Feedback
8,3

Grando Keukens & Bad

Website: www.grando.nl "Goed" score uit 806 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
www.grando.nl | 34 vestigingen (heel nederland)
1 / 147
147 foto's
Ervaringen
Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze
Website
www.grando.nl
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Grando Keukens & Bad
Grando staat voor betaalbaar keuken- en badkamerdesign
Bij Grando wordt over elke keuken en badkamer tot in detail nagedacht, samen met u. Gebruiksgemak, persoonlijke wensen en genieten staan voorop. Of u nu op zoek bent naar een landelijk moderne keuken of sfeervolle badkamer, bij Grando bent u aan het juiste adres.

Zoektocht naar uw droomkeuken en/of -badkamer
Onze adviseurs horen graag wat uw wensen zijn. Het begint met een passend advies op maat, verwerkt in een realistische 3D tekening. Samen met u komen we tot een ontwerp dat perfect bij u past. Wij nemen het werk van A tot Z uit handen, indien u dit wenst. Wij bieden een luisterend oor en monteren uw keuken en/of badkamer vakkundig.


Laat u inspireren en adviseren
Ons inspiratie magazine boek staat boordevol nuttige informatie die u helpt in de zoektocht naar uw nieuwe keuken en/of -badkamer. U kunt het gratis aanvragen via: www.grando.nl/keukens/inspiratieboek.

Showrooms
Bezoek een van onze prachtige showrooms en u zult versteld staan van de vele mogelijkheden en variaties die op keuken- en sanitairgebied te vinden zijn. Bekijk onze website voor de dichtstbijzijnde Grando vestiging bij u in de buurt: www.grando.nl/vestigingen.
Ervaringen
Er zijn 806 ervaringen over Grando Keukens & Bad. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren361 ervaringen
4 sterren325 ervaringen
3 sterren29 ervaringen
2 sterren28 ervaringen
1 ster54 ervaringen

Per vestiging:
“Zeer tevreden over eindresultaat”
Door R.Schuring op dinsdag 8 aug 2017 '17 | vestiging Groningen
Nieuwe keuken gekocht. Goed geadviseerd. Planning (afstemming) tussen verkoop en montageploeg was niet optimaal. Wel zeer tevreden over het eindresultaat.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Goed”
Door Ton Sips op zondag 6 aug 2017 '17 | vestiging Uden
Keukenadvies en plaatsing waren goed.



.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Prettig klantcontact”
Door Sjoerd op zondag 6 aug 2017 '17 | vestiging Breda
Prachtige badkamer werd keurig volgens afspraak en helemaal naar onze wens opgeleverd. Prettig klantcontact ook in de winkel.
Prachtige badkamer
Prachtige badkamer
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Zeer goede ervaringen”
Door J. Steeman op zondag 6 aug 2017 '17 | vestiging Groningen
Wij hebben zeer goede ervaringen met Grando Groningen, er werd goed naar onze ideeën geluisterd en met ons meegedacht tijdens het vormgeven van de keuken.
Bij de plaatsing van onze keuken verliep het niet helemaal vlekkeloos, maar de communicatie hierover was goed en het is naar tevredenheid opgelost, binnen 7 weken. Het persoonlijk contact met ons was, vanaf de eerste stap in de zaak t/m het laatste puntje op de i, prima en we hebben een prachtige keuken, geïnstalleerd door vakmensen! Tussen alle keukenreuzen is Grando Groningen een relatief kleintje met korte lijntjes, dat werkt erg prettig. Wij hebben een goede ervaring en durven Grando Groningen absoluut aan te bevelen.
Reactie of foto toevoegen +5 bedankjes
“Erg tevreden”
Door Marianne uit Schijndel op vrijdag 4 aug 2017 '17 | vestiging Son
ik heb daar een nieuwe keuken gekocht. Ben super geholpen door Ingrid Timmermans. Keuken keurig 1 dag voor het plaatsen geleverd en de dag erna door Klein keukenbouwers geplaatst staat er keurig gemonteerd en afgewerkt bij. Erg tevreden over Grando en het team.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Super tevreden”
Door Ans op vrijdag 4 aug 2017 '17 | vestiging Son
Goed advies; geluisterd naar wensen. Levering en montage prima verzorgd. Al met al super tevreden!
Hoekkeuken
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Goed”
Door de Graaf op vrijdag 4 aug 2017 '17 | vestiging Son
Goed advies. Levering mooi op tijd. Afspraken worden nagekomen.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Goed geholpen”
Door Sjors op dinsdag 1 aug 2017 '17 | vestiging Utrecht
Ben met succes geslaagd bij Grando Utrecht. Ben hier prettig geholpen door medewerker Nick van der Laan. Heeft op ons een fijne indruk achter gelaten en geholpen met het tot stand komen van de keuken. Hierbij ons geholpen met praktische ideeen en invulling van de keuken. Neemt echt de tijd voor je. De levering en montage zeer goed verlopen. Indien er iets was of niet naar ons zin werd dit in goed overleg met de monteur of Nick van der Laan opgelost. Al met al een goede ervaring.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Bijzonder vriendelijk geadviseerd”
Door Hilleke Linthorst op zondag 30 jul 2017 '17 | vestiging Breda
In Breda is een bijzonder vriendelijke adviseur. Ze adviseert uitstekend bovendien!! De monteur, die de keuken installeerde, pakte door waar hij op problemen stuitte en gaf goede aanvullende adviezen.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Zekere aanrader”
Door R. van Leeuwen op zaterdag 29 jul 2017 '17 | vestiging Son
Ik heb een badkamer en toilet gekocht. Service-verlening is erg goed geweest. Van verkoper tot installateur en tegelzetter. Ze werken met kundige vakmensen die hun vak verstaan en ook meedenken. Bij aflevering ontdekte de chauffeur een productiefout in wastafel en deze ging per ommegaande retour en meteen werd nieuwe besteld. Ik zou dit bedrijf zeker aanraden.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Goed en netjes maar had wat meer verwacht”
Door sonderen op vrijdag 28 jul 2017 '17 | vestiging Doetinchem
je wordt goed en netjes geholpen in het filiaal , als de keuken is geplaatst dan hoor je niets meer van Grando...niet even een belletje van hoe de keuken of het werkblad is geworden, en of het geworden is zoals verwacht... Dat is erg jammer.
Reactie of foto toevoegen +5 bedankjes
“Echt 5 sterren”
Door M. Noordanus op woensdag 26 jul 2017 '17 | vestiging Hilversum
Van zo'n verloop van een badkamer verbouwing kan je alleen maar dromen... En dan ook nog eens eerder gereed dan verwacht. Na drie weken flink testdraaien is er geen negatief puntje te vinden. Na 3 weken genieten kan ons gezin enkel 5 sterren uitdelen. Goed gedaan Grando !
Een mooie en praktische badkamer. De vorm van het bad zorgt voor een breder inloop douche gedeelte.
REACTIE VAN M. NOORDANUS
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Goed vriendelijk en behulpzaam”
Door H.Martens op zondag 23 jul 2017 '17 | vestiging Breda
Goede voorlichting, vriendelijk,behulpzaam. Leveringen goed geregeld! Nog even een aanvulling op mijn vorige reactie. Met het bedrijf dat de badkamer en een aparte toilet (later pas beslist) plaatste was het prettig samenwerken. Op aanraden van Grando Breda hebben we Sabe genomen.Veel goede ideeën tijdens de bouw.Het ziet er geweldig uit! Super!
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Keuken laten plaatsen”
Door Mark van Dam op zaterdag 22 jul 2017 '17 | vestiging Hilversum
Goed advies en een vast contactpersoon gedurende het hele proces. Alles is volgens afspraak geregeld en geplaatst.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Badkamer en keuken”
Door Nicolas op zaterdag 22 jul 2017 '17 | vestiging Rotterdam
Slecht, heel slecht, badkamer en keuken laten maken, alles gekozen zoals ik het wilt, drukte van de verkoper om te laten tekenen op de eerste afspraak, gedaan want goed gevoel maar dan de heel badkamer laten ze jij veranderen want nee, eigenlijk dat zal niet passen. Werk gedaan tussen mijn vakantie en dan verrassing toen ik kwam terug! Graniet blad van de keuken te kort, water van de graniet spoelbak gaat niet weg. geen warme water in de douche, blijkbaar die monteur heeft niet eens de douche geprobeerd, deur van de douche in de verkeerd kant gemonteerd, extra elektropint net boven de bad??? en nog meer slecht verrassing:@ Ik heb elke dag moeten bellen om te weten wanneer ze zullen komen alles oplossen, want na service kennen ze niet blijkbaar, meer dan 1 week zonder warm water dus en nu wacht ik op de oplossing. Eerste en laatste keer dat ik kies voor deze bedrijf...
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Opnieuw goed”
Door Deul op zaterdag 22 jul 2017 '17 | vestiging Hoorn NH
Wij hebben voor de 3e keer in 30 jaar tijd een keuken bij Grando gekocht en het is weer top!!
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Slechte planning”
Door J. van Gennip op vrijdag 21 jul 2017 '17 | vestiging Uden
Wij hebben in februari de badkamer gekocht bij Grando. Dit omdat wij al een paar keer binnen gelopen waren en vriendelijk geholpen werden. Ook het meedenken met de tekening van onze badkamer ging prima. Uiteindelijk besteld en afgesproken dat de spullen eind april geleverd moesten worden en de tegelzetter klaar moest zijn voor 1-5. En daar gaat het mis. Werkelijk alles wat er gepland moest zijn was niet geregeld. Pas nadat ikzelf boos ben geworden werden de spullen uiteindelijk nog op tijd geleverd, maar de tegelzetter pas op 1-5 begonnen. Puur en alleen omdat zij het niet op tijd geregeld hadden. Vervolgens ook nog een kapotte kraan. Word er wel een nieuw binnenwerk opgestuurd maar het vervangen moet ik zelf laten doen door de loodgieter, erg makkelijk zo. Na lang wachten op excuses of zoiets na 3 maanden een credit ontvangen, en waarschijnlijk alleen maar omdat wij de rekening nog steeds niet betaald hadden. Ook nog in de tussentijd een gesprek gehad hierover. Vraag ik op het eind nog naar een waskom en kraan, moet ik daar de hoofdprijs voor betalen, en word er gezegd dat de waskom die we wilde niet leverbaar meer is. Ik heb meteen gegoogled en laten zien dat deze bij Sanidirect gewoon leverbaar, ook een Mandemakers badkamerzaak. Moest ik hem daar maar bestellen. Oftewel geen aanrader om je badkamer daar te kopen. Misschien dat de keukens beter gaat, maar badkamers in ieder geval niet! Zelfs mijn loodgieter klaagt erover.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Na super start installatie niet op zelfde niveau”
Door VvHonk op vrijdag 21 jul 2017 '17 | vestiging Hoofddorp
Advies niveau super. Prima meedenken en alternatieven behandeld. Helaas heeft de installatie dit niveau niet kunnen halen en de opvolging van dit probleem in beginsel ook niet.
REACTIE VAN VVHONK
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Prima”
Door hulsen op vrijdag 21 jul 2017 '17 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Prima winkel voor de tweede keer een aankoop gedaan bij hun
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Prima”
Door A. van der Hoeven op dinsdag 18 jul 2017 '17 | vestiging Hoofddorp
Wij hebben een sale/showmodel badkamermeubel gekocht in Hoofddorp. Dit is bezorgd door een zeer vriendelijk persoon. Het bevalt prima.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Goed en snel”
Door Merode op zondag 16 jul 2017 '17 | vestiging Naaldwijk
Goed advies, snelle levering. Denken in oplossingen, waar nodig. Misschien iets meer tijd om technische zaken door te nemen, ter voorkoming van aanpassing met oplevering.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Aanrader”
Door Kemna op zaterdag 15 jul 2017 '17 | vestiging Hengelo OV
We zijn bijzonder tevreden met onze nieuwe badkamer. Het team bij Grando Hengelo adviseert goed over de verschillende mogelijkheden en het uitzoeken. Het team van monteurs zijn vakmensen! Echte aanrader!
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Installatie via zzp-er”
Door Smit op vrijdag 14 jul 2017 '17 | vestiging Almelo
Vlotte verkoper maar vaag over kosten van de installatie. Er werd niet duidelijk gemaakt dat de installateur een zzp'er is die zijn eigen (hogere) facturen maakt. Dat vond ik heel vervelend. De wastafel was tijdens transport kapot gevallen en we wachten nu al 5 wk op de nieuwe. We worden slecht geïnformeerd over de stand van zaken. Nu hebben we een badkamer zonder wastafel en de verkoper weet niet wanneer geleverd wordt of waarom het zo lang duurt.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Mooie winkel”
Door J. Bijl op vrijdag 14 jul 2017 '17 | vestiging Emmen
Mooie zaak, met deskundig personeel. Wij zijn erg tevreden met onze keuken!
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Prima”
Door A. de Groot op dinsdag 11 jul 2017 '17 | vestiging Wormerveer
Goede advisering, prima installatie v.d. keuken en apparaten
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Erg tevreden met de badkamer”
Door Jan op maandag 10 jul 2017 '17 | vestiging Hoofddorp
Goede oplossing gevonden voor het plaatsen van de badkamer. De aankoop is geleverd en volledig naar onze wens geïnstalleerd. Wij zijn er erg tevreden mee.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Blij met badkamer maar stroef gegaan”
Door Emiel Ewald op maandag 10 jul 2017 '17 | vestiging Helmond
Ik moet zeggen, met de badkamer zijn we uiteindelijk erg blij. Maar werkelijk alles eromheen gaat zeer stroef. Een aantal voorbeelden; ochtend vrij genomen omdat de badkamer geleverd zou worden. Er kwam echter niemand opdagen. Vrij genomen vanaf maandag 29 mei, krijgen we op vrijdag 26-5 te horen dat ze pas dinsdag beginnen. Toen de tegels geleverd werden direct melding gemaakt dat er niet voldoende tegels waren. Ruim een week later staan we stil omdat er geen tegels zijn. Tegels waren gewoon voorradig op DC. Ik heb zelfs voorgesteld ze zelf te halen. Werkzaamheden lagen stil van donderdag tot dinsdag in de eerste week omdat de persoon die de vloer zou storten niet eerder beschikbaar was. Natuurlijk wel vrij genomen. Spiegel was kapot, desondanks toch gemonteerd (inmiddels netjes vervangen). Nu probeer ik al sinds 13-6 juni mijn geld terug te krijgen voor een kast die niet geleverd is (bijna een maand). Zelf natuurlijk alles netjes op tijd en volledig betaald. Op mijn laatste berichtje van afgelopen donderdag heb ik niet eens antwoord gekregen. Nogmaals, we zijn erg blij met de badkamer, maar de organisatie er omheen kan een stuk beter.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Prima”
Door Ellie op maandag 10 jul 2017 '17 | vestiging Middelburg
Prima winkel, goede info. Prijs/kwaliteit verhouding is goed.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Nieuwe keuken gekocht”
Door Fam. Jeths op zondag 9 jul 2017 '17 | vestiging Hengelo OV
Wij hebben een nieuwe keuken gekocht bij Grando Hengelo. Wij zijn zeer tevreden, prachtige keuken, goede adviezen wat betreft de apparatuur en meedenken met hoe je de ruimte optimaal kunt benutten. Ook de plaatsing verliep allemaal heel erg vlot. Wij zullen Grando Hengelo zeker bij vrienden en kenissen aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Vriendelijk en kundig”
Door Anita Jansen op zaterdag 8 jul 2017 '17 | vestiging Utrecht
Vriendelijkheid en voldoende kennis over hetgene wij graag wilde hebben in onze nieuwe keuken. En de montage was ook top! De monteur was heel secuur.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Kundig en vriendelijk”
Door Hermien op zaterdag 8 jul 2017 '17 | vestiging Utrecht
Wij hebben een keuken aangeschaft via Grando Utrecht. We waren van plan een aantal zaken te bezoeken omdat online en via folders wij er niet uit kwamen. We zijn bij deze zaak zo goed, kundig en vriendelijk geholpen dat we maar gelijk zijn blijven steken en de keuken hebben aangeschaft waar we nu achteraf heel blij mee zijn. Top!
Design keuken
Design keuken
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Prima”
Door arie kroon op vrijdag 7 jul 2017 '17 | vestiging Mijdrecht
Alles prima verlopen. Niks negatiefs te vermelden .
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Prettig en vriendelijk”
Door Peter Stam op vrijdag 7 jul 2017 '17 | vestiging Naaldwijk
Zeer klantvriendelijk en service gericht. Prettige sfeer.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Badkamer keuken en vloer”
Door Joey Doekhie op woensdag 5 jul 2017 '17 | vestiging Amersfoort
Zeer ervaren bedrijf. Niet alleen een ruim assortiment, maar ook gedegen advies om de juiste keuze te maken. Vaklieden zorgen ervoor dat de werkzaamheden precies en snel verlopen. Het resultaat mag er zeker zijn! Prijs kwaliteit verhouding is uitstekend te noemen. Met name de diversiteit die Grando Amersfoort ons heeft kunnen bieden hebben ervoor gezorgd dat wij gekozen hebben om de keuken, badkamer en vloer af te nemen en monteren. Al met al zeer tevreden en aan te raden voor vervolgklussen!
Nieuwe badkamer
Nieuwe badkamer
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Leveringen niet goed verlopen”
Door Nico op zaterdag 1 jul 2017 '17 | vestiging Rotterdam
Wij hebben een badkamer gekocht bij Grando Alexandrium. Het verkoopproces verliep in een goede, vriendelijke en ontspannen sfeer. Na ondertekening van de koopovereenkomst werd de ervaring alleen maar slechter. Er werd een verkeerde factuur voor de restantbetaling gestuurd, bij aflevering van de spullen ontbreken een paar items, er zijn verkeerde spullen geleverd, er zijn spullen met incomplete doosinhoud geleverd, er zijn spullen geleverd die niet compatibel met elkaar zijn, muurtegels met verschillende afmetingen geleverd .... complete chaos. Er je kan overal zelf achteraan bellen. Zelfs nalevering van een onderdeel gaat 2x fout en moet je 3 maanden (!) op wachten.
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Prachtige keuken”
Door wies op zaterdag 1 jul 2017 '17 | vestiging Zevenbergen
plaatsings-problemen werden goed opgelost ( we hebben dijkhuis met scheve muren en vloeren) Vriendelijke en deskundige personeel. Keuken is prachtig geworden en mooi afgewerkt en staat waterpas .
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Geen spijt”
Door Peter lafeber op vrijdag 30 jun 2017 '17 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Vanaf eerste moment advies tot afleveren en monteren in 1 woord super kan niet anders zeggen. Ook dacht men mee zelfs nog tijdens monteren. We hadden het slopen,plaatsen en monteren uit handen gegeven en hebben daar geen enkele spijt van. Ook Hans gaf goed en gedegen advies en reageerde op al onze vragen.
Badkamerinrichting
Badkamerinrichting
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Dikke pluim”
Door Fam Klaassen Heemskerk op vrijdag 30 jun 2017 '17 | vestiging Wormerveer
We hebben een fantastische keuken gekocht bij Grando Wormerveer . Het plaatsen super netjes allemaal .een top monteur, alles in 1 keer geleverd, je hoort nog wel eens dat er wat fout gaat! Maar hier alles top. Dus Grando Wormerveer een dikke pluim.
Fantastische keuken
Fantastische keuken
Reactie of foto toevoegen +9 bedankjes
“Prima meegedacht”
Door van der wilk op vrijdag 30 jun 2017 '17 | vestiging Hengelo OV
In december 2016 een keuken uitgezocht en is in Juni 2017 geplaatst. Prima meedenken tips en adviezen. Adviseurs die luisteren naar jouw wensen en niet hun wensen opdringen.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Prachtig”
Door Nanda op vrijdag 30 jun 2017 '17 | vestiging Hilversum
Onze nieuwe keuken is prachtig geworden. We zijn er erg blij mee
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Zeker aanraden”
Door Monique Bergervoet op vrijdag 30 jun 2017 '17 | vestiging Groningen
Wij hebben een Grando keuken gekocht, zeer professioneel in de aanpak , komen eerst kijken naar de onze mogelijkheden, daarna uitgebreid geïnformeerd over de mogelijkheden en de prijs, de stukadoor,de timmerman komen van te voren kijken en overzien dan het werk, daarna wordt je geïnformeerd over het plaatsen van de keuken en wanneer alles klaar is , alles klopte, dit bedrijf zou ik zeker aanraden
Reactie of foto toevoegen +5 bedankjes
“Tevreden”
Door René van Hulle op woensdag 28 jun 2017 '17 | vestiging Naaldwijk
Vriendelijk geholpen bij de verkoop, maar zeker ook in het proces dat volgde. Bovendien zeer kundig advies gehad in de showroom en een goede monteur om de keuken te installeren. Van alles dat is gebeurd rondom mijn nieuwbouwwoning ben ik het meest tevreden over de service die is geleverd door Grando Naaldwijk.
Keuken voor nieuwbouwwoning
Keuken voor nieuwbouwwoning
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Je moet heel goed opletten”
Door Veringer op dinsdag 27 jun 2017 '17 | vestiging Rotterdam
Waardeloze zaak! Tot het moment waar je je handtekening zet zijn ze behulpzaam en schijnt alles goed. Maar daarna beginnen de problemen. Haast te veel om op te noemen. Zaken die tijdens het keukenontwerp besproken zijn staan niet in de overeenkomst, worden dus ook niet uitgevoerd als je er niet zelf op let dat echt alles erin staat. Steeds weer: Ze zeggen dat je teruggebeld wordt maar dat gebeurt niet. Er staan verkeerde dingen op de order (andere kleur dan afgesproken). Als je niet goed oplet krijg je dus gewoon het verkeerde. De spoelbak die wij in de showroom hadden uitgekozen kon ineens niet meer geplaatst worden en moesten wij aan de hand vaan een toegstuurde foto een andere uitkiezen. Zonder afspraak worden tegels voor de hele keukenvloer geleverd en berekend terwijl we alleen maar tot aan de kasten wilden betegelen. Dit werd niet besproken maar er werd gewoon van uit gegaan dat wij de hele vloer wilden betegelen. Dus extra kosten en tegels die we niet kunnen gebruiken en die niet worden teruggenomen. Dit is maar een deel van de ergernissen. Telkens als je belt weet niemand (meer) waarover je het hebt. Een half jaar na plaatsing ging de schakelaar van een led-spot kapot. Dit werd gemeld maar na twee maanden wachten en toch maar bellen bleek dat de lamp niet besteld was bij de leverancier. Dus opnieuw besteld, oftewel: nu wél besteld. Werd ons verzekerd. Weer twee maanden wachten, weer bellen: lamp was toch niet besteld. Hoe dat kon? Niemand weet het. Het eerste telefoontje en de bestelling was nergens in hun system terug te vinden. Ik heb er geen vertrouwen meer in en kan iedereen alleen maar afraden om bij deze zaak een keuken of wat dan ook te kopen. Wij hebben wel de hoofdprijs betaald maar de after-service is echt waardeloos.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Composieten keukenbladen”
Door M vd H. op maandag 26 jun 2017 '17 | vestiging Zaandam
In februari 2016 door Grando zaandam een mooie keuken laten plaatsen, mooi ontwerp, in eerste instantie goede service mbt opleveringspuntjes. Totdat wij december 2016 een scheur in 1 van de 2 aaneengesloten composiet bladen ontdekken, omdat ze van mening zijn dat dit niet zomaar kan en min of meer de gaskookplaat de oorzaak hiervan moet zijn (een smeg, niets bijzonders maar door ons geleverd/ door Grando vakkundig gemonteerd), laat Grando de leverancier van het composiet blad beoordelen. Volgens de beste man zat de scheurer al jaren (!??), keuken nog geen jaar oud destijds! Blad blijkt door te hangen en is daarom gescheurd. 2 maart 2017 zegt Grando schriftelijk toe de schade te herstellen. 5 mei 2017 een vage mail of wij het akkoord kunnen geven op evt kleur en accent verschil, hierop hebben wij gereageerd dat wij begrijpen dat er productie verschil kan zijn en wanneer wij dit verschil acceptabel vinden, dan pas akkoord geven. Op de vraag hoe Grando het nieuwe te plaatsen blad beter wil gaan ondersteunen hebben wij nu, 26 juni 2017 nog geen antwoord en ook nog geen nieuw blad! Ontwerp en plaatsing was prima! Nu er nazorg en garantie verleend moet worden: Ga jullie diep schamen!
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Bedankje”
Door Wendy van den Akker op maandag 26 jun 2017 '17 | vestiging Son
Onze "oude" keuken hebben wij 16 jaar geleden ook bij Grando gekocht nu weer gekozen voor Grando. Fijn geholpen, alle tijd voor je. Je kunt altijd bellen etc met vragen. Kortom fantastische service. Bedankt Ingrid Timmermans
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Goede ervaring”
Door Ria Landskroon op zondag 25 jun 2017 '17 | vestiging Heerenveen
Wij hadden een zeer goede ervaring en mede door de benadering van het personeel.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Zeker het gesprek aangaan”
Door Tineke de Jong op zaterdag 24 jun 2017 '17 | vestiging Purmerend
Keuken gekocht: resultaat is precies zoals verwacht. Heel blij mee. In ontwerpfase goed meegedacht aan praktische oplossingen, montage en levering geheel volgens mijn planning zodat de gehele verbouwing van de benedenverdieping volgens planning is verlopen. Veel complimenten over keuken ontvangen. Zeker gesprek aangaan!
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Niet tevreden met levering”
Door Astrid Suijkerbuijk op zaterdag 24 jun 2017 '17 | vestiging Rotterdam
Badkamer gekocht bij vestiging Rotterdam. Medewerkster leek in eerste instantie goed te helpen. Had leuke ideeën. Werd dwingend toen wij zeiden dat we er over na wilden denken. Uiteindelijk toch getekend. Onze fout. Uitendelijk bij aflevering over veel dingen zelf na moeten bellen, terwijl er beloofd werd, dat zij zouden bellen. 4 pakken tegels over, welke ook al niet het gewenste formaat hadden. Het toppunt vond ik dat wij foto's moesten aanleveren omdat zij een douchewand hadden geleverd i.p.v. een douchedeur! Het distributiecentrum geloofde ons anders niet. En je hebt maar 8 dagen de tijd om aan te geven dat iets niet klopt. Persoonlijk vind ik dat een erg korte termijn, aangezien je best je hoop geld uitgeeft.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Super goed”
Door Tiny en Math Janssen op vrijdag 23 jun 2017 '17 | vestiging Uden
Onze ervaring met Grando keukens is super goed van het moment in de showroom binnen lopen tot de plaatsing van de keuken. Chapeau voor Grando Keukens, een aanrader voor iedereen!
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Professioneel”
Door petra op vrijdag 23 jun 2017 '17 | vestiging Hoofddorp
Super klantvriendelijk en professioneel te woord gestaan door de medewerker. Levering op tijd, alleen moet de keuken nog wel geplaatst worden. Dit gebeurd door derden.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Prachtige keuken”
Door Meulemans op vrijdag 23 jun 2017 '17 | vestiging Hoofddorp
Wij hebben een prachtige keuken gekocht. Mooi en goed samengesteld met en door de adviseur. Tevens mooie showroom, erg klantvriendelijk en goede service. Zeker een aanrader!
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Conform afspraak”
Door M uit de Bulten op donderdag 22 jun 2017 '17 | vestiging Epe
Alles keurig volgens afspraak, ook bij vragen kon je altijd terecht.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Hardstenen werkblad”
Door Rob op dinsdag 20 jun 2017 '17 | vestiging Uden
Goed geholpen met uit uitzoeken en samenstellen van de keuken. Echter voor levering betaald en bij plaatsing. Komen we erachter dat het hardstenen werkblad niet volgens tekening is geleverd. De monteur heeft er een creatieve draai aan gegeven en alles geplaatst. In de weken en maanden erna herhaaldelijk gebeld en gemaild maar totaal geen reactie. Er zouden nog scharnierdempers gemonteerd worden maar die kreeg ik toegestuurd in een zakje.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Een dijk aan expertise”
Door Gea van Gaalen op maandag 19 jun 2017 '17 | vestiging Naaldwijk
Zeer professioneel, uitermate vriendelijk, meedenken, een dijk aan expertise en afspraken nakomen! Bij plaatsing klopte alles en monteurs gingen niet eerder weg voordat alles op z'n plek stond, zelfs op vrijdagmiddag/avond ;-)
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Kundig”
Door Fam. Bruin op maandag 19 jun 2017 '17 | vestiging Heerhugowaard
Kundig advies en prima werk, we zijn heel blij met onze nieuwe badkamer. Tijdens de verbouwing hebben we een verbouwingsdouche gehuurd, goede tip van de Grando leverancier
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Keuken”
Door Arie den Otter op maandag 19 jun 2017 '17 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Heel goed advies en helemaal aangepast op onze wensen.
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Uiteindelijk erg blij met de badkamer”
Door Verbeek op zaterdag 17 jun 2017 '17 | vestiging Amersfoort
Van moment van bestellen en plaatsen van de badkamer duurde ongeveer een half jaar. Echter was dat niet aan Grando te wijten. Dat waren de leveranciers in het buitenland die niet aan de vraag konden voldoen. Er is steeds goed gecommuniceerd en naar oplossingen gezocht vanuit Grando .Uiteindelijk zijn we erg blij met de nieuwe badkamer.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Super goed”
Door Bert Been op vrijdag 16 jun 2017 '17 | vestiging Hoorn NH
Super goed geholpen. Toen bleek dat er een miscommunicatie was is dit snel en vakkundig opgelost.
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Prettig ontvangen”
Door Adzer op vrijdag 16 jun 2017 '17 | vestiging Doetinchem
Prettig ontvangen en zeer goede vakkennis. Werkzaamheden zijn zeer vakkundig uitgevoerd, oog voor detail.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Showroom goed maar service slecht”
Door Dennis op donderdag 15 jun 2017 '17 | vestiging Rotterdam
Na een goede ervaring in de showroom hebben wij besloten zowel onze keuken als badkamer voor ons nieuwbouwhuis te kopen bij Grando. Helaas zijn er fouten gemaakt bij het plaatsen van zowel de keuken als badkamer. Grando heeft de keuken hersteld, de badkamer is nog steeds niet zoals afgesproken. Grando reageert helaas niet op mail of telefoon.
Showroom: goed
Service: slecht
Reactie of foto toevoegen +5 bedankjes
“Ging uiteindelijk goed”
Door Monique Vastenburg op donderdag 15 jun 2017 '17 | vestiging Naaldwijk
Levering en montage ging uiteindelijk goed. Keukenwerkblad levering met heel veel moeite toch in de woning geplaatst (door enorme inzet van filiaalmanager) Spoelbak was beschadigt bij aflevering maar door goede service nu genieten van mijn nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Kunnen goed luisteren”
Door A bouwens op dinsdag 13 jun 2017 '17 | vestiging Uden
Wij zijn bij Grando Uden terug gekomen omdat ik in het verleden eerder een keuken bij Grando Uden heb gekocht mijn ervaring is dat de Grando Uden Goede kennis van keukens heeft,goed kunnen luisteren naar onze wensen en de verkoper heeft voldoende ideeën.
De keuken
De keuken
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Aankoop keuken en badkamer”
Door Remco van Hoek op zondag 11 jun 2017 '17 | vestiging Bergambacht
Wij hebben er een keuken en badkamer gekocht. Ontvangst in de zaak was top we konden rustig rond kijken en toen we wisten wat we wilde werden we super goed geholpen door Fred. De levering van de spullen was ook goed alles netjes en op tijd. De keuken werd door grand gemonteerd op paar rest puntjes was dit ook dik in orde. De badkamer werd geïnstalleerd door onze eigen loodgieter ,de spiegelverlichting was kapot maar dit is netjes en snel opgelost. Enige min punt was de tegelzetter ,moet eerlijk zeggen zijn chef loste de problemen tot s avonds laat op maar ik zal zelf als advies geven regel een eigen tegelzetter. Het enthousiasme wat in het begin was miste ik op het eind wel een beetje bij Fred.naar ons toe, hij kwam wel regelmatig kijken hoe de zaken gingen dat vonden wij wel heel netjes.
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Blij met de hulp”
Door mevrouw Smit op zaterdag 10 jun 2017 '17 | vestiging Hoofddorp
Ik ben heel blij met de manier waarop ik geholpen ben. ik wilde heel veel dingen die bij andere keukenzaken bij voorbaat al moeilijk waren bij Grando Hoofddorp is er goed naar me geluisterd en zijn ze met de juiste ideeën en oplossingen gekomen Heel blij met de nieuwe keuken en Toilet
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Prima”
Door Miranda op zaterdag 10 jun 2017 '17 | vestiging Uden
Prima. Ik ben tevreden. Goed voorgelicht, goed meegedacht. Wel wat strubbelingen met de kleur van de keuken, maar uiteindelijk netjes opgelost. Het leveren van de keuken was spectaculair. Twee hoog met een kraan. Heel spannend, maar zeer netjes gedaan. Pet af.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Blij met badkamer”
Door Fam JG Zwart op vrijdag 9 jun 2017 '17 | vestiging Heerhugowaard
Prima advies van Dhr Jeff Wiggers. klein minpuntje, wastafel badkamer bleek te groot. was niet goed opgemeten, De kleinere wordt binnenkort geleverd. installatie door Virgil, goed gedaan. Super blij met de badkamer.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Goed meegedacht”
Door A.C. Bouwhuis op vrijdag 9 jun 2017 '17 | vestiging Hengelo OV
De adviseur heeft mij prima geholpen. Goed meegedacht en kwam met cretive ideeën. De montage verliepvlot en zonder problemen en gemaakte afspraken werden keurig nagekomen. Al met al zeer tevreden met mijn aankoop.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Heel erg tevreden mee”
Door Familie A.Tanke op vrijdag 9 jun 2017 '17 | vestiging Naaldwijk
Door de heer Hofman zijn wij uitstekend geholpen met deskundig advies en prima service. Onze greeploze hoogglans Hacker-keuken, is geplaatst door Werner, 'n vakman met oplossingen betreffende de montage. Tevens een draadloos Led-verlichtingsadvies gekregen wat ons in z'n totaliteit elke dag weer blij maakt. de nazorg was goed, echt een aanrader Grando-Naaldwijk, Heel erg tevreden mee.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Super goed geholpen”
Door Jeroen op woensdag 7 jun 2017 '17 | vestiging Utrecht
Wij zijn super goed geholpen door Nick van der Laan. Vanaf het begin heeft Nick ons vriendelijk te woord gestaan en advies gegeven over onze nieuwe keuken en badkamer.
Hij luisterde echt naar onze wensen en als er iets moest worden aangepast was dit ook geen probleem. Prijs- kwaliteit is echt super, wij zijn erg blij met onze aankopen! Grando Utrecht en Nick zijn echt een aanrader
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Aanrader”
Door S.Aerts op zaterdag 3 jun 2017 '17 | vestiging Helmond
wij hebben vanaf de eerste kennismaking een goed gevoel gehad over het hier aankopen van onze nieuwe keuken. En alles is ook volledig naar wens verlopen! speciale dank aan Jarco voor zijn advies en geduld. Echt een aanrader
Reactie of foto toevoegen +7 bedankjes
“Super”
Door Patricia Burggraaf op vrijdag 2 jun 2017 '17 | vestiging Mijdrecht
Super geholpen! Na het uittekenen van de keuken zijn alle opties uitgebreid besproken. Toen de keuken daadwerkelijk besteld kon worden is alles nog een keer goed doorgenomen. Tussen tijds was het ook geen probleem om nog is te bellen met vragen of om te kleur van de keuken te bekijken. Het is een prachtige keuken geworden. Volledig afgeleverd zoals besteld zonder fouten. Ook deservice na aflevering was top!
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Prettig geholpen”
Door Fam. Van Senten op vrijdag 2 jun 2017 '17 | vestiging Mijdrecht
Hoewel wij het hele proces van het uitzoeken/kopen van een nieuwe keuken als een grote nachtmerrie heb ervaren (wij zijn diverse keukenzaken af gegaan). Door opdringerige verkopers, misleidende acties en het afdingen, zijn wij bij Grando Keukens in Mijdrecht erg prettig geholpen. Rob heeft erg goed met ons mee gedacht, ons goed geholpen met een prachtige keuken als resultaat.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Complimenten”
Door Karin op vrijdag 2 jun 2017 '17 | vestiging Assen
Een uitstekende ervaring opgedaan met Grando in Assen. Ik kreeg goede voorlichting over de mogelijkheden van een nieuwe badkamer; deze is vervolgens ontworpen volledig naar mijn zin. Ook het plaatsen is in een geweldig tempo en super goed gedaan. Complimenten!
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Nieuwe keuken”
Door Jopie Oosterom van de Voorde op vrijdag 2 jun 2017 '17 | vestiging Middelburg
Ik heb een nieuwe keuken gekocht. Ben naar tevredenheid geholpen door medewerker Michel. Een man met kennis van zaken en ook een man met humor. Daar hou ik wel van. Verder ben ik zeer tevreden over de nieuwe keuken en het bedrijf op zich. Zal het bedrijf zeer zeker aanbevelen
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Positief over Grando Almelo”
Door Gerald op vrijdag 2 jun 2017 '17 | vestiging Almelo
Goed geholpen, afspraken nagekomen. Idee is mogelijk om de montage in eigen hand te nemen. Over het algemeen levert dat waarschijnlijk minder communicatiestoornissen op tussen klant-leverancier-badkamermonteur. Overall: prima te spreken over de badkamer / toilet, zowel over Grando als (tot op heden) het montagebedrijf.
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Goed en correct geholpen”
Door e boonen op woensdag 31 mei 2017 '17 | vestiging Amersfoort
Wij hebben een keuken bij grando amersfoort gekocht en zijn goed en correct geholpen alles was op tijd en compleet geleverd ,zelfs erna toen ik nog een besteklade nodig had was het geen probleem top!

Eerdere ervaring van 26 mei 2017: De service zou iets beter kunnen van de winkel na paar weken bleek dat het aanrechtblad niet meer leverbaar was en we zouden leidingtekening krijgen tot 2x toe gevraagd en tot op de dag van plaatsing nooit gehad! ,De aflevering was op tijd niks van te zeggen ,de monteurs dachten met ons mee top!
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Goed advies”
Door P.Banken op dinsdag 30 mei 2017 '17 | vestiging Son
Goed advies mogen ontvangen, in oplossingen gedacht en uiteindelijk een hele goede samenwerking gehad, alles is volgens planning verlopen. Men heeft erg mooie materialen gebruikt. Zowel WC's, Badkamer en Keuken gekocht. Uiteindelijk zijn de mensen, die alles bij ons hebben geplaatst, keurig in het uitvoeren van hun opdrachten, netjes en correct en prettig in omgang.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Zeer tevreden”
Door fam. Van der Scheer op maandag 29 mei 2017 '17 | vestiging Emmen
Wij zijn zeer tevreden over de advisering en de service van de heer Robben. Hij dacht mee en deed er alles aan om de keuken op de door ons gewenste datum te leveren.
Bij de installatie van de keuken deden zich een paar problemen voor, maar die heeft hij (samen met de monteur) snel en adequaat opgelost.
Reactie of foto toevoegen +5 bedankjes
“Goede oplossingen”
Door rob op zondag 28 mei 2017 '17 | vestiging Almelo
Mooie showroom met heel veel keuze , men heeft er goede kennis van zake , goed advies, men neemt de tijd voor je,komt met goede oplossingen waar je soms zelf niet aan denkt. Grote keuze ,scherpe prijzen!
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Alles is perfect gelopen volgens afspraak”
Door tom van schilt op zondag 28 mei 2017 '17 | vestiging Tilburg
Na een bezoek aan Ikea/Hornbach/superkeukens en Nuva keukens nog naar Grando gegaan. Een offerte laten zien van een concurrent en een week later de keuken laten tekenen en een offerte opgemaakt. Helaas wat verwarring over de prijs maar uiteindelijk een reëele prijs afgesproken die dicht bij de prijzen van de concurrent ligt. Grando rade keukenbouwers plus aan als montage bedrijf dat ook het meerwerk doet. Alles is perfect gelopen volgens afspraak. Je bent wel iets meer geld kwijt maar we hebben geen gedoe gehad. Vakmannen die het werk uitvoerden en kundig advies over extra stroomgroepen etc. Alles is ook perfect uitgevoerd en de keuken staat er gewoon netjes en goed in. De keuken zelf is stevig en de materialen zijn goed. Het geheel is af en voor iets meer geld hebben we een zeer mooie keuken met een mooie uitstraling! Wij zijn zeer tevreden met de gang van zaken en vinden Grando een keuken leverancier die niet loopt te pushen om je een keuken te verkopen.
Nette keuken
Nette keuken
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Geleverde keuken”
Door Ingrid op zaterdag 27 mei 2017 '17 | vestiging Hoorn NH
Keuken volgens afspraak geleverd. Omdat ik zelf de keuken verwijderde beperkte Grando zich toch het letterlijk alleen plaatsen van de keuken, waarbij zelfs een simpel stopcontact niet mocht worden gemonteerd. Tijdens het inmeten vooraf werd niet volledig met mij besproken wat er voor of na de plaatsing nog van mij werd verwacht, waardoor de keuken uiteindelijk na inhuur van een elektricien pas later gereed is gekomen.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Keuken uit 2014”
Door A van Kregten op zaterdag 27 mei 2017 '17 | vestiging Delft
Mijn keuken werd eind 2014 geplaatst.Werd heel goed geholpen in de vestiging Delft.Er werd goed met mij meegedacht door Sandra. Ziet er goed uit. De montage was snel, maar op een paar zaken werd niet gelet. De kraan was los in elkaar gezet en viel na gebruik in losse stukken.Gelukkig was dat snel verholpen. Helaas wacht nu al 5 maanden op de monteur die de koelkastdeur moet stellen! Er werd beloofd,dat er een monteur zou komen,maar die heb ik nooit gezien. Daar ben ik niet blij mee.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Heel goed”
Door Karel op vrijdag 26 mei 2017 '17 | vestiging Hilversum
Heel goed geholpen en geadviseerd. Vakwerk. Deskundige en professionele installateurs. Uitstekend eindresultaat waarbij alles heel precies en met detail is afgewerkt. Afspraken nagekomen. Later nog om extra schilderwerk gevraagd en dat werd meteen geregeld.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Goed”
Door van leeuwen op dinsdag 23 mei 2017 '17 | vestiging Breda
Badkamer uitgezocht en gekocht bij grando bad in Breda. ,goed geholpen en geadviseerd door de verkoper.hij nam de tijd . hij luisterde naar wat onze wensen waren.en dacht met ons mee goede en nette levering van de spullen door de chauffeurs.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Goed geholpen”
Door Kamangary op dinsdag 23 mei 2017 '17 | vestiging Amersfoort
Top service. Wij hebben voor onze nieuwbouwhuis bij veel verschillende keukenzaken gekeken maar nergens zijn wij zo goed geholpen dan bij Grando Amersfoort. Gastheer Dinesh heeft echt de tijd voor ons genomen. Hij heeft zelf voor ons gekookt! Ze denken goed mee en komen zelfs thuis kijken wat de mogelijkheden zijn.
Keuken via Grando
Keuken via Grando
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Super geholpen”
Door Jan op maandag 22 mei 2017 '17 | vestiging Uden
Na 25 jaar nieuwe keuken gekocht. Zeer goed en duidelijk geholpen en onze eigen ideeen kunnen geven. Deze werden ook netjes verwerkt in de nieuwe keuken. Na installatie hadden we kleine gebreken die snel en netjes zijn verholpen door eigen deskundige monteurs. Alles bij alles super geholpen en blij met onze nieuwe aanwinst.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Heel fijn geholpen”
Door simone van der meer op vrijdag 19 mei 2017 '17 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Heel fijn geholpen door de adviseur Hans van Staaten die een mooi ontwerp heeft gemaakten die zelf ook ideeen aangaf welke we dan weer in de showroom hebben bekeken ik hen de hele showroom geloof ik gehad ben erg tevreden met het resultaat. de indeling is praktisch en het is erg mooi geworden
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Superblij”
Door Carin op vrijdag 19 mei 2017 '17 | vestiging Hoorn NH
Super blij met mn nieuwe keuken en badkamermeubel. Van A tot Z goed overleg en flexibiliteit. Bij een nieuw huis kopen moet je aan zoveel dingen denken en regelen, ze hebben echt een klus uit handen genomen.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Zeer tevreden”
Door Aart en Janneke van Amersfoort op donderdag 18 mei 2017 '17 | vestiging Epe
Wij zijn zeer tevreden over de levering en montage van onze nieuwe badkamer en toilet. Alles verliep volgens schema en de monteurs hebben keurig werk afgeleverd. Al het bouwafval werd regelmatig afgevoerd. Wij hebben dus een goede ervaring met Grando Epe.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Zeer goede keuken”
Door Mira op dinsdag 16 mei 2017 '17 | vestiging Delft
Zeer goede keuken gekocht, met zeer goede service en nazorg. Meedenken met de klant tot in de kleinste details. Goed alternatieven bedenken om binnen budget te blijven. Prachtig eindresultaat op zeer kundige wijze geplaatst, conform was afgesproken. Laatst op zeer nette wijze vaatwasser vervangen en opnieuw alle kastdeurtjes kostenloos opnieuw gesteld. Grando delft chapeau!
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Superblij”
Door Overdevest Lelijveld op dinsdag 16 mei 2017 '17 | vestiging Naaldwijk
Wij zijn super blij met onze nieuwe keuken. Doormiddel van twee intensieve gesprekken met de ondernemer zijn we gekomen tot een prachtig resultaat. Al gauw was het vertrouwen daar.Uit zijn ervaring kon hij ons veel praktische ideeen geven. Er was ook veel aandacht voor details. Prettig om via het beeldscherm ook de sfeer vd keuken in te schatten en alsnog veranderingen aan te kunnen brengen. Ook na de aankoop is er via de mail nog meerdere keren duidelijkheid gegeven en overleg geweest.
Reactie of foto toevoegen +6 bedankjes
“Dikke 10”
Door Houtgraaf op maandag 15 mei 2017 '17 | vestiging Zaandam
Zeer goede ervaring met Grando Zaandam. Van te voren een ontwerp laten maken dat steeds aangepast werd naar wens. De levering was precies zoals het hoort, we werden duidelijk van te voren geinformeerd wanneer deze werd afgeleverd. Komen hun afspraken na en geven goed en eerlijk advies! Keuken is keurig geplaatst en de afhandeling was ook erg netjes! Kan niet anders zeggen dan top! Een dikke 10
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Mooie showroom”
Door J. van Hoorn op maandag 15 mei 2017 '17 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Grando Hoogvliet heeft een mooie showroom. Er was ruim tijd voor ons, we kregen uitstekende adviezen en duidelijke tekeningen en offertes, waar zonder problemen nog wat aanpassingen in werden doorgevoerd voor we akkoord gaven. Levering was keurig en stipt op tijd, precies op op de dag waarop we het graag wilde hebben.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Erg goed geholpen”
Door Steven van Norden op maandag 15 mei 2017 '17 | vestiging Utrecht
Wij zijn erg goed geholpen. Dhr. van der Laan was ons contactpersoon en heeft goed geluisterd naar onze wensen en speelde hier erg goed op in. Tevens kwam hij met goede ideeën, waar wij zelf op voorhand niet aan hadden gedacht. Ik zou dit bedrijf zeer zeker aanraden aan anderen.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Keurig”
Door D. van 't Ende op zondag 14 mei 2017 '17 | vestiging Hoorn NH
Keurig werk geleverd en alle afspraken nagekomen. Het afvoeren van de oude keuken is zeer goed verlopen. De onderaannemers, zoals stucadoor, electricien en schilder hebben keurig werk verricht. Niets op het gehele werk aan te merken.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Prachtige functionele keuken”
Door Edith Vissers op vrijdag 12 mei 2017 '17 | vestiging Uden
Bij Grando Uden kregen wij een goed advies, er werd goed naar onze wensen geluisterd en we werden aan het denken gezet over functionaliteit en uiterlijk. Met een prachtige en functionele keuken als resultaat.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Erg tevreden”
Door Familie Ee op vrijdag 12 mei 2017 '17 | vestiging Hazerswoude-Dorp
We zijn erg tevreden. Er werd netjes gewerkt en het personeel was erg vriendelijk. Alles was in goed overleg waar we wat geplaatst wilden hebben. Ook al was alles nog niet klaar zorgde de monteur ervoor dat we weer snel konden douchen. Het was een prettige samenwerking.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Zeer tevreden”
Door H Bos op donderdag 11 mei 2017 '17 | vestiging Emmen
Wij zijn zeer tevreden met onze nieuwe keuken. We zijn goed geholpen en geadviseerd door Richard Robben, die tevens de keuken heeft ingemeten. De keuken is keurig afgemonteerd door Raymend. Zeker de moeite waard om bij dit bedrijf een kijkje te nemen.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Weinig contact met verkopers”
Door Ludo Guns op donderdag 11 mei 2017 '17 | vestiging Breda
De ervaring was zeer goed te noemen tot het moment dat de handtekening gezet was. Hierna bleken levertijden langer dan geschetst en hebben we op een enkel (zelf geïnitieerd) contact niets meer gehoord van de verkoper(s)
Reactie of foto toevoegen +5 bedankjes
“Harde werkers”
Door J,J, van der Poel op donderdag 11 mei 2017 '17 | vestiging Amersfoort
De werknemers die de badkamer gerealiseerd hebben waren stuk voor stuk harde deskundige werkers en hebben aan alle eisen voldaan. Natuurlijk deden zich allerlei moeilijkheden voor met het omleggen van allerlei leidingen, maar die zijn naar tevredenheid opgelost. Ook een houten vloer als ondergrond is met kunststof platen dusdanig stabiel gemaakt dat er een prachtige stenen vloer overheen kon worden gelegd. Wij laten met de nodige trots onze nieuwe badkamer zien aan vrienden en bekenden.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
Adresgegevens Grando Keukens & Bad
Website: www.grando.nl
aAlmelo (23 ervaringen), Woonboulevard 24, 7606 JA Almelo, tel 0546 - 85 13 04
bAmersfoort (8 ervaringen), Euroweg 93, 3825 HB Amersfoort, tel 033 - 494 61 70
cAssen (15 ervaringen), Borgstee 10B, 9403 TV Assen, tel 0592 - 74 90 09
dBergambacht (16 ervaringen), Transportstraat 28, 2861 DZ Bergambacht, tel 0182 - 35 23 31
eBreda (37 ervaringen), Kruisvoort 68, 4814 RZ Breda, tel 076 - 531 95 26
fDelft (23 ervaringen), Schieweg 3, 2627 AN Delft, tel 015 - 261 19 94
gDen Helder (5 ervaringen), Ravelijncenter 29, 1785 LX Den Helder, tel 0223 - 66 86 80
hDoetinchem (8 ervaringen), Nijverheidsweg 12, 7005 BJ Doetinchem, tel 0314 - 36 86 30
iEmmen (14 ervaringen), Cornelis Houtmanstraat 41, 7825 VH Emmen, tel 0591 - 64 67 00
jEnschede (2 ervaringen), Hendrik ter Kuilestraat 175, 7547 SK Enschede, tel 053 - 431 81 41
kEpe (13 ervaringen), Hoofdstraat 118, 8162 AN Epe, tel 0578 - 62 08 84
lGroningen (12 ervaringen), Hoendiep 97B, 9718 TE Groningen, tel 050 - 318 14 11
mHazerswoude-Dorp (60 ervaringen), Frankrijklaan 4, 2391 PX Hazerswoude-Dorp, tel 0172 - 23 63 23
nHeerenveen (11 ervaringen), Beurtschip 37, 8447 CL Heerenveen, tel 0513 - 65 05 35
oHeerhugowaard (8 ervaringen), H.P. Berlageweg 7, 1703 DG Heerhugowaard, tel 072 - 574 42 07
pHelmond (11 ervaringen), Engelseweg 202, 5705 AJ Helmond, tel 0492 - 54 55 35
qHengelo OV (26 ervaringen), Holtersweg 17, 7556 BS Hengelo, tel 074 - 291 91 37
rHilversum (26 ervaringen), 2e Loswal 1, 1216 BC Hilversum, tel 035 - 621 91 29
sHoofddorp (48 ervaringen), Kruisweg 771-773, 2132 NG Hoofddorp, tel 020 - 446 01 12
tHoogvliet Rotterdam (46 ervaringen), Nieuwe Langeweg 41, 3194 DC Hoogvliet, tel 010 - 490 44 70
uHoorn NH (51 ervaringen), De Factorij 55, 1689 AK Zwaag, tel 0229 - 23 03 33
vLelystad (6 ervaringen), Zuiderpoort 23, 8239 AB Lelystad, tel 0320 - 26 81 88
wMiddelburg (39 ervaringen), Mortiereboulevard 42, 4336 RA Middelburg, tel 0118 - 72 49 05
xMijdrecht (10 ervaringen), Industrieweg 38g, 3641 RM Mijdrecht, tel 0297 - 25 04 94
yNaaldwijk (41 ervaringen), Hovenierstraat 127, 2671 DB Naaldwijk, tel 0174 - 62 37 63
zPurmerend (2 ervaringen), Edisonweg 17, 1446 TM Purmerend, tel 0299 - 22 35 80
a1Rotterdam (34 ervaringen), Watermanweg 33, 3067 GA Rotterdam, tel 010 - 479 31 85
b1Son (59 ervaringen), Ekkersrijt 4084, 5692 DA Son, tel 0499 - 49 17 92
c1Tilburg (23 ervaringen), Hestiastraat 2, 5047 VA Tilburg , tel 013 - 571 11 80
d1Uden (31 ervaringen), Vluchtoord 39, 5406 XP Uden, tel 0413 - 26 20 93
e1Utrecht (12 ervaringen), Kaap de Goede Hooplaan 100a, 3526 AR Utrecht, tel 030 - 288 92 72
f1Wormerveer (13 ervaringen), Samsonweg 5B, 1521 RA Wormerveer, tel 075 - 646 11 70
g1Zaandam (30 ervaringen), Pieter Ghijsenlaan 15, 1506 PW Zaandam, tel 075 - 614 75 83
h1Zevenbergen (38 ervaringen), Blokweg 7a, 4761 RA Zevenbergen, tel 0168 - 37 37 00
Kaart
Website
Overzichtpagina's
Meer bedrijven