Feedback
Alle Winkels Beoordeeld
Plaats
Aantal ervaringen
6 vestigingen
1471 ervaringen (eergisteren)
Vlaardingen (Zuid-Holland)
63 ervaringen (4 dagen geleden)
Scharnegoutum (Friesland)
59 ervaringen (2 weken geleden)
3,7

GevierDales

Score uit 21 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
6 vestigingen (heel nederland)
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van GevierDales
Alles op het gebied van sanitair en watertechniek praktisch gecombineerd en binnen 24 uur geleverd voor concurrerende prijzen. Dat is GévierDales. Dankzij onze gedegen vakkennis en jarenlange ervaring kunnen we u voorzien van deskundig advies, goede dienstverlening en maximale nazorg.
Gebruikerservaringen
Er zijn 21 gebruikerservaringen over GevierDales. Alle gebruikerservaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze.
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren2 ervaringen
4 sterren0 ervaringen
3 sterren2 ervaringen
2 sterren2 ervaringen
1 ster13 ervaringen

Ervaringen over: garantie, montage, offerte, prijs, service

Per vestiging:
“Bruto adviesprijzen”
Door Dekker op dinsdag 10 mei 2016 '16 | vestiging Bunnik showroom
Via ons nieuwbouwhuis kwamen we bij GevierDales in Bunnik terecht, waar we een standaardbadkamer of gewijzigde badkamer konden nemen. Wij besloten af te wijken van de standaardbadkamer en wijzigingen aan te brengen, zoals een dubbele wastafel i.p.v. een enkele. Na alle horrorverhalen gelezen te hebben, hadden we niet veel vertrouwen in Gevier, maar we besloten wel te gaan. In de showroom hadden we een gesprek dat prima verliep. Geen gekke dingen, de verkoper dacht goed mee en was erg vriendelijk. Tot zover verliep alles dus goed en het viel ons erg mee. Totdat we de offerte kregen. Op de offerte staan kosten die nergens gespecificeerd staan (bijvoorbeeld 5000 aansluitkosten, maar ze konden niet vertellen waar het op gebaseerd was). Gevier wilde geen specificatie geven en bleef enorm vaag over alle prijzen. Uiteindelijk hebben we m.b.v. de aannemer een iets betere specificatie gekregen. Ze hanteren bruto adviesprijzen, of zelfs hogere prijzen dan de adviesprijzen. Omlaag in de prijs gaan ze absoluut niet, zelfs als je aangeeft dat de adviesprijs lager ligt. Korting geven doen ze helemaal niet. Je moet lang wachten op reacties en werken en denken absoluut niet mee. Uiteindelijk hebben we besloten bepaalde dingen niet te laten leveren. Toen is onze badkamer ineens van bijna 12.000 euro (terwijl we slechts een paar wijzigingen hadden en al met ons huis betaald hadden voor de standaardbadkamer) naar 3.000 gegaan, alleen maar met het weglaten van een regendouche en een wastafel (aansluitpunt bleef wel op de voor ons gewenste plek). Je betaalt teveel voor wat je krijgt. Zonde voor Gevier. Wij raden ze absoluut niet aan.
Reactie of foto toevoegen +22 bedankjes
“Gped geholpen in showroom”
Door Jenny en Ben op zondag 23 okt 2016 '16 | vestiging Bunnik showroom
Goed voorbereid naar een winkel gaan is altijd verstandig. Zo gingen wij dus goed voorbereid naar Gevier dales, de leverancier van sanitair, via aannemer Heijmans. Wij zijn bijzonder prettig geholpen door verkoper Frans. Hij dacht mee met ons met als resultaat dat we met een uurtje klaar waren. Als het geheel ook op deze prettige wijze geleverd wordt zijn wij zeer tevreden. Daarna dor naar Interium tegels. Ook daar prettig ontvangen en met een goede voorbereiding waren wij hier ook met een uurtje klaar. Een aanrader!
Reactie of foto toevoegen +13 bedankjes
9,5
Bakker Tegels & Badkamers
Vlaardingen (Zuid-Holland)
“Fantastisch” score uit 63 ervaringen
9,5
Bakker Tegels & Badkamers
Vlaardingen (Zuid-Holland)
“Fantastisch” score uit 63 ervaringen
“Badkamer voor nieuwbouwwoning”
Door Lisette op maandag 13 jun 2016 '16 | vestiging Bunnik showroom
Wij hebben vorig jaar een nieuwbouwhuis gekocht. Via de aannemer kwamen we bij Gevier terecht. We zijn daar door de verkoopster Felicia geweldig geholpen, maar het bedrijf zelf is zeer matig. In de winkel aan de receptie werden we niet vriendelijk geholpen en we konden pas na een paar weken een afspraak maken. De meerprijzen die ze vragen zijn belachelijk hoog. Voor sommige producten vragen ze bijna twee keer zoveel als in andere sanitairzaken. Ze kunnen deze prijzen vragen omdat het voor de meeste klanten nog veel duurder is om de badkamer niet via de aannemer en Gevier te laten plaatsen. De plaatsing van de badkamer is overigens wel naar tevredenheid! Uiteindelijk hebben we een aantal meeropties gekozen die we echt graag wilden (bv. betegeling) en een standaardwasbak laten plaatsen en later zelf ergens anders een veel goedkoper, mooier meubel gekocht en dat achteraf laten plaatsen.
Reactie of foto toevoegen +14 bedankjes
“Doen niet hun best”
Door Mark op zaterdag 11 jul 2015 '15 | vestiging Bunnik showroom
Wij hebben een zeer slechte ervaring met Gevier opgedaan. Voor een badmeubel en douchewanden wordt zomaar 6.000 gerekend. Tijdens het uitzoeken wordt niets gezegd over het prijsniveau van hetgeen je uitzoekt, want dat moet eerst uitvoerig berekend worden. Even googelen en je blijkt hetzelfde meubel voor de helft van de prijs thuisbezorgd te kunnen krijgen. Als je andere tegels uitkiest moet je niet alleen de nieuwprijs van die tegels betalen maar ook het aanbrengen van die tegels, terwijl er in de basis ook al tegels op de muur zitten. Dan 5 weken wachten op de offerte, dat hoeft niet eens zo erg te zijn, maar als je 4 keer belt met de vraag hoe het ermee staat en je wordt gewoon niet teruggebeld dan houdt het wel een keer op natuurlijk. En dan is de offerte er eindelijk en blijkt er ook nog eens niets van te kloppen! Verkeerd bad, dubbel betalen voor de afvoergoot, verkeerde kranen, spiegel vergeten etc. Kortom, prutswerk. Ze doen totaal niet hun best omdat voor jou als klant, omdat je vanwege de nieuwbouw toch min of meer tot ze veroordeeld bent.
Reactie of foto toevoegen +14 bedankjes
“Zeer ontevreden”
Door johan op dinsdag 4 aug 2015 '15 | vestiging Bunnik showroom
Wij zijn zeer ontevreden over Gévier Dales. Wij moesten verplicht bij deze zaak tegels en sanitair afnemen:
- Het duurde erg lang voordat we een offerte kregen
- ze hebben ons onderdelen voor het sanitair aangesmeerd die we niet nodig bleken te hebben
- Ze probeerden ons dure tegels aan te smeren en hebben bewust achtergehouden dat er ook nog een goedkopere variant was
- We betaalden gewoon catalogus prijzen, ca. 30% duurder dan elders

Kortom, zeer klantonvriendelijk, denkt niet mee met de klant en wil alleen maar zoveel mogelijk (al dan niet overbodig of te dure) spullen wegzetten.
Reactie of foto toevoegen +11 bedankjes
“Beroerd”
Door van Dijk op woensdag 3 mei 2017 '17 | vestiging Bunnik showroom
Ik sluit mij aan bij de meeste referenties hieronder, wat een beroerd bedrijf, slechte service en seksistische behandeling van je klanten, ongelofelijk. De enige rede dat ons nieuwbouw project hiermee werkt is volgens mij vanwege de lage kosten, maar verder komt hier niks in terug voor de (duur betalende) klant. Na meerder verkeerde offertes, slechte uitleg en zeer onbeschofte emails is er na een half jaar een fout (door gebrek) overgenomen in de bouwtekening zelfs nadat ik hierop had gewezen. Oplossen via de rechtsbijstand dan maar of bij opleveringskeuring. Jammer om zo met een nieuw huis te moeten beginnen!
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
“Oprecht en sportief”
Door Dorinde op woensdag 7 dec 2016 '16 | vestiging Bunnik showroom
Na de negatieve reviews waren ook wij wat huiverig om naar Gevier te gaan. Maar omdat het de aangewezen leverancier is voor ons nieuwbouwproject, besloten we hen een kans te geven. En met succes: we zijn zeer tevreden over de geboden service:
- maken van een afspraak ging soepel, diverse opties en prettig contact met de dames die inboekten (ook na een annulering dag van tevoren en maken van nieuwe afspraak)
- vervolgens in showroom zeer goed geholpen door Felicia. Dacht goed mee (had snel door dat we het een en ander zelf wilden maken en paste daar haar advies op aan), was transparant over prijzen en gaf diverse opties.
- offerte nog dezelfde dag in de onze mailbox. Toen we (i.v.m. met andere tegenvallende posten voor ons huis) later via mail aangaven een aantal meerwerkopties te willen laten vervallen, adviseerde ze om de badkamer dan standaard op te laten leveren. We hadden zo weinig meerwerk dat het onevenredig duur zou worden. De extra opties konden we dan beter zelf bijbestellen en plaatsen.
Heel oprecht en sportief. Ik geloof dat ze hard werken aan verbetering!
Reactie of foto toevoegen +9 bedankjes
“Nieuwbouwproject”
Door HJ Sluis op vrijdag 19 mei 2017 '17 | vestiging Bunnik showroom
Bij dit bedrijf terecht gekomen bij aankoop nieuwbouw via onze aannemer. Wat een drama, verkeerde offertes, verkeerde tekeningen, prijzen die belachelijk hoog zijn. Std grote kraantje bij de bouwmarkt 1/3 van de prijs en dan ook nog eens 450,- rekenen voor het monteren van de kraan. Uitleg, ja meneer we moeten garantie geven en hebben risico in het project. GevierDales, dat heet ondernemen. Uiteindelijk hierdoor besloten vnl minderwerk af te nemen (en dan nog presteren ze het het leidingwerk er scheef in te hangen, gevolg scheve kraan! Volgende nieuwbouw huis wordt ruwbouw/casco opgeleverd, flink genezen voor wat betreft afbouw door de aannemer naar voren geschoven onderaannemers waaronder de briljant slechte toko GevierDales.... Oh ja, had ik al gezegd wat een drama bedrijf Gevier Dales is? Maar samen met de aannemer je klant lekker een poot uit draaien... Uiteindelijk voor het budget waar gevierdales een formica meubel leverde en een plastic douchewand nu hardhouten meubels, natuurstenen gootstenen en mooi gehard glazen douchecabine.. Uiteindelijk komt alles goed. Behalve de scheve kraan, bedankt GevierDales. Ik zou me schamen als ik dit soort werk en werkwijze zou moeten leveren. Ow jah, had ik al gemeld wat een dramatische toko dit bedrijf is... De koude douche van radar is hier niks bij, die hebben ze genoeg (in de showroom, voor veel te veel geld dan weer).
Reactie of foto toevoegen +2 bedankjes
9,8
Slingerland Tegels
Hardinxveld-Giessendam (Zuid-Holland)
“Fantastisch” score uit 75 ervaringen
9,2
KBC Scharnegoutum
Scharnegoutum (Friesland)
“Uitstekend” score uit 59 ervaringen
“Nieuwbouw”
Door Remco op maandag 26 okt 2015 '15 | vestiging Bunnik showroom
We hebben via onze nieuwbouw project een badkamer verder uitgezocht bij Gevier Dales. Na oplevering bleek er binnen een week nog wat puntjes gevonden te zijn. We waren op dat moment nog niet verhuisd, we hadden enkel de badkamer goed schoongemaakt en geïnspecteerd. Hier vonden we een stanleymes kras op het douchscherm. Wij direct gemeld aan IBB Kondor. Die heeft iemand van GevierDales gestuurd. Die heeft aangegeven dat het na de opleverdatum is geconstateerd dus hun geven aan dat wij het hadden veroorzaakt. Ook IBB Kondor gaf aan dat het niet onze schuld kon zijn maar GevierDales wil er niets aan doen. Hierop laat IBB Kondor een specialist komen om de kras in het glas te repareren. Mijn tip aan iedereen met een nieuwbouw woning is. Inspecteer je sanitair zeer grondig bij de oplevering. Neem een doekje mee om al het waas weg te poetsen en laat alle minipuntjes opschrijven bij oplevering.
Reactie of foto toevoegen +7 bedankjes
“GevierDales”
Door Amby op dinsdag 1 sep 2015 '15 | vestiging Bunnik showroom
GevierDales is de project leverancier voor onze nieuwbouwwoning, en gezien we bijna niks terugkrijgen voor een casco badkamer besloten we maar te gaan. Afspraak was al nauwelijks te maken, we konden één week voor de sanitair deadline terecht. Ze communiceren vreselijk slecht met de aannemer, wat zich manifesteert in foute sanitairlijsten, en niet weten wie welke kosten in rekening mag brengen. Ze rekenen je prijzen ex. BTW voor, zonder dit te melden en zonder dat dit mag overigens. Emails reageren ze uitermate traag op, bel je voor een urgente kwestie, dan heb je pech, receptie weigert je keer op keer door te verbinden naar iemand die je kan helpen. Ik ben de tel kwijtgeraakt van het aantal incomplete of incorrecte offertes die we hebben ontvangen. Intussen weigeren ze technische tekeningen naar de aannemer te sturen als je de offerte niet hebt getekend. Dat zet je als koper onder druk, omdat de aannemer dan niet verder kan, dus je wordt bijna geforceerd een foute offerte te tekenen. Toch heb ik dat geweigerd, waardoor we uiteindelijk pas 2 maanden ná onze sanitairdeadline rond waren. Wil je een klachtenprocedure starten, dan blijkt die er niet te zijn, maar je mag bij Gods gratie een mailtje doen naar het algemene adres. Vreselijk slecht, klantonvriendelijk bedrijf is dit, echt te treurig voor woorden om hier als koper van nieuwbouw tot veroordeeld te zijn. Ik heb er echt wekenlang stress en frustratie aan gehad. Ik zou dan ook iedereen afraden met dit bedrijf in zee te gaan.
Reactie of foto toevoegen +14 bedankjes
“Dramatisch”
Door Annet op maandag 21 sep 2015 '15 | vestiging Bunnik showroom
Dit is gewoon echt een dramatisch bedrijf. Alle slechte reviews kloppen volledig en zijn in niets overdreven. De enige reden waarom dit bedrijf nog bestaat is om dat het deals heeft met aannemers van nieuwbouw waardoor je er niet onderuit komt om hier je badkamer te bestellen (tenzij je natuurlijk geld als water hebt, ga dan in vredesnaam ergens anders heen!). Afspraken maken kan niet op korte termijn, offertes kloppen niet, late reacties, verkeerde reacties, veel te duur
Reactie of foto toevoegen +23 bedankjes
“Belachelijk duur”
Door Angelique op maandag 8 sep 2014 '14 | vestiging Bunnik showroom
Het maken van een afspraak op korte termijn was al een drama. Gevier heeft veel keuze wat betreft tegels maar zodra je afwijkt van wat standaard is, begint de teller te lopen. Er worden buitensporige bedragen gevraagd voor meerwerk. De offerte is niet duidelijk opgezet. Wij zijn uiteindelijk wel in zee gegaan met Gevier maar indien je binnen je kring handige mensen hebt zou ik het liever casco op laten leveren.
Reactie of foto toevoegen +14 bedankjes
“Slechte service aan ontevreden klant”
Door Jet op vrijdag 20 dec 2013 '13 | vestiging Bunnik showroom
Complete badkamer besteld. Laten installeren door erkende installateur. Geleverde spullen weken af van hetgeen besteld is. Spiegelkast had ook spiegel op achterwand, terwijl nadrukkelijk was afgesproken dat we dat niet wilden. Knop van de designradiator zat aan de verkeerde kan en douchestang was luxer dan we hadden afgesproken. Omdat e.e.a al gemonteerd was toen we het zagen, hebben we het erbij gelaten. Voor de radiator hadden we 2 handdoekbeugels besteld à € 161 excl BTW. Deze waren absoluut niet wat we voor ogen hadden. Dit vastgesteld vóór de montage. Installateur gevraagd deze retour te zenden. Werd door Gevier niet geaccepteerd. Ook pogingen die we zelf hebben ondernomen richting Gevier leverden geen resultaat. We zitten nu met beugels waar we niets aan hebben. Zeer slechte service gezien het totaal bedrag dat we aan Gevier hebben moeten betalen voor de gehele badkamer.
Reactie of foto toevoegen +17 bedankjes
“Badkamer en wc”
Door W op vrijdag 21 dec 2012 '12
Ten eerste 4 weken gewacht op een offerte voor het meerwerk dat duurt al veel te lang. Wij konden een standaardpakket uitzoeken inclusief plakken van de tegels etc. Nou hebben wij andere tegels uitgezocht wordt er ineens €1500 voor het plakken van de tegels en €580 toeslag gerekend voor het plakken van een paar vloertegels op de wand Haha wat een onzin. En zo gaat het nog wel even door met de kosten we zitten nu Over de €10.000. Nou ben ik zzper en bekend met dit soort werkzaamheden maar dit is echt te duur. Casco en de groeten Gevier !
Reactie of foto toevoegen +10 bedankjes
“Erg tevreden”
Door Christa op dinsdag 9 okt 2012 '12 | vestiging Bunnik showroom
Ik heb mijn badkamer bij Gevier uit Bunnik. Daar heb ik niet zelf voor gekozen, de badkamer zat bij de koop inbegrepen. Ik weet van een aantal mensen die de badkamer en het toilet casco op laten leveren maar ik laat de badkamer gewoon kant en klaar opleveren. Ik heb wel wat aanpassingen laten doen (meerwerk). Ik was erg tevreden over de wijze waarop ik geholpen werd in Bunnik maar dat is volgens mij voor iedereen anders.
Reactie of foto toevoegen +9 bedankjes
“Tevreden”
Door ginie op dinsdag 18 okt 2011 '11
wij hebben vandaag bij Dales sanitair en tegels uitgezocht. We vonden dat de mevrouw die ons met het sanitair hielp weinig kennis van zaken had, maar met eigen inbreng zijn we tevreden met het resultaat. Op de afdeling van de tegels zijn we erg goed geholpen en we zijn tevreden over onze aankoop en de prijs. Het verwijt dat de installatiekosten zo duur zijn moet je niet bij Dales neerleggen. Zij installeren namelijk niets, maar verkopen alleen sanitair en tegels.
Reactie of foto toevoegen +10 bedankjes
9,7
DB Keukens
6 vestigingen
“Fantastisch” score uit 1471 ervaringen
9,7
Tegelhuis Montfoort
Waddinxveen (Zuid-Holland)
“Fantastisch” score uit 62 ervaringen
“Afvoergoot”
Door Suuz op dinsdag 25 jan 2011 '11
Na lang wikken en wegen gaan wij toch de badkamer deels door Gevier laten doen. We lezen veel maffia verhalen over andere zaken en we willen gewoon ons huis in als het opgeleverd word. De douche en badmeubel gaan we zelf plaatsen want daar vroegen ze belachelijke prijzen voor. Heb ik een vraagje, heeft iemand ervaring met Gevier wat betreft het plaatsen van een afvoergoot? Wij krijgen een Schluter afvoergoot en daar vragen ze dus ruim 800 euro voor. Is dit normaal? Naar mijn idee niet.... Ik hoor graag meerdere reacties.
Reactie of foto toevoegen +80 bedankjes
“Aannemer vs Gevier”
Door carin en rens op maandag 27 sep 2010 '10 | vestiging Bunnik showroom
wbt de badkamer, iemand een idee wat het kost om een aannemer in te huren voor alles, dus tegelen en monteren? Hoorde iemand zeggen 4000 euro, dat leek ons erg duur, dan is gevier nog niet zo heel gek, al scheelt het wel 2000 euro maar ook een hoop ellende. Bij gevier zit alles er natuurlijk al in als je de sleutel krijgt en als je snel over wil zoals wij is dat ook iets waard.
Reactie of foto toevoegen +7 bedankjes
“Badkamer fantastisch”
Door Jan de Groot op maandag 10 jan 2011 '11
Wij hebben onze badkamer uitgezocht bij Gévier en begrijpen helemaal niets van de negatieve beoordelingen. Wij hebben ons vooraf verdiept in de nieuwbouwmarkt. Ja, Gévier hanteert bruto adviesprijzen. Maar je krijgt er dan wel wat voor. Onze badkamer wordt volledig voor de oplevering van onze nieuwe woning gemonteerd en wel naar ons eigen idee. Ook wij zijn de markt op geweest en kunnen het sanitair elders goedkoper inkopen alleen kwamen de montageprijzen dan vele malen hoger uit. Wij zijn keuring ontvangen en vakkundig geholpen.
Reactie of foto toevoegen +24 bedankjes
“Niet enthousiast”
Door Arnold op woensdag 20 okt 2010 '10 | vestiging Bunnik showroom
Wij zijn hier al wel een keer langs geweest, maar gezien wat we daar aantroffen en de verhalen erover, zijn we hier nog niet zo enthousiast over.
Reactie of foto toevoegen +3 bedankjes
“Zeer slecht”
Door Kievits op woensdag 7 sep 2011 '11
Eerst al het afspraak maken, dat kon pas over 6 weken (op zaterdag dan). Toen gevraagd naar koopavond: ja hoor, u kunt dan om 16.00 uur. Huh? dat is middag. Toen maar vrije middag genomen en konden we na 2 weken terecht. Verkeerde bouwtekeningen, bellen, vragen enz.enz. Al een uur verloren hierdoor. Tegels name standaard. Binnen 1 week zouden we offerte krijgen.....uiteindelijk 2 maanden en 2 weken op moeten wachten! We hadden al 2x gemaild waarop geen reactie, wel de leesbevestiging gekregen, dus ze hadden hem wel gelezen! Uiteindelijk, na onze mails, de offerte gekregen. Aanmaakdatum ruim 2 maanden na ons bezoek. Na ontvangst offerte kregen we antwoord op onze mail. "uw offerte ligt klaar en moet alleen nog beoordeeld worden, u krijgt hem z.s.m". Wat? we hebben hem al!! Bouwer heeft offerte ook bekeken en zag dat de, door Gevier bedachte opstelling, niet handig was, te weinig loopruimte enz. Ook stonden er fouten in, niet zoals we hadden afgesproken. Je krijgt ook niks mee na je bezoek, dus je bent bijna vergeten wat je hebt uitgezocht. Omdat er inmiddels grote haast is, bouw vordert snel, besloten om badmeubel en kranen te laten vervallen. Had ontdekt dat die elders vele male goedkoper zijn. Geldt trouwens voor alle sanitair van Gevier.Ook zelf maar even snel een nieuw ontwerp gemaakt, want bij Gevier gaan we ECHT niet meer naar binnen, zonde van je tijd!
Reactie of foto toevoegen +30 bedankjes
Vestigingen GevierDales
aBunnik showroom (16 ervaringen), Rumpsterweg 8b, 3981 AK Bunnik, tel 030 - 657 12 99
bDoetinchem verkoopkantoor (0 ervaringen), Bedrijvenweg 10, 7007 CE Doetinchem, tel 0314 - 37 77 77
cDrachten showroom (0 ervaringen), De Bolder 79, 9206, AP Drachten, tel 0512 - 54 13 11
dGeleen verkoopkantoor (0 ervaringen), Vouersweg 114, 6161 AG Geleen, tel 046 - 760 00 08
eGoes verkoopkantoor (0 ervaringen), Nobelweg 1, 4462 GK Goes, tel 0113 - 24 95 00
fTilburg verkoopkantoor (0 ervaringen), Jules Verneweg 125C, 5015 BK Tilburg, tel 013 - 542 43 21
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven