderen is wilde ik een sterker blad zodat hij langer mee zou gaan. Na mijn probleem telefonisch gedaan te hebben zou hij hierop terugkomen. Dit was een hele belangrijke wijziging voor mij en was allemaal goed besproken en ondertekend. Er is mij gezegd dat het formulier bij hun niet bekend was. Nadat ik die heb moeten mailen niks meer gehoord. Vanwege deze grove fout mag je toch wel een terugkoppeling verwachten. Dus al bij al een heel goed begin maar daarna laten ze ons compleet in de steek en dat is erg jammer.
Ik moet er nog aan toevoegen dat wij na een paar weken nog gebeld hebben vanwege dat wij niks gehoord hadden en zou ze er gelijk achterheen gaan. Ook daar geen reactie op gehad. REACTIE VAN JARED
Reactie of foto toevoegen +7 bedankjes
“Prachtige keuken”
Door Ans en Louis Steeman op zondag 27 mrt 2016 '16 | vestiging Hoofddorp
Met volle tevredenheid is in januari 2016 onze keuken geplaats. Marc van Veen van KeukenMaxx Hoofddorp, heeft een mooi ontwerp voor ons gemaakt met verrassende ideeën. We zijn ook zeer te spreken over de deskundigheid en de goede begeleiding, alles verliep zonder problemen van het demonteren van onze oude keuken tot het plaatsen van de nieuwe. Wij zullen onze positieve ervaring graag delen met onze relaties en vrienden. En nu genieten wij van onze mooie keuken, Top!
Reactie of foto toevoegen +16 bedankjes
“Goed geluisterd”
Door de Kooker op dinsdag 31 mei 2016 '16 | vestiging Hoofddorp
Er is goed geluisterd naar wat we willen, alle tijd voor ons genomen. Achteraf zou er nog iets meer stilgestaan kunnen worden door de verkoper aan de apparatuur behalve op papier hoe die er uit ziet. zou het bv fijn geweest zijn om te horen hoe hard het geluid van de afzuigkap is. En hoe bv de specifieke drukknop-opening bij greeploze kastjes er in het echt uitziet en hoe het werkt. Als wij hier van te voren mee op de hoogte waren zouden wij waarschijnlijk voor iets anders gekozen hebben. Maar verder keurige service, op tijd geleverd. Prima
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Goede begeleiding gehad”
Door V Meer op woensdag 6 jul 2016 '16 | vestiging Etten-Leur
Goed begeleid. Ter controle werd er regelmatig contact gezocht. Echter soms ook met vragen die de dag ervoor besproken waren. Plaatsing goed. Monteren en aansluiten was helaas niet op dezelfde dag. Dit heeft ons een extra vrije dag gekost. Hierin is een betere communicatie nodig. Afzuigkap deed het niet, twee weken later pas een monteur, jammer.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Moeite om bestelling uit te leveren”
Door Fam. Bos- Assendelft op zondag 21 aug 2016 '16 | vestiging Hoofddorp
Graag zou ik onze ervaring bij Keukenmaxx in Hoofddorp op papier willen zetten. Half Januari 2016 hebben wij onze keuken bij Keukenmaxx besteld in Hoofddorp. Tonny Singeling heeft ons toen geholpen en alles zou in orde komen na getekend te hebben. Niets is minder waar. De keuken zou geleverd worden in week 19. Na bestelling menig keer moeten bellen om de installatiekaart te krijgen omdat wij moesten verbouwen. Met excuses en een fles wijn kwam Tonny de kaart brengen. Wij dachten kan gebeuren. Daarna menig keer vragen gehad maar er wordt niet teruggebeld. Een verandering in de keuken zou gecompenseerd worden maar gebeurde ook niet. Zelf heen gegaan en toen kon het wel na geholpen zijn door zijn leidinggevende. Onze papieren lagen ook allemaal door elkaar dus een puin hoop. Het bleek al vaker gebeurt te zijn. Dus wij dachten nu is het geregeld. Kregen we zowaar een brief dat zonder dat het met ons overlegd was dat de levering van de keuken uitgesteld was naar week 23 omdat Tonny de keuken te laat besteld had (begin April) Ongelooflijk. Had Tonny gewoon zelf even geregeld. Er was niet aan te tornen. Hij kwam gewoon in die week. Mail gestuurd naar de directie. Geen gehoor. Wij zaten onderhand vanaf februari zonder keuken. Tonny zijn leidinggevende belde ons daarna nog een keer op om te vragen of het week 24 kon worden. Je broek zakt er vanaf. Uiteindelijk is de keuken er in week 24 pas ingezet Dus wij waren er helemaal klaar mee. Gelukkig hebben wij een mooie keuken zonder tot nu toe gebreken mede dankzij de twee fantastische jongens die hem er in gezet hebben. Patrick en zijn collega. Je houdt je hart vast als er wat aan gaat mankeren. Het is echt zo als je getekend hebt ben je niet meer belangrijk. Of je nu een goedkopere of dure keuken hebt gekocht. Mooi voordoen in de showroom maar daarna wordt je gewoon vergeten. Een collega kwam bij ons thuis dat de keuken er in stond en wij deden ons verhaal. Ik zei het ergste vind ik dat je je verantwoordelijkheid niet neemt. Gewoon liegt tegen mensen die heel hard hebben moeten sparen om een mooie keuken te kunnen kopen.En daar heel veel stress van hebben terwijl het leuk moet zijn. Deze collega heeft dat aan Tonny doorgegeven en even later stond hij weer op de stoep met een fles wijn. We hebben met elkaar gesproken en hij bood zijn excuses aan. Wij dachten dat hij het oprecht vervelend vond maar nee hoor. Gaat gewoon weer verder. Mijn man een paar dagen later naar Hoofddorp om een achterwand voor de keuken te bestellen. Kwam helemaal in orde volgens Tonny. Nou nee hoor. Tekening raakte weg. Kan gebeuren. Mijn man bood aan nieuwe te maken maar ze boden aan ons te bellen om hem door Keukenmaxx op te laten meten. Je snapt hem al. Niks dus. We hebben gebeld. Geen reactie. Mail gestuurd. Geen reactie. Zo kwaad wordt je erom. Wij zijn er nu klaar mee.
Zijn naar Brugman Keukens gegaan. Het probleem voorgelegd. Was geen probleem ondanks dat we keuken bij Keukenmaxx hadden gekocht. Keurig geholpen. Besteld en 15 September wordt het netjes afgeleverd. Pluim voor Brugman Keukens. Wij Zullen NOOIT iemand aanraden een keuken bij Keukenmaxx te kopen. Zeer klant onvriendelijk. Dat geld denk ik niet alleen voor Hoofddorp als wij de ervaringen van andere mensen lezen. Ik heb Tonny op zijn eigen tel.nr. nog een app. gestuurd maar uiteraard reageert hij daar niet op. Voor ons is het nu klaar na dit gedeeld te hebben met andere mensen. Wij vragen ons alleen af WAAROM.
Reactie of foto toevoegen +15 bedankjes
“Goed bedrijf”
Door Swanevelt op maandag 3 okt 2016 '16 | vestiging Reeuwijk
Keuken gekocht voor mijn ouders in Den Haag, erg goede installateur alles netjes afgewerkt en sommige problemen werden snel door Keukenmaxx verholpen. Goed bedrijf, zeer vriendelijk en geen gehaast.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Prettige ervaring”
Door W.BASTMEIJER op donderdag 26 mei 2016 '16 | vestiging Hoofddorp
Bij de eerste ontmoeting werden wij heel prettig ontvangen. Er werd voor koffie en een warme maaltijd gezorgd en bij het uitzoeken werden wij prettig en deskundig begeleid en de plaatsing was vlot en deskundig. Alleen geen gebruiksaanwijzing bij de oven.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Goed gesprek gehad”
Door R. D. op vrijdag 15 jan 2016 '16 | vestiging Hoofddorp
Super goed eerste gesprek met charmante dame te Hoofddorp. Afspraak gemaakt met keukenarchitect. Deze neemt uitgebreid de mogelijkheden met ons door. Ik ben zo geschrokken van alle negatieve reviews dat ik als gevolg daarvan de afspraak afzeg. Wat een ellende....
Beste heer/mevrouw, Wat spijtig te vernemen dat u door een ervaring of mening van een ander persoon uw afspraak afzegt. Jammer dat u ons geen kans geeft. Ik wil u toch bedanken voor het delen van uw eerdere ervaring met Keukenmaxx en hopelijk zien we u toch terug in onze showroom. Met vriendelijke groet, Tim - Webcare Keukenmaxx REACTIE VAN KEUKENMAXX
Tja ik zit met hetzelfde dilemma. Goed eerste gesprek. Ga toch binnenkort voor een tweede, kijken hoe het loopt. Er staan maar weinig reviews over Keukenmaxx vergeleken met andere zaken. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat tevreden klanten niet op qasa gaan zitten mopperen.... ik hoop het! REACTIE VAN DOMENBLOND
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
8,4
Nolte Keukens Rotterdam
Rotterdam (Zuid-Holland)
“Goed” score uit 7 ervaringen
9,8
Keur Keukens
Haarlem (Noord-Holland)
“Fantastisch” score uit 195 ervaringen
“Uitstekend”
Door G. de Jong op woensdag 24 feb 2016 '16 | vestiging Reeuwijk
Uitstekend geholpen met het uitzoeken van de keuken en de goede tips en adviezen van Martijn de Knegt om tot het totaal concept te komen. Tussendoor met vragen kon ik altijd terecht en die werden snel en correct behandeld.De plaatsing is ook perfect afgehandeld niks dan lof over het gehele traject van aankoop tot plaatsing.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Niet aanraden”
Door Dhr. Seelaar op vrijdag 24 jul 2015 '15 | vestiging Etten-Leur
Eerste advies in de winkel was goed, hierna werd het echter alleen slechter. Na inmeten door Keukenmaxx zou de keuken ineens groter zijn. Hierop is de keuken tegen een meer prijs ( want groter kastje en meer aanrechtblad). Bij plaatsing bleek dat er verkeerd was ingemeten. Keukenmaxx geeft niet thuis mbt teruggave van de meer kosten die zijn betaald omdat de keuken uiteindelijk ingekort moest worden ( kastje en aanrechtblad).
Kan deze organisatie absoluut niet aanraden
Beste meneer Seelaar, Bedankt voor uw beoordeling. We willen graag met u in contact komen om uw melding te bespreken, zou u zo vriendelijk willen zijn uw gegevens te mailen naar webcare@keukenmaxx.nl? Dan nemen we zo snel mogelijk contact met u op. Met vriendelijke groet, Laura Webcare Keukenmaxx REACTIE VAN KEUKENMAXX
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Goede uitleg gehad”
Door Jan van Peer op woensdag 14 dec 2016 '16 | vestiging Etten-Leur
Goede uitleg en goede verkoper(s). Ze nemen heel ruim de tijd om alles netjes op papier en mondeling uit te leggen. Ook het leveren van de keuken ging op een nette manier en er werd met all voorzichtigheid te werk gegaan.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Review”
Door Kirsten Verhoef op dinsdag 20 dec 2016 '16 | vestiging Barendrecht
Adil is een aardige verkoper. Helaas heeft hij wel te krap ingetekend, waardoor bij de plaatsing alsnog aanpassingen moesten worden doorgevoerd. Daarnaast bleek bij definitief maken van de bestelling dat we beter een andere afzuigkap konden nemen (beter en net zo duur).
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Annuleren”
Door R Quarre op vrijdag 2 okt 2015 '15 | vestiging Hoofddorp
Keuken geannuleerd
Bedrag afgesproken via mail 8 april met Hoofddorp
Krijg ik weer brief wanneer keuken geleverd mag worden
Ik weer mailen
Geen respons meer
Vandaag weer gemaild 2 okt
Degene die verantwoordelijk is bij hoofdkantoor die Tim die elk bericht hier beantwoord graag contact opnemen
De advocaat is allang op de hoogte
R Quarre
Beste meneer Quarre, bedankt voor uw bericht! Kunt u mij uw ordergegevens mailen via webcare@keukenmaxx.nl? Ik help u graag verder. Met vriendelijke groet, Tim, - Webcare Keukenmaxx REACTIE VAN KEUKENMAXX
Reactie of foto toevoegen +8 bedankjes
“Zoals afgesproken”
Door Jan op woensdag 2 mrt 2016 '16 | vestiging Hoofddorp
We hebben een nieuwe keuken aangeschaft voor ons appartement. Vanaf aankoop tot levering en plaasting verliep zoals afgesproken. Ook de nazorg voor wat kleine zaken verliepen aar wen. Wel jammer dat we voor een verkeerd ingemeten plank extra moeste betalen. Verder een dikke 9.
Ruime hoekkeuken
Ruime hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen +7 bedankjes
“Blijven achtervolgen”
Door Mariska op maandag 6 mrt 2017 '17 | vestiging Barendrecht
Onze ervaring met keukenmaxx Barendrecht is ook zeer slecht te noemen. Wij zijn dan ook heel blij dat wij onze keuken niet bij hen hebben gekocht! Ik zou dit bedrijf dan ook bij niemand aanraden. Wij gingen ons afgelopen oktober oriënteren voor een keuken omdat wij een woning hadden gekocht. Zo liepen wij ook bij keukenmaxx naar binnen. In eerste instantie goed geholpen en gewezen op het feit dat er een week later een designer week was en of we daar interesse in hadden. Hier uiteindelijk voor aangemeld en vanaf dat moment begon het gepush. Op die designer dag met een designer onze wensen doorgenomen maar al snel kwam er tijdens dit gesprek een jongen van keukenmaxx bij zitten en was de bedoeling helemaal duidelijk. Wij moesten na dit gesprek mee de winkel door om onze keuken samen te stellen. Wij hadden duidelijk aangegeven dat wij echt aan het oriënteren waren en die dag echt nog niets zouden kopen. Nadat hij een kleine opzet van onze keuken had gemaakt ging het gesprek al weer gauw de kant op of wij die dag een deal komen maken. Weer aangegeven dat we dat niet gingen doen. Toen was er promt die week erna een actie waarbij de apperatuur met 25 korting werd verkocht en of we toch niet een vervolg afspraak konden maken. Aangegeven dat we die week niet komen maar wel de week erna. Dit was niet handig want dan was die korting er niet en na overleg met de manager was dit ook echt niet mogelijk. Nou ja jammer voor ons en we gingen weer weg. Daarna verder gaan oriënteren in keukenland maar werden regelmatig gebeld hoe het er voor stond. Uiteindelijk een mail gestuurd dat we geen interesse meer hadden en dat we niet meer gebeld hoefde te worden. Maar de telefoontjes bleven aanhouden gelukkig herkende ik steeds het nummer en ben maar niet meer op gaan nemen. Nu toch vandaag weer gebeld en nam per ongeluk op, nou echt waar zo onbeschoft ben ik nog nooit te woord gestaan. Eerst heel aardig zeggen van mevrouw u bent hier geweest en we willen even weten hoe het er voor staat. Toen ik zei dat we geen keuken meer wilde was dat niet het goede antwoord en werd hij gelijk geïrriteerd en onbeschoft. Ik gaf aan dat we inmiddels al een keuken hadden waarop hij gelijk antwoorde dan hoop ik wel dat je hen wel terug belt. Waar haalt hij het vandaan. Ik bepaal nog altijd zelf waar we een keuken kopen en had nog niets bij hen ondertekend. Vanaf het begin af aan vind ik hun verkooptechniek erg agressief. Constant blijven bellen, ook nadat we al hadden aangegeven dat we niet meer geïnteresseerd waren. Kennelijk wordt dat niet doorgegeven aan de betreffende persoon. Nu een keuken gekocht bij een winkel die dit volledig anders aanpakt en wat veel meer bij ons past.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Verder een mooie keuken”
Door Ilse Sap op woensdag 1 jun 2016 '16 | vestiging Barendrecht
Een gezegende verkoper. Heeft er verstand van. Helaas heeft een leiding gevende het overgenomen en is het verkeerde blad en verkeerde spoelbak besteld waardoor we nu een aantal weken op een nieuw blad moeten gaan wachten. Plint beschadigd en er ontbrak een lijst van de lade...Niet heel erg blij mee dus..... ik hoop dat het met spoed opgelost is! Verder is het een mooie keuken.
Nog geen oplossing voor gekomen! Nog geen actie hun uit.... helaas REACTIE VAN ILSE SAP
De oplossing is gegeven. Of bijbetalen voor een natuurstenen blad of anders gewoon lelijk opbouw terwijl we niet voor niets een inbouwplaat kopen!!!!! En de gootsteen kunnen we zelf gaan betalen want we hadden moeten reageren toen ze het zelf aangepast hadden?!?! Ronduit schandalig. Toch weer enorme spijt dat ik bij de mansemakers groep een keuken heb gekocht!!! REACTIE VAN ILSE SAP
Even een update; keukenmaxx gaat het werkblad vervangen met een andere spoelbak en de kookplaat kan niet anders dan opbouw. Dus al met al... zoals het er voorlopig uitziet gaat het goedkomen.... maar nog niet te vroeg juichen hahha.... REACTIE VAN ILSE SAP
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
9,7
Avanti Keukens
Kesteren (Gelderland)
“Fantastisch” score uit 260 ervaringen
8,8
Keukenwarenhuis
2 vestigingen (Zuid-Holland)
“Prima” score uit 105 ervaringen
“Zelfplaatsing”
Door Marco op maandag 6 jun 2016 '16 | vestiging Barendrecht
Ben goed en vakkundig geholpen. Na levering bleek alles compleet te zijn. Heb zelf de keuken geplaatst, communicatie met technische tekeningen v.w.b. mijn keukenblad kan duidelijker. Zijn behulpzaam bij vragen tijdens installeren.
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Aankoopervaring”
Door Jan en Petra van Gils op woensdag 27 jul 2016 '16 | vestiging Etten-Leur
We hebben nu 5 jaar een keuken van Keukenmaxx Etten-Leur en zijn daar heel tevreden over, op de lekkende kraan na. Met de keuken die we daarvoor hadden, een ander merk, hebben we ook 22 jaar problemen met de kraan gehad (iedere 3 jaar kregen we een nieuwe kraan) en we hebben inmiddels begrepen dat er weinig garantie is op kranen bij keukenleveranciers. Nu gaan we verhuizen en na bij verschillende keukenzaken langs te zijn gegaan en ontwerpen en prijzen te hebben geëvalueerd, hebben we toch weer gekozen voor een keuken van Keukenmaxx. We willen van harte Casper Beer, de adviseur waar we mee te maken hebben gehad, complimenteren. Na twee bezoeken en aanpassen van ontwerpen schreven we hem dat we de ontworpen keuken prachtig vonden maar onze twijfels hadden over de werkruimte. Daarop stuurde hij via e-mail een totaal nieuw ontwerp waar we direct voor vielen. Een bijzonder mooi keukenontwerp met voldoende werkruimte, kwaliteitsapparatuur en voor een prijs wat net binnen ons budget viel. Dat was een derde bezoek waard om details te bespreken en voor levering te tekenen.
In oktober zal de keuken geplaatst worden. We hebben daar veel vertrouwen in omdat we zeer tevreden zijn over de plaatsing van de huidige keuken. Dat is gedaan door zeer kundige vaklui die zeer schappelijk ter plekke problemen oplosten. We zullen na de plaatsing van de toekomstige keuken nog een review schrijven daarover.
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Keukenmaxx”
Door Fam. van Dijk op zaterdag 27 aug 2016 '16 | vestiging Etten-Leur
Vanaf het begin goed advies gehad, geen slappe praatjes. kwaliteit van de keuken is ook prima.Qua prijs zijn we wat duurder uitgekomen als eerder gepland , maar het was het wel waard. Levering exact op tijd en zonder ook maar één manco. Al met al zijn we dus zeer tevreden.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Over het geheel zeer tevreden”
Door Jeroen en Brigitte op zaterdag 1 okt 2016 '16 | vestiging Barendrecht
In de winkel goed voorgelicht, er is ruim tijd genomen om ons te laten beslissen. Uiteindelijk mooi en goed keukenontwerp, goede service. We konden bv een staal meenemen om een verf uit te zoeken. Aannemer (via Keukenmaxx) heeft goed voorbereidend werk geleverd. Monteur heeft de keuken perfect geplaatst, alleen de wasmachine niet kunnen aansluiten ivm verkeerde koppeling (is later alsnog geregeld). We zijn zeer tevreden over het geheel.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Slecht”
Door Muriel Cillessen op maandag 3 feb 2014 '14
Ook wij hebben last van onze keukendeurtjes, Eerst begon het met 1 deurtje, gelijk een nieuwe besteld van € 100,00. Daarna begonnen er meerdere deurtjes te scheuren en los te laten. Keukenmaxx Beuningen bestaat niet meer, en bij de andere vestigingen krijgen we geen respons. Jammer dat het zo heeft moeten lopen, wij zijn een hoop geld kwijt, waar we lang voor hebben moeten sparen. Nu zijn we maar weer begonnen met sparen om een nieuwe keuken te plaatsen. Maar nooit meer van Keukenmaxx.
Reactie of foto toevoegen +12 bedankjes
“Niet aanraden”
Door M Meijer op dinsdag 9 jun 2015 '15 | vestiging Barendrecht
mijn eerlijke ervaring over Keukenmaxx (Barendrecht) is, heel kort verwoord, dat voordat je getekend is alles kan maar zodra je je handtekening hebt gezet er niets meer mogelijk is. Zitten nu al een aantal weken zonder keuken en niemand wil of kan het oplossen, dus waarschijnlijk zitten we nog wel een tijdje zonder keuken. Ik zou deze zaak nooit aan iemand aanraden. We bellen heel vaak, gaan langs bij filiaal Barendrecht maar er wordt weinig aan gedaan.
Beste meneer Meijer, Bedankt voor uw review. Erg vervelend te vernemen dat u zich niet geholpen voelt en dat de montage van uw keuken niet verlopen is zoals u gewenst had. U wordt vandaag gebeld voor het plannen van de afspraak. Mvg, Keukenmaxx REACTIE VAN KEUKENMAXX
Ja, dat we "vandaag worden gebeld" hebben we al vaker gehoord, ten eerste doet Keukenmaxx dat meestal niet en ten tweede als er dan iemand belt heeft men geen oplossing.....en schuift men het af....... daar heeft niemand wat aan..... REACTIE VAN M MEIJER
Reactie of foto toevoegen +24 bedankjes
“Dikke 8”
Door Ron op donderdag 14 apr 2016 '16 | vestiging Barendrecht
We hebben in 2014 een keuken gekocht bij Keukenmaxx in Barendrecht. Goede prijs, mooi ontwerp en goede apparatuur. Door de vertraging in de bouw van het huis moest de levering meerdere malen uitgesteld worden van onze kant. Hier ging Keukenmaxx zeer flexibel mee om. Maandag is de keuken geplaatst en het ziet er prachtig uit. Een paar kleine 'tegenvallers' werden ter plaatse slim verholpen. En op een bestekbak na is de keuken compleet geleverd. Het ziet er prachtig uit. De keuken werd ook door Keukenmaxx geplaatst en de apparatuur geinstalleerd. Ze zijn van 07.00u - 19u00 bezig geweest en zijn pas weggegaan toen alles in orde was. Ik moet eerlijk zeggen dat ik na de reviews op deze site buikpijn had gekregen voor mijn keuze voor Keukenmaxx. Maar uiteindelijk hebben ze de verwachtingen ruimschoots overtroffen. Een volgende keuken zou ik hier zo weer kopen. Een hele dikke 8 wat mij betreft.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Niet goed”
Door Branderhorst op maandag 9 mei 2016 '16 | vestiging Reeuwijk
Keukenladen goed. kastjes slecht. vaatwasser was slecht ingebouwd. koelkast scharnieren stuk. vriezer eronder zit scheef. kastje boven de oven begin t bladeren. kasje er boven ook keukenkasten. keuken was 16000 in 2012 . we zijn samen met twee personen 56 en 54 bij de gaan rustig met de keuken om. apparatuur is goed Siemens
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
8,2
Poggenpohl Amsterdam
Amsterdam (Noord-Holland)
“Goed” score uit 8 ervaringen
9,6
Tieleman Keukens
Middelharnis (Zuid-Holland)
“Fantastisch” score uit 142 ervaringen
“Goed gegaan”
Door R.T. van Son op maandag 22 feb 2016 '16 | vestiging Barendrecht
Goed advies. Er is een tekening met offerte opgesteld voor de keuken die wel direct getekend moetst worden. Dat vond ik erg onplezierig en zou helemaal niet nodig moeten zijn als je voor prijs en kwaliteit staat, Jammer.
Levering en installatie verder geheel conform de afspraak.
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Niet agressief”
Door C op woensdag 24 feb 2016 '16 | vestiging Reeuwijk
Prettig bedrijf om in alle rust een keuken samen te stellen. Goed advies en begeleiding. Eerlijk naar de klant. Wat niet kan, kan niet. (maak regelmatig mee dat op moment van verkoop alles kan, op moment van leveren wringt men zich in allerlij bochten om tot een oplossing te komen) Geen agressieve verkoop methode. Marktconforme prijs stelling. Kortom: Professioneel bedrijf.
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Offerte niet gehad”
Door S. op woensdag 19 aug 2015 '15 | vestiging Hoofddorp
Ben langsgeweest voor een offerte en vervolgens bij de tweede afspraak is er een tekening gemaakt met een prijs die onverklaarbaar was. De verkoopster zou me de volgende dag een nieuwe offerte emailen. Nooit gehad! Schandalig! Ik heb uiteindelijk mijn keuken keukenloods gekocht ... Zelfde materiaal en apparatuur en een betere prijs.
Reactie of foto toevoegen +7 bedankjes
“Zelfplaatsing”
Door R Verhoeven op zondag 12 jun 2016 '16 | vestiging Hoofddorp
Siematic keuken laten tekenen en meteen gekocht. Daarna heb ik nog wijzigingen doorgevoerd die op een redelijke manier werden verrekend. Keukenmaxx is de keuken komen opmeten en heeft nog een 2e gesprek ingepland om alles na te lopen. Ook hebben ze naderhand nog contact opgenomen met enkele vragen over de uitvoering. Ik heb het idee dat ze hun best gedaan hebben om fouten in de uitvoering zoveel mogelijk te voorkomen. Ik heb zelf de keuken geplaatst wat goed gegaan is maar wat ook wel veel werk is. De prijs die gerekend wordt voor het laten plaatsen is niet onredelijk.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“achteraf spijt”
Door Dekker op vrijdag 15 aug 2014 '14 | vestiging Reeuwijk
Drie jaar geleden keuken in nieuwe huis laten plaatsen. Tijdens het verkoop gesprek goede service en ook de after service zou goed zijn. We zijn op zich prima tevreden met de keuken. Nu in jaar 3 de scharnieren van de vriezer stuk zijn (door iemand via Keukenmaxx gemonteerd) en niemand thuis of ik maar even Wirhpool wil bellen. daar krijg je geen enkele begrip moet direct een monteur inplannen en scharnieren kopen. Meer dan 200 euro. Zijn ze gek geworden. Geen service van beiden, een keuken van meer dan 10.000 euro. Ik kom en ga er nooit meer kopen.
Reactie of foto toevoegen +20 bedankjes
“Zeer slecht ! Pas op !”
Door S.Korver op zaterdag 18 okt 2014 '14 | vestiging Hoofddorp
Keuken begin dit jaar hier een dure keuken gekocht, charmante aardige verkoper, maar na levering van de keuken duurde het uiteindelijk nog 2 maanden voordat de afzuigkap werd geleverd en 3 maanden later pas het werkblad, omdat er iedere keer fout ingemeten (3x) was, werkblad paste niet, (5500 euro !) montage was erg slecht, scheef, niet passend, onkundig personeel en dan nog arrogant ook dat het zo goed was, afspraken die weer geannuleerd werken of niet klopte en 1 dag vooraf gewijzigd werden, ik kan helaas wel een half uur doorschrijven wat er allemaal mis ging maar ga nu het voor de rechter brengen, mensen denk aub goed na voordat u hier iets koopt, ze beloven van alles in eerste instantie, geven aardige kortingen maar uiteindelijk koop je een kat in de zak, als je eenmaal betaald hebt kan er niets meer, after sales heel erg slecht en de klachten worden niet opgelost.
Ben erg benieuwd hoe u er uiteindelijk uit bent gekomen? REACTIE VAN AS
Reactie of foto toevoegen +32 bedankjes
“Geen service na het zetten van de handtekening”
Door HH op vrijdag 2 dec 2016 '16 | vestiging Hoofddorp
Na handtekening geen service meer. Ons betonnen aanrechtblad wijkt dermate af van het sample in de showroom dat ik erover heb gebeld. Nu 7 weken later werd ik eindelijk gebeld na herhaaldelijk zelf te moeten bellen: mevrouw Keukenmaxx onderneemt geen actie en laat het hierbij. Beton mag afwijken. Nu ligt er een strak blad terwijl we hebben gekozen voor een blad met een kleine tekening erin. Bewust niet voor strak gekozen. Ik ben er nog niet achter wat mijn rechten zijn als klant maar ik ga er zeker nog werk van maken. Keukenmaxx trekt handen er gewoon van af. Op mijn uitnodiging hier langs te komen willen ze tot nu toe niet ingaan.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Reageren niet”
Door c v hattum op zondag 5 feb 2017 '17 | vestiging Reeuwijk
zelfde ervaring,keukenlades veel te ver uitgezaagd,lade 80cm ,,,uitgezaagd 45cm,voor een chiffon van 5cm,helemaal te gek is dat het in de onderste lade net zo,n gat is,,??ik kan aan de zijkant net 2 kopjes kwijt, plint in 2 stukken geleverd ,deze is veel te laag,ik kijk zo tegen de achtermuur en poten van de keuken,geen rooster onder de koelkast ,dat is namelijk de ruimte die ze hebben uitgespaard in de plint,hoe verzin je het,ik had beter naar IKEA kunnen gaan ,kun je alles zo omruilen,ik denk dat het MANDEMAKERS te goed gaat,ze reageren in ieder geval niet na 3 x contact gehad te hebben,goeie reclame
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
9,2
Voortman Keukens
6 vestigingen (heel Nederland)
“Uitstekend” score uit 158 ervaringen
9,0
Bemmel en Kroon
3 vestigingen (Zuid-Holland)
“Uitstekend” score uit 483 ervaringen
“Mijn ervaring”
Door A s Holierook op donderdag 13 apr 2017 '17 | vestiging Reeuwijk
De verkoop uiterst prettig , zeer goed geholpen in de vestiging Reeuwijk . Eindelijk de plaatsing , ze waren er keurig optijd en begonnen direct . Maar naar een dagvan arbeid zou hij er keurig bij moeten staan . Helaas blad was beschadigd , dat was gebeurd tijdens het laden . Maar er waren nog meerdere punten die niet klopten , volgens de monteur slechts kleinedingetjes die zo zouden zijn opgelost in een uurtje arbeid dat naar verwachting de vrijdag zou worden gebeuren . Maar wat later zou blijken 3 weken later zou zijn . Nu dus 3 weken puinhoop eindelijk geplaatst ,maar wat blijkt nu ! Wat en combie was droger moest zijn is alleen een was machine gloeiende gloeiende weer wachten op de machine hebben pas over 10 dagen een gaatje inde planning pfff Nou Keukenmaxx bedankt en als troost een waterkoker dat voor 5 weken troep en ellende sorry houd hem maar .
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Blijf hier weg”
Door peter maier op zondag 16 apr 2017 '17 | vestiging Barendrecht
Bij dit bedrijf vind je nog ouderwetse verkopers die leugens niet uit de weg gaan om een keuken te verkopen. Een heel aparte ervaring anno 2017. Je koopt een keuken, maakt een prijs af en naderhand draaien ze het terug omdat de verkoper het niet goed heeft gedaan.(te goedkoop). Maar dat zeggen ze niet, ze liegen erom en zeggen dat de keuken gereserveerd was en dat ze dat niet hadden gezien. Daar na vraag je om de zelfde identieke keuken uit een andere vestiging en die is er dan zogenaamd niet , terwijl je ze er op wijst dat er nog 2 te koop staan. Weer een leugen, deze keukens krijgen een ander front volgens de verkoop. Dan wordt je benaderd door de vestiging Ettenleur(casper beer) en deze bied je de zelfde keuken aan(voor een veel hogere prijs) en weet van niets zogenaamd. Advies, blijf hier weg!!!
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Ervaring met Keukenmaxx”
Door R. Leijen op donderdag 24 sep 2015 '15 | vestiging Barendrecht
Begin dit jaar hebben mijn vrouw en ik besloten om onze woning / keuken grondig te verbouwen. Het plannen van een dergelijke grote verbouwing is natuurlijk leuk om te doen. Besloten werd om de stijl van de keuken door te trekken naar de woonkamer om zodoende de totale lengte van de woonkamer met open keuken te benutten. Voor de keuken kwamen wij al snel uit op het merk Next125. Daar zijn niet zoveel dealers van in Nederland. Wij hebben 3 offertes laten maken, twee in Nederland, een in Duitsland. Uiteindelijk kwamen wij bij Keukenmaxx in Barendrecht uit. De eerste contacten dateren van februari van dit jaar. De offerte en 3-D keukenplan waren snel gemaakt. Omdat wij de woonkamer ook bij de verbouwing betrokken hebben wij dat gedeelte eerst gedaan. De woonkamer is inmiddels klaar, tot onze grote tevredenheid. Toen werd het tijd voor het keuken deel. Omdat alle nieuwe apparatuur om een andere plek dan in de huidige keuken is gepland is het een aardige verbouwing geworden. Wij hebben een installatiebedrijf in de hand genomen om deze voorbereiding te doen. Een dan is het zover, Keukenmaxx heeft een leverdatum genoemd en wij hebben de planning van het installatiebedrijf hierop aangepast. Helaas, Keukenmaxx kon een onderdeel van de keuken niet op tijd leveren dus alles moest weer opnieuw gepland worden. Erg jammer maar dat kan gebeuren. Een nieuwe planning gemaakt (de voorbereiding voor het installeren zou 3 dagen duren, de installatie van de keuken zelf nog eens 2 dagen) en mijn opgenomen vakantiedagen ook weer aangepast.

Weer helaas, Keukenmaxx kan het betreffende onderdeel, een glazen aanrechtblad van 3.60 meter, nog niet leveren. Excuses, excuses en de schuld bij de leverancier van het keukenblad leggen.

Weer een nieuwe planning gemaakt, gistermorgen, 23 september een telefoontje gehad van de klantenservice van Keukenmaxx. Op 30 september en 1 oktober wordt de keuken geleverd en geïnstalleerd. Of wij graag alle voorbereidingen willen treffen. Ook vroeg de klantenservice of de betaling al over gemaakt was. Ik dacht dat dit al gebeurd was en antwoorde dus bevestigend op die vraag. Dezelfde dag ook de schriftelijke bevestiging in de vorm van een brief, de DEFINITIEVE AFLEVERBRIEF ontvangen. Om 17:25 ging de telefoon, helaas gesprek gemist dus voicemail afgeluisterd. Een bericht van Keukenmaxx over het aanrechtblad, of we terug willen bellen. Direct gedaan maar het kantoor was al gesloten. Dan maar de adviseur in Barendrecht gebeld; hij wist nog van niets maar zou het uitzoeken. Voor de zekerheid maar een email naar Keukenmaxx verstuurd dat een 3e uitstel niet geaccepteerd zou worden. Vandaag, 24 september zou ik zelf de restanten van de oude keuken weghalen. Morgen zou de oude tegelvloer weggehaald worden, een nieuwe vloer gelegd en de nieuwe toe- en afvoer voor de nieuwe spoelbak geïnstalleerd worden. Maandag en dinsdag vervolgens het aanleggen van de elektrische aansluitingen, het boren van een gat van 20 cm in de gevel voor de afvoer van de nieuwe (werkblad) afzuig en nog wat kleinere werkzaamheden. Woensdag en Donderdag dan de installatie van de keuken. Voor de zekerheid toch nog maar even gewacht met het slopen van de huidige keuken, we zouden al bijna een week zonder keuken komen te zitten, dat wil ik niet langer laten duren. Uiteindelijk klantenservice van Keukenmaxx aan de telefoon: het aanrechtblad kan nog niet geleverd worden, wordt waarschijnlijk 14 oktober. Reden: de opdracht naar de leverancier was niet goed doorgekomen. Klantenservice (inmiddels in contact met mijn vrouw ipv met mij) probeerde allerlei excuses; “we hadden dit al met uw man besproken”. Van de adviseur uit Barendrecht helaas niets meer gehoord. Ongehoord deze service van Keukenmaxx. Het gaat hier ook nog eens om een keuken uit de hogere prijsklasse. Ik heb er al eerder aan gedacht om mijn ervaringen op deze site te zetten maar gaf Keukenmaxx elke keer het voordeel van de twijfel. Dat is nu afgelopen, wij gaan onze rechtshulp verzekeraar inschakelen. Ben blij dat de betaling nog niet gedaan is. Ik hou jullie op de hoogte.
Update 25 September. Er is contact geweest tussen ons en de leverancier van het glazen aanrechtblad - de leverancier bied aan het blad kosteloos te leveren. Vervolgens hebben wij het verzoek aan Keukenmaxx gedaan de prijs van de totale keuken hierop aan te passen. Reactie klantenservice Keukenmaxx; wij bieden u een dinerbon van € 100 (prijs keuken niet aangepast). REACTIE VAN ROB LEIJEN
Beste meneer Leijen, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Het is inderdaad een erg vervelende situatie waarin wij ook afhankelijk zijn van onze leverancier. Ondertussen heeft de leverancier u het blad kosteloos aangeboden en zullen wij u een aangepaste factuur sturen waarop het blad in mindering is gebracht op de totaalprijs. Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd. Mvg, Tim - Keukenmaxx REACTIE VAN KEUKENMAXX
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Top service”
Door H.L op donderdag 6 mrt 2014 '14 | vestiging Barendrecht
Vanmorgen een nieuwe inbouw oven gekocht en vanmiddag geplaatst! Het was een showroom model maar dat maakte niet uit. Ik kreeg gewoon prima service! Mijn volgende keuken komt van Keukenmaxx.
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Goed advies”
Door Peter op zondag 14 apr 2013 '13 | vestiging Barendrecht
We hebben in de vestiging in barendrecht een goed advies gekregen, een goed ontwerp en een goede prijs verkregen. De adviseur nam er de tijd voor.Nu afwachten of de levering en de montage ook goed gaat.
Reactie of foto toevoegen +14 bedankjes
“slecht”
Door H.W.Peters op vrijdag 14 dec 2012 '12 | vestiging Reeuwijk
Wij kregen probleem met een keukendeurtje, gekocht in Beuningen, omdat deze winkel er niet meer is hebben wij contact opgenomen met Keukenmax in Reeuwijk, verschillende malen telefonisch contact gehad, dan kon er wel een nieuwe deur besteld worden en later weer niet, ook niet teruggebeld worden, tot wijzelf naar Reeuwijk gegaan zijn met ons deurtje en wij hebben toen een ander gevonden wat er wel bij paste , en zij zouden contact met ons opnemen over de kosten, en wat denk je, er is nooit met ons contact opgenomen, hele slechte service, nooit meer een keuken van Keukenmaxx.
Reactie of foto toevoegen +14 bedankjes
“Slechte service en nazorg”
Door Patrick op dinsdag 28 mei 2013 '13
We hebben veel geld betaald (15.000,- euro) voor een relatief kleine keuken. In de winkel werden we goed geholpen en werd ons gegarandeerd dat ook de service en nazorg na plaatsing uitstekend zou zijn. Dit is dus geheel niet zo. 16 maanden na plaatsing is de keuken nog steeds niet helemaal 100%. De vaatwasser is nog steeds niet goed geplaatst ondanks 4 monteursbezoeken die elke keer niet het juiste materiaal (bevestigingssetjes etc) bij zich hebben om hem goed te plaatsen, maar waar je wel telkens vrij voor moet nemen. Na het indienen van een klacht krijg je steeds slechts "sorry" als reactie van Keukenmaxx en dat ze verder niks aan deze slechte service kunnen doen. Geheel in strijd met de verkoopverhalen dus. De kwailteit van de keuken valt ons gezien de prijs ook tegen. Conclusie: Ik zou hier zeker niet weer een keuken kopen, wat we in ons onlangs aangekochte vakantiehuis dan ook niet gedaan hebben!
Reactie of foto toevoegen +12 bedankjes
“Koop niet bij keukenmaxx”
Door brian op zondag 23 jun 2013 '13
Wij hebben een keuken gekocht twv 5375 euro met inbouwapparatuur, waaronder een ijskast met vriesvak.
Verkoopgesprek was prettig, na afloop een goed gevoel naar huis gegaan. Hierna begon de ellende. Wij hebben wij geen map ontvangen met het leidingenschema en inhoudelijke informatie waar wij nog op moesten letten. De zzp'er (ingehuurd door Keukenmaxx) die de keuken ging opmeten was na 10 minuten weer weg en heeft geen aanwijzingen gegeven wat nog moest worden veranderd op basis van de 3d tekening die wij hadden meegekregen. Vanaf dat moment werd ik wel tot 10 keer(!) toe gebeld met de mededeling dat ik mij pinlimit op mijn pinpas moest verhogen. Bij levering van de apparatuur heeft verhuizer leiding bekeken en alles was in orde. 1 dag later toen monteur (ook zzp'er en totaal geen binding met Keukenmaxx had) kwam, klopte de leidingen niet en was de achterwand niet stevig genoeg. Hij was binnen een uur weg en wij konden het zelf bekijken. Wij hebben drie dagen moeten bellen en steeds werd verteld dat wij zouden worden teruggebeld. Na deze 3 dagen zelf te hebben gebeld, kregen wij eindelijk contact met een leidinggevende en de week erop kon er een nieuwe monteur langskomen. Na de montage bleek dat hij een ondeugdelijke prestatie had geleverd. Afzuigkap hing scheef, boven kastjes niet goed afgewerkt, 2 kastje waren beschadigd, de afwerking van de hele keuken was slecht, hij had twee verkeerde gaten hij achterwand geboord, etc. (Bezoek was verbaasd dat een keukenleverancier zo slecht resultaat had opgeleverd). Bij inspectie bleek dat wij uiteindelijk geen ijskast met vriesvak hadden, omdat tijdens het verkoopgesprek dit door de verkoper is veranderd om de prijs te drukken, terwijl wij deze wens nadrukkelijk hadden aangegeven. Hier hadden wij volgens keukenmaxx zelf op moeten letten en niet op het verhaal van de verkoper moeten varen.

Na de montage moesten wij weer bellen met keukenmaxx en opnieuw werden wij niet zoals beloofd op tijd teruggebeld. Uiteindelijk zou er een leidinggevende komen om te bekijken wat er moest worden aangepast. Hiervoor moesten wij weer een dag vrijnemen, omdat keukenmaxx hij tussen 10 en 14 zou langskomen wij niet een concrete tijd konden afspreken. Na dit bezoek, zou hij binnen 4 weken weer voor de laatste keer langskomen met nieuwe kastjes en planken. Dit zou echter niet de laatste keer zijn. De bestelde planken en kastjes waren ook weer beschadigd en uiteindelijk was 18 weken na het kopen van de keuken, de uiteindelijke oplevering. Wij moesten 5 extra vrije dagen nemen, kregen niet de keuken zoals beloofd en hebben met een after-sales te maken gehad. Na deze oplevering zijn wij ontevreden klanten gebleven en daarom raden wij iedereen aan die een keuken wil kopen, koop niet bij Keukenmaxx.

Conclusie:
Kwaliteit is matig.
Prijs kwaliteit slecht.
Klantvriendelijkheid matig
Levering slecht
Slechte nazorg en after-sales
Tip: Koop niet bij Keukenmaxx. Kans op veel ellende en een onbevredigend gevoel.
Reactie of foto toevoegen +24 bedankjes
9,7
Keuken at Home
Numansdorp (Zuid-Holland)
“Fantastisch” score uit 49 ervaringen
9,7
Poggenpohl Den Bosch
Den Bosch (Noord-Brabant)
“Fantastisch” score uit 43 ervaringen
“Balen”
Door Saskia op donderdag 15 nov 2012 '12
Klantvriendelijk waren ze wel toen we de keuken kochten, konden nog aanpassingen doen, dat was geen enkel probleem.....alleen de aanpassing werd 2 weken later dan de keuken geleverd bleek achteraf.
Keuken is nu 3 weken oud, frons van de ladekast komt los, kast zelf is aan het uitzetten daardoor sluit de vaatwasser niet goed meer, dus die doet het nu ook niet, bel je naar de klantenservice met je klacht......doen ze net of je het met opzet hebt gedaan, trekken je verhaal in twijfel , en ze zouden wel iemand sturen.....nou daar moet ik nu dus een week op gaan wachten.....vind ik een slechte service. KEUKENMAXX bedankt......die monteur kan toch gewoon dezelfde dag of de dag erna komen.....wij moesten toch ook dezelfde dag beslissen of we de keuken kochten of niet.
Reactie of foto toevoegen +17 bedankjes
“Beste service, deal en vriendelijkheid”
Door Pascal & Rebecca op maandag 7 jun 2010 '10 | vestiging Barendrecht
Wij hebben een keuken gekocht via keukenmaxx, onze keuken werd bij verschillende zaken aangeboden, hier kregen wij de beste service, deal en vriendelijkheid. Je moet ook een beetje op je gevoel af gaan en wat je maximaal wilt uitgeven aan een keuken, wij hebben er zeker nog zo'n 12 procent van de prijs afgekregen.
Reactie of foto toevoegen +13 bedankjes
“Perfect”
Door Masso op donderdag 20 jan 2011 '11
Ik heb mijn keuken gekocht bij Keukenmaxx. Perfecte keuken voor een perfecte deal :)
Reactie of foto toevoegen +7 bedankjes
“Slechte kwaliteit”
Door Jolanda op donderdag 29 mrt 2012 '12
Toen we de keuken kochten gingen we echt met een super goed gevoel weg. Het zou een pracht keuken worden, mocht ook wel voor een ruime €10.000'. Bij aflevering bleek alleen de apparatuur en het mooie blad van waarde te zijn, kasten en afwerking bleken van een bouwmarkt kwaliteit te zijn. Toen we dit melden kregen we te horen dat het jammer was dat we niet tevreden waren, verder niets. Dus koop je er een keuken , ding dan enorm af op de prijs. Voor onze keuken was €6000' meer dan genoeg geweest. Voor mij nooit meer keukenmaxx
Reactie of foto toevoegen +45 bedankjes
“Slechte service....”
Door Ruud op maandag 10 okt 2011 '11
De verkoop en de installatie verliepen netjes. Echter toen er een apparaat binnen de toegezegde garantietijd defect raakte gaf Keukenmaxx niet thuis. We hadden onze apparaten moeten registreren, wat ons helaas bij de verkoop nooit aangegeven is. Ongelooflijk dat Keukenmaxx voor €130 een klant laat gaan. Nooit meer Keukenmaxx. Overigens is de vaatwasser van Whirlpool nog 3 maal defect geraakt en heeft ons inmiddels €350 gekost.
Reactie of foto toevoegen +50 bedankjes
Vestigingen Keukenmaxx
aBarendrecht (19 ervaringen), Pesetastraat 18, Keukenboulevard Barendrecht, 2991 XT Barendrecht, tel 010 - 483 80 84
bEtten-Leur (11 ervaringen), Lokkerdreef 33, Bedrijventerrein Vosdonk, 4879 VD Etten-Leur, tel 076 - 501 71 51
cHoofddorp (14 ervaringen), Kruisweg 655-657, 2132 NC Hoofddorp, tel 020 - 653 81 63
dReeuwijk (10 ervaringen), Reeuwijkse Poort 304, 2811 NV Reeuwijk, tel 0182 - 39 93 55
Kaart
Uw ervaringen
Overzichtpagina's
Meer bedrijven voor keukens