Feedback
8,3

Grando Keukens & Bad

Website: www.grando.nl "Goed" score uit 867 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
www.grando.nl | 34 vestigingen (heel nederland)
Ervaringen
Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze
Website
www.grando.nl
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Grando Keukens & Bad
Grando staat voor betaalbaar keuken- en badkamerdesign
Bij Grando wordt over elke keuken en badkamer tot in detail nagedacht, samen met u. Gebruiksgemak, persoonlijke wensen en genieten staan voorop. Of u nu op zoek bent naar een landelijk moderne keuken of sfeervolle badkamer, bij Grando bent u aan het juiste adres.

Zoektocht naar uw droomkeuken en/of -badkamer
Onze adviseurs horen graag wat uw wensen zijn. Het begint met een passend advies op maat, verwerkt in een realistische 3D tekening. Samen met u komen we tot een ontwerp dat perfect bij u past. Wij nemen het werk van A tot Z uit handen, indien u dit wenst. Wij bieden een luisterend oor en monteren uw keuken en/of badkamer vakkundig.


Laat u inspireren en adviseren
Ons inspiratie magazine boek staat boordevol nuttige informatie die u helpt in de zoektocht naar uw nieuwe keuken en/of -badkamer. U kunt het gratis aanvragen via: www.grando.nl/keukens/inspiratieboek.

Showrooms
Bezoek een van onze prachtige showrooms en u zult versteld staan van de vele mogelijkheden en variaties die op keuken- en sanitairgebied te vinden zijn. Bekijk onze website voor de dichtstbijzijnde Grando vestiging bij u in de buurt: www.grando.nl/vestigingen.
Ervaringen
Er zijn 867 ervaringen over Grando Keukens & Bad. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren388 ervaringen
4 sterren348 ervaringen
3 sterren32 ervaringen
2 sterren29 ervaringen
1 ster60 ervaringen

Per vestiging:
“Heel goed bevallen”
Door Cees en Petanja Maters op dinsdag 17 okt 2017 '17 | vestiging Amersfoort
Wij hebben een badkamer besteld bij Grando Amersfoort en dit is ons heel goed bevallen.Goed advies gekregen. Het team dat de badkamer kwam installeren was echt geweldig! Bedankt Jonathan Vega, Chris, Timon en Rafiek!
Reactie of foto toevoegen +5 bedankjes
“Goed”
Door S. Redeker op zaterdag 14 okt 2017 '17 | vestiging Hoofddorp
Goede service en advies, kundige monteurs.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Naar tevredenheid”
Door B. van der Staaij op vrijdag 13 okt 2017 '17 | vestiging Groningen
Tot nu toe een goede service en vakkundige monteurs
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Tevreden”
Door Cora op vrijdag 13 okt 2017 '17 | vestiging Breda
Adviseur Ankie was geweldig! We hebben nu een keuken die we nooit zelf bedacht zouden hebben. Wat een vriendelijkheid en creativiteit.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Geweldig”
Door jos en renate op vrijdag 13 okt 2017 '17 | vestiging Breda
geweldig, van bezoek showroom tot de plaatsing. een echte aanrader.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Keuken gekocht”
Door Henk Fons op vrijdag 13 okt 2017 '17 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Goed geholpen. Alleen jammer dat keukenblad verkeerd was besteld
FOTO VAN HENK FONS
De nieuwe keuken
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Goede service”
Door Lennard op vrijdag 13 okt 2017 '17 | vestiging Rotterdam
Goede service zowel vooraf als achteraf. kwalitatief goede artikelen, zijn vriendelijk en denken met je mee.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Uitstekend”
Door Daphne op vrijdag 13 okt 2017 '17 | vestiging Hoorn NH
Uitstekende adviseur. Prachtige keuken geplaatst, erg tevreden.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Aankoop keuken”
Door Ellie van Tol op maandag 9 okt 2017 '17 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Goed advies, luisteren naar wensen,afspraken van levertijd en plaatsen goed nagekomen.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Netjes”
Door Wil van Ooyen op maandag 9 okt 2017 '17 | vestiging Son
De badkamer is keurig binnen de geplande tijd afgewerkt. De werkzaamheden werden netjes uitgevoerd. Zeker een aanrader.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Persoonlijke begeleiding”
Door Niels Mulder op zaterdag 7 okt 2017 '17 | vestiging Zevenbergen
Persoonlijke begeleiding en een vast aanspreekpunt. Goede en snelle uitwerking van de keuken tot aan realisatie. Enkele dagen voor installatie is er zelfs een controle uitgevoerd of het leidingwerk juist is gemonteerd.
FOTO VAN NIELS MULDER
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Uitstekend”
Door Wout van Dijk op vrijdag 6 okt 2017 '17 | vestiging Amersfoort
Wij zijn uitstekend geholpen in de showroom van Grando. De prachtige compositie van tegels, inloopdouche, wastafel, toilet etc. kregen we in 3D-format mee. Het uiteindelijke resultaat is geheel in overeenstemming met de schets. De voorspelde tijdsduur van de werkzaamheden (ca. 2,5 week) was geheel juist. Het team van Jonathan Vega (Chris, Timo, Rafiek en Jonathan) hebben de klus uitstekend geklaard.
Reactie of foto toevoegen +5 bedankjes
“Zeer prettig bedrijf”
Door Klaas de Hart en Riet Vis op vrijdag 6 okt 2017 '17 | vestiging Hoorn NH
Een zeer prettig bedrijf met goede informatie en zeer klantvriendelijk. Er zijn prachtige onderdelen te koop voor zowel badkamer als keuken. Wij zouden zeker naar Grando gaan als wij aan een nieuwe keuken toe zijn.

Aanvulling ontvangen 7 oktober 2017: wij hebben een nieuwe badkamer gekocht en deze is reeds geinstaleerd. Hij is prachtig geworden, dus geheel tevreden.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Keuken gekocht”
Door Ed Nakken op vrijdag 6 okt 2017 '17 | vestiging Amersfoort
Wij hebben een keuken gekocht, na goed advies en een mooie tekening zijn wij met Grando in zee gegaan en hebben daar zeker geen spijt van, wij zouden dit zeker te weten weer doen als het zo ver mocht komen maar genieten nu eerst van onze mooie keuken
Reactie of foto toevoegen +5 bedankjes
“Prima”
Door Breeveld op vrijdag 6 okt 2017 '17 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Prima bedrijf. wordt niet gepusht om dingen te bestelen/kopen die je niet wilt.
Aangename sfeer
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Prima”
Door J.P. Mulder op donderdag 5 okt 2017 '17 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Prima bedrijf met uitstekende service en begeleiding.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Perfect verlopen”
Door Nelleke Remeeus-Komen op dinsdag 3 okt 2017 '17 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Vanaf het moment dat we bij Grando Hoogvliet binnenstapten tot het moment dat we konden gaan genieten van onze nieuwe keuken: alles verliep perfect! Extra pluim voor Cindy en Michael!
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Zeer tevreden”
Door Frank en Ellen op zondag 1 okt 2017 '17 | vestiging Naaldwijk
Prima begeleiding en installatie van de renovatie keuken. Zeer tevreden klanten.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Super tevreden”
Door Yvonne Wielart op vrijdag 29 sep 2017 '17 | vestiging Hoofddorp
Super heb eerder al keuken gekocht en nu de badkamer.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Perfect”
Door pahud de Mortanges op vrijdag 29 sep 2017 '17 | vestiging Hoofddorp
perfecte service en badkamer in 3 weken helemaal tip top afgeleverd! Karel lieverink, was onze man , in een woord Super .
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Service was perfect”
Door Michael Haanskorf op woensdag 27 sep 2017 '17 | vestiging Breda
Zowel de keuken als de badkamer bij Grando Breda gekocht. Met de leveranciers/monteurs waarmee Grando Breda werkt zijn goede afspraken te maken over het gehele pakket aan werk zodat keuken en badkamer volledig afgewerkt en gebruiksklaar worden geïnstalleerd. We hebben zelf alleen waar nodig geverfd, maar ook dat zou te regelen kunnen zijn met de monteurs. De service van in de winkel tot na installatie is perfect. Geen opdringerige verkopers in de showroom, gewoon rustig rond kunnen kijken en daarna met vriendelijke adviseurs tot een resultaat kunnen komen dat binnen mijn budget en eisen/wensen was.
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Top bedrijf”
Door Badouri op dinsdag 26 sep 2017 '17 | vestiging Amersfoort
Bij Grando kan je werkelijk jouw droomkeuken samenstellen. Hier is mogelijk wat andere aanbieders je niet kunnen bieden. Tijdens het samenstellen van de keuken wordt er met je meegedacht en naar oplossingen gezocht. Ook mochten wij de voorbeeld frontjes meenemen om te vergelijken met onze tegels en bijpassende verf voor onze muren uit te kiezen. Onze keuken is onlangs geplaatst en we hebben enorm veel complimenten gehad. Ze werken met vriendelijke en vakkundige verkopers en monteurs die zeer netjes te werk gaan.

Aanvulling: Tijdens de bezorging is er ongelukkigerwijs schade gemaakt aan onze woning. Dit is zonder problemen vergoed en dat is ook 1 van de redenen waarom wij Grando aanraden.

Kortom: Top bedrijf!
Reactie of foto toevoegen +5 bedankjes
“Goed geluisterd”
Door Henk Brouwer op zaterdag 23 sep 2017 '17 | vestiging Heerhugowaard
Wij zijn zeer tevreden met het eindresultaat van onze badkamer van Grando. Het advies van Jeff Wiggers en zijn vrouw was uitstekend. Er werd naar onze wensen geluisterd en zij kwamen ook zelf met heel bruikbare tips. De sloop en installatie is verzorgd door Virgil Bakkenes. Echt een aanrader! Zeer bekwaam en netjes werkend. Hij is pas tevreden als ook de klant tevreden is. En dat zijn wij ten volle.
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Fijn”
Door Samantha van Aert op zaterdag 23 sep 2017 '17 | vestiging Breda
Wij hebben onze keuken bij grando gekocht en laten plaatsen. Hij is prachtig!
Fijn bedrijf!
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Goede coordinatie”
Door Rob op vrijdag 22 sep 2017 '17 | vestiging Hilversum
In april dit jaar een keuken besteld bij Grando Hilversum. Hierbij werd ik goed geadviseerd door adviseur Martin. Ook wilde ik mijn appartement laten schilderen en moest er een plafond gestuukt worden. En het mooie is dat Grando Hilversum deze werkzaamheden ook kon verrichten.Op deze manier konden alle werkzaamheden goed gecoordineerd worden door Grando. Binnen twee weken was de keuken (beging september)geplaatst en ook al het schilder en stuukwerk gedaan! Er is op vakkundige(en nette)wijze gewerkt en het resultaat mag er dan ook zijn; het is alsof ik weer een nieuw appartement heb. Mijn complimenten dan ook aan alle medewerkers die daaraan hebben meegewerkt. Grando Hilversum kan ik dan ook van harte aanbevelen als men een nieuwe keuken zoekt en nog andere werkzaamheden(zoals boven beschreven) wil laten doen. Vriendelijke groet, Rob
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Heel erg tevreden”
Door Familie Vooys op donderdag 21 sep 2017 '17 | vestiging Groningen
Wij zijn heel erg tevreden over Grando Groningen. Vanaf het eerste contact zijn we fair behandeld. De verkopers dachten mee bij het ontwerp van de keuken en waren ook eerlijk over de mogelijkheden met ons budget. De keuken is tijdig geleverd en de kwaliteit is erg goed. Een plankje moest worden nageleverd, maar dat is keurig gecommuniceerd. Voor een goede prijs kwaliteit service verhouding zouden wij Grando zeker willen aanbevelen.
FOTO VAN FAMILIE VOOYS
Keuken van goede kwaliteit
Reactie of foto toevoegen +5 bedankjes
“Grando Keukens & Bad”
Door Miriam op woensdag 20 sep 2017 '17 | vestiging Hengelo OV
Wij hebben een badkamer gekocht. Alles is prima verlopen en het resultaat is prachtig! Het personeel is erg vriendelijk.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Zeer tevreden”
Door Herman op zondag 17 sep 2017 '17 | vestiging Utrecht
showroom bezocht en met adviseur tot een voorlopig plan gekomen voor een nieuwe toilet beneden en een nieuwe badkamer. Grando heeft zijn afspraken nagekomen en wij als klant natuurlijk ook. Adviseur heeft op locatie alles exact opgemeten en heeft nog advies gegeven hoe we het in de badkamer die klein was evt een andere indeling konden geven. Geen leverings cq manco problemen. zoals afgesproken. 2 leuke monteurs die de kennis in huis hadden. Kortom, zeer tevreden over Grando en zeker een aanrader.
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Fijn”
Door Ton van 't Sant op zaterdag 16 sep 2017 '17 | vestiging Utrecht
Alles klopte precies, keuken zoals we hem wilden en perfect geplaatst. Iedereen die meewerkte ( stukadoor , leverancier , plaatser) deed wat er was afgesproken. En da's fijn tijdens een verhuizing.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Renovatie”
Door R. Haijkens-Overdijk op vrijdag 15 sep 2017 '17 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Ik heb mijn keuken laten renoveren en ben heel tevreden met het resultaat. Ik heb tijdens het bezoek van de adviseur goede adviezen gekregen. De monteur heeft prima werk geleverd.
Reactie of foto toevoegen +5 bedankjes
“Annulering netjes geregeld”
Door Manon van Ruiten op vrijdag 15 sep 2017 '17 | vestiging Breda
Wij hadden vooraf een afspraak gemaakt met Maaike. We zijn zo vriendelijk en aardig ontvangen en onze wensen werden direct in kaart gebracht. Omdat wij nog moesten wachten op goedkeuring voor onze hypotheek hebben wij de badkamer en vloer afgenomen in afwachting van onze hypotheek. Onze hypotheek is helaas afgekeurd en dus moesten wij, tot ons verdriet, alles annuleren. Dit was geen probleem en werd super opgepakt! Wij weten 1 ding zeker: als wij in een volgend huis (of ons huidige huis) een nieuwe badkamer, vloer o.d. willen, gaan wij naar Grando in Breda! We zijn nergens vriendelijker geholpen dan hier. Maaike en Bart, super bedankt voor als jullie moeite, tijd en gezelligheid!
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Badkamer uiteindelijk goed opgelost”
Door Mevr. Zloch op vrijdag 15 sep 2017 '17 | vestiging Rotterdam
Kochten badkamer in alexandrium Rotterdam vorig jaar. In mei 2016 tot toen volle tevredenheid geplaatst door vakmensen . Helaas bleek begin dit jaar er toch een probleem te zijn met een plafondplaat. Door, helaas, wijziging van personeel ging mijn klacht keer op keer de mist in . Uiteindelijk weer telefonisch contact gezocht met Grando en heer Umit beloofde mij dit op zeer kort termijn op te lossen . Dit is ook gebeurd. Ondanks de fout in het plafond is alles nu snel en doeltreffend door team alexandrium en vooral door heer Umit tot volle tevredenheid opgelost .
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Goede showroom en service”
Door Leo Mimpen op donderdag 14 sep 2017 '17 | vestiging Bergambacht
Goede showroom en service. Alleen bij de aflevering waren een paar kleine foutjes gemaakt. Deze zijn keurig hersteld.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Bijzonder goed”
Door Van Diemen op maandag 11 sep 2017 '17 | vestiging Naaldwijk
bijzonder goed advies. Het personeel in zijn algemeenheid denkt mee wat de (on)mogelijkheden zijn. Ze nemen alle tijd daarvoor. Nadat wij enkele op en aanmerkingen hadden gemaakt, na plaatsing werd correct hier actie opgenomen .Wij hadden nimmer het gevoel dat zij na betaling ons zouden laten zitten.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Mooi werk”
Door J vd poll op maandag 11 sep 2017 '17 | vestiging Naaldwijk
Aardig geholpen...niet opdringerig goed geplaatst!mooi werk afveleverd.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Super”
Door rian. smits op maandag 11 sep 2017 '17 | vestiging Breda
We zijn heel prettig en netjes geholpen, met uitzoeken van badkamer en keuken, maar ook na de plaatsing.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Bovengemiddelde service”
Door Steve Schouten op zondag 10 sep 2017 '17 | vestiging Utrecht
Wij zijn zeer tevreden over Grando. Service is ver bovengemiddeld. Het personeel is vakbekwaam, meedenkend en klantgericht. Het was erg prettig zaken doen: Complimenten
Reactie of foto toevoegen +6 bedankjes
“Uitstekende service”
Door Henk Doornebos op zaterdag 9 sep 2017 '17 | vestiging Heerhugowaard
Uitstekende service, het vakmanschap en de kennis van Jef Wiggers is buitengewoon. Hij kan feilloos je wensten vertalen in een prachtig ontwerp. De keuken is een pronkstuk van de woning geworden en overtreft onze verwachtingen.
REACTIE VAN HENK DOORNEBOS
Top
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Perfecte montage”
Door Monique Hoogvliet op vrijdag 8 sep 2017 '17 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Voorlichting in zaak kan beter,montage van badkamer is perfect gedaan.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Alle tijd en aandacht”
Door H.Montijn op vrijdag 8 sep 2017 '17 | vestiging Heerhugowaard
Er werd ontzettend goed naar onze wensen geluisterd en meegedacht. Er werd alle tijd voor ons uitgetrokken en de service was echt fantastisch.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Raad Amersfoort aan”
Door Kiona vd Brom op vrijdag 8 sep 2017 '17 | vestiging Amersfoort
Zeer tevreden over Grando Keukens & Bad Amersfoort. Mijn keuken is helemaal naar wens ontwerpen en geleverd. Alles is mogelijk en personeel denkt graag mee met mogelijkheden van de ruimtes, wat ik persoonlijk heel fijn vond. Personeel zorgt voor persoonlijke prettige sfeer in de winkel waardoor de samenwerking zeer soepel verliep. Ik raad Grando Amersfoort aan iedereen aan!
Reactie of foto toevoegen +5 bedankjes
“Renovatie badkamer en toilet”
Door Anita op maandag 4 sep 2017 '17 | vestiging Hoofddorp
Er wordt geluisterd naar je wensen en meegedacht met de klant. Grando heeft een mooi ontwerp gemaakt en geleverd dat wat er is afgesproken. Ze werken met professionele en vakkundige 'aannemers; waarmee het prettig samenwerken is. Ik ben blij dat ik de renovatie door Grando heb laten doen en kan dit bedrijf aan eenieder van harte aanraden.
Reactie of foto toevoegen +5 bedankjes
“Erg tevreden”
Door Pieter op vrijdag 1 sep 2017 '17 | vestiging Utrecht
Erg fijn adviesgesprek waarin onze vragen en ideeën goed zijn uitgewerkt in een plan. De montage is ook goed gelukt, wij zijn erg tevreden.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Upgrade van de keuken”
Door Manon Stroux op donderdag 31 aug 2017 '17 | vestiging Amersfoort
Als upgrade van mijn keuken bij Grando een nieuw aanrechtblad met inductieplaat en eenzelfde blad als 'eetbar' erbij besteld. Bij het thuis inmeten goed geadviseerd over de beste hoogte van het aanrechtblad dat alsnog moest worden aangepast, bij nader inzien. Monteurs hebben prima vakwerk geleverd en alles keurig opgeruimd. De elektricien heeft ook nog een defect lampje gerepareerd. Aardige professionele mensen, met ook een extra compliment voor doortastende medewerkster die de spullen kwam afleveren, om het blad alsnog via een lift door het raam van de buren in mijn appartement te krijgen! Ben erg tevreden met mijn mooie nieuwe keuken!
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Nieuwe keuken”
Door H.J. Geeven op donderdag 31 aug 2017 '17 | vestiging Helmond
Goed geholpen, paar dingen mis gegaan bij levering.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Geen communicatie”
Door Rob de Gier op woensdag 30 aug 2017 '17 | vestiging Epe
Bijzonder slecht, komen geen enkele afspraak na en communiceren totaal niet. Keuken ook slordig in elkaar gezet.
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Vooraf goed daarna minder tevreden”
Door PJG Schuitemaker op maandag 28 aug 2017 '17 | vestiging Hoorn NH
Bij het samenstellen alles goed en wel, eenmaal getekend word dit een heel stuk minder. Voor de garantiebewijzen worden geheel verkeerde merken doorgegeven. Er word erg langs elkaar heen gewerkt waardoor de een niet van de ander weer waar ie mee bezig is waardoor de planning niet goed verliep en er een keuken zou worden bezorgd/geplaatst. Als dit gemeld word dan krijg je een grote mond en willen ze dit afkappen!. Keuken is wel netjes geplaatst, al zou ik de volgende keer qua kosten een loodgieter inhuren, de 2 pvc T stukken voor de wasbak worden wel heeeel dik betaald terwijl alles tot in de puntjes was voorbereid. Maar ja voor een keuken van ruim € 18000,- (dit was incl. de korting) mag je ook niet zoveel verwachten :-)
Reactie of foto toevoegen +7 bedankjes
“Grando Amersfoort is aanrader”
Door Ton en Inge Hegeman op zaterdag 26 aug 2017 '17 | vestiging Amersfoort
Wij hebben onze nieuwe keuken bij Grando amersfoort gekocht en hadden van te voren al een tekening gemaakt. Op advies van Dinesh hebben we samen toch nog wat wijzigingen aangebracht waardoor onze keuken nog mooier is geworden en niet onbelangrijk ook nog een stuk functioneler. Al onze wensen die wij hadden gaf geen enkel probleem. Het plaatsen van de keuken ging erg snel en vakkundig. Er was een probleem met de inductiekookplaat, maar die werd per omgaande verholpen.
Wij zijn erg blij met onze nieuwe keuken en Grando Amersfoort is zeker een aanrader voor wie een nieuwe keuken aan wil schaffen.
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Moderne en strakke keuken”
Door Henk Duijst op woensdag 23 aug 2017 '17 | vestiging Amersfoort
Zeer goede persoonlijke sfeer en aandacht kregen wij bij het uitzoeken van de keuken. Complimenten voor Dinesh. Wij zijn erg tevreden over onze keuken. We hebben zelf niets hoeven te doen. Oude keuken is ook door Grando Amersfoort weggehaald. Installateur was een vakman. Onze nieuwe keuken heeft een modern en strakke vormgeving waar we elke dag veel plezier aan beleven. Kortom een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen +7 bedankjes
“Netjes geholpen”
Door Bouwman op dinsdag 22 aug 2017 '17 | vestiging Doetinchem
Netjes geholpen in de showroom en het advies van Olav was zeer goed. Het zag er opgeruimd en schoon / verzorgd uit. Als we ooit nog eens iets willen vernieuwen komen we zeker weer terug. Kortom Grando is zeer aanbevolen zowel showroom als advies en montage.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Heel erg tevreden”
Door p. Intven op maandag 21 aug 2017 '17 | vestiging Son
We hebben bij Grando in Son een keuken gekocht en zijn heel erg tevreden over de service. Erg vriendelijk en veel kennis van zaken. Ik raad dit bedrijf zeker bij iedereen aan.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Prima”
Door Ronald op maandag 21 aug 2017 '17 | vestiging Zevenbergen
Prima geholpen! Service netjes goed mee gedacht. Alleen was er een bestek la vergeten wordt nu nog nageleverd en zitten we nog op te wachten!
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Nette plaatsing”
Door Fam. de Jong op zondag 20 aug 2017 '17 | vestiging Zevenbergen
Het sloopwerk gedaan door Dorada en de plaatsing van badkamer het verleggen van de leidingen eveneens door Dorada gedaan is netjes en vlot verlopen en naar tevredenheid gedaan de keuken is netjes en vakkundig geplaatst door eigen monteur van Grando alles was op tijd klaar nu nog een paar kleine details afwerken en wij zijn erg tevreden
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Garantie radiator”
Door fam de jong op zondag 20 aug 2017 '17 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Prachtige badkamer gekocht en laten plaatsen door de Grando. Na 5 jaar ging de verwarming enorm roesten. We hebben contact opgenomen met de Grando, het was garantie werk, we kregen een nieuwe. Maar wat een slechte nazorg, slecht contact, er kwam maar geen afspraak. Na een half jaar eindelijk geplaatst, helaas een verwarming met beschadigingen. Direct contact opgenomen voor het plaatsen van weer een andere verwarming, maar dit is nu al weer meer dan 2 maanden geleden............. helaas nog niks gehoord!
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Schort aan communicatie”
Door Petra van Zandwijk op zaterdag 19 aug 2017 '17 | vestiging Helmond
Ruim 2 jaar geleden zochten we een badkamer uit. Vanaf de levering hebben we niks als problemen gehad. Verkeerde tegels geleverd. Verkeerd getegeld (niet in wildverband maar gewoon recht toe recht aan). Het afval word op de inrit en voortuin gedumpt. Van containers hebben ze nog niet gehoord. Toilet 8cm hoger dan gemiddeld. Gezien wijzelf kleiner dan gemiddeld zijn is dit natuurlijk niet wenselijk. Je moet zelf vragen of dat ze dit ajb kunnen veranderen. Dit moeten ze toch uit zichzelf doen. Of snappen ze zelf niet dat je niet met bungelende benen wil gaan zitten poepen. Toen de badkamer klaar (op de douchewand na) was gingen ze eerst bij andere klanten problemen oplossen. Pas weken daarna was ons toilet aan de beurt. Iedereen wijst naar elkaar en belooft verbetering. Maar hier moet je echt steeds zelf achteraan. Men belooft terug te bellen, maar dit gebeurd uiteindelijk 1 op de 4 afspraken. De reactie van het hoofdkantoor was dat ze hun excuses aanboden. En daarmee afgesloten. Echter hebben we 2 jaar na dato nog steeds een klemmende douchedeur. Onze kinderen krijgen hem niet eens open. En dus weer contact gezocht. Ook voor de thermostaatknop waar geen beweging meer in was te krijgen. Deze hebben ze snel vervangen vanuit de fabriek om 7u 's morgens.. Hoezo klantvriendelijk. Nu zit er een nieuwe manager en deze erkend de fouten (de deur zou zo strak zitten dat deze wel eens kon barsten door de spanning, waarna je de glasscherven uit je kinderen kunt pulken) en belooft een oplossing. Er is een nieuwe douchedeur (ook al weer een paar maanden terug inmiddels) opgemeten, maar waar deze blijft? Als je belt krijg je als antwoord dat de manager er niet is, en zij weten van niks. Al met al schort er nogal wat aan de communicatie bij Grando. Wij zien weinig verandering/verbetering. Absoluut geen aanrader. En mocht je er toch wat willen kopen, zorg dan voor een dikke belbundel en heel veel tijd en geduld.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Bestelling keuken”
Door Rens op vrijdag 18 aug 2017 '17 | vestiging Middelburg
Michel is een creatieve en enthousiaste adviseur. Dit heeft, naast een goede prijs, de doorslag gegeven. Enige kritische punt is de afronding van de bestelling. Veel details zijn niet goed (genoeg) doorgenomen in onze beleving. Achteraf gezien levert dit gelukkig geen teleurstellingen op. De plaatsing werd goed gecommuniceerd en netjes verzorgd door Dingeman en zijn collega. Aardige gasten, erg klantvriendelijk!
FOTO VAN RENS
Keuken met eiland en plafondverlaging
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Goede keuze”
Door George Postel op vrijdag 18 aug 2017 '17 | vestiging Hoorn NH
Wij zijn uiterst vriendelijk en vakkundig geholpen bij het kiezen van onze keuken. Ook de levertijd en datum van plaatsing klopte prima, waardoor er volgens planning door gegaan kon worden met de andere werkzaamheden. We zijn nu drie weken verder en kan alleen maar zeggen dat wij een goede keus hebben gemaakt door voor Grando te kiezen.
FOTO VAN GEORGE POSTEL
Keuken met betegelde achterwand
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Keuken anders dan ontwerp”
Door Michelle op vrijdag 18 aug 2017 '17 | vestiging Zaandam
The kitchen I had installed was incorrect to what we had agreed on, and my contact and Grando Zaandam has not been willing to work with me to fix it (ignores calls, emails). Furthermore, we had to redo the whole design at the last minute because the original one wasn't possible/improperly planned. I had to call to remind them to do the original installation, and also also to remind them to schedule the corrections (which are still incomplete 4 months later). Very unhappy with the experience. Save yourself trouble and headaches, go elsewhere for a new kitchen/bath!
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Aanrechtblad”
Door J J MEIJER op zondag 13 aug 2017 '17 | vestiging Zaandam
Wij bestelde in maart een aanrechtblad.Levertijd zou ongeveer 3 weken zijn.Na zes weken zou het geplaats worden.de man die het uitvoerde heeft het verkeerd gezaagd 12 mei opnieuw opgemeten zou een spoedje worden. alle keren zelf erachter gegaan kregen nooit bericht of mail van Grando. Er kwam na ongeveer 5 weken weer iemand. Kleur verschil en dikte verschil. Weer een spoedje zelf weer gebeld, de mevr. die aan telefoon kwam heeft ons voor het eerst in die maanden correct geholpen. Dus na 5 maanden is het blad goed .Wat ons het meeste stoort is dat ze nooit iets van zich hebben laten horen laat staan excuses.Dus u begrijpt voor ons nooit meer Grando.
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Verkoop prima maar communicatie niet goed”
Door J. Wensveen op vrijdag 11 aug 2017 '17 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Verkoop keuken ging prima, kundig advies. Over tijdstip van montage ging alles fout. Communicatie over naleveren ging ook niet goed.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Zeer tevreden over eindresultaat”
Door R.Schuring op dinsdag 8 aug 2017 '17 | vestiging Groningen
Nieuwe keuken gekocht. Goed geadviseerd. Planning (afstemming) tussen verkoop en montageploeg was niet optimaal. Wel zeer tevreden over het eindresultaat.
Reactie of foto toevoegen +7 bedankjes
“Goed”
Door Ton Sips op zondag 6 aug 2017 '17 | vestiging Uden
Keukenadvies en plaatsing waren goed.



.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Prettig klantcontact”
Door Sjoerd op zondag 6 aug 2017 '17 | vestiging Breda
Prachtige badkamer werd keurig volgens afspraak en helemaal naar onze wens opgeleverd. Prettig klantcontact ook in de winkel.
FOTO VAN SJOERD
Prachtige badkamer
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Zeer goede ervaringen”
Door J. Steeman op zondag 6 aug 2017 '17 | vestiging Groningen
Wij hebben zeer goede ervaringen met Grando Groningen, er werd goed naar onze ideeën geluisterd en met ons meegedacht tijdens het vormgeven van de keuken.
Bij de plaatsing van onze keuken verliep het niet helemaal vlekkeloos, maar de communicatie hierover was goed en het is naar tevredenheid opgelost, binnen 7 weken. Het persoonlijk contact met ons was, vanaf de eerste stap in de zaak t/m het laatste puntje op de i, prima en we hebben een prachtige keuken, geïnstalleerd door vakmensen! Tussen alle keukenreuzen is Grando Groningen een relatief kleintje met korte lijntjes, dat werkt erg prettig. Wij hebben een goede ervaring en durven Grando Groningen absoluut aan te bevelen.
Reactie of foto toevoegen +6 bedankjes
“Erg tevreden”
Door Marianne uit Schijndel op vrijdag 4 aug 2017 '17 | vestiging Son
ik heb daar een nieuwe keuken gekocht. Ben super geholpen door Ingrid Timmermans. Keuken keurig 1 dag voor het plaatsen geleverd en de dag erna door Klein keukenbouwers geplaatst staat er keurig gemonteerd en afgewerkt bij. Erg tevreden over Grando en het team.

Naschrift ontvangen 18 augustus 2017: keurig geholpen en advies gehad.
montage zeer goed gedaan. keuken is netjes opgeleverd
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Super tevreden”
Door Ans op vrijdag 4 aug 2017 '17 | vestiging Son
Goed advies; geluisterd naar wensen. Levering en montage prima verzorgd. Al met al super tevreden!
FOTO VAN ANS
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Goed”
Door de Graaf op vrijdag 4 aug 2017 '17 | vestiging Son
Goed advies. Levering mooi op tijd. Afspraken worden nagekomen.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Zeer ontevreden”
Door Jeannette op vrijdag 4 aug 2017 '17 | vestiging Tilburg
Je besteld een keuken naar je wensen. En als hij besteld is moet je voor 3 dingen afwijken....kunnen de dingen die afgesproken zijn niet gemaakt worden. Zeer ontevreden
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Goed geholpen”
Door Sjors op dinsdag 1 aug 2017 '17 | vestiging Utrecht
Ben met succes geslaagd bij Grando Utrecht. Ben hier prettig geholpen door medewerker Nick van der Laan. Heeft op ons een fijne indruk achter gelaten en geholpen met het tot stand komen van de keuken. Hierbij ons geholpen met praktische ideeen en invulling van de keuken. Neemt echt de tijd voor je. De levering en montage zeer goed verlopen. Indien er iets was of niet naar ons zin werd dit in goed overleg met de monteur of Nick van der Laan opgelost. Al met al een goede ervaring.
FOTO VAN SJORS
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Bijzonder vriendelijk geadviseerd”
Door Hilleke Linthorst op zondag 30 jul 2017 '17 | vestiging Breda
In Breda is een bijzonder vriendelijke adviseur. Ze adviseert uitstekend bovendien!! De monteur, die de keuken installeerde, pakte door waar hij op problemen stuitte en gaf goede aanvullende adviezen.
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Zekere aanrader”
Door R. van Leeuwen op zaterdag 29 jul 2017 '17 | vestiging Son
Ik heb een badkamer en toilet gekocht. Service-verlening is erg goed geweest. Van verkoper tot installateur en tegelzetter. Ze werken met kundige vakmensen die hun vak verstaan en ook meedenken. Bij aflevering ontdekte de chauffeur een productiefout in wastafel en deze ging per ommegaande retour en meteen werd nieuwe besteld. Ik zou dit bedrijf zeker aanraden.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Goed en netjes maar had wat meer verwacht”
Door sonderen op vrijdag 28 jul 2017 '17 | vestiging Doetinchem
je wordt goed en netjes geholpen in het filiaal , als de keuken is geplaatst dan hoor je niets meer van Grando...niet even een belletje van hoe de keuken of het werkblad is geworden, en of het geworden is zoals verwacht... Dat is erg jammer.
Reactie of foto toevoegen +10 bedankjes
“Echt 5 sterren”
Door M. Noordanus op woensdag 26 jul 2017 '17 | vestiging Hilversum
Van zo'n verloop van een badkamer verbouwing kan je alleen maar dromen... En dan ook nog eens eerder gereed dan verwacht. Na drie weken flink testdraaien is er geen negatief puntje te vinden. Na 3 weken genieten kan ons gezin enkel 5 sterren uitdelen. Goed gedaan Grando !
REACTIE VAN M. NOORDANUS
Een mooie en praktische badkamer. De vorm van het bad zorgt voor een breder inloop douche gedeelte.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Goed vriendelijk en behulpzaam”
Door H.Martens op zondag 23 jul 2017 '17 | vestiging Breda
Goede voorlichting, vriendelijk,behulpzaam. Leveringen goed geregeld! Nog even een aanvulling op mijn vorige reactie. Met het bedrijf dat de badkamer en een aparte toilet (later pas beslist) plaatste was het prettig samenwerken. Op aanraden van Grando Breda hebben we Sabe genomen.Veel goede ideeën tijdens de bouw.Het ziet er geweldig uit! Super!
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Keuken laten plaatsen”
Door Mark van Dam op zaterdag 22 jul 2017 '17 | vestiging Hilversum
Goed advies en een vast contactpersoon gedurende het hele proces. Alles is volgens afspraak geregeld en geplaatst.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Badkamer en keuken”
Door Nicolas op zaterdag 22 jul 2017 '17 | vestiging Rotterdam
Slecht, heel slecht, badkamer en keuken laten maken, alles gekozen zoals ik het wilt, drukte van de verkoper om te laten tekenen op de eerste afspraak, gedaan want goed gevoel maar dan de heel badkamer laten ze jij veranderen want nee, eigenlijk dat zal niet passen. Werk gedaan tussen mijn vakantie en dan verrassing toen ik kwam terug! Graniet blad van de keuken te kort, water van de graniet spoelbak gaat niet weg. geen warme water in de douche, blijkbaar die monteur heeft niet eens de douche geprobeerd, deur van de douche in de verkeerd kant gemonteerd, extra elektropint net boven de bad??? en nog meer slecht verrassing:@ Ik heb elke dag moeten bellen om te weten wanneer ze zullen komen alles oplossen, want na service kennen ze niet blijkbaar, meer dan 1 week zonder warm water dus en nu wacht ik op de oplossing. Eerste en laatste keer dat ik kies voor deze bedrijf...
FOTO VAN NICOLAS
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Opnieuw goed”
Door Deul op zaterdag 22 jul 2017 '17 | vestiging Hoorn NH
Wij hebben voor de 3e keer in 30 jaar tijd een keuken bij Grando gekocht en het is weer top!!
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Slechte planning”
Door J. van Gennip op vrijdag 21 jul 2017 '17 | vestiging Uden
Wij hebben in februari de badkamer gekocht bij Grando. Dit omdat wij al een paar keer binnen gelopen waren en vriendelijk geholpen werden. Ook het meedenken met de tekening van onze badkamer ging prima. Uiteindelijk besteld en afgesproken dat de spullen eind april geleverd moesten worden en de tegelzetter klaar moest zijn voor 1-5. En daar gaat het mis. Werkelijk alles wat er gepland moest zijn was niet geregeld. Pas nadat ikzelf boos ben geworden werden de spullen uiteindelijk nog op tijd geleverd, maar de tegelzetter pas op 1-5 begonnen. Puur en alleen omdat zij het niet op tijd geregeld hadden. Vervolgens ook nog een kapotte kraan. Word er wel een nieuw binnenwerk opgestuurd maar het vervangen moet ik zelf laten doen door de loodgieter, erg makkelijk zo. Na lang wachten op excuses of zoiets na 3 maanden een credit ontvangen, en waarschijnlijk alleen maar omdat wij de rekening nog steeds niet betaald hadden. Ook nog in de tussentijd een gesprek gehad hierover. Vraag ik op het eind nog naar een waskom en kraan, moet ik daar de hoofdprijs voor betalen, en word er gezegd dat de waskom die we wilde niet leverbaar meer is. Ik heb meteen gegoogled en laten zien dat deze bij Sanidirect gewoon leverbaar, ook een Mandemakers badkamerzaak. Moest ik hem daar maar bestellen. Oftewel geen aanrader om je badkamer daar te kopen. Misschien dat de keukens beter gaat, maar badkamers in ieder geval niet! Zelfs mijn loodgieter klaagt erover.
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Na super start installatie niet op zelfde niveau”
Door VvHonk op vrijdag 21 jul 2017 '17 | vestiging Hoofddorp
Advies niveau super. Prima meedenken en alternatieven behandeld. Helaas heeft de installatie dit niveau niet kunnen halen en de opvolging van dit probleem in beginsel ook niet.
FOTO VAN VVHONK
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Prima”
Door hulsen op vrijdag 21 jul 2017 '17 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Prima winkel voor de tweede keer een aankoop gedaan bij hun
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Prima”
Door A. van der Hoeven op dinsdag 18 jul 2017 '17 | vestiging Hoofddorp
Wij hebben een sale/showmodel badkamermeubel gekocht in Hoofddorp. Dit is bezorgd door een zeer vriendelijk persoon. Het bevalt prima.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Goed en snel”
Door Merode op zondag 16 jul 2017 '17 | vestiging Naaldwijk
Goed advies, snelle levering. Denken in oplossingen, waar nodig. Misschien iets meer tijd om technische zaken door te nemen, ter voorkoming van aanpassing met oplevering.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Aanrader”
Door Kemna op zaterdag 15 jul 2017 '17 | vestiging Hengelo OV
We zijn bijzonder tevreden met onze nieuwe badkamer. Het team bij Grando Hengelo adviseert goed over de verschillende mogelijkheden en het uitzoeken. Het team van monteurs zijn vakmensen! Echte aanrader!
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Installatie via zzp-er”
Door Smit op vrijdag 14 jul 2017 '17 | vestiging Almelo
Vlotte verkoper maar vaag over kosten van de installatie. Er werd niet duidelijk gemaakt dat de installateur een zzp'er is die zijn eigen (hogere) facturen maakt. Dat vond ik heel vervelend. De wastafel was tijdens transport kapot gevallen en we wachten nu al 5 wk op de nieuwe. We worden slecht geïnformeerd over de stand van zaken. Nu hebben we een badkamer zonder wastafel en de verkoper weet niet wanneer geleverd wordt of waarom het zo lang duurt.
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
“Mooie winkel”
Door J. Bijl op vrijdag 14 jul 2017 '17 | vestiging Emmen
Mooie zaak, met deskundig personeel. Wij zijn erg tevreden met onze keuken!
Reactie of foto toevoegen +6 bedankjes
“Prima”
Door A. de Groot op dinsdag 11 jul 2017 '17 | vestiging Wormerveer
Goede advisering, prima installatie v.d. keuken en apparaten
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Erg tevreden met de badkamer”
Door Jan op maandag 10 jul 2017 '17 | vestiging Hoofddorp
Goede oplossing gevonden voor het plaatsen van de badkamer. De aankoop is geleverd en volledig naar onze wens geïnstalleerd. Wij zijn er erg tevreden mee.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Blij met badkamer maar stroef gegaan”
Door Emiel Ewald op maandag 10 jul 2017 '17 | vestiging Helmond
Ik moet zeggen, met de badkamer zijn we uiteindelijk erg blij. Maar werkelijk alles eromheen gaat zeer stroef. Een aantal voorbeelden; ochtend vrij genomen omdat de badkamer geleverd zou worden. Er kwam echter niemand opdagen. Vrij genomen vanaf maandag 29 mei, krijgen we op vrijdag 26-5 te horen dat ze pas dinsdag beginnen. Toen de tegels geleverd werden direct melding gemaakt dat er niet voldoende tegels waren. Ruim een week later staan we stil omdat er geen tegels zijn. Tegels waren gewoon voorradig op DC. Ik heb zelfs voorgesteld ze zelf te halen. Werkzaamheden lagen stil van donderdag tot dinsdag in de eerste week omdat de persoon die de vloer zou storten niet eerder beschikbaar was. Natuurlijk wel vrij genomen. Spiegel was kapot, desondanks toch gemonteerd (inmiddels netjes vervangen). Nu probeer ik al sinds 13-6 juni mijn geld terug te krijgen voor een kast die niet geleverd is (bijna een maand). Zelf natuurlijk alles netjes op tijd en volledig betaald. Op mijn laatste berichtje van afgelopen donderdag heb ik niet eens antwoord gekregen. Nogmaals, we zijn erg blij met de badkamer, maar de organisatie er omheen kan een stuk beter.
Reactie of foto toevoegen +5 bedankjes
“Prima”
Door Ellie op maandag 10 jul 2017 '17 | vestiging Middelburg
Prima winkel, goede info. Prijs/kwaliteit verhouding is goed.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Nieuwe keuken gekocht”
Door Fam. Jeths op zondag 9 jul 2017 '17 | vestiging Hengelo OV
Wij hebben een nieuwe keuken gekocht bij Grando Hengelo. Wij zijn zeer tevreden, prachtige keuken, goede adviezen wat betreft de apparatuur en meedenken met hoe je de ruimte optimaal kunt benutten. Ook de plaatsing verliep allemaal heel erg vlot. Wij zullen Grando Hengelo zeker bij vrienden en kenissen aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Vriendelijk en kundig”
Door Anita Jansen op zaterdag 8 jul 2017 '17 | vestiging Utrecht
Vriendelijkheid en voldoende kennis over hetgene wij graag wilde hebben in onze nieuwe keuken. En de montage was ook top! De monteur was heel secuur.
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Kundig en vriendelijk”
Door Hermien op zaterdag 8 jul 2017 '17 | vestiging Utrecht
Wij hebben een keuken aangeschaft via Grando Utrecht. We waren van plan een aantal zaken te bezoeken omdat online en via folders wij er niet uit kwamen. We zijn bij deze zaak zo goed, kundig en vriendelijk geholpen dat we maar gelijk zijn blijven steken en de keuken hebben aangeschaft waar we nu achteraf heel blij mee zijn. Top!
FOTO VAN HERMIEN
Design keuken
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Prima”
Door arie kroon op vrijdag 7 jul 2017 '17 | vestiging Mijdrecht
Alles prima verlopen. Niks negatiefs te vermelden .
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Prettig en vriendelijk”
Door Peter Stam op vrijdag 7 jul 2017 '17 | vestiging Naaldwijk
Zeer klantvriendelijk en service gericht. Prettige sfeer.
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Badkamer keuken en vloer”
Door Joey Doekhie op woensdag 5 jul 2017 '17 | vestiging Amersfoort
Zeer ervaren bedrijf. Niet alleen een ruim assortiment, maar ook gedegen advies om de juiste keuze te maken. Vaklieden zorgen ervoor dat de werkzaamheden precies en snel verlopen. Het resultaat mag er zeker zijn! Prijs kwaliteit verhouding is uitstekend te noemen. Met name de diversiteit die Grando Amersfoort ons heeft kunnen bieden hebben ervoor gezorgd dat wij gekozen hebben om de keuken, badkamer en vloer af te nemen en monteren. Al met al zeer tevreden en aan te raden voor vervolgklussen!
FOTO VAN JOEY DOEKHIE
Nieuwe badkamer
Reactie of foto toevoegen +5 bedankjes
“Leveringen niet goed verlopen”
Door Nico op zaterdag 1 jul 2017 '17 | vestiging Rotterdam
Wij hebben een badkamer gekocht bij Grando Alexandrium. Het verkoopproces verliep in een goede, vriendelijke en ontspannen sfeer. Na ondertekening van de koopovereenkomst werd de ervaring alleen maar slechter. Er werd een verkeerde factuur voor de restantbetaling gestuurd, bij aflevering van de spullen ontbreken een paar items, er zijn verkeerde spullen geleverd, er zijn spullen met incomplete doosinhoud geleverd, er zijn spullen geleverd die niet compatibel met elkaar zijn, muurtegels met verschillende afmetingen geleverd .... complete chaos. Er je kan overal zelf achteraan bellen. Zelfs nalevering van een onderdeel gaat 2x fout en moet je 3 maanden (!) op wachten.
Reactie of foto toevoegen +5 bedankjes
“Prachtige keuken”
Door wies op zaterdag 1 jul 2017 '17 | vestiging Zevenbergen
plaatsings-problemen werden goed opgelost ( we hebben dijkhuis met scheve muren en vloeren) Vriendelijke en deskundige personeel. Keuken is prachtig geworden en mooi afgewerkt en staat waterpas .
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Geen spijt”
Door Peter lafeber op vrijdag 30 jun 2017 '17 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Vanaf eerste moment advies tot afleveren en monteren in 1 woord super kan niet anders zeggen. Ook dacht men mee zelfs nog tijdens monteren. We hadden het slopen,plaatsen en monteren uit handen gegeven en hebben daar geen enkele spijt van. Ook Hans gaf goed en gedegen advies en reageerde op al onze vragen.
FOTO VAN PETER LAFEBER
Badkamerinrichting
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
“Dikke pluim”
Door Fam Klaassen Heemskerk op vrijdag 30 jun 2017 '17 | vestiging Wormerveer
We hebben een fantastische keuken gekocht bij Grando Wormerveer . Het plaatsen super netjes allemaal .een top monteur, alles in 1 keer geleverd, je hoort nog wel eens dat er wat fout gaat! Maar hier alles top. Dus Grando Wormerveer een dikke pluim.
FOTO VAN FAM KLAASSEN HEEMSKERK
Fantastische keuken
Reactie of foto toevoegen +10 bedankjes
“Prima meegedacht”
Door van der wilk op vrijdag 30 jun 2017 '17 | vestiging Hengelo OV
In december 2016 een keuken uitgezocht en is in Juni 2017 geplaatst. Prima meedenken tips en adviezen. Adviseurs die luisteren naar jouw wensen en niet hun wensen opdringen.
Reactie of foto toevoegen +4 bedankjes
Adresgegevens Grando Keukens & Bad
Website: www.grando.nl
aAlmelo (23 ervaringen), Woonboulevard 24, 7606 JA Almelo, tel 0546 - 85 13 04
bAmersfoort (16 ervaringen), Euroweg 93, 3825 HB Amersfoort, tel 033 - 494 61 70
cAssen (15 ervaringen), Borgstee 10B, 9403 TV Assen, tel 0592 - 74 90 09
dBergambacht (17 ervaringen), Transportstraat 28, 2861 DZ Bergambacht, tel 0182 - 35 23 31
eBreda (43 ervaringen), Kruisvoort 68, 4814 RZ Breda, tel 076 - 531 95 26
fDelft (23 ervaringen), Schieweg 3, 2627 AN Delft, tel 015 - 261 19 94
gDen Helder (5 ervaringen), Ravelijncenter 29, 1785 LX Den Helder, tel 0223 - 66 86 80
hDoetinchem (9 ervaringen), Nijverheidsweg 12, 7005 BJ Doetinchem, tel 0314 - 36 86 30
iEmmen (14 ervaringen), Cornelis Houtmanstraat 41, 7825 VH Emmen, tel 0591 - 64 67 00
jEnschede (2 ervaringen), Hendrik ter Kuilestraat 175, 7547 SK Enschede, tel 053 - 431 81 41
kEpe (14 ervaringen), Hoofdstraat 118, 8162 AN Epe, tel 0578 - 62 08 84
lGroningen (14 ervaringen), Hoendiep 97B, 9718 TE Groningen, tel 050 - 318 14 11
mHazerswoude-Dorp (66 ervaringen), Frankrijklaan 4, 2391 PX Hazerswoude-Dorp, tel 0172 - 23 63 23
nHeerenveen (11 ervaringen), Beurtschip 37, 8447 CL Heerenveen, tel 0513 - 65 05 35
oHeerhugowaard (11 ervaringen), H.P. Berlageweg 7, 1703 DG Heerhugowaard, tel 072 - 574 42 07
pHelmond (13 ervaringen), Engelseweg 202, 5705 AJ Helmond, tel 0492 - 54 55 35
qHengelo OV (27 ervaringen), Holtersweg 17, 7556 BS Hengelo, tel 074 - 291 91 37
rHilversum (27 ervaringen), 2e Loswal 1, 1216 BC Hilversum, tel 035 - 621 91 29
sHoofddorp (52 ervaringen), Kruisweg 771-773, 2132 NG Hoofddorp, tel 020 - 446 01 12
tHoogvliet Rotterdam (49 ervaringen), Nieuwe Langeweg 41, 3194 DC Hoogvliet, tel 010 - 490 44 70
uHoorn NH (55 ervaringen), De Factorij 55, 1689 AK Zwaag, tel 0229 - 23 03 33
vLelystad (6 ervaringen), Zuiderpoort 23, 8239 AB Lelystad, tel 0320 - 26 81 88
wMiddelburg (40 ervaringen), Mortiereboulevard 42, 4336 RA Middelburg, tel 0118 - 72 49 05
xMijdrecht (10 ervaringen), Industrieweg 38g, 3641 RM Mijdrecht, tel 0297 - 25 04 94
yNaaldwijk (44 ervaringen), Hovenierstraat 127, 2671 DB Naaldwijk, tel 0174 - 62 37 63
zPurmerend (2 ervaringen), Edisonweg 17, 1446 TM Purmerend, tel 0299 - 22 35 80
a1Rotterdam (36 ervaringen), Watermanweg 33, 3067 GA Rotterdam, tel 010 - 479 31 85
b1Son (61 ervaringen), Ekkersrijt 4084, 5692 DA Son, tel 0499 - 49 17 92
c1Tilburg (24 ervaringen), Hestiastraat 2, 5047 VA Tilburg , tel 013 - 571 11 80
d1Uden (31 ervaringen), Vluchtoord 39, 5406 XP Uden, tel 0413 - 26 20 93
e1Utrecht (16 ervaringen), Kaap de Goede Hooplaan 100a, 3526 AR Utrecht, tel 030 - 288 92 72
f1Wormerveer (13 ervaringen), Samsonweg 5B, 1521 RA Wormerveer, tel 075 - 646 11 70
g1Zaandam (32 ervaringen), Pieter Ghijsenlaan 15, 1506 PW Zaandam, tel 075 - 614 75 83
h1Zevenbergen (41 ervaringen), Blokweg 7a, 4761 RA Zevenbergen, tel 0168 - 37 37 00
Kaart
Website
Overzichtpagina's
Meer bedrijven