Feedback
Alle Keukenzaken Beoordeeld
Plaats
Aantal ervaringen
Den Bosch (Noord-Brabant)
44 ervaringen (3 weken geleden)
Haarlem (Noord-Holland)
198 ervaringen (1 week geleden)
6 vestigingen
1468 ervaringen (gisteren)
Middelharnis (Zuid-Holland)
142 ervaringen (2 weken geleden)
Rotterdam (Zuid-Holland)
17 ervaringen (2 maanden geleden)
3 vestigingen (Zuid-Holland)
488 ervaringen (eergisteren)
2 vestigingen (Zuid-Holland)
112 ervaringen (1 week geleden)
2 vestigingen (Noord-Holland)
26 ervaringen (3 weken geleden)
4,8

Duitse Keuken Import

Score uit 7 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
tel: 023-5629000 | Graftermeerstraat 59, 2131 AB Hoofddorp
Gebruikersfoto: Duitse keuken
1 / 1
1 foto's
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Duitse Keuken Import
Duitse keukens voor Duitse prijzen.
Gebruikerservaringen
Er zijn 7 gebruikerservaringen over Duitse Keuken Import. Alle gebruikerservaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze.
“Gebrek aan betrokkenheid”
Door Eric Schiphorst op woensdag 20 apr 2016 '16
In voorjaar 2015 in twee sessies bij DKI keuken samengesteld en besteld. Van echt ontwerpen was geen sprake. Wij hadden immers wat bijzondere wensen die we vervolgens met een interieurbouwer om de keuken heen hebben ontworpen en laten bouwen. Ik kreeg geen creativiteit, maar vroeg deze ook niet, want wij hebben een heel goed beeld hoe een keuken mooi is en prettig werkt. Dat is dan ook zeker geslaagd, maar daar is dan ook alles mee gezegd. In december is de keuken bij ons geplaatst. Twee monteurs kwamen 's middags, en niet conform afspraak direct 's ochtends, de keuken neerzetten en aansluiten. Het plan was dit 'klusje' in 1 dag te volbrengen. Dat zou dus een middag en een ochtend worden. Het niet gefixeerde blad, bleek de volgende ochtend verschoven. Gelijk werd door de monteurs naar de andere werklieden gewezen. maar ze zouden het oplossen. Na een uurtje kreeg ik een telefoontje dat het keramische blad kapot was gesprongen. Het wrikken met het plamuurmes had in het zicht een flinke beschadiging achtergelaten. De monteurs 'kwakten' de keuken er in en vertrokken. Echt alles zat er schots en scheef in. Mijn focus was echter op het blad. De DKI-eigenaar vond echter dat hij niet als enige zou moeten bloeden. Ik stelde me nog coulant op en stond open voor een mogelijke reparatie. Dit bleek niet mogelijk. Met veel pijn en moeite en mij sterk het gevoel gevend een 'zeikerd' te zijn, werd een nieuw blad besteld. Toen vervolgens ook het op basis van een aangeleverde mal afgeronde bladddeel gewoonweg niet de vorm van de mal bleek te hebben ('ja we dachten dat het zo wel goed zou zijn)', afdekstrips 'vergeten' bleken te zijn, een monteur tot tweemaal toe een foutief geleverd afvalemmer systeem pas (onder mijn eigen begeleiding) juist wist te installeren en de gehele communicatie hieromtrent toch aanmatigende vormen begon aan te nemen, begreep ik meer en meer dat ik een verkeerde keuze met DKI had gemaakt. De kennis van keukensystemen bij DKI is werkelijk ondermaats (hier heb ik schokkende voorbeelden van...je mag als klant toch minimaal verwachten dat de keukenleverancier weet wat hij levert?) en de duidelijk merkbare spanning tussen zijn ZZP-installateurs en verkopers en de eigenaar zelf (keuken moet er in 1 dag in voor Eur 500, DAT kan niet bij een keuken van Eur 17.000 met complexe kastsystemen en 7 apparaten...verkopers moeten gesprekken in lopende band tempo afwerken...dat leidt dus tot gebrek aan betrokkenheid) en als service bestaat uit een met veel gekreun, weerstand, pijn en moeite rechtzetten wat je zelf fout doet, dan is het tijd om DKI te sluiten of als potentiële klant bij voorbaat te negeren. De keuken zit er nog altijd scheef in. Ik ga deze nu laten bijstellen door een bevriende vakman die zich werkelijk met verbazing heeft uitgelaten over de geleverde kwaliteit. Welk een gebrek aan betrokkenheid.
Het verhaal vertelt niet dat e.e.a. is ontstaan door het belabberde voorwerk van uw buitenlandse "vaklieden" en dat zij s'avonds tegen het net gelijmde aanrechtblad hadden gestoten, waardoor het verschoven was en s'ochtends de lijmverbinding keihard. Desondanks hebben we u gratis een nieuwe keramiek aanrechtblad geleverd!. REACTIE VAN DUITSE KEUKEN IMPORT BV
Reactie of foto toevoegen +19 bedankjes
“Na 5 jaar nog als nieuw”
Door l.rood op vrijdag 29 jul 2016 '16
We hebben op advies van een aanemer contact gezocht met DKI. Vanaf het eerste moment was duidelijk dat we te maken hadden met vakmensen die met ons meedachten. Op hun aanraden hebben we divers zaken aangepast die duidelijk verbeteringen bleken te zijn.Er was alle tijd en ik ben ook diverse keren terug geweest voordat ik de uiteindelijke kleur van dekeuken heb gekozen.Elke keer weer werd ik vriendelijk bejegend. Op de dag van levering kwamen er twee mannen die zonder al teveel woorden flink aan het werk gingen. De volgende dag kwamen ze het karwei afmaken. De keuken zit er nu ruim vijf jaar in en ziet er nog uit als nieuw.Tussendoor heb ik contact gehad over een niet 100 % vastzittend paneeltje van 10 bij 40 aan de zijkant van de keuken voor niemand zichtbaar maar ik wist dat het niet helemaal goed zat. Er kwam een monteur om het keurig vast te zetten,ook al was de keuken al jaren geleden geinstalleerd. Dat noem ik nog eens service!
Duitse keuken
Duitse keuken
Reactie of foto toevoegen +5 bedankjes
9,7
Poggenpohl Den Bosch
Den Bosch (Noord-Brabant)
“Fantastisch” score uit 44 ervaringen
9,6
Tieleman Keukens
Middelharnis (Zuid-Holland)
“Fantastisch” score uit 142 ervaringen
“Twee maten”
Door ralph op woensdag 24 jun 2015 '15
Wij zijn op zoek naar een keuken. We hebben dki aangeschreven. We kregen toen de volgende vraag: heeft al een offertevoorstel van een andere leverancier en kunt u ons dat opsturen? Ik heb gezegd: dit is wat we willen, maar ik ga geen offerte opsturen van de concurrent. DKI belt ons vervolgens met de aanbieding het kan voor 11.000 euro. Ik vraag kunt u ons dan offerte sturen. Nee we geven geen offerte. Wel bij een offerte gegevens van een collega opvragen maar zelf geen enkele inzicht geven in de prijsopgaaf omdat anderen er dan vandoor mee kunnen gaan. ijzondere werkwijze, dus niet door met DKI, jammer, de prijs was wel prima maar integer zaken doen .....
Iedereen heeft bij ons de mogelijkheid vrijwillig een offerte te vergelijken. Wij laten dan weten of en hoeveel het goedkoper kan. Dit melden wij telefonisch en niet schriftelijk, omdat in het verleden onze goedkopere offerte te vaak gebruikt werd om elders weer mee te gaan onderhandelen! In uw geval waren we beduidend goedkoper en had u dus ook een afspraak voor een bezoek aan ons kunnen maken! REACTIE VAN DUITSE KEUKEN IMPORT BV
Reactie of foto toevoegen +26 bedankjes
“Toegezegde offerte niet afgegeven”
Door B. Jonas op dinsdag 6 sep 2016 '16
Typisch voorbeeld van waarom veel 'keukenboeren' een slechte naam hebben. De communicatie verliep eigenlijk vanaf het begin al moeizaam. Toen ik belde om een afspraak te maken had men het te druk, het was immers vakantie.... Daarom alle gegevens en wensen die ik al had per mail verstuurd met het verzoek om een 'tegen offerte'. Na 1 week nog geen offerte, want het was nog steeds te druk. Na nog eens anderhalve week wachten maar weer een mailtje gestuurd. Daarop kwam het antwoord dat ze me al ruim een week probeerden te bereiken. Maar een berichtje achterlaten met het verzoek terug te bellen, of een kort mailtje was blijkbaar te veel moeite..... Voor mij dus absoluut geen keuken van DKI, want als de aankoop al stroef verloopt, dan vraag ik me af hoe het gaat als er zich onverhoopt problemen voordoen.
Reactie of foto toevoegen +6 bedankjes
“Onafhankelijkheid reviews”
Door Alexander op vrijdag 13 nov 2015 '15
Op de website van DKI staan alleen positieve reviews van klantenvertellen.nl. welke zogenaamd onafhankelijk zijn. Daarom zijn wij naar dit bedrijf gegaan. De prijzen zijn niet scherp. Men zet zaken onduidelijk op een papieren offerte formulier. De offerte wordt niet meegegeven. Daarnaast werden we ook nog eens onderdruk gezet met een prijs die alleen vandaag geldig zou zijn. Bovendien moest alles betaald zijn voor levering en plaatsing. Dit is anders dan de standaard CBW voorwaarden. Hierop zijn wij snel naar een ander bedrijf gegaan! Onze tijd hadden we beter ergens anders in kunnen steken. Het blijkt dat overigens DKI alleen mensen uitnodigt voor het schrijven van reviews waarna hun website verwijst. Vandaar dat er alleen maar positieve reviews te vinden zijn.
Als u goed kijkt ziet u dat er ook best wel minder positieve reviews op onze website staan, waarop we net als in uw geval reageren. Het merendeel van onze klanten is nou eenmaal uiterst tevreden. Misschien is dat ook wel de reden waarom we inmiddels 26 jaar bestaan! En dat we klanten onder druk zouden zetten, dan bent u echt met andere bedrijven in de war. REACTIE VAN DUITSE KEUKEN IMPORT BV
Reactie of foto toevoegen +10 bedankjes
“Bananasplit”
Door Amarens op dinsdag 1 dec 2015 '15
Wij kunnen goede recensies over dit bedrijf niet geloven, dit moet door bekenden geschreven zijn. Vorig weekend een afspraak gehad, binnen 45 minuten werden we er uit gezet omdat "we niet open over ons budget waren" en "er gewoon geen klik was, dat heb je soms". Daarnaast gaf meneer aan dat wij heus niet de enige klanten zijn op zaterdag, dus hij is hartstikke druk en heeft geen tijd om rustig over onze wensen te praten. Hij stelde voor er een punt achter te zetten want hij kon niets met ons. Wij vroegen ons af of we in een aflevering van Bananasplit zaten en waar de camera's hingen.... geen aanrader!

(overigens dezelfde dag nog bij een ander keukenbedrijf in de buurt onze droomkeuken besteld - zelfs 3.000 euro onder het budget dat wij voor ogen hadden (15.000) - terwijl DKI aangaf ONMOGELIJK onder de 17.500 onze keuken te kunnen leveren)
Helaas gebeurt het (gelukkig heel zelden) dat een gesprek niet "loopt". Om wederzijdse teleurstellingen te voorkomen is het dan beter om te stoppen. Wat betreft de beoordelingen mag u ze bij ons stuk voor stuk controleren. Natuurlijk vinden we het jammer dat e.e.a. zo gelopen is en wensen u veel plezier van uw nieuwe keuken. REACTIE VAN DUITSE KEUKEN IMPORT BV
Reactie of foto toevoegen +14 bedankjes
“Fijne service”
Door Jan op dinsdag 18 apr 2017 '17
DKI geeft prima service. Recent kleine onderdelen opgevraagd van onze keuken en die werden kostenloos verzonden!
Reactie of foto toevoegen +1 bedankje
Vestiging Duitse Keuken Import
Website: www.dki.nl
aHoofddorp, Graftermeerstraat 59, 2131 AB Hoofddorp, tel 023 - 562 90 00
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven voor keukens in Noord-Holland