Feedback
8,2

Grando Keukens & Bad

Website: www.grando.nl "Goed" score uit 634 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
www.grando.nl | 34 vestigingen (heel nederland)
1 / 119
119 foto's
Ervaringen
Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze
Website
www.grando.nl
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Grando Keukens & Bad
Grando staat voor betaalbaar keuken- en badkamerdesign
Bij Grando wordt over elke keuken en badkamer tot in detail nagedacht, samen met u. Gebruiksgemak, persoonlijke wensen en genieten staan voorop. Of u nu op zoek bent naar een landelijk moderne keuken of sfeervolle badkamer, bij Grando bent u aan het juiste adres.

Zoektocht naar uw droomkeuken en/of -badkamer
Onze adviseurs horen graag wat uw wensen zijn. Het begint met een passend advies op maat, verwerkt in een realistische 3D tekening. Samen met u komen we tot een ontwerp dat perfect bij u past. Wij nemen het werk van A tot Z uit handen, indien u dit wenst. Wij bieden een luisterend oor en monteren uw keuken en/of badkamer vakkundig.


Laat u inspireren en adviseren
Ons inspiratie magazine boek staat boordevol nuttige informatie die u helpt in de zoektocht naar uw nieuwe keuken en/of -badkamer. U kunt het gratis aanvragen via: www.grando.nl/keukens/inspiratieboek.

Showrooms
Bezoek een van onze prachtige showrooms en u zult versteld staan van de vele mogelijkheden en variaties die op keuken- en sanitairgebied te vinden zijn. Bekijk onze website voor de dichtstbijzijnde Grando vestiging bij u in de buurt: www.grando.nl/vestigingen.
Gebruikerservaringen
Er zijn 634 gebruikerservaringen over Grando Keukens & Bad. Alle gebruikerservaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze.
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren288 ervaringen
4 sterren251 ervaringen
3 sterren22 ervaringen
2 sterren22 ervaringen
1 ster46 ervaringen

Per vestiging:
“Garantie goed opgelost”
Door Marcel Bruin op woensdag 22 mrt 2017 '17 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Wij hadden net voor de garantie verliep, problemen met onze toillet brillen. De fabrikant van de brillen lukte het maar niet om de juiste onderdelen te leveren. Grando Keuken en badkamer centrum Waddinxveen heeft daarna zelf de garantie op zich genomen en ons netjes zonder moeilijk te doen twee nieuwe brillen geleverd. Ik moet zeggen trouwen nu ik toch een revieuw plaats dat wij indertijd gewoon goed en niet opdringerig geholpen zijn. Hebben wij weer een badkamer nodig of een keuken dan gaan we er zeker weer langs.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Netjes”
Door G. kruize op woensdag 22 mrt 2017 '17 | vestiging Almelo
Alles wat van tevoren was afgesproken is nagekomen en geleverd. Tevens waren wij zeer tevreden over de werkzaamheden, die de mensen hebben uitgevoerd. Top!!! Er werd netjes gewerkt en alles wat er verwijderd was, werd ook volgens afspraak meegenomen. Dus geen troep achteraf.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Zeer tevreden”
Door Bert van der Hoek op woensdag 22 mrt 2017 '17 | vestiging Delft
Ik zeer tevreden over de zaak zowel bij de bestelling als bij de levering. Ik had er al eens een nieuw toilet gekocht en ook de montage was geweldig. Ik koop er graag vaker en kan hem anderen aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Erg tevreden”
Door fam. de Boer op dinsdag 21 mrt 2017 '17 | vestiging Hoorn NH
we hebben een keuken gekocht bij grando in hoorn en zijn daar erg tevreden over. Alles is volgens afspraak verlopen en anders werden we o de hoogte gehouden. Prima service een aanrader voor ieder ander
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Fijne service”
Door Marisa op maandag 20 mrt 2017 '17 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Een Fijne service, vooral goed en duidelijk advies gekregen en uiteindelijk alles naar wens samengesteld. Wij veranderden nog wel eens van gedachte en daar werd goed naar geluisterd. Ook heel blij met de monteur die ons heeft geholpen met het voorbereiden, plaatsen van de keuken. Zelf extraatjes waren voor hem geen probleem. Super tevreden met het eindresultaat!
Keuken aan twee kanten
Keuken aan twee kanten
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Aanbeveling waard”
Door Hein Kranendonk op zondag 19 mrt 2017 '17 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Nadat wij eerder erg goed waren geholpen bij het uitkiezen van een nieuwe badkamer een aantal jaar geleden hebben wij recent een nieuwe en erg mooie keuken uitgekozen en geleverd gekregen door Grando Hazerswoude. We hebben leuke gesprekken gehad en zijn goed geholpen. Mochten we ooit nog een nieuwe badkamer of keuken zoeken gaan we zeker terug. Kortom zeker aan te bevelen als u een nieuwe keuken/badkamer zoekt!
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Kundig creatief en meedenkend”
Door Tjarda Senf op zaterdag 18 mrt 2017 '17 | vestiging Son
Heel erg kundige, creatieve en meedenkende adviseur ook toen alles even tegen zat. Een kritische en perfectionistische klant is helemaal op de juiste plek bij Grando Son
Daarnaast ook een groot compliment voor Lion Stone te Tilburg die mij hebben geholpen met een verkeerde spoelbak en vakwerk hebben afgeleverd!
Keukenfoto vanaf de vloer
Keukenfoto vanaf de vloer
+1 bedankje
“Review”
Door Smaardijk op zaterdag 18 mrt 2017 '17 | vestiging Delft
verkoop goed, installatie prima, communicatie slecht. Offerte jammer te duur, niet alles behoefde uitgevoerd, scheelt opgeteld veel geld. Eerst inmeten/situatie bekijken dan pas kun je offerte juist invullen. Hier vooraf ingevuld zo werken ze met vaste prijzen, bijvoorbeeld afdekken 170 euro, bleek alleen een stukloper in de gang? Wel tevoren betalen dus dan kun je ook weinig meer en dat is jammer, wij als leek wisten ook niet beter. Installateurs prima die kunnen daar niets aan doen.
+1 bedankje
“Uitstekend”
Door R. Coumans op vrijdag 17 mrt 2017 '17 | vestiging Groningen
Onlangs keuken gekocht bij Grando in Groningen. Ben heel blij met het resultaat van de keuken. Service en kennis in winkel is uitstekend. Afstemming tussen verkoop en monteurs kan beter maar goed dat heeft uiteindelijk geen effect gehad op de keuken waar ik heel tevreden over ben
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Netjes”
Door van Lanen op vrijdag 17 mrt 2017 '17 | vestiging Uden
Goed advies tijdens de afspraak in de showroom. Nemen de tijd om tot een mooi en functioneel ontwerp te komen. De keuken is netjes gemonteerd.De monteur overlegd tussendoor waar nodig en geeft advies. We zijn super tevreden met het resultaat.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Goed”
Door Herman op vrijdag 17 mrt 2017 '17 | vestiging Middelburg
Goed voorgelicht en alles kunnen bespreken wat betreft onze wensen. De verkoper was vlot en vriendelijk en had snel door wat wij wilden. De monteur die de montage deed van de keuken was goed onderlegd. We zijn heel tevreden over levering en plaatsing. Tevens ook de telefonische vragen werden goed en rustig behandeld.
Hoek van de keuken
Hoek van de keuken
+ Toon extra foto van Herman
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Grando Keukens & Bad”
Door M. Meilof op vrijdag 17 mrt 2017 '17 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Het team van Grando Hazerswoude-Dorp maakt er van begin tot eind een feest van, wat toch hoort bij een aanschaf van een nieuwe keuken. We zijn zeer tevreden over het gehele project, zowel bij het uitzoeken van de keuken, alle communicatie tussentijds en het plaatsen van de keuken door een echte vakman!
+2 bedankjes
“Deskundig en vriendelijk”
Door Hoogstraate op dinsdag 14 mrt 2017 '17 | vestiging Breda
Deskundig en vriendelijk personeel. Er werd goed naar onze wensen geluisterd. Er werd voorafgaand aan de koop alle tijd genomen. Tussentijds ook op de hoogte gehouden v.w.b. levering . Geen gehaast, geen gepush en geen commerciële praatjes. De badkamer, keuken en keramische parketvloer zien er fantastisch uit.
Grando Keuken
Grando Keuken
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Uitstekend”
Door A Flentge op dinsdag 14 mrt 2017 '17 | vestiging Utrecht
Uitstekend geholpen door Nick van der Laan. Hij nam rustig de tijd en heeft alles prima uitgelegd en in de showroom laten zien. Goede adviezen (ook van details die ik nog niet bij andere zaken gehoord had). Netjes gedetailleerde offerte met tekening mee naar huis. Een maand later besloot ik dat ik het anders wilde, een nieuwe offerte met tekening maken was geen probleem. Nick is vriendelijk en niet opdringerig. Belde steeds netjes terug wanneer dat afgesproken was.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“100 procent tevreden”
Door Elbert V V op maandag 13 mrt 2017 '17 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Begin dit jaar hebben wij een keuken geleverd gekregen en zijn daar echt 100% tevreden mee. Alle afspraken werden netjes nagekomen zelfs toen wij moesten uitstellen met de voorbereidende werkzaamheden omdat we de sleutel toch een week later pas zouden krijgen. Toch hebben ze alles omgegooid om deze koof met spotjes op tijd af te hebben. (deze moest ook nog door hun gestuct worden). De keuken zelf stond er binnen twee dagen in en was ook gelijk helemaal af!! Super kwaliteit genoeg keuze en duidelijk uitleg gehad. Echt top bedankt!!
Keuken met koof
Keuken met koof
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Keuken ziet er prima uit”
Door Patricia van Item op donderdag 9 mrt 2017 '17 | vestiging Tilburg
wij hebben onze keuken besteld in Tilburg bij grando. alles is netjes geregeld. een maand voor levering nog een inductiekookplaat besteld ipv. een gas kookstel. bij levering toch een gasstel gekregen maar na contact met peter werd deze een dag later, op de dag van montage omgeruild. alles is gezet door de klein keukenbouwers en ik mag zeggen dat ik zeer tevreden ben. alles was netjes geregeld. zeer tevreden over zowel grando Tilburg en de klein.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Heel goed geholpen”
Door Christian Visch op donderdag 9 mrt 2017 '17 | vestiging Groningen
Heel goed geholpen en geadviseerd in de keuze van onze keuken en de apparatuur. Er werd veel tijd besteed aan de keuze van de opbouw van de keuken. De wensen die we voor de keuken en apparatuur hadden pasten allemaal binnen het budget. Alles werd op de afgesproken tijd geleverd. De plaatsing van de keuken is ook helemaal goed gegaan. Ik ben super blij met de nieuwe keuken. Ik zou iedereen aanraden om de keuken bij Grando Groningen te kopen!
Reactie of foto toevoegen +5 bedankjes
“Keuken geplaatst”
Door Britt Gibney op woensdag 8 mrt 2017 '17 | vestiging Tilburg
Mooi bedrijf. Goede kwaliteit en betaalbaar. Zeer klantvriendelijk. Denken mee over oplossingen en goede ideeen. Als je zelf met een idee komt, wordt daarop ingespeeld ipv het af te kraken (hadden we nl bij andere zaken wel). Inmeting ging niet helemaal goed en wordt nog gewerkt aan een oplossing maar al bij al tevreden.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Service blijft”
Door Dieny op woensdag 8 mrt 2017 '17 | vestiging Naaldwijk
Prima ervaring met dit filiaal. Is alweer aantal jaar geleden maar nu nog steeds is de service perfect. Tijdens het plaatsen wel een paar tegenvallers( hoor je vaker met plaatsen nieuwe keuken) maar dit wordt uitstekend opgelost. Voor een nieuwe keuken/ badkamer zal ik weer hier naartoe gaan.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Uitstekend geholpen”
Door H. Heijnen op dinsdag 7 mrt 2017 '17 | vestiging Amersfoort
Wij zijn uitstekend geholpen en er werd goed meegedacht over de inrichting van de nieuwe badkamer en ook goed voorgelicht over de materialen die we nodig hadden. Het montage bedrijf was ook super, alles werd netjes overlegd en eventuele aanpassingen was ook geen probleem, konden met al onze vragen tijdens de montage bij hen terecht, Super mooie badkamer gekregen
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Speelden in op de wensen”
Door de Bruin op zondag 5 mrt 2017 '17 | vestiging Breda
De showroom in Breda is niet super divers en ook niet heel groot. Wij hadden alle tekeningen al gemaakt en de verkoopster kon er een mooie offerte voor maken. Ze dacht mee en speelde in op onze wensen. Hierna werden wij in contact gebracht met keukenbouwers plus voor de montage. Ook hier erg te spreken over. Enige puntje voor onszelf was dat wij zelf vooraf geen rekening hadden gehouden dat de montage nog apart afgerekend moet worden en dus niet in de offerte prijs van de keuken zit.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Nauwkeurig”
Door Denise vreeswijk op zondag 5 mrt 2017 '17 | vestiging Lelystad
Zeer tevreden over advies, nakomen van afspraken en levering. Vorige keuken komt ook bij grando vandaan. Wij hebben meerdere keuken zaken bezocht maar grando staat voor prijs kwaliteit. Monteur werkt ook nauwkeurig.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Keukenblad”
Door Fam. P. Niezing op zaterdag 4 mrt 2017 '17 | vestiging Emmen
Omdat wij schade hadden aan ons keukenblad, zijn wij naar Grando keukens in Emmen gegaan. Dhr. Richard Robben heeft ons daar prima geholpen en een schade rapport voor ons opgesteld. Daarna hebben we een nieuw blad uitgezocht. De inbouw monteur van Grando (Remon) heeft dit blad zeer vakkundig en netjes voor ons gemonteerd. Onze ervaring met Grando keukens bij het herstellen van ons keukenblad is zeer positief
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Goed resultaat”
Door A.v.Assendelft op vrijdag 3 mrt 2017 '17 | vestiging Rotterdam
We zijn uiterst vriendelijk behandeld in de showroom. We hebben een badkamer gekocht. Prijsstelling is wel onduidelijk, maar dat is in deze branche bijna overal zo. Het aantal m2 tegels is wel heel erg ruim genomen. Levering op tijd. Alle afspraken zijn keurig nagekomen. Uitvoering door de monteur keurig. Creatieve oplossingen voor probleempjes waar je tegenaan loopt. Resultaat: een mooie, strakke badkamer
Eindresultaat van de badkamer
Eindresultaat van de badkamer
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Uitbreiding van bestaande keuken”
Door Hendriks op vrijdag 3 mrt 2017 '17 | vestiging Hoorn NH
Ontvangst was prima. Er word de tijd voor de klant genomen en meegedacht. De communicatie qua leverdatum verliep niet helemaal naar wens. Geen mail ontvangen over levering. Toen we naar de vestiging gingen om navraag te doen werd ons verteld dat we drie weken van tevoren een mail zouden ontvangen (geen check in systeem door werknemer). De afgesproken leverdatum was echter in minder dan 2 weken. Paar dagen later werden we gebeld door dezelfde werknemer, er was iets fout gegaan (joh...) en we hadden per abuis geen mail ontvangen. Uiteindelijk is alles prima opgelost, na plaatsing bleek er een kleine lekkage te zijn, dit is snel en prima verholpen.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Vakkundig uitgevoerd”
Door Anja Storm op vrijdag 3 mrt 2017 '17 | vestiging Naaldwijk
Via internet hebben wij gezocht naar een bedrijf die bij onze keuken nieuwe deuren verkocht en kon plaatsen. Zo is Grando keukens bij ons in beeld gekomen. Een voordeel ook dicht in de buurt. Wij zijn er zeer prettig geholpen. Wij hebben bij Grando keukens nieuwe deuren en scharnieren voor onze keuken gekocht. De keuken ziet er weer als nieuw uit. Het plaatsen van de deuren is heel goed gelukt en zeer vakkundig uitgevoerd.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Prima”
Door rick van dijk op woensdag 1 mrt 2017 '17 | vestiging Hoofddorp
Prima geholpen, paar dingetjes ontbraken bij levering maar is super opgelost. Wordt allemaal in een mooie 3D animatie geplaatst zodat alles visueel wordt en uiteindelijk 2 prachtige badkamers rijker. Kan Grando van harte aanbevelen
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Erg tevreden”
Door JD op woensdag 1 mrt 2017 '17 | vestiging Breda
Wij zijn erg tevreden over het gehele proces van aankoop tot plaatsing van de badkamer. Zou hier zo weer zaken mee doen als we bijv een nieuwe keuken nodig hebben. Er wordt goed meegedacht in de mogelijkheden.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Goed”
Door jdc Man op zaterdag 25 feb 2017 '17 | vestiging Hoorn NH
goede service, aardige verkoper, vriendelijk geholpen
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Geweldige service”
Door h.nieuwenkamp op vrijdag 24 feb 2017 '17 | vestiging Hilversum
geweldige service,niet twijfelen of verder zoeken .Het is het 100 procent waard.Zowel de keuken,die vorig jaar is geplaatst als de badkamer die nu is geplaatst.Overal proberen ze de beste oplossing voor te zoeken
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Alles klopt”
Door R, holt op vrijdag 24 feb 2017 '17 | vestiging Zaandam
Alles klopt , levertijd prima op tijd ,1 deurtje en plintje beschadigd gezien door monteur zelf , word nageleverd en geplaatst , prima winkel , keuken in 1 dag geplaatst afgekit alles aangesloten dus alles meteen te gebruiken.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Fijne evraring”
Door Koen op vrijdag 24 feb 2017 '17 | vestiging Middelburg
Bij een bezoek aan de showroom, staat er niet meteen iemand bij jou. Dat is heel fijn om rustig rond te kijken. Wanneer je vragen hebt komt er iemand of kan je naar een verkoper toe. Showroom heeft veel verschillende modellen staat. Voor ieder wat wils. Ook het ontwerpen en tekenen van de keuken gaat heel rustig, niet gehaast. Levering van de keuken was om 6:30 smorgens en dat is ideaal omdat man dan nog de gehele dag heeft om de keuken zelf in elkaar te zetten. Ook de nazorg en service zijn goed. Mis je iets, kan je gewoon bellen en wordt het nageleverd.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Niet goed bij montage”
Door Remco op vrijdag 24 feb 2017 '17 | vestiging Rotterdam
Werkblad eiland in spiegelbeeld gemaakt waardoor wij weken moesten wachten op een nieuwe. Bouwtekening was niet goed waardoor ik extra kosten heb moeten maken voor herstel. Monteur kwam 1,5 uur te laat en bleef ook nog eens 2,5uur tussen de middag weg. Intussen 3 weken later kan ik nog geen bekertje water tappen! Kortom waardeloos!
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Prachtige showroom”
Door Troost op donderdag 23 feb 2017 '17 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Er is sprake van een prachtige showroom. De gemaakte afspraken zijn precies nagekomen. De levering was tijdig en keurig verzorgd op de afgesproken tijd binnen een tijdvak van een half uur. Ik kan dit bedrijf vanwege de goede ervaring aan een ieder aanbevelen. De voorlichting in de showroom was uitstekend en de koffie smaakte daarbij goed.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Raad deze winkel aan”
Door Richard van der Schoot op dinsdag 21 feb 2017 '17 | vestiging Zaandam
Adviseur stond ons correct te woord. Begeleiding van het hele oriëntatie- en aankooptraject was prima. Kennis van zaken was duidelijk aanwezig. Materialen zijn in goede orde ontvangen. Montage is netjes geregeld. Ik raad deze winkel zeker aan.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Tevreden met resultaat”
Door DJ de Vries op dinsdag 21 feb 2017 '17 | vestiging Assen
Zeer goede ervaring met Grando Assen. De adviseur begreep ons direct en kwam zelf met goede input. Uiteindelijk is de keuken zelfs een week te vroeg geleverd. Dit kwam goed uit. Wij zijn uiteindelijk zeer tevreden met het resultaat.
Keuken van Grando Assen
Keuken van Grando Assen
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Alles ging mis”
Door Robbert-Jan op dinsdag 21 feb 2017 '17 | vestiging Rotterdam
De badkamer was ruim op tijd besteld en zou week 1 worden afgeleverd, maar door (productie) fouten van de leverancier werd het uiteindelijk pas in week 7 het laatste nageleverd. Alles ging mis, materialen waren niet goed besteld en werden verkeerd afgeleverd en in de verkeerde kleur. Je verwachte een bepaalde expertise als je een inschatting moet doen voor zaken als tegels, maar ook deze waren te weinig berekend, waardoor ik genoodzaakt was om uiteindelijk de tegels zelf af te halen bij het hoofdkantoor in Helmond. Veel extra en vooral onnodige stress gehad door Grando Alexandrium. Altijd kwam het initiatief tot contact van mijn kant, en vaak werd er pas dagen later op mijn telefonische verzoeken gereageerd. Kortom afrader voor iedereen!

Aanvulling ontvangen op 3 maart 2017: Badkamer was veel te laat geleverd en niet volledig. ( verkeerde kleur / model / te weinig tegels / niet compleet ). Leverdatum week 1 werd uiteindelijk na diverse naleveringen week 7, waardoor we veel vertraging en irritatie hebben opgelopen. Communicatie was zeer moeizaam en eenzijdig van onze kant, en vaak werden we niet teruggebeld of gereageerd op onze verzoeken. Personeel was niet behulpzaam in het zoeken naar een passende oplossing, en uiteindelijk heb ik zelf de tegels moeten afhalen bij de leverancier om verdere vertraging en irritatie te voorkomen. Kortom afrader voor iedereen!
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Verademing”
Door De Visser op zondag 19 feb 2017 '17 | vestiging Bergambacht
Vestiging heeft een dorps karakter en sfeer. Alle vrijheid om rond te kijken zonder lastig gevallen te worden. Heel goed geholpen zonder het gevoel iets te moeten. Ook na de handtekening volop service en nazorg. Een verademing t.o.v keukenzaken in de 'grote' stad. Ook over de via deze vestiging verkregen nette en kundige monteur zijn we erg tevreden! Wij raden dit bedrijf en zijn servicemonteur zeker aan!
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Prima ervaring”
Door Willem Bleuland van Oordt op zondag 19 feb 2017 '17 | vestiging Amersfoort
Prima ervaring net Grando Keukens & Bad.....alleen jammer dat bij levering niet alles geleverd wordt en dat je de tegels zelf naar binnen moet slepen en dat dit niet bij aankoop vermeld wordt. Verkoopadviseur is kundig en adequaat.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Top service”
Door Els op zaterdag 18 feb 2017 '17 | vestiging Zevenbergen
je wordt er vriendelijk ontvangen, mooie showroom met vele ideeën . Door goed te luisteren naar onze wenzen zijn er verrassende ideeën uit gekomen waar we zelf nooit zouden zijn op gekomen . Top service , alles is super naar wens . We zijn super blij met onze nieuwe wc en badkamer .
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Was gewoon top”
Door koen en annette lakwijk op vrijdag 17 feb 2017 '17 | vestiging Son
een heel goed advies met dito prijs. gewoon Brabantse gezelligheid! afspraak is ook afspraak. wij zouden zo weer terug gaan al is het voor de koffie! Paul en zijn team zijn echte vakmensen met passie voor het vak. De keuken is geleverd.
Ontwerp van de keuken
Ontwerp van de keuken
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Beslist een aanrader”
Door van Rijbroek op vrijdag 17 feb 2017 '17 | vestiging Lelystad
Grando adviseerde op een kantvriendelijke manier zowel de keuken die we eerder aangeschaft hadden als badkamer en toilet. De leveringen gingen perfect en de realisatie werd uitstekend verzorgd door montage partner van Jaarsveld. Keuzemogelijkheden en andere beslissingen tijdens de installatie werden prima overlegd en er was alle ruimte voor de klant. Het werk werd heel netjes gedaan. Vriendelijk, zorgvuldig, kwaliteit, samenwerking: top. Beslist een aanrader.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Review”
Door Jan Jongedijk op vrijdag 17 feb 2017 '17 | vestiging Uden
Ontwerp, materialen en apparatuur, inbouw en montage prima, zeer tevreden. Planning onder de maat door fout bij bestellen van meubels en apparaten bij leveranciers. Hierdoor is het project een maand uitgelopen.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Ziet er super uit”
Door Martens op dinsdag 14 feb 2017 '17 | vestiging Heerenveen
We zijn heel blij met de door Grando geleverde en gemonteerde keuken. Alles ziet er super uit en we genieten volop van de luxe keukensnufjes en het strak afgewerkte vakwerk. Grando bood volop tijd en ruimte om na te denken over alle beslissingen die bij het kiezen van een keuken komen kijken, in een rustige omgeving en inspirerende showroom. We konden regelmatig even bellen, mailen, langskomen om nog iets door te spreken of te wijzigen, of om een staal te lenen om het thuis nog eens te bezien. De andere verwachting die we van de prijs van het voorwerk hadden meegekregen (kostte meer dan verwacht), vergeten we weer snel. Voor zover we er verstand van hebben, is er een mooi staaltje vakwerk geleverd.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Deskundig”
Door de Keijzer op maandag 13 feb 2017 '17 | vestiging Son
Wij zijn (opnieuw, 3de keuken) uitstekend geholpen bij Grando. Zeer deskundig en creatieve adviseur. Ideale indeling. En het verdiepte blad is een uitkomst. Nog bedankt voor deze vondst. Uitstekende service, levering en montage. Het eindresultaat is wederom prachtig.
Keuken met verdiept blad
Keuken met verdiept blad
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Teleurgesteld”
Door Van Zijl op vrijdag 10 feb 2017 '17 | vestiging Delft
Advies in de winkel was goed, aflevering keuken is slecht, veel ontbrekende materialen, verkeerde grepen, slechte planning. Moeten overal zelf achteraan bellen, terugbel afspraken worden sporadisch nagekomen. Wij zijn teleurgesteld in dit bedrijf.
Reactie of foto toevoegen +6 bedankjes
“Prachtige keuken”
Door Rikie op vrijdag 10 feb 2017 '17 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Bij Grando een prachtige keuken gekocht, waar we erg blij mee zijn. Het ontwerp was verrassend en helemaal naar onze wensen. De levering werd ondanks de feestdagen aangepast aan de oplevering van ons huis, wat weken eerder bleek te zijn dan verwacht. Waardoor wij meteen in een huis met keuken konden gaan wonen.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Ging bij aflevering niet goed”
Door Fam. Appelman op zondag 5 feb 2017 '17 | vestiging Hoorn NH
Tijdens verkoopgesprek ging alles goed, maar bij de aflevering niet. Aflevertijd was 5 weken ipv 2 tot 3 weken, ook konden bepaalde dingen niet geïnstalleerd worden zoals afgesproken, zoals tegels die niet op elkaar aansluiten met de voeg en accessoires. Ook regelmatig met grando gebeld, en zou terug gebeld worden maar dat gebeurde niet.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Naar eigen wens”
Door Tom Groenendijk op zaterdag 4 feb 2017 '17 | vestiging Hoofddorp
Top service en prima inlevingsvermogen van de verkoper. Keuze in de showroom uitgebreid en talloze combinatie mogelijkheden. Alles is geheel naar eigen wens te combineren.
Reactie of foto toevoegen +5 bedankjes
“Echt advies”
Door Rosalie op vrijdag 3 feb 2017 '17 | vestiging Emmen
We waren al bij meerdere winkels geweest op basis van de Qasa recensies. De meeste waren een teleurstelling. Geen tijd, weinig interesse, totaal geen advies. Uiteindelijk via een doorreis in Emmen uitgekomen ben daar bij de Grando langsgeweest. Wat ons opviel was dat de adviseur ook echt advies gaf! Dat was eerst winkel die dat deed! We hadden wat in gedachte en Richard heeft bekeken of die mogelijkheden konden of niet. Het een was mogelijk, het ander niet, kwam met advies, was erg prettig! Emmen lag niet bij ons naast de deur maar we zijn uiteindelijk toch hierna terug gegaan omdat hier een goed gevoel hadden. Nette afhandeling, konden de wasemkap al eerder ophalen en hij netjes gemonteerd. Wij zijn heel erg blij met onze nieuwe keuken!
Keuken van Grando Emmen
Keuken van Grando Emmen
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Goede ervaring met Grando in Hazerswoude”
Door van Tol op vrijdag 3 feb 2017 '17 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Goed advies en leuke ideeen van de verkoper! Nemen echt de tijd voor je! Wijzigingen geen problemen alles in goed overleg! Word goed op de hoogte gehouden van de status van levering, houden zich goed aan afspraken! Wij hebben de keuken gekocht en zelf geplaatst! Vooral goed geholpen door Hans en Johan!
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Groot compliment”
Door Henk van Geel op donderdag 2 feb 2017 '17 | vestiging Tilburg
Na onze keuken gekocht te hebben werd het project opgestart voor de montage .. inmeten etc, en een projectplan werd opgesteld. Zeker zeer goed te noemen hoe dit werd voorbereid. Echter toen de dag aanbrak van de levering bleek de koelkast, plafondunit en spotjes nergens te bekennen. Echter door even goed te praten met Peter (grando tilburg) is er door meerdere personen zeer goed geacteerd, waardoor alles op tijd werd geleverd . Tijdens de inbouw kwamen we meerdere "uitdagingen" tegen die ook perfect werden opgelost door het hele team dat bezig was met onze keuken. 1 voorbeeld: de bestelde kraan kon niet geinstalleerd worden doordat deze dicht tegen de achterwand moest komen , echter door snel schakelen tussen Grando tilburg en de inbouwers werd zeer snel een vervangende kraan geleverd die wel paste. Zo waren er meer gevallen waarin de creativiteit goed werd gebruikt door alle betrokken partijen.
Groot compliment aan:
- Henk de Graaf (en dimitri) van DE KLEIN KEUKENBOUWERS PLUS
- Peter Verhoeven van Grando Tilburg
- Juul Ellerman : Grando Hoofdkantoor
Verkopen is een kunst , maar acteren als het fout gaat is een zegen!!
REACTIE VAN HENK VAN GEEL
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Prachtige keuken”
Door Marja op maandag 30 jan 2017 '17 | vestiging Assen
Ik ben zowel door de adviseur als door de monteur geweldig geholpen om een droomkeuken te krijgen. Het is een geweldige zaak in Assen. Ik raad dan ook iedereen aan daar eens te gaan kijken! Als alleenstaande ben je toch veel op jezelf aangewezen en alle twee de heren hebben mij met raad en daad bijgestaan. Het is een prachtige keuken geworden. Hiervoor mijn dank
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Showroommodel”
Door Fuhler op zaterdag 28 jan 2017 '17 | vestiging Hoorn NH
Na een aantal keer een keuken getekend te hebben. Hebben we op advies van de verkoper een showmodel keuken gekocht, deze is prima geleverd en geplaatst. Ook aan alle aanpassingen is gedacht. Ze denken goed mee en gelukkig kon de plaatsing van de keuken verschoven worden in verband met het uitlopen van de verbouwing. Prima service.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Teleurgesteld”
Door Lotte op zaterdag 28 jan 2017 '17 | vestiging Rotterdam
Bizarre ervaring. Badkamer gekocht en ook de installatie via Grando geregeld. Voor hen gekozen, omdat zij konden toezeggen de badkamer voor mijn verhuizing te plaatsen. De eerste monteur die aan de slag is gegaan, is ten eerste (tegen vele toezeggingen in) veel te laat begonnen en heeft vervolgens ongeveer alles verkeerd gedaan (denk aan: geen afvoeren, leidingwerk totaal verkloot, heel lelijk getegeld, wc die bijna van de muur kwam en zo kan ik nog wel even doorgaan). Uiteindelijk moest alles overnieuw worden gedaan door een andere monteur. De badkamer is hierdoor weken te laat opgeleverd. Ik heb die weken niet in mijn nieuwe huis kunnen wonen, wat voor veel ellende en vooral stress heeft gezorgd. Communicatie met Grando verliep helaas moeizaam. Beloftes om terug te bellen worden heel vaak niet nagekomen en moest overal zelf achteraan. Er is nu de toezegging gedaan om met een voorstel voor een tegemoetkoming te komen, maar ook daarover geven ze nu niet thuis. Al met al een teleurstellende ervaring. Ik raad het dan ook niet aan met Grando Rdam in zee te gaan. En als je het toch doet, betaal dan niet het gehele restbedrag voor levering (zoals ze eisen). Ik ben helaas zo dom geweest dat wel te doen.
Reactie of foto toevoegen +5 bedankjes
“Goed geholpen”
Door René Smits op zaterdag 28 jan 2017 '17 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Goed geholpen tijdens de aankoop, vakkundige adviseuse. Leveringen werden ook keurig nagekomen en monteur is zeer kundig zodat de keuken keurig werd geïnstalleerd ! Kortom voor iedereen aan te raden en ben blij met mijn mooi
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Zeer tevreden”
Door JH Slappendel op vrijdag 27 jan 2017 '17 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Opnieuw (evenals 9 jaar geleden ) een keuken gekocht bij dit fileaal. En wederom zeer tevreden en blij met het eindresultaat! Goede service, ervaren medewerkers. Zeer klantvriendelijk. Alle tijd voor de klant. Absoluut een aanrader!
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Erg goed geholpen”
Door Joke Pallada op dinsdag 24 jan 2017 '17 | vestiging Hoofddorp
Ik ben hartstikke goed geholpen bij het uitzoeken van mijn badkamer. Ik had zelf al iets getekend en met hulp van Claudia werd dat een mooi ontwerp. Ze nam alle tijd, dacht met me mee, bracht me op ideeën en werkte alles uit tot een geheel. De artikelen werden mooi op tijd bezorgd en grotendeels naar boven gebracht. Dat wat niet meteen naar boven kon, werd netjes in een doorloop van ons appartementengebouw neergezet. Op dit moment wordt de badkamer verbouwd, en ook met de werklieden ben ik uitermate tevreden. Ze werken snel en netjes, zijn betrouwbaar en superaardig. Kortom, ik ben tot nu toe uitermate tevreden.

Aanvulling ontvangen 11 februari 2017: Absolute aanrader. Goed geadviseerd, zorgvuldig afgeleverd en de monteurs hebben zoveel mogelijk geprobeerd overlast (qua rommel en voor de buren) te voorkomen. Alles is perfect afgebroken, weer opgebouwd en gemonteerd. Uiteindelijk is een prima badkamer geleverd.
Dit is de badkamer voordat er verbouwd werd
REACTIE VAN JOKE PALLADA
Reactie of foto toevoegen +9 bedankjes
“Goede service”
Door Robin op maandag 23 jan 2017 '17 | vestiging Heerhugowaard
Goede service en de keuken is volgens afspraken geleverd. Granieten keukenblad werd gescheurd geleverd ,daardoor duurde het allemaal wat langer dan gepland, maar door leveren van een nieuw blad is alles goed gekomen.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Blij met de keuken”
Door Lotte op zaterdag 21 jan 2017 '17 | vestiging Hoofddorp
Er word bij grando Hoofddorp de tijd genomen, persoonlijke vriendelijke gezellige benadering...zeker van Guliano die mij goede adviezen gaf onder het genot van een wijntje! Mooie showroomkeuken uitgezocht. Bij vragen/problemen staan ze klaar en denken mee! Prima levering en plaatsing! Blij met mijn keuken
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Tevreden”
Door GJH op donderdag 19 jan 2017 '17 | vestiging Tilburg
Prima service. Aardige mensen en we hebben een mooie keuken voor een scherpe prijs kunnen kopen. Wij zijn tevreden.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Prima gegaan”
Door Sommers op dinsdag 17 jan 2017 '17 | vestiging Uden
Alles prima gegaan. In de winkel geholpen door iemand die precies begreep wat wij wilde. Ook de levertijd was zoals afgesproken. 2 deurtjes waren niet helemaal goed maar daarvoor werden meteen nieuwe besteld.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Netjes”
Door Victor op zaterdag 14 jan 2017 '17 | vestiging Purmerend
Zeer netjes geholpen door een creatieve verkoper die echt zijn best deed om aan mijn wensen te voldoen. De keuken kon extra snel worden geplaatst. Netjes gemonteerd en afgeleverd. Een dikke pluim voor dit bedrij!
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Geleverde keuken”
Door Michael op vrijdag 13 jan 2017 '17 | vestiging Naaldwijk
We zijn goed ontvangen en geholpen in de winkel (Grando Naaldwijk). Vriendelijk personeel. De adviseur is met goede ideeën gekomen om van de kleine ruimte die beschikbaar is een mooi ontwerp te maken voor de keuken! Op advies zijn we later nog terug gekomen om de punten op de i te zetten zoals de kleuren, weekblad en frontjes.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Volgende keer weer Grando”
Door Mark op vrijdag 6 jan 2017 '17 | vestiging Middelburg
Wij zijn zeer netjes en vakkundig geholpen. Wij hadden Michel als verkoopadviseur, hij is zeer creatief en wist precies wat wij wilden. Keurige montage en kundige monteurs. De keuken hebben ze in 1 dag geplaatst, wat resulteerde in een korte overlast. Kortom, volgende keuken komt weer van Grando!
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Opluchting”
Door Lieke Winkelhuis op vrijdag 6 jan 2017 '17 | vestiging Hoofddorp
Na een erg vervelende ervaring in een andere winkel was Grando echt een opluchting. We konden rustig kijken en in te gesprek met de verkopen krijgen we al gauw een goed beeld van de mogelijkheden en de prijs. Er werd niks afgedwongen, krijgen het rustig mee op papier om er over na te denken. Er is goed geadviseerd over de mogelijkheden n de monteur ter plaatse heeft zeer net werk afgeleverd. Kortom helemaal tevreden!
Reactie of foto toevoegen +5 bedankjes
“Helemaal tevreden”
Door Edwin van Rijn op vrijdag 6 jan 2017 '17 | vestiging Delft
Zeer fijn geholpen in de winkel met het kopen van een keuken en perfect geplaatst door een zeer precieze monteur. Tijdens het ontwerpen van de keuken zijn wij zeer goed geholpen met het bepalen van de materialen en kleur en hebben wij gelijk inspiratie opgedaan voor de inrichting van de keuken. Wederom helemaal tevreden, net als 16 jaar geleden.
Perfect geplaatste keuken
Perfect geplaatste keuken
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Volledig naar wens”
Door Mvr. Voogel op vrijdag 6 jan 2017 '17 | vestiging Heerhugowaard
Prima service van Grando Heerhugowaard door meneer en mevrouw Tesselaar!! Bij mijn eerste bezoek kreeg ik goed advies voor mijn nieuwe keuken. Later zijn ze langsgekomen voor mijn badkamer. Mijn keuken en badkamer zijn volledig naar wens geleverd en geinstalleerd. Alles is netjes afgewerkt en keurig op tijd.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Geen klachten”
Door Familie Gabriel op vrijdag 6 jan 2017 '17 | vestiging Wormerveer
Alle afspraken zijn goed nagekomen en de verkoopadviseur heeft leuke ideeën aangedragen mbt de opstelling van de nieuwe keuken! Zeer tevreden dus! Grando heeft het voor elkaar gekregen de keuken snel te leveren. Geen klachten, hopelijk hebben we lang plezier van de prachtige keuken.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Zeer vriendelijk”
Door Anja op vrijdag 6 jan 2017 '17 | vestiging Delft
Zeer Vriendelijk personeel staan voor je klaar en denken met je mee. Genoeg keuze met zeer veel mogelijkheden en aantrekkelijke prijzen. Levertijd is snel. Monteurs zijn zeer netjes en ook meedenkende.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Geen service”
Door Kroon op donderdag 5 jan 2017 '17 | vestiging Zaandam
In 2016 heb ik bij Grando een keuken gekocht. Niet goedkoop maar ik werd vriendelijke geholpen. Omdat ik aan het verbouwen was en het afmonteren van de keuken zelf deed was er wat werk blijven liggen; het afmonteren van de greeplijsten. Bij het monteren hiervan bleek één kastje niet de benodigde sparing in het hout te hebben waardoor deze niet gemonteerd kon worden. Hierover heb ik meerdere keren moeten bellen en mailen. Uiteindelijk kreeg ik te horen dat Grando niet kosteloos een nieuw kastje kon leveren... Erg vreemd, ze hebben tenslotte niet het juiste product afgeleverd en voor zover er garantie op een keukenkastje kan zitten was het defect nog altijd binnen een jaar na levering geconstateerd. Je word dus goed geholpen als je iets wilt kopen maar daarna is de service waardeloos.
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Denken mee”
Door René Lieman op maandag 2 jan 2017 '17 | vestiging Hoorn NH
We hebben verscheidene badkamers bekeken van verschillende leveranciers. Hebben voor Grando gekozen doordat er de tijd werd genomen, je nooit het idee had dat je op moest schieten, er werd meegedacht, men ruime keuze had. Plaatsing was voor de gestelde deadline, en geen rekeningen achteraf.
Reactie of foto toevoegen +5 bedankjes
“Zeer tevreden met keuze voor Grando”
Door Chris van Roosmalen op zondag 1 jan 2017 '17 | vestiging Son
Na een uitstekende ervaring met de aanschaf van een nieuwe keuken hebben we voor het vervangen van de wc's en badkamer opnieuw voor Grando gekozen. Ook deze keer is alles perfect verlopen, veel inspiratie en goede adviezen in de showroom en een strakke planning met vriendelijke vaklui die alles op tijd en tiptop hebben opgeleverd. Wij zijn zeer tevreden!
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Meteen goed”
Door Annemiek van Asten op zondag 1 jan 2017 '17 | vestiging Zaandam
Toen ik de showroom zag ik het idee van de keuken die ik zelf in mijn hoofd had, daarop wat wijzigingen met de adviseur aan gebracht en het was precies wat ik wilde. Nu de keuken geplaatst is, is het dan ook meteen goed en mooi, en voldoende opbergruimte.
Nieuwe keuken van Grando
Nieuwe keuken van Grando
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Een badkamer inclusief montage”
Door Bas Treffers op zaterdag 31 dec 2016 '16 | vestiging Epe
Montage wordt gedaan door externe partijen. Tot nu toe 3 zaken toegezegd en niet nagekomen. Voor 1 punt legt mnr de schuld bij een 3e partij, de andere 2 punten die hij zelf op kan lossen doet hij niet. Continu beloven en niet nakomen. Wees verstandig als je met dit bedrijf zaken doet.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Erg tevreden”
Door Jan en Greet arts op vrijdag 30 dec 2016 '16 | vestiging Uden
Wij hebben een nieuwe keuken en zijn erg tevreden over de gang van zaken. Adviseuse en monteur complimenten voor jullie zorgvuldigheid. Er was genoeg keuze in de showroom .Wat aan onze wensen kon voldoen. Wij raden kennissen en vrienden aan om eens te gaan kijken bij Grando om een nieuwe keuken of badkamer te kopen.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Aanrader”
Door Dorien en Johannes op woensdag 28 dec 2016 '16 | vestiging Heerenveen
Grando Heerenveen is een gastvrije winkel met super medewerkers. Voldoende keuze en mogelijkheden rekening houdend met het budget. De keuken is volgens afspraak perfect geleverd en geplaatst. Een aanrader!
Reactie of foto toevoegen +5 bedankjes
“Recensie”
Door Top op woensdag 28 dec 2016 '16 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Pluspunten:
- kennis en kunde van verkoper en monteur
- prettig contact met verkoper en monteur
- meelunchen bij Grando
- kwaliteit montage
- telefonisch gesprek met directeur na afronding verbouwing badkamer

Verbeterpunten:
- uitlopen van de planning als geheel; late communicatie over latere start verbouwing, verkeerde wandtegels besteld/geleverd
- weinig initiatief tot contact en/of tegemoetkoming/compensatie voor de moeilijkheden vanuit Grando tijdens verbouwing/montage

Uiteindelijk een prettig gesprek met de directeur gehad, wat ons vertrouwen geeft dat Grando Hazerswoude het contact met klanten tijdens (moeilijkheden met) de verbouwing anders gaat aanpakken.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Prima”
Door a.sijtsma op zaterdag 24 dec 2016 '16 | vestiging Emmen
prima service en een klantvriendelijke adviseur, resultaat een mooie keuken met alle gemakken van deze tijd. Een strakke witte keuken, zonder grepen, met een grote combinatie oven, koelkast op aanrecht hoogte en een vaatwasmachine.
Reactie of foto toevoegen +7 bedankjes
“Erg blij met de keuken”
Door batista silva op zaterdag 24 dec 2016 '16 | vestiging Hengelo OV
Bij Grando in Hengelo wordt je vriendelijk ontvangen, ze zijn zeer deskundig en denken goed mee. De service is erg goed zowel bij de bestelling en het afleveren en het plaatsen van de keuken.Wij zijn erg blij met onze keuken.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Goede ervaring met deze vestiging”
Door Harm Hegge op vrijdag 23 dec 2016 '16 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Wij hebben bij Grando in Hazerswoude-Dorp een keuken en badkamer gekocht. Onze ervaring met deze vestiging van Grando is goed. De adviseurs zijn deskundig en bekwaam. Bij het maken van het ontwerp van de keuken en badkamer hebben zij ons zeer goed geholpen. Ook aannemer Ton Prins die door Grando werd ingeschakeld om de badkamer en keuken te plaatsen heeft een zeer mooi resultaat geleverd.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Aanrader”
Door Bert en Rita van der Horst op vrijdag 23 dec 2016 '16 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Bij de aankoop van onze keuken heeft de adviseur alle tijd genomen om met ons mee te denken over de indeling en materialen. Dit alles zonder ongeduldig te worden of opdringerig te zijn, zoals ervaren in een aantal andere keukenzaken. De keuken is op tijd geleverd en door de monteur efficient en vakkundig geplaatst. Ook de nazorg door de monteur (alles nog even nagelopen) werd zeer door ons gewaardeerd. Kortom, wij kunnen iedereen Grando Hoogvliet aanraden.
Meegedacht met keukenindeling en materialen
Meegedacht met keukenindeling en materialen
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Geleverde keuken”
Door Liesbeth Inberg op woensdag 21 dec 2016 '16 | vestiging Breda
Wij hebben onlangs een keuken bij Grando Breda gekocht. We zijn uitermate tevreden over de ontvangst, meedenken en vriendelijkheid van de medewerkers van Grando Breda en met de keuken die we geheel naar eigen wensen hebben kunnen samenstellen binnen ons budget.
Reactie of foto toevoegen +5 bedankjes
“Mooie keuken wat punten voor bij de montage”
Door Patrick Cancedda op maandag 19 dec 2016 '16 | vestiging Naaldwijk
Goede, mooie keuken, alleen montage laat nog wat punten vallen. Keuze van monteur is van belang in deze. Het ontwerp, materiaal en apparaat keuze verliep goed, alleen de mogelijkheden bij afwijkingen van de maatvoeringen in de werkelijke situatie is (blijkt achteraf) toch onvoldoende besproken.
U keuken
U keuken
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Tevreden met gang van zaken”
Door Ellen op vrijdag 16 dec 2016 '16 | vestiging Helmond
Goede service bij grando Helmond.kapotte wastafelblad wordt netjes vervangen en wc knop was verkeerd geleverd maar komt ook een nieuwe naar ons toe. Zeer tevreden over de gang van zaken. En natuurlijk erg blij met onze nieuwe badkamer.
Nieuwe badkamer
Nieuwe badkamer
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Goed verlopen”
Door m. van der pligt op vrijdag 16 dec 2016 '16 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
De aankoop (tekening, keus materialen, keuze datum aflevering en deskundigheid verkoper) verliep goed. Bij aflevering enige schade aangetroffen die overigens wel goed is verholpen. Montage door monteur goed verlopen.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Prettig”
Door Vissers op vrijdag 16 dec 2016 '16 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
zeer prettig eigenaar die mooie en kwalitatief goede keukens verkoopt en goed meedenkt met de wensen van zijn klanten. een pluspunt is de eigen monteur die pas weggaat wanneer de keuken volledig geinstalleerd is.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Eindresultaat was gewoon goed”
Door Nico op vrijdag 16 dec 2016 '16 | vestiging Hoorn NH
Voor toekomstige mensen lees goed het contract door en kijk er een nachtje naar, dat scheelt veel problemen in de toekomst. Wij hadden wat issues met wat artikelen die miste of niet klopte. Laat de verkoper gewoon alles opschrijven in plaats van dat hij zegt dat hij dit onthou. En er kwamen wat extra kosten bij voor extra voorzet wand voor de douche + CV fan die nog kapot ging. (C'est la vie) Hierdoor kwamen we rond de 900 euro boven de getekende prijs. Beetje jammer maar het moet gewoon goed. De artikelen hebben we zelf opgelost en de aannemer heeft die keurig gemonteerd. En de CV hebben we zelf geregeld. Maar overal dat mag niet het eind resultaat beïnvloeden want dat was gewoon goed. We hebben contact gehad met de baas van Grando Hoorn en die beloofde dat dit in de toekomst beter moet gaan. Verder goede communicatie en uitleg waarom bepaalde processen verliepen van de aannemer en gewoon goede afwerking. Op paar hele kleine dingetjes waar we wel mee kunnen leven.
Douche
Douche
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Grando bedankt”
Door Sandra Stahlhofer-Nuis op maandag 12 dec 2016 '16 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Wij hebben een badkamer gekocht die behoorlijk ingrijpend verbouwd moest worden. Het verleggen van allerlei leidingen, extra muur plaatsen, CV omleggen etc. Maurice heeft ons fantastisch geholpen met advies en het ontwerpen van onze badkamer. Afspraken werden keurig nagekomen en communicatie tijdens het hele proces was zeer naar tevredenheid. Maar alle lof naar onze monteur Fred Olislagers, die heeft na iets meer dan drie weken een fantastische badkamer opgeleverd! Het is zo ontzettend mooi geworden, we zijn er super blij mee. Als je alle verhalen leest op het internet houd je je hart vast maar wij hebben het super getroffen. Bedankt!
Fantastische badkamer
Fantastische badkamer
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Prima plan voor badkamer”
Door Fam. van der Linde op zondag 11 dec 2016 '16 | vestiging Middelburg
Mario van Grando Middelburg had voor onze lastige badkamer (klein en met een schuin dak) een prima plan. Voorlichting was goed en de levering was in één keer op orde. De gebroeders Remijn hebben de badkamer geïnstalleerd. Dat hebben ze perfect gedaan, heel nauwkeurig en voortdurend overleg over de kleinste details. De afstemming tussen Mario en Stefan Remijn is prima, zowel vooraf als tijdens de verbouwing. We zijn nu zeer tevreden met onze badkamer.
Reactie of foto toevoegen +5 bedankjes
“Goede uitleg”
Door C BIEMANS- LANGEN op vrijdag 9 dec 2016 '16 | vestiging Breda
We zijn geholpen door Ankie en een keuken gekocht bijzonder goed uitgelegd en ook de tijd genomen om ons alles goed uit te leggen ! we raden vrienden en kennissen aan om zeker in een grando winkel te gaan kijken. de keuken is geleverd
Reactie of foto toevoegen +5 bedankjes
“Goed”
Door Jacco op vrijdag 9 dec 2016 '16 | vestiging Uden
Goed advies, aardige adviseur die meedacht. Diverse malen teruggeweest om de offerte te fine-tunen. In het begin een keer 'licht gepushed' om te kopen, maar nadat we aangaven dat we ons hierdoor niet lieten leiden was het ook prima.
Vervolgtraject m.b.t. vragen na aankoop, upgrade van apparatuur die niet meer leverbaar was en wisseling van apparatuurtypes verliep ook soepel en zonder bijbetaling of verborgen kosten. Montage verliep ook prima en vlot, hoewel we pas op de dag zelf te horen kregen dat het twee dagen zou duren. Alles netjes gemonteerd m.u.v. wateraansluitingen. De nalevering van twee missende onderdelen en de montage daarvan duurde wel wat lang.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Denken mee”
Door jose versluis op vrijdag 2 dec 2016 '16 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Goede Service, meedenkend, niet over de top, Er wordt goed meegedacht en aan alle financiele mogelijkheden wordt gedacht. De levering was keurig op tijd en ook de monteur waren op tijd en hebben alle werkzaamheden keurig netjes afgeleverd.
Reactie of foto toevoegen +5 bedankjes
“Blij met de keuze”
Door C.A. Dujardin op vrijdag 2 dec 2016 '16 | vestiging Breda
Wij zijn zeer goed door de verkoper geholpen. Kundig personeel heeft de badkamer voor ons gesloopt en geplaatst. Wij zijn erg blij met onze keuze. Dit was het eerste bedrijf waar wij naar een nieuwe badkamer zijn gaan kijken. Wij hadden direct een goede indruk. Hebben daarom ook direct beslist.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Wonder”
Door Ernst Juhrend op vrijdag 2 dec 2016 '16 | vestiging Uden
Inde vestiging Uden hebben wij ons georiënteerd naar de mogelijkheden voor de ombouw van onze badkamer met jacuzzi naar een badkamer met douche en Turks bad. In de showroom werden we zeer voorkomend ontvangen met een hapje en een drankje. Veel inspiratie hebben we opgedaan voor de nieuw te plaatsen onderdelen: wasbak met medicijnkast, toilet, regendouche, handdouche, massage stralen en Turks bad en allerlei accessoires, alsmede de keuze voor de betegeling. De sloop van het oude en installatie van het nieuwe verliep geheel volgens vooraf aangegeven planning. Onze badkamer is niet groot (150x280 cm) en ook nog onder een schuine kap. Het resultaat leek wel een wonder. We zijn zeer tevreden.
Badkamer onder schuine kap
Badkamer onder schuine kap
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Keuken zelfplaatsing”
Door Ger Floris op vrijdag 2 dec 2016 '16 | vestiging Hoorn NH
Goed geholpen om de juiste keuze te maken naar een keuken die in ons budget paste , er was ruim keus in de showroom. we werden goed op de hoogte gehouden voor de leverdatum. die was zelfs eerder dan verwacht. ik heb hem zelf geplaatst maar dat kan je ook door Grand laten verichten. er was een duidelijke tekening bij waar de aansluitpunten moesten komen.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Negatief gevoel”
Door Fam vd maarel op vrijdag 2 dec 2016 '16 | vestiging Rotterdam
Een prachtige badkamer gekocht. Helaas is niet alles goed geleverd waardoor wij nu nog wachten op informatie en levering van deze laatste spullen. Ook communicatie is lastig met Grando na oplevering. Jammer dat het goede gevoel is omgezet in een negatief gevoel.
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Zelfmontage”
Door Bert op woensdag 30 nov 2016 '16 | vestiging Breda
We hebben een mooie strakke keuken in overleg ontworpen, hetgeen erg goed en plezierig ging. Plaatsing zou ik zelf doen, hetgeen geen enkel probleem was, en als er hulp nodig zou zijn dan was dat zo te regelen, Ernst kwam toch dagelijks bij ons langs dus.... Bij het plaatsen waren een aantal zaken niet goed, welke uiteindelijk in het werk opgelost zijn, maar waarvoor ik zelf veel correspondentie en reizen naar de keukenzaak heb moeten maken (als er iemand langs moest komen moest dat betaald worden), terwijl er een hoekstuk met verkeerde afmetingen geleverd is waardoor een aantal dingen niet paste. Van de koelkast waren een paar onderdelen (plastic) kapot, het laatste is pas net, 4 maanden later geleverd. De spatwand, die later ingemeten en geleverd zou worden, heeft heel erg veel moeite gekost, herhaaldelijk bellen, om te laten inmeten en uiteindelijk leveren.

Oorspronkelijk ervaring van 23 april 2016: Er is in samenspraak een superkeuken ontworpen, waarbij onze wensen helemaal opgenomen zijn. Heel erg goed. Klein minpuntje was de foute locatie van het stopcontact voor de afzuiging, maar dat is eenvoudig opgelost.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Aanbeveling”
Door J. Duerink op maandag 28 nov 2016 '16 | vestiging Groningen
Het hele traject van oriëntatie tot en met de oplevering is prima verlopen. Alle afspraken zijn nagekomen, er is helder gecommuniceerd en er zijn geen fouten gemaakt. Ik kan Grando bij iedereen aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen +9 bedankjes
“Geduldig en vriendelijk geholpen”
Door Thora Gossen op maandag 28 nov 2016 '16 | vestiging Naaldwijk
Geholpen door Angie van Grando Naaldwijk, was het helemaal niet meer eng om in mijn eentje een (deel van de) keuken te kopen! Geduldig en vriendelijk heeft ze me geholpen. Daarna netjes op de hoogte gehouden en alles is precies zo verkopen als mij vantevoren uitgelegd was!
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
Adresgegevens Grando Keukens & Bad
Website: www.grando.nl
aAlmelo (19 ervaringen), Woonboulevard 24, 7606 JA Almelo, tel 0546 - 85 13 04
bAmersfoort (2 ervaringen), Euroweg 93, 3825 HB Amersfoort, tel 033 - 494 61 70
cAssen (14 ervaringen), Borgstee 10B, 9403 TV Assen, tel 0592 - 74 90 09
dBergambacht (13 ervaringen), Transportstraat 28, 2861 DZ Bergambacht, tel 0182 - 35 23 31
eBreda (30 ervaringen), Kruisvoort 68, 4814 RZ Breda, tel 076 - 531 95 26
fDelft (21 ervaringen), Schieweg 3, 2627 AN Delft, tel 015 - 261 19 94
gDen Helder (5 ervaringen), Ravelijncenter 29, 1785 LX Den Helder, tel 0223 - 66 86 80
hDoetinchem (6 ervaringen), Nijverheidsweg 12, 7005 BJ Doetinchem, tel 0314 - 36 86 30
iEmmen (10 ervaringen), Cornelis Houtmanstraat 41, 7825 VH Emmen, tel 0591 - 64 67 00
jEnschede (2 ervaringen), Hendrik ter Kuilestraat 175, 7547 SK Enschede, tel 053 - 431 81 41
kEpe (11 ervaringen), Hoofdstraat 118, 8162 AN Epe, tel 0578 - 62 08 84
lGroningen (5 ervaringen), Hoendiep 97B, 9718 TE Groningen, tel 050 - 318 14 11
mHazerswoude-Dorp (52 ervaringen), Frankrijklaan 4, 2391 PX Hazerswoude-Dorp, tel 0172 - 23 63 23
nHeerenveen (8 ervaringen), Beurtschip 37, 8447 CL Heerenveen, tel 0513 - 65 05 35
oHeerhugowaard (6 ervaringen), H.P. Berlageweg 7, 1703 DG Heerhugowaard, tel 072 - 574 42 07
pHelmond (9 ervaringen), Engelseweg 202, 5705 AJ Helmond, tel 0492 - 54 55 35
qHengelo OV (21 ervaringen), Holtersweg 17, 7556 BS Hengelo, tel 074 - 291 91 37
rHilversum (19 ervaringen), 2e Loswal 1, 1216 BC Hilversum, tel 035 - 621 91 29
sHoofddorp (38 ervaringen), Kruisweg 771-773, 2132 NG Hoofddorp, tel 020 - 446 01 12
tHoogvliet Rotterdam (37 ervaringen), Nieuwe Langeweg 41, 3194 DC Hoogvliet, tel 010 - 490 44 70
uHoorn NH (42 ervaringen), De Factorij 55, 1689 AK Zwaag, tel 0229 - 23 03 33
vLelystad (6 ervaringen), Zuiderpoort 23, 8239 AB Lelystad, tel 0320 - 26 81 88
wMiddelburg (34 ervaringen), Mortiereboulevard 42, 4336 RA Middelburg, tel 0118 - 72 49 05
xMijdrecht (6 ervaringen), Industrieweg 38g, 3641 RM Mijdrecht, tel 0297 - 25 04 94
yNaaldwijk (31 ervaringen), Hovenierstraat 127, 2671 DB Naaldwijk, tel 0174 - 62 37 63
zPurmerend (1 ervaring), Edisonweg 17, 1446 TM Purmerend, tel 0299 - 22 35 80
a1Rotterdam (25 ervaringen), Watermanweg 33, 3067 GA Rotterdam, tel 010 - 479 31 85
b1Son (45 ervaringen), Ekkersrijt 4084, 5692 DA Son, tel 0499 - 49 17 92
c1Tilburg (21 ervaringen), Hestiastraat 2, 5047 VA Tilburg , tel 013 - 571 11 80
d1Uden (20 ervaringen), Vluchtoord 39, 5406 XP Uden, tel 0413 - 26 20 93
e1Utrecht (5 ervaringen), Kaap de Goede Hooplaan 100a, 3526 AR Utrecht, tel 030 - 288 92 72
f1Wormerveer (11 ervaringen), Samsonweg 5B, 1521 RA Wormerveer, tel 075 - 646 11 70
g1Zaandam (22 ervaringen), Pieter Ghijsenlaan 15, 1506 PW Zaandam, tel 075 - 614 75 83
h1Zevenbergen (35 ervaringen), Blokweg 7a, 4761 RA Zevenbergen, tel 0168 - 37 37 00
Kaart
Website
Overzichtpagina's
Meer bedrijven