Feedback
Alle Keukenwinkels Beoordeeld
Plaats
Aantal ervaringen
Nunspeet (Gelderland)
361 ervaringen (3 dagen geleden)
Kesteren (Gelderland)
252 ervaringen (1 week geleden)
Den Bosch (Noord-Brabant)
41 ervaringen (1 week geleden)
Numansdorp (Zuid-Holland)
48 ervaringen (1 maand geleden)
6 vestigingen
1418 ervaringen (gisteren)
Middelharnis (Zuid-Holland)
142 ervaringen (1 maand geleden)
Apeldoorn (Gelderland)
156 ervaringen (2 weken geleden)
3 vestigingen (Zuid-Holland)
469 ervaringen (gisteren)
6,1

Keukenhome

Score uit 17 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
2 vestigingen (Gelderland & Utrecht)
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Keukenhome
Behalve passie voor keukens, hebben wij passie voor mensen. Ons motto is dan ook: tevreden klanten bepalen het succes van morgen.
Gebruikerservaringen
Er zijn 17 gebruikerservaringen over Keukenhome. Alle gebruikerservaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze.
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren6 ervaringen
4 sterren3 ervaringen
3 sterren0 ervaringen
2 sterren3 ervaringen
1 ster5 ervaringen

Ervaringen over: annuleren, korting, offerte, prijs, service

Per vestiging:
“Keurig en vriendelijk”
Door Schmidt op donderdag 26 mrt 2015 '15 | vestiging Amersfoort
Voor onze nieuwbouwwoning hebben wij onze keuken gekocht bij keukenhome. Er wordt goed meegedacht met de wensen die wij hebben. Bij twijfel konden wij altijd een afspraak maken om nogmaals dingen te bespreken of te zien. Keurig en vriendelijke zijn wij geholpen. Tot nu toe zijn er geen fouten gemaakt en zijn wij te spreken over Keukenhome.
Reactie of foto toevoegen +9 bedankjes
“Keukenhome, een aanrader!!”
Door Linda op zondag 26 jan 2014 '14 | vestiging Amersfoort
Gister een keuken gekocht bij Keukenhome. Ons huis moet nog gebouwd worden dus we hebben de afgelopen tijd veel keukenzaken bezocht, máár keukenhome maakt voor ons het verschil!! Ze hebben een mooie showroom met veel verschillende soorten keukens, de keus aan frontjes is enorm evenals de keus aan werkbladen.
De service is ook gewoon heel erg goed. Wij zijn geholpen door Klaas van de Groep, een hele vriendelijke, meedenkende keukenadviseur. Hij is eerlijk, zegt wat binnen je 'budget' past en neemt de tijd voor je. Er word niet gehaast en dit voelt goed.

Wij zijn dik tevreden met onze aankoop, en zullen daarom Keukenhome zeker aanraden bij vrienden en/of kennissen.
Reactie of foto toevoegen +13 bedankjes
9,7
Keuken at Home
Numansdorp (Zuid-Holland)
“Fantastisch” score uit 48 ervaringen
9,7
Poggenpohl Den Bosch
Den Bosch (Noord-Brabant)
“Fantastisch” score uit 41 ervaringen
“Verlies genomen”
Door Amby op vrijdag 3 jul 2015 '15 | vestiging Amersfoort
Keukenhome was helaas onze project leverancier, dus dan ga je toch maar... Afspraak begon een half uur te laat, in die tijd krijg je geen zitplaats of koffie aangeboden. Vervolgens een gesprek van 3,5 uur met een compleet inspiratieloze verkoper die overigens ook bijzonder weinig sjoege had van ons project. Ontwerpsoftware was ook vreselijk traag waardoor je de helft van de tijd zit te wachten op het renderen van het plaatje. Uiteindelijke ontwerp was niet bijzonder maar kostte wel de hoofdprijs. Wij hebben ons verlies genomen en de keuken casco op laten leveren, want los van de prijs hadden we ook absoluut geen vertrouwen in dit bedrijf. En we waren absoluut niet de enige, ken maar een enkeling op ons nieuwbouwproject die wél met Keukenhome in zee is gegaan.
Reactie of foto toevoegen +20 bedankjes
“Zeer goede ervaring”
Door Veerkamp op zondag 3 jan 2016 '16 | vestiging Heteren
Wij hebben een zeer goede ervaring met Keukenhome. Corinne heeft met ons de keuken uitgezocht en daar zijn wij heel blij mee, gezien zij ons veel extra tips heeft gegeven en daar hebben we dankbaar gebruik van gemaakt. De keuken is tijdig geleverd en alles was aanwezig en klopte. De keuken is nog mooier dan op de tekening. Bij het bestellen van de keuken zijn we ook nog getrakteerd op een lunch. Waar maak je dat nou nog mee! Richard Klomp heeft onze keuken geplaatst en daar zijn we zeer tevreden over. Al met al onze missie keuken is goed geslaagd.
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Lange levertijd”
Door E.P. op dinsdag 16 jul 2013 '13
Op 1 maart j.l. kocht ik een woning,kant en klaar; er moest alleen nog een keuken in. Daarvoor was een keukencheque bij de koop inbegrepen, te besteden bij Keukenhome want de woning maakte deel uit van een (reeds afgerond) project. Dat leek mij handig, maar nee. Pas een maand na de koopafspraak, en na ettelijke telefoontjes van mij (en Keukenhome bleek slecht te bereiken) kwam er eens iemand om in te meten. Dit tempo werd aan gehouden door Keukenhome, en uiteindelijk werd de keuken na drie maanden geplaatst en kon ik verhuizen naar het huis dat ik anders meteen had kunnen betrekken. Dit kostte mij wel twee maanden extra huur voor mijn oude woning. Bij Keukenhome werd niet gereageerd op protesten en klachten in deze. Ik zou deze firma niet aanraden!
Reactie of foto toevoegen +20 bedankjes
“fouten van keukenhome”
Door wesley op woensdag 4 sep 2013 '13
Wij hebben ook een keuken bij keukenhome gekocht, het leek een in het begin allemaal prima te gaan. Maar na de plaatsing bleken al snel een paar dingen niet te kloppen. Stroompunt in het plafond was verkeerd ingemeten, we zitten dus nu met een gat naast de afzuigkap. Ook was de koelkast verkeerd ingemeten en de deur kan nu maar 30 cm open en dan komt hij tegen de muur aan. Het gat in het plafond wouden ze oplossen met een lelijk aluminium plaat. waar we ook nog eens weken op moesten wachten en uiteindelijk is deze niet geplaatst omdat hij lelijk is. Het vervangen van de koelkast zou in week 29 recht gezet worden maar dat is nog steeds niet gebeurd. Na een paar keer bellen bleek deze al weken in de showroom te staan. Het gat in het plafond hebben we nu laten dichten door een schilder (zelf betaald). We zijn nu al 5 tot 6 keer langs geweest en meerdere keren telefonisch contact gehad maar er zijn geen afspraken te maken met deze mensen, als je hun niet elke keer belt gebeurd er ook gewoon helemaal niks. De plaatsing van de keuken was ergens in april en we zitten inmiddels in september nu. Nooit iets kopen daar dus het lijkt goed in het begin maar als er problemen zijn ben je maanden kwijt om iets geregeld te krijgen.
Reactie of foto toevoegen +8 bedankjes
“slechte garantie”
Door Helena Hetebrij op woensdag 4 dec 2013 '13 | vestiging Amersfoort
Mijn keuken werd geleverd met een verkeerde koelkast, daar heb ik geruime tijd op gewacht. Na een jaar viel het buitendeurtje van de deur van de vaatwasser eraf. Er bleken schroefjes van 5 cm. in de deur te zitten. De monteur wist heel goed (Geert) dat dit uiteindelijk zou gebeuren want er staat veel kracht op zo'n buitendeur. Er kwam na 1.5 maand een monteur en die zei dat het inderdaad slecht was gedaan, dat er een de gaten te groot waren geworden en dat er een set besteld moest worden, Na weer een maand kwam de monteur. Hij was 5 minuten bezig. Deur erop, ik blij. Nadat hij weg was heb besloot ik de vaatwasser aan te zetten. Hij viel meteen met een klap inclusief de vaatwasserdeur) op de grond terecht. De vaaatwasserdeur was ook ontzet dus die kreeg ik niet meer dicht. Enfin, ik weer keukenhome gebeld. Kreeg dhr. van de Broek aan de telefoon die mij kennelijk veel te bijdehand vond, omdat ik zei dat ik er nu weleens genoeg van had en dat ik nu al 2.5 mnd. op reparatie zat te wachten met dit resultaat. Hij vroeg of de monteur er nog was. Ik zei toen dat ik hem natuurlijk niet zou bellen als de monteur er nog was. Daarop zei hij dat hij dat niet kon ruiken. Hij zei dat hij de service-afdeling zou bellen en zette mij in de wacht. Na 7 minuten hoorde ik nog niets, dus hing ik maar op. Weer naar keukenhome gebeld: kreeg weer dhr. van de Broek aan de telefoon. Ik vroeg of ik met iemand kon spreken die iets begreep van klantvriendelijkheid en toen hing hij de telefoon op. En nu ga ik maar een mail sturen naar de baas van keukenhome.
Reactie of foto toevoegen +23 bedankjes
“Super”
Door Femke op donderdag 23 mei 2013 '13
Wij zijn erg netjes en goed geholpen bij het uitzoeken van een keuken. Er werd met ons mee gedacht over alle onderdelen van de keuken. Nadat wij de eerste keer langskwamen en alvast een aantal wensen hebben doorgegeven was er de tweede keer al meteen en keuken in 3-d gemaakt voor ons waardoor wij in relatief korte tijd een geweldige keuken konden uitzoeken. Er werd goed de tijd voor ons genomen. We raden Keukenhome zeker aan anderen aan!
Reactie of foto toevoegen +7 bedankjes
9,3
Voortman Keukens
6 vestigingen (heel Nederland)
“Uitstekend” score uit 156 ervaringen
9,6
Tieleman Keukens
Middelharnis (Zuid-Holland)
“Fantastisch” score uit 142 ervaringen
“Niet serieus genomen”
Door Ronald op donderdag 6 okt 2011 '11
Mooie showroom en moois spullen maar... ik ben uiteindelijk weggelopen omdat we binnen een kwartier van € 17.000,- naar € 10.500,- gingen. Ik voelde me niet serieus genomen. Maar dat kwam ook wel door de verkoper. Ik ben z'n naam kwijt, maar het was een jonge man. Naast de korting kregen we ook nog, "omdat wij zulke aardige mensen zijn" een Koffiemachine van Dolce Gusto! Verder liep hij mee tot de deur om ons te overtuigen. Wat betreft Pelgrim en Zanussi: ik wilde Siemens en hij probeerde ook deze merken te verkopen. Het kan zijn dat ze goede afspraken hebben met deze merken en dat ze er goed aan verdienen. Op zich zijn het goede merken, dus niets mis mee. Ik moet er wel aan toevoegen dat de meeste keukenwinkels zo werken en niet alleen Keukenhome.
Reactie of foto toevoegen +5 bedankjes
“niet aanrader”
Door Ayse fourty5high op donderdag 15 dec 2011 '11
Ik heb een huis gekocht en het huis wordt over 2 jaar opgeleverd. Ik werd vorige week gebeld door de keukeninrichting (keukenhome) van de appartement om te praten over de mogelijkheden die zij hadden en gisteren was ik op gesprek. Na het gesprek (4 uur) ging zij voor ons meteen regelen en kwam ze met een bedrag daar waren wij niet mee eens en heb ik wat lager bedrag genoemd en ze zij oke dat ga ik navragen en als het oke is ga ik ook tekenen. Ik zei op dat moment ok met blindheid en ik was ook moe ik wilde naar huis. Zij kwam met de papieren en liet ze tekenen. Ik heb het helaas getekend en ik was thuis ik had heel erg spijt van. Ik ging terug ik wilde alles annuleren en dat was helaas niet meer mogelijk omdat het getekend is. En zo zijn wij weggestuurd.

Naschrift ontvangen van Ayse: Door een misverstand zijn de zaken anders gelopen. ik heb netjes gesprek gehad en ben netjes geholpen. Bedankt keukenhome. Ik bied mijn excuses aan keukenhome. Gr. Ayse
Reactie of foto toevoegen +14 bedankjes
“Super keukenzaak”
Door Silver op zaterdag 5 jan 2013 '13
We waren al een tijdje op zoek naar een mooie nieuwe keuken voor onze bestaande woning, op aanraden van buren collega naar KEUKENhome, na diverse onplezierige ervaringen bij andere keukenzaken zijn we uiterst naar tevredenheid geholpen, ze waren dan wel niet de goedkoopste maar er zat nog geen € 750 verschil in.
Reactie of foto toevoegen +13 bedankjes
“Ongelofelijk veel druk”
Door J en F op zondag 20 mrt 2011 '11 | vestiging Amersfoort
Wij waren gister bij keukenhome, maar wij moesten na offerte direct beslissen of we de keuken namen... Beetje raar niet, wij mochten niet eens erover nadenken. Wij hebben uiteindelijk gekozen om de keuken ergens anders te kopen. Puur omdat sommige dingen die we wilden niet mogelijk waren, terwijl dat ergens anders wel kon. En we vonden dat er ongelofelijk veel druk op ons uit werd geoefend.
Reactie of foto toevoegen +6 bedankjes
“Tevreden koper”
Door Reinier op zondag 25 dec 2011 '11
Gisteren de koop van de keuken voor ons nieuwbouw huis afgerond. Afgelopen donderdag eerste bezoek aan de showroom gehad, na 3 uur hadden we niet het idee dat we bij keukenhome zouden slagen. Toch een vervolgafspraak voor zaterdag gemaakt. Zaterdag toch onze droomkeuken kunnen kopen. Hele vriendelijke ontvangst, lekkere broodjes en het belangrijkste mooie keuken voor een scherpe prijs. Met een goed gevoel de kerst in, nu nog even afwachten hoe de oplevering over circa een jaar zal zijn, maar hier hebben we het volste vertrouwen in.
Reactie of foto toevoegen +6 bedankjes
“zeer tevreden”
Door A Bosma Scholten op dinsdag 14 jun 2011 '11
wij hebben afgelopen week een keuken geplaats gekregen en zijn zeer tevreden. de keuken is helemaal top de prijs is prima en de service optimaal. Bij ons eerste bezoek werden wij prima geholpen kregen een mooi plaatje mee geen opdringerig gedoe , denk er rustig over na helemaal geweldig. Ons tweede bezoek om te bestellen was ook erg leuk , we kregen koffie er werden broodjes gemaakt alles boven verwachting. De keuken staat er nu en is prachtig , de monteur was een zeer goed vakman erg aardig heeft schitterend werk afgeleverd. Voor ons mag het cijfer boven de 10 zijn. Zeer aan te bevelen.
Reactie of foto toevoegen +24 bedankjes
“waardeloos”
Door vathorst bewoner op dinsdag 15 mrt 2011 '11
Vanaf het begin bleken er al fouten te zijn gemaakt in het ontwerp. Ze zijn redelijk prijzig. Ze vergeten te bellen om een afspraak te maken voor het eindgesprek, waardoor de keuken te laat is besteld. Daarop was ook de keuken te krap ontworpen, omdat ze wat vergeten waren in het ontwerp op te nemen waardoor we nu een lelijk groot passtuk hebben en minder ruimte. Dan denk je dat je minder gaat betalen omdat je kleinere kastjes krijgt, blijkt dat de prijs gewoon hetzelfde is gebleven. Dan de schuld bij de aannemer van het huis leggen omdat die de keuken wel 4mm te klein had gebouwd. Geen sorry of wat dan ook. Knap staaltje van oplichterij.
Reactie of foto toevoegen +42 bedankjes
“Wat een geslijm”
Door Eveline op woensdag 5 okt 2011 '11
Ik ben zelf erg allergisch voor die verkooptrucs, het is dat we uiteindelijk wel een goeie deal kregen, anders was ik weggeweest... Toen we niet akkoord gingen met de keuken na de eerste korting, kregen we er toch nog een korting overheen, met veel complimenten van de verkoper dat we zo goed hadden onderhandeld. Bah, wat een geslijm. Maar nu we een paar maanden later terug willen naar Keukenhome om nog wat wijzigingen aan te brengen (wat geen enkel probleem zou zijn), mogen we ineens alleen nog maar tijdens kantoortijden langskomen en niet tijdens winkeltijden (dus niet met koopavond, koopzondag of zaterdag), want we zijn geen nieuwe klanten. Oftewel: we moeten vrijnemen omdat ze de weekenden reserveren voor klanten die ze nog moeten binden. Wij hebben ook Zanussi en Pelgrim, dat zou inderdaad goed spul zijn. Offerte kregen we wel mee, maar toen hadden we al wel getekend. Ik zal blij zijn als dit allemaal achter de rug is en ik niet meer in dit soort winkels hoef te komen.
Reactie of foto toevoegen +7 bedankjes
9,7
DB Keukens
6 vestigingen
“Fantastisch” score uit 1418 ervaringen
9,0
Bemmel en Kroon
3 vestigingen (Zuid-Holland)
“Uitstekend” score uit 469 ervaringen
“Top geholpen”
Door M. Spieringhs op maandag 26 apr 2010 '10 | vestiging Amersfoort
Vrijdag zijn wij naar project leverancier KeukenHome geweest om daar te kijken naar een keuken. Meteen eentje gekocht!! Echt top geholpen, perfecte service en zeker niet te duur wat sommige beweren!! Kan iedereen deze keukenzaak aanbevelen!! Wij hebben de keuken die we wilde voor het budget wat we voor ogen hadden!!
Reactie of foto toevoegen +14 bedankjes
Vestigingen Keukenhome
aAmersfoort (6 ervaringen), Astronaut 8F, Industrieterrein Calveen, 3824 MJ Amersfoort, tel 033 - 456 05 55
bHeteren (1 ervaring), Rood 13, Poort van Midden Gelderland, 6666 LS Heteren, tel 026 - 319 50 20
Kaart
Uw ervaringen
Overzichtpagina's
Meer bedrijven voor keukens